[ZT] Cryptocurrencies - handel & koers #4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 86 ... 111 Laatste
Acties:
  • 940.796 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Taro schreef op woensdag 6 september 2017 @ 19:17:
Ik heb bij Bittrex meestal zo'n 5-10 tabs openstaan met verschillende munten. De laatste dagen ervaar ik regelmatig dat op 1 van die tabs een munt wel erg stabiel lijkt te zijn. Het volume verandert wel, maar de last, bid en ask niet. Ververs ik de pagina, dan zie ik dat ik een mooie dip of piek heb gemist en kloppen de waardes wel weer :)

Iemand anders ook dit probleem? Ik gebruik Chrome.
Ik heb sinds vandaag hetzelfde :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PixelJunkie
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 12-05 12:53
Verwijderd schreef op woensdag 6 september 2017 @ 19:11:
vraagje over kraken ik dacht dat je met tier 2 per maand 10000€ kon storten. ik heb wat geld gestort minder dan 2000€ en wou vandaag weer storten. Maar kraken gaf aan dat de maximum deposit bijna bereikt was.
Klopt. $10.000 per maand en $2.000 per dag. Misschien bijna je daglimiet bereikt dus?

Edit: ik heb ook wel eens dat de "dagteller" wat later dan verwacht gereset wordt. Wellicht speelt dat bij jou ook.

[ Voor 12% gewijzigd door PixelJunkie op 06-09-2017 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PixelJunkie schreef op woensdag 6 september 2017 @ 19:20:
[...]

Klopt. $10.000 per maand en $2.000 per dag. Misschien bijna je daglimiet bereikt dus?

Edit: ik heb ook wel eens dat de "dagteller" wat later dan verwacht gereset wordt. Wellicht speelt dat bij jou ook.
Ja de dag teller wordt inderdaad niet gereset, 48 uur verder en nog steeds niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meessen
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 14-03-2024
Walton en Tierion mogen wel weer aantrekken, mijn portfolio staat nog steeds dik in het rood daar door en een panic sell van OMG :'(

Binance hoort rond 21:00 weer online te komen?

[ Voor 15% gewijzigd door Meessen op 06-09-2017 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paul-s83
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 14:44
Verwijderd schreef op woensdag 6 september 2017 @ 17:50:
[...]

Reken op 3 weken vanaf moment van bestellen. Ik heb er één op 16 augustus besteld en heb hem vandaag ontvangen. Bij mij stond er toen dat het minimaal 15 september zou worden, kortom ruim een week eerder.

Eerste impressies: fijn en professioneel degelijk ding!
Inleveren dat ding, heb de mijne besteld op 10 augustus maar is nog steeds niet geshipped :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:28
ErikRo schreef op woensdag 6 september 2017 @ 18:50:
[...]

Tegelijk bedoel ik dus EN EN niet OF OF kan dat ook?
Ja, je kan ze allemaal op de ledger opslaan, maar actieve apps zijn er (dacht ik) maximaal 5. Voor cold storage kun je een app er ook afgooien, omdat de private key derived is van de master private key, dus als je meer dan 5 assets hebt, kun je de minst gebruikte app eraf gooien en een andere installeren. Wil je terug, gooi je een van de andere af en installeer je hem weer terug. Je kunt dan weer bij dezelfde wallet. Disclaimer: dit heb ik zelf niet getest, alleen gelezen dat het zo in theorie werkt. Op zich wel logisch, want je kunt ook twee ledgers initialiseren met dezelfde recovery en als je dan de apps erop zet, heb je dezelfde wallets.

Documentatie: http://support.ledgerwall...dot-dot-dot-error-message

[ Voor 25% gewijzigd door DaCoTa op 06-09-2017 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tornidi
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 04-08 19:46
Verwijderd schreef op woensdag 6 september 2017 @ 19:31:
[...]

Ja de dag teller wordt inderdaad niet gereset, 48 uur verder en nog steeds niks.
Heb dit ook voorgehad. Had ietsje meer dan men daglimiet op Kraken overgezet en dit heeft een 8-9 dagen geduurd alvorens het geld op mijn account werd gezet

Als je op Kraken naar je 'Funding' gaat... staat je satus nog steeds op 'Pending' ?

[ Voor 53% gewijzigd door Tornidi op 06-09-2017 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 996
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18-09 22:15

996

Ik begrijp dat er ooit 21 miljoen bitcoin zullen zijn. Minen wordt steeds moelijker dus het duurt nog wel even voordat ze er allemaal zijn. Er zullen eigenaren van BTC zijn die de toegang tot hun coins om een of andere reden kwijt zijn/raken. Is er een schatting van te maken, wordt dat op een of andere manier bijgehouden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waking_The_Dead
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 04-07-2024
996 schreef op woensdag 6 september 2017 @ 21:25:
Ik begrijp dat er ooit 21 miljoen bitcoin zullen zijn. Minen wordt steeds moelijker dus het duurt nog wel even voordat ze er allemaal zijn. Er zullen eigenaren van BTC zijn die de toegang tot hun coins om een of andere reden kwijt zijn/raken. Is er een schatting van te maken, wordt dat op een of andere manier bijgehouden?
Je zou kunnen de blockchain onderzoeken op accounts met relatief grote bedragen waar al tijden geen activiteit op geweest is, maar dit is natuurlijk maar een gok. Iemand die 8 jaar geleden voor de fun wat gemined heeft en vervolgens zijn PC op het containerpark gegooid heeft, zal toen wellicht honderden BTC gehad hebben die nu dus al 8 jaar vast zitten.

Maar je kan het nooit 100% zeker weten natuurlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lambo LP670 SV schreef op woensdag 6 september 2017 @ 16:41:
[...]

Ik geloof ook niet dat er iets over blijft in het geval het echt mis gaat, maar is dat niet hetzelfde met elke exchange, ouderwetse aandelen, obligaties, etc..

Het kan eigenlijk alleen maar misgaan als ze worden gehackt, of de volledige (alt)coin-markt stort in.
Ik heb wel mijn BTC of LTC als de markt instort, of ik dan nog iets aan BLX heb is de vraag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stekki
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15-09 13:58
Sinds gisteren account bij Iconomi, na één dag al aardig gestegen... Benieuwd hoever we binnen een maand gaan staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
Meessen schreef op woensdag 6 september 2017 @ 19:52:
Walton en Tierion mogen wel weer aantrekken, mijn portfolio staat nog steeds dik in het rood daar door en een panic sell van OMG :'(

Binance hoort rond 21:00 weer online te komen?
Ben echt heel benieuwd wat WTC gaat doen als binance weer online komt. Of zou 'ie nooit meer terugkomen? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
troxx schreef op woensdag 6 september 2017 @ 16:01:
[...]

Probleem is dat de koers nu zo laag staat dat ik er echt haast niks voor terugzie als je nu verkoopt. Ik ga het maar aanhouden en hopen op een wonder. Heb er niet veel fiducie in en mentaal mijn verlies al genomen.

NEO heb ik bijgekocht op EUR 15 1.5 dag terug en IOTA heb ik ook een long positie in. Wat mij betreft geen twijfel over de toekomst van deze projecten...
Idd, IOTA en NEO ook voor de lange termijn.. Stiekem wel fijn om te zien dat IOTA nu richting de $0,75 schiet 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westi2002
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 18-01-2023
Mijn mening: BSN tonen ok, maar probeer wel een watermerk op je ID te plempen, zodat je geen slachtoffer kan worden van ID-fraude wanneer de documenten uitlekken.
Als je paspoort in het buitenland is afgegeven kan het zijn dat er geen BSN in staat (omdat ie niet bekend is of omdat je er gewoon geen hebt). Dus volgens mij kan je je BSN gewoon "wegpoetsen" en vervangen door < tekens. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jay56
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 04-06 21:25
Heeft er iemand ervaring met coinexange.info? Ik kan er hier zo niet zoveel over vinden?
Edit: Lees weinig goeds hierover op bitcointalk. Veel scam coins volgens bitcointalk.

