eens een vraagje over bittrex ... als er hoge volumes doorgaan blijft dat daar vlotjes gaan zonder haperingen ?
Man man man, wat heb ik ondertussen spijt dat ik mijn BTC verkocht heb @~2400. Iedere keer als ik denk dit gaat niet verder omhoog dan gaat ie toch omhoog. Ik wil wel weer instappen (fomo) maar ben bang dat de koers uiteindelijk een keer zijn piek heeft bereikt om pas over maanden weer zo hoog te komen.

#team_UTC+1
An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper Mini '12 i7/16/256 Air '13 i5/8/256 iPad mini 5 64GB iPhone SE 128GB
Verwijderd
Ik had op 2400 pas ingekocht en op 2700 verkocht, daarna op 2900 maar weer ingekocht. Zit nu wel sterk te twijfelen om te verkopen...Ethirty schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 15:20:
Man man man, wat heb ik ondertussen spijt dat ik mijn BTC verkocht heb @~2400. Iedere keer als ik denk dit gaat niet verder omhoog dan gaat ie toch omhoog. Ik wil wel weer instappen (fomo) maar ben bang dat de koers uiteindelijk een keer zijn piek heeft bereikt om pas over maanden weer zo hoog te komen.
Bittrex werkt de laatste tijd perfect tijdens periodes met hoge volumes. De opkomst van NEO en andere altcoins de laatste tijd heeft geholpen, maar het is niet voor niets in een paar weken spontaan met afstand de grootste exchange geworden.wally228 schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 15:19:
eens een vraagje over bittrex ... als er hoge volumes doorgaan blijft dat daar vlotjes gaan zonder haperingen ?
Er komt wel weer een dip als de stijging zo hard door blijft gaan. Veel verder dan 4000 dollar zie ik het eigenlijk niet gaan zonder dat er dan een flinke dip komt.Ethirty schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 15:20:
heb alle dagen 10 keer spijt van wat ik verkoop en verder omhooggaat en 20 keer van wat ik koop da dat daalt ... einde van de maand telt zeker (of dag )Ethirty schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 15:20:
Klopt dat Ik nu al 48 uur wacht op een transactie van 0.2 BTC van Kraken naar Bittrex? Hij staat bij Kraken nog op 'Pending'. Vind het best om te wachten met de stijgende BTC koers maar wil niet dat het foute boel is. Adres klopt enzo.
email confirmatie kraken ?Rookert25 schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 15:55:
Klopt dat Ik nu al 48 uur wacht op een transactie van 0.2 BTC van Kraken naar Bittrex? Hij staat bij Kraken nog op 'Pending'. Vind het best om te wachten met de stijgende BTC koers maar wil niet dat het foute boel is. Adres klopt enzo.
Ja adres van Bittrex approved en bevestiging dat een withdrawal is aangevraagd, allebei op donderdag. Mis ik iets?
D
Als het nog tot 4000 gaat moet ik snel gaan kopen.PilatuS schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 15:42:
[...]
Er komt wel weer een dip als de stijging zo hard door blijft gaan. Veel verder dan 4000 dollar zie ik het eigenlijk niet gaan zonder dat er dan een flinke dip komt.
#team_UTC+1
You can call me McOverloper Mini '12 i7/16/256 Air '13 i5/8/256 iPad mini 5 64GB iPhone SE 128GB
Je zou het adres van je bitcoin wallet bij Bittrex kunnen intikken op bijv. blockchain.info en kijken of er een transactie is en waar het mis gaat. 48 uur is niet normaal.Rookert25 schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 16:07:
[...]
Ja adres van Bittrex approved en bevestiging dat een withdrawal is aangevraagd, allebei op donderdag. Mis ik iets?
Waar ben je naar op zoek? Op lange termijn is de kans groot dat de prijs boven de $4000 komen. De komende weken is het niets meer dan gokken. Het kan $5000 zijn maar net zo goed kan het zakken naar $2500.Ethirty schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 15:20:
Mijn advies? Wil je op korte termijn handelen en stel je dit soort vragen? Dan ben je niet geschikt om op korte termijn te handelen.
Wil je lange termijn investeren? Dan is altijd het eerstvolgende moment het beste moment om in te stappen.
Is het niet een idee voor jou om je op wat langere termijn te richten? Wellicht een Bitcoin houden, een aantal sterke altcoins erbij. Iedere keer zie ik dat je jezelf vervloekt met de keuzes die je maakt.Ethirty schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 15:20:

Daytrading vereist toch behoorlijk wat skills om de juiste momenten om in- en uitstappen te herkennen. Ook jezelf niet te laten leiden door FOMO is echt heel belangrijk. Ik heb me ook een aantal keren vies gestoten tegen die steen, maar kwam daardoor ook wel gauw tot de conclusie dat het niet voor mij is weggelegd. Mensen zoals wij hebben gewoon veel meer rendement met lange termijn investeringen.
Ik heb toen ook gewoon een flinke duit geld tegen een aantal veelbelovende projecten aangegooid en ik zit de helse rit gewoon helemaal uit. Beter voor je nachtrust ook haha.
Inderdaad! Hier precies hetzelfde. In eerste instantie ga je met hindsight denken: als ik dit of dit had gedaan, had ik nu zoveel % meer rendement gehad. Uiteindelijk stap ik altijd op het verkeerde moment in. Ik ben afgestapt van daytrading en lees gewoon veel over projecten waar ik echt vertrouwen in heb. Indien het vertrouwen aanwezig is investeer ik in dat project. Als het vervolgens x% verliest houd ik het lekker vast omdat ik er in geloof. In de meeste gevallen komt het op de (middel) lange termijn dan ook echt wel goed. Uiteraard zit er eens een misstap bij, maar als je niet alles op 1 paard gokt en ook de momenten van inleg wat spreid...keest12 schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 16:28:
[...]
Is het niet een idee voor jou om je op wat langere termijn te richten? Wellicht een Bitcoin houden, een aantal sterke altcoins erbij. Iedere keer zie ik dat je jezelf vervloekt met de keuzes die je maakt.![]()
Daytrading vereist toch behoorlijk wat skills om de juiste momenten om in- en uitstappen te herkennen. Ook jezelf niet te laten leiden door FOMO is echt heel belangrijk. Ik heb me ook een aantal keren vies gestoten tegen die steen, maar kwam daardoor ook wel gauw tot de conclusie dat het niet voor mij is weggelegd. Mensen zoals wij hebben gewoon veel meer rendement met lange termijn investeringen.
