[ZT] Cryptocurrencies - handel & koers #4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 79 ... 111 Laatste
Acties:
  • 940.806 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meessen
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 14-03-2024
Wtf LiteBit heeft ether op maintenance |:(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik overigens op Bittrex mis is een overzicht waarbij je naast de actuele koers van de coins ook de historische waarde ziet waarvoor je ze hebt aangekocht. Of mis ik iets? :?

Dat zou de snelle analyses en beslissingen wel wat vergemakkelijken en hoeft het niet via Excel.

Jullie tips of doen jullie alles via Excel, etc.?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Larkinzzz
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 20-11-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 20:41:
Wat ik overigens op Bittrex mis is een overzicht waarbij je naast de actuele koers van de coins ook de historische waarde ziet waarvoor je ze hebt aangekocht. Of mis ik iets? :?

Dat zou de snelle analyses en beslissingen wel wat vergemakkelijken en hoeft het niet via Excel.

Jullie tips of doen jullie alles via Excel, etc.?
Onderaan de pagina staat bij elk coin koers pagina voor wat voor prijs je gekocht/verkocht hebt op bittrex.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Larkinzzz schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 20:43:
[...]

Onderaan de pagina staat bij elk coin koers pagina voor wat voor prijs je gekocht/verkocht hebt op bittrex.
Klopt - maar ik bedoel niet in de 'Wallets' pagina... waar alles compleet bij staat en makkelijk kan exporteren naar CSV. Maar dan moet ik het denk ik blijven doen via de koers pagina's. Mag ook wel een beetje werken voor de winst O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 20:44:
[...]

Klopt - maar ik bedoel niet in de 'Wallets' pagina... waar alles compleet bij staat en makkelijk kan exporteren naar CSV. Maar dan moet ik het denk ik blijven doen via de koers pagina's. Mag ook wel een beetje werken voor de winst O-)
Op bittrex heb je bij Orders gewoon bij Completed al je orders staan.

Daar staat ook een optie CSV :)

Ik probeer net bij Binance wat NEO naar mijn neowallet te sturen krijg ik een withdrawal limit melding.
Daily Withdrawal Limit:0BTC In Use:0BTC
Hmm, ik ben toch echt lvl2 > max 50 btc

[ Voor 18% gewijzigd door Viper® op 01-09-2017 20:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Viper® schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 20:51:
[...]

Op bittrex heb je bij Orders gewoon bij Completed al je orders staan.

Daar staat ook een optie CSV :)
Ja echter niet de actuele prijs.. Als die er bij zou staan zou het overzicht compleet zijn. Nu vertegenwoordigd het Actual Rate field de historische waarde per coin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
IOTA knalt weer flink naar beneden.. Toch fijn om de winstverhalen van de andere coins vandaag te lezen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meessen
Wat zijn de transactie tijden tegenwoordig van Bitcoin? Ik wil snel geld van naar Binance krijgen, maar bij LiteBit ligt ether er uit, Litecoin is veel te duur (meer dan 8% premium) en naar mijn geheugen is Bitcoin veel te langzaam? Zit de eerste keer op Bincance en wil dus eerst even een test deposit doen.

Zijn er nog alternatieven voor vlug geld naar binance te krijgen? BTCDirect vraagt om verificatie.

Edit; Litecoin is ook op bij LiteBit -.-

[ Voor 5% gewijzigd door Meessen op 01-09-2017 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 20:57:
[...]

Ja echter niet de actuele prijs.. Als die er bij zou staan zou het overzicht compleet zijn. Nu vertegenwoordigd het Actual Rate field de historische waarde per coin.
Je bedoelt je kan geen rendementen zien.

Dan zou je in excel je orders moeten importeren en dan je aantallen tegenover de huidige waarde zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-09 14:01
Meessen schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 20:59:
Wat zijn de transactie tijden tegenwoordig van Bitcoin? Ik wil snel geld van naar Binance krijgen, maar bij LiteBit ligt ether er uit, Litecoin is veel te duur (meer dan 8% premium) en naar mijn geheugen is Bitcoin veel te langzaam?
Gemiddeld 10 minuten per block. Totale tijd hangt af van hoeveel confirmations je nodig hebt. Bitcoin mempool is momenteel vrij leeg, dus de transactie-fee die nodig is om in het volgende block te worden opgenomen is vrij laag.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Larkinzzz
D-Ed schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 20:57:
IOTA knalt weer flink naar beneden.. Toch fijn om de winstverhalen van de andere coins vandaag te lezen :+
IOTA is ook meer voor de long term, heb er zelf ook een paar. Kan nog wel een tijdje duren voor IOTA echte real world use heeft, maakt mij weinig uit dat hij schommelt tussen de $0,80 en 1$ voorlopig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yec
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 03-07 20:30

yec

NAVCoins zijn op dit moment enkel te verkrijgen via Changelly, maar zijn daar bij 30% duurder |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Larkinzzz schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 21:02:
[...]

IOTA is ook meer voor de long term, heb er zelf ook een paar. Kan nog wel een tijdje duren voor IOTA echte real world use heeft, maakt mij weinig uit dat hij schommelt tussen de $0,80 en 1$ voorlopig.
Op Reddit las ik verhalen dat Ford en VW de technologie van IOTA gaan toepassen (tangle). Dat zal wel een flinke boost kunnen worden als het echt zo is _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meenkdrie
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 10:07
Vanmiddag nog maar even NAV gekocht, nu al wat winst. Denk dat ik deze even een maand ga houden.

Heb daarnaast ook nog patientory gekocht deze week, nog meer hiermee bekend? Ik verwacht hiervoor ook een goede maand, misschien nog wat langer houden dan dat.

Verge is me wel een beetje aan het pesten nu :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yec
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 03-07 20:30

yec

meenkdrie schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 21:12:
Vanmiddag nog maar even NAV gekocht, nu al wat winst. Denk dat ik deze even een maand ga houden.

Heb daarnaast ook nog patientory gekocht deze week, nog meer hiermee bekend? Ik verwacht hiervoor ook een goede maand, misschien nog wat langer houden dan dat.

Verge is me wel een beetje aan het pesten nu :(
Mag ik vragen waar je de NAV hebt aangeschaft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meenkdrie
yec schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 21:13:
[...]

Mag ik vragen waar je de NAV hebt aangeschaft?
bittrex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Okay, ik voel mijn eerste FOMO momentje aankomen.... Nu wel of juist niet een aantal NAVcoins aanschaffen?

