[ZT] Cryptocurrencies - handel & koers #4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 57 ... 111 Laatste
Acties:
  • 940.830 views

• jeeesper
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 21-09 18:28
handige_harrie schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 15:03:
[...]

Die komt er heus wel. De huidige stijging is te extreem.

Fight the fomo ;).
Hetzelfde had ik ook al lang verwacht van Bitcoin na de afgelopen dagen stijgend van +/- 2250 naar nu 2950

• FireFox1980
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 10-12-2018
jelledb schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 15:01:
Ik zit echt te twijfelen of ik nu NEO moet bijkopen, of moet wachten tot een dip. Ik vraag me namelijk af of er uberhaupt een dip gaat komen. Wat denken jullie?
Twijfelde ook met OMG. Ik ben er in getrapt. ;)

• GibMaster
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-09 22:48
OMG wordt een NEO 2.0. nog maar even een paar bij kopen 8)

www.covesting.io/?ref=12955

• handige_harrie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23-09 09:24

handige_harrie

Kill Bill Vol.1

jeeesper schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 15:06:
[...]

Hetzelfde had ik ook al lang verwacht van Bitcoin na de afgelopen dagen stijgend van +/- 2250 naar nu 2950
Kwestie van welk tijdsinterval je naar kijkt. Zou me sterk verbazen als BTC niet ook nog een pullback doet.

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
OMG vanmorgen op ATH ingekocht, maar ben nog steeds aan het meeliften :) Loopt nu wel tegen weerstand aan zo te zien dus nu kopen lijkt me niet echt heel verstandig. Na de eerstkomende correctie/dip ga ik zeker bijkopen.

• keest12
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 06-12-2023
GibMaster schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 15:43:
OMG wordt een NEO 2.0. nog maar even een paar bij kopen 8)
OMG is een parel die langzaam ontdekt begint te worden. Tikt alweer bijna de 4,50 euro aan.. Ik heb gelukkig een deel bij 0,68 euro en een ander deel bij 0,87 euro gekocht. Had eigenlijk veel meer moeten kopen, maar goed blijft altijd een gok. Heb er ook zat, maar je wilt altijd meer he. 8)7

Echt een powerhouse, wanneer er ook nog een community achter komt vliegt deze coin de ruimte in, Ethereum achterna qua prijs.

• GibMaster
yinx84 schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 15:47:
OMG vanmorgen op ATH ingekocht, maar ben nog steeds aan het meeliften :) Loopt nu wel tegen weerstand aan zo te zien dus nu kopen lijkt me niet echt heel verstandig. Na de eerstkomende correctie/dip ga ik zeker bijkopen.
Ik denk dat die nog wel gaat stijgen na de tweet van Vitalik en het feit dat hij samenwerkt aan hetzelfde project met OMG. Mooi om te zien hoeveel invloed 1 persoon kan hebben.

• croc
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13-05 14:37
Binance gaan gebruiken om paar NEO's te kopen, platform werkt wel erg prettig, overzichtelijk en snel vind ik! Spijtig dat ze niet meer coins doen.

Verwijderd

croc schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 15:57:
Binance gaan gebruiken om paar NEO's te kopen, platform werkt wel erg prettig, overzichtelijk en snel vind ik! Spijtig dat ze niet meer coins doen.
Binance is net een maand open, ze werken aan het toevoegen van nieuwe coins maar ze willen eerst het automatische withdrawal proces implementeren voordat ze daar op in zetten. Volgens de geruchten verschijnt Iconomi (ICN) daar deze maand nog.

Overigens kan ik echt met m'n hoofd niet bij de uitspraken van sommige mensen hier; 100% winst behalen en dan hier melden dat je baalt van je fouten is IMO not done maar het zal wel aan mij liggen.

• Adnanos
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 06-06-2024
croc schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 15:57:
Hoe betrouwbaar is Binance? Hoe lang duurt het om je account vrij te krijgen (dus incl approval) en kun je er ook geld storten of enkel coins?

• croc
Adnanos schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 16:06:
[...]

Hoe betrouwbaar is Binance? Hoe lang duurt het om je account vrij te krijgen (dus incl approval) en kun je er ook geld storten of enkel coins?
Heb gewoon Tier1 account aangemaakt, totaal geen verificatie nodig buiten email. Kan je tot "maar" tot 2BTC withdrawen per dag. Je kan niet in fiat storten. Betrouwbaarheid geen idee. Ze hebben wel 2FA.

En voor zover ik kan zien is er geen enkele fee voor het traden van NEO.

• Adnanos
  • Laatst online: 06-06-2024
croc schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 16:09:
[...]

Heb gewoon Tier1 account aangemaakt, totaal geen verificatie nodig buiten email. Kan je tot "maar" tot 2BTC withdrawen per dag. Je kan niet in fiat storten. Betrouwbaarheid geen idee. Ze hebben wel 2FA.

Ok bedankt. Ik zal mijn NEO's van Bitrex naar daar sturen vanavond.

• Rookert25
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 19-09 12:09
croc schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 16:09:
[...]

Wie zit er achter Binance en welke gegevens krijgen ze van je voor je kan handelen?

• croc
Rookert25 schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 16:12:
[...]

Wie zit er achter Binance en welke gegevens krijgen ze van je voor je kan handelen?
Wie, geen idee, heb geen onderzoek gedaan. Was maar om te proberen. Account is op 1min gemaakt, heb enkel en alleen emailadres moeten invullen.

• croc
Zag in het aankoop orderboek van NEO precies 99 BTC staan voor 1 NEO, ik veronderstel dat het omgekeerd moest zijn... Iemand zit nu met een rode kop achter zijn pc. Best ff goed kijken voor je op submit duwen klikt 8)7

• I-King
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:35
Op Bittrex is dat nog relatief veilig, je kan dat wel bieden, maar je krijgt gewoon alsnog de best mogelijke prijs beschikbaar.

