[ZT] Cryptocurrencies - handel & koers #4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 58 ... 111 Laatste
Acties:
  • 940.830 views

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online
jelledb schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 08:23:
Ik heb inmiddels ook maximaal lenen aangezet op mijn studiefinanciering om te investeren in crypto. Toch wel aardig van de overheid dat dat kan met 0% rente :)
:X

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpyroTechnik
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 27-03 22:31
Guff_ schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 08:48:
Nou...dankzij NEO sta ik nu op >100% winst sinds ik anderhalve maand geleden begonnen ben met cryptocurrency
Veel treintjes gemist, had ook op 1000% kunnen staan 8)7
Vreemde is .. van de 100% winst is 80% door op ATH's te kopen :o
In juni ingestapt op ETH (die vervolgens keihard onderuit ging). Nu twee maanden later wat heen en weer geschoven naar o.a. NEO, STRAT en OMG met een mooie 125% winst :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adnanos
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 06-06-2024
Ik ben ongeveer 3 weken geleden ingestapt en 50% winst. Ik denk dat ik wat beginnersgeluk heb gehad door op het juiste moment in te stappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Begin deze week ingestapt op NEO met de helft van mijn portfolio. Nu meer dan 100% winst. Gaat goed dus.

De andere coins _ ETH /Strat/XEM _ enkele procenten naar boven. Mijn inziens blijft het onderbuik gevoel en geluk hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CasGas
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10:38

CasGas

.

Zo, nu lekker veel winst op NEO dus die maar meteen verkocht, winst is winst en als ik zo de trend bekijk vermoed ik niet dat dat heel lang door kan gaan, even wachten op die dip en dan weer verder gaan.

Sony A7III | Sony a6300 | Sony ZV-E1 | 12 2.0 | 21 1.4 | 24 1.4 | 35 2.8 | 50 1.4 | 135 1.8 | 16-28 2.8 | 16-70 4 | 28-75 2.8 | 70-200 2.8 II |

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21:06
Grappig om weer te constateren dat iedereen het hier heeft over winst.. als je niet bent uitgestapt en naar fiat bent gegaan heb je niets.

Snap het wel, de verleiding om zo te denken komt heel snel om de hoek, maar als morgen de boel weer als pudding in elkaar zakt zeg je: "was ik maar uitgestapt op ath" een coin die op een dag van 20 usd naar 40 usd gaat, dan komt er een correctie. De bubbel is weer lustig aan het vollopen totdat ie weer knapt, net als 2 a 3 weken geleden en de periode ervoor..

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Naast het juiste moment om in te stappen is ook het juiste moment om uit te stappen interessant.
Of lange termijn laten staan, maar dan vraag ik me af of BTC niet een betere keuze is dan ETH/NEO/CVC/OMG etc.

-wat loewie zegt dus-

[ Voor 5% gewijzigd door Viper® op 11-08-2017 09:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFox1980
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 10-12-2018
Verwijderd schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 09:02:
[...]

Misschien kan daar juist het verschil wel eens in zitten. In de 'hype'. Van de andere distributed storage projecten heb ik me altijd afgevraagd hoe ze deze in hemelsnaam aan het grote publiek gaan verkopen. De prijzen voor het gebruik van het platform liggen vaak hoger dan bij Dropbox, Google Drive, etc. en het gebruiksgemak valt ook nog erg tegen. Daarnaast heeft de gewone burger nog nooit van deze projecten gehoord. Waarom zouden ze deze dan gaan gebruiken?

Ik heb mijzelf niet in het de techniek verdiept maar van andere mensen (die er imo wel verstand van hebben) is het product veelbelovend. Doordat ze zoveel geld ophalen kunnen ze het straks ook gaan promoten en verkopen. Filecoin heeft volgens mij heel goed gekeken naar de markt en de huidige distributed storage projecten en vervolgens geanalyseerd hoe ze het (vooral marketing technisch) beter kunnen doen.

Ik denk trouwens dat dat een trend wordt die we meer gaan zien in cryptoland. Analyseer bepaalde projecten en doe het vervolgens beter. (Of doe hetzelfde maar zorg er voor dat je het beter weet te verkopen.)
De gewone burger heeft ook nog nooit van Filecoin gehoord. De gewone burger heeft hooguit ooit van Bitcoin gehoord. Als je Sia niet aan ze verkocht krijgt krijg je dit ook niet aan ze verkocht, als er weinig onderscheid in zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Ik heb mijn GAS en Neo vanochtend weer teruggezet naar BTC. Inleg verdubbeld, meer dan tevreden :)

Bij een hype als Neo heb ik het gevoel dat ALS er eenmaal paniek uitbreekt het ook heel snel kan kelderen. Dat ben ik graag voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maomanna
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 22-09 00:41
waar kan je je gas terug vinden? moet de neo dan ook op een exchange staan die gas verhandeld?

https://pvoutput.org/intraday.jsp?id=102416&sid=90116

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

loewie1984 schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 09:18:
Grappig om weer te constateren dat iedereen het hier heeft over winst.. als je niet bent uitgestapt en naar fiat bent gegaan heb je niets.

Snap het wel, de verleiding om zo te denken komt heel snel om de hoek, maar als morgen de boel weer als pudding in elkaar zakt zeg je: "was ik maar uitgestapt op ath" een coin die op een dag van 20 usd naar 40 usd gaat, dan komt er een correctie. De bubbel is weer lustig aan het vollopen totdat ie weer knapt, net als 2 a 3 weken geleden en de periode ervoor..
Klopt, maar ik ben er bij verschillende coins te vroeg uitgestapt nadat die ook enorme stijgingen hadden gehad. Zie ETH / BTC / LTC en zo nog meer. Ik hoop nu op meer gelukt maar ben het met je eens dat er van winst geen sprake is zolang het nog in de coins zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adnanos
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 06-06-2024
Ik probeer de NEO wallet de installeren, maar dat synchroniseren duurt zo lang. Ik heb mijn pc vannacht aan laten staan en nog altijd is hij bezig. Nog iemand hier last van gehad?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nap
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Nap

Luuk schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 09:24:
Ik heb mijn GAS en Neo vanochtend weer teruggezet naar BTC. Inleg verdubbeld, meer dan tevreden :)

Bij een hype als Neo heb ik het gevoel dat ALS er eenmaal paniek uitbreekt het ook heel snel kan kelderen. Dat ben ik graag voor.
Verstandig, bij zo'n piek kan het bijna niet anders dan weer instorten (NEO ws rond 20-25). Als er zo veel mensen instappen op ATH, en je hoort niemand zijn twijfels hebben, gaat het verkeerd, al zo vaak gezien met crypto.

Heb gisteren ook maar wat NEM (all time high van +-18 naar 24 ct) /ETH (piek van deze week) uit laten cashen, en ga hier lekker op vakantie van. Eten/drinken is toch iets tastbaarder dan je schermpje op je blockfolio :)

Tx to: @internetofshit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CasGas
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10:38

CasGas

.

Atiilaa schreef op zondag 9 juli 2017 @ 00:52:
Hebben jullie van Verge (XVG) gehoord ? ik raad het iedereen aan die winst wilt maken ;)
Top Dev en veel belovend ;)
Ik zit eens rond te kijken naar Verge, maar daar is best weinig van overgebleven..

Sony A7III | Sony a6300 | Sony ZV-E1 | 12 2.0 | 21 1.4 | 24 1.4 | 35 2.8 | 50 1.4 | 135 1.8 | 16-28 2.8 | 16-70 4 | 28-75 2.8 | 70-200 2.8 II |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
Adnanos schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 09:28:
Ik probeer de NEO wallet de installeren, maar dat synchroniseren duurt zo lang. Ik heb mijn pc vannacht aan laten staan en nog altijd is hij bezig. Nog iemand hier last van gehad?
Alleen ervaring met de Ethereum wallet, deze gebruikte een sync tool om de hele blockchain binnen te halen.
Je kon ook opstarten met een -lightchain commando. De blockchain was dan ongeveer 200 Mb, anders 30+ Gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orangelights23
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 20:13
Vreemd, ik zette een verkooporder op Bittrex voor NEO klaar op ongeveer 10% beneden de huidge prijs, zie ik net dat hij is verkocht terwijl hij nooit de prijs heeft aangetikt... Mijn Actual Rate is niet de prijs die ik heb gevraagd. Iemand een idee wat er is gebeurd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yozd1982
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 18-01-2024
CasGas schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 09:35:

Ik zit eens rond te kijken naar Verge, maar daar is best weinig van overgebleven..
Zit zelf redelijk diep in Verge. Heb het maar als een verliespost geaccepteerd.

De main developer wordt op reddit en bitcointalk helemaal kapot gemaakt. Meer prioriteit voor merchandise ipv development bijvoorbeeld. En ook worden er vraagtekens geplaatst bij de anonimiteit. Het is enkel ip verbergen, maar dat staat niet gelijk aan anonimiteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ybos
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 22-09 21:21
Luuk schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 09:24:
Vind je dat niet wat tricky :?

BTC tikt ook weer een ATH aan. Ik heb voor de zekerheid even veiliggesteld. Zou mij niet verbazen als de BTC weer een tik(je) krijgt. Alhoewel de dollarkoers inmiddels gewoon de 3500 gepasseert is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpyroTechnik
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 27-03 22:31

Klopt, ik denk ook inderdaad dat de meeste het over theoretische winst hebben. Ik zit er voornamelijk voor de lange termijn in. Daarnaast ga ik er vanuit dat ik mijn initiële investering kwijt ben. Lekker op een Ledger zetten en HODL'en

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Niet online
ybos schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 09:40:
[...]

Vind je dat niet wat tricky :?

BTC tikt ook weer een ATH aan. Ik heb voor de zekerheid even veiliggesteld. Zou mij niet verbazen als de BTC weer een tik(je) krijgt. Alhoewel de dollarkoers inmiddels gewoon de 3500 gepasseert is!
Nee, ik heb binnen 3 dagen mijn geld verdubbeld. Daar vind ik niks tricky aan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ybos
Luuk schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 09:45:
[...]

Nee, ik heb binnen 3 dagen mijn geld verdubbeld. Daar vind ik niks tricky aan.
Daar kan ik weinig tegen inbrengen :P
Lekker bezig!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
SpyroTechnik schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 09:43:
[...]

