[ZT] Cryptocurrencies - handel & koers #4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 55 ... 111 Laatste
Acties:
  • 940.831 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Hier ook een paar honderd euro gekregen van die beste Byteballsinterklaas. Heb ze meteen maar gedumpt op Bittrex. :+

Achteraf claimen is niet mogelijk maar volgende maand is er weer een nieuwe airdrop.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tahomas
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08-02 10:32
Roelaano schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 23:26:
Als ik even snel de voorwaarden voor de airdrops van Byteball bekijk zie ik dat je per 5 GB ook 1 GB cadeau krijgt. Stel dat ik voor de volgende airdrop zorg dat ik 100 GB in mn byteball wallet heb staan, betekend dit dan dat ik 100/5= 20 GB cadeau zou krijgen?

Met de huidige koers (ongeveer 400 euro p/GB) zou dit +- een investering van 40k euro zijn voor de 100 GB aankoop, maar de airdrop zou dan 8000 euro aan gratis GB opleveren... kortom 20% rendement.
(Dit alles natuurlijk zonder rekening te houden met transactiekosten etc.)

Dit lijkt mij te mooi om waar te zijn, en meestal is dit het dan ook ;)
Ik ben niet op de hoogte van deze specifieke coin maar het lijkt een beetje op bedrijven die dividend uitkeren.

Als bedrijven dividend uitkeren zakt de koers normaal gesproken met dat bedrag. De waarde van het verwachte dividend zit al verdisconteerd in de aandelenkoers.

Bij de Bitcoin zag je echter dat het anders was. De splitsing had geen negatief effect op de koers. Of dat lag aan een gebrek aan informatie bij kopers of aan een overstijging door oppurtunisme/veiligheid dat die groot aangekondigde 1 augustus voorbij was durf ik niet te zeggen.
Als dat tweede het geval was bij de Bitcoin kan het zijn dat de waarde wel daalt bij het verkrijgen van die extra coin. Immers zou een goed geïnformeerde koper er weet van moeten hebben dat hij minder waar voor zijn geld krijgt als iemand die hem eerder heeft gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donald_dick
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07:23
Rannasha schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 22:39:
[...]

Yup, deze keer voor het eerst meegedaan. Had ik al eerder moeten doen, maar goed...

Na de vakantie maar eens al m'n gratis geld bij elkaar rapen. Hopelijk heeft Kraken dan eindelijk de Stellar distributie gedaan.
krijg je die ook als je ze op een exchange zet?

wie de bal kaatst, kan hem gekorrigeert terug verwachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YinYang
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 22-09 15:22
Luuk schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 23:31:
Hier ook een paar honderd euro gekregen van die beste Byteballsinterklaas. Heb ze meteen maar gedumpt op Bittrex. :+

Achteraf claimen is niet mogelijk maar volgende maand is er weer een nieuwe airdrop.
Hoe weet je wanneer een AirDrop eraan komt en hoe dat dan precies werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GSOD
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 31-03-2024
Luuk schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 23:31:

Dus als ik het goed begrijp, de dag voor 6 september een shitload aan BTC kopen, mocht je fiat hebben en dan krijg je gratis Byteballs? Waarna je eigenlijk weer je Bitcoins kan doorverkopen incl je byteballs (gratis geld)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathadon
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19-05 22:00
Trouwens iedereen meegedaan aan Byteball airdrop? Gratis geld gaat maar door. Gewoon voor 400 euro aan GBYTES gekregen.
Hoe werkt dat dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23-09 16:23

Tourniquet

Hiya, fellas!

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11:55
Dus voor 16 BTC krijg je 1 ByteBall en die is 0.125 BTC waard (op moment van schrijven). Dus je krijgt 0.7% van de waarde van je BTC. Als je boven de 5 komt, krijg je er nog 20% bij. (For every 5 you get 1 extra).

Moet je trouwens voor iedere ronde weer opnieuw je BTC linken, of blijven je gelinkte adressen geldig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Even een vraagje voor de kenners,

Als je op https://coinmarketcap.com/all/views/all/ kijkt, zie ik een verschil tussen
het aantal circulating supply van de BTC en BTH. (16,496,500 vs. 16,485,050)
Waar zit het verschil in want het zou toch 1 op 1 omgezet worden? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Joker
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22-09 23:39
RaptorXS schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 00:14:
Even een vraagje voor de kenners,

Als je op https://coinmarketcap.com/all/views/all/ kijkt, zie ik een verschil tussen
het aantal circulating supply van de BTC en BTH. (16,496,500 vs. 16,485,050)
Waar zit het verschil in want het zou toch 1 op 1 omgezet worden? |:(
Bitcoin is behoorlijk aantal blocks verder. BCH mined momenteel niet één block per 10 minuten denk ik....

Meer blocks = meer coins in de omloop

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crasheeee
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 23-09 19:41
Voor mijn gevoel was dat hele byteball een scam. Niet dus :+ Naja weten we dat ook weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirved
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11:44
OmiseGo (omg) doet ook een airdrop binnenkort voor ETH holders https://www.omise.co/omisego-airdrop-update

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Niet online
YinYang schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 23:38:
[...]

Hoe weet je wanneer een AirDrop eraan komt en hoe dat dan precies werkt?
Het kwam al een keer voorbij in dit topic. Verder de bekende cryptoforums een beetje in de gaten houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-09 13:13
Ik las net een artikel dat er door de difficulty aanpassing van de 'Bitcoin Cash' mining het binnen 2 weken interessant kan worden om Bitcoin Cash the minen ipv reguliere bitcoin.

Als dit zo is, zou het toch best verstrekkende gevolgen kunnen hebben?

Linkje: https://steemit.com/bitco...-turn-bitcoin-upside-down

Mijn Firewizzie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cliffie
  • Laatst online: 09:01

Cliffie

Trompetslet

Vandaag bestaat Stratis precies 1 jaar. Ze komen ook met een update, ben heel benieuwd!

17x DMEGC DM300-M156-60BK @ Enphase | 3300Wp Oost & 1800Wp West (Gouda)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirved
Case schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 09:17:
Ik las net een artikel dat er door de difficulty aanpassing van de 'Bitcoin Cash' mining het binnen 2 weken interessant kan worden om Bitcoin Cash the minen ipv reguliere bitcoin.

Als dit zo is, zou het toch best verstrekkende gevolgen kunnen hebben?

Linkje: https://steemit.com/bitco...-turn-bitcoin-upside-down
Vertel eens welke gevolgen zal dat hebben? Enige dat ik zie is dat een aantal miners BCC gaan minen? Wat heeft dat voor een invloed op jou/mij/de prijs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anboni
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07:46
Mirved schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 09:29:
[...]