[ Voor 13% gewijzigd door D-Ed op 01-09-2017 21:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
D-Ed schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 21:19:
Okay, ik voel mijn eerste FOMO momentje aankomen.... Nu wel of juist niet een aantal NAVcoins aanschaffen?
Lastig te zeggen, hij is wel net iets teruggezakt.
Ik moet wel zeggen dat hij redelijk stabile lijkt te blijken voro zo'n hoge koersstijging in zo'n korte tijd.

Maar goed, winst gaat zeker genomen wordne

[ Voor 22% gewijzigd door Viper® op 01-09-2017 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meessen
Pff dit vind ik toch nog steeds een nadeel aan crypto zeg; als je niet al wat klaar hebt staan om uit te geven en vanaf fiat moet komen kan het aardig wat tijd kosten (vooral nu LiteBit leeg is).
Walton is bijna 30 cent gestegen in de tijd die ik probeerde geld op Binance te krijgen. Uiteindelijk me NEO maar ingeruild (moet wel nog aan komen, de test transactie ging veel sneller om een of andere reden).

[ Voor 11% gewijzigd door Meessen op 01-09-2017 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meenkdrie
Meessen schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 21:25:
Pff dit vind ik toch nog steeds een nadeel aan crypto zeg; als je niet al wat klaar hebt staan om uit te geven en vanaf fiat moet komen kan het aardig wat tijd kosten (vooral nu LiteBit leeg is).
Walton is bijna 30 cent gestegen in de tijd die ik probeerde geld op Binance te krijgen. Uiteindelijk me NEO maar ingeruild (moet wel nog aan komen, de test transactie ging veel sneller om een of andere reden).
Eens! Vaak heb ik in het weekend net wat meer tijd en op vrijdag nog even geld willen storten op kraken zodat je het weekend aan de slag kunt.. hmpfg, nope.

Laat bitcoin maar de standaard worden, hebben we nergens last van 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tinusvolkel
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 08:48
Hier geen NAV....

Maar ik zit mooi LTC te volgen :) die gaat ook lekker vandaag.

Verder lijkt iconomi ook wakker te worden, die stond vanmorgen nog ongeveer op €2 en nu op €2.52 :D

Strava | 8600 Wp zzo | 1600 Wp nnw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meessen
meenkdrie schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 21:29:
[...]

Eens! Vaak heb ik in het weekend net wat meer tijd en op vrijdag nog even geld willen storten op kraken zodat je het weekend aan de slag kunt.. hmpfg, nope.

Laat bitcoin maar de standaard worden, hebben we nergens last van 8)
Liever IOTA, sneller en gratis transfer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09:50
Meessen schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 21:25:
Weet niet in welke bedragen je handeld. Maar ik heb altijd tussen de 100 en 500 euro aan bitcoins op bittrex. In principe kun je dan altijd snel handelen.

Vandaag ook mijn eerste succesvolle day trade gedaan. Niet maximaal maar toch. Met 250 euro in nav, 45 euro winst gepakt. Toch leuk zeker als je dat vaker doet en de rest ook lekker stabiel door loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meessen
Practics schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 21:36:
[...]

Weet niet in welke bedragen je handeld. Maar ik heb altijd tussen de 100 en 500 euro aan bitcoins op bittrex. In principe kun je dan altijd snel handelen.

Vandaag ook mijn eerste succesvolle day trade gedaan. Niet maximaal maar toch. Met 250 euro in nav, 45 euro winst gepakt. Toch leuk zeker als je dat vaker doet en de rest ook lekker stabiel door loopt.
Ja moet ik misschien ook maar doen nu. Gebruikte eerst Kraken met overboeking, maar mee gestopt omdat die website gaar is. Daarna overgestapt op LiteBit voor af en toe Ether door te sturen, maar nog niet eerder mee gemaakt dat het op is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
De eerste NL. cryptomunt,de Combicoin ICO.
https://www.participaties...derlandse-cryptomunt.aspx

Weet niet of deze hier al voorbijgekomen is :?

[ Voor 0% gewijzigd door RaptorXS op 01-09-2017 22:12 . Reden: typo ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stekki
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15-09 13:58
$WTC blijft maar stijgen, staat op 340 nu... durfde niet meer instappen op 170... 8)7

[ Voor 12% gewijzigd door stekki op 01-09-2017 22:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
stekki schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 22:14:
$WTC blijft maar stijgen, durfde niet meer instappen op 170... 8)7
Ik durf niet meer naar bed, 386

https://twitter.com/Waltonchain/status/903625357483401216
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DIpQJBRUwAQ7kSG.jpg

deze is vrij recent

https://twitter.com/Waltonchain/status/903668678469623808

tweet refereert naar punt 12, the global market rfid value van nu en in 2020
https://www.forbes.com/si...should-read/#2f0869843505

https://www.statista.com/...f-the-global-rfid-market/

Echt veel meer nieuws kan ik niet vinden.
%160+ lijkt me toch best niet gezond voor een aankondiging voor een event.

[ Voor 25% gewijzigd door Viper® op 01-09-2017 22:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-09 14:01
RaptorXS schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 22:10:
De eerste NL. cryptomunt,de Combicoin ICO.
https://www.participaties...derlandse-cryptomunt.aspx

Weet niet of deze hier al voorbijgekomen is :?
1) Het is geen cryptocurrency, het is gewoon het zoveelste ICO-geld-binnen-hark-projectje dat Ethereum-tokens uitgeeft.
2) Het is zeker niet de eerste NL cryptomunt, want de epische, innovatieve en revolutionaire "Gulden" was er toch echt veel eerder.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
Wat een onzincoin zeg:
De waarde van de munt is gebaseerd op de top 30 van cryptomunten met de hoogste marktwaarde. Daardoor zal de waarde van de CombiCoin niet ineens sterk dalen of stijgen en lopen investeerders en beleggers minder risico bij grote koersschommelingen.
De koers van de CombiCoin wordt voor 3,33% bepaald door de actuele waarde van de munten uit die top 30
Oftewel, totaal geen invloed.

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Viper® schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 10:22:
Neo voor 0.09 cent, de goeie ouwe tijd :+

Ik ben een late komer wat betreft cryptocurrency, ik ken Neo alleen van 170+ euro ;(
Bedoel je niet Ethereum? NEO staat rond de 25-30.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 15:19:
Goedemiddag allen,

Ik zit sinds een paar dagen ook in de Cryptowereld. Ik ben begonnen met een klein beetje geld in Rise en Digibyte. Rise steeg daarna ineens explosief, tof om te zien :).

