[ZT] Cryptocurrencies - handel & koers #4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 56 ... 111 Laatste
Acties:
  • 940.831 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GSOD
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 31-03-2024
letatcest schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 19:32:
[...]

Ik gebruik deze:

https://docs.google.com/s...8DgBz5SY/edit?usp=sharing

Wel naar mijn eigen wensen aangepast (deze is dus niet van mij! ik heb overal euro's aan toegevoegd en een tab met locaties, etc.)
Hoe heb je precies alles in euro laten weergeven?
Mooie sheet :)

Edit;

NVM gevonden en de exchange gewijzigd naar Bitstamp thnx :)

[ Voor 7% gewijzigd door GSOD op 09-08-2017 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-09 15:52
Soms vraag ik mij nog af waarom ik op kraken probeer te handelen. Misschien komt het omdat ik 2factor gebruik van trade offers maar krijg zeer regelmatig service unavailible meldingen bij het maken van een order.

Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• letatcest
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-09 14:47

letatcest

Freelanceredacteur

Kidult

GSOD schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 20:51:
[...]

Hoe heb je precies alles in euro laten weergeven?
Mooie sheet :)

Edit;

NVM gevonden en de exchange gewijzigd naar Bitstamp thnx :)
eh, beetje logisch nadenken ;) Eur. op 1 stellen en bij USD =GOOGLEFINANCE(("CURRENCY:USDEUR")) neerzetten.

Verder handmatig overal /EUR neerzetten waar /USD staat:
=VALUE(ImportJSON("https://min-api.cryptocompare.com/data/price?fsym=BTC&tsyms=EUR&e=Coinbase","/EUR","noHeaders",$C$2))

Hmm.. hierdoor kom ik erachter dat ik dat laatste dus niet gedaan heb ik de Delta percentagekolom... Maar goed, ik kijk naar geld, niet naar 24 uur percentages. Iets wat sowieso een rare manier van rekenen is ook..

Schreef Cryptovaluta voor dummies, 3de druk in print | eBook-versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefan1988
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 26-08 11:50
Waar koop je GAS? Ik heb zojuist gekocht bij Binance, heeft iemand ervaringen met deze exchange?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcoo
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19-09 00:10
stefan1988 schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 21:40:
Waar koop je GAS? Ik heb zojuist gekocht bij Binance, heeft iemand ervaringen met deze exchange?
Binance alleen. Of als je Chinees kan, kun je ze ook kopen bij 19800 en Yobtc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evdb83
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 05-11-2020
Je kunt bij 19800.com ook de taal gewoon op Engels zetten. De vertalingen laten een beetje de wensen over af en toe, maar het werkt vrij redelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:12
letatcest schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 19:32:
[...]

Ik gebruik deze:

https://docs.google.com/s...8DgBz5SY/edit?usp=sharing

Wel naar mijn eigen wensen aangepast (deze is dus niet van mij! ik heb overal euro's aan toegevoegd en een tab met locaties, etc.)
Hier ook, ganse hoop aanpassingen aan gedaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adnanos
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 06-06-2024
Wat is er toch aan de hand met ICN? Het kan toch niet anders of die schiet omhoog (mooie coin maar heeft niet meegedaan met de stijging van de rest)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathadon
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19-05 22:00
Moet je NEO client wallet (offline) aan hebben staan om GAS te ontvangen of hoeft dat niet? (beetje noob vraag maar kon geen antwoord vinden op internet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefan1988
Op https://neotogas.com/ kun je zien hoeveel GAS je ontvangt als dividend op NEO. Overigens keert Binance ook gewoon dividend uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ica1984
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 23-09 15:04
(jarig!)
Mathadon schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 22:15:
Moet je NEO client wallet (offline) aan hebben staan om GAS te ontvangen of hoeft dat niet? (beetje noob vraag maar kon geen antwoord vinden op internet)
nee hoor hoeft niet aan te staan zolang het maar in die wallet staat, als je neo op binance staat krijg je ook GAS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de mensen die nog wat op btc-e hadden staan:
https://www.coindesk.com/...okens-in-bid-to-relaunch/

Ik ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDmans
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 06-09 14:44
Iemand vertrouwen IOTA? Ik sta momenteel op winst na een paar maanden maar ik twijfel of dat ik moet holden of winst moet pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathadon
DDmans schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 22:29:
Iemand vertrouwen IOTA? Ik sta momenteel op winst na een paar maanden maar ik twijfel of dat ik moet holden of winst moet pakken.
Ik hou ze gewoon voor langer termijn, het is een goede potentiële munt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donald_dick
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-09 18:02
stefan1988 schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 22:17:
Op https://neotogas.com/ kun je zien hoeveel GAS je ontvangt als dividend op NEO. Overigens keert Binance ook gewoon dividend uit.
bittrex ook?

wie de bal kaatst, kan hem gekorrigeert terug verwachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evdb83
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 05-11-2020
nee, helaas niet op bittrex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPS
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

JPS

Adnanos schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 22:06:
Wat is er toch aan de hand met ICN? Het kan toch niet anders of die schiet omhoog (mooie coin maar heeft niet meegedaan met de stijging van de rest)
Ja ik verwonder me er ook over. Er zijn verschillende verklaringen (bijv op weinig exchanges verhandelbaar), kritische geluiden over feitelijk waarde en verdenkingen van sterke koersmanipulatie. Meeste kun je teruglezen op Reddit.