Vertel eens welke gevolgen zal dat hebben? Enige dat ik zie is dat een aantal miners BCC gaan minen? Wat heeft dat voor een invloed op jou/mij/de prijs?
Het zal mogelijk het vertrouwen in BCH versterken, dat zal die koers opdrijven. En als er veel miners overstappen, gaan de blocktijden van BTC ineens stijgen, waardoor mogelijk het vertrouwen daar afneemt (heeft BTC eigenlijk een mechanisme om de difficulty te verlagen? Als de hashrate significant afneemt, zal dat wel nodig zijn, anders wordt BTC snel minder interessant). Dit kan dus best een significant betekenis hebben.

*edit* en wat ik hierboven schrijf blijkt zo ongeveer in het gelinkte artikel te staan, inclusief het antwoord op mijn eigen vraag |:(

[ Voor 8% gewijzigd door anboni op 09-08-2017 09:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case
anboni schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 09:36:
[...]

Het zal mogelijk het vertrouwen in BCH versterken, dat zal die koers opdrijven. En als er veel miners overstappen, gaan de blocktijden van BTC ineens stijgen, waardoor mogelijk het vertrouwen daar afneemt (heeft BTC eigenlijk een mechanisme om de difficulty te verlagen? Als de hashrate significant afneemt, zal dat wel nodig zijn, anders wordt BTC snel minder interessant). Dit kan dus best een significant betekenis hebben.
Dat dus.. ik ben een behoorlijke Crypto noob, maar ik kan me goed voorstellen dat een aanzienlijke verlaging van de mining capaciteit behoorlijk wat kan doen met de markt.

Ik begreep dat BTC iedere 2 weken de difficulty aan kan passen.

Mijn Firewizzie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cliffie schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 09:20:
Vandaag bestaat Stratis precies 1 jaar. Ze komen ook met een update, ben heel benieuwd!
Linkje?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23-09 16:23

Tourniquet

Hiya, fellas!

Case schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 09:38:
[...]

Dat dus.. ik ben een behoorlijke Crypto noob, maar ik kan me goed voorstellen dat een aanzienlijke verlaging van de mining capaciteit behoorlijk wat kan doen met de markt.

Ik begreep dat BTC iedere 2 weken de difficulty aan kan passen.
Niet elke 2 weken, maar elke 2016 blocks. Als "opeens" een groot aantal miners stopt, kan een difficulty-aanpassing daardoor behoorlijk lang duren.

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case
Tourniquet schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 09:46:
[...]

Niet elke 2 weken, maar elke 2016 blocks. Als "opeens" een groot aantal miners stopt, kan een difficulty-aanpassing daardoor behoorlijk lang duren.
Ja, te snel gelezen zie ik, bedankt voor de correctie :)

Mijn Firewizzie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guff_
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 23-09 18:21
Zojuist wat (NEO) GAS gekocht op binance.
Helaas wel op de ATH maar ook hier weer mega FOMO.
Zit nu voor 50% van me bescheiden coinvermogen in NEO (+GAS).

Als Ethereum $300 "waard" is moet de chinese Ethereum toch wel minimaal de helft kunnen halen O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Malarky
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22-09 21:48

Malarky

Wils voor wat ieder

Defector schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 22:36:
tja je moet het zo zien. Heb je ook spijt van de boodschappen of de tank benzine die je gekocht hebt? Want dat geld had je ook in BTC of ETH of willekeurige coin kunnen stoppen en schatrijk kunnen worden.
Wat ik leuk vind is dat er vandaag de dag, en morgen en overmorgen coins zijn die als je er nu 100 euro instopt over 10 jaar waarschijnlijk miljoenen waard zijn. Tussen alle honderden coins die nu verkrijgbaar is de kans groot dat er minimaal nog zo 1 tussen zit. Maar welke?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
  • Laatst online: 24-08 18:02
Cliffie schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 09:20:
Geloof je nog in Stratis? Het is eigenlijk erg stil geworden in dit topic over Stratis de laatste weken. Stratis zelf heeft ook echt enorm geschommeld, van 10 euro naar 2.5 euro en nu rond de 6.8. Vraag me af en toe af of er nog wel wat schot in de zaak zit.

PSN/Steam: Xamsix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RustStorm
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23-09 21:39
Xamsix schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 10:29:
[...]

Geloof je nog in Stratis? Het is eigenlijk erg stil geworden in dit topic over Stratis de laatste weken. Stratis zelf heeft ook echt enorm geschommeld, van 10 euro naar 2.5 euro en nu rond de 6.8. Vraag me af en toe af of er nog wel wat schot in de zaak zit.
Heel veel cryptocoins zijn op een gegeven moment de lucht in geschoten (rond juni/juli 2017) om vervolgens te kelderen. Een hoop zijn weer wat aan het opkrabbelen, waarbij Stratis het eigenlijk wel goed lijkt te doen. Maar wellicht zit ik er compleet naast hoort. :)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

[...]

Ik zit er ook al een hele tijd in, heb er zeker vertrouwen in. Ze hebben de afgelopen weken meerdere mensen aangetrokken en volgens mij zijn ze aardig op dreef met de ontwikkeling. In alpha (of beta) werkt de Breeze-wallet nu met Tumblebit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Krisp
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

Krisp

like.no.other

Tom schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 10:37:
[...]

Ik zit er ook al een hele tijd in, heb er zeker vertrouwen in. Ze hebben de afgelopen weken meerdere mensen aangetrokken en volgens mij zijn ze aardig op dreef met de ontwikkeling. In alpha (of beta) werkt de Breeze-wallet nu met Tumblebit.
Stratis mist wat mij betreft nog de killerfeature die andere platformen wel hebben. Bitcoin heeft de bekendheid en de acceptatie, Ethereum heeft smart contracts, status en bekendheid, Neo heeft China als main target. Stratis 'heeft' C#. Ik vind het een dunne basis en zie eerlijkheidshalve niet in waarom Stratis gaat overleven in de consolidatie die hoe dan ook gaat volgen.

Dat gezegd hebbende, is het aantal coins met praktische toepassingen bijzonder klein en daarmee is de kans op een vervanger van de drie door mij genoemd ook groot. Ripple is daar misschien nog het beste voorbeeld van.

[ Voor 4% gewijzigd door Krisp op 09-08-2017 10:53 ]

Life is what happens to you, while you're busy making other plans (John Lennon) - Ioniq 28kWh / 9,9kWP zonnepanelen (west) / Panasonic 9kW WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrazendeKoe
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 01-09 12:58
Mr. Noodle schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 20:00:
[...]