Ik heb toen ook gewoon een flinke duit geld tegen een aantal veelbelovende projecten aangegooid en ik zit de helse rit gewoon helemaal uit. Beter voor je nachtrust ook haha.
Ik dacht dat ik aardig laat was met instappen op TenX PAY maar man man blij dat ik het toch gedaan had bij dat dipje. Heb veel vertrouwen in deze token en dat hij dit jaar nog wel de 10 USD zal aantikken. Mooi product, veel updates en transparantie vanuit de developers kant.
[ Voor 15% gewijzigd door Executor16 op 12-08-2017 16:49 ]
Dat was ook het plan. En dat ging goed tot ik overtuigd was dat het wel naar beneden moest gaan en ik goedkoper meer kon terugkopen.keest12 schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 16:28:
[...]
Is het niet een idee voor jou om je op wat langere termijn te richten? Wellicht een Bitcoin houden, een aantal sterke altcoins erbij. Iedere keer zie ik dat je jezelf vervloekt met de keuzes die je maakt.
En sinds dat moment is de prijs flink gestegen en zoek ik weer een gunstig instapmoment. Wat ik niet meer doe is buy high, panic sell. Dus ik heb wel wat geleerd van mijn vorige avonturen.
Mijn LTC hodl ik nog wel, die heb ik gekocht boven de huidge koers.
Maar goed, ik denk dat niemand had kunnen voorspellen dat de koers na de recente €1600 binnen een maand zou verdubbelen en ik blijf overtuigd dat dat niet met dat tempo kan door blijven gaan.
#team_UTC+1
anders had iedereen een hypotheek op zijn huis gepakt ( en er dan nadien nog meer koopdruk was geweestEthirty schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 16:54:
[...]
Maar goed, ik denk dat niemand had kunnen voorspellen dat de koers na de recente €1600 binnen een maand zou verdubbelen en ik blijf overtuigd dat dat niet met dat tempo kan door blijven gaan.
In het RISE slack kanaal worden continue gratis RISE tokens verdeeld over de leden daar - heb $11 aan tokens verzameld in 2 dagen. Het enige wat je hoeft te doen is je aanmelden en online zijn.
Dit gaat nog even door.. Werkelijk gratis geld, huidige koers RISE (welke trouwens een gem is met heel wat potentie), is nu $0.08
Werkelijk gratis geld..
Dit gaat nog even door.. Werkelijk gratis geld, huidige koers RISE (welke trouwens een gem is met heel wat potentie), is nu $0.08
Werkelijk gratis geld..

ik denk soms dat een gemiddelde psycholoog meer zou verdienen in deze markt dan een goede daytrader had mijn order gezet op kopen boven de 3250 blijkt at ik niet aleen ben
Wat voor document of tool gebruiken jullie om de winst/investeringen en waardes bij te houden? Indien Excel, kunnen jullie je format eens delen?
ik schijf gewoon elke dag in een .doc bestand op wat mijn saldo isDaantju schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 17:49:
Wat voor document of tool gebruiken jullie om de winst/investeringen en waardes bij te houden? Indien Excel, kunnen jullie je format eens delen?
DGB staat ook op een serieus laag pitje. Misschien daar toch wat BTC in pompen nu deze zo hoog staat.
Enkele dagen geleden dezelfde vraag, worden ook wat voorbeelden gegeven:Daantju schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 17:49:
werchter in "[ZT] Cryptocurrencies - handel & koers #4"
Hier nog een leuke (nu nog gratis) tool als je wilt traden tussen verschillende exchanges. Vele opportunities te vinden. Leuke trades mee kunnen maken.
https://tools.dinotrader.com/
https://tools.dinotrader.com/
Bittrex voegt al jaren alleen maar grote coins toe, her en der een uitzondering die ook weer verwijdert wordt. Grote volume's kennen ze al jaren met Ethereum, Litecoin, Monero, Dash en ga zo maar door. Het is inderdaad dat iedereen hier met poloniex en andere vage websites bezig waren waarbij ik keer op keer zei: kijk eens op bittrex...Evianon schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 15:30:
[...]
Bittrex werkt de laatste tijd perfect tijdens periodes met hoge volumes. De opkomst van NEO en andere altcoins de laatste tijd heeft geholpen, maar het is niet voor niets in een paar weken spontaan met afstand de grootste exchange geworden.
NEO is natuurlijk niks vergeleken wat Bittrex al jaar en dag gewend is
Voor iOS, Coin Ticker. API van de exchange en je investering invoeren en de rest gaat vanzelf.Daantju schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 17:49:
Nu je het zegt... Met een API kan ik mijn eigen lijst volledig automatiseren. Ik zet nu alle withdrawals en deposits in een Google Spreadsheet, maar met een API gaat dat makkelijker. Dan kan ik ook de trades erin verwerken.netvista schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 17:57:
[...]
Voor iOS, Coin Ticker. API van de exchange en je investering invoeren en de rest gaat vanzelf.
Even n n00b vraagje...
Ik heb 2 Bitcoins,wanneer ik een buy order op Bittrex plaatst om bv NEO te kopen op 0.0079 en tikt daar 'MAX' aan kreeg ik daar vanochtend 252,5 NEO's voor.
Nu is de Bitcoin sinds vanochtend aardig gestegen...,wanneer ik nu de order plaatst krijg ik precies dezelfde hoeveelheid NEO's terwijl dat de bitcoin meer waard is geworden en de NEO waarde ongeveer hetzelfde is als vanochtend.
Zie ik iets over het hoofd?
Het lijkt mij toch dat ik nú meer neo's zou moeten krijgen voor mij 2 bitcoins als vanochtend?!
Ik heb 2 Bitcoins,wanneer ik een buy order op Bittrex plaatst om bv NEO te kopen op 0.0079 en tikt daar 'MAX' aan kreeg ik daar vanochtend 252,5 NEO's voor.
Nu is de Bitcoin sinds vanochtend aardig gestegen...,wanneer ik nu de order plaatst krijg ik precies dezelfde hoeveelheid NEO's terwijl dat de bitcoin meer waard is geworden en de NEO waarde ongeveer hetzelfde is als vanochtend.
Het lijkt mij toch dat ik nú meer neo's zou moeten krijgen voor mij 2 bitcoins als vanochtend?!
