[ZT] Cryptocurrencies - handel & koers #4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 62 ... 111 Laatste
Acties:
  • 940.830 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mirved schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 08:26:
[...]

ETH gekocht op 10-70-150-200 euro. Binnen 7 maanden staan we boven de 1000 euro.

Zie je hoe dom dit soort berichten zijn?
Blijf je nou deze vervelende/pedante houding aanhouden? Ik heb ondertussen x18 mijn inleg terug met NEO. Neo staat in de top 5 coins qua marketcap. Uitgaande van het feit dat crypto nog niet mainstream is (ik verwacht dat dit mid 2018 gaat toenemen, het moet toegankelijker gemaakt worden) zullen alle coins in de top 10 een behoorlijke stijging meemaken de komende twee jaar. Gegarandeerd met flinke dips.
Het grote geld zit nog niet tot nauwelijks in crypto. Dit gaat wel gebeuren. 70/80% van de shitcoins zullen afsterven de komende twee jaar. NEO/Eth zullen aanzienlijk groeien.
Waar eth een 1/11 rate gemiddeld volgt van btc zie ik idd NEO/ETH bijzonder ver groeien het komende jaar. Ik verwacht dat btc eind 2018 de 8/10k aantikt. Laugh at me all you want. Klaar om met jou en je kleinzerige houding nog enige discussies te houden, macro economics heb jij geen kaas van gegeten. Ciao!

Gratis tip: verdiep je in BNB. Zit nog groei in de komende maanden.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 14-08-2017 11:20 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Mirved
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09-09 14:09
Verwijderd schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 10:37:
[...]

Blijf je nou deze vervelende/pedante houding aanhouden? Ik heb ondertussen x18 mijn inleg terug met NEO. Neo staat in de top 5 coins qua marketcap. Uitgaande van het feit dat crypto nog niet mainstream is (ik verwacht dat dit mid 2018 gaat toenemen, het moet toegankelijker gemaakt worden) zullen alle coins in de top 10 een behoorlijke stijging meemaken de komende twee jaar. Gegarandeerd met flinke dips.
Het grote geld zit nog niet tot nauwelijks in crypto. Dit gaat wel gebeuren. 70/80% van de shitcoins zullen afsterven de komende twee jaar. NEO/Eth zullen aanzienlijk groeien.
Waar eth een 1/11 rate gemiddeld volgt van btc zie ik idd NEO/ETH bijzonder ver groeien het komende jaar. Ik verwacht dat btc eind 2018 de 8/10k aantikt. Laugh at me all you want. Klaar om met jou en je kleinzerige houding nog enige discussies te volgen, macro economics heb jij geen kaas van gegeten. Ciao!
Dat crypto gaat stijgen. Dat weten we allemaal wel. We zitten hier niets voor niks. De ene doet handelen om snel geld te pakken. De ander doet long term investeren omdat hij toekomst ziet in een munt. Jij ziet blijkbaar long term toekomst in een bepaalde munt. Maar zonder enige argumentatie roep je gewoon een datum en een prijs. Graag zou ik enige onderbouwing zien en niet dat geroep zonder enige basis. "FUCKCOIN WORDT 1 MILJOEN OVER 5 MAANDEN!" Het staat zelfs groot in de topic warning dat dit soort slowchat hier niet wenselijk is.

Ik ben nog altijd aan het wachten dat iemand met enige steekhoudende argumentatie komt om hun keuze te onderbouwen. Een paar dagen geleden heb ik een uitgebreide post geschreven met mijn argumenten maar er is nog niemand geweest die heeft geprobeerd inhoudelijk te reageren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orangelights23
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 12:25
Verwijderd schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 10:37:

Gratis tip: verdiep je in BNB. Zit nog groei in de komende maanden.
BNB zie ik vaak voorbij komen in de verschillende kanalen, maar een reden wordt nog niet gegeven. Heb jij deze wel? En is de munt trouwens op dit moment bezig met een ICO?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mirved schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 10:46:
[...]

Dat crypto gaat stijgen. Dat weten we allemaal wel. We zitten hier niets voor niks. De ene doet handelen om snel geld te pakken. De ander doet long term investeren omdat hij toekomst ziet in een munt. Jij ziet blijkbaar long term toekomst in een bepaalde munt. Maar zonder enige argumentatie roep je gewoon een datum en een prijs. Graag zou ik enige onderbouwing zien en niet dat geroep zonder enige basis. "FUCKCOIN WORDT 1 MILJOEN OVER 5 MAANDEN!"

Ik ben nog altijd aan het wachten dat iemand met enige steekhoudende argumentatie komt om hun keuze te onderbouwen. Een paar dagen geleden heb ik een uitgebreide post geschreven met mijn argumenten maar er is nog niemand geweest die heeft geprobeerd inhoudelijk te reageren.
Ik heb je post niet gezien, kijk hier niet dagelijks. Kun je hem nogmaals delen? Heb je je ingelezen in NEO? Ik ben ingestapt in Antshares om meerdere redenen: first mover advantage in China en spelen volgens de strenge regels die daar gelden / veel programmeertalen o.a C#/Java / ze richten zich op een smart economy waarin ik geloof.
NEO is bezig met het lanceren van de eerste ICO's op hun platform, velen zullen volgen.

https://cointelegraph.com...76-percent-reasons-trends

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 22-09 08:00
Orangelights23 schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 09:16:
[...]

Heb je een bron dat mensen hun winst in ETH stoppen? De ETH stijging vannacht is niet zo bijzonder groot. Ik zit in enkele Telegram groepen en lees juist dat - dankzij de verschillende aankondigingen van het NEO team - er een grote stijging wordt verwacht i.v.m. de potentie van het team en de munt.

Op dit moment zit er nog steeds een verschil van 10% tussen Bittrex (€44,-) en Yunbi (€40,-) van NEO, misschien toch maar eens een account aanmaken op Yunbi... https://coinmarketcap.com/currencies/neo/#EUR
verschillen tussen (bijvoorbeeld) NEO tov USD, EUR of CNY zijn te verklaren door arbitrage. Het heeft geen nut een account op Yunbi aan te maken.

zie onder meer deze video van Andreas M. Antonopoulos

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Orangelights23 schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 10:51:
[...]

BNB zie ik vaak voorbij komen in de verschillende kanalen, maar een reden wordt nog niet gegeven. Heb jij deze wel? En is de munt trouwens op dit moment bezig met een ICO?
Yep. Binance zal de laagste fee's van alle trading platforms hanteren. Voegen alleen sterke coins toe. Op binance wordt momenteel 142miljoen verhandeld, nu nog een kleine jongen maar 1 miljard aan trading op binance is niet ondenkbaar.
Het volume aan bezoekers op binance zal een direct effect hebben op de prijs. Daarnaast kun je als je in het bezit bent van BNB 50% besparen aan fee's op iedere trade.
Heeft een directe en goede band met NEO en heeft als Chinees platform veel potentie door de enorme lokale markt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-08 18:02
Verwijderd schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 11:02:
[...]

