[ZT] Cryptocurrencies - handel & koers #4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 61 ... 111 Laatste
Acties:
  • 940.830 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woohooo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:53

Woohooo

Smilie, James Smilie

Viper® schreef op zondag 13 augustus 2017 @ 12:12:
wow, ik zat naar de NEO koers te kijken en die is min of meer ongewijzigd.
Log ik in op bittrex en kijk ik bij me wallet denk ik damn son.
blijkt de BTC gewoon al op 4100 te staan.

[...]

Ik zit sterk te wijfelen om mijn NEO te verkopen op bittrex en dan de BTC ook weg te doen, ivm de nu hoge koers.

Wat is de betere optie, NEO verkopen dan BTC verkopen op bittrex, of de BTC eerst naar kraken overzetten?
Doe je eigen huiswerk zou ik zeggen over NEO. Ik trade voorlopig alleen op Kraken.

Mijn volgende buy in staat nu op €2350 BTC :+ al kan ik nog niet zo 123 geloven dat we daarop uitkomen na een eventuele dip op basis van TA... we zullen zien na een paar weken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ica1984
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 15:04
mensen die nu aan het overwegen zijn om NEO in te kopen.

hou er rekening mee dat er vanavond laat mogelijk nog een correctie gaat komen, prijs verschil met Yunbi exchange is naar mijn idee te groot.

Bittrex: 0.01029210 BTC
Yunbi: 0.00842093 BTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
Ligt het aan mij of is het vreemd dat je op Bittrex alleen datums bij transacties/deposits/withdrawals ziet en niet ook de tijd erbij. Lijkt mij audit technisch ook lastig.
Moet je op blockchain.info gaan kijken op welke tijd je transactie was.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Rookert25 schreef op zondag 13 augustus 2017 @ 12:16:
Zit te twijfelen of ik bij NEO nog inkoop, hij stabiliseert nu rond de USD 33-37, hij kan uitschieten naar 45 of 50. ETH ging eerder dit jaar van 5 naar 25 naar 80 naar 300, telkens met 2-3 maanden ertussen. Zie dat hier ook wel gebeuren.
Hij schiet nu wel echt aardig hard door... $44.57 ask op dit moment _/-\o_ ingekocht op $8,24 :+ :+ :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackDaniel
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 06-06 10:09
sylvesterrr schreef op zondag 13 augustus 2017 @ 11:25:
[...]

Als ik kijk naar de slotkoers van de afgelopen vier dagen van zowel NEO (Bittrex) als BTC (Kraken, EUR), dan is de waarde in EUR toegenomen terwijl NEO minder waard is geworden ten opzichte van BTC. Met de huidige koers van omgerekend € 34.33 zit je alweer iets boven de $40.

10: 0.01103999 2916.8170 24.25283771183
11: 0.00937500 3118.310 29.23415625
12: 0.00978000 3294.9800 32.2249044
13: 0.00965799 3555.3210 34.3372450068

Of maak ik ergens een denkfout?
Sinds de 12e is NEO weer zo'n 20% gestegen, en de twee dagen daarvoor zo'n 20-30% gedaald.
Dus op dit moment is NEO nauwelijks gedaald t.o.v. de piek op 8 augustus.
Viper® schreef op zondag 13 augustus 2017 @ 12:12:
wow, ik zat naar de NEO koers te kijken en die is min of meer ongewijzigd.
Log ik in op bittrex en kijk ik bij me wallet denk ik damn son.
blijkt de BTC gewoon al op 4100 te staan.

[...]

Ik zit sterk te wijfelen om mijn NEO te verkopen op bittrex en dan de BTC ook weg te doen, ivm de nu hoge koers.

Wat is de betere optie, NEO verkopen dan BTC verkopen op bittrex, of de BTC eerst naar kraken overzetten?
Waar wil je BTC voor verkopen op Bittrex? Tether? Op kraken kun je tenminste het omzetten in Fiat als je even wat nachtrust wil.

[ Voor 30% gewijzigd door JackDaniel op 13-08-2017 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rookert25
  • Laatst online: 19-09 12:09
Verwijderd schreef op zondag 13 augustus 2017 @ 12:42:
[...]

Hij schiet nu wel echt aardig hard door... $44.57 ask op dit moment _/-\o_ ingekocht op $8,24 :+ :+ :+
Ik ook rond de 8 ingekocht, had bij moeten kopen op 5.22 maar goed, 437% virtuele winst nu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rookert25 schreef op zondag 13 augustus 2017 @ 12:49:
[...]

Ik ook rond de 8 ingekocht, had bij moeten kopen op 5.22 maar goed, 437% virtuele winst nu :)
ja, hetzelfde hier maar goed we mogen niet klagen :P . Al kreeg ik vrijdagavond een blackout 8)7 na die stijgingen en besloot ik dat het beter was om te verkopen na de daling van 41 -> 35. een uur later toch maar weer hetzelfde aantal teruggekocht op 33.10 dus uiteindelijk geen verlies (tot nu).. pff.

Even een andere vraag:

Heeft 1 van jullie al eens BTC tussen exchanges overgeboekt? ik wil BTC van bittrex naar bitfinex overzetten maar op dit één of andere manier ben ik er niet zeker van of het goed komt. Iemand hier ervaringen mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog_Martin
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13:52
60% van m'n Neo ingekocht op €6.
Toen in een weekend extra euro overgemaakt naar Kraken met idee inleg Antshares/neo te dubbelen zodra 't geld er op maandag zou staan. Vanwege tijdgebrek uiteindelijk pas woensdag uitgevoerd, toen was ie helaas 8.60 geworden. Die maandag was ie nog 6. Had ik anders nu 5 neo meer gehad. Zuur maja.

Anyway ontopic: tov bitcoin is neo nog niet op niveau van paar dagen geleden, in fiat staat neo op all time high maar dankzij waarde bitcoin dus. Als ie terug op all time high komt tov bitcoin zit je nog paar euro hoger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
JackDaniel schreef op zondag 13 augustus 2017 @ 12:48:
Waar wil je BTC voor verkopen op Bittrex? Tether? Op kraken kun je tenminste het omzetten in Fiat als je even wat nachtrust wil.
Nee klopt, ik heb de BTC nu overgezet van bittrex naar kraken om het dan te verkopen voor 'cold hard cash'
Verwijderd schreef op zondag 13 augustus 2017 @ 12:55:
[...]

ja, hetzelfde hier maar goed we mogen niet klagen :P . Al kreeg ik vrijdagavond een blackout 8)7 na die stijgingen en besloot ik dat het beter was om te verkopen na de daling van 41 -> 35. een uur later toch maar weer hetzelfde aantal teruggekocht op 33.10 dus uiteindelijk geen verlies (tot nu).. pff.

Even een andere vraag:

Heeft 1 van jullie al eens BTC tussen exchanges overgeboekt? ik wil BTC van bittrex naar bitfinex overzetten maar op dit één of andere manier ben ik er niet zeker van of het goed komt. Iemand hier ervaringen mee?
Ik heb btc van kraken naar bittrex overgezet, zonder problemen, duurde wel ongeveer een uur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rundfunk28
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 11:41
marteltor schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 00:02:
[...]

kan er weinig over vinden op bitcointalk. Kijk ik niet goed genoeg?
Snap nog niet helemaal hoe de coins waarde vertegenwoordigen, maar ik moet de whitepaper maar eens lezen.
Whitepaper: https://0xproject.com/pdfs/0x_white_paper.pdf Komt er kort op neer (als ik het goed begrijp) dat ze gecentraliseerde en gedentraliceerde cryptocoin exchange bouwen volgens ETH protocol. Andere exchanges kunnen hun eigen smaakje er aan geven (laagje erover heen) maar kunnen ze toch profiteren van het beste van 2 werelden. Coinbase, Polychain en wat andere zijn investeerders en adviseurs.