[ Voor 33% gewijzigd door jay56 op 06-09-2017 23:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• o-TANK-o
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 20-02-2018
Nog wat nieuws over Lisk:

https://jaxenter.com/lisk...136848.html#authors-block

Lisk word misschien toegevoegd op Jaxx:

https://imgur.com/fjspucb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07:50
Met kopieID gewoon belangrijke gegevens blurren en watermerk erin zetten inclusief datum. Ontvangende partij weet dan ook dat het een nieuwe 'foto' is. In sommige gevallen vragen ze dan nog een selfie met hetzelfde document maar ook daar mag je BSN blurren.
Ik heb nergens een id opgestuurd zonder BSN te blurren en te watermerken. Overigens wist ik ook dat mijn id 3 weken later verliep maar dat staat los van BSN ;)

Ander vraagje zitten er hier nog mensen ook op de telegram groep cryptoboerderij? Ik krijg sinds 08:06 geen berichten meer..

Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLMaca
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 00:08
jay56 schreef op woensdag 6 september 2017 @ 22:39:
Heeft er iemand ervaring met coinexange.info? Ik kan er hier zo niet zoveel over vinden?
Kort antwoord: nee
site / twitter
https://www.coinexchange.io/
https://twitter.com/coinexchangeio

Wat wil je weten dan? En wat heb je al wel gevonden? Misschien je vraag wat speficieker stellen dan kan men je daar gericht mee helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaCoTa schreef op woensdag 6 september 2017 @ 20:18:
[...]

Ja, je kan ze allemaal op de ledger opslaan, maar actieve apps zijn er (dacht ik) maximaal 5. Voor cold storage kun je een app er ook afgooien, omdat de private key derived is van de master private key, dus als je meer dan 5 assets hebt, kun je de minst gebruikte app eraf gooien en een andere installeren. Wil je terug, gooi je een van de andere af en installeer je hem weer terug. Je kunt dan weer bij dezelfde wallet. Disclaimer: dit heb ik zelf niet getest, alleen gelezen dat het zo in theorie werkt. Op zich wel logisch, want je kunt ook twee ledgers initialiseren met dezelfde recovery en als je dan de apps erop zet, heb je dezelfde wallets.

Documentatie: http://support.ledgerwall...dot-dot-dot-error-message
Ik dacht persoonlijk 13 apps maximaal ipv 5. Zal vast op de Ledger website staan.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• savale
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17:23
hehe hier beetje laten gek maken met yoyo en wtc. Zat op een gegeven moment 20% in de plus. Inmiddels 70% in de min. (voordat binance er mee nokte). Panicen heeft nu geen zin meer, dus dan maar long.

Heb trouwens nog goede hoop voor deze Nederlandse coin op de lange termijn en ongetwijfeld ook een pump:

AMS (amsterdamcoin)

geen heel edgy techniek, maar wel gewoon een stabiele / snelle blockchain (DASH achtig met wat verbeteringen) voor kleine transacties en een super gemotiveerde dev.
Prijs is lekker laag, dus als je nog ruimte voor een masternode hebt op een server is dit wel een leuke.

Wat denken jullie trouwens van Signatum?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ErikRo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-08 23:53
savale schreef op woensdag 6 september 2017 @ 23:57:
hehe hier beetje laten gek maken met yoyo en wtc. Zat op een gegeven moment 20% in de plus. Inmiddels 70% in de min. (voordat binance er mee nokte). Panicen heeft nu geen zin meer, dus dan maar long.

Heb trouwens nog goede hoop voor deze Nederlandse coin op de lange termijn en ongetwijfeld ook een pump:

AMS (amsterdamcoin)

geen heel edgy techniek, maar wel gewoon een stabiele / snelle blockchain (DASH achtig met wat verbeteringen) voor kleine transacties en een super gemotiveerde dev.
Prijs is lekker laag, dus als je nog ruimte voor een masternode hebt op een server is dit wel een leuke.

Wat denken jullie trouwens van Signatum?
Weer een munt erbij, nummer zoveel. Ik vraag me echt af wat de toekomst is voor deze munt buiten Amsterdam en voor alle andere nieuwe munten die nu uitkomen maar god weet wat toevoegen.
Hoe wil je dat allemaal monitoren ik heb al moeite met de 10 bekendste. Ik vraag me ook af of elke keer een nieuwe munt niet uiteindelijk de ondergang wordt van dat hele crypotogedoe omdat mensen door de bomen het bos niet meer zien. Zet daar nog een aantal missers tegenover en daar gaat het vertrouwen.

Overigens zelf ook begonnen in deze wereld het heeft idd iets verslavends steeds even kijken naar de standen. Af en toe wat bijkopen kleine bedragen hoor 50 hier 100 daar.
Helaas schiet het daardoor ook niet op als je winst maakt sowieso op verkeerde moment ingestapt net voor de val. Maar goed het is leuk om te doen en je strategie te bepalen.

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
ErikRo schreef op donderdag 7 september 2017 @ 00:11:
[...]

Weer een munt erbij, nummer zoveel. Ik vraag me echt af wat de toekomst is voor deze munt buiten Amsterdam en voor alle andere nieuwe munten die nu uitkomen maar god weet wat toevoegen.
Hoe wil je dat allemaal monitoren ik heb al moeite met de 10 bekendste. Ik vraag me ook af of elke keer een nieuwe munt niet uiteindelijk de ondergang wordt van dat hele crypotogedoe omdat mensen door de bomen het bos niet meer zien. Zet daar nog een aantal missers tegenover en daar gaat het vertrouwen.

Overigens zelf ook begonnen in deze wereld het heeft idd iets verslavends steeds even kijken naar de standen. Af en toe wat bijkopen kleine bedragen hoor 50 hier 100 daar.
Helaas schiet het daardoor ook niet op als je winst maakt sowieso op verkeerde moment ingestapt net voor de val. Maar goed het is leuk om te doen en je strategie te bepalen.
Mee eens, als er bij Coinmarketcap.com het volgende bij de coins staat: * Not Mineable
sla ik beleefd over. Het is geen advies maar heb zelf alleen mineable coins want zie zoveel windhandel voorbijkomen hier waar je na een pump niets meer over hoort omdat de koers implodeert.
Men maakt elkaar gek. ;)

• BekSide
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16:36
Iemand hier enig idee wat er met de YOYO coins gaat gebeuren? Ik had voor €1000,- gekocht en nu heeft binance ze van de site gehaald..... wat nu?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

BekSide schreef op donderdag 7 september 2017 @ 00:43:
Iemand hier enig idee wat er met de YOYO coins gaat gebeuren? Ik had voor €1000,- gekocht en nu heeft binance ze van de site gehaald..... wat nu?
Ik zit voor ongeveer hetzelfde bedrag in YOYO. Ingestapt vlak voordat het nieuws uit China over de ICO ban bekend werd en de munt omlaag knalde. Dikke pech helaas.
Nu maar afwachten wat er gaat gebeuren.

https://binance.zendesk.com/hc/en-us/articles/115001444731
Per requests from their respective core teams, we will suspend trading and deposit services of the following tokens: HCC, LLT, ELC, BTM, YOYO.  Withdrawal will continue to work.  Each team will announce the refund plan of their tokens.

• Steelo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-03 22:29

Steelo

040 - Ole Ole Ole

Ik heb al meerdere keren in hun slack channel gevraagd, maar ze verwijzen door naar de organisaties van de desbetreffende coins die niet meer op binance verhandeld worden.
Ik had gelukkig maar voor 80e hcc coins gekocht vlak nadat ze op de markt verschenen en dat is inmiddels nog geen 5 euro waard...Binance trekt z'n handen er van af na die chinese ico ban gebeuren.
Ik kan wel withdrawen, maar binance is de enige btc/hcc exchange.
Een refund voor deze coin staat al op de site van hcc, maar geldt echter alleen voor deelnemers van de hcc ico.

En dat terwijl Binance het volgende in vele nieuwsberichten postte;
"Binance will chose high quality coins, but will not be responsible for your investment losses."
Ik snap het laatste uiteraard, maar het kromme is dat HCC inooit een high quality coin is geweest...
Ik ben erg benieuwd welke lul bij binance deze shitcoin heeft goedgekeurd.

