[ZT] Cryptocurrencies - handel & koers #4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 76 ... 111 Laatste
Acties:
  • 940.812 views

• Practics
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09:50
Rdegoede schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 10:59:
Even een leuk weetje die mij al een paar keer een goeie winst heeft opgeleverd.
Bij iconomi laten ze de verdeling op dit moment zien, en de verdeling bij de volgende balancering, als je ziet dat een percentage flink omhoog gaat bij een balancering dan geeft dit volgens mij aan dat ze de komende tijd vertrouwen in een coin gaan krijgen.

Golem, Siacoin en Steem krijgen volgende balancering een verdubbeling in percentage, 3 coins die ik hier amper zie, wat zijn jullie ideeen hierover ?
Zou heel goed kunnen werken inderdaad. Haal een zeer net rendement uit iconomi. Maar kijk je dan naar verdubbeling aan percentages? Waar ligt de grens en wat haal je daar gemiddeld mee aan percentages?

Verwijderd

Bij iconomi laten ze de verdeling op dit moment zien, en de verdeling bij de volgende balancering, als je ziet dat een percentage flink omhoog gaat bij een balancering dan geeft dit volgens mij aan dat ze de komende tijd vertrouwen in een coin gaan krijgen.

Golem, Siacoin en Steem krijgen volgende balancering een verdubbeling in percentage, 3 coins die ik hier amper zie, wat zijn jullie ideeen hierover ?
Ik zie wel iets in Golem.. met name het idee van cloud computing in combinatie cryptography en de verwachte (sterke) toename van interesse/activiteit op cryptocurrency gebied. Siacoin is nieuw voor me en Steem moet ik nog in duiken..

Ik heb gisteren TenX's PAY gekocht, dat idee staat mij ook wel erg aan. De whitepaper is goed opgebouwd, de investeerders en advisory board op de achtergrond zijn erg degelijk en ervaren en de uitwerking tot op heden is ook boven verwachting.

Verwijderd

Jumpman schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 11:03:
[...]

Daytrading zitten de meeste hier bij Bittrex gevolgd door Kraken (minder Alt-Coins) of Poloniex.
Je kan toch geen winst maken als je 5-8 euro fee moet betalen als je van currency in en uit wil.
Ik bedoel day trading is bedoelt voor snelle kleinst winst. Dat gaat niet echt lukken met zo een hoog bedrag.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 11:11:
[...]

Je kan toch geen winst maken als je 5-8 euro fee moet betalen als je van currency in en uit wil.
Ik bedoel day trading is bedoelt voor snelle kleinst winst. Dat gaat niet echt lukken met zo een hoog bedrag.
Hangt mijn inziens van je initiële inleg af.. ik daytrade met een opzij gezet bedrag van ca. 1-2K Euro en dan zijn, mits alles goed gaat zoals gespeculeerd, de fees te verwaarlozen.

Bij beleggen in aandelen is het meestal minimaal 9,50EUR wat je aan 'fees' kwijt bent dus dan valt 5-8 euro nog wel mee.

• Rookert25
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 19-09 12:09
Verwijderd schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 11:13:
[...]

Hangt mijn inziens van je initiële inleg af.. ik daytrade met een opzij gezet bedrag van ca. 1-2K Euro en dan zijn, mits alles goed gaat zoals gespeculeerd, de fees te verwaarlozen.

Bij beleggen in aandelen is het meestal minimaal 9,50EUR wat je aan 'fees' kwijt bent dus dan valt 5-8 euro nog wel mee.
Inderdaad, bovendien is bij reguliere aandelen het rendement dusdanig laag dat voor Jan met de pet die fees alle trading onmogelijk maken.

• alki
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11:09
Practics schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 11:04:
[...]

Zou heel goed kunnen werken inderdaad. Haal een zeer net rendement uit iconomi. Maar kijk je dan naar verdubbeling aan percentages? Waar ligt de grens en wat haal je daar gemiddeld mee aan percentages?
Zit je nu bij iconomi voor de long term? of stort je x bedrag en als je 10% winst hebt pak jeje winst?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 11:11:
[...]

Niet iedereen handelt met een paar tientjes inleg ;)

• PieterK123
  • Laatst online: 23-01 17:08
Zijn er mensen die vandaag meedoen aan de SSN ICO?

Verwijderd

Rookert25 schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 11:14:
[...]

Inderdaad, bovendien is bij reguliere aandelen het rendement dusdanig laag dat voor Jan met de pet die fees alle trading onmogelijk maken.
Exact - en daarom zie je nu ook een gigantische toename van 'early adopters' die hun kapitaal van de stock markets weg halen en deze inzetten op de crypto's. Lagere fees, en weliswaar meer fluctuatie en daardoor meer risico maar juist ook meer perspectief. Vooral op bepaalde crypto's zoals BTC is dit zo te verwaarlozen gezien de enorme verwachtingen wereldwijd en het feit dat 'de massa' met name op BTC zal gaan inzetten waardoor de waarde verder blijft stijgen.

Vanochtend daar nog een interessant artikel over gelezen... zo eens even opsnorren en delen.

• Practics
alki schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 11:16:
[...]

Zit je nu bij iconomi voor de long term? of stort je x bedrag en als je 10% winst hebt pak jeje winst?
Long term zit nu op 30%+ rendement. Laat dit gewoon staan. Ga hem zelfs nog verder aanvullen op termijn. Denk dat ik rond 80% iconomi wil gaan zitten en 20% losse coins / ico's

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 11:13:
[...]

Ik wil heel graag beginnen met day traden echter wou ik met circa 100 euro beginnen omdat het nog nieuw voor me is. Dus het is wel een beetje eng om in een keer zonder kennis of ervaring 1k te gooien op tafel :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 11:22:
[...]

Ik wil heel graag beginnen met day traden echter wou ik met circa 100 euro beginnen omdat het nog nieuw voor me is. Dus het is wel een beetje eng om in een keer zonder kennis of ervaring 1k te gooien op tafel :)
Begrijpelijk! Ik weet nog goed hoe ik begon bij Binck rond 2010 en met 1,000 Euro 6 of 7 fondsen kocht. Dat was mijn grootste fout ooit (OK op Imtech na :)). Het is met kleinere bedragen beter om in een beperkt aantal (perspectief volle) fondsen/currencies te stappen gezien de transactional fees.

Met ca. 100 Euro zou ik inzetten op een opkomende coin - voordeel bij crypto's is direct dat je kan inleggen tot vele decimalen na de komma.

