Wtf LiteBit heeft ether op maintenance

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
Onderaan de pagina staat bij elk coin koers pagina voor wat voor prijs je gekocht/verkocht hebt op bittrex.Verwijderd schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 20:41:
Wat ik overigens op Bittrex mis is een overzicht waarbij je naast de actuele koers van de coins ook de historische waarde ziet waarvoor je ze hebt aangekocht. Of mis ik iets?![]()
Dat zou de snelle analyses en beslissingen wel wat vergemakkelijken en hoeft het niet via Excel.
Jullie tips of doen jullie alles via Excel, etc.?
Verwijderd
Klopt - maar ik bedoel niet in de 'Wallets' pagina... waar alles compleet bij staat en makkelijk kan exporteren naar CSV. Maar dan moet ik het denk ik blijven doen via de koers pagina's. Mag ook wel een beetje werken voor de winstLarkinzzz schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 20:43:
[...]
Onderaan de pagina staat bij elk coin koers pagina voor wat voor prijs je gekocht/verkocht hebt op bittrex.
Op bittrex heb je bij Orders gewoon bij Completed al je orders staan.Verwijderd schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 20:44:
[...]
Klopt - maar ik bedoel niet in de 'Wallets' pagina... waar alles compleet bij staat en makkelijk kan exporteren naar CSV. Maar dan moet ik het denk ik blijven doen via de koers pagina's. Mag ook wel een beetje werken voor de winst
Hmm, ik ben toch echt lvl2 > max 50 btcDaily Withdrawal Limit:0BTC In Use:0BTC
[ Voor 18% gewijzigd door Viper® op 01-09-2017 20:52 ]
Verwijderd
Ja echter niet de actuele prijs.. Als die er bij zou staan zou het overzicht compleet zijn. Nu vertegenwoordigd het Actual Rate field de historische waarde per coin.Viper® schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 20:51:
[...]
Op bittrex heb je bij Orders gewoon bij Completed al je orders staan.
Daar staat ook een optie CSV
[ Voor 5% gewijzigd door Meessen op 01-09-2017 21:11 ]
Je bedoelt je kan geen rendementen zien.Verwijderd schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 20:57:
[...]
Ja echter niet de actuele prijs.. Als die er bij zou staan zou het overzicht compleet zijn. Nu vertegenwoordigd het Actual Rate field de historische waarde per coin.
Gemiddeld 10 minuten per block. Totale tijd hangt af van hoeveel confirmations je nodig hebt. Bitcoin mempool is momenteel vrij leeg, dus de transactie-fee die nodig is om in het volgende block te worden opgenomen is vrij laag.Meessen schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 20:59:
Wat zijn de transactie tijden tegenwoordig van Bitcoin? Ik wil snel geld van naar Binance krijgen, maar bij LiteBit ligt ether er uit, Litecoin is veel te duur (meer dan 8% premium) en naar mijn geheugen is Bitcoin veel te langzaam?
|| Vierkant voor Wiskunde ||
IOTA is ook meer voor de long term, heb er zelf ook een paar. Kan nog wel een tijdje duren voor IOTA echte real world use heeft, maakt mij weinig uit dat hij schommelt tussen de $0,80 en 1$ voorlopig.D-Ed schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 20:57:
IOTA knalt weer flink naar beneden.. Toch fijn om de winstverhalen van de andere coins vandaag te lezen
Op Reddit las ik verhalen dat Ford en VW de technologie van IOTA gaan toepassen (tangle). Dat zal wel een flinke boost kunnen worden als het echt zo isLarkinzzz schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 21:02:
[...]
IOTA is ook meer voor de long term, heb er zelf ook een paar. Kan nog wel een tijdje duren voor IOTA echte real world use heeft, maakt mij weinig uit dat hij schommelt tussen de $0,80 en 1$ voorlopig.
Mag ik vragen waar je de NAV hebt aangeschaft?meenkdrie schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 21:12:
Vanmiddag nog maar even NAV gekocht, nu al wat winst. Denk dat ik deze even een maand ga houden.
Heb daarnaast ook nog patientory gekocht deze week, nog meer hiermee bekend? Ik verwacht hiervoor ook een goede maand, misschien nog wat langer houden dan dat.
