[ZT] Cryptocurrencies - handel & koers #4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 73 ... 111 Laatste
Acties:
  • 940.816 views

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• NeoPhire
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19:11
Ik lees weinig over mensen die inleggen via ICONOMI platform op hun website zelf (BLX, voorheen ICNX). Ik ben een enorme liefhebber van indextrackers, en dat is precies wat ze doen voor de top 80% van de cryptocoins. Ook de rendementen liegen er niet om, ik heb in ieder geval al mijn coins verkocht en ben vrijwel volledig op dit platform aan het inzetten vanaf dat ze live zijn (1 augustus).

Met een rendement van ruim 70% in 3 weken tijd op een relatief stabiele manier ben ik zeker niet ontevreden, en ik ben ervan overtuigd dat het grote geld nog in de cryptowereld terecht moet komen (de leken die mee gaan doen, hedge funds, investeerders die erbij willen horen), die stroom lijkt nu pas op gang te gaan komen.

Met de aanname dat vooral hedge funds verdeeld zullen gaan inleggen om risico te spreiden denk ik dat een indextracker het in de cryptowereld enorm goed gaat doen. Het rendement zal dan alleen nog maar gaan stijgen vermoed ik, ik kan niet wachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orangelights23
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 15:03
NeoPhire schreef op zaterdag 26 augustus 2017 @ 21:08:
Ik lees weinig over mensen die inleggen via ICONOMI platform op hun website zelf (BLX, voorheen ICNX). Ik ben een enorme liefhebber van indextrackers, en dat is precies wat ze doen voor de top 80% van de cryptocoins. Ook de rendementen liegen er niet om, ik heb in ieder geval al mijn coins verkocht en ben vrijwel volledig op dit platform aan het inzetten vanaf dat ze live zijn (1 augustus).

Met een rendement van ruim 70% in 3 weken tijd op een relatief stabiele manier ben ik zeker niet ontevreden, en ik ben ervan overtuigd dat het grote geld nog in de cryptowereld terecht moet komen (de leken die mee gaan doen, hedge funds, investeerders die erbij willen horen), die stroom lijkt nu pas op gang te gaan komen.

Met de aanname dat vooral hedge funds verdeeld zullen gaan inleggen om risico te spreiden denk ik dat een indextracker het in de cryptowereld enorm goed gaat doen. Het rendement zal dan alleen nog maar gaan stijgen vermoed ik, ik kan niet wachten :)
Wat is precies het verschil tussen een exchange zoals Bittrex en (het tegenwoordig) waardeloze Kraken en ICONOMI? Heb het inmiddels gevonden. Dit soort praktijken doen me wel een beetje denken aan een Ponzi scheme, je legt geld in en je haalt rendementen op korte termijn (in de cryptowereld niet vreemd uiteraard).

In het begin heb je investering na bijvoorbeeld een maand eruit, wat je vervolgens weer opnieuw belegd. Na een tijdje komen er vage redenen om niet meer uit te betalen en opeens is de website weg en zijn de mensen niet meer bereikbaar. Heb je toevallig al een withdrawal gedaan?

Ik ga nog wat verder onderzoeken en stop er misschien €100,- in, puur om te kijken wat er gebeurt.

Nog een laatste vraag: kan iemand vertellen hoe de ICONOMI (ICN) munt staat ter verhouding van de website? In hun dashboard staat 34% rendement afgelopen 7 dagen, maar hun munt zelf 13% gedaald binnen een week. Dit is mij nog niet helemaal helder.

[ Voor 27% gewijzigd door Orangelights23 op 26-08-2017 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• imani
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 12-05-2019

Klinkt heel goed, heb ook vanmiddag een account aangemaakt. Ik kon het zo 123 nergens vinden, maar ik ben vooral nieuwsgierig naar de beveiliging van je funds die daar op staan...

Weet jij daar misschien wat meer over?

edit: En hoe zit het met de deposit limiet in Tier 1, is dat $1000 per dag? Of eenmalig $1000?

[ Voor 3% gewijzigd door imani op 26-08-2017 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cancun
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 01-04 18:46
Iemand een verklaring waarom GAS deze week meer dan 30% is gekelderd?
Misschien wel een goed moment om nu eventjes in GAS te stappen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• papaleo
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14-09 15:24
Ik las zojuist dat er iemand op Coinexchance 1000 BQX zo maar heeft zien verdwijnen??!
Had geen sell order oid uit staan,hij ondekte het op zijn balance dat deze vanished waren! 8)7
Weet natuurlijk niet of het een hoax bericht is....

Ik wilde dit toch al gaan doen en heb net het zekere voor het onzekere genomen, en heb mijn 18900 BQX veilig gesteld en ze op mijn Ledger Nano S gezet via MyEtherWallet.
Pfff,was ff puzellen maar het is mij gelukt _/-\o_

9kW Nefit Enviline,17x Yingli Solar 245Wp panelen.(4085Wp) / 17x Enphase 215 Micro-inverters / Envoy Enlighten Communicatie Gateway,Tonzon vloerisolatie,Schlüter®-BEKOTEC-THERM Vloerverwarming,Panasonic climatcontrole, Nefit HR107,Vera domotica,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoPhire
Orangelights23 schreef op zaterdag 26 augustus 2017 @ 21:12:
[...]

Wat is precies het verschil tussen een exchange zoals Bittrex en (het tegenwoordig) waardeloze Kraken en ICONOMI?

Zij zeggen zelf het volgende: 'ICONOMI is more than just a marketplace for digital assets. We provide the best experience and simplest method for entering the growing distributed economy.' Nu vind ik dit een beetje vaag klinken, zoals ik uit jouw bericht op kan maken beleggen ze in een groot aantal altcoins en zijn zij hiermee de index?
Bittrex is bijvoorbeeld echt een exchange. ICONOMI verkoopt alleen de munt die ze zelf aanbieden, in dit geval 2 stuks: BLX en CCP. Deze coins zijn alleen verhandelbaar op ICONOMI om de volgende reden: de coin is compleet gebaseerd op de waarde van de onderliggende munten waarin gespreid wordt ingelegd. Dat betekend als de coin 100 euro waard is, dat er van die 100 euro 15 naar BTC gaat, 10 naar ETH, etc, op die manier spreid je direct je risico en valt de waarde van deze coin geheel samen met de onderliggende coins qua waarde. (ideaal als je net als ik denkt dat er nog veel geld aan gaat komen, maar niet precies weet in welke coins dat terecht gaat komen)

Daarnaast rebalancen ze ook elke maand (of eerder bij grote uitschieters), wat betekend dat ze de beoogde verdeling weer gelijk trekken op dat moment. Stel dat ETH ineens verdubbeld qua waarde en de beoogde verdeling voor ETH 15% van het geheel is, dan zou deze opens op 30% kunnen staan. Op het rebalance moment wordt dit overschot verkocht en de winst hiervan verdeeld over de andere coins zodat de beoogde percentages weer in balans zijn. Dit verplicht de houders om laag in te kopen en hoog te verkopen, zoek ook maar eens op 'rebalancing crypto' om wat voorbeelden te zien hoe dat in de praktijk veel kan schelen.

Op de site is precies te zien waar de coin uit bestaat, de zogenaamde Digital Asset Array. Daarnaast hebben ze ook toegezegd dat je binnenkort zelf DAA's kunt gaan maken, en zo zelf je samenstellingen kan maken, voor mij persoonlijk iets waar ik al lang naar uitkijk :)
imani schreef op zaterdag 26 augustus 2017 @ 21:15:
[...]

Klinkt heel goed, heb ook vanmiddag een account aangemaakt. Ik kon het zo 123 nergens vinden, maar ik ben vooral nieuwsgierig naar de beveiliging van je funds die daar op staan...

Weet jij daar misschien wat meer over?

edit: En hoe zit het met de deposit limiet in Tier 1, is dat $1000 per dag? Of eenmalig $1000?
Heel goed punt qua beveiliging, daar kan ik ook niet veel over vinden. Ze hanteren voor de BLX wel een management fee van 3% en een exitfee van 0.5%, dat geeft mij wel het idee dat ze goed hebben nagedacht over hun verdienmodel en verkleint de kans op een MtGox evenement in de toekomst.

Wat betreft de limiet, die is $1000 dollar lifetime, je kunt pas meer BLX/CCP kopen als je Tier 2 verified bent :)

[ Voor 19% gewijzigd door NeoPhire op 26-08-2017 21:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NeoPhire
Orangelights23 schreef op zaterdag 26 augustus 2017 @ 21:12:
[...]

Wat is precies het verschil tussen een exchange zoals Bittrex en (het tegenwoordig) waardeloze Kraken en ICONOMI? Heb het inmiddels gevonden. Dit soort praktijken doen me wel een beetje denken aan een Ponzi scheme, je legt geld in en je haalt rendementen op korte termijn (in de cryptowereld niet vreemd uiteraard).

In het begin heb je investering na bijvoorbeeld een maand eruit, wat je vervolgens weer opnieuw belegd. Na een tijdje komen er vage redenen om niet meer uit te betalen en opeens is de website weg en zijn de mensen niet meer bereikbaar. Heb je toevallig al een withdrawal gedaan?

Ik ga nog wat verder onderzoeken en stop er misschien €100,- in, puur om te kijken wat er gebeurt.

