#12 NEO (ANS)Bonez0r schreef op zaterdag 5 augustus 2017 @ 23:00:
[...]
Waar staat deze coin op coinmarketcap? Ik zie geen NEO, wel NEOS. Ook geen Antshares, wel Antcoin.
Verwijderd
Ondertussen zijn we bijna 2 weken verder en weer een mooi voorbeeld hoe je TA kunt gebruiken als hulpmiddel: Destijds had ik het over een 5 waves up met een target van (pak 'm beet) 3300-3500.Verwijderd schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 13:06:
LOL....ik had me voorgenomen om niet te reageren op de hele discussie rondom TA, maar ik kan het toch niet laten.....
Lang verhaal over TA niet te gebruiken als voorspelling, maar als een hulpmiddel.......
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Deze TA is gemaakt op basis van wave patterns icm fibonacci en de indicatoren RSI, MACD, Stoch (staan niet op de charts om het overzichtelijk te houden)
Waarom ik dat laat zien? Zeker niet als een soort van show off, maar ik hoop dat dit bijdraagt aan het beeld dat TA een hulpmiddel kan zijn (niets meer). Mits je het maar goed toepast kan het verrekte fijn zijn om wat geruster in een trade te zitten dan heel de tijd het orderbook checken of bij een plotselinge wending te denken "het komt wel weer goed, want het gaat toch altijd omhoog". Het zou fijn zijn als er wat minder overdreven gereageerd wordt op TA.
Sorry voor de Wall of Text.....
Daar zijn we inmiddels aangekomen, maar ik denk nu dat we net pas de 3e leg gemaakt hebben en dat we naar $ 4.000,- gaan
Uit de dm's die ik na de vorige post kreeg, kan ik opmaken dat er veel meer traders zijn die er behoefte aan hebben om met anderen serieus over TA te klessebessen.... Waar gaan jullie nu naar toe om je creatieve uitspattingen te bespreken?
Is er vanuit Tweakers iets van een slack kanaal of zo daarvoor? Ik kan er ook wel 1 opzetten, indien interesse......
Niet commercieel uiteraard.
Quote van hun site:spartacusNLD schreef op zaterdag 5 augustus 2017 @ 22:37:
Wat denken jullie van Signatum?
https://coinmarketcap.com/currencies/signatum/
https://signatum.io/
lekker gestegen vandaag en je kan er op dit moment heel makkelijk een hele hoop van minen.
Question: Solo mining or mining pool?
A: The time for solo mining has passed, we recommend you to join a mining pool.
If it ain't broken, play with it till it breaks.
met "makkelijk" bedoelde hij denk ik relatief veel coins vanwege de korte POW periode van zo'n 60 dagen. Solo wordt wel lastig of je moet echt flink wat rigs hebben staan.Crusader schreef op zaterdag 5 augustus 2017 @ 23:42:
[...]
Quote van hun site:
Question: Solo mining or mining pool?
A: The time for solo mining has passed, we recommend you to join a mining pool.
Weer baal moment dat ik niet meer NEO en Stratis had ingekocht
maar goed, we zien al maanden dat er elke paar weken wel weer een goed inkoopmoment is. Jammer genoeg is de zekere onzekerheid omtrent BTC nu weg; hangen er volgens jullie nog andere vergelijkbare zwaarden van Damocles boven de cryptomarkt in komende 6 maanden?
Verwijderd
Daar had ik net een chart van gemaakt, volgens mij krijg je nog wel een koopmomentje voor Stratis.Rookert25 schreef op zaterdag 5 augustus 2017 @ 23:52:
Weer baal moment dat ik niet meer NEO en Stratis had ingekochtmaar goed, we zien al maanden dat er elke paar weken wel weer een goed inkoopmoment is. Jammer genoeg is de zekere onzekerheid omtrent BTC nu weg; hangen er volgens jullie nog andere vergelijkbare zwaarden van Damocles boven de cryptomarkt in komende 6 maanden?
Indien je geinteresseerd bent in TA: https://www.tradingview.c...it-for-more-confirmation/
Anders lekker vergeten
Thanks voor de linkVerwijderd schreef op zondag 6 augustus 2017 @ 00:03:
[...]
Daar had ik net een chart van gemaakt, volgens mij krijg je nog wel een koopmomentje voor Stratis.
Indien je geinteresseerd bent in TA: https://www.tradingview.c...it-for-more-confirmation/
Anders lekker vergeten
Ja heb nu een maand niet meer gehandeld. Komt erop neer dat ik sinds instap begin mei op 150% winst stond begin juni, eind Juni op 10% verlies en nu weer op 120%.
Conclusie is ook dat BTC telkens weer goed meekomt en dat je prima virtueel rendement haalt zonder energie en tijd in altcoins te stoppen. Koerssprongen zijn niet zo spannend maar de afgelopen 4 maanden komt hij toxh weer bovendrijven. HODL is een prima strategie voor de nachtrust (zoals heel vaak vastgesteld hier).
Kortom: Bitcoin repo geforked, merge-mining code van Namecoin erin gecopy/paste, een paar getallen die met coin-generatie te maken hebben aangepast, logo en naam erop en releasen maar.Jurianus schreef op zaterdag 5 augustus 2017 @ 22:38:
[...]
Dit:
"UNO is a SHA256 Proof of Work cryptocurrency unique for low inflation, scarcity, a fair launch and distribution. Just 250,000 Uno will ever be mined over 300 years. Unobtanium is merged mined with Bitcoin, resulting in a secure high-difficulty blockchain that is 3x faster than Bitcoin."
en dit:
"Uno is rare not only in the number coins issued, but also in it's fair launch and distribution. Uno was not pre-mined. The launch was pre-announced on Bitcointalk and is indisputably fair, with the first 1000 blocks mined at low reward to provide miners time to configure equipment. There is no POS inflation. There was no stealth or ninja launch of Uno.
Years after it's launch, Unobtanium remains a highly collectible cryptotoken that is accepted by merchants, traded on top cryptocurrency exchanges and supported by a wide range of services. Uno has active and experienced community known for being friendly and welcoming to newcomers."
Ik heb hem gewoon gekocht voor de lol en zie wel wat ermee gebeurd.
Wow, such coin, many innovation
|| Vierkant voor Wiskunde ||
Inderdaad, ik begin er ook niet meer aan aangezien je het toch niet kan zeggen. Sommige alts heb ik zelfs ergens rond mei/ juni gekocht en staan flink in de min, maar heb altijd de wetenschap gehad dat dat toch wel weer goed komt. En zie nu..... Als er iets interessants bij zit koop ik het, alles voor de lange termijn.Rookert25 schreef op zondag 6 augustus 2017 @ 08:25:
[...]
Thanks voor de link![]()
Ja heb nu een maand niet meer gehandeld. Komt erop neer dat ik sinds instap begin mei op 150% winst stond begin juni, eind Juni op 10% verlies en nu weer op 120%.
Conclusie is ook dat BTC telkens weer goed meekomt en dat je prima virtueel rendement haalt zonder energie en tijd in altcoins te stoppen. Koerssprongen zijn niet zo spannend maar de afgelopen 4 maanden komt hij toxh weer bovendrijven. HODL is een prima strategie voor de nachtrust (zoals heel vaak vastgesteld hier).
kunnen we eigenlijk nog wel spreken over altcoins? true, een dogecoin is en blijf een alt, maar kijken we bijv. naar dApps wordt het onderscheid steeds lastiger. zodra (when not if m.i.) bitcoin niet meer de kroon spant, is dit dan ook een alt geworden? semanticsFireFox1980 schreef op zondag 6 augustus 2017 @ 08:54:
[...]
Inderdaad, ik begin er ook niet meer aan aangezien je het toch niet kan zeggen. Sommige alts heb ik zelfs ergens rond mei/ juni gekocht en staan flink in de min, maar heb altijd de wetenschap gehad dat dat toch wel weer goed komt. En zie nu..... Als er iets interessants bij zit koop ik het, alles voor de lange termijn.
Reminder voor de mensen die wegens BCH hun BTC hebben verplaatst naar een nieuwe wallet maar nog wel in aanmerking willen komen voor de Byteball airdrop morgen: Vergeet niet je nieuwe Bitcoin adres te linken
Heb je de warning gelezen? Daar staat een link inVerwijderd schreef op zaterdag 5 augustus 2017 @ 23:20:
[...]