Ach ja, lesje geleerd en heb het verlies gelukkig met OMG en NAV nog grotendeels kunnen compenseren. (30 biertjes minder)

[ Voor 20% gewijzigd door Steelo op 07-09-2017 01:12 ]

Ltrz,....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ErikRo
RaptorXS schreef op donderdag 7 september 2017 @ 00:34:
[...]
Mee eens, als er bij Coinmarketcap.com het volgende bij de coins staat: * Not Mineable
sla ik beleefd over. Het is geen advies maar heb zelf alleen mineable coins want zie zoveel windhandel voorbijkomen hier waar je na een pump niets meer over hoort omdat de koers implodeert.
Men maakt elkaar gek. ;)
Goede tip _/-\o_ waar vind ik dat zit al een tijdje te kijken maar zie nergens staan "not mineble" moet ik een bepaalde munt selecteren wil je dat zien?

edit: laat maar net na posten zie ik het staan :F

Andere vraag ik zie bij biggest gainers en losers winsten staan van 100% op 1 dag. _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Wil ik ook wel :P Alleen vrees dat ik ze te laat zie e op instap.
Sowieso de 1ste 20 zeggen me al niets en kan me niet herinneren hier iets over gezien te hebben (INF, ELC, VSM, DOC, NKA, IFT, HLB, QWARK, MGC, AE, MAX, PST, ZCC, PTC, CDT, XCN, ZOI, MEC, ATCC, TCC).

Wat is hier het verhaal achter? vage coins die worden gepumpt en gedumpt door een paar kenners met veel coins? Hoe komt het dat niemand ze hier noemt en erop in zet? te onbetrouwbare coins?

[ Voor 35% gewijzigd door ErikRo op 07-09-2017 02:02 ]

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant

• Steelo
  • Laatst online: 01-03 22:29

Steelo

040 - Ole Ole Ole

ErikRo schreef op donderdag 7 september 2017 @ 01:21:
[...]

Goede tip _/-\o_ waar vind ik dat zit al een tijdje te kijken maar zie nergens staan "not mineble" moet ik een bepaalde munt selecteren wil je dat zien?

achter de circulating supply (of coins) staat een asterix'je als het non-mineable is.
Overigens kan je daar ook op filteren als je op het submenu 'currencies' klikt waarna je uit een selectie kan kiezen.

[ Voor 12% gewijzigd door Steelo op 07-09-2017 01:31 ]

Ltrz,....

• Bornin1972
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 30-07 19:07

Bornin1972

Bornclean

Omg, Lisk, Ark...not mineable.
Dat not mineable voor shit coin zou staan is volgens mij een verkeerd inzicht.

Bornclean

• Tutti-frutti
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

http://boxmining.com/chin...introduce-licensing-soon/
a Chinese official has clarified the position saying that China will look to resume ICOs in the future after establishing licensing regulations
NEO up

4015Wp west (Dordrecht)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• beschuitfluiter
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-09 14:50

beschuitfluiter

to the batmobile,let's go

Daar zitten een aantal China Overheids pipo's gigantisch te lachen nu

¯\_(ツ)_/¯

• hansdegit
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17-09 17:30
Waar verhandelen jullie je STRAT? Mijn geduld met die coin wordt redelijk op de proef gesteld.

Gitje's Stroomfabriek: 6095 Wp Yingli Panda, 2520 Wp Suntech, Tigo Monitoring & Schaduwmanagement, Kostal Piko 10.1

• rednaz420
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 11-09 10:09
hansdegit schreef op donderdag 7 september 2017 @ 09:36:
Waar verhandelen jullie je STRAT? Mijn geduld met die coin wordt redelijk op de proef gesteld.
Hier ook een bag van -60% door 2 maanden geleden te kopen. Ik hodl gewoon, geduld is een schone zaak.
Strat kan je overigens op bijna alle exchanges verhandelen, bittrex is een aanrader.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• f4stf0rw4rd
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 08:42
Via Poloniex kan dit bijvoorbeeld. Maar waarom verkopen? Roadmap van STRAT loopt nog tm 1e kwartaal 2018. Wanneer er dan niets gebeurt dan misschien een reden tot verkoop, maar tot die tijd HODL. Ik zie het dan ook als een lange termijn investering.

hier stond ooit een hoop info over wat eens een vet cool wrede configuratie was....

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 6 september 2017 @ 19:01:
[...]

Nee vanzelfsprekend kan het gewoon EN EN. Zou anders een dure aangelegenheid worden. Dan moet ik wel veel winst gaan maken om dat terug te verdienen haha. _/-\o_
Ik kan maar max 5 wallets installeren.

• Noxa
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18-09 21:08
Op poloniex. Maar mijn ervaring is dat je coins die in de mijn staan beter kunt houden dan met verlies verkopen. Vroeg of laat komt er een piek voorbij.
Zo heb ik van de zomer litecoin met minimale winst verkocht waar ik er nu flink aan had kunnen verdienen.
Hang in there.

• D-Ed
  • Niet online
BekSide schreef op donderdag 7 september 2017 @ 00:43:
Gelukkig kon ik ze nog net inruilen voor BTC maar ik zat gisteren ook even te zweten idd.. Succes!

• yinx84
Maak me een beetje zorgen om BLX van Iconomi. Ik heb begrepen dat ze BLX naar exchanges gaan brengen. Mijn vraag is dan gelijk: waarom? Het sterke punt van deze coin is dat het een indexwaarde heeft van geselecteerde munten. Als je BLX gaat verhandelen op exchanges dan ga je toch het hele concept voorbij van een index? Of mis ik hier iets?

• zorss
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 31-08 12:41
yinx84 schreef op donderdag 7 september 2017 @ 10:40:
Maak me een beetje zorgen om BLX van Iconomi. Ik heb begrepen dat ze BLX naar exchanges gaan brengen. Mijn vraag is dan gelijk: waarom? Het sterke punt van deze coin is dat het een indexwaarde heeft van geselecteerde munten. Als je BLX gaat verhandelen op exchanges dan ga je toch het hele concept voorbij van een index? Of mis ik hier iets?
Dit ben ik wel met je eens, in eerste instantie toen ik las dat blx naar andere exchanges zou / wou gaan dacht dat het wel handig zou kunnen zijn. Maar op deze manier gaat het inderdaad voorbij aan het 'index tracke'

Vraag me ook steeds meer af waarom ze zouden willen dat die blx verhandeld kan worden op andere exchanges...

-Btw waarom gaat de bitcoin cash opeens zo hard vandaag? 20%..

[ Voor 4% gewijzigd door zorss op 07-09-2017 10:44 ]

• PieterK123
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23-01 17:08
zorss schreef op donderdag 7 september 2017 @ 10:42:
[...]

Dit ben ik wel met je eens, in eerste instantie toen ik las dat blx naar andere exchanges zou / wou gaan dacht dat het wel handig zou kunnen zijn. Maar op deze manier gaat het inderdaad voorbij aan het 'index tracke'

Vraag me ook steeds meer af waarom ze zouden willen dat die blx verhandeld kan worden op andere exchanges...

Biedt dat niet meer kansen om er een wallet voor te ontwikkelen? Dat zou de veiligheid wel ten goede komen?

Verwijderd

zorss schreef op donderdag 7 september 2017 @ 10:42:
[...]
bitcoin cash gaat waarschijnlijk omhoog omdat generalbytes bitcoin cash aan zijn pin automaten toe gaat voegen

• Tutti-frutti
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

Iemand op reddit:
I am the perfect example of why it would be seriously traded. I am a US citizen and unable to participate on Iconomi's platform. However, I will be able to own BLX if it's available on the exchanges.
Dus waarschijnlijk om een groter publiek aan te spreken? De discussie onder die comment gaat er dieper op in.

4015Wp west (Dordrecht)

• unrealbe
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 15-09 12:47
Tutti-frutti schreef op donderdag 7 september 2017 @ 10:56:
[...]

Iemand op reddit:

[...]

Dus waarschijnlijk om een groter publiek aan te spreken? De discussie onder die comment gaat er dieper op in.
De hamvraag blijft natuurlijk of daardoor ook de BLX waarde lager kan worden dan hun eigen index?

• Rox92
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 17:11
996 schreef op woensdag 6 september 2017 @ 21:25:
http://www.telegraph.co.u...isappearing-Bitcoins.html
Volgens dit artikel 30% van het aantal bitcoins in 2015. Dus ongeveer 4 miljoen zou dat zijn. Hoeveel het precies is weet niemand.

• ZinQ
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
unrealbe schreef op donderdag 7 september 2017 @ 11:04:
[...]