9kW Nefit Enviline,17x Yingli Solar 245Wp panelen.(4085Wp) / 17x Enphase 215 Micro-inverters / Envoy Enlighten Communicatie Gateway,Tonzon vloerisolatie,Schlüter®-BEKOTEC-THERM Vloerverwarming,Panasonic climatcontrole, Nefit HR107,Vera domotica,
Uhm... dit heeft toch niets met crypto of exchanges te maken? Dit is gewoon eenvoudige wiskunde.papaleo schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 18:12:
Even n n00b vraagje...
0.0079 * 252.5 = 2
Dat gaat niet veranderen omdat BTC in waarde is gestegen...
Waking_The_Dead schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 18:15:
[...]
Uhm... dit heeft toch niets met crypto of exchanges te maken? Dit is gewoon eenvoudige wiskunde.
0.0079 * 252.5 = 2
Dat gaat niet veranderen omdat BTC in waarde is gestegen...

Ahum...tja vanmorgen had ik nog geen wijn op...,kurk der op!
9kW Nefit Enviline,17x Yingli Solar 245Wp panelen.(4085Wp) / 17x Enphase 215 Micro-inverters / Envoy Enlighten Communicatie Gateway,Tonzon vloerisolatie,Schlüter®-BEKOTEC-THERM Vloerverwarming,Panasonic climatcontrole, Nefit HR107,Vera domotica,
Gezondheidpapaleo schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 18:18:
[...]
![]()
![]()
Ahum...tja vanmorgen had ik nog geen wijn op...,kurk der op!
Het gaat weer lekker met de BTC vandaag, en zelfs in het plaatselijke suffertje stond er een groot artikel over de Bitcoin. Ofwel... crypto's gaan mainstream, er komt steeds meer aandacht voor en binnenkort kunnen de institutionele beleggers er ook niet meer omheen.
Je kunt je wel afvragen of overheden zich er dan ook meer mee willen gaan bemoeien en proberen te reguleren. Geen idee hoe, maar laat het aan de ambtenaren over om allerlei ingewikkelde constructies te bedenken om te proberen vat te krijgen op cryptovalutaRaptorXS schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 18:31:
Het gaat weer lekker met de BTC vandaag, en zelfs in het plaatselijke suffertje stond er een groot artikel over de Bitcoin. Ofwel... crypto's gaan mainstream, er komt steeds meer aandacht voor en binnenkort kunnen de institutionele beleggers er ook niet meer omheen.

Dat doet de overheid al, via je belastingaangifte, box 3, boven de vrijstelling.anboni schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 18:33:
[...]
Je kunt je wel afvragen of overheden zich er dan ook meer mee willen gaan bemoeien en proberen te reguleren. Geen idee hoe, maar laat het aan de ambtenaren over om allerlei ingewikkelde constructies te bedenken om te proberen vat te krijgen op cryptovaluta
Dat weet ik, daar zat ik ook niet aan te denken. Ik denk eerder aan regulering om de burger toch vooral tegen de risico's en criminaliteit van bitcoin te beschermen (zie ook dat krantenartikel wat vanochtend werd gelinkt, waar bitcoin als eerste wordt neergezet als betaalmiddel in het criminele circuit)RaptorXS schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 18:36:
[...]
Dat doet de overheid al, via je belastingaangifte, box 3, boven de vrijstelling.
Toen ik nog aan het daytraden / korte termijn trad er was...... Was mijn regel:
Zodra bitcoin positief in domme media komt (telegraaf, ad, nu.nl ) dan is het tijd im te dumpen.
En vice versa natuurlijk.
Zodra bitcoin positief in domme media komt (telegraaf, ad, nu.nl ) dan is het tijd im te dumpen.
volledig mee akoordSonyEricsson schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 18:44:
Toen ik nog aan het daytraden / korte termijn trad er was...... Was mijn regel:
buy on the rumor sell on the ..;
maar soms draait het anders uit
https://cointracking.infoDaantju schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 17:49:
Enkele beperkingen op de free account, maar genoeg voor mij als huis-tuin-keuken trader.
Door onverlaarbare reden is de rem er echt af...RaptorXS schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 18:31:
Staat nog in het groen vandaag?ica1984 schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 18:55:
wat is er eigenlijk met litecoin aan de hand die stort ook aardig in elkaar?
Ben best blij dat ik mn SC en DGB van de week had verkocht want die blijven beide dalen (XRP ook trouwens) maar nu zijn ze weer zo laag dat ik het gevoel heb dat het een goed punt zou kunnen zijn om er weer wat van beide te kopen.
Het lijkt erger dan het is, maar Bitcoin stijgt dus Litecoin daalt t.o.v. Bitcoin. Qua dollarprijs is Litecoin vrij stabiel gebleven.ica1984 schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 18:55:
wat is er eigenlijk met litecoin aan de hand die stort ook aardig in elkaar?
https://www.worldcoinindex.com/coin/litecoin
[ Voor 6% gewijzigd door JackDaniel op 12-08-2017 19:03 ]
ik ben zo gewend de laatste tijd om koersen in BTC te zien.....JackDaniel schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 19:02:
[...]
Het lijkt erger dan het is, maar Bitcoin stijgt dus Litecoin daalt t.o.v. Bitcoin. Qua dollarprijs is Litecoin vrij stabiel gebleven.
https://www.worldcoinindex.com/coin/litecoin
mijn doel was/is om meer BTC te krijgen, schakel af en toe nog wel over naar euro en dan schrik ik toch wel (op een positieve manier) van mijn portofolio
Op Kraken en Bitstamp nu 100 dollar verschil per Bitcoin. Leuke arbitrage mogelijkheid
3935 vs 3835 dollar
[edit]Dat verschil duurde niet heel erg lang
[edit]Dat verschil duurde niet heel erg lang
[ Voor 30% gewijzigd door Luuk op 12-08-2017 19:20 ]
AFM doet dat, een belastingaangifte heeft er weinig mee te makenRaptorXS schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 18:36:
[...]
Dat doet de overheid al, via je belastingaangifte, box 3, boven de vrijstelling.
En AFM is geen overheid?Slux schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 19:45:
[...]