• Snowdog
  • Laatst online: 20:53
Dat geldt volgens mij voor vrijwel elke exchange, normaal gesproken krijg je gewoon de beste prijs... hoewel er wel uitzonderingen zijn :P

• croc
Ik heb gewoon slecht gekeken, ben de interface van binance nog niet helemaal gewoon. Het was andersom... Die ziet de toekomst van NEO wel heel rooskleuring in :+

[ Voor 21% gewijzigd door croc op 10-08-2017 17:15 ]

• Daantju
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 21-09 20:25
NEO heeft moeite met de 30$ grens.. stijgt niet echt meer, maar daalt ook niet. Wat is jullie verwachting?

Welke tool gebruiken jullie trouwens om de coins in bij te houden? Heb zelf blockfolio getest en CryptoCompare Portfolio. Die laatste zeker fan van. Bij Blockfolio mis ik de optie om transactiekosten mee te nemen. Of nemen jullie die nooit mee?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-09 22:28

PromWarMachine

Forsaken Archer

Daantju schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 17:16:
NEO heeft moeite met de 30$ grens.. stijgt niet echt meer, maar daalt ook niet. Wat is jullie verwachting?

Welke tool gebruiken jullie trouwens om de coins in bij te houden? Heb zelf blockfolio getest en CryptoCompare Portfolio. Die laatste zeker fan van. Bij Blockfolio mis ik de optie om transactiekosten mee te nemen. Of nemen jullie die nooit mee?
Ik zoek nog wel iets om bij prijs X van coin Y een notificatie te krijgen.
De onofficiele Poloniex app kan dat, maar wel alleen van exchanges die daar gelist zijn.

Kan een van deze dat?

Mijn hoop is dat NEO nog even terug gaat naar $10~$15. Dan wil ik instappen. ~$25 is me te veel voor nu.. konden we maar in de toekomst kijken he :*

Dividend for Starters

• Daantju
Blockfolio kan dat inderdaad!

NEO terug naar 15$ lijkt me onwaarschijnlijk. Ik zit juist te denken om nog 30 stuks te kopen tegen huidige koers.. of het slim is ivm ATH weet ik niet, maar gezien de speculatie en potentie (richting 100-300$)..

• GSOD
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 31-03-2024
PromWarMachine schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 17:23:
[...]

Ik zoek nog wel iets om bij prijs X van coin Y een notificatie te krijgen.
De onofficiele Poloniex app kan dat, maar wel alleen van exchanges die daar gelist zijn.

Kan een van deze dat?

Mijn hoop is dat NEO nog even terug gaat naar $10~$15. Dan wil ik instappen. ~$25 is me te veel voor nu.. konden we maar in de toekomst kijken he :*
Gewoon je budget splitsen door 2.
Ga je mee met de helft en gaat het omhoog mooi, gaat het niet mee pech, maar dan koop je met het halve budget laag in. Steeds afwachten of hopen op dipjes is gewoon op dit moment niet slim.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Hertog_Martin
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13:52
Holy shit, ik hield in blockfolio m'n Antshares bij. Dacht dat ie op 14 euro stond afgelopen dagen. Blijkt ie onder naam ANS niet meer bijgehouden te worden en moet ik NEO toevoegen in blockfolio, waar ie op 24 euro staat :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Falcoo
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19-09 00:10
Hertog_Martin schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 17:35:
Holy shit, ik hield in blockfolio m'n Antshares bij. Dacht dat ie op 14 euro stond afgelopen dagen. Blijkt ie onder naam ANS niet meer bijgehouden te worden en moet ik NEO toevoegen in blockfolio, waar ie op 24 euro staat :D
Ik had precies hetzelfde haha! :)

• papaleo
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14-09 15:24
Hertog_Martin schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 17:35:
Had precies het zelfde.... 8)7

9kW Nefit Enviline,17x Yingli Solar 245Wp panelen.(4085Wp) / 17x Enphase 215 Micro-inverters / Envoy Enlighten Communicatie Gateway,Tonzon vloerisolatie,Schlüter®-BEKOTEC-THERM Vloerverwarming,Panasonic climatcontrole, Nefit HR107,Vera domotica,

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mathadon
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19-05 22:00
Wat is zo interessant aan OMG? ik heb net hun website gelezen, maar lees eigenlijk niks nieuws....? wat voor doorslaggevend nieuws mis ik?

• B2
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:02

B2

wa' seggie?

Mathadon schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 18:18:
Wat is zo interessant aan OMG? ik heb net hun website gelezen, maar lees eigenlijk niks nieuws....? wat voor doorslaggevend nieuws mis ik?
Geen idee. Zat ook te twijfelen of ik deze maand voor extra NEO zou gaan of OMG zou kopen... Op zich koop je beide nu op het 'hoogtepunt', maar als OMG net zo veel potentie heeft is dat interessanter...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FireFox1980
Ik ga even anderhalf uur, komt huis.... Stratis +13% 8)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• jelle.
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09-09 12:44
Stratis nieuws!

Bitcoin Privacy is a Breeze: TumbleBit Successfully Integrated Into Breeze
https://stratisplatform.c...t-integrated-into-breeze/

This week the Breeze development team reached the final major milestone in their development of the Breeze Privacy Protocol, which is the Breeze implementation of TumbleBit.

This development has allowed us to start seeing considerable volume of transactions protected by Breeze’s Privacy Protocol, the architecture developed by Stratis, which provides a safe way to anonymize cryptocurrencies.

The Breeze Wallet is now fully capable of providing enhanced privacy to bitcoin transactions through a secure connection. Utilising Breeze Servers that are pre registered on the network using a secure, trustless registration mechanism that is resistant to manipulation and censorship.

Breeze Tumbler is expected to be utilized in commercial scenarios including businesses that do not wish to reveal their customer or sensitive data for competitive reasons.

Finally, we want to share with you the latest progress on the Breeze wallet UI, so that you can start getting a feeling of the great things to come from our team.