Heb je al veel gelezen en uitgezocht waar je in wilt gaan? Met een beetje geluk en tijd is die 100 Euro zo 1000 Euro ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rookert25
FD-artikel van vanmorgen: https://fd.nl/beurs/12162...markt-voor-cryptovaluta-s

Iets te zwaar ingestoken wat mij betreft, maar FD schrijft langzaamaan wat betere artikelen over deze sector.

China trekt teugels aan op markt voor cryptovaluta's
Chinese beleggers hebben de koersen van cryptovaluta's, zoals de bitcoin en de lokale Neo, opgedreven tot recordhoogten. Nu trappen de autoriteiten in Peking op de rem. Op last van China's centrale bank, de Volksbank, wordt de uitgifte van nieuwe cryptomunten voor onbepaalde tijd opgeschort.

De Volksbank stelde ook een tijdelijk verbod in voor beursgangen met cryptomunten, ook wel ICO's (initial coin offerings) genoemd. Er moet volgens de toezichthouder eerst regelgeving komen die een virtuele gang naar de markt in goede banen kan leiden. Dat er grenzen zitten aan het experimenteren met cryptovaluta's in China bleek eerder al toen verschillende handelsplatforms bezoek kregen van de overheid.

Vormgever van cryptovaluta's
China geldt al lange tijd als het land waar de meeste bitcoins worden gemijnd, maar inmiddels is het ook een natie die de cryptovaluta's mede vormgeeft. Het grootste deel van de bitcoins bevindt zich in China, wat het land een oppermachtige positie geeft in de bitcoingemeenschap. En de handel is er levendig, deels omdat cryptovaluta's worden gebruikt om geld het land uit te krijgen.
Het meest sprekende voorbeeld van de macht van de Chinese 'cryptokeizers' kwam eerder deze zomer naar voren, toen er geen overeenstemming bereikt kon worden tussen de verschillende betrokkenen over de toekomst van de bitcoin. Het leidde tot een splitsing van deze munt.
Op de knieën gedwongen
Die splitsing in 'bitcoin cash' en bitcoin zou zijn afgedwongen door het Chinese bedrijf Bitmain, dat onder meer groot is in chips die gebruikt worden voor het mijnen van bitcoins. Het door hen gesteunde armpje drukken bleek voldoende om een munt met destijds een marktkapitalisatie van $ 70 mrd op de knieën te krijgen.

‘Bitcoin cash heeft theoretisch gezien de mogelijkheid om bitcoin uit te dagen’, stelt Leonhard Weese, president van de Bitcoin Association in Hongkong. In de praktijk ziet hij het echter niet zo snel gebeuren. ‘Ik kan me voorstellen dat het de dominante cryptovaluta wordt in China, maar in zijn algemeenheid zie ik een munt die niet de technologische voordelen heeft van de bitcoin.’

De Chinese cryptomunt Neo behoort inmiddels tot de top tien van cryptovaluta's in de wereld. In de afgelopen maanden steeg de Neo tot grote hoogten. Lag de koers op 1 januari van dit jaar nog op minder dan $ 0,14, op de voorlopige piek, medio augustus, werd er volgens dataverzamelaar Coinmarketcap.com in de tussentijdse handel maar liefst $ 51,98 betaald voor de cryptomunt.
De Neo is na aanhoudende twijfels over de veiligheid ervan weer terug op een niveau van rond de $ 30. Daarmee kent deze Chinese cryptomunt nog altijd een marktkapitalisatie van zo’n $ 1,6 mrd.

Regels beursgangen
Op welke termijn de Chinese toezichthouder met nieuwe regels komt voor beursgangen met cryptomunten, is niet bekendgemaakt. In de eerste helft van dit jaar kende het land maar liefst 65 ICO’s, waarvan er verschillende veel weg hadden van een piramidespel.
‘Het recept is simpel en iedere keer hetzelfde’, zegt Weese. ‘Begin een nieuwe munt, zorg dat je zelf een flinke hoeveelheid in handen houdt en adverteer het als de betere, snellere en meer gedecentraliseerde variant van de bitcoin.’ Een substantieel deel van de opbrengst van ICO' wordt gebruikt voor marketing en het verspreiden van positieve nieuwsberichten, aldus Weese. De ICO's hebben daarmee maar een doel, zegt Weese: ‘Alles om er maar voor te zorgen dat de munten met grote winsten verkocht kunnen worden aan doorgaans slecht geïnformeerde beleggers.’ Hij ziet gelijkenissen met de pennystockfraude, waarbij malafide beleggers met nepnieuws de koersen van illiquide smallcapfondsen proberen op te drijven, om de winst later zelf te kunnen verzilveren. Weese: ‘Wat je dan krijgt, is geen bitcoin, maar een shitcoin.’

• dannelini
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 04-06 10:38
Hi iedereen,

Ik wil wat coins bijkopen om mijn porto uit te breiden op Bittrex. Iemand die een tip kan geven waarmee ik op dit moment het goedkoopste kan transferen/kopen? Litecoin een optie?

Verwijderd

dannelini schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 11:29:
Hi iedereen,

Ik wil wat coins bijkopen om mijn porto uit te breiden op Bittrex. Iemand die een tip kan geven waarmee ik op dit moment het goedkoopste kan transferen/kopen? Litecoin een optie?
LTC is afgelopen week al zo'n 20% gestegen.. ik verwacht dat dit nog wel doorzet maar mondjesmaat en geleidelijk aan. Ik heb er 40 van in mijn portfolio maar dit is meer voor hodling.

Op Bittrex vind ik PAY wel een interessante evenals OMG (al heeft die gisteren al een heerlijke stijging gemaakt). Lees je eens in in de whitepaper van PAY, benieuwd wat je daar van vindt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 11:20:
[...]

Vanochtend daar nog een interessant artikel over gelezen... zo eens even opsnorren en delen.
Bij deze het artikel over de adoptie door het grotere Amerikaanse publiek (midden klasse) van de BTC. Dit drijft de prijs in de komende maanden aardig verder op.

https://news.bitcoin.com/...aign=Push%20Notifications

• dannelini
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 04-06 10:38
Verwijderd schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 11:31:
[...]

LTC is afgelopen week al zo'n 20% gestegen.. ik verwacht dat dit nog wel doorzet maar mondjesmaat en geleidelijk aan. Ik heb er 40 van in mijn portfolio maar dit is meer voor hodling.

