[ZT] Cryptocurrencies - handel & koers #4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 71 ... 111 Laatste
Acties:
  • 940.818 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.oisyn schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 21:07:
[...]

En als jij denkt van niet moet je de TW beter lezen :Y)
Hodlen is ook een vorm van handelen ;)

Waarop je je coins dan (veiliger) wil bewaren is zeker inhoudelijk en hier van toepassing. Maar als je modje wil spelen dan kan dat natuurlijk ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eindhovenfinest
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21-09 10:18
yinx84 schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 16:49:
Echt, zijn er nog mensen die Litebit gebruiken? Kraken tier 2 is tegenwoordig binnen een mum van tijd geregeld en met SEPA heb je dezelfde dag nog geld er op. Ja de site is brak, maar je betaalt in ieder geval geen schofterige fees.
Ja, de koers van vele crypto is zo volatiel dat dat kleine fee verschil niet uitmaakt.

Disclaimer: zelf klant bij Litebit & Kraken.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:27

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 21:25:
[...]

Hodlen is ook een vorm van handelen ;)
Per definitie niet. Ik bén hier mod en de richtlijnen bestaan al een stuk langer dan jij op tweakers bent. Het staat je vrij om ze ter discussie te stellen; maar dan wel in Persoonlijke Financiën, Studie en Loopbaan - Feedback

En nu weer ontopic.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMX
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18-09 21:56

RMX

Steelo schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 20:04:
[...]

Binance schijnt GAS uit te keren;

https://binance.zendesk.c...ibute-GAS-to-NEO-holders-

Ik zit er nu ong. 2 weken en ik wacht nog op m'n eerste uitbetaling. (gebeurt 1x per maand)
Thnx! Daar maar eens aangemeld!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anders
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13-09 18:52
GrazendeKoe schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 20:59:
De enige waarde van de blockchain in dit Netflixvoorbeeld zie ik als volgt: je kan je data (film) decentraal opslaan waardoor het in principe niet meer gejat kan worden door derden (HBO weet er alles van ;)) en dat je dus betalingen plaats kan laten vinden zonder tussenkomst van een derde financiële partij.
En zelfs daar kun je je afvragen of daar wel echt waarde in zit. Beide zaken zijn alleen interessant voor de verkoper, maar de consument heeft er niks aan dus het zal de dienst ook niet beter of aantrekkelijker maken. De consument heeft er bv juist belang bij dat er verschillende betaalmogelijkheden zijn, zodat hij de voor hem voordeligste/makkelijkste kan kiezen. Wil je een currency opdringen aan je publiek dan kan dat alleen als daar voordelen tegenover staan. Muntjes bij festivals zijn bv irritant, maar het voordeel is dat de rijen aan de bar veel sneller gaan. Ik mis een duidelijke duiding van echte voordelen nog wel eens bij blockchain-initiatieven.

Ik spoor veilig of ik spoor niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrazendeKoe
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 01-09 12:58
Anders schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 21:47:
[...]

En zelfs daar kun je je afvragen of daar wel echt waarde in zit. Beide zaken zijn alleen interessant voor de verkoper, maar de consument heeft er niks aan dus het zal de dienst ook niet beter of aantrekkelijker maken. De consument heeft er bv juist belang bij dat er verschillende betaalmogelijkheden zijn, zodat hij de voor hem voordeligste/makkelijkste kan kiezen. Wil je een currency opdringen aan je publiek dan kan dat alleen als daar voordelen tegenover staan. Muntjes bij festivals zijn bv irritant, maar het voordeel is dat de rijen aan de bar veel sneller gaan. Ik mis een duidelijke duiding van echte voordelen nog wel eens bij blockchain-initiatieven.
Helemaal mee eens, met je laatste zin. En laten we eerlijk zijn, een tientje voor Netflix is gewoon niet duur.

Het is een hype, mensen denken niet meer goed na of de blockchain in bepaalde gevallen wel iets toevoegen zoals wij hierboven eigenlijk al zeggen. Maar dat wil niet zeggen dat we niet wat centen kunnen verdienen. Als andere de coin toch kopen... Het is enkel de truc uit te stappen zodra anderen ook realiseren dat de blockchain in dit voorbeeld niet echt toegevoegd waarde heeft.

NB: Ik vind projecten als een Storj, Sia, Elastic juist wel goede initiatieven waar de blockchain waarde toevoegt. Ik ben benieuwd naar jouw perceptie hierin!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mantus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-09 23:31
Ik heb vanmiddag 2 transacties gemaakt van Binance naar Kraken en deze staan beide nog op Processing. Ik heb inmiddels een ticket aangemaakt en hoor daar niet zoveel van.

Zijn er meer mensen met problemen om te withdrawen vanuit Binance?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Memocrat
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 20-07-2024
Kraken heeft de regels veranderd waardoor er geen advanced orders meer te plaatsen zijn op de website. Je kan jouw geld er ook niet meer afhalen. Heb maar wat ripple gekocht (wat nu aan het dalen is) en wat litecoin.

Het alternatief schijnt bitstamp te zijn. Heeft iemand een idee hoe makkelijk het is om deze site te gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steelo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-03 22:29

Steelo

040 - Ole Ole Ole

Mantus schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 22:29:
Ik heb vanmiddag 2 transacties gemaakt van Binance naar Kraken en deze staan beide nog op Processing. Ik heb inmiddels een ticket aangemaakt en hoor daar niet zoveel van.

ik lees op hun slack channel dat er behoorlijk veel congestion (kan tot wel 12 uur of langer) is mbt btc en in mindere mate eth withdrawen. Ik las ook van een binance-member daaro dat het nog handmatig gebeurt en in een queue gezet wordt tot china weer wakker is.

Ltrz,....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Mantus schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 22:29:

Withdrawals doen ze daar (nog) handmatig aldus een supportmedewerker. Bij mij duurde het 18 uur.. best frustrerend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mantus
Luuk schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 22:37:
[...]

Withdrawals doen ze daar (nog) handmatig aldus een supportmedewerker. Bij mij duurde het 18 uur.. best frustrerend.
Nouja, in elk geval goed om te weten.. Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riven
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08:10
Cancun schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 21:23:
Zijn er trouwens meer cryptocurrencies welke dividend uitkeren. Zoals NEO dit met GAS doet zeg maar?
Waves met leasen naar een pool of als je Waves Community Tokens in je wallet hebt zitten. Deze hebben af en toe airdrops van ICO's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tinusvolkel
  • Registratie: Augustus 2014
  • Nu online
Heeft er iemand een verklaring waarom LTC ineens omhoog schiet? Normaal staat ie maar een beetje rond de €40 te schommelen...

