[ZT] Cryptocurrencies - handel & koers #4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 78 ... 111 Laatste
Acties:
  • 940.810 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BabyRattle
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 27-06 21:35
Viper® schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 10:49:
[...]

Bij handelen moet je je niet laten lijden door gevoelens zeggen ze wel eens, keiharde cijfers.
Niemand wil de boot missen natuurlijk, soms lijdt dit tot kopen op ATH.
Je moet ook leren verlies te nemen en blij zijn met de winst die je hebt. Niet altijd maar wat als

bovenstaande zijn allemaal goede adviezen welke ik zelf natuurlijk ook nooit opvolg :D
Als je vertrouwen in een project hebt zou ik zeggen lekker vasthouden ipv proberen te daytraden. Pas als er fundamentele veranderingen voorkomen waarin het project teveel competitie krijgt en niet meer uniek is. Developers weggaan dan moet je je pas zorgen maken.

Zolang dat het geval niet is vasthouden.
Niet voor niets heeft het mij rijkdom gegeven door goede projecten vast te houden.

[ Voor 20% gewijzigd door BabyRattle op 01-09-2017 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14:15
Orangelights23 schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 10:47:
[...]

FOMO... Nooit in trappen haha. Grote kans dat dit a.s. maandag of dinsdag gedumpt gaat worden. Bepaal nu dus een winstpercentage, pak deze en wees volgende week blij dat je bent uitgestapt! _/-\o_ _/-\o_
Haha, als je zo dit topic leest is de FOMO inderdaad gigantisch. Vooral natuurlijk door de reactie van BabyRattle ;) Zo'n track record, die moet wel een voorspellende gave hebben. Maar ik word zelf toch wel erg huiverig van nu instappen. Als je deze grafiek bekijk (kijk naar een periode van 1 jaar) https://coinmarketcap.com/currencies/nav-coin/ dan is die stijging gigantisch. Die kan bijna niets anders dan weer gigantisch snel instorten. Zoals je ook bij alle vorige pieken kunt zien bij NAV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Defector
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
walletje-w schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 10:52:
[...]

Haha, als je zo dit topic leest is de FOMO inderdaad gigantisch. Vooral natuurlijk door de reactie van BabyRattle ;) Zo'n track record, die moet wel een voorspellende gave hebben. Maar ik word zelf toch wel erg huiverig van nu instappen. Als je deze grafiek bekijk (kijk naar een periode van 1 jaar) https://coinmarketcap.com/currencies/nav-coin/ dan is die stijging gigantisch. Die kan bijna niets anders dan weer gigantisch snel instorten. Zoals je ook bij alle vorige pieken kunt zien bij NAV.
Nooit instappen op de top was het toch?

Maar hij zou nog zoveel verder kunnen...

Pak dan een coin die al een tijdje redelijk stabiel is en niet recent een ATH heeft gehad. Alle coins vliegen nu om de zoveel tijd de hoogte in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rookert25
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 19-09 12:09
[...]

Ik zat in NEO vanaf USD 8 en hier kwamen bij de stijging op 18, 24 en 29 USD ook waarschuwingen dat de dip weer kwam, maar die kwam niet (behalve bij USD 29). Er zijn bepaalde projecten die het wel vast kunnen houden. Misschien is NAV coin dat, maar misschien ook wel niet.

Bizar om te zien dat er nu elke dag ongeveer USD 3 miljard bij komt in deze markt 8)7

Russische particulieren mogen misschien niet meer handelen straks om hun inwoners te beschermen. Denk zelf dat ze bang zijn voor nog meer kapitaalvlucht uit de roebel. Zie FD artikel van vanochtend:

Rusland wil de handel in cryptomunten alleen toestaan via de beurs en enkel voor professionele handelaren.
Met dit voorstel van het Russische ministerie van financiën ontstaat er een opening voor het gebruik van de bitcoin en andere cryptovaluta's in Rusland, maar de deur gaat dicht voor particulieren die in deze digitale munten willen handelen.‘Het zijn heel erg gevaarlijke investeringen’• Viceminister van financiën Aleksej Moisejev

Rusland is daarmee in korte tijd het derde grote land dat de teugels aanhaalt op de markt voor cryptomunten, vanuit een poging particuliere beleggers te beschermen. Eind vorige maand legde de Amerikaanse beurstoezichthouder SEC al beursgangen met cryptomunten aan banden. China deed deze week hetzelfde en besloot bovendien de uitgifte van nieuwe cryptomunten voor onbepaalde tijd te verbieden.

'Het zijn heel erg gevaarlijke investeringen, die tot geldverlies kunnen leiden', zei de Russische viceminister van financiën, Aleksej Moisejev, tegen de tv-zender Rossia 24. 'Sommigen zeggen dat cryptomunten, zoals de bitcoin, in wezen een financieel piramidespel zijn. Dat standpunt valt moeilijk te weerleggen en zo staan wij er ook tegenover.'

De Moskouse beurs zei deze week tegen de Russische nieuwssite RNS al dat het druk bezig is zijn infrastructuur op de handel in cryptovaluta's aan te passen. Ook zegt het in gesprek te zijn met de toezichthouders over de regulering van de handel.

Voorlopig blijft het voor gewone Russen mogelijk via de beurzen van cryptovaluta's en via online wisselkantoren bitcoins te kopen. Vorig jaar nam Rusland met 200.000 bitcoingebruikers nog de vijfde plaats in op de wereldranglijst. Het grootste deel van de bitcoins in de wereld bevindt zich in China, het land waar ook de meeste van deze digitale munten worden 'gemijnd'.

'Het was een te verwachten reactie van iedere willekeurige staat op een nieuw financieel instrument', zegt de Russische econoom Aleksej Michejev, die verbonden is aan het Centrum voor ontwikkeling van innovatieve business in Moskou, tegen internetkrant Republic. 'Het ministerie probeert op deze manier de belangen van eenvoudige burgers te beschermen, die niet begrijpen hoe deze markt werkelijk werkt.'
Internetondernemer Pavel Doerov, oprichter van berichtendienst Telegram en de Russische variant op Facebook, ‘Vkontakte’, laakt de behoedzaamheid van de Russische ambtenaren. 'Ze laten de mogelijkheid liggen de wereld in balans te brengen en onder de hegemonie van de VS uit te komen, die zijn eigen nationale valuta aan de wereld heeft opgelegd. We zouden samen met Aziatische landen als Japan de nieuwe cryptovaluta's juist voluit moeten erkennen.'
Rusland kende na het uiteenvallen van de Sovjet-Unie in 1991 een pijnlijke reeks crises met zijn eigen valuta. Ook doken er veelvuldig piramidespellen op. Bekend was die van het bedrijf MMM, dat in 1994 ineenstortte en daarmee miljoenen Russen ongeveer $10 mrd lichter maakte. Dat viceminister Moisejev bitcoins vergeleek met piramidespellen, was dus niet toevallig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guff_
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 19-09 07:11
[...]

BabyRattle heeft m.i. de beste tactiek. Zoeken naar goede projecten en enorm laag inkopen en gewoon wachten.
Helaas ben ik zelf niet zo. Blockfolio heb ik er ook afgegooid. Keek er veel te veel op en het is leuke app als het flink stijgt maar bij een flinke daling ga je (ik tenminste) gekke dingen

FOMO doet het redelijk goed bij mij. NEO op $10 mega FOMO en dus ingestapt en nu nog blij mee.
En zo nog een paar leuke ritjes meegemaakt door FOMO

Misschien is die 175 miljard marktcap van nu nog wel peanuts.... daar gok ik op.
En ja.. er komen, net zoals bij elke coin, nog flinke correcties aan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Rookert25 schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 10:57:
[...]

Bizar om te zien dat er nu elke dag ongeveer USD 3 miljard bij komt in deze markt 8)7
De stijging in totale marketcap is niet wat er per dag aan geld instroomt he..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rookert25
Luuk schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 11:00:
[...]

De stijging in totale marketcap is niet wat er per dag aan geld instroomt he..
Ik dacht dat het wel representeerde wat de waarde in USD was als je de boel nu zou liquideren? Er was wel een verschil ja, beetje ongenuanceerd bericht van mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirved
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09-09 14:09
Rookert25 schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 10:57:
[...]

Ik zat in NEO vanaf USD 8 en hier kwamen bij de stijging op 18, 24 en 29 USD ook waarschuwingen dat de dip weer kwam, maar die kwam niet (behalve bij USD 29).
Behalve? Er zijn een hoop mensen die 29+ gekocht hebben. Neo stond op zijn hoogtepunt op circa 50 dollar. Een hoop mensen die nu dus flink in het rood staan. Prima voorbeeld van waarom je niet blind op hype moet instappen. Achteraf zeggen ja maar boven de 29 had je niet meer moeten kopen is wel erg makkelijk. Je weet nooit van tevoren waar het keerpunt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BabyRattle
Mirved schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 11:19:
[...]

Behalve? Er zijn een hoop mensen die 29+ gekocht hebben. Neo stond op zijn hoogtepunt op circa 50 dollar. Een hoop mensen die nu dus flink in het rood staan. Prima voorbeeld van waarom je niet blind op hype moet instappen. Achteraf zeggen ja maar boven de 29 had je niet meer moeten kopen is wel erg makkelijk. Je weet nooit van tevoren waar het keerpunt is.
Iedereen heeft zijn redenen om te verkopen. Maar ook hier komt neo wel overheen. Neo heeft de juiste contacten. Kyc e.d.