Op Bittrex vind ik PAY wel een interessante evenals OMG (al heeft die gisteren al een heerlijke stijging gemaakt). Lees je eens in in de whitepaper van PAY, benieuwd wat je daar van vindt.
Bedankt voor de tips maar ik bedoelde meer wat ik het beste zou kunnen kopen voor mn fiat en bij welke aanbieder. Ik zit op bittrex ook voor 25% in OMG sinds 2 maanden _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:30
Verwijderd schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 11:22:
[...]

Ik ben met gratis geld (€ 200,00) begonnen met daytraden. Gewoon wat nieuwe coins zoeken die dit uitdelen.

Momenteel deelt RISE nog weleens wat uit op Slack (niet meer zoveel als eerst) je kan wat WCX Tokens regelen gratis (https://wcex.co/?lang=nl). Vervolgens zet je die op Bittrex en kan je wat gaan uitvogelen. Je zit er dan in ieder geval wel zonder emotie in. Snelle weg is € 100,00 storten en gaan.

Referral links zijn niet toegestaan

[ Voor 3% gewijzigd door .oisyn op 31-08-2017 15:51 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• deppenboks
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
Ben nu sinds een paar weken aan het kijken hoe de boel werkt en heb wat geluk gehad (NEO op het goede moment in- en verkocht, lekker meegelift op de BTC-groei en jaja zelfs nog wat RISE in het portefeuilletje :)).

Tijd om eens een ICO mee te maken. Nou heb ik mijn zinnen gezet op Monetha (monetha.io), ICO is vanmiddag. Iemand hier die hier ook aan meedoet of wat kan zeggen over dit initiatief? Het cijfermateriaal ziet er voor mij als leek wel ok uit en vakinhoudelijk ben ik geinteresseerd in het "decentralised trust and reputation system" dat imho een behoorlijk goede toevoeging kan zijn.

Thoughts, anyone?

• jasper7878
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 25-07 14:12
zelf wil ik ook in de Monetha ico instappen. word mn eerste. maar begrijp nog niet helemaal hoe.
heb nu wel EHT staan in een private wallet. maar snap de instructies op hun site niet helemaal. zodra ik mn EHT naar hun overmaak. krijg je dan een emailtje ofzo met daarin inlog gegevens voor je MON wallet?
alle hulp is welkom

• Kapitein Edward
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-02-2024
Verwijderd schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 10:58:
Zijn er mensen die nog aan daytrading doen?

Ik wil ermee beginnen maar ik zie in een keer dat withdrawal fee's van 5 tot 8 euro. Wtf

Daytrading is dus niet meer van toepassing?
Je hoeft pas een withdrawel fee te betalen als je naar een andere wallet overboekt. Totdat je je winst weer in euros op je bankrekening stort hoef je nooit een withdwawal fee te betalen. Zie mijn eerdere post voor bitstamp met lage deposit/withdrawal fees en de mogelijkheid tot sepa overboekingen. Zoek eventueel daarnaast nog een exchange met de altcoins waar jij in wilt handelen. Als ik het goed heb rekenen bijvoorbeeld zowel bittrex en poloniex geen fees voor deposits en withdrawels voor cryptocoins. Je betaald natuurlijk wel de netwerk fee. Kraken rekent bijvoorbeeld wel weer fee voor een crypto withdrawal.

Bij de meeste exchanges betaal je ongeveer 0.25% transction fee. Sommige hebben nog onderscheid tussen maker/taker (bijv. 0.16%/0.25%) fee.

• Rookert25
deppenboks schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 11:42:
Ben nu sinds een paar weken aan het kijken hoe de boel werkt en heb wat geluk gehad (NEO op het goede moment in- en verkocht, lekker meegelift op de BTC-groei en jaja zelfs nog wat RISE in het portefeuilletje :)).

Tijd om eens een ICO mee te maken. Nou heb ik mijn zinnen gezet op Monetha (monetha.io), ICO is vanmiddag. Iemand hier die hier ook aan meedoet of wat kan zeggen over dit initiatief? Het cijfermateriaal ziet er voor mij als leek wel ok uit en vakinhoudelijk ben ik geinteresseerd in het "decentralised trust and reputation system" dat imho een behoorlijk goede toevoeging kan zijn.

Thoughts, anyone?
Ik last dit erover, bijzonder.

https://www.reddit.com/r/..._ico_my_post_was_deleted/

• Zhou
  • Registratie: Mei 2017
  • Niet online
Rookert25 schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 10:35:
[...]

Misschien maar eens wat dingen gaan vastleggen? Met dit soort bedragen ligt gezeik uiteindelijk toch om de hoek, zeker als het nog een factor x 10 gaat de komende jaren. En bij overlijden enzo is het toch wel fijn als je geliefden weten hoe het zit met liquideren van jouw deel. :)
Niet echt nodig, RISE zit gewoon in mijn wallet waar ik 100% controle over hebt. Mijn vrouw heeft al mijn QR codes voor 2FA, maar nog niet alle wachtwoorden/seeds.

GoodWe 3360Wp Zuid 35° | APS YC600 2x320W West | @fracverse

• Pingu007
  • Laatst online: 17-09 11:34
Heb ik nieuws over Lisk gemist?? Gaat flink omhoog ineens..

• stekki
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15-09 13:58
Pingu007 schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 12:16:
Heb ik nieuws over Lisk gemist?? Gaat flink omhoog ineens..
hun twitter kanaal:

Ahead of our #Asia #tour, $LSK is listed on #Yuanbao.

• Son Gohan
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 18-09 23:12
Woah, wat vinden jullie hiervan ? https://www.bnr.nl/cookie...Fvan-bitcoin-naar-estcoin :+

Verwijderd

Nog iemand tips zoals RISE ?
Was een leuke nacht ! _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jumpman
  • Laatst online: 16:30
Verwijderd schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 12:36:
Haha, niet te greetig worden. :)

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Practics schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 11:21:
[...]

Long term zit nu op 30%+ rendement. Laat dit gewoon staan. Ga hem zelfs nog verder aanvullen op termijn. Denk dat ik rond 80% iconomi wil gaan zitten en 20% losse coins / ico's
Dat is ook zo'n beetje mijn 'strategie de komende maanden. Heb zo'n 70% Iconomi staan en rest in BTC/IOTA.