Nu zit ik met een dilemma wat betreft de manier van aanschaffen:

Ik koop de coins tot nu toe via Litebit. Simpel in gebruik, erg overzichtelijk. Je maakt aantal euro's met IDEAL over en je hebt de coins in je bezit en het wachten en staren naar de koersen kan beginnen.

Nu lees ik overal dat men Bitcoin en Ethereum koopt via Krakers of Coinbase. Deze coins zet men vervolgens over naar Bittrex. Vanuit hier handelt men verder in andere coins. Het voordeel hiervan lijkt mij onder andere het enorme aanbod aan coins plus je kan makkelijker inspringen op een daytrader die het een aantal uren erg goed lijkt te doen. Het nadeel lijkt mij dat je toch afhankelijk bent van 2 koersen? Want wat als de koers van de bitcoin ineens enorm daalt, dan heb je toch minder te besteden? Stel de koers van bitcoin daalt behoorlijk en de koers van je gekozen munt stijgt een klein beetje, dan schiet je er toch nog niets mee op qua winst?

Zie ik iets over het hoofd? Begrijp ik het niet goed? Alle informatie is meer dan welkom! :)
Dank voor alle reacties op bovenstaande. Ik blijf het een beetje lastig vinden, maar ik denk dat het iets is van gewoon doen, dan zie je vanzelf hoe het precies in zijn werk gaat qua Kraken - Bittrex etc. Wil nu ook graag OMG in de gaten houden en mogelijk kopen, en dan ontkom ik er al niet meer aan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rookert25
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 19-09 12:09
yinx84 schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 15:47:
Kwam op Reddit daarnet 'WaltonChain' tegen. Sinds de 27e op Binance verkrijgbaar. Alle documentatie en informatie in het Chinees, maar een aantal Redditors vonden wat interessante dingen in de whitepaper. Zo werken er ex-medewerkers van Bell Labs, IEEE, Samsung, Honeywell en een paar random hooggeleerden. Er is een waltonchain subreddit... als ik zo rondlees ziet het er wel legit uit allemaal. De coin WTC is nu rond de 0,48 cent.

De tech die ze willen bouwen is RFID/IoT op de blockchain. Heb me ook hier nog niet in verdiept, dus doe vooral eerst even je eigen research.

Tot nu toe alleen beschikbaar op Binance. Aangezien ik van een gokje hou heb ik maar even een accountje aangemaakt en wat coins gekocht als een 'set-and-forget'. Het kan net zo goed allemaal niks worden en wil niet 'shillen', maar volgens mij zijn er toch wel een paar vlaggetjes die een potentiele klapper kenmerken.

Nogmaals, doe eerst je eigen research. Ik ga me er nog verder in verdiepen... mocht ik nog wat achterhalen dan post ik het nog wel.

Hier wat leesvoer:
https://www.reddit.com/r/..._govt_vice_presidents_of/
https://www.reddit.com/r/...fidblockchain_on_binance/
Roadmapje:
http://i.imgur.com/IKeXOiG.png

En hier nog de subreddit:
https://www.reddit.com/r/waltonchain/

Officiele site:
http://www.waltonchain.org/ - Die probeert een 'launcher.swf' te downloaden. Volgens mij stukje slechte bouw... virusscanners pikken niks op.
Erg mooi opgemerkt! 5 uur geleden ingestapt en plus 94% 👍🏻 Misschien een ruwe diamant of een gepolijst stuk kristal; in ieder geval een speculatieve winst :)

Ik ga weer Hacked opzeggen, massa merkt meer op en kan nu zelf beter filteren op shit en hit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meessen
Rookert25 schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 23:07:
[...]

Erg mooi opgemerkt! 5 uur geleden ingestapt en plus 94% 👍🏻 Misschien een ruwe diamant of een gepolijst stuk kristal; in ieder geval een speculatieve winst :)

Ik ga weer Hacked opzeggen, massa merkt meer op en kan nu zelf beter filteren op shit en hit :)
Schiet nu alweer aardig omlaag, terug naar de prijs waarvoor ik ingeslagen heb. Hoop dat ie er niet te ver onder gaat.

[ Voor 9% gewijzigd door Meessen op 01-09-2017 23:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Verwijderd schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 15:19:
Het nadeel lijkt mij dat je toch afhankelijk bent van 2 koersen? Want wat als de koers van de bitcoin ineens enorm daalt, dan heb je toch minder te besteden? Stel de koers van bitcoin daalt behoorlijk en de koers van je gekozen munt stijgt een klein beetje, dan schiet je er toch nog niets mee op qua winst?

Zie ik iets over het hoofd? Begrijp ik het niet goed? Alle informatie is meer dan welkom! :)
Als de Bitcoin daalt, je springt op dat moment naar een andere munt die stijgt en je verkoopt die munt op het juiste moment weer voor een net stijgende Bitcoin, dan krijg je er meer Bitcoins voor terug dan je ervoor hebt betaald. Als daarna de Bitcoin weer verder stijgt, dan heb je dubbel winst want je hebt die winst over een hoger aantal Bitcoins, zo lang je uiteraard je trading fee er minimaal tweemaal uit hebt gehaald.

Je kunt op Bittrex ook tussendoor je Bitcoin omzetten naar USDT, een soort digitale dollar. Doe ik af en toe 's nachts als ik er geen vertrouwen in heb, of ik maak een conditional sell order aan.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rookert25
Meessen schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 23:21:
[...]

Schiet nu alweer aardig omlaag, terug naar de prijs waarvoor ik ingeslagen heb. Hoop dat ie er niet te ver onder gaat.
Voorlopig niet, had op 150 kunnen kopen:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tutti-frutti
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

Basic Attention Token lijkt een aardige klim te maken nadat ze live zijn gegaan op Uphold. Aardige buy wall zie ik nu.

https://bittrex.com/Market/Index?MarketName=BTC-BAT

Edit: Was toch maar voor korte duur.

Behoorlijke drop van alle coins. Komt dat omdat btc de 5000 heeft aangetikt?

