Je hebt het helemaal niet uitgelegd. Sterker nog: ik ben nog altijd benieuwd naar je uitleg.rednaz420 schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 15:42:
[...]
Mijn toon mag dan minder vriendelijk geweest zijn, dat is als reactie op jouw minder vriendelijke posts.
Ik gaf aan dat ik één van die "idioten" ben, blijkbaar zijn ze er wel dus. Heb het proberen uit te leggen maar de boodschap is niet aangekomen.
Het is natuurlijk afhankelijk waarmee je het vergelijkt. Persoonlijk heb ik bijvoorbeeld IOTA waarvan ik niet het idee heb dat die coin 100 dollar gaat worden. Desondanks is het wel een interessant project en daarom heb ik die munt gekocht. Als ik het bedrag op mijn bank laat staan brengt het ook niks op en op deze manier hoop ik dat IOTA doorbreekt en ik uiteindelijk meer rendement behaal. Echter als de waarde gelijk blijft ben ik ook al tevreden, dan heb ik toch iets gesteund waarin ik geloof.Stoffa schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 15:37:
[...]
Waarom voel je je zo aangevallen Sander? Ik geef toch alleen aan dat ik me niet kan voorstellen dat de mensen waarover walletje sprak echt bestaan? Als hij dan vervolgens aangeeft dat het toch echt zo is, geloof ik hem op zn woord hoor. Jij bent echter wel erg snel op je teentjes getrapt.
Ik zal het je nog 1 keer uitleggen: ik kan me gewoon niet voorstellen dat iemand een munt op lange termijn gaat holden waarvan hij minder rendement verwacht dan van een andere munt. Als iemand dat toch doet, ben ik zeer geinteresseerd in het waarom daarachter. Het kost je namelijk geld, en vrijwel niemand houdt er van geld expres te laten liggen.
Is het dan de beste munt om te hodlen, dat denk ik niet, maar helaas laat mijn glazen bol mij ook niet zien welke coin ik wel moet kopen om het maximale rendement te halen. Als je daarvoor tips hebt hou ik mijzelf aanbevolen
Haha precies, als ik een betere coin voor je weet dan IOTA dan stap je over. En dat geldt toch uiteindelijk voor (bijna) iedereen? Het is niet meer dan logisch de coin te holden waarop je het meeste rendement verwachtKraveN schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 15:54:
[...]
Het is natuurlijk afhankelijk waarmee je het vergelijkt. Persoonlijk heb ik bijvoorbeeld IOTA waarvan ik niet het idee heb dat die coin 100 dollar gaat worden. Desondanks is het wel een interessant project en daarom heb ik die munt gekocht. Als ik het bedrag op mijn bank laat staan brengt het ook niks op en op deze manier hoop ik dat IOTA doorbreekt en ik uiteindelijk meer rendement behaal. Echter als de waarde gelijk blijft ben ik ook al tevreden, dan heb ik toch iets gesteund waarin ik geloof.
Is het dan de beste munt om te hodlen, dat denk ik niet, maar helaas laat mijn glazen bol mij ook niet zien welke coin ik wel moet kopen om het maximale rendement te halen. Als je daarvoor tips hebt hou ik mijzelf aanbevolen
Ik zou extra investerenStoffa schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 15:56:
[...]
Haha precies, als ik een betere coin voor je weet dan IOTA dan stap je over. En dat geldt toch uiteindelijk voor (bijna) iedereen? Het is niet meer dan logisch de coin te holden waarop je het meeste rendement verwacht
Echter heb je wel een punt.
Optie 1 : Investeer 1 euro en krijg er 2 euro voor terug.
Optie 2 : Investeer 1 euro en krijg er 10 euro voor terug.
99% kiest denk ik voor optie 2 en de overige zijn waarschijnlijk financieel onafhankelijk.
Echter heb je die garantie niet bij het kopen van een coin.
Goedemiddag, het gaat weer prima met de BTC, een All Time High!
Benieuwd of er nog een weekend dip komt, denk eigenlijk van niet maar niets is zeker in het leven,
behalve doodgaan en belasting betalen natuurlijk.
Benieuwd of er nog een weekend dip komt, denk eigenlijk van niet maar niets is zeker in het leven,
Als je het hebt over financieel rendement heb je ongelijk, als je het hebt over persoonlijk rendement dan heb je wel gelijk.Stoffa schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 15:56:
[...]
Haha precies, als ik een betere coin voor je weet dan IOTA dan stap je over. En dat geldt toch uiteindelijk voor (bijna) iedereen? Het is niet meer dan logisch de coin te holden waarop je het meeste rendement verwacht
En wat persoonlijk rendement is: is dat voor de een alleen maar financieel en voor de ander alleen maar sociaal en voor weer een ander iets wat er tussen in zit.
ETH valt vandaag tegen. ETH ging zo goed mee met BTC de laatste tijd..RaptorXS schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 16:17:
Goedemiddag, het gaat weer prima met de BTC, een All Time High!![]()
Ik vind het eigenlijk juist wel goed dat ETH zijn eigen koers vaart en niet exact de bewegingen van BTC volgt.sylvesterrr schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 16:22:
[...]
ETH valt vandaag tegen. ETH ging zo goed mee met BTC de laatste tijd..
OMG is ook zot trouwens. Tikt de 8 dollar aan, volgens mij stond die gisteren nog op 6.
uiteraard net iets te vroeg verkocht. Maar goed, beter eruit als die nog stijgt dan net te laat zijn als die daalt.
uiteraard net iets te vroeg verkocht. Maar goed, beter eruit als die nog stijgt dan net te laat zijn als die daalt.
[ Voor 40% gewijzigd door Viper® op 11-08-2017 16:26 ]
OMG is echt aan het knallen. En ik ga deze voor de lange termijn vasthouden. Ziet er allemaal veelbelovend uit.Viper® schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 16:25:
OMG is ook zot trouwens. Tikt de 8 dollar aan, volgens mij stond die gisteren nog op 6.
Top voor jouGibMaster schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 16:31:
[...]