Strava | 8600 Wp zzo | 1600 Wp nnw

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Woohooo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-09 20:19

Woohooo

Smilie, James Smilie

Kraken is echt zo brak. Totaal waardeloos op het moment, inmiddels alles eraf aan het halen en naar Bittrex aan het sturen al kost dat ook moeite met all Cloudflare errors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 12-09 15:17
Woohooo schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 22:56:
Kraken is echt zo brak. Totaal waardeloos op het moment, inmiddels alles eraf aan het halen en naar Bittrex aan het sturen al kost dat ook moeite met all Cloudflare errors.
Care to explain? Heb op dit moment in die zin niet echt ergens last van. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Memocrat
Danny.G schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 22:59:
[...]

Je maakt geen gebruik van de advanced orders? Wat is jouw spread dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woohooo
  • Laatst online: 21-09 20:19

Woohooo

Smilie, James Smilie

Danny.G schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 22:59:
[...]

Mijn Kraken story van afgelopen weken in het kort

- Api error's bij traden met cryptowatch
- Niet, te vroeg of te laat uitgevoerde orders voor zowel buy als sell met stoploss. Afgelopen week heb ik er letterlijk een uur over gedaan om simpelweg een market order in te voeren.
- Errors in het algemeen van cloudflare bij het inloggen of wisselen in menu's
- En als bonus kan je nu helemaal geen advanced orders meer uitvoeren
- Withdrawalls ben ik nu mee bezig, maar na 5x klikken en refresh op BCH krijg ik 5 verschillende melding van oa dat ik tier3 nodig heb (wat ik heb), 502 cloudflare melding, This feature is not currently available, something gone wrong try again

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mantus
Tinusvolkel schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 22:51:
Heeft er iemand een verklaring waarom LTC ineens omhoog schiet? Normaal staat ie maar een beetje rond de €40 te schommelen...
Volgens mij komt LN er eindelijk aan!

[ Voor 38% gewijzigd door Mantus op 23-08-2017 23:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ica1984
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 19-09 10:23
Memocrat schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 22:34:
Kraken heeft de regels veranderd waardoor er geen advanced orders meer te plaatsen zijn op de website. Je kan jouw geld er ook niet meer afhalen. Heb maar wat ripple gekocht (wat nu aan het dalen is) en wat litecoin.

Het alternatief schijnt bitstamp te zijn. Heeft iemand een idee hoe makkelijk het is om deze site te gebruiken?
volgens mij kan je er nog prima je geld er vanaf halen sommige paren zijn weggehaald zie hieronder (dit zijn de paren die weggehaald zijn)

• XBT/GBP
• ETH/GBP
• XRP/CAD
• XRP/JPY
• EOS/EUR
• EOS/USD
• XLM/EUR
• XLM/USD
• GNO/EUR
• GNO/USD
• REP/USD

dus ETH/EUR BTC/EUR en ongetwijfeld andere zijn nog gewoon mogelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrainCrash
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 00:57
Memocrat schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 22:34:

Ik ben sinds een week of wat voor het eerst begonnen met handelen in coins.
Heb een account op Bitstamp aangemaakt mede vanwege de vermelding hier in de TS.
Daarnaast nog een account op Bittrex.

Ik gebruik Bitstamp om daar de euro's vanaf mijn bankrekening naartoe te sturen.
Je kiest de optie Deposit, dan zeg je dat je dat via een EU/SEPA overschrijving doet, en krijg je de instructie/details waar het geld naartoe moet. Ze vermelden dat het binnen 1-3 werkdagen geprocessed wordt, in mijn gevallen was het telkens binnen 1 werkdag verwerkt.
Werkt super makkelijk (naar mijn idee). Terugboeken van euros naar bankrekening heb ik nog niet geprobeerd.

Reden dat ik voor Bitstamp heb gekozen is dat ze in Europa zitten, heb ik toch wat meer vertrouwen in, en je hebt niet met euro/USD omrekeningen te maken, en SEPA is inmiddels dus in europa gestandaardiseerd.

Omdat Bitstamp maar met een beperkt aantal coins kan werken (BTC, XRP, LTC, ETH) heb ik daarnaast een account op Bittrex.
Ik zet op Bitstamp mn euro's om naar BTC (dat is instantaan), dan stuur ik die naar Bittrex (dat duurt wat langer), en kan vanaf daar verder handelen.

Qua verificatie vraagt Bitstamp wel een 300dpi-scan van een ID (ID-kaart, paspoort of rijbewijs), en een afschrift van iets waaruit je woonadres te verifieren is. Ik heb een bankafschrift (met geblurde bedragen) gebruikt, hebben ze meteen mn rekeningnummer.
Beide documenten mogen gewatermerkt zijn, dus ik ben uiteraard even flink creatief met photoshop geweest voordat ik deze opstuurde, zodat ze zeker niet voor andere doeleinden te gebruiken zijn ;)
Verificatie was ook binnen 1 dag goedgekeurd.

Tot nu toe best tevreden over beide platforms.

-They say the User lives outside the Net, and inputs games for pleasure.... No one knows for sure... but I intend to find out!! .... REBOOT!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mantus
BrainCrash schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 23:27:
[...]

Heb een account op Bitstamp aangemaakt mede vanwege de vermelding hier in de TS.

Ik gebruik Bitstamp om daar de euro's vanaf mijn bankrekening naartoe te sturen.
Je kiest de optie Deposit, dan zeg je dat je dat via een EU/SEPA overschrijving doet, en krijg je de instructie/details waar het geld naartoe moet. Ze vermelden dat het binnen 1-3 werkdagen geprocessed wordt, in mijn gevallen was het telkens binnen 1 werkdag verwerkt.
Werkt super makkelijk (naar mijn idee). Terugboeken van euros naar bankrekening heb ik nog niet geprobeerd.

Reden dat ik voor Bitstamp heb gekozen is dat ze in Europa zitten, heb ik toch wat meer vertrouwen in, en je hebt niet met euro/USD omrekeningen te maken, en SEPA is inmiddels dus in europa gestandaardiseerd.

