[ZT] Cryptocurrencies - handel & koers #4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 72 ... 111 Laatste
Acties:
  • 940.817 views

• Randle
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 15-09 19:57
Fendt1z schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 18:38:
https://swell.ripple.com

Wat een hype rondom ripple, en dat alles ter aankondiging van een conference in Toronto.
Geen concrete veranderingen dus..
Dank voor de melding, gelijk alles verkocht. Wat een hype om 'niks'. Drie dagen aftellen op twitter met flitsende gifjes als aankondiging voor een conferentie. :F

• intouss
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 27-08-2021
Ik vind dat geen hype, dit zijn wel de belangerijkste mensen in de US bankwereld

• Fendt1z
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 24-10-2022
Bittrex XRP wallet disabled "routine maintenance" net nu iedereen zijn coins aan het dumpen is?

• TKroon
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Ondanks de "tegenvallende" aankondiging van Ripple valt de koersdaling wel mee. Zakte van 0,23 naar 0,20.

Daikin Altherma 3 LT 8 kW + 14,2 kWp PV

Verwijderd

Fendt1z schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 18:38:
https://swell.ripple.com

Wat een hype rondom ripple, en dat alles ter aankondiging van een conference in Toronto.
Geen concrete veranderingen dus..
Dit is meer dan alleen een conference
Product SWELL

• Woohooo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:19

Woohooo

Smilie, James Smilie

Hoe kan je bij Bittrex een stoploss en take profit order tegelijk erin zetten?

Als ik bv een sell condition erin zet als stoploss onder de koers wordt gelijk het aantal coins geblokkeerd voor een take profit/sell condition voor hogere koers.

• Memocrat
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 20-07-2024
Zijn er blogs van mensen die veel van de marktontwikkelingen hebben kunnen voorspellen?

Hoeveel van de markt wordt gemanipuleerd door grootkapitaal investerders die pumpen om even later weer te dumpen? E.g. monero, bitcoincash and litecoin in de laatste paar dagen. Of waren dat normale ontwikkelingen?

Vertcoin lijkt mij ook onzin. Eindelijk 'interoperability' met Litecoin. Intussen staat op de reddit pagina dat de ontwikkeling zo lang duurde omdat er simpelweg niets werd gedaan. De ontwikkelaars gingen verder met andere coins. Een dode munt dus die nieuw leven is ingeblazen. Maar hoelang zal dat vonkje blijven branden?

Gaan mensen nu massaal Vertcoin gebruiken in combinatie met Litecoin of iets dergelijks? 8)7

Verwijderd

Weet iemand hoe het kan dat er al met ICO coins gehandeld wordt op bijvoorbeeld hitbtc (hele waslijst), terwijl de wallets daarvan op de site geen eens open staan en sommige coins ook nog niet released zijn.

• Larkinzzz
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 20-11-2024
Memocrat schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 20:35:
Vertcoin lijkt mij ook onzin. Eindelijk 'interoperability' met Litecoin. Intussen staat op de reddit pagina dat de ontwikkeling zo lang duurde omdat er simpelweg niets werd gedaan. De ontwikkelaars gingen verder met andere coins. Een dode munt dus die nieuw leven is ingeblazen. Maar hoelang zal dat vonkje blijven branden?

Gaan mensen nu massaal Vertcoin gebruiken in combinatie met Litecoin of iets dergelijks? 8)7
Als ik het goed begrijp kan je, omdat Bitcoin gister eindelijk in het lightning network is geïntegreerd, nu Bitcoin/Litecoin/Vertcoin in elkaar omwisselen zonder tussenpersoon en zonder transaction fees. Dit zou dus betekenen dat waar je met Bitcoin kan betalen dat nu ook kan met Litecoin en Vertcoin.

Daarnaast heeft Vertcoin een aantal verbeteringen t.o.v. Bitcoin, waaronder ASIC resistance en binnenkort ook stealth addresses. Daarnaast zijn er minder Vertcoin dan Litecoin beschikbaar (38,8M vs 52,6M), ik denk dat Vertcoin behoorlijk undervalued is op dit moment. Het enige waar het Vertcoin aan ontbreekt is goeie marketing voor zover ik kan beoordelen.

Vertcoin is trouwens als een gek aan het stijgen de afgelopen 30 minuten.

[ Voor 3% gewijzigd door Larkinzzz op 24-08-2017 20:45 ]

• Memocrat
Larkinzzz schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 20:42:
[...]

Als ik het goed begrijp kan je, omdat Bitcoin gister eindelijk in het lightning network is geïntegreerd, nu Bitcoin/Litecoin/Vertcoin in elkaar omwisselen zonder tussenpersoon en zonder transaction fees. Dit zou dus betekenen dat waar je met Bitcoin kan betalen dat nu ook kan met Litecoin en Vertcoin.

Daarnaast heeft Vertcoin een aantal verbeteringen t.o.v. Bitcoin, waaronder ASIC resistance en binnenkort ook stealth addresses. Daarnaast zijn er minder Vertcoin dan Litecoin beschikbaar (38,8M vs 52,6M), ik denk dat Vertcoin behoorlijk undervalued is op dit moment. Het enige waar het Vertcoin aan ontbreekt is goeie marketing voor zover ik kan beoordelen.

Vertcoin is trouwens als een gek aan het stijgen de afgelopen 30 minuten.
Lightning network zit in de planning, maar zal uiteindelijk ergens in de toekomst worden geimplementeerd. Vertcoin heeft een partnership met Litecoin, maar het fungeert meer als 'beta-coin' experiment voor de atomic swap functie. Daarnaast zal deze 'atomic swap' gebruiksonvriendelijk zijn in de beginfase. Zal makkelijker zijn om via een exchange te blijven werken.

Blijft allemaal theorie en beloftes voor dit projectje van een universiteitstudent.

• SmokingCrop
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 20:42:
Weet iemand hoe het kan dat er al met ICO coins gehandeld wordt op bijvoorbeeld hitbtc (hele waslijst), terwijl de wallets daarvan op de site geen eens open staan en sommige coins ook nog niet released zijn.
Dat zijn zogenaamde "futures".
Je gaat akkoord om het op tijd x voor een bepaald bedrag te kopen/verkopen.
Het fijne weet ik er niet van, maar zo kan je er wel naar google'n.

[ Voor 9% gewijzigd door SmokingCrop op 24-08-2017 21:02 ]

• Memocrat
Lees dit onzinnige verhaaltje:

https://cointelegraph.com...es-in-world-than-bitcoins

"Why is Bitcoin valuable?
While you let that thought sink in, let’s consider what gives Bitcoin its value. Granted that there are numerous features we could cite, including a global network, an immutable Blockchain and a means to transfer wealth from one person to another without ever involving a middleman.

These are all fine features, to be sure. But what really makes Bitcoin valuable are two properties: scarcity and authenticity."
En wat zijn die Chinese miners dan? Hogere transactiekosten dan de banken. 8)7

• robnieuw
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19-09 12:25
16 miljoen luier worden er weggegeven aan triple en Bitcoin houders

Only 3 days left for individuals to claim for the #Bitcoin #Lumen Program. Links and details here - http://bit.ly/2g8gebW #BTC #Crypto

Wet iemand welke exchanges er mee doen?

Participating exchanges (we’ll update this list as exchanges contact us):

Kraken
BTC38
Poloniex – Update on participation
Deribit
Yuanbao
NaoBTC
Bit-Z

Als ik iets gratis kan krijg wil ik dat wel :)

[ Voor 22% gewijzigd door robnieuw op 24-08-2017 21:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ica1984
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 19-09 10:23
robnieuw schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 21:22:

Only 3 days left for individuals to claim for the #Bitcoin #Lumen Program. Links and details here - http://bit.ly/2g8gebW #BTC #Crypto

mocht je geen bitcoin op de "juiste" exchange hebben staan is dat voor nu pech, zie je eigen link

"We are distributing the lumens in proportion to people’s holdings as of Bitcoin block #472889 (the first block mined on June 26, 2017 UTC). "

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rakward
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 06-09 14:20
robnieuw schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 21:22:

Participating exchanges (we’ll update this list as exchanges contact us):

Kraken
BTC38
Poloniex – Update on participation
Deribit
Yuanbao
NaoBTC
Bit-Z

Godver ik had op de gespecifieerde datums wel wat BTC maar via een Jaxx portefeuille. Ik heb men private keys nog, kan ik dan handmatig de "message" signen om men lumens te claimen?