Ik zit zelf ook vrij stevig een paar maanden in ICN en heb op zich wel vertrouwen. Maar er gebeurt qua koers inderdaad weinig en heb meer geduld nodig denk ik. Reken ook wel even mee dat het geen hype coin is zoals NEO, PAY of OMG op dit moment zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Het was duidelijk geen verkeerde gok om vandaag een stapel GAS te kopen op 11 dollar _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neo_mkl
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 07-04 09:33
Luuk schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 23:31:
Het was duidelijk geen verkeerde gok om vandaag een stapel GAS te kopen op 11 dollar _/-\o_
geen slechte gok :) moet ik het zo zien, NEO zijn de 'aandelen' en GAS het deel om te consumeren, waarom zou GAS meer waard moeten zijn?

• jpaarhuis
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 04-03-2024
neo_mkl schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 23:47:
[...]

geen slechte gok :) moet ik het zo zien, NEO zijn de 'aandelen' en GAS het deel om te consumeren, waarom zou GAS meer waard moeten zijn?
Dat vraag ik me ook af. Net zoals zoveel crypto's zal het wel de hype zijn. Ik investeer mijn geld liever in NEO's, als "moeder"-crypto schat ik die toch wat waardevoller in en verwacht daar nog wel juist een flinke boost.

Computers are not intelligent, they just do what you say...

• danslo
  • Laatst online: 22:16
The-Source schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 20:59:
Soms vraag ik mij nog af waarom ik op kraken probeer te handelen. Misschien komt het omdat ik 2factor gebruik van trade offers maar krijg zeer regelmatig service unavailible meldingen bij het maken van een order.
Ik heb ook alles verplaatst naar Bittrex / Bitfinex. Die Kraken interface is ontzettend traag en ik word constant uitgelogd.

• jpaarhuis
danslo schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 00:02:
[...]

Ik heb ook alles verplaatst naar Bittrex / Bitfinex. Die Kraken interface is ontzettend traag en ik word constant uitgelogd.
Gebruiken jullie wel trade.kraken.com? Dat is echt een wereld van verschil t.o.v. de gewone interface.

• Atiilaa
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 19-06 19:11
wat denken jullie over stratis ? en prijs voor volgend jaar ?

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Hatsieflatsie
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15-09 10:32
Atiilaa schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 00:05:
wat denken jullie over stratis ? en prijs voor volgend jaar ?
Afbeeldingslocatie: https://img.haikudeck.com/mi/c34b6b6c558c7dbb05c495533478af45.jpeg

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Helemaal OT , maar je vorige avatar was toch veel leuker :P

• JJ16v
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-08 09:55
jpaarhuis schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 00:03:
[...]

Gebruiken jullie wel trade.kraken.com? Dat is echt een wereld van verschil t.o.v. de gewone interface.
Is inderdaad een stuk handiger maar orders zetten/cancelen gaat daar meestal nog langzamer en gaat ook vaak genoeg fout, nu alles via bittrex maar daarvoor had ik meestal 2 browsers naast elkaar 1 om naar trade.kraken te kijken en de andere om de orders gewoon via de kraken order interface te doen, werkte een stuk beter.

• Guff_
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 23-09 18:21
keest12 schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 20:04:
[...]

Totale supply is 100 miljoen, wat vrij gaat komen in de komende 22 jaar. GAS zal veel waard gaan worden, maar het is niet de bedoeling dat het NEO overstijgt denk ik. In de wallet kan je 10 GAS inruilen tegen 1 NEO. En het was ook de bedoeling dat GAS ongeveer 10% van de waarde van NEO zou houden. Doordat er zo weinig in omloop zijn is er iets niet goed gegaan. Zal me niks verbazen als er straks door NEO een correctie wordt gedaan.
Lekker wakker worden zo met NEO en GAS :)
GAS heeft zelfs $31 aangetikt vannacht :D :D
Als die 3 miljoen "klopt" en NEO voert geen correctie uit dan gaat GAS binnen no time naar de $200
Hij zit nu qua marktcap op 52 miljoen....!!.... kijk eens naar ETH (of andere coins) en dan besef je hoe weinig dat is.
Er zijn genoeg partijen die dat zonder problemen ni 1x ophoesten

Gisteren GAS op 12 en 14 gekocht... en ga ze nu weer kopen. Bijna 50% van de ATH :+

• jelle.
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09-09 12:44
Stratis and Earth Twine Announce Partnership
Breaking News:

We are proud to announce we have formalized a partnership with Earth Twine. With an impressive reach into ONGs, regulatory and government agencies, Earth Twine delivers much-needed coordination and technological evolution in the seafood industry, with a clear commitment to compliance and sustainability on a global basis. On an initial stage, the companies will be working on developing blockchain based dapps for seafood tracking in major markets. Eventually we expect to roll out a full blown platform that will help enforce and incentivize compliant and sustainable practices in the global seafood industry, as well as introduce efficiencies and savings in the markets. Details of the partnership being worked out, with an immediate roll out. We will share more details and official PR on the project soon. You can follow #projectET on Stratis Slack for news and to participate in the many initiatives we will be launching globally.

Earth Twine: www.earthtwine.com
Is dit dé aankondiging van Stratis of zou er nog meer komen deze week?