Tevens hou ik de volgende ico's in de gaten:
- Red Pulse (10-9-2017). Bouwen een content platform op het NEO netwerk gericht op chinese markt. Gezien de doelgroep en hype rondom Neo denk ik dat je wel in korte tijd 200% kan maken.
- Imperium (20-08-2017). Richt zich op wedden op sport zonder transactiefee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ballie2210
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 03-06 13:26
Vanaf heden besloten niet meer te daytraden. Met de huidige markt kost het alleen maar Bitcoins!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
Ballie2210 schreef op zondag 13 augustus 2017 @ 13:00:
Vanaf heden besloten niet meer te daytraden. Met de huidige markt kost het alleen maar Bitcoins!
opvallend genoeg heeft de enorme stijging van de bitcoin mij meer opgeleverd dan de handel in coins idd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oppernerd
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 18-09 20:05
Destijds voor 50 euro 17 antshares voor de lol gekocht. Geen idee dat het zo kon exploderen. Pas veel later pas meer ingekocht voor een veel hogere prijs.
kickbakker schreef op zondag 13 augustus 2017 @ 12:59:
[...]
- Red Pulse (10-9-2017). Bouwen een content platform op het NEO netwerk gericht op chinese markt. Gezien de doelgroep en hype rondom Neo denk ik dat je wel in korte tijd 200% kan maken.
Let op dat Red Pulse ICO alleen NEO accepteert dus geen BTC of ETH. Daardoor zie ik NEO vrij waardevast blijven. In ieder geval tot september.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-09 16:30

Swerfer

Hmm...

Casio fx-100 schreef op zondag 13 augustus 2017 @ 10:58:
[...]

En wat als de koers daalt? Halen ze dan CORIONS bij je weg? :'(
Dank koopt CORION zelf CORIONS, wat de koers moet stabiliseren. Staat allemaal in de whitepapers @ http://corion.io/-da

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:47
Half uur geleden al mijn BTC verkocht voor EUR op Kraken. Ga nu een festivalletje pakken en constant de koers in de gaten houden is niet goed voor je. :)

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steelo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-03 22:29

Steelo

040 - Ole Ole Ole

Rookert25 schreef op zondag 13 augustus 2017 @ 12:16:
Zit te twijfelen of ik bij NEO nog inkoop, hij stabiliseert nu rond de USD 33-37, hij kan uitschieten naar 45 of 50. ETH ging eerder dit jaar van 5 naar 25 naar 80 naar 300, telkens met 2-3 maanden ertussen. Zie dat hier ook wel gebeuren.
inmiddels is NEO weer behoorlijk aan het stijgen. Zit nu op 0.0011000 itt de 0.0008500 btc van gisteren..

Als je overigens recentelijk een account bij binance hebt geopenend heb je als het goed is 1 coin QTUM ontvangen...free money!

ATH staat op 0.0011759, ik hoop dat het snel naar de 0.0020000 of 3 schiet hehehe

[ Voor 18% gewijzigd door Steelo op 13-08-2017 14:05 ]

Ltrz,....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ballie2210
Ik lees veel over Neo en met name over de koers
Maar wat maakt Neo speciaal tov andere cryptocurrencies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ballie2210 schreef op zondag 13 augustus 2017 @ 14:05:
Over Neo is al erg veel geschreven. Google anders maar eens op Antshares (oude naam maar geeft je veel informatie). Je kunt ook kijken op neo.org (officiele website).

Maar wat maakt Neo speciaal... Vraag en aanbod... 8)7.

Neo is voornamelijk goed vermarkt de afgelopen maanden en ze hebben het voordeel dat ze één van de eerste professionele chinese coin zijn.Ze hebben een aantal grote bedrijven achter zich staan, zijn zoals ik kan beoordelen professioneel aan het merk aan het werken en zo zijn er nog veel meer redenen voor mij. Andere neo owners denken er wellicht anders over..

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 13-08-2017 14:14 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Het is goed om te realiseren dat hype, fomo, netwerk effect, marketing veel meer de koers kunnen bepalen dan daadwerkelijk nut, tech etc.

Voorbeeld is Monero, wordt (terecht) erg lovend over gesproken. Toch vertaalt dit zich niet meteen in de koers. Inferieure privacy coins krijgen soms de voorkeur, puur omdat die betere markering doen.

Op de lange termijn corrigeert dit wel is mijn verwachting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRCreations
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12-09 11:27
Ballie2210 schreef op zondag 13 augustus 2017 @ 13:00:
Ben zelf nieuw in cryptos. Heb veel verschillende coins gekocht (volgens mij 30-35). Over een jaar zie ik het wel waar ze staan, hopen op een flinke stijging natuurlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oppernerd
Ballie2210 schreef op zondag 13 augustus 2017 @ 14:05:
http://www.huffingtonpost..._598cd1cee4b0caa1687a5eca

Een beetje gekleurde artikel, maar benoemt wel de voordelen van NEO t.o.v. de concurrentie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malarky
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22-09 21:48

Malarky

Wils voor wat ieder

Mooi om te zien hoe de NEO en de BTC volledig parallel aan elkaar lopen. Elk verlies op BTC is winst op NEO en vicaversa. Behalve dat NEO traag reageert daarop, dus wie snel is pakt 2x winst. Tekort aan bots dan toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 13-09 08:34
RRCreations schreef op zondag 13 augustus 2017 @ 14:29:
[...]

Ben zelf nieuw in cryptos. Heb veel verschillende coins gekocht (volgens mij 30-35). Over een jaar zie ik het wel waar ze staan, hopen op een flinke stijging natuurlijk!
Tja moet je zelf weten maar 30 coins kopen grenst toch aan waanzin ? Wat is de gedachte hierachter ? Als je al winst zou maken vraagt de rest dat toch weg ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Steelo schreef op zondag 13 augustus 2017 @ 14:00:
[...]

Als je overigens recentelijk een account bij binance hebt geopenend heb je als het goed is 1 coin QTUM ontvangen...free money!
Ik heb daar onlangs een account geopend maar geen QTUM ontvangen. Moet je daar zelf iets voor doen?

Wat mij overigens tegenviel aan Binance, ze doen alle Bitcoin withdrawals handmatig. Ik heb 15 uur moeten wachten tot ik mijn BTC elders kon inzetten. Voor mij een reden om er geen gebruik meer van te maken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
xxxMaverick schreef op zondag 13 augustus 2017 @ 15:40:
[...]

Tja moet je zelf weten maar 30 coins kopen grenst toch aan waanzin ? Wat is de gedachte hierachter ? Als je al winst zou maken vraagt de rest dat toch weg ?
De vraag is welke munten op de lange termijn waarde blijven houden en waabij die waarde ook groeit. Als er van de 30 munten er 4 zijn die ook over 5 jaar nog groeien maakt het niet uit dat die andere 26 het niet redden. Stel 1 van die munten gaat de aankomende jaren een aantal keer +1000% doen heb je een heel leuk rendement. Dat er van die 30 munten 1 munt of meerdere bijzitten die over 5 jaar +4000% doen is prima mogelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RRCreations
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12-09 11:27
Dit dus. Ik heb bijvoorbeeld wel (vele malen) meer geïnvesteerd in Ethereum, Bitcoin en bitcoincash. Hiervan verwacht ik dat ze wel stabiel zullen blijven. De rest zijn kleine bedragen waarvan ik hoop dat er 4 of 5 wel significant groeien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
RRCreations schreef op zondag 13 augustus 2017 @ 16:06:
[...]
De rest zijn kleine bedragen waarvan ik hoop dat er 4 of 5 wel significant groeien.
Lijkt mij ook een prima manier :) Koop 20 goedkope munten en als er 2 zijn die wat worden zullen ze gigantisch omhoog gaan. Dat er dan 18 zijn die floppen en -90% doen boeit weinig, die 2 die wel wat worden zullen dan zo enorm in waarde stijgen dat je nog flinke winst maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steelo

Steelo

040 - Ole Ole Ole

Luuk schreef op zondag 13 augustus 2017 @ 15:54:
[...]