Hoe rekent Iconomi nu eigenlijk? Krijg je rendement op rendement of kijken ze naar je gestorte bedrag in de basis? Dus bv, ik stort €100,- leggen ze de winst bovenop die €100,- of nemen ze ook het rendement mee dat er bovenop komt?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rannasha
  • Laatst online: 13:15
Wat is het nut? Het hele idee van cryptocurrencies is dat er geen centrale autoriteit achter zit. Als je een digitale munt wil uitgeven als overheid en daar zelf controle over wil houden, dan moet je geen blockchain gebruiken, maar een andere, veel minder hippe, technologie: Een database.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Wie weet waarom Monaco/MCO nu zo hard zakt?
Teleurstelling omdat er nog niets over VISA bekend is?

• LALA
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 23-08 15:10
Verwijderd schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 12:36:
sodeju ik zie dat nu pas, heb er alléén aan gedacht maar niet gekocht :X 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rdegoede
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 27-02 13:38
D-Ed schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 12:57:
[...]

Dat is ook zo'n beetje mijn 'strategie de komende maanden. Heb zo'n 70% Iconomi staan en rest in BTC/IOTA.

Hoe rekent Iconomi nu eigenlijk? Krijg je rendement op rendement of kijken ze naar je gestorte bedrag in de basis? Dus bv, ik stort €100,- leggen ze de winst bovenop die €100,- of nemen ze ook het rendement mee dat er bovenop komt?
Je koopt hun coin, de blx, en deze heeft een bepaalde waarde als je deze koopt.
deze blx bestaat voor percentages uit meerdere coins en als de waarde van deze (sub)coins iets doet, dan lift de blx percentueel mee.
gisteren was deze 1.83 per coin, nu 1.88. Stel dat je 1000 blx heb, dan heb je in een dag 50 dollar erbij.
periodiek veranderen ze de percentages van de onderliggende coins om de lijn zoveel mogelijk stijgend te houden. Hier kan je de percentages zien bij DAA structure : https://www.iconomi.net/dashboard/

Zelfde eigenlijk als een normale coin kopen, maar deze wordt periodiek onderhuids aangepast om zoveel mogelijk winstgevend te blijven.

Ze hebben ook dat CCP, maar daar heb ik mij nog niet in verdiept.

Verwijderd

Iemand een prijs in gedachten om terug in te stappen bij RISE ?

• meenkdrie
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 18:01
Ik begrijp iconomi niet helemaal, moet ik dit zien als: ik geef hun wat geld zij beleggen en ik krijg deel van het rendement?

Het leest voor mij wat lastig weg op de website...

• Zwerver
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
meenkdrie schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 13:19:
Ik begrijp iconomi niet helemaal, moet ik dit zien als: ik geef hun wat geld zij beleggen en ik krijg deel van het rendement?

Het leest voor mij wat lastig weg op de website...
Het ziet eruit als een fonds :)

Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Camiel
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-09 17:09
Verwijderd schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 13:19:
Ik zit met hetzelfde.. Net iets te laat uitgestapt eigenlijk, maar was ingestapt omdat ik er (hier o.a.) wat over las. Dacht dat ie wel door zou klimmen, maar op 180% mijn kleine (eerste) winst gepakt..

• imani
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 12-05-2019
loewie1984 schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 21:45:
[...]

Niet vergeten, hij vroeg om ervaringen we hebben het uitgelegd. Is litebit ineens not done vanwege die hack. Ben er ook niet blij mee, maar waar koop je snel andere coins dan BTC zonder eerst een SEPA overboeking naar een exchange te doen?

tell me..
Niemand hier bekend met Anycoindirect? Heeft een Nederlandse vestiging, is heel goed bereikbaar in hun support, website werkt goed, groot aanbod van coins (recent zelfs NEO toegevoegd) en je kan alles kopen met fiat ideal betalingen, alles direct verwerkt en gestort.

• D-Ed
  • Niet online
Rdegoede schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 13:19:
[...]

Je koopt hun coin, de blx, en deze heeft een bepaalde waarde als je deze koopt.
deze blx bestaat voor percentages uit meerdere coins en als de waarde van deze (sub)coins iets doet, dan lift de blx percentueel mee.
gisteren was deze 1.83 per coin, nu 1.88. Stel dat je 1000 blx heb, dan heb je in een dag 50 dollar erbij.
periodiek veranderen ze de percentages van de onderliggende coins om de lijn zoveel mogelijk stijgend te houden. Hier kan je de percentages zien bij DAA structure : https://www.iconomi.net/dashboard/

Zelfde eigenlijk als een normale coin kopen, maar deze wordt periodiek onderhuids aangepast om zoveel mogelijk winstgevend te blijven.

Ze hebben ook dat CCP, maar daar heb ik mij nog niet in verdiept.
Dank! Maar dan is het dus zo (vanuit jouw voorbeeld) dat als er morgen weer .05 BLX bijkomt hij die berekening doet op je 1000 BLX + de 50 dollar die er 'gisteren' zijn bijgekomen?

• ica1984
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 19-09 10:23
imani schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 13:27:
[...]

Niemand hier bekend met Anycoindirect? Heeft een Nederlandse vestiging, is heel goed bereikbaar in hun support, website werkt goed, groot aanbod van coins (recent zelfs NEO toegevoegd) en je kan alles kopen met fiat ideal betalingen, alles direct verwerkt en gestort.
ik was er niet bekend mee maar kijk eens naar de prijzen koop/verkoop

• Practics
D-Ed schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 13:32:
[...]

Dank! Maar dan is het dus zo (vanuit jouw voorbeeld) dat als er morgen weer .05 BLX bijkomt hij die berekening doet op je 1000 BLX + de 50 dollar die er 'gisteren' zijn bijgekomen?
Heb voor 1050 dollar gekocht anderhalf week geleden en momenteel 1384 dollar aan waarde. Zou me verder niet zo druk maken, stijging is hoger dan gemiddeld.

• imani
ica1984 schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 13:35:
[...]

ik was er niet bekend mee maar kijk eens naar de prijzen koop/verkoop
Klopt, de prijzen liggen wel iets hoger dan de gemiddelde koersprijs. Maar ik ben wel bereid om paar eurotjes meer te betalen voor wat zekerheid, eenvoud en comfort.

• D-Ed
  • Niet online
Practics schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 13:37:
[...]