Reddit staat er vol mee van neo met goede informatie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amras
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14:15
[...]

Gekocht op 36 euro, dacht dat Neo na de dip wel weer omhoog zou schieten. Helaas nog niet gebeurd. Zojuist nog maar wat bijgekocht, hopelijk heeft de Red Pulse ICO een positief effect op de prijs over een aantal dagen. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alki
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11:09
Amras schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 11:26:
[...]

Gekocht op 36 euro, dacht dat Neo na de dip wel weer omhoog zou schieten. Helaas nog niet gebeurd. Zojuist nog maar wat bijgekocht, hopelijk heeft de Red Pulse ICO een positief effect op de prijs over een aantal dagen. :)
Geduld mannen de hele markt is in beweging. Toen ETH viel van 370 dollar naar 150 was ook iedereen in paniek en kijk waar t nu staat. Kan soms een maandje of 2 duren

[ Voor 3% gewijzigd door alki op 01-09-2017 11:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Janpietertje89
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-09 11:16
Ik vind de russische vergelijking met een piramidespel ergens misschien wel een beetje terecht. De winst die wij maken wordt gevoed door mensen die nu instappen, en die mensen hopen weer gevoed te worden door mensen die daarna instappen. Je hebt daarbij nog niet eens een onderpand in de vorm van een stukje bedrijf zoals bij een aandeel oid. Helaas heb ik te weinig kennis in dit gebied om hier genuanceerde uitspraken over te kunnen doen maar misschien dat medetweakers hier wat inzicht in kunnen geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Janpietertje89 schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 11:35:
Ik vind de russische vergelijking met een piramidespel ergens misschien wel een beetje terecht. De winst die wij maken wordt gevoed door mensen die nu instappen, en die mensen hopen weer gevoed te worden door mensen die daarna instappen. Je hebt daarbij nog niet eens een onderpand in de vorm van een stukje bedrijf zoals bij een aandeel oid. Helaas heb ik te weinig kennis in dit gebied om hier genuanceerde uitspraken over te kunnen doen maar misschien dat medetweakers hier wat inzicht in kunnen geven.
Ja en nee, deels gelijk deels niet denk ik

De uitspraak
'Het zijn heel erg gevaarlijke investeringen, die tot geldverlies kunnen leiden', zei de Russische viceminister van financiën, Aleksej Moisejev, tegen de tv-zender Rossia 24. 'Sommigen zeggen dat cryptomunten, zoals de bitcoin, in wezen een financieel piramidespel zijn. Dat standpunt valt moeilijk te weerleggen en zo staan wij er ook tegenover.'
komt van een minister van financiën.
Op zich heeft hij een punt, maar het komt ook wel weer over als wij van wc eend adviseren wc eend.

In principe is het soortgelijk aan aandelen/obligaties.
Je koopt een aandeel in een bedrijf of idee/product.
Naar mate er meer interesse voor is schuift het meer van aanbod naar vraag, hierdoor worden je 'aandelen' meer waard.

Bij piramide spellen is er verder geen equity en is het gewoon een kaartenhuis.

Achter alle coins zit een waarde gekoppeld aan de bitcoin, deze heeft weer een USD waarde.

Althans, zo zie ik het

Doet me trouwens terugdenken aan 'Banners broker' of iets dergelijks.
Hierbij kocht je reclame banners als investering en daaruit kreeg je weer inkomsten.
Volgens mij was hier ooit nog een topic over waarbij vele al aangaven dat het een piramide spel was

[ Voor 8% gewijzigd door Viper® op 01-09-2017 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firestarz
  • Laatst online: 11-09 16:08
Ik zit te kijken naar de Oxycoin ICO, volgens mij van dezelfde mensen als RISE. Gaat om een mobiel payment systeem. Maar twijfel een beetje als je kijkt naar development (of nou ja bijna geen development) bij RISE.

Iemand hier al in geïnvesteerd?

Ben ook nog aan het wachten op een goed moment om meer RISE bij te kopen, had meer moeten kopen toen ie 10 cent was, maar dat zegt iedereen achteraf :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rookert25
[...]

Klopt je weet het nooit van te voren. Bij NEO vond ik bijzonder om te zien dat deze 4 dagen op rij >40% groei liet zien, dus ik wou aangeven dat er ook munten zijn waarij FOMO kan lonen. Maar tot wanneer weet je nooit.

NEO en Red Pulse geven wat mij betreft vertrouwen door KYC-proces te doorlopen en max USD 50,000 per persoon (die dus geïdentificeerd is) aan RPX beschikbaar te maken bij de ICO. Ethereum heeft veel support nu, maar ook erg veel rotte appels aan ICO's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb EOS gekocht op Kraken, toen dit nog met Euro's kon. Nu probeer ik dit in Blockfolio te zetten en crasht de app, omdat EOS/EUR niet meer kan. Heeft iemand hier ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein Edward
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-02-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 12:06:
Ik heb EOS gekocht op Kraken, toen dit nog met Euro's kon. Nu probeer ik dit in Blockfolio te zetten en crasht de app, omdat EOS/EUR niet meer kan. Heeft iemand hier ervaring mee?
Als BTC pair in de app zetten, eventueel nog de prijs omrekenen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ion
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

ion

Als bitcoin nou even naar 2000/3000 dollar zakt, kan ik weer even een veel inslaan :+ Maar volgens mij is er geen ontkomen aan dat er een correctie gaat komen voor bitcoin binnenkort. Of zie ik het helemaal verkeerd? Wat is jullie mening?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iksie
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18-06 17:10
Vreemd, Monetha gaat op 5 september naar de exchanges maar ik zie toch op EtherDelta een MTH/EUR pair en zelfs al een orderboek. Overigens wel zonder volume. Kunnen er al orders geplaatst worden voordat een token ge-unlocked is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er mensen die in het kader van de anonimiteit serieus een kopie van hun paspoort hebben opgestuurd voor de Red Pulse ICO? Zie dat het registratie-formulier hierom vraagt.. Ik sla even over..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
  • Laatst online: 24-08 18:02
ionn schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 12:53:
Als bitcoin nou even naar 2000/3000 dollar zakt, kan ik weer even een veel inslaan :+ Maar volgens mij is er geen ontkomen aan dat er een correctie gaat komen voor bitcoin binnenkort. Of zie ik het helemaal verkeerd? Wat is jullie mening?
Tsja waarom zou er een correctie komen? De vraag stijgt, het aanbod niet. Prijs gaat omhoog.

PSN/Steam: Xamsix

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Orangelights23
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 13:16
Xamsix schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 13:20:
[...]

Tsja waarom zou er een correctie komen? De vraag stijgt, het aanbod niet. Prijs gaat omhoog.
Omdat er heel veel mensen instappen om winst te halen, maar niets van de technologie en toepassingen weten/begrijpen. Hierdoor willen zij gewoon hun winst eruit halen en dit gaat naar mijn idee snel gebeuren. Het is ongezond wat BTC laat zien en de geschiedenis leert ons dat dit patroon waarschijnlijk wordt gevolgd door één van correctie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastForwardNL
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 09:06
Xamsix schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 13:20:
[...]

Helaas sta ik momenteel ook even aan de zijlijn.

Vorige week was er even een dipje naar +- 3000 euro. Ik denk dat je scherp moet zijn op dat soort momenten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rox92
  • Laatst online: 07:58
Orangelights23 schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 13:21:
[...]

Omdat er heel veel mensen instappen om winst te halen, maar niets van de technologie en toepassingen weten/begrijpen. Hierdoor willen zij gewoon hun winst eruit halen en dit gaat naar mijn idee snel gebeuren. Het is ongezond wat BTC laat zien en de geschiedenis leert ons dat dit patroon waarschijnlijk wordt gevolgd door één van correctie.
Maar als er meer mensen instappen dan mensen die winst pakken gaat de prijs toch nog steeds omhoog?
Althans ik ken mensen in mijn omgeving die nu "nog" instappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
  • Laatst online: 24-08 18:02
[...]

Tsja de vraag is dan of het aantal mensen dat uitstapt groter is op enig moment dat de mensen die instappen. Zo niet, dan stagneert de prijs hoogstens. Maar voor een echte correctie van 500-1000 dollar is wel iets meer nodig.

PSN/Steam: Xamsix

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-09 21:24

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Rookert25 schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 11:02:
[...]

Ik dacht dat het wel representeerde wat de waarde in USD was als je de boel nu zou liquideren?
Het enige wat het zegt is de totale aantal BTC in omloop vermenigvuldigd met de huidige koers, en de huidige koers is niets meer dan de laatste trade.

Als je de hele boel zou liquideren dan keldert het natuurlijk als een malle. Sterker nog, het zal je niet lukken, want zo diep gaan alle orderboeken van alle exchanges bij elkaar gevoegd waarschijnlijk niet. En dat is dus inclusief waardeloze entries als 100 BTC voor $0,01, die je dan ook opvreet.

Dus nee, het is niet de waarde die het representeert als je de boel liquideert ;)

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
[...]