Ondertussen zijn we bijna 2 weken verder en weer een mooi voorbeeld hoe je TA kunt gebruiken als hulpmiddel: Destijds had ik het over een 5 waves up met een target van (pak 'm beet) 3300-3500.
Daar zijn we inmiddels aangekomen, maar ik denk nu dat we net pas de 3e leg gemaakt hebben en dat we naar $ 4.000,- gaan![]()
Uit de dm's die ik na de vorige post kreeg, kan ik opmaken dat er veel meer traders zijn die er behoefte aan hebben om met anderen serieus over TA te klessebessen.... Waar gaan jullie nu naar toe om je creatieve uitspattingen te bespreken?
Is er vanuit Tweakers iets van een slack kanaal of zo daarvoor? Ik kan er ook wel 1 opzetten, indien interesse......
Niet commercieel uiteraard.
Verwijderd
Komt medio november niet de blocksize increase van btc van 1 naar 2mb? Wellicht kunnen mensen als @Rannasha hun licht laten schijnen over dit event en de bijbehorende (mogelijke) onzekerheid?Rookert25 schreef op zaterdag 5 augustus 2017 @ 23:52:
Weer baal moment dat ik niet meer NEO en Stratis had ingekochtmaar goed, we zien al maanden dat er elke paar weken wel weer een goed inkoopmoment is. Jammer genoeg is de zekere onzekerheid omtrent BTC nu weg; hangen er volgens jullie nog andere vergelijkbare zwaarden van Damocles boven de cryptomarkt in komende 6 maanden?
Komt een exchange wallet hier ook voor in aanmerking?Luuk schreef op zondag 6 augustus 2017 @ 10:56:
Reminder voor de mensen die wegens BCH hun BTC hebben verplaatst naar een nieuwe wallet maar nog wel in aanmerking willen komen voor de Byteball airdrop morgen: Vergeet niet je nieuwe Bitcoin adres te linken
https://byteroll.com/airdropwebcrtor schreef op zondag 6 augustus 2017 @ 12:02:
[...]
Komt een exchange wallet hier ook voor in aanmerking?
Generally it won't work to try and link a Byteball address to bitcoins held on an exchange. You need to know the private key to sign a message for the Transition bot
Krijgen we 8 augustus niet dat SegWit definitief geactiveerd wordt? Dan is het toch ongeveer 2 weken geleden dat de lock-in periode begon?
Ik vraag dit omdat veel mensen het alweer hebben over een eventuele crash na deze harde stijging. Wellicht houdt dit het vertrouwen er nog een tijdje in, mocht SegWit nog definitief geactiveerd moeten worden?
Ik vraag dit omdat veel mensen het alweer hebben over een eventuele crash na deze harde stijging. Wellicht houdt dit het vertrouwen er nog een tijdje in, mocht SegWit nog definitief geactiveerd moeten worden?
Crash is wat "enthousiast" benoemd, zie het eerder als een mogelijke correctie, er zullen mensen zijn die hun winst gaan pakken na een flinke stijging.GrazendeKoe schreef op zondag 6 augustus 2017 @ 12:56:
Krijgen we 8 augustus niet dat SegWit definitief geactiveerd wordt? Dan is het toch ongeveer 2 weken geleden dat de lock-in periode begon?
volgens mij is segwit al geactiveerd, is het nu een kwestie van doorvoeren wat hierin is besproken (dit kan ik overigens mis hebben, hier kunnen de crypto experts meer over vertellen)
SegWit is Locked-In. Als de miners nu SegWit blokken blijven minen wordt het in November geactiveerd.ica1984 schreef op zondag 6 augustus 2017 @ 13:11:
[...]
Crash is wat "enthousiast" benoemd, zie het eerder als een mogelijke correctie, er zullen mensen zijn die hun winst gaan pakken na een flinke stijging.
volgens mij is segwit al geactiveerd, is het nu een kwestie van doorvoeren wat hierin is besproken (dit kan ik overigens mis hebben, hier kunnen de crypto experts meer over vertellen)
First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin
Winstpakkers zullen komende dagen wel optreden; nu eens een keer niet op vrijdagavond. Heb zelf nu wel wat fiat klaargezet (had ik uiteraard 2 weken terug moeten doen) om een keer wel in te springen op zo'n dip.
Heb bij verschillende banken gezien dat de spaarrente naar 0.1% gaat... Nu mijn rendementsdoel deze spaarrente + X is, wordt dit nog makkelijker te halen per 31/12. Nu hopen op een grote dip op 1 januari en dan scheelt box 3 weer
Heb bij verschillende banken gezien dat de spaarrente naar 0.1% gaat... Nu mijn rendementsdoel deze spaarrente + X is, wordt dit nog makkelijker te halen per 31/12. Nu hopen op een grote dip op 1 januari en dan scheelt box 3 weer
Verbaas mezelf regelmatig hoe "dom" ik bezig ben 
Ik heb bewust maandelijks een inleg in Meesman indexfonds omdat de gemiddelde belegger de beurs toch niet verslaat qua rendement, dus spreiden dmv indexfonds en holden.
In april eens beetje verdiept in de coins en 0,9 BTC gekocht voor ongeveer 850 oid
Door beetje de daytraden en schuiven naar diverse altcoins werd het bedrag alleen maar minder 
Uiteindelijk recent van het restant maar gewoon weer BTC gekocht, alleen heb er nu nog maar 0,37

Blijkt maar weer, als je er niet teveel kennis van hebt, gewoon vasthouden die hap... Dan was mijn initiële inleg nu meer dan verdubbeld...
Zo zie je maar hoe snel men hebberig word en de markt wel even denkt te verslaan.

Ik heb bewust maandelijks een inleg in Meesman indexfonds omdat de gemiddelde belegger de beurs toch niet verslaat qua rendement, dus spreiden dmv indexfonds en holden.
In april eens beetje verdiept in de coins en 0,9 BTC gekocht voor ongeveer 850 oid

Uiteindelijk recent van het restant maar gewoon weer BTC gekocht, alleen heb er nu nog maar 0,37

Blijkt maar weer, als je er niet teveel kennis van hebt, gewoon vasthouden die hap... Dan was mijn initiële inleg nu meer dan verdubbeld...
Zo zie je maar hoe snel men hebberig word en de markt wel even denkt te verslaan.
Mooie vermeerdering hoor van 0,9 naar 3,7 BTC. Daar is toch niks mis mee?ybos schreef op zondag 6 augustus 2017 @ 17:02:
In april eens beetje verdiept in de coins en 0,9 BTC gekocht voor ongeveer 850 oidDoor beetje de daytraden en schuiven naar diverse altcoins werd het bedrag alleen maar minder
Uiteindelijk recent van het restant maar gewoon weer BTC gekocht, alleen heb er nu nog maar 3,7
Euh, moet 0,37 zijn996 schreef op zondag 6 augustus 2017 @ 17:08:
[...]
Mooie vermeerdering hoor van 0,9 naar 3,7 BTC. Daar is toch niks mis mee?

Pas het ff aan

Misschien niet zo veel, maar in Euro's sta je nog steeds in de plus.ybos schreef op zondag 6 augustus 2017 @ 17:02:
Verbaas mezelf regelmatig hoe "dom" ik bezig ben
In april eens beetje verdiept in de coins en 0,9 BTC gekocht voor ongeveer 850 oidDoor beetje de daytraden en schuiven naar diverse altcoins werd het bedrag alleen maar minder
Uiteindelijk recent van het restant maar gewoon weer BTC gekocht, alleen heb er nu nog maar 0,37![]()
#team_UTC+1
An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper Mini '12 i7/16/256 Air '13 i5/8/256 iPad mini 5 64GB iPhone SE 128GB
Doordat ik nét op tijd BTC gekocht heb sta ik inderdaad net in de plus, maar ook dat is meer geluk dan wijsheidEthirty schreef op zondag 6 augustus 2017 @ 17:19:
[...]
Misschien niet zo veel, maar in Euro's sta je nog steeds in de plus.

Neig nu erg om uit te stappen, maar als ik dan ff maand of 4 terugkijk: BTC verdubbeld. Dus, hopen op het beste en laat de volgende verdubbeling maar komen.