Omdat Bitstamp maar met een beperkt aantal coins kan werken (BTC, XRP, LTC, ETH) heb ik daarnaast een account op Bittrex.
Ik zet op Bitstamp mn euro's om naar BTC (dat is instantaan), dan stuur ik die naar Bittrex (dat duurt wat langer), en kan vanaf daar verder handelen.

Qua verificatie vraagt Bitstamp wel een 300dpi-scan van een ID (ID-kaart, paspoort of rijbewijs), en een afschrift van iets waaruit je woonadres te verifieren is. Ik heb een bankafschrift (met geblurde bedragen) gebruikt, hebben ze meteen mn rekeningnummer.
Beide documenten mogen gewatermerkt zijn, dus ik ben uiteraard even flink creatief met photoshop geweest voordat ik deze opstuurde, zodat ze zeker niet voor andere doeleinden te gebruiken zijn ;)

Gewoon benieuwd maar waarom gebruik je BTC ipv LTC of ETH om te verzenden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bakkels
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 19-05-2021
Mantus schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 23:28:
[...]

En nu ben ik weer benieuwd :) Wat zijn de voordelen om in LTC of ETH te verzenden tussen exchanges ipv BTC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrainCrash
Mantus schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 23:28:
[...]

Geen specifieke reden.. Of omdat ik pas begonnen ben, zeg maar.
Als je voor het eerst een transactie moet doen, welke weg kies je dan? In mijn geval koos ik voor de grootste/oudste/bekendste.. BTC dus.. leek me het minst risicovol :)

Als er voordelen zijn om één van de andere coins te kiezen, ipv BTC, dan hoor ik ze graag! 8)

-They say the User lives outside the Net, and inputs games for pleasure.... No one knows for sure... but I intend to find out!! .... REBOOT!!!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 996
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:30

996

Bakkels schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 23:31:
[...]

En nu ben ik weer benieuwd :) Wat zijn de voordelen om in LTC of ETH te verzenden tussen exchanges ipv BTC?
Snelheid? Lagere fee?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bakkels
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 19-05-2021
Ah ok. Ik ben vooral nog bezig me in de achtergrond van de verschillende coins te verdiepen en nog niet aan de technische details van traden zelf toegekomen, vandaar. Thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mantus
Dit, goedkoper en sneller

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08:12
Withdrawals vanaf Bitstamp zijn gratis voor klanten, dus fees zijn geen reden om geen BTC te gebruiken om dingen van Bitstamp af te halen.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pietz0r
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 19-09 13:56
Tinusvolkel schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 22:51:
Goed nieuws voor Ltc. Lightning network is zo goed als klaar en dat betekent zeer binnenkort ook atomic swaps met bijv btc.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Larkinzzz
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 20-11-2024
https://twitter.com/lightning/status/900410322518810624

Litecoin en Vertcoin gaan flink stijgen vanacht, atomic swaps / lightning network komt eraan ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrainCrash
Das handig om te weten. Zal het volgende keer eens met een van de andere coins proberen :)

[ Voor 23% gewijzigd door BrainCrash op 23-08-2017 23:55 ]

• BrainCrash
Rannasha schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 23:50:
[...]

Withdrawals vanaf Bitstamp zijn gratis voor klanten, dus fees zijn geen reden om geen BTC te gebruiken om dingen van Bitstamp af te halen.
Ja, dat klopt. Ik was even in de war en dacht dat er nog een "default" network fee of zo overheen kwam, maar dat is inderdaad niet zo.
Alle cryptovaluta withdrawals en deposits van/naar bitstamp zijn gratis.

Dan blijft dus een eventuele snelheidsverbetering nog over als reden om andere valuta te gebruiken.
(oeps, zie dat mijn vorige reactie nog de laatste in de lijst was..)

[ Voor 6% gewijzigd door BrainCrash op 24-08-2017 00:09 ]

• kmbkjb
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 05-09-2018
Aangezien er steeds meer klachten zijn over kraken. Misschien toch de overstap naar bitsamp.
Bij kraken zijn withdrawls btc 0.001 ongeveer 4 dollar. Eth 0.005 dus ongeveer 1.5 dollar. Ltc is 0.02 dus 0.80 dollar. Daarnaast zijn alle aan en verkopen binne. Kraken zelf 0.16/0.26% (wanneer die .026% geldt weet ik eigenlijk niet)
Wat zijn de transactionfees bij bitsamp als je fiat naar btc/eth/ltc omzet of andersom?

• Rannasha
kmbkjb schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 00:22:
Wat zijn de transactionfees bij bitsamp als je fiat naar btc/eth/ltc omzet of andersom?
https://www.bitstamp.net/fee_schedule/

• kmbkjb
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 05-09-2018
inderdaad makkelijk op te zoeken. Excuus.
Bitsamp scheelt dus elke 4 dollar als je btc naar bittrex wilt versturen of als je weer btc naar bitsamp stuurt om fiat te maken. Alle kleine beetjes helpen.
Net zoals dat je nu zonder fee op binance kan handelen. duurt volgens mij nog maar een paar dagen en dan is dat ook weer voorbij.

• Noxa
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18-09 21:08
.oisyn schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 21:32:
[...]

Per definitie niet. Ik bén hier mod en de richtlijnen bestaan al een stuk langer dan jij op tweakers bent. Het staat je vrij om ze ter discussie te stellen; maar dan wel in Persoonlijke Financiën, Studie en Loopbaan - Feedback

En nu weer ontopic.
Zo jij bent goed gemutst. Zet dan ook even in de TW de discussie over Ledger's in het BTC topic thuis horen.

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Noxa schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 07:14:
[...]

Zo jij bent goed gemutst. Zet dan ook even in de TW de discussie over Ledger's in het BTC topic thuis horen.
Right, want uit het zinnetje "Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.)" kan je natuurlijk niet bedenken dat wallet hardware daar logischerwijs ook onder valt 8)7.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• Sebastiaan_2005
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19-08-2021
Ik vind het bizar dat sommige wallets geen accurate weergave doen van de prijzen op dat moment. Zeker als ze ook exchange doen tussen verschillende crypto's. Ik lees voornamelijk welke wallets niet goed zijn, met welke hebben jullie wel goede ervaring?

• Rookert25
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 19-09 12:09
Zijn mensen hier lid van Hacked (https://hacked.com)? Geeft markt- en ICO-analyses en komt aardig neutraal over wat betreft.