[ Voor 25% gewijzigd door Tutti-frutti op 02-09-2017 08:35 ]

4015Wp west (Dordrecht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Kraken wordt ook steeds erger orders pakt ie amper, en als die ze wel pakt dan staan ze er dubbel in, en vervolgens kan je ze niet meer verwijderen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tutti-frutti
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

Tegen de 5000 usd/btc grens gaan er dus veel mensen verkopen en komen er wat panic sells. Was een mooie swing trade optie. Maar ik verwacht dat we dit meer gaan zien komende dagen als de waarde zich weer herstelt richting de 5k.

Hebben jullie eigenlijk bepaalde triggers ingesteld om de schade te beperken met dit soort dips?

[ Voor 17% gewijzigd door Tutti-frutti op 02-09-2017 09:07 ]

4015Wp west (Dordrecht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• km2017
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 12-12-2023
Slux schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 08:35:
Kraken wordt ook steeds erger orders pakt ie amper, en als die ze wel pakt dan staan ze er dubbel in, en vervolgens kan je ze niet meer verwijderen 8)7
Wilde net Ether kopen op 294 (op het kantelpunt van rood naar groen), en kraken wilde de order niet verwerken. Hoe frustrerend.

4 min later stond de koers op 306 en nu op 312.... zucht

Is er een goede exchange waar je ETH/EUR kan verhandelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rookert25
Tutti-frutti schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 09:04:
Tegen de 5000 usd/btc grens gaan er dus veel mensen verkopen en komen er wat panic sells. Was een mooie swing trade optie. Maar ik verwacht dat we dit meer gaan zien komende dagen als de waarde zich weer herstelt richting de 5k.

Hebben jullie eigenlijk bepaalde triggers ingesteld om de schade te beperken met dit soort dips?
Of het zijn whales die even cashen en terugkopen; kan je vast wel checken ergens.

Heb wat NEO geruild voor 1000 Walton; ben benieuwd, is een gokje :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypho
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 19-09 11:06

Ypho

Allround Nerd

Hoe kijken jullie naar (weekend)dipjes en psychologische grenzen? Vannacht heeft BTC een dipje gehad, omdat de grens van 5000 werd bereikt (vermoed ik). Maar volgens mij is er in het weekend altijd wel een dipje. Nu lees ik overal dat er nog een grotere correctie wordt verwacht na de stijging van afgelopen week. Waar worden dat soort verwachtingen op gebaseerd, iemand een idee?

Ik ben overigens een HODLer met BTC alleen, zijn er meer mensen die dat doen? En verkopen die bijvoorbeeld ook op vrijdag, om op maandagen wellicht weer goedkoper in te stappen?

🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wietsee.
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 08:44
Ypho schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 09:16:
Waar worden dat soort verwachtingen op gebaseerd, iemand een idee?
Dat is onzin.

Web Enrichment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
km2017 schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 09:09:
[...]
Wilde net Ether kopen op 294 (op het kantelpunt van rood naar groen), en kraken wilde de order niet verwerken. Hoe frustrerend.

Hier ook wou LTC kopen op 65 :(
ETH/EUR alleen kraken
Ypho schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 09:16:
Hoe kijken jullie naar (weekend)dipjes en psychologische grenzen? Vannacht heeft BTC een dipje gehad, omdat de grens van 5000 werd bereikt (vermoed ik). Maar volgens mij is er in het weekend altijd wel een dipje. Nu lees ik overal dat er nog een grotere correctie wordt verwacht na de stijging van afgelopen week. Waar worden dat soort verwachtingen op gebaseerd, iemand een idee?

Ik ben overigens een HODLer met BTC alleen, zijn er meer mensen die dat doen? En verkopen die bijvoorbeeld ook op vrijdag, om op maandagen wellicht weer goedkoper in te stappen?
Die dip gaat er echt wel komen is altijd zo geweest.
De markt staat momenteel ATH kan een paar dagen of weken duren maar komen zal die zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypho
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 19-09 11:06

Ypho

Allround Nerd

Slux schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 09:21:
Die dip gaat er echt wel komen is altijd zo geweest.
De markt staat momenteel ATH kan een paar dagen of weken duren maar komen zal die zeker.
Precies, daar zit ik ook wel op te wachten, maar ik ben dan weer zo'n gek die denkt "Ja, maar wat als de onderkant van de dip een hoger punt heeft dan de huidige waarde" :P

🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alki
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08:10
km2017 schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 09:09:
[...]

Coinbase gebruik ik hebben ook ltc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
Uit WTC gestapt op 301, mogelijk te laag aangezien hij 389 gehaald heft. kan zijn dat hij weer verder stijgt na meer nieuws. echter zit ik de hele dag en nacht op een festival in Nijmegen dus kan het niet echt bijhouden.
Vindt het risico te groot.
BNB weggedaan na de stijging van vannacht, wel wat Neo ingeslagen voor de mogelijke Red Pulse ico. Zie dat die ook alweer wat gestegen is dus dat is mooi.

Nav heb ik nog steeds en laat ik denk ik staan tot de 5 euro die babyrattle ons belooft heeft :+

Kraken.com ben ik ooit mee begonnen maar na bittrex en binance ervaringen moet ik zeggen dat ik de website van kraken niet echt fijn vindt, traag, niet logisch in elkaar.
het order book wordt maar elke minuut gerefreshed, ik heb altijd een statisch gevoel als ik naar de website kijk.

Kan nog steeds niks withdrawan op Binance, support ticket aangemaakt, wel apart

[ Voor 33% gewijzigd door Viper® op 02-09-2017 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migila
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 29-11-2023
NEO is alleen maar aan het zakken toch? Hij zal vast weer omhoog komen, maar is hij al op zijn dieptepunt? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migila
Viper® schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 09:49:
Uit WTC gestapt op 301, mogelijk te laag aangezien hij 389 gehaald heft. kan zijn dat hij weer verder stijgt na meer nieuws. echter zit ik de hele dag en nacht op een festival in Nijmegen dus kan het niet echt bijhouden.
Vindt het risico te groot.
WTC 301? ik zie hem op 1.45$ staan nu?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
migila schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 09:55:
[...]

WTC 301? ik zie hem op 1.45$ staan nu?
0.000301 BTC, ik kijk altijd naar de btc verhouding.