OMG is echt aan het knallen. En ik ga deze voor de lange termijn vasthouden. Ziet er allemaal veelbelovend uit.
Na een ritje up met ETH nu in NEO. Blijf niet de hele tijd switchen, dat voelt een beetje zoals in de file staan en dan van de rechter naar de linkerbaan wisselen omdat het daar wel door rijdt.
Vervolgens staat het daar gelijk stil en rijdt de rechterbaan weer door

We kennen het allemaal
haha klopt. Ik heb hetzelfde gehad met NEO. Die heb ik verpatst op 18 dollar. Wel 100%winst maar net iets te vroeg.Viper® schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 16:33:
[...]
Top voor jou![]()
Na een ritje up met ETH nu in NEO. Blijf niet de hele tijd switchen, dat voelt een beetje zoals in de file staan en dan van de rechter naar de linkerbaan wisselen omdat het daar wel door rijdt.
Vervolgens staat het daar gelijk stil en rijdt de rechterbaan weer door![]()
We kennen het allemaal
Toch maar weer terug gekocht op 28 dollar.

Hij is nu wel even flink aan het dippen trouwens.
[ Voor 4% gewijzigd door GibMaster op 11-08-2017 16:42 ]
Wauw sinds de ICO erin. Jammer dat je uitgestapt bent, maar je hebt er vast een aardige boterham aan over gehoudenCliffie schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 11:44:
[...]
Wel herkenbaar, al handel ik niet veel. Gisteren mijn NEO's verkocht op gemiddeld 675000 satoshi met het idee dat de enorme stijging van de afgelopen week wel een keer gecorrigeerd moet worden. The rest is historyAlleen maar meer gestegen en dus te vroeg verkocht. Gelukkig maak ik niet de fout door nu alsnog in te stappen. De winst die ik heb is substantieel (sinds ICO in Antshares./NEO)
Mensen kunnen hun fiat maar 1 x uitegeven en gaan dat eerder doen in iets wat zich, tot nu toe, bewezen heeft ipv een risicovolle investering aangaan (tenzij je speculant bent - ook niks mis mee) Ik acht de kans dan ook nihil dat NEO ooit het niveau van een ETH gaat bereiken. ETH/Bitcoin hebben hier het First Mover Advantage.Verwijderd schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 13:07:
Daarnaast vergelijk je Neo met hoe Ethereum nu is en dat is niet eerlijk. Als je 6 maanden terug in de tijd zou gaan dan zit Neo wel degelijk op hetzelfde niveau.
Persoonlijk denk ik dat heel deze altcoins de nieuwe woekerpolis / icesave affaire worden van 2018. Ben benieuwd naar de wettelijke status als b.v. blijkt dat de SEC deze ICO's als illegaal worden verklaard. Zie ook: http://fortune.com/2017/07/26/sec-icos/
Ik heb de buy order alvast klaargezet op 0.008.. Ben de hele avond weg, dus even goed mikken tot hoever ie ongeveer gaat dippenSmokingCrop schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 17:39:
Opletten met NEO, als het een klassieker wordt:![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Oh, zijstraatje. Enkele jaren geleden heb ik ook de hele fysieke goud en zilver mania meegemaakt en ik zit echt met een feest van herkenning (ahum) mee te lezen over hoe mensen geloof in hun munt hebben
Uiteindelijk heb ik er flink op toegelegd.

Tenx gaat als een gek zeg. Net al 4,90$. Ico ruime maand terug van ongeveer 0,80$.
Vertel, wanneer was dat en hoe ging dat? Die hype heb ik gemist namelijkmarkdebont schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 17:59:
Oh, zijstraatje. Enkele jaren geleden heb ik ook de hele fysieke goud en zilver mania meegemaakt en ik zit echt met een feest van herkenning (ahum) mee te lezen over hoe mensen geloof in hun munt hebben![]()
Niet normaal, heb al bijna 45% rendement en ben ongeveer 2 uurtjes ingestapt. Ik heb al vóór 1 augustus TenX, OmiseGO, Elastic en Civic op mijn radar gehad maar had al mijn geluk op NEO gegooid. Ook niet verkeerd natuurlijk. Alle 5 die ik noem zie ik nog wel flink door stijgen trouwens.marteltor schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 18:25:
Tenx gaat als een gek zeg. Net al 4,90$. Ico ruime maand terug van ongeveer 0,80$.
BTC, ETH, Waves, Stratis, Bitquence, Steem, Lisk, Golem, Sia, Block, Iconomi, IOTA en de 5 die ik hierboven noem zijn toch echt wel mijn favorieten. Ik heb ze nog niet allemaal, maar wil ongeveer wel hierover spreiden. Lijkt wel Pokémon verzamelen dit
Kan net zo goed de first sell off zijnSmokingCrop schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 17:39:
Opletten met NEO, als het een klassieker wordt:![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
5440Wp O/W op plat dak | 3MXM52N2V1B8 i.c.m. 1xFTXM35M2V1B + 2xFTXM25M2V1B | RTX4090+7800X3D
Waarschijnlijk wel, maar de first sell off ziet er wss ook zo uit, gewoon telkens op een ander niveau.
Gotta catch that bear trap.
[ Voor 5% gewijzigd door SmokingCrop op 11-08-2017 19:51 ]
en mooi dat Columbus Capital is ingestapt. Volgens mij is ICN nog aardig ondergewaardeerd.KraveN schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 13:59:
[...]
Ik las pas nog ergens een mooie quote :
Cryptos... de enige business waar je je k*t voelt omdat je maar 125% winst hebt gepakt!
En mooi dat ICN naar een andere Exchange komt, want dat vergroot de bekendheid van de coin en het platform! (enthousiast over deze coin)
Verwijderd
Ik denk hier echt anders over. Het gros van de mensen zijn "gelukszoekers" die juist het nieuwe Ethereum willen vinden, omdat ze daar gezien hebben dat het mogelijk is om van pennystock naar de maan te vliegen.Eindhovenfinest schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 17:50:
[...]