De hamvraag blijft natuurlijk of daardoor ook de BLX waarde lager kan worden dan hun eigen index?
Ik volg ze al een tijdje en volgens mij kan dat niet, BLX op het iconomi platform staat voor de waarde van de onderliggende assets. Ze maken ze extractable voor te verhandelen zodat inderdaad meer mensen ze kunnen kopen. Meestal is die prijs iets hoger dan op iconomi zelf. Zolang iconomi zal bestaan kun je daar BLX omruilen tegen de waarde - op exchanges kan het dan alle kanten op gaan. Er zijn mensen die verwachten dat er mogelijk wat marge is om heen en weer te traden tussen iconomi en exchanges in BLX - zeker als er veel vraag is vanuit landen die niet bij iconomi kunnen registreren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• yinx84
unrealbe schreef op donderdag 7 september 2017 @ 11:04:
[...]

Edit: ZinQ was me nét voor :)

Lees dit zojuist op Reddit:
The price on exchanges will mirror the price on the platform. If the price is higher on an exchange, people will buy on the platform instead, if the price is lower on an exchange, people will sell on the platform instead. As a result, the price on exchanges should even out around the same price of the platform. The price on exchanges, however, may be slightly higher because people who cannot access the platform (e.g. US buyers) will be willing to pay more for BLX.
Opzich logisch: De waarde van BLX op de Iconomi.net site blijft nog altijd de index waarde. Je kan dus altijd verkopen via de site. Mocht de waarde van BLX op exchanges zakken, dan zal dit niet lang duren... dat zou betekenen dat je via exchanges BLX kunt opkopen en kunt verkopen op Iconomi.net. In theorie zou de waarde op de exchanges dus nooit lager uitkomen.

Verwijderd

Heb gisteren nog een aantal altcoins aangekocht om een tijdje bij te houden (NEO, XVG, NAV, SHIFT, XZC). Zetten jullie altijd voor alles koop & verkooporders of volgen jullie alles op de voet?

• MRDutchfreakNL
  • Laatst online: 25-04-2024
Verwijderd schreef op donderdag 7 september 2017 @ 11:30:
Heb gisteren nog een aantal altcoins aangekocht om een tijdje bij te houden (NEO, XVG, NAV, SHIFT, XZC). Zetten jullie altijd voor alles koop & verkooporders of volgen jullie alles op de voet?
Ik heb zelf geen automatische orders wel meldingen bij het behalen van de ingestelde waarde. Ik kijk dan op zo'n moment of ik verkoop of doorga.

• Son Gohan
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 18-09 23:12
MRDutchfreakNL schreef op donderdag 7 september 2017 @ 11:35:
[...]

Ik heb zelf geen automatische orders wel meldingen bij het behalen van de ingestelde waarde. Ik kijk dan op zo'n moment of ik verkoop of doorga.
Bij een exchange? App ? Of website? Waar heb jij dat ingesteld? En hoe heet het?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daniel-p
  • Laatst online: 17:22
Pvesh schreef op donderdag 7 september 2017 @ 11:36:
[...]

Bij een exchange? App ? Of website? Waar heb jij dat ingesteld? En hoe heet het?
De app Blockfolio. Werkt erg eenvoudig, snel en goed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rednaz420
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 11-09 10:09
Pvesh schreef op donderdag 7 september 2017 @ 11:36:
[...]

Ik gebruik de app Blockfolio. Dat is een veelgebruikte app voor je portfolio overzichtelijk te houden en hier kan je alerts instellen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRDutchfreakNL
  • Laatst online: 25-04-2024
Daniel-p schreef op donderdag 7 september 2017 @ 11:37:
[...]

De app Blockfolio. Werkt erg eenvoudig, snel en goed.
Inderdaad. Er zijn erg veel websites en apps hiervoor. Ik gebruik zelf gewoon Litebit.eu. Dit ondersteund alleen die coins die hun ook verkopen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• yinx84
Laat ik beginnen met: ik snap je. Stratis is, afgezien van een sporadische pump and dump, een munt die meestal niets staat te doen. Maar toch hou ik een behoorlijke stapel (in verhouding met de rest van m'n portfolio) aan en koop ik bij grote dips zelfs wat meer. Van alle projecten waar ik inzit vind ik Stratis nog steeds de indrukwekkendste. Ze bieden bedrijven de mogelijkheid om zelf een blockchain op te tuigen, in te richten naar eigen visie en applicaties voor te ontwikkelen... allemaal middels een redelijk toegankelijke manier (C#). Zoveel potentie, en de manier waarop het dev-team bezig is en communiceert geeft me heel veel vertrouwen.

Mijn favoriete long-term hold in ieder geval :) Voor snelle winst moet je alleen in/uitstappen bij mijlpaal nieuwtjes.

• Orangelights23
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 13:49
yinx84 schreef op donderdag 7 september 2017 @ 11:14:
[...]

[...]

Opzich logisch: De waarde van BLX op de Iconomi.net site blijft nog altijd de index waarde. Je kan dus altijd verkopen via de site. Mocht de waarde van BLX op exchanges zakken, dan zal dit niet lang duren... dat zou betekenen dat je via exchanges BLX kunt opkopen en kunt verkopen op Iconomi.net. In theorie zou de waarde op de exchanges dus nooit lager uitkomen.
Vind hun redenatie begrijpelijk, maar niet logisch. Je laat een index - BLX - los door hem vrij verhandelbaar te maken. De prijs van BLX is t.o.v. de verschillende munten waar zij in zitten, het heeft geen zin om dit aan vraag/aanbod werking over te laten.

Mocht BLX totaal instorten op de exchanges, wat gebeurt er dan met BLX op Iconomi bijvoorbeeld? Het is simpel gesteld dat indien de prijs hoger is op de exchange, men automatisch op hun platform koopt en vice versa. Ze willen juist naar de markt om o.a. inwoners van de VS toe te laten, maar deze inwoners kopen dus niet op Iconomi zelf indien de prijs daar lager is. Ik denk dat dit voor hele scheve verhoudingen gaat zorgen en dat BLX/exchanges totaal los gaat van BLX/Iconomi.

• Erapaz
  • Laatst online: 23-08 16:32
BLX is nu al verhandelbaar op EtherDelta. Die prijs wijkt regelmatig af van de prijs op Iconomi. Er is dus constant een vorm van arbitrage mogelijk.

Het voordeel van het feit dat het een token is en verhandelbaar op andere plaatsen dan Iconomi is natuurlijk wel dat het risico daalt. Ik vind het best eng dat je geld op 1 plek vast staat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rvT
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 05-06-2019

rvT

Ik heb gisteravond al mijn stratis verkocht en ben all-in gegaan bij BNB @ 0,00187

Ik verwacht dat deze komende week zeker over zijn kop zal gaan. Hij is nu 0,0024

Veel mensen hebben deze coin afgelopen week gedumpt ivm het ico verbod in China, daardoor is de coin 65% in waarde gedaald.

Afgelopen nacht heeft Binance een groot onderhoud gehad waardoor het nu geen chinese exchange meer is, maar internationaal. Alle chinese gebruikers worden naar een pagina gestuurd dat ze de coins kunnen uithalen, voor hen is handelen nu niet meer mogelijk. tevens heeft het aangekondigd op zeer korte termijn westerse munten toe te gaan voegen (waarschijnlijk iets zoals stratis, ubiq, waves, ark en verge). Binance heeft maar 18% Chinese gebruikers en het is de snelst groeiende exchange in azië en slechts 45 dagen oud

Tevens gaan er nu geruchten dat het ico verbod maar voor de korte termijn is aangezien het gereguleerd gaat worden.

Durf bijna met zekerheid te zeggen dat dit een perfecte kans is om in te stappen! er is een zeer geleidelijke groei zonder echte pumps.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/zDI4Wwc.png

[ Voor 12% gewijzigd door rvT op 07-09-2017 12:08 ]

• TheBorg
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-09 09:28

TheBorg

Resistance is futile.

yinx84 schreef op donderdag 7 september 2017 @ 11:50:
Mijn favoriete long-term hold in ieder geval :) Voor snelle winst moet je alleen in/uitstappen bij mijlpaal nieuwtjes.
Ik heb Stratis gekocht op zo ongeveer de hoogste stand, 0.0039, maar ik hou lekker vast. Ik wacht liever nog 6 maanden om m'n geld terug te krijgen dan dat ik m'n verlies pak.

