Als ik het goed zie is die Iconomi niets meer of minder dan een tracker van enkele coins. Bestaat er dan maar 1 variant die door hun wordt beheerd of moet je zelf ook nog wat schuiven/samenstellen/kiezen/opvolgen?
In principe hebben ze daar op Binance USDT voorTaro schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 17:11:
Vandaag een erg mooie dag gehad met BTC, Verge, NXS, IOT, XRP, Sigt en zelfs weer met de GuldenMaar, als de Bitcoin zakt en je kunt op dat moment geen andere munt vinden die tov de Bitcoin stijgt, wat doen jullie dan om geen Dollar/Euro waarde te verliezen? Want direct alles omzetten naar BTC/ETH en naar Coinbase of Bitstamp overmaken om terug te zetten op je Euro rekening lijkt me erg omslachtig, tijdrovend en kost ook weer aanzienlijk wat fee's.
https://binance.zendesk.c...USDT-Market-Soon-Updated-
Nadeel is wel dat je de USDT verder niet kan traden.Tether USDT is a cryptocurrency asset issued on the Bitcoin blockchain via the Omni Layer Protocol. Each USDT unit is backed by a U.S Dollar held in the reserves of the Tether Limited and can be redeemed through the Tether Platform. So 1 USDT is always equivalent to 1 USD.
When the cryptocurrency price is decreasing in the market, you can always exchange your individual cryptocreency to USDT to avoid price risk.
Dus je zal het een keer naar BTC of ETH om moeten zetten om het te kunnen withdrawen.
Maar wie wil er nu naar fiat? BTC is toch gewoon digitaal geld, je hoeft toch niet meer terug naar USD/EURO
[ Voor 10% gewijzigd door Viper® op 31-08-2017 17:19 ]
Op dit moment hoef je idd niets te doen (behalve de gewenste hoeveelheid BLX aanschaffen). Ze gaan wel uitbreiden met de functie waar je het over hebt. Dat je dus zelf je portfolio kunt bepalen, deze kun je dan delen zodat anderen ook met jouw 'ideale' mix kunnen werken. Als die goed werkt krijg je daar ook weer extra 'coins' voor..Lambo LP670 SV schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 17:16:
Als ik het goed zie is die Iconomi niets meer of minder dan een tracker van enkele coins. Bestaat er dan maar 1 variant die door hun wordt beheerd of moet je zelf ook nog wat schuiven/samenstellen/kiezen/opvolgen?
Tenminste, dit heb ik een aantal dagen geleden zo gelezen
Sinds vandaag hebben ze een samenwerking met twitter. Plus ze staan ruim aan kop bij een vote. De winnaar van die vote wordt op een grote exchange toegevoegdProsac schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 14:24:
[...]
Ik heb toevallig gisteren op 0.0032 eurocent een tienduizendtal gekocht, gewoon ff portfolio cheap-ass muntjes uitbreiden.. zit ik net even kijken, 60% erbij in minder dan 24 uur.
Heb ik nieuws gemist?
Edit : Hitbtc ofzo is die exchange.
Verder komen er nog meer updates en aankondigingen aan!
[ Voor 8% gewijzigd door Korkss op 31-08-2017 17:28 ]
Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold
Kreeg transactie terug met "Error in txn: Bad instruction". Volgens de Monetha gasten betekent dat dat ik de hard cap gemist heb. Ik verstuurde mijn transactie omstreeks 16:00 en 25 sec. Binnen 25 sec de hele ICO dus uitverkocht. Iedereen huilen in het Telegram kanaal.D-Ed schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 17:04:
[...]
Mooi (ik heb dus op het laatste moment besloten niet in te stappen), ik blijf je even in de gaten houden om te zien of ik er slim aan heb gedaan (budget dus op Iconomi gestald).
Anyway, ik zet mijn ETH weer terug naar Bittrex en ga door met mijn leven
If it ain't broken, play with it till it breaks.
Op naar de volgende ICO?Crusader schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 17:21:
[...]
Kreeg transactie terug met "Error in txn: Bad instruction". Volgens de Monetha gasten betekent dat dat ik de hard cap gemist heb. Ik verstuurde mijn transactie omstreeks 16:00 en 25 sec. Binnen 25 sec de hele ICO dus uitverkocht. Iedereen huilen in het Telegram kanaal.

Ah, mijne is nog pending maar zal dan ook wel dezelfde melding krijgen...Crusader schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 17:21:
[...]
Kreeg transactie terug met "Error in txn: Bad instruction". Volgens de Monetha gasten betekent dat dat ik de hard cap gemist heb. Ik verstuurde mijn transactie omstreeks 16:00 en 25 sec. Binnen 25 sec de hele ICO dus uitverkocht. Iedereen huilen in het Telegram kanaal.
Exact

If it ain't broken, play with it till it breaks.
Ok, dan begint het toch te kriebelen om daar wat overschotten van de zichtrekening te dumpen. Zolang de algemene tendens naar boven is, kan het bijna niet mis zou je zeggen met zo'n tracker.D-Ed schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 17:19:
[...]
Op dit moment hoef je idd niets te doen (behalve de gewenste hoeveelheid BLX aanschaffen). Ze gaan wel uitbreiden met de functie waar je het over hebt. Dat je dus zelf je portfolio kunt bepalen, deze kun je dan delen zodat anderen ook met jouw 'ideale' mix kunnen werken. Als die goed werkt krijg je daar ook weer extra 'coins' voor..
Tenminste, dit heb ik een aantal dagen geleden zo gelezen
Vraag me echt af of die tendens ook zo gaat zijn. Meestal wanneer het school terug begint en de drukke maanden oktober en november passeren, hebben mensen geen tijd om de hele zooi op te volgen en stappen ze misschien wel uit met als gevolg een algemene daling? speculatie uiteraard
Op de beurs is een bekende uitspraak "vrouwen bloot, handel dood"Lambo LP670 SV schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 17:24:
[...]
Ok, dan begint het toch te kriebelen om daar wat overschotten van de zichtrekening te dumpen. Zolang de algemene tendens naar boven is, kan het bijna niet mis zou je zeggen met zo'n tracker.
Vraag me echt af of die tendens ook zo gaat zijn. Meestal wanneer het school terug begint en de drukke maanden oktober en november passeren, hebben mensen geen tijd om de hele zooi op te volgen en stappen ze misschien wel uit met als gevolg een algemene daling? speculatie uiteraard
http://www.telegraaf.nl/d...ere_beurswijsheden__.html
Ik weet niet of dit voor cryptocurrency ook geldt. Heb toch het idee dat er veel meer techneuten en 'nerds' inzitten. Die misschien sowieso minder buiten komenDaarnaast valt dit gezegde precies samen met een andere bekende beurswijsheid: go away in May, but remember to be back in September. Recentelijk las ik een artikel met onderzoeksdata, waaruit daadwerkelijk bleek dat rendementen gedurende de periode mei tot en met september inderdaad significant lager zijn dan in de maanden daarbuiten.
Ik las vorige week iets over het feit dat er niet achter iedere USDT een echte Dollar staat al beweren ze dat wel, dat zou dus in theorie een probleem kunnen vormen... Maar afijn, doen we dat welViper® schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 17:17:
[...]
In principe hebben ze daar op Binance USDT voor
https://binance.zendesk.c...USDT-Market-Soon-Updated-
[...]
Nadeel is wel dat je de USDT verder niet kan traden.
Dus je zal het een keer naar BTC of ETH om moeten zetten om het te kunnen withdrawen.
Maar wie wil er nu naar fiat? BTC is toch gewoon digitaal geld, je hoeft toch niet meer terug naar USD/EURO
Edit: Ipv USDT besloten Litecoin te kopen, net op dat moment een mooie piek meegenomen
[ Voor 5% gewijzigd door Taro op 31-08-2017 18:05 ]
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
We stijgen nu al een maand ofzo best wel steady, dus betekent meestal dat de boel weer even inklapt. Uiteraard kan dat nu anders zijn als BTC de 5000 dollar aantikt en FOMO flink toeslaat.
Verder verwacht ik dat iets als ICONOMI met een veel betere marketingmachine binnenkort te publiciteit opzoekt en alsnog voor grotere inloop van kapitaal zal zorgen. Met deze stijgingen zou je middels reserves eigenlijk prima een bepaald 'gegarandeerd' rendement moeten kunnen uitbetalen in fiat.
Verder verwacht ik dat iets als ICONOMI met een veel betere marketingmachine binnenkort te publiciteit opzoekt en alsnog voor grotere inloop van kapitaal zal zorgen. Met deze stijgingen zou je middels reserves eigenlijk prima een bepaald 'gegarandeerd' rendement moeten kunnen uitbetalen in fiat.
Grappig dit, we hebben het hier de laatste dagen over Iconomi. Ik stap net in de auto en op BNR Nieuwsradio hadden ze het over een NL startup die op basis van ETH een nieuwe coin gaat maken die het gemiddelde van 30 coins neemt om dat als basis neemt..
Afijn, niet helemaal gehoord want ik stapte net in maar klonk herkenbaar!
Afijn, niet helemaal gehoord want ik stapte net in maar klonk herkenbaar!
Voor elke exchange waar ik gebruik van maak, maak ik een aparte emailaccount aan. Inmiddels zijn dat al een flink aantal emails en wat is nu het geval: ik heb me aangemeld voor de Kyber ICO whitelist op de laatste dag dat dat kon, één uur voor de inschrijving voor de whitelist eindigde. Als ik me goed herinner moest je je emailadres en, in mijn geval, mijn Telegram gebruikersnaam invullen.
Je raadt het al, ik ben dus vergeten welk emailadres ik gebruikt hebt om me te registreren. Ik krijg als melding dat ik contact op moet nemen met een Community Manager, hoewel ik toch vrij zeker ben het juiste emailadres in te vullen om me te registreren. Mijn Telegram gebruikersnaam weet ik natuurlijk nog wel. Ik heb de website van Kyber gecheckt, maar kan geen contact naar een Community Manager vinden.
Kreeg je nadat je je aangemeld had voor de whitelist een bevestigingsmail hiervan? Dat kan ik me niet meer herinneren.
Weet iemand hoe ik wel contact kan krijgen met iemand van Kyber om dit op te lossen?
Ik krijg bijna het flauwe vermoeden dat mijn whitelist registratie niet opgenomen is omdat ik zo kort op de deadline zat, ik weet vrij zeker dat ik het juiste emailadres invul bij de registratie voor de ICO
Je raadt het al, ik ben dus vergeten welk emailadres ik gebruikt hebt om me te registreren. Ik krijg als melding dat ik contact op moet nemen met een Community Manager, hoewel ik toch vrij zeker ben het juiste emailadres in te vullen om me te registreren. Mijn Telegram gebruikersnaam weet ik natuurlijk nog wel. Ik heb de website van Kyber gecheckt, maar kan geen contact naar een Community Manager vinden.
Kreeg je nadat je je aangemeld had voor de whitelist een bevestigingsmail hiervan? Dat kan ik me niet meer herinneren.
Weet iemand hoe ik wel contact kan krijgen met iemand van Kyber om dit op te lossen?
Ik krijg bijna het flauwe vermoeden dat mijn whitelist registratie niet opgenomen is omdat ik zo kort op de deadline zat, ik weet vrij zeker dat ik het juiste emailadres invul bij de registratie voor de ICO
[ Voor 23% gewijzigd door GrazendeKoe op 31-08-2017 18:11 ]
Nerds bestellen pizza's met crypto?Viper® schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 17:28:
Ik weet niet of dit voor cryptocurrency ook geldt. Heb toch het idee dat er veel meer techneuten en 'nerds' inzitten. Die misschien sowieso minder buiten komen
Bitcoin
Je kiest bij het afrondscherm voor de optie ‘Bitcoin’. Vervolgens klik je op ‘Plaats je bestelling’. Je wordt doorgestuurd naar onze bitcoin payment provider Bitpay. Hier wordt je bitcoin wallet geopend en deze krijgt een betaalverzoek. Hier handel je je Bitcoinbetaling af. Voor het omrekenen van de bitcoin wordt de op dat moment geldende koers van Bitpay gebruikt. Na het succesvol afronden van je betaling word je door Bitpay teruggestuurd naar onze site. Je bestelling komt binnen in ons systeem en wordt direct doorgestuurd naar het restaurant. Voor bitcoinbetalingen rekenen wij geen transactiekosten. Voor het betalen met Bitcoin dien je een digitale portemonnee te installeren. Dit is mogelijk via speciale programma’s en apps die je kan downloaden.
GoodWe 3360Wp Zuid 35° | APS YC600 2x320W West | @fracverse
Verwijderd
Zou Monaco niet stilaan zijn dieptepunt bereikt hebben ?Saturnus schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 13:10:
Wie weet waarom Monaco/MCO nu zo hard zakt?
Teleurstelling omdat er nog niets over VISA bekend is?
Op Bittrex kun je zoals hierboven genoemd de coins omzetten naar USDTether.Taro schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 17:11:
Vandaag een erg mooie dag gehad met BTC, Verge, NXS, IOT, XRP, Sigt en zelfs weer met de GuldenMaar, als de Bitcoin zakt en je kunt op dat moment geen andere munt vinden die tov de Bitcoin stijgt, wat doen jullie dan om geen Dollar/Euro waarde te verliezen? Want direct alles omzetten naar BTC/ETH en naar Coinbase of Bitstamp overmaken om terug te zetten op je Euro rekening lijkt me erg omslachtig, tijdrovend en kost ook weer aanzienlijk wat fee's.
Op Bitstamp kun je je bitcoins daar op de exchange ook direct omzetten naar Euro's.
Je hoeft vervolgens die euro's daar niet over te schrijven naar je euro-rekening, je kunt de euro's zelf ook gewoon op de Bitstamp exchange laten staan. Dan worden ze niet beinvloed door de crypto-koersen, en kun je dus op ieder moment direct weer instappen naar crypto.
-They say the User lives outside the Net, and inputs games for pleasure.... No one knows for sure... but I intend to find out!! .... REBOOT!!!!
Ik verbaas me over de koers van de Litecoin, het kleine broertje (zusje) van de BTC.
Zou het toch waar zijn dat Alibaba er wat mee gaat doen of is het gewoon de trending market
Zou het toch waar zijn dat Alibaba er wat mee gaat doen of is het gewoon de trending market

Bron?RaptorXS schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 18:23:
Ik verbaas me over de koers van de Litecoin, het kleine broertje (zusje) van de BTC.
Verwijderd
Waarom staat de exchange Bittrex niet in de startpost? Ik vind Bittrex wel een noemenswaardige exchange...
[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2017 18:48 ]
Mijn munten zijn zooo veel meer waard geworden.RaptorXS schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 18:23:
Het zou echt fantastisch zijn als de fucking FBI ze niet in beslag had genomen.

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479
Nou de Monetha ICO was binnen 2 uur vol... boot gemist! Die hebben ff snel 28.5mio opgehaald, bizar.
Huh how and why?hexta schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 18:47:
[...]
Mijn munten zijn zooo veel meer waard geworden.
Ze stonden op BTC-E.COM. Die is platgegooid en de FBI heeft allemaal ingenomen wegens een onderzoek naar de eigenaren/mtGox hackers. Ik snap het niet helemaal om eerlijk te zijn.
Damn.. dat is een sad story.. hoeveel had je er als ik vragen mag?hexta schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 18:49:
[...]
Ze stonden op BTC-E.COM. Die is platgegooid en de FBI heeft allemaal ingenomen wegens een onderzoek naar de eigenaren/mtGox hackers. Ik snap het niet helemaal om eerlijk te zijn.
https://btc-e.nz/hexta schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 18:47:
[...]
Mijn munten zijn zooo veel meer waard geworden.
Het zou nu zo'n 2400 euro zijn. Dus niet genoeg om er iets mee te doen, maar genoeg om er wel verdrietig over te zijn.Pvesh schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 18:50:
[...]
Damn.. dat is een sad story.. hoeveel had je er als ik vragen mag?
Wat wat wat is dit echt en werkend?
Het schijnt? dat je 55% terug krijgt, en de rest in tokens.
Goed, tijd om me weer eens in te gaan lezen. Heel erg bedankt! Je hebt mijn dag een stuk mooier gemaakt.RaptorXS schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 18:56:
Het schijnt? dat je 55% terug krijgt, en de rest in tokens.
Suc6 ermee, heb de trollbox gemist de laatste tijd.
Had er gelukkig niks zelf staan.
Had er gelukkig niks zelf staan.
Weet ook niet wat er aan de hand is de laatste dagen, maar ik ben blij dat ze weer even van de "0-lijn" af zijn. De koers bleef onaangenaam stabiel. Nu eindelijk weer een beetje in de plus.RaptorXS schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 18:23:
#team_UTC+1
An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper Mini '12 i7/16/256 Air '13 i5/8/256 iPad mini 5 64GB iPhone SE 128GB
Beetje? 13,34% op de dollar laatste 24u, geef mij maar meer van deze dagen!Ethirty schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 19:13:
[...]
Weet ook niet wat er aan de hand is de laatste dagen, maar ik ben blij dat ze weer even van de "0-lijn" af zijn. De koers bleef onaangenaam stabiel. Nu eindelijk weer een beetje in de plus.
Litecoin gaat heel lekker vandaag ja. Goede nieuws blijft ook maar komen. https://twitter.com/SatoshiLite/status/903273398733742080
Verwijderd
Hoe waarschijnlijk is het dat het aanpassen van de onderliggende percentages van Iconomi en andere trackers zelfvervullende voorspellingen gaan worden? Immers als veel mensen actief gaan inspelen op deze wijzigingen, dan heeft dat vrij veel impact op de koersen lijkt mij.
Niets ten nadele van Iconomi, was meer benieuwd hoe men dit ziet.
Niets ten nadele van Iconomi, was meer benieuwd hoe men dit ziet.
Weet iemand waarom de tron ico sale op allcoin het niet meer doet? Deze zou tot 5 september lopen en de behaalde hoeveelheid is bij lange na nog niet gehaald. Hij staat ook niet in de ico lijst meer maar wel te vinden via de bekende link
https://allcoin.com/CrowdFund/?cfId=21
Ka-tjing
ZOMERZON schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 16:42:
[...]
Dat vraag ik me ook af.
Vandaag is hun nieuwe site en apps ook live gegaan
Het ziet er erg slecht uit. Net alsof een paar grote jongens al weten dat VISA er niet komt. Stiekem is dat ook mijn verwachting omdat Monaco dan te concurrerend zou zijn versus het bankensysteem enz., maar het is verbazend dat de hype weg is. Misschien is dit wel een extreem voorbeeld van kopen op geruchten en dumpen op feiten. Waarbij het laatste dan is dat de app er is maar zonder VISA.Verwijderd schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 18:14:
[...]
Zou Monaco niet stilaan zijn dieptepunt bereikt hebben ?
https://www.reddit.com/r/...sale_live_on_allcoin_now/Th@_M@ster schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 19:52:
Weet iemand waarom de tron ico sale op allcoin het niet meer doet? Deze zou tot 5 september lopen en de behaalde hoeveelheid is bij lange na nog niet gehaald. Hij staat ook niet in de ico lijst meer maar wel te vinden via de bekende link
https://tronlab.com/en.htmlThe sale is removed from all coin and it's going to open one last time on the official website, tronlab.com. stay tuned
Je moet inloggen/registreren om mee te doen.ICO Completed86.50%
Echter allemaal in het chinees
https://tronlab.com/regist.html
Dat zie ik verder niet zitten
[ Voor 14% gewijzigd door Viper® op 31-08-2017 20:11 ]
Verwijderd
Goede avond,
Blunder begaan! Althans, 3x gecheckt of ik m'n reference had ingevuld (kopy/paste) bij het overmaken van geld naar Kraken gisteren. Tot mijn schrik net ontdekt dat de omschrijving toch niet bij de transactie staat. Iemand hier ervaring mee?
Dank alvast voor de tips!
Blunder begaan! Althans, 3x gecheckt of ik m'n reference had ingevuld (kopy/paste) bij het overmaken van geld naar Kraken gisteren. Tot mijn schrik net ontdekt dat de omschrijving toch niet bij de transactie staat. Iemand hier ervaring mee?
Geen ervaring mee, wel staat er dit vermeld:Verwijderd schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 20:20:
Goede avond,
De reference code gebruiken ze om te weten naar welk account het geld moet. Als dit onbekend kan ik me voorstellen dat ze het terug storten, of ze nemen contact op om af te stemmen dat jouw overschrijving bij jouw account hoort.•Be sure to include the "Reference" code given below - this code identifies the deposit with your account. If you fail to include the reference code we may ask you to get verified to the next verification tier and/or submit an ID confirmation photo.
Ik weet niet welke Tier je bent. Je kan contact met ze opnemen en aangeven dat je een transactie gedaan hebt vanaf welk bank rekening en hoeveel en melden welk account erbij hoort. Mogelijk is het op die manier nog snel te regelen.
[ Voor 10% gewijzigd door Viper® op 31-08-2017 20:24 ]
Of contact met ze opnemen, of ze zullen het wel terugstorten neem ik aan (zelf geen ervaring mee, maar lijkt me logisch).Verwijderd schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 20:20:
Goede avond,
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
contact opnemen met support en je gegevens doorgeven vanaf welke rekening / tijdstip / hoeveelheid je hebt gestort. Het duurde bij mij slechts 3 weken voordat support reageerdeVerwijderd schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 20:20:
Goede avond,
Was dit vanaf de Rabobank toevallig?Verwijderd schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 20:20:
Goede avond,
Ik had laatst een keer geld overgemaakt naar Bitstamp.
Wist zéker dat ik de reference in het omschrijving veld goed had ingevuld, maar na goedkeuring van de overboeking, in het overzicht van de bank, was die omschrijving niet meer te zien. (leeg veld)
1 dag later was het bedrag alsnog bij Bitstamp op mijn account gearriveerd, en bleek dat bij opnieuw checken van het bank-overzicht de omschrijving bij de bank nu wél weer erbij stond.
Geen idee hoe lang het overboeken naar Kraken duurt, of hoe lang dat in mijn overzicht niet zichtbaar is geweest, maar anders misschien nog gewoon ff wachten als het nog binnen de reguliere transactietijd zit?
-They say the User lives outside the Net, and inputs games for pleasure.... No one knows for sure... but I intend to find out!! .... REBOOT!!!!
Verwijderd
Ja klopt inderdaad Rabobank. Vond het ook echt vreemd wat weet zeker dat ik hem heb toegevoegd. Nou ja, komt vast goed dan, ik zal ze sowieso even mailen.
Dank allemaal voor het mee denken!
Dank allemaal voor het mee denken!
Bij mij zelfde dag nog geregeld..Farg0 schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 20:31:
[...]
contact opnemen met support en je gegevens doorgeven vanaf welke rekening / tijdstip / hoeveelheid je hebt gestort. Het duurde bij mij slechts 3 weken voordat support reageerde
Zat net te kijken bij mijn Kraken history
op 10 augustus nog bitcoins gekocht tegen 2900 euro, toen dacht ik damn da's hoog. 13 augustus stond hij al op 3400, in 3 dagen.
inmiddels tikt hij bijna de 4000 euro aan.
some denk ik wel eens, where does it end.
ik heb het idee dat er veel 'oud' geld zit in de wereld, bij banken, verzekeraars, oudere mensen en rijken.
Allemaal niet echt types die in de IT en technology zitten.
het voelt soms wel alsof ineens de banken en mensen met de dikke vinger 'achterop' beginnen te raken
op 10 augustus nog bitcoins gekocht tegen 2900 euro, toen dacht ik damn da's hoog. 13 augustus stond hij al op 3400, in 3 dagen.
ik heb het idee dat er veel 'oud' geld zit in de wereld, bij banken, verzekeraars, oudere mensen en rijken.
het voelt soms wel alsof ineens de banken en mensen met de dikke vinger 'achterop' beginnen te raken
[ Voor 37% gewijzigd door Viper® op 31-08-2017 20:48 ]
2 uur? Binnen 18 minuten was de hard cap van 95k ETH bereikt. Gelukkig nog wel mee kunnen pikken, al was het niet tijdens de soft cap met 20% bonus.StefZ schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 18:48:
Nou de Monetha ICO was binnen 2 uur vol... boot gemist! Die hebben ff snel 28.5mio opgehaald, bizar.
Het Stratis-team heeft zojuist een update geplaatst over de ontwikkelingen:
https://stratisplatform.c...is-ctos-developer-update/
Er zijn meerdere ontwikkelaars aangenomen, drie teams gevormd, release Breeze-wallet met Tumblebit around the corner (alpha op testnet, maar kan snel beta worden), een nieuw concept Stratis Identity voor ontwikkelaars en e.e.a. over sidechains en smart contracts
https://stratisplatform.c...is-ctos-developer-update/
Er zijn meerdere ontwikkelaars aangenomen, drie teams gevormd, release Breeze-wallet met Tumblebit around the corner (alpha op testnet, maar kan snel beta worden), een nieuw concept Stratis Identity voor ontwikkelaars en e.e.a. over sidechains en smart contracts
Ik heb een keer geld overgemaakt naar een kraken account van een collega omdat hij zijn random reader niet bij zich had. Dit vinden ze bij Kraken niet zo leuk dus mijn collega had een email gehad met het bericht dat er via een onbekend adres geld was gestort op zijn account en dat dit niet de bedoeling was. Nu werd het geld terug gestort. Gelukkig was me geld binnen 3 dagen al terug gestort. Het gekke was wel dat er 9 cent miste dus je krijg niet de volle 100% van je bedrag terug, Kak bankenVerwijderd schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 20:20:
Goede avond,

Nou nou, het is kraken die 9 cent rekent voor withdrawl.Grono112 schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 20:53:
[...]