Ik heb daar onlangs een account geopend maar geen QTUM ontvangen. Moet je daar zelf iets voor doen?

Wat mij overigens tegenviel aan Binance, ze doen alle Bitcoin withdrawals handmatig. Ik heb 15 uur moeten wachten tot ik mijn BTC elders kon inzetten. Voor mij een reden om er geen gebruik meer van te maken.
excuses, je moet wel identity verification'ed zijn;

https://binance.zendesk.c...-and-Verify-to-Get-1-Qtum

Ik heb alleen btc en eth van kraken naar binance gedeposit en dat ging wel vrij rap. (2 en 30 confirmations)

Ltrz,....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Niet online
Steelo schreef op zondag 13 augustus 2017 @ 16:18:
[...]

excuses, je moet wel identity verification'ed zijn;

https://binance.zendesk.c...-and-Verify-to-Get-1-Qtum

Ik heb alleen btc en eth van kraken naar binance gedeposit en dat ging wel vrij rap. (2 en 30 confirmations)
Ah oke, ze vragen nogal wat. Selfie With Photo ID And Note, Passport Personal Page, Passport ID enz.
Ik sla deze maar over :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yozd1982
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 18-01-2024
Zitten er hier mensen in Verge of Monero?
Ik kwam op bitcointalk een link naar een twitter-discussie tegen tussen een Verge dev en iemand van Monero over privacy: https://twitter.com/vergecurrency/status/893894722233782272 .
Je ziet dat ze echt lijnrecht tegenover elkaar staan.

Wie heeft volgens jullie "gelijk"?

-edit-

Hier ook een leuke discussie over anonimiteit: https://www.reddit.com/r/...a/how_is_verge_anonymous/

[ Voor 17% gewijzigd door yozd1982 op 13-08-2017 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lighting_
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 05-09 16:48
Is er ergens een ontwikkeling dat je je echte geld kan overboeken naar je crypto wallet?

[ Voor 39% gewijzigd door lighting_ op 13-08-2017 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yozd1982 schreef op zondag 13 augustus 2017 @ 16:49:
Zitten er hier mensen in Verge of Monero?
Ik kwam op bitcointalk een link naar een twitter-discussie tegen tussen een Verge dev en iemand van Monero over privacy: https://twitter.com/vergecurrency/status/893894722233782272 .
Je ziet dat ze echt lijnrecht tegenover elkaar staan.

Wie heeft volgens jullie "gelijk"?

-edit-

Hier ook een leuke discussie over anonimiteit: https://www.reddit.com/r/...a/how_is_verge_anonymous/
Hoewel mijn voorkeur naar Monero uitgaat, blijft de lead dev Spagni rate uitschieters maken. Het is een soort master troller die ook de eigen community af en toe een hak zet. Google "fake Monero announcement". Ik vind het zelf grappig, een beetje humor in deze soms wat te ernstige sfeer is wel welkom. (Ja, zelfs met een behoorlijke investering). Daarnaast kan ik ook wel het anti-establishment beleid (in zekere mate) waarderen. Uiteindelijk is dat toch een van de peilers van het hele cryptocurrency gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Antshares gekocht op 3/4/6/8/10 dollar. Binnen 7 maanden staan we boven de 300 dollar.

[ Voor 75% gewijzigd door Verwijderd op 13-08-2017 17:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 13 augustus 2017 @ 17:09:
[...]

Guess who looks stupid now. NEO gaat doorknallen binnen 8 maanden naar 300 dollar.
Gebaseerd op je roze brilletje ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Slux schreef op zondag 13 augustus 2017 @ 17:11:
[...]

Gebaseerd op je roze brilletje ?
Nee, sinds het begin geinvesteerd in Antshares. Nu 2 ICO's aangekondigd op het platform. NEO gaat gigantisch worden. Logisch gevolg. Crypto is nog niet mainstream (verre van). Dan gaat de lol pas echt beginnen voor eth/neo/btc/omg.
Je kunt zuur reageren maar tot nu toe heb ik het bij het rechte eind. Dont miss out. Als we op Polo komen kun je je lol op.
P.s: wat BNB kopen kan geen kwaad. Binance gaat groot worden.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 13-08-2017 17:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kristof1234
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 11-05 16:54
Goh, al die altcoins die we wereld gaan veranderen (elke week wel een nieuwe).

YouTube: Silicon Valley: Changing the World

Geloven jullie dat echt, of geloven jullie enkel dat je er meer geld gaat aan verdienen? (Er is niets mis met het laatste, het eerste claimen vind ik een beetje lachwekkend)

[ Voor 13% gewijzigd door kristof1234 op 13-08-2017 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ballie2210
Kan ik neo kopen op Kraken? Onder welke code?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22-09 21:47

spartacusNLD

This is Sparta!!

kristof1234 schreef op zondag 13 augustus 2017 @ 17:24:
Goh, al die altcoins die we wereld gaan veranderen (elke week wel een nieuwe).

YouTube: Silicon Valley: Changing the World

Geloven jullie dat echt, of geloven jullie enkel dat je er meer geld gaat aan verdienen? (Er is niets mis met het laatste, het eerste claimen vind ik een beetje lachwekkend)
;w de wereld veranderen gaan ze zeker. De wereld beter maken weet niemand (wel je eigen filmpje goed kijken).

Sommige geloven dat blockchain het nieuwe internet wordt (hoeveel heeft t internet niet aan ons leven veranderd, goed of slecht?) Sommige geloven dat coins het huidige fin. systeem gaan vervangen op termijn. De kans is groot dat dat niet gebeurd maar het het afschrijven en er vanuit gaan dat er niks gebeurd is veel schadelijker dan er wat tijd in stoppen, je inlezen en wellicht wat bitcoin kopen.
Ballie2210 schreef op zondag 13 augustus 2017 @ 17:36:
Kan ik neo kopen op Kraken? Onder welke code?
Nee, google zelf gewoon eerst.

Hier kan je zien waar je NEO kan kopen: https://coinmarketcap.com/currencies/neo/#markets
Ik adviseer bittrex.

[ Voor 41% gewijzigd door spartacusNLD op 13-08-2017 17:44 ]

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• papaleo
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14-09 15:24
Bittrex ligt er uit...

"Market Offline - maintenance"

9kW Nefit Enviline,17x Yingli Solar 245Wp panelen.(4085Wp) / 17x Enphase 215 Micro-inverters / Envoy Enlighten Communicatie Gateway,Tonzon vloerisolatie,Schlüter®-BEKOTEC-THERM Vloerverwarming,Panasonic climatcontrole, Nefit HR107,Vera domotica,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronjon
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 24-08 23:00
Btc neo market offline op Bittrex :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• akaQ
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19-09 17:35
ronjon schreef op zondag 13 augustus 2017 @ 17:40:
Btc neo market offline op Bittrex :?
Hier werkt alles nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• papaleo
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14-09 15:24
Hier ook weer...

