[ZT] Cryptocurrencies - handel & koers #4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 75 ... 111 Laatste
Acties:
  • 940.813 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrazendeKoe
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 01-09 12:58
Viper® schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 11:06:
[...]

Zijn er ook ICO's waarbij de uiteindelijke koers lager uitvalt dan de ICO instap waarde vraag ik me af.
Het lijkt in veel gevallen zo dat als je via ICO koopt dat je eigenlijk altijd op winst staat.
Ja, ongetwijfeld zijn er ICO's die door de mand vallen. Ik kan zo geen exact voorbeeld noemen. Sommige ICO's dalen, maar komen juist een aantal jaren later pas opstaan, puur omdat ze dan verder zijn in hun roadmap en bijv. een product hebben.
Practics schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 11:11:
[...]

Het is niet heel veel anders dan beleggen. Spreiden is de sleutel bitcoin kan morgen ook halveren. Als dat 80% van jou vermogen is duik je ook flink rood. Maar spreid je jou vermogen over x aantal grote coins en neem je een paar veel belovende coins erbij zul je redelijk stabiel inkomen genereren.

Nee geen 28x inleg meer, je zult niet met minimaal inleg gigantische bedragen hebben als winst. Maar ook niet de verliezen die daar bijhoren. Daar hoor je Bijna niemand over. Iedereen komt hier het goede nieuws vertellen. Maar bij verlies hoor je ze bijna niet of onder het motto holden die handel.
Uiteraard, helemaal mee eens. Spreiden is wel les 1, dat weet ik. Maar een portfolio met 40-50% BTC lijkt me heel normaal. En mocht BTC crashen, zoals je hierboven als voorbeeld geeft, grote kans dat de alts nog harder crashen.

Wat zien anderen naast BTC als een coin met een goed fundament waar je je vermogen in kan 'stallen'? Ik neig naar Litecoin, Dash, Monero en Waves.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-08 18:02
Viper® schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 10:47:
Laatst was de LLT ICO
1 BTC ≈ 53800 LLT
omgerekend is dat 0.0000185 BTC

Als ik nu naar de koers kijk begint hij op 0.00006600 en is hij gedaald naar ongeveer 0.00003800
Dit is echter nog steeds twee keer de ICO waarde.
een verdubbeling van je inleg dus, netjes

of zie ik het verkeerd ?
Heb de gok genomen om in te stappen bij deze ICO waar ik eigenlijk niks vanaf wist (alles was in het Chinees). Wel nog Google translate gebruikt, maar kon er niet echt een mening over vormen.

Tijdens ICO waren de coins ongeveer 8 cent per stuk. Waarde staat nu op 18 cent. Tradeable sinds vannacht geloof ik. Dus inderdaad 2.5x over de kop gegaan. Twijfelde even om mijn investering eruit te halen, maar denk dat ik even afwacht. Kijken wat het doet.

PSN/Steam: Xamsix

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• ybos
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 16:15
Goedzo, snap niet dat de hele wereld die term "hodl" zo grappig vind. Typfoutje, paar man neemt het als grapje over en de hele wereld neemt het als makke schapen over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09:50
GrazendeKoe schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 11:22:
[...]

Ja, ongetwijfeld zijn er ICO's die door de mand vallen. Ik kan zo geen exact voorbeeld noemen. Sommige ICO's dalen, maar komen juist een aantal jaren later pas opstaan, puur omdat ze dan verder zijn in hun roadmap en bijv. een product hebben.

[...]

Uiteraard, helemaal mee eens. Spreiden is wel les 1, dat weet ik. Maar een portfolio met 40-50% BTC lijkt me heel normaal. En mocht BTC crashen, zoals je hierboven als voorbeeld geeft, grote kans dat de alts nog harder crashen.

Wat zien anderen naast BTC als een coin met een goed fundament waar je je vermogen in kan 'stallen'? Ik neig naar Litecoin, Dash, Monero en Waves.
Kijk iconomi, wat hier vaker voorbij komt houd dit aan.
Holding Category Rebalancing
Index Weight
Current
Index Weight
Bitcoin (BTC) Value 15.00 % 17.77 %
Ethereum (ETH) Platform 14.76 % 13.83 %
Dash (DASH) Anonymity 12.89 % 17.50 %
Monero (XMR) Anonymity 9.06 % 17.20 %
Golem (GNT) Decentralized Computing 5.85 % 2.60 %
Steem (STEEM) Media 5.68 % 2.87 %
Siacoin (SC) Storage 5.54 % 2.33 %
Waves (WAVES) Programmable Platform 5.14 % 4.22 %
Augur (REP) Prediction 4.17 % 2.42 %
Lisk (LSK) Platform 3.92 % 5.86 %
GameCredits (GAME) Gaming 3.13 % 1.38 %
Factom (FCT) Audit 2.96 % 2.21 %
MaidSafeCoin (MAID) Storage 2.96 % 2.61 %
DigixDAO (DGD) Value Gold 2.28 % 1.87 %
Basic Attention Token (BAT) Advertisement 2.06 % 2.39 %
SingularDTV (SNGLS) Media / TV 1.49 % 0.70 %
Aragon (ANT) Enterprise Management 1.22 % 1.09 %
Synereo (AMP) Platform 0.67 % 0.22 %
iExec (RLC) Decentralized Computing 0.63 % 0.50 %
WeTrust (TRST) Lending 0.32 % 0.25 %
Matchpool (GUP) Matchmaking 0.27 % 0.18 %
Hun rendement (live vanaf begin augustus) in de afgelopen maand was 90%+
Zulke constructies werken dat is bewezen ook in de aandelenmarkt. Of je dit in eigen beheer doet of niet maakt niet zoveel uit. Alleen het herbalanceren is veel werk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ybos schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 11:27:
[...]

Goedzo, snap niet dat de hele wereld die term "hodl" zo grappig vind. Typfoutje, paar man neemt het als grapje over en de hele wereld neemt het als makke schapen over.
Welke trend wordt niet door de halve Wereld als makke schapen overgenomen?

hodl = Hold On for Dear Life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tutti-frutti
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

Practics schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 11:45:
[...]

[...]

Zulke constructies werken dat is bewezen ook in de aandelenmarkt. Of je dit in eigen beheer doet of niet maakt niet zoveel uit. Alleen het herbalanceren is veel werk..
Het herbalanceren kost je dan wel steeds 0,25% (x2 als je eerst naar BTC moet) van het delta bedrag, via Bittrex althans. Maar dat valt waarschijnlijk redelijk in het niets tov de winst.
En stal je dan het geld bij Bittrex, of verzend je het weer naar een wallet in eigen beheer. Is er geen makkelijkere manier om dit zelf te doen?

4015Wp west (Dordrecht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrazendeKoe
[...]

[...]

Dat is inderdaad een erg net rendement, kon je dus bijna je portefeuille verdubbelen in augustus. Ik ken Iconomi ook wel, mooi concept. Vreemd is alleen dat de ICN token niks doet, zowel qua functie als qua koersverloop. Ander nadeel is dat je hen jouw geld geeft en het dus niet in eigen beheer hebt.