Verge is me wel een beetje aan het pesten nu
bittrexyec schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 21:13:
[...]
Mag ik vragen waar je de NAV hebt aangeschaft?
[ Voor 13% gewijzigd door D-Ed op 01-09-2017 21:19 ]
Lastig te zeggen, hij is wel net iets teruggezakt.D-Ed schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 21:19:
Okay, ik voel mijn eerste FOMO momentje aankomen.... Nu wel of juist niet een aantal NAVcoins aanschaffen?
[ Voor 22% gewijzigd door Viper® op 01-09-2017 21:25 ]
[ Voor 11% gewijzigd door Meessen op 01-09-2017 21:26 ]
Eens! Vaak heb ik in het weekend net wat meer tijd en op vrijdag nog even geld willen storten op kraken zodat je het weekend aan de slag kunt.. hmpfg, nope.Meessen schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 21:25:
Pff dit vind ik toch nog steeds een nadeel aan crypto zeg; als je niet al wat klaar hebt staan om uit te geven en vanaf fiat moet komen kan het aardig wat tijd kosten (vooral nu LiteBit leeg is).
Walton is bijna 30 cent gestegen in de tijd die ik probeerde geld op Binance te krijgen. Uiteindelijk me NEO maar ingeruild (moet wel nog aan komen, de test transactie ging veel sneller om een of andere reden).
Liever IOTA, sneller en gratis transfermeenkdrie schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 21:29:
[...]
Eens! Vaak heb ik in het weekend net wat meer tijd en op vrijdag nog even geld willen storten op kraken zodat je het weekend aan de slag kunt.. hmpfg, nope.
Laat bitcoin maar de standaard worden, hebben we nergens last van
Weet niet in welke bedragen je handeld. Maar ik heb altijd tussen de 100 en 500 euro aan bitcoins op bittrex. In principe kun je dan altijd snel handelen.Meessen schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 21:25:
Pff dit vind ik toch nog steeds een nadeel aan crypto zeg; als je niet al wat klaar hebt staan om uit te geven en vanaf fiat moet komen kan het aardig wat tijd kosten (vooral nu LiteBit leeg is).
Walton is bijna 30 cent gestegen in de tijd die ik probeerde geld op Binance te krijgen. Uiteindelijk me NEO maar ingeruild (moet wel nog aan komen, de test transactie ging veel sneller om een of andere reden).
Ja moet ik misschien ook maar doen nu. Gebruikte eerst Kraken met overboeking, maar mee gestopt omdat die website gaar is. Daarna overgestapt op LiteBit voor af en toe Ether door te sturen, maar nog niet eerder mee gemaakt dat het op is.Practics schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 21:36:
[...]
Weet niet in welke bedragen je handeld. Maar ik heb altijd tussen de 100 en 500 euro aan bitcoins op bittrex. In principe kun je dan altijd snel handelen.
Vandaag ook mijn eerste succesvolle day trade gedaan. Niet maximaal maar toch. Met 250 euro in nav, 45 euro winst gepakt. Toch leuk zeker als je dat vaker doet en de rest ook lekker stabiel door loopt.
[ Voor 0% gewijzigd door RaptorXS op 01-09-2017 22:12 . Reden: typo ]
[ Voor 12% gewijzigd door stekki op 01-09-2017 22:15 ]
Ik durf niet meer naar bed, 386stekki schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 22:14:
$WTC blijft maar stijgen, durfde niet meer instappen op 170...
[ Voor 25% gewijzigd door Viper® op 01-09-2017 22:25 ]
1) Het is geen cryptocurrency, het is gewoon het zoveelste ICO-geld-binnen-hark-projectje dat Ethereum-tokens uitgeeft.RaptorXS schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 22:10:
De eerste NL. cryptomunt,de Combicoin ICO.
https://www.participaties...derlandse-cryptomunt.aspx
Weet niet of deze hier al voorbijgekomen is
|| Vierkant voor Wiskunde ||
De waarde van de munt is gebaseerd op de top 30 van cryptomunten met de hoogste marktwaarde. Daardoor zal de waarde van de CombiCoin niet ineens sterk dalen of stijgen en lopen investeerders en beleggers minder risico bij grote koersschommelingen.
Oftewel, totaal geen invloed.De koers van de CombiCoin wordt voor 3,33% bepaald door de actuele waarde van de munten uit die top 30
Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.
