Viper® schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 10:47:
Laatst was de LLT ICO
1 BTC ≈ 53800 LLT
omgerekend is dat 0.0000185 BTC
Als ik nu naar de koers kijk begint hij op 0.00006600 en is hij gedaald naar ongeveer 0.00003800
Dit is echter nog steeds twee keer de ICO waarde.
een verdubbeling van je inleg dus, netjes
of zie ik het verkeerd ?
Nee dat zie je goed. Sommige ICO's willen soms flink over de kop gaan. Zo had ik dat ook met Bitquence, die op zijn piek x28 gegaan is en nu nog op zo'n x15 staat. Ik had dus eerder moeten verkopen, maar soms hoop je teveel dat ie nog verder stijgt.
Sinds gisteren ben ik flink aan het denken gegaan omdat mijn portfolio flink rood kleurde terwijl de totale markt bleef groeien. Ik wil mijn focus nu meer leggen op het holden van Bitcoin en juist enkel short/mid-term wil gaan op alts om zo mijn Bitcoin stack te vergroten. Bitcoin lijkt toch echt steeds meer waard te worden en minder volatiel te zijn dan alts. Dus waarom nog focussen op winst in Euro?
Iemand zei mij laatst: "Als je in korte tijd winst wil proberen te maken in crypto moet je alles afspiegelen tegen Euro. Wil je voor langere tijd in de cryptowereld zitten, focus dan om je Bitcoin stack te vergroten". Dit klonk mij aardig logisch in de oren als ik dit beoordeel over de laatste 5 maanden.
Ik ben niet per sé fanboy van Bitcoin, maar Bitcoin blijft wel de koning van de crypto. Wil je een alt kopen? Moet je dit in 90% van de gevallen via Bitcoin aankopen.