9kW Nefit Enviline,17x Yingli Solar 245Wp panelen.(4085Wp) / 17x Enphase 215 Micro-inverters / Envoy Enlighten Communicatie Gateway,Tonzon vloerisolatie,Schlüter®-BEKOTEC-THERM Vloerverwarming,Panasonic climatcontrole, Nefit HR107,Vera domotica,

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

rustig mensen:

Afbeeldingslocatie: https://image.prntscr.com/image/IRs7WPxBTT6VHXeQ0oj9Gw.png

bittrex heeft soms wallet onderhoud ;)

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kristof1234
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 11-05 16:54
spartacusNLD schreef op zondag 13 augustus 2017 @ 17:36:
[...]

;w de wereld veranderen gaan ze zeker. De wereld beter maken weet niemand (wel je eigen filmpje goed kijken).

Sommige geloven dat blockchain het nieuwe internet wordt (hoeveel heeft t internet niet aan ons leven veranderd, goed of slecht?) Sommige geloven dat coins het huidige fin. systeem gaan vervangen op termijn. De kans is groot dat dat niet gebeurd maar het het afschrijven en er vanuit gaan dat er niks gebeurd is veel schadelijker dan er wat tijd in stoppen, je inlezen en wellicht wat bitcoin kopen.
Ik heb al genoeg bitcoin, geen zorgen.

De altcoins lijken echter vaak een parodie op reeds bestaande concepten en technologieën maar met een "blockchain"-sausje aan toegevoegd. Met een paar catchy technische termen (zoals in het filmpje) wordt dit dan vaak verkocht als revolutionair dat de wereld zal veranderen. In realiteit stelt het vaak weinig voor en is er geen praktisch gebruik (behalve speculatie).

Om één van de meest recente ICO's maar op te noemen "Filecoin" (https://filecoin.io/). Gaat deze (of Siacoin of iets dergelijks) echt concurreren met dropbox/google-drive/onedrive en bekendheid verwerven bij de "gewone man op de straat." Hetzelfde voor bv. Status Network Token, gaat deze de concurrentie aan met Whatsapp/Facebook. Hetzelfde voor veel andere altcoins.

Blockchain is een mooi concept, maar is het echt nodig om het idee te forceren op alles?

Tenslotte, nu de ETH hype even voorbij lijkt te zijn, is iedereen overtuigd dat NEO het nog beter zal doen, nog origineler is, etc. In praktijk is er weinig verschil (behalve dat NEO misschien meer speculatief potentieel heeft op dit moment).

[ Voor 15% gewijzigd door kristof1234 op 13-08-2017 18:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

kristof1234 schreef op zondag 13 augustus 2017 @ 17:56:
[...]
Om één van de meest recente ICO's maar op te noemen "Filecoin" (https://filecoin.io/). Gaat deze (of Siacoin of iets dergelijks) echt concurreren met dropbox/google-drive/onedrive en bekendheid verwerven bij de "gewone man op de straat." Hetzelfde voor bv. Status Network Token, gaat deze de concurrentie aan met Whatsapp/Facebook. Hetzelfde voor veel andere altcoins.

Blockchain is een mooi concept, maar is het echt nodig om het idee te forceren op alles?

Tenslotte, nu de ETH hype even voorbij lijkt te zijn, is iedereen overtuigd dat NEO het nog beter zal doen, nog origineler is, etc. In praktijk is er weinig verschil (behalve dat NEO misschien meer speculatief potentieel heeft op dit moment).
ETH hype voorbij? yeah right

Ben het wel helemaal met je eens dat alle ICO's startups eerst zich moeten gaan bewijzen voordat het echt iets wordt. Maar dat was in de laatste grote tech bubbel in 2000 precies t zelfde toch?? Maar uit die dubbel hebben we wel de bedrijven gekregen waar je zelf naar verwijst.

Ze zullen zeker niet allemaal slagen.. maar we gaan wel nieuwe bedrijven krijgen die onze wereld gaan veranderen. Daar is blockchain technologie te revolutionair voor.

Internet bracht ons de bubbel in 2000 en vervolgens een hoop bedrijven die voor een groot gedeelte verantwoordelijk zijn voor de wereld waar we nu in leven. Blockchain heeft ons een dubbel gegeven waar we nu nog in zitten.. welke bedrijven de huidige dubbel overleven en hoe ze de wereld gaan beïnvloeden weet niemand maar dat t gebeurd staat IMHO vast. :)

Wie door alle troep ICO's heen kan kijken en een lange termijn visie kan vasthouden, i.p.v. voor de snelle ''winst'' gaan, kan een hoop geld verdienen.

[ Voor 16% gewijzigd door spartacusNLD op 13-08-2017 18:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Niet online
Ben nu best blij dat ik vorige week al m'n Stratis heb ingeruild voor Neo :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adnanos
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 06-06-2024
NEO gaat richting de €50. Meer als 50% gestegen in de laatste 24h.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
De Digibyte, Gulden en Siacon etc. fanboys zie je weinig meer hier.
Dat zal zijn reden wel hebben ;)

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
RaptorXS schreef op zondag 13 augustus 2017 @ 18:57:
Ik weet niet wat erger is want die Gulden fanboys zijn ingeruild door NEO fanboys :+
ik had toch liever de Gulden boys die waren wat minder ''aanwezig''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
  • Laatst online: 16:01
Afbeeldingslocatie: https://s.skewl.net/m3fip=m
Wel interessant om te zien dat in het geval van NEO hetzelfde patroon zich vrij snel herhaalt... ATH -> dip -> ATH -> dip -> ATH. Als je dit goed doet, dan kan je zonder verdere inleg het aantal NEO's (en dus ook BTC) vermeerderen... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steelo

Steelo

040 - Ole Ole Ole

sjoot, heb m'n NEO's op 11500 verkocht...Ik wacht tot het weer naar 10000 daalt... 8)7

Ltrz,....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
sylvesterrr schreef op zondag 13 augustus 2017 @ 19:25:
[afbeelding]
Wel interessant om te zien dat in het geval van NEO hetzelfde patroon zich vrij snel herhaalt... ATH -> dip -> ATH -> dip -> ATH. Als je dit goed doet, dan kan je zonder verdere inleg het aantal NEO's (en dus ook BTC) vermeerderen... :+
Tot op de dag dat er een flinke correctie van 30% of meer komt, en die dag zal zeker komen :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BLACKfm
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14:57

BLACKfm

o_O

RaptorXS schreef op zondag 13 augustus 2017 @ 18:57:
En NEO zal ook wel zo eindigen :)

Litebit.eu voorraad check :).

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• pim
  • Laatst online: 17-09 11:39

pim

SmokingCrop schreef op zaterdag 22 juli 2017 @ 15:04:
[...]
Zelf zie ik momenteel ook de AntShares (binnenkort rebranded naar Neo) wel als een mooie kandidaat om te stijgen. Het is een beetje de Chinese Ethereum met verbeteringen.
Grappig.. Door jouw bericht heb ik 3 weken geleden voor voor $500 aan antshares gekocht.. ze waren rond de $7 per stuk.. Dat is nu $3600 waard.

Thanx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
PilatuS schreef op zondag 13 augustus 2017 @ 19:33:
[...]

Tot op de dag dat er een flinke correctie van 30% of meer komt, en die dag zal zeker komen :P
Eens. Nu maar hopen dat ik 'm snel herken, want dan kan ik snel een sell order plaatsen. Binance kent geen stop loss/conditional orders. }:| Ik overweeg om de boel over te zetten naar Bittrex, maar dan zit ik weer met m'n 0.75 in m'n maag. :')
pim schreef op zondag 13 augustus 2017 @ 19:34:
[...]