Yep. Binance zal de laagste fee's van alle trading platforms hanteren. Voegen alleen sterke coins toe. Op binance wordt momenteel 142miljoen verhandeld, nu nog een kleine jongen maar 1 miljard aan trading op binance is niet ondenkbaar.
Het volume aan bezoekers op binance zal een direct effect hebben op de prijs. Daarnaast kun je als je in het bezit bent van BNB 50% besparen aan fee's op iedere trade.
Heeft een directe en goede band met NEO en heeft als Chinees platform veel potentie door de enorme lokale markt.
Zit er een beetje in te duiken nu. Is er een makkelijke manier om BNB coins te kopen? Vind even niet waar ik deze kan kopen.

PSN/Steam: Xamsix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirved
Verwijderd schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 10:54:
[...]

Ik heb je post niet gezien, kijk hier niet dagelijks. Kun je hem nogmaals delen? Heb je je ingelezen in NEO? Ik ben ingestapt in Antshares om meerdere redenen: first mover advantage in China en spelen volgens de strenge regels die daar gelden / veel programmeertalen o.a C#/Java / ze richten zich op een smart economy waarin ik geloof.
NEO is bezig met het lanceren van de eerste ICO's op hun platform, velen zullen volgen.

Mirved in "[ZT] Cryptocurrencies - handel & koers #4"

[ Voor 3% gewijzigd door Mirved op 14-08-2017 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mantus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12:02
Xamsix schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 11:08:
[...]

Zit er een beetje in te duiken nu. Is er een makkelijke manier om BNB coins te kopen? Vind even niet waar ik deze kan kopen.
www.binance.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12:43
Xamsix schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 11:08:
[...]

https://www.binance.com/trade.html?symbol=BNB_BTC Lekker gestegen. :)

[ Voor 3% gewijzigd door Mawlana op 14-08-2017 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
Aight, toch eerst even bitcoins kopen! Thanks.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• rickiii
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-12-2024
[...]
Heb je je ingelezen in NEO? Ik ben ingestapt in Antshares om meerdere redenen: first mover advantage in China en spelen volgens de strenge regels die daar gelden
Als ik het goed gelezen heb is de manier waarop ze dat (willen) doen door het niet gedecentraliseerd te maken, maar een permissioned netwerk waarbij je alleen een validator mag zijn met een root certificaat geauthoriseerd door de overheid. Ik zeg niet dat het onmogelijk is, want browsers werken ook met root-certificaten. maar dat het op dit moment lijkt dat het als een China-only coin bedoeld is.
... veel programmeertalen o.a C#/Java
Ik twijfel over het nut daarvan. C# en Java zijn goed vanwege hun handige syntax functies zoals importeren van libraries, maar die maken een contract zeer inefficient. Het moet wel op alle nodes draaien in het netwerk. En als je dat eruit haalt, wat blijft er dan nog over van die talen? Maargoed dat zei men vroeger ook over Java die veel overhead had met een JVM waarbij je niet zelf het geheugen kon beheren vanwege een garbage collector.

Al dat gezegd hebbende, ze hebben nog een lange weg te gaan om Ethereum in te halen qua developer community en tooling rondom de core client. Maar veel grote Chinese bedrijven zijn veel later begonnen op de markt en zijn nu ook enorm groot... we zullen zien.

Ik denk altijd heel goed na voordat ik iets stoms zeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ybos
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 22-09 21:21
ff een n00b vraagje tussendoor, hoe kan je bepalen hoeveel fee je betaald aan een transactie? Bijvoorbeeld BTC overmaken van wallet naar Kraken.
Voorheen deed ik het altijd maar een beetje ruim maar dat houdt in dat ik in een paar wallets kleine hoeveelheden crypto overhou die min of meer vaststaan, en dat is zonde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexcore
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-09 15:55
ybos schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 11:19:
ff een n00b vraagje tussendoor, hoe kan je bepalen hoeveel fee je betaald aan een transactie? Bijvoorbeeld BTC overmaken van wallet naar Kraken.
Voorheen deed ik het altijd maar een beetje ruim maar dat houdt in dat ik in een paar wallets kleine hoeveelheden crypto overhou die min of meer vaststaan, en dat is zonde.
bij de meeste de ik ken wordt het op het de verzenden hoeveelheid ingehouden. Dus je zou alles kunnen overmaken, en dan houdt hij zelf zijn fee in.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Dat crypto gaat stijgen. Dat weten we allemaal wel. We zitten hier niets voor niks. De ene doet handelen om snel geld te pakken. De ander doet long term investeren omdat hij toekomst ziet in een munt. Jij ziet blijkbaar long term toekomst in een bepaalde munt. Maar zonder enige argumentatie roep je gewoon een datum en een prijs. Graag zou ik enige onderbouwing zien en niet dat geroep zonder enige basis. "FUCKCOIN WORDT 1 MILJOEN OVER 5 MAANDEN!" Het staat zelfs groot in de topic warning dat dit soort slowchat hier niet wenselijk is.

Ik bekijk Tweakers alleen op m'n mobiel, maar zal vanavond inloggen op de Mac en even inhoudelijk reageren op je post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ybos
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 22-09 21:21
Rexcore schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 11:23:
[...]

bij de meeste de ik ken wordt het op het de verzenden hoeveelheid ingehouden. Dus je zou alles kunnen overmaken, en dan houdt hij zelf zijn fee in.
Ik heb zelf Bitpay maar die deed het volgens mij niet, nog ff proberen.