• Noxa
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18-09 21:08
.oisyn schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 08:37:
[...]

Right, want uit het zinnetje "Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.)" kan je natuurlijk niet bedenken dat wallet hardware daar logischerwijs ook onder valt 8)7.
edit://
Laat maar, al aangepast.

[ Voor 6% gewijzigd door Noxa op 24-08-2017 09:23 ]

• Mantus
Lightning Network voor LTC komt er bijna aan. Dit zou goed nieuws moeten zijn voor LTC en invloed op de prijs moeten gaan hebben.

Even een dummy vraag dan: Atomic Swap zorgt voor een crosschain betaling waarmee men met LTC kan betalen en kan kiezen om BTC te ontvangen.

Werkt dit met BTC en BCH of enkel voor BCH?

• Rannasha
Mantus schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 09:43:
Lightning Network voor LTC komt er bijna aan. Dit zou goed nieuws moeten zijn voor LTC en invloed op de prijs moeten gaan hebben.

Even een dummy vraag dan: Atomic Swap zorgt voor een crosschain betaling waarmee men met LTC kan betalen en kan kiezen om BTC te ontvangen.

Werkt dit met BTC en BCH of enkel voor BCH?
Enkel BTC, juist niet met BCH. Atomic swaps en lightning networks vereisen dat er geen transaction malleability mogelijk is. SegWit lost transaction malleability op voor Bitcoin-achtige cryptocurrencies en gezien BCH expliciet geen SegWit wil, is BCH niet geschikt voor deze nieuwe toepassingen.

• Mantus
Rannasha schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 09:46:
[...]

Enkel BTC, juist niet met BCH. Atomic swaps en lightning networks vereisen dat er geen transaction malleability mogelijk is. SegWit lost transaction malleability op voor Bitcoin-achtige cryptocurrencies en gezien BCH expliciet geen SegWit wil, is BCH niet geschikt voor deze nieuwe toepassingen.
Nu wordt er ineens een hoop duidelijk over de fork. BCH heeft dus SW, BTC niet en is daardoor nog wel toepasbaar voor LN.

Dank!

• Rannasha
Andersom.

BTC: 1 MB blocks*, SW
BCH: 8 MB blocks, geen SW

*: SW verandert hoe block-grootte gemeten wordt en blocks met SW transacties kunnen groter zijn dan 1 MB.

Verwijderd

Er wordt veel gespeculeerd over VTC/vertcoin, vooral icm LTC en lightning network en atomic swaps. (Buzzword alert!)

Het is een coin die een erg lage market cap heeft op het moment, heb er zelf maar even wat gekocht. Potentie voor leuke stijgingen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Guus Leeuwis
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Rookert25 schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 09:03:
Zijn mensen hier lid van Hacked (https://hacked.com)? Geeft markt- en ICO-analyses en komt aardig neutraal over wat betreft.
Thnx voor de tip. Nog geen lidmaatschap.

Hier staan wel een paar aardige quasi-analyses: Lees bijvoorbeeld deze eens!

• icecreamfarmer
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-09 11:19

icecreamfarmer

en het is

kmbkjb schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 01:15:
inderdaad makkelijk op te zoeken. Excuus.
Bitsamp scheelt dus elke 4 dollar als je btc naar bittrex wilt versturen of als je weer btc naar bitsamp stuurt om fiat te maken. Alle kleine beetjes helpen.
Net zoals dat je nu zonder fee op binance kan handelen. duurt volgens mij nog maar een paar dagen en dan is dat ook weer voorbij.
Bitstamp is dan goedkooper dan Bittonic? Iemand ervaring met sepa overschrijving en snelheid?
Ik wil me namelijk uit de markt terug trekken ivbm aankoop van een woning.

ik zie ik zie wat jij niet ziet

• Defector
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 10:45:
Er wordt veel gespeculeerd over VTC/vertcoin, vooral icm LTC en lightning network en atomic swaps. (Buzzword alert!)

Het is een coin die een erg lage market cap heeft op het moment, heb er zelf maar even wat gekocht. Potentie voor leuke stijgingen.
Denk je dat er nog een verdere stijging komt? Gister en vannacht heeft die al een stap gemaakt. Op dit moment is die weer wat dalend.

• Rookert25
Guus Leeuwis schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 10:45:
[...]

Thnx voor de tip. Nog geen lidmaatschap.

Hier staan wel een paar aardige quasi-analyses: Lees bijvoorbeeld deze eens!
Heb een week trial genomen voor USD 10, even kijken wat ze allemaal bieden. ICO-analyses zijn wel fijn voor de luie lezer.

Daarnaast zag ik - zal hier misschien al genoemd zijn - dat over 17 dagen de eerste ICO op het NEO-platform begint. Het gaat om RPX (Red Pulse Token), onderdeel van het Chinese bedrijf Red Pulse dat zich met hun Chinese marktupdates/analyses in Engelse taal vooral richt op buitenlandse analysten/investeerders die last hebben van de taalbarrière.

RPX moet deelnemers aan het platform belonen voor hun bijdragen en zo adverteerders uitbannen omdat hun inkomsten niet meer nodig zijn. Op die wijze willen ze zichzelf in de markt zetten als kwalitatief hoogwaardige dienstverlener. Hun business bestaat al en ze hebben lopende contracten met Bloomberg en Thompson Reuters, dus heb zelf niet het idee dat het een baanbrekend concept is.

Wel denk ik dat - gezien ze al up and running zijn - weer wat exposure creëren voor NEO de komende 3 weken zodat we wellicht weer boven de USD 50 - 65 gaan en een nieuwe bodem zetten op USD 55. Een succesvolle ICO zal dit alleen maar katalyseren.

• michi
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18-02 05:14
Nog mensen die om twee uur proberen tron te kopen? Komt die TRX vanzelf om twee uur op de Exchange van binance te staan? Of is er een apparte pagina voor?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

intouss schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 11:08:
XRP market cap nu $ 11 b dat is 1/3 van ETH. Het kan volgens mij toch niet zo zijn dat als XRP zo doorsteigd een grotere waarde krijgt dan ETH?
Ik hoop het eerlijkgezegd wel... vorige week nog net op tijd 31,000 XRP gekocht voor net 0.15 EUR/unit...