Bedoel je niet Ethereum? NEO staat rond de 25-30.Viper® schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 10:22:
Neo voor 0.09 cent, de goeie ouwe tijd![]()
Ik ben een late komer wat betreft cryptocurrency, ik ken Neo alleen van 170+ euro
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Verwijderd
Dank voor alle reacties op bovenstaande. Ik blijf het een beetje lastig vinden, maar ik denk dat het iets is van gewoon doen, dan zie je vanzelf hoe het precies in zijn werk gaat qua Kraken - Bittrex etc. Wil nu ook graag OMG in de gaten houden en mogelijk kopen, en dan ontkom ik er al niet meer aan...Verwijderd schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 15:19:
Goedemiddag allen,
Ik zit sinds een paar dagen ook in de Cryptowereld. Ik ben begonnen met een klein beetje geld in Rise en Digibyte. Rise steeg daarna ineens explosief, tof om te zien.
Nu zit ik met een dilemma wat betreft de manier van aanschaffen:
Ik koop de coins tot nu toe via Litebit. Simpel in gebruik, erg overzichtelijk. Je maakt aantal euro's met IDEAL over en je hebt de coins in je bezit en het wachten en staren naar de koersen kan beginnen.
Nu lees ik overal dat men Bitcoin en Ethereum koopt via Krakers of Coinbase. Deze coins zet men vervolgens over naar Bittrex. Vanuit hier handelt men verder in andere coins. Het voordeel hiervan lijkt mij onder andere het enorme aanbod aan coins plus je kan makkelijker inspringen op een daytrader die het een aantal uren erg goed lijkt te doen. Het nadeel lijkt mij dat je toch afhankelijk bent van 2 koersen? Want wat als de koers van de bitcoin ineens enorm daalt, dan heb je toch minder te besteden? Stel de koers van bitcoin daalt behoorlijk en de koers van je gekozen munt stijgt een klein beetje, dan schiet je er toch nog niets mee op qua winst?
Zie ik iets over het hoofd? Begrijp ik het niet goed? Alle informatie is meer dan welkom!
Erg mooi opgemerkt! 5 uur geleden ingestapt en plus 94% 👍🏻 Misschien een ruwe diamant of een gepolijst stuk kristal; in ieder geval een speculatieve winstyinx84 schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 15:47:
Kwam op Reddit daarnet 'WaltonChain' tegen. Sinds de 27e op Binance verkrijgbaar. Alle documentatie en informatie in het Chinees, maar een aantal Redditors vonden wat interessante dingen in de whitepaper. Zo werken er ex-medewerkers van Bell Labs, IEEE, Samsung, Honeywell en een paar random hooggeleerden. Er is een waltonchain subreddit... als ik zo rondlees ziet het er wel legit uit allemaal. De coin WTC is nu rond de 0,48 cent.
De tech die ze willen bouwen is RFID/IoT op de blockchain. Heb me ook hier nog niet in verdiept, dus doe vooral eerst even je eigen research.
Tot nu toe alleen beschikbaar op Binance. Aangezien ik van een gokje hou heb ik maar even een accountje aangemaakt en wat coins gekocht als een 'set-and-forget'. Het kan net zo goed allemaal niks worden en wil niet 'shillen', maar volgens mij zijn er toch wel een paar vlaggetjes die een potentiele klapper kenmerken.
Nogmaals, doe eerst je eigen research. Ik ga me er nog verder in verdiepen... mocht ik nog wat achterhalen dan post ik het nog wel.
Hier wat leesvoer:
https://www.reddit.com/r/..._govt_vice_presidents_of/
https://www.reddit.com/r/...fidblockchain_on_binance/
Roadmapje:
http://i.imgur.com/IKeXOiG.png
En hier nog de subreddit:
https://www.reddit.com/r/waltonchain/
Officiele site:
http://www.waltonchain.org/ - Die probeert een 'launcher.swf' te downloaden. Volgens mij stukje slechte bouw... virusscanners pikken niks op.
Schiet nu alweer aardig omlaag, terug naar de prijs waarvoor ik ingeslagen heb. Hoop dat ie er niet te ver onder gaat.Rookert25 schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 23:07:
[...]