Nog een laatste vraag: kan iemand vertellen hoe de ICONOMI (ICN) munt staat ter verhouding van de website? In hun dashboard staat 34% rendement afgelopen 7 dagen, maar hun munt zelf 13% gedaald binnen een week. Dit is mij nog niet helemaal helder.
No offence, maar volgens mij begrijp je nog niet helemaal hoe het werkt :) Je legt indirect in in de cryptocoins zelf aan de hand van de verdeling die zij voorstellen, deze staat nu op om en nabij 80% van de populairste coins waarin gehandeld wordt.

de ICN munt staat helemaal los van de coins op ICONOMI platform zelf. ICN is meer een aandeel in het bedrijf ICONOMI. Als het populairder wordt willen meer mensen een aandeel daarin hebben, en zal de waarde groeien. Exact hoe het werkt op de aandelen markt eigenlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:03

Vandaag nog stukje over geschreven. Het grootste nadeel. Ze reageren nergens op 0 support. Daarnaast tier 2 duurt veeelste lang. Dat houd me tegen om serieus geld in te zetten. Wel goed rendement! Goede site en duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• imani
NeoPhire schreef op zaterdag 26 augustus 2017 @ 21:45:
[...]

No offence, maar volgens mij begrijp je nog niet helemaal hoe het werkt :) Je legt indirect in in de cryptocoins zelf aan de hand van de verdeling die zij voorstellen, deze staat nu op om en nabij 80% van de populairste coins waarin gehandeld wordt.

de ICN munt staat helemaal los van de coins op ICONOMI platform zelf. ICN is meer een aandeel in het bedrijf ICONOMI. Als het populairder wordt willen meer mensen een aandeel daarin hebben, en zal de waarde groeien. Exact hoe het werkt op de aandelen markt eigenlijk :)
Hoe vaak rekenen ze die management fee van 3%? Wordt dan 3% van je totale waarde afgetrokken elke maand? Dat klinkt als een flinke hap...

Als de ICN coin volledig losstaat van het Iconomi platform, hoe zal de ICN coin dan in waarde kunnen stijgen? Waarom zouden mensen de ICN coin kopen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NeoPhire
imani schreef op zaterdag 26 augustus 2017 @ 22:03:
[...]

Hoe vaak rekenen ze die management fee van 3%? Wordt dan 3% van je totale waarde afgetrokken elke maand? Dat klinkt als een flinke hap...

Als de ICN coin volledig losstaat van het Iconomi platform, hoe zal de ICN coin dan in waarde kunnen stijgen? Waarom zouden mensen de ICN coin kopen?
Hahaha, de spijker op zijn kop! Dat vraag ik me af bij heel veel coins op dit moment. De coins zelf worden nu uitgegeven in ICO's waar de vraag vooral de waarde aan het bepalen is van de coin in kwestie. Zolang een coin niet zijn eigen blockchain heeft is het in mijn ogen niet heel veel waard, puur omdat er geen directe techniek achter zit, zo heb je bijvoorbeeld ICN, CVC, WGR, noem maar op.

In mijn ogen wordt het enkel gebruikt om het idee te funden voor de oprichters van die specifieke coin, bijvoorbeeld het ICONOMI platform. Wat de coin daarna nog doet is enkel voor aandeel spelen, gezien je met de coin zelf bar weinig kunt doen. Op de aandelenmarkt wordt de waarde van een aandeel ook grotendeels bepaald door vraag/aanbod, dat is bij deze coins niet anders.

Zo zijn er nu bakken met coins die op deze manier rondzwerven, en die volgens mij nog veel waard zijn omdat mensen er goede dingen over horen en de coin kopen. Ik heb het vermoeden dat de grote moot van de coin houders geen idee heeft wat de coins precies doen die ze houden.

Over de fee gesproken, dat is 3% totaal per jaar over je portfolio. Deze wordt naar wat ik heb gelezen wel elke 6 uur berekend, oftewel 4x per dag. Begrijpelijk ook, anders kun je net voor de fee gerekend wordt even je portfolio leegharken :)
Practics schreef op zaterdag 26 augustus 2017 @ 22:02:
[...]

Vandaag nog stukje over geschreven. Het grootste nadeel. Ze reageren nergens op 0 support. Daarnaast tier 2 duurt veeelste lang. Dat houd me tegen om serieus geld in te zetten. Wel goed rendement! Goede site en duidelijk.
Helemaal eens, ik heb het idee dat ze nu echt de vraag niet of moeilijk aankunnen vanaf de livegang. ZE zijn in korte tijd flink populair geworden met heel veel aanvragen, vooral die tier 2 verificatie duurde langs, al wordt de wachtrij nu wel korter begreep ik. Zelfde reden voor de 0 support vermoed ik.

Valt niet goed te praten natuurlijk, echter voor mij geen show stopper :)

[ Voor 24% gewijzigd door NeoPhire op 26-08-2017 22:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• imani
NeoPhire schreef op zaterdag 26 augustus 2017 @ 22:11:
[...]

Hahaha, de spijker op zijn kop! Dat vraag ik me af bij heel veel coins op dit moment. De coins zelf worden nu uitgegeven in ICO's waar de vraag vooral de waarde aan het bepalen is van de coin in kwestie. Zolang een coin niet zijn eigen blockchain heeft is het in mijn ogen niet heel veel waard, puur omdat er geen directe techniek achter zit, zo heb je bijvoorbeeld ICN, CVC, WGR, noem maar op.

In mijn ogen wordt het enkel gebruikt om het idee te funden voor de oprichters van die specifieke coin, bijvoorbeeld het ICONOMI platform. Wat de coin daarna nog doet is enkel voor aandeel spelen, gezien je met de coin zelf bar weinig kunt doen. Op de aandelenmarkt wordt de waarde van een aandeel ook grotendeels bepaald door vraag/aanbod, dat is bij deze coins niet anders.

Zo zijn er nu bakken met coins die op deze manier rondzwerven, en die volgens mij nog veel waard zijn omdat mensen er goede dingen over horen en de coin kopen. Ik heb het vermoeden dat de grote moot van de coin houders geen idee heeft wat de coins precies doen die ze houden.

Over de fee gesproken, dat is 3% totaal per jaar over je portfolio. Deze wordt naar wat ik heb gelezen wel elke 6 uur berekend, oftewel 4x per dag. Begrijpelijk ook, anders kun je net voor de fee gerekend wordt even je portfolio leegharken :)

[...]

Helemaal eens, ik heb het idee dat ze nu echt de vraag niet of moeilijk aankunnen vanaf de livegang. ZE zijn in korte tijd flink populair geworden met heel veel aanvragen, vooral die tier 2 verificatie duurde langs, al wordt de wachtrij nu wel korter begreep ik. Zelfde reden voor de 0 support vermoed ik.

Over die Tier 2 verificatie, ik kreeg een melding dat ze inderdaad de vraag niet aankunnen en dat mijn verzoek in de wachtrij is gezet, dus ik zal even geduld moeten hebben.
Ze hebben meer dan 10.000 inschrijvingen ontvangen binnen een maand tijd, ik denk dat het niet gek is dat ze de vraag niet aankunnen. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrazendeKoe
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 01-09 12:58
NeoPhire schreef op zaterdag 26 augustus 2017 @ 22:11:
[...]

[...]

Jup, dit blijft voor mij ook een vraagstuk dat maar niet beantwoord kan worden door iemand. Er zijn genoeg coins die alleen worden gebruikt om funding op te halen zodat een team hun idee kan uitwerken. Dividenden worden er niet beloofd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoPhire
GrazendeKoe schreef op zaterdag 26 augustus 2017 @ 22:27:
[...]

Jup, dit blijft voor mij ook een vraagstuk dat maar niet beantwoord kan worden door iemand. Er zijn genoeg coins die alleen worden gebruikt om funding op te halen zodat een team hun idee kan uitwerken. Dividenden worden er niet beloofd.
Wat NEO nu doet met GAS is volgens mij de eerste vorm van een dividend wat er wordt uitgekeerd. Kwam ook deze coin tegen: https://triaconta.com/

In het kort: ook de ambitie om een indextracker te worden, en betalen ook dividend uit aan holders. Wordt binnenkort gelanceerd, zal ik zeker in de gaten houden, al ben ik wel benieuwd hoe ze een publiek verhandelbare coin een exacte waarde laten aanhouden van de onderliggende assets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrazendeKoe
NeoPhire schreef op zaterdag 26 augustus 2017 @ 22:29:
[...]

Wat NEO nu doet met GAS is volgens mij de eerste vorm van een dividend wat er wordt uitgekeerd. Kwam ook deze coin tegen: https://triaconta.com/

In het kort: ook de ambitie om een indextracker te worden, en betalen ook dividend uit aan holders. Wordt binnenkort gelanceerd, zal ik zeker in de gaten houden, al ben ik wel benieuwd hoe ze een publiek verhandelbare coin een exacte waarde laten aanhouden van de onderliggende assets.
Nice, bedankt voor die tip. Ik begrijp niet goed waarom Iconomi geen dividenden uitkeert. Koopt Iconomi trouwens geen ICN terug en burnen ze deze. Op die manier worden ze schaarser en wordt een individuele coin meer waard.

Je noemt NEO als voorbeeld, op zich wel een aardige. Maar dan kun je ook concluderen dat ETH hetzelfde doet, toch? Op de Ethereum blockchain wordt net zo goed GAS verbruikt om smart contracts er op te zetten. Die GAS wordt weer uit ETH gehaald, dus indirect wordt ETH gebruikt om gebruik te maken van de blockchain. Of heb ik het nu verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zoek een een hardcover, iets op papier. :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JPS
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

JPS

GrazendeKoe schreef op zaterdag 26 augustus 2017 @ 22:42:
[...]