• neo_mkl
  • Laatst online: 07-04 09:33
zou Lisk dezelfde ontwikkeling als NEO ondergaan zodra de rebranding en SDK een feit zijn?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Guff_
Hier nog een leuk artikeltje over NEO en GAS

https://medium.com/@Malco...nsensus-nodes-aa94d4f4b09

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Kan niemand op slack een NEO groep aanmaken en dan daar naar toe verhuizen ? Lees nu alleen maar hetzelfde hier

• degroot
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Dat bestaat al

www.degroot-it.nl

• Luuk
  • Niet online
Guff_ schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 07:58:
[...]

Als die 3 miljoen "klopt" en NEO voert geen correctie uit dan gaat GAS binnen no time naar de $200
Hij zit nu qua marktcap op 52 miljoen....!!.... kijk eens naar ETH (of andere coins) en dan besef je hoe weinig dat is.

Gisteren GAS op 12 en 14 gekocht... en ga ze nu weer kopen. Bijna 50% van de ATH :+
Die run naar 31 dollar was een klassieke pump&dump. Hij viel vervolgens net zo hard weer terug. Neemt niet weg dat er wel een stijgende lijn is.

• FireFox1980
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 10-12-2018
Mr. Noodle schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 08:56:
Kan niemand op slack een NEO groep aanmaken en dan daar naar toe verhuizen ? Lees nu alleen maar hetzelfde hier
Om dan maar even wat andere aan te halen, Civic en TenX gaan ook als een speer. :)

• Mitashi
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 21:07
Ik wil ook graag meedoen aan de NEO hype.

Hoe gaat dit nou precies in zijn werk? Ik heb een account gemaakt op bittrex, maar deze accepteert geen USD deposit.

1. Gebruik een exchange om BTC te kopen met fiat (kraken?)
2. Stuur de BTC naar een gegenereerd bittrex BTC adres.
3. Koop NEO met je BTC die ik zojuist op bittrex heb gezet.
4. Stuur de gekochte NEO naar een offline wallet voor safe storage.

Is dit het stappenplan die ik moet volgen?

[ Voor 8% gewijzigd door Mitashi op 10-08-2017 09:18 ]

• Waking_The_Dead
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 04-07-2024
Mitashi schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 09:17:

Hoe gaat dit nou precies in zijn werk? Ik heb een account gemaakt op bittrex, maar deze accepteert geen USD deposit.

Dat is hoe ik het gedaan heb; zou voor jou dus ook moeten lukken :)

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
Af en toe vraag ik me af waarom ik nog geld in o.a. DASH, LTC, XMR heb. Er zit zo weinig beweging in. Met coins als NEO en OMG is het zo verleidelijk om je hele portfolio daarin te sluizen. Na veel lezen heb ik die rusteloosheid toch weten te bedaren en blijf ik lekker holden. De 'hypecoins' zijn leuk om winst mee te pakken, maar als er enige downtrend in de markt komt dan worden munten als NEO en OMG onevenredig hard geraakt. De meer 'established' coins zijn hier een stuk minder vatbaar voor. Zeker LTC.

Om je portfolio gezond en stabiel te houden lijkt het me toch verstandig om een aandeel in grote, top 10 coins te houden. Daarnaast zit er gegarandeerde long-term groei in, dus het is een low-risk/medium-reward investering.

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23-09 15:37

Snelste is als je nog geen btc hebt om via bitonic of een andere site btc te kopen (dan kun je met ideal betalen). Die laat je dan depositen op je bittrex account.

Let wel je betaalt wel meer dan op een exchange
yinx84 schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 09:21:
Af en toe vraag ik me af waarom ik nog geld in o.a. DASH, LTC, XMR heb. Er zit zo weinig beweging in. Met coins als NEO en OMG is het zo verleidelijk om je hele portfolio daarin te sluizen. Na veel lezen heb ik die rusteloosheid toch weten te bedaren en blijf ik lekker holden. De 'hypecoins' zijn leuk om winst mee te pakken, maar als er enige downtrend in de markt komt dan worden munten als NEO en OMG onevenredig hard geraakt. De meer 'established' coins zijn hier een stuk minder vatbaar voor. Zeker LTC.

Om je portfolio gezond en stabiel te houden lijkt het me toch verstandig om een aandeel in grote, top 10 coins te houden. Daarnaast zit er gegarandeerde long-term groei in, dus het is een low-risk/medium-reward investering.
Hypecoins zijn niet voor hodl imho. Gewoon nu meliften op het succes en je 30% winst pakken. Morgen weer een andere coin.

[ Voor 38% gewijzigd door Bartske op 10-08-2017 09:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BabyRattle
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 27-06 21:35

Neo en omg hypecoins? Nee er word veel werk goed gedaan met neo en de prijs zal doorvaren naar de 200$ toen ikvoor honderden munten 18 euro p/stuk betaalde voor ether verklaarde iedereen hier mij voor gek.. nou die staat inmiddels al op 254.

Zelf met neo 257% omhoog sinds eind juni.

Omg heeft 70 mensen in dienst en mcdonalds in thailand werkt inmiddels samen met omisego. Ze zijn allebei erg lang zeer ondergewaardeerd geweest.. dit is nog maar het begin.