Ik heb ook een nano maar krijg er maar 4 verschillende coins op, krijg jij er meer op ?
Stratis heeft een eigen app die je op de ledger kan installeren. En al deze coins lopen op de Ethereum blockchain die in MyEtherWallet geplaatst kunnen worden: https://etherscan.io/tokens. Ledger ondersteunt MyEtherWallet dus al die coins kun je er in kwijt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Defector
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
[...]

Kijk er zit verschil tussen of de koersen het goed doen. Zoals laatst toen alles en iedereen omhoog ging tijdens de initiële hype. Of dat het project goed doet met de ontwikkelen van de milestones. Want dan krijg je een project dat echt een basis heeft in een product wat doorontwikkeld wordt. Dus een echte use case waar geld mee verdient wordt en de coin automatisch de waarde van de dienst reflecteert. Dan ga je opeens van speculeren naar investeren.

Ik heb dus liever dat het een tijdje stil is en bij de volgende milestone nieuws uitkomt dat deze gehaald is. Dus langzaam en gestaag door blijven werken. En een coin die langzaam en gestaag blijft stijgen.

Een coin die de ene dag 50% stijgt en de volgende dag 60% daalt is leuk voor de day traders. Maar ik heb liever een stabiele coin die na een jaar een goed rendement laat zien. En dat kan vasthouden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• degroot
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
In hun slack kanaal zijn ze wel aardig actief , en komen ze ook regelmatig met updates.

www.degroot-it.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElectronLion
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 27-02-2022
Vandaag zijn ze jarig. Wellicht deze week nog afwachten en van het weekend ga ik ze denk ik weer terugruilen voor Ripple.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daandamhuis
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 17-09 21:51
degroot schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 10:59:
In hun slack kanaal zijn ze wel aardig actief , en komen ze ook regelmatig met updates.
Stomme vraag, hoe kom je in dat kanaal? Ik klik meerdere malen op die link, maar dan staat er "Offline for Maintenance"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• degroot
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Ja er zaten wat spammerts in. Volgens mij hebben ze de vrije inschrijving even gesloten

www.degroot-it.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pvink
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 15-09 14:56
degroot schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 11:10:
Ja er zaten wat spammerts in. Volgens mij hebben ze de vrije inschrijving even gesloten
Klopt inderdaad, je kan ze een mailtje sturen en dan laten ze je erin. Als je erin zit, moet je even C-development joinen. Daar zie je dagelijks wat er aan code is gecomitted.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Ik zat er al op te wachten met een koers van ETH boven de $300,-. En inderdaad, na wat aarzeling zien we mensen zenuwachtig worden en langzaam aan beginnen de mensen te verkopen.

Hetzelfde beeld zag je boven de $250,- hoewel die redelijk snel werd opgevangen.

Hopelijk worden niet teveel mensen zenuwachtig en kunnen de richting een stabiele $350,-.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orangelights23
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 11:57
PWM schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 12:04:
Ik zat er al op te wachten met een koers van ETH boven de $300,-. En inderdaad, na wat aarzeling zien we mensen zenuwachtig worden en langzaam aan beginnen de mensen te verkopen.

Hetzelfde beeld zag je boven de $250,- hoewel die redelijk snel werd opgevangen.

Hopelijk worden niet teveel mensen zenuwachtig en kunnen de richting een stabiele $350,-.
Blijft interessant om te zien dat mensen zoveel hechten aan 'barrières', zoals in dit geval de ronde bedragen. Je kan dan twee dingen doen: ook cashen, of vertrouwen hebben in de munt en lekker blijven hodl'en. Munten zoals ETH hou ik nog vast, maar indien een kleinere munt op een dag een flinke sprong maakt en er komt een mooi rond getal aan, pak ik lekker mijn winst.

Ik hoop dat de koersen nog flink door blijven stijgen komende tijd, een paar coins op de ATH gekocht (DGB en ZEC) en hoewel we er nog lang niet zijn, heb ik door tussentijds bij- en verkopen mijn verlies op deze twee munten flink verminderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• croc
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13-05 14:37
Orangelights23 schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 12:09:Blijft interessant om te zien dat mensen zoveel hechten aan 'barrières', zoals in dit geval de ronde bedragen. Je kan dan twee dingen doen: ook cashen, of vertrouwen hebben in de munt en lekker blijven hodl'en. Munten zoals ETH hou ik nog vast, maar indien een kleinere munt op een dag een flinke sprong maakt en er komt een mooi rond getal aan, pak ik lekker mijn winst.
Is dat niet omdat er veel lange termijn verkooporders worden gezet op die barrières? Die dan ineens uitgevoerd worden als ze bereikt worden. Zou men blockfolio beter in USD zetten eigenlijk, handiger om die ronde getallen te zien aankomen. Even verkopen en beetje later stuk goedkoper terug kopen, like taking candy from a baby?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• neo_mkl
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 07-04 09:33
leuk om te weten, eerste ICO op het NEO platform is een feit. meer op reddit: https://www.reddit.com/r/RedPulseToken/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beyazz06
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Orangelights23 schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 12:09:
[...]

Blijft interessant om te zien dat mensen zoveel hechten aan 'barrières', zoals in dit geval de ronde bedragen. Je kan dan twee dingen doen: ook cashen, of vertrouwen hebben in de munt en lekker blijven hodl'en. Munten zoals ETH hou ik nog vast, maar indien een kleinere munt op een dag een flinke sprong maakt en er komt een mooi rond getal aan, pak ik lekker mijn winst.

Ik hoop dat de koersen nog flink door blijven stijgen komende tijd, een paar coins op de ATH gekocht (DGB en ZEC) en hoewel we er nog lang niet zijn, heb ik door tussentijds bij- en verkopen mijn verlies op deze twee munten flink verminderd.
Ik heb toch zo mijn twijfels omtrent DGB, heb er overigens ook wat van liggen. De volume hiervan varieert namelijk nogal, de coin is nog altijd niet echt stabiel.. Maar goed, hetgeen wat ik erin heb gestopt is te verwaarlozen dus die blijf ik net zolang hodl'en totdat het een bepaald mijlpijl behaald heeft :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keest12
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 06-12-2023
Zijn er mensen hier die de precieze verschillen tussen NEO en GAS kennen? Ik probeer me erin te verdiepen, maar een hele hoop is nog vaag voor me.