Grappig.. Door jouw bericht heb ik 3 weken geleden voor voor $500 aan antshares gekocht.. ze waren rond de $7 per stuk.. Dat is nu $3600 waard.

Thanx!
Lucky you!

[ Voor 23% gewijzigd door Mawlana op 13-08-2017 19:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Steelo schreef op zondag 13 augustus 2017 @ 19:29:
sjoot, heb m'n NEO's op 11500 verkocht...Ik wacht tot het weer naar 10000 daalt... 8)7
Heb bitcoins maar 2 keer verkocht, vorig jaar, de eerste keer om de inleg eruit te halen.
Ondanks de stijging sinds die tijd slaap ik er goed bij.

De tweede keer, voor aankoop van een VPN service die toen goedkoop was maar idd. best wel duur nu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathadon
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19-05 22:00
Mathadon schreef op zondag 13 augustus 2017 @ 12:09:
IOTA heeft een snapshot gemaakt van hun netwerk en ze hebben een nieuwe wallet uitgebracht. Heeft iemand hier ook een offline IOTA wallet? Je moet namelijk een nieuwe seed opgeven tijdens de transitie, maar mag je ook weer dezelfde seed opgeven bij de transitie of moet dit echt een nieuwe seed zijn en waarom?

Ik wilde deze vraag stellen op https://forum.iota.org/ maar als ik een user account wil aanmaken, dan geeft ie een error dat het niet is toegestaan vanaf mijn IP-adres. :(
iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rookert25
  • Laatst online: 19-09 12:09
Mensen vergeten hoe snel hier alles gaat,iets meer dan half jaar geleden was ETH minder dan $20 waard, XRP deed niet mee en top 10 zag er totaal anders uit. ETH is pas net beetje stabiel geworden. Als je nu een snapshot maakt en het 31 december zou zijn dan spreek je van een super jaar, maar nu moeten we nog vele maanden.

Ergo, ik vind dat geen van de munten hypes zijn gezien de tientallen tot honderden procenten groei die gros van de munten heeft gemaakt. Ik kijk nog even naar mijn bank met 0.15% rente en ben tevreden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud2001
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07:14

Ruud2001

a.ka. Ruud2000

Pfff...de markt is volgens mij compleet oververhit aan het raken. Bitcointalk.org geeft steeds vaker time-outs omdat het te druk is.

"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weertenaar
  • Nu online
Luuk schreef op zondag 13 augustus 2017 @ 18:47:
Ben nu best blij dat ik vorige week al m'n Stratis heb ingeruild voor Neo :+
Dat was mijn plan ook...maar na de laatste stijging durfde ik niet meer :(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SteeringWheel
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-09 22:13
Hoeft niet maar wordt aangeraden uit security oogpunt: https://blog.iota.org/new...se-explained-b536ed80f412

In ander iota nieuws; studententeam tweede in Porsche innovatie wedstrijd: https://www.cryptocoinsne...rsche-innovation-contest/

A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

BLACKfm schreef op zondag 13 augustus 2017 @ 19:33:
[...]

En NEO zal ook wel zo eindigen :)
Wat een zure reactie. Verdiep je eens in Neo eer je het gaat vergelijken met Gulden/Siacoin etc.
Ik spreek je over 6 maanden.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 13-08-2017 21:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• destroyer6670
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 14-09 15:46
Zijn er ook mensen aan het handelen tussen exchanges? Ik zie bij yunbi namelijk een NEO voor 0.01021627 BTC en op bittrex voor 0.01309500 . Dat is een enorm verschil!

Iemand al ervaring op yunbi en hoe snel je vanuit een wallet kunt overmaken bijvoorbeeld? En hoe snel het verificatie proces is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• destroyer6670
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 14-09 15:46
KraveN schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 13:59:
[...]
Ik las pas nog ergens een mooie quote :

Cryptos... de enige business waar je je k*t voelt omdat je maar 125% winst hebt gepakt!
Geniale quote. Dat gevoel had ik ook even nadat ik mijn NEO omgeruild had voor bitcoin en dat voor euro's. Had vertrouwen in NEO maar had het idee dat er wel een correctie aan zou komen. Om daarna een mooie portefeuille btc/eth/neo/qtum kopen. Nu bleek de verkoopactie weer wat te vroeg.

Maar gelukkig ben altijd blij met alle winst, soms 5 of 10 euro op een dag of een aantal honderdjes. Het blijft voor mij hobby en spiererij. En een van de weinige hobbies die me geld oplevert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• akaQ
Wel sick als je de buy en sell op bittrex een beetje volg, dat één persoon even 1318 Neo verhandeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13:22

Hoogie2004

Whohooooo

akaQ schreef op zondag 13 augustus 2017 @ 21:33:
Wel sick als je de buy en sell op bittrex een beetje volg, dat één persoon even 1318 Neo verhandeld.
Orders worden daar gebundeld op prijs voor zover ik weet, dus misschien meerdere orders voor dezelfde prijs?

En natuurlijk zijn er ook grotere spelers als mij :+

[ Voor 8% gewijzigd door Hoogie2004 op 13-08-2017 21:41 ]

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
akaQ schreef op zondag 13 augustus 2017 @ 21:33:
Waar ik mij over verbaas is dat ik veel lees over vertrouwen, het omhoog gaan van de koersen, etc. maar die 1318 NEO zouden in theorie morgen niets meer waard kunnen zijn.

Op de beurs zit er nog een bedrijf achter dat winst maakt en daardoor waarde heeft. Ik ben het met veel mensen hier eens dat bijvoorbeeld een Euro ook eigenlijk nergens meer op gebaseerd is. Maar, de kans dat die vanaf vandaag op morgen niets meer waard is is heel erg klein, omdat we er in ons dagelijks leven erg veel mee doen, er salaris in ontvangen, de hypotheek mee betalen, etc. Met de Bitcoin kan je in het dagelijkse leven ook steeds meer doen. Maar ik vertrouw in de basis mensen die in geld en dus ook cryptocurrency handelen niet. Natuurlijk zitten er mensen tussen die zich verdiepen in een dergelijke munt, investeren in de lange termijn, vertrouwen in de ontwikkelaars hebben, etc. Maar laten we wel wezen, waarom zou de Bitcoin niet zomaar over een week op 10 Euro kunnen staan? Moet je nagaan hoeveel geld sommige mensen dan zullen verliezen. En het lijkt me sterk dat je als je vertrouwen hebt in het verhaal achter een munt, niet al je munten dumpt als ze gigantisch kelderen. Niemand zal 500% willen verliezen, alleen maar uit principe.

Ik ben overigens niet tegen dit alles waar wij samen mee bezig zijn, ik doe net zo goed mee :) En het is erg leuk en vorige week in 4 dagen tijd toch mooi 18% rendement gemaakt. Maar ik doe dit alles wel met een te overzien bedrag, omdat ik er rekening mee hou dat het overmorgen weleens helemaal niets meer waard kan zijn. Als ik dan inderdaad dergelijke transacties langs zie komen, verwacht ik dat zo iemand slecht slaapt en constant de ontwikkelingen in de gaten zit te houden. Of voor het naar bed gaan alles verkoopt en de volgende ochtend weer koopt. Bij de normale beurzen heb je in ieder geval af en toe rust :)

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Taro schreef op zondag 13 augustus 2017 @ 21:45:
[...]

Waar ik mij over verbaas is dat ik veel lees over vertrouwen, het omhoog gaan van de koersen, etc. maar die 1318 NEO zouden in theorie morgen niets meer waard kunnen zijn.