Activatie is 2016 blocks (~2 weken) na lock-in. Onafhankelijk van wat miners doen in die periode.Liberteh schreef op zondag 6 augustus 2017 @ 13:47:
[...]
SegWit is Locked-In. Als de miners nu SegWit blokken blijven minen wordt het in November geactiveerd.
Dus ergens in de tweede helft van de maand.
Verwijderd
Ik heb mensen getipt om in te stappen toen Ants op 3 dollar stonden. Dit is pas het begin. NEO kan een coin worden die over de 100 dollar gaat in een jaar. Spannende week met de introductie van Smart Contracts V2 en hun Developer meeting.
Waar is Mirved? Ik mis zijn kritiek.
Iets eerder denk ik, met iets meer dan 3 dagen? Nog 446 blocks te gaan volgens https://coin.dance/blocks, dus 446 / 6 / 24. Wat denken jullie zodra die 95% van de 2016 blocks behaald wordt, zal nog extra vertrouwen opleveren? Of is dat meer een formaliteit aangezien alle miners BIP 141/SegWit al signaleren?Rannasha schreef op zondag 6 augustus 2017 @ 17:27:
[...]
Activatie is 2016 blocks (~2 weken) na lock-in. Onafhankelijk van wat miners doen in die periode.
Dus ergens in de tweede helft van de maand.
Voor SegWit2X is toch maar 80% van de miners nodig om door te laten gaan?
Pff, blij als deze onduidelijkheid na november allemaal achter de rug is
[ Voor 11% gewijzigd door GrazendeKoe op 06-08-2017 18:24 ]
Ik zat met maar 2k op antshares en sta op 141%.Verwijderd schreef op zondag 6 augustus 2017 @ 18:21:
Ik heb mensen getipt om in te stappen toen Ants op 3 dollar stonden. Dit is pas het begin. NEO kan een coin worden die over de 100 dollar gaat in een jaar. Spannende week met de introductie van Smart Contracts V2 en hun Developer meeting.
Zat te twijfelen om er 40k in tegooien.
Had er 40k in ICN gedaan en laat die nou eens zijwaarts zijn gegaan de afgelopen tijd.. nog ff en dan alsnog maar richting antshares ondanks die pump afgelopen dagen.
Zoals ik het zie is da hongfei als als mede founder een stuk actiever en kan ANS nog wel naar de 3 cijfers gaan.
En by the looks of it lijkt het een stuk serieuzer als ik de koppen afga op de foto's en de communicatie naar de investeerders toe.
[ Voor 7% gewijzigd door BabyRattle op 06-08-2017 18:47 ]
Heel graag wat hulp hiermee. Ik heb 0.001224 BTC micropayment overgemaakt (ter verificatie) vanuit Electrum naar het BTC adres dat de chatbot aangaf. Vervolgens zegt de bot dat er 0 BTC op dat adres staat en dat ik alle coins naar dat adres moet overmaken. Onder "coins" heb ik twee verschillende adressen staan met drie entries. Blijkbaar heeft Electrum een nieuw adres gemaakt voor het overmaken.
Hoe krijg ik alle BTC in een van die adressen; moeten de twee regels apart een "send" doen naar het derde adres?
En hoe kan ik een message signen vanuit dat adres?
Tering. Vanmiddag denk ik nog goh wat staat Artbyte langere tijd stabiel, zal ik eens wat investeren. Kijk ik net is het 160% omhoog geschoten. Had ik maar
.
BTC heeft dit jaar al vier keer een correctie van 30% meegemaakt. Het kan dus handig zijn om een buy order klaar te zetten die 30% onder de huidige prijs ligt. Niet te groot, gewoon een bescheiden order.Rookert25 schreef op zondag 6 augustus 2017 @ 14:46:
Winstpakkers zullen komende dagen wel optreden; nu eens een keer niet op vrijdagavond. Heb zelf nu wel wat fiat klaargezet (had ik uiteraard 2 weken terug moeten doen) om een keer wel in te springen op zo'n dip.
There go the goddamn brownies.
Het zal hier wel mee te maken hebben. Wat je moet doen is een message signen met een private key van het adres waar je bitcoins op (blijven) staan. Een micropayment maken is dus eigenlijk niet nodig als je zelf beschikt over je private keys.Wortelstok schreef op zondag 6 augustus 2017 @ 19:16:
[...]
Heel graag wat hulp hiermee. Ik heb 0.001224 BTC micropayment overgemaakt (ter verificatie) vanuit Electrum naar het BTC adres dat de chatbot aangaf. Vervolgens zegt de bot dat er 0 BTC op dat adres staat en dat ik alle coins naar dat adres moet overmaken. Onder "coins" heb ik twee verschillende adressen staan met drie entries. Blijkbaar heeft Electrum een nieuw adres gemaakt voor het overmaken.
Hoe krijg ik alle BTC in een van die adressen; moeten de twee regels apart een "send" doen naar het derde adres?
En hoe kan ik een message signen vanuit dat adres?
Ik maak geen gebruik van Electrum dus hoe je met die wallet een message signed moet je even zelf opzoeken.
Over ~drie dagen is de lock-in, daarna volgt een periode van 2016 blocks tot de daadwerkelijke activatie. Tijdens deze periode hoeft er niets meer gesignaleerd te worden.GrazendeKoe schreef op zondag 6 augustus 2017 @ 18:22:
[...]
Iets eerder denk ik, met iets meer dan 3 dagen? Nog 446 blocks te gaan volgens https://coin.dance/blocks, dus 446 / 6 / 24. Wat denken jullie zodra die 95% van de 2016 blocks behaald wordt, zal nog extra vertrouwen opleveren? Of is dat meer een formaliteit aangezien alle miners BIP 141/SegWit al signaleren?
Voor SegWit2X is toch maar 80% van de miners nodig om door te laten gaan?
Pff, blij als deze onduidelijkheid na november allemaal achter de rug is
Ik denk overigens niet dat het lock-in moment een effect heeft op de prijs, gezien het nu vooral een formaliteit is. Maar het feit dat alles nog op schema ligt kan mensen extra vertrouwen geven.
iemand een account op Bithumb?
kan mogelijk interessant zijn om arbitrage handel te doen op ETH of is 0.0807 btc en 0.0833 btc niet genoeg verschil?
kan mogelijk interessant zijn om arbitrage handel te doen op ETH of is 0.0807 btc en 0.0833 btc niet genoeg verschil?
Ik zie mensen schrijven over een aankomende dip en correctie van de markt. Maar zou dit niet een correctie op zich kunnen zijn van een slechte begin van de zomer?
[ Voor 3% gewijzigd door Adnanos op 06-08-2017 21:07 ]
Heb ik weer...
Had een paar maanden geleden 255x Antshares/NEO gekocht voor $5,50 om deze voorlopig te holden.
Kom ik vandaag terug van een vakantie zag ik dat ik nog een limid sale van $11 op Bittrex had staan...was deze vergeten te cancelen dus was deze order gisteren verzilverd....
Tuurlijk het is een mooie winst van 100% maar deze is inmiddels 120%
Ben toch vandaag maar weer op de Ant/NEO-boot gesprongen want het eind van de stijging is volgens mij nog lang niet in zicht.
Had een paar maanden geleden 255x Antshares/NEO gekocht voor $5,50 om deze voorlopig te holden.
Kom ik vandaag terug van een vakantie zag ik dat ik nog een limid sale van $11 op Bittrex had staan...was deze vergeten te cancelen dus was deze order gisteren verzilverd....

Ben toch vandaag maar weer op de Ant/NEO-boot gesprongen want het eind van de stijging is volgens mij nog lang niet in zicht.
9kW Nefit Enviline,17x Yingli Solar 245Wp panelen.(4085Wp) / 17x Enphase 215 Micro-inverters / Envoy Enlighten Communicatie Gateway,Tonzon vloerisolatie,Schlüter®-BEKOTEC-THERM Vloerverwarming,Panasonic climatcontrole, Nefit HR107,Vera domotica,
Hmm morgen komt release van smart contracts. Als dat nieuws er door is kan het ook wel eens 'sell the news' worden en daalt ie weer wat. Ik zit er zelf aan te denken om nu van ANS -> Strat te gaan.papaleo schreef op zondag 6 augustus 2017 @ 21:59:
Heb ik weer...