De laatste tijd heb ik het even druk gehad maar m'n bot begint vorm te krijgen. Op dit moment heb ik de API werkend met Poloniex en kan ik diverse analyses tonen en heb ik een eerste werkende bot die winst maakt. Helaas is de winst heel klein, de fee sloopt het rendement maar ik heb goede hoop dat het wel gaat lukken. Sommige buy en sell indicatoren zijn spot on.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/TKX4GruVJEtXA7tXQW2WvLB9/full.png

Vanmorgen op BNR nieuwsradio een gast van CombiCoin. Een soort index van de top 30 coins. Kan interessant zijn: https://triaconta.com/

Verwijderd

Wat is eigenlijk de aanpak van daytraders hier? Ik ben bezig met een analyse en kostenberekening om te profiteren van dagelijkse koerswijzigingen en dat ziet er eigenlijk niet heel slecht uit. Je kunt wachten tot een aangekochte munt een rendement geeft van 20% maar dagelijks 2% (volgens mij is dat redelijk haalbaar) netto pakken geeft je in een kleine 10 dagen hetzelfde.

Nadeel is wel dat je er meer moeite voor moet doen en het kan natuurlijk zijn dat er dagen tussen zitten dat je limit order(s) niet gehaald worden en dus geen handel. Of is er wellicht een betere manier om eea aan te pakken?

• ZeRoC00L
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
TheBorg schreef op donderdag 7 september 2017 @ 12:21:

Vanmorgen op BNR nieuwsradio een gast van CombiCoin. Een soort index van de top 30 coins. Kan interessant zijn: https://triaconta.com/
Die zaten gisteren hier ook te spammen, speciaal een t.net account aangemaakt om een topic te openen (is alweer dicht gezet).
Vraag me af wat dit toevoegd, aangezien ze 50% van de winst die ze maken uitkeren. Dat houd in dat ze de andere 50% zelf houden ? (oke, het platform ontwikkelen / onderhouden kost ook wel wat, maar mij lijkt dat er erg veel aan de strijkstok blijft hangen).

[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten

• Kapitein Edward
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-02-2024
TheBorg schreef op donderdag 7 september 2017 @ 12:21:
[...]

Ik heb Stratis gekocht op zo ongeveer de hoogste stand, 0.0039, maar ik hou lekker vast. Ik wacht liever nog 6 maanden om m'n geld terug te krijgen dan dat ik m'n verlies pak.

De laatste tijd heb ik het even druk gehad maar m'n bot begint vorm te krijgen. Op dit moment heb ik de API werkend met Poloniex en kan ik diverse analyses tonen en heb ik een eerste werkende bot die winst maakt. Helaas is de winst heel klein, de fee sloopt het rendement maar ik heb goede hoop dat het wel gaat lukken. Sommige buy en sell indicatoren zijn spot on.

[afbeelding]

Interessant, ik ben zelf ook bezig geweest om een bot te maken. Maar het is heel lastig om je signalen zo robuust te krijgen dat deze in zowel up- als downtrends goed werken. Helemaal om de combinatie met een significant hogere winst dan een buy en hold strategie op de medium lange termijn te halen. Met dat laatste bedoel ik zeg maar de trendlijn van 1 keer per 1 á 2 maanden een trade doen.
Die van mij heb ik op een laag pitje gezet omdat ik amper boven de buy & hold percentages uitkwam. Als ik de risico's hoger instelde moet je alsnog je bot continu in de gaten houden. Dan kun je net zo goed zelf traden.

Hoe vaak maakt jouw bot een trade dat er zoveel fee aan opgaat?
ZeRoC00L schreef op donderdag 7 september 2017 @ 12:47:
[...]

Die zaten gisteren hier ook te spammen, speciaal een t.net account aangemaakt om een topic te openen (is alweer dicht gezet).
Vraag me af wat dit toevoegd, aangezien ze 50% van de winst die ze maken uitkeren. Dat houd in dat ze de andere 50% zelf houden ? (oke, het platform ontwikkelen / onderhouden kost ook wel wat, maar mij lijkt dat er erg veel aan de strijkstok blijft hangen).
Dat is ook idioot veel. Dat het nodig is om hier te spammen zegt wat mij betreft al genoeg over de kwaliteit.

[ Voor 16% gewijzigd door Kapitein Edward op 07-09-2017 12:54 ]

• Waking_The_Dead
NEO is nu ook op Bitfinex te verhandelen en is als een pijl terug omhoog geschoten.
Er zou ook een statement gemaakt zijn op de Chinese staattelevisie dat ICO's niet volledig zullen verboden worden. Allemaal vrij positief dus.

• Orangelights23
Waking_The_Dead schreef op donderdag 7 september 2017 @ 12:57:
NEO is nu ook op Bitfinex te verhandelen en is als een pijl terug omhoog geschoten.
Er zou ook een statement gemaakt zijn op de Chinese staattelevisie dat ICO's niet volledig zullen verboden worden. Allemaal vrij positief dus.
De raketactie van afgelopen half uur heeft weinig te maken met Bitfinex, maar met dit: https://neo.org/en-US/Blog/Details/65. Site is wel enorm traag door het verkeer, maar in het kort komt het erop neer dat NEO wil gaan voldoen aan de Chinese eisen. Daarnaast hebben zij een positieve roadmap online gezet.

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:01
ZeRoC00L schreef op donderdag 7 september 2017 @ 12:47:
[...]

Het voegt vrijwel niets toe. Aan de ene kant bieden ze een token dat een afspiegeling moet zijn voor de top 30 cryptocurrencies. Maar er zijn inmiddels al meerdere platforms waarmee je een samengestelde portefeuille kunt maken. Bijvoorbeeld Iconomi.

Aan de andere kant hebben ze het over een applicatie die de prijs van het token gelijk houdt aan de waarde van het onderliggende mandje coins, door op de juiste plekken te kopen en te verkopen. Dit zou dan tevens fungeren als een manier voor gebruikers om hun tokens te kopen en te verkopen tegen een koers die dicht tegen de onderliggende waarde aan ligt.

CombiCoin spreekt heel mooi over deze applicatie, maar het eigenlijk een heel simpel ding. Monitor de prijzen van de relevante cryptocurrencies op een aantal exchanges en voer koop-/verkoop-trades uit volgens een vaste set regels. Daarnaast een bid- en ask-wall van het token zelf in stand houden rondom de juiste koers. Ik ben geen wonderprogrammeur, maar ik zou zoiets in een paar weken fulltime wel op kunnen zetten. En daar heb ik echt geen ICO van miljoenen euro's voor nodig.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

• Waking_The_Dead
Orangelights23 schreef op donderdag 7 september 2017 @ 13:00:
[...]

De raketactie van afgelopen half uur heeft weinig te maken met Bitfinex, maar met dit: https://neo.org/en-US/Blog/Details/65. Site is wel enorm traag door het verkeer, maar in het kort komt het erop neer dat NEO wil gaan voldoen aan de Chinese eisen. Daarnaast hebben zij een positieve roadmap online gezet.
Aha, nice. Dat had ik nog niet eens gezien.
Voorlopig blijft de prijs nog wat hangen net onder $30 maar dit zijn in elk geval leukere grafieken dan maandagochtend :)

• croc
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13-05 14:37
Rannasha schreef op donderdag 7 september 2017 @ 13:00:
[...]
CombiCoin spreekt heel mooi over deze applicatie, maar het eigenlijk een heel simpel ding. Monitor de prijzen van de relevante cryptocurrencies op een aantal exchanges en voer koop-/verkoop-trades uit volgens een vaste set regels. Daarnaast een bid- en ask-wall van het token zelf in stand houden rondom de juiste koers. Ik ben geen wonderprogrammeur, maar ik zou zoiets in een paar weken fulltime wel op kunnen zetten. En daar heb ik echt geen ICO van miljoenen euro's voor nodig.
Ken CombiCoin niet of zo... Maar als je kan kiezen tussen een paar weken (!!) fulltime programmeren (+ onderhoud ervan) of van een bestaande dienst gebruiken maken, mits een (kleine) fee (?), is de keuze toch snel gemaakt lijkt me?

• D-Ed
  • Niet online
Waking_The_Dead schreef op donderdag 7 september 2017 @ 13:19:
[...]

Aha, nice. Dat had ik nog niet eens gezien.
Voorlopig blijft de prijs nog wat hangen net onder $30 maar dit zijn in elk geval leukere grafieken dan maandagochtend :)
So, Die had ik niet aan zien komen, nice! Toevallig afgelopen week op $21,- aangekocht 8)

Benieuwd wat dit de komende weken gaat beteken voor NEO _/-\o_

• Rannasha
croc schreef op donderdag 7 september 2017 @ 13:25:
[...]