Edit:
Even gegoogled en er staat een browser based versie op github om te signen en te verifyen
https://github.com/ReinProject/bitcoin-signature-tool

[ Voor 14% gewijzigd door Rakward op 25-08-2017 01:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 20:42:
Dit zijn zogeheten IOU-tokens (I Owe U). Je koopt dus niet de echte tokens maar een digitaal 'briefje' met de belofte van HitBTC dat je te zijner tijd de echte tokens zal krijgen. Je ontvangt ze dan ook pas wanneer de tokens daadwerkelijk verhandelbaar zijn.

Het is een erg grijs gebied. Voor veel nieuwelingen is het vaak niet duidelijk dat het hier niet om de echte tokens gaat. Daarnaast liggen de prijzen van deze IOU-tokens vaak 10-50x hoger dan de daadwerkelijke koers zodra de echte tokens beschikbaar komen.

Persoonlijk vind ik het een nogal schimmige handel van HitBTC en een slechte ontwikkeling. Hopelijk blijven zij de enige die deze tokens aanbieden anders wordt de markt nog overzichtelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keest12
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 06-12-2023
Verwijderd schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 15:36:
[...]

Wat een ongefundeerd geklaag zeg, ik heb zelf de eerste sessie meegedaan, vrienden van mij de tweede en op dit moment kan je ze gewoon kopen. Geen bots of pre -ico of zoiets, gewoon op de site en snel klikken.

Ja, bij de eerste twee sessies waren ze (heel) snel uitverkocht, maar wat wil je als er wereldwijd maar zo weinig verkocht worden.
Ze waren gister 1,5 uur na de opening van de ICO nog te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-08 18:02
keest12 schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 09:33:
[...]

Ze waren gister 1,5 uur na de opening van de ICO nog te krijgen?
Nee, zie mijn eerdere comment. Als reply op dit berichtje. Het leek alsof ze nog te krijgen waren, maar dat was niet zo.

PSN/Steam: Xamsix

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WahWah
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 18-09 20:23
Ik las zojuist in een shipping krant over een nieuwe currency die ze willen introduceren in de scheepvaart/container industrie. TEU Tokens

https://www.300cubits.tech/

Ze zijn sinds 16 Aug begonnen met de ICO/ITS? Tot 20 September is het open. Sinds ik hier nog niks van zag op het forum, dacht ik het even te melden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
Trouwens, nog mensen die op LLT springen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rookert25
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 19-09 12:09
Hacked geeft nu een trade recommendation voor Stellar Lumens aan op basis van hun grafiek-magie bij Poloniex. Ik ga het niet doen, maar benieuwd of ze gelijk hebben. Koers zou naar 0.022 moeten schieten. Even kijken dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21:45

Hoogie2004

Whohooooo

Rookert25 schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 11:58:
Hacked geeft nu een trade recommendation voor Stellar Lumens aan op basis van hun grafiek-magie bij Poloniex. Ik ga het niet doen, maar benieuwd of ze gelijk hebben. Koers zou naar 0.022 moeten schieten. Even kijken dus.
0.022 bitcoin of 0.022 USD ? (op 0.02 USD staat ie momenteel..)
0.022 bitcoin is overigens ver van de huidige stand: 0.00000453...

Dat eerste lijkt me wel mooi, heb ooit 32 lumen gekregen bij een airdrop :+

[ Voor 6% gewijzigd door Hoogie2004 op 25-08-2017 12:06 ]

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
Viper® schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 11:51:
[...]

De keys vanuit google authenticator kan je niet exporteren of backupen.
https://www.icontrolwp.co...le-authenticator-backups/

Heb nu een ticket open staan bij zendesk om 2FA uit te zetten zodat ik weer kan inloggen. Maar dit zal wel even duren, mogelijke verificatie etc, dus die tron ico ga ik missen.
Inmiddels kan ik weer inloggen en is het opgelost. 2FA reset key ontvangen via email van de support desk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rookert25
Hoogie2004 schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 12:06:
[...]

0.022 bitcoin of 0.022 USD ? (op 0.02 USD staat ie momenteel..)
0.022 bitcoin is overigens ver van de huidige stand: 0.00000453...

Dat eerste lijkt me wel mooi, heb ooit 32 lumen gekregen bij een airdrop :+
USD :) Zou toch stijging zijn van 12%, bizar veel in AEX-land ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Rookert25 op 25-08-2017 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PieterK123
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23-01 17:08
Xamsix schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 11:11:
Trouwens, nog mensen die op LLT springen?
Mijn Chinees is niet zo goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Begin deze week hier besproken, en dus met het oog op de ICO van morgen flink wat NXT en ARDOR ingekocht. Helaas gebeurd er nog erg weinig, ze zijn zelfs aan het zakken nu :o
Zitten er hier nog meer op te wachten of hebben jullie het al verkocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• croc
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13-05 14:37
WahWah schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 10:47:
Ik las zojuist in een shipping krant over een nieuwe currency die ze willen introduceren in de scheepvaart/container industrie. TEU Tokens

Ze zijn sinds 16 Aug begonnen met de ICO/ITS? Tot 20 September is het open. Sinds ik hier nog niks van zag op het forum, dacht ik het even te melden.
Qua concept wel interessant.. Maar ken niets van ICO's, is dit dan op de ETH blockchain? Wat zijn jullie bedenkingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AOC
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

AOC

Wat zijn jullie gedachten over Monaco? 31 augustus komen ze met een app is het dan handig om in te kopen? Koers is aardig aan het dalen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JackDaniel
  • Laatst online: 06-06 10:09
Voor mensen die een handige plek zoeken voor slow-chat, is er een Discord:
https://discord.gg/WhQZ6KB

Het is te gebruiken in je browser, als gedownload programma of als app op je mobiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Defector
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 12:43:
Begin deze week hier besproken, en dus met het oog op de ICO van morgen flink wat NXT en ARDOR ingekocht. Helaas gebeurd er nog erg weinig, ze zijn zelfs aan het zakken nu :o
Zitten er hier nog meer op te wachten of hebben jullie het al verkocht?
ben eruit gestapt. Ardor maakte een mooie piek dus daar winst gepakt. Een poosje te lang in NXT blijven hangen daar een beetje verlies. Verwacht niet dat daar nog veel mee gaat gebeuren.

Maar goed aangezien ik eruit ben gestapt zal het wel weer de andere kant opgaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rookert25
Defector schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 14:20:
[...]

ben eruit gestapt. Ardor maakte een mooie piek dus daar winst gepakt. Een poosje te lang in NXT blijven hangen daar een beetje verlies. Verwacht niet dat daar nog veel mee gaat gebeuren.

Maar goed aangezien ik eruit ben gestapt zal het wel weer de andere kant opgaan
Ik zit in Ardor in ieder geval tot lancering van hun Main Chain eind dit jaar, sta nog op verlies, maar geloof wel in de ontwikkeling :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

WahWah schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 10:47:

Ik heb de whitepaper net snel doorgelezen en vind dat de 'ICO' nogal omslachtig georganiseerd wordt. Er zijn 100 miljoen TEU-tokens in totaal. Het aantal TEU-tokens wat je krijgt hangt af van de totale investering tijdens een investeringsronde.

Dus als voorbeeld:

Er zijn 2500 tokens.