AFM doet dat, een belastingaangifte heeft er weinig mee te maken
Volgens de wiki: Autoriteit Financiële Markten (AFM) is de Nederlandse gedragstoezichthouder op de financiële markten en bestaat sinds 1 maart 2002. De AFM is de rechtsopvolger van de Stichting Toezicht Effectenverkeer (STE). Zij is gevestigd aan de Vijzelgracht in Amsterdam en houdt toezicht op het gedrag van participanten in de financiële markten, waaronder: financiële dienstverleners, beurzen, bemiddelaars, accountants. De AFM is autonoom; de minister van Financiën is politiek eindverantwoordelijk en benoemt en ontslaat de bestuurders.
Edit; je hebt gelijk in deze
Eigen website/app die alle koersinformatie, orders, trades en balance van Kraken, Poloniex en Bittrex uitleest en alles live omzet naar € (eerst naar btc dan naar € van Kraken).Daantju schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 17:49:
Er is niks op de markt wat echt goed werkt. Zelfs betaald niet.
Dat veel alts vandaag en gisteren dalen zegt weinig. Zolang ze minder hard dalen dan de BTC stijgt (10% per dag) zijn ze winstgevend.Origin88 schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 19:01:
Ben best blij dat ik mn SC en DGB van de week had verkocht want die blijven beide dalen (XRP ook trouwens) maar nu zijn ze weer zo laag dat ik het gevoel heb dat het een goed punt zou kunnen zijn om er weer wat van beide te kopen.
[ Voor 32% gewijzigd door Malarky op 12-08-2017 20:11 ]
Opvallende steigers vandaag TenX, Lunyr en Monaco.
TenX kan ik inkomen met de campagne waar ze nu mee bezig zijn. Bij de andere twee zal er ook wel een reden achter zitten, maar door de lage market cap waren ze behoorlijk aan het schommelen. Zag behoorlijk wat pump & dumps, waar ik een klein graantje heb meegepikt
Neo lijkt stand te houden ondanks de grote BTC stijging vandaag. Zit natuurlijk in een correctie periode na een stijging van meer dan $1 miljard. $30 lijkt de ondergrens te worden. Ik ben echt benieuwd of deze door kan groeien richting het niveau Ethereum. In ieder geval zijn de eerste twee ICO's op het NEO platform al aangekondigd waarvan de eerste in september is. Misschien gaan we dan weer wat vuurwerk zien.
TenX kan ik inkomen met de campagne waar ze nu mee bezig zijn. Bij de andere twee zal er ook wel een reden achter zitten, maar door de lage market cap waren ze behoorlijk aan het schommelen. Zag behoorlijk wat pump & dumps, waar ik een klein graantje heb meegepikt
Neo lijkt stand te houden ondanks de grote BTC stijging vandaag. Zit natuurlijk in een correctie periode na een stijging van meer dan $1 miljard. $30 lijkt de ondergrens te worden. Ik ben echt benieuwd of deze door kan groeien richting het niveau Ethereum. In ieder geval zijn de eerste twee ICO's op het NEO platform al aangekondigd waarvan de eerste in september is. Misschien gaan we dan weer wat vuurwerk zien.
We zijn allemaal in dienst van de overheid tochRaptorXS schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 20:00:
[...]
En AFM is geen overheid?
Volgens de wiki: Autoriteit Financiële Markten (AFM) is de Nederlandse gedragstoezichthouder op de financiële markten en bestaat sinds 1 maart 2002. De AFM is de rechtsopvolger van de Stichting Toezicht Effectenverkeer (STE). Zij is gevestigd aan de Vijzelgracht in Amsterdam en houdt toezicht op het gedrag van participanten in de financiële markten, waaronder: financiële dienstverleners, beurzen, bemiddelaars, accountants. De AFM is autonoom; de minister van Financiën is politiek eindverantwoordelijk en benoemt en ontslaat de bestuurders.
Jij zegt dat een belastingaangifte box3 dat doet, maar dat heeft niks met regulering of toezicht te maken daar is de AFM dus voor
Hoezo? TenX is net gedaald vandaag:Oppernerd schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 20:11:
Opvallende steigers vandaag TenX, Lunyr en Monaco.
$4.54 (-4.32%)
0.00117738 BTC (-12.26%)
0.01444300 ETH (-8.24%)
Grin, had net mijn antwoord aangepast.Slux schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 20:16:
[...]
We zijn allemaal in dienst van de overheid toch![]()
Jij zegt dat een belastingaangifte box3 dat doet, maar dat heeft niks met regulering of toezicht te maken daar is de AFM dus voor
Maar om terug te komen op het onderwerp, regulering...hoe dan?
Op Europees nivo werkt dat niet en worldwide zekers niet.
Mag ook wel na die groei. Ik ben een beetje biased. Was het de afgelopen paar dagen aan het volgen en deze ging x3.Waking_The_Dead schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 20:16:
[...]
Hoezo? TenX is net gedaald vandaag:
$4.54 (-4.32%)
0.00117738 BTC (-12.26%)
0.01444300 ETH (-8.24%)
Edit: Lunyr en MCO stonden op +400% en +300% vandaag. Inmiddels ook flink omlaag.
[ Voor 10% gewijzigd door Oppernerd op 12-08-2017 20:27 ]
Zoals ik al zei, geen idee hoe, maar ik maak me wel zorgen dat ambtenaren allerlei onhaalbare dingen gaan verzinnen om de burger maar te beschermen tegen dat criminele bitcoinRaptorXS schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 20:19:
[...]
Grin, had net mijn antwoord aangepast.![]()

Tja, het is wel waar dat witwassen nog makkelijker is dan naar het casino gaan.anboni schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 20:24:
[...]
Zoals ik al zei, geen idee hoe, maar ik maak me wel zorgen dat ambtenaren allerlei onhaalbare dingen gaan verzinnen om de burger maar te beschermen tegen dat criminele bitcoin
Hoewel, hoe koop je BTC van je stapel vijftigjes?
#team_UTC+1
Klinkt als een gat in de markt dan. Waar zoek je specifiek naar of wat kan je niet vinden?Malarky schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 20:09:
[...]
In tegenstelling tot eerdere handelingen, hou ik Neo vast omdat ik heel erg benieuwd ben waar deze heen gaat. Liever een keer een klein bedrag mislopen (zit iets van €100,- in), dan alwéér een flinke stijging missen.
Bij de volgende vraag probeer ik niet in een glazen bol vraag te kijken, maar ik ben heel benieuwd wat er volgende week gaat gebeuren. Er waren zulke bizarre stijgingen deze week, dat correcties bijna wel te verwachten zijn. Maar zoals vandaag zie je dat - ondanks het weekend - Storj en Monaco hard zijn gestegen. Ik hoop stiekem op een leuk nieuwtje omtrent een coin wat als resultaat een mooie hype heeft.