Winst is leuk, maar als je het geld nu niet nodig hebt kan je het beter in BTC of crypto laten zitten dan op de bank hebben.

Mensen die het geld nodig hebben stoppen het niet zo snel in crypto/aandelen.
Veel geld wat er in zit is denk ik langdurige investering.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Orangelights23
Viper® schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 13:24:
[...]

Winst is leuk, maar als je het geld nu niet nodig hebt kan je het beter in BTC of crypto laten zitten dan op de bank hebben.

Totdat de cryptomarkt weer een klap krijgt dankzij slecht nieuws (a la Mt. Gox is verdwenen met al je BTC) en je je inleg enorm ziet slinken. Als je nu geld wat je niet nodig hebt in crypto stopt, moet je goed op de hoogte zijn van het feit dat het zo volatiel als de pest is en het alle kanten op kan gaan.

Ik heb al te veel verhalen om mij heen gehoord van mensen die mee willen liften op BTC en zij in paniek na een flinke dump ook gaan tot verkopen. Dit laat zien dat de markt nog jong is en dat de spelers - veelal onervaren - vanuit paniek handelen. Dat zijn allerlei factoren om te laten zien dat de BTC kunstmatig hoog is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09:50
Viper® schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 13:24:
[...]

Waarom is de paniek telkens zo groot dan? Betwijfel het om die reden nogal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guus Leeuwis
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
BabyRattle schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 10:02:
Naar mijn inziens met de snelle verhogingen heb ik sterk het gevoel dat nav naar de 5 tot 10 euro gaat. De reddit van navcoin gaat in een treinversnelling en het project word eindelijk meer bekend. Zoals ook te zien is met het aantal subscribers op de navcoin reddit.

http://redditmetrics.com/r/Navcoin

Ook hebben de developers in die 4 jaar dat ze bestaan altijd netjes hun updates over de voortgang gegeven. De github repository is zeer actief.

Word een 2e neo. Unieke assetclass anonymous dapps.
...
Hi BabyRattle, welke toepassingen verwacht je bij de (op het Navcoin-platform) anonieme DApps?
Commerciële toepassingen hebben in de meeste gevallen toch al genoeg aan een VPN voor anonimiteit?
Of ben ik onvoldoende paranoïde? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
[...]

Het is ongezond wat de meeste altcoins/ico's laten zien bedoel je. Bitcoin stijgt in verhouding een stuk minder hard. Een stijging van 9% in 7 dagen valt in het niet bij wat de meeste altcoins doen. Ik verwacht daar eerder een flinke correctie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
Orangelights23 schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 13:28:
[...]

Totdat de cryptomarkt weer een klap krijgt dankzij slecht nieuws (a la Mt. Gox is verdwenen met al je BTC) en je je inleg enorm ziet slinken. Als je nu geld wat je niet nodig hebt in crypto stopt, moet je goed op de hoogte zijn van het feit dat het zo volatiel als de pest is en het alle kanten op kan gaan.

Ik heb al te veel verhalen om mij heen gehoord van mensen die mee willen liften op BTC en zij in paniek na een flinke dump ook gaan tot verkopen. Dit laat zien dat de markt nog jong is en dat de spelers - veelal onervaren - vanuit paniek handelen. Dat zijn allerlei factoren om te laten zien dat de BTC kunstmatig hoog is.
Dit kan in de aandelenbeurs ook gebeuren.
Ik weet nog goed dat ik veel geld kwijt ben geraakt door de aanslag op 9-11

"High risk, high reward" geldt voor veel zaken

altcoins kunnen hard stijgen, maar ook net zo hard weer dalen.
de Bitcoin zelf is naar mijn indien al redelijk stabiel, zover je kan praten over stabiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orangelights23
Luuk schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 13:33:

Het is ongezond wat de meeste altcoins/ico's laten zien bedoel je. Bitcoin stijgt in verhouding een stuk minder hard. Een stijging van 9% in 7 dagen valt in het niet bij wat de meeste altcoins doen. Ik verwacht daar eerder een flinke correctie.
Ik had het over BTC, altcoins zijn nog ongezonder. Een stijging van 9% in een week tijd is totaal onwerkbaar in 'de echte wereld'. Als je BTC t.o.v. alts vergelijkt, klopt je stelling, maar als je dit doortrekt naar aandelen en beleggingsfondsen, vertoont BTC alle trekjes van een bubbel. Weliswaar al voor een flink aantal maanden, maar toch.

Het is leuk dat alles zo hard stijgt, ik maak er ook zeer dankbaar gebruik van, maar ik ben me heel goed bewust dat dit een hele strakke markt is waar het in enkele momenten de hele andere kant op kan gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BabyRattle
Guus Leeuwis schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 13:29:
[...]

Hi BabyRattle, welke toepassingen verwacht je bij de (op het Navcoin-platform) anonieme DApps?
Commerciële toepassingen hebben in de meeste gevallen toch al genoeg aan een VPN voor anonimiteit?
Of ben ik onvoldoende paranoïde? ;)
VPN is minder goed.

Lees de grote post van "masterofnoneds" 10hr ago posted in de daily discussion op de reddit van navcoin maar door. Kan het zo 1 2 3 niet voorelkaar krijgen een link van zijn post mee te sturen.

https://www.reddit.com/r/...sion_friday_september_01/

1 stukje gekopieerd :The next versions of NavTech (the technology behind their private payments) will turn every wallet into a processor of private payments, meaning it is completely decentralised mesh network.

Oja de profit taking is geweest en koers gaat nu weer omhoog @navcoin
Ook de amerikanen worden zo wakker om te kopen. Op naar de 5 euro deze maand

[ Voor 7% gewijzigd door BabyRattle op 01-09-2017 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theorganiser
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 19-09 12:57
Hi iedereen,

ik heb gisteren een account aangemaakt bij markets.com
nu werdt ik zojuist gebeld door een nr uit zurich door een slecht engels sprekende meneer( microsoft helplijn idee) die gaf aan dat hij namens marktets.com belde en of ik een account manager wilde hebben om te helpen. toen gaf ik aan dat ik wilde beginnen met 100 euro, toen was het van nee minimaal 250 euro.

1 en ander aangehoord echter moest ik achter mijn computer naar forexgrand.com en hierop een account aanmaken, het klonk een beetje sceptisch en heb gezegd dat hij maandag maar terug moest bellen.

nu vindt ik het echter wel raar dat hij mijn mobiele nummer heeft en ook wist dat ik via markets.com heb belegd.

iemand hier ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eiland
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19-09 22:57
Iemand een idee over KIN https://kin.kik.com/ is van de makers van kik wat toch wel een vrij grote speler is in de chat wereld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
theorganiser schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 13:51:
Hi iedereen,

ik heb gisteren een account aangemaakt bij markets.com
nu werdt ik zojuist gebeld door een nr uit zurich door een slecht engels sprekende meneer( microsoft helplijn idee) die gaf aan dat hij namens marktets.com belde en of ik een account manager wilde hebben om te helpen. toen gaf ik aan dat ik wilde beginnen met 100 euro, toen was het van nee minimaal 250 euro.

1 en ander aangehoord echter moest ik achter mijn computer naar forexgrand.com en hierop een account aanmaken, het klonk een beetje sceptisch en heb gezegd dat hij maandag maar terug moest bellen.

nu vindt ik het echter wel raar dat hij mijn mobiele nummer heeft en ook wist dat ik via markets.com heb belegd.

iemand hier ervaring mee?
Apart verhaal
als ik google kom ik dit tegen
https://www.forexfraud.co...s/markets-com-review.html
Markets.com offers a minimum initial deposit requirement of $100.
Ik zou persoonlijk liever naar kraken.com gaan of iconomi, markets.com komt bij mij over als zo'n website van 'snel geld verdienen'

[ Voor 5% gewijzigd door Viper® op 01-09-2017 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theorganiser
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 19-09 12:57
Viper® schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 13:55:
[...]

Apart verhaal
als ik google kom ik dit tegen
https://www.forexfraud.co...s/markets-com-review.html

[...]

Ik zou persoonlijk liever naar kraken.com gaan of iconomi, markets.com komt bij mij over als zo'n website van 'snel geld verdienen'
ik krijg zojuist onderstaande mail :
Hello Pieter !
Following our conversation

Please see your brokerage
www.forexgrand.com

1) Our services are successful
2) Modern and totally transparent quantum trading system
ForexGrand offers NDD/ECN, ensuring traders executions go directly to a Prime Broker or Bank. Our vast pool of liquidity enables us to offer our traders the best available prices.
DEFINITION of 'No Dealing Desk' A way of forex trading that provides immediate access to the interbank market. The interbank market is where foreign currencies are traded. This is different than trading through the dealing desks that are found in many banks and financial institutions. By using a dealing desk, a forex broker who is registered as a Futures Commission Merchant (FCM) and Retail Foreign Exchange Dealer (RFED) can offset trades.
ECN, which stands for Electronic Communication Network, really is the way of the future for the Foreign Exchange Markets.
3) We are interested in success of our traders
Being a pure NDD broker, ForexGrand generates profits on a Per Trade Basis meaning there is no conflict of interest, making us extremely interested in trader’s success.
4) Safe and secure connection to your MT4 account.
5) All order types. 30 technical indicators.
6) Thanks to Increased functionality higher success rate.
7) Daily proved trading signals
8) Your personal broker will do one-to-one lessons
9) Social portfolio trading
10) Please proceed with the account activation and enter promotion code 010 when registering as this is the promotion.
https://secure.forexgrand.com/Account/Login

Thank you for you time
Please do not hesitate to contact me for any further information
Best Regards

Michael Palmer

Senior Account Manager

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
Haal je naam even weg :>

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JackDaniel
  • Laatst online: 06-06 10:09
netvista schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 10:07:
Ik zie deze website hier vrij regelmatig voorbij komen hier als bron van informatie : https://hacked.com/.