Waar vind jij deze statistieken van hun portefeuille? Ik heb gisteren op hun website gekeken, maar niet gevonden.

[ Voor 3% gewijzigd door GrazendeKoe op 30-08-2017 12:10 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:15
Verwijderd schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 11:58:
[...]

Welke trend wordt niet door de halve Wereld als makke schapen overgenomen?

hodl = Hold On for Dear Life
Dat betekent het dus niet. Iemand heeft dat er achteraf bijverzonnen, maar de oorsprong van 'hodl' is deze thread op Bitcointalk, waar iemand in een dronken bui na het knappen van de bubbel van eind 2013 post over hoe hij z'n BTC niet verkoopt, maar vasthoudt.

Zoals wel vaker op het internet, gaat een klein dingetje soms z'n eigen leven leiden en wordt het vanzelf erg bekend / populair, zonder dat veel mensen de oorsprong weten.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
GrazendeKoe schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 12:10:
[...]

Dat is inderdaad een erg net rendement, kon je dus bijna je portefeuille verdubbelen in augustus. Ik ken Iconomi ook wel, mooi concept. Vreemd is alleen dat de ICN token niks doet, zowel qua functie als qua koersverloop. Ander nadeel is dat je hen jouw geld geeft en het dus niet in eigen beheer hebt.

Waar vind jij deze statistieken van hun portefeuille? Ik heb gisteren op hun website gekeken, maar niet gevonden.
1W Return
19.57 %
1M Return
90.32 %
3M Return
74.48 %
6M Return
901.47 %
Management fee
3.00 %
Entry fee
0.00 %
Exit fee
0.50 %
Vergeet niet pas maand online dus langer dan dat is niet echt eerlijk in mijn ogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
[...]

[...]

Ik heb deze week een Iconomi account aangemaak en er 1 ethereum op gezet puur om te proberen, ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• croc
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13-05 14:37
GrazendeKoe schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 12:10:
[...]

Je moet eerst even een account maken, dan kan je de returns zien. Let wel, deze worden constant aangepast (logisch natuurlijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uNoTopia
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 15-08 14:29
Ik krijg het wederom voor elkaar om te verkopen en kopen op slechte momenten....

Tijdens de ATH van ETH heb ik een halve BTC omgezet naar ETH, ik kreeg toen ~3.5 ETH voor m'n BTC. Toen ben ik op een gegeven moment wat gaan verkopen en kopen op piekjes. De laatste keer heb ik het terugkoopmoment gemist: ETH gekocht op 255 en verkocht op 280, denkende dat ik daarna weer kon instappen op sub-280. Koers is 309 EUR/ETH as we speak. :|

Mijn ADX staat nog ruim onder water. Ik verwacht daar nog wel wat van maar dat kan nog wel even duren.

Omdat ik verder ook niet meedoe aan alle "gratis geld" shitcoins denk ik dat mijn crypto avontuur van korte duur zal zijn. Het heeft vooralsnog weinig zin om alles in de gaten te houden. Al mijn resterende FIAT in BTC en misschien ETH en dan zie ik volgend jaar wel weer. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
Viper® schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 12:15:
[...]

Ik heb deze week een Iconomi account aangemaak en er 1 ethereum op gezet puur om te proberen, ben benieuwd.
Heb 300 dollar in ander half week..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• croc
Practics schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 12:18:
[...]

Heb 300 dollar in ander half week..
Met welke inleg (in USD)? Heb er zelf even 100 USD (~0.02BTC) naar toe gestuurd, mogelijk verhoog ik dit nog tot de 1000 USD limit voor Tier 1.

[ Voor 24% gewijzigd door croc op 30-08-2017 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tutti-frutti
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

croc schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 12:20:
[...]

Met welke inleg (in USD)? Heb er zelf even 100 USD (~0.02BTC) naar toe gestuurd, mogelijk verhoog ik dit nog tot de 1000 USD limit voor Tier 1.
Tier 1 heeft max 1000 USD opnemen, dus volgens mij blijft je winst dan bij hun totdat je Tier 2 hebt kunnen regelen.

4015Wp west (Dordrecht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-09 08:56
Zhou schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 11:17:
[...]

Alleen online zijn zal je geen RISE krijgen. Je moet wel aktief "meedoen".
Het was bij wijze van spreke, waar ik me over verbaasde is dat er dus RISE wordt uitgedeeld als je ergens participeert in een slack channel.

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firestarz
  • Laatst online: 11-09 16:08
Rise gaat wel lekker zeg, naar aanleiding van dit topic ook wat gekocht vorige week, en inmiddels al 100 euro winst erop :)

Als ik kijk naar andere DPOS coins is het dan onrealistisch om te denken dat Rise richting de 1$ gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Defector
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
loewie1984 schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 12:24:
[...]

Het was bij wijze van spreke, waar ik me over verbaasde is dat er dus RISE wordt uitgedeeld als je ergens participeert in een slack channel.
Is relatief normaal, dit gebeurt bij relatief veel nieuwe coins. Er zijn hele bounty programma's die gaan van twitter/facebook tot medium, slack en telegram. Allemaal om mensen reclame te laten maken voor de coin in ruil voor een paar coins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rannasha schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 12:11:
[...]

Dat betekent het dus niet. Iemand heeft dat er achteraf bijverzonnen, maar de oorsprong van 'hodl' is deze thread op Bitcointalk, waar iemand in een dronken bui na het knappen van de bubbel van eind 2013 post over hoe hij z'n BTC niet verkoopt, maar vasthoudt.
Ah, weer wat geleerd. Toen ik het voor het eerst zag dacht aan een typo, daarna ben ik het gaan Googlen en kwam deze verklaring tegen. Tnx voor de geschiedenisles :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• croc
Tutti-frutti schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 12:23:
[...]

Tier 1 heeft max 1000 USD opnemen, dus volgens mij blijft je winst dan bij hun totdat je Tier 2 hebt kunnen regelen.
Good point. Dan ga ik niet meer bijstorten zolang Tier 2 verification niet in orde is. Stel dat die nooit in orde komt dan kan je niet meer aan je geld...

Is er iemand al Tier 2 verified bij Iconomi? Is webcam verification, is toch lastig om op een bepaald moment achter een webcam te zitten zwaaien met je ID. Zeker op het werk niet doenbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
croc schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 12:20:
[...]

1052 dollar

Wel verdeeld over 2 accounts (vrouw)

[ Voor 6% gewijzigd door Practics op 30-08-2017 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unrealbe
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 15-09 12:47
Is dat dan naar BLX omzetten dat jullie doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• croc
unrealbe schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 12:39:
Is dat dan naar BLX omzetten dat jullie doen?
Yep, BTC overgeschreven en dat dan omgezet naar BLX (gewoon Buy op Dashboard pagina).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielsleeuw8
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 30-07 16:16
croc schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 12:30:
[...]