Ik ben verdeeld over 5 munten van hoog naar laag icn neo btc eth omg

[ Voor 3% gewijzigd door BabyRattle op 10-08-2017 09:32 ]

• Orangelights23
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 20:13

Ik had af en toe precies hetzelfde, het is emotie wat speelt. De hypecoins kunnen ook weer met +40% dalen, ik gebruik ze puur en alleen om bijvoorbeeld 5% of 10% te pakken op een dag (NEO was bijvoorbeeld 40% in twee dagen en vanochtend weer verkocht, maar misschien neem ik deze wel op in mijn portfolio).

Voor daytraden bepaal ik mijn percentage, zet een verkooporder klaar en ik hou de koers af en toe in de gaten. Voor de rest HODL ik lekker, ook al zijn deze veel minder volatiel. Meer zoals 'in de echte wereld' is een volatiele koers stabiel gericht op een toekomst met groei, dus laten we hier ook op hopen :)

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Mirved
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09-09 14:09

Stap 1: koop op all time high na dagen van pump
Stap 2: Zie hoe vroege instappers dumpen
Stap 3: verkoop met verlies

• Cliffie
  • Laatst online: 22-09 16:13

Cliffie

Trompetslet

Orangelights23 schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 09:30:
[...]

Ik had af en toe precies hetzelfde, het is emotie wat speelt. De hypecoins kunnen ook weer met +40% dalen, ik gebruik ze puur en alleen om bijvoorbeeld 5% of 10% te pakken op een dag (NEO was bijvoorbeeld 40% in twee dagen en vanochtend weer verkocht, maar misschien neem ik deze wel op in mijn portfolio).

Voor daytraden bepaal ik mijn percentage, zet een verkooporder klaar en ik hou de koers af en toe in de gaten. Voor de rest HODL ik lekker, ook al zijn deze veel minder volatiel. Meer zoals 'in de echte wereld' is een volatiele koers stabiel gericht op een toekomst met groei, dus laten we hier ook op hopen :)
Ik handel niet zo veel, maar heb nu ook de helft van mijn NEO verkocht. Nou, tot nu toe schiet ik daar helemaal niets mee op, want NEO lijkt niet meer te kunnen dalen. Dan had ik achteraf gezien ze beter kunnen houden, aangezien er geen lager inkoopmoment komt.

Weer wat geleerd ;)

17x DMEGC DM300-M156-60BK @ Enphase | 3300Wp Oost & 1800Wp West (Gouda)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Noxa
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22:24

Je stappen plan werkt prima, zo doe ik het ook voor de meeste altcoins. Maar let op!
Nu instappen is niet slim, NEO staat op een all time high. En zoals altijd komt er wel weer een dip. Regel nu dat als die dip komt dat je dan meteen in kan stappen.

I've been there! De kunst is om niet nu mee te doen met de FOMO maar even af te wachten tot de FOMO is overgewaaid.

• ronjon
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 24-08 23:00
Je stappen plan werkt prima, zo doe ik het ook voor de meeste altcoins. Maar let op!
Nu instappen is niet slim, NEO staat op een all time high. En zoals altijd komt er wel weer een dip. Regel nu dat als die dip komt dat je dan meteen in kan stappen.

I've been there! De kunst is om niet nu mee te doen met de FOMO maar even af te wachten tot de FOMO is overgewaaid.
Waartegen verkoop je ze als ze allemaal time high staan? Bitcoin, fiat of nog andere coin ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cliffie

Cliffie

Trompetslet

Noxa schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 09:36:
[...]

Totdat het dezelfde weg als ETH gaat doen en het niet meer echt omlaag gaat :P

• FireFox1980
Noxa schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 09:36:
[...]

Dan dipt het toch even.... als het daarna weer omhoog gaat maakt dat toch niets uit.
Bovendien, ik dacht ook dat het zou dippen een paar dagen terug maar dat was ook maar heel even. Uiteindelijk heeft het me een paar Neo's gekost. Als je verwacht dat het idd nog heel veel omhoog gaat maakt die dip niet zoveel uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BabyRattle
En het snoepje op de taart van neo het produceert gas en dat is een soort van dividend. Tijdens het holden levert het geld op

• Noxa
ronjon schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 09:40:
[...]

Waartegen verkoop je ze als ze allemaal time high staan? Bitcoin, fiat of nog andere coin ?
Euro's.
Cliffie schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 09:42:
[...]

Totdat het dezelfde weg als ETH gaat doen en het niet meer echt omlaag gaat :P
ETH deed begin Juni hetzelfde, flinke spike en fomo gedreven door ICO's de koers tikte 350 Euro aan. Een week later stond ze 100 Euro lager en sindsdien is ze er nog niet terug geweest.
FireFox1980 schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 09:47:
[...]

Dan dipt het toch even.... als het daarna weer omhoog gaat maakt dat toch niets uit.
Bovendien, ik dacht ook dat het zou dippen een paar dagen terug maar dat was ook maar heel even. Uiteindelijk heeft het me een paar Neo's gekost. Als je verwacht dat het idd nog heel veel omhoog gaat maakt die dip niet zoveel uit.
In principe heb je gelijk, ga je voor de long term hodling (jaren) dan maakt het nu niet zo heel veel uit waar je het voor koopt.

Ik heb een paar keer uit FOMO op een all time high gekocht en die munten staan nog steeds onder water. Ik ben echt van mening dat het beter is om niet op een ATH te kopen. Maar ik weet wat de fomo met je kan doen.