Ze werken echter met vrij fors geprijsde abonnementsvormen om die info in te zien. Heeft iemand ervaringen met de analysis en recommendations van deze site? Is het de investering waard?
Ik denk dat je net zo'n goede analyse krijgt vanuit de verschillende whatsapp, slack of Discord groepen.
Bijvoorbeeld: https://discord.gg/WhQZ6KB
Ik denk dat je meer hebt aan kritisch denken en sentiment peilen.

Niemand kan de markt voorspellen, en als je dat wel zou kunnen, geef je die informatie niet weg voor een klein bedrag maar ga je juist veel geld verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iksie schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 12:54:
Vreemd, Monetha gaat op 5 september naar de exchanges maar ik zie toch op EtherDelta een MTH/EUR pair en zelfs al een orderboek. Overigens wel zonder volume. Kunnen er al orders geplaatst worden voordat een token ge-unlocked is?
Als het een ERC20 token is kan deze direct op Etherdelta toegevoegd worden. Zodra de tokens unlocked zijn (getransfered kunnen worden) zijn ze in principe ook verhandelbaar op Etherdelta. Daar kan Monetha niks aan veranderen.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 01-09-2017 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alki
Duurt de verification bij bitonic altijd zolang ?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:15
theorganiser schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 13:59:
[...]

ik krijg zojuist onderstaande mail :

[...]
Wat is je doel? Cryptocurrencies handelen? Pak dan gewoon een van de exchanges uit de topicstart een niet van die vage brokers.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
alki schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 14:13:
Duurt de verification bij bitonic altijd zolang ?
Binnen een werkdag. (overschrijving moet over zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi, lees sinds kort mee op het forum, interessant om verschillende meningen voorbij te zien komen.
Ik vroeg me af of mensen zich al hebben verdiept in de ICO van Triaconta/Combicoin. Het idee van spreiden over verschillende crypto's, a la Iconomi, spreekt me wel aan en Whitepaper ziet er (met mijn onervaren blik) best goed uit. Wat zijn jullie ideeën?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rookert25
Ik zie deze website hier vrij regelmatig voorbij komen hier als bron van informatie : https://hacked.com/.

Ze werken echter met vrij fors geprijsde abonnementsvormen om die info in te zien. Heeft iemand ervaringen met de analysis en recommendations van deze site? Is het de investering waard?
Heb nu 2 weken een abonnement en alleen de ICO analyses zijn leuk om te lezen voor een leek. Hun community bestaat alleen uit mensen die met geld kennis proberen te kopen maar zelf niks toevoegen, alleen maar lurkers en geen posters dus.

Voor USD 10 is 1 weekje goede prijs tegen huidige dollarkoers; ze hebben ook allerlei cursussen hoe je grafieken moet lezen enzo en als je je daaraan houdt wordt er niet slechter van denk ik :)

Zie hieronder hun mening over RPX (even in translate gegooid voor geval zij dit checken #aluhoedje# :*) )

Het vonnis

Deze auteur suggereert dat kort en langdurig, Red Pulse een goed product, een geweldig team heeft, en de tokens hebben een goede toekomst voor hen. We landen hier relatief hoog in spirits en numerieke score.

Risico
Het risico dat de overheid nog steeds in staat is om informatie in het systeem te beïnvloeden, te handelen en te beïnvloeden, is sterk. We trekken 2,25 punten af ​​voor de waarschijnlijkheid dat sommige problemen technische oplossingen vereisen.

Een gebrek aan volgende slimme oplossingen, zoals AI om inhoud en handelspatronen te beoordelen, gedrag en verder, is problematisch. We zouden graag meer toekomstgerichte bedrijven zien in zo'n toekomstgerichte ruimte. -2

Groeipotentieel
Iedereen in het bedrijfsleven weet dat het volume steeds meer naar Azië gaat, en de internationale handel groeit alleen. Degenen die in de eerste plaats op de markt zijn met gereedschappen en terminals die real-time, nauwkeurige informatie bieden aan degenen die het nodig hebben, zullen inderdaad zeer waardevolle activa zijn. Wij geloven dat het product solide is en dat het resultaat zal leveren en dat dit waarde op de tokenhouder zal brengen. +6

Verder vinden we niets bij de fout met het team. Naast de indrukwekkende oprichter die we in Jonathan Ha hebben, is er ook Peter Alexander voor een voorzitter. Alexander heeft eerder gewerkt bij Prudential in Azië.+4

Voor algemene opwinding lenen we een extra punt dat later kan worden afgetrokken. 1
aanleg

We komen tegenwoordig op een hoogte van 11 - 4.25, of 6,75, relatief hoog in de hoogtijdse ICO's. Wij raden u aan lang en hard te denken voordat u de eerste NEO ICO doorgaat. Waarschijnlijk zal dit ook de getijden voor NEO verhogen, maar we waren niet hier om dit aspect te bespreken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kapitein Edward

Je kunt ook steeds een nieuwe incognito sessie openen. Dan kun je steeds 1 artikel 'proef' lezen.. #jeblijfttochhollander :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goedemiddag allen,

Ik zit sinds een paar dagen ook in de Cryptowereld. Ik ben begonnen met een klein beetje geld in Rise en Digibyte. Rise steeg daarna ineens explosief, tof om te zien :).

Nu zit ik met een dilemma wat betreft de manier van aanschaffen:

Ik koop de coins tot nu toe via Litebit. Simpel in gebruik, erg overzichtelijk. Je maakt aantal euro's met IDEAL over en je hebt de coins in je bezit en het wachten en staren naar de koersen kan beginnen.

Nu lees ik overal dat men Bitcoin en Ethereum koopt via Krakers of Coinbase. Deze coins zet men vervolgens over naar Bittrex. Vanuit hier handelt men verder in andere coins. Het voordeel hiervan lijkt mij onder andere het enorme aanbod aan coins plus je kan makkelijker inspringen op een daytrader die het een aantal uren erg goed lijkt te doen. Het nadeel lijkt mij dat je toch afhankelijk bent van 2 koersen? Want wat als de koers van de bitcoin ineens enorm daalt, dan heb je toch minder te besteden? Stel de koers van bitcoin daalt behoorlijk en de koers van je gekozen munt stijgt een klein beetje, dan schiet je er toch nog niets mee op qua winst?

Zie ik iets over het hoofd? Begrijp ik het niet goed? Alle informatie is meer dan welkom! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• croc
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13-05 14:37
Sinds enige tijd heb ik in Blockfolio geen koers meer staan voor XLM en NAV. Heb ze al verwijderd en terug toegevoegd (gebruik het enkel als watch), but no luck. Nog iemand last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein Edward
Verwijderd schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 15:19:
Goedemiddag allen,

Ik zit sinds een paar dagen ook in de Cryptowereld. Ik ben begonnen met een klein beetje geld in Rise en Digibyte. Rise steeg daarna ineens explosief, tof om te zien :).

Ik koop de coins tot nu toe via Litebit. Simpel in gebruik, erg overzichtelijk. Je maakt aantal euro's met IDEAL over en je hebt de coins in je bezit en het wachten en staren naar de koersen kan beginnen.

Nu lees ik overal dat men Bitcoin en Ethereum koopt via Krakers of Coinbase. Deze coins zet men vervolgens over naar Bittrex. Vanuit hier handelt men verder in andere coins. Het voordeel hiervan lijkt mij onder andere het enorme aanbod aan coins plus je kan makkelijker inspringen op een daytrader die het een aantal uren erg goed lijkt te doen. Het nadeel lijkt mij dat je toch afhankelijk bent van 2 koersen? Want wat als de koers van de bitcoin ineens enorm daalt, dan heb je toch minder te besteden? Stel de koers van bitcoin daalt behoorlijk en de koers van je gekozen munt stijgt een klein beetje, dan schiet je er toch nog niets mee op qua winst?

Zie ik iets over het hoofd? Begrijp ik het niet goed? Alle informatie is meer dan welkom! :)
Persoonlijk reken ik alles tegen EUR en niet tegen BTC koers. Het gaat mij erom dat uiteindelijk veel euro's eraan over houdt, maar omdat veel exchanges geen euros in fiat hebben reken ik op de exchange effectief dus tegen USDT. Veel stabiele altcoins ijlen een beetje met de bitcoin koers mee. Eventueel kun je bij een algehele dalende trend tijdelijk alles in USDT zetten. Maar let op, dit is dus theter USD die gelinkt is aan de prijs van een 'echte' USD. Via google moet je zelf maar even verder lezen hoe dit precies zit :)
croc schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 15:28:
Sinds enige tijd heb ik in Blockfolio geen koers meer staan voor XLM en NAV. Heb ze al verwijderd en terug toegevoegd (gebruik het enkel als watch), but no luck. Nog iemand last van?
Bij mij geen probleem :?