Heb voor 1050 dollar gekocht anderhalf week geleden en momenteel 1384 dollar aan waarde. Zou me verder niet zo druk maken, stijging is hoger dan gemiddeld.
Klopt ook weer >:) Maar toch wel fijn om een klein beetje kennis op te doen in de tussentijd :*)

• GrazendeKoe
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 01-09 12:58

Erg goede tip en toevallig hold ik al deze 3 coins. Waar kun je die BLX inzien? Ik heb gezocht op de website van Iconomi, maar niks kunnen vinden.

• imani
jasper7878 schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 11:56:
zelf wil ik ook in de Monetha ico instappen. word mn eerste. maar begrijp nog niet helemaal hoe.
heb nu wel EHT staan in een private wallet. maar snap de instructies op hun site niet helemaal. zodra ik mn EHT naar hun overmaak. krijg je dan een emailtje ofzo met daarin inlog gegevens voor je MON wallet?
alle hulp is welkom
Volg de instructies zoals op hun site. Na voltooiing van je transfer, krijg je de Monetha coins teruggestort op je Ether wallet. Basically werkt elke ICO op die manier.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rdegoede
D-Ed schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 13:32:
[...]

BLX zelf zal je er niet meer bij krijgen, tenzij je weer bij koopt.
Je winst/verlies zal net als elke andere coin de waarde van de coin zelf zijn.

dus met die .05 waarde erbij zal het weer 50 dollar bovenop die eerdere 50 dollar zijn.
GrazendeKoe schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 13:41:
[...]

Erg goede tip en toevallig hold ik al deze 3 coins. Waar kun je die BLX inzien? Ik heb gezocht op de website van Iconomi, maar niks kunnen vinden.
https://www.iconomi.net/dashboard/ de waarde kan je zien in de grafiek en bij DAA structure zie je de percentages van de subcoins

• Rookert25
Zhou schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 12:15:
[...]

Niet echt nodig, RISE zit gewoon in mijn wallet waar ik 100% controle over hebt. Mijn vrouw heeft al mijn QR codes voor 2FA, maar nog niet alle wachtwoorden/seeds.
Dus niemand heeft iets te zeggen over wanneer je wat verkoopt? Als er wel iets van zeggenschap bij anderen kan zitten, zou ik - misschien paranoïde hoor - bij deze bedragen toch iets op schrift willen als bewijs voor later. Dan kan jij tenminste zeggen dat het zo zit en dan moet die andere maar aantonen dat jullie iets anders hebben besproken :)

Sowieso benieuwd wanneer er ICO's vanaf Nederlandse grond komen en hoe AFM hiermee om zal gaan; pragmatisch (lekker polderen ;) ) of dom verwijzen naar oude regels.

• croc
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13-05 14:37
[...]

Lang moeten wachten op Tier 2 verificatie?

• Orangelights23
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 15:57

Hoe zit het met de management fee? Ik lees dat deze fee van 3% elke 6 uur van je totale inleg gehaald wordt. Is dit correct en zo ja, aan wat voor soorten rendement moet ik denken als je per dag al 9% fee betaalt? Ze zeggen zelf dat het nu rond de 20-25% zit per week, maar ik vraag me af of je daadwerkelijk met €100,- inleg na een week op €120,- uitkomt.

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 10:53

Hoogie2004

Whohooooo

Orangelights23 schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 13:53:
[...]

Hoe zit het met de management fee? Ik lees dat deze fee van 3% elke 6 uur van je totale inleg gehaald wordt. Is dit correct en zo ja, aan wat voor soorten rendement moet ik denken als je per dag al 9% fee betaalt? Ze zeggen zelf dat het nu rond de 20-25% zit per week, maar ik vraag me af of je daadwerkelijk met €100,- inleg na een week op €120,- uitkomt.
Volgens mij is het 3% per jaar, maar wordt het berekend op basis van de waarde van je portfolio elke x periode. Het is volgens mij dus 3% van de gemiddelde waarde van je portfolio.

My iRacing profile | Strava

• antoonbackx
  • Laatst online: 03-09 07:48
[...]

Toevallig ben ik een week geleden ingestapt. Tot nu toe maken ze de belofte volledig waar.
De fee is ook niet 3% per 6 uur, maar 3% over het hele jaar waarbij er elke 6 uur naar de onderliggende waarde wordt gekeken. Totale fee valt dus heel erg mee al zeg ik het zelf.

• Practics
[...]

Per maand 3% met elke 6 uur een percentage!

• jasper7878
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 25-07 14:12
imani schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 13:42:
[...]

Volg de instructies zoals op hun site. Na voltooiing van je transfer, krijg je de Monetha coins teruggestort op je Ether wallet. Basically werkt elke ICO op die manier.
ok dat dat elke "coin" een Eigen wallet had, en je dus niet MON kan ontvangen op een EHT wallet...

• neo_mkl
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 07-04 09:33
Iemand ervaring met TheRockTrading? Grote voordeel is dat ze SEPA transacties ondersteunen, net als Kraken. Zijn ze te vertrouwen, verlenen ze goede service?

• Viper®
  • Niet online
Iconomi geeft nu
Portfolio value cannot be calculated at the moment.
Should I be worried :+

• stekki
Viper® schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 14:16:
Iconomi geeft nu

[...]

Should I be worried :+
Zag net hetzelfde daarjuist, miss maar tijdelijk?

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 19-09 20:51
Korkss schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 23:05:
Ik heb XVG (verge) groots ingekocht. Hopelijk wordt dit aankomende maand beloond ;)
Ik heb toevallig gisteren op 0.0032 eurocent een tienduizendtal gekocht, gewoon ff portfolio cheap-ass muntjes uitbreiden.. zit ik net even kijken, 60% erbij in minder dan 24 uur.

Heb ik nieuws gemist?

• Viper®
  • Niet online
stekki schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 14:23:
[...]

Zag net hetzelfde daarjuist, miss maar tijdelijk?
Hij doet het alweer :)

mogelijk even offline omdat ze de BLX index aan het shiften zijn naar andere coin verdeling ?
ik gok maar wat

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bakkiepleur
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 25-08-2021

bakkiepleur

Zwart zonder Suiker

Prosac schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 14:24:
[...]

Ik heb toevallig gisteren op 0.0032 eurocent een tienduizendtal gekocht, gewoon ff portfolio cheap-ass muntjes uitbreiden.. zit ik net even kijken, 60% erbij in minder dan 24 uur.

Heb ik nieuws gemist?
Oorzaak zit misschien in de twitter vote actie om de coin op HitBTC te krijgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• meenkdrie
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 18:01
Prosac schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 14:24:
[...]

Heb ik nieuws gemist?
Lekker laten stijgen, op naar de 0,50.

• Guus Leeuwis
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Martijn19 schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 03:31:
[...]

Dankjewel voor je support! We doen ons best :)

Competitie is altijd welkom. Al moet ik persoonlijk zeggen dat er wel wat rode vlaggen bij Centra te zien zijn.
Dag Martijn, technische vraag: heb ik uit de whitepaper en/of uit de vlogs goed begrepen dat de app in de toekomst crypto's kan converten naar andere crypto's? Groeten, Guus

• Martijn19
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 28-07 12:47
Guus Leeuwis schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 14:28:
[...]

Dag Martijn, technische vraag: heb ik uit de whitepaper en/of uit de vlogs goed begrepen dat de app in de toekomst crypto's kan converten naar andere crypto's? Groeten, Guus
Dat klopt. Wij ontwikkelen het COMIT protocol (http://www.comit.network/) en willen daar onze TenX producten op bouwen. Instant crypto naar crypto omwisselen is een van de mogelijkheden.

• theorganiser
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 19-09 12:57
is het ook mogelijk om rechtstreeks bij iconomi te kopen met creditcard of ideal ?

ik kan nergens wat over vinden namelijk?

• Rdegoede
theorganiser schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 14:32:
is het ook mogelijk om rechtstreeks bij iconomi te kopen met creditcard of ideal ?

Je kan bitcoins naar ze storten vanaf bijvoorbeeld bitonic.nl, dit kan dan via ideal. Hierna kan je ze intern weer omzetten naar BLX

• unrealbe
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 15-09 12:47

Nee, BTC of ETH kopen en er naar toe sturen.

• D-Ed
  • Niet online

Met je smartphone Bitonic.nl bezoeken (hopelijk heb je er al iets gekocht, je rekening moet er wel bekend zijn), dan een hoeveelheid Euro's (of BTC) invoeren, je BTC adres invoeren (die krijg je te zien bij Iconomi als je een deposit invoert), betalen met mobiel bankieren app en je BTC's worden rechtstreeks naar Iconomi verzonden. Easy :)

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 10:53

Hoogie2004

Whohooooo

Verwijderd schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 13:19:
Achteraf gezien, ongeveer 10 cent geleden :+

My iRacing profile | Strava

• Rookert25
Weer nieuwe ATH voor Bitcoin en total coinmarket cap, heb $ 4740 dollar gezien en $ 170 miljard :) $ 5000 zal niet lang meer duren.

• Tarz
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18-09 21:13
Hoogie2004 schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 15:09:
[...]

Achteraf gezien, ongeveer 10 cent geleden :+
Schommelt een beetje heen en weer (of op en neer, hoe je wil)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BonJonBovi
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Het is ook een prima dagje voor BLX! Lager potentieel rendement dan op een specifieke coin, maar het is tot dusver ook een stuk minder volatiel.

• Defector
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Michiel1231 schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 15:49:
Het is ook een prima dagje voor BLX! Lager potentieel rendement dan op een specifieke coin, maar het is tot dusver ook een stuk minder volatiel.
In hoeverre ben je bij deze club beschermd? Bij een reguliere Nederlandse index fondsen/banken staat de staat garant. Maar hoe zit dat bij zo'n crypto club?

Beetje het ICESave verhaal?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
"Currently raised: 89845.333691 ETH/95000 ETH"

Monetha heeft een goede start zo te zien, iemand ingestapt? Ik heb hem laten schieten en het budget dat ik voor had bij Iconomi gestald :)

• Volatiel
  • Laatst online: 18-05-2021
Defector schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 16:12:
[...]

In hoeverre ben je bij deze club beschermd? Bij een reguliere Nederlandse index fondsen/banken staat de staat garant. Maar hoe zit dat bij zo'n crypto club?

Beetje het ICESave verhaal?
Ik blijf het ook schimmig vinden. Als deze club onderuit gaat of de stekker eruit trekt kun je niets meer met je BLX tokens. Dit in tegenstelling tot andere coins die je op je hardwallet staan en op exchanges kunt verhandelen.

• Viper®
  • Niet online
Volatiel schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 16:18:
[...]

Ik blijf het ook schimmig vinden. Als deze club onderuit gaat of de stekker eruit trekt kun je niets meer met je BLX tokens. Dit in tegenstelling tot andere coins die je op je hardwallet staan en op exchanges kunt verhandelen.
Volgens mij hebben hier weinig mensen hun cryptocurrency op hard wallets staan.
Ik zit op Binance, bittrex en kraken. Mocht je niet meer kunnen inloggen kan je ook niet meer bij je currency/geld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NeoPhire
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18-09 15:41
Volatiel schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 16:18:
[...]

Goed punt, daarom zijn ze ook bezig omBLX te tokenizen zodat deze op andere exchanges ook beschikbaar komt. Daarnaast praten ze ook met insurance partijen om je andere punt veilig te kunnen stellen. Wat mij betreft zijn ze heel open in communicatie en ideeën, zie hier bijvoorbeeld ook een Q&A op Reddit waar ze veel vragen beantwoorden:
https://www.reddit.com/r/...i_august_2017_reddit_ama/

• alki
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11:09
Dus regelmatig je winst pakken, of maar met beperkte middelen op iconomi stallen die je kunt missen. (sowieso alleen geld investeren wat je kan missen)

• Viper®
  • Niet online
alki schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 16:22:
Dus regelmatig je winst pakken, of maar met beperkte middelen op iconomi stallen die je kunt missen. (sowieso alleen geld investeren wat je kan missen)
Ik zie in Iconomi wel toekomst als alternatief voor pensioen fondsen en sparen.

Zelf spaar ik privé een deel pensioen maar dit gaat via een lijfrente rekening, hierbij heb je ook kosten en vaak lage rendementen. Voordeel wat je wel hebt is dat tegoeden tot 100.000 verzekerd zijn, maar 100% garantie heb je volgens mij nooit.

Verwijderd

Viper® schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 16:20:
[...]