Inmiddels wel dit gevonden: https://bitcoinfees.21.co/ Daar kan ik wel wat mee denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjoost
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 11-09 16:32
ybos schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 11:19:
Voor Bitcoin zou deze kunnen helpen: https://bitcoinfees.21.co/

Maar voor andere coins gelden weer andere werkelijkheden... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
Gaat hard inderdaad, moet zeggen dat de exchange er ook wel goed uit ziet. Lees alleen maar positieve verhalen. Maar kan me voorstellen dat als Neo een keer dropt, dat ook BNB achteruit gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21-09 15:42
Noob alert: 0,0 ervaring met bitcoin (trading).. Ik hoop dat dit de juiste plek is voor mijn vraag:

Ik ben van plan voorzichtig te beginnen met wat handelen in bitcoins/litecoins. Heb een tijdje gespeeld met een demo account van de exchange app Libertex en wil nu graag switchen naar echte valuta. Het idee is om gewoon eens een paar honderd euro aan bitcoin/litecoin 'aandelen' te kopen en de komende tijd zien wat de koers doet. Ik kan echter weinig tot niets vinden over Libertex en ben benieuwd of deze app betrouwbaar is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webcrtor
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-09 17:03
Grimmie187 schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 12:10:
Noob alert: 0,0 ervaring met bitcoin (trading).. Ik hoop dat dit de juiste plek is voor mijn vraag:

Ik ben van plan voorzichtig te beginnen met wat handelen in bitcoins/litecoins. Heb een tijdje gespeeld met een demo account van de exchange app Libertex en wil nu graag switchen naar echte valuta. Het idee is om gewoon eens een paar honderd euro aan bitcoin/litecoin 'aandelen' te kopen en de komende tijd zien wat de koers doet. Ik kan echter weinig tot niets vinden over Libertex en ben benieuwd of deze app betrouwbaar is?
Als je enkel dat wil doen zou ik eerder bitstamp aanraden. Goede customer service,stabiel platform en weinig tot geen transactie kosten afhankelijk hoe je het doet. De website is naar mijn mening ook heel "noob friendly"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online
Grimmie187 schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 12:10:

Dat zegt misschien al genoeg (hoge fee's of marges in koersen). Volgens mij gebruiken de meeste mensen hier: Bittrex, Kraken of Poloniex hier.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22-09 16:29
[...]

Nou, goed, ik kon me in punten 1 tot 4 nog wel enigszins vinden (ook niet helemaal), maar punt 5 was met mij betreft het zwakste.

Je had het er onder andere over dat China een relatief arm land is, maar gaat er daarbij wel aan voorbij dat er veel geld is en dat het bovendien een land is waar inkomens sneller stijgen dan in het Westen. Tot slot hebben veel jonge mensen minder schulden en dus relatief meer te besteden. Handelen op de gewone beurs is al vrij populair bij de gemiddelde Chinees en een crypto-markt waar potentieel meer verdient kan worden, zou dat zonder meer ook kunnen zijn.

Daarnaast kom je met 'backend-technieken' aanzetten die allemaal uit het westen komen. Tsjah, China is een land dat razendsnel in opkomst is en een land dat 20 jaar geleden nog helemaal niet meedeed op dit niveau. Het is niet gek dat ze geen eigen (scripting) languages en dergelijke hebben en dus gebruik maken van de universele standaarden (afkomstig uit het Westen). Wat je hier nou precies verwacht is me niet duidelijk, dat ze even een eigen internet gaan ontwerpen met een eigen communicatieprotocol, talen en software wanneer al die techniek al voorhanden is?

Dat ze echt wel wat kunnen en ook innovatief kunnen zijn, blijkt wel uit het feit dat een app als 微信/Wechat een populaire app als Whatsapp al jaren uit het water blaast qua functionaliteit en dat je in China zonder problemen vrijwel overal met je telefoon en simpele QR-codes kunt afrekenen. Dat het geschreven is een een programmeertaal die uit het Westen komt of gebruikt maakt van HTML-pages lijkt me een zeer zwak argument om te stellen dat dit soort zaken eigenlijk zijn mogelijk gemaakt door het oh, zo innovatieve Westen.

Tot slot het stukje waarom zou het in het Westen doorbreken? Dat is wellicht een goeie vraag. Ik denk dat je bij het stellen dat er nooit Chinese technieken zijn doorgebroken hier echter ook weer moet kijken naar het feit dat China eigenlijk jarenlang vrijwel geen techniek heeft kunnen ontwikkelen door de grote achterstand. Die wordt nu ingelopen en bovendien is het door een stijgend opleidingsniveau en het internet eenvoudiger geworden om andere landen te bereiken en te communiceren met die landen.

Nou wil dit niet direct zeggen dat NEO is het Westen een succes gaat worden, maar dat zou het wel kunnen worden. Ik denk wel dat veel Chinese bedrijven zich vooral op de Chinese markt richten, dus in dit opzicht zou het mij niet verbazen als er zeker in het begin vooral Chinese projecten worden gestart. Dat hoeft echt voor de prijs van NEO niet direct negatieve gevolgen te hebben en uitbereiding zou daarna alsnog kunnen volgen.

In China zou NEO als Chinese crypto zeker een voordeel kunnen hebben als het steun krijgt van de overheid, aangezien de overheid graag de eigen bedrijven wat voortrekt en ervoor zorgt dat buitenlandse concurrenten moeten voldoen aan rare eisen en het in het algemeen niet eenvoudig hebben op de markt. Of zoiets inderdaad zal gebeuren, is op dit moment niet te voorspellen, maar het zou zeer zeker een voordeel kunnen zijn.

Tot slot hoeft de aanname dat Chinese bedrijven alleen voor globale standaarden zouden kiezen absoluut niet waar te zijn. Waarom zouden er niet meerdere cryptos naast elkaar kunnen bestaan en waarom zou er uberhaubt een standaard gaan komen? Lijkt mij iig nog ver weg iig en uiteindelijk kunnen we dan net zo goed Bitcoin die standaard maken en ook dat hele Etherium afschaffen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mirved
Snowdog schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 12:23:
[...]

Je had het er onder andere over dat China een relatief arm land is, maar gaat er daarbij wel aan voorbij dat er veel geld is en dat het bovendien een land is waar inkomens sneller stijgen dan in het Westen. Tot slot hebben veel jonge mensen minder schulden en dus relatief meer te besteden. Handelen op de gewone beurs is al vrij populair bij de gemiddelde Chinees en een crypto-markt waar potentieel meer verdient kan worden, zou dat zonder meer ook kunnen zijn.
Het gemiddelde inkomen van een chinees is 494 dollar per maand. Gemiddeld zijn de lonen met 6% gestegen de afgelopen jaren. Denk jij dat de gemiddelde chinees die zo weinig verdient gaat investeren in crypto? Bron: http://www.chinadaily.com...1/20/content_28010029.htm
Daarnaast kom je met 'backend-technieken' aanzetten die allemaal uit het westen komen. Tsjah, China is een land dat razendsnel in opkomst is en een land dat 20 jaar geleden nog helemaal niet meedeed op dit niveau. Het is niet gek dat ze geen eigen (scripting) languages en dergelijke hebben en dus gebruik maken van de universele standaarden (afkomstig uit het Westen). Wat je hier nou precies verwacht is me niet duidelijk, dat ze even een eigen internet gaan ontwerpen met een eigen communicatieprotocol, talen en software wanneer al die techniek al voorhanden is?
Precies dat verwacht ik niet. Net zoals ik nu verwacht dat ze niet zelf met iets komen omdat er al technieken zijn die veel verder zijn dan NEO. Dus waarom verwacht je nu wel dat ze met iets zelf komen als de techniek al voorhanden is?
Tot slot het stukje waarom zou het in het Westen doorbreken? Dat is wellicht een goeie vraag. Ik denk dat je bij het stellen dat er nooit Chinese technieken zijn doorgebroken hier echter ook weer moet kijken naar het feit dat China eigenlijk jarenlang vrijwel geen techniek heeft kunnen ontwikkelen door de grote achterstand. Die wordt nu ingelopen en bovendien is het door een stijgend opleidingsniveau en het internet eenvoudiger geworden om andere landen te bereiken en te communiceren met die landen.