Nice, bedankt voor die tip. Ik begrijp niet goed waarom Iconomi geen dividenden uitkeert. Koopt Iconomi trouwens geen ICN terug en burnen ze deze. Op die manier worden ze schaarser en wordt een individuele coin meer waard.
Het was aanvankelijk wel de bedoeling om een soort divident uit te keren, maar daar is om meerdere redenen vanaf gezien. Belangrijkste is dat ICN als Security/aandeel wordt gezien en dan ook onder de strikte regelgeving komt te vallen. Maar ook dat er steeds weer transacties op de Ethereum chain nodig zijn met bijbehorende inefficiente fees. Vandaar dat het buyback&burn systeem is toegepast, met uiteraard de gedachte dat door minder aanbod de prijs zal gaan stijgen. Op termijn kan dat erg lucratief worden natuurlijk.

Waar Iconomi nog vaag over blijft is het doel/nut/noodzaak van het ICN token. Idee is o.a. dat het nodig is om een DAA portfolio op het platform te kunnen opzetten, maar hoe dat dan exact gaat is (nog) niet duidelijk.

Edit/toevoeging: Feit is wel dat Iconomi een veelbelovend platform is met een al werkende geldstroom. Tegen alle logica in is de waarde van ICN erg laag, dus goede aankoop kans momenteel.
Verschillende Crypto luchtkastelen schieten qua koers de lucht in maar hebben nog niets werkend, soms is het nog niet meer dan een idee.

[ Voor 13% gewijzigd door JPS op 26-08-2017 23:21 . Reden: toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefan1988
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 26-08 11:50
Iemand al eens van blocknet gehoord?

https://coinmarketcap.com/currencies/blocknet/

ik volg deze al een tijdje en begint nu aardig onder de aandacht te komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keest12
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 06-12-2023
JPS schreef op zaterdag 26 augustus 2017 @ 23:11:
[...]

Het was aanvankelijk wel de bedoeling om een soort divident uit te keren, maar daar is om meerdere redenen vanaf gezien. Belangrijkste is dat ICN als Security/aandeel wordt gezien en dan ook onder de strikte regelgeving komt te vallen. Maar ook dat er steeds weer transacties op de Ethereum chain nodig zijn met bijbehorende inefficiente fees. Vandaar dat het buyback&burn systeem is toegepast, met uiteraard de gedachte dat door minder aanbod de prijs zal gaan stijgen. Op termijn kan dat erg lucratief worden natuurlijk.

Waar Iconomi nog vaag over blijft is het doel/nut/noodzaak van het ICN token. Idee is o.a. dat het nodig is om een DAA portfolio op het platform te kunnen opzetten, maar hoe dat dan exact gaat is (nog) niet duidelijk.

Edit/toevoeging: Feit is wel dat Iconomi een veelbelovend platform is met een al werkende geldstroom. Tegen alle logica in is de waarde van ICN erg laag, dus goede aankoop kans momenteel.
Verschillende Crypto luchtkastelen schieten qua koers de lucht in maar hebben nog niets werkend, soms is het nog niet meer dan een idee.
Op de lange termijn kan het natuurlijk rendabel worden als ICN een hele hoop munten burned, mits de munt ook echt een use case heeft. Die zie ik echter totaal niet in. Ook al zijn ergens maar 1 miljoen munten van, als de munt zelf echt geen enkele functie heeft, is dat een munt die in mijn ogen weinig bestaansrecht heeft.

Veel mensen beweren dat er sprake is van een nieuwe gold rush en dat 90% van alle coins naar 0 zullen gaan omdat ze erg weinig toevoegen. Nu weet ik niet of ik het daar zozeer mee eens ben, maar ik zie wel in dat munten die echt geen real world use case hebben uiteindelijk gedumpt zullen worden. En dat is eigenlijk wat er al is gebeurd met ICN.

Hadden we niet met zijn allen verwacht dat de ICN munt na de beta omhoog zou schieten? Het tegenovergestelde is juist gebeurd en de prijs is gezakt, want de ICN munt zelf heeft verder totaal geen functie meer buiten dat de supply iedere maand minimaal afneemt. Ik kan het helemaal mishebben hoor, maar heb mn ICN echt net verkocht.. Ben op zoek naar een coin met iets meer fundering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orangelights23
NeoPhire schreef op zaterdag 26 augustus 2017 @ 21:45:
[...]

No offence terug, maar volgens mij weet je niet hoe ponzi schemes in de praktijk werken. Maakt verder niet uit, ik heb gisteravond veel dingen gelezen en ICONOMI ziet er goed uit. Ik ga er een klein bedrag in stoppen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lleroy
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 09-11-2024
imani schreef op zaterdag 26 augustus 2017 @ 22:03:
[...]

3% wordt als volgt berekend:

Buy/Sell limits

Minimum amount per buy/sell: $10.00
Daily buy/sell limit (per 24h): $10,000.00

BLX fees:

Buy: /
Sell: 0.5% exit fee per transaction

Management Fee: 3% (3% of holdings; annual fee charged in small daily amounts; formula for management fee: 3%/365 = daily charge (3%/365 = 0.00821% per day))

Important: At this time you can only buy BLX with BTC or ETH on the ICONOMI platform. For now, the ICN or CFI wallet functions are only used as a storage device.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bjoost
  • Laatst online: 11-09 16:32
Paar vraagjes over NXT/ARDR/IGNIS, hoop dat ik hier aan het juiste adres ben voor wat inzichten op onderstaande.

Dit is wat ik weet/denk te weten:
  • Voor elke NXT die je hebt krijg je straks (ook) 0.5 IGNIS.
  • Je kunt nu al JLRDA-tokens kopen, waarmee je in feite meer IGNIS voor je NXT krijgt, maar wel je NXT al kwijt bent.
  • De eerste rondes van die "ICO" zijn steeds binnen <5 seconden uitverkocht geweest. Transacties van een miljoen NXT, daar kom ik als kleintje niet aan te pas.
  • De NXT die verkocht is voor JLRDA kunnen intussen weer voor BTC worden ingewisseld door de mensen achter de ICO. Kortom, dit riekt voor mij naar een money making scheme, ten laste van kleine supporters zoals ikzelf.
  • (Ronde 2 van de IGNIS token sale is deze week.)
Nu wat hypotheses:
  • NXT is straks praktisch waardeloos, want (1) de ARDR main chain met IGNIS child chain is waar het gebeurt, en (2) NXT zelf wordt gedumpt door de ontvangers in de ICO.
  • ARDR zou nog weleens de moeite waard kunnen zijn, die heeft namelijk nog wel nut, en dit groeit mee met het succes van child chains:
This can make Ardor the first globally scalable crypto platform, and in addition to this, Ardor will enable any individual, business and community to launch their own fully secured customised private ledgers. In short, a Nxt 2.0 Main Chain token (ARDR) will ‘forge’ (~ stake/~mine) all the childchain transactions and thereby secure them. The first and default Nxt 2.0 childchain (Ignis) to be launched with the genesis block will be a ledger which integrates all the functionality of Nxt 1.0.
(bron)

Maar mijn echte vraag is:
  • Wat moet ik straks met IGNIS? En:
  • Wat moet ik nu met NXT?
Sure, there's this:
Ignis Holder Credit:

After calculating the Ignis balance of each account based on NXT and JLRDA holdings, another calculation will be run that allocates 10% of the Bitswift tokens to IGNIS holders based on those IGNIS balances.
Maar de intrinsieke waarde van het ding zelf ontgaat me grotendeels. Ergens verwacht ik belachelijke ICO-achtige taferelen: het is nieuw dus iedereen wil het hebben, praktisch nut onbewezen maar wel alvast kopen, etc.

Ergens vind ik het heel jammer, want de NXT-client is behoorlijk vergevorderd als ik het met veel andere projecten vergelijk. Als IGNIS het nieuwe NXT is, met die features en meer, zou het best mooi kunnen worden.

Gezien de ICO-tarieven (0.4 NXT voor 1 IGNIS) tegenover de swap straks (2 NXT voor 1 IGNIS) verwacht ik niet dat de waarde IGNIS start op twee keer die van NXT (en dus zou hodlen onvoordelig zijn). Maar ja, als ik mijn NXT nu dump, loop ik het risico dat IGNIS straks sky high begint en nooit meer naar beneden wil. Gezien mijn slechts zeer bescheiden "investering" is het eigenlijk niet de moeite waard om te dumpen, behalve uit principe. Maar het voelt nog steeds niet lekker.

Gedachten hierover? Maak ik ergens een denkfout, of zie ik iets over het hoofd?
Voor de NXT-bezitters: wat doe jij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 996
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:30

996

Kraken neemt een volgende stap om hun website / handelsplatform minder te belasten. Mail gekregen waarin ze aangeven een beperking op te leggen op het aantal decimalen dat je in kunt geven bij invoeren van een order.
Effective Wednesday August 30 around 6 am UTC (Tuesday August 29 around 11 pm PT) we will be reducing the allowed decimal place precision for placing orders in all trading pairs. Below is a list of all trading pairs showing the new allowed number of decimal places for each pair. For example, 2 decimal places will be allowed for bitcoin-USD (XBT/USD), meaning that you can place an order for $4,350.01 but not $4,350.001. Trying to place an order with more decimal places than allowed will result in an error and the order will not be created. If the "%" option is used to specify order price, the result will be truncated (rounded down) to the maximum allowed number of decimal places.