Klopt, ik denk ook inderdaad dat de meeste het over theoretische winst hebben. Ik zit er voornamelijk voor de lange termijn in. Daarnaast ga ik er vanuit dat ik mijn initiële investering kwijt ben. Lekker op een Ledger zetten en HODL'en
Tja, over je spaargeld krijg je al niks meer, nog even en je moet gaan betalen om geld te hebben. Dan maar een deel daarvan in cryptocurrency.
als je lange termijn gaat is daytrading of het constant volgen van de ups en downs eigenlijk ook niet interessant.
Over een jaar nog eens kijken waar het op staat. Juist die ATH, selling frenzy, dumps en hype word je onrustig van. Vroeger in aandelen gehandeld en ik had hier ook enorm last van, toch constant nieuws volgen en alles standen checken. Geen fijn 'rustig' leven vond ik zelf. Merk dat ik dit weer heb met crypocurrency, terwijl het eigenlijk een soort pensioen investering zou moeten zijn.
Ik ga het nog eens aankijken allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannelini
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 04-06 10:38
Wakker worden met een 70% change op Civic (CVC) terwijl ik daar met een klein beetje ben ingestapt eergisteren. Leuk hoor. Gelijk weer verkocht die handel. _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

FireFox1980 schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 09:21:
[...]

De gewone burger heeft ook nog nooit van Filecoin gehoord. De gewone burger heeft hooguit ooit van Bitcoin gehoord. Als je Sia niet aan ze verkocht krijgt krijg je dit ook niet aan ze verkocht, als er weinig onderscheid in zit.
Nee natuurlijk niet. Hoelang bestaat SC en hoeveel mensen in je omgeving gebruiken het? Of Storj? Filecoin heeft nog geen product. Maar ze creëren hype. Halen nu bakken met geld binnen en kunnen het daarom straks promoten en verkopen aan de gewone gebruiker. Eigenlijk moet de gebruiker straks niet eens doorhebben dat ze een blockchain product gebruiken.

Ik probeer Filecoin hier niet te verkopen/verdedigen. Heb er zelf ook niet in geïnvesteerd. Denk alleen dat ze slim (slinks?) bezig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I-King
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:35
Orangelights23 schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 09:39:
Vreemd, ik zette een verkooporder op Bittrex voor NEO klaar op ongeveer 10% beneden de huidge prijs, zie ik net dat hij is verkocht terwijl hij nooit de prijs heeft aangetikt... Mijn Actual Rate is niet de prijs die ik heb gevraagd. Iemand een idee wat er is gebeurd?
Heb je een conditional prijs gebruikt? Die moet je gebruiken, anders verkoopt Bittrex direct. Je verkooporder is eigenlijk een minimumprijs, die dus voor een ongeveer 10% hogere prijs is verkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digitalb
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-07 23:45
Een verkoop order onder de huidige prijs?
Met een bord erbij "Uitverkoop" ?
Natuurlijk is dat zo verkocht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElectronLion
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 27-02-2022
Heb je nog meer in de aanbieding? 8)

Of bedoel je iets anders? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orangelights23
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 20:13
I-King schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 09:56:
[...]

Heb je een conditional prijs gebruikt? Die moet je gebruiken, anders verkoopt Bittrex direct. Je verkooporder is eigenlijk een minimumprijs, die dus voor een ongeveer 10% hogere prijs is verkocht.
Heb ik zeker gebruikt, maar ik zie al dat ik per ongeluk twee pagina's open had staan en de verkooporder in het ene scherm en de prijs in de andere... Lekker kansloos, haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReynaertS
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 12-08-2022
Iemand die handelt via Bitfinex?
Hoe zijn de fees daar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maomanna
altijd die stomme gedachten, wordt er een hoop NEO gedumpt, prijs gaat omlaag, gelijk de gedachte! hey de correctie!!, verkopen! verkocht (wel met "winst") om te zien dat hij daarna weer lekker om hoog gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mysteriouz
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 21:25

Het is ook bijzonder om op te merken hoe iedereen weer uit z'n holletje komt om te roepen over de gouden bergen en zelfs het ''investeren'' van geleend geld in Crypto voorbij komt.

Wat er nu met NEO gebeurt is naar mij inziens (en ik denk dat van velen) niet normaal. Geniet er van, pak je winst op het goede moment, want die correctie gaat er natuurlijk komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Applesauce
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 13-01 14:34
ReynaertS schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 10:13:
Iemand die handelt via Bitfinex?
Hoe zijn de fees daar?
https://www.bitfinex.com/fees

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReynaertS
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 12-08-2022

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• keest12
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 06-12-2023
Mysteriouz schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 10:15:
[...]

Het is ook bijzonder om op te merken hoe iedereen weer uit z'n holletje komt om te roepen over de gouden bergen en zelfs het ''investeren'' van geleend geld in Crypto voorbij komt.

Wat er nu met NEO gebeurt is naar mij inziens (en ik denk dat van velen) niet normaal. Geniet er van, pak je winst op het goede moment, want die correctie gaat er natuurlijk komen.
Misschien ben ik naief maar NEO heeft zoveel gelijkenissen met het proces van Ethereum voorheen. Je kunt je winsten inderdaad pakken, maar vergeet niet dat NEO niet zomaar een 1 in een dozijn coin is. Voor je het weet is de trein alweer full speed onderweg naar de volgende halte. Dit is gewoon een coin die dit jaar makkelijk de 100 dollar aan kan gaan tikken.

Op de ICO's na, die er nog echt wel in grote getalen gaan komen, doet NEO weinig onder voor Ethereum. Met die kracht en de enorme hype erachter kan de prijs van NEO sneller dan je denkt op gelijk niveau zijn met Ethereum. Ik ga in ieder geval het risico niet nemen voor een beetje winst om vervolgens de trein te missen voor de rest van de helse rit.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Guff_
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 18:21
keest12 schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 10:27:
[...]

Misschien ben ik naief maar NEO heeft zoveel gelijkenissen met het proces van Ethereum voorheen. Je kunt je winsten inderdaad pakken, maar vergeet niet dat NEO niet zomaar een 1 in een dozijn coin is. Voor je het weet is de trein alweer full speed onderweg naar de volgende halte. Dit is gewoon een coin die dit jaar makkelijk de 100 dollar aan kan gaan tikken.

Op de ICO's na, die er nog echt wel in grote getalen gaan komen, doet NEO weinig onder voor Ethereum. Met die kracht en de enorme hype erachter kan de prijs van NEO sneller dan je denkt op gelijk niveau zijn met Ethereum. Ik ga in ieder geval het risico niet nemen voor een beetje winst om vervolgens de trein te missen voor de rest van de helse rit.
Zo zie ik hem ook!
Op 30 zag je terugval naar 20 en nu op 40 naar 30
Over paar weken zie je een terugval van 100 naar 90 :9
HODL !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitashi
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 21:07
[...]

Precies dit inderdaad, gisterochtend werd ik belachelijk gemaakt met de vraag hoe NEO kopen precies in zijn werk ging:
Mirved schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 09:31:
[...]

Stap 1: koop op all time high na dagen van pump
Stap 2: Zie hoe vroege instappers dumpen
Stap 3: verkoop met verlies
Gelukkig hielpBartske mij gister door mij te wijzen op Bitonic waardoor ik binnen een paar uur NEO's gekocht had. Via Kraken ging het dagen duren en had ik de hele pump van gister al gemist ;).
Tuurlijk kan het over een paar dagen onder het bedrag van gisterochtend zitten, maar dat geloof ik niet zo snel.
Probleem is nu wel dat ik XX.05 NEO heb, als ik dit op een offline wallet zet heb ik XX.1 NEO nodig, anders gaat er 1 NEO verloren. Misschien toch maar een klein beetje traden, of nog een beetje bijkopen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mitashi schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 10:53:

Gelukkig hielpBartske mij gister door mij te wijzen op Bitonic waardoor ik binnen een paar uur NEO's gekocht had. Via Kraken ging het dagen duren en had ik de hele pump van gister al gemist ;).
Tuurlijk kan het over een paar dagen onder het bedrag van gisterochtend zitten, maar dat geloof ik niet zo snel.
Probleem is nu wel dat ik XX.05 NEO heb, als ik dit op een offline wallet zet heb ik XX.1 NEO nodig, anders gaat er 1 NEO verloren. Misschien toch maar een klein beetje traden, of nog een beetje bijkopen..
Je kan dan toch ook 9.1 withdrawen en dan 0.95 laten staan (als je 10.05 zou hebben)? Dat beetje laten staan zal ook niet onoverkomelijk zijn lijkt me?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• keest12
Mitashi schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 10:53:
[...]

Precies dit inderdaad, gisterochtend werd ik belachelijk gemaakt met de vraag hoe NEO kopen precies in zijn werk ging:

[...]

Ach daar zou ik me niet druk om maken, desnoods minimaal bijkopen zodat je wel XX.1 hebt. Heb ik van de week ook gedaan, aangezien ik precies een rond getal had, terwijl ik extra nog 0,1 nodig had. Punt is dat je aanboord zit van de raket naar Pluto. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rouge Baste
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18-09 07:37
Even een noob vraag maar is de USDT op Bittrex te gebruiken als fiat? Wat ik heb kunnen vinden is deze vrijwel gelijk aan de US dollar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastForwardNL
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 21:46
Denken jullie dat "de dip" nog gaat komen? BTC is vanmorgen door $3500 en €3000 gegaan.

Voor m'n gevoel is alles te snel gestegen de afgelopen week en heb mijn winst dan ook gepakt. Echter twijfel ik om weer in te stappen..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ica1984
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 15:04
keest12 schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 10:56:
[...]

Ach daar zou ik me niet druk om maken, desnoods minimaal bijkopen zodat je wel XX.1 hebt. Heb ik van de week ook gedaan, aangezien ik precies een rond getal had, terwijl ik extra nog 0,1 nodig had. Punt is dat je aanboord zit van de raket naar Pluto. :9
begrijp me niet verkeerd, zit ook in de NEO en hoop dat hij het goed gaat blijft doen, maar "raket naar Pluto".... al eens wezen kijken bij de Lamborghini dealer 8)7

laten we wel een beetje realistisch blijven, het kan alle kanten op gaan

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• keest12
Rouge Baste schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 11:03:
Even een noob vraag maar is de USDT op Bittrex te gebruiken als fiat? Wat ik heb kunnen vinden is deze vrijwel gelijk aan de US dollar?
USDT is ook een cryptocoin die kunstmatig gelijk wordt gehouden aan de USD. Je kunt het dus als fiat gebruiken, maar het is niet echt fiat. Zit dus ook weer wat extra risico aan vast volgens de die hard traders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keest12
ica1984 schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 11:05:
[...]

begrijp me niet verkeerd, zit ook in de NEO en hoop dat hij het goed gaat blijft doen, maar "raket naar Pluto".... al eens wezen kijken bij de Lamborghini dealer 8)7

laten we wel een beetje realistisch blijven, het kan alle kanten op gaan
Exact, het kan alle kanten opgaan. Wij Nederlanders zijn natuurlijk down to earth en rekenen ons niet vroeg rijk, maar er zit zoveel kracht achter NEO.

