[ZT] Cryptocurrencies - handel & koers #4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 53 ... 111 Laatste
Acties:
  • 940.832 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Adnanos
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 06-06-2024
Niemand schrik over de veiligheid van NEO? Ik lees elders dat die echt slecht zou zijn en er is een mogelijk dat er oneindig veel ANS aangemaakt worden door iemand met de juiste private key.

+

https://github.com/neo-project/neo/issues/28

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fjux
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 10:25
Crusader schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 12:18:
[...]

Ik vind Tradingview.com wel interessant. Volg daar ook Crypto_Ed (ook hier in deze thread aanwezig), die interessante TA's maakt:
https://www.tradingview.com/u/Crypto_Ed/
Dat ziet er inderdaad erg goed uit! lekker simpel maar wel duidelijk!

maar ik vind het toch nog best lastig allemaal. als je nu bijvoorbeeld kijkt naar de LTC.

Bij de grafiek van Crypto_Ed ziet het er uit dat hij omhoog gaat (en dat lijkt ook nog waar te zijn ook /glazenbol uit)
Maar als ik dan weer kijk naar de grafiek van BTC-LTC zakt het alleen maar.
Komt dat nou omdat BTC nu ook keihard aan het stijgen is?

Ik krijg echt steeds meer het gevoel dat ik moet afblijven van die onderline trade's en gewoon lekker vanaf EURO of USD traden.
Hoe zijn jullie meningen daar over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirDarkAngel
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13:34
District0x (DNT) had een wallet op Bittrex en vervolgens is de koers hard omhoog gelopen. Gisteren was er wat onduidelijkheid en werd er gezegd dat men hun tegoed van Bittrex moeten halen. Koers gecrashed en paniek dat deze munt niet meer op Bittrex komt.

Via hun Slack lees ik het volgende:
angelo @ 10:55 AM op Slack
According to Bittrex, they need to complete a compliance review. We've reached out and let them know we're here if they need info from us. That's all there is to it.
We are happy to submit any info the bittrex team needs from us, they've been made aware of this. If/when we have any material updates to provide, we will be sure to do so.
Grote kans dat de munt alsnog op Bittrex komt deze/volgende week. Door de nieuwe regeltjes lijkt de procedure alleen wat langer te duren. Zeker weten doe je het nooit, maar voor korte termijn vind ik dit een leuke coin om in de gaten te houden. (Niet alleen vanwege bovenstaande, maar ook om de munt zelf en de actieve slack/git/developers)

Wilde altijd al iets over computers weten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 16:45

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Dit is wel zaad, ik heb een maand geleden mijn Bittrex account disabled omdat er verdachte inlogpogingen waren. Paar dagen geleden toch ingelogd (wist niet meer dat ik het had disabled), en ik kon gewoon BTC storten. Nu ik ze weer eraf wil halen merk ik dus dat dit (logischerwijs) niet gaat. Mail naar support, maar die hebben blijkbaar een idiote hoeveelheid tickets.

En toch 0.04 BTC aan het BCH verhaal overgehouden, dat is leuk, want ik beschouw het als een extraatje en extraatjes zijn altijd welkom. Een keer leuk uiteten met vriendin ofzo O-) Of een nieuwe SSD :D

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GrazendeKoe
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 01-09 12:58
Even een tip aan anderen hier: het kan wel eens verstandig zijn zo af en toe je withdrawal/deposit en order historie te downloaden. Zelf heb ik dat ook net gedaan, maar waar download ik op Bittrex mijn order historie? Die kan ik als enige niet vinden.
Crusader schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 14:28:
[...]

Op https://bittrex.com/History heb ik gewoon een knop "CSV" die volgens mij doet wat je wilt.
Och ja, ik bedoel juist dat ik mijn withdrawal/deposit historie download niet kan vinden.

[ Voor 38% gewijzigd door GrazendeKoe op 07-08-2017 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:01

Crusader

Arc Nature

GrazendeKoe schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 14:27:
Even een tip aan anderen hier: het kan wel eens verstandig zijn zo af en toe je withdrawal/deposit en order historie te downloaden. Zelf heb ik dat ook net gedaan, maar waar download ik op Bittrex mijn order historie? Die kan ik als enige niet vinden.
Op https://bittrex.com/History heb ik gewoon een knop "CSV" die volgens mij doet wat je wilt.

Withdrawal/deposit history kan ik ook niet vinden inderdaad...

[ Voor 6% gewijzigd door Crusader op 07-08-2017 14:45 ]

If it ain't broken, play with it till it breaks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janus_freggel
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-09 17:46
P.C.Simonis schreef op zaterdag 5 augustus 2017 @ 16:23:
Litebit: ONDERHOUD: Wallet opnames en stortingen zijn uitgeschakeld tot 20:00 in verband met onverwacht onderhoud.

Erg 'toevallig' weer nu alles zo hard stijgt :')
Wel erg toevallig inderdaad. Ik heb daar nog wat Myriad Coins staan, deze zijn nu lekker in de lift, aangezien ik deze alleen nog niet had verkocht omdat ik er geen verlies op wilde nemen staan ze er nog.
Nu wil ik ze verkopen, is de verkoop optie uitgeschakeld specifiek voor myriad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neo_mkl
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 07-04 09:33
[...]

Dit puur voor je eigen administratie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maomanna
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 19:14
janus_freggel schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 14:39:
[...]

Wel erg toevallig inderdaad. Ik heb daar nog wat Myriad Coins staan, deze zijn nu lekker in de lift, aangezien ik deze alleen nog niet had verkocht omdat ik er geen verlies op wilde nemen staan ze er nog.
Nu wil ik ze verkopen, is de verkoop optie uitgeschakeld specifiek voor myriad :)
hier werkt t wel.

https://pvoutput.org/intraday.jsp?id=102416&sid=90116

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janus_freggel
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-09 17:46
Is hier ook litebit? in mijn wallet hebben ze ook ineens een waarde van € 1,00 per stuk :) lijkt iets meer fout te gaan daar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Niet online
janus_freggel schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 14:50:
[...]

Is hier ook litebit? in mijn wallet hebben ze ook ineens een waarde van € 1,00 per stuk :) lijkt iets meer fout te gaan daar
Ik zie dat Litebit naar Cloudflare is overgegaan. Sinds deze verandering is de site erg traag... :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrazendeKoe
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 01-09 12:58
[...]

Hmm apart dat je die deposit/withdr. historie niet kan downloaden..
neo_mkl schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 14:47:
[...]

Ik doe het vooral vanwege het feit mocht de bank er ooit om vragen als ik ooit grote withdrawals doe.