• BabyRattle
Buy orders op de blockfolio app is ook voor goede measure van drukte met aankopen. Om te zien of er veel grote orders geplaatst worden door mensen met geld

• Adnanos
Ben ook aan het twijfelen of ik nog NEO moet kopen of afwachten. 1 of 2 ETH zou ik er graag voor geven, maar heb schrik voor een dip. Het is een beetje gokken nu.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JJ16v
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-08 09:55
Iemand interesse in gouden tips? gewoon precies het tegenovergestelde doen wat ik doe..... :)

• Cliffie

Cliffie

Trompetslet

Noxa schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 09:59:
[...]

ETH deed begin Juni hetzelfde, flinke spike en fomo gedreven door ICO's de koers tikte 350 Euro aan. Een week later stond ze 100 Euro lager en sindsdien is ze er nog niet terug geweest.

[...]
Klopt, maar als je ze dan verkoopt op 50 euro en wacht dat het weer zakt en op een lager moment wil inkopen, dan kun je lang wachten :)

• maomanna
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 01:00
Heb net civic gevonden (CVC), vrij nieuw, forse groei.
leuk om een dagje op mee te liften.

https://pvoutput.org/intraday.jsp?id=102416&sid=90116

• ronjon
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 24-08 23:00
Direct naar euro's of eerst nog een tussenstap via Bitcoin of wat anders?

• Noxa
ronjon schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 10:16:
[...]

Direct naar euro's of eerst nog een tussenstap via Bitcoin of wat anders?
Veel van die coins moet je via BTC of ETH inwisselen voor euro. Ik gebruik kraken daarvoor.

• FireFox1980
maomanna schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 10:15:
Heb net civic gevonden (CVC), vrij nieuw, forse groei.
leuk om een dagje op mee te liften.
Heb Civic al vanaf het begin ongeveer. Al 150% winst inmiddels.
In principe heb je gelijk, ga je voor de long term hodling (jaren) dan maakt het nu niet zo heel veel uit waar je het voor koopt.

Ik heb een paar keer uit FOMO op een all time high gekocht en die munten staan nog steeds onder water. Ik ben echt van mening dat het beter is om niet op een ATH te kopen. Maar ik weet wat de fomo met je kan doen.
Same here. Stratis, NXT, QRL en Sia staan nog flink onder water. Maar maak me er niet druk om. Daling kwam natuurlijk door 1 aug, komt vanzelf wel weer een keer goed.

[ Voor 52% gewijzigd door FireFox1980 op 10-08-2017 11:03 ]

• stefan1988
[...]

Het draait in het crypto wereldje veelal om supply. Zcash heeft bijv. een total supply van 21 miljoen, hetzelfde als bitcoin. De waarde van zcash is ongeveer $250. Als de total supply max 100 miljoen is bij GAS dan zou GAS in waarde rond $50 kunnen stijgen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• stefan1988
FireFox1980 schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 11:00:
[...]

Heb Civic al vanaf het begin ongeveer. Al 150% winst inmiddels.

[...]

Same here. Stratis, NXT, QRL en Sia staan nog flink onder water. Maar maak me er niet druk om. Daling kwam natuurlijk door 1 aug, komt vanzelf wel weer een keer goed.
Voor SIA komt er positief nieuws komende maanden, voornamelijk in september. Dus SIA = HODL

• FireFox1980
Ik transfer 63.70831688 neo's naar Binance voor GAS vanuit Bittrex. Ik betaal dan 0,1 neo's fee. Uiteindelijk staan er 63 Neo's op mijn account. Meer mensen hier last van gehad?

• GrazendeKoe
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 01-09 12:58
[...]

Was het de bedoeling dat er gelijk evenveel GAS in omloop zou zijn als NEO?

• Adnanos
Maar het aantal GAS zal snel stijgen doordat NEO dit genereert. Er zullen 100 miljoen NEO in omloop zijn... dit resulteert in 10-17 miljoen GAS per jaar volgens neotogas.com

• jpaarhuis
FireFox1980 schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 11:17:
Ik transfer 63.70831688 neo's naar Binance voor GAS vanuit Bittrex. Ik betaal dan 0,1 neo's fee. Uiteindelijk staan er 63 Neo's op mijn account. Meer mensen hier last van gehad?
Dat is niet zo snugger. Bij de withdrawal van NEO's op Bittrex staat een waarschuwing dat Neo's alleen in ronde getallen over worden gezet. (Heeft er mee te maken dat er in principe alleen hele NEO's bestaan.)

Ik vrees dat je de rest kwijt bent... :X

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
JJ16v schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 10:13:
Iemand interesse in gouden tips? gewoon precies het tegenovergestelde doen wat ik doe..... :)
Ik kijk soms nog angstvallig naar de ETH koers na mijn verkoop. Hij schommelde lang rond de 250-260, maar lijkt nu toch wel omhoog te gaan. Maar ik houd het hoofd koel. Stap pas weer in na een flinke daling (correctie)

• Guff_
GrazendeKoe schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 11:20:
[...]

Was het de bedoeling dat er gelijk evenveel GAS in omloop zou zijn als NEO?
Dat is mij ook nog niet duidelijk
Zowel op coinmarketcap als cryptocompare staat een total supply van 9,677,664 :? :?
En dat is natuurlijk f***ing weinig... en weinig is heeeeel positief voor de prijs :+

Marketcap nu op 72 miljoen. Dat is niets nadda noppes.

Zit inmiddels voor 75% in NEO en GAS. Nog wat fiat achter de hand maar het kriebelt om weer GAS bij te kopen (vanmorgen op $18 nog gekocht)

GAS op die lolly ;)

• FireFox1980
jpaarhuis schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 11:29:
[...]