Nou wil dit niet direct zeggen dat NEO is het Westen een succes gaat worden, maar dat zou het wel kunnen worden. Ik denk wel dat veel Chinese bedrijven zich vooral op de Chinese markt richten, dus in dit opzicht zou het mij niet verbazen als er zeker in het begin vooral Chinese projecten worden gestart. Dat hoeft echt voor de prijs van NEO niet direct negatieve gevolgen te hebben en uitbereiding zou daarna alsnog kunnen volgen.
Denk jij echt dat ook maar een bedrijf buiten China een platform gaat gebruiken dat door de Chinese staat gecontroleerd wordt? Je ziet nu al dat veel bedrijven geen zaken meer doet met bedrijven zoals HUAWEI en ZTE omdat ze bedrijfsspionage vrezen. bron: http://techonomy.com/2013...elling-to-u-s-government/
In China zou NEO als Chinese crypto zeker een voordeel kunnen hebben als het steun krijgt van de overheid, aangezien de overheid graag de eigen bedrijven wat voortrekt en ervoor zorgt dat buitenlandse concurrenten moeten voldoen aan rare eisen en het in het algemeen niet eenvoudig hebben op de markt. Of zoiets inderdaad zal gebeuren, is op dit moment niet te voorspellen, maar het zou zeer zeker een voordeel kunnen zijn.
Zoals gezegd veel chinezen die veel geld hebben (dat zijn de mensen die in crypto's investeren) willen juist onder de staatscontrole uitkomen van China. Dat is de reden waarom ze crypto kopen. In China is er enorme controle op de geldstromen door de overheid.
Tot slot hoeft de aanname dat Chinese bedrijven alleen voor globale standaarden zouden kiezen absoluut niet waar te zijn. Waarom zouden er niet meerdere cryptos naast elkaar kunnen bestaan en waarom zou er uberhaubt een standaard gaan komen? Lijkt mij iig nog ver weg iig en uiteindelijk kunnen we dan net zo goed Bitcoin die standaard maken en ook dat hele Etherium afschaffen.
Het idee achter crypto is een munt/token/platform die wereldwijd gebruikt kan worden. Als ik bij Aliexpress iets wil bestellen moet dat even simpel zijn als bij Bol.com. Dan moet ik daar niet speciale munten voor gaan aanschaffen. Een platform dat wereldwijd bruikbaar is net zoals het internet.

Als Bitcoin geen scaling problemen had en een werkende SMART contract platform dan konden we inderdaad ETH afschaffen en alleen BTC gebruiken. Wie weet dat ze dit ook voor elkaar krijgen in de toekomst.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 20-09 13:06

Armada

-Wat wil je weten?-

[...]

Ik kan me de reactie van Mirvid wel goed voorstellen. Als om een goede argumentatie gevraagd wordt, dan wordt gevraagd of de anderen de site wel gelezen hebben. Verwacht je dat de makers van WC-eend iets anders adviseren dan WC-eend? Bovendien, jij stelt iets, dan onderbouw je dat.
Verder helpt het natuurlijk ook niet als je jouw verwachtingen als feit stelt.
Je verwacht dat zij first mover advantage hebben, je verwacht dat zij beter dan anderen volgens Chinese regels werken, etc. Dat is geen kleinzerigheid, dat is gewoon een uitwisseling van denkbeelden met goed fatsoen op GoT.

P.s.: dat de boel nu stijgt zegt natuurlijk helemaal niets. Het is leuk hoor, maar er is een heel virtueel kerkhof met munten die hard stegen en daarna in vergetelheid weggezonken zijn.

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22-09 16:29
Mirved schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 12:51:
[...]

Het gemiddelde inkomen van een chinees is 494 dollar per maand. Gemiddeld zijn de lonen met 6% gestegen de afgelopen jaren. Denk jij dat de gemiddelde chinees die zo weinig verdient gaat investeren in crypto? Bron: http://www.chinadaily.com...1/20/content_28010029.htm
Wat je daarbij echter niet moet vergeten is dat er in China meer mensen wonen dan in Europa en de VS bij elkaar en dat dat gemiddelde ook omlaag wordt getrokken door de lage inkomens. Die mensen met een laag inkomen zullen sowieso niet zo snel gaan investeren in crypto, ook niet in Nederland of het Westen (denk ik), hoewel dat lage inkomen daar een stuk hoger is. De inkomensongelijkheid is hier vrij groot en mensen met een goede opleiding in een grote stad verdienen echt vele malen meer dan dat gemiddelde.

Daarnaast zijn er best een aantal jonge Chinezen die (mede dankzij de 1-child policy) een appartement krijgen en daardoor eigenlijk hun hele inkomen kunnen uitgeven aan whatever. Het beeld wordt daardoor iets vertekend gok ik.
[...]

Precies dat verwacht ik niet. Net zoals ik nu verwacht dat ze niet zelf met iets komen omdat er al technieken zijn die veel verder zijn dan NEO. Dus waarom verwacht je nu wel dat ze met iets zelf komen als de techniek al voorhanden is?
Omdat ze in dit geval aanpassingen hebben gemaakt en denken dat zij het beter kunnen fixen. Het gaat in dit geval niet om een standaard die wereldwijd wordt gebruikt even aanpassen.
[...]

Denk jij echt dat ook maar een bedrijf buiten China een platform gaat gebruiken dat door de Chinese staat gecontroleerd wordt? Je ziet nu al dat veel bedrijven geen zaken meer doet met bedrijven zoals HUAWEI en ZTE omdat ze bedrijfsspionage vrezen. bron: http://techonomy.com/2013...elling-to-u-s-government/
Ja, dat is net zo goed protectionistische bullshit in het westen. Is hetzelfde als backdoors in Amerikaanse rotzooi, maar goed dat zijn onze vriendjes, dus dan is het ok, right? Goed, zou het wel wat lastiger kunnen maken in het Westen, maar dat is net als het alternatieve cryptos in China verhaal op dit moment koffiedik kijken.
[...]