Hopelijk stijgt hij door tot of over het hoogtepunt bereikt in mei van 0.35EUR en dan hebben we toch een mooi winst.

• Viper®
  • Niet online
michi schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 11:29:
Nog mensen die om twee uur proberen tron te kopen? Komt die TRX vanzelf om twee uur op de Exchange van binance te staan? Of is er een apparte pagina voor?
zou best willen maar gisteren heb ik mijn foon gereset en blijkbaar maakt google authenticator geen backups van je keys. Dus ik kan op dit moment niet bij mijn Binance account.
al vermoed ik dat het binnen 60 sec uitverkocht is :P

• nielskep
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 17-08 15:20
Zhou schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 18:31:
[...]

Succes! Laat je hier nog weten of ze ook gereageerd hebben?

Bij Bittrex duurde het bij mij 3 werkdagen (2 weken geleden). Omdat het deposit toch aangekomen was heb ik ze maar niet meer beantwoord. Vandaag een herinnering of ik dat nog wilde doen, anders zien ze als opgelost. Kijk, dat is pas klantenservice. :)
Ik laat het je weten, ik zie op bitcointalk (https://bitcointalk.org/i...6.msg21115347#msg21115347) dat ik niet enige ben met die coin. Gelukkig was mijn transfer maar 1/10de van de andere case.

• Tdewagt
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 20-10-2024
michi schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 11:29:
Ja ik ga ze proberen te komen met ETH. Alleen ben ik bang dat het niet gaat lukken, gister was ik er direct bij, maar niet gelukt..

• Tdewagt
Viper® schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 11:35:
[...]

zou best willen maar gisteren heb ik mijn foon gereset en blijkbaar maakt google authenticator geen backups van je keys. Dus ik kan op dit moment niet bij mijn Binance account.
al vermoed ik dat het binnen 60 sec uitverkocht is :P
Oh dat is minder, hoe gaat dat nu in zijn werk dan? Ik heb dit namelijk ook maar als je je telefoon verliest.. Ik heb de keys voor authenticator niet opgeslagen..

• Viper®
  • Niet online
Tdewagt schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 11:49:
[...]

Oh dat is minder, hoe gaat dat nu in zijn werk dan? Ik heb dit namelijk ook maar als je je telefoon verliest.. Ik heb de keys voor authenticator niet opgeslagen..
De keys vanuit google authenticator kan je niet exporteren of backupen.
https://www.icontrolwp.co...le-authenticator-backups/

Heb nu een ticket open staan bij zendesk om 2FA uit te zetten zodat ik weer kan inloggen. Maar dit zal wel even duren, mogelijke verificatie etc, dus die tron ico ga ik missen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Bij het aanzetten van 2FA krijg je eenmalig een unlock key om 2FA uit te kunnen zetten als je je google authenticator keys kwijt bent. Dit hebben jullie niet gezien? :P

• willtc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09-09 13:18
Viper® schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 11:51:
[...]

De keys vanuit google authenticator kan je niet exporteren of backupen.
https://www.icontrolwp.co...le-authenticator-backups/

Heb nu een ticket open staan bij zendesk om 2FA uit te zetten zodat ik weer kan inloggen. Maar dit zal wel even duren, mogelijke verificatie etc, dus die tron ico ga ik missen.
Helaas voor jou te laat, maar eerder in dit topic kwam de tip voorbij dat als je 2FA instelt, je het beste een screenshot kan maken van de QR code ter backup.
Soms levert de site je ook een recovery key er bij, vaak niet, maar met het screenshot zit je dan altijd goed.

• Tdewagt
willtc schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 11:55:
[...]

Helaas voor jou te laat, maar eerder in dit topic kwam de tip voorbij dat als je 2FA instelt, je het beste een screenshot kan maken van de QR code ter backup.
Soms levert de site je ook een recovery key er bij, vaak niet, maar met het screenshot zit je dan altijd goed.
Goeie! ga ik direct even doen

Verwijderd

kmbkjb schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 00:22:
Aangezien er steeds meer klachten zijn over kraken. Misschien toch de overstap naar bitsamp.
Bij kraken zijn withdrawls btc 0.001 ongeveer 4 dollar. Eth 0.005 dus ongeveer 1.5 dollar. Ltc is 0.02 dus 0.80 dollar. Daarnaast zijn alle aan en verkopen binne. Kraken zelf 0.16/0.26% (wanneer die .026% geldt weet ik eigenlijk niet)
0.16% = Maker fee
0.26% = Taker fee

Daarnaast geeft de statusbar weer hoeveel van de 50.000 USD je in trade volume gedaan hebt over de afgelopen 30 dagen. Zodra je in dat tijdbeste 50.000 USD heb getrade zakt ie eerstvolgende naar ik dacht 0.14/0.24.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2017 12:22 . Reden: Continuous learning :) ]

• solardust
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 28-03 20:07
Rookert25 schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 11:10:
[...]

Heb een week trial genomen voor USD 10, even kijken wat ze allemaal bieden. ICO-analyses zijn wel fijn voor de luie lezer.

Daarnaast zag ik - zal hier misschien al genoemd zijn - dat over 17 dagen de eerste ICO op het NEO-platform begint. Het gaat om RPX (Red Pulse Token), onderdeel van het Chinese bedrijf Red Pulse dat zich met hun Chinese marktupdates/analyses in Engelse taal vooral richt op buitenlandse analysten/investeerders die last hebben van de taalbarrière.

RPX moet deelnemers aan het platform belonen voor hun bijdragen en zo adverteerders uitbannen omdat hun inkomsten niet meer nodig zijn. Op die wijze willen ze zichzelf in de markt zetten als kwalitatief hoogwaardige dienstverlener. Hun business bestaat al en ze hebben lopende contracten met Bloomberg en Thompson Reuters, dus heb zelf niet het idee dat het een baanbrekend concept is.

Wel denk ik dat - gezien ze al up and running zijn - weer wat exposure creëren voor NEO de komende 3 weken zodat we wellicht weer boven de USD 50 - 65 gaan en een nieuwe bodem zetten op USD 55. Een succesvolle ICO zal dit alleen maar katalyseren.
Ik ben ook benieuwd hoe het zit met hacked.com. Ik overweeg ook die trial te nemen. Ik lees voor de rest nergens meer online of mensen hun advies waardig vinden. Ik ben benieuwd wat jouw mening is over hun analyses na de trial. ;)

• Rannasha
Verwijderd schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 12:14:
[...]