Ik zit in meerdere crypto-communities bestaande uit duizenden mensen. Als je ziet wat een passie er bij duizenden mensen is over NEO, en dat NEO hard aan de weg blijft timmeren met marketing. Gister nog een artikel in Forbes etc.

De tech is zwaar in orde, de community en hype is er. Bij elke prijsgroei komt de munt bij meer mensen op de radar die de verhalen van Bitcoin en Ethereum ook kennen natuurlijk. De formule is in orde, nu hoeft enkel het vuurtje nog aangestoken te worden. En ja, Ethereum heeft laten zien dat het ontzettend snel kan gaan in cryptoland.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Mirved
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09-09 14:09
[...]

Hype op basis van wat. Ik heb nog van niemand in een inhoudelijk verhaal gelezen waarom NEO een even groot succes zal worden als ETH.

Vertel mij het volgende:
1: hoeveel grote bedrijven steunen NEO?
(google eens bijv. ETH alliance)

2: Hoeveel developers en independent projecten zijn er bezig voor Neo?
ETH 35.000+

3: Wat is de track record van de core developers van NEO?
Vitalik en co hebben zich al ruim bewezen. Vitalik bijv. in het BTC ecosysteem

4: Welke unieke functies heeft NEO? Wat voegen zij toe wat niet nu al kan met ETH?

5a: "Het wordt groot in China verhaal" China is nog steeds een relatief arm land. Er zijn meer mensen in het westen die geld te besteden hebben om te investeren in Crypto dan in China. Waarom gok je op een chinese coin terwijl je veel beter op een wereldwijde markt kan gokken. Dan heb ik het niet eens erover gehad dat de rijke chinezen die nu investeren in Crypto dit jusit doen om hun geld weg te halen van de chinese Staatscontrole. Een coin zoals NEO is hetgeen waar ze juist niet op zitten te wachten.

5b: "Het wordt groot in china onder bedrijven.". Waarom zouden bedrijven die genoeg kennis in dienst hebben zichzelf beperken door hun backend te laten draaien op een platform dat alleen in China ondersteund wordt. Hiermee sluiten deze bedrijven zichzelf af van integratie met de rest van de wereld. We zien nu toch ook dat Chinese bedrijven gewoon westerse backend technieken gebruiken (Apache, AZURE, HTML, TCP/IP, PHP, LINUX etc) waarom zouden ze nu opeens kiezen voor een chinees platform?

5C: "Het wordt wereldwijd groot". Zoals eigenlijk al hierboven aangesneden. Welke chinees platform/techniek is ooit in het westen doorgebroken? Westerse bedrijven gaan gewoon een westers platform gebruiken. Al helemaal door de Chinese staatscontrole. Chinese bedrijven zullen gewoon de standaarden gaan gebruiken die de rest van de wereld gebruikt.

Nu zeg ik niet dat je niet moet TRADEN in NEO. Want je had/kunt er zeker veel geld aan verdienen op de korte termijn. Maar besef je wel dat dit project grotendeels gebakken lucht is en straks net zo makkelijk ineen kan zakken tot 0 als dit besef gaat doordringen.

Ik vergelijk hierboven steeds met ETH omdat dit in de orginele quote genoemd werd. Daarmee wil ik niet zeggen dat ETH gegarandeert wel een groot succes wordt. Dat kan net zo goed een ander platform zijn. Bijvoorbeeld BTC met rootstock implementatie. Maar als je gewoon rationeel de zaken bekijkt is er geen enkele reden om aan te nemen dat NEO een zelfde prijs gaat krijgen als ETH.

[ Voor 6% gewijzigd door Mirved op 11-08-2017 11:19 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Luuk
  • Niet online
keest12 schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 11:10:
[...]

Exact, het kan alle kanten opgaan. Wij Nederlanders zijn natuurlijk down to earth en rekenen ons niet vroeg rijk, maar er zit zoveel kracht achter NEO.

Ik zit in meerdere crypto-communities bestaande uit duizenden mensen. Als je ziet wat een passie er bij duizenden mensen is over NEO, en dat NEO hard aan de weg blijft timmeren met marketing. Gister nog een artikel in Forbes etc.

De tech is zwaar in orde, de community en hype is er. Bij elke prijsgroei komt de munt bij meer mensen op de radar die de verhalen van Bitcoin en Ethereum ook kennen natuurlijk. De formule is in orde, nu hoeft enkel het vuurtje nog aangestoken te worden. En ja, Ethereum heeft laten zien dat het ontzettend snel kan gaan in cryptoland.
Jij moet echt iets in de marketing gaan doen, je weet het allemaal goed te verkopen _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
Luuk schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 11:13:
[...]

Jij moet echt iets in de marketing gaan doen, je weet het allemaal goed te verkopen _O-
Als je dit hele topic leest rijden we straks allemaal een ferrari en lambo 8)

Wat ik zelf wel mooi vindt is dat het economisch stelsel wat betreft dollar en euro door veel mensen bekeken wordt.
De ontwikkelingen gaan zo snel, banken moeten oppassen dat ze niet straks zoals de Videoland een 'verouderde' dienst leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fionzo
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 11-09 11:23
Ik ben het met iedereen eens dat cryptocurrencies op het moment in een bubble zitten. Er is op het moment nog weinig toepasbaarheid en er zit vooral vetrouwen achter. Maar vertel me nu eens hoe dat verschilt van de euro of de dollar? De koppeling met goud is er al lang niet meer.

Daarnaast komt er op het moment veel nieuw geld binnen, maar is de marketcap nog 'maar' 125 miljard. Ik las laatst een artikel dat je dit nog lang niet kan vergelijken met de hoeveelheid geld dat omgaat in aandelenhandel, dus hier zit ook nog wel groei in. Mensen kennen het fenomeen blockchain steeds meer, maar velen komen niet verder als Bitcoin en Ether.

Ook is Bitcoin net door de 3000 euro heen gegaan, dat zorgt voor aandacht van mainstream media. Mensen gaan toch al snel eens een kijkje nemen.

Begrijp me niet verkeerd, er zullen zeker nog correcties komen omdat mensen winst willen pakken. Maar de trend omhoog is m.i. voorlopig wel ingezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ybos
FastForwardNL schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 11:05:
Denken jullie dat "de dip" nog gaat komen? BTC is vanmorgen door $3500 en €3000 gegaan.

Voor m'n gevoel is alles te snel gestegen de afgelopen week en heb mijn winst dan ook gepakt. Echter twijfel ik om weer in te stappen..
Same here...
Doet pijn om de koers verder te zien stijgen, maar de fout al te vaak gemaakt:
Verkopen -> koersstijging -> terugkopen om geen verdere stijging te missen (dus minder BTC dan ervoor) -> koersval.

Hoe lastig ook, maar ik ga het even aankijken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anboni
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18:29
Bij Bittrex heb je met een basic account een withdraw limit van 3 BTC per dag. Weet iemand waar je kunt zien hoeveel ruimte je daar nog in hebt? Ik word er een beetje zat van dat ik pas na het invoeren van m'n 2FA een foutmelding krijg dat ik boven m'n limit zit :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeVM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 19:49

MikeVM

- Baloo -

FireFox1980 schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 14:07:
[...]

Daarom zei ik al eerder, ik doe het niet meer. Het is en blijft gokken en heb zo al een paar keer verkeerd gegokt. Heb je vertrouwen in een munt, hou ze dan vast. Als ze na 150% winst een keer 20% zakken maakt dat niet uit. Het gaat om de toekomst.

Sowieso vandaag een mooie dag met CVC, NEO, TenX en Fun in mijn portefeuille.
ik ga mijn TenX en Fun gewoon HODL'en denk ik. maar TenX en Fun zijn wel twee coins waar ik in geloof, niet dat ik extreem veel onderzoek gedaan heb. maar ze leken mij het meeste potentie te hebben om hard te stijgen.

maar ik las ergens dat er een dutch auction komt voor funfair in september, maar ik heb geen idee wat dat betekent..

\\ Baloo \\ Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
anboni schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 11:27:
Bij Bittrex heb je met een basic account een withdraw limit van 3 BTC per dag. Weet iemand waar je kunt zien hoeveel ruimte je daar nog in hebt? Ik word er een beetje zat van dat ik pas na het invoeren van m'n 2FA een foutmelding krijg dat ik boven m'n limit zit :|
Eventueel upgraden naar Enhanced?