Heeft iemand trouwens een idee wat er met Digibtyte aan de hand is? Deze is na een lange periode van dalingen nóg lager gaan staan. Ik kan zo snel geen verklaring vinden.
Bij de volgende vraag probeer ik niet in een glazen bol vraag te kijken, maar ik ben heel benieuwd wat er volgende week gaat gebeuren. Er waren zulke bizarre stijgingen deze week, dat correcties bijna wel te verwachten zijn. Maar zoals vandaag zie je dat - ondanks het weekend - Storj en Monaco hard zijn gestegen. Ik hoop stiekem op een leuk nieuwtje omtrent een coin wat als resultaat een mooie hype heeft.
Heeft iemand trouwens een idee wat er met Digibtyte aan de hand is? Deze is na een lange periode van dalingen nóg lager gaan staan. Ik kan zo snel geen verklaring vinden.
Zal idd erg moeilijk worden maar er zijn manieren want het gebeurt ook met de gewone beurzen.RaptorXS schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 20:19:
[...]
Grin, had net mijn antwoord aangepast.![]()
Denk bijvoorbeeld aan een NL exchange/cryptobank die onder toezicht komt te staat van de AFM en dan bijvoorbeeld boetes opleggen als men buiten NL gaan handelen.
Of afspraken maken met verschillende exchanges dat er alleen uit hun eigen lang gehandeld mag worden.
Net zoals met de AEX die is ook niet voor de hele wereld toegankelijk en zo kan ik ook niet aandelen kopen die bijvoorbeeld op de TASE (Israël) staan.
Of de hele cryptowereld onder brengen bij de banken onder het kopje valuta handel, gaat wel moeilijk worden.
Onze ''werkgevers'' zoals de overheid en Europa wil alles controleren dus met de tijd zal er echt wel iets komen, ik zit er eerlijk gezegd niet op te wachten en hoop dat het nooit komt, maar dat er iets komt is bijna wel zeker alleen de kans dat het op korte termijn iets gebeurt is imo erg klein.
Even naar een land vliegen waar ze een BTC ATM hebben staan, daar je 50 euro biljetjes storten en weer terug vliegenEthirty schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 20:29:
[...]
Tja, het is wel waar dat witwassen nog makkelijker is dan naar het casino gaan.
Hoewel, hoe koop je BTC van je stapel vijftigjes?
https://www.buybitcoinworldwide.com/bitcoin-atms/
[ Voor 14% gewijzigd door Slux op 12-08-2017 20:56 ]
Iemand een idee waarom alles vanaf vanmiddag zo inzakt? Alleen Bitcoin staat nog in het groen.
Wegzakkende markt vraag?
Twitter geruchten?
Noord Korea?
Wat mis ik?
Wegzakkende markt vraag?
Twitter geruchten?
Noord Korea?
Wat mis ik?
[ Voor 24% gewijzigd door Guus Leeuwis op 12-08-2017 21:27 ]
Ik vermoed omdat er veel mensen hun alts in BTC omzetten aangezien die laatste in de lift zit. Geen idee waarom die nu plots zo snel omhoog gaat hoor.Guus Leeuwis schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 21:26:
Iemand een idee waarom alles vanaf vanmiddag zo inzakt? Alleen Bitcoin staat nog in het groen.
Wegzakkende markt vraag?
Twitter geruchten?
Noord Korea?
Wat mis ik?
het meeste zakt wel harder dan de bitcoin nu stijgt. Als je ballen hebt doe je nu dus precies het tegenovergestelde.Waking_The_Dead schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 21:29:
[...]
Ik vermoed omdat er veel mensen hun alts in BTC omzetten aangezien die laatste in de lift zit. Geen idee waarom die nu plots zo snel omhoog gaat hoor.
Veel daytraders actief in de altcoins, zorgt voor veel speculeren.Guus Leeuwis schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 21:26:
Wegzakkende markt vraag?
Twitter geruchten?
Noord Korea?
Wat mis ik?
Bitcoin groeit richting $4000. Geld vloeit daar naartoe. Op het moment dat de het stabiliseert, vloeit er vanzelf een deel terug naar altcoins. Dan zie je ook vaak dat Bitcoin licht gaat dalen. Een soort vicieuze cirkel.Guus Leeuwis schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 21:26:
Wegzakkende markt vraag?
Twitter geruchten?
Noord Korea?
Wat mis ik?
Ik ben benieuwd naar de mening Tweakers naar de coin Synereo.
Synereo wil de personen die content maken (filmpjes, foto's e.d.) belonen, samen met de personen die de content verspreiden.
Op het moment hebben ze ongeveer 30 personen in dienst en afgelopen week hebben ze blijkbaar de inschrijvingen voor de beta van Wildspark.me opengezet.
Synereo wil de personen die content maken (filmpjes, foto's e.d.) belonen, samen met de personen die de content verspreiden.
Op het moment hebben ze ongeveer 30 personen in dienst en afgelopen week hebben ze blijkbaar de inschrijvingen voor de beta van Wildspark.me opengezet.
Het is super lastig. Elke keer als ik denk dat BTC daalt, stijgt hij weer. Hij zit op dit moment zelfs rond de €3.300,-, ofwel +/- 10% stijging binnen een dag. Ik denk dat overstappen naar BTC het handigst wordt in een dip. Wanneer is deze dip en wanneer is deze op zijn dieptepunt? Geen idee, maar volgens allerlei technische analyses raakt hij de $4.000,- (ongeveer €3.380,-), waarna hij naar de $2.800 - $ 3.000 range gaat. Ook geen idee uiteraard of dit gebeurt, maar door enkele backtesten heb ik gezien dat deze analyse/voorspelling een aardige waarschijnlijkheid heeft.Guus Leeuwis schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 21:36:
Dus HODL of overstappen naar Bitcoin?
Dit is toch pure daytrading?
Als maar genoeg mensen dit lezen/geloven gebeurd het vanzelf. Dus copy paste deze handel en spammen overalOrangelights23 schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 21:40:
[...]