- Piet investeert 30 Ether
- Jan investeert 15 Ether
- Maria investeert 5 Ether

Totaal aantal geïnvesteerde Ethers = 50

2500 tokens / 50 Ether = 50 tokens per Ether.

Piet krijgt dus 1500 tokens, Jan 750 en Maria 250.

Op zich niet heel raar want dit systeem wordt wel vaker toegepast.

Om je tokens te verzilveren moet je vervolgens:
TEU allotted is ready for collection 2 hours after the closing of a Period t according to the Contribution Schedule.
Steps:
  • Contributor shall execute “Collect Token” function in TEUsale.eth contract page using the same wallet address you contributed.
  • Send Zero ETH
  • Provide sufficient gas
Dat is naar mijn mening onnodig omslachtig en niet echt gebruiksvriendelijk.

Maar mijn grootste 'probleem' is het volgende. 60% van de tokens worden niet uitgegeven. 6% is voor het Founding Team (2 jaar lock-up) en 54% voor Marketing & Development.

Vervolgens zijn er 3 investeringsrondes:

- Pre Initial Token Sale (2M TEU-tokens)
- Initial Token Sale (18M TEU-tokens)
- Second Token Sale (20M tokens)

De huidige ronde is de Pre-ITS. Er is op dit moment 165 Eth geïnvesteerd. De Pre-ITS bevat 2M tokens. Huidige stand van zaken: 2M / 165 = 12121 tokens per Eth. Eth is op dit moment $333. $333 / 12121 = $0.0274 per token. Een erg goede prijs. Maar de Pre-ITS loopt nog 25 dagen.

Het nadeel aan het systeem wat ze gebruiken is dus dat je niet weet hoeveel tokens je krijgt voor je investering. Bij dit systeem zie je dan ook vaak dat er op de laatste dag (vooral in de laatste uren) van een investeringsronde nog ontzettend veel geïnvesteerd wordt. Iedereen kan namelijk precies zien hoeveel er geïnvesteerd is en op basis daarvan een berekening maken. Lijkt het 12 uur voor het einde nog alsof je $0.10 per token gaat betalen, dan zou het na het sluiten van de investeringsronde wel eens $1,- kunnen blijken te zijn.

De 'Contribution Cap' voor de huidige fase (Pre-ITS) is 14000 Eth. In het minst gunstige geval ontvang je dus 2M / 14000 = ongeveer 143 tokens per Eth. Is $333 / 143 = $2.33 per token. Een veel minder gunstige prijs.

Ik heb (nog) geen achtergrond onderzoek gedaan naar het team, de markt, etc. Maar puur op basis van hun Bitcointalk-thread, de (opzettelijk) enigszins vage ICO-constructie welke uit meerdere, langlopende fases bestaat, de goed georganiseerde social media kanalen en het feit dat ze adverteren en het nieuws opzoeken geeft voor mij aan dat ze veel tijd en aandacht besteden aan het binnenhalen van zoveel mogelijk geld.

Ik heb geen mening over de inhoud van dit project. Misschien heeft het heel veel potentie en kunnen TEU-tokens 'to the moon' gaan. Maar de ICO/ITS zorgt er wel voor dat ik dit project extra kritisch ga benaderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Dikke grijns, zelfs Kim Dotcom met Megaupload 2.0 gaat aan de gang met een ICO:
https://cointelegraph.com...fund-bitcache-with-crypto
Ben benieuwd. :9

Heb geen Twitter, dus sla beleefd over:
You'll love this:

ALL my twitter followers will get a >preloaded< Bitcache wallet to buy online content. Soon!

We're friends, right? 👋🏻😎👍🏻

— Kim Dotcom (@KimDotcom) August 23, 2017

[ Voor 42% gewijzigd door RaptorXS op 25-08-2017 16:17 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MitchellHearth
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21:13
Ik vroeg me iets af. Sinds een tijdje heb ik een aantal coins gekocht via Litebit en ik vind het inderdaad nogal prijzig om deze ook weer via Litebit te verkopen. Ook hebben ze vaak 'toevallig' bepaalde onderdelen van de website in onderhoud.

Nu ben ik aan het kijken naar bepaalde exchanges en Bittrex ziet er goed uit. Als ik het goed heb begrepen kun je alleen cryptocurrencies ruilen op Bittrex en niet naar fiat en dan uitbetalen? Hoe pakken jullie het aan als jullie zouden willen laten uitbetalen in fiat? Bijvoorbeeld eerst ruilen naar Bitcoin en vervolgens op een andere exchange het naar fiat ruilen en uitbetalen?

Volg dit topic al een tijdje maar dit was mij nog niet helemaal duidelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
MitchellHearth schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 16:25:
Ik vroeg me iets af. Sinds een tijdje heb ik een aantal coins gekocht via Litebit en ik vind het inderdaad nogal prijzig om deze ook weer via Litebit te verkopen. Ook hebben ze vaak 'toevallig' bepaalde onderdelen van de website in onderhoud.

Nu ben ik aan het kijken naar bepaalde exchanges en Bittrex ziet er goed uit. Als ik het goed heb begrepen kun je alleen cryptocurrencies ruilen op Bittrex en niet naar fiat en dan uitbetalen? Hoe pakken jullie het aan als jullie zouden willen laten uitbetalen in fiat? Bijvoorbeeld eerst ruilen naar Bitcoin en vervolgens op een andere exchange het naar fiat ruilen en uitbetalen?

Volg dit topic al een tijdje maar dit was mij nog niet helemaal duidelijk...
idd, traden via bittrex en dan bv. omzetten in bitcoins/ethereum/... en naar bv. Kraken sturen om uit te betalen. Of lekker nog een jaartje of langer in bitcoin houden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-09 16:30

Swerfer

Hmm...

SmokingCrop schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 16:28:
[...]

idd, traden via bittrex en dan bv. omzetten in bitcoins/ethereum/... en naar bv. Kraken sturen om uit te betalen. Of lekker nog een jaartje of langer in bitcoin houden ;)
Of omzetten in Gulden en via https://nocks.co weer omzetten in Fiat.

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GrazendeKoe
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 01-09 12:58
Alts omzetten naar BTC, vervolgens naar BL3P, hier je BTC verkopen voor fiat en via SEPA naar je bankrekening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pusherman_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19-09 15:59
SmokingCrop schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 16:28:
[...]

Of lekker nog een jaartje of langer in bitcoin houden ;)
Precies dat... als je het niet direct nodig hebt, alles naar BTC en dat vasthouden. BTC gaat gewoon (met natuurlijk wat ups en downs) steeds meer per stuk waard worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Swerfer schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 16:30:
[...]

Of omzetten in Gulden en via https://nocks.co weer omzetten in Fiat.
En dan 1% + € 0,40 fee betalen terwijl op Kraken een sepa uitbetaling 9 cent kost? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• croc
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13-05 14:37
Indien dit hier niet hoort, mijn excuses, dan hoor ik graag waar wel.

Graag had ik wel eens geweten waarin de wat meer doorwinterde cypto investeerders vandaag (bij wijze van spreken) zouden in investeren (en welk percentage) als je bijvoorbeeld 10k te investeren had met als doel hodl. Hoe zou je portefeuille eruit zien en waarom?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• loewie1984
  • Laatst online: 19-09 08:56
Dan zou ik 1 BTC kopen, 1 BCC, 5 ETH en de rest verdelen over LTC, NEO, OMG, STRAT, WAVES en ARK en misschien klein beetje DGB.

1 Want BTC is nog steeds de #1 coin, al vele malen dood verklaard
2 BCC want dat is de concurrent van BTC als ie gaat flippen zit je daar ook gebakken
3 ETH omdat het de #2 Coin is op basis van volume (CoinMarketCap)

De rest, omdat het allemaal veelbelovende coins zijn.

Verdiep je in de coins, lees op twitter, bitcointalk en reddit wat de gedachte is achter de coins en maak je eigen beslissing. Elke goudzoeker die hoopt te kunnen scoren of je nu daytrade of hodl' doet. Nu zitten we weer in een 'upliftende trend' een maand geleden was het alleen maar miserie.