Zoals gezegd veel chinezen die veel geld hebben (dat zijn de mensen die in crypto's investeren) willen juist onder de staatscontrole uitkomen van China. Dat is de reden waarom ze crypto kopen. In China is er enorme controle op de geldstromen door de overheid.
Zullen er ongetwijfeld een heel aantal zijn. Het probleem met rijke Chinezen is denk ik in sommige gevallen ook gewoon het feit dat ze de overheid niet vertrouwen en bang zijn dat hun vermogen op enig tijdstip zonder reden in beslag wordt genomen door de overheid (ken er zelf een aantal iig). Maar goed, er zullen er ook genoeg zijn die daar minder problemen mee hebben en het vooral doen om gewoon winst te maken.

Als ze hun vermogen alleen gebruiken om crypto te kopen (zonder het elders te verkopen), lijkt het me niet de meest effectieve manier om onder controle op geldstromen uit te komen, want dan kan je het net zo goed op je bankrekening parkeren. Van een geldstroom is namelijk geen sprake. Als ze het wel verkopen, heeft dit eigenlijk dus geen invloed op de koersen en dat zou toch wel vreemd zijn, aangezien er in de cryptowereld afaik regelmatig wordt gesproken over de invloed van de Chinezen op de koersen.

Verder, het feit dat gewoon beleggen op de beurs hier erg populair is onder de normale bevolking, laat wel zien dat er ook voor investeringen op de cryptomarkt ongetwijfeld potentie is, niet alleen vanuit het hele rijke deel van de bevolking.
[...]

Het idee achter crypto is een munt/token/platform die wereldwijd gebruikt kan worden. Als ik bij Aliexpress iets wil bestellen moet dat even simpel zijn als bij Bol.com. Dan moet ik daar niet speciale munten voor gaan aanschaffen. Een platform dat wereldwijd bruikbaar is net zoals het internet.

Als Bitcoin geen scaling problemen had en een werkende SMART contract platform dan konden we inderdaad ETH afschaffen en alleen BTC gebruiken. Wie weet dat ze dit ook voor elkaar krijgen in de toekomst.
Dat is inderdaad het idee, maar de praktijk wijst uit dat het niet altijd zo werkt. Zelf leek je behoorlijk voorstander van ETH, maar ik zie op basis van dit punt absoluut niet in waarom (ondanks de tekortkomingen die BTC op dit moment nog heeft).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 13:01

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Heerlijk, Bittrex...
Account re-enablen zien ze toch als een handige manier om nog wat extra gegevens uit te melken. Nu willen ze dat ik mijn gegevens ga invoeren. Goed, de basisverificatie heb ik niet zo'n moeite mee, maar nu heb ik per ongeluk 1 cijfer in het telefoonnummer fout ingevoerd (want er staat natuurlijk niks in de 'public records') en nu staat dat weer permanent erin. *zucht*...

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Radium gaat ook snel omhoog 28.48%
https://coinmarketcap.com/currencies/radium/#markets

Edit: inmiddels 29.92%

[ Voor 15% gewijzigd door New Yorker op 14-08-2017 14:07 ]

Weg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• keest12
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 06-12-2023
Ondertussen heeft zelfs Slimbeleggen een artikel over NEO geschreven. De exposure op meer mainstream websites begint dus ook langzaam te komen. Niet dat Slimbeleggen een erg hoogstaande website is, maar je kunt er wel van uitgaan dat dezelfde soort websites a la Slimbeleggen wereldwijd NEO op de radar krijgen en erover zullen schrijven op korte termijn.

Het bereik en de naamsbekendheid van NEO wordt alsmaar groter en groter. Als ze nu ook maar een fractie van de hype waar kunnen maken gaat dit nog een helse rit worden.

https://slimbeleggen.com/...ina-steeg-jaar-al-35-600/

[ Voor 8% gewijzigd door keest12 op 14-08-2017 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFox1980
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 10-12-2018
Tijdje geleden waren hier veel Ark fanaten. Door alle Neo hectiek hoor je er niemand meer over. Maar vandaag klapt er ineens 40% bij in euro's. Ik kan er niets over vinden, iemand anders bekend met de reden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
FireFox1980 schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 14:39:
Tijdje geleden waren hier veel Ark fanaten. Door alle Neo hectiek hoor je er niemand meer over. Maar vandaag klapt er ineens 40% bij in euro's. Ik kan er niets over vinden, iemand anders bekend met de reden?
Pump&dump wellicht? :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Stoffa
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 09:04
Op zich heeft Mirved best aardige argumenten, maar als je op zn Redditaccount kijkt zie je dat hij daar ook zn kruisvaart tegen Neo en voor ETH aan het voeren is. Komt al met al toch wel erg over als iemand die gewoon zwaar invested is in een munt (ETH), en het niet kan verkroppen dat anderen er met de knaken vandoor gaan (NEO).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFox1980
  • Laatst online: 10-12-2018
Nee daar duurt het te lang voor. Het is mij in ieder geval wel fijn want een "oude" altcoin die uit de rode cijfers komt na 1 aug. Heb er nog een paar meer die niet echt willen vlotten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stoffa schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 15:08:
Op zich heeft Mirved best aardige argumenten, maar als je op zn Redditaccount kijkt zie je dat hij daar ook zn kruisvaart tegen Neo en voor ETH aan het voeren is. Komt al met al toch wel erg over als iemand die gewoon zwaar invested is in een munt (ETH), en het niet kan verkroppen dat anderen er met de knaken vandoor gaan (NEO).
Idd, ben er nu ook van overtuigd dat het een behoorlijke Eth shill is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luuk
  • Niet online
Zullen we het gewoon gezellig houden ipv zo op de man te spelen? :/

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• keest12
Luuk schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 15:29:
Zullen we het gewoon gezellig houden ipv zo op de man te spelen? :/
Het is wel erg gekleurd en eenzijdig allemaal. Als je hier dagenlang ongekende anti NEO propaganda aan het voeren bent, soms met goede punten, maar ook met een heleboel subjectieve punten.. Ja dan kan je deze reacties echt wel verwachten. Ik heb mezelf hier een aantal dagen geleden ook, tot mijn spijt overigens, laten gaan. Dat had ik absoluut niet moeten doen, maar dat Mirved het uitlokt is niet onder stoelen of banken te steken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoenAlberts
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 03-03-2023
danslo schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 21:50:
Niet om de discussie hier weg te halen, maar juist speciaal voor de "slowchat" waar de topic warning op wijst, ben ik maar een whatsapp kanaal begonnen voor nederlandse crypto fanaten. Zie:
https://chat.whatsapp.com/An2HuNVYHfrLgwmX6CI4lR
Toppie. Fijne groep!