Ik ben een houder van NEO(ANS) voor een aantal maanden, maar nu komen sommigen op verschillende fora's met beweringen dat GAS ineens het pareltje gaat worden die honderden euro's waard gaat zijn. Ik ben in de veronderstelling dat GAS gewoon een leuk extraatje is wat je verdient als je NEO houdt, maar dat NEO de parel is.

Zit ik hier verkeerd? Het is allemaal erg onduidelijk en je merkt dat er nauwelijks mensen zijn die hier een duidelijk en correct antwoord op kunnen geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guff_
Kwam deze interessante quote tegen op Reddit :

I think what most people aren't realizing is GAS is comparable to ETH while NEO is like having a mining rig

De NEO's op bittrex produceren GAS maar dat houdt bittrex blijkbaar voor zichzelf |:(
Op binance krijg je deze GAS voor zover ik begrijp wel als je daar NEO's hebt

Maarja om nu alle NEO's op binance te zetten :/ :/
Misschien toch maar eens naar de NEO wallet kijken ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lighting_
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 05-09 16:48
[...]

Van bijna niks naar 6.8 na jaarintroductie is toch goed? Zelfs de dip van 2.5 zou je ruim 60% stijging hebben. Ik weet ook niet of stratis bestaansrecht heeft dat weet niemand.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• max2k9
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19-05 13:31
max2k9 schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 16:38:
[...]

Dit.
En het feit dat ze het pas drie dagen later melden. Was al een tijdje overgestapt naar Kraken maar nu wil ik mn account daar asap gesloten hebben. Dat kan je helaas niet zelf via de website...
Na het verzoek via het contactformulier om mijn account bij Litebit te sluiten krijg ik deze reactie:
Beste,

Om uw account te verwijderen, moeten we eerst uw account verifiëren. Voor account verificatie zijn de volgende gegevens nodig:
Laatste cijfers van uw rekeningnummer(s);
Adresgegevens;
Telefoonnummer.

Met vriendelijke groet / Kind regards,

Kesia Lunesu
2525 Ventures BV / LiteBit.eu
Wat denken ze nou daar! Dat ik ze alsnog mijn gegevens ga toevertrouwen? Wtf... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I-King
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 08:34
Die gegevens hebben ze toch al? Anders kunnen ze niet controleren. Laat ze je desnoods even bellen, dan hoef je het iig niet nogmaals opnieuw te sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max2k9
  • Laatst online: 19-05 13:31
Nee, die hebben ze nog niet. Ik ben Tier 1 verified, daar is alleen een telefoonnummer voor nodig.

Adres en bankgegevens is pas vereist voor Tier 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KraveN
  • Laatst online: 23-09 20:57
max2k9 schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 13:32:
[...]

Na het verzoek via het contactformulier om mijn account bij Litebit te sluiten krijg ik deze reactie:

[...]

Wat denken ze nou daar! Dat ik ze alsnog mijn gegevens ga toevertrouwen? Wtf... |:(
Ik heb nog steeds geen reactie, heb gisteren namelijk hetzelfde verzoek gestuurd. Afwachten dus.
Bij BTC-Direct was het meteen geregeld, daar namelijk ook het verzoek gedaan om mijn account te sluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauro101
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19-08 17:02
Wat ik raar vond bij litebit:

Ik kocht vanochtend 41 SRAT (€290,-) Dat kon gewoon, met een account die ik had aangemaakt.
Ik had betaald, afgerond etc.

Daarna kreeg ik een mail dat ik mijn account (i-ban) moest verifiëren, of ik nog even een transactie van €1,- wilde doen, anders werden mijn coins niet uitbetaald...

1. Waarom niet gewoon € 0,01 zoals 99% van de instanties doen?
2. Waarom pas NADAT je hebt betaald voor de coins verifiëren?

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cliffie

Cliffie

Trompetslet

[...]

Ze zijn achter de schermen heel hard bezig om zaken te ontwikkelen. Ze komen deze week met een update. Veel mensen willen veel te snel geld verdienen en geven het team niet de kans om iets op te leveren. Gewoon geduld hebben, dan komt het vanzelf goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keest12
Guff_ schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 13:07:

I think what most people aren't realizing is GAS is comparable to ETH while NEO is like having a mining rig

De NEO's op bittrex produceren GAS maar dat houdt bittrex blijkbaar voor zichzelf |:(

Ik heb hetzelfde. Tot nu toe geen GAS gespaard, wat dus wel de bedoeling is. Toch denk ik dat ze de NEO houders niet zomaar in de steek zullen laten met een lage GAS productie ratio. Wanneer er helemaal geen activiteit is op het netwerk zullen we de beloofde aantallen per dag ontvangen, wanneer GAS echter ontzettend veel gebruikt gaat worden gaan wij daar als NEO houders ook weer fees voor krijgen. Hopelijk zijn dit stevige fees waardoor de NEO coin ook behoorlijk in waarde stijgt en een lekker aantal GAS coins produceert.

Zal toch wat zijn. Denk je een potentiele goudmijn te hebben gekocht, shift alles ineens naar een andere token. Als je even ligt te slapen ben je te laat en heb je de trein gemist..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirved
Cliffie schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 13:53:
[...]

Ze zijn achter de schermen heel hard bezig om zaken te ontwikkelen. Ze komen deze week met een update. Veel mensen willen veel te snel geld verdienen en geven het team niet de kans om iets op te leveren. Gewoon geduld hebben, dan komt het vanzelf goed.
Ze lopen nu al flink achter op hun eigen roadmap. Ik twijfel niet aan hun intenties maar denk persoonlijk dat ze niet op korte termijn gaan waarmaken wat ze allemaal beloven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cliffie

Cliffie

Trompetslet

Mirved schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 13:56:
[...]

Ze lopen nu al flink achter op hun eigen roadmap. Ik twijfel niet aan hun intenties maar denk persoonlijk dat ze niet op korte termijn gaan waarmaken wat ze allemaal beloven.
Mjah, ze lopen inderdaad wel wat achter, maar toch is Stratis een project wat achter de schermen goed doorloopt. Ik geloof er in ieder geval in en daarom heb ik sinds de ICO nog geen enkele Stratis verkocht.

Ze willen in 1 keer goede spullen opleveren en niet zwichten voor de ongeduldige daghandelaars die instant gratification willen :)

[ Voor 11% gewijzigd door Cliffie op 09-08-2017 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:07
croc schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 12:45:
[...]