Erg mooi opgemerkt! 5 uur geleden ingestapt en plus 94% 👍🏻 Misschien een ruwe diamant of een gepolijst stuk kristal; in ieder geval een speculatieve winst
Ik ga weer Hacked opzeggen, massa merkt meer op en kan nu zelf beter filteren op shit en hit
[ Voor 9% gewijzigd door Meessen op 01-09-2017 23:22 ]
Als de Bitcoin daalt, je springt op dat moment naar een andere munt die stijgt en je verkoopt die munt op het juiste moment weer voor een net stijgende Bitcoin, dan krijg je er meer Bitcoins voor terug dan je ervoor hebt betaald. Als daarna de Bitcoin weer verder stijgt, dan heb je dubbel winst want je hebt die winst over een hoger aantal Bitcoins, zo lang je uiteraard je trading fee er minimaal tweemaal uit hebt gehaald.Verwijderd schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 15:19:
Het nadeel lijkt mij dat je toch afhankelijk bent van 2 koersen? Want wat als de koers van de bitcoin ineens enorm daalt, dan heb je toch minder te besteden? Stel de koers van bitcoin daalt behoorlijk en de koers van je gekozen munt stijgt een klein beetje, dan schiet je er toch nog niets mee op qua winst?
Zie ik iets over het hoofd? Begrijp ik het niet goed? Alle informatie is meer dan welkom!
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Voorlopig niet, had op 150 kunnen kopen:)Meessen schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 23:21:
[...]
Schiet nu alweer aardig omlaag, terug naar de prijs waarvoor ik ingeslagen heb. Hoop dat ie er niet te ver onder gaat.
[ Voor 25% gewijzigd door Tutti-frutti op 02-09-2017 08:35 ]
[ Voor 17% gewijzigd door Tutti-frutti op 02-09-2017 09:07 ]
Wilde net Ether kopen op 294 (op het kantelpunt van rood naar groen), en kraken wilde de order niet verwerken. Hoe frustrerend.Slux schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 08:35:
Kraken wordt ook steeds erger orders pakt ie amper, en als die ze wel pakt dan staan ze er dubbel in, en vervolgens kan je ze niet meer verwijderen
Of het zijn whales die even cashen en terugkopen; kan je vast wel checken ergens.Tutti-frutti schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 09:04:
Tegen de 5000 usd/btc grens gaan er dus veel mensen verkopen en komen er wat panic sells. Was een mooie swing trade optie. Maar ik verwacht dat we dit meer gaan zien komende dagen als de waarde zich weer herstelt richting de 5k.
Hebben jullie eigenlijk bepaalde triggers ingesteld om de schade te beperken met dit soort dips?
🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android
Dat is onzin.Ypho schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 09:16:
Waar worden dat soort verwachtingen op gebaseerd, iemand een idee?
Hier ook wou LTC kopen op 65km2017 schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 09:09:
[...]
Wilde net Ether kopen op 294 (op het kantelpunt van rood naar groen), en kraken wilde de order niet verwerken. Hoe frustrerend.
4 min later stond de koers op 306 en nu op 312.... zucht
Is er een goede exchange waar je ETH/EUR kan verhandelen?
Die dip gaat er echt wel komen is altijd zo geweest.Ypho schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 09:16:
Hoe kijken jullie naar (weekend)dipjes en psychologische grenzen? Vannacht heeft BTC een dipje gehad, omdat de grens van 5000 werd bereikt (vermoed ik). Maar volgens mij is er in het weekend altijd wel een dipje. Nu lees ik overal dat er nog een grotere correctie wordt verwacht na de stijging van afgelopen week. Waar worden dat soort verwachtingen op gebaseerd, iemand een idee?
Ik ben overigens een HODLer met BTC alleen, zijn er meer mensen die dat doen? En verkopen die bijvoorbeeld ook op vrijdag, om op maandagen wellicht weer goedkoper in te stappen?
Precies, daar zit ik ook wel op te wachten, maar ik ben dan weer zo'n gek die denkt "Ja, maar wat als de onderkant van de dip een hoger punt heeft dan de huidige waarde"Slux schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 09:21:
Die dip gaat er echt wel komen is altijd zo geweest.
De markt staat momenteel ATH kan een paar dagen of weken duren maar komen zal die zeker.
🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android
Coinbase gebruik ik hebben ook ltckm2017 schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 09:09:
[...]
Wilde net Ether kopen op 294 (op het kantelpunt van rood naar groen), en kraken wilde de order niet verwerken. Hoe frustrerend.
4 min later stond de koers op 306 en nu op 312.... zucht
Is er een goede exchange waar je ETH/EUR kan verhandelen?
[ Voor 33% gewijzigd door Viper® op 02-09-2017 09:53 ]
WTC 301? ik zie hem op 1.45$ staan nu?Viper® schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 09:49:
Uit WTC gestapt op 301, mogelijk te laag aangezien hij 389 gehaald heft. kan zijn dat hij weer verder stijgt na meer nieuws. echter zit ik de hele dag en nacht op een festival in Nijmegen dus kan het niet echt bijhouden.
Vindt het risico te groot.
0.000301 BTC, ik kijk altijd naar de btc verhouding.
Hij is inderdaad bezig met een redelijke dip (helaas).migila schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 09:54:
NEO is alleen maar aan het zakken toch? Hij zal vast weer omhoog komen, maar is hij al op zijn dieptepunt?
Verwijderd
dank, zal dit onthouden. Koersverschil vaak te verwaarlozen idd.Verwijderd schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 10:02:
Voor wat het waard is: ik doe op Kraken enkel 'market' orders, geen 'limit'. Mijn orders zijn altijd direct verwerkt en ik heb de munten die ik wil rondom de prijs waar ik ze op dat moment voor wil kopen. Voor mij als holder maakt het weinig uit of ik een LTC koop op 65,00 of 65,12, op de lange termijn is dat verschil te verwaarlozen...
Verwijderd
Hier ook problemen met Kraken, zal ongetwijfeld te maken hebben met het feit dat de meeste coins een flinke duik nemen. Heb alles maar naar EUR gezet en wacht wel even tot de storm is gaan liggen.Slux schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 08:35:
Kraken wordt ook steeds erger orders pakt ie amper, en als die ze wel pakt dan staan ze er dubbel in, en vervolgens kan je ze niet meer verwijderen
<Zinloze tekst hier>
Is alweer 5 dollar omhoog. Maar dat was dan ook te verwachten omdat ik gister al me NEO heb gebruikt om Walt te kopen.Daniel-p schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 09:57:
[...]
Hij is inderdaad bezig met een redelijke dip (helaas).
Maar gezien de Red pulse ICO zal dit hopelijk snel weer worden recht getrokken.
Ja, ik heb spijt dat ik niet weer heb bijgekocht.Meessen schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 10:48:
[...]
Is alweer 5 dollar omhoog. Maar dat was dan ook te verwachten omdat ik gister al me NEO heb gebruikt om Walt te kopen.
Waarbij de Gulden het tot nu toe in ieder geval verrassend goed doet, bijna 100% gestegen sinds mijn aankoop op 18 juli. Vond het toen gewoon leuk om mee te doen, maar zie het nu wel echt als een investering op langere (niet lange) termijn.Rannasha schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 22:35:
[...]
2) Het is zeker niet de eerste NL cryptomunt, want de epische, innovatieve en revolutionaire "Gulden" was er toch echt veel eerder.
Verwijderd
Of via bitonic en dan direct op bittrex. Kost waarschijnlijk iets meer maar 1 goede trade en je pakt alleen winst. Heb je je bitcoins met een half uur a uur beschikbaar. Heeft me gisteren toch nog 45€ opgeleverd ondanks de dure trade optie...Verwijderd schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 11:10:
Ik heb inmiddels een Bittrex account aangemaakt en mijn DGB van mijn Litebit wallet naar mijn Bittrex account overgezet.
Nu vraag ik mij af of het slim is om via Litebit toch nog gauw wat te investeren, nu een aantal munten behoorlijk zijn gezakt (Navcoin, Ripple). Als ik eerst geld moet overboeken en daarvan bitcoin moet kopen en het dan pas kan investeren in Altcoins, is de markt alweer aardig hersteld vrees ik. Ik kan dan zodra bitcoin weer goed begint te stijgen, de munten overboeken naar Bittrex net zoals ik gister met DGB heb gedaan...
Is dit een goed idee of zie ik iets over het hoofd?