Good point. Dan ga ik niet meer bijstorten zolang Tier 2 verification niet in orde is. Stel dat die nooit in orde komt dan kan je niet meer aan je geld...

Is er iemand al Tier 2 verified bij Iconomi? Is webcam verification, is toch lastig om op een bepaald moment achter een webcam te zitten zwaaien met je ID. Zeker op het werk niet doenbaar.
Ik heb ze vanochtend een mailtje gestuurd over hoe het zit met de tier 2 verification en kreeg dit als antwoord:

Dear (me eigen naam even weggelaten),

Thank you for contacting us.

Due to the number of users verifying to Tier 2 with IDnow at this time it may take a week or two to complete the process. I apologize for any inconvenience this may cause.

With kind regards,
Jason
Customer Support

Ik vond de reactie heel snel, had eerder in dit forum gelezen dat dit heel lang duurde, maar kreeg zelf binnen 2 uur een mail terug. 1-2 weken wachten dus tot verification 2. En het gebeurd via IDnow. Iemand enig idee wat dit inhoud?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uNoTopia
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 15-08 14:29
nielsleeuw8 schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 13:17:
[...]

Ik heb ze vanochtend een mailtje gestuurd over hoe het zit met de tier 2 verification en kreeg dit als antwoord:

Due to the number of users verifying to Tier 2 with IDnow at this time it may take a week or two to complete the process. I apologize for any inconvenience this may cause.

With kind regards,
Jason
Customer Support

Ik vond de reactie heel snel, had eerder in dit forum gelezen dat dit heel lang duurde, maar kreeg zelf binnen 2 uur een mail terug. 1-2 weken wachten dus tot verification 2. En het gebeurd via IDnow. Iemand enig idee wat dit inhoud?
Google:

So here’s how IDNow works.

First you take a photo of your ID document.

An IDNow app uses the flash light of your smartphone to illuminate the official government ID and its hologram. The hologram reflect in the flash light and IDNow measures these reflections to verify that it’s an official government ID.

IDnow’s patented image recognition software then compares the person against the document it’s scanned. (All current international ID documents are supported). Next, an IDnow ID verification expert reviews the documentation via video chat.

Both financial product provider and customer are informed immediately of the results and the data is processed only on the consumer’s devices. (This setup satisfies Germany’s stringent privacy protection standards, so it could well be rolled out internationally).

This all only takes 1-2 minutes. The combination of IDnow technology and manual review means fewer mistakes in the whole process.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
nielsleeuw8 schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 13:17:
[...]

With kind regards,
Jason
Customer Support

Nou nu al echt anderhalf week op de wachtlijst met 2 accounts (vrouw ook) schiet echt niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarpeDion
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 17-08 14:18
Practics schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 13:30:
[...]

Nou nu al echt anderhalf week op de wachtlijst met 2 accounts (vrouw ook) schiet echt niet op.
Ik begrijp iets niet: je kan toch gewoon ICN kopen via exchange of Shapeshift. Waarom zou je dan Tier 1 of 2 moeten verifiëren bij Iconomi? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fendt1z
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 24-10-2022
https://www.centra.tech/

Wie weet meer van Centra card (CTR)? Het is een debit-card waar je verschillende cryptocurrency direct kunt gebruiken als betaalmiddel.. Ze hebben toegezegd dat men in de (nabije) toekomst hier ook geld mee kan opnemen bij de ATM.

19 september is er een tokensale.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
CarpeDion schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 13:33:
[...]

Ik begrijp iets niet: je kan toch gewoon ICN kopen via exchange of Shapeshift. Waarom zou je dan Tier 1 of 2 moeten verifiëren bij Iconomi? :X
Inc is hun eigen munt van het bedrijf. Echter hebben ze ook nog een index (combinatie van verschillende munten) blx. Juist die blx is interessant. Al ben ik wel van mening dat icn ondergewaardeerd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erapaz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-08 16:32
[...]

Om BTX te kopen, het fund wat (een deel) van de crypto markt tracked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rookert25
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 19-09 12:09
[...]

Is niet hetzelfde. De token ICN staat los van beleggen in de 'tracker' waar we het hier over hebben.

ICN doet het maar brak, moet me eens inlezen waarom preciezen want kan het beter stellen bij hun product zelf ;(

Edit: spuit 11 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steefmeister
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 19-09 21:38
Mantus schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 00:56:
[...]

Onlangs goeie winst mee gepakt en weer terug gekocht op 0.63. VTC is volgens mij echt een munt die net als LTC lang blijft en een long term investment is. Atomic swap en ASIC resistant maken dit denk ik een hele mooie investering.
Heb de meeste aan 0,55 cent gekocht. Zodra ze weer diep in de 0,70 staan (liever nog 0,8) dan gaan ze gewisseld worden. Heb meer vertrouwen in LTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielsleeuw8
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 30-07 16:16
uNoTopia schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 13:22:
[...]

Google:

So here’s how IDNow works.

First you take a photo of your ID document.

An IDNow app uses the flash light of your smartphone to illuminate the official government ID and its hologram. The hologram reflect in the flash light and IDNow measures these reflections to verify that it’s an official government ID.

IDnow’s patented image recognition software then compares the person against the document it’s scanned. (All current international ID documents are supported). Next, an IDnow ID verification expert reviews the documentation via video chat.

Both financial product provider and customer are informed immediately of the results and the data is processed only on the consumer’s devices. (This setup satisfies Germany’s stringent privacy protection standards, so it could well be rolled out internationally).

This all only takes 1-2 minutes. The combination of IDnow technology and manual review means fewer mistakes in the whole process.
Had ik natuurlijk zelf ook even kunnen googelen |:(

Ziet er wel professioneel uit. En als het maar 1-2 minuten per account is, lijkt me dat ze zo iedereen kunnen verifiëren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarpeDion
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 17-08 14:18
Oké bedankt voor de ICN/tracker verduidelijking.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GibMaster
  • Laatst online: 14-09 22:48
https://twitter.com/JUN_Omise/status/902844287557148673

OMG heeft net hun partnership met McDonalds bevestigd. Hier zit nog veel meer in. Ben benieuwd als hun platform daadwerkelijk live gaat.

Meest stabiele altcoin op dit moment IMO. :)

www.covesting.io/?ref=12955

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fendt1z schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 13:33:

Wie weet meer van Centra card (CTR)? Het is een debit-card waar je verschillende cryptocurrency direct kunt gebruiken als betaalmiddel.. Ze hebben toegezegd dat men in de (nabije) toekomst hier ook geld mee kan opnemen bij de ATM.

Voor iedereen die geïnteresseerd is in Centra:

https://www.reddit.com/r/.../?st=J6Z03WTV&sh=fae0d8ca

Er zijn nogal wat eigenaardigheden omtrent de ICO en marketing. Ik denk dat TenX een veiligere keuze is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhco
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18:50
Rookert25 schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 13:38:
[...]