Even verkopen en beetje later stuk goedkoper terug kopen, like taking candy from a baby?
Totdat je denkt op de dip te kopen en het daarna gewoon verder weg zakt.
Heb ik ondertussen met Stratis, Ardor, Syscoin...
Dan moet je maar hopen dat het ooit terug de goeie richting uitgaat. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Niet online
mauro101 schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 13:51:
Wat ik raar vond bij litebit:

Ik kocht vanochtend 41 SRAT (€290,-) Dat kon gewoon, met een account die ik had aangemaakt.
Ik had betaald, afgerond etc.

Daarna kreeg ik een mail dat ik mijn account (i-ban) moest verifiëren, of ik nog even een transactie van €1,- wilde doen, anders werden mijn coins niet uitbetaald...

1. Waarom niet gewoon € 0,01 zoals 99% van de instanties doen?
2. Waarom pas NADAT je hebt betaald voor de coins verifiëren?
Omdat er anders teveel mensen afhaken. Nu moet je wel. = meer winst.
Ik zou Litebit mijden als de pest. Ze hebben hun beveiliging niet op orde, hebben 'onderhoud' bij grote koersschommelingen (uhuh) en dan dit soort grappen. Onbetrouwbare partij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adnanos
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 06-06-2024
Guff_ schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 13:07:

Ik heb mijn NEO's ook op Bittrex staan. Wat is de gemakkelijkste en beste manier om ze GAS te laten produceren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guff_
keest12 schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 13:54:
[...]

Zal toch wat zijn. Denk je een potentiele goudmijn te hebben gekocht, shift alles ineens naar een andere token. Als je even ligt te slapen ben je te laat en heb je de trein gemist..
Haha ja in dit cryptowereldje kun je, als je knaken wilt verdienen, beter niet achteroverleunen.

Ik ben er min of meer van overtuigd dat je van alleen bitcoin HODLen slapend rijk kan worden.
Maar ik ben er nog meer van overtuigd dat je nog veel rijker kan worden door (vooral op tijd) in Ethereum (die heb ik helaas gemist) en NEO's treintjes te stappen. En zo komen er nog veel meer

Met GAS heb ik ook weer lopen slapen |:(
Hopen op een dipje O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• croc
Fire69 schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 14:04:
[...]

Totdat je denkt op de dip te kopen en het daarna gewoon verder weg zakt.
Heb ik ondertussen met Stratis, Ardor, Syscoin...
Dan moet je maar hopen dat het ooit terug de goeie richting uitgaat. :|
Heb je toch nog altijd meer dan je initieel had?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guff_
Adnanos schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 14:07:
[...]

Ik heb mijn NEO's ook op Bittrex staan. Wat is de gemakkelijkste en beste manier om ze GAS te laten produceren?
Gemakkelijkste lijkt me een binance account aanmaken en daar je NEO's stallen
Maar dit lijkt me niet het beste (verstandigste) Dat is waarschijnlijk eigen NEO walletje installeren

Mijn aantallen NEO's zijn nog niet dermate hoog dus ik laat ze op Bittrex staan met de hoop dat Bittrex binnenkort GAS toevoegt aan het assortiment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adnanos
Guff_ schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 14:14:
[...]

Gemakkelijkste lijkt me een binance account aanmaken en daar je NEO's stallen
Maar dit lijkt me niet het beste (verstandigste) Dat is waarschijnlijk eigen NEO walletje installeren

Mijn aantallen NEO's zijn nog niet dermate hoog dus ik laat ze op Bittrex staan met de hoop dat Bittrex binnenkort GAS toevoegt aan het assortiment
Ik heb er ook maar 25 en zal nog even afwachten. Wat is eigenlijk de snelheid dat GAS uit NEO ontstaat?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• keest12
Adnanos schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 14:17:
[...]

Ik heb er ook maar 25 en zal nog even afwachten. Wat is eigenlijk de snelheid dat GAS uit NEO ontstaat?
https://neotogas.com/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Guff_
Dat GAS grapje heeft, lijkt me, een soort versterkend effect op de NEO prijs.
Een stijgende GAS prijs zou NEO verder moeten stuwen aangezien je rendement op NEO stijgt.

Natuurlijk ook andersom haha

Maar als we GAS hetzelfde kunnen zien als ETH... damn...
Er zijn nu maar 3 miljoen GASjes in omloop met een max van 10 miljoen
... van ETH bijna 100 miljoen en kijk waar die op staat

En natuurlijk NEO moet het allemaal nog waarmaken maar dat moest ETH ook toen ze laag stonden.

De laatste week NEO fanboy geworden en ben er vandaag verliefd op geworden :>

En nu het liefste een flinke dip! NEO naar 10 en GAS naar 5 plz. Dan kan er wat meer fiat in 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adnanos
Ik snap niet goed waarom mensen GAS zouden kopen als ze het in NEO kunnen steken, wat op zich GAS genereert?
Ik zal vanavond een NEO hardware wallet proberen te installeren. Dit zal de eerste keer zijn dat ik zoiets probeer, ik werk nu enkel met exchanges. Kan ik mijn NEO dan van Bitrex naar deze hardware wallet versturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rednaz420
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 23-09 13:33
Adnanos schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 15:04:
Ik snap niet goed waarom mensen GAS zouden kopen als ze het in NEO kunnen steken, wat op zich GAS genereert?
Ik zal vanavond een NEO hardware wallet proberen te installeren. Dit zal de eerste keer zijn dat ik zoiets probeer, ik werk nu enkel met exchanges. Kan ik mijn NEO dan van Bitrex naar deze hardware wallet versturen?
Ja
Welke hardware wallet heb je dat je gaat "installeren" of bedoel je een desktop software wallet?

Mensen speculeren op GAS omdat hier nog meer winstmarge op zit dan op NEO vermoed ik.

[ Voor 7% gewijzigd door rednaz420 op 09-08-2017 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08:37
Software wallet bedoel je denk ik en dat kan idd, moet er alleen rekening mee houden dat het versturen van die NEOs wel een fee heeft van 1 NEO. Als je er dus niet zoveel hebt, is dat waarschijnlijk niet het beste idee. Voor mij iig de grootste reden om ze nog maar ff op de exchange te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bass1984
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 31-07 23:00
Vrij simpel; als je hem op een windows machine wil draaien is het enkel het downloaden van de site en de exe runnen. Passw en backup maken. Je kunt hem ook in een webbrowser laden, echter wil die wel eens achter lopen met blokken.

Je moet trouwens wel een aanzienlijk aantal NEO's hebben. Anders schiet het niet op. Geloof ook dat je hele aantallen NEO moet overmaken, + de mine fee. alles achter de . (punt) gaat verloren.