[ Voor 8% gewijzigd door GrazendeKoe op 07-08-2017 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Weer een zonnig dagje voor de BTC hodlers en zelfs de gratis verkregen BHC stijgt mee! :9 _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Defector
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
RaptorXS schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 15:23:
Weer een zonnig dagje voor de BTC hodlers en zelfs de gratis verkregen BHC stijgt mee! :9 _/-\o_
Tegen verwachting in doet BCH het nog redelijk goed. De massa wacht op toevoeging van de coin op een reguliere exchange? Of heeft geen toegang tot de BCH en kan ze dus ook niet dumpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rednaz420
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 12:58
Defector schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 15:56:
[...]

Tegen verwachting in doet BCH het nog redelijk goed. De massa wacht op toevoeging van de coin op een reguliere exchange? Of heeft geen toegang tot de BCH en kan ze dus ook niet dumpen?
Transfers duren momenteel nog 36 uur. Er is nog niet veel gedumpt dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anboni
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16:10
rednaz420 schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 16:00:
[...]

In de afgelopen 7 uur zijn er 20 blocks gemined (zie https://blockchair.com/bitcoin-cash/blocks), dus zelfs als bittrex nog steeds 20 confirms vereist, duurt dat echt geen 36 uur (zowieso deed mijn transfer naar bittrex er afgelopen donderdag of vrijdag ook max 20 uur over, je overdrijft dus wel wat). Er zijn natuurlijk wel nog maar vrij weinig exchanges waar je deposits kunt doen, ik kan me voorstellen dat niet iedereen de moeite neemt om een account te registreren bij een nieuwe exchange puur hiervoor. Geen idee wat er gaat gebeuren als andere exchanges ook deposits gaan accepteren dus, maar mogelijk moet ik mijn verwachting van <0.01 toch ook wat gaan bijstellen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Defector
  • Niet online
[...]

ah kijkt duidelijk. Ik was dit weekend al even bezig met importeren van de private keys. Maar zelfs met geruime ervaring met allerlei wallets en coins. Was het toch even een gedoe om alle bch boven water te krijgen. Dus waarschijnlijk dat daar ook wel een grote groep afhaakt.
anboni schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 16:21:
[...]

In de afgelopen 7 uur zijn er 20 blocks gemined (zie https://blockchair.com/bitcoin-cash/blocks), dus zelfs als bittrex nog steeds 20 confirms vereist, duurt dat echt geen 36 uur (zowieso deed mijn transfer naar bittrex er afgelopen donderdag of vrijdag ook max 20 uur over, je overdrijft dus wel wat). Er zijn natuurlijk wel nog maar vrij weinig exchanges waar je deposits kunt doen, ik kan me voorstellen dat niet iedereen de moeite neemt om een account te registreren bij een nieuwe exchange puur hiervoor. Geen idee wat er gaat gebeuren als andere exchanges ook deposits gaan accepteren dus, maar mogelijk moet ik mijn verwachting van <0.01 toch ook wat gaan bijstellen O-)
Maar Changelly heeft de coin ook al opgenomen dus een beschikbare exchange is geen probleem meer.

Haha ja ik had die 0.01 al redelijk snel verwacht. Maar blijkbaar werkt het toch anders en mag ik mijn verwachtingen ook gaan bijstellen Gratis geld(tm)

Iedereen zijn adres al gelinkt voor de voor de byteball airdrop? Nog meer gratis geld.

[ Voor 54% gewijzigd door Defector op 07-08-2017 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rammstein
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-09 19:10
janus_freggel schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 14:39:
[...]

Ik las op Bitcointalk toevallig dat de coin afkorting is aangepast naar XMY en dat er weer wat aandacht aan gegeven wordt door de ontwikkelaar, vandaar ook de plotselinge stijging :? Litebit was op dat moment toevallig net ook aan het aanpassen (is hun verklaring).

Afijn hou ze voorlopig nog wel even aan. Denk dat 1 a 2 cent op hele lange termijn per stuk wel haalbaar moet zijn voor de Myriadcoin.

[ Voor 14% gewijzigd door Rammstein op 07-08-2017 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathadon
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19-05 22:00
Waarom is NEO alleen te koop op Bittrex en Yunbi terwijl het wel in de top10 zit van coins?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GSOD
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 31-03-2024
Mathadon schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 16:54:
Waarom is NEO alleen te koop op Bittrex en Yunbi terwijl het wel in de top10 zit van coins?
Is sinds kort extreem gestegen vandaar.
Als het zo door blijft gaan, dan zal daar zeker verandering in komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YinYang
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 22-09 15:22
Even een vraag over het bijhouden van je portfolio in de Blockfolio app.

Ik koop bijvoorbeeld:
- €500 aan BTC (registreer ik in Blockfolio als buy order)
- €500 aan altcoin x (registreer ik alleen als buy order altcoin x en niet als buy order BTC lijkt me toch?)

Als BTC €600 waard wordt dan laat Blockfolio dus zien dat je BTC holdings €600 waard zijn. Maar wat laat Blockfolio zien voor de altcoin als die in prijs gelijk is gebleven maar de BTC wel is gestegen?

En hoe zit dit tov fiat/€€€? Volgens mij wordt daar geen rekening mee gehouden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpaarhuis
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 04-03-2024
YinYang schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 17:10:
Even een vraag over het bijhouden van je portfolio in de Blockfolio app.

Ik koop bijvoorbeeld:
- €500 aan BTC (registreer ik in Blockfolio als buy order)
- €500 aan altcoin x (registreer ik alleen als buy order altcoin x en niet als buy order BTC lijkt me toch?)

Als BTC €600 waard wordt dan laat Blockfolio dus zien dat je BTC holdings €600 waard zijn. Maar wat laat Blockfolio zien voor de altcoin als die in prijs gelijk is gebleven maar de BTC wel is gestegen?

En hoe zit dit tov fiat/€€€? Volgens mij wordt daar geen rekening mee gehouden?
Ik vind de Blockfolio app wel fijn, maar het fatsoenlijk bijhouden van je transacties is wel erg kut. Wat ik doe is elke keer mijn buy transaction (onder holding) aanpassen naar de nieuwe hoeveelheid, of oude transacties verwijderen en 1 nieuwe buy transaction met de correcte hoeveelheid opvoeren. Sell transactions hou ik niet bij.

Computers are not intelligent, they just do what you say...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13:50

Ethirty

Who...me?

kuusj98 schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 14:23:
En toch 0.04 BTC aan het BCH verhaal overgehouden, dat is leuk, want ik beschouw het als een extraatje en extraatjes zijn altijd welkom. Een keer leuk uiteten met vriendin ofzo O-) Of een nieuwe SSD :D
Nou ja, 0,04 x €230 = €9,20. Weet niet wat voor standaarden je vriendin hanteert dat je daarmee weg komt, maar dat is ongeveer 2 happymeals. :+

#team_UTC+1

An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 5 64GB  iPhone SE 128GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09-09 12:44
YinYang schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 17:10:

Als de altcoin een BTC pair is, dan zal daar ook €600 getoond worden. Alleen als de altcoin een fiat pair heeft (USD of EUR) en je die kiest, dan staat de koers 'los' van BTC.