Verwijderd
[ Voor 18% gewijzigd door Meessen op 02-09-2017 11:37 ]
Dank voor de link tips Yinx84. Volgde paar dagen terug deze munt, kon er weinig over vinden. Gister ingekocht op 1$, maakte ff een gigantische rit naar 1,80 maar die was kortstondig helaasyinx84 schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 15:47:
Kwam op Reddit daarnet 'WaltonChain' tegen. Sinds de 27e op Binance verkrijgbaar. Alle documentatie en informatie in het Chinees, maar een aantal Redditors vonden wat interessante dingen in de whitepaper. Zo werken er ex-medewerkers van Bell Labs, IEEE, Samsung, Honeywell en een paar random hooggeleerden. Er is een waltonchain subreddit... als ik zo rondlees ziet het er wel legit uit allemaal. De coin WTC is nu rond de 0,48 cent.
De tech die ze willen bouwen is RFID/IoT op de blockchain. Heb me ook hier nog niet in verdiept, dus doe vooral eerst even je eigen research.
Tot nu toe alleen beschikbaar op Binance. Aangezien ik van een gokje hou heb ik maar even een accountje aangemaakt en wat coins gekocht als een 'set-and-forget'. Het kan net zo goed allemaal niks worden en wil niet 'shillen', maar volgens mij zijn er toch wel een paar vlaggetjes die een potentiele klapper kenmerken.
Nogmaals, doe eerst je eigen research. Ik ga me er nog verder in verdiepen... mocht ik nog wat achterhalen dan post ik het nog wel.
Hier wat leesvoer:
https://www.reddit.com/r/..._govt_vice_presidents_of/
https://www.reddit.com/r/...fidblockchain_on_binance/
Roadmapje:
http://i.imgur.com/IKeXOiG.png
En hier nog de subreddit:
https://www.reddit.com/r/waltonchain/
Officiele site:
http://www.waltonchain.org/ - Die probeert een 'launcher.swf' te downloaden. Volgens mij stukje slechte bouw... virusscanners pikken niks op.
Er schijnt wel een ICO te zijn geweest, maar niet erg succesvol. https://www.allcoin.com/CrowdFund/?cfId=7Timberly2 schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 12:19:
[...]
Dank voor de link tips Yinx84. Volgde paar dagen terug deze munt, kon er weinig over vinden. Gister ingekocht op 1$, maakte ff een gigantische rit naar 1,80 maar die was kortstondig helaas. Totale marketcap is nog prima te overzien, bij total supply 100mio coins is dit 140mio. Is hier een ICO van geweest dan? Want verder was deze munt off-radar zo lijkt het.
Geen probleemTimberly2 schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 12:19:
[...]
Dank voor de link tips Yinx84. Volgde paar dagen terug deze munt, kon er weinig over vinden. Gister ingekocht op 1$, maakte ff een gigantische rit naar 1,80 maar die was kortstondig helaas. Totale marketcap is nog prima te overzien, bij total supply 100mio coins is dit 140mio. Is hier een ICO van geweest dan? Want verder was deze munt off-radar zo lijkt het.
Probeer je winsten te vieren , in plaats van je verliezen.Daniel-p schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 10:51:
[...]
Ja, ik heb spijt dat ik niet weer heb bijgekocht.
Maar zo houd je het altijd, wat als ik dit of dit had gedaan...
Netwerk Engineer
Kijk, hier houd ik van. Na een aantal maanden geleden een erg leuke winst geboekt te hebben op ETH. verkocht op 234€ toen. Nu zag ik gisteren dat ze weer op mijn verkoopkoers waren en heb zin in een gokje.yinx84 schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 12:31:
[...]
Geen probleemDe cap is trouwens maar 70 mil op het moment, althans voor de kopers. De rest van de supply wordt achter de hand gehouden volgens hun officiele twitter. Van wat ik begrepen heb is er inderdaad een ICO geweest.
Het lijkt allemaal legit te zijn. De senior adviseur is inderdaad een ex-Samsung vice president. En niet iemand van de catering afdelingDie gast heeft in de chip/semiconductor hoek een zooitje patenten op z'n naam staan die allemaal aansluiten op het RFID karakter van het Waltonchain project.