gaat je limiet naar 100BC

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• walletje-w
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:45
Fionzo schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 11:21:
Ik ben het met iedereen eens dat cryptocurrencies op het moment in een bubble zitten. Er is op het moment nog weinig toepasbaarheid en er zit vooral vetrouwen achter. Maar vertel me nu eens hoe dat verschilt van de euro of de dollar? De koppeling met goud is er al lang niet meer.
Maar de koppeling met alle bedrijven, landen en gebruikers is er wel. Ja het is op vertrouwen gebaseerd maar dit vertrouwen is veel meer waard doordat je ook echt wat kunt met je geld. Waarom rekenen we bitcoin allemaal nog om naar USD of EUR? Sommige mensen zitten er enkel in om zoveel mogelijk BTC te verkrijgen maar de huidige hype is vooral door mensen die zo snel mogelijk zo veel mogelijk euro's willen. Die euro word gewoon beschermt door de landen met gigantische kapitaal mogelijkheden.
Daarnaast komt er op het moment veel nieuw geld binnen, maar is de marketcap nog 'maar' 125 miljard. Ik las laatst een artikel dat je dit nog lang niet kan vergelijken met de hoeveelheid geld dat omgaat in aandelenhandel, dus hier zit ook nog wel groei in. Mensen kennen het fenomeen blockchain steeds meer, maar velen komen niet verder als Bitcoin en Ether.
Het is heel logisch dat de aandelenmarkt vele malen meer waard is, er staat veel meer waarde tegenover. Wat stelt de cryptomarkt nu echt voor? Worden er auto's geproduceerd door crypto bedrijven? Welke assets staan er tegenover het bewijs dat je een bepaalde munt hebt? Het is allemaal nog 1 grote start up bubbel met een boel bedrijven die drijven op hoop en plannen en verdacht weinig substantieels voor elkaar hebben.
Ook is Bitcoin net door de 3000 euro heen gegaan, dat zorgt voor aandacht van mainstream media. Mensen gaan toch al snel eens een kijkje nemen.
Ze nemen een kijkje via NOS/NU.nl hebben het erover bij een verjaardag en kopen dan een paar munten via een makkelijke site. Deze hoeveelheden zijn verwaarloosbaar in vergelijking met pensioenfondsen en andere investeringsfondsen. Het probleem hiermee is dat deze grotere groepen de markt volledig kunnen beheersen. Ja de marketcap zal stijgen maar wel tegen de voorwaarden van die grote spelers. Dan moet je geluk hebben dat je precies op het juiste moment op de juiste coin stapt en op het juiste moment weer uitstapt. Daarnaast is deze (soms hard) stijgende trend niet gezond voor een economische markt. Dan gaat het namelijk enkel om het gokken op de juiste munt in plaats van de juiste bedrijven/technologieën stimuleren.
Begrijp me niet verkeerd, er zullen zeker nog correcties komen omdat mensen winst willen pakken. Maar de trend omhoog is m.i. voorlopig wel ingezet.
Of dit is helemaal geen trend en is een laatste piek voordat de markt zich weer corrigeert en we in een bear market terecht komen voor de komende 12 maanden, met enkel een dalende trend. Daarom ook aan mensen die er nu met geleend geld in springen. Weet zeker dat je dit risico kunt nemen want de markt kan net zo goed volledig instorten tot 25% van de huidige waarde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpaarhuis
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 04-03-2024
ybos schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 11:23:
[...]

Same here...
Verkopen -> koersstijging -> terugkopen om geen verdere stijging te missen (dus minder BTC dan ervoor) -> koersval.

Ik denk dat veel meer mensen in deze boot zitten, ik trap(te) er zelf ook regelmatig in. Tegenwoordig wat minder, mijn beste hulp is de Relative Strength Index (RSI) hierin.

Computers are not intelligent, they just do what you say...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anboni
Viper® schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 11:34:
[...]

Eventueel upgraden naar Enhanced?

gaat je limiet naar 100BC
Daar heb ik nou juist geen zin in (hebben ze ook weer een kopie van m'n ID nodig enzo). Ik ben niet van plan om heel uitgebreid te gaan traden, ik wil alleen wat ik daar nu heb verzameld weer terugsturen naar m'n eigen wallet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cliffie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-09 16:13

Cliffie

Trompetslet

ybos schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 11:23:
[...]

Same here...

Wel herkenbaar, al handel ik niet veel. Gisteren mijn NEO's verkocht op gemiddeld 675000 satoshi met het idee dat de enorme stijging van de afgelopen week wel een keer gecorrigeerd moet worden. The rest is history :P Alleen maar meer gestegen en dus te vroeg verkocht. Gelukkig maak ik niet de fout door nu alsnog in te stappen. De winst die ik heb is substantieel (sinds ICO in Antshares./NEO) :)

17x DMEGC DM300-M156-60BK @ Enphase | 3300Wp Oost & 1800Wp West (Gouda)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
anboni schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 11:44:
[...]

Daar heb ik nou juist geen zin in (hebben ze ook weer een kopie van m'n ID nodig enzo). Ik ben niet van plan om heel uitgebreid te gaan traden, ik wil alleen wat ik daar nu heb verzameld weer terugsturen naar m'n eigen wallet.
Met 3BC+ ben je toch redelijk aan het traden :+

Maar ik snap je punt.
Komen je Bc withdrawals niet gewoon bij je balance te staan onder withdrawal history ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anboni
Viper® schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 11:48:
[...]

Met 3BC+ ben je toch redelijk aan het traden :+
Touche :+

Eigenlijk wel grappig, ik heb het 6 jaar geleden zelf gemined (uit technische interesse, dus videokaarten en stroom zie ik niet als investering), nog nooit een echte cent in gestopt. Die 3+ BTC klinkt voor mij dus eigenlijk als peanuts, terwijl het zeker een leuk bedrag is inmiddels O-)
Maar ik snap je punt.
Komen je Bc withdrawals niet gewoon bij je balance te staan onder withdrawal history ?
Ja, klopt, daar staan ze, maar helaas alleen maar 'n datum erbij, geen tijd (dus geen idee of het al meer dan 24 uur geleden is). Daarnaast staat er bij withdrawals in andere coins alleen het aantal van die coin, niet het equivalent in BTC. Maakt het nog eens extra onoverzichtelijk.

Nahja, 't is toch hold spul, dus zolang bittrex niet komend weekend door de FBI wordt opgerold, moet het goedkomen ;)

[ Voor 17% gewijzigd door anboni op 11-08-2017 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guff_
  • Registratie: November 2006
Mirved schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 11:13:
[...]

Hype op basis van wat. Ik heb nog van niemand in een inhoudelijk verhaal gelezen waarom NEO een even groot succes zal worden als ETH.

Vertel mij het volgende:

ETH 35.000+

4: Welke unieke functies heeft NEO? Wat voegen zij toe wat niet nu al kan met ETH?

5a: "Het wordt groot in China verhaal" China is nog steeds een relatief arm land. Er zijn meer mensen in het westen die geld te besteden hebben om te investeren in Crypto dan in China. Waarom gok je op een chinese coin terwijl je veel beter op een wereldwijde markt kan gokken. Dan heb ik het niet eens erover gehad dat de rijke chinezen die nu investeren in Crypto dit jusit doen om hun geld weg te halen van de chinese Staatscontrole. Een coin zoals NEO is hetgeen waar ze juist niet op zitten te wachten.

5b: "Het wordt groot in china onder bedrijven.". Waarom zouden bedrijven die genoeg kennis in dienst hebben zichzelf beperken door hun backend te laten draaien op een platform dat alleen in China ondersteund wordt. Hiermee sluiten deze bedrijven zichzelf af van integratie met de rest van de wereld. We zien nu toch ook dat Chinese bedrijven gewoon westerse backend technieken gebruiken (Apache, AZURE, HTML, TCP/IP, PHP, LINUX etc) waarom zouden ze nu opeens kiezen voor een chinees platform?

5C: "Het wordt wereldwijd groot". Zoals eigenlijk al hierboven aangesneden. Welke chinees platform/techniek is ooit in het westen doorgebroken? Westerse bedrijven gaan gewoon een westers platform gebruiken. Al helemaal door de Chinese staatscontrole. Chinese bedrijven zullen gewoon de standaarden gaan gebruiken die de rest van de wereld gebruikt.

Nu zeg ik niet dat je niet moet TRADEN in NEO. Want je had/kunt er zeker veel geld aan verdienen op de korte termijn. Maar besef je wel dat dit project grotendeels gebakken lucht is en straks net zo makkelijk ineen kan zakken tot 0 als dit besef gaat doordringen.

Ik vergelijk hierboven steeds met ETH omdat dit in de orginele quote genoemd werd. Daarmee wil ik niet zeggen dat ETH gegarandeert wel een groot succes wordt. Dat kan net zo goed een ander platform zijn. Bijvoorbeeld BTC met rootstock implementatie. Maar als je gewoon rationeel de zaken bekijkt is er geen enkele reden om aan te nemen dat NEO een zelfde prijs gaat krijgen als ETH.
Weet je... je hebt helemaal gelijk met dit soort vragen en vergelijkingen.
Maar rechtvaardigt dit de koers van $300 voor ETH ?
En wat is de kans dat dit $600 wordt tegenover de kans dat NEO op $80 komt binnen een maand.

Dit spel is gaat over de verwachting.... de verwachting dat de prijs gaat stijgen

De reële waarde van ETH zou toch tegen de $0 moeten zijn. Zie enkele posts geleden...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• keest12
Mirved schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 11:13:
[...]

Vertel mij het volgende:

ETH 35.000+

Ik heb helaas geen tijd om ieder punt te behandelen aangezien ik op het werk zit.

Ik begrijp je sceptische gevoel over het hele NEO project, maar geld dit dan niet voor iedere coin? We zitten echt nog in de beginfase van crypto en iedereen is nog steeds hard bezig om een product van de grond te krijgen.

Ethereum was een half jaar geleden nog lang niet zo ver als het nu is. Er is zo ontzettend veel veranderd in de tussentijd en mede dankzij de Ethereum Alliance, de groeiende interesse in Ethereum daardoor en de daaruit vloeiende ICO's heeft het zo een astronomische groei gemaakt. Even los van het feit of deze groei gezond was of niet, het laat wel zien wat er mogelijk in zo een korte tijd.

Om even over te schakelen naar NEO en de kansen voor NEO te benoemen:

- NEO heeft de schaalbaarheid veel beter op orde dan Ethereum, dus naast een sterk platform heeft het ook nog eens meer capaciteit.

- De barriere om op het NEO platform te bouwen is veel lager, aangezien het een ruime keuze aan programeertalen ondersteund, in tegenstelling tot bijvoorbeeld Ethereum.

- De community van NEO is gigantisch en allen zien zij in dat dit een ruw diamandje is. Ik kan honderden voorbeelden hiervan noemen, maar om even een relevant voorbeeld erbij te pakken: het zegt al genoeg dat de white paper van NEO zelfs in het Nederlands vertaald is.

- NEO richt zich echt niet alleen op China, ze hebben deze week nog een conferentie gehouden in Japan om ook daar naamsbekendheid te werven. Ze zaten deze week nog in Forbes met een artikel en plannen om de hele wereld over te gaan. Het NEO team zijn ECHT geen koekenbakkers en weten heel goed wat ze aan het doen zijn.

Dat het een China based project is is alleen maar mooi meegenomen, want dat kan ook een ontzettende duw in de rug zijn gezien de nationalistische Chinezen(1,3 miljard om precies te zijn). Er zitten Chinese bedrijven tussen de top 20 grootste bedrijven ter wereld waar de meerderheid in het westen nog nooit van gehoord heeft. Dat geeft wel aan wat voor invloed die factor kan hebben.