Dat is niet zo snugger. Bij de withdrawal van NEO's op Bittrex staat een waarschuwing dat Neo's alleen in ronde getallen over worden gezet. (Heeft er mee te maken dat er in principe alleen hele NEO's bestaan.)

Ja goed, ik ga niet voor iedere transactie van alles doornemen. Het is ook raar want dan zou je ze ook alleen heel moeten kunnen kopen op Bittrex. Maargoed, we praten over 12 dollar bij een winst van 250%, het is geen ramp ofzo. Hooguit belachelijk.

• GrazendeKoe
jpaarhuis schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 11:29:
[...]

Ik vind dit eerlijk gezegd maar een vreemde constructie. Hoeveel NEO gaat er op die manier wel niet verloren...

• yozd1982
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 18-01-2024
stefan1988 schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 11:17:

Voor SIA komt er positief nieuws komende maanden, voornamelijk in september. Dus SIA = HODL
Als je dat nu al weet, dan zit dat nieuws al in de prijs verwerkt toch?

• rspoe
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 28-08 08:23
Waar kopen jullie verschillende cryptocurreny zoals GAS en CVC? Ik heb een wallet via myetherwallet. Hoe kan ik de transacties van bijvoorbeeld GAS / CVC naar deze wallet te sturen?

• Executor16
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
rspoe schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 11:41:
Waar kopen jullie verschillende cryptocurreny zoals GAS en CVC? Ik heb een wallet via myetherwallet. Hoe kan ik de transacties van bijvoorbeeld GAS / CVC naar deze wallet te sturen?
GAS -> Binance.com
CVC -> Bittrex.com

• willtc
  • Laatst online: 19:40
CVC is op een aantal exchanges verkrijgbaar, ik zelf koop deze voornamelijk op Bittrex. Waar je GAS kan kopen weet ik zo niet, maar scroll ff omhoog in het topic, daar staat het antwoord wel geloof ik.

Verder, de coin GAS is een soort dividend wat je genereert als je de coin NEO (voorheen ANT shares) bezit. NEO draait niet op het Ethereum netwerk, maar is een soort concurrent er van.

CVC daarentegen draait wel op het Ethereum netwerk en kan je dus met MyEtherWallet beheren. De CVC stuur je dan naar jouw Ethereum adres. MyEtherWallet herkent dat het om CVC gaat en voegt deze aan jouw CVC stack toe.

[ Voor 0% gewijzigd door willtc op 10-08-2017 11:58 . Reden: zinconstructie verbeteren ]

• alki
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:26
Dat Neo is toch gewoon een hype. Als ik die site bekijk met super weinig info en 40 chinezen in dienst, is dit alles opgezet om de chinezen hun geld afhandig te maken en te laten gokken.

• Rookert25
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 19-09 12:09
Moet nog maar zien of Chinezen hun geld hierin stoppen, laatste wat die willen is door Chinese overheid gereguleerde coin; ze willen dollars.

• GrazendeKoe
Op coinmarketcap.com kun je de desbetreffende coin op zoeken en checken bij 'markets' waar ze te koop zijn.

Nog iets over NEO/GAS. Gaat GAS nu echt de waarde van NEO overstijgen? GAS is dus de brandstof die gebruikt wordt om transacties te maken op het NEO blockchain. Bij ETH gebruik je ook GAS, maar dat wordt gewoon uit je ETH gehaald die je trasfereert en 'ETH GAS' is dus niet apart verhandelbaar zoals dat bij NEO GAS wel het geval is.

Ik zou er flink zuur van zijn, want ik ben vroeg op NEO ingestapt maar GAS heb ik tot op heden nog niks mee gedaan..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Adnanos
GrazendeKoe schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 11:58:
[...]

Op coinmarketcap.com kun je de desbetreffende coin op zoeken en checken bij 'markets' waar ze te koop zijn.

Nog iets over NEO/GAS. Gaat GAS nu echt de waarde van NEO overstijgen? GAS is dus de brandstof die gebruikt wordt om transacties te maken op het NEO blockchain. Bij ETH gebruik je ook GAS, maar dat wordt gewoon uit je ETH gehaald die je trasfereert en 'ETH GAS' is dus niet apart verhandelbaar zoals dat bij NEO GAS wel het geval is.

Ik zou er flink zuur van zijn, want ik ben vroeg op NEO ingestapt maar GAS heb ik tot op heden nog niks mee gedaan..
Als je er vroeg ingestapt bent, neem ik aan dat je ook een mooi aantal NEO ter beschikking hebt? Deze genereren GAS hé, niet veel maar toch ...

• Team-RiNo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23-09 16:33
Adnanos schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 11:59:
[...]

Als je er vroeg ingestapt bent, neem ik aan dat je ook een mooi aantal NEO ter beschikking hebt? Deze genereren GAS hé, niet veel maar toch ...
Dan moet het in een eigen wallet staan neem ik aan? Op bittrex heb ik igg geen GAS maar wel NEO.

5440Wp O/W op plat dak | 3MXM52N2V1B8 i.c.m. 1xFTXM35M2V1B + 2xFTXM25M2V1B | RTX4090+7800X3D

• Guff_
[...]