Kom ik vandaag terug van een vakantie zag ik dat ik nog een limid sale van $11 op Bittrex had staan...was deze vergeten te cancelen dus was deze order gisteren verzilverd....![]()
Sorry voor de repost, maar ik ben toch heel bekend of iemand mij het antwoord kan geven op deze 2 vragen , alvast bedankt 
Goedemorgen allemaal! Weer mooie dingen gebeurd vannacht
Ik keek vanochtend ook even verrast op met BTC rond de $3.200. Eigenlijk was ik er niet zo blij mee, om de volgende reden. Gistermiddag om 14.00 heb ik mijn ANS/NEO verkocht tegen 37100 ($10,60) sats omdat het nieuws omtrent Governmental Certificates fake bleek te zijn, hier de link: https://steemit.com/neo/@...e-was-based-on-false-news Ik heb de koers in de gaten gehouden en gisteravond rond de klok van 23.30 bleek de koers in $ van NEO nog steeds intact. Over het algemeen ben ik een holder, maar ik wilde toch een graantje meepikken bij een eventuele koersdaling om vervolgens meer NEO voor hetzelfde geld terug te kopen.
Omdat de koers niet leek te dalen heb ik gisteravond alsnog een buy order geplaatst van 365000, dat achtte ik wel aannemelijk dat die getriggerd zou worden. Bitcoin is vannacht natuurlijk moon gegaan dus die order is ook wel geactiveerd, NEO is zelfs even naar 340/345000 gegaan. Op zich tevreden mee want ik heb iets meer NEO dan ik gistermiddag had, MAAR ik reken in mijn portefeuille altijd in $ en niet in Bitcoin. Waar ik gistermiddag mijn NEO verkocht voor $10,60 heb ik ze vannacht teruggekocht voor $11,45. Is er een manier of een handigheidje om dit tegen te gaan of orders te plaatsen in $? Ik had geen $11,40 over voor 1 NEO en dit heb ik alleen maar er voor betaald omdat mijn order uitgedrukt in Bitcoin al geplaatst was en elke satoshi meer waard werd in $.
Dan heb ik nog een tweede vraagje. Iemand attendeerde mij er op dat je BCH kan margin shorten op Plus500. Met margin long en short heb ik nog geen ervaring en aangezien de grootste daling van BCH al achter de rug was ging ik gisteren even met een demo account aan de slag. Ik ging short.
Ik opende om 13.01 uur op een 'rate' (waarom heet het opening rate?) van $313,96 met 10 contracten. Ik had de stop loss ingesteld op $330. Tot mijn verbazing werd de positie automatisch gesloten om 13.31 uur met een close rate van $330,49. Ik kon eigenlijk niet geloven dat de koers +- $26 was gestegen dus ging ik het koersverloop in Plus 500 er even op na kijken. Ik zag dat de koers in dat halve uur een top had bereikt van $317,61 wat dus maar =- $4 hoger is dan mijn openingspositie. Waarom is mijn trade dan toch automatisch gesloten?
Hierbij het overzicht van mijn shortpositie en het koersverloop van tussen 13.00 en 13.30 uur. Ik ben benieuwd naar jullie reacties
http://imgur.com/RBU3VyM
http://imgur.com/SHTcuv6
Ik keek vanochtend ook even verrast op met BTC rond de $3.200. Eigenlijk was ik er niet zo blij mee, om de volgende reden. Gistermiddag om 14.00 heb ik mijn ANS/NEO verkocht tegen 37100 ($10,60) sats omdat het nieuws omtrent Governmental Certificates fake bleek te zijn, hier de link: https://steemit.com/neo/@...e-was-based-on-false-news Ik heb de koers in de gaten gehouden en gisteravond rond de klok van 23.30 bleek de koers in $ van NEO nog steeds intact. Over het algemeen ben ik een holder, maar ik wilde toch een graantje meepikken bij een eventuele koersdaling om vervolgens meer NEO voor hetzelfde geld terug te kopen.
Omdat de koers niet leek te dalen heb ik gisteravond alsnog een buy order geplaatst van 365000, dat achtte ik wel aannemelijk dat die getriggerd zou worden. Bitcoin is vannacht natuurlijk moon gegaan dus die order is ook wel geactiveerd, NEO is zelfs even naar 340/345000 gegaan. Op zich tevreden mee want ik heb iets meer NEO dan ik gistermiddag had, MAAR ik reken in mijn portefeuille altijd in $ en niet in Bitcoin. Waar ik gistermiddag mijn NEO verkocht voor $10,60 heb ik ze vannacht teruggekocht voor $11,45. Is er een manier of een handigheidje om dit tegen te gaan of orders te plaatsen in $? Ik had geen $11,40 over voor 1 NEO en dit heb ik alleen maar er voor betaald omdat mijn order uitgedrukt in Bitcoin al geplaatst was en elke satoshi meer waard werd in $.
Dan heb ik nog een tweede vraagje. Iemand attendeerde mij er op dat je BCH kan margin shorten op Plus500. Met margin long en short heb ik nog geen ervaring en aangezien de grootste daling van BCH al achter de rug was ging ik gisteren even met een demo account aan de slag. Ik ging short.
Ik opende om 13.01 uur op een 'rate' (waarom heet het opening rate?) van $313,96 met 10 contracten. Ik had de stop loss ingesteld op $330. Tot mijn verbazing werd de positie automatisch gesloten om 13.31 uur met een close rate van $330,49. Ik kon eigenlijk niet geloven dat de koers +- $26 was gestegen dus ging ik het koersverloop in Plus 500 er even op na kijken. Ik zag dat de koers in dat halve uur een top had bereikt van $317,61 wat dus maar =- $4 hoger is dan mijn openingspositie. Waarom is mijn trade dan toch automatisch gesloten?
Hierbij het overzicht van mijn shortpositie en het koersverloop van tussen 13.00 en 13.30 uur. Ik ben benieuwd naar jullie reacties
Kijk uit met het gebruiken van plus500, die staat erg slecht te boek. Gebruik liever een dedicated bitcoin exchange zoals Kraken of Poloniex. Die koersen op plus500 hoeven niet eens overeen te komen met daadwerkelijk onderliggende waarden als je onderstaand FD artikel mag geloven (helaas wel paywall):GrazendeKoe schreef op zondag 6 augustus 2017 @ 22:20:
Sorry voor de repost, maar ik ben toch heel bekend of iemand mij het antwoord kan geven op deze 2 vragen , alvast bedankt
https://fd.nl/beurs/10927...-tegen-haar-eigen-klanten
Kijk uit met verkopen van coins met mega-potentie zoals Antshares/NEO. Net zoals ETH lijkt het aantrekkelijk om winst te pakken bij 100%. Maar you ain't see nothing yet bij NEO. Als de chinezen gek worden is een marketcap van 2-5mrd goed mogelijk en houdbaar. Is het je dan waard om die stijging deels te missen omdat je denkt dat je de markt kunt timen?
EDIT: Ik quote een stuk uit het FD:
‘Dit handelsplatform staat los van iedere effectenbeurs. Wij zijn op geen enkele manier verplicht om enige specifieke prijs of handelsregel te volgen van zo’n effectenbeurs.’ Mink: ‘Plus500, jouw tegenpartij, bepaalt haar eigen prijs. Als klant heb je maar te accepteren welke prijs er uit de bus komt. Niemand kan controleren of die reëel is en hoe die prijs precies tot stand komt.’
[ Voor 6% gewijzigd door Timberly2 op 06-08-2017 22:26 ]
Ethereum blijft maar stijgen zeg, 230€ (coinbase) al aangetikt
hopen dat het door blijft stijgen
[ Voor 5% gewijzigd door ReynaertS op 06-08-2017 23:07 ]
Hopen idd, ik heb mijn ethers op 237 gekocht maar heb er hoop in dat ze in de (verre?) toekomst nog over de 1000 heengaan.ReynaertS schreef op zondag 6 augustus 2017 @ 23:06:
Ethereum blijft maar stijgen zeg, 230€ (coinbase) al aangetikthopen dat het door blijft stijgen
Jij bent wel erg positief ingesteld haha. Maar wie weet haalt ethereum de 1000 welbrick5492 schreef op zondag 6 augustus 2017 @ 23:55:
[...]