Is niet hetzelfde. De token ICN staat los van beleggen in de 'tracker' waar we het hier over hebben.

ICN doet het maar brak, moet me eens inlezen waarom preciezen want kan het beter stellen bij hun product zelf ;(

Edit: spuit 11 :P
Ja ik zit voor een klein percentage van mijn portfolio in ICN. Aangeschaft voor ik goed research heb gedaan. Wat ik tot nu toe kan vinden heeft de coin geen functie behalve een soort aandeel van ICN. Als iemand hier meer over weet hoor ik het graag!

Lees al een tijdje mee maar ga nu posten. Zit alleen in altcoins. OMG, NEO, LISK, WAVEs, Stratis, NAV en ICN. Tot nu toe is het rendement leuk, ik doe niet aan wilde daytrading, maar volg het nieuws wel om strategische wijzigingen te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Son Gohan
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 18-09 23:12
Hebben mensen ervaring met het kopen van coins(nav) bij Litebit.eu ? Of heeft iemand anders tips waar ik deze het beste kan kopen?

[ Voor 34% gewijzigd door Son Gohan op 30-08-2017 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
Zeker, iedereen zal het je afraden om dat de fees 'schandalig' hoog zijn (wordt hier en op slack meerdere keren gezegd)

Feit is, ze zijn snel (al duurde mijn laatste keer anderhalf uur) je kunt meer kopen dan alleen BTC en ze hebben een eigen wallet.

Dat kan ervoor zorgen dat litebit handiger is dan andere alternatieven.

Ik heb er deze week nog ARK en DGB gekocht.

Weet wel dat ze laatst 'opmerkelijke' activiteit op hun servers hebben waargenomen waardoor ze iedereen voor de zekerheid gevraagd hebben hun wachtwoord en 2FA sleutel te wijzigen.

Alternatieven, SEPA transfer naar kraken en je geld daar omzetten naar BTC
Of BTC kopen via bitonic of btc direct, kijk ook eens op goedkoopstebitcoin.nl

discogs

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• superpolm
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 19-09 11:01

Er stond een interview met Sam Sharma van Centra Card op youtube (nu verwijderd) waaruit bleek dat hij niet veel van het technische gedeelte snapte, terwijl hij de CTO is. Ook is het bitcointalk kanaal van Centra dichtgegooid omdat ze er door meerdere mensen van werden beschuldigd dat ze nep-fotos gebruikten voor hun linkdin pagina's, ik heb die fotos gezien en die zijn idd van heel andere mensen. ik waag me er niet aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rookert25
superpolm schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 16:22:
[...]

Er stond een interview met Sam Sharma van Centra Card op youtube (nu verwijderd) waaruit bleek dat hij niet veel van het technische gedeelte snapte, terwijl hij de CTO is. Ook is het bitcointalk kanaal van Centra dichtgegooid omdat ze er door meerdere mensen van werden beschuldigd dat ze nep-fotos gebruikten voor hun linkdin pagina's, ik heb die fotos gezien en die zijn idd van heel andere mensen. ik waag me er niet aan.
Als dit allemaal waar is dan is het - logischerwijs - nog belangrijker om dit soort eikels de das om te doen door de white paper te lezen en zelf vragen te stellen op platforms. Prutantwoorden op publieke antwoorden zorgt ervoor dat dit soort projecten vanzelf een stille dood sterven. :w

Heb mijn abonnement op www.hacked.com nog 1 week verlengd, vind hun ICO-analyses wel fijn, al merk ik dat een gemiddelde sub-reddit van een project dezelfde informatie gratis geeft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Son Gohan
loewie1984 schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 15:26:
Zeker, iedereen zal het je afraden om dat de fees 'schandalig' hoog zijn (wordt hier en op slack meerdere keren gezegd)

Feit is, ze zijn snel (al duurde mijn laatste keer anderhalf uur) je kunt meer kopen dan alleen BTC en ze hebben een eigen wallet.

Dat kan ervoor zorgen dat litebit handiger is dan andere alternatieven.

Ik heb er deze week nog ARK en DGB gekocht.

Weet wel dat ze laatst 'opmerkelijke' activiteit op hun servers hebben waargenomen waardoor ze iedereen voor de zekerheid gevraagd hebben hun wachtwoord en 2FA sleutel te wijzigen.

Alternatieven, SEPA transfer naar kraken en je geld daar omzetten naar BTC
Of BTC kopen via bitonic of btc direct, kijk ook eens op goedkoopstebitcoin.nl
Sorry, is deze reactie voor mij bedoeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
@Pvesh Ja, ik reageerde onder jouw bericht op de vraag of er ervaringen zijn met litebit.

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LALA
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 23-08 15:10
Pvesh schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 16:40:
[...]

Sorry, is deze reactie voor mij bedoeld?
Voor de beginner is Litebit ideaal, je hebt niet veel info nodig, Aankoop doen, via Ideal betalen en klaar is kees. Echter met de hoge fees, dat klopt. Bij verkoop krijg je 10 tot 15 % minder dan de actuele koers van dat moment.

M.b.t het feit dat ze laatst 'opmerkelijke' activiteit op hun servers hebben waargenomen waardoor ze iedereen voor de zekerheid geadviseerd hebben hun wachtwoord en een 2FA in te stellen klopt ook. Ze hadden na constatering ook meteen een email gestuurd. Ze informeren duidelijk en reageren ook op vragen per email.

Na verloop van tijd gaan de hoge fees wel irriteren, omdat je af en toe snel wil in- en uitstappen. Bij Litebit moet je na aankoop meteen die 10 tot 15 % goedmaken om überhaupt quitte te spelen. Soms gaat dat bij crypto vrij snel, maar het blijft toch verloren geld natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
Interessant om te zien trouwens dat de TRON sale op andere sites vele malen langzamer gaat. Dit is een aardige Canadese exchange;

https://allcoin.com/CrowdFund/?cfId=21

Gaat nog wel even duren voordat zij alle TRON coins verkocht hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
LALA schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 16:52:
[...]

Voor de beginner is Litebit ideaal, je hebt niet veel info nodig, Aankoop doen, via Ideal betalen en klaar is kees. Echter met de hoge fees, dat klopt. Bij verkoop krijg je 10 tot 15 % minder dan de actuele koers van dat moment.

M.b.t het feit dat ze laatst 'opmerkelijke' activiteit op hun servers hebben waargenomen waardoor ze iedereen voor de zekerheid geadviseerd hebben hun wachtwoord en een 2FA in te stellen klopt ook. Ze hadden na constatering ook meteen een email gestuurd. Ze informeren duidelijk en reageren ook op vragen per email.

Na verloop van tijd gaan de hoge fees wel irriteren, omdat je af en toe snel wil in- en uitstappen. Bij Litebit moet je na aankoop meteen die 10 tot 15 % goedmaken om überhaupt quitte te spelen. Soms gaat dat bij crypto vrij snel, maar het blijft toch verloren geld natuurlijk
Vergeet ook niet dat Litebit heel vaak op onderhoud gaat als de koersen gekke dingen doen. Op zo'n moment kan je dus niet verkopen daar als je dat zou willen.