[ Voor 8% gewijzigd door Kapitein Edward op 01-09-2017 15:49 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
Kwam op Reddit daarnet 'WaltonChain' tegen. Sinds de 27e op Binance verkrijgbaar. Alle documentatie en informatie in het Chinees, maar een aantal Redditors vonden wat interessante dingen in de whitepaper. Zo werken er ex-medewerkers van Bell Labs, IEEE, Samsung, Honeywell en een paar random hooggeleerden. Er is een waltonchain subreddit... als ik zo rondlees ziet het er wel legit uit allemaal. De coin WTC is nu rond de 0,48 cent.

De tech die ze willen bouwen is RFID/IoT op de blockchain. Heb me ook hier nog niet in verdiept, dus doe vooral eerst even je eigen research.

Tot nu toe alleen beschikbaar op Binance. Aangezien ik van een gokje hou heb ik maar even een accountje aangemaakt en wat coins gekocht als een 'set-and-forget'. Het kan net zo goed allemaal niks worden en wil niet 'shillen', maar volgens mij zijn er toch wel een paar vlaggetjes die een potentiele klapper kenmerken.

Nogmaals, doe eerst je eigen research. Ik ga me er nog verder in verdiepen... mocht ik nog wat achterhalen dan post ik het nog wel.

Hier wat leesvoer:
https://www.reddit.com/r/..._govt_vice_presidents_of/
https://www.reddit.com/r/...fidblockchain_on_binance/
Roadmapje:
http://i.imgur.com/IKeXOiG.png

En hier nog de subreddit:
https://www.reddit.com/r/waltonchain/

Officiele site:
http://www.waltonchain.org/ - Die probeert een 'launcher.swf' te downloaden. Volgens mij stukje slechte bouw... virusscanners pikken niks op.

[ Voor 10% gewijzigd door yinx84 op 01-09-2017 15:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
interessant, zit al op Binance in BNB, mogelijk een paar wegdoen en in WTC stoppen

Binance heeft ook de NEO Gas verwerkt zie ik
https://binance.zendesk.com/hc/en-us/articles/115001390191

Bij Bittrex krijg je dus je Gas gewoon niet

[ Voor 48% gewijzigd door Viper® op 01-09-2017 15:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pusherman_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19-09 15:59
Kapitein Edward schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 15:46:
[...]

Persoonlijk reken ik alles tegen EUR en niet tegen BTC koers. Het gaat mij erom dat uiteindelijk veel euro's eraan over houdt, maar omdat veel exchanges geen euros in fiat hebben reken ik op de exchange effectief dus tegen USDT. Veel stabiele altcoins ijlen een beetje met de bitcoin koers mee. Eventueel kun je bij een algehele dalende trend tijdelijk alles in USDT zetten. Maar let op, dit is dus theter USD die gelinkt is aan de prijs van een 'echte' USD. Via google moet je zelf maar even verder lezen hoe dit precies zit :)
Grappig, dat deed ik eerst ook.

Maar sinds een paar maanden eigenlijk niet meer. En dan zie je pas hoe sterk de BTC is.

In die paar maanden heb ik wat € omgezet naar BTC om daar Alts van te kopen. Vrijwel al die alts staan nu op dikke winst in €, maar (op een paar uitzonderingen na) had ik meer waarde in € gehad als ik het in BTC had laten staan.

Nu is de BTC erg dominant de laatste maand en zal hier wel weer een correctie in komen, maar mijn doel is op de lange termijn zoveel mogelijk BTC te verzamelen, aangezien die (afgezien van korte dips) toch continu in waarde gaat stijgen.

Als je handelt om op de korte termijn € te verdienen of een (aanvulling op je) maandsalaris, dan is het handig om in € te rekeken, maar voor de rest is in BTC rekenen handiger en winstgevender en scheelt je veel omrekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deDenDen
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 18-09 12:42
Goedemiddag allen,

Wanneer de koers van grote jongens als Bitcoin en Ethereum flink daalt, daalt doorgaans ook de waarde van andere cryptocurrencies. Je centen "veilig" stellen zou enkel kunnen door alles weer op te nemen in dollars of euro's. In het begin keek ik voornamelijk naar de dollar waarde van mijn portfolio, inmiddels vind ik de BTC waarde interessanter, want dat is de currency waarmee ik doorgaans handel.

Je blind staren op de dollar waarde kan ook een vertekend beeld geven. Je kan bijvoorbeeld vandaag wat BTC verhandelen tegen Stratis voor 0.00156770 BTC per Stratis, huidige waarde per Strat is $ 7,62. Volgende week kan de waarde van Strat $ 8,10 zijn met een BTC waarde van 0.0014. Het is m.i. dan niet Stratis dat meer waard is geworden, maar Bitcoin. Zou je dan je Stratis weer verhandelen voor Bitcoin dan krijg je er dus minder Bitcoins voor terug dan je de week ervoor betaald hebt.

Ik heb mijn eerste crypto's overigens ook gekocht via Litebit, maar ben daar snel mee gestopt nadat ik wat euro's via Kraken had omgezet naar BTC. Kopen via Litebit is weliswaar eenvoudig, maar onnodig duur.

Lees je goed in, stel limieten in voor jezelf en pas op voor FOMO, alhoewel vrijwel iedereen die fout een keer gemaakt moet hebben om er van te leren denk ik :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lambo LP670 SV
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19-09 14:06
Goedemiddag allen,

Ik denk dat je redenering klopt. Je loopt altijd een dubbel koersrisico als je van alt naar bitcoin gaat en weer terug. Dat kan positief uitpakken (extra winst omdat je alt's stijgen maar ook je bitcoin, maar uiteraard ook de andere kant op (je alt crasht, en btc ook).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neo_mkl
  • Laatst online: 07-04 09:33
BabyRattle schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 10:39:
Vaak zat + 30000 euro in 24 uur tijd volgens blockfolio. Maar ook tijdens correcties blijft die aardig in de plus dagelijks vanwege diversificatie. Zoveel verdien ik bij geen enkele werkgever.

Ik moet het op dit moment doen met minimumloon + crypto dividend en stake inkomsten en een verbouwing die over enkele maanden eraan komt van 75k.
Dus dan zal er wat minder geld renderen.
Keuzes keuzes :-)

174miljard in cryptocurrency volgens coinmarketcap. Vele miljarden per dag komen er bij.
via welke exchange raad je aan om crypto weer naar fiat om te zetten, wanneer het om substantiele bedragen gaat?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BabyRattle
Handelen op bittrex. Poloniex heeft slechte customer support en bij mij wacht na 201 dagen nog een withrawal van 0.01 bitcoin.
Al is tegenwoordig binance.com ook wel goed bezig met zeer lage handelfees.

Bittrex mijn voorkeur.Mocht je lang vasthouden dan in hardwarewallet of op een offline computer en wallet.dat bestanden op meerdere plekken backuppen.

Verkopen is omzetten naar eth of btc dan versturen naar kraken of bitstamp of coinbase en dan tegen euro verkopen op die exchange.

Kraken is snel op de bank tegen erg lage fee. Mijn persoonlijke voorkeur is kraken. Coinbase heb ik wisselende ervaring mee. Bitstamp is 2 dagen max.

[ Voor 25% gewijzigd door BabyRattle op 01-09-2017 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neo_mkl
Leuk al die hype rondom NAVCoin, maar kan iemand mij uitleggen waarom die een beter project is dan Nexus? Komt min of meer op hetzelfde neer, maar Nexus zit m.i. beter in elkaar en veel ambitieuzer qua doelstellingen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utke56
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 01-08 18:42
Dennisvw schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 15:59:
[...]

Ik heb mijn eerste crypto's overigens ook gekocht via Litebit, maar ben daar snel mee gestopt nadat ik wat euro's via Kraken had omgezet naar BTC. Kopen via Litebit is weliswaar eenvoudig, maar onnodig duur.

Lees je goed in, stel limieten in voor jezelf en pas op voor FOMO, alhoewel vrijwel iedereen die fout een keer gemaakt moet hebben om er van te leren denk ik :X
Same here, ik heb er zelfs nog een aantal in mijn litebit wallet staan, die ik nu weg wil hebben. Is het dan aan te raden om over te zetten naar Kraken i.e. ik neem aan dat Kraken zelfde mogelijkheden biedt als Litebit? Ik heb overigens hard wallet reeds besteld, maar zoek dus tot die tijd een oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

neo_mkl schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 16:06:
[...]

via welke exchange raad je aan om crypto weer naar fiat om te zetten, wanneer het om substantiele bedragen gaat?
Tier 3 verificatie op Kraken, $25k/dag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BabyRattle
neo_mkl schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 16:15:
Leuk al die hype rondom NAVCoin, maar kan iemand mij uitleggen waarom die een beter project is dan Nexus? Komt min of meer op hetzelfde neer, maar Nexus zit m.i. beter in elkaar en veel ambitieuzer qua doelstellingen!
Nexus is niet wekelijks met een update vanuit developers. Nexus is ook met mining en niet volledig pos zoals navcoin wat de security niet goed doet en het balans.

Als je kijkt naar de github van nexus dan zie je de laatste commit op 28 juli. Dus augustus hebben ze niks aan het project gedaan.