Ik heb een keer geld overgemaakt naar een kraken account van een collega omdat hij zijn random reader niet bij zich had. Dit vinden ze bij Kraken niet zo leuk dus mijn collega had een email gehad met het bericht dat er via een onbekend adres geld was gestort op zijn account en dat dit niet de bedoeling was. Nu werd het geld terug gestort. Gelukkig was me geld binnen 3 dagen al terug gestort. Het gekke was wel dat er 9 cent miste dus je krijg niet de volle 100% van je bedrag terug, Kak banken
XRP = trash
Kreeg mail van de Red Puls (RPX) ICO dat de registratie open is. Toch maar opgegeven voor een gokje. Eerste ICO waar ik aan meedoe, maar als ik de ervaringen hier lees zal het wel een kansloze missie zijn gezien de populariteit... maar wie weet 
Niet toegankelijk voor US, China en Singapore. Dat is best wel heftig...
Ik ook ontvangen, maar door de ID registratie is er wel een behoorlijke drempel voor velen. Op tijd bij zijn en fingers crossedyinx84 schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 21:05:
Kreeg mail van de Red Puls (RPX) ICO dat de registratie open is. Toch maar opgegeven voor een gokje. Eerste ICO waar ik aan meedoe, maar als ik de ervaringen hier lees zal het wel een kansloze missie zijn gezien de populariteit... maar wie weet
Verwijderd
Zijn er veilig websites waar ik bitcoin kan kopen zonder registratie van ID, bank gegevens etc?
Op internet kom ik vele fake sites tegen en vertrouw ik niet zo
Lees de topicstart eens!Verwijderd schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 21:33:
Zijn er veilig websites waar ik bitcoin kan kopen zonder registratie van ID, bank gegevens etc?
Nog bedankt voor de tip. na aankoop gisteren op 1400 gedaald naar 1100 maar maakt het nu ruimschoots goedBabyRattle schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 08:08:
Navcoin is op dit moment in de aanbieding vanwege een kleine correctie. Volgens mij ziet die toekomst a.d.h.v de roadmap er wel zonnig uit en is de marketcap van 36 miljoen veel te laag. Doordat de devs wekelijkse updates geven en uniek zijn met anon dapps. Jaarlijks 5% als stakeholder
Ik heb er 53k navcoins inzitten
https://www.reddit.com/r/NavCoin/new
[...]
Ik had er aan gedacht toen die 7 euro was. Had toen bijna de trigger overgehaald met 50k euro..
Verwijderd
Nogmaals bedankt voor de NAV tip. Gaat erg lekker nu. Ik geloof zelf dat anonimiteit een belangrijke factor gaat worden voor cryptocoins op lange termijn.BabyRattle schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 08:08:
Navcoin is op dit moment in de aanbieding vanwege een kleine correctie. Volgens mij ziet die toekomst a.d.h.v de roadmap er wel zonnig uit en is de marketcap van 36 miljoen veel te laag. Doordat de devs wekelijkse updates geven en uniek zijn met anon dapps. Jaarlijks 5% als stakeholder
[...]
Ik had er aan gedacht toen die 7 euro was. Had toen bijna de trigger overgehaald met 50k euro..
Genoeg banken en beleggers ondertussen die Bitcoin al lang op de radar hebben en 2 vingers in die pap hebben. Die honderden miljoenen komen echt niet alleen maar van mensen zoals jij en ik.Viper® schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 20:43:
Zat net te kijken bij mijn Kraken history
#team_UTC+1
An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper Mini '12 i7/16/256 Air '13 i5/8/256 iPad mini 5 64GB iPhone SE 128GB
Moet je je inschrijven dan?yinx84 schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 21:05:
Als ik op de website kijk wordt er alleen iets gezegd over de pre-sale
https://coin.red-pulse.com/#platform
crowdsale start op 10 September. blijkbaar moet je dan NEO hebben in een personal wallet en wordt een uur voor de start het NEO adres vrijgegeven waarnaar je NEO kan overmaken voor de sale.
als ik het goed begrijp
[ Voor 15% gewijzigd door Viper® op 31-08-2017 21:48 ]
Zojuist de $1 aangetikt!Verwijderd schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 21:41:
[...]
Nogmaals bedankt voor de NAV tip. Gaat erg lekker nu. Ik geloof zelf dat anonimiteit een belangrijke factor gaat worden voor cryptocoins op lange termijn.
GP 32 the most powerfull handheld in the world :P
Vanaf het moment dat deze youtube video was gepost zijn de prijzen binnen enkele uren gestegen...
Hoe kan iemand met 27k subs zo'n impact al hebben...
Ja, je moet je registreren:Viper® schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 21:42:
[...]
Moet je je inschrijven dan?
Als ik op de website kijk wordt er alleen iets gezegd over de pre-sale
https://coin.red-pulse.com/#platform
crowdsale start op 10 September. blijkbaar moet je dan NEO hebben in een personal wallet en wordt een uur voor de start het NEO adres vrijgegeven waarnaar je NEO kan overmaken voor de sale.
als ik het goed begrijp
Thank you for your interest in the Red Pulse RPX sale. We are implementing a pre-registration KYC (Know Your Customer) whitelist for our RPX sale. The form will require the following information:
Name
Passport - proof of country of citizenship (US, Singaporean, China citizens not allowed)
NEO wallet address
For instructions on how to get a NEO wallet and address, please see: https://coin.red-pulse.com/neon-wallet-instructions. You may NOT use an exchange wallet address.
Contributions received during the RPX sale will not be accepted if any information is missing, or if the NEO wallet address does not match what you submitted.
If you decide to change wallet addresses and have already filled out the form, please fill out the form again with your new wallet address. Your last submission will determine your NEO wallet address and previous submissions will be disregarded.
Each person will be limited to a cap of 50,000 USD equivalent in NEO tokens, with one contribution per person. Subsequent contributions from the same person will be returned. Amounts exceeding this will be returned. Specific number of maximum NEO tokens will be calculated by USD 50,000 / [USD/NEO rate] one hour prior to ICO.
Also, please note filling out the KYC whitelist form does not guarantee you a spot in the RPX sale: the sale is first come, first serve. Participants without approved forms will not be accepted into the sale.
We will not be accepting any NEO contributions before the crowdsale on September 10.
Those who have been approved will receive an email approximately one hour before the RPX sale is set to begin, with the contribution wallet address and the maximum NEO contribution, as calculated by USD 50,000 / [USD/NEO rate].
The form will be closed on Sept 7 0900 EDT / 1300 GMT / 2100 CST. No submissions will be allowed after that, and the form will not be available.