- De mensen in de crypto wereld en daarbuiten die de Ethereum trein hebben gemist zitten met smacht te wachten op een volgende 'Ethereum'. Zoals ik eerder aangaf, elke prijsstijging versterkt dit gevoel waardoor we in de regionen komen waarbij het erg hard kan gaan als eenmaal de FOMO erin sluipt.

Ik waardeer het overigens dat je in discussie met me gaat, denk dat de rest ook erg veel heeft aan zulke gesprekken, in plaats van dat iedereen z'n gedachten voor zichzelf houdt. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cliffie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-09 16:13

Cliffie

Trompetslet

keest12 schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 12:00:
[...]

Ik heb helaas geen tijd om ieder punt te behandelen aangezien ik op het werk zit.

Ik begrijp je sceptische gevoel over het hele NEO project, maar geld dit dan niet voor iedere coin? We zitten echt nog in de beginfase van crypto en iedereen is nog steeds hard bezig om een product van de grond te krijgen.

Ethereum was een half jaar geleden nog lang niet zo ver als het nu is. Er is zo ontzettend veel veranderd in de tussentijd en mede dankzij de Ethereum Alliance, de groeiende interesse in Ethereum daardoor en de daaruit vloeiende ICO's heeft het zo een astronomische groei gemaakt. Even los van het feit of deze groei gezond was of niet, het laat wel zien wat er mogelijk in zo een korte tijd.

- NEO heeft de schaalbaarheid veel beter op orde dan Ethereum, dus naast een sterk platform heeft het ook nog eens meer capaciteit.

- De community van NEO is gigantisch en allen zien zij in dat dit een ruw diamandje is. Ik kan honderden voorbeelden hiervan noemen, maar om even een relevant voorbeeld erbij te pakken: het zegt al genoeg dat de white paper van NEO gewoon vertaald is in het Nederlands.

- NEO richt zich echt niet alleen op China, ze hebben deze week nog een conferentie gehouden in Japan om ook daar naamsbekendheid te werven. Ze zaten deze week nog in Forbes met een artikel en plannen om de hele wereld over te gaan. Het NEO team zijn ECHT geen koekenbakkers en weten heel goed wat ze aan het doen zijn.

Dat het een China based project is is alleen maar mooi meegenomen, want dat kan ook een ontzettende duw in de rug zijn gezien de nationalistische Chinezen(1,3 miljard om precies te zijn). Er zitten Chinese bedrijven tussen de top 20 grootste bedrijven ter wereld waar de meerderheid in het westen nog nooit van gehoord heeft. Dat geeft wel aan wat voor invloed die factor kan hebben.

- De mensen in de crypto wereld en daarbuiten die de Ethereum trein hebben gemist zitten met smacht te wachten op een volgende 'Ethereum'. Zoals ik eerder aangaf, elke prijsstijging versterkt dit gevoel waardoor we in de regionen komen waarbij het erg hard kan gaan als eenmaal de FOMO erin sluipt.

Ik waardeer het overigens dat je in discussie met me gaat, denk dat de rest ook erg veel heeft aan zulke gesprekken, in plaats van dat iedereen z'n gedachten voor zichzelf houdt. :)
Allemaal heel leuke zaken en er is zeker potentie, maar wat heeft NEO tot nu toe echt opgeleverd? Is er al iets gereleased? Heel veel nieuwe coins met mooie verhalen en roadmaps, maar daadwerkelijk iets ontwikkelen en uitleveren zie je nog niet heel veel. Alles is nog speculatie.

17x DMEGC DM300-M156-60BK @ Enphase | 3300Wp Oost & 1800Wp West (Gouda)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keest12
Cliffie schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 12:03:
[...]

Allemaal heel leuke zaken en er is zeker potentie, maar wat heeft NEO tot nu toe echt opgeleverd? Is er al iets gereleased? Heel veel nieuwe coins met mooie verhalen en roadmaps, maar daadwerkelijk iets ontwikkelen en uitleveren zie je nog niet heel veel. Alles is nog speculatie.
De eerste Chinese ICO op het NEO platform is al aangekondigd voor komende maand. Dit is slechts het begin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hortz
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19:09
[...]

- De community van NEO is gigantisch en allen zien zij in dat dit een ruw diamandje is. Ik kan honderden voorbeelden hiervan noemen, maar om even een relevant voorbeeld erbij te pakken: het zegt al genoeg dat de white paper van NEO zelfs in het Nederlands vertaald is.
Ik snap alles, maar ben wat terughoudend met neo. Ik zie het nut nog niet helemaal maar wie weet komt dat nog. Ik hou het in ieder geval in de gaten en met de huidige prijsdalen / stijging valt er aan te verdienen.

Maar wou specifiek reageren op dit bovenstaande. Dit zegt 0,0 dat iets vertaald is.
Zo is de hele website van WCX vertaald in 15+ talen terwijl de coin er nog niet is.
Je laat het vertalen de community doen via POEditor en uit laten betalen in x aantal coins.

Beetje non-argument dus deze hierboven maar verder goede punten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirved
Guff_ schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 11:57:
[...]

Weet je... je hebt helemaal gelijk met dit soort vragen en vergelijkingen.
Maar rechtvaardigt dit de koers van $300 voor ETH ?
En wat is de kans dat dit $600 wordt tegenover de kans dat NEO op $80 komt binnen een maand.

Dit spel is gaat over de verwachting.... de verwachting dat de prijs gaat stijgen

De reële waarde van ETH zou toch tegen de $0 moeten zijn. Zie enkele posts geleden...
Als je ETH vergelijkt met BTC zou de waarde van ETH eerder 1500+ euro moeten zijn.

Ik zelf doe zeer weinig daytrading en alleen lange tijd investeren. Dus ik kijk naar fundamentals en niet naar kansen. Ik zie fundamenteel geen onderbouwing voor de waarde van 80 dollar voor NEO. Heb dit al uitgebreid toegelicht hierboven waarom niet.

Ik heb een aantal posts terug gekeken maar zie geen enkele reden waarom ETH 0 zou moeten zijn?

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Mirved
[...]

Fout, zie ook http://plasma.io/ en Raiden
- De barriere om op het NEO platform te bouwen is veel lager, aangezien het een ruime keuze aan programeertalen ondersteund, in tegenstelling tot bijvoorbeeld Ethereum.
Fout, alle documentatie is in het chinees, er is een enorme taalbariere.
Fout: Community van NEO is marginaal. Nog geen 200 independent developers. 2 vaste core developers. De communuty zelf is in vergelijking met Bitcoin en ETH zeer klein. Voorbeeld de subreddit van ETHtrader heeft meer dan 100.000 leden. /r/Neo 12.000
Zoals gezegd welke backend techniek uit China is er ooit een succes geworden wereldwijd? Japanse bedrijven gaan echt niet een financieel platform draaien dat gesteund wordt door de chinese staat. Zie hoe HUAWEI bijv geen telecom contracten meer krijgt bij overheden wereldwijd.

Je zegt dat het geen koekenbakkers zijn. Laat dan eens zien wat ze al bereikt hebben in het verleden?
Zoals al gezegd de rijke chinezen die kunnen investeren in crypto hebben geen interesse in een staatsmunt. Chinese bedrijven kiezen gewoon voor wereldwijde protocollen. Die top 20 bedrijven die je noemt draaien allemaal op backend technieken die westerse bedrijven ook gebruiken.
Ten eerste is er nog een enorme stijging te verwachten bij de grote coins. Maar hier sla je wel precies de spijker op de kop. Als je de boot hebt gemist kan je zoveel hopen als je wilt dat een nieuwe coin 200+ euro waard gaat worden. Dat betekend nog niet dat het ook daadwerkelijk gaat gebeuren als die coin niks nieuws brengt. Er kan net zo goed een nieuwe coin opstaan die heel revolutionair is en inderdaad alle coins voorbij gaat stijgen. Helaas NEO is dat niet.

Als je de "goud rush" gemist heb kan je wel investeren in brons maar dat betekend niet dat brons ooit hetzelfde waard gaat worden als goud.

[ Voor 3% gewijzigd door Mirved op 11-08-2017 12:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ah daar is Mirved weer met zijn anti-Neo propaganda. Je zet best een redelijk betoog neer maar stop nou met dat "staatssteun" want daar is 0,0 bewijs voor.

Daarnaast vergelijk je Neo met hoe Ethereum nu is en dat is niet eerlijk. Als je 6 maanden terug in de tijd zou gaan dan zit Neo wel degelijk op hetzelfde niveau.

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 11-08-2017 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenRos
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 20-07-2021
Ik krijg net een mailtje dat vanaf nu DentaCoin tradeable is op cryptopia
(source: https://www.cryptopia.co.nz/Exchange/?market=DCN_BTC).

Echter ben ik nog niet bekend met cryptopia of de legimiteit van deze exchange. Zijn er toevallig mensen met ervaringen met betrekking tot deze website?

En ja, ik heb Google en ik heb ook Control + F. Dat leverde niet voldoende informatie/zekerheid op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rednaz420
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 13:33
JeroenRos schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 13:14:
Ik krijg net een mailtje dat vanaf nu DentaCoin tradeable is op cryptopia (source: https://www.cryptopia.co.nz/Exchange/?market=DCN_BTC).

Echter ben ik nog niet bekend met cryptopia of de legimiteit van deze exchange. Zijn er toevallig mensen met ervaringen met betrekking tot deze website?

En ja, ik heb Google en ik heb ook Control + F. Dat leverde niet voldoende informatie/zekerheid op.
Ik gebruik cryptopia af en toe. Het is een legitieme exchange maar heeft nog niet zoveel vetrouwen opgebouwd zoals een bittrex.
Ze hebben redelijk wat volume: https://coinmarketcap.com/exchanges/cryptopia/
Maar ook wel een hele hoop shitcoins.
Hier kon je wel google voor gebruiken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• keest12
Mirved schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 12:44:
[...]

Fout, zie ook http://plasma.io/ en Raiden

[...]

Fout, alle documentatie is in het chinees, er is een enorme taalbariere.

[...]

Fout: Community van NEO is marginaal. Nog geen 200 independent developers. 2 vaste core developers. De communuty zelf is in vergelijking met Bitcoin en ETH zeer klein. Voorbeeld de subreddit van ETHtrader heeft meer dan 100.000 leden. /r/Neo 12.000

[...]