De website heeft het zwaar en de koers schiet omhoog (stond al hele dag in het rood), dus dit gaat de goede kant op :D

• Eindhovenfinest
  • Laatst online: 21-09 10:18
Idd, met als doelgroep Azië. Ik zie ook geen nieuwe features die er niet in andere coins/blockchains al zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• neo_mkl
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 07-04 09:33
B2 schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 18:23:
[...]

Geen idee. Zat ook te twijfelen of ik deze maand voor extra NEO zou gaan of OMG zou kopen... Op zich koop je beide nu op het 'hoogtepunt', maar als OMG net zo veel potentie heeft is dat interessanter...
een betere strategie is om goed onderzoek te doen naar coins met veel potentie maar die nog niet in de spotlight staan, deze twee hebben mi hun meeste korte termijn winst er op zitten, kan het mis hebben natuurlijk. lijkt wel goudkoorts, de mens is niks veranderd :)
toen de tijd kon je het beste graafgereedschap verkopen ipv zelf goud delven

disclaimer: doe er ook aan mee

• papaleo
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14-09 15:24
Kon het toch niet laten...en niet langer afgewacht heb 183 NEO's op 0,007900 er bij gekocht. :)
En op het moment van schrijven zie ik dat die alweer aan het stijgen is _/-\o_

[ Voor 37% gewijzigd door papaleo op 10-08-2017 19:18 ]

9kW Nefit Enviline,17x Yingli Solar 245Wp panelen.(4085Wp) / 17x Enphase 215 Micro-inverters / Envoy Enlighten Communicatie Gateway,Tonzon vloerisolatie,Schlüter®-BEKOTEC-THERM Vloerverwarming,Panasonic climatcontrole, Nefit HR107,Vera domotica,

• Daantju
Slimme keuze. Ik volg je vanavond als de koers niet veranderd is.. Ik denk dat net als bij ETH de daling uit blijft en hij nu doorschiet. Denken jullie er anders over?

Verwijderd

Daantju schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 19:19:
Slimme keuze. Ik volg je vanavond als de koers niet veranderd is.. Ik denk dat net als bij ETH de daling uit blijft en hij nu doorschiet. Denken jullie er anders over?
Zoals altijd is enige onderbouwing gewenst!

• B2
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:02

B2

wa' seggie?

neo_mkl schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 19:09:
[...]

een betere strategie is om goed onderzoek te doen naar coins met veel potentie maar die nog niet in de spotlight staan, deze twee hebben mi hun meeste korte termijn winst er op zitten, kan het mis hebben natuurlijk. lijkt wel goudkoorts, de mens is niks veranderd :)
toen de tijd kon je het beste graafgereedschap verkopen ipv zelf goud delven

disclaimer: doe er ook aan mee
Klopt, tuurlijk is dat de betere strategie.. Maar dan moet je er (erg) veel tijd in stoppen die ik niet altijd heb. Dus in dat geval vind ik het handiger om op bestaande flows mee te liften. Misschien dat Civic nog iets is, hun idee is wel leuk.

• stefan1988
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 26-08 11:50
yozd1982 schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 11:38:
[...]

Als je dat nu al weet, dan zit dat nieuws al in de prijs verwerkt toch?
nee zit nog niet in de prijs verwerkt, want hetzelfde gebeurde met ripple. In maart dit jaar werd er al gesuggereerd dat banken in Japan ripple zouden gaan implementeren voor interpayments tussen banken en dat dit in mei zou gaan gebeuren. Dit bleek inderdaad zo te zijn en in mei vloog de prijs van ripple omhoog.

• rspoe
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 28-08 08:23
Ik ben ook aan het kijken om te investeren in een laagstaande coin. Cvc of bnb misschien. Keuzes :)

• stefan1988
rspoe schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 20:03:
Ik ben ook aan het kijken om te investeren in een laagstaande coin. Cvc of bnb misschien. Keuzes :)
IOTA, staat laag en doet het ook goed!

• GibMaster
Een Token hoeft niet perse iets revolutionairs te brengen IMO.

Het belangrijkste aan OMG is dat Omise een gerenomeerd bedrijf is dat als online payment gateway functioneert met miljoenen klanten.
Ze zijn nu gevestigd in Thailand Japen en Indonesie. Zijn van plan uit te breiden naar Maleisië en Singapore. Hebben niet lang geleden deals gesloten met Alipay. (een van de grootse online betaalmethode van China met meer dan 400 Miljoen klanten). Hebben deals gesloten met Mc Donalds in Thailand.

Dit alleen al lijkt me een prima basis voor een ICO die nog geen 3 maanden op de markt is.

Ze zijn nu hun eigen blockchain aan het ontwikkelen, die ergens 2018 moet verschijnen. Ook hebben ze veel support van het Ethereum dev team.

Mijn gevoel zegt gewoon dat dit iets stabieler staat dan menig andere ICO's, en hier zie ik zeker toekomst in als straks al die klanten hiervan gebruik kunnen maken. Of al is het maar een gedeelte.

• Hertog_Martin
Geen idee maar vorige week 18.5 stuks voor 30e gekocht nadat ik zag dat ie in de lift zat en nu bijna op 100e. Had ik maar....

Had overigens idd wel gelezen dat er een team achter zit met een goed track record.

[ Voor 10% gewijzigd door Hertog_Martin op 10-08-2017 20:49 ]

• Hertog_Martin
stefan1988 schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 20:14:
[...]

IOTA, staat laag en doet het ook goed!
IOTA ook ingestapt, lijkt veelbelovende techniek maar hoor dubbele verhalen. Volgens ene is 't een scam en volgens andere is 't derde generatie crypto.

• DutchITMaster
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 16-09 17:41

DutchITMaster

Pay peanuts, get monkeys.