Reducing the price precision will help reduce extraneous activity in the order books as traders continually jump in front of each other by a very small fraction, resulting in a higher volume of canceled (unfilled) orders. We have received many requests from clients for this reduction and it will help reduce load on the trade engine with more efficient order books.

Thank you for choosing Kraken, the trusted and secure digital assets exchange.

The Kraken Team
Wat dat betreft luisteren ze wel naar klachten en pakken ze kritiek vanuit de gebruikers zeker op!

[ Voor 3% gewijzigd door 996 op 27-08-2017 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrazendeKoe
bjoost schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 11:23:
Paar vraagjes over NXT/ARDR/IGNIS, hoop dat ik hier aan het juiste adres ben voor wat inzichten op onderstaande.

Dit is wat ik weet/denk te weten:
  • Voor elke NXT die je hebt krijg je straks (ook) 0.5 IGNIS.
  • Je kunt nu al JLRDA-tokens kopen, waarmee je in feite meer IGNIS voor je NXT krijgt, maar wel je NXT al kwijt bent.
  • De eerste rondes van die "ICO" zijn steeds binnen <5 seconden uitverkocht geweest. Transacties van een miljoen NXT, daar kom ik als kleintje niet aan te pas.
  • De NXT die verkocht is voor JLRDA kunnen intussen weer voor BTC worden ingewisseld door de mensen achter de ICO. Kortom, dit riekt voor mij naar een money making scheme, ten laste van kleine supporters zoals ikzelf.
  • (Ronde 2 van de IGNIS token sale is deze week.)
Nu wat hypotheses:
  • NXT is straks praktisch waardeloos, want (1) de ARDR main chain met IGNIS child chain is waar het gebeurt, en (2) NXT zelf wordt gedumpt door de ontvangers in de ICO.
  • ARDR zou nog weleens de moeite waard kunnen zijn, die heeft namelijk nog wel nut, en dit groeit mee met het succes van child chains:
[...]
(bron)

Maar mijn echte vraag is:
  • Wat moet ik straks met IGNIS? En:
  • Wat moet ik nu met NXT?
Sure, there's this:

[...]

Maar de intrinsieke waarde van het ding zelf ontgaat me grotendeels. Ergens verwacht ik belachelijke ICO-achtige taferelen: het is nieuw dus iedereen wil het hebben, praktisch nut onbewezen maar wel alvast kopen, etc.

Ergens vind ik het heel jammer, want de NXT-client is behoorlijk vergevorderd als ik het met veel andere projecten vergelijk. Als IGNIS het nieuwe NXT is, met die features en meer, zou het best mooi kunnen worden.

Gezien de ICO-tarieven (0.4 NXT voor 1 IGNIS) tegenover de swap straks (2 NXT voor 1 IGNIS) verwacht ik niet dat de waarde IGNIS start op twee keer die van NXT (en dus zou hodlen onvoordelig zijn). Maar ja, als ik mijn NXT nu dump, loop ik het risico dat IGNIS straks sky high begint en nooit meer naar beneden wil. Gezien mijn slechts zeer bescheiden "investering" is het eigenlijk niet de moeite waard om te dumpen, behalve uit principe. Maar het voelt nog steeds niet lekker.

Gedachten hierover? Maak ik ergens een denkfout, of zie ik iets over het hoofd?
Voor de NXT-bezitters: wat doe jij?
Ik heb zelf NXT gekocht op 3 juni met het idee dat ik inderdaad daar 0,5 Ignis voor krijgt. Die tussenstap met JLDR (?) kwam ik pas een paar dagen terug achter. NXT heeft in die tijd op den duur gewoon x4 gestaan bij mij maar heb nooit verkocht helaas. Ik wacht nu gewoon tot ik mijn Ignis heb gekregen op basis van NXT. Zoals je zelf al omschrijft is de kans best aanzienlijk dat NXT gedumpt wordt als men eerder aan Ignis kan komen. Laat ze maar, dan koop ik bij vlak voordat Ignis wordt uitgekeerd op basis van NXT. Mijn NXT dump ik gelijk nadat ik Ignis heb ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDudez
  • Laatst online: 20:36

TheDudez

Usenet stofzuiger!

Weet iemand waarom LSK opeens zo hoog staat? Was rond de 2 nu 6!

Usenet handleidingen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• janus_freggel
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-09 17:46
Ik begin me nu toch wel te irriteren aan litebit. Al eerder viel het me op dat bij bepaalde coins die ineens flink stijgen er wel gekocht maar niet verkocht kan worden.

Vandaag weer. Ik heb wat pivx in een wallet zitten bij litebit. Deze zijn behoorlijk gestegen en litebit zet de verkoopoptie uit.
Is dit meerdere mensen al opgevallen? Het voelt in ieder geval niet goed dat me dit al meerdere keren is opgevallen...

Tips voor een alternatief met een net zo breed aanbod zijn meer dan welkom :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheDudez
  • Laatst online: 20:36

TheDudez

Usenet stofzuiger!

@janus_freggel Ja is mij ook opgevallen. Voor onderhoud, ik vraag mij af wat dan. Waarschijnlijk verwachten ze dat het gaat dalen weer en als zij het kopen maken ze natuurlijk verlies. Als het bedrag na een paar dagen nog steeds zo staat kan je het vaak wel verkopen.

[ Voor 18% gewijzigd door TheDudez op 27-08-2017 12:22 ]

Usenet handleidingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janus_freggel
TheDudez schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 12:20:
@janus_freggel Ja is mij ook opgevallen. Voor onderhoud, ik vraag mij af wat dan. Waarschijnlijk verwachten ze dat het gaat dalen weer en als zij het kopen maken ze natuurlijk verlies.
Yep 1x kan natuurlijk toeval zijn. Maar zodra een coin 20% gestegen is in 24 uur zetten ze hem ofwel op onderhoud ofwel de verkoopoptie uit. Althans zo lijkt het, na dit meerdere keren te hebben ervaren.

Ik heb ze er wel eens naar gevraagd maar daarop komt geen enkele reactie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LALA
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 23-08 15:10
janus_freggel schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 12:13:
Ik begin me nu toch wel te irriteren aan litebit. Al eerder viel het me op dat bij bepaalde coins die ineens flink stijgen er wel gekocht maar niet verkocht kan worden.

Vandaag weer. Ik heb wat pivx in een wallet zitten bij litebit. Deze zijn behoorlijk gestegen en litebit zet de verkoopoptie uit.
Is dit meerdere mensen al opgevallen? Het voelt in ieder geval niet goed dat me dit al meerdere keren is opgevallen...

Tips voor een alternatief met een net zo breed aanbod zijn meer dan welkom :)
Uhm, exact dezelfde gedachte op hetzelfde ogenblik :) . Dit gebeurt helaas maar al te vaak bij Litebit. Heb er zelf nog geen financieel nadeel van gehad, maar dat zal ongetwijfeld een keer gebeuren als ik bij hun blijf handelen. Het is zo dat de drempel ontzettend laag is bij hun en dat het in mijn ogen wel tamelijk betrouwbaar is, althans inleggen, opnemen etc. gaat vlekkeloos en ook vragen worden adequaat beantwoord. Maar ook de (verkoop) kosten verpesten het behoorlijk. Korte ritjes met bepaalde crypto's zijn ondoenlijk. Ik wil ook graag een keer overstappen. Naar wie of wat weet ik niet, wat dat betreft hou ik me ook aan de adviezen van de forumleden hier.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• japjaan
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11-10-2024
TheDudez schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 12:08:
Weet iemand waarom LSK opeens zo hoog staat? Was rond de 2 nu 6!
Omdat Lisk een mooi project is en hele tijd undervalued was. Ook staat er vanalles op de agenda (29 aug LiskHQ meetup, 30 aug reddit ama, rebranding in september, SDK november/december o.a.). Het lijkt op het patroon van Antshares -> NEO. Nu inkopen is nog steeds geen slecht idee vermoed ik :)

[ Voor 4% gewijzigd door japjaan op 27-08-2017 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janus_freggel
LALA schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 12:24:
[...]

Uhm, exact dezelfde gedachte op hetzelfde ogenblik :) . Dit gebeurt helaas maar al te vaak bij Litebit. Heb er zelf nog geen financieel nadeel van gehad, maar dat zal ongetwijfeld een keer gebeuren als ik bij hun blijf handelen. Het is zo dat de drempel ontzettend laag is bij hun en dat het in mijn ogen wel tamelijk betrouwbaar is, althans inleggen, opnemen etc. gaat vlekkeloos en ook vragen worden adequaat beantwoord. Maar ook de (verkoop) kosten verpesten het behoorlijk. Korte ritjes met bepaalde crypto's zijn ondoenlijk. Ik wil ook graag een keer overstappen. Naar wie of wat weet ik niet, wat dat betreft hou ik me ook aan de adviezen van de forumleden hier.
De verkoop van pivx is nog niet mogelijk. Inmiddels is de waarde in mn wallet alweer 50 euro gezakt tov een uur geleden. Dus ja het kost me indirect wel degelijk...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LALA
janus_freggel schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 12:44:
[...]

De verkoop van pivx is nog niet mogelijk. Inmiddels is de waarde in mn wallet alweer 50 euro gezakt tov een uur geleden. Dus ja het kost me indirect wel degelijk...
tja, dat klopt, als je nu inderdaad wil verkopen, dan is dat verlies. Bij Litebit moet je het geluk hebben dat de crypto, op het moment dat je ze weer kan verkopen, gelijk of hoger is dan nu.