Hopen idd, ik heb mijn ethers op 237 gekocht maar heb er hoop in dat ze in de (verre?) toekomst nog over de 1000 heengaan.
Natuurlijk niet op korte termijn, maar ik denk toch wel dat er binnen een (paar) jaar een of enkele nullen achter de Ethereum waarde komen.ReynaertS schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 00:13:
[...]
Jij bent wel erg positief ingesteld haha. Maar wie weet haalt ethereum de 1000 wel
Gewoon lekker hodlenbrick5492 schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 00:26:
[...]
Natuurlijk niet op korte termijn, maar ik denk toch wel dat er binnen een (paar) jaar een of enkele nullen achter de Ethereum waarde komen.
Iemand een idee hoe dit oplossen ?
Ik krijg een permission denied als ik weer de Global Settings Lock op Off wil zetten na invoering van Master key. (Ik wil namelijk 1,5 BTC verplaatsen naar andere exchange om te traden en komt er nu pas achter dat deze settings uitgezet dient te worden)
Ik heb 3 pogingen gedaan om de masterkey (die in de Google authenticator redelijk snel ververst) in te voeren maar met dezelfde resultaat.
Zelfs nog 1 keer met spatie tussen eerste 3 cijfers en laatste 3 cijfers.
Tijd en datum staan goed op pc en telefoon.
Nu kan ik wel een submit request aanvragen maar dan moet ik 7 dagen of nog langer wachten (afhankelijk van wat ik gezet heb voor wachtdagen?)
Of is het een ander Master wachtwoord ? Op mijn telefoon heb ik Kraken MIWQ master staan.
Daarnaast ook Kraken MIWQ funding en Kraken MIWQ. Die laatste is voor 2FA.
Ik kan moeilijk zolang wachten. Nou gaat BTC vast wel omhoog, maar dat doen wel meer coins
Ik krijg een permission denied als ik weer de Global Settings Lock op Off wil zetten na invoering van Master key. (Ik wil namelijk 1,5 BTC verplaatsen naar andere exchange om te traden en komt er nu pas achter dat deze settings uitgezet dient te worden)
Ik heb 3 pogingen gedaan om de masterkey (die in de Google authenticator redelijk snel ververst) in te voeren maar met dezelfde resultaat.
Nu kan ik wel een submit request aanvragen maar dan moet ik 7 dagen of nog langer wachten (afhankelijk van wat ik gezet heb voor wachtdagen?)
Of is het een ander Master wachtwoord ? Op mijn telefoon heb ik Kraken MIWQ master staan.
Ik kan moeilijk zolang wachten. Nou gaat BTC vast wel omhoog, maar dat doen wel meer coins
deze masterkey (master password) heb je aangemaakt tijdens activeren van 2FA als het goed is.xmarvinx schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 04:45:
Iemand een idee hoe dit oplossen ?
bij het aanmaken van je account (of tijdens activeren van 2FA) heb je ook een master password gemaakt, deze wordt daarmee bedoeld, die kan je onder tab security > Two-factor auth. wijzigen
deze kan je weer wijzigen onder security > two-factor auth.
[ Voor 5% gewijzigd door ica1984 op 07-08-2017 05:13 ]
Als je niet goed weet hoe margin trading werkt zou ik je daar niet aan wagen. Niet om belerend te doen maar als waarschuwing.GrazendeKoe schreef op zondag 6 augustus 2017 @ 22:20:
De grootste daling was al geweest volgens jou en toen ging je short? Waarom?Met margin long en short heb ik nog geen ervaring en aangezien de grootste daling van BCH al achter de rug was ging ik gisteren even met een demo account aan de slag. Ik ging short.
Kijk er echt mee uit, margin trading. Als je niet weet wat je aan het doen bent kan het erg hard gaan.
Ik verwacht veel van SiaCoin. Het is een ongewaardeerde coin met veel potentie op de lange termijn. SC heeft een echt use case, namelijk data storage. Een serieuze concurrent voor Dropbox en Amazon. Ik waardeer het Devs team achter SiaCoin enorm, ze lossen veel problemen snel op en leveren heel veel werk.
De rebranding van ANS naar NEO is sinds vannacht ook op Bittrex een feit: https://bittrex.com/Market/Index?MarketName=BTC-NEO. Tevens is de transfer fee op Bittrex verlaagd van 0,35 naar 0,1 NEO.
Koers is gelijk ook weer door het dak gegaan met een ATH
Lijkt me dat dezer dagen toch een correctie zal volgen, wellicht na de lancering van de nieuwe SmartContracts morgen? 9 augustus is overigens een dev meeting in Shanghai en 10 augustus een meetup in Japan.
Wat denken jullie?
Koers is gelijk ook weer door het dak gegaan met een ATH
Wat denken jullie?
Ook die setting, bijna elke verandering/withdrawal etc. vereist dat de Global Settings Lock opgeheven dient te worden. (Settings are currently locked, unlock your settings to make changes.)ica1984 schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 05:10:
[...]
deze masterkey (master password) heb je aangemaakt tijdens activeren van 2FA als het goed is.
deze kan je weer wijzigen onder security > two-factor auth.
Dus ik begrijp dat de 6 cijferige code op mijn telefoon bij Kraken MIWQ master NIET de masterkey is?
Geen wonder dat ie zegt permission denied.
Iemand een ander snelle suggestie dan alleen nog een submit request inschieten ?
Ik kan me niet herinneren dat ik de master key ergens voorgeschoteld hebt gekregen.
Is dat een soort pass phrase die ik zelf ingevoerd heb ?
Verwacht wel een 'sell the news' moment dan,maar durf zelf niet te verkopen want verwacht al 3 dagen een daling en klopte telkens nietjelle. schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 07:52:
De rebranding van ANS naar NEO is sinds vannacht ook op Bittrex een feit: https://bittrex.com/Market/Index?MarketName=BTC-NEO. Tevens is de transfer fee op Bittrex verlaagd van 0,35 naar 0,1 NEO.
Koers is gelijk ook weer door het dak gegaan met een ATHLijkt me dat dezer dagen toch een correctie zal volgen, wellicht na de lancering van de nieuwe SmartContracts morgen? 9 augustus is overigens een dev meeting in Shanghai en 10 augustus een meetup in Japan.
Wat denken jullie?
Edit: het gaat nu weer heel hard opeens
In eerste instantie dacht ik ook, hee een coin die eens wat anders doet, en toen dacht ik, waarom zit er een coin vast aan dit concept, dat kan ook gewoon zonder.stefan1988 schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 07:39:
Ik verwacht veel van SiaCoin. Het is een ongewaardeerde coin met veel potentie op de lange termijn. SC heeft een echt use case, namelijk data storage. Een serieuze concurrent voor Dropbox en Amazon. Ik waardeer het Devs team achter SiaCoin enorm, ze lossen veel problemen snel op en leveren heel veel werk.
Ik vraag me ook af wanneer ethereum nou gaat losbreken van de bitcoin. Ik merk de laastste tijd wel dat ethereum niet heel nauw de bitcoin volgt maar in grote lijnen toch nog wel. Ook blijft de verhouding grofweg 1:10 tussen bitcoin en ethereum, dat lijkt me ook geen toeval.
[ Voor 19% gewijzigd door Ryan1981 op 07-08-2017 08:25 ]
Ik zou nog even wachten. Ben even naar de subreddit van Iconomi gegaan... er is blijkbaar een whale de boel aan het manipuleren.GrazendeKoe schreef op zaterdag 5 augustus 2017 @ 17:49:
[...]
Ik zag het ook en begrijp niet waarom ICN achterblijft. Zeker niet omdat het 1 augustus zijn platform releasde. Grote kans dat ICN nog wel gaan volgen, zit er ook aan te denken om wat flinke stijgers om te zetten naar ICN.
https://www.reddit.com/r/...and_why_it_keeps_dipping/
https://www.reddit.com/r/...e_i_hope_you_rot_in_hell/
Edit; volgens sommige mensen in de comments zelfs Iconomi zelf </aluhoedje>
[ Voor 5% gewijzigd door yinx84 op 07-08-2017 09:10 ]
Dat weet ik, dat het risico van margin trading hoog is. Daarom ben ik eerst het een en ander gaan testen met een demo account, krijg je virtueel geld en kan er gewoon niks mis gaan.kthxbye schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 06:07:
[...]