Neo is flink gezakt de laatste tijd. Voor de Red Pulse ICO heb je Neo in je wallet nodig, vandaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daniel-p
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:25
migila schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 09:54:
NEO is alleen maar aan het zakken toch? Hij zal vast weer omhoog komen, maar is hij al op zijn dieptepunt? ;)
Hij is inderdaad bezig met een redelijke dip (helaas).
Maar gezien de Red pulse ICO zal dit hopelijk snel weer worden recht getrokken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Voor wat het waard is: ik doe op Kraken enkel 'market' orders, geen 'limit'. Mijn orders zijn altijd direct verwerkt en ik heb de munten die ik wil rondom de prijs waar ik ze op dat moment voor wil kopen. Voor mij als holder maakt het weinig uit of ik een LTC koop op 65,00 of 65,12, op de lange termijn is dat verschil te verwaarlozen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• km2017
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 12-12-2023
Verwijderd schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 10:02:
Voor wat het waard is: ik doe op Kraken enkel 'market' orders, geen 'limit'. Mijn orders zijn altijd direct verwerkt en ik heb de munten die ik wil rondom de prijs waar ik ze op dat moment voor wil kopen. Voor mij als holder maakt het weinig uit of ik een LTC koop op 65,00 of 65,12, op de lange termijn is dat verschil te verwaarlozen...
dank, zal dit onthouden. Koersverschil vaak te verwaarlozen idd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Met grote bedragen is een een limit order toch veiliger, je zult net zien dat iemand de koers flink beïnvloedt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GforceNL
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 08:14

GforceNL

Out of memory....

Slux schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 08:35:
Hier ook problemen met Kraken, zal ongetwijfeld te maken hebben met het feit dat de meeste coins een flinke duik nemen. Heb alles maar naar EUR gezet en wacht wel even tot de storm is gaan liggen.

Enkel nog een paar litecoins staan omdat die niet zoveel bewegen en een paar buy orders aangemaakt op prijzen die me interessant lijken. Vannacht helaas wel 2/3 van mn winst van afgelopen week zien verdampen... :(

<Zinloze tekst hier>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meessen
Daniel-p schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 09:57:
[...]

Hij is inderdaad bezig met een redelijke dip (helaas).
Maar gezien de Red pulse ICO zal dit hopelijk snel weer worden recht getrokken.
Is alweer 5 dollar omhoog. Maar dat was dan ook te verwachten omdat ik gister al me NEO heb gebruikt om Walt te kopen. |:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daniel-p
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:25
Meessen schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 10:48:
[...]

Is alweer 5 dollar omhoog. Maar dat was dan ook te verwachten omdat ik gister al me NEO heb gebruikt om Walt te kopen. |:(
Ja, ik heb spijt dat ik niet weer heb bijgekocht.

Maar zo houd je het altijd, wat als ik dit of dit had gedaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Rannasha schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 22:35:
[...]

2) Het is zeker niet de eerste NL cryptomunt, want de epische, innovatieve en revolutionaire "Gulden" was er toch echt veel eerder.
Waarbij de Gulden het tot nu toe in ieder geval verrassend goed doet, bijna 100% gestegen sinds mijn aankoop op 18 juli. Vond het toen gewoon leuk om mee te doen, maar zie het nu wel echt als een investering op langere (niet lange) termijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb inmiddels een Bittrex account aangemaakt en mijn DGB van mijn Litebit wallet naar mijn Bittrex account overgezet.

Nu vraag ik mij af of het slim is om via Litebit toch nog gauw wat te investeren, nu een aantal munten behoorlijk zijn gezakt (Navcoin, Ripple). Als ik eerst geld moet overboeken en daarvan bitcoin moet kopen en het dan pas kan investeren in Altcoins, is de markt alweer aardig hersteld vrees ik. Ik kan dan zodra bitcoin weer goed begint te stijgen, de munten overboeken naar Bittrex net zoals ik gister met DGB heb gedaan...

Is dit een goed idee of zie ik iets over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
Verwijderd schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 11:10:
Ik heb inmiddels een Bittrex account aangemaakt en mijn DGB van mijn Litebit wallet naar mijn Bittrex account overgezet.

Nu vraag ik mij af of het slim is om via Litebit toch nog gauw wat te investeren, nu een aantal munten behoorlijk zijn gezakt (Navcoin, Ripple). Als ik eerst geld moet overboeken en daarvan bitcoin moet kopen en het dan pas kan investeren in Altcoins, is de markt alweer aardig hersteld vrees ik. Ik kan dan zodra bitcoin weer goed begint te stijgen, de munten overboeken naar Bittrex net zoals ik gister met DGB heb gedaan...

Is dit een goed idee of zie ik iets over het hoofd?
Of via bitonic en dan direct op bittrex. Kost waarschijnlijk iets meer maar 1 goede trade en je pakt alleen winst. Heb je je bitcoins met een half uur a uur beschikbaar. Heeft me gisteren toch nog 45€ opgeleverd ondanks de dure trade optie...

Ook maar weer in navcoin ingestapt op 0,00027 btc. Hopelijk vandaag nog wat actie.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Het enige nut van Gulden op lange termijn is wmb mensen introduceren tot cryptovaluta in het algemeen. De Gulden heeft behalve de naam en het Nederlandse karakter niet echt unieke selling points.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meessen
LiteBit is toch best shady. Tijdens het bestel proces gaat de prijs van NAV best een stuk omhoog en na de bestelling weer omlaag, terwijl de koers op coinmarket niet veranderde.

[ Voor 18% gewijzigd door Meessen op 02-09-2017 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timberly2
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-09 17:07
yinx84 schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 15:47:
Kwam op Reddit daarnet 'WaltonChain' tegen. Sinds de 27e op Binance verkrijgbaar. Alle documentatie en informatie in het Chinees, maar een aantal Redditors vonden wat interessante dingen in de whitepaper. Zo werken er ex-medewerkers van Bell Labs, IEEE, Samsung, Honeywell en een paar random hooggeleerden. Er is een waltonchain subreddit... als ik zo rondlees ziet het er wel legit uit allemaal. De coin WTC is nu rond de 0,48 cent.

De tech die ze willen bouwen is RFID/IoT op de blockchain. Heb me ook hier nog niet in verdiept, dus doe vooral eerst even je eigen research.

Tot nu toe alleen beschikbaar op Binance. Aangezien ik van een gokje hou heb ik maar even een accountje aangemaakt en wat coins gekocht als een 'set-and-forget'. Het kan net zo goed allemaal niks worden en wil niet 'shillen', maar volgens mij zijn er toch wel een paar vlaggetjes die een potentiele klapper kenmerken.

Nogmaals, doe eerst je eigen research. Ik ga me er nog verder in verdiepen... mocht ik nog wat achterhalen dan post ik het nog wel.