Zijn er hier ook gebruikers van https://www.coinigy.com/? Ik ben het nu voor de 2e keer aan het proberen en ik moet zeggen dat ik erg tevreden ben over de interface en de alerts / aankopen op diverse exchanges. ik gebruik het nu samen met Kraken en Bittrex. Ik lees dat er wordt gehandeld op diverse exchanges, dit kan dus voor ieder handig zijn

Netwerk Engineer

• Orangelights23
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 20:13
Ik zit nu al een tijdje het orderboek in de gaten te houden van NEO op Bittrex en de stijging lijkt nog niet te minderen. Ik zie denk ik minimaal elke minuut wel kooporders voorbij schieten ter waarde van 2 tot 3 BTC, bizar.

• Xamsix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-08 18:02
jelle. schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 18:26:
Stratis nieuws!

Bitcoin Privacy is a Breeze: TumbleBit Successfully Integrated Into Breeze
https://stratisplatform.c...t-integrated-into-breeze/

This week the Breeze development team reached the final major milestone in their development of the Breeze Privacy Protocol, which is the Breeze implementation of TumbleBit.

This development has allowed us to start seeing considerable volume of transactions protected by Breeze’s Privacy Protocol, the architecture developed by Stratis, which provides a safe way to anonymize cryptocurrencies.

The Breeze Wallet is now fully capable of providing enhanced privacy to bitcoin transactions through a secure connection. Utilising Breeze Servers that are pre registered on the network using a secure, trustless registration mechanism that is resistant to manipulation and censorship.

Breeze Tumbler is expected to be utilized in commercial scenarios including businesses that do not wish to reveal their customer or sensitive data for competitive reasons.

Finally, we want to share with you the latest progress on the Breeze wallet UI, so that you can start getting a feeling of the great things to come from our team.

De website heeft het zwaar en de koers schiet omhoog (stond al hele dag in het rood), dus dit gaat de goede kant op :D
Toch helaas weer wat teruggezakt. Heftig dat het dan direct naar 10 dollar schiet, en dan weer langzaam omlaag gaat. Maar erg goed dat er ontwikkelingen zijn, elke stijging is meegenomen.

PSN/Steam: Xamsix

• Timberly2
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-09 17:07
Orangelights23 schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 21:14:
Ik zit nu al een tijdje het orderboek in de gaten te houden van NEO op Bittrex en de stijging lijkt nog niet te minderen. Ik zie denk ik minimaal elke minuut wel kooporders voorbij schieten ter waarde van 2 tot 3 BTC, bizar.
Gaat echt bizar bij NEO inderdaad. Orderboek lag t/m eergisteren ook hooguit 1000 BTC in. Liep toen al langzaam op naar 2000 BTC in bied. Nu al gewoon >3000 BTC in biedboek. Wist niet dat Bittrex al zo groot was geworden. Wat een voordeel dat we daar als enige westerse exchange de NEO al konden kopen.

Ook hier lijkt de koersstijging te mooi om waar te zijn, maar was dat bij ETH niet anders dan, toen die van 10$ naar 50$ ging? Leek ook onwerkelijk, maargoed, wat daarna kwam weet iedereen ook. Als er wat ICO's op NEO gaan komen, dan creëert dat ook weer nieuwe vraag. Ben nog steeds NEO aan het bijkopen. Potentie is flink groter dan dat BTC en ETH hebben bij deze marketcap.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22:16
Niet om de discussie hier weg te halen, maar juist speciaal voor de "slowchat" waar de topic warning op wijst, ben ik maar een whatsapp kanaal begonnen voor nederlandse crypto fanaten. Zie:
https://chat.whatsapp.com/An2HuNVYHfrLgwmX6CI4lR

• KoenAlberts
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 03-03-2023
Nice, ik heb een invite gestuurd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daantju
Net 30 NEO gekocht tegen $30.50.... ben benieuwd, voelt niet helemaal goed. Maargoed, focus op de long term.

• KoenAlberts
Daantju schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 21:59:
Net 30 NEO gekocht tegen $30.50.... ben benieuwd, voelt niet helemaal goed. Maargoed, focus op de long term.
Vergeet IOTA niet.. nu een koopje man.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

DutchITMaster schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 21:08:
Zijn er hier ook gebruikers van https://www.coinigy.com/? Ik ben het nu voor de 2e keer aan het proberen en ik moet zeggen dat ik erg tevreden ben over de interface en de alerts / aankopen op diverse exchanges. ik gebruik het nu samen met Kraken en Bittrex. Ik lees dat er wordt gehandeld op diverse exchanges, dit kan dus voor ieder handig zijn
Ik gebruik Coinigy en ben zeer tevreden over hun platform, met name voor technische analyse en het feit dat je info beschikbaar hebt over 99% van de coins/tokens. Ik gebruik het niet voor handel want er zit toch wat vertraging en beperking in de functionaliteit tov de exchanges.

• intouss
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 27-08-2021
Om wat Neo te kopen een rekening bij Binance geopend , erg eenvoudig. Kleine test transactie gemaakt van Kraken naar Binance, is helemaal verdwenen bij Kraken. Ik heb gezien dat als ik het adres invul bij Kraken hij enige kleine letters veranderd in hoofdletters, iemand ook deze ervaring.? vanaf mijn Ether wallet lukt het wel.

• jelledb
  • Laatst online: 24-02 13:56
Weet iemand een goeie makkelijke exchange voor IOTA?

• Hertog_Martin
jelledb schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 22:12:
Weet iemand een goeie makkelijke exchange voor IOTA?
Bitfinex, is ook de enige volgens mij

• KoenAlberts
Verwijderd schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 22:07:
[...]

Ik gebruik Coinigy en ben zeer tevreden over hun platform, met name voor technische analyse en het feit dat je info beschikbaar hebt over 99% van de coins/tokens. Ik gebruik het niet voor handel want er zit toch wat vertraging en beperking in de functionaliteit tov de exchanges.
Wat denk je van Changelly?

• KoenAlberts
Hertog_Martin schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 22:13:
[...]

Bitfinex, is ook de enige volgens mij
Klopt. Enige 'bekende' exchange. Mocht je zoiets willen weten:

1. ga naar coinmarketcap
2. klik op je crypto
3. klik vervolgens op "markets"

Hierbij nog mooie rooftop talk over IOTA:
YouTube: Rooftop Talks Vol. 4: Dominik Schiener on IOTA & The Tangle - Re...