Als je de trend kan voorspellen kun je tussentijds hoog uitstappen en laag terugkopen.

discogs

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Executor16
  • Niet online
Of je gooit wat op iconomi.net Ik heb er goede ervaringen mee en sta tot nu toe elke dag steeds iets meer in de plus. Zij zorgen voor de spreiding van je inleg over btc en diverse altcoins die het op dat moment het beste doen. Je betaald hier een kleine fee voor maar je hoeft je dus ook niet meer te verdiepen in alle coins en dan traden op exchanges etc. Je hebt er geen omkijken meer naar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Executor16 schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 17:56:
Of je gooit wat op iconomi.net Ik heb er goede ervaringen mee en sta tot nu toe elke dag steeds iets meer in de plus. Zij zorgen voor de spreiding van je inleg over btc en diverse altcoins die het op dat moment het beste doen. Je betaald hier een kleine fee voor maar je hoeft je dus ook niet meer te verdiepen in alle coins en dan traden op exchanges etc. Je hebt er geen omkijken meer naar.
Opzich natuurlijk heel handig zoiets. Alleen als je voor langere tijd gaat vasthouden zou ik persoonlijk alle coins in eigen beheer willen hebben. Wanneer een exchange of een site zoals wat jij aangeeft om wat voor reden dan ook plat gaat ben je je geld gewoon kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 996
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:30

996

PilatuS schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 18:02:
[...]

Opzich natuurlijk heel handig zoiets. Alleen als je voor langere tijd gaat vasthouden zou ik persoonlijk alle coins in eigen beheer willen hebben. Wanneer een exchange of een site zoals wat jij aangeeft om wat voor reden dan ook plat gaat ben je je geld gewoon kwijt.
Vooral als je dan zoiets leest is een eigen wallet misschien veiliger dan alles op een exchange o.i.d. te laten staan. Maar ja wat is wijsheid 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
996 schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 18:08:
[...]

Vooral als je dan zoiets leest is een eigen wallet misschien veiliger dan alles op een exchange o.i.d. te laten staan. Maar ja wat is wijsheid 8)7
Je coins niet in eigen beheer hebben is gewoon een risico. Als je wel alles in eigen beheer hebt moet je natuurlijk wel verdomd goed nadenken over beveiliging en backups, maar met wat uitzoeken is alles prima veilig op te slaan.

Wanneer welke site dan ook waar je coins staan plat gaat om welke reden dan ook heb je gewoon pech. De meeste site's zitten niet eens in de EU en laat staan in NL. Veel succes om je 10K terug te krijgen als het staat op een site waarvan het bedrijf in China zit.

Er zijn natuurlijk genoeg redenen om wel je coins op een exchange of een andere site te hebben staan, maar als vasthouden voor langere tijd het doel is zou ik dat nooit op die manier doen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21-09 17:13

Tourniquet

Hiya, fellas!

loewie1984 schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 17:29:

2 BCC want dat is de concurrent van BTC als ie gaat flippen zit je daar ook gebakken
Iedereen moet het natuurlijk zelf weten, maar BCC (of BCH) zou ik niet aanraden. Zie de posts van afgelopen 2 dagen in Bitcoin (en overige cryptocurrencies) topic - deel 2 over de ontwerpfout in Bitcoin Cash met betrekking tot het EDA-algoritme (Emergency Difficulty Adjustment).

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• papaleo
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14-09 15:24
Is of zijn er veilige offline wallets om je Bitquence/BQX in te bewaren?
Of is het (ook) mogelijk om Bitquence/BQX in de Ledger Nano S op te slaan?...Zo ja, wat is de procedure?

9kW Nefit Enviline,17x Yingli Solar 245Wp panelen.(4085Wp) / 17x Enphase 215 Micro-inverters / Envoy Enlighten Communicatie Gateway,Tonzon vloerisolatie,Schlüter®-BEKOTEC-THERM Vloerverwarming,Panasonic climatcontrole, Nefit HR107,Vera domotica,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

Nieuwe BTC-e update:

https://bitcointalk.org/index.php?topic=2120011.0

Google Translate:
Update7! 08/25/2012

The next update is August 30, and from August 31 updates will be posted daily.

To date, there is a process of transferring digital resources to an investment company.
The company is preparing the resource for launch.
As it was announced earlier, at startup users will be able to withdraw 55% of the funds.

We want to notify all users that there is a political background in closing our service and pressure from the US.

Sincerely, BTC-e team

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GrazendeKoe
papaleo schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 18:35:
Is of zijn er veilige offline wallets om je Bitquence/BQX in te bewaren?
Of is het (ook) mogelijk om Bitquence/BQX in de Ledger Nano S op te slaan?...Zo ja, wat is de procedure?
Welkom bij de club! :D

Het is een ERC20 token en dus staan ze op de Ethereum blockchain. Je kunt ze dus o.a. storen in MyEtherWallet, wat ik zelf ook doe met behulp van een Ledger Nano S. Je kan ze dus gewoon naar je ETH adres sturen. Zoals altijd: eerst even proberen met een kleine hoeveelheid. Hoeveel heb je er gekocht trouwens? :)

@Tourniquet BTC-e, was dat niet die omgevallen exchange van een aantal weken/maand terug?

[ Voor 20% gewijzigd door GrazendeKoe op 25-08-2017 20:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathadon
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19-05 22:00
Rookert25 schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 18:39:
Heb toch ook maar weer wat Quantum Resistant Ledger ingeslagen, release in Q4 zal deze toch weer op hun beginkoers van USD 2 zetten (4x huidige koers).
Maar NEO en IOTA zijn ook quantum-proof blockchains, dus waarom is deze QRL nog interessant?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• papaleo
GrazendeKoe schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 20:12:
[...]

Welkom bij de club! :D

Het is een ERC20 token en dus staan ze op de Ethereum blockchain. Je kunt ze dus o.a. storen in MyEtherWallet, wat ik zelf ook doe met behulp van een Ledger Nano S. Je kan ze dus gewoon naar je ETH adres sturen. Zoals altijd: eerst even proberen met een kleine hoeveelheid. Hoeveel heb je er gekocht trouwens? :)
Bedankt! :D
Hoe groot is de club?

Ik was al een filmpje tegen gekomen op YouTube "How to add ...." waarin ERC20 Tokens werden weggezet,dit is best omslachtig.
Zou het wegschrijven van BQX op/naar een Nano niet wat simpeler kunnen,kan dat niet rechtstreeks/direct naar je ETH adres op de Nano S?

Ik heb er in iedergeval heel veel vertrouwen in...,heb mijn 'vermogen' van al mijn ETH's er voor verkocht. _/-\o_
Ik weet alleen niet of het gebruikelijk is om hier te noemen hoeveel iemand iets of hoeveel je heb aangeschaft,niet dat het geheim is maar ik wil hier niet pochen met aantallen en bedragen...

Als dit niet het geval is wil ik het best vertellen...laat het mij maar ff weten ;) vermeld dan gelijk hoeveel jij er heb.

9kW Nefit Enviline,17x Yingli Solar 245Wp panelen.(4085Wp) / 17x Enphase 215 Micro-inverters / Envoy Enlighten Communicatie Gateway,Tonzon vloerisolatie,Schlüter®-BEKOTEC-THERM Vloerverwarming,Panasonic climatcontrole, Nefit HR107,Vera domotica,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Memocrat
Waterkoker schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 13:16:
Wat zijn jullie gedachten over Monaco? 31 augustus komen ze met een app is het dan handig om in te kopen? Koers is aardig aan het dalen
Waar kan je Monaco voor gebruiken dan? Waarom zou je die App willen hebben?