Geen pump & dump, gewoon valuable info!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoozeOperator
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 20-09 08:28
ik lees nu toch al een behoorlijke tijd mee maar die ETH/NEO discussie voegt nu volgens mij niet heel veel meer toe behalve moddergooien. Als we kijken naar de cijfers dan is NEO gewoon grond aan het winnen omdat het een paar gebreken van ETH oplost en het de chinese markt aanspreekt. Helaas niet ingestapt (stom) maar om even de glazen bol te raadplegen van iedereen, verwachten we nog een correctie of is het nu nog verstandig om er iets in te stoppen? ooit wat getrade in XRP maar die HODL ik nu met verlies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ica1984
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 11:30
SnoozeOperator schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 15:45:
ik lees nu toch al een behoorlijke tijd mee maar die ETH/NEO discussie voegt nu volgens mij niet heel veel meer toe behalve moddergooien. Als we kijken naar de cijfers dan is NEO gewoon grond aan het winnen omdat het een paar gebreken van ETH oplost en het de chinese markt aanspreekt. Helaas niet ingestapt (stom) maar om even de glazen bol te raadplegen van iedereen, verwachten we nog een correctie of is het nu nog verstandig om er iets in te stoppen? ooit wat getrade in XRP maar die HODL ik nu met verlies
naar mijn idee is de correctie nu gaande, al kan het gewoon een klein dipje zijn

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JackDaniel
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 06-06 10:09
Laten we ons wel beseffen dat het tot dusver bijna exclusief speculatie is. NEO heeft nieteens een roadmap online. Los van het idee, de mensen erachter etc. is het belangrijk om je wel te beseffen dat er concreet nog heel weinig is. Veel mensen (ik ook) denken dat er ontzettend veel potentie is, dit veroorzaakt hype, en vandaar deze stijging. Of het nou daadwerkelijk gegrond is, dat weten we later pas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoffa
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 09:04
JackDaniel schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 15:49:
[...]

Laten we ons wel beseffen dat het tot dusver bijna exclusief speculatie is. NEO heeft nieteens een roadmap online. Los van het idee, de mensen erachter etc. is het belangrijk om je wel te beseffen dat er concreet nog heel weinig is. Veel mensen (ik ook) denken dat er ontzettend veel potentie is, dit veroorzaakt hype, en vandaar deze stijging. Of het nou daadwerkelijk gegrond is, dat weten we later pas.
In zn algemeenheid zie je in crypto dat plotseling hypeachtige stijgingen bijna altijd worden gevolgd door een flinke daling. Ik zou in geval van Neo als de vaart omhoog eruit gaat dan ook niet afwachten of het een klein dipje of een keiharde crash is, maar gewoon sellen. Er is altijd weer een volgende hypewave waar je daarna op mee kunt rijden. Maar goed, dat zijn mijn 2 cents.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoozeOperator
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 20-09 08:28
JackDaniel schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 15:49:
[...]

Helemaal mee eens (ook met de potentie) maar door het XRP verhaal toch iets voorzichtiger geworden haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rookert25
  • Laatst online: 19-09 12:09
XRP zie ik weinig beweging meer in, al ken ik hun roadmap niet.

NEO heeft gisteren USD 55 aangetikt en staat nu op USD 47. Ik zie er op termijn die 55 wel weer aantikken en dan heb je dus als 20% winst.

Hoop op gestage groei komend halfjaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Grin, met de zoveelste All Time High voor de Bitcoin, bijna dagelijkse kost momenteel. :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Defector
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
In plaats van de persoon af te serveren kan je ook ingaan op de valide argumenten die gegeven worden? Zou wel leuk zijn, wat inhoudelijke discussies, in plaats van coin x gaat naar de moon.

Gaat weer lekker in dit topic. Heb al even een bericht achtergelaten in het feedbacktopic.

Defector in "Persoonlijke Financiën, Studie en Loopbaan - Feedback"

[ Voor 13% gewijzigd door Defector op 14-08-2017 16:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mirved
Als ik best aardige argumenten heb waarom zou ik die dat ook niet op Reddit uiten? of heb ik gewoon dezelfde mening op Reddit als dat ik hier heb?

Op Reddit is er nog meer behoefte aan een kritisich tegen geluid om mensen te waarschuwen voor de blinde hype dan hier. Omdat er daar bijna helemaal niks over geschreven wordt.

De grap is dat het iedere keer hetzelfde is al 3 jaar lang. Nieuweling komt in dit topic zijn nieuwe coin ophemelen zonder enige argumentatie. Ik geef mijn kritische mening en dan ben ik een shill of wat dan ook. Hetzelfde al zo vaak gezien en geuss what al die coins zijn in de vergetelheid geraakt.Blijkbaar zijn mensen nog al licht geraakt als je kritiek op hun muntje uit en mag er geen discussie gevoerd worden.

[ Voor 41% gewijzigd door Mirved op 14-08-2017 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woohooo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:43

Woohooo

Smilie, James Smilie

Btc groei is echt bizar. De verwachte dip blijft uit. Tussen 12-14 heeft er een sellwall gestaan van 400btc op $4200 van 1 adres 8)7 aka 1,5mil... Is nu weg en btc schiet verder omhoog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orangelights23
Alts gaan omlaag, BTC omhoog! Op dit moment €3.730,-, terwijl het vanochtend rond 07.00 uur nog op €3.450,- stond, ofwel 8% stijging. Ik wil zo graag meer BTC in verschillende alts gooien, maar met deze stijgende lijn durf ik het niet aan :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mirved schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 16:21:
[...]

Als ik best aardige argumenten heb waarom zou ik die dat ook niet op Reddit uiten? of heb ik gewoon dezelfde mening op Reddit als dat ik hier heb?

Op Reddit is er nog meer behoefte aan een kritisich tegen geluid om mensen te waarschuwen voor de blinde hype dan hier. Omdat er daar bijna helemaal niks over geschreven wordt.

De grap is dat het iedere keer hetzelfde is al 3 jaar lang. Nieuweling komt in dit topic zijn nieuwe coin ophemelen zonder enige argumentatie. Ik geef mijn kritische mening en dan ben ik een shill of wat dan ook. Hetzelfde al zo vaak gezien en geuss what al die coins zijn in de vergetelheid geraakt.Blijkbaar zijn mensen nog al licht geraakt als je kritiek op hun muntje uit en mag er geen discussie gevoerd worden.
Mijn account is een stuk ouder dan die van jou, ik ben alles behalve een nieuweling op tweakers. Je houding is pedant en misselijkmakend met je verkleinwoordjes. Je bent een keiharde Eth shill en loopt mensen non stop op de kast te jagen. Daarnaast verkoop je wederom onzin: NEO reddit heeft genoeg kritische artikelen, de community is realistisch. We zijn nog niet op het niveau van ETH, dat kan ook niet binnen zo'n korte periode. Nogmaals: we zullen over een jaar zien waar we staan.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Mirved
Verwijderd schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 16:41:
[...]