• Mirved
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09-09 14:09
Er is wel degelijk groot nieuws omtrent Omg.

http://plasma.io/

Omg is de eerste ETH token die hier gebruik van gaat maken. Dit is huge voor ETH doordat het een oplossing is voor scalability problematiek waar alle blockhains onder leiden. Ook mooi dat OMG (een grote Aziatische speler) hier aan meewerkt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Volatiel
  • Laatst online: 18-05-2021
intouss schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 22:12:
Om wat Neo te kopen een rekening bij Binance geopend , erg eenvoudig. Kleine test transactie gemaakt van Kraken naar Binance, is helemaal verdwenen bij Kraken. Ik heb gezien dat als ik het adres invul bij Kraken hij enige kleine letters veranderd in hoofdletters, iemand ook deze ervaring.? vanaf mijn Ether wallet lukt het wel.
Ja ervaring heb ik ook maar kleine of hoofdletters maakt niet uit, adres is heximaal en kent daar geen onderscheid in. Wel even schrikken als je dat niet weet.

• Steelo
  • Laatst online: 01-03 22:29

Steelo

040 - Ole Ole Ole

intouss schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 22:12:
Nope, ik heb zojuist een transfer gemaakt (0.0344 btc) van kraken naar binance en binnen een half uur stond het op m'n binance account. Bij mij bleven de kleine letters klein.

Ps, Ik ben nu sinds 2 dagen bezig in 'dit' wereldje en het geeft toch wel wat meer kick dan het ouderwetse beleggen. NEO wordt het (voorlopig) helemaal denk ik...

Ltrz,....

• intouss
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 27-08-2021
THX,helemaal mee eens maar doet mij toch denken aan de hextiek tijdens de internet bubble ]

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Steelo schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 22:50:
[...]

Nope, ik heb zojuist een transfer gemaakt (0.0344 btc) van kraken naar binance en binnen een half uur stond het op m'n binance account. Bij mij bleven de kleine letters klein.

Ps, Ik ben nu sinds 2 dagen bezig in 'dit' wereldje en het geeft toch wel wat meer kick dan het ouderwetse beleggen. NEO wordt het (voorlopig) helemaal denk ik...
Ik heb ook het idee dat handelen en beleggen in crypocurrency door andere mensen gedaan wordt dan aandelen/obligaties.
Het zijn toch wat meer te tech'nerds' en ICT'ers die er als eerste instappen.

Verwijderd

Als ik bitcoins wil kopen via litebit en gelijk versturen naar mijn wallet op bitfinex. Kan ik dan bij ontvangst adress, de wallet van mijn bitfinex wallet invoeren? En ik heb op bitfinex de keuze uit een exchange wallet, marging trade wallet en een funding wallet. Neem aan dat ik dan om de bitcoins te ontvangen mijn funding wallet moet gebruiken?
Bvd

• jelledb
Steelo schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 22:50:
[...]

Ik heb precies hetzelfde. Ben een paar dagen geleden begonnen en het is erg interessant. Ik wil binnenkort ook een boek gaan bestellen om eens in-depth erachter te komen hoe de blockchain precies werkt.

• GibMaster
IOTA is ook stiekem elke dag 2 cent aan het stijgen. Deze heb ik gehaald voor de lange termijn. Ziet er wel interessant uit, maar ze hebben nog wel wat werk te doen.

En als die op andere bekende exchanges beschikbaar komt gaat deze ook nog wel wat stijgen denk ik.

• ronjon
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 24-08 23:00
Ik heb mijn Neo eerder vanavond via bittrex getraceerd naar btc via een limit order.

Hoe kan ik de tradeprice van btc op dat moment achterhalen ? Dit omdat ik die kan ingeven in blockfolio als ik een nieuwe transaction aanmaak en dus kan zien hoeveel winst/verlies ik dan maak

• anboni
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 00:16
ronjon schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 23:45:
Ik heb mijn Neo eerder vanavond via bittrex getraceerd naar btc via een limit order.

Hoe kan ik de tradeprice van btc op dat moment achterhalen ? Dit omdat ik die kan ingeven in blockfolio als ik een nieuwe transaction aanmaak en dus kan zien hoeveel winst/verlies ik dan maak
Onderaan het Orders scherm staan de completed orders. Daar staan alle waarden van dat moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BabyRattle
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 27-06 21:35
Nog nooit zoveel verdient aan omisego en neo samen in 1 dag. Letterlijk 24 hour change volgens portfolio 23409 euro ;-)

Geloof me.. half miljoen word werkelijkheid dit jaar nog en dan uitstappen grotendeels om te zetten naar veilige dividend aandelen en met pensioen. En dat als minder dan <30 jaar.

En ja iedereen kan het. Ik heb ook maar een minimum inkomen baan op dit moment waarbij er een cao is vastgesteld voor komende jaren 0.0 verhogingen salaris en afschaffing feestdagentoeslag.

Een wereld die voor mij opengaat.

Ben positief over de economie in de wereld crisis voorbij lage spaarrentes en iedereen die massaal aan de cryptocurrencies gaat.

Wie is er nog meer positief over crypto op dit moment?

[ Voor 71% gewijzigd door BabyRattle op 11-08-2017 00:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jelledb schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 23:30:
[...]