Slechte zaak voor een site welke je geld beheert, ik weet het. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janus_freggel
LALA schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 12:54:
[...]

tja, dat klopt, als je nu inderdaad wil verkopen, dan is dat verlies. Bij Litebit moet je het geluk hebben dat de crypto, op het moment dat je ze weer kan verkopen, gelijk of hoger is dan nu.

Slechte zaak voor een site welke je geld beheert, ik weet het. :/
Dus de komende tijd eens op zoek naar een alternatief :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diedbase
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-09 10:40
Gisteravond ook een account gemaakt bij ICONOMI en als test via ethereum wat blockchain index gekocht. Nou kwam ik er achter dat ik met mn stomme hoofd mijn geboortedatum verkeerd heb ingevuld bij de verificatie voor tier 1, (maand ingevuld bij dag, het was laat...) wat is jullie ervaring met dit soort dingen? Heb support een bericht gestuurd of toch maar nieuwe account aanmaken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoPhire
Orangelights23 schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 08:50:
[...]

No offence terug, maar volgens mij weet je niet hoe ponzi schemes in de praktijk werken. Maakt verder niet uit, ik heb gisteravond veel dingen gelezen en ICONOMI ziet er goed uit. Ik ga er een klein bedrag in stoppen!
Ponzi begrijp ik als oudere investors terugbetalen met de investeringen van nieuwe investors, iets wat volgens mij niet mogelijk is bij ICONOMI, gezien je inlegt in de directe waarde van de munten waarin verdeeld wordt. De waarde is dus geheel afhankelijk van de waarde van die munten, ponzi staat hier helemaal los van.

Mocht je het anders bedoelen lees ik graag een toelichting :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meessen
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 14-03-2024
Verwijderd schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 18:42:
OMG UPDATE:

Following up on the 7 August 2017 announcement on the OMG token airdrop update, we would like to share the following information:

The airdrop is expected to begin on Monday, 4 September, and is expected to take about a week to finish (depending on Ethereum traffic conditions). 5% of the total supply of OMG has been set aside for the airdrop (see sale doc). Addresses on the Ethereum blockchain that held a balance over (not ‘over or equal to’) a minimum threshold of 0.1 ETH at block height 3988888 will receive a share of the airdrop allocation that is proportionate to their share of ETH.

As a result of this airdrop, over 450,000 addresses will receive OMG. Due to the very large size of the ETH community, the amount that the vast majority of recipients will receive each will be very small, not materially significant. Whatever the amount, we are very excited about the opportunity to show our appreciation for the widespread community’s support, and to also be able to introduce more members of the Ethereum community to the possibility of being proof-of-stake validators on the fully public and permissionless OMG Plasma chain. Moving into the future, we very much look forward to further growing both the OMG and Ethereum communities together.

Thank you for your attention.

OmiseGO Team

Mss domme vraag maar wat bedoelen ze met "at block height 3988888 will receive a share of the airdrop allocation that is proportionate to their share of ETH " ??? :P
Zouden we hierdoor op 4 september een waardedaling kunnen verwachten? aangezien er ineens veel meer OMG in omloop komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uNoTopia
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 15-08 14:29
ADX gaat ook weer goed, is er iemand die in ADX zit en op de hoogte is van de ontwikkelingen?
Ik vermoed dat het te maken heeft met de mogelijkheid om ADX te traden op Gatecoin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neo_mkl
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 07-04 09:33
Wat is jullie mening over Nexus (www.nexusearth.com). Lijkt me een ambitieus project, fundamenteel lijkt het allemaal te kloppen en ze vliegen nog aardig onder de radar. Een soort Crypto 2.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
uNoTopia schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 14:27:
ADX gaat ook weer goed, is er iemand die in ADX zit en op de hoogte is van de ontwikkelingen?
Ik vermoed dat het te maken heeft met de mogelijkheid om ADX te traden op Gatecoin.
Lijkt mij eerder de nieuwe partnership die ze "in due time" gaan verkondigen & de gunstige Technische analyse van de charts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Verge gaat ook lekker vandaag, iemand een idee waarom?

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjoost
  • Laatst online: 11-09 16:32
Meessen schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 14:20:
[...]

Zouden we hierdoor op 4 september een waardedaling kunnen verwachten? aangezien er ineens veel meer OMG in omloop komt.
Kan, vanwege het "gratis geld"-sentiment... Maar even rekenend op de achterkant van een bierviltje kom ik op een portie gratis geld van iets meer dan 0.1% van je ETH-holdings (zal iets meer zijn dan in mijn grove berekening omdat alleen adressen met >0.1 ETH meedoen). Inderdaad niet materially significant...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebastiaan_2005
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19-08-2021
Vanmiddag voor 400 euro bitcoin cash over gezet naar een litecoin binnen Coinomi. Het staat echter nog steeds niet in mn litecoin wallet. Er staat wel 2x confirmed.

Het adres waarnaar het verzonden is komt ook niet overeen met het litecoin adres. Is dit een soort tijdelijk adres wat Coinomi genereerd omdat je van de ene naar de andere coin over maakt?

Edit: na 7 uur is het eindelijk aangekomen. Wat traag gaat alles via BCH zeg

[ Voor 46% gewijzigd door Sebastiaan_2005 op 27-08-2017 22:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LALA
janus_freggel schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 12:57:
[...]

Dus de komende tijd eens op zoek naar een alternatief :)
Je kan hem op litebit weer kopen/verkopen en de prijs is aardig herstellende van het dipje vanmiddag !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrazendeKoe
Ik had een conditional sell order op Bittrex gezet voor mijn Lisk op 0,001525. Deze order is om half 6 vanmiddag uitgevoerd. Waarom begrijp ik niet, want de koers stond toen bij lange na niet op 0,001525 maar juist nog boven de 0,00165. Waarom wordt mijn order uitgevoerd?

Verder kan ik mijn 1,1 NEO niet withdrawen. De fee is 0,025 NEO dus ik vul als quantity 1,025 in. Maakt ie er als totaal withdrawal 0,99999999 van? WTF? Krijg ik een melding dat ik alleen hele getallen kan withdrawen. Goh, dat weet ik, maar dit wordt me wel onmogelijk gemaakt nu. Iemand ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guus Leeuwis
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
@ Krekatos. Waar heb je dat gerucht van Tenx gelezen? Op Twitter? Inderdaad wel interessant om meer over te weten te komen...!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mawlana
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 23:32
GrazendeKoe schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 21:16:
Ik had een conditional sell order op Bittrex gezet voor mijn Lisk op 0,001525. Deze order is om half 6 vanmiddag uitgevoerd. Waarom begrijp ik niet, want de koers stond toen bij lange na niet op 0,001525 maar juist nog boven de 0,00165. Waarom wordt mijn order uitgevoerd?

Verder kan ik mijn 1,1 NEO niet withdrawen. De fee is 0,025 NEO dus ik vul als quantity 1,025 in. Maakt ie er als totaal withdrawal 0,99999999 van? WTF? Krijg ik een melding dat ik alleen hele getallen kan withdrawen. Goh, dat weet ik, maar dit wordt me wel onmogelijk gemaakt nu. Iemand ervaring mee?
Doe er een of meerdere duizendste Neo erbij. Dat overkwam mij ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrazendeKoe
sylvesterrr schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 21:45:
[...]

Doe er een of meerdere duizendste Neo erbij. Dat overkwam mij ook.
Ja geprobeerd, haha. Maar ik kom met geen mogelijkheid op 1 NEO. Als ik 0,00000001 erbij doe wordt de withdrawal quantity op 1,00000001. :(

EDIT: Wauw, als ik als negende cijfer achter de komma een 1 zet, kom ik wel op 1 uit. Raar, want crypto gaat maar tot 8 cijfers achter de komma..

[ Voor 18% gewijzigd door GrazendeKoe op 27-08-2017 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
GrazendeKoe schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 21:16:
Ik vertrouw absoluut geen conditional orders meer. Ook geen trailing stop, stop loss etc. Te vaak gehad dat orders verre van het door mij ingestelde target triggerde. Het is gewoon geen betrouwbaar mechanisme. Ik zweer bij zelf price alerts zetten en handmatig orders plaatsen.

Dit weekend bijna al m'n currencies van exchanges gehaald en in wallets gezet. Alles netjes gebackupt en gedocumenteerd. Best wel waanzin om zoveel verschillende programma's te moeten downloaden; de één nog ongebruiksvriendelijker dan de ander. Mooie maatstaf om te zien hoe volwassen een project nu eigenlijk is. Kost wat werk, maar m'n inleg begint dusdanig te groeien dat de gedachte van een omvallende exchange toch wel heel zuur begint te worden.

[ Voor 3% gewijzigd door yinx84 op 27-08-2017 22:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrazendeKoe
yinx84 schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 22:13:
[...]

Ik vertrouw absoluut geen conditional orders meer. Ook geen trailing stop, stop loss etc. Te vaak gehad dat orders verre van het door mij ingestelde target triggerde. Het is gewoon geen betrouwbaar mechanisme. Ik zweer bij zelf price alerts zetten en handmatig orders plaatsen.

Dit weekend bijna al m'n currencies van exchanges gehaald en in wallets gezet. Alles netjes gebackupt en gedocumenteerd. Best wel waanzin om zoveel verschillende programma's te moeten downloaden; de één nog ongebruiksvriendelijker dan de ander. Mooie maatstaf om te zien hoe volwassen een project nu eigenlijk is. Kost wat werk, maar m'n inleg begint dusdanig te groeien dat de gedachte van een omvallende exchange toch wel heel zuur begint te worden.
Best irritant inderdaad. Maar hoe doe je dat dan 's nachts? Of als je niet achter je PC zit?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• yinx84
  • Laatst online: 03-09 14:14
GrazendeKoe schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 22:21:
[...]