Het is super lastig. Elke keer als ik denk dat BTC daalt, stijgt hij weer. Hij zit op dit moment zelfs rond de €3.300,-, ofwel +/- 10% stijging binnen een dag. Ik denk dat overstappen naar BTC het handigst wordt in een dip. Wanneer is deze dip en wanneer is deze op zijn dieptepunt? Geen idee, maar volgens allerlei technische analyses raakt hij de $4.000,- (ongeveer €3.380,-), waarna hij naar de $2.800 - $ 3.000 range gaat. Ook geen idee uiteraard of dit gebeurt, maar door enkele backtesten heb ik gezien dat deze analyse/voorspelling een aardige waarschijnlijkheid heeft.
Heb ik weer een mooi moment om in te stappen

Oja tuurlijk: de DOLLAR. Ik redeneer uit automatisme via euro's en bitcoins. 
Maar de weerstand van het 4000-dollar plafond wordt getest. Psychologische grens. Check.
Maar de weerstand van het 4000-dollar plafond wordt getest. Psychologische grens. Check.
Klopt, daarom heb ik al heel veel gezien dat een bepaalde waarde werd aangetikt om daarna keihard te kelderen - alles wat eerder naar voren was gekomen in technische analyses. Tijdens mijn studie heb ik hier ook enkele keren wat over geleerd en het is inderdaad zoals je zei: als genoeg mensen de verwachting hebben dat iets gaat gebeuren, gaan zij zich al naar hetgeen gedragen en zal het ook gebeuren.ybos schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 21:45:
[...]
Als maar genoeg mensen dit lezen/geloven gebeurd het vanzelf. Dus copy paste deze handel en spammen overal
Heb ik weer een mooi moment om in te stappen
Dus inderdaad, ctrl+C en ctrl+V guys!
@ Ozero. Synereo lijkt in de verte iets weg te hebben van dit bericht. Als daar een goede app voor wordt gemaakt, dan is Synereo eigenlijk een soort uitgeverij. Zelf zie ik er weinig in, want waarom zou je je filmpjes niet gewoon zelfstandig op Youtube zetten?
Cut the middleman.
Cut the middleman.
Je hebt gelijk, het verschil zit hem er dan in dat er geen advertenties meer aanwezig zijn.Guus Leeuwis schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 22:08:
@ Ozero. Synereo lijkt in de verte iets weg te hebben van dit bericht. Als daar een goede app voor wordt gemaakt, dan is Synereo eigenlijk een soort uitgeverij. Zelf zie ik er weinig in, want waarom zou je je filmpjes niet gewoon zelfstandig op Youtube zetten?
Cut the middleman.
Dat vind ik zelf een leuk idee, maar of het haalbaar is, is een tweede.
Ik heb ook geen idee of ze in gesprek zijn met potentiële partners.
Er zijn ook Bitcoin ATMs in Nederland hoor.Slux schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 20:50:
[...]
Even naar een land vliegen waar ze een BTC ATM hebben staan, daar je 50 euro biljetjes storten en weer terug vliegen
https://www.buybitcoinworldwide.com/bitcoin-atms/
Inderdaad, dat heb ik ook wel gemerkt. Denk erover om een simpele website te ontwikkelen waar je zelf je aankopen/verkopen invoert. En dan vanzelf wordt bijgehouden wat je portfolio en eventueel winst/verlies is.Malarky schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 20:09:
[...]
Eigen website/app die alle koersinformatie, orders, trades en balance van Kraken, Poloniex en Bittrex uitleest en alles live omzet naar € (eerst naar btc dan naar € van Kraken).
Zijn genoeg simpele api's om de correcte data op te halen
PSN/Steam: Xamsix
Inmiddels een update vanuit Bitgo, in hun wallet gaan ze Bitcoin Cash en andere coins mogelijk maken, helaas nog geen concrete datum...996 schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 11:01:
[...]
Inmiddels is 7 augustus al lang en breed voorbij. De command line tool om je BCH te extracten is er nog steeds niet. Maakt me op zich niet uit. Zolang BCH stijgt wil ik nog wel even HODL'en. Maar uiteindelijk wil ik er wel een keer bij kunnen 😜 Afwachten maar.
Ben wel echt verbaasd dat èn BCH èn BTC het goed blijven doen. Blijkbaar is er toch behoefte aan beide varianten van de Bitcoin Blockchain terwijl je snel zou denken dat 1 variant zal gaan "overwinnen"
Wel leuk dat er nu weer marktbrede stijgingen zijn. In de maand juli was de markt alleen maar zijwaarts gericht. Laat BTC nu maar gauw de 4.000 dollar doorbreken. Zijn we van die barrière ook weer af.
Link hier
Ook het AD heeft weer eens een artikel geplaatst over de Bitcoin. Duidelijk positiever dan Trouw.
Ben benieuwd wanneer deze munten mainstream gaan worden.
Het is momenteel nog teveel poespas voor de gemiddelde persoon zoals het AD zegt, ik vraag me ook af of hoe ze dit makkelijker willen gaan maken?
EDIT: Was vergeten dat ik hier was om een echte vraag te stellen. Welke HW wallet raden jullie mij aan?
Momenteel heb ik BTC, Eth, Neo, LTC, Ark, Dnt, FunFair, miota, nxt, omg, sngls, waves, xem en de nieuwe coin 'Argello'.
Ik las dat de Ledger Nano S ongelovelijk snel vol zit..?
Het is momenteel nog teveel poespas voor de gemiddelde persoon zoals het AD zegt, ik vraag me ook af of hoe ze dit makkelijker willen gaan maken?
EDIT: Was vergeten dat ik hier was om een echte vraag te stellen. Welke HW wallet raden jullie mij aan?
Momenteel heb ik BTC, Eth, Neo, LTC, Ark, Dnt, FunFair, miota, nxt, omg, sngls, waves, xem en de nieuwe coin 'Argello'.
[ Voor 41% gewijzigd door aevitas1 op 13-08-2017 03:17 ]
Okay wist ik niet, kan je daar ook contant storten ?Falcoo schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 22:42:
[...]
Er zijn ook Bitcoin ATMs in Nederland hoor.
Dus met 10 a 15% kan je vrij makkelijk geld witwassen in Nederland

Was vanochtend wel lekker wakker worden toen ik BTC zag totdat ik er achter kwam dat mijn koop order er nog stond
Ik kijk het even aan vandaag met BTC, weer een mooi instap momentje met ETC
Dat is op zich wel grappig, in de Westerse wereld lopen we gewoon wat achter. Kijk hier bijvoorbeeld eens hoe het in China is: http://www.bitfwd.xyz/201...tech-and-payment-battles/aevitas1 schreef op zondag 13 augustus 2017 @ 03:11:
QR-codes voor bijna alles, op de markt, in restaurants, vervoer, etc. Het kan dus wel maar het publiek moet er ook klaar voor zijn. Men betaalt daar dan wel via WeChat of Tencent en niet direct met Bitcoin.