Als je niet goed weet hoe margin trading werkt zou ik je daar niet aan wagen. Niet om belerend te doen maar als waarschuwing.
[...]
De grootste daling was al geweest volgens jou en toen ging je short? Waarom?
Kijk er echt mee uit, margin trading. Als je niet weet wat je aan het doen bent kan het erg hard gaan.
Ik ging short omdat ik BCH nog wel verder zag dalen (wat ook zo was) en ik vond het een mooie gelegenheid om kennis te maken met margin shorten en long gaan. Ik begrijp alleen nog steeds niet waarom mijn positie gesloten werd aangezien de koers niet de waarde aantikte waarop ik mijn sluitingspositie gezet had..
Het kan inderdaad zonder coin, uiteraard. Maar dan kan ik nog wel een paar blockchainprojecten bedenken die zonder coins kunnen werken.Ryan1981 schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 08:20:
[...]
In eerste instantie dacht ik ook, hee een coin die eens wat anders doet, en toen dacht ik, waarom zit er een coin vast aan dit concept, dat kan ook gewoon zonder.
Ik vraag me ook af wanneer ethereum nou gaat losbreken van de bitcoin. Ik merk de laastste tijd wel dat ethereum niet heel nauw de bitcoin volgt maar in grote lijnen toch nog wel. Ook blijft de verhouding grofweg 1:10 tussen bitcoin en ethereum, dat lijkt me ook geen toeval.
Maar hoe wil jij dan uitbetaald worden zodra jij je hard disk ruimte verhuurd op Sia? Dat kan natuurlijk gewoon in fiat, maar daarmee wordt de derde partij niet uitgeschakeld en dat is toch iets waar de blockchain juist voor in het leven geroepen is.
Nee, ik zie het zeker als een goed project (Storj vist trouwens in dezelfde vijver), ik heb alleen geen flauw benul wat de waarde van een coin kan worden gezien het feit er nogal wat Siacoins in omloop zijn.
[ Voor 38% gewijzigd door GrazendeKoe op 07-08-2017 09:28 ]
Dit weekend, na een tweede dipje in ANS/NEO verkocht op 0.0039.. iets te vroegRookert25 schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 07:55:
[...]
Verwacht wel een 'sell the news' moment dan,maar durf zelf niet te verkopen want verwacht al 3 dagen een daling en klopte telkens niet
Edit: het gaat nu weer heel hard opeens
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Ik vraag het me af. Ten eerste zijn ze niet uniek. Je hebt ook al Storj (was eerder) en MaidSAFE (nog in alpha, maar met meer potentie).stefan1988 schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 07:39:
Ten tweede kost één Terabyte bij Dropbox $9,99. Daarmee moeten ze concurreren. Ik heb een paar maanden storj gehost en een vrije Terabyte gereserveerd op mijn gigabit aansluiting. Met deze snelheid heb ik de hoogste kwaliteit storage contracts. Storj zelf verdient $0.015 per Gigabyte per maand, AKA $15 per maand, en dat is exclusief kosten voor downloads. Deze langzame net iets minder betrouwbare (want geen 100% uptime) storage is dus duurder dan het gecentraliseerde snelle Dropbox.
Daarbij had ik zelf dat storage contracts gewoon niet gevuld werden, en dat bestanden gewoon niet gedownloadt werden, dus had ik zelf een fractie van de theoretische verdiensten met mijn grote schijf en snelle verbinding.
Voor mij als storage renter dus niet interessant, en als rentee ook niet interessant.
Ik weet niet of data iets is waar decentralisatie gewenst is. En ik weet niet waarom SiaCoin zoveel beter zou zijn. Maar ik hoop dat ze het goed doen.
🇪🇺 Buy from EU (GoT)
Man man NEO blijft maar gaan en ik blijf ze maar bijkopen.
Gekocht op 7, op 10, op 12, op 14 en gisteravond nog op 16 .. mega FOMO
Mag van mij weer zakken naar 10 oid. Dan sla ik echt groot in (voor mijn doen dan haha)
Gekocht op 7, op 10, op 12, op 14 en gisteravond nog op 16 .. mega FOMO
Mag van mij weer zakken naar 10 oid. Dan sla ik echt groot in (voor mijn doen dan haha)
[ Voor 5% gewijzigd door Guff_ op 07-08-2017 09:49 ]
Anders HBO even vragen of decentraal data opslaan interessant is!Sando schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 09:39:
[...]
Ik vraag het me af. Ten eerste zijn ze niet uniek. Je hebt ook al Storj (was eerder) en MaidSAFE (nog in alpha, maar met meer potentie).
Ten tweede kost één Terabyte bij Dropbox $9,99. Daarmee moeten ze concurreren. Ik heb een paar maanden storj gehost en een vrije Terabyte gereserveerd op mijn gigabit aansluiting. Met deze snelheid heb ik de hoogste kwaliteit storage contracts. Storj zelf verdient $0.015 per Gigabyte per maand, AKA $15 per maand, en dat is exclusief kosten voor downloads. Deze langzame net iets minder betrouwbare (want geen 100% uptime) storage is dus duurder dan het gecentraliseerde snelle Dropbox.
Daarbij had ik zelf dat storage contracts gewoon niet gevuld werden, en dat bestanden gewoon niet gedownloadt werden, dus had ik zelf een fractie van de theoretische verdiensten met mijn grote schijf en snelle verbinding.
Voor mij als storage renter dus niet interessant, en als rentee ook niet interessant.
Ik weet niet of data iets is waar decentralisatie gewenst is. En ik weet niet waarom SiaCoin zoveel beter zou zijn. Maar ik hoop dat ze het goed doen.
Wat ik zelf nog niet helemaal begrijp aan data opslaan op de blockchain. Stel, ik stel mijn harde schijf beschikbaar voor opslag, er wordt het een en ander opgeslagen op mijn ruimte op de blockchain maar na een paar weken besluit ik dat ik niet meer wil mee doen. Waar blijft de data van verschillende mensen die op mijn harde schijf is opgeslagen dan?
Kijk eens naar de laatste bullet in de topicwaarschuwing.Guff_ schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 09:42:
NEO Moooooooooooon
https://themerkle.com/maidsafe-vs-sia-vs-storj/
Mooie vergelijking tussen de drie spelers. Ik sta zelf aan de kant van SiaCoin en draag het project een warm hart toe. Ben ook SC aan het minen... dit gaat best rap. Mochten mensen interesse hebben om dat ook te doen, deze tutorial neemt je bij het handje. Binnen een half uurtje ben je up-and-running, zonder dat je technische kennis nodig hebt:
https://mtlynch.io/windows-sia-mining/
Storj is de laatste tijd wat minder goed in het nieuws ook, nu de lead-dev weg is.
Mooie vergelijking tussen de drie spelers. Ik sta zelf aan de kant van SiaCoin en draag het project een warm hart toe. Ben ook SC aan het minen... dit gaat best rap. Mochten mensen interesse hebben om dat ook te doen, deze tutorial neemt je bij het handje. Binnen een half uurtje ben je up-and-running, zonder dat je technische kennis nodig hebt:
Storj is de laatste tijd wat minder goed in het nieuws ook, nu de lead-dev weg is.
Oeps sorry, gefixed. Zo wel correct hoop ikLuuk schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 09:47:
[...]
Kijk eens naar de laatste bullet in de topicwaarschuwing.
Verwijderd
Zijn er mensen die aan Daytrading doen?
Is dit wel winstgevend of als fulltime baan te doen?
Ik heb veel vrije tijd dus misschien dat ik mijn tijd kan investeren in zoiets.
je kan winst maken maar ook veel verlies.. heb vorige week veel verloren met 5x leverage margin trading.. anders schiet het niet op voor een paar tientjes.
Je moet wel fors investeren is mijn mening 5k minimaal mijn mening.
Je moet wel fors investeren is mijn mening 5k minimaal mijn mening.
Hallo allemaal,
Ik ben voor het eerst in deze wereld gestapt, nadat ik denk zo'n 2 maanden geleden over ANS (NEO) had gelezen heb er toen voor de gein 2500 euro ingestopt (was destijds iets van 2 dollar) en inmiddels zit het al boven de 20 dollar.. ik heb dus aardig wat verdiend en lees zelfs dat het richting de 500-1000 dollar zal gaan... wat is nu de beste manier om het geld weer op je bankrekening te krijgen?