Best irritant inderdaad. Maar hoe doe je dat dan 's nachts? Of als je niet achter je PC zit?
Niet :) Ik hodl nog liever dan dat ik dit soort orders klaarzet. Teveel slechte ervaringen mee gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie handelt er nog meer in USDT/COIN? _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmbkjb
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 05-09-2018
Gaat er iemand van dit forum dinsdag naar de waves bijeenkomst bij RUIG in Ede.
Is dit een officiële Waves bijeenkomst? Volgens mij is het georganiseerd door wavesnode.net en is er ook hun eigen WNET token release party?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackDaniel
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 06-06 10:09
LALA schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 12:24:
[...]

LiteBit is ook geen beurs, het meer vergelijkbaar met een koers wisselstation.
Ga gewoon lekker naar een beurs als Kraken, Bittrex, Binance, om maar wat te noemen.
In tegenstelling tot een beurs, moet Litebit hun munten zelf inkopen en verkopen zij deze daadwerkelijk door aan jou voor een bepaalde prijs. Als de koers plotseling 100% omhoog gaat, maakt LiteBit flink verlies en daarom zetten ze de verkoopoptie uit.

Evengoed, ze zijn geen beurs en dus aan niemand verplicht om die koop- en verkoop opties open te houden.

[ Voor 15% gewijzigd door JackDaniel op 28-08-2017 07:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LALA
JackDaniel schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 07:02:
[...]

LiteBit is ook geen beurs, het meer vergelijkbaar met een koers wisselstation.
Ga gewoon lekker naar een beurs als Kraken, Bittrex, Binance, om maar wat te noemen.
In tegenstelling tot een beurs, moet Litebit hun munten zelf inkopen en verkopen zij deze daadwerkelijk door aan jou voor een bepaalde prijs. Als de koers plotseling 100% omhoog gaat, maakt LiteBit flink verlies en daarom zetten ze de verkoopoptie uit.

Evengoed, ze zijn geen beurs en dus aan niemand verplicht om die koop- en verkoop opties open te houden.
Ja dat klopt. Niet alléén de koopoptie, maar ook de verkoopoptie zetten ze uit. Ben me inderdaad aan het oriënteren op een andere beurs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iksander
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 25-07-2024
Ik ga GDAX maar eens proberen.
Even registreren op coinbase daarna kun je met dezelfde gegevens inloggen op GDAX.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• imani
Iemand die straks Bankera ICO gaat doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Binance heeft nu bij de ICO's Super Sky Net.
Hier zit in ieder geval een limiet op per user voor de aankoop
d、Exchange rate:
BNB: 1 BNB ≈ (Will annonce on the ICO day);
BTC: 1 SSN= 0.00000238 BTC(1BTC ≈ 420,000 SSN)
ETH: 1 SSN= 0.00002857 ETH(1 ETH ≈ 35,000 SSN)
Limitation:840,000 SSN per person
Dus maximaal 2 BTC per persoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rookert25
  • Laatst online: 19-09 12:09
QTUM wordt blijkbaar binnen 1 uur gelist op een Koreaanse exchange (CoinOne), mogelijk stijgt de vraagprijs dus komende uren. Ben benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21:45

Hoogie2004

Whohooooo

Rookert25 schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 12:19:
QTUM wordt blijkbaar binnen 1 uur gelist op een Koreaanse exchange (CoinOne), mogelijk stijgt de vraagprijs dus komende uren. Ben benieuwd :)
Monero gaat ook weer hard omhoog, nu het op bitthump is toegevoegd. Ben benieuwd of die stijging gaat blijven of dat het weer inkakt straks.

Heb voor de zekerheid een klein beetje QTUM gekocht, die introducties laten toch vaak wel een piekje zien :)

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Orangelights23
Is afgelopen weekend al bevestigd. Daarnaast zitten veel Koreanen al op westerse exchanges, heb het idee dat vooral Japanners en Chinezen op eigen exchanges blijven. Zal misschien wel een flinke piek komen, maar ik verwacht er niet veel van verder.

Neo daarentegen zal een mooie maand tegemoet zien in september:

1st September, 2017 (2:00 UTC): ALIS ICO Notes: tokensale on NEO is planned, please wait for further information. Source: https://alismedia.jp/

2nd-3rd September, 2017: DACA International Blockchain Summit Beijing Da Hongfei is attending as speaker Source: http://www.huodongxing.co...9232029800?coupon=Kmz4Z68

10th September, 2017 (13:00 GMT): Red Pulse ICO Source: https://coin.red-pulse.com/#ico

27th September, 2017 (18.30 GMT+1): First London NEO Developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10:04
Er gebeurt niet veel met QTUM volgens mij, het lijkt dus niet echt effect te hebben.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21:45

Hoogie2004

Whohooooo

Jumpman schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 13:43:
[...]

Er gebeurt niet veel met QTUM volgens mij, het lijkt dus niet echt effect te hebben.
Ze gaan binnenkort ook nog een hele grote corporate-samenwerking aankondigen schijnbaar:
https://twitter.com/korean_crypto/status/898600711398842369

100 billion chinese yuans mee gemoeid, ofwel 12 miljard euro (als ik het goed heb..). Voor mij nog een reden om mijn (kleine hoeveelheid) nog maar even te holden.

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rookert25
[...]

Ja, had eerdere aankondiging gemist dus dacht dat het nieuws was. Nieuws zal echter al afgelopen dagen in koers zijn verwerkt.
Orangelights23 schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 12:59:
[...]

Is afgelopen weekend al bevestigd. Daarnaast zitten veel Koreanen al op westerse exchanges, heb het idee dat vooral Japanners en Chinezen op eigen exchanges blijven. Zal misschien wel een flinke piek komen, maar ik verwacht er niet veel van verder.

Neo daarentegen zal een mooie maand tegemoet zien in september:

1st September, 2017 (2:00 UTC): ALIS ICO Notes: tokensale on NEO is planned, please wait for further information. Source: https://alismedia.jp/

2nd-3rd September, 2017: DACA International Blockchain Summit Beijing Da Hongfei is attending as speaker Source: http://www.huodongxing.co...9232029800?coupon=Kmz4Z68

10th September, 2017 (13:00 GMT): Red Pulse ICO Source: https://coin.red-pulse.com/#ico

27th September, 2017 (18.30 GMT+1): First London NEO Developer
Heel benieuwd hoe die ICO's gaan verlopen met NEO als instrument. Goede ICOs zijn topreclame voor dit platform.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• sitmark
  • Laatst online: 19-09 01:16
Ik heb een beetje liggen uitzoeken hoe de gegevens van exchanges gehaald kunnen worden, hoe er bewerkingen op te doen en wat te doen met de resultaten.

Ik kijk naar de altcoins die tov BTC het laatste uur de grootste daling en grootste stijging kenden en post deze.
Daarnaast neem ik van elke altcoin het gemiddeld volume van da afgelopen 24u, tel daar de standaard deviatie van de afgelopen 24u bij. Ik toon de coin die in percentage de grootste afwijking heeft van 'normale' trade bewegingen heeft gedaan in het laatste uur.

Deze 3 gegevens post ik elk uur op https://twitter.com/CryptoDarwin

Ondertussen zoek ik nog naar een aantal trigger formules die aangeven welke coin te bekijken is. Data van gogle trends gebruiken is niet zo bruikbaar.. google geeft geen absolute cijfers. Iets anders wat ik nog zou kunnen bekijken is een aantal fora afschuimen en er sentiment analysis op doen, maar dat lijkt me wel wat veel werk voor iets wat niet meteen werkt.

Als iemand met enkel het volume en prijs tov btc (of dollar) graag en formule toegepast ziet en op de account ziet verschijnen wil ik het graag bekijken... De ene gamed, de andere speelt met data? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rookert25
sitmark schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 16:24:
Ik heb een beetje liggen uitzoeken hoe de gegevens van exchanges gehaald kunnen worden, hoe er bewerkingen op te doen en wat te doen met de resultaten.

Ik kijk naar de altcoins die tov BTC het laatste uur de grootste daling en grootste stijging kenden en post deze.
Daarnaast neem ik van elke altcoin het gemiddeld volume van da afgelopen 24u, tel daar de standaard deviatie van de afgelopen 24u bij. Ik toon de coin die in percentage de grootste afwijking heeft van 'normale' trade bewegingen heeft gedaan in het laatste uur.

Deze 3 gegevens post ik elk uur op https://twitter.com/CryptoDarwin

Ondertussen zoek ik nog naar een aantal trigger formules die aangeven welke coin te bekijken is. Data van gogle trends gebruiken is niet zo bruikbaar.. google geeft geen absolute cijfers. Iets anders wat ik nog zou kunnen bekijken is een aantal fora afschuimen en er sentiment analysis op doen, maar dat lijkt me wel wat veel werk voor iets wat niet meteen werkt.

Als iemand met enkel het volume en prijs tov btc (of dollar) graag en formule toegepast ziet en op de account ziet verschijnen wil ik het graag bekijken... De ene gamed, de andere speelt met data? :)
Voor de massa (als je volgers wilt kweken) is koppeling met USD en/of EUR het handigst.