Navcoin daarentegen is hard aan het werk. Kijk maar aan de tijden en datums wanneer ze er mee bezig zijn geweest. De laatste is 8 uur geleden. Kan wel kloppen aangezien het nu in new zealand 02:30 is werken ze overdag tot ong 1800 er aan.

https://github.com/NAVCoin

[ Voor 5% gewijzigd door BabyRattle op 01-09-2017 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
BabyRattle schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 16:25:
[...]

Navcoin daarentegen is hard aan het werk. Kijk maar aan de tijden en datums wanneer ze er mee bezig zijn geweest. De laatste is 8 uur geleden. Kan wel kloppen aangezien het nu in new zealand 02:30 is werken ze overdag tot ong 1800 er aan.

Ik ben niet erg onder de indruk van de commit-grafiekjes. Die laten de laatste tijd niet bijzonder veel activiteit zien. Als je dat vergelijkt met de "trusted original":
https://github.com/bitcoin/
dan laat die grafiek het hele jaar door een boel activiteit zien. En dat is voor stabiele software die eigenlijk al af is, van software die nog hard in ontwikkeling is, verwacht je meer activiteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deDenDen
Utke56 schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 16:16:
[...]

Same here, ik heb er zelfs nog een aantal in mijn litebit wallet staan, die ik nu weg wil hebben. Is het dan aan te raden om over te zetten naar Kraken i.e. ik neem aan dat Kraken zelfde mogelijkheden biedt als Litebit? Ik heb overigens hard wallet reeds besteld, maar zoek dus tot die tijd een oplossing.
Ik heb alles van Litebit naar Kraken verzonden, maar werk op dit moment eigenlijk alleen nog maar met Bittrex en Binance. Je kunt je crypto's op exchanges laten staan, maar je kunt ze ook in een wallet opslaan. Als je wilt daytraden is het makkelijk om ze op de exchange te laten staan, dan heb je ze meteen ter beschikking. Heb je geïnvesteerd voor long term dan zou ik ze uit veiligheidsoverwegingen in een wallet zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BabyRattle
Rannasha schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 16:51:
[...]

Ik ben niet erg onder de indruk van de commit-grafiekjes. Die laten de laatste tijd niet bijzonder veel activiteit zien. Als je dat vergelijkt met de "trusted original":
https://github.com/bitcoin/
dan laat die grafiek het hele jaar door een boel activiteit zien. En dat is voor stabiele software die eigenlijk al af is, van software die nog hard in ontwikkeling is, verwacht je meer activiteit.
In het nieuwsoverzicht kan je ook nog veel nalezen. Ze zijn de afgelopen tijd veel met guides marketing etc bezig geweest. Githubs zullen altijd pieken en dalen hebben :-)

www.navcoin.org/news/

Hieronder de roadmap van navcoin
www.navcoin.org/project-roadmap/

[ Voor 13% gewijzigd door BabyRattle op 01-09-2017 17:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• robnieuw
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19-09 12:25
Heel bijzonder dat iedereen verwacht dat er een correctie op Bitcoin zal plaats vinden.

Ik ben een beetje gaan lezen en lees dat de laatste bitcoin die gemind
gaat worden er 20 jaar overdoet. Nu heb ik een artikel gelezen uit 2013 dat er voor 110.000 euro per dag aan elektra verbruikt wordt voor het minen van bitcoins.
Volgens mij betekend dat:

20 Jaar X 365 dagen X 110.000 euro
de laatste bitcoin een waarde heeft van 803.000.000 euro.

Als je deze berekening neemt wordt de bitcoin alleen maar mee waard. en dan heb ik geen rekening gehouden met het stijgen van de energie prijs.

Ik zie de reacties graag tegemoet. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
Beetje klaar met iconomi. De verification met naam in spreken echt wel 25x+ gedaan. Anderhalf uur bezig geweest totaal. Wat een totale bagger, nu is mijn naam niet echt geschikt voor vertaling naar het Engels maar dit slaat alles...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waking_The_Dead
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 04-07-2024
robnieuw schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 17:03:
gaat worden er 20 jaar overdoet.
Wat bedoel je daar precies mee?

Gemiddeld elke tien minuten wordt er 12,5 BTC gemined. Dat is de huidige mining reward om een block aan de chain toe te voegen.

Het is ook niet zo dat de 21 miljoenste BTC binnen 20 jaar gemined zal worden, dus waar komt die 20 jaar precies vandaan dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
robnieuw schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 17:03:
gaat worden er 20 jaar overdoet.
Ik zou andere bronnen gaan lezen als ik jou was :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neo_mkl
BabyRattle schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 16:25:
[...]

Nexus is niet wekelijks met een update vanuit developers. Nexus is ook met mining en niet volledig pos zoals navcoin wat de security niet goed doet en het balans.

Als je kijkt naar de github van nexus dan zie je de laatste commit op 28 juli. Dus augustus hebben ze niks aan het project gedaan.

qua security durf ik te beweren dat Nexus beter in elkaar zit, komt van drie fronten: Proof-of-Work hashing (GPU, ASICS), POW prime clustering (alleen CPU, resistent tegen GPU, ASICS), en Proof-of-Holding (proof-of-stake).
Vector Space Systems (VSS) is er nauw bij betrokken, en het zou me niet verbazen als SpaceX ook instapt (de vader van de oprichter van Nexus is medeoprichter van SpaceX en eigenaar van VSS.
Nexus organiseert binnenkort een conferentie waar een aantal 'zwaargewichten' uit de scene komen spreken, maar ook G Edward Griffin, auteur van “The Creature from Jekyll Island” (1994). Iedereen die in Bitcoin geloofd moet dit boek gelezen hebben (aanrader voor wat historisch besef).
Dit project spreek mij persoonlijk erg aan.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-09 21:24

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Rannasha schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 17:17:
[...]

Ik zou andere bronnen gaan lezen als ik jou was :)
Het is geen vreemde stelling. Op het laatst mine je namelijk nog maar 1 satoshi per block, dus het kost heel wat blocks (en zelfs meerdere halvings) om die laatste BTC bij elkaar te verzamelen :).

We eindigen met 20999999,9769 BTC in block 6930000\[1], dus we moeten tellen vanaf 20999998,9769. Die valt in block 4870805. Het minen van de resterende 2059195 blocks, met 6 blocks per uur, kost je ongeveer 2059195/6/24/365 = ~39,18 jaar.

Goed, @robnieuw's verdere berekening klopt natuurlijk van geen kant (even afgezien van die 20 ipv 40 jaar). Geen idee of het waar is dat er €110.000 per dag wordt verstookt, maar dat staat niet voor 1 enkele bitcoin. Er worden momenteel 1800 bitcoins per dag gemined, en dan vergeten we ook nog even de transaction fees van ongeveer 288 btc (een snelle steekproef bij https://blockchain.info/blocks geeft ongeveer 2 btc per block aan transaction fees). Laten we even zeggen dat je in totaal 2000 btc per dag verdient als je alle blocks weet te minen.

Dat betekent dus €110.000 / 2000 = €55 aan electriciteitskosten per bitcoin (dat klinkt erg weinig). Plug je dat vervolgens in zijn berekening, dan zou de eindkoers uit moeten komen op: 40 * 365 * 55 = €803,000 per bitcoin :)

[ Voor 48% gewijzigd door .oisyn op 01-09-2017 17:53 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrazendeKoe
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 01-09 12:58
Heeft iemand de gouden tip hoe je offline een NEO (paper) wallet aan kan maken? Ik wil graag wat NEO van mijn wallet naar Bittrex sturen, maar ik ben er totaal geen fan van om mijn private key in te tikken op een PC die verbonden is met internet. De scamverhalen vliegen je om de oren namelijk, wie weet loopt iemand lekker screenshots te schieten van mijn scherm.

Mijn idee is dan ook om snel mijn private key in te vullen, een deel NEO naar Bittrex te sturen en de overige NEO die ik nog heb naar de paper wallet te verplaatsen.

Ik kwam wel de volgende site tegen: https://neopaperwallet.org/generate.html. Geen idee of die betrouwbaar is. Wel heeft iemand een tutorial gemaakt op Reddit er over, kweekt een beetje vertrouwen in ieder geval.

Mijn oorspronkelijke idee was om NEON op mijn airgapped laptop te zetten en een nieuw adres te genereren, ware het niet dat mijn laptop 32 bit is en NEON enkel als 64 bit te downloaden is.

[ Voor 3% gewijzigd door GrazendeKoe op 01-09-2017 17:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diedbase
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-09 10:40
Iemand tegengekomen wanneer de blockchain index van iconomi opnieuw gewogen wordt?
Had bij de verificatie van tier 1 mijn geboorte datum verkeerd ingevuld; binnen 2 dagen reactie van de helpdesk dat ze het hadden teruggezet naar tier 0 en dat ik t opnieuw kon doen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stekki
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15-09 13:58
Viper® schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 15:49:
interessant, zit al op Binance in BNB, mogelijk een paar wegdoen en in WTC stoppen

Binance heeft ook de NEO Gas verwerkt zie ik
https://binance.zendesk.com/hc/en-us/articles/115001390191

Bij Bittrex krijg je dus je Gas gewoon niet
Na het lezen van deze post onmiddellijk BTC overgemaakt naar Binance, tegen dat het er op stond was de koers $WTC al de hoogte in geschoten, miljaarde. :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
yinx84 schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 15:47:
Kwam op Reddit daarnet 'WaltonChain' tegen. Sinds de 27e op Binance verkrijgbaar. Alle documentatie en informatie in het Chinees, maar een aantal Redditors vonden wat interessante dingen in de whitepaper. Zo werken er ex-medewerkers van Bell Labs, IEEE, Samsung, Honeywell en een paar random hooggeleerden. Er is een waltonchain subreddit... als ik zo rondlees ziet het er wel legit uit allemaal. De coin WTC is nu rond de 0,48 cent.