Weet iemand eigenlijk of ethereum al gebruikt wordt voor de bejubelde doeleinden waarvoor het zogenaamd is ontwikkeld? Gebruiken ondernemingen het om 'automatische contracten' te implementeren? Of blijft het allemaal nog theorie en wensdenken over een super-geavanceerde toekomst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmbkjb
  • Laatst online: 05-09-2018
Zie net op binance dat je gratis gas krijgt bij het storten van Neo in je binance account.

https://binance.zendesk.com/hc/en-us/articles/115001278191

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 05:44
This week, Bithumb, South Korea’s leading bitcoin exchange and the world’s largest cryptocurrency exchange, is about to provide the push Monero has long needed. Bithumb is set to list Monero in its cryptocurrency trading platform tomorrow, on August 27. Because it handles around $700 million worth of trades on a daily basis, the integration of Monero by Bithumb is expected to be an immediate and drastic increase in liquidity for Monero traders, users and investors.

Niks gelogen.. nieuwe HIGH op Monero.

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robnieuw
kmbkjb schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 22:18:
Zie net op binance dat je gratis gas krijgt bij het storten van Neo in je binance account.

https://binance.zendesk.com/hc/en-us/articles/115001278191
Heb gister avond Neo naar Binance gestuurd van Bittrex en staat nog steeds op pending.

En ik vind het wel vreemd dat je Neo alleen in hele getallen kan overmaken. elke keer als je het naar iemand anders overmaakt kom je zelf uit op gebroken getallen. Waar blijven al die cijfers achter de komma? Wie wordt er beter van? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21-09 16:03
Poeh iconomi werkt echt mooi, hoewel ik het in mij achterhoofd hou dat het om een zeer korte periode gaat en dat ik nu effe geen rekening hou met de fee en vrij dure transactie kosten van bitonic. Maar puur gezien van wat ik heb gestort op iconomi en wat het nu waard is 14,3% winst behaald dat in nog geen week tijd.

Het geeft mij de tijd om zelf rustig in te lezen in cryptocoins, maar al wel rendement halen. :9 Nadeel hun tier 1 naar tier 2 dat duurt toch serieus lang en dat weerhoudt mij ervan om mijn investering te vergroten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrazendeKoe
papaleo schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 21:30:
[...]

Bedankt! :D
Hoe groot is de club?

Ik was al een filmpje tegen gekomen op YouTube "How to add ...." waarin ERC20 Tokens werden weggezet,dit is best omslachtig.
Zou het wegschrijven van BQX op/naar een Nano niet wat simpeler kunnen,kan dat niet rechtstreeks/direct naar je ETH adres op de Nano S?

Ik heb er in iedergeval heel veel vertrouwen in...,heb mijn 'vermogen' van al mijn ETH's er voor verkocht. _/-\o_
Ik weet alleen niet of het gebruikelijk is om hier te noemen hoeveel iemand iets of hoeveel je heb aangeschaft,niet dat het geheim is maar ik wil hier niet pochen met aantallen en bedragen...

Als dit niet het geval is wil ik het best vertellen...laat het mij maar ff weten ;) vermeld dan gelijk hoeveel jij er heb.
Oeh wel gespreid blijven beleggen he, bqx is al ruim 20x gegaan sinds de ico. Zit je al in de telegram? Het team is erg actief bezig met de community. Op het moment zijn ze vooral bezig om op een grote exchange te komen en hun beta product te maken.

Zelf heb ik tijdens de ico er maar 1 eth in gestopt, achteraf gezien had ik er wel meer in willen stoppen haha. Ik heb er dus 4300 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AOC
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

AOC

Memocrat schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 22:11:
[...]

Waar kan je Monaco voor gebruiken dan? Waarom zou je die App willen hebben?

Weet iemand eigenlijk of ethereum al gebruikt wordt voor de bejubelde doeleinden waarvoor het zogenaamd is ontwikkeld? Gebruiken ondernemingen het om 'automatische contracten' te implementeren? Of blijft het allemaal nog theorie en wensdenken over een super-geavanceerde toekomst?
Tja, wie gebruikt bitcoin voor de doeleinden waarvoor het is onteikkeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmbkjb
robnieuw schreef op zaterdag 26 augustus 2017 @ 08:04:
[...]

Heb gister avond Neo naar Binance gestuurd van Bittrex en staat nog steeds op pending.

En ik vind het wel vreemd dat je Neo alleen in hele getallen kan overmaken. elke keer als je het naar iemand anders overmaakt kom je zelf uit op gebroken getallen. Waar blijven al die cijfers achter de komma? Wie wordt er beter van? :o
Volgens mij kan je neo alleen in hele getallen overmaken naar de officiele neo wallet. Van exchange naar exchange ( bijv. bittrex naar binance) kan je als het goed is wel met cijfers achter de komma versturen.
Correct me if i'm wrong

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robnieuw
kmbkjb schreef op zaterdag 26 augustus 2017 @ 11:20:
[...]

Volgens mij kan je neo alleen in hele getallen overmaken naar de officiele neo wallet. Van exchange naar exchange ( bijv. bittrex naar binance) kan je als het goed is wel met cijfers achter de komma versturen.
Correct me if i'm wrong
Ik kreeg bij Bittrex de melding dat ik alleen hele getallen kan overmaken en dat was naar Binance toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmbkjb
robnieuw schreef op zaterdag 26 augustus 2017 @ 11:22:
[...]

Ik kreeg bij Bittrex de melding dat ik alleen hele getallen kan overmaken en dat was naar Binance toe.
Ik had op forumfok gelezen dat de officiele wallet alleen hele neo's accepteerde en dat het niet van toepassing was bij exchanges.

Kan alleen niet vinden waar het staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orangelights23
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 21-09 15:03
[...]

Van exchange naar exchange/wallet zijn inderdaad hele getallen. Let wel dat je 0.1 fee betaald. Heb je 10 Neo's die je naar een andere exchange/wallet wil sturen vanuit een exchange, maak dan 10,1 over. Vanuit de Neo wallet kan je wel met decimalen werken.

Er gaan geruchten dat Visa geen debit cards meer gaat uitgeven in landen buiten Europa, waarvan TenX gebruik maakt. Iemand hier meer informatie over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quanza
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 19-09 02:14
[...]

Gisteren van Bittrex naar Binance overgeboekt.
Bittrex Fee = 0.02500000
Dus heb x.02500000 verzonden.
En x is bij Binance aangekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meessen
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 14-03-2024
Korkss schreef op zaterdag 26 augustus 2017 @ 07:07:
This week, Bithumb, South Korea’s leading bitcoin exchange and the world’s largest cryptocurrency exchange, is about to provide the push Monero has long needed. Bithumb is set to list Monero in its cryptocurrency trading platform tomorrow, on August 27. Because it handles around $700 million worth of trades on a daily basis, the integration of Monero by Bithumb is expected to be an immediate and drastic increase in liquidity for Monero traders, users and investors.

Niks gelogen.. nieuwe HIGH op Monero.
Jammer dat ik die aankondiging gemist heb, de prijs is al meer dan verdubbeld (bijna x3) :|

Welke websites gebruiken jullie om nieuws van nieuwe listings bij te houden? Ik kom er meestal te laat achter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 05:44
Meessen schreef op zaterdag 26 augustus 2017 @ 12:09:
[...]

Jammer dat ik die aankondiging gemist heb, de prijs is al meer dan verdubbeld (bijna x3) :|

Welke websites gebruiken jullie om nieuws van nieuwe listings bij te houden? Ik kom er meestal te laat achter.
Meeste check ik twitter

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrazendeKoe
Ik vind Twitter maar een onoverzichtelijk Medium, echt a la Facebook. Je krijgt gedeelde berichten van mensen die je volgt, dat wil ik helemaal niet zien. Maar eens door de settings heen lopen vandaag..

Nog een andere vraag: Ik heb een conditional sell order geplaatst op Bittrex, dat ie mijn Lisk verkoopt voor 0,0010500 zodra de koers 0,00105001 aantikt (koers nu: 0,00127300). Hier de afbeelding van de sell order: https://ibb.co/mbao45

Nu staat er onder condition: "Your sell order will submit when the next executed trade is Less Than Or Equal To 0,00105001."