Ik ben voor het eerst in deze wereld gestapt, nadat ik denk zo'n 2 maanden geleden over ANS (NEO) had gelezen heb er toen voor de gein 2500 euro ingestopt (was destijds iets van 2 dollar) en inmiddels zit het al boven de 20 dollar.. ik heb dus aardig wat verdiend en lees zelfs dat het richting de 500-1000 dollar zal gaan... wat is nu de beste manier om het geld weer op je bankrekening te krijgen?
Volgens mij heb je naast tijd ook een hele bak discipline en ervaring nodig om echt winst te maken. Ik heb het geprobeerd, maar iedere keer als ik winst wilde pakken viel het in de praktijk een stuk lager uit. Dit kwam door verschillende factoren, waarvan de grootste emotie. Vaak had ik direct spijt van m'n verkoop als de koers nog doodleuk doorging met stijgen. Resulteert weer in snel willen instappen, waarna de koers uiteraard wel ging dalenVerwijderd schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 09:59:
Zijn er mensen die aan Daytrading doen?
Nu heb ik een divers portfolio die ik gewoon lekker laat sudderen. Sinds ik dat doe heb ik al flink meer winst dan de periode waarin ik aan daytrading deed. Het is gewoon niet aan mij besteed. Daarnaast levert het een stuk minder stress (en meer slaap) op. Ik zet af en toe nog wel stop loss en trailing stop orders... dat is goede gewoonte, maar ik ga het lot niet meer tarten.
[ Voor 9% gewijzigd door yinx84 op 07-08-2017 10:23 ]
Volgens mij verkopen voor BTC of ETH en dat via kraken via SEPA stortenFerio schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 10:15:
Hallo allemaal,
Dat had ik ook in gedachten :-) Thanks!Rookert25 schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 10:34:
[...]
Volgens mij verkopen voor BTC of ETH en dat via kraken via SEPA storten
Wat denken jullie overigens over NEO momenteel? Speculaties dat hij zeker richting de 100 zal gaan en misschien wel 500/1000 in de verre toekomst?
Heel simpel en maar 1 antwoord mogelijk: Dat weet niemand.Ferio schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 10:38:
[...]
Wat denken jullie overigens over NEO momenteel? Speculaties dat hij zeker richting de 100 zal gaan en misschien wel 500/1000 in de verre toekomst?
Uiteraard het meest logische antwoord wat ik hier vaak voorbij zie komen. Ik ben echter benieuwd naar TA en achtergrondverhalen om nieuwe inzichten te verkrijgen. Welke bronnen gebruiken jullie hiervoor? Reddit is uiteraard een goede, maar door de enorme aantallen posts is het lastig om het kaf van het koren te scheiden om eerder ontwikkelingen te volgen (zoals ANS/NEO wat op dit moment erg hot is).Luuk schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 10:40:
[...]
Heel simpel en maar 1 antwoord mogelijk: Dat weet niemand.
Dat is zo inderdaad.. blijft toch wel grappig dat ik gewoon even een tutorial had gevolgd en nu een bak met geld heb op mn account.. Ik kwam puur destijds iets tegen over NEO en dacht ik neem de gok. :-)Luuk schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 10:40:
[...]
Heel simpel en maar 1 antwoord mogelijk: Dat weet niemand.
Ik volg een paar op twitter, geven tot nu toe goed advies en 1 van hun heeft dus gezorgd dat ik ANS had gekocht.Orangelights23 schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 10:44:
[...]
Uiteraard het meest logische antwoord wat ik hier vaak voorbij zie komen. Ik ben echter benieuwd naar TA en achtergrondverhalen om nieuwe inzichten te verkrijgen. Welke bronnen gebruiken jullie hiervoor? Reddit is uiteraard een goede, maar door de enorme aantallen posts is het lastig om het kaf van het koren te scheiden om eerder ontwikkelingen te volgen (zoals ANS/NEO wat op dit moment erg hot is).
[ Voor 45% gewijzigd door Ferio op 07-08-2017 10:50 ]
hoe kan het dat ik in mijn wallet op bittrex wel funds heb staan bitcoin/NEO maar als ik wil traden deze op 0 staan.... iemand enig idee ?
waarschijnlijk nog een buy order open staanshakespeare schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 10:57:
hoe kan het dat ik in mijn wallet op bittrex wel funds heb staan bitcoin/NEO maar als ik wil traden deze op 0 staan.... iemand enig idee ?
NEO gaat hard. Chinezen kopen massaal, want die geloven in hun eigen markt. Morgen gaat tevens hun nieuwe platform online.
wij plukken wel een graantje meeMaZo schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 11:16:
NEO gaat hard. Chinezen kopen massaal, want die geloven in hun eigen markt. Morgen gaat tevens hun nieuwe platform online.
Denk dat ik maar wat moet opsteken van ervaringen van anderen. Merk dat ik ook te ongeduldig ben. Toch maar instappen op de NEO trein en geduld hebben.
yinx84 schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 10:18:
[...]
Volgens mij heb je naast tijd ook een hele bak discipline en ervaring nodig om echt winst te maken. Ik heb het geprobeerd, maar iedere keer als ik winst wilde pakken viel het in de praktijk een stuk lager uit. Dit kwam door verschillende factoren, waarvan de grootste emotie. Vaak had ik direct spijt van m'n verkoop als de koers nog doodleuk doorging met stijgen. Resulteert weer in snel willen instappen, waarna de koers uiteraard wel ging dalenEn als ik dan eindelijk winst in fiat had omgezet dan brandde dit in m'n zak, waardoor ik ook weer overhaaste investeringen deed. Volgens mij is het scenario van Antshares afgelopen weekend een ultieme test voor daytraders; hoe ver durf je te gaan voordat je uitstapt?
Nu heb ik een divers portfolio die ik gewoon lekker laat sudderen. Sinds ik dat doe heb ik al flink meer winst dan de periode waarin ik aan daytrading deed. Het is gewoon niet aan mij besteed. Daarnaast levert het een stuk minder stress (en meer slaap) op. Ik zet af en toe nog wel stop loss en trailing stop orders... dat is goede gewoonte, maar ik ga het lot niet meer tarten.
Denken jullie dat het verstandig is om nu zo nog in te stappen in NEO (ja, is eigenlijk al laat) of dat ik beter kan wachten tot er een lichte correctie komt?
Wel mooi om te zien dat Antshares eerst keihard werd afgekraakt hier (die rare Chinezen, blablabla) en nu ineens iedereen NEO wilt kopen
Zoals hierboven geschreven weet niemand dat :-)Daniel-p schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 11:25:
Denken jullie dat het verstandig is om nu zo nog in te stappen in NEO (ja, is eigenlijk al laat) of dat ik beter kan wachten tot er een lichte correctie komt?
Ik zelf zou de gok wel nemen, denk dat ie niet lager dan 15 dollar gaat komen en morgen weer een boost gaat krijgen.
Had net gekocht op het hoogtepunt om half uur later gelijk weer te verkopen; toch maar even wachten op het dipje en dan instappen.
Ferio schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 11:27:
[...]
Zoals hierboven geschreven weet niemand dat :-)
Ik zelf zou de gok wel nemen, denk dat ie niet lager dan 15 dollar gaat komen en morgen weer een boost gaat krijgen.
Bittrex
Je imiteert me mateloos.
Je kunt ze kopen op Bittrex.Verwijderd schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 11:41:
Waar koop je NEO/Antshares? Ik zie ze niet op Kraken...
Jep, denk dat ie vandaag wel zakt tot 15 en morgen weer een flinke boost.bass1984 schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 11:41:
Had net gekocht op het hoogtepunt om half uur later gelijk weer te verkopen; toch maar even wachten op het dipje en dan instappen.
[...]
Ik denk dat het beter is om in te stappen na een forse correctie.Daniel-p schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 11:25:
Inderdaad. Even een tip, nooit op het hoogste punt kopen. Wachten totdat hij weer gedaald is (dat doet een munt altijd) En nog een tip, nooit op het hoogste emotionele punt kopen. Wacht totdat je emotionele raadgever weer ingehaald is door je ratio.