De tech die ze willen bouwen is RFID/IoT op de blockchain. Heb me ook hier nog niet in verdiept, dus doe vooral eerst even je eigen research.

Tot nu toe alleen beschikbaar op Binance. Aangezien ik van een gokje hou heb ik maar even een accountje aangemaakt en wat coins gekocht als een 'set-and-forget'. Het kan net zo goed allemaal niks worden en wil niet 'shillen', maar volgens mij zijn er toch wel een paar vlaggetjes die een potentiele klapper kenmerken.

Nogmaals, doe eerst je eigen research. Ik ga me er nog verder in verdiepen... mocht ik nog wat achterhalen dan post ik het nog wel.

Hier wat leesvoer:
Roadmapje:

Officiele site:
http://www.waltonchain.org/ - Die probeert een 'launcher.swf' te downloaden. Volgens mij stukje slechte bouw... virusscanners pikken niks op.
Wat aangekocht rond 128, staat nu al op 170 :o
txs for the pitch nog btw O+
Volgens de reddit gaan er wat geruchten over een meeting 3 tot 5 September.
zal hierom wel stijgen idd, de vraag is af wachten tot ma/di, of winst nemen op zondag...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
En de stijging van de LTC gaat maar door, van het weekend de 100 dollar?
Geen idee want heb de glazen bol niet. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
stekki schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 17:56:
[...]

Na het lezen van deze post onmiddellijk BTC overgemaakt naar Binance, tegen dat het er op stond was de koers $WTC al de hoogte in geschoten, miljaarde. :s
BTC overmaken duurt ongeveer een uur, dit heft te maken met de blockchain.
https://coincenter.org/en...ansaction-to-be-confirmed

Etherieum maar ongeveer 15 min en zal sneller zijn.

Maar in veel gevallen als je op hete kolen zit duurt alles lang :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tatsu
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Tatsu

Paradigm shift

Het totaalbedrag van mijn portfolio is lekker aan het groeien. :+
Paar weken geleden wat BCC ingeslagen, en dat was een slechte keus (beginnersfout).. toch nog met een beetje winst van de hand kunnen doen.

Ook wat ethereum en litecoin eerder deze week ingeslagen naar the character in Game of Cryptocoins, Hodl. :P

[ Voor 28% gewijzigd door Tatsu op 01-09-2017 18:11 ]

If someone begins with uncertainty, experience will eventually lead to certainty. But what defines certainty?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
Viper® schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 17:56:
[...]

Wat aangekocht rond 128, staat nu al op 170 :o
txs for the pitch nog btw O+
Volgens de reddit gaan er wat geruchten over een meeting 3 tot 5 September.
zal hierom wel stijgen idd, de vraag is af wachten tot ma/di, of winst nemen op zondag...
Geen probleem ;) ik ben ingestapt op .00002198 (49 cent) dus heb al een mooie winst. Staat nu op +52% dus hoop dat 'ie momentum weet te houden!

Zie dat de hype op Reddit ook los komt. Blijkbaar zijn alle namen confirmed nu!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deDenDen
yinx84 schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 15:47:

Hier wat leesvoer:
Roadmapje:

Officiele site:
Ik heb de gok gewaagd.
Heb mijn "winst' van de afgelopen 3 weken gepakt en hier in gestopt. Eerst in rap tempo Reddit/Twitter en de whitepaper afgestruind en het ziet er aardig uit. Ik ga de whitepaper later nog eens uitgebreid doornemen en geniet tot die tijd van de }:O run die gaande is (+55% sinds mijn instap).
Bedankt in ieder geval voor de tip! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Son Gohan
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 18-09 23:12
Tegenwoordig houden rappers zich ook bezig met de Cryptocurrencies

https://vicemoney.nl/2017...utm_source=vicemoneyfbned

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robnieuw
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19-09 12:25
.oisyn schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 17:33:
[...]

Het is geen vreemde stelling. Op het laatst mine je namelijk nog maar 1 satoshi per block, dus het kost heel wat blocks (en zelfs meerdere halvings) om die laatste BTC bij elkaar te verzamelen :).

We eindigen met 20999999,9769 BTC in block 6930000\[1], dus we moeten tellen vanaf 20999998,9769. Die valt in block 4870805. Het minen van de resterende 2059195 blocks, met 6 blocks per uur, kost je ongeveer 2059195/6/24/365 = ~39,18 jaar.

Goed, @robnieuw's verdere berekening klopt natuurlijk van geen kant (even afgezien van die 20 ipv 40 jaar). Geen idee of het waar is dat er €110.000 per dag wordt verstookt, maar dat staat niet voor 1 enkele bitcoin. Er worden momenteel 1800 bitcoins per dag gemined, en dan vergeten we ook nog even de transaction fees van ongeveer 288 btc (een snelle steekproef bij https://blockchain.info/blocks geeft ongeveer 2 btc per block aan transaction fees). Laten we even zeggen dat je in totaal 2000 btc per dag verdient als je alle blocks weet te minen.

Dat betekent dus €110.000 / 2000 = €55 aan electriciteitskosten per bitcoin (dat klinkt erg weinig). Plug je dat vervolgens in zijn berekening, dan zou de eindkoers uit moeten komen op: 40 * 365 * 55 = €803,000 per bitcoin :)
Dus dan zou een bitcoin op 803000 euro uitkomen?
en waar heb gelezen heb wat de stroomkosten zijn is http://www.nu.nl/internet...jks-miljoenen-stroom.html

en iedereen bedankt voor zijn reactie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17-09 17:30

Tourniquet

Hiya, fellas!

Gepubliceerd: 14 april 2013

Ik gok dat dat nu een factortje heel veel meer is :D

[ Voor 11% gewijzigd door Tourniquet op 01-09-2017 18:44 ]

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rannasha
robnieuw schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 18:40:
[...]

Dus dan zou een bitcoin op 803000 euro uitkomen?
en waar heb gelezen heb wat de stroomkosten zijn is http://www.nu.nl/internet...jks-miljoenen-stroom.html

en iedereen bedankt voor zijn reactie
Ten eerste is dat een artikel van april 2013, toen GPU-mining heel hard in opkomst was. Tegenwoordig ziet het mining-landschap er heel anders uit.

Maar goed, dat is niet het voornaamste punt. Het belangrijkste is dat de prijs niet bepaald wordt door het stroomverbruik, maar juist andersom: Het stroomverbruik volgt de prijs. Zolang het winstgevend is om meer mining-hardware te laten draaien, zullen miners dat doen, waardoor het stroomverbruik stijgt en de winstgevendheid daalt tot er een balans is.

Als de prijs echter daalt, dan zullen sommige miners (beginnend met de miners met de minst efficiente hardware en/of de hoogste kosten per kWh) hun apparatuur uitzetten. Je kunt dus geen conclusies trekken over de prijs van Bitcoin moet worden op basis van wat de miners er aan stroom in stoppen.

Een bijkomende zaak is dat de beloning voor miners niet enkel bestaat uit nieuw gegenereerde Bitcoins, maar zij innen ook de transactiekosten die de gebruikers betalen. Op dit moment is dat tussen de 0.5 en 4 BTC per block, terwijl miners per block 12.5 BTC aan nieuwe coins ontvangen. De transactiekosten zijn dus niet het grootste gedeelte van de beloning, maar ook zeker niet verwaarloosbaar. Naarmate de hoeveelheid nieuw geminede coins verder daalt (iedere 4 jaar een halvering), worden de transactiekosten steeds belangrijker.

Maar zolang Bitcoin in gebruik blijft, zullen de miners dus altijd een niet-verwaarloosbare hoeveelheid BTC krijgen voor het minen van een block.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meessen
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 14-03-2024
Durf al de hele dag geen NAV te kopen omdat ik iedere keer denk dat die wel eens op het einde zou zijn, maar blijft door gaan :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alki
Meessen schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 19:44:
Durf al de hele dag geen NAV te kopen omdat ik iedere keer denk dat die wel eens op het einde zou zijn, maar blijft door gaan :X
Wilde t kopen op de dip vanmiddag maar bitonic dacht daar anders over :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trent900
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-12-2022
Meessen schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 19:44:
Sleeping giant. Zelfs bij deze prijs denk ik undervalued. Hij blijft maar doordenderen en dan zijn niet eens echt aan de marketing begonnen. Maar ze spelen zichzelf nu wel in de kaart met het toenemende volume en marketcap.

[ Voor 16% gewijzigd door Trent900 op 01-09-2017 19:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
Ik zit in Nav en WTC dankzij de tips hier, dank daarvoor.