Doordat mensen zoals jij het op fora plaatsen met honderden/duizenden lezers. Die nemen het weer over naar andere fora en bereik je binnen no time miljoenen (actieve) handelaars.ionn schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 22:15:
Vanaf het moment dat deze youtube video was gepost zijn de prijzen binnen enkele uren gestegen... [video]
(Edit: tekst leest misschien beetje bot, maar is zo niet bedoeld)
[ Voor 6% gewijzigd door ybos op 31-08-2017 22:27 ]
Ja, nog tot 7 september geloof ik. Bovenaan de pagina die je linkt even je emailadres invullen en je krijgt alle details via de mailViper® schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 22:30:
[...]
ah ok
is de pre-registration nog open? dat kan ik zo niet terugvinden op de website
had Ik inmiddels al gedaan, txs
dit weekend maar eens een Neo wallet aanmaken en misschien wat oppikken nu die laag staat
dit weekend maar eens een Neo wallet aanmaken en misschien wat oppikken nu die laag staat
Iemand nog coin tips?
Nee, zie topicwaarschuwing
Nee, zie topicwaarschuwing
[ Voor 69% gewijzigd door .oisyn op 31-08-2017 23:45 ]
Iemand enig idee waarom RISE ineens zo hard aan het stijgen is? (132% atm)
Hij is juist al weer flink aan het dalen. Vanochtend stond hij op 300+% Nu is het dus een tricky moment om in te kopen mocht je daar over twijfelen. Behalve als je net op de top verkocht hebt en je weer in wilt kopen. Maar dan zou ik nog even een dag wachten om te kijken wat de prijs doet en of hij wat stabiliseert rondom dit prijspunt.Exception schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 00:08:
Iemand enig idee waarom RISE ineens zo hard aan het stijgen is? (132% atm)
Thanks voor de tip! Ik houd het nog even in de gatenwalletje-w schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 00:14:
[...]
Hij is juist al weer flink aan het dalen. Vanochtend stond hij op 300+% Nu is het dus een tricky moment om in te kopen mocht je daar over twijfelen. Behalve als je net op de top verkocht hebt en je weer in wilt kopen. Maar dan zou ik nog even een dag wachten om te kijken wat de prijs doet en of hij wat stabiliseert rondom dit prijspunt.
Verwijderd
Ik ben heel benieuwd wat hij gaat doen de komende uren. Ik verwacht dat hij nog een klein beetje zakt en vervolgens weer oppakt.walletje-w schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 00:14:
[...]
Hij is juist al weer flink aan het dalen. Vanochtend stond hij op 300+% Nu is het dus een tricky moment om in te kopen mocht je daar over twijfelen. Behalve als je net op de top verkocht hebt en je weer in wilt kopen. Maar dan zou ik nog even een dag wachten om te kijken wat de prijs doet en of hij wat stabiliseert rondom dit prijspunt.

Ook gekocht op jou advies. Goeie tip bedankt!BabyRattle schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 08:08:
[...]
Even dips voor de mensen in dit topic. Kijk hier toch best vaak, volg niet altijd alle adviezen maar vindt de leads, meningen en tips wel handig en interessant.
Ook aardig om te zien dat hier naar mijn idee niet heel veel met modder gegooid wordt.
Het voelt ook alsof de ervaren mensen hun kennis delen en niet elke 'noob' direct wordt afgebrand.
* Viper® pinkt traantje weg
Ook aardig om te zien dat hier naar mijn idee niet heel veel met modder gegooid wordt.
Het voelt ook alsof de ervaren mensen hun kennis delen en niet elke 'noob' direct wordt afgebrand.
* Viper® pinkt traantje weg
ook ik moet je bedanken voor deze tipBabyRattle schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 08:08:
[...]
volgens mij ben je een redelijk grote whale
deze thread op tweakers heeft voor mij al veel goede tips (met vaak goede onderbouwing) opgeleverd
Als ik op Bittrex een conditional sell order aanmaak, waarbij ik een coin wil verkopen als die onder een bepaald niveau komt, hoe wordt dan op dat moment de prijs bepaald? Houdt hij rekening met last/bid/ask die ik selecteer? Dus niet alleen de prijs, maar ook het type? En moet ik dus ook een prijs invullen of juist niet omdat Bittrex die op dat moment voor mij bepaalt? Of verkoopt hij hem op dat moment voor de eerste Bid of Ask waarde? En is er ook een kans dat het verkopen niet lukt omdat de waarde enorm hard keldert en je dus een prijs vraagt die al snel boven de Ask komt te liggen? Of is de prijs van de verkoop op dat moment "dynamisch" en zakt die mee?
Ik zie wel veel uitleg over hoe een dergelijke order werkt, maar, er staat vaak bij "als aan conditie x wordt voldaan, dan wordt de munt verkocht", maar voor welke waarde die munt dan wordt verkocht en hoe Bittrex daar mee omgaat kan ik zo snel niet vinden. Normaal gesproken zou ik zoiets zelf gewoon proberen, maar met echt geld en dergelijke bedragen doe ik dat liever niet
Ik zie wel veel uitleg over hoe een dergelijke order werkt, maar, er staat vaak bij "als aan conditie x wordt voldaan, dan wordt de munt verkocht", maar voor welke waarde die munt dan wordt verkocht en hoe Bittrex daar mee omgaat kan ik zo snel niet vinden. Normaal gesproken zou ik zoiets zelf gewoon proberen, maar met echt geld en dergelijke bedragen doe ik dat liever niet
Pfoe, NAV Coin laten lopen op 0.75 USD, bummer
NEO blijft moeite hebben om boven de USD 35 te komen, dus nog even op tanden bijten om vast te houden

NEO blijft moeite hebben om boven de USD 35 te komen, dus nog even op tanden bijten om vast te houden
Blackmoon ICO ziet er goed uit (nog 6 uur), toch maar iets ingestoken:
https://account.blackmooncrypto.com/
- Referral links zijn niet toegestaan, ook al zeg je het erbij -
https://account.blackmooncrypto.com/
- Referral links zijn niet toegestaan, ook al zeg je het erbij -
[ Voor 29% gewijzigd door .oisyn op 01-09-2017 10:43 ]
Als NEO fanboy (wel steeds minderyinx84 schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 21:05:
Gedachtenkronkel :
Chinezen (en Amerikanen) mogen niet meedoen. Maar zodra Red Pulse op Binance komt kunnen ze ook een graantje willen meepikken. Kijk maar naar zoiets als HSR. Chinezen houden wel van een gokje
Geregistereerd voor Red Pulse Token, dus mooi moment om goedkoop wat Neo's in te slaanRookert25 schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 09:36:
Pfoe, NAV Coin laten lopen op 0.75 USD, bummer![]()
Even gezocht en er zijn positieve verhalen over RPX, echter blijft het allemaal koffiedik kijken natuurlijk.
https://hacked.com/ico-analysis-red-pulse/
https://www.reddit.com/r/.../?st=j71ktvzb&sh=30c48a94This author suggests that short and long-term, Red Pulse has a great product, a great team, and the tokens have a great future ahead of them. We land relatively high in spirits and numerical score here.