Betekent dit als een willekeurig persoon bijv. 1 Lisk verkoopt voor minder dan 0,00105001 dat mijn order gelijk uitgevoerd wordt, ook al ligt de koers van Lisk daar ver boven? Als dat zo is, ga ik de sell order niet laten staan, lijkt me niet bepaald veilig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ubernerd
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 28-08 14:14
Zit inmiddels al meer dan een uur te wachten (nu 3 confirmations) om 0.29BTC ($1255) met een fee van 0.0032BTC ($13.94 :F ) bevestigd te krijgen. Ondertussen vallen de speculanten over elkaar heen (FOMO) om maar meer BTC te vergaren...

Sweex vind ik klinken als de tekstuele weergave van het fijnknijpen van een jong vogeltje... zoals je het in tekenfilms hoort dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhndy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 04-06 09:32
GrazendeKoe schreef op zaterdag 26 augustus 2017 @ 12:23:
[...]

Ik vind Twitter maar een onoverzichtelijk Medium, echt a la Facebook. Je krijgt gedeelde berichten van mensen die je volgt, dat wil ik helemaal niet zien. Maar eens door de settings heen lopen vandaag..

Nog een andere vraag: Ik heb een conditional sell order geplaatst op Bittrex, dat ie mijn Lisk verkoopt voor 0,0010500 zodra de koers 0,00105001 aantikt (koers nu: 0,00127300). Hier de afbeelding van de sell order: https://ibb.co/mbao45

Nu staat er onder condition: "Your sell order will submit when the next executed trade is Less Than Or Equal To 0,00105001."

Betekent dit als een willekeurig persoon bijv. 1 Lisk verkoopt voor minder dan 0,00105001 dat mijn order gelijk uitgevoerd wordt, ook al ligt de koers van Lisk daar ver boven? Als dat zo is, ga ik de sell order niet laten staan, lijkt me niet bepaald veilig.
Volgens mij gaat die situatie alleen op als het orderboek dermate leeg is dat een order onder die koers uitgevoerd wordt. Er zijn nu kopers rond de huidige koers, als ik mijn Lisk zou willen verkopen zou ik dat natuurlijk doen voor een hogere prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

Ubernerd schreef op zaterdag 26 augustus 2017 @ 12:46:
Zit inmiddels al meer dan een uur te wachten (nu 3 confirmations) om 0.29BTC ($1255) met een fee van 0.0032BTC ($13.94 :F ) bevestigd te krijgen. Ondertussen vallen de speculanten over elkaar heen (FOMO) om maar meer BTC te vergaren...
https://www.reddit.com/r/...her_fees_until_september/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrazendeKoe
Rhndy schreef op zaterdag 26 augustus 2017 @ 12:48:
[...]

Volgens mij gaat die situatie alleen op als het orderboek dermate leeg is dat een order onder die koers uitgevoerd wordt. Er zijn nu kopers rond de huidige koers, als ik mijn Lisk zou willen verkopen zou ik dat natuurlijk doen voor een hogere prijs.
Dat lijkt mij ook het meest logische, maar better safe than sorry. @Rannasha, weet jij dit wellicht? O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troxx
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 13-01-2020

troxx

Vechain maximalist

Guys, heb even een vraagje. Lees al een tijdje mee - dank voor alle informatie.
Inmiddels ook een leuke portfolio opgebouwd van BTC, ETH, NEO, IOT, LTC, BNB, WAVES, STRATIS, RIALTO, GOLEM, OMG. Grote meerderheid in de paar eerstgenoemde coins.

Heb recentelijk een incidentje gehad en het zou kunnen dat het me een paar NEO kan gaan kosten. Ik wilde een paar NEO van Bittrex naar mijn desktop wallet Neo-Gui sturen. Daarop een wallet aangemaakt en toen de coins verstuurd. Laatste block was inmiddels geindexed maar de coins verschenen nog niet in mijn wallet. Toen wilde ik de index rebuilden en waarschijnlijk heb ik toen per ongeluk een nieuwe wallet aangemaakt en mijn neo wallet.dbt file overschreven.

Opeens stond er een nieuw wallet number in het programma. Ik vrees dat ik mijn NEO nu kwijt ben (gelukkig was het lang niet mijn hele balance maar toch voelt het niet lekker).

Heb geprobeerd om in windows terug te gaan naar de vorige versie van het bestand, maar Windows kan me hier niet in helpen.

Wat heb ik nog:
- adres van mijn NEO wallet
- password in de gui die ik heb gebruikt bij het aanmaken van de wallet.

ik weet eerlijk gezegd niet of ik ooit een private key in mijn scherm heb zien verschijnen. Ik vermoed van niet anders had ik dat wel uitgeprint op a4 en in mijn key mapje gedaan.

Mijn vraag aan de community: zijn deze paar NEO coins verloren of is er nog een weg om deze wallet te restoren? Ik vrees het eerste.

aka Crypto T

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

https://www.reddit.com/r/CryptoCurrency/

Redelijke neutrale berichtgeving en goed te filteren op Top berichten van afgelopen dag, week etc. Er zijn links naar de grootste andere Reddits zowel algemeen als coin-specifiek. Bij die laatste categorie is het nieuws sterk gekleurd door fanboys. Op zich begrijpbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
troxx schreef op zaterdag 26 augustus 2017 @ 13:39:
Mijn vraag aan de community: zijn deze paar NEO coins verloren of is er nog een weg om deze wallet te restoren? Ik vrees het eerste.
Je hebt niets aan mijn antwoord, maar dit is de reden dat je backups moet maken van dergelijke bestanden naar een andere locatie. Bij iedere grote transactie maak ik een kopie van dat bestand naar een andere locatie met in de naam van het bestand de betreffende datum om overschrijven te voorkomen.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
  • Laatst online: 06-09 16:30

Swerfer

Hmm...

Zoek eens op undelete programma's. Meestal wordt een bestand niet letterlijk overschreven, maar wordt er een nieuw bestand op de schijf geplaatst op een lege locatie waarna de pointer naar het originele bestand wordt gewist. Meestal wordt dus niet perse het originele bestand gewist en kan je een poging wagen met een undelete programma.

[ Voor 8% gewijzigd door Swerfer op 26-08-2017 14:31 ]

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickChange
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20-09 21:26
Ik had ergens in de reacties gelezen dat je best aankoopt via Bitstamp dan vermijd je de omzetting van EUR naar dollar? En dan kun je omzetten naar BTC en dan naar bittrex of kraken enz... om te handelen?

Ik zit nu bij kraken en hoor meer en meer negatieve verhalen...

Zou dat schelen bovenstaande methode?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kmbkjb
alBildjiekiyya schreef op zaterdag 26 augustus 2017 @ 14:37:
Ik had ergens in de reacties gelezen dat je best aankoopt via Bitstamp dan vermijd je de omzetting van EUR naar dollar? En dan kun je omzetten naar BTC en dan naar bittrex of kraken enz... om te handelen?

Ik zit nu bij kraken en hoor meer en meer negatieve verhalen...

Zou dat schelen bovenstaande methode?
Bij zowel bitsamp als kraken kan je euro's storten en omzetten naar BTC ( Of ETH of LTC).

Bij kraken betaal je 0,16 % transaction fee. Daarnaast betaal je 0,001 btc om te verzenden naar bittrex dus ongeveer 4 dollar om de btc te verzenden.
Bij Bitsamp betaal je 0,25 % transfee. maar kost het je niets om je BTC te withdrawen en scheelt het je dus dus 0,001 btc ( ongeveer 4 dollar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthias87
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 26-08 10:30
[...]