WTC houd ik aan tot begin volgende week, benieuwd naar die meeting die genoemd werd op reddit.

Nav ziet er ook goed uit. Er komt vast een correctie maar nu verkopen op bijna 2 dollar zou enorm veel winst geven, maar als die naar 6 dollar gaat ga ik weer enorm balen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Viper® schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 19:58:
nu verkopen op bijna 2 dollar zou enorm veel winst geven, maar als die naar 6 dollar gaat ga ik weer enorm balen.
Wees blij met je winst en denk niet te veel na over eventuele winst na je verkoop ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 20:01:
[...]

Wees blij met je winst en denk niet te veel na over eventuele winst na je verkoop ;)
verkopen op het hoogste punt gaat je nooit lukken.

Echter heb ik het geld nu totaal niet nodig. Ik kan het zo 10 jaar laten staan.
Gezien de toekomst van cryptocurrency lijkt me dat voor sommige coins best interessant.

Andere zullen misschien technisch minder goed in elkaar zitten gezien de roadmap.

Lastig is te bepalen wat je moet houden en waar je na winst weer vanaf moet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BabyRattle
Ik sta nu op 160% winst navcoin. Oftewel +53000 in 3 dagen tijd.

Gaat zowiezo door tot 5 euro p stuk
Daarna ga ik weer wat herblanceren

[ Voor 14% gewijzigd door BabyRattle op 01-09-2017 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rox92
  • Laatst online: 07:58
Van winst pakken is nog nooit iemand armer geworden ;)
Maar inderdaad, ik snap je punt. Sinds vanmiddag NAV gekocht en ik sta nu op +40%. Ik verkoop in ieder geval al een deel op een verdubbeling van de prijs. Dan heb je al een beetje inleg eruit en doet het minder zeer als hij keldert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kristof1234
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 11-05 16:54
1) Iemand die een TenX PAY kaart heeft aangeschaft?

2) Kan je daar gewoon in de winkel mee betalen als VISA of mastercard wordt ondersteund? Of moet de verkoper nog iets extra ondersteunen?

3) Ik heb me nog niet geregistreerd, maar als ik een koffie koop o.i.d. dan wordt 5 euro omgewisseld tegen een wisselkoers. Maar de welke is dat (er zit al heel veel variatie tussen exchanges). Als het via een Chinese exchange wordt gedaan is er sowieso al 5% premium. Ook litebit en andere lokale verkopers hebben allemaal premium. Dus er wordt wel gezegd "geen extra kosten.... enkel fees van exchange" maar dat kan nog misleidend zijn want het is nog niet duidelijk tegen welke prijs je EUR/BTC omruilt. Als ik tegen de bitstamp of kraken btc/eur kan omruilen ben ik zeker te vinden voor het concept.

4) Concept lijkt me wel interessant. Ik zoek ergens naar verborgen kosten. Ik wil niet mijn persoonlijke gegevens blootgeven aan TenX als ik het later toch niet ga gebruiken, dus ik wil wel even zeker zijn dat het inderdaad vlot werkt. Misschien kan iemand die zo'n kaart heeft me de huidige wisselkoers geven?

5) Betaal je overigens nog 3% ofzo aan visa of mastercard bovenop de 0,2% fees voor EUR/BTC exchange? Dat is me niet duidelijk.

[ Voor 9% gewijzigd door kristof1234 op 01-09-2017 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yec
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 03-07 20:30

yec

Litebit is door de voorraad NavCoins heen. Enig advies waar ik aan Navcoins kan komen door een betaling via iDeal of CreditCard?

Ook zit ik in Iconomi, 10% in 3 dagen tijd. Best een aangename stijging. Maar ik zie dat ze bijna 2 x zoveel waarde aan Monero hebben dan de rebalancing weight. Weet iemand hoe frequent Iconomi de rebalancing uitvoert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
BabyRattle schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 20:05:
Ik sta nu op 160% winst navcoin. Oftewel +53000 in 3 dagen tijd.

Gaat zowiezo door tot 5 euro p stuk
Daarna ga ik weer wat herblanceren
Bijna the million dollar man 8)

Wel mooi, ook in America van die gastjes destijds die door bitcoins gewoon miljoenen hebben.
Zag laatst nog een thread op reddit van iemand die de miljoen aangetikt had:
https://www.reddit.com/r/...p/today_im_a_millionaire/

Er was ook een periode waarin veel Youtubers en Twitch streamers veel gingen verdienen.
Het is ze gegund.

Ik houd Nav iig tot 5 euro (zeg ik nu maar mn bilspieren staan al gespannen)

[ Voor 5% gewijzigd door Viper® op 01-09-2017 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tourniquet schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 18:44:
[...]

Gepubliceerd: 14 april 2013

Ik gok dat dat nu een factortje heel veel meer is :D
Ik las laatst in, ik dacht het FD, dat het minen van alle Bitcoins en Ethereums per jaar een elektriciteitshoeveelheid behoeft gelijk aan de totale jaarlijkse afname van IJsland... 8)7 'ecologische ramp' werd het genoemd. :X :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 20:32:
[...]

Ik las laatst in, ik dacht het FD, dat het minen van alle Bitcoins en Ethereums per jaar een elektriciteitshoeveelheid behoeft gelijk aan de totale jaarlijkse afname van IJsland... 8)7 'ecologische ramp' werd het genoemd. :X :/
Tijd voor zonnepanelen en windmolen parken

De vraag is of veel van de computing power en bijbehorende vermogensvraag niet sowieso al verbruikt zou worden. Als een serverpark toch al aanstaat.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• kristof1234
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 11-05 16:54
Tsjah, risk & reward. Voor alles is een prijs te betalen. Ik zou met 53k (pre-pump) NAV 's nachts niet slapen. Met 53k bitcoin slapen is minder stressvol.

Bovendien, ik denk ook dat ze me in een "mental hospital" zouden kunnen steken als ik mijn spaargeld van jaren in een verkeerd altcoin heb gestopt en kwijt ben. De mensen die het aankunnen "verdienen" het inderdaad.

Ieder zijn ding, er zullen best winnaars zijn, maar ook verliezers (het is altijd opmerkelijk minder druk in deze thread als de altcoin markt crasht, zoals eind juli :) ).

[ Voor 13% gewijzigd door kristof1234 op 01-09-2017 20:36 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
kristof1234 schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 20:34:
[...]

Tsjah, risk & reward. Voor alles is een prijs te betalen. Ik zou met 53k (pre-pump) NAV 's nachts niet slapen. Met 53k bitcoin slapen is minder stressvol.

Bovendien, ik denk ook dat ze me in een "mental hospital" zouden kunnen steken als ik mijn spaargeld van jaren in een verkeerd altcoin heb gestopt en kwijt ben.

Ieder zijn ding, er zullen best winnaars zijn, maar ook verliezers.
Ik ben op papier vroeger met aandelen heel rijk geworden, en het toen eigenlijk ook allemaal weer kwijtgeraakt.

Toch apart eigenlijk, hoe een stukje papier zoveel macht en invloed op ons heeft.
De echt rijke zijn de mensen die kunnen genieten van wat ze hebben en niet altijd maar meer willen denk ik

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• yinx84
Ben hier een vreugdedansje aan het doen wegens Waltoncoin (WTC). Vanmiddag met een leuke inzet (thanks gut feeling) gekocht voor 0,49 cent. Tikte zojuist 1,07 aan :D Binnen een paar uur +120%. Ben benieuwd hoelang dit doorgaat :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rox92 schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 20:09:
Van winst pakken is nog nooit iemand armer geworden ;)
Maar inderdaad, ik snap je punt. Sinds vanmiddag NAV gekocht en ik sta nu op +40%. Ik verkoop in ieder geval al een deel op een verdubbeling van de prijs. Dan heb je al een beetje inleg eruit en doet het minder zeer als hij keldert.
Idem voor mij... vanochtend om 09.30 uur gekocht en eveneens nu ca. 40% winst.. gaat lekker! Wel maar beperkt aantal aangezien ik deze week al weer veel NEO en PAY heb bijgekocht.
Pagina: 1 ... 78 ... 111 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~[font=,24]ZERO TOLERANCE! LEES DIT EERST VOOR JE POST!~[/]
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.

Wat willen we hier niet zien?
  • Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.). Plaats die in Bitcoin (en overige cryptocurrencies) topic - deel 2
  • Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
  • Crypto en belasting. Hier offtopic, kan worden besproken in het bovengenoemde topic. Suggesties om te frauderen (zoals hiet niet netjes opgeven van je vermogen) worden niet gewaardeerd.
  • Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
  • Linkdrops. Begeleid links naar grote lappen tekst of video met een korte samenvatting (als die niet al gegeven is). Als jij iets interessant vindt om te delen, zeg er dan bij waarom je het interessant vindt.
  • Referrals. Ten overvloede, want dit staat ook in het algemene beleid van GoT.
  • Slowchat. Dit betreft dus óók reacties als "Bitcoin nu op $2800", "ETH daling is ingezet" , "To the moon!" en meer van zulks. Er is een speciaal Slack kanaal opgezet door de community waar veel van de hier actieve posters te vinden zijn: click
~[font=,16]Posts die hieraan voldoen worden vanaf nu zonder pardon en zonder notificatie verwijderd, sancties volgen bij herhaling.~[/]

Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om :).