Back on topic: ik wacht ook nog op een BTC dipje aangezien ik de laatste gemist had en nu met mijn fiat zit. Nooit leuk om op ATH te kopen
@ sylvesterrr: lol dat klopt. Wellicht maar net als met aandelen maandelijks wat in BTC stoppen. Scheelt tijd en stress.
[ Voor 6% gewijzigd door sh4d0wman op 13-08-2017 08:56 ]
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Als het zo doorgaat hebben we dagelijks een nieuwe ATH.sh4d0wman schreef op zondag 13 augustus 2017 @ 08:23:
[...]
Back on topic: ik wacht ook nog op een BTC dipje aangezien ik de laatste gemist had en nu met mijn fiat zit. Nooit leuk om op ATH te kopen
Wat BTC nu doet is bijna niet te vatten.. Iedereen had een dip voorspelt rond de 3200 USD, het lijkt erop dat hij gewoon in 1x naar 5000 trekt...
Wel grappig trouwens dat BTC al vier weekenden op rij (ik heb niet verder terug in tijd gekeken) een sprong maakt.
Dus weer een vage theorie over dalende koersen in het weekend die naar de prullenbak kansylvesterrr schreef op zondag 13 augustus 2017 @ 09:13:
Wel grappig trouwens dat BTC al vier weekenden op rij (ik heb niet verder terug in tijd gekeken) een sprong maakt.
17x DMEGC DM300-M156-60BK @ Enphase | 3300Wp Oost & 1800Wp West (Gouda)
De fib retracement van btc zou ergens rond de 4100$ moeten staan, had m'n target hier ook op staan. Verassend genoeg vannacht al aangetikt en nu alles verkocht. De verwachting is een flinke retracement naar de onderkant op ongeveer $3000 om daarna weer vrolijk in te stappen :-)
Hoe ze dit makkelijker gaan maken is ook de reden dat NEO zo populair is nu. Programmeer technisch schijnt neo stukken beter/makkelijker te zijn. Hierdoor moeten andere de blockchain van NEO veel beter kunnen gebruiken.aevitas1 schreef op zondag 13 augustus 2017 @ 03:11:
16 x JaSolar 335Wp | 5430Wp | GOODWE 4K-DT
Dit had ik gisteren, alle BTC was op automatische order op € 3195,00 verkocht. Gisteren in de loop van de dag toch maar weer ingestapt en zie nu, hij staat op € 3500,00.Woohooo schreef op zondag 13 augustus 2017 @ 09:17:
De fib retracement van btc zou ergens rond de 4100$ moeten staan, had m'n target hier ook op staan. Verassend genoeg vannacht al aangetikt en nu alles verkocht. De verwachting is een flinke retracement naar de onderkant op ongeveer $3000 om daarna weer vrolijk in te stappen :-)
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Link? Hoe werkt deze theorie?Woohooo schreef op zondag 13 augustus 2017 @ 09:17:
De fib retracement van btc zou ergens rond de 4100$ moeten staan, had m'n target hier ook op staan.
De extreme prijzen ( op Polo naar 4250) komen ook ondat het orderbook heel dun is geworden. Heel weinig mensen die nog btc bezitten willen er nog vanaf boven die prijzen. Die hebben ze al verkocht of ze hodlen sowieso. Daardoor kan de prijs ook eenvoudig doorstoten.
Ben vooral benieuwd naar de dip. Velen menen rond 3000. Dus op 3300 zal die door oppertunisme al stabiliseren. Maar vrijwel alle dips van de btc zijn in vlagen van 2 a 3 keer geweest. 48 uur na de dip op zegmaar 3300 nog een echte dip naar 2800? Dat zou mijn speculatie zijn. Als ik kijk naar de btc dips van afgelopen maanden was de laatste dip altijd een overwachts en laten diepe en kortstondige.
[ Voor 63% gewijzigd door Malarky op 13-08-2017 09:40 ]
Shit, ik moet mijn Bitcoin Core wallet opnieuw syncen, maar dat duurt eeuwen, heeft iemand tips om dit te versnellen?
https://cointelegraph.com...ereum-based-protocol-coco
Leek me toch goed nieuws, maar de ETH koers doet er niks mee.. Al een paar dagen moddert het wat aan, terwijl BTC steady stijgt.
Ik wacht al even op de correctie van BTC om daar € in te stoppen, ik mag toch hopen dat deze stijging een keer stopt!
Leek me toch goed nieuws, maar de ETH koers doet er niks mee.. Al een paar dagen moddert het wat aan, terwijl BTC steady stijgt.
Ik wacht al even op de correctie van BTC om daar € in te stoppen, ik mag toch hopen dat deze stijging een keer stopt!
Keys exporteren uit Core en importeren in een wallet die niet de hele blockchain binnenhaalt?Danielson schreef op zondag 13 augustus 2017 @ 09:35:
Shit, ik moet mijn Bitcoin Core wallet opnieuw syncen, maar dat duurt eeuwen, heeft iemand tips om dit te versnellen?
En wat als de koers daalt? Halen ze dan CORIONS bij je weg?Ik ben ook voorzichtig met ICO's maar CORION (zie link in mijn signature) durf ik wel aan. Ze willen de koers stabiel houden aan de dollar (1 CORION = $1,-) en je kan toch winst maken op 3 manieren. Als de koers omhoog gaat, dan worden er nieuwe CORIONS gereleased en die worden deels verdeeld over iedereen die CORIONS bezit. ...
Ligt aan de ATM. Sommige ondersteunen 2-way en de rest alleen maar 1 kant op, dus alleen kopen. Als je op ATM sites kijkt kun je zien welke ze ondersteunen.Slux schreef op zondag 13 augustus 2017 @ 08:20:
[...]
Okay wist ik niet, kan je daar ook contant storten ?
Dus met 10 a 15% kan je vrij makkelijk geld witwassen in Nederland![]()
-snip-
Neem eens een kijkje bij het Bitquence project. Zo zijn er wel meerdere projecten, maar zij hebben leuke en interessante filmpjes over hun platform. Hun doel is om crypto en investeren daarin te versimpelen voor de massa.aevitas1 schreef op zondag 13 augustus 2017 @ 03:11:
Wat ik me wel afvraag is of crypto nou echt langdurig onderscheidend voordeel biedt tov fiat als het gaat om slim betalingsverkeer.sh4d0wman schreef op zondag 13 augustus 2017 @ 08:23:
[...]