Ik gebruik reddit. Aangemeld op alle crypto subs.
Zag op xmrtrader vorige week de aankondiging van Bithumb. Ingekocht op 50. Goede investering :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickChange
kmbkjb schreef op zaterdag 26 augustus 2017 @ 14:43:
[...]

Bij zowel bitsamp als kraken kan je euro's storten en omzetten naar BTC ( Of ETH of LTC).

Bij kraken betaal je 0,16 % transaction fee. Daarnaast betaal je 0,001 btc om te verzenden naar bittrex dus ongeveer 4 dollar om de btc te verzenden.
Bij Bitsamp betaal je 0,25 % transfee. maar kost het je niets om je BTC te withdrawen en scheelt het je dus dus 0,001 btc ( ongeveer 4 dollar)
Ik kan de reactie helaas niet terugvinden... Kan het zijn dat het ook ging omtrent de huidige valuta? Er wordt gehandeld in dollar op kraken en op bitstamp in euro. Heeft dit er iets mee te maken?

Bij het eerste heb je dus speling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal,

Ik ben opzoek naar een goed handels boek waar je leert te handelen met termen als MACD, RSI, wave patronen etc. Is die erg? Ik ben benieuwd, alvast bedankt. ;)

Ik had trouwens gistermiddag een prognose gemaakt van MCO/BTC:
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DIFTW3gWAAEdFK7.jpg:large

Kijk eens waar het nu op staat _/-\o_

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 26-08-2017 15:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NickChange
Verwijderd schreef op zaterdag 26 augustus 2017 @ 14:59:
Hallo allemaal,

Ik ben opzoek naar een goed handels boek waar je leert te handelen met termen als MACD, RSI, wave patronen etc. Is die erg? Ik ben benieuwd, alvast bedankt. ;)

Ik had trouwens gistermiddag een prognose gemaakt van MCO/BTC:
[afbeelding]

Kijk eens waar het nu op staat _/-\o_
Misschien dat dit je al op weg helpt:

http://www.investopedia.com/university/charts/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kmbkjb
alBildjiekiyya schreef op zaterdag 26 augustus 2017 @ 14:57:
[...]

Ik kan de reactie helaas niet terugvinden... Kan het zijn dat het ook ging omtrent de huidige valuta? Er wordt gehandeld in dollar op kraken en op bitstamp in euro. Heeft dit er iets mee te maken?

Bij het eerste heb je dus speling?
Bij zowel bitsamp als kraken kan je euro storten. Daarnaast kan je omzetten in BTC, ETH en LTC.
Bij beiden hoef je niet eerst om naar dollar. Het verschil zit er echt in dat je de zonder kosten kan withdrawlen op bitsamp en op kraken daar een withdrawl fee voor betaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• imani
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 12-05-2019
Verwijderd schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 16:02:
[...]

Ik heb de whitepaper net snel doorgelezen en vind dat de 'ICO' nogal omslachtig georganiseerd wordt. Er zijn 100 miljoen TEU-tokens in totaal. Het aantal TEU-tokens wat je krijgt hangt af van de totale investering tijdens een investeringsronde.

Dus als voorbeeld:

Er zijn 2500 tokens.

- Piet investeert 30 Ether
- Jan investeert 15 Ether
- Maria investeert 5 Ether

Totaal aantal geïnvesteerde Ethers = 50

2500 tokens / 50 Ether = 50 tokens per Ether.

Piet krijgt dus 1500 tokens, Jan 750 en Maria 250.

Op zich niet heel raar want dit systeem wordt wel vaker toegepast.

Om je tokens te verzilveren moet je vervolgens:

[...]

Dat is naar mijn mening onnodig omslachtig en niet echt gebruiksvriendelijk.

Maar mijn grootste 'probleem' is het volgende. 60% van de tokens worden niet uitgegeven. 6% is voor het Founding Team (2 jaar lock-up) en 54% voor Marketing & Development.

Vervolgens zijn er 3 investeringsrondes:

- Pre Initial Token Sale (2M TEU-tokens)
- Initial Token Sale (18M TEU-tokens)
- Second Token Sale (20M tokens)

De huidige ronde is de Pre-ITS. Er is op dit moment 165 Eth geïnvesteerd. De Pre-ITS bevat 2M tokens. Huidige stand van zaken: 2M / 165 = 12121 tokens per Eth. Eth is op dit moment $333. $333 / 12121 = $0.0274 per token. Een erg goede prijs. Maar de Pre-ITS loopt nog 25 dagen.

Het nadeel aan het systeem wat ze gebruiken is dus dat je niet weet hoeveel tokens je krijgt voor je investering. Bij dit systeem zie je dan ook vaak dat er op de laatste dag (vooral in de laatste uren) van een investeringsronde nog ontzettend veel geïnvesteerd wordt. Iedereen kan namelijk precies zien hoeveel er geïnvesteerd is en op basis daarvan een berekening maken. Lijkt het 12 uur voor het einde nog alsof je $0.10 per token gaat betalen, dan zou het na het sluiten van de investeringsronde wel eens $1,- kunnen blijken te zijn.

De 'Contribution Cap' voor de huidige fase (Pre-ITS) is 14000 Eth. In het minst gunstige geval ontvang je dus 2M / 14000 = ongeveer 143 tokens per Eth. Is $333 / 143 = $2.33 per token. Een veel minder gunstige prijs.

Ik heb (nog) geen achtergrond onderzoek gedaan naar het team, de markt, etc. Maar puur op basis van hun Bitcointalk-thread, de (opzettelijk) enigszins vage ICO-constructie welke uit meerdere, langlopende fases bestaat, de goed georganiseerde social media kanalen en het feit dat ze adverteren en het nieuws opzoeken geeft voor mij aan dat ze veel tijd en aandacht besteden aan het binnenhalen van zoveel mogelijk geld.

Ik heb geen mening over de inhoud van dit project. Misschien heeft het heel veel potentie en kunnen TEU-tokens 'to the moon' gaan. Maar de ICO/ITS zorgt er wel voor dat ik dit project extra kritisch ga benaderen.
We zouden meer mensen zoals jij moeten hebben, super bijdrage aan de community. Hulde! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• papaleo
GrazendeKoe schreef op zaterdag 26 augustus 2017 @ 09:15:
[...]

Oeh wel gespreid blijven beleggen he, bqx is al ruim 20x gegaan sinds de ico. Zit je al in de telegram? Het team is erg actief bezig met de community. Op het moment zijn ze vooral bezig om op een grote exchange te komen en hun beta product te maken.

Zelf heb ik tijdens de ico er maar 1 eth in gestopt, achteraf gezien had ik er wel meer in willen stoppen haha. Ik heb er dus 4300 :)
Ik heb buiten deze coin nog wat geld in NEO,MIOTA,OMG,ARK en Waves zitten..
Maar goed het is altijd achteraf...,had ik er maar tijdens de ico bij geweest dan had ik nu al een flinke klapper gemaakt.
Uhh...wat is 'de telegram' ?
Heb er nu toch ook al een slordige 4.5 BTC in zitten (18900 BQX) en verwacht dat wanneer de bqx los gelaten word op de grote exchances er wellicht een factor 10x en later misschien wel 100x in gaat zitten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:52
papaleo schreef op zaterdag 26 augustus 2017 @ 18:02:
[...]

Maar goed het is altijd achteraf...,had ik er maar tijdens de ico bij geweest dan had ik nu al een flinke klapper gemaakt.
Heb er nu toch ook al een slordige 4.5 BTC in zitten (18900 BQX) en verwacht dat wanneer de bqx los gelaten word op de grote exchances er wellicht een factor 10x en later misschien wel 100x in gaat zitten.
De Telegram ICO is gister open gegaan, en lijkt er op een nieuwe record te gaan zetten. Poloniex en Kraken hebben al aangegeven dat ze hun beurs daar naartoe zullen verhuizen als het platform uit beta gaat en Microsoft Azure heeft al aangegeven om ook in te stappen. Er zijn zelfs geruchten dat Facebook Markets er ook gebruik van gaat maken!