[ Voor 12% gewijzigd door bass1984 op 09-08-2017 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guff_
Correct me if i'm wrong maar zelfde reden als waarom mensen ETH kopen ...
Heb hier een post gelezen die goed uitlegt waarom ETH effectief tegen 0 euro waard zou moeten zijn.
En toch staat ETH op $300.
Waarom (denk ik) : omdat men denkt dat het nog verder stijgt. Niet kijkend naar de werkelijke waarde.

Gisteren gelezen dat er flink wat hegde fondsen in de cryptowereld gaan stappen. En dan gaat het over vele vele vele miljaren.

120 miljard marktcap veel? Check dit over een jaar nog maar eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adnanos
Snowdog schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 15:10:
[...]

Software wallet bedoel je denk ik en dat kan idd, moet er alleen rekening mee houden dat het versturen van die NEOs wel een fee heeft van 1 NEO. Als je er dus niet zoveel hebt, is dat waarschijnlijk niet het beste idee. Voor mij iig de grootste reden om ze nog maar ff op de exchange te houden.
Ik bedoelde inderdaad een software wallet. Ik heb 25 NEO's, maar ik was van plan om dit aantal uit te breiden. De fee is inderdaad aanzienlijk 8)7 Is het een optie om deze op Bittrex te verkopen en dan elders te kopen om op de software wallet te zetten? Of brengt dit altijd zulke fee's mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adnanos
Guff_ schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 15:12:
[...]

Correct me if i'm wrong maar zelfde reden als waarom mensen ETH kopen ...
Heb hier een post gelezen die goed uitlegt waarom ETH effectief tegen 0 euro waard zou moeten zijn.
En toch staat ETH op $300.
Waarom (denk ik) : omdat men denkt dat het nog verder stijgt. Niet kijkend naar de werkelijke waarde.

Gisteren gelezen dat er flink wat hegde fondsen in de cryptowereld gaan stappen. En dan gaat het over vele vele vele miljaren.

120 miljard marktcap veel? Check dit over een jaar nog maar eens.
Share de post als je ze terugvindt, ben wel benieuwd. Er is toch geen andere coin die ETH genereert dus op zich niet echt vergelijkbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guff_
Hatsieflatsie schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 21:56:
[...]
Waarde van ETH is ~0 euro. En dat zal uiteindelijk ook worden. Of het nu over 1 jaar of 5 jaar is, kwestie van tijd.

Op AWS kost een berekening 0,0000008 cent. Op Ethereum 32 cent.

Voordeel van ETH tegenover AWS, is dat ze gedecentraliseerd zijn. Maar de Ethereum bockchain is al veel groter dan Bitcoin, terwijl BTC langer bestaat. Tevens groeit ETH blockchain met 35 GB per seconde. Onhoudbaar dus om een gedecentraliseerd model te hanteren, tenzij je een grote hostingboer bent.

En de Solid van ETH is vanuit basis al een flawed design, waar Javascript hierbij vergeleken haast nog heilig blijkt te zijn. Je kunt daar geen Enterprise structuren op voortbouwen.

Kortom, waarde van ETH zal uiteindelijk ~0 euro zijn.
Deze...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jpaarhuis
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 04-03-2024
Snowdog schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 15:10:
[...]

0.1 NEO is de fee tegenwoordig op Bittrex.

Computers are not intelligent, they just do what you say...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathadon
  • Laatst online: 19-05 22:00
Wat is de verwachte grootte in GB van de offline wallet client voor NEO? voor Ethereum wallet heeft het mij 65 GB gekost. Kan ik ook zoiets verwachten voor NEO wallet of is dat aanzienlijk minder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neo_mkl
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 07-04 09:33
Mathadon schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 15:23:
Wat is de verwachte grootte in GB van de offline wallet client voor NEO? voor Ethereum wallet heeft het mij 65 GB gekost. Kan ik ook zoiets verwachten voor NEO wallet of is dat aanzienlijk minder?
de chain folder binnen de Core client is nu ongeveer 1GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08:37
jpaarhuis schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 15:21:
[...]

0.1 NEO is de fee tegenwoordig op Bittrex.
Oh, dang, beters. Sorry voor de misinformatie in dat geval, straks maar ff checken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
croc schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 14:10:
[...]

Heb je toch nog altijd meer dan je initieel had?
Je koopt aan 10, verkoopt aan 12.
Daarna koop je terug aan 10 en het zakt naar 5...
Hoe heb je dan meer? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• croc
Fire69 schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 15:40:
[...]

Je koopt aan 10, verkoopt aan 12.
Daarna koop je terug aan 10 en het zakt naar 5...
Hoe heb je dan meer? :P
Je koopt 1x10, verkoopt aan 1x12. Daarna koop je aan koers 10 met 12 geld = 1.2 coin ipv 1. Als je had gehodl'ed had je nog altijd maar 1 gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waking_The_Dead
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 04-07-2024
croc schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 15:42:
[...]

Je koopt 1x10, verkoopt aan 1x12. Daarna koop je aan koers 10 met 12 geld = 1.2 coin ipv 1. Als je had gehodl'ed had je nog altijd maar 1 gehad.
Klopt. Maar gaat enkel op als de koers daadwerkerlijk daalt nadat je verkocht hebt.
Zo had ik eind juli mijn BTC verkocht omdat ik er verkeerdelijk van uit ging dat de koers ging dalen rond 1 augustus.... niet dus 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
croc schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 15:42:
[...]

1.2 coin die maar de helft in btc meer waard is toch? :?
Als je die verkoopt heb je maar 50% van je btc terug.
Dus moet je hodlen tot de koers weer hopelijk naar minstens 10 gaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• croc
Waking_The_Dead schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 15:45:
[...]

Klopt. Maar gaat enkel op als de koers daadwerkerlijk daalt nadat je verkocht hebt.
Zo had ik eind juli mijn BTC verkocht omdat ik er verkeerdelijk van uit ging dat de koers ging dalen rond 1 augustus.... niet dus 8)7
Ik had het dan ook specifiek over wanneer de koers een rond getal in $ aan dreigt te tikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• croc
Blockfolio vind het precies niet zo leuk dat je bij settings van EUR naar USD switcht. Alerts kan ik niet in USD ingeven, en bij de koersgrafiek wordt de legende nog steeds in EUR weergegeven (alhoewel erboven gewoon USD staat)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisO
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23-09 21:17
Fire69 schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 15:52:
[...]

1.2 coin die maar de helft in btc meer waard is toch? :?
Als je die verkoopt heb je maar 50% van je btc terug.
Dus moet je hodlen tot de koers weer hopelijk naar minstens 10 gaat...
En als je nooit had verkocht voor 12, dan had je dus maar 1.0 coin gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
chrisO schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 16:14:
[...]