0.16% = Aankoop fee
0.26% = Verkoop fee
Incorrect.

De lagere fee (0.16%) is de maker-fee, de hogere de taker-fee. Het maakt niet uit of het gaat om een koop- of verkooporder.

[ Voor 10% gewijzigd door Rannasha op 24-08-2017 12:17 ]

Verwijderd

Rannasha schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 12:16:
[...]

Incorrect.

De lagere fee (0.16%) is de maker-fee, de hogere de taker-fee. Het maakt niet uit of het gaat om een koop- of verkooporder.
Kortom 0.26% voor de Kraken user in all cases?

• Rannasha
Verwijderd schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 12:19:
[...]

Kortom 0.26% voor de Kraken user in all cases?
Nee. Alleen als je een market order plaatst of een limit order die direct wordt uitgevoerd. Voor limit orders die in het boek belanden betaal je de maker fee (0.16%).

Verwijderd

Rannasha schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 12:20:
[...]

Nee. Alleen als je een market order plaatst of een limit order die direct wordt uitgevoerd. Voor limit orders die in het boek belanden betaal je de maker fee (0.16%).
Clear - thanks! Weer wat geleerd.

• destroyer6670
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 14-09 15:46
PieterK123 schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 11:38:
Ik zie op Binance dat vandaag om 14:00 Tron kan worden gekocht. Zal wsl weer binnen 1 min zijn uitverkocht :).
Ben bekend met trading maar niet met iso's. Als ik er een vraagje over mag stellen:
-wordt er straks om 14 uur nieuwe bnb coins bijgemaakt zodat de prijs dropt en je goedkoop in kunt stappen?
-of neem je deel in de ico en krijg je op een bepaald moment er coins voor terug?
De site is bij mij voornamelijk in het Chinees, dus kan er niet zoveel tabak van maken (op de mobiel)
-is er snel een account aan te maken op binance of neemt dit een x dag in beslag?

• keest12
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 06-12-2023
Vraagje over Wagerr. Nu het gevecht tussen McGregor en Mayweather dichtbij komt en ze daar weddenschappen op aannemen zal de vraag naar Wagerr wel toenemen. Als het gevecht dus voorbij is zal een groot deel de munten wellicht dumpen tot er een volgend groot event gaat plaatsvinden. Is hier meer over bekend, met name hoe Wagerr plant om zulk soort waves te voorkomen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

keest12 schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 12:54:
Vraagje over Wagerr. Nu het gevecht tussen McGregor en Mayweather dichtbij komt en ze daar weddenschappen op aannemen zal de vraag naar Wagerr wel toenemen. Als het gevecht dus voorbij is zal een groot deel de munten wellicht dumpen tot er een volgend groot event gaat plaatsvinden. Is hier meer over bekend, met name hoe Wagerr plant om zulk soort waves te voorkomen?
wagerr wordt geburned.

https://steemit.com/crypt...-be-added-to-bitcoin-atms

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
destroyer6670 schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 12:42:
[...]

Ben bekend met trading maar niet met iso's. Als ik er een vraagje over mag stellen:
-wordt er straks om 14 uur nieuwe bnb coins bijgemaakt zodat de prijs dropt en je goedkoop in kunt stappen?
-of neem je deel in de ico en krijg je op een bepaald moment er coins voor terug?
De site is bij mij voornamelijk in het Chinees, dus kan er niet zoveel tabak van maken (op de mobiel)
-is er snel een account aan te maken op binance of neemt dit een x dag in beslag?
Als je de ICO pagina van TRON opent is daar een BUY knop.
Deze is vanaf 14:00 groen en beschikbaar, je vult hier je aantal TRON in en dan koop. Je dient dan wel ETH of BTC in je wallet te hebben. De coins krijg je als deze vrijgegeven worden.
https://www.tronlab.com/en.html
Je kan de site op engels zetten dmv ENG rechtsbovenin

[ Voor 3% gewijzigd door Viper® op 24-08-2017 13:28 ]

• PieterK123
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23-01 17:08
Misschien een hele domme vraag, op Binance kun je aanzetten 'using BNB to pay for fees'. Ik neem aan dat je korting krijgt op deze fees als je BNB houdt, maar niet dat BNB zélf gebruikt wordt om de fees te betalen toch?

• Viper®
  • Niet online
PieterK123 schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 13:36:
Misschien een hele domme vraag, op Binance kun je aanzetten 'using BNB to pay for fees'. Ik neem aan dat je korting krijgt op deze fees als je BNB houdt, maar niet dat BNB zélf gebruikt wordt om de fees te betalen toch?
Volgens mij juist wel. In plaats van dat er een fee ingehouden wordt op de currency die je koopt of verkoopt betaal je de fee dmv BNB.

BNB is hun eigen coin, zo proberen ze natuurlijk ook hun eigen promotie te doen.
Vanaf morgen worden er fees gerekend, dat is denk ik vanaf 18:00 vanavond.

• Fendt1z
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 24-10-2022
Net ETH naar ICO gestuurd. Iemand enig idee hoe lang het duurt voordat het in je wallet zit? 8)7 :+

• Viper®
  • Niet online
Fendt1z schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 13:45:
Net ETH naar ICO gestuurd. Iemand enig idee hoe lang het duurt voordat het in je wallet zit? 8)7 :+
Mijn ervaring is ongeveer 20 min
Dat was NEO, geen ETH
da's 5 min te laat voor de TRON ico :+

[ Voor 4% gewijzigd door Viper® op 24-08-2017 13:46 ]

• RRCreations
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12-09 11:27
Moet je trouwens de pagina van de ICO herladen om 14.00 of kan je het gewoon zo open laten staan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tdewagt
RRCreations schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 13:52:
Moet je trouwens de pagina van de ICO herladen om 14.00 of kan je het gewoon zo open laten staan?
Gister om 14:00 herladen, aangekocht. Stond er in progress en even later stond dat ik te laat was. Ik neem aan dat je moet verversen

• Steefmeister
  • Laatst online: 19-09 21:38
Deze week eens voorzichtig begonnen met het cryptocurrencies. Voor een paar tientjes wat litecoins en vertcoins gekocht via litebit. Tot nu toe doen die het best aardig.

Verwijderd

Defector schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 10:50:
[...]