Op de beurs zit er nog een bedrijf achter dat winst maakt en daardoor waarde heeft. Ik ben het met veel mensen hier eens dat bijvoorbeeld een Euro ook eigenlijk nergens meer op gebaseerd is. Maar, de kans dat die vanaf vandaag op morgen niets meer waard is is heel erg klein, omdat we er in ons dagelijks leven erg veel mee doen, er salaris in ontvangen, de hypotheek mee betalen, etc. Met de Bitcoin kan je in het dagelijkse leven ook steeds meer doen. Maar ik vertrouw in de basis mensen die in geld en dus ook cryptocurrency handelen niet. Natuurlijk zitten er mensen tussen die zich verdiepen in een dergelijke munt, investeren in de lange termijn, vertrouwen in de ontwikkelaars hebben, etc. Maar laten we wel wezen, waarom zou de Bitcoin niet zomaar over een week op 10 Euro kunnen staan? Moet je nagaan hoeveel geld sommige mensen dan zullen verliezen. En het lijkt me sterk dat je als je vertrouwen hebt in het verhaal achter een munt, niet al je munten dumpt als ze gigantisch kelderen. Niemand zal 500% willen verliezen, alleen maar uit principe.

Ik ben overigens niet tegen dit alles waar wij samen mee bezig zijn, ik doe net zo goed mee :) En het is erg leuk en vorige week in 4 dagen tijd toch mooi 18% rendement gemaakt. Maar ik doe dit alles wel met een te overzien bedrag, omdat ik er rekening mee hou dat het overmorgen weleens helemaal niets meer waard kan zijn. Als ik dan inderdaad dergelijke transacties langs zie komen, verwacht ik dat zo iemand slecht slaapt en constant de ontwikkelingen in de gaten zit te houden. Of voor het naar bed gaan alles verkoopt en de volgende ochtend weer koopt. Bij de normale beurzen heb je in ieder geval af en toe rust :)
Wat betreft vertrouwen en 500% verliezen ben ik het met je eens. Je moet sterk in je schoenen staan om niet te verkopen zodra je je winst hard ziet verdampen... Diegene die roepen dat ze nooit zullen verkopen en dat dus ook nooit zullen doen moet ik eerst nog tegenkomen als ze werkelijk zware verliezen zien >:) .

Ik slaap elke nacht best goed eigenlijk, gewoon je orders op conditional zetten zodra je gaat slapen en de volgende morgen weer intrekken helpt zeker mee :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
Verwijderd schreef op zondag 13 augustus 2017 @ 21:52:
[...]
Ik slaap elke nacht best goed eigenlijk, gewoon je orders op conditional zetten zodra je gaat slapen en de volgende morgen weer intrekken helpt zeker mee :+
Wel zuur als je alles hebt verkocht terwijl je lag te slapen omdat de koers heel even je ondergrens aantikte (gevolgd door een flink herstel). :X Of dat je heel wat hebt ingekocht omdat de koers jouw bodem heeft aangetikt waarna het nóg verder is gaan dalen... :+

[ Voor 12% gewijzigd door Mawlana op 13-08-2017 21:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• akaQ
sylvesterrr schreef op zondag 13 augustus 2017 @ 21:55:
[...]

Wel zuur als je alles hebt verkocht terwijl je lag te slapen omdat de koers heel even je ondergrens aantikte (gevolgd door een flink herstel). :X
Risico van het vak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sylvesterrr schreef op zondag 13 augustus 2017 @ 21:55:
[...]

Wel zuur als je alles hebt verkocht terwijl je lag te slapen omdat de koers heel even je ondergrens aantikte (gevolgd door een flink herstel). :X
klopt maar dat is beter dan wakker worden met $1000 verlies, geloof me... 8)7 :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Executor16
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 13 augustus 2017 @ 21:56:
[...]

klopt maar dat is beter dan wakker worden met $1000 verlies, geloof me... 8)7 :P
1000 verlies of zien dat je net die 7500 bent misgelopen door een order. Is allebei rot :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
  • Laatst online: 22-09 16:29
Verwijderd schreef op zondag 13 augustus 2017 @ 21:56:
[...]

Dat verschilt per persoon. Ik zou persoonlijk liever die $1000 verlies pakken, maar goed, ik zie het geld dat ik in crypto heb zitten ook echt als play money dat al is afgeschreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Snowdog schreef op zondag 13 augustus 2017 @ 22:08:
[...]

Dat verschilt per persoon. Ik zou persoonlijk liever die $1000 verlies pakken, maar goed, ik zie het geld dat ik in crypto heb zitten ook echt als play money dat al is afgeschreven.
Geld wat al is afgeschreven _/-\o_

Ik zag de eerste 1000 euro winst nog wel als speel geld maar hoe meer hoe minder, en hoe meer pijn het doet als je verlies neemt, ook al is het van de winst.
Ik ben nu toch te gierig geworden om het uit crypto te halen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roelaano
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-09 23:03

Roelaano

vd Laan & co.

Ik had toen ik afgelopen maandag in cryptoland begon met 1,5 BTC toch nooit kunnen hopen dat ik nu via NEO op virtueel 2,66 BTC sta 8)7 Natuurlijk een hoop geluk gehad met de markt (en er is nog niks in fiat terug) maar een rendement van 108% (euro) had ik nooit durven hopen.

Toch ook een hoop geleerd door hier voornamelijk mee te lezen!

[ Voor 5% gewijzigd door Roelaano op 13-08-2017 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Roelaano schreef op zondag 13 augustus 2017 @ 22:42:
Ik had toen ik afgelopen maandag in cryptoland begon met 1,5 BTC toch nooit kunnen hopen dat ik nu via NEO op virtueel 2,66 BTC sta 8)7 Natuurlijk een hoop geluk gehad met de markt (en er is nog niks in fiat terug) maar een rendement van 108% (euro) had ik nooit durven hopen.

Toch ook een hoop geleerd door hier voornamelijk mee te lezen!
doe je goed
Hoe heb je die 1.5 BTC gekocht via een exchange of in stapjes via een broker ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roelaano
  • Laatst online: 22-09 23:03

Roelaano

vd Laan & co.

Slux schreef op zondag 13 augustus 2017 @ 22:47:
[...]

doe je goed
Hoe heb je die 1.5 BTC gekocht via een exchange of in stapjes via een broker ?
Via de snelste, maar ook meteen de duurdere weg, Bitonic. Achteraf natuurlijk niet rouwig om met de snelle stijgingen per dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
  • Laatst online: 07:21
kickbakker schreef op zondag 13 augustus 2017 @ 12:59:
[...]

Whitepaper: https://0xproject.com/pdfs/0x_white_paper.pdf Komt er kort op neer (als ik het goed begrijp) dat ze gecentraliseerde en gedentraliceerde cryptocoin exchange bouwen volgens ETH protocol. Andere exchanges kunnen hun eigen smaakje er aan geven (laagje erover heen) maar kunnen ze toch profiteren van het beste van 2 werelden. Coinbase, Polychain en wat andere zijn investeerders en adviseurs.

- Imperium (20-08-2017). Richt zich op wedden op sport zonder transactiefee.
Heb de whitepaper gelezen maar snap er nog steeds weinig van :D Ik vind het ook lastig om te ontdekker waar de token nou gebruikt wordt.
Red pulse ziet er wel goed uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lighting_
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 05-09 16:48
Taro schreef op zondag 13 augustus 2017 @ 21:45:
[...]