Check voor de gein https://www.reddit.com/r/waltonchain/ even... daar zijn een aantal gebruikers aan het graven geslagen. Schijnt dat de 'angel investors' ook banden hebben met de Chinese overheid, maar dat heeft nog niemand kunnen confirmen.
Verwijderd
Dit is niet eens verlies, dit is een gemiste winstDutchITMaster schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 12:56:
[...]
Probeer je winsten te vieren , in plaats van je verliezen.
Verwijderd
Als de engine sneller is, voor mij geen probleem. Voor mij maakt het niet zoveel uit of ik nu een 1 bitcoin voor 4000.2 euro moet kopen ipv 4000.19 eur.Viper® schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 14:04:
Net een mail van kraken, ze gaan voor orders de decimalen nog verder beperken volgens mij. Met zoveel concurrentie die het beter lijkt me doen niet echt handig.
Verwijderd
Same here ! Ook TRST ingeslagen !Verwijderd schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 14:41:
De extreme stijgingen van sommige smallcaps (coins met kleine market cap) zijn best goed te verklaren. Met een actief development team en enthousiaste community is er in elke category wel een uitschieter mogelijk. Op korte termijn zeer leuk mee te verdienen, mits je ze op tijd van de hand kan doen, want sommige stijgingen zijn van korte duur.
Ik zit nu te kijken naar bijvoorbeeld:
WeTrust: Geld uitlenen.
GameCredits: Universele in-game currency
SwarmCity: marktplaats / spullen uitlenen
Ik zeg niet dat alles perse decentraal / met blockchains opgelost hoeft te worden. Ik kijk nu vooral naar korte termijn speculatieve mogelijkheden.
Welke smallcaps hebben jullie op het oog?
Kraken heeft anders zat performance issues, door het aantal decimalen in de prijs (niet het volume!) te reduceren in het orderboek zul je veel minder activiteit krijgen van mensen die hun order een paar (tienden van) centen aanpassen om zo maar bovenaan komen te staan.Viper® schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 14:04:
Net een mail van kraken, ze gaan voor orders de decimalen nog verder beperken volgens mij. Met zoveel concurrentie die het beter lijkt me doen niet echt handig.
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Verwijderd
Werkte prima en snel tijdens de NEO ‘rush’. Ik heb en nog wat litecoins staan.Larkinzzz schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 14:59:
Wat is jullie ervaring met Binance? Ik overweeg een account aan te maken om wat District0x (DNT) te kunnen kopen en misschien ook Walton (WTC).
Heb je, behalve de prijs, nog andere overwegingen om iets met EOS te doen? Ik kom op internet nou niet de meest lovende verhalen tegen over de bedenker van de munt.Cc88 schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 13:34:
Deze maand gaat er een test plaatsvinden op het eigen ontwikkelde netwerk van Eos. Wellicht bij een geslaagde test zal de prijs omhoog gaan.
Prijs is nu interessant om wat in te slaan
Verwijderd
Te snel gelezen .. zie pbVerwijderd schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 15:55:
[...]
Voor hoeveel hebben jullie TRST ingeslagen?
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2017 16:15 ]
Dat is niet zo gek, zowat alles is gezakt. Bitcoin bijna 10%, en daarmee ook andere altcoins zoals OMG. Was een balansdagje;)nielsleeuw8 schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 16:50:
De BLX van iconomi is lekker aan het zakkenal 7 % gezakt vandaag.
Yep, het is echt drama de laatste tijd.. Besloten om de boel maar bij Bittrex onder te gaan brengen.Verwijderd schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 16:59:
Wat is me dat toch met Kraken ??
Kan nog iemand geen orders plaatsen ?![]()
"The desire to bring something into the world that didn't exist, is one of the most important human desires there is. We are inventors, and we are explorers." - Adam Savage
Toch vervelend om enkele honderden euro's zien te verbranden in het niets. Ach scheelt wel dat het winst is wat aan het verdampen was en geen geld van de spaarrekening! En uit eindelijk tot nu toe nog winst... En goed moment om paar nieuwe coins toe te voegen.Tutti-frutti schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 17:14:
[...]
Dat is niet zo gek, zowat alles is gezakt. Bitcoin bijna 10%, en daarmee ook andere altcoins zoals OMG. Was een balansdagje;)
Hopen dat dit weer een trend wordt. Elke weekend een flinke dip. Zondag laag kopen, vrijdag hoog verkopen...
Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com
Verwijderd
Just HODL ;-)Practics schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 17:19:
[...]
Toch vervelend om enkele honderden euro's zien te verbranden in het niets. Ach scheelt wel dat het winst is wat aan het verdampen was en geen geld van de spaarrekening! En uit eindelijk tot nu toe nog winst... En goed moment om paar nieuwe coins toe te voegen.
Hoe heb je dat eigenlijk gedaan? Zet je dan alles over naar BTC en laat je dat uitbetalen via Bitonic bijv?NouNee schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 18:09:
Een correctie zat ook sowieso aan te komen, heb gisteren de meeste altcoins overgezet in fiat voor de zekerheid. Verwacht dat het nog wel verder gaat dalen en dan alles weer cheap inkopen
Ach wat er rond gaat in deze wereld is penuts. Ervan uit gaande dat deze markt echt nog wel flinke groei markt is, zou ik ook niet bang zijn. Ja er zullen munten verdwijnen 100%, ja je kunt veel geld verliezen. Maar geloof nog niet in eind van de crypto bubble.JackDaniel schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 18:09:
Wat zijn jullie allemaal optimistisch. Dit kan net zo goed het einde van de bullmarket zijn waar we maanden lang in hebben gezeten.
Zoals altijd, de belangrijkste tip: beperk je risico.
Heb je op 800 usd Bitcoin gekocht? Tja, waarschijnlijk heb je weinig om je zorgen over te maken. Maar als je rond de $4000 hebt ingekocht, dan moet je serieus gaan kijken naar het risico dat je loopt.
Echter, als de het idee van een bearmarket die enkele maanden kan duren niet zo erg is voor je (met andere woorden, je kunt een min van 50-75% van je portfolio best hebben) dan heb je ook weinig om je zorgen over te maken.
Tot slot is het natuurlijk altijd ook nog mogelijk dat het een kleine dip is, die over enkele dagen alweer weggewerkt is. We zullen het zien.
Tutti-frutti schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 18:19:
[...]
Hoe heb je dat eigenlijk gedaan? Zet je dan alles over naar BTC en laat je dat uitbetalen via Bitonic bijv?
Ik lees hier en daar berichten dat het risicovol is om bijvoorbeeld alles te traden voor USDT. Dat is wel de makkelijkste optie, en kun je eventueel ook met een conditional order laten uitvoeren.
Maar wat is nu eigenlijk een goed plan als voorbereiding om een (evt onverwachtse) dikke correctie te weerstaan? Gewoon alerts zetten op je telefoon, en direct handelen als het aan de hand is?
"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant
Verwijderd
Ik vermoed dat het de aard van het beestje is. Veel mensen zien hun geïnvesteerde kapitaal nog steeds renderen (of het nou 1% of 10% of 100%+ is) en tot nu toe heeft de markt zich altijd wel weer opgericht. Persoonlijk zit ik er maar met relatief weinig geld in, wat ik kan missen en ga ik echt voor de lange(re) termijn. Heb het nu wel in BLX gezet op CONOMI omdat ik verwacht dat de markt zich uiteindelijk toch wel weer opricht. Welke alt-coins dat zijn weet ik alleen niet en ik verwacht dat een fonds beheerder dat beter in de gaten kan houden dan ik.JackDaniel schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 18:09:
Wat zijn jullie allemaal optimistisch. Dit kan net zo goed het einde van de bullmarket zijn waar we maanden lang in hebben gezeten.
Zoals altijd, de belangrijkste tip: beperk je risico.
Heb je op 800 usd Bitcoin gekocht? Tja, waarschijnlijk heb je weinig om je zorgen over te maken. Maar als je rond de $4000 hebt ingekocht, dan moet je serieus gaan kijken naar het risico dat je loopt.
Echter, als de het idee van een bearmarket die enkele maanden kan duren niet zo erg is voor je (met andere woorden, je kunt een min van 50-75% van je portfolio best hebben) dan heb je ook weinig om je zorgen over te maken.
Tot slot is het natuurlijk altijd ook nog mogelijk dat het een kleine dip is, die over enkele dagen alweer weggewerkt is. We zullen het zien.
Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer
"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq