Weet iemand of deze ook op kraken beschikbaar komtkeest12 schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 11:45:
[...]
Mooie instap, ik gok namelijk dat ie niet veel verder gaat dalen dan dat. NEO zit zo ongelofelijk in de lift de laatste weken. Daar waar 2 maanden terug een enkeling over Antshares sprak, lijkt het nu overal op de crypto forums een populair onderwerp. De mensen die de boot gemist hadden afgelopen dagen zitten massaal op de dips te wachten. Hierdoor zal de prijs nooit meer terug komen op die van pak hem beet 2 weken geleden. Iedereen weet dat dit echt een powerhouse is die dezelfde weg als Ethereum zal bewandelen in een jaar tijd.
Dat zal onvermijdelijk gebeuren tegen dit tempo, maar snel verwacht ik niet door de drukte op kraken.ybos schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 11:47:
[...]
Weet iemand of deze ook op kraken beschikbaar komt
Met de tijd ongetwijfeld, maar voorlopig is Bittrex de makkelijkste manier om eraan te komen. Bittrex account aanmaken en laten verifieren is ook met een half uurtje geregeld. Absolute aanrader om nog voordat het op Kraken beschikbaar komt erachteraan te gaan. Tegen die tijd zal de waarde nog meer omhoog schieten namelijk.ybos schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 11:47:
[...]
Weet iemand of deze ook op kraken beschikbaar komt
Helemaal mee eens! Het grootste gedeelte van mijn portfolio zit daarom dan ook in NEO / GAS, omdat ik er zeker in geloof dat het nog flink gaat stijgen! Ik kan me geen reden bedenken waarom het niet zoveel waard zou kunnen worden als ETH. Vooral als NEO en GAS straks op nog meer exchanges beschikbaar komen, zal het naar verwachting alleen maar gaan stijgen. Ben ook wel benieuwd wat er uit het bezoek komt aan Japan! Weet niet wat ik daar van moet verwachten.keest12 schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 11:45:
[...]
Mooie instap, ik gok namelijk dat ie niet veel verder gaat dalen dan dat. NEO zit zo ongelofelijk in de lift de laatste weken. Daar waar 2 maanden terug een enkeling over Antshares sprak, lijkt het nu overal op de crypto forums een populair onderwerp. De mensen die de boot gemist hadden afgelopen dagen zitten massaal op de dips te wachten. Hierdoor zal de prijs nooit meer terug komen op die van pak hem beet 2 weken geleden. Iedereen weet dat dit echt een powerhouse is die dezelfde weg als Ethereum zal bewandelen in een jaar tijd.
Heb zelf ook GAS gekocht op $2,30 en die is inmiddels ook flink gestegen!
Wat was de ICO prijs? Dat is al een behoorlijk poos terug gok ik. Ik ben zelf gemiddeld voor 6,30 per stuk ingestapt in Juli, waar ik ook gewoon tevreden mee ben. Het was voor mij ook een veel te grote gok om te investeren toen er niks over bekend was, behalve op Chinese fora.Cliffie schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 11:46:
[...]
Misschien heb je gelijk. Als dat zo is, dan is het jammer dat ik niet meer in de ico heb gestopt.......
Ik vraag me alleen af wat de functie van NEO gaat worden, buiten het opsparen van GAS, als GAS echt bedoeld wordt voor transacties, betalingen en ICO participatie etc. NEO zou toch altijd de meest prestigieuze en waardevolle token van de twee moeten blijven lijkt mij. Anders is de gold rush nu voor niks en kunnen mensen zich beter gaan focussen op GAS, en in mijn ogen zou dat misleiding zijn.YinYang schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 11:53:
[...]
Helemaal mee eens! Het grootste gedeelte van mijn portfolio zit daarom dan ook in NEO / GAS, omdat ik er zeker in geloof dat het nog flink gaat stijgen! Ik kan me geen reden bedenken waarom het niet zoveel waard zou kunnen worden als ETH. Vooral als NEO en GAS straks op nog meer exchanges beschikbaar komen, zal het naar verwachting alleen maar gaan stijgen. Ben ook wel benieuwd wat er uit het bezoek komt aan Japan! Weet niet wat ik daar van moet verwachten.
Heb zelf ook GAS gekocht op $2,30 en die is inmiddels ook flink gestegen!Denk dat de waarde hiervan ook nog flink zal stijgen, omdat het nog op weinig exchanges te verkrijgen is. Ook is er nog niet zo heel veel GAS in omloop, maar vraag me af wat er met de waarde gebeurt als we op het max limiet GAS zitten. Zal de waarde dan stijgen of dalen? Niemand die het exact weet natuurlijk, maar ben wel benieuwd naar andermans gedachte hierover.
Mensen jarenlang NEO aanbieden, en dan ineens met een tweede token uitkomen die de gehele functionaliteit gaat overnemen. Je merkt nu ook bij ICN dat sinds de launch van het platform ICN niks meer doet.. Wat is de functie en de reden van bestaan voor die hele munt? Niks meer eigenlijk. Het was een manier om geld op te halen voor het platform, dat is gebeurd en nu is het eigenlijk einde oefening, getuige de recentelijke dump. De munt wordt gewoon minder en minder waard in een tijd dat juist alles omhoog schiet.
[ Voor 11% gewijzigd door keest12 op 08-08-2017 12:00 ]
Ongeveer 0,14 euro. Durfde toen er ook niet meer in te stoppen helaas. En in het begin was het ook erg stil met de voortgang.keest12 schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 11:53:
[...]
Wat was de ICO prijs? Dat is al een behoorlijk poos terug gok ik. Ik ben zelf gemiddeld voor 6,30 per stuk ingestapt in Juli, waar ik ook gewoon tevreden mee ben. Het was voor mij ook een veel te grote gok om te investeren toen er niks over bekend was, behalve op Chinese fora.
17x DMEGC DM300-M156-60BK @ Enphase | 3300Wp Oost & 1800Wp West (Gouda)
Dit is wel even iets belangrijks. In deze post wordt concreet op NEO ingegaan en wordt nagedacht hoe bepaalde zaken vorm gaan krijgen en wat voor impact dat heeft. Dat is het probleem ook met heel veel nieuwe coins die wel een leuk idee hebben maar nagenoeg geen praktische uitwerking.keest12 schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 11:58:
[...]
Ik vraag me alleen af wat de functie van NEO gaat worden, buiten het opsparen van GAS, als GAS echt bedoeld wordt voor transacties, betalingen en ICO participatie etc. NEO zou toch altijd de meest prestigieuze en waardevolle token van de twee moeten blijven lijkt mij. Anders is de gold rush nu voor niks en kunnen mensen zich beter gaan focussen op GAS, en in mijn ogen zou dat misleiding zijn.
Mensen jarenlang NEO aanbieden, en dan ineens met een tweede token uitkomen die de gehele functionaliteit gaat overnemen. Je merkt nu ook bij ICN dat sinds de launch van het platform ICN niks meer doet.. Wat is de functie en de reden van bestaan voor die hele munt? Niks meer eigenlijk. Het was een manier om geld op te halen voor het platform, dat is gebeurd en nu is het eigenlijk einde oefening, getuige de recentelijke dump. De munt wordt gewoon minder en minder waard in een tijd dat juist alles omhoog schiet.
De merendeel van de mensen slaat deze stap over. En gaan direct over tot kopen en hopen/verwachten dat deze naar de moon gaat. Waarom, omdat andere mensen dat ook doen en zeggen.
Ik zeg niet, dat je niet in NEO moet investeren. Maar ik zeg dat je goed moet kijken wat iets is en waarom dat een succes kan worden. Wat bied NEO nou concreet meer dan bijv ETH,STRAT, ARK, etc.. Behalve dat het chinees is en een grote stijging heeft gehad (en nog kan hebben).
En daarnaast instappen op een ATH is nooit een slim idee.
Is het eigenlijk wel veilig om in te loggen in je Myetherwallet met je private key? Mijn gevoel vind het niet echt een fijne idee om telkens online je private key in te voeren.
Mijn Ledger komt pas over een maand, dus dan maak ik denk ik maar een nieuwe Myetherwallet aan. Maar voor nu beter op Bittrex laten staan of toch naar Myetherwallet verzenden, ookal vind ik het idee niet fijn om telkens in te loggen met mijn private key?
Mijn Ledger komt pas over een maand, dus dan maak ik denk ik maar een nieuwe Myetherwallet aan. Maar voor nu beter op Bittrex laten staan of toch naar Myetherwallet verzenden, ookal vind ik het idee niet fijn om telkens in te loggen met mijn private key?
Je kunt MEW ook lokaal draaien. Of in een VM. Als je zorgt dat de doos in kwestie geen internetverbinding heeft, verklein je het risico dat je noemt.YinYang schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 12:53:
Is het eigenlijk wel veilig om in te loggen in je Myetherwallet met je private key? Mijn gevoel vind het niet echt een fijne idee om telkens online je private key in te voeren.
Ik zou het zelf zeker niet via internet doen, een private key invoeren...
Precies. Ik twijfel ook om in te stappen. Bij 2700 overwoog ik om in te stappen, maar ik verwachtte een dip.Ethirty schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 10:56:
[...]
BCH heb ik echt mazzel mee gehad dat ik precies op de piek heb verkocht, maar ik zit stiekem ook wel een beetje te huilen dat ik net voor de grote stijging mijn BTC heb verkocht.
Iedere keer denk ik, instappen op een ATH is riskant vanwege een mogelijke correctie. Maar hij stijgt alleen maar door. De €3000 is weer zo'n psychologische grens waar we nu erg snel in de buurt komen
Ik ben van plan in te stappen op Neo, zojuist 2 Eth gekocht en die is nu onderweg naar Bittrex.
Welke wallet kan ik het beste gebruiken voor Neo?
BTC hangt al een hele tijd rondom $3,438.000, schatting van 3384 lijkt redelijk te kloppen in dat geval.lieu10ant schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 19:50:
https://www.tradingview.c.../3hrMmm6o-BITSTAMP-Daily/
Deze gast voorspelt een rise naar 3800 gevolg door een drop naar 2200. Ik heb een aantal can zijn charts bekeken en de meeste zijn correct....
Hieruit leid ik af dat ETH koers ongeveer rond de 238 zal liggen.
Denk eraan om uit te stappen rond 237 waar die nu op staat.
Ik ben op 0.00486 ingestapt eerder deze dag en er wordt flink veel verkocht op dit moment. Hopen dat hij weer wat zal stijgen!aevitas1 schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 13:42:
Ik ben van plan in te stappen op Neo, zojuist 2 Eth gekocht en die is nu onderweg naar Bittrex.
Op https://neo.org/download staat de wallet die ik gebruik.
Ik heb de private key dus wel via het internet gebruikt. Beter dus alles even terug storten naar Bittrex? En is het denk je veilig genoeg om het daar te laten staan tot september, als mijn Ledger binnen is? Als die binnen is maak ik dan een nieuwe ether wallet aan, die ik dan dus alleen nog maar via de Ledger zal gebruiken...bjoost schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 13:02:
[...]
Je kunt MEW ook lokaal draaien. Of in een VM. Als je zorgt dat de doos in kwestie geen internetverbinding heeft, verklein je het risico dat je noemt.
Ik zou het zelf zeker niet via internet doen, een private key invoeren...
No worries. De mensen die afgelopen week 2x winst hebben gemaakt zijn nu hun winsten aan het cashen. Zodra hun eruit zijn en de koers stabiliseert zal NEO koers zetten voor een nieuwe ATH verderop deze week. De 10e is een belangrijke conferentie in Japan met livestream en al voor extra exposure.Orangelights23 schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 14:06:
[...]
Ik ben op 0.00486 ingestapt eerder deze dag en er wordt flink veel verkocht op dit moment. Hopen dat hij weer wat zal stijgen!
Op https://neo.org/download staat de wallet die ik gebruik.
De web-wallet is erg handig (Chrome) maar je kan je GAS er niet mee claimen. Gebruik daarvoor de Windows Core client (hele blockchain downloaden eerst, kost een paar uur). Maar met maar een paar NEO gaat het genereren van GAS niet heel snel..aevitas1 schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 13:42:
Heb ze verkocht met 100% winst, kooporder ingesteld op 0.00455.neo_mkl schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 11:38:
[...]
ik zie het meer als een kans om bij te kopen. als je je realiseert dat NEO op het niveau van Ethereum kan komen zit er nog veel rek in. pieken en dalen zijn normaal, langetermijn potentie is rooskleurig imho.
[ Voor 4% gewijzigd door FireFox1980 op 08-08-2017 14:19 ]
Ok.neo_mkl schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 14:10:
[...]
De web-wallet is erg handig (Chrome) maar je kan je GAS er niet mee claimen. Gebruik daarvoor de Windows Core client (hele blockchain downloaden eerst, kost een paar uur). Maar met maar een paar NEO gaat het genereren van GAS niet heel snel..
Net NEO gekocht voor 0.00457 BTC, prima deal denk ik.
Nu even alles naar mn neo-gui wallet sturen. 35.11 neo in totaal, meer kan ik momenteel niet ophoesten...
Hij is nu nog blockchains aan het downloaden, dan kan ik gewoon naar neo-gui sturen toch?
En begrijp ik het goed dat als ik neo wil verkopen dat ik gewoon neo kan omzetten naar btc op bittrex en dan verkopen via btcdirect?
[ Voor 17% gewijzigd door aevitas1 op 08-08-2017 14:20 ]
helemaal mee eens, blijf kritisch nadenken. na enig onderzoek ben ik toch aardig positief over dit platform om de simpele reden dat China een enorme markt is en voorzover ik heb kunnen achterhalen NEO de backing/support/acceptatie van de partij heeft, die twee factoren bij elkaar plus het feit dat Ethereum laat zien dat het kan, vrij simpel geredeneerd dus, KISSDefector schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 12:29:
[...]
Dit is wel even iets belangrijks. In deze post wordt concreet op NEO ingegaan en wordt nagedacht hoe bepaalde zaken vorm gaan krijgen en wat voor impact dat heeft. Dat is het probleem ook met heel veel nieuwe coins die wel een leuk idee hebben maar nagenoeg geen praktische uitwerking.
De merendeel van de mensen slaat deze stap over. En gaan direct over tot kopen en hopen/verwachten dat deze naar de moon gaat. Waarom, omdat andere mensen dat ook doen en zeggen.
Ik zeg niet, dat je niet in NEO moet investeren. Maar ik zeg dat je goed moet kijken wat iets is en waarom dat een succes kan worden. Wat bied NEO nou concreet meer dan bijv ETH,STRAT, ARK, etc.. Behalve dat het chinees is en een grote stijging heeft gehad (en nog kan hebben).
En daarnaast instappen op een ATH is nooit een slim idee.
NEO in je wallet kan je gewoon overmaken naar een exchange en omzetten naar andere cryptovaluta en vervolgens weer naar fiat als de exchange dat ondersteunt. Ik zou even een youtube filmpje opzoeken hoe je de CORE wallet het beste kan bedienen, je wil natuurlijk geen fouten maken..bijv. om GAS te kunnen claimen zal je eerst je NEO coins naar jezelf moeten sturen.aevitas1 schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 14:17:
[...]
Ok.
Net NEO gekocht voor 0.00457 BTC, prima deal denk ik.
Nu even alles naar mn neo-gui wallet sturen. 35.11 neo in totaal, meer kan ik momenteel niet ophoesten...
Hij is nu nog blockchains aan het downloaden, dan kan ik gewoon naar neo-gui sturen toch?
En begrijp ik het goed dat als ik neo wil verkopen dat ik gewoon neo kan omzetten naar btc op bittrex en dan verkopen via btcdirect?
Zit 'm nu al te knijpen, 15 min geleden neo vanaf bittrex verstuurt maar dit zit nogsteeds niet in mn wallet..neo_mkl schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 14:39:
[...]
NEO in je wallet kan je gewoon overmaken naar een exchange en omzetten naar andere cryptovaluta en vervolgens weer naar fiat als de exchange dat ondersteunt. Ik zou even een youtube filmpje opzoeken hoe je de CORE wallet het beste kan bedienen, je wil natuurlijk geen fouten maken..bijv. om GAS te kunnen claimen zal je eerst je NEO coins naar jezelf moeten sturen.
Kan soms even duren. Kijk hier anders eens: https://neotracker.ioaevitas1 schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 14:42:
[...]
Zit 'm nu al te knijpen, 15 min geleden neo vanaf bittrex verstuurt maar dit zit nogsteeds niet in mn wallet..
Daar het adres van je wallet invoeren en dan zie je het waarschijnlijk al
Pfew, yep.YinYang schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 14:45:
[...]
Kan soms even duren. Kijk hier anders eens: https://neotracker.io
Daar het adres van je wallet invoeren en dan zie je het waarschijnlijk al
Vind het zo eng met al die verschillende wallets. Heb er nu al 4 of 5.
Hopelijk is er ooit een moment dat er gewoon 1 wallet voor alles is....
Ik wil m'n NEO's ook graag van de Exchange afhalen, maar hoe slaan jullie het nu op? Welke wallet? Fysiek op je pc of op usb-stick? Met of zonder backups?aevitas1 schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 14:47:
[...]
Pfew, yep.
Computers are not intelligent, they just do what you say...
Ik ben ook erg benieuwd naar tips om coins / keys offline veilig te stellen. Wat zijn jullie best practices security wise?
Op een offline machine met een scriptje een adres + keys genereren, dit uitprinten en coins daarheen sturen. Veel veiliger gaat het niet wordenbrambo1982 schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 15:02:
Ik ben ook erg benieuwd naar tips om coins / keys offline veilig te stellen. Wat zijn jullie best practices security wise?
Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.
Heb de Windows desktop NEO wallet. Heb de DB3 file als backup op een USB gezet, maar dat is in principe geeneens nodig. Gewoon je private keys altijd goed bewaren.jpaarhuis schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 14:54:
[...]
Ik wil m'n NEO's ook graag van de Exchange afhalen, maar hoe slaan jullie het nu op? Welke wallet? Fysiek op je pc of op usb-stick? Met of zonder backups?
Wat je zou kunnen doen is de private key van de wallet (bijv bij NXT je private key, of bij ETH je UTC file + password) op een USB stick zetten, deze versleutelen en ergens thuis veilig opbergen. Private keys zou je ook kunnen printen en thuis opbergen. De nano ledger is ook een optie om met hardware je coins veilig te stellen, al ondersteunt deze niet elke coin.brambo1982 schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 15:02:
Dingen waar je aan moet denken bij het opslaan van je crypto's:
- Sla ze offline ergens op, opslaan bij exchanges heeft in het verleden vaak geleid tot verlies van cryptovaluta (denk aan MtGox, BTC-e)
- Zorg ervoor dat je je wallet keys op 2 plekken opslaat, zodat deze niet direct verloren gaan als je 1 optie kwijt/kapot/etc gaat.
- Zorg dat je na het opslaan van je key, nergens je key nog op je PC hebt staan. Mocht je het doelwit worden van gerichte phishing (kleine kans, maar liever het zekere voor het onzekere), dan zit je sowiso veilig. Ook je wallet en de bijbehorende data (misschien logde je automatisch in, dan kunnen je gegevens nog ergens op je PC zwerven) verwijderen maakt je crypto's wat veiliger.
Succes!
Voor iedereen die ingestapt is op NEO, bekijk of je het de moeite waard vindt om ze in de officiële wallet te plaatsen. Afhankelijk van hoeveel NEO je er in hebt genereer je GAS. 1 GAS staat nu op 8.47 dollar... het is geen vetpot, maar als je als je van plan bent om ze voor langere tijd aan te houden kan het best interessant zijn.
Hier kun je berekenen hoeveel GAS je theoretisch genereert:
https://neotogas.com/
Wallet hier te downloaden:
https://neo.org/download (Desktop Neo GUI versie is de enige waar je GAS kunt claimen)
Dingen om rekening mee te houden:
- Bittrex fee is 0.1 NEO.
- Syncen met de blockchain duurt letterlijk uren.
- Alles achter de komma valt weg; de wallet kan geen decimalen aan. Als je bijvoorbeeld 50.35 NEO hebt, dan is het verstandig om 50.1 naar je wallet te sturen. 0.1 voor de fee, waardoor er 50 in je wallet terecht komt. Die 0.25 blijft in je wallet op Bittrex.
https://neo.org/download (Desktop Neo GUI versie is de enige waar je GAS kunt claimen)
- Alles achter de komma valt weg; de wallet kan geen decimalen aan. Als je bijvoorbeeld 50.35 NEO hebt, dan is het verstandig om 50.1 naar je wallet te sturen. 0.1 voor de fee, waardoor er 50 in je wallet terecht komt. Die 0.25 blijft in je wallet op Bittrex.
[ Voor 6% gewijzigd door yinx84 op 08-08-2017 15:30 ]
Gelukkig had ik dat van 0.1 al gelezen.yinx84 schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 15:28:
Voor iedereen die ingestapt is op NEO, bekijk of je het de moeite waard vindt om ze in de officiële wallet te plaatsen. Afhankelijk van hoeveel NEO je er in hebt genereer je GAS. 1 GAS staat nu op 8.47 dollar... het is geen vetpot, maar als je als je van plan bent om ze voor langere tijd aan te houden kan het best interessant zijn.
- Bij het withdrawen vanaf Bittrex valt alles achter de komma weg; de wallet kan geen decimalen aan. Als je bijvoorbeeld 50.35 NEO hebt, dan is het verstandig om 50.1 naar je wallet te sturen. 0.1 voor de fee, waardoor er 50 in je wallet terecht komt. Die 0.25 blijft in je wallet op Bittrex.
Neo Gas lijkt idd niet heel interessant met 35 neo..
Kleine vraag over Neo-Gui. Ik heb daar een standaard wallet gemaakt en naar dat adres mijn 35 neo verstuurt via bittrex (1u geleden). Dit heb ik nu nog niet, moet hij eerst klaar zijn met alle blockchains downloaden oid?
Begin ' m een beetje te knijpen nu. Hier is de transactie wel te zien: https://neotracker.io/add...FBvWCDwbnXQWGJqxE2345nZof
Zit je nou nogsteeds te knijpen ja? Die transactie heeft pas 1 confirmation. Die komt zo echt wel aanaevitas1 schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 15:31:
[...]
Gelukkig had ik dat van 0.1 al gelezen.
Neo Gas lijkt idd niet heel interessant met 35 neo..
Kleine vraag over Neo-Gui. Ik heb daar een standaard wallet gemaakt en naar dat adres mijn 35 neo verstuurt via bittrex (1u geleden). Dit heb ik nu nog niet, moet hij eerst klaar zijn met alle blockchains downloaden oid?
Begin ' m een beetje te knijpen nu. Hier is de transactie wel te zien: https://neotracker.io/add...FBvWCDwbnXQWGJqxE2345nZof
Waar baseer je dat op? Denk eerder dat de vroege instappers binnekort gaan dumpen en alle mensen die nu in stappen bag holders worden. Weinig bijzonders aan het NEO project verder behalve een hoop hype.keest12 schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 11:45:
[...]
Core client duurde bij een paar dagen voordat de coins eindelijke zichtbaar waren. Web-wallet applicatie vrijwel meteen. Check anders je adres in blockchain zoals hierboven genoemd, transacties worden vrijwel meteen opgenomen/aevitas1 schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 14:47:
[...]
Pfew, yep.
Haha yep, als de dood dat ik zo' n hoeveelheid geld kwijtraak haha. Is toch zo'n 600 euro.Luuk schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 15:38:
[...]
Zit je nou nogsteeds te knijpen ja? Die transactie heeft pas 1 confirmation. Die komt zo echt wel aan
Ik wacht het wel af

belangrijk voor iedereen die wel eens via LiteBit trade, jullie hebben vast de mail ook gehad maar hier is het lekker centraal:

[ Voor 18% gewijzigd door SnoozeOperator op 08-08-2017 16:15 ]
ja, zag het ook! Daarom gelijk effe hierheen gekomen om te waarschuwen, maar te laatSnoozeOperator schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 16:13:
belangrijk voor iedereen die wel eens via LiteBit trade, jullie hebben vast de mail ook gehad maar hier is het lekker centraal:
[afbeelding]
Ik kan niet inloggen nu, krijg foutmelding op de pagina (502). Wilde m'n ww ff veranderen voor de zekerheid...
maar lekker hoor...
In the worst case scenario the intruder has had access to your email address, hashed password, IBAN, phone number, address and your portfolio data.
[ Voor 15% gewijzigd door Boy op 08-08-2017 16:18 ]
Naar de bioscoop? => gebruik de app op Byoscoop.nl
Had ik ook moeten doen gisteravond, maar twijfelde of hij wel zou zakken, omdat de tour in Japan gelijk aansloot op de rebrand presentatie van gisteren. Ik hold maar gewoon en verwacht dat ie rap weer op $20 staat. Wel gemiste kans om mijn NEO bijna te verdubbelenFireFox1980 schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 14:16:
[...]
Heb ze verkocht met 100% winst, kooporder ingesteld op 0.00455.
Dat is inderdaad het grootste punt van kritiek. Doordat ze zo perfectionistisch zijn als team zijn ze niet de snelste. Maar de onderliggende code is wel van zeer hoog niveau en ze zijn nu daadwerkelijk aan het testen met een live netwerk en als je lid word van het forum krijg je ook toegang tot deze test omgeving.FireFox1980 schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 13:16:
[...]
Een nieuw type internet en daar zijn ze al 10 jaar mee bezig? Dat klinkt niet erg hoopvol.
Maar doordat ze er dus al 10 jaar mee bezig zijn geeft het ook aan dat ze serieus zijn, niet in de wereld gestapt zijn om snel geld te verdienen, al 9 jaar zelf funding op hebben kunnen halen, en er dus nog steeds potentie in zit omdat ze nog steeds groeiende zijn en het niet gestopt is. 10 jaar klinkt misschien heel lang maar voor zo iets groots als het internet voorzien van een nieuwe basis, is het natuurlijk peanuts. Daarnaast vind ik het ontzettend positief hoe ze een foundation hebben opgezet waar het netwerk/de technologie qua IP onder zit. Hierdoor is het bedrijf wat de ontwikkeling doet niet de controleur van het netwerk, mocht er een bedrijf komen wat het beter doet dan kan er besloten worden om door te gaan met dat bedrijf. Ze zijn dus ontzettend transparant in de ontwikkeling en financiële onderdelen van dit project. Iets wat me nogal steekt bij veel andere projecten.
Wat een amateurs daar..SnoozeOperator schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 16:13:
[afbeelding]

Dat niet alleen, de website ligt er uit (niet de eerste keer) en melden niet wat er precies is gebeurt. Daarnaast doen ze alsof je combinatie van naam/ naw/ iban slechts het ergste is. Dit is nog waardevoller als me Wallet die er staat met 5 euro inhoud.
Verwijderd
Ik wil graag nu inspringen bij de Neo. Ik wil dit doen door Bitcoins te kopen via Kraken. Alleen ligt nu net de site eruit, waardoor ik de koers daar niet kan vergelijken met die van Litebit. Zit er erg veel verschil in de koersen tussen Litebit en Kraken? Ik wil voor een bedrag van 300 euro Neo's aanschaffen.
Sorry voor de stomme vraag, maar ik zie de koers elk moment weer omhoog gaan bij de Neo.
Sorry voor de stomme vraag, maar ik zie de koers elk moment weer omhoog gaan bij de Neo.
Dit.xleeuwx schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 16:31:
[...]
Dat niet alleen, de website ligt er uit (niet de eerste keer) en melden niet wat er precies is gebeurt. Daarnaast doen ze alsof je combinatie van naam/ naw/ iban slechts het ergste is. Dit is nog waardevoller als me Wallet die er staat met 5 euro inhoud.
En het feit dat ze het pas drie dagen later melden. Was al een tijdje overgestapt naar Kraken maar nu wil ik mn account daar asap gesloten hebben. Dat kan je helaas niet zelf via de website...
Mochten mensen geen account hebben bij litebit.eu en toch graag de informatie willen lezen over het datalek van 05-08-2017:
https://www.litebit.eu/nl/statement-about-fifth-of-august
https://www.litebit.eu/nl/statement-about-fifth-of-august
Mensen die gevoelig zijn voor de NEO fomo in dit topic: Om de zoveel tijd komt er weer een nieuwe coin voorbij die door een klein groepje flink wordt gehyped en 'sowieso gaat stijgen!1'
Neem dit vooral met een korrel zout. Deze altcoins kunnen net zo goed weer enorm inzakken na een tijdje.
Neem dit vooral met een korrel zout. Deze altcoins kunnen net zo goed weer enorm inzakken na een tijdje.
Wie kan de topper DigiByte nog herinneren? Voor de gein 20 euro van gekocht, omdat de FOMO heel groot was in dit topic. Nu is dat ongeveer 6 euro.Luuk schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 16:47:
Mensen die gevoelig zijn voor de NEO fomo in dit topic: Om de zoveel tijd komt er weer een nieuwe coin voorbij die door een klein groepje flink wordt gehyped en 'sowieso gaat stijgen!1'

[ Voor 10% gewijzigd door Defector op 08-08-2017 16:54 ]
Other way around, in 2012 of 2013 heb ik zo'n 18 bitcoin verkocht omdat het niets meer zou worden.Defector schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 16:52:
[...]
Wie kan de topper DigiByte nog herinneren? Voor de gein 20 euro van gekocht, omdat de FOMO heel groot was in dit topic. Nu is dat ongeveer 6 euro.
8 dollar of euro per stuk, weet het niet eens meer. Wil er niet meer aan denken.
Ik heb me er totaal niet in verdiept dus misschien praat ik poep, maar een nieuw type internet klinkt me als iets totaal onrealistisch in de oren.walletje-w schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 16:20:
[...]
Dat is inderdaad het grootste punt van kritiek. Doordat ze zo perfectionistisch zijn als team zijn ze niet de snelste. Maar de onderliggende code is wel van zeer hoog niveau en ze zijn nu daadwerkelijk aan het testen met een live netwerk en als je lid word van het forum krijg je ook toegang tot deze test omgeving.
Maar doordat ze er dus al 10 jaar mee bezig zijn geeft het ook aan dat ze serieus zijn, niet in de wereld gestapt zijn om snel geld te verdienen, al 9 jaar zelf funding op hebben kunnen halen, en er dus nog steeds potentie in zit omdat ze nog steeds groeiende zijn en het niet gestopt is. 10 jaar klinkt misschien heel lang maar voor zo iets groots als het internet voorzien van een nieuwe basis, is het natuurlijk peanuts. Daarnaast vind ik het ontzettend positief hoe ze een foundation hebben opgezet waar het netwerk/de technologie qua IP onder zit. Hierdoor is het bedrijf wat de ontwikkeling doet niet de controleur van het netwerk, mocht er een bedrijf komen wat het beter doet dan kan er besloten worden om door te gaan met dat bedrijf. Ze zijn dus ontzettend transparant in de ontwikkeling en financiële onderdelen van dit project. Iets wat me nogal steekt bij veel andere projecten.
En het werd geschetst als concurrent van Sia en Storj, maar dat heeft er dus niet zoveel mee te maken?
Goeie les voor 20 euro. Voor mij was dat LTC voor 30 euro per coin in 2013.Defector schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 16:52:
[...]
Wie kan de topper DigiByte nog herinneren? Voor de gein 20 euro van gekocht, omdat de FOMO heel groot was in dit topic. Nu is dat ongeveer 6 euro.
Die, of de Gulden waar heel nederland mee zou gaan betalen. Stratis zou ETH sowieso achterna gaan. enz.Defector schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 16:52:
[...]
Meer mensen problemen om op de site te komen? Wil nu dus graag mijn ww veranderen en 2 staps verificatie aanzetten maar heel de site lijkt er uit te liggen.SnoozeOperator schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 16:13:
Slechte zaak...
Stratis gaat anders prima de laatste 2 weken, veel goedgemaakt weer.Luuk schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 17:02:
[...]
Die, of de Gulden waar heel nederland mee zou gaan betalen. Stratis zou ETH sowieso achterna gaan. enz.
Gulden, Digibyte, Stratis en als je nog verder terug gaat: Megacoin/Namecoin/peercoin/novacoinLuuk schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 17:02:
[...]
Die, Of de Gulden waar heel nederland mee zou gaan betalen. Stratis zou ETH sowieso achterna gaan. enz.
Eindeloze lijst wat allemaal voor allerlei redenen de grote jongen zou gaan worden.
On topic:
Blijkbaar weer nieuwe commotie bij BTC over een opkomende BTC change:
https://www.reddit.com/r/..._0150_will_automatically/
Misschien een offtopic vraag maar doe het hier maar toch, het schiet me net te binnen......
Ik noem nu een belachelijk voorbeeld dus graag hier niet over beginnen dat dit nooit gebeurd... Ik heb meerdere munten wat misschien ooit wel wat waard kan worden.
Stel mijn Neo word 1200 euro en ik heb er nu 35, die verkoop ik voor ongeveer 42k. Dit komt dus opeens op mijn bankrekening. Hoe moet ik dat belastingtechnisch doen? Krijg ik dan een dikke aanslag of moet ik dat aangeven als inkomsten oid? Eigenlijk geld deze vraag zelfs als ik ook maar 1000 euro gestort krijg..
Ik noem nu een belachelijk voorbeeld dus graag hier niet over beginnen dat dit nooit gebeurd... Ik heb meerdere munten wat misschien ooit wel wat waard kan worden.

Stel mijn Neo word 1200 euro en ik heb er nu 35, die verkoop ik voor ongeveer 42k. Dit komt dus opeens op mijn bankrekening. Hoe moet ik dat belastingtechnisch doen? Krijg ik dan een dikke aanslag of moet ik dat aangeven als inkomsten oid? Eigenlijk geld deze vraag zelfs als ik ook maar 1000 euro gestort krijg..
[ Voor 6% gewijzigd door aevitas1 op 08-08-2017 17:09 ]
Spaargeld. 1.2% betalen boven €25000aevitas1 schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 17:08:
Misschien een offtopic vraag maar doe het hier maar toch, het schiet me net te binnen......
Ik noem nu een belachelijk voorbeeld dus graag hier niet over beginnen dat dit nooit gebeurd... Ik heb meerdere munten wat misschien ooit wel wat waard kan worden.![]()
XRP = trash
Even de zoekfunctie gebruiken. Dit is al heel vaak besproken.aevitas1 schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 17:08:
Ik noem nu een belachelijk voorbeeld dus graag hier niet over beginnen dat dit nooit gebeurd... Ik heb meerdere munten wat misschien ooit wel wat waard kan worden.![]()
Topicstart.aevitas1 schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 17:08:
Stel mijn Neo word 1200 euro en ik heb er nu 35, die verkoop ik voor ongeveer 42k. Dit komt dus opeens op mijn bankrekening. Hoe moet e ik dat belastingtechnisch doen? Krijg ik dan een dikke aanslag of moet ik dat aangeven als inkomsten oid?
tldr: het telt als vermogen voor box 3 tegen de op 1 januari geldende koers.
|| Vierkant voor Wiskunde ||
Oeps, sorry en thx voor de antwoorden. Dat valt enorm mee dan!
Laszlo heeft er 10.000 verkocht voor een pizzaaevitas1 schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 17:01:
[...]
Other way around, in 2012 of 2013 heb ik zo'n 18 bitcoin verkocht omdat het niets meer zou worden.
8 dollar of euro per stuk, weet het niet eens meer. Wil er niet meer aan denken.

https://bitcointalk.org/index.php?topic=137.0
Als je die comments zo leest, is dit zo ongeveer de zoveelste nagel aan de doodskist voor BTC. Zijn die commenters daar allemaal BCH fanboys, zitten er een paar tussen die hopen de koers wat op te drijven om snelle winst te halen, of snijden hun comments nog enig hout? Ik vind dat heel moeilijk in te schatten...Mirved schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 17:07:
[...]
Blijkbaar weer nieuwe commotie bij BTC over een opkomende BTC change:
https://www.reddit.com/r/..._0150_will_automatically/
Beste,
Ik wil wat iota aandelen kopen, wat is hiervoor de betrouwbaarste handelaar hiervoor?
Groet
Ik wil wat iota aandelen kopen, wat is hiervoor de betrouwbaarste handelaar hiervoor?
Groet
jup ik heb ook om de haveklap een 503, wellicht hebben ze nu extra load van iedereen die in probeert te loggen?Cancun schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 17:06:
[...]
Meer mensen problemen om op de site te komen? Wil nu dus graag mijn ww veranderen en 2 staps verificatie aanzetten maar heel de site lijkt er uit te liggen.
Slechte zaak...
Wat betreft de wederopstanding van BTC-E..
https://www.xbtce.com/?type=exchange
Zou het dan toch? of scam..
[ Voor 11% gewijzigd door RaptorXS op 08-08-2017 18:09 ]
Baal hier behoorlijk van. Ben heel blij dat er geen kopie van een id-kaart ergens in de database staat.SnoozeOperator schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 16:13:
[afbeelding]
Maar in het slechtste geval hebben ze je email, adres, telefoonnummer.

Wat een kut partij. Je hoeft heel niet raar staan te kijken als er zooitje phishing gaat plaatsvinden.
Denk dat die gast nu wel erg ziek is van die 2 large pizza'sknakworst schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 17:18:
[...]
Laszlo heeft er 10.000 verkocht voor een pizza![]()
https://bitcointalk.org/index.php?topic=137.0

Nu z'n 34miljoen waard. Hij had normaal $20.5 betaald(per pizza)... is nu dus z'n 1.6Miljoen pizza's hopelijk herinnert zijn vriendengroep hem daar niet te vaak aan
Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal
Ja, want wat NEO presenteert is realistisch, of de aanhangers van bitcoin als de vervanger van goud, welke wereldvrede zou brengen doordat landen geen geld meer kunnen drukken om een oorlog te starten, of iedere andere coin die de wereld gaat verbeteren.FireFox1980 schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 17:01:
[...]
Ik heb me er totaal niet in verdiept dus misschien praat ik poep, maar een nieuw type internet klinkt me als iets totaal onrealistisch in de oren.
En het werd geschetst als concurrent van Sia en Storj, maar dat heeft er dus niet zoveel mee te maken?
Even heel realistisch: als het toch je interesse heeft dan heb ik een zeer goed begin gegeven om je er verder in te verdiepen. Er komen de laatste paar pagina's ietwat veel simpele (lmgtfy) vragen voorbij.
Nee het is niet realistisch, de mensen die er al 10 jaar al hun tijd in steken zijn stom bezig.

MaidSafe heeft zeker wel te maken met Sia en Storj, maar waar Sia en Storj dus gefocust zijn op enkel een klein onderdeel (storage) pakt MaidSafe het gehele onderliggende netwerk aan. Sia en Storj gebruiken dus nog steeds DNS servers, IP adressen en alle andere technieken die bij het huidige internet horen. MaidSafe is begonnen vanaf de grond af aan met het opnieuw ontwerpen en bouwen van een netwerk wat wereldwijd verspreid zou kunnen worden en als vervanger voor het huidige internet gezien kan worden. Dan heb je dus automatisch ook storage nodig en dat is waarom het als concurrent van Sia en Storj gezien kan worden maar dat is dus niet de intentie van MaidSafe.
Ik kan alleen nergens vinden of hij wel een pizza gehad heeft die avond.The-Source schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 17:51:
[...]
Denk dat die gast nu wel erg ziek is van die 2 large pizza's![]()
Nu z'n 34miljoen waard. Hij had normaal $20.5 betaald(per pizza)... is nu dus z'n 1.6Miljoen pizza's hopelijk herinnert zijn vriendengroep hem daar niet te vaak aan
Nu voel ik me een stuk minder slecht over mijn lading bitcoins die ik verkocht had voor 8 dollar ofzo...
Lijkt mij wel redelijk wat steekhoudend materiaal tussen te zitten. Ik hou voorlopig m'n BCH iig nog vast.anboni schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 17:25:
[...]
Als je die comments zo leest, is dit zo ongeveer de zoveelste nagel aan de doodskist voor BTC. Zijn die commenters daar allemaal BCH fanboys, zitten er een paar tussen die hopen de koers wat op te drijven om snelle winst te halen, of snijden hun comments nog enig hout? Ik vind dat heel moeilijk in te schatten...
Voor de mensen die vragen hebben hoe coins veilig op te slaan, hierbij mijn manier. Wie weet heb je er wat aan.
Ten eerste heb ik een ledger nano s gekocht voor Bitcoin, Stratis, Ethereum en andere ERC20 tokens.
Voor de coins die ik niet kwijt kan op de ledger, die plaats ik altijd in de officiële wallet. Dan krijg je natuurlijk de welbekende private key, public key, wachtwoord die je aanmaakt en soms een backup file.
De private key, public key en wachtwoord genereer en sla ik op in een Excel bestand op een airgapped laptop (clean install, geen lan/wlan drivers geïnstalleerd. Vervolgens sla ik dat bestand op op een extra USB stick en SD kaartje. Dit sla ik encrypted op met Winrar (is hier geen betere methode voor?). De USB stick en SD kaart gebruik nooit op andere apparaten. Daarnaast kalk ik alles ouderwets op een A4-tje.
Inlognamen en wachtwoorden van exchanges sla ik op in LastPass.
Ik hoop dat iemand hier iets aan heeft
Ten eerste heb ik een ledger nano s gekocht voor Bitcoin, Stratis, Ethereum en andere ERC20 tokens.
Voor de coins die ik niet kwijt kan op de ledger, die plaats ik altijd in de officiële wallet. Dan krijg je natuurlijk de welbekende private key, public key, wachtwoord die je aanmaakt en soms een backup file.
De private key, public key en wachtwoord genereer en sla ik op in een Excel bestand op een airgapped laptop (clean install, geen lan/wlan drivers geïnstalleerd. Vervolgens sla ik dat bestand op op een extra USB stick en SD kaartje. Dit sla ik encrypted op met Winrar (is hier geen betere methode voor?). De USB stick en SD kaart gebruik nooit op andere apparaten. Daarnaast kalk ik alles ouderwets op een A4-tje.
Is iets als een airgapped KeePass database niet makkelijker en veiliger dan een Winrar'ed Excel bestand?GrazendeKoe schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 18:58:
Voor de mensen die vragen hebben hoe coins veilig op te slaan, hierbij mijn manier. Wie weet heb je er wat aan.
#team_UTC+1
An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper Mini '12 i7/16/256 Air '13 i5/8/256 iPad mini 5 64GB iPhone SE 128GB
Ja misschien wel, geen idee. Iets wat ik uit kan zoeken. Ik wist niet dat KeePass ook op een offline airgapped PC kon.Ethirty schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 19:06:
[...]
Is iets als een airgapped KeePass database niet makkelijker en veiliger dan een Winrar'ed Excel bestand?
Maar hoe dan ook, een hacker kan de laptop sowieso niet binnenkomen
Het voordeel van KeePass is dat je naast een password ook een key-file kan instellen. Als je dan alleen de database op USB zet, heb je er niks aan zonder de key file.GrazendeKoe schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 19:12:
[...]
Ja misschien wel, geen idee. Iets wat ik uit kan zoeken. Ik wist niet dat KeePass ook op een offline airgapped PC kon.
#team_UTC+1
You can call me McOverloper Mini '12 i7/16/256 Air '13 i5/8/256 iPad mini 5 64GB iPhone SE 128GB
IOTA gaat wel erg lekker op dit moment... vraag me af of ik de rest van m'n LTC er in moet stoppen.
Aan de andere kant, misschien is de maanmissie al wel afgelopen, en LTC gaat binnenkort Lightning ondersteunen.
Hoe dan ook, goed nieuws allemaal!
Aan de andere kant, misschien is de maanmissie al wel afgelopen, en LTC gaat binnenkort Lightning ondersteunen.
Hoe dan ook, goed nieuws allemaal!
Een hacker niet maar simpele dief kan zo al je backups & wallets meenemen... Heel leuk dat je alles goed bewaard maar als het weer uit huis word meegenomen heb je nog nietsGrazendeKoe schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 19:12:
[...]
Ja misschien wel, geen idee. Iets wat ik uit kan zoeken. Ik wist niet dat KeePass ook op een offline airgapped PC kon.
Staat geheel los van het feit of de dief je wallets kan gebruiken natuurlijk...
Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal
Hoe bedoel je? xbtce is er al een tijdje en staat los van btc-e.comRaptorXS schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 17:46:
Wat betreft de wederopstanding van BTC-E..
5440Wp O/W op plat dak | 3MXM52N2V1B8 i.c.m. 1xFTXM35M2V1B + 2xFTXM25M2V1B | RTX4090+7800X3D
ThxTeam-RiNo schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 19:19:
[...]
Hoe bedoel je? xbtce is er al een tijdje en staat los van btc-e.com
misschien een vraag die al vaker is gesteld maar.....
wat voor nut heeft het voor een munt zonder fiat paar te stijgen in euro/dollar?
wat voor nut heeft het voor een munt zonder fiat paar te stijgen in euro/dollar?
Wat voor nut heeft het voor een munt? De munt zal het aan z'n zilveren reet roesten wat voor waarde hij heeft. Het feit is dat je de waarde van een munt kunt gaan bepalen ten opzichte van een andere munt, of het nu Bitcoins, Florijnen of Zuid-Afrikaans Rand zijn...ica1984 schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 19:33:
misschien een vraag die al vaker is gesteld maar.....
Computers are not intelligent, they just do what you say...
aevitas1 schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 18:53:
[...]
Ik kan alleen nergens vinden of hij wel een pizza gehad heeft die avond.
Nu voel ik me een stuk minder slecht over mijn lading bitcoins die ik verkocht had voor 8 dollar ofzo...
Pics are still in the same location for anyone interested. I didn't trade bitcoins for the child - she's my daughter, Amy. Only the pizza was traded.
http://eclipse.heliacal.net/~solar/bitcoin/pizza/
Ik zou er uit voorzorg wel vandaan blijven maar een scam is het zeker niet.RaptorXS schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 19:23:
[...]
Thx, kende ze niet en zag er verband met btc-e door hun naam, best wel verwarrend.
5440Wp O/W op plat dak | 3MXM52N2V1B8 i.c.m. 1xFTXM35M2V1B + 2xFTXM25M2V1B | RTX4090+7800X3D
Ik heb ook een nano maar krijg er maar 4 verschillende coins op, krijg jij er meer op ?GrazendeKoe schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 18:58:
USB sticks en SD kaart leg ik op verschillende plekken neer, dat wel. Niet allemaal onder hetzelfde dak.The-Source schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 19:17:
[...]
Een hacker niet maar simpele dief kan zo al je backups & wallets meenemen... Heel leuk dat je alles goed bewaard maar als het weer uit huis word meegenomen heb je nog niets
Staat geheel los van het feit of de dief je wallets kan gebruiken natuurlijk...
Tja ik hoor dit zo vaak terwijl ik denk, iedereen die op dat moment 20,5 dollar heeft besteed, of dat nou dollars of bitcoin waren hebben net zo hard geld misgelopenThe-Source schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 17:51:
[...]

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer
Tijdens de "eind 2013" bubble ($1266) heeft de NY Times het hem gevraagd.The-Source schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 17:51:
[...]
Mr. Hanyecz, 32, seems to be taking it all in stride. And he has no regrets about those pizzas.
“It wasn’t like Bitcoins had any value back then, so the idea of trading them for a pizza was incredibly cool,” Mr. Hanyecz told me. “No one knew it was going to get so big.”
Any regrets about those pizzas?
“No, not really,” Mr. Hanyecz said. He sold the rest of his Bitcoins as the price approached $1, netting him about $4,000. “That was enough to get a new computer and a couple of new video cards,” he told me, proudly. “So I’d say I ended up on top.”
Jazeker, in de originele thread op Bitcointalk staat een link naar foto's (post #12), alleen doet die link het niet meer. Maar hier staan ze nog: http://eclipse.heliacal.net/~solar/bitcoin/pizza/aevitas1 schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 18:53:
[...]
Ik kan alleen nergens vinden of hij wel een pizza gehad heeft die avond.
-------
Nog 2 blocks en BIP141 (SegWit) is locked in voor activatie na de volgende 2016 blocks.

[ Voor 6% gewijzigd door Tourniquet op 08-08-2017 20:51 ]
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
Pfff, da's in totaal ruim €39mln. Benieuwd hoe hij nu zou reageren als de NYT het hem opnieuw zou vragen.Tourniquet schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 20:27:
[...]
Tijdens de "eind 2013" bubble ($1266) heeft de NY Times het hem gevraagd.
Jazeker, in de originele thread op Bitcointalk staat een link naar foto's (post #12), alleen doet die host het niet meer.
#team_UTC+1
Misschien is hij wel comfortable met zijn situatie, aangezien hij voor 4k aan pc en videokaarten heeft gekocht, en mogelijk afgelopen 4 jaar flink heeft lopen minen.Ethirty schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 20:35:
[...]
Pfff, da's in totaal ruim €39mln. Benieuwd hoe hij nu zou reageren als de NYT het hem opnieuw zou vragen.
Nu makkelijk praten. Het had ook zomaar inelkaar kunnen storten. Maar hij had wel wat achter de hand kunnen houden.Ethirty schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 20:35:
[...]
Pfff, da's in totaal ruim €39mln. Benieuwd hoe hij nu zou reageren als de NYT het hem opnieuw zou vragen.
Verwijderd
Nu voor BTC SegWit (zo goed als) succesvol is verlopen, staat volgens mij de 2MB hardfork op de agenda. Ik kan hier alleen vrij weinig over vinden, aangezien tot nu toe nog alle aandacht naar SegWit gaat. Klopt het dat de hardfork gepland staat voor medio november (New York Agreements)? En is er een site met een duidelijk overzicht van data en 'milestones' m.b.t. de 2MB hardfork?
Bedoel je dit? (ook erg makkelijk te googlen overigens). Rond 22 november zou het moeten gebeuren.Verwijderd schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 21:16:
Nu voor BTC SegWit (zo goed als) succesvol is verlopen, staat volgens mij de 2MB hardfork op de agenda. Ik kan hier alleen vrij weinig over vinden, aangezien tot nu toe nog alle aandacht naar SegWit gaat. Klopt het dat de hardfork gepland staat voor medio november (New York Agreements)? En is er een site met een duidelijk overzicht van data en 'milestones' m.b.t. de 2MB hardfork?
https://bitcoinmagazine.c...these-are-dates-keep-eye/

Wat dacht je van een 4GB usb stick voor 2200 BTCThe-Source schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 17:51:
[...]
https://bitcointalk.org/index.php?topic=201.msg1741#msg1741
[ Voor 25% gewijzigd door Bartske op 08-08-2017 22:00 ]
Wow...de ETH zit eindelijk weer in de lift
🤑
9kW Nefit Enviline,17x Yingli Solar 245Wp panelen.(4085Wp) / 17x Enphase 215 Micro-inverters / Envoy Enlighten Communicatie Gateway,Tonzon vloerisolatie,Schlüter®-BEKOTEC-THERM Vloerverwarming,Panasonic climatcontrole, Nefit HR107,Vera domotica,
tja je moet het zo zien. Heb je ook spijt van de boodschappen of de tank benzine die je gekocht hebt? Want dat geld had je ook in BTC of ETH of willekeurige coin kunnen stoppen en schatrijk kunnen worden.
Je kan geen schuldgevoel of spijt hebben van je eigen inactiviteit. Je kan bij elke keuze vraagtekens zetten maar uiteindelijk wordt de uitkomst gebaseerd op je eigen handelen.
Dus wil je flink verdienen en succesvol zijn. Dan moet je zorgen dat je jezelf in een positie plaatst waar je de kansen kan krijgen en daar voordeel van kan nemen.
Dat kost moeite en tijd. En hoe goed je er ook mee bezig bent. Je hebt niet altijd gelijk. Alleen achteraf is het goed te praten. Had ik maar x bedrag geïnvesteerd, had ik maar niet ge/verkocht etc etc.
We hebben allemaal verhalen. Ik heb nog ergens een wallet zweven met x bitcoin waar ik niet meer bij kan. Omdat ik achteloos een machine opnieuw installeerde. Ik heb tig keer verkeerd gehandeld dat ik te vroeg of te laat verkocht. Ik heb mijn mining machines uitgezet omdat ik dacht dat het nooit meer wat zou opbrengen. Ik heb op meerdere momenten niet geïnvesteerd omdat ik de kansen niet zag. Ga zo maar door.
Maar al deze zaken zijn wel lessen geweest. Die ervoor gezorgd hebben dat ik nu beter in de materie zit en sneller kan schakelen. Kansen die zich voordoen kan nemen. En uiteindelijk toch met een leuk bedrag zit wat even groot is als onze gezamenlijke spaarrekening.
Wat toch een leuk resultaat is voor een uit de hand gelopen hobby.
Trouwens iedereen meegedaan aan Byteball airdrop? Gratis geld gaat maar door. Gewoon voor 400 euro aan GBYTES gekregen.
Je kan geen schuldgevoel of spijt hebben van je eigen inactiviteit. Je kan bij elke keuze vraagtekens zetten maar uiteindelijk wordt de uitkomst gebaseerd op je eigen handelen.
Dus wil je flink verdienen en succesvol zijn. Dan moet je zorgen dat je jezelf in een positie plaatst waar je de kansen kan krijgen en daar voordeel van kan nemen.
Dat kost moeite en tijd. En hoe goed je er ook mee bezig bent. Je hebt niet altijd gelijk. Alleen achteraf is het goed te praten. Had ik maar x bedrag geïnvesteerd, had ik maar niet ge/verkocht etc etc.
We hebben allemaal verhalen. Ik heb nog ergens een wallet zweven met x bitcoin waar ik niet meer bij kan. Omdat ik achteloos een machine opnieuw installeerde. Ik heb tig keer verkeerd gehandeld dat ik te vroeg of te laat verkocht. Ik heb mijn mining machines uitgezet omdat ik dacht dat het nooit meer wat zou opbrengen. Ik heb op meerdere momenten niet geïnvesteerd omdat ik de kansen niet zag. Ga zo maar door.
Maar al deze zaken zijn wel lessen geweest. Die ervoor gezorgd hebben dat ik nu beter in de materie zit en sneller kan schakelen. Kansen die zich voordoen kan nemen. En uiteindelijk toch met een leuk bedrag zit wat even groot is als onze gezamenlijke spaarrekening.
Wat toch een leuk resultaat is voor een uit de hand gelopen hobby.
Trouwens iedereen meegedaan aan Byteball airdrop? Gratis geld gaat maar door. Gewoon voor 400 euro aan GBYTES gekregen.
Yup, deze keer voor het eerst meegedaan. Had ik al eerder moeten doen, maar goed...Defector schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 22:36:
Na de vakantie maar eens al m'n gratis geld bij elkaar rapen. Hopelijk heeft Kraken dan eindelijk de Stellar distributie gedaan.
|| Vierkant voor Wiskunde ||
Toch weer raar. Voor de ene airdrop kan je de coins beter in eigen beheer houden en voor de andere fork ben je sneller af om gewoon de hele zut op een exchange te hebben staan.Rannasha schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 22:39:
[...]
Yup, deze keer voor het eerst meegedaan. Had ik al eerder moeten doen, maar goed...
Na de vakantie maar eens al m'n gratis geld bij elkaar rapen. Hopelijk heeft Kraken dan eindelijk de Stellar distributie gedaan.
Ik kap daar echt mee. Met Neo zat ik er ook weer net naast vanmiddag. Ik laat vanaf echt alles lekker staan.Viper® schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 22:52:
[...]
Tell me about it. Vanmiddag verkocht omdat ik een correctie daling verwachtte
Dat was ook mijn idee destijds, gewoon wat btc en eth inslaan en over een paar jaar kijken. Maar goed je gaat het automatisch volgen en dan toch weer verkopen en kopen. Na de correctie koop ik wat én dan zie ik met m'n pensioen wel weerFireFox1980 schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 22:54:
[...]
Ik kap daar echt mee. Met Neo zat ik er ook weer net naast vanmiddag. Ik laat vanaf echt alles lekker staan.
Vraag over Lending op Poloniex.
Je leent toch om short te gaan, correct? Maw als je anticipeert op een koersdaling. Met de explosie van BTC naar een nieuwe ATH zou ik verwachten dat mensen short posities beginnen te openen. Daardoor zou ik verwachten dat de lending rates omhoog gaan.
Blijkt dat ze nu zelfs nog lager staan dan enkele dagen geleden...
Waar ga ik de mist in?
Je leent toch om short te gaan, correct? Maw als je anticipeert op een koersdaling. Met de explosie van BTC naar een nieuwe ATH zou ik verwachten dat mensen short posities beginnen te openen. Daardoor zou ik verwachten dat de lending rates omhoog gaan.
Waar ga ik de mist in?
Moet je je voor die airdrop van te voren aanmelden of kun je ze achteraf ook nog claimen?Rannasha schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 22:39:
[...]
Yup, deze keer voor het eerst meegedaan. Had ik al eerder moeten doen, maar goed...
Als ik even snel de voorwaarden voor de airdrops van Byteball bekijk zie ik dat je per 5 GB ook 1 GB cadeau krijgt. Stel dat ik voor de volgende airdrop zorg dat ik 100 GB in mn byteball wallet heb staan, betekend dit dan dat ik 100/5= 20 GB cadeau zou krijgen?
Met de huidige koers (ongeveer 400 euro p/GB) zou dit +- een investering van 40k euro zijn voor de 100 GB aankoop, maar de airdrop zou dan 8000 euro aan gratis GB opleveren... kortom 20% rendement.
(Dit alles natuurlijk zonder rekening te houden met transactiekosten etc.)
Dit lijkt mij te mooi om waar te zijn, en meestal is dit het dan ook
Met de huidige koers (ongeveer 400 euro p/GB) zou dit +- een investering van 40k euro zijn voor de 100 GB aankoop, maar de airdrop zou dan 8000 euro aan gratis GB opleveren... kortom 20% rendement.
(Dit alles natuurlijk zonder rekening te houden met transactiekosten etc.)
Dit lijkt mij te mooi om waar te zijn, en meestal is dit het dan ook
Er is nu veel opportunisme, vandaar dat de koers zo stijgt. Er zijn juist meer kopers dan verkopers.Buzz_Fuzz schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 23:13:
Vraag over Lending op Poloniex.
Waar ga ik de mist in?
Bij de aandelenmarkt zie je inderdaad een relatief hoger percentage mensen speculeren bij een hoge gepiektheid in de koers, maar hier is dat dus anders.
Dit topic is gesloten.
Let op:
~[font=,24]ZERO TOLERANCE! LEES DIT EERST VOOR JE POST!~[/]
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.
Wat willen we hier niet zien?
Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om
.
~[font=,24]ZERO TOLERANCE! LEES DIT EERST VOOR JE POST!~[/]
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.
Wat willen we hier niet zien?
- Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.). Plaats die in Bitcoin (en overige cryptocurrencies) topic - deel 2
- Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
- Crypto en belasting. Hier offtopic, kan worden besproken in het bovengenoemde topic. Suggesties om te frauderen (zoals hiet niet netjes opgeven van je vermogen) worden niet gewaardeerd.
- Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
- Linkdrops. Begeleid links naar grote lappen tekst of video met een korte samenvatting (als die niet al gegeven is). Als jij iets interessant vindt om te delen, zeg er dan bij waarom je het interessant vindt.
- Referrals. Ten overvloede, want dit staat ook in het algemene beleid van GoT.
- Slowchat. Dit betreft dus óók reacties als "Bitcoin nu op $2800", "ETH daling is ingezet" , "To the moon!" en meer van zulks. Er is een speciaal Slack kanaal opgezet door de community waar veel van de hier actieve posters te vinden zijn: click
Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om