Als je Bitcoins zou willen kopen zou ik Litebit trouwens niet aanraden. Het verschil in koop en verkoop is bij Bitonic bijvoorbeeld ongeveer 3%, dat is een stuk beter dan 10% of meer. Ook kan je daar met alleen een rekeningverificatie voor grote bedragen kopen en verkopen en hoef je dus niet bijvoorbeeld een kopie van je paspoort op te sturen.

[ Voor 5% gewijzigd door PilatuS op 30-08-2017 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

Practics schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 13:30:
[...]

Anderhalve week is niets. Ik heb vijf weken gewacht :). Tier 3 is gelukkig binnen een paar uurtjes geregeld daarna.

Ook zeer tevreden over SEPA betalingen. Gisteravond geld overgemaakt naar Kraken. Stond er vanmorgen rond 11 al op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDudez
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 17:02

TheDudez

Usenet stofzuiger!

Wat vinden jullie van ubiq? Ziet er goed uit een verbeterde versie van ethereum. Alleen niet echt een roadmap.

Usenet handleidingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
Jay-v schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 17:09:
[...]

Anderhalve week is niets. Ik heb vijf weken gewacht :). Tier 3 is gelukkig binnen een paar uurtjes geregeld daarna.

Ook zeer tevreden over SEPA betalingen. Gisteravond geld overgemaakt naar Kraken. Stond er vanmorgen rond 11 al op.
Vanaf begin geïnvesteerd? Hoeveel werkelijk nu aan rendement? (in procenten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• croc
Jay-v schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 17:09:
[...]

Ik veronderstel dat je het over Kraken hebt en niet Iconomi?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Executor16
  • Niet online

Hiervoor hebben we al https://www.tenx.tech. Heeft al een werkend product en hierdoor een enorme voorsprong op dit soort bedrijven. Ik heb de kaart na 2 weken moeten wachten (omdat er gigantisch veel vraag naar is) ook ontvangen en kan je zeggen dat het echt heel goed werkt. Ze hebben dus al een aardige userbase. Daarnaast nog andere voordelen voor de token holders (PAY) zoals rewards. Dus die ga ik ook proberen te holden :)

Leuk stukje met wat cijfers: https://www.bloomberg.com...e-bitcoin-into-real-world

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Naast een solide (longterm) portfolio in BTC, ETH, LTC, XRP en NEO wil ik mezelf ook wat meer gaan richten op een shortterm portfolio met naast altcoins ook een aantal ICOs.

Aangezien er zeer veel ICO websites/trackers zijn, welke gebruiken jullie met name om op de hoogte te blijven van aanstaande ICOs en wat is jullie ervaring met ze?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crasheeee
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 10:45
LALA schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 16:52:
[...]

Zijn mensen onderstaande alweer vergeten?

Recente LiteBit hack en het gebrek aan transparantie

Ik zit echt met verbazing te lezen dat mensen Litebit nog overwegen :')

@Pvesh Ik zou het via een exchange kopen. Bijvoorbeeld via Kraken.com. Daar kan je euro's omwisselen voor allerlei munten.

In de topicstart vind je andere populaire exchanges.

[ Voor 7% gewijzigd door Crasheeee op 30-08-2017 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

croc schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 17:26:
[...]

Ik veronderstel dat je het over Kraken hebt en niet Iconomi?
Je hebt gelijk sorry 8)7 . Draadje loopt zo snel dat het allemaal een beetje door elkaar raakt :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrazendeKoe
Xamsix schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 16:54:
Interessant om te zien trouwens dat de TRON sale op andere sites vele malen langzamer gaat. Dit is een aardige Canadese exchange;

Maar die ging in de eerste 2 rondes toch als de bliksem? Ik las posts over dat ronde 1 binnen 30 seconden gefund was?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xamsix
GrazendeKoe schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 18:06:
[...]

Maar die ging in de eerste 2 rondes toch als de bliksem? Ik las posts over dat ronde 1 binnen 30 seconden gefund was?
Nou de eerste ICO's waren op Binance. Daar gingen de rondes inderdaad supersnel. Daarom vind ik het ook zo interessant om te zien dat het op een andere exchange nu juist heel traag gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• papaleo
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14-09 15:24
Wie weet waarom de Waves wallet op Bittrex al een paar dagen deze melding geeft "Automated Maintenance"?

9kW Nefit Enviline,17x Yingli Solar 245Wp panelen.(4085Wp) / 17x Enphase 215 Micro-inverters / Envoy Enlighten Communicatie Gateway,Tonzon vloerisolatie,Schlüter®-BEKOTEC-THERM Vloerverwarming,Panasonic climatcontrole, Nefit HR107,Vera domotica,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crasheeee schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 17:42:
[...]

@Pvesh Ik zou het via een exchange kopen. Bijvoorbeeld via Kraken.com. Daar kan je euro's omwisselen voor allerlei munten.

In de topicstart vind je andere populaire exchanges.
Ik vind vooral het continu in "onderhoud" gaan van Litebit erg amateuristisch. Geef dan eerlijk aan op je website dat hevige koersschommelingen de handel erg moeilijk maken. En dan ook nog hier verkondigen dat het om "echt" onderhoud gaat (tijd terug iemand van Litebit hier gereageerd). Jammer. Wie wil je voor de gek houden..

Doe mij maar Bitonic. Vanaf btc naar exchanges toe voor altcoins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
GibMaster schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 14:19:
https://twitter.com/JUN_Omise/status/902844287557148673

OMG heeft net hun partnership met McDonalds bevestigd. Hier zit nog veel meer in. Ben benieuwd als hun platform daadwerkelijk live gaat.

Meest stabiele altcoin op dit moment IMO. :)
OMG gaat erg lekker, bijna ATH

verkopen rond de 249000 en na een daling weer aankopen of wachten en niet de boot missen?
There is definitely so much more news in Sept. But not announcing dates, so stay tuned! Re-read the whitepaper in the meantime :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrazendeKoe
Viper® schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 21:09:
[...]

OMG gaat erg lekker, bijna ATH

verkopen rond de 249000 en na een daling weer aankopen of wachten en niet de boot missen?