Hier wat leesvoer:
https://www.reddit.com/r/..._govt_vice_presidents_of/
https://www.reddit.com/r/...fidblockchain_on_binance/
Roadmapje:
http://i.imgur.com/IKeXOiG.png

En hier nog de subreddit:
https://www.reddit.com/r/waltonchain/

Officiele site:
http://www.waltonchain.org/ - Die probeert een 'launcher.swf' te downloaden. Volgens mij stukje slechte bouw... virusscanners pikken niks op.
Dank voor de link tips Yinx84. Volgde paar dagen terug deze munt, kon er weinig over vinden. Gister ingekocht op 1$, maakte ff een gigantische rit naar 1,80 maar die was kortstondig helaas >:) . Totale marketcap is nog prima te overzien, bij total supply 100mio coins is dit 140mio. Is hier een ICO van geweest dan? Want verder was deze munt off-radar zo lijkt het.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• deDenDen
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 18-09 12:42
Timberly2 schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 12:19:
[...]

Dank voor de link tips Yinx84. Volgde paar dagen terug deze munt, kon er weinig over vinden. Gister ingekocht op 1$, maakte ff een gigantische rit naar 1,80 maar die was kortstondig helaas >:) . Totale marketcap is nog prima te overzien, bij total supply 100mio coins is dit 140mio. Is hier een ICO van geweest dan? Want verder was deze munt off-radar zo lijkt het.
Er schijnt wel een ICO te zijn geweest, maar niet erg succesvol. https://www.allcoin.com/CrowdFund/?cfId=7

Ik heb vanochtend nog wat bijgekocht op 285. WTC wordt HODL voor mij.
De Slack is erg actief overigens, komt veel interessants voorbij.

Wat betreft de supply (zie Twitter)
- ICO 35mm, waarvan 25mm verkocht
- 30mm kan gemined worden
- 20mm in handen van WTC
- 10mm in handen van WTC team (lock-up voor 2 jaar)
- 5mm in handen van business angel (lock-up voor 3-12 maanden(?)

Totaal 100mm

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
Timberly2 schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 12:19:
[...]

Geen probleem :) De cap is trouwens maar 70 mil op het moment, althans voor de kopers. De rest van de supply wordt achter de hand gehouden volgens hun officiele twitter. Van wat ik begrepen heb is er inderdaad een ICO geweest.

Het lijkt allemaal legit te zijn. De senior adviseur is inderdaad een ex-Samsung vice president. En niet iemand van de catering afdeling :P Die gast heeft in de chip/semiconductor hoek een zooitje patenten op z'n naam staan die allemaal aansluiten op het RFID karakter van het Waltonchain project.

Check voor de gein https://www.reddit.com/r/waltonchain/ even... daar zijn een aantal gebruikers aan het graven geslagen. Schijnt dat de 'angel investors' ook banden hebben met de Chinese overheid, maar dat heeft nog niemand kunnen confirmen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DutchITMaster
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 16-09 17:41

DutchITMaster

Pay peanuts, get monkeys.

Daniel-p schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 10:51:
[...]

Ja, ik heb spijt dat ik niet weer heb bijgekocht.

Maar zo houd je het altijd, wat als ik dit of dit had gedaan...
Probeer je winsten te vieren , in plaats van je verliezen.

Netwerk Engineer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BekSide
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10:13
yinx84 schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 12:31:
[...]

Geen probleem :) De cap is trouwens maar 70 mil op het moment, althans voor de kopers. De rest van de supply wordt achter de hand gehouden volgens hun officiele twitter. Van wat ik begrepen heb is er inderdaad een ICO geweest.

Het lijkt allemaal legit te zijn. De senior adviseur is inderdaad een ex-Samsung vice president. En niet iemand van de catering afdeling :P Die gast heeft in de chip/semiconductor hoek een zooitje patenten op z'n naam staan die allemaal aansluiten op het RFID karakter van het Waltonchain project.

Check voor de gein https://www.reddit.com/r/waltonchain/ even... daar zijn een aantal gebruikers aan het graven geslagen. Schijnt dat de 'angel investors' ook banden hebben met de Chinese overheid, maar dat heeft nog niemand kunnen confirmen.
Kijk, hier houd ik van. Na een aantal maanden geleden een erg leuke winst geboekt te hebben op ETH. verkocht op 234€ toen. Nu zag ik gisteren dat ze weer op mijn verkoopkoers waren en heb zin in een gokje.

Heeft iemand hier een newbie handleiding om de Walton coin te kopen? klink als leuk materiaal

Ik beschik over een Kraken account met nog wat ETH.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DutchITMaster schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 12:56:
[...]

Probeer je winsten te vieren , in plaats van je verliezen.
Dit is niet eens verlies, dit is een gemiste winst ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cc88
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 16-09 20:23
Deze maand gaat er een test plaatsvinden op het eigen ontwikkelde netwerk van Eos. Wellicht bij een geslaagde test zal de prijs omhoog gaan.

Prijs is nu interessant om wat in te slaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
Net een mail van kraken, ze gaan voor orders de decimalen nog verder beperken volgens mij. Met zoveel concurrentie die het beter lijkt me doen niet echt handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De extreme stijgingen van sommige smallcaps (coins met kleine market cap) zijn best goed te verklaren. Met een actief development team en enthousiaste community is er in elke category wel een uitschieter mogelijk. Op korte termijn zeer leuk mee te verdienen, mits je ze op tijd van de hand kan doen, want sommige stijgingen zijn van korte duur.

Ik zit nu te kijken naar bijvoorbeeld:

WeTrust: Geld uitlenen.
GameCredits: Universele in-game currency
SwarmCity: marktplaats / spullen uitlenen

Ik zeg niet dat alles perse decentraal / met blockchains opgelost hoeft te worden. Ik kijk nu vooral naar korte termijn speculatieve mogelijkheden.

Welke smallcaps hebben jullie op het oog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kristof1234
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 11-05 16:54
Viper® schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 14:04:
Net een mail van kraken, ze gaan voor orders de decimalen nog verder beperken volgens mij. Met zoveel concurrentie die het beter lijkt me doen niet echt handig.
Als de engine sneller is, voor mij geen probleem. Voor mij maakt het niet zoveel uit of ik nu een 1 bitcoin voor 4000.2 euro moet kopen ipv 4000.19 eur.