Zoals gezegd welke backend techniek uit China is er ooit een succes geworden wereldwijd? Japanse bedrijven gaan echt niet een financieel platform draaien dat gesteund wordt door de chinese staat. Zie hoe HUAWEI bijv geen telecom contracten meer krijgt bij overheden wereldwijd.

Je zegt dat het geen koekenbakkers zijn. Laat dan eens zien wat ze al bereikt hebben in het verleden?

[...]

Zoals al gezegd de rijke chinezen die kunnen investeren in crypto hebben geen interesse in een staatsmunt. Chinese bedrijven kiezen gewoon voor wereldwijde protocollen. Die top 20 bedrijven die je noemt draaien allemaal op backend technieken die westerse bedrijven ook gebruiken.

[...]

Ten eerste is er nog een enorme stijging te verwachten bij de grote coins. Maar hier sla je wel precies de spijker op de kop. Als je de boot hebt gemist kan je zoveel hopen als je wilt dat een nieuwe coin 200+ euro waard gaat worden. Dat betekend nog niet dat het ook daadwerkelijk gaat gebeuren als die coin niks nieuws brengt. Er kan net zo goed een nieuwe coin opstaan die heel revolutionair is en inderdaad alle coins voorbij gaat stijgen. Helaas NEO is dat niet.

Als je de "goud rush" gemist heb kan je wel investeren in brons maar dat betekend niet dat brons ooit hetzelfde waard gaat worden als goud.
Ach, zo kunnen we nog wel uren doorgaan. Jij al mijn argumenten ontkrachten, ik de jouwe. Je hebt je feiten mooi op een rijtje, maar verzuimd om te denken in kansen. Wat niet is kan altijd nog komen.

Denk je nou echt dat een team wat een miljardenplatform opzet niet op de hoogte is van wat er nog allemaal moet gebeuren? Dit geldt voor zowel het NEO team als het Ethereum team.

Ik weet het, NEO is the new kid on the block die nog moet bewijzen uit wat voor hout het gesneden is. De gevestigde orde zal getest gaan worden en er zitten altijd mensen tussen die dat niet waarderen.

Zuurpruimen in de bankenwereld hebben jarenlang geroepen dat Bitcoin helemaal niks is met allerlei argumenten waar 90% van de mensen intrapten. En de meesten die dat riepen geloofden blind in hun eigen visie. Nu beginnen ze langzaam bij te draaien en worden er hele investerings en pensioenfondsen opgezet.

Al met al brei ik een einde aan deze discussie want we schieten niks op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• r0g3r
  • Registratie: Augustus 2006
Mirved schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 12:30:
[...]

Als je ETH vergelijkt met BTC zou de waarde van ETH eerder 1500+ euro moeten zijn.

Ik zelf doe zeer weinig daytrading en alleen lange tijd investeren. Dus ik kijk naar fundamentals en niet naar kansen. Ik zie fundamenteel geen onderbouwing voor de waarde van 80 dollar voor NEO. Heb dit al uitgebreid toegelicht hierboven waarom niet.

Ik heb een aantal posts terug gekeken maar zie geen enkele reden waarom ETH 0 zou moeten zijn?
Wat doe jij verschrikkelijk hard je best om je longterm ETH investments te verdedigen zeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirved
keest12 schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 13:21:
[...]

Ach, zo kunnen we nog wel uren doorgaan. Jij al mijn argumenten ontkrachten, ik de jouwe. Je hebt je feiten mooi op een rijtje, maar verzuimd om te denken in kansen. Wat niet is kan altijd nog komen.

Denk je nou echt dat een team wat een miljardenplatform opzet niet op de hoogte is van wat er nog allemaal moet gebeuren? Dit geldt voor zowel het NEO team als het Ethereum team.

Ik weet het, NEO is the new kid on the block die nog moet bewijzen uit wat voor hout het gesneden is. De gevestigde orde zal getest gaan worden en er zitten altijd mensen tussen die dat niet waarderen.

Zuurpruimen in de bankenwereld hebben jarenlang geroepen dat Bitcoin helemaal niks is met allerlei argumenten waar 90% van de mensen intrapten. En de meesten die dat riepen geloofden blind in hun eigen visie. Nu beginnen ze langzaam bij te draaien en worden er hele investerings en pensioenfondsen opgezet.

Al met al brei ik een einde aan deze discussie want we schieten niks op.
Je hebt nog geen enkel van mijn argumenten ontkracht nog iets laten zien dat jouw argumenten bekrachtigd.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mirved
r0g3r schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 13:22:
[...]
Wat doe jij verschrikkelijk hard je best om je longterm ETH investments te verdedigen zeg...
Grappig hoe er geen enkel feitelijk onderbouwd tegen argument komt :) Zegt genoeg toch.

Dan maar op de man spelen hé!

Ik doe misschien in jouw ogen mijn best om mijn "ETH investering" te verdedigen. Maar doet dit wel op basis van feiten en onderbouwd met cijfers. Er zijn hier allerlei mensen keihard NEO aan het pushen zonder enige onderbouwing.

[ Voor 26% gewijzigd door Mirved op 11-08-2017 13:27 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• maomanna
Laten we het gewoon leuk houden ipv afbranden/welisnietes en al die dubbele, je weet dat er een mooi knopje "Wijzigen" is gemaakt om je oude bericht aan te passen.

Gewoon weer ontopic pls!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tinusvolkel
  • Registratie: Augustus 2014
  • Nu online
BCH gaat ook wel lekker vandaag :) is 1 van de zeldzame "groene" vandaag op kraken.

Ben benieuwd of hij ooit weer naar de €700 gaat.....

Strava | 8600 Wp zzo | 1600 Wp nnw

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• speedyjules07
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-02 01:45
NEO heeft deze week gesprekken gevoerd met Nomura Securities/Nomura Research Institute, als het ware de Goldman Sachs van Japan. Tevens zijn er verder gesprekken met KDDI gevoerd, de grootste telecom aanbieder van Japan en daarnaast zijn er vergaande gesprekken met de 2 van de top 3 exchanges van Japan. Langzaam maar zeker wordt er aan de weg getimmert :)

BF3/4: BlackNinjaKapow PSN: SirDexterMorgan

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• keest12
Mirved schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 13:23:
[...]

Je hebt nog geen enkel van mijn argumenten ontkracht nog iets laten zien dat jouw argumenten bekrachtigd.
Ik kan wel ingaan op jouw kul argumenten over waarom Chinese bedrijven gedoemd zijn om te falen, of dat Da Hongfei nog geen indrukwekkend track record heeft of dat het schaalbaarheidsprobleem van Ethereum met een theorie op papier al is opgelost etc. etc., maar ik vind het kinderachtig om over zulk soort onzin te discussieren.

Het laatste wat ik er over te zeggen heb is dat je in januari dit jaar waarschijnlijk ook een waslijst aan argumenten kon bedenken om niet in Ethereum te investeren, aangezien er nog niet veel bewezen was tot op dat moment, maar ook tig redenen om het wel te doen. Idem dito geld nu voor NEO. Of je het wilt of niet, NEO is er om Ethereum het vuur aan de schenen te leggen en dat gaan ze ook zeker doen.

Oh, toch nog een ding, ik zwaai straks wel naar je vanaf pluto met mijn NEO, als jij met je Ethereum op de maan zit. :9

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• KraveN
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:57
Verwijderd schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 16:04:
[...]

Binance is net een maand open, ze werken aan het toevoegen van nieuwe coins maar ze willen eerst het automatische withdrawal proces implementeren voordat ze daar op in zetten. Volgens de geruchten verschijnt Iconomi (ICN) daar deze maand nog.

Overigens kan ik echt met m'n hoofd niet bij de uitspraken van sommige mensen hier; 100% winst behalen en dan hier melden dat je baalt van je fouten is IMO not done maar het zal wel aan mij liggen.
Ik las pas nog ergens een mooie quote :

Cryptos... de enige business waar je je k*t voelt omdat je maar 125% winst hebt gepakt!

En mooi dat ICN naar een andere Exchange komt, want dat vergroot de bekendheid van de coin en het platform! (enthousiast over deze coin ;))

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• walletje-w
keest12 schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 13:54:
[...]

Ik kan wel ingaan op jouw kul argumenten over waarom Chinese bedrijven gedoemd zijn om te falen, of dat Da Hongfei nog geen indrukwekkend track record heeft of dat het schaalbaarheidsprobleem van Ethereum met een theorie op papier al is opgelost etc. etc., maar ik vind het kinderachtig om over zulk soort onzin te discussieren.

Het laatste wat ik er over te zeggen heb is dat je in januari dit jaar waarschijnlijk ook een waslijst aan argumenten kon bedenken om niet in Ethereum te investeren, aangezien er nog niet veel bewezen was tot op dat moment, maar ook tig redenen om het wel te doen. Idem dito geld nu voor NEO. Of je het wilt of niet, NEO is er om Ethereum het vuur aan de schenen te leggen en dat gaan ze ook zeker doen.

Oh, toch nog een ding, ik zwaai straks wel naar je vanaf pluto met mijn NEO, als jij met je Ethereum op de maan zit. :9
Waarom zo op de man spelen? Het is erg ongemakkelijk om te lezen. Vooral omdat de persoon in kwestie juist goede punten aandraagt die dit topic het waard maken om te lezen. Het is juist niet kinderachtig om dit soort onzin te discussiëren, dat is waarom we hier op een discussieforum zitten. Voor de enkel positieve propaganda "We gaan naar Pluto!!" kun je terecht bij Slack, laten we hier juist wel elkaars argumenten proberen te onderbouwen of te ontkrachten want dat helpt ons allemaal bij het maken van een daadwerkelijke beslissing of een munt het waard is om te investeren ja of nee. Ik vind het zeer jammer dat je 1 van de weinige personen die een kritische noot plaats bij een munt waar je toevallig flink winst mee hebt gemaakt zo aan de kant zet. Ik hoop dat het een goede reflectie voor je is op wat je hiermee bewerkstelligt.

Daarnaast is het duidelijk dat jij voor de grote winsten gaat, er zitten hier ook genoeg mensen die een munt steunen omdat ze de technologie willen zien slagen. Dan is het goed om te weten welke munten kans van slagen hebben, welke stappen ondernomen worden en alle andere randvoorwaarden. Er is meer dan enkel een percentage wat interessant kan zijn.