Op de beurs zit er nog een bedrijf achter dat winst maakt en daardoor waarde heeft. Ik ben het met veel mensen hier eens dat bijvoorbeeld een Euro ook eigenlijk nergens meer op gebaseerd is. Maar, de kans dat die vanaf vandaag op morgen niets meer waard is is heel erg klein, omdat we er in ons dagelijks leven erg veel mee doen, er salaris in ontvangen, de hypotheek mee betalen, etc. Met de Bitcoin kan je in het dagelijkse leven ook steeds meer doen. Maar ik vertrouw in de basis mensen die in geld en dus ook cryptocurrency handelen niet. Natuurlijk zitten er mensen tussen die zich verdiepen in een dergelijke munt, investeren in de lange termijn, vertrouwen in de ontwikkelaars hebben, etc. Maar laten we wel wezen, waarom zou de Bitcoin niet zomaar over een week op 10 Euro kunnen staan?
Cryptocoins zijn nergens op gebaseerd.
Ze kunnen nooit de werkelijke munten vervangen. Dat komt omdat het niet gereguleerd is. Zou jij uitbetaald willen worden in een munt die zo fluctueert?
Alleen de techniek is belangrijk. En in die zin vind het het belangrijker of je je euros naar een crypto wallet kan versturen. Angst van de overheid die je vermogen niet kan inzien. En dus een drukmiddel van de burger op de overheid. Iets wat wij als jan modaal niet hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

destroyer6670 schreef op zondag 13 augustus 2017 @ 21:23:
Zijn er ook mensen aan het handelen tussen exchanges? Ik zie bij yunbi namelijk een NEO voor 0.01021627 BTC en op bittrex voor 0.01309500 . Dat is een enorm verschil!

Iemand al ervaring op yunbi en hoe snel je vanuit een wallet kunt overmaken bijvoorbeeld? En hoe snel het verificatie proces is?
Het verschil is nog steeds zo'n 8 a 9 dollar, klink wel interessant als het overmaken tussen de exchanges een beetje goed werkt...

Wel vreemd dat het prijsverschil na een dag nog niet gestabiliseerd is...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Orangelights23
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 12:25
Hoogie2004 schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 07:08:
[...]

Het verschil is nog steeds zo'n 8 a 9 dollar, klink wel interessant als het overmaken tussen de exchanges een beetje goed werkt...

Wel vreemd dat het prijsverschil na een dag nog niet gestabiliseerd is...
Hier zat ik ook al naar te kijken. Het klinkt iets te mooi om waar te zijn uiteraard, dus ik ben ook heel benieuwd naar gebruikerservaringen met Yunbi.

NEO en OMG blijven stijgen. Erg interessant om te zien, gezien de BTC stijgingen van afgelopen dagen. Ook al zou NEO met bijvoorbeeld 40% dalen, zou je in verhouding in euro's nog steeds evenveel hebben. Zal er een flinke correctie komen, of zet deze stijging nog door? Voorlopig HODL en genieten van deze mooie periode met dagelijkse stijgingen van +20%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Laatst online: 03-09 14:14
https://web.archive.org/w...ttps://coinmarketcap.com/

Zag dit net op Reddit voorbijkomen. Coinmarketcap van 3 januari dit jaar. Holy shit, hadden we maar een glazen bol. ANS/NEO voor 14 cent.. iemand? :D

Merk dat ik zelf teveel gefocust ben op kortetermijngroei. We zijn verwend met hoe NEO en OMG nu stijgen. Dit is weer even een mooie realisatie dat je met een mooi gespreid portfolio ook dikke winst pakt, i.p.v. all-in te gaan op de coin van de week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

yinx84 schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 08:22:
https://web.archive.org/w...ttps://coinmarketcap.com/

Zag dit net op Reddit voorbijkomen. Coinmarketcap van 3 januari dit jaar. Holy shit, hadden we maar een glazen bol. ANS/NEO voor 14 cent.. iemand? :D

Merk dat ik zelf teveel gefocust ben op kortetermijngroei. We zijn verwend met hoe NEO en OMG nu stijgen. Dit is weer even een mooie realisatie dat je met een mooi gespreid portfolio ook dikke winst pakt, i.p.v. all-in te gaan op de coin van de week.
Tja, het blijft natuurlijk altijd zoeken naar de volgende coin die van een paar cent naar > 10 of 100 $ gaat. Als we dat wisten waren we nu allemaal miljonair.

Dus als je nog tips hebt :+

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Mirved
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09-09 14:09
Verwijderd schreef op zondag 13 augustus 2017 @ 17:09:
Antshares gekocht op 3/4/6/8/10 dollar. Binnen 7 maanden staan we boven de 300 dollar.
ETH gekocht op 10-70-150-200 euro. Binnen 7 maanden staan we boven de 1000 euro.

Zie je hoe dom dit soort berichten zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origin88
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 16-01 18:15
Ik ga zelf een poging wagen op IOTA en CVC, denk dat die beiden een grote kans hebben om the next big thing te worden.

Acties:
  • +17 Henk 'm!

• Mysteriouz
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 21-09 18:58
Ik ga vanmiddag alles wat ik heb investeren in Dogecoin en Guldencoin.
Werd vanochtend wakker met een visioen dat dit het wel moet worden.
To the moon!!

Kunnen we aub. ophouden met het lukraak noemen van coins die zogenaamd de 'next big thing' zijn zonder enige onderbouwing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
Luuk schreef op zondag 13 augustus 2017 @ 15:54:
[...]

Ik heb gisteravond BTC overgemaakt van Binance naar Bittrex. Dezelfde avond stond het al op m'n Bittrex account. Bij Binance heb ik gewoon een level 1 account, geen verification gedaan...
Steelo schreef op zondag 13 augustus 2017 @ 19:29:
Ik hoop dat het ook snel weer daalt, wil weer instappen nadat ik gisteren m'n NEO's heb ingewisseld voor BTC op Binance. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Krisp
  • Niet online

Krisp

like.no.other

sylvesterrr schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 08:36:
[...]

Ik heb gisteravond BTC overgemaakt van Binance naar Bittrex. Dezelfde avond stond het al op m'n Bittrex account. Bij Binance heb ik gewoon een level 1 account, geen verification gedaan...

[...]

Ik hoop dat het ook snel weer daalt, wil weer instappen nadat ik gisteren m'n NEO's heb ingewisseld voor BTC op Binance. :+
Heb ongeveer hetzelfde gedaan. :) Voor de tussentijd heb ik ingezet op QTUM (zie de analyse hier) in de hoop dat ik daar ook nog een paar % meepak. NEO heeft imo wel de grootste stijging gehad, en is toe aan een correctie. De marketcap is ten opzichte van ETH bijvoorbeeld erg hoog, terwijl er aan ontwikkelaars niet zo veel is.

Life is what happens to you, while you're busy making other plans (John Lennon) - Ioniq 28kWh / 9,9kWP zonnepanelen (west) / Panasonic 9kW WP

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cliffie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-09 16:13

Cliffie

Trompetslet

Hoogie2004 schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 08:24:
[...]

Tja, het blijft natuurlijk altijd zoeken naar de volgende coin die van een paar cent naar > 10 of 100 $ gaat. Als we dat wisten waren we nu allemaal miljonair.

Dus als je nog tips hebt :+
Het vinden van een coin die van een paar cent naar vele dollars gaat is op zich niet eens het probleem, de crux zit in het genoeg kopen van die subdollar coins. Ik heb er nu 2, eigenlijk sinds kort nog maar 1 (Stratis en recent verkochte Neo) sinds de ICO. Stratis gelukkig wel genoeg van gekocht, Neo niet zo heel veel. Op het moment dat ze nog heel weinig waard zijn en het project net gestart is, is het moeilijk om er heel veel te kopen. Achteraf is het altijd makkelijk zeggen: had ik maar.....