Als je veel NEO hebt hoef je absoluut niet zuur te zijn.
Voor zover het erop lijkt kun je snel gaan "rentenieren" op je NEO :
je trekt (automatisch) dividend op je NEO in de vorm van GAS wat je kan verkopen

• Orangelights23
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 20:13
[...]
Nog iets over NEO/GAS. Gaat GAS nu echt de waarde van NEO overstijgen?
Niemand weet wat er gaat gebeuren. Eerder in dit topic is een link gegooid met uitleg over NEO en GAS. Aangezien je gratis GAS krijgt wanneer je NEO hebt, om dus transactiekosten goedkoper/gratis te maken, denk ik niet dat GAS enorm hard gaat stijgen.

Of NEO deze stijging blijft aanhouden, is ook maar te zien. Heel veel mensen vergelijken het met de Chinese ETH, of dit wel of niet het geval is, moet het altijd nog aanslaan. De gemiddelde Chinees houdt van producten en diensten uit eigen land, dus het is zeker een interessant idee.

• willtc
  • Laatst online: 19:40
[...]
Wat zegt jouw glazen bol? ;)

Ik vond dit artikel wel informatief over NEO / GAS en de verwachtte prijsontwikkeling. Denk wel dat je het met een korrel zout moet nemen..
https://www.reddit.com/r/...ow_antshares_vs_antcoins/

• Adnanos
Team-RiNo schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 12:00:
[...]

Dan moet het in een eigen wallet staan neem ik aan? Op bittrex heb ik igg geen GAS maar wel NEO.
Op eigen wallet of Binance

• masterrobo
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 07-09 11:58
Waar kopen jullie je Ethereum als je het direct wilt hebben? Dus betaling met ideal? btcdirect.eu of is er een andere goedkopere concurrent waar ik niks van weet?

• Waking_The_Dead
masterrobo schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 12:26:
Waar kopen jullie je Ethereum als je het direct wilt hebben? Dus betaling met ideal? btcdirect.eu of is er een andere goedkopere concurrent waar ik niks van weet?
Op coinbase kan je ETH kopen met je creditkaart. Reken wel op een fikse fee.

• Applesauce
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 13-01 14:34
masterrobo schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 12:26:
https://anycoindirect.eu/ of het goedkoper is weet ik niet

[ Voor 5% gewijzigd door Applesauce op 10-08-2017 12:30 ]

• papaleo
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14-09 15:24
Cliffie schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 09:34:
[...]

Ik handel niet zo veel, maar heb nu ook de helft van mijn NEO verkocht. Nou, tot nu toe schiet ik daar helemaal niets mee op, want NEO lijkt niet meer te kunnen dalen. Dan had ik achteraf gezien ze beter kunnen houden, aangezien er geen lager inkoopmoment komt.

Weer wat geleerd ;)
Ik heb precies hetzelfde gedaan... |:(
Had er ruim 404 had er eergister 200 met 100% verkocht had ook beter kunnen laten staan....maar goed 'had ik maar en als' ;)

9kW Nefit Enviline,17x Yingli Solar 245Wp panelen.(4085Wp) / 17x Enphase 215 Micro-inverters / Envoy Enlighten Communicatie Gateway,Tonzon vloerisolatie,Schlüter®-BEKOTEC-THERM Vloerverwarming,Panasonic climatcontrole, Nefit HR107,Vera domotica,

• GrazendeKoe
Adnanos schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 11:59:
[...]

Klopt, ik heb er 250. Dat genereert zo'n 1 GAS per maand dacht ik, dus dat gaat niet heel snel :p

Weet iemand wat de fee is om NEO vanuit een wallet naar een exchange te sturen?
jelledb schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 12:51:
[...]

Volgens https://neotogas.com/ genereer je 2.2, dus dat is niet verkeerd ;-)
Volgens mij zit er een verschil tussen de theorie en praktijk wat betreft GAS genereren.

[ Voor 24% gewijzigd door GrazendeKoe op 10-08-2017 13:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jelledb
  • Laatst online: 24-02 13:56
GrazendeKoe schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 12:46:
[...]

Klopt, ik heb er 250. Dat genereert zo'n 1 GAS per maand dacht ik, dus dat gaat niet heel snel :p

Weet iemand wat de fee is om NEO vanuit een wallet naar een exchange te sturen?
Volgens https://neotogas.com/ genereer je 2.2, dus dat is niet verkeerd ;-)

• Mathadon
Waar kan je de prijs van GAS zien op een exchange of op worldcoinindex.com ?
Waar kan je GAS kopen/verkopen? Meestal zoek ik dit op via worldcoinindex.com waar je iets kan kopen, maar daar vind ik helemaal geen GAS coin.