Daarnaast kan je keertje grote financiële websites taggen om aandacht te genereren, ik vind het mooi

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Eindhovenfinest
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10:18
Ik zag wat berichten tegenkomen over ICONOMI en hun platform. Enkele mensen waren hier enthousiast over, maar waarom zou je dit niet in eigen beheer doen?

Je bespaart 3% fee (ze geven zelf de verdeling aan) en je hebt niet het risico van totaal verlies als ze besluiten te stoppen / gehacked worden etc.

P.s. in de portfolio / verdeling zou ik dan alleen de top 5 munten inkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zhou
  • Registratie: Mei 2017
  • Niet online
Vandaag gaat het best lekker met ARK. :) Mijn RISE begint ook wakker te worden, heb er nogal wat ingeslagen. Ik krijg dagelijks ook nog RISE in mijn wallet.

DPOS munten zijn veel milieuvriendelijker dan mining munten.

GoodWe 3360Wp Zuid 35° | APS YC600 2x320W West | @fracverse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Zhou schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 19:04:
Of Proof of Time :P
https://chronologic.network/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Practics
Eindhovenfinest schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 18:52:
Ik zag wat berichten tegenkomen over ICONOMI en hun platform. Enkele mensen waren hier enthousiast over, maar waarom zou je dit niet in eigen beheer doen?

Je bespaart 3% fee (ze geven zelf de verdeling aan) en je hebt niet het risico van totaal verlies als ze besluiten te stoppen / gehacked worden etc.

P.s. in de portfolio / verdeling zou ik dan alleen de top 5 munten inkopen.
Met de top 5 is het 20% per munt en kun je eigenlijk geen risico munten nemen. Wat ze nu wel doen en ook zeker mee draagt aan de totaal winst. Daarnaast moet je ook nog een eens een exchange hebben die alle munten heeft. Ook het bedrag netjes splitten naar verhouding is vrij lastig. Daarnaast worden de procentages ook steeds aangepast. Kortom voor een pro in het vak met tijd ervoor geef ik je gelijk. Voor de gemiddelde trader niet en zeker niet voor een beginner of luie handelaar.

Vergeet niet dat cryptocoin handel best ingewikkeld is voor een leek. Hoor best veel mensen om mij heen die interesse hebben, maar er zelf echt niet uitkomen.. Meesten haken daar al af, wie gaat er 500/50.000 investeren terwijl ze zelf hun geld niet fatsoenlijk kunnen beheren. Anderen willen hulp en uitleg en proberen het met redelijk kleine bedragen 0/500.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag gaat het best lekker met ARK. :) Mijn RISE begint ook wakker te worden, heb er nogal wat ingeslagen. Ik krijg dagelijks ook nog RISE in mijn wallet.

Enige verwachting voor de prijs van RISE ?

Wat bedoel je met RISE in je wallet krijgen ? Door actief te zijn in de general chat ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migila
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 29-11-2023
Waarschijnlijk door proof of stake.
Verwijderd schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 19:48:
[...]
Wat bedoel je met RISE in je wallet krijgen ? Door actief te zijn in de general chat ?

[ Voor 9% gewijzigd door migila op 28-08-2017 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hatsieflatsie
  • Laatst online: 15-09 10:32
Het is wel opvallend rustig in de cryptoland. Weinig grote stijgingen, weinig grote dalingen. Alles blijft stabiel.

Stilte voor storm, als ik de cryptomarkt goed inschat. Men vraagt af waar de winsten blijven, en wil weer terugkeren naar de veilige stabiele fiat. Ik voorzie een forse daling in komende dagen, met name BTC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
Hatsieflatsie schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 20:48:
Het is wel opvallend rustig in de cryptoland. Weinig grote stijgingen, weinig grote dalingen. Alles blijft stabiel.

Stilte voor storm, als ik de cryptomarkt goed inschat. Men vraagt af waar de winsten blijven, en wil weer terugkeren naar de veilige stabiele fiat. Ik voorzie een forse daling in komende dagen, met name BTC.
Heb toch 30% groei gezien deze week. Wel uit de minder bekende munten maar toch. Die daling zie ik ook niet echt gebeuren. Veilig stabiele fiat geeft geen winst dan geeft de bijna stilstaande cryptocoins nog meer :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17:13

Tourniquet

Hiya, fellas!

Practics schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 20:55:
[...]

Heb toch 30% groei gezien deze week. Wel uit de minder bekende munten maar toch. Die daling zie ik ook niet echt gebeuren. Veilig stabiele fiat geeft geen winst dan geeft de bijna stilstaande cryptocoins nog meer :+
Ik wilde net zeggen, mijn portfolio staat +10,4% t.o.v. vorige week. Dat is tegenwoordig een rustig weekje. :P

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hatsieflatsie
  • Laatst online: 15-09 10:32
Practics schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 20:55:
[...]

Van de week gebeurde er inderdaad veel, maar vandaag is het opvallend rustig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zhou
  • Niet online
Hatsieflatsie schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 20:48:

Hier niet hoor! Het is de week van de DPOS! Lisk, ARK, Shift en natuurlijk RISE. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
Hatsieflatsie schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 21:17:
[...]
Van de week gebeurde er inderdaad veel, maar vandaag is het opvallend rustig.
Had eerder een flinke crash verwacht en dus een correctie. Zou zeer mooi zijn al het uitblijft en de markt verder groeit.

Effe klein klein klein kort stukje oftopic. Moet men in Nederland buiten de 1,2% vermogensbelasting boven de 22/44k ook nog belasting betalen bij uitkeren winst aan jezelf? Kreeg dit ondanks zoek functie niet duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 996
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:30

996

Practics schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 21:20:
[...]

Had eerder een flinke crash verwacht en dus een correctie. Zou zeer mooi zijn al het uitblijft en de markt verder groeit.

Effe klein klein klein kort stukje oftopic. Moet men in Nederland buiten de 1,2% vermogensbelasting boven de 22/44k ook nog belasting betalen bij uitkeren winst aan jezelf? Kreeg dit ondanks zoek functie niet duidelijk.
Als je BTC in Box 3 valt (vermogen) geen sprake van uitkeren van winst. Gewoon vermogensbelasting, is tegenwoordig wel anders dan 30% over 4%, miv 2017 zie hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zhou
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 19:48:
[...]

Enige verwachting voor de prijs van RISE ?

De devs zijn redelijk nieuw, maar als ze zeggen wat ze beloven dan kan het hard groeien!

De newbies hebben het over GAS (krijg je als je NEO bezit), maar je krijgt veel meer RISE in je RISE wallet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nielskep
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 17-08 15:20
Zhou schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 18:31:
[...]

Succes! Laat je hier nog weten of ze ook gereageerd hebben?

Bij Bittrex duurde het bij mij 3 werkdagen (2 weken geleden). Omdat het deposit toch aangekomen was heb ik ze maar niet meer beantwoord. Vandaag een herinnering of ik dat nog wilde doen, anders zien ze als opgelost. Kijk, dat is pas klantenservice. :)
Zoals je vroeg kom ik terug wanneer het opgelost was.
Vandaag hebben ze de deposit op mijn account toegevoegd, ze hebben wel niet gereageerd op mijn ticket of een email gestuurd.

Uiteindelijk toch nog vrij snel (5-6 dagen)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zhou
  • Niet online
nielskep schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 21:41:
[...]

Zoals je vroeg kom ik terug wanneer het opgelost was.
Vandaag hebben ze de deposit op mijn account toegevoegd, ze hebben wel niet gereageerd op mijn ticket of een email gestuurd.

Uiteindelijk toch nog vrij snel (5-6 dagen)
Dat is snel! Ze hebben heel veel klanten verloren en omzet gemist. Niet alleen vanwege de slechte klantenservice, maar ze hebben de laatste tijd geen nieuwe ICO munten toegevoegd. Toen ze dat achterkwamen hebben ze maar ZRX toegevoegd.

Bithumb is bijvoorbeeld vandaag de grootste in volume en nummer 2 Bittrex.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aevitas1
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07-09 14:09
Heeft iemand hier MCO?

Echt belachelijk hoe snel dit omhoog geschoten is, helaas had ik er 60 verkocht rond de 10 euro en heb ik er nu nog maar 26...

Vraag me af of ik er nu uit moet stappen of even wachten tot de 31e / 1 september (platform & mogelijke samenwerking met visa oid).

Morgen komt m'n Ledger Blue binnen :9~ , ben benieuwd... Heb nog geen HW wallet dus blij dat ie eindelijk binnen komt.

[ Voor 17% gewijzigd door aevitas1 op 29-08-2017 01:52 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rookert25
[...]

Achteraf toch nog >20% gestegen :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BabyRattle
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 27-06 21:35
Navcoin is op dit moment in de aanbieding vanwege een kleine correctie. Volgens mij ziet die toekomst a.d.h.v de roadmap er wel zonnig uit en is de marketcap van 36 miljoen veel te laag. Doordat de devs wekelijkse updates geven en uniek zijn met anon dapps. Jaarlijks 5% als stakeholder

Ik heb er 53k navcoins inzitten

https://www.reddit.com/r/NavCoin/new
aevitas1 schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 01:50:
Heeft iemand hier MCO?

Echt belachelijk hoe snel dit omhoog geschoten is, helaas had ik er 60 verkocht rond de 10 euro en heb ik er nu nog maar 26...
Ik had er aan gedacht toen die 7 euro was. Had toen bijna de trigger overgehaald met 50k euro..