Ken CombiCoin niet of zo... Maar als je kan kiezen tussen een paar weken (!!) fulltime programmeren (+ onderhoud ervan) of van een bestaande dienst gebruiken maken, mits een (kleine) fee (?), is de keuze toch snel gemaakt lijkt me?
Mijn punt is dat hetgeen CombiCoin probeert te marketen niet erg baanbrekend is. En zeker niet iets is waar een ICO van miljoenen euro's voor nodig is.

Als men vertrouwen heeft in het product, dan kan men gewoon een paar weken lekker gaan programmeren en vervolgens het platform lanceren. Als er dan vraag naar is, dan komen mensen vanzelf wel.

• KraveN
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Volgens mij is er ergens in een Reddit AMA voorbij gekomen dat ze hiervoor verschillende redenen hebben.

Gevonden :

Q: Will ICNX be traded on external exchanges? Why is it necessary?
A: Hello Bumerang007, thanks for the question. Yes we plan for ICNX to be traded on external exchanges. There are a few reasons why this makes sense: Firstly, it adds liquidity to the ICNX token and means there are less operations that need to take place within the ICONOMI platform (and subsequently we have less impact on the market and the price of all underlying assets). Secondly it will bring arbitrage opportunities that helps reduce the spread between the market price and the Net Asset Value (NAV). Thirdly, being on exchanges will bring additional investors that otherwise might not invest in ICNX through the platform, or might not have heard about ICNX.

https://www.reddit.com/r/...3j/iconomi_ama_july_2017/

De vraag is of Etherdelta de beoogde exchange is/was, want daar wordt alles verhandeld wat op het ETH platform zit. Volgens mij zijn ze juist bezig om ICNX of een variant aan te bieden op een niet Crypto Exchange.

Persoonlijk zit ik diep in ICN (althans voor mijn doen) omdat ik er veel van verwacht. Ja net als veel met STRAT had ik ook ICN op het hoogtepunt gekocht, maar tussentijds dus verlies gepakt en nog lager teruggekocht. Dus uiteindelijk meer ICN :)

• dread
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-09 12:44

dread

Sluwe vlaming

Hey guys,

Lijkt me toch geen probleem van eth te sturen van exchange (poloniex) naar exchange(bittrex).

Intussen een uur geleden verstuurd en niets aangekomen. Bij poloniex staat hij bij de withdrawal history als complete. Maar er komt niets binnen bij Bittrex.

Collega heeft hetzelfde gedaan vanaf de eth wallet en die is binnen 20 min.

Raar toch?

Don't argue with fools, they will bring you down to their level and beat you with experience.

Verwijderd

Hoi,

Ben redelijk nieuw op de crypto markt, vorige week mijn eerste aankoop gedaan (Ripple XRP) om gewoon eens te voelen hoe het water is..
Laatste dagen best veel gelezen over de toestanden in China en wat het allemaal doet binnen de crypto wereld.

Ik heb zelf voor een x bedrag wat ripple's gekocht omdat ik het idee erachter wel zie zitten en ook haalbaar acht. Het blijft koffiedik kijken of het echt aanslaat en echt in waarde stijgt, maar voor de long run denk ik dat hier een leuk rendement haalbaar is.. En anders verlies ik 200 euro. :) Kom ik ook wel over heen.

Nu lees ik hier en ook op andere fora dat jullie diverse munten hanteren om te handelen etc.
Nu ben ik nieuwsgierig naar jullie strategieën en hoe jullie zoveel mogelijk rendement proberen te halen. Iemand nog handige sites die de moeite waard zijn om te lezen hoe je een mooie portfolio aan coins kunt beheren?

• neo_mkl
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 07-04 09:33
dread schreef op donderdag 7 september 2017 @ 13:48:
Hey guys,

Lijkt me toch geen probleem van eth te sturen van exchange (poloniex) naar exchange(bittrex).

Intussen een uur geleden verstuurd en niets aangekomen. Bij poloniex staat hij bij de withdrawal history als complete. Maar er komt niets binnen bij Bittrex.

Collega heeft hetzelfde gedaan vanaf de eth wallet en die is binnen 20 min.

Raar toch?
anders kijk je hier even wat de status is van je transactie:
https://etherscan.io/

• neo_mkl
Verwijderd schreef op donderdag 7 september 2017 @ 13:51:
Hoi,

Ben redelijk nieuw op de crypto markt, vorige week mijn eerste aankoop gedaan (Ripple XRP) om gewoon eens te voelen hoe het water is..
Laatste dagen best veel gelezen over de toestanden in China en wat het allemaal doet binnen de crypto wereld.

Ik heb zelf voor een x bedrag wat ripple's gekocht omdat ik het idee erachter wel zie zitten en ook haalbaar acht. Het blijft koffiedik kijken of het echt aanslaat en echt in waarde stijgt, maar voor de long run denk ik dat hier een leuk rendement haalbaar is.. En anders verlies ik 200 euro. :) Kom ik ook wel over heen.

Nu lees ik hier en ook op andere fora dat jullie diverse munten hanteren om te handelen etc.
Nu ben ik nieuwsgierig naar jullie strategieën en hoe jullie zoveel mogelijk rendement proberen te halen. Iemand nog handige sites die de moeite waard zijn om te lezen hoe je een mooie portfolio aan coins kunt beheren?
zelf vind ik de marketcap van Ripple iets aan de hoge kant, een significante stijging lijkt me niet heel aanmelijk, je kan beter in een paar ondergewaarde broeders investeren, maar dat vergt wel eerst wat onderzoek, gevoel en geluk :)

• dread

dread

Sluwe vlaming

neo_mkl schreef op donderdag 7 september 2017 @ 13:54:
[...]

anders kijk je hier even wat de status is van je transactie:
https://etherscan.io/
Dank voor de tip (weer iets geleerd)

Gedaan en hij geeft aan: Sorry, We are unable to locate the Transaction entry

Dat klinkt niet goed.

Heel raar. Nog eens adressen gecheked en alles staat goed.

Don't argue with fools, they will bring you down to their level and beat you with experience.

• neo_mkl
dread schreef op donderdag 7 september 2017 @ 13:59:
[...]

Dank voor de tip (weer iets geleerd)

Gedaan en hij geeft aan: Sorry, We are unable to locate the Transaction entry

Dat klinkt niet goed.

Heel raar. Nog eens adressen gecheked en alles staat goed.
heb je het ETH address uit je Bittrex wallet gebruikt? dubbelcheck even wat je hebt ingevoerd op polo

Verwijderd

neo_mkl schreef op donderdag 7 september 2017 @ 13:57:
[...]

zelf vind ik de marketcap van Ripple iets aan de hoge kant, een significante stijging lijkt me niet heel aanmelijk, je kan beter in een paar ondergewaarde broeders investeren, maar dat vergt wel eerst wat onderzoek, gevoel en geluk :)
heb ingekocht op 21 dollar cent, ik verwacht nog wel een stijging naar 50-60ct eind dit jaar (Ripple Swell), en mogelijk wat positieve aankondigingen. Dan verkoop ik de helft en heb ik in ieder geval mijn investering terug, daarna kijk ik wel hoe de koers verder ontwikkeld.
Daarnaast wil ik me wat meer verdiepen in andere coins, maar laatste dagen komt er al zoveel info op me af dat ik ff niet meer weet waar ik moet kijken (en geloven)..

Daarom ben ik ook wel benieuwd naar andere strategieën met meerdere coins, en letten jullie nog op bepaalde relaties/tegenhangers etc?
Is het voornamelijk daytrade waar jullie op inzetten of juist longterm?

• D-Ed
  • Niet online
Het laatste half uur NEO in de gaten gehouden op Bitfinex (mijn voorraadje staat bij Binance), ik zag dat de 'high' vandaag al op $39,80 heeft gestaan.. Cryptocompare toont $33,70.. Wel extreem groot verschil toch?

Sowieso mooi om te zien dat NEO 'wakker is geworden' :)

• geenstijl
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
Ik ben wel blij dat ik niet meegedaan heb met de panic sell bij Neo, nu is mijn fictief verlies nog maar 10%, ipv ruim 50%. Wel staat bij Bittrex al enkele uren de BTC-NEO combinatie op "Automated maintenance", waardoor ik niks kan "traden".
]Ben benieuwd of dat nog invloed heeft op de koers?