[...]
Ik verpats mijn beetje QRL & CFI om zodadelijk OMG te kopen. Dat wordt me een coin!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JPS
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

JPS

Verwijderd schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 00:10:
ICN token lijkt de bodem te hebben bereikt, ben benieuwd of het herstel doorzet. Heb nog redelijk wat vraagtekens bij de rol die deze munt gaat vervullen.
Zeg dat niet te hard, dat heb ik 3x gedacht (en gekocht) bij 1150, 1050 en 650 :X

Neemt niet weg dat ik wel vertrouwen heb, mits er een duidelijke functie wordt bepaald voor het ICN token want periodieke buy&burn alleen heeft m.i. weinig nut. Momenteel stroomt er al veel geld naar het platform vanwege BLX. DAA Managers gaan spoedig aan de slag en er komt dit jaar meer functionaliteit beschikbaar..
Geduld is een schone zaak, HODL dus voorlopig.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tutti-frutti
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

Iemand heeft een hele mooie spreadsheet gemaakt en gedeeld op thebitcoin.pub.
Een HODL back tester, waarin je verschillende strategien kunt testen over de afgelopen tijd.

https://thebitcoin.pub/t/...r-google-spreadsheet/4189

Voor een snelle impressie door onze altijd over enthousiaste dude van BiteSizeBitcoin (start bij 10min 34s) :

[YouTube: https://youtu.be/zTGl_sLQTm8?t=10m42s]

[ Voor 3% gewijzigd door Tutti-frutti op 30-08-2017 21:27 ]

4015Wp west (Dordrecht)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Son Gohan
@loewie1984 @LALA @PilatuS @Crasheeee @fandango

Thanks voor jullie input en tips! _/-\o_

[ Voor 13% gewijzigd door Son Gohan op 30-08-2017 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
[...]

Niet vergeten, hij vroeg om ervaringen we hebben het uitgelegd. Is litebit ineens not done vanwege die hack. Ben er ook niet blij mee, maar waar koop je snel andere coins dan BTC zonder eerst een SEPA overboeking naar een exchange te doen?

tell me..

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Executor16
  • Niet online
loewie1984 schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 21:45:
[...]

Niet vergeten, hij vroeg om ervaringen we hebben het uitgelegd. Is litebit ineens not done vanwege die hack. Ben er ook niet blij mee, maar waar koop je snel andere coins dan BTC zonder eerst een SEPA overboeking naar een exchange te doen?

tell me..
Waarom snel andere coins? Je kan toch BTC kopen via bijvoorbeeld Bitonic en dan op Bittrex exchangen. Je krijgt er nog meer voor terug ook...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

loewie1984 schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 21:45:
[...]

tell me..
Ethereum. Als je een voorraadje hodled hiervan (wat imho sowieso geen slecht idee is), kun je ten alle tijden snel even wat overmaken naar Bittrex, Poloniex.

Kun je eens in de zoveel tijd weer aanvullen door op Bitonic Btc te halen en weer via een exchange om te zetten naar Eth, indien gewenst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alki
  • Laatst online: 11:09
Verwijderd schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 20:05:
[...]

Ik vind vooral het continu in "onderhoud" gaan van Litebit erg amateuristisch. Geef dan eerlijk aan op je website dat hevige koersschommelingen de handel erg moeilijk maken. En dan ook nog hier verkondigen dat het om "echt" onderhoud gaat (tijd terug iemand van Litebit hier gereageerd). Jammer. Wie wil je voor de gek houden..

Doe mij maar Bitonic. Vanaf btc naar exchanges toe voor altcoins.
Collega van mij kocht voor klein bedrag munten die in een uur tijd 2x zakten van 1,20 naar 0,9. Dag erna was zn order nog steeds niet geaccepteerd. Toen hij opbelde om te vragen naar de status zeiden ze doodleuk, dat ze zn order mochten weigeren omdat ze te snel zakten in waarde. Hij was t daar niet mee eens en kwam er een hele discussie op gang. Maar hij had toch mooi pech.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rookert25
alki schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 21:54:
[...]

Collega van mij kocht voor klein bedrag munten die in een uur tijd 2x zakten van 1,20 naar 0,9. Dag erna was zn order nog steeds niet geaccepteerd. Toen hij opbelde om te vragen naar de status zeiden ze doodleuk, dat ze zn order mochten weigeren omdat ze te snel zakten in waarde. Hij was t daar niet mee eens en kwam er een hele discussie op gang. Maar hij had toch mooi pech.
Staat misschien in hun Algemene Voorwaarden? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unrealbe
  • Laatst online: 15-09 12:47
Xamsix schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 16:54:

Heb je er zelf gekocht? Ik vraag me af of het een goeie investering gaat zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
unrealbe schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 22:54:
[...]

Wilde ik eerst eigenlijk wel doen bij de Binance ICO, maar dat is toen helaas niet gelukt. Twijfel nu overigens of het wel een goede investering is; gezien de hoge marketcap (100 bil) en dus blijkbaar moeite om andere ICO's snel te doen. Zit wel prima met LLT en BNB coins momenteel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• degroot
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
[...]

Tja , als ik iedere online service die gehacked is en daar niet 100% transparant over is geweest links moest laten liggen , dan kan ik mijn coax kabel wel tot aan de straatkast toe uit de grond trekken.

Als ze alles gedaan hebben volgens de ISO27001 regelgeving , dan hebben ze gewoon hun best gedaan.
LiteBit is gewoon een makkelijke entrypoint in de crypto wereld.

Als je wat meer ervaring hebt in de wereld dan zou ik idd ook LiteBit links laten liggen en via exchanges gaan handelen.

www.degroot-it.nl

• daf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 29-09-2023

daf

unrealbe schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 22:54:
[...]

TRON ICO lijkt me ook een goede om in ieder geval voor de korte termijn in te investeren (totdat TRX publiekelijk op de grotere exchanges te verkrijgen is). Echter heb ik mijn bedenkingen bij de platforms waarop het nu te verkrijgen is:
allcoin.com - mogelijke scam? In het verleden meerdere keren "verkocht", waardoor mensen hun geld kwijt zijn geraakt: https://bitcointalk.org/index.php?topic=1813736.0
RenrenICO - iemand ervaringen met dit chineze platform? Had een beter gevoel bij Binance.

• aevitas1
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07-09 14:09
Iemand anders hier Agrello gekocht? Kan niet wachten tot ze op Bittrex staan (zal nog even duren). Verwacht veel van deze munt.

Red Pulse lijkt me ook zeer interessant, misschien dat ik daar 1 of 2 Neo in stop. Heb ze toch gekocht voor 17e gemiddeld dus dat is vrij goedkoop.

EDIT: Ik zie dat bijna niemand coins omzet naar fiat via btcdirect? Is dat een slechte manier om dat te doen?

[ Voor 16% gewijzigd door aevitas1 op 31-08-2017 02:07 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Martijn19
  • Laatst online: 28-07 12:47
Executor16 schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 17:29:
[...]

Hiervoor hebben we al https://www.tenx.tech. Heeft al een werkend product en hierdoor een enorme voorsprong op dit soort bedrijven. Ik heb de kaart na 2 weken moeten wachten (omdat er gigantisch veel vraag naar is) ook ontvangen en kan je zeggen dat het echt heel goed werkt. Ze hebben dus al een aardige userbase. Daarnaast nog andere voordelen voor de token holders (PAY) zoals rewards. Dus die ga ik ook proberen te holden :)

Leuk stukje met wat cijfers: https://www.bloomberg.com...e-bitcoin-into-real-world
Dankjewel voor je support! We doen ons best :)

Competitie is altijd welkom. Al moet ik persoonlijk zeggen dat er wel wat rode vlaggen bij Centra te zien zijn.