Denk je dat er nog een verdere stijging komt? Gister en vannacht heeft die al een stap gemaakt. Op dit moment is die weer wat dalend.
Puur afgaande op huidige market cap plus de hype erbij, denk ik het van wel. Blijft 100% speculatie vanzelfsprekend.

• WahWah
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 18-09 20:23
Ik volg het forum hier een beetje sinds twee dagen terug (ben nog niet begonnen), maar wel interessant om te lezen. Ik kwam er wel in (TRON/BTC) en zag er nog 500miljoen staan, maarja helaas niks om mee te traden :P

• imani
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 12-05-2019
Ook hier kansloos, was er gelijk bij op stipt 14:00, copy paste, submit, order in queue, ladend cirkeltje, wachten, ennnnn niksssss!

Wat een focking waardeloos ICO systeem van dat TRON zeg, het is gewoon onmogelijk om als normale ziel kans te maken op wat tokens op deze manier. Alle 4 de ICO sessies binnen 10 seconden verkocht, wat een fraude.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Orangelights23
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 21-09 15:03
imani schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 14:06:
Ook hier kansloos, was er gelijk bij op stipt 14:00, copy paste, submit, order in queue, ladend cirkeltje, wachten, ennnnn niksssss!

Wat een focking waardeloos ICO systeem van dat TRON zeg, het is gewoon onmogelijk om als normale ziel kans te maken op wat tokens op deze manier. Alle 4 de ICO sessies binnen 10 seconden verkocht, wat een fraude.
Precies de reden dat ik niet meedoe aan dit soort ICO's. Is totaal niet gereguleerd en alle whales kunnen zo aan de gang gaan met manipulatie. In de aandelenwereld is dit niet voor niets verboden. Bespaar je de moeite en stress volgende keer maar |:(

• PieterK123
  • Laatst online: 23-01 17:08
Orangelights23 schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 14:08:
[...]

Precies de reden dat ik niet meedoe aan dit soort ICO's. Is totaal niet gereguleerd en alle whales kunnen zo aan de gang gaan met manipulatie. In de aandelenwereld is dit niet voor niets verboden. Bespaar je de moeite en stress volgende keer maar |:(
Heeft iemand überhaupt kunnen kopen haha?

• RRCreations
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12-09 11:27
Orangelights23 schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 14:08:
[...]

Dit is ook de laatste keer dat ik aan zoiets mee doe. Vond meer dan 3 miljard TRONS toch teveel van het goede.

• xmarvinx
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 14-11-2024
Ik had ingevuld wat er aan max. stond, gaf ie aan dat het geen geheel getal was ?

ik vulde dit in 765,245 of zoiets.

Moet ik dan 765,000 invullen ? of 765.000 met een punt
Waar kan je de status zien of je order gevuld is ?

• Xamsix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-08 18:02
xmarvinx schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 14:23:
Ik had ingevuld wat er aan max. stond, gaf ie aan dat het geen geheel getal was ?

ik vulde dit in 765,245 of zoiets.

Moet ik dan 765,000 invullen ? of 765.000 met een punt
Waar kan je de status zien of je order gevuld is ?
Trust me, het is niet gelukt. Was een grote puinzooi vandaag :)

PSN/Steam: Xamsix

• Fendt1z
Was dit de laatste sessie van TRX?

• Memocrat
ica1984 schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 23:15:
[...]

volgens mij kan je er nog prima je geld er vanaf halen sommige paren zijn weggehaald zie hieronder (dit zijn de paren die weggehaald zijn)

• XBT/GBP
• ETH/GBP
• XRP/CAD
• XRP/JPY
• EOS/EUR
• EOS/USD
• XLM/EUR
• XLM/USD
• GNO/EUR
• GNO/USD
• REP/USD

dus ETH/EUR BTC/EUR en ongetwijfeld andere zijn nog gewoon mogelijk
Maak jij gebruik van advanced orders op Bittrex of blijf je bij Kraken?
BrainCrash schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 23:27:
[...]

Op Kraken kan je ook geld storten en een aantal bitcoins kopen. Geen ID-vereiste voor het storten van geld. Alleen die advanced orders zijn daar niet meer mogelijk, waardoor ik naar bittrex zal moeten stappen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Dicht voor onderhoud. Weer een hoop slowchat hier :/

En weer open.

[ Voor 17% gewijzigd door .oisyn op 24-08-2017 15:05 ]

• ica1984
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 19-09 10:23
Memocrat schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 14:25:
[...]

Maak jij gebruik van advanced orders op Bittrex of blijf je bij Kraken?

[...]

Op Kraken kan je ook geld storten en een aantal bitcoins kopen. Geen ID-vereiste voor het storten van geld. Alleen die advanced orders zijn daar niet meer mogelijk, waardoor ik naar bittrex zal moeten stappen.
Kraken is voor mij m'n exit strategie, als ik naar fiat wil en uit wil laten keren.
gebruik verder altijd Bittrex

• Pingu007
  • Laatst online: 17-09 11:34
AdEx nu verhandelbaar op Gatecoin, heeft gelijk een mooie jump gemaakt!

• Sebastiaan_2005
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19-08-2021
Ik vind het maar verneukeratief sommige wallets. Litebit laat de prijzen op hun site zien van alle koersen maar voor de prijs waarvoor je ze kunt inkopen bij hun, dus niet de actuele koers van alle crypto's. Coinomi gebruikt weer een ander reken model en dit klopt ook vaak niet. Waar kijken jullie voor actuele koersen?

• Practics
  • Laatst online: 21-09 16:03
Sebastiaan_2005 schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 15:17:
Ik vind het maar verneukeratief sommige wallets. Litebit laat de prijzen op hun site zien van alle koersen maar voor de prijs waarvoor je ze kunt inkopen bij hun, dus niet de actuele koers van alle crypto's. Coinomi gebruikt weer een ander reken model en dit klopt ook vaak niet. Waar kijken jullie voor actuele koersen?
Gebruik hiervoor bittrex deze exchange werkt op vraag/aanbod dus in mijn ogen heb je altijd op dat moment een scherpe deal.

Echter gaat het vaak om klein geld. Interessant voor daytraders die veel transacties doen.

Verwijderd

imani schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 14:06:

Wat een ongefundeerd geklaag zeg, ik heb zelf de eerste sessie meegedaan, vrienden van mij de tweede en op dit moment kan je ze gewoon kopen. Geen bots of pre -ico of zoiets, gewoon op de site en snel klikken.