Volgens mij hebben hier weinig mensen hun cryptocurrency op hard wallets staan.
Ik zit op Binance, bittrex en kraken. Mocht je niet meer kunnen inloggen kan je ook niet meer bij je currency/geld.
Ik heb enkel die coins die ik hodl op een Ledger Nano S staan (enkel mijn BTCs, ETH, en een behoorlijk volume XRP). Echter de rest om meer op de korte termijn te traden staan bij Kraken en Bittrex... dan kun je toch net iets sneller schakelen. Uiteindelijk ook het veiligste mijn inziens. O-)

• Rannasha
  • Laatst online: 13:15
NeoPhire schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 16:21:
[...]

Daarnaast praten ze ook met insurance partijen om je andere punt veilig te kunnen stellen.
Praten met verzekeringsmaatschappijen is leuk, maar dat betekent nog niet dat je een verzekering hebt. De meeste maatschappijen blijven het liefst zo ver mogelijk weg van dergelijke zaken, want verzekeringsmaatschappijen houden van dingen die relatief vaak gebeuren en relatief weinig kosten. Die zijn lekker uit te middelen, waarna je er een overhead en winstmarge opplakt en de boel als verzekering verkoopt.

Het indekken tegen zeer zeldzame, maar behoorlijk kostbare incidenten is iets waar veel verzekeraars niet zo makkelijk in meegaan. Daar komt nog bij dat de cryptocurrency markt sowieso veel onzekerheid met zich meebrengt.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

• NeoPhire
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18-09 15:41
Rannasha schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 16:28:
[...]

Praten met verzekeringsmaatschappijen is leuk, maar dat betekent nog niet dat je een verzekering hebt. De meeste maatschappijen blijven het liefst zo ver mogelijk weg van dergelijke zaken, want verzekeringsmaatschappijen houden van dingen die relatief vaak gebeuren en relatief weinig kosten. Die zijn lekker uit te middelen, waarna je er een overhead en winstmarge opplakt en de boel als verzekering verkoopt.

Het indekken tegen zeer zeldzame, maar behoorlijk kostbare incidenten is iets waar veel verzekeraars niet zo makkelijk in meegaan. Daar komt nog bij dat de cryptocurrency markt sowieso veel onzekerheid met zich meebrengt.
Eens, echter het feit dat ze dit wel uiten en ermee bezig zijn geeft mij al voldoende vertrouwen. Daarnaast wordt de coin binnenkort beschikbaar op andere exchanges waardoor een heel groot deel van het risico al wegvalt, namelijk dat de coin alleen op een eigen platform verhandelbaar is.

• Volatiel
NeoPhire schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 16:30:
[...]

Eens, echter het feit dat ze dit wel uiten en ermee bezig zijn geeft mij al voldoende vertrouwen. Daarnaast wordt de coin binnenkort beschikbaar op andere exchanges waardoor een heel groot deel van het risico al wegvalt, namelijk dat de coin alleen op een eigen platform verhandelbaar is.
Dat zou op zich al meer zekerheid geven ware het niet dat je BLX naar mijn idee niets meer waard is zodra Iconomi onderuit gaat. Dit geldt natuurlijk voor elke coin maar dan ben je een gedeelte van je portfolio kwijt (als je gespreid hebt natuurlijk) Wanneer Iconomi onderuit gaat ben je je hele portfolio kwijt...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Defector
  • Niet online
Volatiel schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 16:36:
[...]

Dat zou op zich al meer zekerheid geven ware het niet dat je BLX naar mijn idee niets meer waard is zodra Iconomi onderuit gaat. Dit geldt natuurlijk voor elke coin maar dan ben je een gedeelte van je portfolio kwijt (als je gespreid hebt natuurlijk) Wanneer Iconomi onderuit gaat ben je je hele portfolio kwijt...
daarnaast ook geen toegang tot je private keys. Dus geen mogelijkheid tot coins bij forks (zoals bcc) of airdrops (zoals xlm). Als het platform plat gaat dan maakt het niet uit of BTC of Waves naar 10000 euro gaat. Als klant heb je dan niks.

• stekki
En toch lijkt het me aanlokkelijk, ICONOMI, zeker als je naar hun verwachtingen kijkt.

1M Return +92.54 %

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
Theorie: Qtum organiseert 13 september een conferentie om hun mainnet launch te vieren en informatie te delen over dividendensysteem (ala Gas). Nu Neo minder aantrekkelijk is voor de Chinezen kan Qtum (Koreaans) erg interessant voor ze zijn.

Puur speculatie, maar zou een grote boem als bij Antshares/Neo een mogelijkheid zijn?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Defector
  • Niet online
stekki schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 16:39:
En toch lijkt het me aanlokkelijk, ICONOMI, zeker als je naar hun verwachtingen kijkt.

1M Return +92.54 %
en hoelang bestaat de index ook alweer? Is wel redelijk makkelijk voor hun om dat er zo gunstig mogelijk uit te laten zien.

[ Voor 13% gewijzigd door Defector op 31-08-2017 16:41 ]

• Volatiel
stekki schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 16:39:

1M Return +92.54 %
haha ja dat snap ik. ik vind het ook super aantrekkelijk en heb me ook aangemeld(nog niets gestort) maar de kritische vragen blijven opborrelen...

• Viper®
  • Niet online
Defector schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 16:40:
[...]

en hoelang bestaat de index ook alweer?
Volgens mij doet de crypocurrency markt het in het algemeen vrij goed, ook de altcoins. Dus gemiddeld zul je altijd wel redelijke rendementen gehaald hebben.

Interessant is over een paar jaar hoe de getallen er dan uitzien idd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crusader
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:16

Crusader

Arc Nature

D-Ed schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 16:18:
"Currently raised: 89845.333691 ETH/95000 ETH"

Monetha heeft een goede start zo te zien, iemand ingestapt? Ik heb hem laten schieten en het budget dat ik voor had bij Iconomi gestald :)
Yep, ben d'r ook ingestapt. Mijn transactie is nummer 48 in de lijst zag ik, dus zit met wat mazzel nog wel binnen de softcap. Ben alleen bang dat de boel dagen op pending kan blijven staan.

If it ain't broken, play with it till it breaks.

• ZOMERZON
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-09-2024

ZOMERZON

Voor Geen Cent Gaat De Zon Op

Saturnus schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 13:10:
Wie weet waarom Monaco/MCO nu zo hard zakt?
Teleurstelling omdat er nog niets over VISA bekend is?
Dat vraag ik me ook af.
Vandaag is hun nieuwe site en apps ook live gegaan

• stekki
Volatiel schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 16:41:
[...]

haha ja dat snap ik. ik vind het ook super aantrekkelijk en heb me ook aangemeld(nog niets gestort) maar de kritische vragen blijven opborrelen...
idd, ik zou er ook geen fortuinen opzetten, maar miss beginnen met kleinere bedragen?