Je kunt dus beter naar de BTC koers van een altcoin kijken. Ik had dit probleem ook en ben mezelf nu aan het leren om de BTC koersen te 'interpreteren'. Is beetje gekloot met die 0's achter de komma, maar gaat je wel helpen als je in altcoins met een BTC pair handelt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anboni
Ethirty schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 17:24:
[...]

Nou ja, 0,04 x €230 = €9,20. Weet niet wat voor standaarden je vriendin hanteert dat je daarmee weg komt, maar dat is ongeveer 2 happymeals. :+
Ik denk dat je dat verkeerd leest ;) Ik lees 0.04BTC, dus E112. Ik heb wel 'ns minder uitgegeven voor drie gangen met z'n tweeen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YinYang
jpaarhuis schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 17:17:
[...]

Ik vind de Blockfolio app wel fijn, maar het fatsoenlijk bijhouden van je transacties is wel erg kut. Wat ik doe is elke keer mijn buy transaction (onder holding) aanpassen naar de nieuwe hoeveelheid, of oude transacties verwijderen en 1 nieuwe buy transaction met de correcte hoeveelheid opvoeren. Sell transactions hou ik niet bij.
Waarom zou je het op jouw manier doen dat is toch omslachtig? Je kunt toch gewoon een sell order invoeren als je verkoopt?

Wat ik me alleen afvraag is dus hoe je dat het makkelijkst doet bij BTC. Als je die koopt van €€, dan voer je denk ik alleen een buy order BTC in als je ook daadwerkelijk BtC aanhoudt. Als je er een altcoin voor koopt, dan voer je lijkt me alleen een buy order van de desbetreffende coin in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YinYang
jelle. schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 17:25:
[...]

Als de altcoin een BTC pair is, dan zal daar ook €600 getoond worden. Alleen als de altcoin een fiat pair heeft (USD of EUR) en je die kiest, dan staat de koers 'los' van BTC.

Je kunt dus beter naar de BTC koers van een altcoin kijken. Ik had dit probleem ook en ben mezelf nu aan het leren om de BTC koersen te 'interpreteren'. Is beetje gekloot met die 0's achter de komma, maar gaat je wel helpen als je in altcoins met een BTC pair handelt.
Oke ik heb alles in Blockfolio als BTC pair staan, omdat ik alle altcoins koop met BTC. Bij de Altcoins worden hierdoor als ik het goed begrijp dus zowel de stijging/daling BTC als stijging/daling altcoin in meegenomen?

Ik doe nu idd alles dus in BTC, maar ik wil eigenlijk dus ook weten wat de waarde in €€€ is, want nu heb ik een vertekend beeld lijkt me?

Wat als je bijvoorbeeld ook 1 BTC hebt gekocht toen het €2000 waard was en 1 BTC toen het €3000 waard was. Normaal zet ik het meteen om in altcoins, maar wat als ik nu 1 BTC bewaar, welke buy order voer je dan in voor het EUR/BTC pair? €2000 of €3000?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woohooo
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Woohooo

Smilie, James Smilie

[...]

Bron?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
YinYang schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 17:46:
Oke ik heb alles in Blockfolio als BTC pair staan, omdat ik alle altcoins koop met BTC. Bij de Altcoins worden hierdoor als ik het goed begrijp dus zowel de stijging/daling BTC als stijging/daling altcoin in meegenomen?
Ja klopt. Vergelijk de stijging van een altcoin over 24 uur maar eens met de € stijging die in het overzicht staat. Die percentages verschillen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxa
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 14:41
YinYang schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 17:46:
[...]

Ja volgens mij corrigeert hij dat voor de diverse currency pairs. Ik heb bijvoorbeeld XRP met BTC gekocht en later met Euro's. Beide koersen komen nagenoeg overeen (in euro dus), er zit altijd een paar tiende cent tussen maar het klopt aardig.
Ik doe nu idd alles dus in BTC, maar ik wil eigenlijk dus ook weten wat de waarde in €€€ is, want nu heb ik een vertekend beeld lijkt me?
Als je op Total Portfolio Value tapt kun je switchen tussen de de waarde in BTC of Euro (of voor de fiat die je hebt ingevoerd).
Wat als je bijvoorbeeld ook 1 BTC hebt gekocht toen het €2000 waard was en 1 BTC toen het €3000 waard was. Normaal zet ik het meteen om in altcoins, maar wat als ik nu 1 BTC bewaar, welke buy order voer je dan in voor het EUR/BTC pair? €2000 of €3000?
Ik voer elke aankoop weer apart in, dat lijkt geen problemen te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neo_mkl
de Chinezen staan bekend voor hun affiniteit met gokken, denk ook dat dat de reden is waarom NEO zo is blijven stijgen, begint een aardige ballon te worden. Op de langetermijn zie ik het wel positief in maar het kan niet anders dat er een correctie aankomt. Ik heb meerdere keren getwijfeld om bij te kopen, iig niet op een all time high.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• papaleo
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14-09 15:24
Mmmm....,is de NEO op dit moment in aan het kakken?

9kW Nefit Enviline,17x Yingli Solar 245Wp panelen.(4085Wp) / 17x Enphase 215 Micro-inverters / Envoy Enlighten Communicatie Gateway,Tonzon vloerisolatie,Schlüter®-BEKOTEC-THERM Vloerverwarming,Panasonic climatcontrole, Nefit HR107,Vera domotica,

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaptorXS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wollie1988
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 13-04-2023
papaleo schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 18:12:
Mmmm....,is de NEO op dit moment in aan het kakken?
Hij zit nog in een uptrend, maar naar mijn mening kan het inkakken echt niet meer lang duren. Maar als je er over nadenkt om in te stappen, ik zou het je afraden. :P Maar altijd eigen call natuurlijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• papaleo
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14-09 15:24
Wollie1988 schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 18:47:
[...]

Hij zit nog in een uptrend, maar naar mijn mening kan het inkakken echt niet meer lang duren. Maar als je er over nadenkt om in te stappen, ik zou het je afraden. :P Maar altijd eigen call natuurlijk.
Nee,het instappen had ik al in Mei dit jaar gedaan met 255x €5,50 Ants had deze (per ongeluk) eergisteren verkocht met 100% winst via een limid sale order die was ik vergeten te cancelen voor mijn vakantie. |:(
Heb er gisteren nog maar eens 404x aangeschaft op $14 en heb er zojuist ,voor de zekerheid toch maar 200x op $19,20 verkocht... ;)
Met mijn laatste 204x ga ik een gokje wagen...
En mocht die toch echt in-kakken dan koop ik er gewoon weer +200 bij... :)

9kW Nefit Enviline,17x Yingli Solar 245Wp panelen.(4085Wp) / 17x Enphase 215 Micro-inverters / Envoy Enlighten Communicatie Gateway,Tonzon vloerisolatie,Schlüter®-BEKOTEC-THERM Vloerverwarming,Panasonic climatcontrole, Nefit HR107,Vera domotica,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tinusvolkel
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 21:20
Ik ben nog redelijk nieuw in crypto's maar is dit goed of slecht nieuws?

M.a.w. moet ik snel alles verkopen of zou de BCH nog gaan stijgen.

Strava | 8600 Wp zzo | 1600 Wp nnw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
Tinusvolkel schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 19:02:
[...]

Ik ben nog redelijk nieuw in crypto's maar is dit goed of slecht nieuws?

M.a.w. moet ik snel alles verkopen of zou de BCH nog gaan stijgen.
Met de stijging van vandaag kan ik me voorstellen dat er een hoop mensen op Kraken gaan uitstappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YinYang
Noxa schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 17:59:
[...]
Ik voer elke aankoop weer apart in, dat lijkt geen problemen te geven.
Ja maar ook je BTC? Als je dus van EUR BTC koopt, dan voer je een buy order in voor BTC in Blockfolio? En wat als je van die BTC dan weer altcoins koopt? Dan sell order BTC + Buy order altcoin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tinusvolkel
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 21:20
jelle. schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 19:15:
[...]

Met de stijging van vandaag kan ik me voorstellen dat er een hoop mensen op Kraken gaan uitstappen.
Hmm ik hou het vanavond wel goed in de gaten, hij is nu nog aan het stijgen :)

Strava | 8600 Wp zzo | 1600 Wp nnw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxa
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 14:41
YinYang schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 19:17:
[...]

Ja maar ook je BTC? Als je dus van EUR BTC koopt, dan voer je een buy order in voor BTC in Blockfolio? En wat als je van die BTC dan weer altcoins koopt? Dan sell order BTC + Buy order altcoin?
De BTC die "overblijft" of die ik niet stop in andere coins voer ik in als losse aankoop. Als ik daar later wel altcoins van koop pas ik het originele aankoop bedrag aan. Ik ga er in ieder geval geen buy en sell orders hele tijd in zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• handige_harrie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18:52

handige_harrie

Kill Bill Vol.1

https://www.youtube.com/watch?v=NxuiTNHDpSo

Voor wie haar videos volgde, zij is heel lang bearish geweest over BTC, gezien de parallel met 2013 en bubbles in het algemeen. Mooi om te zien dat ze haar ongelijk heeft toegegeven :) en nu optimistisch is dat we (op basis van fib levels) naar de $4k en misschien $5k gaan, met daarna een serieuze correctie. Als je daar in meegaat is nu een goed moment om bij te kopen.

Ook haar recente video over Ethereum trading is een heldere uitleg van TA en hoe je het bij swingtrading kunt gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
handige_harrie schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 19:31:
https://www.youtube.com/watch?v=NxuiTNHDpSo

Voor wie haar videos volgde, zij is heel lang bearish geweest over BTC, gezien de parallel met 2013 en bubbles in het algemeen. Mooi om te zien dat ze haar ongelijk heeft toegegeven :) en nu optimistisch is dat we (op basis van fib levels) naar de $4k en misschien $5k gaan, met daarna een serieuze correctie. Als je daar in meegaat is nu een goed moment om bij te kopen.

Ook haar recente video over Ethereum trading is een heldere uitleg van TA en hoe je het bij swingtrading kunt gebruiken.
Vorige keer was ze 95% zeker op een crash en nu is ze weer 95% op een stijging 8)7
Voor de gewone beurzen kunnen sommige er misschien wat meer mee maar een TA in deze markt heb je de komende jaren niks aan, deze markt moet eerst wat stabiliseren imo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• handige_harrie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18:52

handige_harrie

Kill Bill Vol.1

Mr. Noodle schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 19:44:
[...]

Vorige keer was ze 95% zeker op een crash en nu is ze weer 95% op een stijging 8)7
Voor de gewone beurzen kunnen sommige er misschien wat meer mee maar een TA in deze markt heb je de komende jaren niks aan, deze markt moet eerst wat stabiliseren imo
Tja, zeker weten doet niemand het. Beargumenteren kan wel. TA zou volgens sommigen juist goed werken in crypto omdat er zoveel nieuwe traders zijn waarvan velen basic TA leren en daar naar handelen. Maargoed, laten we niet weer in die discussie verzanden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lieu10ant
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 05-03-2022
https://www.tradingview.c.../3hrMmm6o-BITSTAMP-Daily/

Deze gast voorspelt een rise naar 3800 gevolg door een drop naar 2200. Ik heb een aantal can zijn charts bekeken en de meeste zijn correct....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23-09 22:16
lieu10ant schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 19:50:
https://www.tradingview.c.../3hrMmm6o-BITSTAMP-Daily/

Deze gast voorspelt een rise naar 3800 gevolg door een drop naar 2200. Ik heb een aantal can zijn charts bekeken en de meeste zijn correct....
3800 op de beursvloer of 3800 via kraken oid?
Vind hier altijd gigantische verschillen tussen zitten en lang niet altijd duidelijk wat iemand bedoeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anboni
Tinusvolkel schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 19:28:
[...]

Hmm ik hou het vanavond wel goed in de gaten, hij is nu nog aan het stijgen :)
Wordt zowieso nachtwerk voor ons, kraken vereist 20 confirms. Vanochtend duurde dat zo'n 7 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GSOD
anboni schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 20:00:
[...]

Wordt zowieso nachtwerk voor ons, kraken vereist 20 confirms. Vanochtend duurde dat zo'n 7 uur.
Bittrex 2.5 uur met 10 confirmaties.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crusader
  • Laatst online: 21:01

Crusader

Arc Nature

neo_mkl schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 14:47:
[...]

Ik deed dit (nog) niet, @carebaer sneed het onderwerp aan. Wat een goede tip is overigens.

If it ain't broken, play with it till it breaks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neo_mkl
Wat is jullie mening over Lisk? Het verbaast me dat er de laatste tijd relatief weinig beweging in zit, het voelt aan als een platform met potentieel. Kwestie van marketing wellicht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:12
Hoe doen jullie je crypto's van de ene naar de andere exchange overhevelen? gewoon rechtstreeks of eerst via eigen wallet waardoor je 2x transactie fee betaald?

Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Practics schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 19:53:
[...]

3800 op de beursvloer of 3800 via kraken oid?
Vind hier altijd gigantische verschillen tussen zitten en lang niet altijd duidelijk wat iemand bedoeld.
Maakt niets uit. Het is niet alsof het precies 3800 zal zijn als het verhaal verder wel klopt. Het kan ook prima 3750 of 3840 zijn. Dat vangt de spread van de verschillende aanbieders van koersen wel op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

Ethirty schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 17:24:
[...]

0.04BTC heh, staat er ook hahaha :+
Dat is toch iets meer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutellaah
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 21-09 20:20

Nutellaah

Bits N Sites

Vraagje: Ik volg een aantal websites om de charts overzichtelijk te zien van vb. bitcoin, ethereum, bitcoin cash.
Van sommige cryptocurrency is er een klein verschil. Door wat te Googlen en hier te lezen zie ik inderdaad dat dit kan komen door een tijdsverschil.
Maar nu zie ik bij vb. Kraken tegenover Coinmarketcap dat Bitcoin Cash (huidig tijdstip) op Kraken 353.00 staat terwijl op Coinmarketkap op 265.81. Het verschil is hier enorm terwijl Bitcoin, Ethereum lichtjes afwijken...
Zie ik iets verkeerd? (beiden staan in EUR)

Steam: Nutella | Tweakers: Nutellaah
i7-9700K | MSI Z390-A PRO | MSI GeForce RTX 2080 Gaming X Trio | 16GB DDR4 @ 3200 Mhz

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Nutellaah schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 21:22:
Vraagje: Ik volg een aantal websites om de charts overzichtelijk te zien van vb. bitcoin, ethereum, bitcoin cash.
Van sommige cryptocurrency is er een klein verschil. Door wat te Googlen en hier te lezen zie ik inderdaad dat dit kan komen door een tijdsverschil.
Maar nu zie ik bij vb. Kraken tegenover Coinmarketcap dat Bitcoin Cash (huidig tijdstip) op Kraken 353.00 staat terwijl op Coinmarketkap op 265.81. Het verschil is hier enorm terwijl Bitcoin, Ethereum lichtjes afwijken...
BCH is een apart verhaal. Het versturen kost uren, geen minuten. Het is pas net op de markt. De koers gaat heel hard omhoog of omlaag.

Met BTC kan je heel makkelijk en snel van de ene naar de andere exchange, met BCH kan dat gewoon nog niet waardoor de spread op verschillende exchanges hoger blijft.

Als BCH snel te versturen was en het is een paar weken of maanden op de markt zouden de verschillen ook kleiner zijn. Het komt puur door BCH zelf dat de spread zo groot is. Als de prijs op de ene of andere exchange 100 dollar verschilt zouden mensen kopen op de ene exchange en verkopen op de andere. Dat zou de koers ook meer gelijk maken. Maar als je 5 uur moet wachten voordat de munt van de ene naar de andere exchange gegaan is weet je nooit of dat koersverschil nog 100 dollar is. Het probleem zit hem in het feit dat BCH te langzaam is.

[ Voor 14% gewijzigd door PilatuS op 07-08-2017 21:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rookert25
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 19-09 12:09
Nutellaah schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 21:22:
Coinmarketcap pakt gemiddelde koers, klik er maar op en dan naar tabje Markets; sommige handelen tegen premie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-08 18:02
Tijdje geleden heb ik Guldens, Stratis en Waves gekocht. Eigenlijk sindsdien niet meer mijn wallets gechecked, nu de markt weer aardig gaat, keek ik naar mijn Waves wallet.

In mijn Waves wallet heb ik nu ook 88 MobileGo en 300 Krosscoin staan. Zijn dit echt cryptocoins die op ik op de een of andere manier in mijn Waves wallet heb gekregen? Of hoe moet ik dit precies zien? Volgens cryptocompare zou de koers van MobileGo op 1.80 staan. Maar lijkt me niet dat ik zomaar 150 euro cadeau krijg?

Sorry als het een beginnersvraag is 8)7

PSN/Steam: Xamsix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
1 BCH is nu meer waard als 1 ETH, soms voel ik me opeens te oud voor dit gebeuren. 8)7
Gratis geld bestaat dus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bass1984
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 31-07 23:00
RaptorXS schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 21:43:
1 BCH is nu meer waard als 1 ETH, soms voel ik me opeens te oud voor dit gebeuren. 8)7
Gratis geld bestaat dus?
Zat te wachten op NEO, toen maar op de BCH gestapt.. Fingers crossed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-09 07:21
Xamsix schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 21:41:
Maar lijkt me niet dat ik zomaar 150 euro cadeau krijg?
Jawel, het heet airdrop en als je googled vind je er genoeg op.
Mensen willen jou gewoon gratis geld geven :) :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Loenatik
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-09 14:07
Xamsix schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 21:41:
Tijdje geleden heb ik Guldens, Stratis en Waves gekocht. Eigenlijk sindsdien niet meer mijn wallets gechecked, nu de markt weer aardig gaat, keek ik naar mijn Waves wallet.

In mijn Waves wallet heb ik nu ook 88 MobileGo en 300 Krosscoin staan. Zijn dit echt cryptocoins die op ik op de een of andere manier in mijn Waves wallet heb gekregen? Of hoe moet ik dit precies zien? Volgens cryptocompare zou de koers van MobileGo op 1.80 staan. Maar lijkt me niet dat ik zomaar 150 euro cadeau krijg?

Sorry als het een beginnersvraag is 8)7
Soms krijg je coins die wat waard kunnen zijn en soms knakencoins. Het beste kun je de waves lite client gebruiken; die geeft aan dmv een groen vinkje of ze legitiem zijn. De wallet app op je telefoon geeft dat onderscheid niet. Iedereen kan namelijk tokens aanmaken in de hoop dat iemand er BTC of Waves voor geeft. Krosscoin schijnt legitiem te zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:39
bass1984 schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 21:47:
[...]

Zat te wachten op NEO, toen maar op de BCH gestapt.. Fingers crossed
miss gaat morgen NEO nog wat doen, ik zit hier ook in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-08 18:02
Loenatik schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 21:55:
[...]

Soms krijg je coins die wat waard kunnen zijn en soms knakencoins. Het beste kun je de waves lite client gebruiken; die geeft aan dmv een groen vinkje of ze legitiem zijn. De wallet app op je telefoon geeft dat onderscheid niet. Iedereen kan namelijk tokens aanmaken in de hoop dat iemand er BTC of Waves voor geeft. Krosscoin schijnt legitiem te zijn. :)
Thanks, zie het inderdaad nu. Qua krosscoin vind ik nog geen value of waar te traden. MobileGo wordt blijkbaar wel op Tidex verhandeld (nog nooit gezien). Daar zou ik mijn 88 MGO kunnen verkopen voor ongeveer 20 Waves. Not bad :)

PSN/Steam: Xamsix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23-08 20:39
Even een vraag van een maat van mij.

Hij heeft via Bitstamp BTC overgemaakt naar Bittrex en bij Bitstamp staat hij op confirmed. Bij bittrex echter nog niets ontvangen. Hoe lang duurt dit gemiddeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GSOD
Ferio schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 22:30:
Even een vraag van een maat van mij.

Hij heeft via Bitstamp BTC overgemaakt naar Bittrex en bij Bitstamp staat hij op confirmed. Bij bittrex echter nog niets ontvangen. Hoe lang duurt dit gemiddeld?
Waarschijnlijk staat de fee laag, dus duurt het wat langer tot een miner het accepteert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23-08 20:39
GSOD schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 22:32:
[...]

Waarschijnlijk staat de fee laag, dus duurt het wat langer tot een miner het accepteert.
Ahh hij heeft nu pending zegt hij... volgens mij duurt dat ook wel even bij kleine transacties als ik me goed herinner.

[ Voor 11% gewijzigd door Ferio op 07-08-2017 22:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loenatik
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-09 14:07
Xamsix schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 22:20:
[...]

Thanks, zie het inderdaad nu. Qua krosscoin vind ik nog geen value of waar te traden. MobileGo wordt blijkbaar wel op Tidex verhandeld (nog nooit gezien). Daar zou ik mijn 88 MGO kunnen verkopen voor ongeveer 20 Waves. Not bad :)
Traden van tokens obv Waves kun je verhandelen op diezelfde Waves Lite Client. Is niet alleen een wallet, maar juist ook een exchange. Die MGO zijn dan juist weer niets waard, helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Nu online
Traden er mensen via de kraken api? Hoe snel reageert dat? Ik word er echt gestoord van dat je 10 keer moet klikken voordat er geen foutmelding meer komt en je order er door gaat. :F

Hoeveel jaar zal het nog duren voordat kraken fatsoenlijk werkt :z

[ Voor 16% gewijzigd door LED-Maniak op 07-08-2017 22:53 ]

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jelle.
Volgens mij zijn hier aardig wat Tweakers die op Bittrex handelen en wanneer ze het in euro om willen zetten, de coins naar Kraken sturen. Welke munt gebruiken jullie daarvoor? De withdrawal fees op Bittrex zijn oa:

0,001 BTC (€ 2,88)
0,002 LTC (€ 0,08)
0,005 ETH (€ 1,13)

Deposit op Kraken is voor deze munten gratis. Dan is het toch veel slimmer om je geld in Litecoin van Bittrex naar Kraken te sturen, of zie ik nou iets compleet over het hoofd :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
jelle. schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 22:54:
Volgens mij zijn hier aardig wat Tweakers die op Bittrex handelen en wanneer ze het in euro om willen zetten, de coins naar Kraken sturen. Welke munt gebruiken jullie daarvoor? De withdrawal fees op Bittrex zijn oa:

0,001 BTC (€ 2,88)
0,002 LTC (€ 0,08)
0,005 ETH (€ 1,13)

Deposit op Kraken is voor deze munten gratis. Dan is het toch veel slimmer om je geld in Litecoin van Bittrex naar Kraken te sturen, of zie ik nou iets compleet over het hoofd :?
Nope. LTC is nog sneller ook van wat ik heb gelezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Nu online
Dan is het toch veel slimmer om je geld in Litecoin van Bittrex naar Kraken te sturen, of zie ik nou iets compleet over het hoofd :?
Je beantwoord je eigen vraag al :)

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

0,001 BTC (€ 2,88)
0,002 LTC (€ 0,08)
0,005 ETH (€ 1,13)

Ontzettend bedankt dat je dit neerzet, ik zat me vanmiddag al aardig kwaad te maken over die 0,001 BTC fee, dat is 2 liter benzine per withdrawal :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpaarhuis
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 04-03-2024
kuusj98 schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 23:00:
[...]

Ontzettend bedankt dat je dit neerzet, ik zat me vanmiddag al aardig kwaad te maken over die 0,001 BTC fee, dat is 2 liter benzine per withdrawal :'(
Maar levert het omzetten naar LTC (en weer terug) niet per saldo hetzelfde verlies op?

Computers are not intelligent, they just do what you say...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPS
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

JPS

Ripple volgens mij nog goedkoper en sowieso sneller en doe ik ook nog wel eens. Zinvol bij overzetten van kleinere bedragen, bij grotere bedragen tikt de wisselfee meer aan.

[ Voor 5% gewijzigd door JPS op 07-08-2017 23:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBPnut
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 21-09 23:37
Vraag: Wat wordt eigenlijk bedoeld met "not yet redeemed".
Ik heb een transactie gedaan van 1.0000 coin met fee 0.0001. Deze is geconfirmeerd en ik zie dat de balans in mijn wallet met 1.0001 is gedaald.
Als ik de transactie echter opzoek in de blockchain explorer/browser, zie ik de transactie genoteerd staan als output -10.0000 waarvan 8.9999 "not yet redeemed". De balans gekoppeld aan de public key in de explorer wijkt ook af van de balans in mijn wallet. Kan iemand dit uitleggen? :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evianon
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 17:43
LED-Maniak schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 22:43:
Traden er mensen via de kraken api? Hoe snel reageert dat? Ik word er echt gestoord van dat je 10 keer moet klikken voordat er geen foutmelding meer komt en je order er door gaat. :F

API heeft minder foutmeldingen dan website, maar het blijven hangen van orders en de in het algemeen vastlopende markten blijven. Als je daytrading doet en het uitmaakt als je soms met 15 minuten vertraging handelt: wegwezen daar tot de nieuwe trading engine er is, als die ooit nog komt.

Kraken had nu met afstand de westerse exchange met het grootste volume geweest als ze dit eerder opgelost hadden, bots en daytraders blijven of gaan nu weg en die leveren juist het meeste volume. Dit kost ze tientallen miljoenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rookert25
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 19-09 12:09
Weer een ATH voor BTC en totale marketcap voor cryptovaluta (>$120 miljard). We stijgen al een week flink door, dus ben benieuwd wanneer de dip valt.

Stratis stijgt ook weer mee, wou daar wat bijkopen maar nog even wachten misschien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woohooo
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Woohooo

Smilie, James Smilie

Rookert25 schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 06:21:
Weer een ATH voor BTC en totale marketcap voor cryptovaluta (>$120 miljard). We stijgen al een week flink door, dus ben benieuwd wanneer de dip valt.

Stratis stijgt ook weer mee, wou daar wat bijkopen maar nog even wachten misschien.
Gaat naar verwachting binnen 1 a 2 weken door naar het volgende fib level rond $4000. Daarna komt de dip pas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orangelights23
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 16:16
jpaarhuis schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 23:04:
[...]

Maar levert het omzetten naar LTC (en weer terug) niet per saldo hetzelfde verlies op?
Hier ben ik ook benieuwd naar. Je hebt natuurlijk wel te maken met de spread. Wel bizar om de verschillen tussen BTC en LTC withdrawal fees te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Wat een bende bij Kraken de laatste weken :(
sell orders worden niet uitgevoerd, buy orders worden half of niet uitgevoerd
Echt onwerkbaar geworden zo :'(

Die gasten van die exchanges verdienen zoveel geld dat ze niet eens een werkbaar handel platform kunnen bouwen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12:17
JBPnut schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 01:05:
Vraag: Wat wordt eigenlijk bedoeld met "not yet redeemed".
Ik heb een transactie gedaan van 1.0000 coin met fee 0.0001. Deze is geconfirmeerd en ik zie dat de balans in mijn wallet met 1.0001 is gedaald.
Als ik de transactie echter opzoek in de blockchain explorer/browser, zie ik de transactie genoteerd staan als output -10.0000 waarvan 8.9999 "not yet redeemed". De balans gekoppeld aan de public key in de explorer wijkt ook af van de balans in mijn wallet. Kan iemand dit uitleggen? :|
"not yet redeemed" = waarschijnlijk een andere term voor ongespendeerde transactie output (utxo).

Verschil tussen wallet-balans en block explorer = je wallet balans zit nu in een change adres (Google voor details!). Niets aan de hand.

Algemene regel: geen block explorers gebruiken als je niet goed weet hoe het protocol werkt, want block explorers leveren dan vaak alleen maar verwarring op.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mawlana
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19:39
Mensen die BHC op het hoogste punt hebben verkocht en BTC hebben aangehouden zullen nu wel blij zijn. :o 8)7 Dat is "gewoon" 1200 euro erbij per bitcoin in een paar dagen.

[ Voor 22% gewijzigd door Mawlana op 08-08-2017 08:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ16v
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-08 09:55
sylvesterrr schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 08:05:
Mensen die BHC op het hoogste punt hebben verkocht en BTC hebben aangehouden zullen nu wel blij zijn. :o 8)7 Dat is "gewoon" 1200 euro erbij per bitcoin in een paar dagen.
dat zou ik gedaan hebben als die gare kraken engine mijn 2BTC met 5x leverage buy order op 2310 zou hebben uitgevoerd maar die moest ie zonodig missen :(

Ben kraken wel een beetje zat aan het worden..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rspl382
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 09-12-2023
LED-Maniak schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 22:43:

Probeer Tabtrader eens, kan je downloaden via de Play store.
Met API kraken kan je dan via je mobiel handelen.
Je kan ook 2FA hiervoor activeren.
Gebruik het zelf nu een paar maanden en de gebruikerservaring is smoother en veel sneller dan Kraken zelf.

Het enige is dat je wel goed moet nadenken bij invoer, als je zowel XBT en ETH hebt, en ETH voor XBT wilt aanschaffen, dat je op de juiste button moet klikken (sell) bij het paar XBT/ETH. Bij Kraken kan het niet misgaan met de uitlegregel onder de invoervelden.

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Defector
  • Niet online
Gisteravond rond een uurtje of acht mijn BCH naar kraken verstuurd. Om half 1 had de transactie 20 confirms en heb ik alles op de markt gegooid. In de verwachting dat de meeste mensen dat zouden gaan doen. En we de verwachte dump van BCH zouden gaan zien.

Maar dat valt tegen. De koers is wel iets gedaald maar niet super veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 20:32

Hoogie2004

Whohooooo

shakespeare schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 21:58:
[...]

miss gaat morgen NEO nog wat doen, ik zit hier ook in.
Lijkt erop dat de correctie bezig is... -20% inmiddels

Zelf vanmorgen alle coins verkocht, zat op +80% ofzo :)

[ Voor 11% gewijzigd door Hoogie2004 op 08-08-2017 10:35 ]

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein Edward
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-02-2024
Hoogie2004 schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 10:34:
[...]

Ik heb het te lang vastgehouden, gisterochtend gekocht maar ik verwachte dat ie tot vandaag door zou schieten.. Leermomentje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:46

beany

Meeheheheheh

Evianon schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 02:07:
[...]

API heeft minder foutmeldingen dan website, maar het blijven hangen van orders en de in het algemeen vastlopende markten blijven. Als je daytrading doet en het uitmaakt als je soms met 15 minuten vertraging handelt: wegwezen daar tot de nieuwe trading engine er is, als die ooit nog komt.

Kraken had nu met afstand de westerse exchange met het grootste volume geweest als ze dit eerder opgelost hadden, bots en daytraders blijven of gaan nu weg en die leveren juist het meeste volume. Dit kost ze tientallen miljoenen.
Wat zijn goede exchanges om via een API op te handelen momenteel?

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

sylvesterrr schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 08:05:
BCH heb ik echt mazzel mee gehad dat ik precies op de piek heb verkocht, maar ik zit stiekem ook wel een beetje te huilen dat ik net voor de grote stijging mijn BTC heb verkocht. :'(

Iedere keer denk ik, instappen op een ATH is riskant vanwege een mogelijke correctie. Maar hij stijgt alleen maar door. De €3000 is weer zo'n psychologische grens waar we nu erg snel in de buurt komen :o

#team_UTC+1

You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 5 64GB  iPhone SE 128GB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YinYang
Kapitein Edward schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 10:39:
[...]

Ik heb het te lang vastgehouden, gisterochtend gekocht maar ik verwachte dat ie tot vandaag door zou schieten.. Leermomentje :P
Gewoon HODL! Ik heb ze gekocht op $7, maar blijf ze nu gewoon nog steeds HODLEN!

Logisch dat sommige mensen een keer hun winsten gaan pakken, maar uiteindelijk verwacht ik dat het toch nog wel verder omhoog schiet ! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 20:32

Hoogie2004

Whohooooo

Ethirty schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 10:56:
[...]
Iedere keer denk ik, instappen op een ATH is riskant vanwege een mogelijke correctie. Maar hij stijgt alleen maar door. De €3000 is weer zo'n psychologische grens waar we nu erg snel in de buurt komen :o
Zou die grens internationaal niet eerder in dollars worden gezien? Dan zou $4000 dollar logischer zijn, dat is nog zo'n 500 dollar te gaan dus...

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

Hoogie2004 schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 11:08:
[...]

Zou die grens internationaal niet eerder in dollars worden gezien? Dan zou $4000 dollar logischer zijn, dat is nog zo'n 500 dollar te gaan dus...
Uiteraard internationaal wel, maar ik gok dat veel Europeanen toch in Euro's denken en handelen. Op Kraken is BTCEUR sowieso vaak een sterker paar dan BTCUSD.
YinYang schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 11:02:
[...]

Gewoon HODL! Ik heb ze gekocht op $7, maar blijf ze nu gewoon nog steeds HODLEN!