Ja, bij de eerste twee sessies waren ze (heel) snel uitverkocht, maar wat wil je als er wereldwijd maar zo weinig verkocht worden.

• WahWah
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 18-09 20:23
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/k6Oqvcmfa3WTlZbio0ZlqOSX/medium.png

Nog 93 Miljoen beschikbaar als ik op Buy click...is dit gewoon lagged? Het daalt wel telkens meer...inmiddels 86miljoen

• Barrtt
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 24-03-2024
Verwijderd schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 15:36:
[...]

Wat een ongefundeerd geklaag zeg, ik heb zelf de eerste sessie meegedaan, vrienden van mij de tweede en op dit moment kan je ze gewoon kopen. Geen bots of pre -ico of zoiets, gewoon op de site en snel klikken.

Ja, bij de eerste twee sessies waren ze (heel) snel uitverkocht, maar wat wil je als er wereldwijd maar zo weinig verkocht worden.
Ik heb ook nog de optie om ze te kopen. Momenteel voor 92% uitverkocht maar hij blijft bij mij elke keer hangen met de melding "you orders are in queue"... heel frustrerend. |:(

• Xamsix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-08 18:02
Verwijderd schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 15:36:
[...]

Het is niet ongefundeerd geklaag. De eerste twee sessies gingen prima. Alleen deze keer ging de hele site naar de klote. Rond 14.00 kon je een aantal keer refreshen; site laadt half, of je kreeg een Error 500 te zien. Daarna een aantal keer proberen te bestellen. Werd je in de wachtrij gezet, uiteindelijk geen bericht of je nu erdoorheen kwam of niet, de wachtrij popup verdween gewoon. Een keer kreeg ik zelfs een confirmed. Maar niks in mijn order historie.

Op dit moment staat er nog altijd dat er TRX beschikbaar zijn, maar dat klopt niet. Waarschijnlijk is 1.9 biljoen TRX tegenlijk verkopen te veel geweest voor de server of de website. Dus ik snap het geklaag wel goed, ze waren niet goed voorbereid op de ICO. Zal vast nog wel een statement komen vanuit Binance.

Edit;
Zie twitterdraadje; https://twitter.com/search?q=binance&src=typd

PSN/Steam: Xamsix

Verwijderd

Xamsix schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 15:40:
[...]

Het is niet ongefundeerd geklaag. De eerste twee sessies gingen prima. Alleen deze keer ging de hele site naar de klote. Rond 14.00 kon je een aantal keer refreshen; site laadt half, of je kreeg een Error 500 te zien. Daarna een aantal keer proberen te bestellen. Werd je in de wachtrij gezet, uiteindelijk geen bericht of je nu erdoorheen kwam of niet, de wachtrij popup verdween gewoon. Een keer kreeg ik zelfs een confirmed. Maar niks in mijn order historie.

Op dit moment staat er nog altijd dat er TRX beschikbaar zijn, maar dat klopt niet. Waarschijnlijk is 1.9 biljoen TRX tegenlijk verkopen te veel geweest voor de server of de website. Dus ik snap het geklaag wel goed, ze waren niet goed voorbereid op de ICO. Zal vast nog wel een statement komen vanuit Binance.

Edit;
Zie twitterdraadje; https://twitter.com/search?q=binance&src=typd
Nu lijkt de site inderdaad overbelast, maar ik doelde vooral op het feit dat er gemanipuleerd zou worden en je alleen als whale wat zou kunnen kopen. Dat is gewoon onjuist.

• Fendt1z
Hallo,

Ik heb een vraag betreffende Bittrex. Wanneer ik een coin probeer te verkopen, en ik max de hoeveelheid, blijft er iedere keer een restant aan coins staan. Weet iemand wat ik fout doe?

Graag jullie hulp

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Executor16
  • Niet online
Fendt1z schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 17:14:
Hallo,

Ik heb een vraag betreffende Bittrex. Wanneer ik een coin probeer te verkopen, en ik max de hoeveelheid, blijft er iedere keer een restant aan coins staan. Weet iemand wat ik fout doe?

Graag jullie hulp
Zoiets als 2 euro eerlijk verdelen tussen 3 personen

• Barrtt
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 24-03-2024
Executor16 schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 17:52:
[...]

Zoiets als 2 euro eerlijk verdelen tussen 3 personen
Zelden zo'n duidelijk uitleg gezien! _/-\o_

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fendt1z
https://swell.ripple.com

Wat een hype rondom ripple, en dat alles ter aankondiging van een conference in Toronto.
Geen concrete veranderingen dus..

• Rookert25
Misschien al eerder langsgekomen, maar NEO heeft nieuwe website die er erg strak uit ziet en direct in Engels toegankelijk is. Nodigt ook, anders dan bij sommige andere platforms, meer uit tot lezen. https://neo.org/

Heb toch ook maar weer wat Quantum Resistant Ledger ingeslagen, release in Q4 zal deze toch weer op hun beginkoers van USD 2 zetten (4x huidige koers).
Pagina: 1 ... 71 ... 111 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~[font=,24]ZERO TOLERANCE! LEES DIT EERST VOOR JE POST!~[/]
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.

Wat willen we hier niet zien?
  • Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.). Plaats die in Bitcoin (en overige cryptocurrencies) topic - deel 2
  • Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
  • Crypto en belasting. Hier offtopic, kan worden besproken in het bovengenoemde topic. Suggesties om te frauderen (zoals hiet niet netjes opgeven van je vermogen) worden niet gewaardeerd.
  • Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
  • Linkdrops. Begeleid links naar grote lappen tekst of video met een korte samenvatting (als die niet al gegeven is). Als jij iets interessant vindt om te delen, zeg er dan bij waarom je het interessant vindt.
  • Referrals. Ten overvloede, want dit staat ook in het algemene beleid van GoT.
  • Slowchat. Dit betreft dus óók reacties als "Bitcoin nu op $2800", "ETH daling is ingezet" , "To the moon!" en meer van zulks. Er is een speciaal Slack kanaal opgezet door de community waar veel van de hier actieve posters te vinden zijn: click
~[font=,16]Posts die hieraan voldoen worden vanaf nu zonder pardon en zonder notificatie verwijderd, sancties volgen bij herhaling.~[/]

Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om :).