• wickedm3n
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 04-08 14:55

wickedm3n

Always having fun!

Woow Rise gaat erg lekker.
Iemand een idee of dit een pump en dump is?
Op slack zie ik wel dat hij veel wordt gepromoot..

In progress: VW kever

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 10:53

Hoogie2004

Whohooooo

Zhou schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 09:45:
[...]

De meeste tussen 2000 - 2300. Alles verdeeld in 2 weken tijd, >150K RISE.
Dat was een leuk nachtje voor jou neem ik aan O-) Sta zelf ook wel op een leuke winst, maar dat is niets vergeleken met jou :+ (ach, wie het kleine niet eert he)

Vraag me wel af waar en wanneer de correctie komt, want dit is niet normaal meer (116% nu).

[ Voor 29% gewijzigd door Hoogie2004 op 31-08-2017 07:18 ]

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zhou
  • Registratie: Mei 2017
  • Niet online
Hoogie2004 schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 07:15:
[...]

Dat was een leuk nachtje voor jou neem ik aan O-) Sta zelf ook wel op een leuke winst, maar dat is niets vergeleken met jou :+ (ach, wie het kleine niet eert he)

Vraag me wel af waar en wanneer de correctie komt, want dit is niet normaal meer (116% nu).
Ik mag zeker niet klagen. :) Het is zo geen gezonde stijging, zal wel een dip komen, omdat mensen winst gaan nemen, 300% in 1 week tijd. :+

GoodWe 3360Wp Zuid 35° | APS YC600 2x320W West | @fracverse

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Zhou schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 07:31:
[...]

Ik mag zeker niet klagen. :) Het is zo geen gezonde stijging, zal wel een dip komen, omdat mensen winst gaan nemen, 300% in 1 week tijd. :+
Sinds deze post is het al 400% in een week 8)7

Ik heb denk ik het nieuws gemist dat tot deze explosie heeft geleid...

• Hiroj
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 04-09 14:23
Hoogie2004 schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 08:17:
[...]

Sinds deze post is het al 400% in een week 8)7

Ik heb denk ik het nieuws gemist dat tot deze explosie heeft geleid...
Gisteren keek ik nog uitgebreid naar RISE. Ik vond het de moeite waard om deze even in de gaten te houden, nu wordt ik wakker en zie ik dat ze echt flink gestegen zijn..

Voortaan maar zou ik maar wat geld erin willen stoppen ;w

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Rise is een laag volume hypecoin, beschikbaar op 1 exchange. Dat maakt de koers wat mij betreft niet heel betrouwbaar. (gevoelig voor manipulatie)

• loewie1984
True maar tov van gisteren had je je inleg wel kunnen verviervoudigen. Was een leuke klapper geweest. Maargoed als je alles van te voren wist.

discogs

• Practics
aevitas1 schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 02:06:
Iemand anders hier Agrello gekocht? Kan niet wachten tot ze op Bittrex staan (zal nog even duren). Verwacht veel van deze munt.

Red Pulse lijkt me ook zeer interessant, misschien dat ik daar 1 of 2 Neo in stop. Heb ze toch gekocht voor 17e gemiddeld dus dat is vrij goedkoop.

EDIT: Ik zie dat bijna niemand coins omzet naar fiat via btcdirect? Is dat een slechte manier om dat te doen?
Jup gekocht rond 1 augustus. 115 euro. Eigenlijk een investering die ik gelijk afschreef. Verwacht er dus niet heel veel van. Als ik mijn inleg terug krijg ben ik tevreden. Kun je ergens zien wat de huidige koers is?

• Rookert25
Zhou schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 07:31:
[...]

380% in een dag is verkoopalert lijkt me? Als dat ruim 100.000 euro voor je is :p

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Ik heb iig de helft van mijn RISE even verkocht, x7 sinds de inkoop (in euro's, niet in btc) :)

Hij gaat vandaag ook weer een groot deel terug, dat kan bijna niet anders

[ Voor 42% gewijzigd door Hoogie2004 op 31-08-2017 09:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Orange_Dirk
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14-12-2021
Rookert25 schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 09:19:
[...]

380% in een dag is verkoopalert lijkt me? Als dat ruim 100.000 euro voor je is :p
Als je kijkt naar de volumes gaat de stijging nergens over. Zhou kan zijn Rise natuurlijk nooit verkopen voor deze prijs.

• alki
Hoogie2004 schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 09:20:
Ik heb iig de helft van mijn RISE even verkocht, x7 sinds de inkoop (in euro's, niet in btc) :)

Hij gaat vandaag ook weer een groot deel terug, dat kan bijna niet anders
Mensen zijn hun winst toch aan t pakken op t moment

• Zhou
  • Niet online
Rookert25 schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 09:19:
[...]

Mijn maat en Ik run samen een private pool (1st jaar 427 RISE per dag). Ik kan dus niet zomaar verkopen. Als het naar $10 gaat ga ik denk ik stoppen met werken. Anders heb ik nog mijn andere BTC. Tenslotte heb ik maar 1/3 van mijn portfolio in RISE geinvesteerd.

• RaseriaN
  • Laatst online: 16-09 11:34

RaseriaN

So much choices..

Nou. Na weken hier meelurken en rondkijken toch besloten om mee te gaan doen in deze wondere wereld :) Had een account aangemaakt bij Coinbase en heb eerst 2 weken moeten wachten voordat uberhaupt het account geactiveerd werd om daarna nog eens anderhalve week te moeten wachten tot mn geld binnen was. Heb dus een leuke stijging van BTC/ETH gemist en baal daar stiekem wel van :/

Zijn er meer Coinbase gebruikers hier toevallig, die mij kunnen zeggen of het starten van EUR altijd zo lang duurt daar? :)

• Case
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-09 14:52
RaseriaN schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 09:49:

Zijn er meer Coinbase gebruikers hier toevallig, die mij kunnen zeggen of het starten van EUR altijd zo lang duurt daar? :)
Meestal zijn SEPA stortingen bij mij dezelfde dag nog verwerkt bij Coinbase. Ik zit bij de ING.

Mijn Firewizzie

• alki
Nou. Na weken hier meelurken en rondkijken toch besloten om mee te gaan doen in deze wondere wereld :) Had een account aangemaakt bij Coinbase en heb eerst 2 weken moeten wachten voordat uberhaupt het account geactiveerd werd om daarna nog eens anderhalve week te moeten wachten tot mn geld binnen was. Heb dus een leuke stijging van BTC/ETH gemist en baal daar stiekem wel van :/

Zit ook bij coinbase, maar ik heb een jaar geleden account aangemaakt en toen om te proberen mn eerste transactie via CC betaald. Maar verder geen problemen

• Rookert25
Zhou schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 09:37:
[...]