Mensen kunnen hun fiat maar 1 x uitegeven en gaan dat eerder doen in iets wat zich, tot nu toe, bewezen heeft ipv een risicovolle investering aangaan (tenzij je speculant bent - ook niks mis mee) Ik acht de kans dan ook nihil dat NEO ooit het niveau van een ETH gaat bereiken. ETH/Bitcoin hebben hier het First Mover Advantage.
Persoonlijk denk ik dat heel deze altcoins de nieuwe woekerpolis / icesave affaire worden van 2018. Ben benieuwd naar de wettelijke status als b.v. blijkt dat de SEC deze ICO's als illegaal worden verklaard. Zie ook: http://fortune.com/2017/07/26/sec-icos/
Dat er meer en meer toezicht komt vanuit de SEC en andere waakhonden is wel logisch, alleen gezien de aard van cryptovaluta (decentraal) gaan overheden het echt heel moeilijk krijgen om regulatie toe te passen.
appels en peren? Hoezo hebben de woekerpolis affaire en de het falliet gaan van icesave iets te maken met disruptive technologie als cryptovaluta en blockchain technologie?Eindhovenfinest schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 17:50:
[...]
Persoonlijk denk ik dat heel deze altcoins de nieuwe woekerpolis / icesave affaire worden van 2018.
Dat er mensen geld mee gaan verliezen lijkt me logisch. Zitten we in een bubbel? waarschijnlijk.. maar de vorige technologie dubbel heeft ons bedrijven als google gegeven.. ik denk dat dat nu weer aan het gebeuren is. De gene die de troep van de (ruwe) diamanten kunnen onderscheiden gaan een hoop geld verdienen. mensen die denken dat te kunnen gaan geld verliezen.
[ Voor 10% gewijzigd door spartacusNLD op 11-08-2017 20:16 ]
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Status (SNT) begint aardig los te raken! Heb er maar waar ingekocht @ $0.08
Ik vind die bubble onzin, sorry. De meeste altcoins zijn bij lange na nog niet waar ze in mei en juni stonden. Waarom is dit dan een bubble?Fionzo schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 11:21:
Ik ben het met iedereen eens dat cryptocurrencies op het moment in een bubble zitten. Er is op het moment nog weinig toepasbaarheid en er zit vooral vetrouwen achter. Maar vertel me nu eens hoe dat verschilt van de euro of de dollar? De koppeling met goud is er al lang niet meer.
Daarnaast komt er op het moment veel nieuw geld binnen, maar is de marketcap nog 'maar' 125 miljard. Ik las laatst een artikel dat je dit nog lang niet kan vergelijken met de hoeveelheid geld dat omgaat in aandelenhandel, dus hier zit ook nog wel groei in. Mensen kennen het fenomeen blockchain steeds meer, maar velen komen niet verder als Bitcoin en Ether.
Ook is Bitcoin net door de 3000 euro heen gegaan, dat zorgt voor aandacht van mainstream media. Mensen gaan toch al snel eens een kijkje nemen.
Begrijp me niet verkeerd, er zullen zeker nog correcties komen omdat mensen winst willen pakken. Maar de trend omhoog is m.i. voorlopig wel ingezet.
Ik bedoel meer over het algemeen, aangezien er nog niet op veel plekken betaald kan worden met cryptocurrencies, nog niet veel mensen gebruiken blockchain storagediensten, bedrijven zoeken nog naar echte toepassingen. De koersen zijn nu puur gebaseerd op speculatie of vertrouwen dat een kleine groep mensen heeft in bepaalde toepassingen Ik zeg overigens niet dat die bubble binnenkort gat barsten hoor :-)FireFox1980 schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 21:44:
[...]
Ik vind die bubble onzin, sorry. De meeste altcoins zijn bij lange na nog niet waar ze in mei en juni stonden. Waarom is dit dan een bubble?
edit: typos
Daarom stap je dus ook vroeg in iets in en neem je daarbij een gok. Gaat het wel mainstream gebruikt worden, waar ik echt in geloof, zit je goed. Zo niet dan is het pas een echte bubble en hebben we met z'n alle dikke pech, maar het in ieder geval geprobeerd.Fionzo schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 21:47:
[...]
Ik bedoel meer over het algemeen, aangezien er nog niet op veel plekken betaald kan worden met cryptocurrencies, nog niet veel mensen gebruiken blockchain storagediensten, bedrijven zoeken nog naar echte toepassingen. De koersen zijn nu puur gebaseerd op speculatie of vertrouwen dat een klein groepen mensen heeft in bepaalde toepassingen Ik zeg overigens niet dat die bubble binnenkort gat barsten hoor :-)
Iemand bekend met bitstamp?
Als ik een SEPA overschrijving maak dan komen mijn euro's toch wel aan?
Site zegt namelijk 'EUR deposits credited to your EUR balance won't be converted. If you selected usd balance, your funds will be converted respectively.'
Site zegt namelijk 'EUR deposits credited to your EUR balance won't be converted. If you selected usd balance, your funds will be converted respectively.'
Over 5 dagen start de Dmarket.io ICO en vroeg mij af wat jullie vinden van het idee.
Persoonlijk ben ik geen gamer en zal dat ook niet worden
maar het idee van een grote marktplaats waar in-game items kunnen worden verkocht en met bijhorende waarde weer iets van een andere game kan worden aangekocht (ruil handel) lijkt mij best iets waar wel markt in zit.
Natuurlijk zijn ze daarbij best wel heel erg afhankelijk van de ontwikkelaars, ruilen betekend voor hun minder verkoop dus echt happig zullen ze daar niet op zijn.
Volgens de whitepaper zou steam al zoiets hebben, zij het beperkt en met hoge fee van tegen de 12%.
Zouden het in jullie ogen een gokje waard zijn van +/- 1a2 ETH?
Persoonlijk ben ik geen gamer en zal dat ook niet worden
Natuurlijk zijn ze daarbij best wel heel erg afhankelijk van de ontwikkelaars, ruilen betekend voor hun minder verkoop dus echt happig zullen ze daar niet op zijn.