Ja er zijn altijd verhalen van mensen die net de boot gemist hebben door niet nu te kopen en ja het gevaar bestaat dat Neo nu ineens doorschiet naar de 200. Die kans is nog steeds minder groot dan dat hij straks weer gaat dalen. Stel dat hij wel doorschiet dan weet je 1 ding zeker, dat is 1 grote bubble die vroeg of laat weer gaat barsten. Daar kun je aan verdienen, maar nogmaals de kans dat hij straks al weer naar beneden gaat is groter.
Ja er zijn altijd verhalen van mensen die net de boot gemist hebben door niet nu te kopen en ja het gevaar bestaat dat Neo nu ineens doorschiet naar de 200. Die kans is nog steeds minder groot dan dat hij straks weer gaat dalen. Stel dat hij wel doorschiet dan weet je 1 ding zeker, dat is 1 grote bubble die vroeg of laat weer gaat barsten. Daar kun je aan verdienen, maar nogmaals de kans dat hij straks al weer naar beneden gaat is groter.
Die les helaas al geleerd door eind juni in te stappen na een lichte daling van enkele koersen. Echter was dit alles behalve de volledige correctie. Dus tot op heden alleen maar verliezen hier.walletje-w schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 11:58:
Inderdaad. Even een tip, nooit op het hoogste punt kopen. Wachten totdat hij weer gedaald is (dat doet een munt altijd) En nog een tip, nooit op het hoogste emotionele punt kopen. Wacht totdat je emotionele raadgever weer ingehaald is door je ratio.
Ik denk dat ik toch maar gewoon even rustig af ga wachten en mocht er deze week een leuke correctie komen ik dan instap.
Ik vind Tradingview.com wel interessant. Volg daar ook Crypto_Ed (ook hier in deze thread aanwezig), die interessante TA's maakt:Orangelights23 schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 10:44:
[...]
Uiteraard het meest logische antwoord wat ik hier vaak voorbij zie komen. Ik ben echter benieuwd naar TA en achtergrondverhalen om nieuwe inzichten te verkrijgen. Welke bronnen gebruiken jullie hiervoor?
https://www.tradingview.com/u/Crypto_Ed/
If it ain't broken, play with it till it breaks.
Nog even over deze link, de vergelijking is wel uiterst summier. In de reacties staat gelukkig een comment die wat nuance aanbrengt. Naast dat ze deels dezelfde functionaliteit bieden is juist MaidSafe een ontwikkeling die veel verder gaat. MaidSafe is niet gericht op het ontwikkelen van een nieuwe storage solution maar op een nieuw type internet. Daar zijn ze al 10 jaar mee bezig, ruim voordat Bitcoin/cryptocurrencies en de hype eromheen te voorschijn zijn gekomen.yinx84 schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 09:48:
https://themerkle.com/maidsafe-vs-sia-vs-storj/
MaidSafe bied namelijk ook technologieën vergelijkbaar met IOTA, NXT en SKY. En een alternatief voor de technologie Blockchain door middel van Group Consensus. Mocht je hier nou meer interesse in hebben dan kan ik deze post aanbevelen waarin de technieken uitgelegd worden aan de hand van Bitcoin vergelijkingen: https://safe-network-explained.github.io/safe-for-bitcoiners was voor mij erg verhelderend.
[ Voor 15% gewijzigd door walletje-w op 07-08-2017 12:24 ]
Een nieuw type internet en daar zijn ze al 10 jaar mee bezig? Dat klinkt niet erg hoopvol.walletje-w schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 12:19:
[...]
Nog even over deze link, de vergelijking is wel uiterst summier. In de reacties staat gelukkig een comment die wat nuance aanbrengt. Naast dat ze deels dezelfde functionaliteit bieden is juist MaidSafe een ontwikkeling die veel verder gaat. MaidSafe is niet gericht op het ontwikkelen van een nieuwe storage solution maar op een nieuw type internet. Daar zijn ze al 10 jaar mee bezig, ruim voordat Bitcoin/cryptocurrencies en de hype eromheen te voorschijn zijn gekomen.
MaidSafe bied namelijk ook technologieën vergelijkbaar met IOTA, NXT en SKY. En een alternatief voor de technologie Blockchain door middel van Group Consensus. Mocht je hier nou meer interesse in hebben dan kan ik deze post aanbevelen waarin de technieken uitgelegd worden aan de hand van Bitcoin vergelijkingen: https://safe-network-explained.github.io/safe-for-bitcoiners was voor mij erg verhelderend.
Misschien een n00b vraagje maar hoe vind ik op bittrex de ANS terug?
Voorheen kon ik gewoon ANS in het BTC markets zoekveld tikken en kwam die naar voren.
Vandaag geeft me dat echter niet het gezochte resultaat
Voorheen kon ik gewoon ANS in het BTC markets zoekveld tikken en kwam die naar voren.
PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93
ANS is NEO geworden.jimz93 schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 13:24:
Misschien een n00b vraagje maar hoe vind ik op bittrex de ANS terug?
Ah zo, verhelderend...
Dank u zeer!
Er is morgen ook kans op een 'sell the news' daling als ze met hun platform komen.
Mijn gevoel zegt nu even wachten met kopen. Maar niemand weet echt hoe hard de daling/stijging zal zijn.
Ik koop en verkoop zelf altijd in delen, bij elke stap omhoog of omlaag. Soort risicospreiding
[ Voor 12% gewijzigd door zomertje op 07-08-2017 13:37 ]
het ultieme jaargetijde.... | #!/usr/bin/girl | Art prints and fun
Bedankt voor de tip!zomertje schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 13:37:
[...]
Er is morgen ook kans op een 'sell the news' daling als ze met hun platform komen.
Mijn gevoel zegt nu even wachten met kopen. Maar niemand weet echt hoe hard de daling/stijging zal zijn.
Ik koop en verkoop zelf altijd in delen, bij elke stap omhoog of omlaag. Soort risicospreiding
Had ze echter een paar dagen terug al gekocht en zit nu op 20% winst
Dat is mooijimz93 schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 13:38:
[...]
Bedankt voor de tip!
Had ze echter een paar dagen terug al gekocht en zit nu op 20% winst
Ikzelf ben na een poging tot daytraden in 2013 gegaan naar een buy and hold. En soms laat ik me nog verleiden tot een emotie aan/verkoop maar meestal is dat niet goed. Net als anderen hierboven beschreven
het ultieme jaargetijde.... | #!/usr/bin/girl | Art prints and fun
Ik heb (een deel van) mijn BCH nu gebruikt om wat NEO (zo'n 0.4BTC) en ETH (1 BTC) te kopen. Daarna heb ik dat tabje gesloten, ik kijk over 'n tijdje wel weer wat het doet
nog even een buy limit op de NEO gezet voor 0.0046 per share.
Ben benieuwd of ze dit nog gaan halen binnen enkele dagen.
Ben benieuwd of ze dit nog gaan halen binnen enkele dagen.
https://pvoutput.org/intraday.jsp?id=102416&sid=90116
Dit topic is gesloten.
Let op:
~[font=,24]ZERO TOLERANCE! LEES DIT EERST VOOR JE POST!~[/]
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.
Wat willen we hier niet zien?
Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om
.
~[font=,24]ZERO TOLERANCE! LEES DIT EERST VOOR JE POST!~[/]
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.
Wat willen we hier niet zien?
- Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.). Plaats die in Bitcoin (en overige cryptocurrencies) topic - deel 2
- Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
- Crypto en belasting. Hier offtopic, kan worden besproken in het bovengenoemde topic. Suggesties om te frauderen (zoals hiet niet netjes opgeven van je vermogen) worden niet gewaardeerd.
- Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
- Linkdrops. Begeleid links naar grote lappen tekst of video met een korte samenvatting (als die niet al gegeven is). Als jij iets interessant vindt om te delen, zeg er dan bij waarom je het interessant vindt.
- Referrals. Ten overvloede, want dit staat ook in het algemene beleid van GoT.
- Slowchat. Dit betreft dus óók reacties als "Bitcoin nu op $2800", "ETH daling is ingezet" , "To the moon!" en meer van zulks. Er is een speciaal Slack kanaal opgezet door de community waar veel van de hier actieve posters te vinden zijn: click
Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om