Ik heb precies hetzelfde. Ben een paar dagen geleden begonnen en het is erg interessant. Ik wil binnenkort ook een boek gaan bestellen om eens in-depth erachter te komen hoe de blockchain precies werkt.
Check ook zeker even de tweakers meetpunt recordings en de starter post. Tevens genoeg informatie hier te vinden in de historie van dit topic. Persoonlijk denk ik dat dat je daar meer uit haalt dan enig boek gezien de crypto wereld zich zo snel ontwikkeld dat boeken dit niet bijhouden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BabyRattle schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 00:41:
Nog nooit zoveel verdient aan omisego en neo samen in 1 dag. Letterlijk 24 hour change volgens portfolio 23409 euro ;-)
Winst is het pas als je uitbetaald... ik zit ook op de NEO trein maar ik reken mezelf nog niet rijk tot ik uitstap..
Niet dat ik mezelf rijk reken trouwens, ik werk met andere bedragen als jou blijkbaar. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steelo

Steelo

040 - Ole Ole Ole

Het enige minpuntje op dit moment van de NEO coin is dat het alleen gekoppeld is aan de Bitcoin (of Yuan als je chinese money hebt) en er helaas nog geen 'westerse' exchange is waar je NEO kan omzetten in fiat/cash money. Als de Bitcoin zeg maar de helft minder waard wordt en NEO het dubbele waard wordt, dan sta je nog steeds op hetzelfde niveau...
Maar sodeju, het steeg zojuist in een half uurtje ff met 20% en nu in enkele minuten is het weer bijna helemaal verdampt..Ik ga voor de long-term move. (https://cointelegraph.com...sed-to-be-chinas-ethereum)
China is wakker...

[ Voor 16% gewijzigd door Steelo op 11-08-2017 01:02 ]

Ltrz,....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hatsieflatsie
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15-09 10:32
Steelo schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 00:59:
Het enige minpuntje op dit moment van de NEO coin is dat het gekoppeld is aan de Bitcoin en er helaas nog geen exchange is waar je NEO kan omzetten in fiat/cash money.
Jawel, in CNY.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steelo

Steelo

040 - Ole Ole Ole

haha ja, had het al geedit...

Ltrz,....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BabyRattle
Daarom is het zo belangrijk om te spreiden met enige longterm holds en niet alles op 1 munt.

Er werden gewoon happen van 15 tot 20 btc neo aankopen gedaan in korte tijd waardoor de munt met bijna anderhalve euro omhoogschoot meerdere keren . Kleine eerste neo investering op 5x inmiddels en grote op 2x

Net als mijn voorspelling van ether 18 naar 100+ heb ik eenzelfde gevoel bij deze neo.
Maargoed das mijn persoonlijke mening na langdurig onderzoek. Do your own homework

Red pulse ico is eerste ico die op neo chain start. Volgens mij begon dat ook met ico start begin v h jaar bij ether? ^.^

[ Voor 6% gewijzigd door BabyRattle op 11-08-2017 01:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anboni
BabyRattle schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 00:41:
Ben positief over de economie in de wereld crisis voorbij lage spaarrentes en iedereen die massaal aan de cryptocurrencies gaat.
Misschien dat je je toch nog even wat meer moet inlezen op economische theorieen enzo (en als je toch aan het lezen bent, neem de tulpenmanie ook even mee) ;) Uiteindelijk zijn cryptocurrencies toch alleen maar waard wat ertegenover kan staan en dat is in essentie alleen maar vertrouwen. Op een gegeven moment is dat "op" en dan blijft er "iemand" zitten met een heleboel waardeloze cijfertjes.

Cryptocurrency is hartstikke leuk, maar - het zal vast eerder in dit topic al herhaaldelijk gezegd zijn - er zit een risico aan. Doe het dus alleen met geld wat je echt over hebt. Geld waarvan je, als je het opeens niet meer hebt, je schouders over kunt ophalen, maar dat verder geen invloed heeft op je leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BabyRattle
Bewust zijn over de risicos ben ik zeker. Maar correcties zijn er altijd.

Ik zet met mijn verstand liever in op crypto wetende dat nieuws snel gaat. Dan in het casino met gegarandeerd verlies op lange termijn of de lotto oid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
BabyRattle schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 01:07:
Daarom is het zo belangrijk om te spreiden met enige longterm holds en niet alles op 1 munt.
Ben het hier niet helemaal mee eens als longtime btc hodler :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ica1984
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 15:04
(jarig!)
bij een SEPA withdrawal op Kraken moet je een bank account toevoegen, bij adres wat hebben jullie daar ingevuld?
een kantoor in de plaats waar je woont of hoofdkantoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BabyRattle
Bcc had ook de plek in jou geval kunnen overnemen.. dan zat je als je niet op een bcc exchange zat.

Ook met procentuele stijgingen leveren goede sterke altcoins meer op. Bijv de afgelopen 6maanden is neo x84 gegaan.Waar bitcoin uhm 2 x over de kop is gegaan?

Had je er 10000 ingestopt in neo begin v h jaar dan zat je nu op 840000 euro + niet te vergeten het dividend GAS. Dat dagelijk geproduceerd word. Te berekenen op neotogas.com

En ja uit mijn research zal hoogstwaarschijnlijk de neo in de top 5 komen. Reken maar uit als neo in het 20b market zou komen. Dan kan je nog eens x10 a x12 rekenen. Dan zit ik als dat gebeurt met mn cocktail op het strand . Neo is dash en iota al voorbij in korte tijd.

[ Voor 48% gewijzigd door BabyRattle op 11-08-2017 01:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anboni
ica1984 schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 01:17:
bij een SEPA withdrawal op Kraken moet je een bank account toevoegen, bij adres wat hebben jullie daar ingevuld?
een kantoor in de plaats waar je woont of hoofdkantoor?
Ik heb adres hoofdkantoor ingevuld, is nu twee keer goed gegaan, binnen 24 uur bijgeschreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
BabyRattle schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 01:20:
Bcc had ook de plek in jou geval kunnen overnemen.. dan zat je als je niet op een bcc exchange zat.

Ook met procentuele stijgingen leveren goede sterke altcoins meer op. Bijv de afgelopen 6maanden is neo x84 gegaan.Waar bitcoin uhm 2 x over de kop is gegaan?