Mijn account is een stuk ouder dan die van jou, ik ben alles behalve een nieuweling op tweakers. Je houding is pedant en misselijkmakend met je verkleinwoordjes. Je bent een keiharde Eth shill en loopt mensen non stop op de kast te jagen. Daarnaast verkoop je wederom onzin: NEO reddit heeft genoeg kritische artikelen, de community is realistisch. We zijn nog niet op het niveau van ETH, dat kan ook niet binnen zo'n korte periode. Nogmaals: we zullen over een jaar zien waar we staan.
Als je het niet eens met mij bent. Ga dan in op mijn argumenten i.p.v. gewoon mij op een bepaalde manier neer te zetten. Als ik het fout heb zou het makkelijk moeten zijn om mijn punten te ontkrachten toch?

laten we het verder hier bij houden. Denk dat andere mensen geen zin hebben om deze discussie te volgen.

[ Voor 6% gewijzigd door Mirved op 14-08-2017 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 13-09 08:34
PilatuS schreef op zondag 13 augustus 2017 @ 15:57:
[...]

De vraag is welke munten op de lange termijn waarde blijven houden en waabij die waarde ook groeit. Als er van de 30 munten er 4 zijn die ook over 5 jaar nog groeien maakt het niet uit dat die andere 26 het niet redden. Stel 1 van die munten gaat de aankomende jaren een aantal keer +1000% doen heb je een heel leuk rendement. Dat er van die 30 munten 1 munt of meerdere bijzitten die over 5 jaar +4000% doen is prima mogelijk.
In theorie goed. In praktijk vaak minder. 2 voorbeelden: Had je in de jaren 90 breed geïnvesteerd in zoekmachines op internet dan was je al je geld kwijt. Waarom ? De echte waarde kwam pas bij Google en die was toen nog niet op de beurs maar heeft alles weggevaagd. Dan moet je dus blijven kopen ( alle nieuwe coins). Niet houdbaar mijn inziens.

Ander voorbeeld zijn de auto fabrikanten begin 20e eeuw. Zelfde verhaal honderden fabrikanten en die kan je niet allemaal kopen
Goede selectie ook niet te doe n.

Maar doe vooral wat je niet laten kan ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• keest12
Woohooo schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 16:39:
Btc groei is echt bizar. De verwachte dip blijft uit. Tussen 12-14 heeft er een sellwall gestaan van 400btc op $4200 van 1 adres 8)7 aka 1,5mil... Is nu weg en btc schiet verder omhoog
Heel eerlijk gezegd denk dat ik dat mensen zich op het doel van 5000 dollar hebben gericht. Het is een psychische grens waar velen nu op zitten te wachten.

Kun je het je voorstellen, de media aandacht die Bitcoin dan gaat krijgen? Gigantisch! :9~

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SonyEricsson
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-09 13:39
keest12 schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 16:48:
[...]

Heel eerlijk gezegd denk dat ik dat mensen zich op het doel van 5000 dollar hebben gericht. Het is een psychische grens waar velen nu op zitten te wachten.

Kun je het je voorstellen, de media aandacht die Bitcoin dan gaat krijgen? Gigantisch! :9~
waarom zou $5000 juist die grens zijn?
waarop is dat gebaseerd?

elk rond getal 1000,2000,3000,4000,5000,10000 zal een even groot effect krijgen.

Ik kan maar 1 getal voorstellen die alle andere getallen zullen overtreffen...en dat is de miljoen :D
maar ook dat zal relatief zijn (mocht het zover komen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackDaniel
  • Laatst online: 06-06 10:09
xxxMaverick schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 16:46:
[...]

In theorie goed. In praktijk vaak minder. 2 voorbeelden: Had je in de jaren 90 breed geïnvesteerd in zoekmachines op internet dan was je al je geld kwijt. Waarom ? De echte waarde kwam pas bij Google en die was toen nog niet op de beurs maar heeft alles weggevaagd. Dan moet je dus blijven kopen ( alle nieuwe coins). Niet houdbaar mijn inziens.

Ander voorbeeld zijn de auto fabrikanten begin 20e eeuw. Zelfde verhaal honderden fabrikanten en die kan je niet allemaal kopen

Je hebt wel een punt, toch laat je enige belangrijke details uit. Google kwam niet zomaar uit het niets, het begon zeer klein en al vrij snel werd het duidelijk dat hun zoekmachine, objectief, betere resultaten leverde. Iemand die belang had bij die markt zou al jaren van te voren kunnen zien aankomen dat Google, op zijn minst, een grote concurrent zou zijn.

Zelf als je van 1990 tot 2000 al je geld verloren had aan Altavista en weet ik veel wat, als je toen toch maar weer in Google had geinvesteerd dan zat je er nu alsnog lekker bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mirved schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 16:44:
[...]

Als je het niet eens met mij bent. Ga dan in op mijn argumenten i.p.v. gewoon mij op een bepaalde manier neer te zetten. Als ik het fout heb zou het makkelijk moeten zijn om mijn punten te ontkrachten toch?

laten we het verder hier bij houden. Denk dat andere mensen geen zin hebben om deze discussie te volgen.
Ah, je wilt blijkbaar niet lezen. Meermaals argumenten aangedragen. Beter dan Snowdog ga ik het niet voor je verwoorden. Verschil van inzicht waarschijnlijk. Al sinds antshares op 2/3 dollar stond boor je het de grond in. Prima, maar bederf het niet voor iedereen. Dit begint op slowchat te lijken dus ik stop er mee.
Modbreak:Dit was de laatste post over dit onderwerp hier.

[ Voor 3% gewijzigd door Krisp op 14-08-2017 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornin1972
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 30-07 19:07

Bornin1972

Bornclean

Wat is er aan het gebeuren met Nem, NewEconomyMovement?
Die maakt zulke daling mee, nochtans vind ik er amper iets nieuws over terug.
Weet iemand meer?

Bornclean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Niet online
Woohooo schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 16:39:
Zou dat van deze gast zijn.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orangelights23
Interessante ICO: Monetha. Goede white paper, goed team met een voormalig Paypal VP. ICO start op 31 augustus om 16.00.

https://www.monetha.io/

Toch maar BTC bijgekocht om alts te gaan handelen, de verleiding is te groot :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud2001
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07:14

Ruud2001

a.ka. Ruud2000

FireFox1980 schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 14:39:
Ze hebben volgens mij wel onlangs weer wat updates uitgebracht: wallet 1.3 en volgens mij ook een API voor Go (als ik het goed onthouden heb).