Daarnaast heb je ook nog de verschillen tussen daytrading en long term trading. Voor daytrading is het percentage op de korte termijn veel belangrijker en ben je al lang weer uit een slechte technologie gestapt met je verwachte winst. Bij long term trading wil je investeren in een project wat over een jaar, wat zeg ik, over 10 jaar nog steeds leeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenRos
rednaz420 schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 13:18:
Ik gebruik cryptopia af en toe. Het is een legitieme exchange maar heeft nog niet zoveel vetrouwen opgebouwd zoals een bittrex.
Ik heb hier net mijn DentaCoin naar toe verplaatst, getrade voor BTC en dat laten uitbetalen naar mijn bankrekening. Ik heb zowaar meer dan 14x mijn inleg van de DCN terug, bedankt in elk geval voor het antwoord! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rednaz420
JeroenRos schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 14:37:
[...]

Ik heb hier net mijn DentaCoin naar toe verplaatst, getrade voor BTC en dat laten uitbetalen naar mijn bankrekening. Ik heb zowaar meer dan 14x mijn inleg van de DCN terug, bedankt in elk geval voor het antwoord! :)
No problemo. Mooie winst! Waar heb je je Dentacoins eerst gekocht, was er een ICO?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stoffa
  • Laatst online: 20:06
[b]walletje-w schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 14:37:
Daarnaast is het duidelijk dat jij voor de grote winsten gaat, er zitten hier ook genoeg mensen die een munt steunen omdat ze de technologie willen zien slagen.
Dit lees ik vaker, maar wie zijn die mensen dan? Zijn er nou echt mensen die zo filantropisch zijn dat ze afzien van hun kansen op grotere winsten om een andere coin te kopen zodat ze deze coin steunen, ook al kost ze dat geld? In mijn ogen spoor je dan gewoon niet namelijk, iedereen stopt hier toch zn zuurverdiende centen in in de hoop er meer uit te halen?

@keest12 Leer eens wat minder kinderachtig te doen, en wat meer open te staan voor discussie en inhoudelijke argumenten van een andere partij ipv er slechts op uit te zijn de "winnaar" in de discussie te zijn.
Edit: Je begon nog aardig:
Helaas bleek je uiteindelijk toch weer er op uit je discussiepartner onder het tapijt te vegen. Jammerjammer!

[ Voor 31% gewijzigd door Stoffa op 11-08-2017 15:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Defector
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
walletje-w schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 14:37:
[...]

Waarom zo op de man spelen? Het is erg ongemakkelijk om te lezen. Vooral omdat de persoon in kwestie juist goede punten aandraagt die dit topic het waard maken om te lezen. Het is juist niet kinderachtig om dit soort onzin te discussiëren, dat is waarom we hier op een discussieforum zitten. Voor de enkel positieve propaganda "We gaan naar Pluto!!" kun je terecht bij Slack, laten we hier juist wel elkaars argumenten proberen te onderbouwen of te ontkrachten want dat helpt ons allemaal bij het maken van een daadwerkelijke beslissing of een munt het waard is om te investeren ja of nee. Ik vind het zeer jammer dat je 1 van de weinige personen die een kritische noot plaats bij een munt waar je toevallig flink winst mee hebt gemaakt zo aan de kant zet. Ik hoop dat het een goede reflectie voor je is op wat je hiermee bewerkstelligt.

Daarnaast is het duidelijk dat jij voor de grote winsten gaat, er zitten hier ook genoeg mensen die een munt steunen omdat ze de technologie willen zien slagen. Dan is het goed om te weten welke munten kans van slagen hebben, welke stappen ondernomen worden en alle andere randvoorwaarden. Er is meer dan enkel een percentage wat interessant kan zijn.

Daarnaast heb je ook nog de verschillen tussen daytrading en long term trading. Voor daytrading is het percentage op de korte termijn veel belangrijker en ben je al lang weer uit een slechte technologie gestapt met je verwachte winst. Bij long term trading wil je investeren in een project wat over een jaar, wat zeg ik, over 10 jaar nog steeds leeft.
Dit dus.

Je ziet dat dit topic de ups en downs van de crypto koersen volgt. Nu zijn er weer wat nieuwe coins die belachelijke winsten laten zien. Prachtig voor de mensen die op die trein zitten. Je ziet weer flinke FOMO met de hype die daarbij hoort.

Maar blijf wel even realistisch en discussieer op argumenten. In plaats van kinderachtig te reageren wanneer er wat goeie vragen over de inhoud van de coin wordt gevraagd.

Wees ervan bewust dat zelfs met een inhoudsloze coin zoals DentaCoin winst gemaakt kan worden. Dus alle stijging en waarde wordt bepaalt door de hype. Pas over een langere periode kan gekeken worden als dat realistisch is of gewoon weer the coin of the month.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rednaz420
Stoffa schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 14:53:
[...]

Dit lees ik vaker, maar wie zijn die mensen dan? Zijn er nou echt mensen die zo filantropisch zijn dat ze afzien van hun kansen op grotere winsten om een andere coin te kopen zodat ze deze coin steunen? In mijn ogen spoor je dan gewoon niet namelijk, iedereen stopt hier toch zn zuurverdiende centen in in de hoop er meer uit te halen?
Excuseer? Niet iedereen zit hier om snel rijk te worden, puur uit winstbejag of uit greed. Dat zijn ook niet de juiste emoties om mee te handelen.
Het zal zeker wel 90% of meer zijn die "winst" jagen maar er zijn er ook genoeg die effectief snappen wat crypto is en hier rotsvast in geloven.
In mijn ogen spoor je niet als je je zuurverdiende centen ergens in stopt in de hoop er iets meer uit te halen, zonder in je zaak te geloven/verdiepen.
Dan loop je eeuwig achter de feiten aan.
IMO uiteindelijk is crypto de toekomst en zal deze niet meer uitgedrukt moeten worden in USD of EUR.

Veel succes met het winst jagen maar scheer niet iedereen over dezelfde kam.
Ik ben al 5 jaar met crypto bezig omdat ik er in geloof, en zo zijn er nog veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenRos
rednaz420 schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 14:42:
No problemo. Mooie winst! Waar heb je je Dentacoins eerst gekocht, was er een ICO?
Ik had DentaCoin gekocht bij de presale, toen kon je 8.000.000 DCN kopen voor 1 ETH (voelde heerlijk toen ETC ineens halveerde :P ). Volgens mij komt er 1 october weer een sale aan: https://dentacoin.com/#when

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stoffa
rednaz420 schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 15:00:
[...]

Excuseer? Niet iedereen zit hier om snel rijk te worden, puur uit winstbejag of uit greed. Dat zijn ook niet de juiste emoties om mee te handelen.
Het zal zeker wel 90% of meer zijn die "winst" jagen maar er zijn er ook genoeg die effectief snappen wat crypto is en hier rotsvast in geloven.
In mijn ogen spoor je niet als je je zuurverdiende centen ergens in stopt in de hoop er iets meer uit te halen, zonder in je zaak te geloven/verdiepen.
Dan loop je eeuwig achter de feiten aan.
IMO uiteindelijk is crypto de toekomst en zal deze niet meer uitgedrukt moeten worden in USD of EUR.

Veel succes met het winst jagen maar scheer niet iedereen over dezelfde kam.
Ik ben al 5 jaar met crypto bezig omdat ik er in geloof, en zo zijn er nog veel.
Je mist het punt echt volledig. Het gaat niet om crypto vs USD/EUR. Het gaat erom dat iedereen hier zijn centen instopt omdat hij er meer uit hoopt te krijgen, dat hoeft niet per se in USD/EUR te zijn. Uiteindelijk hoop jij ook dat de munten waar je in zegt te "geloven" straks het meest waard zijn. Dat je er dus zeg maar de meeste broden voor kunt kopen, of je dan in crypto betaalt of in euros of in knopen is niet relevant.

Met jouw investeringen hoop je uiteindelijk ook rijk te worden. Overigens siert het je imo ook niet dat je winstjagers wegzet als mensen die het niet begrijpen, is nogal pedant. Dat ze volgens jou achter de feiten aanlopen suggereert ook alleen maar dat jij dan al de langetermijninvesteringen hebt gevonden die je hopelijk de laatst lachende zullen maken, en daarmee de (uiteindelijk) rijkste.

[ Voor 10% gewijzigd door Stoffa op 11-08-2017 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rednaz420
Stoffa schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 15:04:
[...]

Je mist het punt echt volledig. Het gaat niet om crypto vs USD/EUR. Het gaat erom dat iedereen hier zijn centen instopt omdat hij er meer uit hoopt te krijgen, dat hoeft niet per se in USD/EUR te zijn. Uiteindelijk hoop jij ook dat de munten waar je in zegt te "geloven" straks het meest waard zijn. Dat je er dus zeg maar de meeste broden voor kunt kopen, of je dan in crypto betaalt of in euros of in knopen is niet relevant.
Nu spreek je weer voor iemand anders! Ik geloof enkel dat ik later mijn brood bij de bakker met crypto kan betalen. Verder heb ik nooit een cent in crypto gestopt, alleen veel tijd. Hoe moeilijk is het voor jou om te vatten dat niet iedereen hier uit winstbejag zit?
Met jouw investeringen hoop je uiteindelijk ook rijk te worden. Overigens siert het je imo ook niet dat je winstjagers wegzet als mensen die het niet begrijpen, is nogal pedant. Dat ze dan achter de feiten aanlopen suggereert ook alleen maar dat jij dan al de langetermijninvesteringen hebt gevonden die je hopelijk de laatst lachende zullen maken, en daarmee de (uiteindelijk) rijkste.
Opnieuw doe je het weer. Ik hoop helemaal niet rijk te worden, ik geloof in crypto. Spreek voor jezelf.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• keest12
Excuses van mijn kant als ik als vervelend ben ervaren. Ik wilde de discussie niet onnodig uitrekken aangezien er in de afgelopen dagen al meerdere keren geklaagd is over het NEO gehalte in dit forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
Stoffa schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 14:53:
[...]

Dit lees ik vaker, maar wie zijn die mensen dan? Zijn er nou echt mensen die zo filantropisch zijn dat ze afzien van hun kansen op grotere winsten om een andere coin te kopen zodat ze deze coin steunen, ook al kost ze dat geld? In mijn ogen spoor je dan gewoon niet namelijk, iedereen stopt hier toch zn zuurverdiende centen in in de hoop er meer uit te halen?
Goede vraag. Ik denk dat er erg weinig mensen zijn die inderdaad geld investeren en er niets voor terug hoeven te zien. Ik denk dat je dit meer moet zien als. Geld laten staan (HODL) om vertrouwen te tonen in een bepaalde technologie en dit niet doen gebaseerd op winstbejag maar om de onderliggende technologie te steunen. Dit geld wat je ergens laat staan kun je dan natuurlijk niet ergens anders in investeren. Hierdoor maak je de keuze om je geld minder te laten renderen dan als je met je geld overspringt van munt naar munt in de hoop op meerdere boten te kunnen meeliften.