Gewoon iets meer geduld hebben en de pagina niet direct doorklikken. Het duurt even voordat mijn NEO-aantal in beeld verschijnt |:(

[ Voor 21% gewijzigd door geenstijl op 07-09-2017 14:17 ]

• Rouge Baste
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18-09 07:37
geenstijl schreef op donderdag 7 september 2017 @ 14:14:
Ik ben wel blij dat ik niet meegedaan heb met de panic sell bij Neo, nu is mijn fictief verlies nog maar 10%, ipv ruim 50%. Wel staat bij Bittrex al enkele uren de BTC-NEO combinatie op "Automated maintenance", waardoor ik niks kan "traden".
Ben benieuwd of dat nog invloed heeft op de koers?
Traden is gewoon mogelijk, Withdrawen werkt niet.

• dread

dread

Sluwe vlaming

neo_mkl schreef op donderdag 7 september 2017 @ 14:03:
[...]
heb je het ETH address uit je Bittrex wallet gebruikt? dubbelcheck even wat je hebt ingevoerd op polo
Ja adres is 100% correct.

Probleem is dat je geen Gas kan instellen bij poloniex. Dat lijkt me de issue. Ik kijk morgenochtend wel. Collega heeft net iets meer eth overgemaakt en daar neo mee gekocht. Dus de haast is er een beetje af.

Maar wel een wijze les om niet meer tussen exchanges te sturen als je gehaast bent ;)

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 14:30

Hoogie2004

Whohooooo

Je kunt nog prima traden, alleen deposit en withdraw werken niet.
https://bittrex.com/Market/Index?MarketName=BTC-NEO

Bij mij werkt alles daar gewoon.

My iRacing profile | Strava

• D-Ed
  • Niet online
Das 'goed nieuws' dan voor je.. Toen ik in augustus in wilde stappen schoot hij omhoog (en was ik op vakantie).. Aangezien ik net begon en met een klein budget wilde experimenteren heb ik hem vooruit geschoven met de 'hoop' op een terugval.. Toen hij vanaf $18,40 omhoog begon te schieten ben ik ingestapt..

Blijft vreemd dat de koers op Bitfinex er compleet anders uitziet dan op de trackers..

• Orangelights23
dread schreef op donderdag 7 september 2017 @ 14:15:
[...]

Probleem is dat je geen Gas kan instellen bij poloniex. Dat lijkt me de issue. Ik kijk morgenochtend wel. Collega heeft net iets meer eth overgemaakt en daar neo mee gekocht. Dus de haast is er een beetje af.

Maar wel een wijze les om niet meer tussen exchanges te sturen als je gehaast bent ;)
Hierboven stond al de opmerking om te kijken naar de transactie ID. Het moet geen probleem zijn dat je zelf geen GAS in kan stellen. Ik heb een tijdje aan arbitrage gedaan en heb dit probleem nooit gehad. Weet je zeker dat je van Polo/ETH naar Bittrex/ETH (je ging van Polo naar Bittrex, toch?) hebt gedaan en niet bijvoorbeeld ETC, Ethereum Classic?

• GrazendeKoe
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 01-09 12:58
The-Source schreef op woensdag 6 september 2017 @ 22:52:
Met kopieID gewoon belangrijke gegevens blurren en watermerk erin zetten inclusief datum. Ontvangende partij weet dan ook dat het een nieuwe 'foto' is. In sommige gevallen vragen ze dan nog een selfie met hetzelfde document maar ook daar mag je BSN blurren.
Ik heb nergens een id opgestuurd zonder BSN te blurren en te watermerken. Overigens wist ik ook dat mijn id 3 weken later verliep maar dat staat los van BSN ;)

Ander vraagje zitten er hier nog mensen ook op de telegram groep cryptoboerderij? Ik krijg sinds 08:06 geen berichten meer..
Dat wil ik eigenlijk ook graag doen met mijn rijbewijs voor Kyber ICO. Nu gaf iemand van Kyber aan via Reddit dat je geen watermerk mag plaatsen. Ik denk dat ik dat toch maar gewoon wél ga doen met KopieID inderdaad.
yinx84 schreef op donderdag 7 september 2017 @ 11:14:
[...]

[...]

Jep de arbitragehandelaren lossen dat probleem weer op, of niet @Rannasha :+

[ Voor 26% gewijzigd door GrazendeKoe op 07-09-2017 14:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GrazendeKoe
ErikRo schreef op donderdag 7 september 2017 @ 01:21:
[...]

Andere vraag ik zie bij biggest gainers en losers winsten staan van 100% op 1 dag. _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Wil ik ook wel :P Alleen vrees dat ik ze te laat zie e op instap.
Sowieso de 1ste 20 zeggen me al niets en kan me niet herinneren hier iets over gezien te hebben (INF, ELC, VSM, DOC, NKA, IFT, HLB, QWARK, MGC, AE, MAX, PST, ZCC, PTC, CDT, XCN, ZOI, MEC, ATCC, TCC).

Wat is hier het verhaal achter? vage coins die worden gepumpt en gedumpt door een paar kenners met veel coins? Hoe komt het dat niemand ze hier noemt en erop in zet? te onbetrouwbare coins?
Alle not mineble coins overslaan? Succes! Dat is een beetje alsof je met paard en wagen naar je werkt gaat in plaats van een auto. Wat wil ik daar mee zeggen. Als ik het wereldje een beetje begrijp is Proof of Work wel een beetje geweest. Niet voor niets van Ethereum overgaat van Pow naar Proof of Stake. Reden? PoW vraagt veel energie, dus niet goed voor het milieu. Andere reden is dat Ethereum straks Raiden en Zsnarks (?) kan implementeren, waar PoW voor nodig is.

Ik zou dus eerder PoW coins overslaan (behalve BTC) en me geen zorgen maken om PoS coins.
dread schreef op donderdag 7 september 2017 @ 14:15:
[...]

Ga je collega maar alvast even feliciteren met rode cijfers de komende dagen. Niks is zeker, maar grote kans dat hij 'm nu te hoog gekocht heeft aangezien NEO al aardig gestegen is.

[ Voor 17% gewijzigd door GrazendeKoe op 07-09-2017 14:49 ]

• dread

dread

Sluwe vlaming

Orangelights23 schreef op donderdag 7 september 2017 @ 14:18:
[...]

Hierboven stond al de opmerking om te kijken naar de transactie ID. Het moet geen probleem zijn dat je zelf geen GAS in kan stellen. Ik heb een tijdje aan arbitrage gedaan en heb dit probleem nooit gehad. Weet je zeker dat je van Polo/ETH naar Bittrex/ETH (je ging van Polo naar Bittrex, toch?) hebt gedaan en niet bijvoorbeeld ETC, Ethereum Classic?
Yep 100% zeker. van polo eth naar bittrex eth. Adres van bittrex gecopy paste en ook nog eens onder elkaar gezet om te vergelijken.

Komt gewoon niet aan. Of .. Is nog niet aangekomen. (hoop het laatste)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• BabyRattle
  • Laatst online: 27-06 21:35
Vanmorgen met 3500 stuks neo ingestapt op de 20+- euro p stuk. Had een vreemd voorgevoel toen ik wakker werd.

Amerikanen worden zo wakker dan zal er nog wel hogere koers staan richting 30 p stuk

En dit positieve nieuws kwam niet heel veel later nadat ik ingestapt was.
https://neo.org/en-US/Blog/Details/65

[ Voor 22% gewijzigd door BabyRattle op 07-09-2017 14:39 ]

• G33st
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14:09
Ik heb nu in Kraken een Dash aangeschaft, en deze Dash nu in Biitrex.
Hoe kan ik in Bittrex deze dash verkopen en de valuta aankopen die ik in gedachten heb?

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Nu online
G33st schreef op donderdag 7 september 2017 @ 14:35:
Ik heb nu in Kraken een Dash aangeschaft, en deze Dash nu in Biitrex.
Hoe kan ik in Bittrex deze dash verkopen en de valuta aankopen die ik in gedachten heb?
Met de rode knop verkoop je ze voor bitcoin. Met de groene knop koop je ze weer voor andere coins.

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

• Clukers
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-07 10:35
BabyRattle schreef op donderdag 7 september 2017 @ 14:34:
Vanmorgen met 3500 stuks neo ingestapt op de 20+- euro p stuk. Had een vreemd voorgevoel toen ik wakker werd.

Amerikanen worden zo wakker dan zal er nog wel hogere koers staan richting 30 p stuk
3500 stuks NEO of voor 3500 € aan NEO ingekocht, want zo lijkt het alsof je hier even verkondigt dat ge 70k aan NEO hebt ingeslaan ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• siddler
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 17-09 15:08
Rannasha schreef op donderdag 7 september 2017 @ 13:42:
[...]