Volgens de whitepaper zou steam al zoiets hebben, zij het beperkt en met hoge fee van tegen de 12%.
Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal
heb maar een paar iconomi ingekocht, gaat dit nog wat doen? de prijs is de laatste tijd heel gelijk gebleven...
Dat klopt, daar komt bij dat alle altcoins hard dalen als bitcoin hard daalt.shakespeare schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 22:37:
heb maar een paar iconomi ingekocht, gaat dit nog wat doen? de prijs is de laatste tijd heel gelijk gebleven...
Daarmee bedoelen ze dat als je USD op je Bitstamp account wilt hebben, ze de EUR voor je naar USD converten. Je wilt en selecteert EUR, dus dat is niet van toepassing.ReynaertS schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 21:53:
Iemand bekend met bitstamp?
Bitstamp werkt uitstekend en de gratis BTC withdrawals zijn handig om naar exchanges te storten die geen fiat doen.
En jawel hoor. Ouwelullenkrant Trouw heeft weer een stukje geschreven over de Bitcoin.
Jeweetwel, die omstreden munt die vooral gebruikt wordt voor illegale zaken, witwaspraktijken, drugs en wapenhandel
Jeweetwel, die omstreden munt die vooral gebruikt wordt voor illegale zaken, witwaspraktijken, drugs en wapenhandel

Haha hoe kom je überhaupt op die propaganda site terecht? xdLuuk schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 22:55:
En jawel hoor. Ouwelullenkrant Trouw heeft weer een stukje geschreven over de Bitcoin.
https://www.bitfinex.com/posts/216/review
Bitfinex heeft het gehad met Amerikaanse klanten en de regelgeving betreffende de ICO's.
Bitfinex heeft het gehad met Amerikaanse klanten en de regelgeving betreffende de ICO's.
IOTA weer een stuk teruggezakt na de flinke stijging van eerder op de dag. Wellicht een goed moment om in te stappen.
Ik zit best wel in de gamewereld, ben hoofdredacteur van xboxnederland.nl. Qua concept klinkt het mooi, maar ik heb er een hard hoofd in dat de gameuitgevers mee gaan werken. Dat zijn al miljardencorporaties op met een enorm economisch belang die dit soort zaken het liefst in eigen beheer houden. Vooral micro-transactions wat steeds meer en meer het verdienmodel is, in alle games, zullen ze compleet zelf in de hand willen houden. Tenzij ze één van de grote drie (Ubisoft, EA, Activision/Blizzard) achter zich krijgen vrees ik dat het niet goed gaat draaien.The-Source schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 22:30:
Over 5 dagen start de Dmarket.io ICO en vroeg mij af wat jullie vinden van het idee.
Persoonlijk ben ik geen gamer en zal dat ook niet wordenmaar het idee van een grote marktplaats waar in-game items kunnen worden verkocht en met bijhorende waarde weer iets van een andere game kan worden aangekocht (ruil handel) lijkt mij best iets waar wel markt in zit.
Computers are not intelligent, they just do what you say...
Dat is interessant wat je benoemt. Maar zou een volledige focus op alle kleinere games niet ook kunnen werken? Stel dat je onder alle indigames en alle smartphone games zoals Clash of Clans etc mee zou kunnen pakken? Nu benoem ik inderdaad alle, wat zeer onwaarschijnlijk is. Maar even ter nuance dat gaming verder gaat dan de grote maatschappijen. Dit zeg ik nu zonder de paper gelezen te hebben en te weten wat de focus van die munt is. En sta ik er ook kritisch tegenover.jpaarhuis schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 23:05:
[...]
Ik zit best wel in de gamewereld, ben hoofdredacteur van xboxnederland.nl. Qua concept klinkt het mooi, maar ik heb er een hard hoofd in dat de gameuitgevers mee gaan werken. Dat zijn al miljardencorporaties op met een enorm economisch belang die dit soort zaken het liefst in eigen beheer houden. Vooral micro-transactions wat steeds meer en meer het verdienmodel is, in alle games, zullen ze compleet zelf in de hand willen houden. Tenzij ze één van de grote drie (Ubisoft, EA, Activision/Blizzard) achter zich krijgen vrees ik dat het niet goed gaat draaien.
De roadmap van SiaCoin staat hier https://trello.com/b/Io1dDyuI/sia-public-roadmap
Er staan veel belangrijke verbeterpunten tussen, waaronder toegang en sharen van files zonder dat je een Sia user bent.
Er staan veel belangrijke verbeterpunten tussen, waaronder toegang en sharen van files zonder dat je een Sia user bent.
ondertussen al weer aan het stijgenOrigin88 schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 23:02:
IOTA weer een stuk teruggezakt na de flinke stijging van eerder op de dag. Wellicht een goed moment om in te stappen.
Mag nog wel verder stijgen aangezien ik ze rond de .00018 heb gekocht
Tip: check de whitepaper van 0x project. Token sale start 15 augustus maar je moet vooraf registreren.
Kan de nieuwe neo worden. Founders van coinbase en augur zijn investeerders en adviseurs.
Kan de nieuwe neo worden. Founders van coinbase en augur zijn investeerders en adviseurs.
Het was ook een goed punt om weer in te kopen
Daar gaat ie sowieso weer voorbij hoor.wishmaster1986 schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 23:13:
[...]
Mag nog wel verder stijgen aangezien ik ze rond de .00018 heb gekocht
Goed nieuws voor $NEO en $GAS
https://twitter.com/ramikawach/status/895766647574638592
https://twitter.com/ramikawach/status/895766647574638592
Geretweet door Bittrex...We are assessing the viability of distributing $GAS on $NEO holdings @BittrexExchange , non-trivial at our scale. #nopromises
Ik heb m'n Siacoins gisteren verkocht omdat ze maar bleven dalen maar het plan is om er weer een aantal te kopen wanneer ze een bodem hebben geraakt.stefan1988 schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 23:10:
De roadmap van SiaCoin staat hier https://trello.com/b/Io1dDyuI/sia-public-roadmap
Hopen dat het geen H&S gaat worden.Origin88 schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 23:23:
[...]