[ Voor 50% gewijzigd door BabyRattle op 29-08-2017 08:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zhou
  • Niet online
BabyRattle schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 08:08:
Navcoin is op dit moment in de aanbieding vanwege een kleine correctie. Volgens mij ziet die toekomst a.d.h.v de roadmap er wel zonnig uit en is de marketcap van minder dan 50 miljoen veel te laag. Doordat de devs wekelijkse updates geven en uniek zijn met anon dapps. Jaarlijks 5% als stakeholder

Ik heb er 53k navcoins inzitten

https://www.reddit.com/r/NavCoin/new
Jij kan dus duidelijk eerder stoppen met werken. Eerst met Antshares/NEO, nu met NavCoin. Heb je nog ander tips? :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BabyRattle
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 27-06 21:35
Vasthouden van goede munten zoals ethereum neo bitcoin navcoin icn.

We hebben nog niks gezien van waardes. De eerste knallers komen zodra de instituties gaan beginnen. Maar dat gaat erg langzaam op gang. Zelf gok ik per januari 2018 dat de grote instituties aan boord gaan.

Als je ziet dat goud wel een marketcap heeft van $7,984,309,711,510

Dan zijn wij er nu met de 160 miljard nog lang niet. Begin van het jaar was circa 25 miljard? Al zouden we 5 procent van die marketcap hebben van goud als safe haven in bitcoin. Dan kan je de komende 24 maanden nog wel rekenen op x10 marketcap.

Dus een 2.000.000.000.000 marketcap moet mogelijk zijn. Ook zijn er steeds meer landen die bitcoin legaliseren o.a vietnam.

Recent was er in het nieuws dat de mensen sinds begin v h jaar veel geld van de stockmarket halen (om op andere manieren geld te verdienen zoals cryptocurrency)

https://coinmarketcap.com/charts/

Is een goede indicatie.

Wat mij iniedergeval helpt is de blockfolio app. Vanuit daar kan je ook het eerste nieuws binnenkrijgen.

[ Voor 13% gewijzigd door BabyRattle op 29-08-2017 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pingu007
  • Laatst online: 17-09 11:34
Wellicht interessant voor de daytraders:
https://bitcointalk.org/index.php?topic=2131048.new#new

Ik heb er in ieder geval wat gekocht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17:13

Tourniquet

Hiya, fellas!

BabyRattle schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 08:45:

Dan zijn wij er nu met de 160 biljoen nog lang niet. Begin van het jaar was circa 25 biljoen?
Waar je hier "biljoen" schrijft moet staan "miljard". Het Engelse woord voor miljard is "billion" dus ik snap de verwarring.

In het Nederlands bestaat wel een biljoen, maar dat is duizend miljard (1012).

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Tim-
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 22:18

-Tim-

Niet geraakt is altijd mis.

Pingu007 schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 09:17:
Wellicht interessant voor de daytraders:
https://bitcointalk.org/index.php?topic=2131048.new#new

Ik heb er in ieder geval wat gekocht!
Is hier gisteren al gepost, lijkt geen invloed gehad te hebben op de prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is een goede indicatie.

Wat mij iniedergeval helpt is de blockfolio app. Vanuit daar kan je ook het eerste nieuws binnenkrijgen.
Die app werkt weer niet :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pingu007
  • Laatst online: 17-09 11:34
-Tim- schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 09:24:
[...]

Is hier gisteren al gepost, lijkt geen invloed gehad te hebben op de prijs.
Thanks, dat wist ik niet...met kleine winst weer uitgestapt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-09 18:18

Ryan1981

Je ne sais pas

@Axente Gaat lekker met ARK op het moment! Ik heb er 28 en hij is van 50 cent naar nu 2 euro gegaan. Heb het nieuws niet gevolgd, enige verklaring voor de recente groei in waarde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracula
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17:55

Voor hoeveel heb je rise gekocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zhou
  • Niet online
Dracula schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 09:42:
[...]

Voor hoeveel heb je rise gekocht?
De meeste tussen 2000 - 2300. Alles verdeeld in 2 weken tijd, >150K RISE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rookert25
Heb het idee dat Koreanen XRP kopen bij provocaties van Noord-Korea. 10% gestegen net; of is er nieuws?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracula
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17:55
Zhou schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 09:45:
[...]

De meeste tussen 2000 - 2300. Alles verdeeld in 2 weken tijd, >150K RISE.
Nice, zal me eens verdiepen in rise.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Practics

Als je ziet dat goud wel een marketcap heeft van $7,984,309,711,510

Dan zijn wij er nu met de 160 biljoen nog lang niet. Begin van het jaar was circa 25 biljoen? Al zouden we 5 procent van die marketcap hebben van goud als safe haven in bitcoin. Dan kan je de komende 24 maanden nog wel rekenen op x10 marketcap.

Dus een 2.000.000.000.000 marketcap moet mogelijk zijn. Ook zijn er steeds meer landen die bitcoin legaliseren o.a vietnam.

Recent was er in het nieuws dat de mensen sinds begin v h jaar veel geld van de stockmarket halen (om op andere manieren geld te verdienen zoals cryptocurrency)

https://coinmarketcap.com/charts/

Is een goede indicatie.
Wat vind jij dan van iets als iconomi? Ze claimen dat ze in de top 72% van de market cap handelen dat betekent dat als de markt werkelijk 10x verdubbeld in 24 maand. Dat je er vanuit mag gaan dat je Investeringen daar ook grofweg x7 gaat.

Ondanks dat ik een cryptonoob ben, ben ik er wel van overtuigd dat de komende tijd de groei van cryptocoins gigantisch zal zijn. Echter denk ik ook dat de gevestigde orde neo/eth/bitcoin je leuk rendement kunnen opleveren. Maar die gaan je niet rijk maken. (let op heb het over bedragen van 50/5000 investeren en met rijk miljoenen)

Voor mezelf ondanks dat ik opzich geld goed kan gebruiken (nieuwbouw woning laten bouwen) toch keuze gemaakt om grofweg €2000 te investeren met doel 30.000+ wat ik mogelijk schat binnen 2 jaar. Daarmee nu 1000 euro belegd in iconomi omdat ik daar simpel mijn risico spreid en leuke winsten kan pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Uitleg om met de ICO van Monetha mee te doen:
https://www.monetha.io/en...%20Monetha%20Crowdsale...

Ik las dat er mensen twijfelen of je wel daadwerkelijk kunt bestellen. Dit zal mijn eerste ICO worden dus ben wel benieuwd waarom men denkt dat je 'er moeilijk tussen komt'..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orangelights23
D-Ed schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 10:49:

Ik las dat er mensen twijfelen of je wel daadwerkelijk kunt bestellen. Dit zal mijn eerste ICO worden dus ben wel benieuwd waarom men denkt dat je 'er moeilijk tussen komt'..
Omdat zij geen max cap per persoon hebben (bijvoorbeeld aankopen van max 2 BTC per persoon), is er een grote kans dat er whales actief zijn en een klein groepje alle coins in enkele seconden koopt (denk aan Decentraland etc.).

Dit heeft natuurlijk slechte gevolgen, gezien het altijd een ongewenste situatie is waarbij een klein clubje een groot percentage in handen heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Defector
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
D-Ed schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 10:49:

e-mailtje ook gehad maar de website ziet er niet uit. placeholders en dezelfde teksten op meerdere pagina's. Geeft geen vertrouwen.

Wanneer ik nu de website bekijk is er wel het een en ander aangepast. Blijkbaar was dat nog een oude link/pagina die ik vanmorgen te zien kreeg.

[ Voor 10% gewijzigd door Defector op 29-08-2017 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Orangelights23 schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 10:52:
[...]

Omdat zij geen max cap per persoon hebben (bijvoorbeeld aankopen van max 2 BTC per persoon), is er een grote kans dat er whales actief zijn en een klein groepje alle coins in enkele seconden koopt (denk aan Decentraland etc.).

Dit heeft natuurlijk slechte gevolgen, gezien het altijd een ongewenste situatie is waarbij een klein clubje een groot percentage in handen heeft.
In enkele seconden dus..? Okay, als ik zo de stappen lees dan duurt het zeker wel een minuutje of wat voordat ik dit voor elkaar krijg..

Afin, ik ga er gewoon eens voor zitten en kijk hoeveel ik er kan scoren
Pagina: 1 ... 73 ... 111 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~[font=,24]ZERO TOLERANCE! LEES DIT EERST VOOR JE POST!~[/]
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.

Wat willen we hier niet zien?
  • Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.). Plaats die in Bitcoin (en overige cryptocurrencies) topic - deel 2
  • Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
  • Crypto en belasting. Hier offtopic, kan worden besproken in het bovengenoemde topic. Suggesties om te frauderen (zoals hiet niet netjes opgeven van je vermogen) worden niet gewaardeerd.
  • Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
  • Linkdrops. Begeleid links naar grote lappen tekst of video met een korte samenvatting (als die niet al gegeven is). Als jij iets interessant vindt om te delen, zeg er dan bij waarom je het interessant vindt.
  • Referrals. Ten overvloede, want dit staat ook in het algemene beleid van GoT.
  • Slowchat. Dit betreft dus óók reacties als "Bitcoin nu op $2800", "ETH daling is ingezet" , "To the moon!" en meer van zulks. Er is een speciaal Slack kanaal opgezet door de community waar veel van de hier actieve posters te vinden zijn: click
~[font=,16]Posts die hieraan voldoen worden vanaf nu zonder pardon en zonder notificatie verwijderd, sancties volgen bij herhaling.~[/]

Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om :).