:)

17x DMEGC DM300-M156-60BK @ Enphase | 3300Wp Oost & 1800Wp West (Gouda)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krisp
  • Niet online

Krisp

like.no.other

Dat is ook onderdeel van een strategie. Ofwel je koopt veel verschillende coins heel vroeg, of je stapt wat later in en profiteert per coin wat minder. Tegelijkertijd kun je de markt het selectiewerk laten doen. :)

Life is what happens to you, while you're busy making other plans (John Lennon) - Ioniq 28kWh / 9,9kWP zonnepanelen (west) / Panasonic 9kW WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origin88
Mysteriouz schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 08:33:
Ik ga vanmiddag alles wat ik heb investeren in Dogecoin en Guldencoin.
Werd vanochtend wakker met een visioen dat dit het wel moet worden.
To the moon!!

Kunnen we aub. ophouden met het lukraak noemen van coins die zogenaamd de 'next big thing' zijn zonder enige onderbouwing?
Sorry dat ik er geen onderbouwing erbij had gezet maar als je wat info over beide munten op zoekt zul je zien dat het beiden veelbelovende platformen zijn. Het was niet mijn bedoeling om lukraak munten op te noemen die ''wel eens wat kunnen worden'' met de intentie om die te hypen ofzo. Echter dacht ik wel dat iedereen hier zelf zijn onderzoek moest doen naar de coins dus misschien eerst ff googlen voordat je me aanvalt?

https://iota.org/ en https://www.civic.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirved
Lijkt er op dat NEO zijn grootste stijging gehad heeft. Zie een hoop berichten dat mensen hun winst weer terug in ETH stoppen. Zou ook de stijging van vannacht verklaren.

BTC nog altijd 4000 dollar+ en daarmee vol op in de reguliere media. Merk dat vrienden/kennissen ineens weer interesse tonen na dit nieuws.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracula
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13:47
Mirved schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 09:00:
Lijkt er op dat NEO zijn grootste stijging gehad heeft. Zie een hoop berichten dat mensen hun winst weer terug in ETH stoppen. Zou ook de stijging van vannacht verklaren.

BTC nog altijd 4000 dollar+ en daarmee vol op in de reguliere media. Merk dat vrienden/kennissen ineens weer interesse tonen na dit nieuws.
En dan nog blijft de media roepen over bitcoin en darknet, crimineel, etc.
Tuurlijk is dat part of the game maar wel beetje achterhaald vind ik.

Heb trouwens wel fomo gevoel met btc, zit vol in altcoin en geen btc en durf eigenlijk niet zo goed meer in te stappen met deze prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webcrtor
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-09 17:03
Waar blijven al die arbitrage bots om bitstamp BTC prijs gelijk te trekken met kraken? Er valt zo maar even 1,8 procent te rapen door gewoon te kopen op bitstamp en verkopen op kraken.. Voor de lage bedragen waarmee ik speel niet interessant, maar voor de grote jongens lijkt me dit toch een mooie kans :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Orangelights23
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 12:25
Mirved schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 09:00:

Heb je een bron dat mensen hun winst in ETH stoppen? De ETH stijging vannacht is niet zo bijzonder groot. Ik zit in enkele Telegram groepen en lees juist dat - dankzij de verschillende aankondigingen van het NEO team - er een grote stijging wordt verwacht i.v.m. de potentie van het team en de munt.

Op dit moment zit er nog steeds een verschil van 10% tussen Bittrex (€44,-) en Yunbi (€40,-) van NEO, misschien toch maar eens een account aanmaken op Yunbi... https://coinmarketcap.com/currencies/neo/#EUR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origin88
webcrtor schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 09:12:
Waar blijven al die arbitrage bots om bitstamp BTC prijs gelijk te trekken met kraken? Er valt zo maar even 1,8 procent te rapen door gewoon te kopen op bitstamp en verkopen op kraken.. Voor de lage bedragen waarmee ik speel niet interessant, maar voor de grote jongens lijkt me dit toch een mooie kans :)
Ik zie wel vaker grote verschillen tussen exchanges en krijg er dan soms ook echt de neiging van om daar op in te spelen maar dan bedenk ik me hoe lang transacties soms duren met als gevolg dat ik het dan toch maar laat zitten.

Maar als de prijzen voor een langere tijd stabiel zijn dan moet het wel kunnen denk ik.

Edit: Er is op dit moment ook een groot verschil tussen de prijzen van OMG op Yunbi (0.00167765) en Bittrex/Bitfinex (0.00173499).

[ Voor 8% gewijzigd door Origin88 op 14-08-2017 09:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirved
Orangelights23 schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 09:16:
[...]

Heb je een bron dat mensen hun winst in ETH stoppen? De ETH stijging vannacht is niet zo bijzonder groot. Ik zit in enkele Telegram groepen en lees juist dat - dankzij de verschillende aankondigingen van het NEO team - er een grote stijging wordt verwacht i.v.m. de potentie van het team en de munt.

Op dit moment zit er nog steeds een verschil van 10% tussen Bittrex (€44,-) en Yunbi (€40,-) van NEO, misschien toch maar eens een account aanmaken op Yunbi... https://coinmarketcap.com/currencies/neo/#EUR
Op ETHtrader en slack zie je een hoop berichten dat ze hun NEO weer verkocht hebben voor ETH.

"de potentie van het team en de munt" dat is dus precies hetgeen wat mij stoort. Al dit soort ongefundeerde hype berichten. Alles wat ik tot nu toe van NEO gezien heb is op basis van "het kan mogelijk".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krisp
  • Niet online

Krisp

like.no.other

Modbreak:Ik heb even wat posts verwijderd. Houd het ajb gezellig hier, zonder slowchat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oppernerd
Orangelights23 schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 09:16:
[...]
dit moment zit er nog steeds een verschil van 10% tussen Bittrex (€44,-) en Yunbi (€40,-) van NEO, misschien toch maar eens een account aanmaken op Yunbi... https://coinmarketcap.com/currencies/neo/#EUR
Het probleem bij Yunbi is dat er met CNY gehandeld wordt. Daardoor moet het voldoen aan de nieuwe regels van de chinese regering. Wat feitelijk inhoudt dat het een week en soms weken kan duren voordat je je geld eruit hebt. Daarnaast zijn er ook vele verhalen van tegoeden zonder opgaaf van reden weken lang bevroren worden. En weken is een eeuwigheid in de crypto wereld. Dat verklaart ook de prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wikileaks heeft nu ook ondersteuning voor Monero toegevoegd (naast Bitcoin, Litecoin en Zcash).
Pagina: 1 ... 61 ... 111 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~[font=,24]ZERO TOLERANCE! LEES DIT EERST VOOR JE POST!~[/]
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.

Wat willen we hier niet zien?
  • Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.). Plaats die in Bitcoin (en overige cryptocurrencies) topic - deel 2
  • Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
  • Crypto en belasting. Hier offtopic, kan worden besproken in het bovengenoemde topic. Suggesties om te frauderen (zoals hiet niet netjes opgeven van je vermogen) worden niet gewaardeerd.
  • Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
  • Linkdrops. Begeleid links naar grote lappen tekst of video met een korte samenvatting (als die niet al gegeven is). Als jij iets interessant vindt om te delen, zeg er dan bij waarom je het interessant vindt.
  • Referrals. Ten overvloede, want dit staat ook in het algemene beleid van GoT.
  • Slowchat. Dit betreft dus óók reacties als "Bitcoin nu op $2800", "ETH daling is ingezet" , "To the moon!" en meer van zulks. Er is een speciaal Slack kanaal opgezet door de community waar veel van de hier actieve posters te vinden zijn: click
~[font=,16]Posts die hieraan voldoen worden vanaf nu zonder pardon en zonder notificatie verwijderd, sancties volgen bij herhaling.~[/]

Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om :).