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17-09 17:30

Tourniquet

Hiya, fellas!

Hey kijk nou: https://btc-e.nz

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

• Defector
  • Niet online
Viper® schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 16:42:
[...]

Volgens mij doet de crypocurrency markt het in het algemeen vrij goed, ook de altcoins. Dus gemiddeld zul je altijd wel redelijke rendementen gehaald hebben.

Interessant is over een paar jaar hoe de getallen er dan uitzien idd
Daarom, door zelf te handelen krijg je ook deze rendementen. Wel meer zelfs als je geluk hebt met bijv NEO, RISE, XMR. In een goede markt is iedereen een winnaar.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Volatiel
Defector schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 16:44:
[...]

Daarom, door zelf te handelen krijg je ook deze rendementen. Wel meer zelfs als je geluk hebt met bijv NEO, RISE, XMR. In een goede markt is iedereen een winnaar.
Zeker maar niet iedereen heeft zin/tijd/kennis om te handelen en daar is iconomi mooi op ingestapt. Voor veel mensen aantrekkelijk natuurlijk. Redelijk gegarandeerd (hoog) rendement en geen omkijken naar. nu alkeen nog een stukje garantie :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• migila
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 29-11-2023
Let op voor monetha instappers, niet naar monetha.me gaan. Dat is een scam! Monetha.io is de juiste site.

Zie hier de lijst met mensen die erin is getrapt... zelfs eentje 200 ether gestuurd, 65000 euro foetsie. Arme mensen :|

https://etherscan.io/addr...3530c279e19d31527bdcf8c78

• Rookert25
Volatiel schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 16:48:
[...]

Zeker maar niet iedereen heeft zin/tijd/kennis om te handelen en daar is iconomi mooi op ingestapt. Voor veel mensen aantrekkelijk natuurlijk. Redelijk gegarandeerd (hoog) rendement en geen omkijken naar. nu alkeen nog een stukje garantie :)
Probleem is wel dat je niet snel kan schakelen als de boel instort zoals eind juni of half juli naar een munt die er weinig mee te maken heeft. Dan is de management fee en de withdrawal fee opeens minder leuk. Maar goed, er zijn weinig dingen gratis in het leven. Ben nog steeds benieuwd wat Blockfolio doet met alle data van de portfolio's die zij in kunnen zien; er moet daar iemand goed aan verdienen ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stekki
migila schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 16:56:
Let op voor monetha instappers, niet naar monetha.me gaan. Dat is een scam! Monetha.io is de juiste site.

Zie hier de lijst met mensen die erin is getrapt... zelfs eentje 40 ether gestuurd, 12500 euro foetsie. Arme mensen :|

https://etherscan.io/addr...3530c279e19d31527bdcf8c78
ook eentje met 200 ether!! 8)7

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
Rookert25 schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 16:56:
[...]

Probleem is wel dat je niet snel kan schakelen als de boel instort zoals eind juni of half juli naar een munt die er weinig mee te maken heeft. Dan is de management fee en de withdrawal fee opeens minder leuk. Maar goed, er zijn weinig dingen gratis in het leven. Ben nog steeds benieuwd wat Blockfolio doet met alle data van de portfolio's die zij in kunnen zien; er moet daar iemand goed aan verdienen ;)
Je kan je BLX op de site verkopen voor ETH... dat naar Kraken sturen en in euro's omzetten. Ben je binnen 15 min klaar :)

• Defector
  • Niet online
yinx84 schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 17:01:
[...]

Je kan je BLX op de site verkopen voor ETH... dat naar Kraken sturen en in euro's omzetten. Ben je binnen 15 min klaar :)
zolang ze dat toestaan en bij paniek niet de boel op slot zetten. Wat ik mij kan voorstellen wanneer er een run ontstaat en BLX in een duikvlucht gaat.

[ Voor 12% gewijzigd door Defector op 31-08-2017 17:03 ]

• D-Ed
  • Niet online
Crusader schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 16:42:
[...]

Yep, ben d'r ook ingestapt. Mijn transactie is nummer 48 in de lijst zag ik, dus zit met wat mazzel nog wel binnen de softcap. Ben alleen bang dat de boel dagen op pending kan blijven staan.
Mooi (ik heb dus op het laatste moment besloten niet in te stappen), ik blijf je even in de gaten houden om te zien of ik er slim aan heb gedaan (budget dus op Iconomi gestald).

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Vandaag een erg mooie dag gehad met BTC, Verge, NXS, IOT, XRP, Sigt en zelfs weer met de Gulden :) Maar, als de Bitcoin zakt en je kunt op dat moment geen andere munt vinden die tov de Bitcoin stijgt, wat doen jullie dan om geen Dollar/Euro waarde te verliezen? Want direct alles omzetten naar BTC/ETH en naar Coinbase of Bitstamp overmaken om terug te zetten op je Euro rekening lijkt me erg omslachtig, tijdrovend en kost ook weer aanzienlijk wat fee's.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Pagina: 1 ... 76 ... 111 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~[font=,24]ZERO TOLERANCE! LEES DIT EERST VOOR JE POST!~[/]
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.

Wat willen we hier niet zien?
  • Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.). Plaats die in Bitcoin (en overige cryptocurrencies) topic - deel 2
  • Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
  • Crypto en belasting. Hier offtopic, kan worden besproken in het bovengenoemde topic. Suggesties om te frauderen (zoals hiet niet netjes opgeven van je vermogen) worden niet gewaardeerd.
  • Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
  • Linkdrops. Begeleid links naar grote lappen tekst of video met een korte samenvatting (als die niet al gegeven is). Als jij iets interessant vindt om te delen, zeg er dan bij waarom je het interessant vindt.
  • Referrals. Ten overvloede, want dit staat ook in het algemene beleid van GoT.
  • Slowchat. Dit betreft dus óók reacties als "Bitcoin nu op $2800", "ETH daling is ingezet" , "To the moon!" en meer van zulks. Er is een speciaal Slack kanaal opgezet door de community waar veel van de hier actieve posters te vinden zijn: click
~[font=,16]Posts die hieraan voldoen worden vanaf nu zonder pardon en zonder notificatie verwijderd, sancties volgen bij herhaling.~[/]

Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om :).