Wat natuurlijk ook kan is dat Chinezen en Amerikanen RPX links laten liggen omdat ze niet in het begin mee mochten doen.
[ Voor 46% gewijzigd door Viper® op 01-09-2017 09:53 ]
Dat laatste lijkt me niet super aannemelijk, ofja, dat hoop ik ook. Immers als het product de juiste hype heeft en daadwerkelijk iets kan worden, zullen Chinezen en Amerikanen ook wel in willen stappen. Direct na de ICO zal dat dan voor de laagste prijs zijn. Dus, een pump in het begin. Hopelijk. Wat belangrijk is is dat het de eerste NEO ICO is, dus de hype is wel al vrij groot. Denk dat ik het ook ga gokken. Niet voor te veel geld ofzo, maar gewoon even een bedragje investeren.Viper® schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 09:46:
[...]
Geregistereerd voor Red Pulse Token, dus mooi moment om goedkoop wat Neo's in te slaan
Even gezocht en er zijn positieve verhalen over RPX, echter blijft het allemaal koffiedik kijken natuurlijk.
https://hacked.com/ico-analysis-red-pulse/
[...]
https://www.reddit.com/r/.../?st=j71ktvzb&sh=30c48a94
Wat natuurlijk ook kan is dat Chinezen en Amerikanen RPX links laten liggen omdat ze niet in het begin mee mochten doen.
PSN/Steam: Xamsix
Zelf overweeg ik ook om nu nog wat NEO in te slaan, want deze Red Pulse ICO zou er toch voor moeten zorgen dat men eerst NEO gaan inslaan.
Naar mijn inziens met de snelle verhogingen heb ik sterk het gevoel dat nav naar de 5 tot 10 euro gaat. De reddit van navcoin gaat in een treinversnelling en het project word eindelijk meer bekend. Zoals ook te zien is met het aantal subscribers op de navcoin reddit.
http://redditmetrics.com/r/Navcoin
Ook hebben de developers in die 4 jaar dat ze bestaan altijd netjes hun updates over de voortgang gegeven. De github repository is zeer actief.
Word een 2e neo. Unieke assetclass anonymous dapps.
Bij neo zat ik erin op de 0.09 euro per stuk en zie waar die beland is.
Xmr zat ik in op de 15 euro p stuk
Ik was er in sinds de 0.60 per stuk heb m zien zakken naar 0.44 en nu inmiddels de 1.30 gehaald vandaag en de buywalls blijven komen.
Ik heb een neus voor ondergewaardeerde goede projecten met toekomst.
Ook hebben de developers in die 4 jaar dat ze bestaan altijd netjes hun updates over de voortgang gegeven. De github repository is zeer actief.
Ik was er in sinds de 0.60 per stuk heb m zien zakken naar 0.44 en nu inmiddels de 1.30 gehaald vandaag en de buywalls blijven komen.
[ Voor 34% gewijzigd door BabyRattle op 01-09-2017 10:10 ]
In principe is financiën niet echt de hoek waarin je 'grudges' moet hebben. Een goede zakelijke deal is een goede deal. Soms moet je vergeven en vergeten.Xamsix schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 09:56:
[...]
Dat laatste lijkt me niet super aannemelijk, ofja, dat hoop ik ook. Immers als het product de juiste hype heeft en daadwerkelijk iets kan worden, zullen Chinezen en Amerikanen ook wel in willen stappen. Direct na de ICO zal dat dan voor de laagste prijs zijn. Dus, een pump in het begin. Hopelijk. Wat belangrijk is is dat het de eerste NEO ICO is, dus de hype is wel al vrij groot. Denk dat ik het ook ga gokken. Niet voor te veel geld ofzo, maar gewoon even een bedragje investeren.
Ik weet alleen niet hoe dat inChina ligt, toch een andere cultuur.
-update-
Ik zie een 'advies' van BabyRattle, dan weet ik genoeg
[ Voor 4% gewijzigd door Viper® op 01-09-2017 10:15 ]
Ik heb vandaag m'n eerste FOMO aankoop gedaan(wat ik nog zo had bezworen aan mezelf niet te doen), te weten NAV. *not sure if happy or unhappyBabyRattle schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 10:02:
Naar mijn inziens met de snelle verhogingen heb ik sterk het gevoel dat nav naar de 5 tot 10 euro gaat. De reddit van navcoin gaat in een treinversnelling en het project word eindelijk meer bekend. Zoals ook te zien is met het aantal subscribers op de navcoin reddit.
Ik zie deze website hier vrij regelmatig voorbij komen hier als bron van informatie : https://hacked.com/.
Ze werken echter met vrij fors geprijsde abonnementsvormen om die info in te zien. Heeft iemand ervaringen met de analysis en recommendations van deze site? Is het de investering waard?
Ze werken echter met vrij fors geprijsde abonnementsvormen om die info in te zien. Heeft iemand ervaringen met de analysis en recommendations van deze site? Is het de investering waard?
Zit ook met een zwaar FOMO gevoel...zal ik de helft van mijn LISK investeren...??..cWaVe1 schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 10:05:
[...]
Ik heb vandaag m'n eerste FOMO aankoop gedaan(wat ik nog zo had bezworen aan mezelf niet te doen), te weten NAV. *not sure if happy or unhappyWe gaan 't snel genoeg zien met die wall.
EDIT: Toch maar wat gekocht op 0.00029502
[ Voor 5% gewijzigd door Pingu007 op 01-09-2017 10:10 ]
Kolere, zeg dat welBabyRattle schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 10:02:
Mocht je nog meer van dit projecten hebben houden wij ons hier aanbevolen. Wij helpen na jouw aankoop de munt verder omhoog
Neo voor 0.09 cent, de goeie ouwe tijd
Ik ben een late komer wat betreft cryptocurrency, ik ken Neo alleen van 170+ euro
Ik ben een late komer wat betreft cryptocurrency, ik ken Neo alleen van 170+ euro
Ook ingeschreven, maar ben er nog steeds niet uit of ik ook daadwerkelijk mee ga doen. De tech vind ik wel interessant, dat is het niet. Maar ik zit toch een beetje met dat hele regulatie en uitsluiting verhaal. De cultuur in zuid-oost Azie is zo anders dan hier dat ik het maar moeilijk in te schatten vind hoe dit gaat uitpakken.yinx84 schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 21:05:
Ook maar even ingestapt gezien de toekomst plannen van deze munt en de # of coins vs de huidige prijs.Guff_ schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 10:20:
[...]