Ik heb m'n Siacoins gisteren verkocht omdat ze maar bleven dalen maar het plan is om er weer een aantal te kopen wanneer ze een bodem hebben geraakt.
Ik mag hopen dat we die toch onderhand wel bereikt hebben.Origin88 schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 23:23:
[...]
Ik heb m'n Siacoins gisteren verkocht omdat ze maar bleven dalen maar het plan is om er weer een aantal te kopen wanneer ze een bodem hebben geraakt.
[quote]FireFox1980 schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 23:32:
[...]

repeat until broke
[...]

repeat until broke
[ Voor 22% gewijzigd door stefan1988 op 11-08-2017 23:39 ]
Lijkt voorlopig nog steeds te dalen, zojuist nog zn 24h low verlaagd.FireFox1980 schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 23:32:
[...]
Ik mag hopen dat we die toch onderhand wel bereikt hebben.
Check Polo, 24h low was vanmorgen @ 216Origin88 schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 23:40:
[...]
Lijkt voorlopig nog steeds te dalen, zojuist nog zn 24h low verlaagd.
Oh, ik keek op worldcoinindex en die gaf wat anders aan.stefan1988 schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 23:43:
[...]
Check Polo, 24h low was vanmorgen @ 216
Dan zit die er nog wel ff boven.
Bitcoin tikt inmiddels de 3600 dollar aan op Polo.
BTC blijft maar gaan
en ik maar klooien met Alt Coins... ik had deze week meer geld gemaakt als ik mn BTC lekker ff had laten staan.
De truuk is dan ook om altcoins te kopen die nog gaan stijgen tov btc, ongeacht hun euro/dollar waardeOrigin88 schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 23:50:
BTC blijft maar gaanen ik maar klooien met Alt Coins... ik had deze week meer geld gemaakt als ik mn BTC lekker ff had laten staan.
Haha, ja kloptSmokingCrop schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 23:55:
[...]
De truuk is dan ook om altcoins te kopen die nog gaan stijgen tov btc, ongeacht hun euro/dollar waarde
Stukje leesvoer voor de BTC liefhebbers:
https://www.cashcow.nl/bitcoin-kan-doorschieten-naar-4-000/
https://www.cashcow.nl/bitcoin-kan-doorschieten-naar-4-000/
kan er weinig over vinden op bitcointalk. Kijk ik niet goed genoeg?kickbakker schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 23:13:
Tip: check de whitepaper van 0x project. Token sale start 15 augustus maar je moet vooraf registreren.
Snap nog niet helemaal hoe de coins waarde vertegenwoordigen, maar ik moet de whitepaper maar eens lezen.
[ Voor 12% gewijzigd door marteltor op 12-08-2017 00:02 ]
Niet normaal zeg, Veel coins die aan het stijgen zijn. En niet zuinig ook.
BTC, ETH, BCH, IOTA, NEO, QTUM, STRAT, OMG, WAVES, TENX...
Allemaal stuk voor stuk behoorlijk aan het stijgen. Totale market cap is ff paar miljard omhoog gegaan laatste dagen. Ben benieuwd of de rode cijfers nog gaan verschijnen binnenkort. Wat mij betreft mag het zo Door blijven gaan
Allemaal stuk voor stuk behoorlijk aan het stijgen. Totale market cap is ff paar miljard omhoog gegaan laatste dagen. Ben benieuwd of de rode cijfers nog gaan verschijnen binnenkort. Wat mij betreft mag het zo Door blijven gaan
Ook die uitgevers (Zynga bijvoorbeeld) zijn commercieel precies hetzelfde ingesteld als de grote drie. Misschien dat ze een paar games meekrijgen, maar je hebt de grote gemeenschap nodig om dit tot een succes te brengen...walletje-w schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 23:09:
[...]
Dat is interessant wat je benoemt. Maar zou een volledige focus op alle kleinere games niet ook kunnen werken? Stel dat je onder alle indigames en alle smartphone games zoals Clash of Clans etc mee zou kunnen pakken? Nu benoem ik inderdaad alle, wat zeer onwaarschijnlijk is. Maar even ter nuance dat gaming verder gaat dan de grote maatschappijen. Dit zeg ik nu zonder de paper gelezen te hebben en te weten wat de focus van die munt is. En sta ik er ook kritisch tegenover.
Computers are not intelligent, they just do what you say...
Alleen NEO, TENX en IOTA noemenswaardig hard. De rest is gewoon met de cryptomarkt meegegaan.GibMaster schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 00:21:
Niet normaal zeg, Veel coins die aan het stijgen zijn. En niet zuinig ook.
TENX is het investeren waard, ziet er goed uit voor dat bedrijf en veel mensen die zich bezighouden met crypto als een spendeer middel willen zo een kaart.
Nu alleen nog goed doorrollen met hun features.
Heb wel een zooi ETC vandaag verkocht en EOS op 1.52 ingekocht. Voor de lange termijn.
Dank voor het vertrouwenSonyEricsson schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 02:07:
[...]
Alleen NEO, TENX en IOTA noemenswaardig hard. De rest is gewoon met de cryptomarkt meegegaan.
TENX is het investeren waard, ziet er goed uit voor dat bedrijf en veel mensen die zich bezighouden met crypto als een spendeer middel willen zo een kaart.
Heb wel een zooi ETC vandaag verkocht en EOS op 1.52 ingekocht. Voor de lange termijn.
Heb zelf bij de ICO een tokens gekocht, dus het was zeker een goede week te noemen voor mij.
ICN is ook mooi gestegen de laatste 24h nadat het was blijven zakken. Ik hoop nog op een mooiere stijging aangezien ICN niet meegestegen is met de rest.
ik vind het toch elke keer een dilemma wat ik moet verkopen om in nieuwe Alt coins te investeren...
ik heb hiervoor wat BTC staan. maar die gaat op moment zo steady omhoog dat ik nog even wil wachten voordat ik het in Alt coins steek.