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
BNB gaat aardig onderuit. Geen idee waarom eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• papaleo
DaCoTa schreef op zaterdag 26 augustus 2017 @ 18:16:
[...]

De Telegram ICO is gister open gegaan, en lijkt er op een nieuwe record te gaan zetten. Poloniex en Kraken hebben al aangegeven dat ze hun beurs daar naartoe zullen verhuizen als het platform uit beta gaat en Microsoft Azure heeft al aangegeven om ook in te stappen. Er zijn zelfs geruchten dat Facebook Markets er ook gebruik van gaat maken!

:+
Op dit gebied ben ik nog een n00b :?
Wat is 'De Telegram ICO' ?
Hoe kom je daar,waar is dit te vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Executor16
  • Niet online
papaleo schreef op zaterdag 26 augustus 2017 @ 18:25:
[...]

Op dit gebied ben ik nog een n00b :?
Wat is 'De Telegram ICO' ?
Hoe kom je daar,waar is dit te vinden?
https://telegram.org/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:46
GrazendeKoe schreef op zaterdag 26 augustus 2017 @ 13:38:
[...]

Dat lijkt mij ook het meest logische, maar better safe than sorry. @Rannasha, weet jij dit wellicht? O+
Wat @Rhndy zegt klopt. Zie ook de TS over hoe en orderboek werkt.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liberteh
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 19:59

Liberteh

All your base belong to me

Wat een vaag gedoe, nergens iets te vinden over een Initial Coin Offering van het bedrijf Telegram....

First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• papaleo
Oke...thx ;)
Het is meer/of minder een berichten/messages platform,tòch?
Maar hoe vind je nu de berichten over BQX?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Liberteh
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 19:59

Liberteh

All your base belong to me

papaleo schreef op zaterdag 26 augustus 2017 @ 18:42:
[...]

Oke...thx ;)
Het is meer/of minder een berichten/messages platform,tòch?
Maar hoe vind je nu de berichten over BQX?
https://t.me/Bitquence

First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• papaleo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GrazendeKoe
papaleo schreef op zaterdag 26 augustus 2017 @ 18:02:
[...]

Sorry, ik ben een woordje vergeten en een hoofdletter. Ik bedoel de Telegram groep/community. Of het Telegram channel, hoe je het maar wil noemen. Je hebt er trouwens flink wat ingestopt, wauw. BQX heeft nu wat problemen omtrent SEC en het listen op andere exchanges. Vandaag werd wel duidelijk gezegd, zowel in de Telegram groep als op Dev. update op Youtube dat ze alles netjes volgens de regels gaan doen! :)

Volgens mij is @DaCoTa sarcastisch bezig verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:52
GrazendeKoe schreef op zaterdag 26 augustus 2017 @ 18:55:
[...]
Volgens mij is @DaCoTa sarcastisch bezig verder.
hihihi

Maar on-topic, ik ben wel benieuwd of de Bitcoin holders nu ook hun Bitcoin Cash holden, of heeft iedereen ze al verkocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orf
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 00:44

orf

DaCoTa schreef op zaterdag 26 augustus 2017 @ 18:57:
[...]

hihihi

Maar on-topic, ik ben wel benieuwd of de Bitcoin holders nu ook hun Bitcoin Cash holden, of heeft iedereen ze al verkocht?
Ik heb ze direct verkocht. Slecht inschatting geweest want de volgende dag was het 6-voudige waard geweest. Ik heb er geen geloof in, maar had niet gedacht dat de koers eerst juist zo omhoog zou gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
DaCoTa schreef op zaterdag 26 augustus 2017 @ 18:57:
[...]

hihihi

Verkocht voor een goede prijs. Totaal geen vertrouwen in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aevitas1
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07-09 14:09
Guys, heb even een vraagje. Lees al een tijdje mee - dank voor alle informatie.
Inmiddels ook een leuke portfolio opgebouwd van BTC, ETH, NEO, IOT, LTC, BNB, WAVES, STRATIS, RIALTO, GOLEM, OMG. Grote meerderheid in de paar eerstgenoemde coins.

Heb recentelijk een incidentje gehad en het zou kunnen dat het me een paar NEO kan gaan kosten. Ik wilde een paar NEO van Bittrex naar mijn desktop wallet Neo-Gui sturen. Daarop een wallet aangemaakt en toen de coins verstuurd. Laatste block was inmiddels geindexed maar de coins verschenen nog niet in mijn wallet. Toen wilde ik de index rebuilden en waarschijnlijk heb ik toen per ongeluk een nieuwe wallet aangemaakt en mijn neo wallet.dbt file overschreven.

Opeens stond er een nieuw wallet number in het programma. Ik vrees dat ik mijn NEO nu kwijt ben (gelukkig was het lang niet mijn hele balance maar toch voelt het niet lekker).

Heb geprobeerd om in windows terug te gaan naar de vorige versie van het bestand, maar Windows kan me hier niet in helpen.

Wat heb ik nog:
- adres van mijn NEO wallet
- password in de gui die ik heb gebruikt bij het aanmaken van de wallet.

ik weet eerlijk gezegd niet of ik ooit een private key in mijn scherm heb zien verschijnen. Ik vermoed van niet anders had ik dat wel uitgeprint op a4 en in mijn key mapje gedaan.

Ik heb geen idee. Ik werd helemaal panisch van dat pauper programma.

Ik raad je sterk aan Neon te downloaden, even te testen en dan over te stappen aangezien je het waarschijnlijk veel beter vind. Het is zoveel sneller en makkelijker te gebruiken..

Download hier: https://www.reddit.com/r/NEO/ -> rechts onder wallets staat de officiele link.

Ik had ook mijn wallet op een usb gezet en heb toen geprobeerd hierop te komen op mijn lapop (in het geval van een HDD crash), bleek dat 0 neo op mijn wallet stond. Terug naar mijn PC en toen had ik weer het werkelijke aantal. Afschuwelijk !

Even een Ledger Blue vraag, ik kan dit nergens online vinden... Hoeveel coins kunnen hierop? Op de ledger nano s moet je blijkbaar elke keer apps verwijderen en installeren als je er meerdere hebt (heb er nu 13 ofzo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 19:49

HollovVpo1nt

I like gadgets

Beste Tweakers, kunnen jullie mij misschien een boek of YouTube video serie adviseren waarin ik alle ins en outs van trading kan doornemen? Moet doel is om trading te begrijpen en uiteindelijk dit soort gratieken te leren lezen: Verwijderd in "[ZT] Cryptocurrencies - handel & koers #4"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aevitas1
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07-09 14:09
@HollovVpo1nt Bedoel je een site zoals dit?
Pagina: 1 ... 72 ... 111 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~[font=,24]ZERO TOLERANCE! LEES DIT EERST VOOR JE POST!~[/]
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.

Wat willen we hier niet zien?
  • Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.). Plaats die in Bitcoin (en overige cryptocurrencies) topic - deel 2
  • Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
  • Crypto en belasting. Hier offtopic, kan worden besproken in het bovengenoemde topic. Suggesties om te frauderen (zoals hiet niet netjes opgeven van je vermogen) worden niet gewaardeerd.
  • Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
  • Linkdrops. Begeleid links naar grote lappen tekst of video met een korte samenvatting (als die niet al gegeven is). Als jij iets interessant vindt om te delen, zeg er dan bij waarom je het interessant vindt.
  • Referrals. Ten overvloede, want dit staat ook in het algemene beleid van GoT.
  • Slowchat. Dit betreft dus óók reacties als "Bitcoin nu op $2800", "ETH daling is ingezet" , "To the moon!" en meer van zulks. Er is een speciaal Slack kanaal opgezet door de community waar veel van de hier actieve posters te vinden zijn: click
~[font=,16]Posts die hieraan voldoen worden vanaf nu zonder pardon en zonder notificatie verwijderd, sancties volgen bij herhaling.~[/]

Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om :).