• savale
  • Laatst online: 02:23
Ik heb hem niet in het topic voorbij zien komen, maar voor degene die ze wel bezit:

Amsterdamcoin is over op een nieuwe chain, dus je moet je huidige coins naar de nieuwe chain om laten zetten.

dat kan hier:
https://swap.amsterdamcoin.com/

meer info is te vinden op bitcointalk

[ Voor 7% gewijzigd door savale op 10-08-2017 13:24 ]

• Waking_The_Dead
Mathadon schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 13:19:
Waar kan je GAS kopen/verkopen? Meestal zoek ik dit op via worldcoinindex.com waar je iets kan kopen, maar daar vind ik helemaal geen GAS coin.
https://coinmarketcap.com/assets/gas/#markets

• Guff_
Mathadon schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 13:19:
Ik vind de Blockfolio app nog het handigste maar kan ook via :
https://www.binance.com/trade.html?symbol=GAS_BTC (prijs in BTC)
of
https://coinmarketcap.com/assets/gas/ (prijs in $)

• Luuk
  • Niet online
savale schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 13:20:
Ik heb hem niet in het topic voorbij zien komen, maar voor degene die ze wel bezit:

Amsterdamcoin is over op een nieuwe chain, dus je moet je huidige coins naar de nieuwe chain om laten zetten.

dat kan hier:
https://swap.amsterdamcoin.com/

meer info is te vinden op bitcointalk
Amsterdamcoin :')

• savale
  • Laatst online: 02:23
Tja de naam doet vermoeden dat het een kansloze coin is, maar de specs en de kwaliteit van de wallet is echt wel prima.
Het hele idee valt en staat natuurlijk met de marketing / integratie. Anyhow mocht je ze bezitten dan swappen / een masternode opzetten zou ik zeggen.

• Rookert25
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 19-09 12:09
Ik vind het persoonlijk erg vreemd dat Coindesk en CCN amper aandacht aan NEO en Gas besteden; normaal pakken ze uit met enorme jubelverhalen over succesvolle coins die top 10 binnen vliegen, maar nu niet. Ben ik paranoïde of komt het omdat moederbedrijf achter Coindesk geen stake in NEO heeft (zoals wel in vrijwel elke andere upcoming coin)?

• FireFox1980
papaleo schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 12:31:
[...]

Ik heb precies hetzelfde gedaan... |:(
Had er ruim 404 had er eergister 200 met 100% verkocht had ook beter kunnen laten staan....maar goed 'had ik maar en als' ;)
Daarom zei ik al eerder, ik doe het niet meer. Het is en blijft gokken en heb zo al een paar keer verkeerd gegokt. Heb je vertrouwen in een munt, hou ze dan vast. Als ze na 150% winst een keer 20% zakken maakt dat niet uit. Het gaat om de toekomst.

Sowieso vandaag een mooie dag met CVC, NEO, TenX en Fun in mijn portefeuille.

• Guff_
Hmz, wat (m.i.) minder nieuws over de GAS supply :
https://www.reddit.com/r/...cleared_up_by_da_hongfei/

Ik blijf ze nog HODLen maar lijkt er steeds meer op dat het toch echt de bedoeling is (voor de werkbaarheid van NEO smart economy) dat GAS niet te duur wordt

• GrazendeKoe
Guff_ schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 14:24:
Hmz, wat (m.i.) minder nieuws over de GAS supply :
https://www.reddit.com/r/...cleared_up_by_da_hongfei/

Ik blijf ze nog HODLen maar lijkt er steeds meer op dat het toch echt de bedoeling is (voor de werkbaarheid van NEO smart economy) dat GAS niet te duur wordt
Gelukkig. Het is nu dus vooral een pump omdat het een schaars goed is.

• Cliffie

Cliffie

Trompetslet

Neo blijft maar stijgen... Krankzinnig zeg :o

• Guff_
Cliffie schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 14:36:
Neo blijft maar stijgen... Krankzinnig zeg :o
You ain't seen nothing yet :D
Wait for it ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jelledb
GrazendeKoe schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 12:46:
[...]

Volgens mij zit er een verschil tussen de theorie en praktijk wat betreft GAS genereren.
Daarom noemde ik ook de praktijkwaarde. In theorie zou je zelf 3.5 genereren :)

• jelledb
Ik zit echt te twijfelen of ik nu NEO moet bijkopen, of moet wachten tot een dip. Ik vraag me namelijk af of er uberhaupt een dip gaat komen. Wat denken jullie?

• handige_harrie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23-09 09:24

handige_harrie

Kill Bill Vol.1

jelledb schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 15:01:
Ik zit echt te twijfelen of ik nu NEO moet bijkopen, of moet wachten tot een dip. Ik vraag me namelijk af of er uberhaupt een dip gaat komen. Wat denken jullie?
Die komt er heus wel. De huidige stijging is te extreem.

Fight the fomo ;).
Pagina: 1 ... 56 ... 111 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~[font=,24]ZERO TOLERANCE! LEES DIT EERST VOOR JE POST!~[/]
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.

Wat willen we hier niet zien?
  • Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.). Plaats die in Bitcoin (en overige cryptocurrencies) topic - deel 2
  • Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
  • Crypto en belasting. Hier offtopic, kan worden besproken in het bovengenoemde topic. Suggesties om te frauderen (zoals hiet niet netjes opgeven van je vermogen) worden niet gewaardeerd.
  • Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
  • Linkdrops. Begeleid links naar grote lappen tekst of video met een korte samenvatting (als die niet al gegeven is). Als jij iets interessant vindt om te delen, zeg er dan bij waarom je het interessant vindt.
  • Referrals. Ten overvloede, want dit staat ook in het algemene beleid van GoT.
  • Slowchat. Dit betreft dus óók reacties als "Bitcoin nu op $2800", "ETH daling is ingezet" , "To the moon!" en meer van zulks. Er is een speciaal Slack kanaal opgezet door de community waar veel van de hier actieve posters te vinden zijn: click
~[font=,16]Posts die hieraan voldoen worden vanaf nu zonder pardon en zonder notificatie verwijderd, sancties volgen bij herhaling.~[/]

Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om :).