Kolere, zeg dat wel![]()
![]()
Mocht je nog meer van dit projecten hebben houden wij ons hier aanbevolen. Wij helpen na jouw aankoop de munt verder omhoog
Ik ga thuis trouwens alles maar eens in KeePass gooien
inmiddels zoveel accounts (binance, bittrex, kraken, iconomi) en ook 2FA sleutels en wallet keys etc.
inmiddels zoveel accounts (binance, bittrex, kraken, iconomi) en ook 2FA sleutels en wallet keys etc.
Vaak zat + 30000 euro in 24 uur tijd volgens blockfolio. Maar ook tijdens correcties blijft die aardig in de plus dagelijks vanwege diversificatie. Zoveel verdien ik bij geen enkele werkgever.
Ik moet het op dit moment doen met minimumloon + crypto dividend en stake inkomsten en een verbouwing die over enkele maanden eraan komt van 75k.
Dus dan zal er wat minder geld renderen.
Keuzes keuzes :-)
174miljard in cryptocurrency volgens coinmarketcap. Vele miljarden per dag komen er bij.
Ik moet het op dit moment doen met minimumloon + crypto dividend en stake inkomsten en een verbouwing die over enkele maanden eraan komt van 75k.
Dus dan zal er wat minder geld renderen.
Keuzes keuzes :-)
174miljard in cryptocurrency volgens coinmarketcap. Vele miljarden per dag komen er bij.
[ Voor 6% gewijzigd door BabyRattle op 01-09-2017 10:42 ]
Is er iemand die al gevalideerd is bij Iconomi? Ik zit nu bijna op de grens van de 1000 USD maar wacht al meer dan een week op Tier2, als ik over die 1000 USD grens ga kan ik niks meer withdrawlen.. Alles er nu maar wegtrekken?
Moet je enkel je paspoort tonen via dat fotoscanprogramma of ook andere dingen zoals energierekeningen of iets dergelijks?
Moet je enkel je paspoort tonen via dat fotoscanprogramma of ook andere dingen zoals energierekeningen of iets dergelijks?
En eventueel de helft eraf halen ?sjukke schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 10:42:
Is er iemand die al gevalideerd is bij Iconomi? Ik zit nu bijna op de grens van de 1000 USD maar wacht al meer dan een week op Tier2, als ik over die 1000 USD grens ga kan ik niks meer withdrawlen.. Alles er nu maar wegtrekken?
Volgens mij heeft iemand hier iets over gemeld, ze gebruikte IDnow dacht ik:
nielsleeuw8 in "[ZT] Cryptocurrencies - handel & koers #4"
[ Voor 7% gewijzigd door Viper® op 01-09-2017 10:44 ]
Ik twijfel ook om vandaag nog in te stappen..Pingu007 schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 10:07:
[...]
Zit ook met een zwaar FOMO gevoel...zal ik de helft van mijn LISK investeren...??..
EDIT: Toch maar wat gekocht op 0.00029502
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Ik heb de iconomi verficiation gedaan met de mobiele app die ze aangeven idnow online ident. De code ingeven zodra je de mail hebt. En dan spreekt een afrikaan die jij ook ziet in wat je moet doen. Hou de paspoort of idkaart bij de hand en leer duidelijk je naam in het engels uit te spreken. Tijdens het gesprek krijg je ook een sms om die code vervolgens door te geven zodat alles geverifieerd is.
Ik had 1 aug geregistreerd en kreeg 2 a 3 weken later een mail met de gegevens voor de camerachat.
Volgens hun waren er meer dan 10000 aanmeldingen de eerste dag dus alles heeft vertraging. Ik sta op +80% bij iconomi. Wel destijds max 1000 in kunnen stoppen. Achja
Ik had 1 aug geregistreerd en kreeg 2 a 3 weken later een mail met de gegevens voor de camerachat.
Volgens hun waren er meer dan 10000 aanmeldingen de eerste dag dus alles heeft vertraging. Ik sta op +80% bij iconomi. Wel destijds max 1000 in kunnen stoppen. Achja
[ Voor 14% gewijzigd door BabyRattle op 01-09-2017 10:48 ]
FOMO... Nooit in trappen haha. Grote kans dat dit a.s. maandag of dinsdag gedumpt gaat worden. Bepaal nu dus een winstpercentage, pak deze en wees volgende week blij dat je bent uitgestapt!sjorremans schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 10:46:
[...]
Ik twijfel ook om vandaag nog in te stappen..Denk alleen niet dat je iets aan dit antwoord hebt
Bij handelen moet je je niet laten lijden door gevoelens zeggen ze wel eens, keiharde cijfers.Orangelights23 schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 10:47:
[...]
FOMO... Nooit in trappen haha. Grote kans dat dit a.s. maandag of dinsdag gedumpt gaat worden. Bepaal nu dus een winstpercentage, pak deze en wees volgende week blij dat je bent uitgestapt!![]()
Niemand wil de boot missen natuurlijk, soms lijdt dit tot kopen op ATH.
Je moet ook leren verlies te nemen en blij zijn met de winst die je hebt. Niet altijd maar wat als
bovenstaande zijn allemaal goede adviezen welke ik zelf natuurlijk ook nooit opvolg
Dit topic is gesloten.
Let op:
~[font=,24]ZERO TOLERANCE! LEES DIT EERST VOOR JE POST!~[/]
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.
Wat willen we hier niet zien?
Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om
.
~[font=,24]ZERO TOLERANCE! LEES DIT EERST VOOR JE POST!~[/]
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.
Wat willen we hier niet zien?
- Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.). Plaats die in Bitcoin (en overige cryptocurrencies) topic - deel 2
- Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
- Crypto en belasting. Hier offtopic, kan worden besproken in het bovengenoemde topic. Suggesties om te frauderen (zoals hiet niet netjes opgeven van je vermogen) worden niet gewaardeerd.
- Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
- Linkdrops. Begeleid links naar grote lappen tekst of video met een korte samenvatting (als die niet al gegeven is). Als jij iets interessant vindt om te delen, zeg er dan bij waarom je het interessant vindt.
- Referrals. Ten overvloede, want dit staat ook in het algemene beleid van GoT.
- Slowchat. Dit betreft dus óók reacties als "Bitcoin nu op $2800", "ETH daling is ingezet" , "To the moon!" en meer van zulks. Er is een speciaal Slack kanaal opgezet door de community waar veel van de hier actieve posters te vinden zijn: click
Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om