Mijn maat en Ik run samen een private pool (1st jaar 427 RISE per dag). Ik kan dus niet zomaar verkopen. Als het naar $10 gaat ga ik denk ik stoppen met werken. Anders heb ik nog mijn andere BTC. Tenslotte heb ik maar 1/3 van mijn portfolio in RISE geinvesteerd.
Duidelijk. Hebben jullie strakke afspraken over verkooptargets of extra inkoopmomenten bij dips in de koers?

Met zo'n beleggingstrackrecord zou ik eerder aan de slag gaan bij cryptonieuwswebsites en betaald beleggingsadvies leveren (met de nodige disclaimers) om de boodschappen te betalen :9

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Was binnen een dag geregeld, verder ook erg tevreden.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

• Zhou
  • Niet online
Rookert25 schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 10:00:
[...]

Duidelijk. Hebben jullie strakke afspraken over verkooptargets of extra inkoopmomenten bij dips in de koers?
Nee, dat hebben we nog niet.

Hij heeft een aantal zeer vermogende vrienden (100BTC), dus ik hoeft niet meer in te leggen mocht het limiet gaan stijgen van de node (stijgt meestal dagelijks, maar niet vandaag vanwege winstname).

• RaseriaN
  • Laatst online: 16-09 11:34

RaseriaN

So much choices..

Case schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 09:51:
Meestal zijn SEPA stortingen bij mij dezelfde dag nog verwerkt bij Coinbase. Ik zit bij de ING.
alki schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 09:57:
Zit ook bij coinbase, maar ik heb een jaar geleden account aangemaakt en toen om te proberen mn eerste transactie via CC betaald. Maar verder geen problemen
Taro schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 10:13:
Was binnen een dag geregeld, verder ook erg tevreden.
Bedankt allen! :D Dan denk ik dat ik gewoon pech gehad heb.. kan ik met een gerust hart meer gaan storten :P

• Rookert25
Zhou schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 10:21:
[...]

Nee, dat hebben we nog niet.

Hij heeft een aantal zeer vermogende vrienden (100BTC), dus ik hoeft niet meer in te leggen mocht het limiet gaan stijgen van de node (stijgt meestal dagelijks, maar niet vandaag vanwege winstname).
Misschien maar eens wat dingen gaan vastleggen? Met dit soort bedragen ligt gezeik uiteindelijk toch om de hoek, zeker als het nog een factor x 10 gaat de komende jaren. En bij overlijden enzo is het toch wel fijn als je geliefden weten hoe het zit met liquideren van jouw deel. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kapitein Edward
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-02-2024
RaseriaN schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 10:24:
[...]

[...]

[...]

Bedankt allen! :D Dan denk ik dat ik gewoon pech gehad heb.. kan ik met een gerust hart meer gaan storten :P
Omdat ik erg ontevreden over alle problemen bij kraken ben, heb ik vorige week bij bitstamp een account aangemaakt voor sepa transacties. Voor het traden was ik eerder al naar bittrex overgestapt. Sepa deposits zijn gratis en withdrawels zijn 90 eurocent. Daarnaast zijn BTC, LTC, XRP deposits/withdrawel gratis.
Bij mij was de verificatie na ongeveer 24hr geregeld en stond mijn overboeking naar bitstamp dezelfde dag nog bijgeschreven (s'ochtends om 9u overgeboekt vanaf abn).

Wat mij betreft een goede tip voor je transacties naar euro fiat op je eigen bankrekening :)

Verwijderd

Kapitein Edward schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 10:41:
[...]

Omdat ik erg ontevreden over alle problemen bij kraken ben, heb ik vorige week bij bitstamp een account aangemaakt voor sepa transacties. Voor het traden was ik eerder al naar bittrex overgestapt. Sepa deposits zijn gratis en withdrawels zijn 90 eurocent. Daarnaast zijn BTC, LTC, XRP deposits/withdrawel gratis.
Bij mij was de verificatie na ongeveer 24hr geregeld en stond mijn overboeking naar bitstamp dezelfde dag nog bijgeschreven (s'ochtends om 9u overgeboekt vanaf abn).

Wat mij betreft een goede tip voor je transacties naar euro fiat op je eigen bankrekening :)
Bedankt voor de tip! Dan klinkt dit voor mij ook als een ideale kandidaat om Kraken.com te vervangen.... BTC, ETH, XRP zijn naast wat alt coins ook precies mijn main portfolio dus reden te meer. Bitstamp & Bittrex wordt het dan.

Verwijderd

Zijn er mensen die nog aan daytrading doen?

Ik wil ermee beginnen maar ik zie in een keer dat withdrawal fee's van 5 tot 8 euro. Wtf

Daytrading is dus niet meer van toepassing?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rdegoede
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 27-02 13:38
Even een leuk weetje die mij al een paar keer een goeie winst heeft opgeleverd.
Bij iconomi laten ze de verdeling op dit moment zien, en de verdeling bij de volgende balancering, als je ziet dat een percentage flink omhoog gaat bij een balancering dan geeft dit volgens mij aan dat ze de komende tijd vertrouwen in een coin gaan krijgen.

Golem, Siacoin en Steem krijgen volgende balancering een verdubbeling in percentage, 3 coins die ik hier amper zie, wat zijn jullie ideeen hierover ?

• Jumpman
  • Laatst online: 16:30
Verwijderd schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 10:58:
Zijn er mensen die nog aan daytrading doen?

Ik wil ermee beginnen maar ik zie in een keer dat withdrawal fee's van 5 tot 8 euro. Wtf

Daytrading is dus niet meer van toepassing?
Daytrading zitten de meeste hier bij Bittrex gevolgd door Kraken (minder Alt-Coins) of Poloniex.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Pagina: 1 ... 75 ... 111 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~[font=,24]ZERO TOLERANCE! LEES DIT EERST VOOR JE POST!~[/]
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.

Wat willen we hier niet zien?
  • Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.). Plaats die in Bitcoin (en overige cryptocurrencies) topic - deel 2
  • Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
  • Crypto en belasting. Hier offtopic, kan worden besproken in het bovengenoemde topic. Suggesties om te frauderen (zoals hiet niet netjes opgeven van je vermogen) worden niet gewaardeerd.
  • Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
  • Linkdrops. Begeleid links naar grote lappen tekst of video met een korte samenvatting (als die niet al gegeven is). Als jij iets interessant vindt om te delen, zeg er dan bij waarom je het interessant vindt.
  • Referrals. Ten overvloede, want dit staat ook in het algemene beleid van GoT.
  • Slowchat. Dit betreft dus óók reacties als "Bitcoin nu op $2800", "ETH daling is ingezet" , "To the moon!" en meer van zulks. Er is een speciaal Slack kanaal opgezet door de community waar veel van de hier actieve posters te vinden zijn: click
~[font=,16]Posts die hieraan voldoen worden vanaf nu zonder pardon en zonder notificatie verwijderd, sancties volgen bij herhaling.~[/]

Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om :).