Had je er 10000 ingestopt in neo begin v h jaar dan zat je nu op 840000 euro + niet te vergeten het dividend GAS. Dat dagelijk geproduceerd word. Te berekenen op neotogas.com

En ja uit mijn research zal hoogstwaarschijnlijk de neo in de top 5 komen. Reken maar uit als neo in het 20b market zou komen. Dan kan je nog eens x10 a x12 rekenen. Dan zit ik als dat gebeurt met mn cocktail op het strand . Neo is dash en iota al voorbij in korte tijd.
Vergeet niet om bij je belastingaangifte dit te vermelden in box 3, overige bezittingen.
Ik doe dat al jaren, toen er nog geen neo, dash of iota bestond. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die gebruik ik zelf niet, maar het lijkt een dienst als ShapeShift? Die gebruik ik wel af en toe omdat die ingebakken zit in mijn wallet (Exodus). Vooral vanwege het gebruiksgemak want ik heb op alle exchanges wel een account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefan1988
Afbeeldingslocatie: https://thumb.ibb.co/bSMM7F/DGp_r25_XUAE2r_LN_tn.jpg

SiaCoin heeft vannacht zijn bodem bereikt. Strong support @ 230 satoshi.
Qua volume aan het stijgen, staat weer in de top 10 volume in polo.

[ Voor 43% gewijzigd door stefan1988 op 11-08-2017 07:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ybos
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 22-09 21:21
BTC zit zowel tegen de 3000 euro grens als de 3500 dollar grens. Benieuwd of dat nog wat doet of hij gewoon doorstijgt (weekenddip anyone :? )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Team-RiNo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 16:33
ybos schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 08:12:
BTC zit zowel tegen de 3000 euro grens als de 3500 dollar grens. Benieuwd of dat nog wat doet of hij gewoon doorstijgt (weekenddip anyone :? )
Geen weekenddip in augustus, dit is de maand van de crypto.

5440Wp O/W op plat dak | 3MXM52N2V1B8 i.c.m. 1xFTXM35M2V1B + 2xFTXM25M2V1B | RTX4090+7800X3D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.
stefan1988 schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 07:32:
[afbeelding]

Wel interessant. Ik lees in veel slacks namelijk het advies om juist uit SC te stappen. Dit vanwege het extreme succes van de Filecoin ICO (investering + ICO al meer dan 250 miljoen dollar opgehaald) . Een flink aantal mensen lijkt er van overtuigd te zijn dat Filecoin met hun project, team en investeerders de andere distributed storage projecten buitenspel gaat zetten en zelfs de gewone cloudstorage markt aan kan gaan pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelledb
Ik heb inmiddels ook maximaal lenen aangezet op mijn studiefinanciering om te investeren in crypto. Toch wel aardig van de overheid dat dat kan met 0% rente :)

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Ascension
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 20:18
jelledb schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 08:23:
Ik heb inmiddels ook maximaal lenen aangezet op mijn studiefinanciering om te investeren in crypto. Toch wel aardig van de overheid dat dat kan met 0% rente :)
Oef, speculeren met geleend geld....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JJ16v
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-08 09:55
Ascension schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 08:24:
[...]

Oef, speculeren met geleend geld....
hehe als het niet goed uitpakt gewoon 15 jaar in bijstand en dan ben je er vanaf :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crasheeee
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 19:41
Geld lenen om te speculeren? Ik wens je de beste rendementen van de wereld toe, maar als er iets ontzettend risicovol is dan is het wel geld stoppen in cryptocurrencies.

Niet heel erg slim, maar goed, zolang het goed gaat is er niks aan de hand :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rookert25
Google even op Dexia en schade en huilende mensen en bedenk dat het om echt geld gaat; je moet het kunnen missen mocht vandaag de boel in elkaar storten of gejat worden.

Ben benieuwd hoeveel mensen in de onderwereld nu weer vies rijk aan het worden zijn met zwart geld.

Overigens interssant dat marketcap van hele markt al 24 uur vrijwel gelijk is rond 124 mld, nog geen extra geld in de markt vanwege NEO-hype, wellicht dit weekend als mensen tijd hebben of als de SEPA transacties binnen zijn?

[ Voor 17% gewijzigd door Rookert25 op 11-08-2017 08:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Team-RiNo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 16:33
Die 0% is leuk maar het heeft tegenwoordig ook invloed op je mogelijkheden om een hypotheek te krijgen. Veel coins zijn flink gestegen recent dus de kans op een daling wordt steeds groter.

5440Wp O/W op plat dak | 3MXM52N2V1B8 i.c.m. 1xFTXM35M2V1B + 2xFTXM25M2V1B | RTX4090+7800X3D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFox1980
Verwijderd schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 08:17:
.
[...]

Wel interessant. Ik lees in veel slacks namelijk het advies om juist uit SC te stappen. Dit vanwege het extreme succes van de Filecoin ICO (investering + ICO al meer dan 250 miljoen dollar opgehaald) . Een flink aantal mensen lijkt er van overtuigd te zijn dat Filecoin met hun project, team en investeerders de andere distributed storage projecten buitenspel gaat zetten en zelfs de gewone cloudstorage markt aan kan gaan pakken.
Dat is een beetje de hype die ze op deze manier gecreeërd hebben. Door alleen grote bedrijven te laten participeren. Ik krijg nog niet echt ontdekt waar ze zich in onderscheiden, maar ik heb weinig tijd vandaag, moet het halve land rond. Wat wel jammer is is dat er weer een bedrijf is die dit gaat doen. Zijn er een beetje veel op deze manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22:59

Hoogie2004

Whohooooo

stefan1988 schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 07:32:
[afbeelding]

Ik ben wel benieuwd of dit nog wat gaat doen, heb er een hard hoofd in met het hele FileCoin verhaal..

Daarnaase, NEO is trouwens echt belachelijk momenteel, gewoon ziek hoe hard die gegaan is de laatste paar dagen....