Wellicht is het geen echte oplossing. Deze morgen tijdens crash werkte kraken voor geen meter. Dus één of twee decimalen zullen het probleem niet oplossen wellicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Larkinzzz
Wat is jullie ervaring met Binance? Ik overweeg een account aan te maken om wat District0x (DNT) te kunnen kopen en misschien ook Walton (WTC).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 14:41:
De extreme stijgingen van sommige smallcaps (coins met kleine market cap) zijn best goed te verklaren. Met een actief development team en enthousiaste community is er in elke category wel een uitschieter mogelijk. Op korte termijn zeer leuk mee te verdienen, mits je ze op tijd van de hand kan doen, want sommige stijgingen zijn van korte duur.

Ik zit nu te kijken naar bijvoorbeeld:

WeTrust: Geld uitlenen.
GameCredits: Universele in-game currency
SwarmCity: marktplaats / spullen uitlenen

Ik zeg niet dat alles perse decentraal / met blockchains opgelost hoeft te worden. Ik kijk nu vooral naar korte termijn speculatieve mogelijkheden.

Welke smallcaps hebben jullie op het oog?
Same here ! Ook TRST ingeslagen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Laatst online: 19-09 21:24

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Viper® schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 14:04:
Kraken heeft anders zat performance issues, door het aantal decimalen in de prijs (niet het volume!) te reduceren in het orderboek zul je veel minder activiteit krijgen van mensen die hun order een paar (tienden van) centen aanpassen om zo maar bovenaan komen te staan.

Met een actuele koers van 4 decimalen voor de komma is het ook onzinnig om achter de komma ook nog eens heel veel decimalen te hebben. Je hebt er nu 5 in totaal, dat is op zich zat.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Larkinzzz schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 14:59:
Wat is jullie ervaring met Binance? Ik overweeg een account aan te maken om wat District0x (DNT) te kunnen kopen en misschien ook Walton (WTC).
Werkte prima en snel tijdens de NEO ‘rush’. Ik heb en nog wat litecoins staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansdegit
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17-09 17:30
Cc88 schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 13:34:
Deze maand gaat er een test plaatsvinden op het eigen ontwikkelde netwerk van Eos. Wellicht bij een geslaagde test zal de prijs omhoog gaan.

Prijs is nu interessant om wat in te slaan
Heb je, behalve de prijs, nog andere overwegingen om iets met EOS te doen? Ik kom op internet nou niet de meest lovende verhalen tegen over de bedenker van de munt.

Gitje's Stroomfabriek: 6095 Wp Yingli Panda, 2520 Wp Suntech, Tigo Monitoring & Schaduwmanagement, Kostal Piko 10.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 15:04:
[...]

Same here ! Ook TRST ingeslagen !
Voor hoeveel hebben jullie TRST ingeslagen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BabyRattle
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 27-06 21:35
Voor degenen die vroegen hoe het zit met de beveiliging en anonimiteit van nav.

Hier een artikel van de lead developer van navcoin.

https://quora.com/Is-cryp...AV-coin-a-good-investment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 15:55:
[...]

Voor hoeveel hebben jullie TRST ingeslagen? :)
Te snel gelezen .. zie pb

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2017 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik bedoel eigenlijk, voor welke koers... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielsleeuw8
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 30-07 16:16
De BLX van iconomi is lekker aan het zakken :'( al 7 % gezakt vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is me dat toch met Kraken ??

Kan nog iemand geen orders plaatsen ? |:( |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Behoorlijk rode zaterdag vandaag :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tutti-frutti
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

nielsleeuw8 schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 16:50:
De BLX van iconomi is lekker aan het zakken :'( al 7 % gezakt vandaag.
Dat is niet zo gek, zowat alles is gezakt. Bitcoin bijna 10%, en daarmee ook andere altcoins zoals OMG. Was een balansdagje;)

4015Wp west (Dordrecht)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RevellNL
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 30-08 10:30
Verwijderd schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 16:59:
Wat is me dat toch met Kraken ??

Kan nog iemand geen orders plaatsen ? |:( |:(
Yep, het is echt drama de laatste tijd.. Besloten om de boel maar bij Bittrex onder te gaan brengen.

"The desire to bring something into the world that didn't exist, is one of the most important human desires there is. We are inventors, and we are explorers." - Adam Savage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
Tutti-frutti schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 17:14:
[...]

Dat is niet zo gek, zowat alles is gezakt. Bitcoin bijna 10%, en daarmee ook andere altcoins zoals OMG. Was een balansdagje;)
Toch vervelend om enkele honderden euro's zien te verbranden in het niets. Ach scheelt wel dat het winst is wat aan het verdampen was en geen geld van de spaarrekening! En uit eindelijk tot nu toe nog winst... En goed moment om paar nieuwe coins toe te voegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-09 16:30

Swerfer

Hmm...

Luuk schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 17:02:
Behoorlijk rode zaterdag vandaag :D
Hopen dat dit weer een trend wordt. Elke weekend een flinke dip. Zondag laag kopen, vrijdag hoog verkopen...

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Practics schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 17:19:
[...]

Toch vervelend om enkele honderden euro's zien te verbranden in het niets. Ach scheelt wel dat het winst is wat aan het verdampen was en geen geld van de spaarrekening! En uit eindelijk tot nu toe nog winst... En goed moment om paar nieuwe coins toe te voegen.
Just HODL ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NouNee
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 18-09 14:03
Een correctie zat ook sowieso aan te komen, heb gisteren de meeste altcoins overgezet in fiat voor de zekerheid. Verwacht dat het nog wel verder gaat dalen en dan alles weer cheap inkopen :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JackDaniel
  • Laatst online: 06-06 10:09
Wat zijn jullie allemaal optimistisch. Dit kan net zo goed het einde van de bullmarket zijn waar we maanden lang in hebben gezeten.

Zoals altijd, de belangrijkste tip: beperk je risico.
Heb je op 800 usd Bitcoin gekocht? Tja, waarschijnlijk heb je weinig om je zorgen over te maken. Maar als je rond de $4000 hebt ingekocht, dan moet je serieus gaan kijken naar het risico dat je loopt.

Echter, als de het idee van een bearmarket die enkele maanden kan duren niet zo erg is voor je (met andere woorden, je kunt een min van 50-75% van je portfolio best hebben) dan heb je ook weinig om je zorgen over te maken.