Logisch dat sommige mensen een keer hun winsten gaan pakken, maar uiteindelijk verwacht ik dat het toch nog wel verder omhoog schiet ! :)
Ja, dan zou ik ook hodl'en. :o Voor jij verlies pakt is het bijna over met BTC. Als je nu nog moet instappen is het andere koek.

[ Voor 35% gewijzigd door Ethirty op 08-08-2017 11:23 ]

#team_UTC+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Defector
  • Niet online
Hoogie2004 schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 11:08:
[...]

Zal voor de verschillende markten anders zijn. Ik heb meer een gevoel bij de euro prijzen en iemand anders pakt de btc prijzen en een amerikaan pakt de dollar koers. Zo zullen er verschillende grenzen zijn.

Nu alles in de lift zit. Heb ik mijn BCH omgezet naar ICN, aangezien die nog ondergewaardeerd is. Of tenminste die doet nog niet mee met stijging die de rest van de coins laten zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YinYang
Ethirty schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 11:21:
[...]
Ja, dan zou ik ook hodl'en. :o Voor jij verlies pakt is het bijna over met BTC. Als je nu nog moet instappen is het andere koek.
Heb zojuist weer extra NEO gekocht op 0.00500000 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neo_mkl
Hoogie2004 schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 10:34:
[...]

ik zie het meer als een kans om bij te kopen. als je je realiseert dat NEO op het niveau van Ethereum kan komen zit er nog veel rek in. pieken en dalen zijn normaal, langetermijn potentie is rooskleurig imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Nu online
Mr. Noodle schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 07:39:
Wat een bende bij Kraken de laatste weken :(
sell orders worden niet uitgevoerd, buy orders worden half of niet uitgevoerd
Echt onwerkbaar geworden zo :'(

Die gasten van die exchanges verdienen zoveel geld dat ze niet eens een werkbaar handel platform kunnen bouwen
Met van die enorme koersschommelingen hoeft dat dus echt niet aan Kraken alleen te liggen, heb je trades zelf niet gezien maar als de koers hard omhoog of omlaag schiet kunnen soms niet alle sell orders uitgevoerd worden bijvoorbeeld (omdat er geen buyer is). Kraken heeft daar laatst nog een keer een blog over geschreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evianon
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 17:43
beany schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 10:44:
[...]

Ik was (/ ben) fan van Poloniex en hun API, dat werkt technisch lekker maar is de laatste tijd wel wat shady, paar uur downtime, duurde lang tot ze een BCH statement hadden, insolvency geruchten en matige support.

Bittrex API nog niet geprobeerd maar dat schijnt ook goed te werken, nadeel dat ze nog geen live orderbook stream bieden.

En de Bitstamp API werkt ook goed, is fijn voor BTC en in het algemeen om BTC te sturen naar non-fiat exchanges door de gratis BTC withdrawals. Kraken is prima voor HODL transacties en werkt buiten de trading zelf goed, maar niet als je je trades er snel doorheen wilt hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bass1984
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 31-07 23:00
Eens; ook rond de 17$ bijgekocht. Je kunt niet veel zeggen over waar het naar toegaat met een munt. Kijk maar naar de Bitcoin zelf, ook die heeft ooit 7 dollar gekost. Ik geloof wel in China; het zijn er een hoop 8) :+
neo_mkl schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 11:38:
[...]

ik zie het meer als een kans om bij te kopen. als je je realiseert dat NEO op het niveau van Ethereum kan komen zit er nog veel rek in. pieken en dalen zijn normaal, langetermijn potentie is rooskleurig imho.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• keest12
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 06-12-2023
YinYang schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 11:37:
[...]

Heb zojuist weer extra NEO gekocht op 0.00500000 :)
Mooie instap, ik gok namelijk dat ie niet veel verder gaat dalen dan dat. NEO zit zo ongelofelijk in de lift de laatste weken. Daar waar 2 maanden terug een enkeling over Antshares sprak, lijkt het nu overal op de crypto forums een populair onderwerp. De mensen die de boot gemist hadden afgelopen dagen zitten massaal op de dips te wachten. Hierdoor zal de prijs nooit meer terug komen op die van pak hem beet 2 weken geleden. Iedereen weet dat dit echt een powerhouse is die dezelfde weg als Ethereum zal bewandelen in een jaar tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orangelights23
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 16:16
beany schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 10:44:
[...]

Wat zijn precies de mogelijkheden met een API? Ik ben er een tijdje geleden ingedoken en heb e.e.a gevonden, maar vond dat er nog weinig concrete informatie te vinden is. Wel heb ik met de Poloniex API met Javascript een overzicht gebouwd waarmee elke 10 minuten de STRAT/BTC waarde wordt opgehaald en hiermee heb ik meer inzicht in de koersverloop op een gemiddelde dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cliffie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12:26

Cliffie

Trompetslet

keest12 schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 11:45:
[...]

Mooie instap, ik gok namelijk dat ie niet veel verder gaat dalen dan dat. NEO zit zo ongelofelijk in de lift de laatste weken. Daar waar 2 maanden terug een enkeling over Antshares sprak, lijkt het nu overal op de crypto forums een populair onderwerp. De mensen die de boot gemist hadden afgelopen dagen zitten massaal op de dips te wachten. Hierdoor zal de prijs nooit meer terug komen op die van pak hem beet 2 weken geleden. Iedereen weet dat dit echt een powerhouse is die dezelfde weg als Ethereum zal bewandelen in een jaar tijd.
Misschien heb je gelijk. Als dat zo is, dan is het jammer dat ik niet meer in de ico heb gestopt.......

17x DMEGC DM300-M156-60BK @ Enphase | 3300Wp Oost & 1800Wp West (Gouda)

Pagina: 1 ... 53 ... 111 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~[font=,24]ZERO TOLERANCE! LEES DIT EERST VOOR JE POST!~[/]
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.

Wat willen we hier niet zien?
  • Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.). Plaats die in Bitcoin (en overige cryptocurrencies) topic - deel 2
  • Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
  • Crypto en belasting. Hier offtopic, kan worden besproken in het bovengenoemde topic. Suggesties om te frauderen (zoals hiet niet netjes opgeven van je vermogen) worden niet gewaardeerd.
  • Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
  • Linkdrops. Begeleid links naar grote lappen tekst of video met een korte samenvatting (als die niet al gegeven is). Als jij iets interessant vindt om te delen, zeg er dan bij waarom je het interessant vindt.
  • Referrals. Ten overvloede, want dit staat ook in het algemene beleid van GoT.
  • Slowchat. Dit betreft dus óók reacties als "Bitcoin nu op $2800", "ETH daling is ingezet" , "To the moon!" en meer van zulks. Er is een speciaal Slack kanaal opgezet door de community waar veel van de hier actieve posters te vinden zijn: click
~[font=,16]Posts die hieraan voldoen worden vanaf nu zonder pardon en zonder notificatie verwijderd, sancties volgen bij herhaling.~[/]

Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om :).