Mijn punt is dat hetgeen CombiCoin probeert te marketen niet erg baanbrekend is. En zeker niet iets is waar een ICO van miljoenen euro's voor nodig is.

Als men vertrouwen heeft in het product, dan kan men gewoon een paar weken lekker gaan programmeren en vervolgens het platform lanceren. Als er dan vraag naar is, dan komen mensen vanzelf wel.
Het ligt wel iets genuanceerder dan dit. De "miljoenen" die CombiCoin nodig heeft zijn voornamelijk voor de investering in de assets achter de coin (dus de daadwerkelijke cryptocurrency als bijvoorbeeld BTC en ETH). Afhankelijk van hoeveel er opgehaald wordt zal tussen 1% en 9% van het opgehaalde bedrag worden gebruikt voor ontwikkeling van de coin zelf, de overige 91% tot 99% zullen geïnvesteerd worden in de onderliggende cryptocurrency.

Op het moment dat CombiCoin dus het minimale bedrag van $2M heeft opgehaald zal er dus ongeveer $180.000 worden gebruikt voor de ontwikkeling van de coin an sich en het verder uitwerken van het bijbehorende trading mechanisme.

De winst die het trading mechanisme maakt zal voor 50% uitgekeerd worden aan TRIA token holders (te verkrijgen door te participeren aan de ICO) en voor 50% aan de makers/beheerders van CombiCoin voor het onderhoud aan de coin. De koerswinst an sich (en dat is waar men het voor doet lijkt me) is echter volledig voor de persoon die een coin (CombiCoin) bezit.

Al met al denk ik dat het momenteel dus nog wel meevalt hoeveel er aan de strijkstok blijft hangen en zie ik dit zelf als een eenvoudige manier om mijn risico te spreiden over een 30-tal coins.

• oldgrumpy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 16:48
Clukers schreef op donderdag 7 september 2017 @ 14:40:
[...]

3500 stuks NEO of voor 3500 € aan NEO ingekocht, want zo lijkt het alsof je hier even verkondigt dat ge 70k aan NEO hebt ingeslaan ;)
Ik vermoed het laatste

• Waking_The_Dead
Nieuwe ATH voor OMG na een tease op Twitter over een mogelijk partnership met Google...
https://twitter.com/ruxperience/status/905745137145331713

• o-TANK-o
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 20-02-2018
Waking_The_Dead schreef op donderdag 7 september 2017 @ 14:45:
Nieuwe ATH voor OMG na een tease op Twitter over een mogelijk partnership met Google...
Wow dat is groot nieuws voor OMG _/-\o_

Verwijderd

Super goed nieuws ! prijs schiet omhoog ! HODL!!! _/-\o_

• ErikRo
o-TANK-o schreef op donderdag 7 september 2017 @ 14:47:
[...]

Wow dat is groot nieuws voor OMG _/-\o_
ja hoor ik heb ze net 10 min gelden ingewisseld voor NEO toen die ineens op 32 dollar stond en rising ;(

• BabyRattle
  • Laatst online: 27-06 21:35
Mogelijk gemaakt door de 160% winst op navcoin. Deel verkocht op ath navcoin en en in bitcoin gehouden tot vandaag. Daarbovenop 1000 neo verkocht voor 32 p stuk en ook die weer voor 20 p stuk ingekocht.

Als je goed het nieuws volgt op reddit en de antwoorden van da hongfei had gelezen op slack " over dat de chinese government probably will step in for regulation" had je eea aan kunnen zien komen ;-)

Mocht er nog iemand geld overhebben. Dan zou ik zeggen kijk eens naar de binance token (BNB) die is gekoppeld aan het succes van NEO. Die zal zeer binnenkort ook omhoogschieten. Die was 0.45 +- toen neo omlaaggetrokken was door de panicsellers.

[ Voor 23% gewijzigd door BabyRattle op 07-09-2017 15:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Binance heeft onlangs een poll gehouden om een nieuwe munt te listen. Deze werd 'gewonnen' door Stratis, Verge op de 2e plaats.

zie deze link met de post:
https://steemit.com/binan...binance-coin-vote-stratis

Het is echter nog niet bevestigd door Binance, noch Stratis dat Stratis gelist zal worden op de site.

In de comments in het artikel reageert er ook iemand dat Binance obv de poll beslist heeft 5 coins toe te voegen. Hier heb ik echter geen source van.

• neo_mkl
Clukers schreef op donderdag 7 september 2017 @ 14:40:
[...]

dat is een aardige smak geld tegenaan gooien.

• Rannasha
siddler schreef op donderdag 7 september 2017 @ 14:41:
[...]

Het ligt wel iets genuanceerder dan dit. De "miljoenen" die CombiCoin nodig heeft zijn voornamelijk voor de investering in de assets achter de coin (dus de daadwerkelijke cryptocurrency als bijvoorbeeld BTC en ETH).
Maar daar heb je helemaal geen investering voor nodig.

Je bepaalt je mandje aan cryptocurrencies en de prijs van een token, vervolgens plaats je een sell wall op een exchange voor jouw token. Telkens wanneer er een token verkocht wordt, laat je de bot automatisch de bijbehorende cryptocurrencies kopen. Het enige wat je nodig hebt is een relatief klein buffervermogen zodat je deze handelingen direct kunt uitvoeren, zonder te moeten wachten tot de opbrengsten van de tokenverkoop op de juiste exchange zijn.

• GrazendeKoe
Verwijderd schreef op donderdag 7 september 2017 @ 14:56:
Binance heeft onlangs een poll gehouden om een nieuwe munt te listen. Deze werd 'gewonnen' door Stratis, Verge op de 2e plaats.

zie deze link met de post:
https://steemit.com/binan...binance-coin-vote-stratis

Het is echter nog niet bevestigd door Binance, noch Stratis dat Stratis gelist zal worden op de site.

In de comments in het artikel reageert er ook iemand dat Binance obv de poll beslist heeft 5 coins toe te voegen. Hier heb ik echter geen source van.
Dat laatste klopt en staat op de site van Binance: https://binance.zendesk.com/hc/en-us/articles/115001444731.

Zelf verwacht ik Stratis, Verge, Bitquence, Waves en nog een vijfde coin.
Verwijderd schreef op donderdag 7 september 2017 @ 15:02:
[...]

Om 18u is er ook een evenement live te volgen via een stream .. betreft een samenwerking tss Golem en OMG ..
Die 'samenwerking' is een dik gerucht die misschien op waarheid berust. Tot op heden heeft Golem een samenwerking ontkent. Maar gezien de huidige situatie waar zowel Golem als OmiseGo in zit, begrijp ik goed dat je het aannemelijk maakt.

Bedankt voor de melding dat er een livestream komt, ik ga er klaar voor zitten. Waar kan ik de stream volgen?

[ Voor 27% gewijzigd door GrazendeKoe op 07-09-2017 15:04 ]

Verwijderd

Om 18u is er ook een evenement live te volgen via een stream .. betreft een samenwerking tss Golem en OMG ..
Pagina: 1 ... 86 ... 111 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~[font=,24]ZERO TOLERANCE! LEES DIT EERST VOOR JE POST!~[/]
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.

Wat willen we hier niet zien?
  • Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.). Plaats die in Bitcoin (en overige cryptocurrencies) topic - deel 2
  • Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
  • Crypto en belasting. Hier offtopic, kan worden besproken in het bovengenoemde topic. Suggesties om te frauderen (zoals hiet niet netjes opgeven van je vermogen) worden niet gewaardeerd.
  • Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
  • Linkdrops. Begeleid links naar grote lappen tekst of video met een korte samenvatting (als die niet al gegeven is). Als jij iets interessant vindt om te delen, zeg er dan bij waarom je het interessant vindt.
  • Referrals. Ten overvloede, want dit staat ook in het algemene beleid van GoT.
  • Slowchat. Dit betreft dus óók reacties als "Bitcoin nu op $2800", "ETH daling is ingezet" , "To the moon!" en meer van zulks. Er is een speciaal Slack kanaal opgezet door de community waar veel van de hier actieve posters te vinden zijn: click
~[font=,16]Posts die hieraan voldoen worden vanaf nu zonder pardon en zonder notificatie verwijderd, sancties volgen bij herhaling.~[/]

Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om :).