Dat is op zich wel grappig, in de Westerse wereld lopen we gewoon wat achter. Kijk hier bijvoorbeeld eens hoe het in China is: http://www.bitfwd.xyz/201...tech-and-payment-battles/
QR-codes voor bijna alles, op de markt, in restaurants, vervoer, etc. Het kan dus wel maar het publiek moet er ook klaar voor zijn. Men betaalt daar dan wel via WeChat of Tencent en niet direct met Bitcoin.
@ sylvesterrr: lol dat klopt. Wellicht maar net als met aandelen maandelijks wat in BTC stoppen. Scheelt tijd en stress.
Je kan nu ook met je tel via nfc betalen via je bank, in fiat. Je kan nu ook direct betalen met ideal, vrienden vragen om geld met een tikkie of een soortgelijke tool van je app. Volgens mij alle mogelijke toepassingen kunnen ook met fiat, ook IOT betalingsverkeer. En dan is je geld verzekerd tot 100k.
Smart contract tech is mss wel iets wat door bedrijven geïmplementeerd kan worden met fiat als valuta, maar ik denk dat de gigantische payment bedrijven ook prima in staat zijn hun eigen tech te ontwikkelen als ze er wat miljarden inpompen zodra ze gedecentraliseerde crypto als gevaar gaan zien.
Dus wat is het duurzaam onderscheidend vermogen dat niet zomaar gekopieerd kan worden en relevant zal blijven?
Als ik kijk naar de slotkoers van de afgelopen vier dagen van zowel NEO (Bittrex) als BTC (Kraken, EUR), dan is de waarde in EUR toegenomen terwijl NEO minder waard is geworden ten opzichte van BTC. Met de huidige koers van omgerekend € 34.33 zit je alweer iets boven de $40.JackDaniel schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 12:52:
[...]
NEO is wel degelijk flink gedaald, we hadden toch een hoogtepunt van iets meer dan $40?
De daling was echter wel verwacht in het weekend.
10: 0.01103999 2916.8170 24.25283771183
11: 0.00937500 3118.310 29.23415625
12: 0.00978000 3294.9800 32.2249044
13: 0.00965799 3555.3210 34.3372450068
Of maak ik ergens een denkfout?
YouTube: BTC technical analysis - The buy high sell higher strategy vs buying... + wat overige video's in dit kanaal. Niemand is 100% accuraat in de voorspelling, hooguit 70/30 maar ik kan mij altijd wel goed vinden in dit kanaal.
[ Voor 16% gewijzigd door Woohooo op 13-08-2017 11:35 ]
Ik heb gisteren mijn Ledger Nano S aan de praat gekregen en er succesvol een paar Ethers op "bijgeschreven". Dat zelfde wilde ik doen met mijn Stratisjes die ik bij Litebit.eu heb staan, maar op één of andere manier is die transactie sinds gisteravond "pending". Er staat nog niets op mijn wallet en bij Litebit zitten ze ook niet meer in de wallet. Hoe lang duurt dit doorgaans? Of viert Litebit gewoon weekend?
IOTA heeft een snapshot gemaakt van hun netwerk en ze hebben een nieuwe wallet uitgebracht. Heeft iemand hier ook een offline IOTA wallet? Je moet namelijk een nieuwe seed opgeven tijdens de transitie, maar mag je ook weer dezelfde seed opgeven bij de transitie of moet dit echt een nieuwe seed zijn en waarom?
Ik wilde deze vraag stellen op https://forum.iota.org/ maar als ik een user account wil aanmaken, dan geeft ie een error dat het niet is toegestaan vanaf mijn IP-adres.
Ik wilde deze vraag stellen op https://forum.iota.org/ maar als ik een user account wil aanmaken, dan geeft ie een error dat het niet is toegestaan vanaf mijn IP-adres.
wow, ik zat naar de NEO koers te kijken en die is min of meer ongewijzigd.
Log ik in op bittrex en kijk ik bij me wallet denk ik damn son.
blijkt de BTC gewoon al op 4100 te staan.
Wat is de betere optie, NEO verkopen dan BTC verkopen op bittrex, of de BTC eerst naar kraken overzetten?
Log ik in op bittrex en kijk ik bij me wallet denk ik damn son.
blijkt de BTC gewoon al op 4100 te staan.
Ik zit sterk te wijfelen om mijn NEO te verkopen op bittrex en dan de BTC ook weg te doen, ivm de nu hoge koers.Woohooo schreef op zondag 13 augustus 2017 @ 09:17:
Wat is de betere optie, NEO verkopen dan BTC verkopen op bittrex, of de BTC eerst naar kraken overzetten?
Zit te twijfelen of ik bij NEO nog inkoop, hij stabiliseert nu rond de USD 33-37, hij kan uitschieten naar 45 of 50. ETH ging eerder dit jaar van 5 naar 25 naar 80 naar 300, telkens met 2-3 maanden ertussen. Zie dat hier ook wel gebeuren.
Dit topic is gesloten.
Let op:
~[font=,24]ZERO TOLERANCE! LEES DIT EERST VOOR JE POST!~[/]
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.
Wat willen we hier niet zien?
Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om
.
~[font=,24]ZERO TOLERANCE! LEES DIT EERST VOOR JE POST!~[/]
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.
Wat willen we hier niet zien?
- Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.). Plaats die in Bitcoin (en overige cryptocurrencies) topic - deel 2
- Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
- Crypto en belasting. Hier offtopic, kan worden besproken in het bovengenoemde topic. Suggesties om te frauderen (zoals hiet niet netjes opgeven van je vermogen) worden niet gewaardeerd.
- Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
- Linkdrops. Begeleid links naar grote lappen tekst of video met een korte samenvatting (als die niet al gegeven is). Als jij iets interessant vindt om te delen, zeg er dan bij waarom je het interessant vindt.
- Referrals. Ten overvloede, want dit staat ook in het algemene beleid van GoT.
- Slowchat. Dit betreft dus óók reacties als "Bitcoin nu op $2800", "ETH daling is ingezet" , "To the moon!" en meer van zulks. Er is een speciaal Slack kanaal opgezet door de community waar veel van de hier actieve posters te vinden zijn: click
Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om