Van mijn Alt coins staan er 2 onderwater, maar daar verwacht ik op termijn nog wat van...dus ook maar laten staan.
En meer fiat erin stoppen...ik vind het verhouding met spaargeld wel goed nu
hebben jullie een strategie met hoe lang je op een coin blijft zitten, of zit alles in HODL?
ik heb hiervoor wat BTC staan. maar die gaat op moment zo steady omhoog dat ik nog even wil wachten voordat ik het in Alt coins steek.
Van mijn Alt coins staan er 2 onderwater, maar daar verwacht ik op termijn nog wat van...dus ook maar laten staan.
hebben jullie een strategie met hoe lang je op een coin blijft zitten, of zit alles in HODL?
Monaco (MCO) deze nacht ook een ordinaire pump ondergaan? +280% naar een nieuwe ATH om dan weer te zakken. Momenteel nog steeds een stijging van 164% in 24u. Het volume kreeg ook een boost.
Zonder te weten wat het is is dit mijn mening: als het een pre-mined coin op basis van een andere bestaand chain betreft zou ik in eerste instantie eens kijken of de white paper een exit strategy beschrijft. Als dit niet het geval is middels, bijvoorbeeld buyback of dividend, ben je volledig afhankelijk van de grillen van de markt en in dat geval doet de kwaliteit van het team, het idee en de doelstelling er sowieso weinig toe m.i.BJHT schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 09:19:
Mensen hier met een mening over Tierion?
Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8
Waar Neo en CVC een correctie krijgen nu, gaan TenX als een malle door. Al +450%SonyEricsson schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 02:07:
[...]
Alleen NEO, TENX en IOTA noemenswaardig hard. De rest is gewoon met de cryptomarkt meegegaan.
Daar dacht ik net nog aan, want dat ging niet om heel klein bedrag herinner ik me ;-)Martijn19 schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 06:08:
[...]Heb zelf bij de ICO een tokens gekocht, dus het was zeker een goede week te noemen voor mij.
Ik vind dat jullie een goed team hebben samengesteld. Vooral de keus om Julian als voornaamste man naar buiten te laten optreden, terwijl de CEO zich meer op interne zaken richt. En dan ook nog een tweakers aan boord
Toch wel weer apart om te zien NEO staat even in de min en nu lees ik bijna niks meer over de hype NEO
Meeste waarschijnlijk weer op ATH gekocht en zitten nu met geknepen billetjes
.
Kraken werkt hier weer redelijk gelukkig maar het heeft echt een update nodig, was een slechte handels week voor mij, ik was meer bezig mezelf te irriteren aan de exchanges dan de handel zelf, was weer een wijze en dure les
Meeste waarschijnlijk weer op ATH gekocht en zitten nu met geknepen billetjes

Kraken werkt hier weer redelijk gelukkig maar het heeft echt een update nodig, was een slechte handels week voor mij, ik was meer bezig mezelf te irriteren aan de exchanges dan de handel zelf, was weer een wijze en dure les
Buy low, sell high. Maar eerlijk gezegd heb ik als onervaren belegger geen duidelijk plan.weertenaar schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 08:59:
ik vind het toch elke keer een dilemma wat ik moet verkopen om in nieuwe Alt coins te investeren...
Ik probeer te investeren in munten waar ik potentie in zie, soms heb ik geluk zoals inkopen bij NEO voor 22 usd en verkopen op 38. Maarja, sindsdien heb ik ook 15% van de winst verspeeld door te snel te kopen en te snel te verkopen.
Mijn advies: als je nieuw bent met beleggen, neem je tijd. Probeer niet iedere paar uur te kopen en verkopen. Houd je coins enkele dagen vast.
Rond 2008 toen de economische crisis begon en er zelfs sprake was dat er geen euro's meer uit de pinautomaat zouden komen werd het gebruik van (fysiek) zilver en goud enorm aangeprezen. Veel forums waarin rampscenarios werden geschetst. Afijn, hetzelfde als wat hier gebeurt. Je hoeft alleen 'je favoriete coin' te vervangen door een willekeurig edelmetaal. Zonder onderbouwing werden de wildste koersbepalingen gezet en FOMO.marteltor schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 18:37:
[...]
Vertel, wanneer was dat en hoe ging dat? Die hype heb ik gemist namelijk
Ja dat had ik ook al gelezen.Evianon schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 22:52:
[...]
Bitstamp werkt uitstekend en de gratis BTC withdrawals zijn handig om naar exchanges te storten die geen fiat doen.
Hoelang duurde het gemiddeld bij jou met het storten van geld?
Maar toch, zo'n ICO heeft een postadres of een persoon die met z'n gezicht op de website staat. Als een willekeurige overheid bij je aanklopt en even vriendelijk - doch dringend - vraagt je private keys van je complete tokenvoorraad te overhandigen of een cliam legt voor de geleden schade...Voor Bitcoin misschien niet van toepassingen omdat deze gemined woden maar elke andere willekeurige alt-coin met een pre-mined voorraad.Verwijderd schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 19:58:
[...]
Ik denk hier echt anders over. Het gros van de mensen zijn "gelukszoekers" die juist het nieuwe Ethereum willen vinden, omdat ze daar gezien hebben dat het mogelijk is om van pennystock naar de maan te vliegen.
Dat er meer en meer toezicht komt vanuit de SEC en andere waakhonden is wel logisch, alleen gezien de aard van cryptovaluta (decentraal) gaan overheden het echt heel moeilijk krijgen om regulatie toe te passen.
Inmiddels is 7 augustus al lang en breed voorbij. De command line tool om je BCH te extracten is er nog steeds niet. Maakt me op zich niet uit. Zolang BCH stijgt wil ik nog wel even HODL'en. Maar uiteindelijk wil ik er wel een keer bij kunnen 😜 Afwachten maar.996 schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 21:52:
Heb zelf een bitcoin opgeslagen in de Bitgo Wallet. Zijn er hier anderen die daar ook hun bitcoin(s) hebben opgeslagen?
