Ja, ongetwijfeld zijn er ICO's die door de mand vallen. Ik kan zo geen exact voorbeeld noemen. Sommige ICO's dalen, maar komen juist een aantal jaren later pas opstaan, puur omdat ze dan verder zijn in hun roadmap en bijv. een product hebben.Viper® schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 11:06:
[...]
Zijn er ook ICO's waarbij de uiteindelijke koers lager uitvalt dan de ICO instap waarde vraag ik me af.
Het lijkt in veel gevallen zo dat als je via ICO koopt dat je eigenlijk altijd op winst staat.
Uiteraard, helemaal mee eens. Spreiden is wel les 1, dat weet ik. Maar een portfolio met 40-50% BTC lijkt me heel normaal. En mocht BTC crashen, zoals je hierboven als voorbeeld geeft, grote kans dat de alts nog harder crashen.Practics schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 11:11:
[...]
Het is niet heel veel anders dan beleggen. Spreiden is de sleutel bitcoin kan morgen ook halveren. Als dat 80% van jou vermogen is duik je ook flink rood. Maar spreid je jou vermogen over x aantal grote coins en neem je een paar veel belovende coins erbij zul je redelijk stabiel inkomen genereren.
Nee geen 28x inleg meer, je zult niet met minimaal inleg gigantische bedragen hebben als winst. Maar ook niet de verliezen die daar bijhoren. Daar hoor je Bijna niemand over. Iedereen komt hier het goede nieuws vertellen. Maar bij verlies hoor je ze bijna niet of onder het motto holden die handel.
Wat zien anderen naast BTC als een coin met een goed fundament waar je je vermogen in kan 'stallen'? Ik neig naar Litecoin, Dash, Monero en Waves.