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guff_
  • Laatst online: 18:21
Nou...dankzij NEO sta ik nu op >100% winst sinds ik anderhalve maand geleden begonnen ben met cryptocurrency
Veel treintjes gemist, had ook op 1000% kunnen staan 8)7
Vreemde is .. van de 100% winst is 80% door op ATH's te kopen :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22:59

Hoogie2004

Whohooooo

Guff_ schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 08:48:
Nou...dankzij NEO sta ik nu op >100% winst sinds ik anderhalve maand geleden begonnen ben met cryptocurrency
Veel treintjes gemist, had ook op 1000% kunnen staan 8)7
Vreemde is .. van de 100% winst is 80% door op ATH's te kopen :o
Same here :)

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ16v
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-08 09:55
Sta nu ook weer op flinke winst na het goed maken van EOS op zowat ATH te kopen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Orangelights23
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 20:13
Had ik maar, had ik maar... Als ik alle coins had verkocht die op verlies stonden en het resterende BTC in NEO gestopt, had ik het meer dan goed gemaakt. Maar ik ben nu ook heel tevreden, 50% winst binnen een dag en eerder deze week 40% gehaald, beide op NEO.

Nu leeft het ook heel erg op mijn werk en iedereen roept van alles. Niemand had CVC en OMG eerder gevonden, behalve toen ze in de top 10 verschenen op Bittrex. Waar halen jullie de informatie vandaan? En voor degene die eerder in NEO zijn gestapt (eerder als in vóór afgelopen week :)), waar vonden jullie de informatie? Natuurlijk heb je alle fora, maar het is af en toe lastig om te filteren en tijdig de pareltjes te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rookert25
Orangelights23 schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 08:55:
Had ik maar, had ik maar... Als ik alle coins had verkocht die op verlies stonden en het resterende BTC in NEO gestopt, had ik het meer dan goed gemaakt. Maar ik ben nu ook heel tevreden, 50% winst binnen een dag en eerder deze week 40% gehaald, beide op NEO.

Nu leeft het ook heel erg op mijn werk en iedereen roept van alles. Niemand had CVC en OMG eerder gevonden, behalve toen ze in de top 10 verschenen op Bittrex. Waar halen jullie de informatie vandaan? En voor degene die eerder in NEO zijn gestapt (eerder als in vóór afgelopen week :)), waar vonden jullie de informatie? Natuurlijk heb je alle fora, maar het is af en toe lastig om te filteren en tijdig de pareltjes te vinden.
ANTshares hier gevonden, stond op $ 1.20 toen, pas ingestapr op $8 helaas.

Het is niet te bepalen wat wel kapitaal aantreft en niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefan1988
FireFox1980 schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 08:41:
[...]

Dat is een beetje de hype die ze op deze manier gecreeërd hebben. Door alleen grote bedrijven te laten participeren. Ik krijg nog niet echt ontdekt waar ze zich in onderscheiden, maar ik heb weinig tijd vandaag, moet het halve land rond. Wat wel jammer is is dat er weer een bedrijf is die dit gaat doen. Zijn er een beetje veel op deze manier.
Filecoin is een copy van SiaCoin. Alleen Filecoin is op dit moment enkel alleen een whitepaper :X
https://arstechnica.com/i...-that-doesnt-exist/?amp=1

SiaCoin heeft een groot aantal nodes wat zich snel uitbreid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FireFox1980 schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 08:41:
[...]

Misschien kan daar juist het verschil wel eens in zitten. In de 'hype'. Van de andere distributed storage projecten heb ik me altijd afgevraagd hoe ze deze in hemelsnaam aan het grote publiek gaan verkopen. De prijzen voor het gebruik van het platform liggen vaak hoger dan bij Dropbox, Google Drive, etc. en het gebruiksgemak valt ook nog erg tegen. Daarnaast heeft de gewone burger nog nooit van deze projecten gehoord. Waarom zouden ze deze dan gaan gebruiken?

Ik heb mijzelf niet in het de techniek verdiept maar van andere mensen (die er imo wel verstand van hebben) is het product veelbelovend. Doordat ze zoveel geld ophalen kunnen ze het straks ook gaan promoten en verkopen. Filecoin heeft volgens mij heel goed gekeken naar de markt en de huidige distributed storage projecten en vervolgens geanalyseerd hoe ze het (vooral marketing technisch) beter kunnen doen.

Ik denk trouwens dat dat een trend wordt die we meer gaan zien in cryptoland. Analyseer bepaalde projecten en doe het vervolgens beter. (Of doe hetzelfde maar zorg er voor dat je het beter weet te verkopen.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guff_
  • Laatst online: 18:21
Orangelights23 schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 08:55:

Inderdaad !
Van de hele top 10 a 20 zie ik, behalve NEO, weinig coins snel 100% doen.
Dus het is zoeken naar pareltjes in de rest van de top 100

Misschien leuk om een polletje te (blijven) hebben : welke coin in de top 100 zie je het snelst 100% doen ;)
Pagina: 1 ... 57 ... 111 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~[font=,24]ZERO TOLERANCE! LEES DIT EERST VOOR JE POST!~[/]
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.

Wat willen we hier niet zien?
  • Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.). Plaats die in Bitcoin (en overige cryptocurrencies) topic - deel 2
  • Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
  • Crypto en belasting. Hier offtopic, kan worden besproken in het bovengenoemde topic. Suggesties om te frauderen (zoals hiet niet netjes opgeven van je vermogen) worden niet gewaardeerd.
  • Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
  • Linkdrops. Begeleid links naar grote lappen tekst of video met een korte samenvatting (als die niet al gegeven is). Als jij iets interessant vindt om te delen, zeg er dan bij waarom je het interessant vindt.
  • Referrals. Ten overvloede, want dit staat ook in het algemene beleid van GoT.
  • Slowchat. Dit betreft dus óók reacties als "Bitcoin nu op $2800", "ETH daling is ingezet" , "To the moon!" en meer van zulks. Er is een speciaal Slack kanaal opgezet door de community waar veel van de hier actieve posters te vinden zijn: click
~[font=,16]Posts die hieraan voldoen worden vanaf nu zonder pardon en zonder notificatie verwijderd, sancties volgen bij herhaling.~[/]

Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om :).