Er zullen ook mensen zijn die long term trading doen met nog steeds als primaire drijfveer geld verdienen en daar zullen deze twee belangen dan omgedraaid zijn. Maar ze versterken elkaar natuurlijk, geld investeren in een technologie die je op de lange termijn gerealiseerd wilt zien en daar ook nog flink aan verdienen. Wie wil dat nou niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoffa
walletje-w schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 15:18:
[...]

Goede vraag. Ik denk dat er erg weinig mensen zijn die inderdaad geld investeren en er niets voor terug hoeven te zien. Ik denk dat je dit meer moet zien als. Geld laten staan (HODL) om vertrouwen te tonen in een bepaalde technologie en dit niet doen gebaseerd op winstbejag maar om de onderliggende technologie te steunen. Dit geld wat je ergens laat staan kun je dan natuurlijk niet ergens anders in investeren. Hierdoor maak je de keuze om je geld minder te laten renderen dan als je met je geld overspringt van munt naar munt in de hoop op meerdere boten te kunnen meeliften.

Er zullen ook mensen zijn die long term trading doen met nog steeds als primaire drijfveer geld verdienen en daar zullen deze twee belangen dan omgedraaid zijn. Maar ze versterken elkaar natuurlijk, geld investeren in een technologie die je op de lange termijn gerealiseerd wilt zien en daar ook nog flink aan verdienen. Wie wil dat nou niet ;)
Precies, maar HODL biedt ook het voordeel dat je jezelf veel tijd bespaart doordat je simpelweg niet trade. Dat kan een reden zijn om af te zien van de hogere winsten die wellicht te realiseren zijn middels trading. Ik ken echter geen mensen die zeggen "Met munt A denk ik meer te kunnen verdienen met HODLen dan met munt B, maar ik HODL toch munt B omdat ik die technologie beter vind.".

@rednaz420 We hebben het hier uiteraard over investeerders, niet over meelezers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
Stoffa schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 15:21:
[...]

Precies, maar HODL biedt ook het voordeel dat je jezelf veel tijd bespaart doordat je simpelweg niet trade. Dat kan een reden zijn om af te zien van de hogere winsten die wellicht te realiseren zijn middels trading. Ik ken echter geen mensen die zeggen "Met munt A denk ik meer te kunnen verdienen met HODLen dan met munt B, maar ik HODL toch munt B omdat ik die technologie beter vind.".

@rednaz420 We hebben het hier uiteraard over investeerders, niet over meelezers.
Mwha, ik denk toch dat er een verschil is. Ik denk dat er ook een boel mensen zijn die het meer als support zien en dus inderdaad geld op een munt zetten die minder rendeert maar technologisch superieur is. Dat doe ik nu zelf ook namelijk. Investeren is rendement behalen maar dat kan op meerdere gebieden dan enkel financieel.

Edit: Dat andere voordeel van HODL is inderdaad ook een groot argument.

[ Voor 3% gewijzigd door walletje-w op 11-08-2017 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rednaz420
Stoffa schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 15:21:
[...]
Ik ga even een wereld voor je openen. Er zijn investeerders die meelezen en niet uit zijn puur op winst.
Of bedoel je dat ik enkel een meelezer ben? Dan zit je fout.

[ Voor 42% gewijzigd door rednaz420 op 11-08-2017 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
Net een mooi ritje omhoog van OMG. Er maar uit gestapt en ingestapt op... jawel... NEO :D

Acties:
  • +13 Henk 'm!

Verwijderd

Dit topic is echt in niveau gedaald zeg sinds de grote ICO/altcoin explosie. Random crapcoins proberen te pumpen "omdat je dan snel rijk wordt" en niks dan borst geklop om hoeveel winst je nu weer gemaakt hebt. Iedere dag newbies die vragen welke coin ze het best kunnen kopen dat het nieuwe ethereum gaat worden.

Als de bubbel popt zal het wel weer een stuk rustiger worden in dit topic. Het komt zo verkeerd over naar de buitenwereld als men hier meeleest en alleen maar gekibbel over de prijs en het aanprijzen van ieders "get rich quick" strategie. Echte inhoudelijke discussie over de waarde van een coin is er amper.

Ondertussen staan de Bitcoin en Ethereum topics leeg en wordt er amper over de techniek, de toekomst of wat dan ook gepraat.

Maar wel met zijn alle verontwaardigd zijn als buitenstaanders het als een ponzischeme bestempelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoffa
walletje-w schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 15:25:
[...]

Mwha, ik denk toch dat er een verschil is. Ik denk dat er ook een boel mensen zijn die het meer als support zien en dus inderdaad geld op een munt zetten die minder rendeert maar technologisch superieur is. Dat doe ik nu zelf ook namelijk. Investeren is rendement behalen maar dat kan op meerdere gebieden dan enkel financieel.

Edit: Dat andere voordeel van HODL is inderdaad ook een groot argument.
Mmm ok, nou dat zal ik dan wel nooit kunnen begrijpen, ik HODL alleen de munten waarvan ik het meeste rendement verwacht. Zit hier per slot van rekening niet in om de wereld te verbeteren, dat doe ik wel met collectes van het Rode Kruis ofzo ;)

@rednaz420 Mooi man, en wie dan? Jij had er alvast geen geld in zitten zei je toch? ;)
@Euler212 Welkom in de tulpenmanie van 2017.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maomanna
Viper® schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 15:29:
Net een mooi ritje omhoog van OMG. Er maar uit gestapt en ingestapt op... jawel... NEO :D
de ADX heeft ook een mooie rit omhoog.
Het is jammer dat dat de neo begint te dalen.

zou dit dan de gespucleerde correctie zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rednaz420
@Stoffa

Ik heb er nooit een cent ingestopt, klopt. Ik was er heel vroeg bij in de crypto wereld en heb een mooi bedrag bij elkaar door tijd te investeren. Maar dat zal je wel niet snappen, dat is duidelijk.

Kan je ook minder denigrerend doen?

[ Voor 9% gewijzigd door rednaz420 op 11-08-2017 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skai21
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 22-09 16:11
maomanna schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 15:33:
[...]

de ADX heeft ook een mooie rit omhoog.
Het is jammer dat dat de neo begint te dalen.

zou dit dan de gespucleerde correctie zijn?
In hoeverre je dit correctie mag noemen.. we zijn nog steeds hoger dan we gister rond deze tijd eindigde :)

16 x JaSolar 335Wp | 5430Wp | GOODWE 4K-DT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Niet online
En inmiddels lijkt de NEO ballon ook langzaam leeg te lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Team-RiNo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 16:33
Luuk schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 15:36:
En inmiddels lijkt de NEO ballon ook langzaam leeg te lopen.
Even uit ademen voor de volgende moon.

5440Wp O/W op plat dak | 3MXM52N2V1B8 i.c.m. 1xFTXM35M2V1B + 2xFTXM25M2V1B | RTX4090+7800X3D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoffa
rednaz420 schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 15:35:
@Stoffa

Ik heb er nooit een cent ingestopt, klopt. Ik was er heel vroeg bij in de crypto wereld en heb een mooi bedrag bij elkaar door tijd te investeren. Maar dat zal je wel niet snappen, dat is duidelijk.

Kan je ook minder denigrerend doen?
Waarom voel je je zo aangevallen Sander? Ik geef toch alleen aan dat ik me niet kan voorstellen dat de mensen waarover walletje sprak echt bestaan? Als hij dan vervolgens aangeeft dat het toch echt zo is, geloof ik hem op zn woord hoor. Jij bent echter wel erg snel op je teentjes getrapt.

Ik zal het je nog 1 keer uitleggen: ik kan me gewoon niet voorstellen dat iemand een munt op lange termijn gaat holden waarvan hij minder rendement verwacht dan van een andere munt. Als iemand dat toch doet, ben ik zeer geinteresseerd in het waarom daarachter. Het kost je namelijk geld, en vrijwel niemand houdt er van geld expres te laten liggen.

[ Voor 22% gewijzigd door Stoffa op 11-08-2017 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rednaz420
Stoffa schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 15:37:
[...]

Waarom voel je je zo aangevallen Sander? Ik geef toch alleen aan dat ik me niet kan voorstellen dat de mensen waarover walletje sprak echt bestaan? Als hij dan vervolgens aangeeft dat het toch echt zo is, geloof ik hem op zn woord hoor. Jij bent echter wel erg snel op je teentjes getrapt.
Mijn toon mag dan minder vriendelijk geweest zijn, dat is als reactie op jouw minder vriendelijke posts.
Ik gaf aan dat ik één van die "idioten" ben, blijkbaar zijn ze er wel dus. Heb het proberen uit te leggen maar de boodschap is niet aangekomen.
Pagina: 1 ... 58 ... 111 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~[font=,24]ZERO TOLERANCE! LEES DIT EERST VOOR JE POST!~[/]
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.

Wat willen we hier niet zien?
  • Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.). Plaats die in Bitcoin (en overige cryptocurrencies) topic - deel 2
  • Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
  • Crypto en belasting. Hier offtopic, kan worden besproken in het bovengenoemde topic. Suggesties om te frauderen (zoals hiet niet netjes opgeven van je vermogen) worden niet gewaardeerd.
  • Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
  • Linkdrops. Begeleid links naar grote lappen tekst of video met een korte samenvatting (als die niet al gegeven is). Als jij iets interessant vindt om te delen, zeg er dan bij waarom je het interessant vindt.
  • Referrals. Ten overvloede, want dit staat ook in het algemene beleid van GoT.
  • Slowchat. Dit betreft dus óók reacties als "Bitcoin nu op $2800", "ETH daling is ingezet" , "To the moon!" en meer van zulks. Er is een speciaal Slack kanaal opgezet door de community waar veel van de hier actieve posters te vinden zijn: click
~[font=,16]Posts die hieraan voldoen worden vanaf nu zonder pardon en zonder notificatie verwijderd, sancties volgen bij herhaling.~[/]

Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om :).