Als ik het goed begrijp krijgen we de bitcoincash voorlopig nog niet. Pas vanaf 7 augustus is er een tool beschikbaar waarmee je je BCC kunt claimen, begrijp ik dat goed?
https://blog.bitgo.com/bi...chain-splits-1bc115c00931
Ben wel echt verbaasd dat èn BCH èn BTC het goed blijven doen. Blijkbaar is er toch behoefte aan beide varianten van de Bitcoin Blockchain terwijl je snel zou denken dat 1 variant zal gaan "overwinnen"
Wel leuk dat er nu weer marktbrede stijgingen zijn. In de maand juli was de markt alleen maar zijwaarts gericht. Laat BTC nu maar gauw de 4.000 dollar doorbreken. Zijn we van die barrière ook weer af.
Nu is Ethereums voorsprong minder groot dan die van BTC is tov de andere alt coins. Tegelijk blijkt toch uit BTC dat de technisch beste oplossing niet op kan tegen het voordeel van een established coin.
Zelf ben ik wel benieuwd hoe diegene die denken dat NEO bijvoorbeeld naar Pluto gaat schieten, dan denken over Ethereum. Als ik het goed heb, is NEO een alternatief voor Ethereum, dus als die naar Pluto schiet, dan moet Ethereum weer naarbeneden komen als een Ariane raket met een integer overflow.
Zelf ben ik wel benieuwd hoe diegene die denken dat NEO bijvoorbeeld naar Pluto gaat schieten, dan denken over Ethereum. Als ik het goed heb, is NEO een alternatief voor Ethereum, dus als die naar Pluto schiet, dan moet Ethereum weer naarbeneden komen als een Ariane raket met een integer overflow.
Is NEO dan niet meer het Chinese ethereum?Sissors schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 11:01:
Normaal gesproken is het er next business day, ergens in de middag.ReynaertS schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 10:46:
[...]
Ja dat had ik ook al gelezen.
Hoelang duurde het gemiddeld bij jou met het storten van geld?
Denk je niet dat er genoeg ruimte in de markt is voor beiden? Zelf vermoed ik dat er nog genoeg geld in Asie zit dat zit te wachten op een altcoin die meer gericht is op hun eigen markt. ETH en NEO zouden dan best naast elkaar kunnen staan.Sissors schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 11:01:
Nu is Ethereums voorsprong minder groot dan die van BTC is tov de andere alt coins. Tegelijk blijkt toch uit BTC dat de technisch beste oplossing niet op kan tegen het voordeel van een established coin.
Mhh dat gaat lastig nu in het weekendEvianon schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 11:09:
[...]
Normaal gesproken is het er next business day, ergens in de middag.
Azië heeft geen enkel probleem met westerse technieken te gebruiken. Hun websites draaien op dezelfde software als bij ons. Hun servers ook de protocollen ook etc.JackDaniel schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 11:17:
[...]
Denk je niet dat er genoeg ruimte in de markt is voor beiden? Zelf vermoed ik dat er nog genoeg geld in Asie zit dat zit te wachten op een altcoin die meer gericht is op hun eigen markt. ETH en NEO zouden dan best naast elkaar kunnen staan.
Uiteindelijk zal er een standaard protocol wereldwijd gebruikt gaan worden. Lijkt mij niet dat dat een Chinese is.
Hoevaak wordt die NeoGas eigenlijk uitgekeerd?
Sinds enige weken ben ik ook weer actief met cryptos. Heb al een jaar of 3 Btc in een wallet staan en die laat ik ook voorlopig lekker staan.
Maar al die hard forks en PoW naar PoS is een beetje nieuw voor mij. Met bitcoincash zat ik al een beetje van wat gebeurt er nu allemaal. Ethereum heb ik zelf nog niet, maar ik snap ook nog niet helemaal wat PoS inhoudt. Ja er wordt geen gebruik meer gemaakt van rekenkracht maar van de hoeveelheid Ethere die je hebt om te valideren. Maar hoe werkt dat precies? En ik las ook dat als je een invalid block hebt je je stack kwijt bent. Hoe krijg je bijvoorbeeld een invalid block?
Kraken was gisteren ook een beetje traag. Ik kon ook geen Zcash deposit address aanmaken omdat het druk was.
Maar al die hard forks en PoW naar PoS is een beetje nieuw voor mij. Met bitcoincash zat ik al een beetje van wat gebeurt er nu allemaal. Ethereum heb ik zelf nog niet, maar ik snap ook nog niet helemaal wat PoS inhoudt. Ja er wordt geen gebruik meer gemaakt van rekenkracht maar van de hoeveelheid Ethere die je hebt om te valideren. Maar hoe werkt dat precies? En ik las ook dat als je een invalid block hebt je je stack kwijt bent. Hoe krijg je bijvoorbeeld een invalid block?
Kraken was gisteren ook een beetje traag. Ik kon ook geen Zcash deposit address aanmaken omdat het druk was.
Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1
Gisteren op 3000 ingestapt, getwijfelt of dat goed was maar nog spijt.sylvesterrr schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 12:15:
BTC gaat wel hard omhoog zeg. Zelfs in het weekend.
Wel zie je bij kraken absurd hoge sell hoeveelheden met 20 a 50 stuks per keer.
Nu staan er dik 160+ coins te koop zonder dat het daalt.
Zal die spanning tussen amerika en noord korea dan toch nog ergens goed voor
1530 wp SF @ SE2200 ZO en 765 wp @ Soladin 600 ZW PVOutput: http://pvoutput.org/intraday.jsp?id=52736&sid=47955
Ik heb gisteren ook wat ETH ingewisseld voor BTC, want had dat nodig om iets anders te kopen. Ik was daar echter te lui voor; is die luiheid toch nog ergens goed voor.DJKroon schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 12:19:
[...]
Gisteren op 3000 ingestapt, getwijfelt of dat goed was maar nog spijt.
Wel zie je bij kraken absurd hoge sell hoeveelheden met 20 a 50 stuks per keer.
Nu staan er dik 160+ coins te koop zonder dat het daalt.