Tot slot is het natuurlijk altijd ook nog mogelijk dat het een kleine dip is, die over enkele dagen alweer weggewerkt is. We zullen het zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tutti-frutti
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

NouNee schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 18:09:
Een correctie zat ook sowieso aan te komen, heb gisteren de meeste altcoins overgezet in fiat voor de zekerheid. Verwacht dat het nog wel verder gaat dalen en dan alles weer cheap inkopen :D
Hoe heb je dat eigenlijk gedaan? Zet je dan alles over naar BTC en laat je dat uitbetalen via Bitonic bijv?
Ik lees hier en daar berichten dat het risicovol is om bijvoorbeeld alles te traden voor USDT. Dat is wel de makkelijkste optie, en kun je eventueel ook met een conditional order laten uitvoeren.

Maar wat is nu eigenlijk een goed plan als voorbereiding om een (evt onverwachtse) dikke correctie te weerstaan? Gewoon alerts zetten op je telefoon, en direct handelen als het aan de hand is?

4015Wp west (Dordrecht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
JackDaniel schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 18:09:
Wat zijn jullie allemaal optimistisch. Dit kan net zo goed het einde van de bullmarket zijn waar we maanden lang in hebben gezeten.

Heb je op 800 usd Bitcoin gekocht? Tja, waarschijnlijk heb je weinig om je zorgen over te maken. Maar als je rond de $4000 hebt ingekocht, dan moet je serieus gaan kijken naar het risico dat je loopt.

Echter, als de het idee van een bearmarket die enkele maanden kan duren niet zo erg is voor je (met andere woorden, je kunt een min van 50-75% van je portfolio best hebben) dan heb je ook weinig om je zorgen over te maken.

Tot slot is het natuurlijk altijd ook nog mogelijk dat het een kleine dip is, die over enkele dagen alweer weggewerkt is. We zullen het zien.
Ach wat er rond gaat in deze wereld is penuts. Ervan uit gaande dat deze markt echt nog wel flinke groei markt is, zou ik ook niet bang zijn. Ja er zullen munten verdwijnen 100%, ja je kunt veel geld verliezen. Maar geloof nog niet in eind van de crypto bubble.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NouNee
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 18-09 14:03
Ja ik had alles overgezet naar BTC en vervolgens via bitonic.nl laten uitbetalen. Via Kraken is zijn de fee's goedkoper, maar omdat de verificatie proces zolang duurde heb ik de site nog nooit gebruikt.

Ik zelf vind moeilijk om voor zoiets te voorbereiden aangezien het heel snel kan gaan. Maar afgelopen weken zijn de coins continue gestegen en vervolgens bereikte BTC weer een nieuwe ATH, dus ik dacht hierna zou wel een (kleine) correctie moeten komen, het kan nooit oneindig zo stijgen. Maar misschien heb ik gewoon geluk gehad haha.

edit: de grote vraag is nu, wanneer weer instappen? :D
Tutti-frutti schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 18:19:
[...]

Hoe heb je dat eigenlijk gedaan? Zet je dan alles over naar BTC en laat je dat uitbetalen via Bitonic bijv?
Ik lees hier en daar berichten dat het risicovol is om bijvoorbeeld alles te traden voor USDT. Dat is wel de makkelijkste optie, en kun je eventueel ook met een conditional order laten uitvoeren.

Maar wat is nu eigenlijk een goed plan als voorbereiding om een (evt onverwachtse) dikke correctie te weerstaan? Gewoon alerts zetten op je telefoon, en direct handelen als het aan de hand is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-08 23:53
Leuk ook eens navcoin gekocht om eens te proberen vannacht en de volgende ochtend 40% verlies, gelukkig maar 100 euro maar toch :+

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hahaha Ik heb vanochtend ook Navcoin aangeschaft. Kelderde daarna nog 0,15 cent. Inmiddels weer omhoog aan het klimmen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migila
Ik heb LTC, BTC en ETH maar deze blijven nu nog behoorlijk hoog hangen hoor. Inderdaad een correctie van de stijging van gisteren maar mogen toch nog steeds niet klagen denk ik!

Ja de altcoins gaan naar beneden, maar dat weet je, die maken grote swings.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwerver
  • Niet online
JackDaniel schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 18:09:

Ik vermoed dat het de aard van het beestje is. Veel mensen zien hun geïnvesteerde kapitaal nog steeds renderen (of het nou 1% of 10% of 100%+ is) en tot nu toe heeft de markt zich altijd wel weer opgericht. Persoonlijk zit ik er maar met relatief weinig geld in, wat ik kan missen en ga ik echt voor de lange(re) termijn. Heb het nu wel in BLX gezet op CONOMI omdat ik verwacht dat de markt zich uiteindelijk toch wel weer opricht. Welke alt-coins dat zijn weet ik alleen niet en ik verwacht dat een fonds beheerder dat beter in de gaten kan houden dan ik.

Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-08 23:53
Was voor mij eerste stap op cryptocoins gebied vandaar. Is nog allemaal nieuw voor mij had wel op betere start gehoopt :+

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rookert25
NEO, QRL en WTC doen het prima hier gelukkig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MP_Z4
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-02 19:56
na de tips hier op WaltChain coin mijn voorraadje Rippeltjes en Golem ingeruild. ben benieuwd, puur daytrading move, meer ruimte naar boven dan naar beneden op deze pasgeboren munt
Pagina: 1 ... 79 ... 111 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~[font=,24]ZERO TOLERANCE! LEES DIT EERST VOOR JE POST!~[/]
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.

Wat willen we hier niet zien?
  • Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.). Plaats die in Bitcoin (en overige cryptocurrencies) topic - deel 2
  • Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
  • Crypto en belasting. Hier offtopic, kan worden besproken in het bovengenoemde topic. Suggesties om te frauderen (zoals hiet niet netjes opgeven van je vermogen) worden niet gewaardeerd.
  • Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
  • Linkdrops. Begeleid links naar grote lappen tekst of video met een korte samenvatting (als die niet al gegeven is). Als jij iets interessant vindt om te delen, zeg er dan bij waarom je het interessant vindt.
  • Referrals. Ten overvloede, want dit staat ook in het algemene beleid van GoT.
  • Slowchat. Dit betreft dus óók reacties als "Bitcoin nu op $2800", "ETH daling is ingezet" , "To the moon!" en meer van zulks. Er is een speciaal Slack kanaal opgezet door de community waar veel van de hier actieve posters te vinden zijn: click
~[font=,16]Posts die hieraan voldoen worden vanaf nu zonder pardon en zonder notificatie verwijderd, sancties volgen bij herhaling.~[/]

Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om :).