En als je nooit had verkocht voor 12, dan had je dus maar 1.0 coin gehad.
Als je daytrade (of toch probeert...) interesseert die coin helemaal niet, je probeert erin en uit te gaan met winst in BTC :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waking_The_Dead
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 04-07-2024
Fire69 schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 16:16:
[...]

Als je daytrade (of toch probeert...) interesseert die coin helemaal niet, je probeert erin en uit te gaan met winst in BTC :)
Tenzij je daytradet met de bedoeling om meer coins te vergaren met dezelfde initiële inzet...
Ligt er toch gewoon aan waar ieders persoonlijke voorkeur is?

Of is de definitie van 'daytraden' zo restrictief dat je enkel fiat of BTC (of eendere welke referentie-coin) wil verhogen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Niet online
Hmm.. kijkend naar die GAS token is er best een aardige dagelijkste stijging zichtbaar in zowel volume als prijs in 1 maand tijd. Als deze token echt van belang is op het NEO netwerk en er maar 3 miljoen van in omloop zijn, ligt er wellicht best een groot potentieel. Misschien toch maar eens in verdiepen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Waking_The_Dead schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 16:21:
[...]

Tenzij je daytradet met de bedoeling om meer coins te vergaren met dezelfde initiële inzet...
Ligt er toch gewoon aan waar ieders persoonlijke voorkeur is?

Of is de definitie van 'daytraden' zo restrictief dat je enkel fiat of BTC (of eendere welke referentie-coin) wil verhogen?
Ligt er inderdaad aan waarom je het doet, maar coins verzamelen puur voor de fun doet niemand denk ik, dus je hoop toch altijd dat je eindigt met meer coins/coins die meer waard worden/meer €€.
Dus als je er meer coins aan overhoudt maar ze zakken alleen nog maar in waarde, wat heb je er dan aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anboni
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07:46
Als jullie naar altcoins heen en weer traden, ten opzichte waarvan bepaal je dan winst of verlies? Ik ben net zelf een klein beetje begonnen met traden, heb paar dagen geleden wat ETH gekocht tegen 0.080 BTC. Nu staat 'ie op 0.087 BTC, maar BTC zelf is sindsdien ten opzichte van fiat ook weer aardig gestegen.

Niet dat ik verwacht er lang heel intensief mee bezig te blijven, kost me eigenlijk allemaal veel te veel tijd. Uiteindelijk blijf ik denk ik maar gewoon op m'n in 2011 zelfgeminede bitcoins zitten en zie ik wel waar ze heen gaan O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReynaertS
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 12-08-2022
Mirved schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 07:44:
OmiseGo (omg) doet ook een airdrop binnenkort voor ETH holders https://www.omise.co/omisego-airdrop-update
Dus als ik het goed begrijp hoef je dan alleen maar je ethereum adres door te geven en dan krijg je 5% ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

anboni schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 16:52:
Als jullie naar altcoins heen en weer traden, ten opzichte waarvan bepaal je dan winst of verlies? Ik ben net zelf een klein beetje begonnen met traden, heb paar dagen geleden wat ETH gekocht tegen 0.080 BTC. Nu staat 'ie op 0.087 BTC, maar BTC zelf is sindsdien ten opzichte van fiat ook weer aardig gestegen.

Niet dat ik verwacht er lang heel intensief mee bezig te blijven, kost me eigenlijk allemaal veel te veel tijd. Uiteindelijk blijf ik denk ik maar gewoon op m'n in 2011 zelfgeminede bitcoins zitten en zie ik wel waar ze heen gaan O-)
Interessante vraag inderdaad. Ik ben benieuwd hoe andere tweakers hier hun winst/verlies bijhouden.
Ik gebruik zelf Blockfolio op mijn telefoon voor bitcoin/ether naar euro conversie (en alerting) maar ik heb zojuist NEO gekocht. Gezien de euro natuurlijk ook fluctueert, wat is interessant om tegen te vergelijken?
Misschien moeten we een OneCoin introduceren waar maar 1 van beschikbaar is? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boy
  • Laatst online: 23-09 22:26

Boy

www.byoscoop.nl

Verwijderd schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 17:10:
[...]

Interessante vraag inderdaad. Ik ben benieuwd hoe andere tweakers hier hun winst/verlies bijhouden.
Ik gebruik zelf Blockfolio op mijn telefoon voor bitcoin/ether naar euro conversie (en alerting) maar ik heb zojuist NEO gekocht. Gezien de euro natuurlijk ook fluctueert, wat is interessant om tegen te vergelijken?
Misschien moeten we een OneCoin introduceren waar maar 1 van beschikbaar is? :+
Ik vergelijk alles wat ik inzet tegen euro's, de rest fluctueert te veel voor me. Ik zet bijv btc om in Stratis, voer dit in in cryptocompare en die geeft aan wat het ook kostte in euro's op dat moment (dus wat btc in euro's waard was).

Naar de bioscoop? => gebruik de app op Byoscoop.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rednaz420
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 23-09 13:33
Ik kijk niet naar de USD prijs en trade alles ten opzichte van bitcoin. De bedoeling is dan ook om het btc-aantal te verhogen. Immers heeft oud geld inflatie en btc heeft een limiet. Keuze is snel gemaakt als je ene beetje nadenkt.

Verder kan je winst maken in USD maar toch minder bitcoin over houden, dat wil ik toch zeker vermijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kijk naar de waarde van mijn portfolio in Euro's. Ik heb een Excel gemaakt waarin mijn inleg en transacties bijhoud. Mijn focus ligt voornamelijk op de grotere/bekendere coins die ik met Euro's kan kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Ik kijk naar wat ik eraan gegeven heb in BTC, hoeveel ik er nu voor terug krijg in BTC en hoeveel winst/verlies in $ me dat geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
  • Laatst online: 02-08 10:39
lieu10ant schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 19:50:
https://www.tradingview.c.../3hrMmm6o-BITSTAMP-Daily/

Deze gast voorspelt een rise naar 3800 gevolg door een drop naar 2200. Ik heb een aantal can zijn charts bekeken en de meeste zijn correct....
Hij zakt iig nu.. of is dit hem niet?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• webcrtor
  • Laatst online: 12-09 17:03
Voor diegenen die de announcement van bitstamp ivm ETH nog niet gelezen hadden:

https://www.bitstamp.net/...cing-and-update-ethereum/

Ze lanceren ETH op 17 augustus. Wat heel interessant is, is dat ze gratis trading aanbieden tot 1 oktober. Je hebt dus geen enkele kost om te switchen tussen euro en ETH, leuk voor daytrading :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReynaertS
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 12-08-2022
webcrtor schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 17:52:

Ze lanceren ETH op 17 augustus. Wat heel interessant is, is dat ze gratis trading aanbieden tot 1 oktober. Je hebt dus geen enkele kost om te switchen tussen euro en ETH, leuk voor daytrading :)
Dus het kost je niks om je ethers van je gebruikelijke exchange te sturen naar bitstamp om zo geen fees te hoeven betalen? (Als je het op bitstamp natuurlijk withdrawalt naar je bank)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GSOD
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 31-03-2024
webcrtor schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 17:52:

Goed moment om dan nu ETH te kopen, want het zal op desbetreffend datum stijgen.
Dan is het eigenlijk direct op Bitstamp dumpen en verkopen, na de stijging :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webcrtor
  • Laatst online: 12-09 17:03
ReynaertS schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 18:27:
[...]

Dus het kost je niks om je ethers van je gebruikelijke exchange te sturen naar bitstamp om zo geen fees te hoeven betalen? (Als je het op bitstamp natuurlijk withdrawalt naar je bank)
Hangt er vanaf of je gebruikelijke exchange kosten aanrekent voor deposits/withdrawals van ETH.

Bitstamp rekent zowieso geen deposit/withdrawal kosten aan op geen enkele crypto dat ze aanbieden, het gaat eerder over de trading fees tussen cryptos/euros (die normaal max 0.25% zijn bij bitstamp).

De network transaction fee om te storten van wallet 1 naar 2 blijft natuurlijk altijd gelden, dat is gewoon deel van het netwerk :)

[ Voor 9% gewijzigd door webcrtor op 09-08-2017 18:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
shakespeare schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 17:35:
[...]

Hij zakt iig nu.. of is dit hem niet?
Tot nu toe is het maar een klein dipje. Het is de vraag of de daling ook echt gaat doorzetten. Kan prima dat het straks toch weer omhoog gaat. Over het algemeen gaat het met een echte correctie wel even wat harder omlaag dan dat het nu gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• werchter
  • Laatst online: 21-07 22:54
Ik gebruik Google Sheets, waarin ik alle buy/sells met EUR koers op dat moment, bij hou.
Totale waarde van portfolio per coin en stijging/daling ten opzicht van huidige koers wordt dan berekend.

Er zijn uiteraard ook apps die iets dergelijks doen, maar eigenlijk nog niks gevonden dat net zo eenvoudig werkt en compleet overzicht geeft als een "ouderwetse" spreadsheet.
Voordeel van een app is dan wel weer dat huidige koers bekend is, in mijn sheet voer ik dat handmatig in.

[ Voor 12% gewijzigd door werchter op 09-08-2017 19:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• letatcest
  • Laatst online: 23-09 14:47

letatcest

Freelanceredacteur

Kidult

werchter schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 19:30:
[...]

Ik gebruik Google Sheets, waarin ik alle buy/sells met EUR koers op dat moment, bij hou.
Totale waarde van portfolio per coin en stijging/daling ten opzicht van huidige koers wordt dan berekend.

Er zijn uiteraard ook apps die iets dergelijks doen, maar eigenlijk nog niks gevonden dat net zo eenvoudig werkt en compleet overzicht geeft als een "ouderwetse" spreadsheet.
Voordeel van een app is dan wel weer dat huidige koers bekend is, in mijn sheet voer ik dat handmatig in.
Ik gebruik deze:

https://docs.google.com/s...8DgBz5SY/edit?usp=sharing

Wel naar mijn eigen wensen aangepast (deze is dus niet van mij! ik heb overal euro's aan toegevoegd en een tab met locaties, etc.)

Schreef Cryptovaluta voor dummies, 3de druk in print | eBook-versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefan1988
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 26-08 11:50
Luuk schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 16:27:
Hmm.. kijkend naar die GAS token is er best een aardige dagelijkste stijging zichtbaar in zowel volume als prijs in 1 maand tijd. Als deze token echt van belang is op het NEO netwerk en er maar 3 miljoen van in omloop zijn, ligt er wellicht best een groot potentieel. Misschien toch maar eens in verdiepen :)
Total supply staat op 9,677,664 GAS.

Ik heb zojuist bijgekocht. Waar andere altcoins in het verleden 100 x in waarde gestegen is GAS een nieuwkomer en zit er dus nog heel veel potentieel in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keest12
stefan1988 schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 19:48:
[...]

Total supply staat op 9,677,664 GAS.

Ik heb zojuist bijgekocht. Waar andere altcoins in het verleden 100 x in waarde gestegen is GAS een nieuwkomer en zit er dus nog heel veel potentieel in!
Totale supply is 100 miljoen, wat vrij gaat komen in de komende 22 jaar. GAS zal veel waard gaan worden, maar het is niet de bedoeling dat het NEO overstijgt denk ik. In de wallet kan je 10 GAS inruilen tegen 1 NEO. En het was ook de bedoeling dat GAS ongeveer 10% van de waarde van NEO zou houden. Doordat er zo weinig in omloop zijn is er iets niet goed gegaan. Zal me niks verbazen als er straks door NEO een correctie wordt gedaan.
Pagina: 1 ... 55 ... 111 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~[font=,24]ZERO TOLERANCE! LEES DIT EERST VOOR JE POST!~[/]
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.

Wat willen we hier niet zien?
  • Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.). Plaats die in Bitcoin (en overige cryptocurrencies) topic - deel 2
  • Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
  • Crypto en belasting. Hier offtopic, kan worden besproken in het bovengenoemde topic. Suggesties om te frauderen (zoals hiet niet netjes opgeven van je vermogen) worden niet gewaardeerd.
  • Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
  • Linkdrops. Begeleid links naar grote lappen tekst of video met een korte samenvatting (als die niet al gegeven is). Als jij iets interessant vindt om te delen, zeg er dan bij waarom je het interessant vindt.
  • Referrals. Ten overvloede, want dit staat ook in het algemene beleid van GoT.
  • Slowchat. Dit betreft dus óók reacties als "Bitcoin nu op $2800", "ETH daling is ingezet" , "To the moon!" en meer van zulks. Er is een speciaal Slack kanaal opgezet door de community waar veel van de hier actieve posters te vinden zijn: click
~[font=,16]Posts die hieraan voldoen worden vanaf nu zonder pardon en zonder notificatie verwijderd, sancties volgen bij herhaling.~[/]

Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om :).