Zal die spanning tussen amerika en noord korea dan toch nog ergens goed voor
Staat NEO echt in de min? Of staat BTC in de plus? Als je terugrekent naar EUR of USD valt de koersdaling van NEO volgens mij wel mee.Slux schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 09:35:
Toch wel weer apart om te zien NEO staat even in de min en nu lees ik bijna niks meer over de hype NEO
Meeste waarschijnlijk weer op ATH gekocht en zitten nu met geknepen billetjes.
BTC is meer waard geworden. Omgerekend naar USD is NEO niet zoveel gedaald idd. Nogsteeds rond 32 dollar. Maar omdat de charts meestal gelinkt zijn met BTC lijkt het alsof er een flinke daling is.sylvesterrr schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 12:29:
[...]
[...]
Staat NEO echt in de min? Of staat BTC in de plus? Als je terugrekent naar EUR of USD valt de koersdaling van NEO volgens mij wel mee.
Precies. Tenzij je doel 'meer BTC' is, is er geen sprake van flinke daling imho. Zou wel tof zijn hoor: NEO die meer waard wordt (in BTC) en BTC die meer waard wordt in EUR/USD (dit is de afgelopen tijd ook gebeurd...).Luuk schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 12:33:
[...]
BTC is meer waard geworden. Omgerekend naar USD is NEO niet zoveel gedaald idd. Nogsteeds rond 32 dollar. Maar omdat de charts meestal gelinkt zijn met BTC lijkt het alsof er een flinke daling is.
Weet iemand of de deepbit.net saldo's nog ergens te recoveren zijn? Kan hier eigenlijk alleen maar negatief advies over vinden maar het kan zijn dat een tweaker nog iets weet.
Had er aantal jaar geleden 0,06 BTC gemined. Tot nu toe altijd een minimaal bedrag, maar ondertussen serieus...
Aan andere kant: de exchange Binance groeit als kool. Zojuist account aangemaakt en werkt ook vlotjes. Binance coin maar als eerste aangeschaft, heeft nut binnen die exchange en daarmee waarde. Alleen de bevestigingsmail is volledig chinees
Had er aantal jaar geleden 0,06 BTC gemined. Tot nu toe altijd een minimaal bedrag, maar ondertussen serieus...
Aan andere kant: de exchange Binance groeit als kool. Zojuist account aangemaakt en werkt ook vlotjes. Binance coin maar als eerste aangeschaft, heeft nut binnen die exchange en daarmee waarde. Alleen de bevestigingsmail is volledig chinees

NEO is wel degelijk flink gedaald, we hadden toch een hoogtepunt van iets meer dan $40?sylvesterrr schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 12:37:
[...]
Precies. Tenzij je doel 'meer BTC' is, is er geen sprake van flinke daling imho. Zou wel tof zijn hoor: NEO die meer waard wordt (in BTC) en BTC die meer waard wordt in EUR/USD (dit is de afgelopen tijd ook gebeurd...).
De daling was echter wel verwacht in het weekend.
Verwijderd
Ja, NEO is zeker wel gedaald. Gisterochtend stond die op ongeveer 39 dollar. Daarna gezakt in de middag naar 29 waarna die weer opklom tot plm. 36 dollar begin vd avond.
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 12-08-2017 12:55 . Reden: Tikfout ]
Is er iemand al een site tegengekomen zoals de "gainers-losers" pagina van coinmarketcap maar dan nog nauwkeuriger instelbaar dan 1h ? Bvb 15-30 min zou leuk zijn om proberen mee te liften op bepaalde boosts.
Heb gisteren 'eieren' voor mijn geld gekozen om mijn 383 NEO's op $38 te verkopen met zo'n kleine 40% winst...
en nu BTC aantrekt (heb) maak ik winst op winst...
het is eigenlijk rendement op rendement,aangezien ik niet alles omzet naar fiat.
[ Voor 19% gewijzigd door papaleo op 12-08-2017 13:24 ]
9kW Nefit Enviline,17x Yingli Solar 245Wp panelen.(4085Wp) / 17x Enphase 215 Micro-inverters / Envoy Enlighten Communicatie Gateway,Tonzon vloerisolatie,Schlüter®-BEKOTEC-THERM Vloerverwarming,Panasonic climatcontrole, Nefit HR107,Vera domotica,
Blijf me telkens verbazen hoe voorspelbaar mensen in crypto soms zijn. Het exacte patroon van enkele dagen geleden herhaalt zich bij NEO. We weten waar het toen daarna heen ging

Deze, bedoel je?Evianon schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 13:22:
Blijf me telkens verbazen hoe voorspelbaar mensen in crypto soms zijn. Het exacte patroon van enkele dagen geleden herhaalt zich bij NEO. We weten waar het toen daarna heen ging![]()
[afbeelding]

Dit topic is gesloten.
Let op:
~[font=,24]ZERO TOLERANCE! LEES DIT EERST VOOR JE POST!~[/]
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.
Wat willen we hier niet zien?
Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om
.
~[font=,24]ZERO TOLERANCE! LEES DIT EERST VOOR JE POST!~[/]
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.
Wat willen we hier niet zien?
- Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.). Plaats die in Bitcoin (en overige cryptocurrencies) topic - deel 2
- Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
- Crypto en belasting. Hier offtopic, kan worden besproken in het bovengenoemde topic. Suggesties om te frauderen (zoals hiet niet netjes opgeven van je vermogen) worden niet gewaardeerd.
- Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
- Linkdrops. Begeleid links naar grote lappen tekst of video met een korte samenvatting (als die niet al gegeven is). Als jij iets interessant vindt om te delen, zeg er dan bij waarom je het interessant vindt.
- Referrals. Ten overvloede, want dit staat ook in het algemene beleid van GoT.
- Slowchat. Dit betreft dus óók reacties als "Bitcoin nu op $2800", "ETH daling is ingezet" , "To the moon!" en meer van zulks. Er is een speciaal Slack kanaal opgezet door de community waar veel van de hier actieve posters te vinden zijn: click
Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om