Heb zelf ook wat ARK en hoop dat ze eindelijk eens wat stabiliteit op een hogere koers laten zien. Als je bijvoorbeeld ARK met Stratis vergelijkt, heb ik idee dat ARK technisch sterker is, maar dat het Stratis team de marketing beter op orde heeft. Kijk bijvoorbeeld naar de gebruiksvriendelijkheid van beide walllets. Bij Stratis moet je goochelen met een .dat bestand in je personal folder, terwijl je bij ARK alleen je pass phrase moet onthouden en invullen.

"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonyEricsson
trouwens...voor alle postieve denkers van BTC onder ons.

Een satoshi heeft momenteel geen waarde. Het is het kleinste bitcoindeel wat is bestaat (kan eventueel later nog worden bijgesteld)

Maar momenteel is 1 satoshi = honderdste deel van één miljoenste BTC.

Onze huidige valuta waarden is 1ct als kleine waarde.

Als 1 satoshi gelijk staat aan 1 cent (dollar) dan staat 1 BTC gelijk aan 1 miljoen. 8)

Dan heb je gelijk ook je betaling aanduiding rond mocht dat in de toekomst ooit nog van komen.
Alleen bij verdere waardestijging van BTC heb je een ander probleem :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pusherman_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19-09 15:59
vond op de hdd van een ouwe miningrig nog een LTC wallet met 2 LTC er in, maar ik weet het ww niet meer :(

Iemand ervaring met bruteforcen? Is dat uberhaupt haalbaar op een 'normale' PC (i7 8gb ram)?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
SonyEricsson schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 17:29:
trouwens...voor alle postieve denkers van BTC onder ons.

Een satoshi heeft momenteel geen waarde. Het is het kleinste bitcoindeel wat is bestaat (kan eventueel later nog worden bijgesteld)

Maar momenteel is 1 satoshi = honderdste deel van één miljoenste BTC.

Onze huidige valuta waarden is 1ct als kleine waarde.

Als 1 satoshi gelijk staat aan 1 cent (dollar) dan staat 1 BTC gelijk aan 1 miljoen. 8)

Dan heb je gelijk ook je betaling aanduiding rond mocht dat in de toekomst ooit nog van komen.
Alleen bij verdere waardestijging van BTC heb je een ander probleem :D
Doet me denken aan dit artikel vandaag:
https://www.iex.nl/Column...aar-1-miljoen-dollar.aspx

En dat doet me denken aan:
YouTube: Prime Minister of the Netherlands can't use a mouse

De verloren generatie :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waking_The_Dead
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 04-07-2024
Pusherman_ schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 17:32:
vond op de hdd van een ouwe miningrig nog een LTC wallet met 2 LTC er in, maar ik weet het ww niet meer :(

Iemand ervaring met bruteforcen? Is dat uberhaupt haalbaar op een 'normale' PC (i7 8gb ram)?
Is de tijd, moeite, frustratie en elektriciteit die je daarvoor nodig hebt je €80 waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pusherman_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19-09 15:59
Waking_The_Dead schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 17:33:
[...]

Is de tijd, moeite, frustratie en elektriciteit die je daarvoor nodig hebt je €80 waard?
Was ook mijn gedachte... Maar nu €80 is over een paar jaar misschien wel €800?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CheapTweak
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 31-08 10:28
Sorry voor de n00b vraag, maar stel hem toch.

Ik heb zelf Siacoin en Stratis 5 dagen geleden gekocht, beiden zijn flink in waarde gedaald sinds ik ze kocht.

Ik wil HODL tot ze weer terugveren, maar iedere keer dat ik de koers verder zie zakken wil ik ze verkopen... maar verkopen uit emotie is fout?

Hoe gaan jullie om met coins die al dagen flink zakken? HODL? Of verkopen met verlies? Extra bijkopen? Hoe bepaal je dat objectief?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Nu online
CheapTweak schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 17:38:

Ik heb zelf Siacoin en Stratis 5 dagen geleden gekocht, beiden zijn flink in waarde gedaald sinds ik ze kocht.

Ik wil HODL tot ze weer terugveren, maar iedere keer dat ik de koers verder zie zakken wil ik ze verkopen... maar verkopen uit emotie is fout?

Hoe gaan jullie om met coins die al dagen flink zakken? HODL? Of verkopen met verlies? Extra bijkopen? Hoe bepaal je dat objectief?
Dat bepaal je door voordat je een trade in gaat doelen te stellen. Belangrijk dat je dit vooraf doet. Doe je het niet dan is het inderdaad op emotie en dus gokken. Haal diep adem, denk goed na. Wat verwacht je van de toekomst? Verdere daling? Stijging? Wanneer stop je er echt mee? etc.

Oh en voor de mensen die bang zijn omdat alts nu dalen:
Alts dalen niet, bitcoin stijgt(tenzij de alts ook een fiat paar hebben die ook daalt).

[ Voor 8% gewijzigd door LED-Maniak op 14-08-2017 17:44 ]

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonyEricsson

alleen met geld erin die je kan missen.
Panic sell is nooit goed.

heb BTC meegemaakt met 4 crashes en de eerste 3 keren deed ik mee aan panic sell.
De 4e keer ben ik het uit gaan zitten en kijk waar je nu zit.

Wil je daytraden met siacoin en stratis dan ben je er op verkeerde moment ingestapt.
Elke daytrader zit op NEO/BTC de afgelopen week.

Beleg voor je de lange termijn dan gewoon niet meer naar omkijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• akaQ
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19-09 17:35
LED-Maniak schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 17:40:
[...]

Dat bepaal je door voordat je een trade in gaat doelen te stellen. Belangrijk dat je dit vooraf doet. Doe je het niet dan is het inderdaad op emotie en dus gokken. Haal diep adem, denk goed na. Wat verwacht je van de toekomst? Verdere daling? Stijging? Wanneer stop je er echt mee? etc.

Oh en voor de mensen die bang zijn omdat alts nu dalen:
Alts dalen niet, bitcoin stijgt(tenzij de alts ook een fiat paar hebben die ook daalt).
Precies, en kijk naar Coin/Usd ipv Coin/BTC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvd50
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18-07 22:38

rvd50

...................

beyazz06 schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 12:53:
[...]

Ik heb toch zo mijn twijfels omtrent DGB, heb er overigens ook wat van liggen. De volume hiervan varieert namelijk nogal, de coin is nog altijd niet echt stabiel.. Maar goed, hetgeen wat ik erin heb gestopt is te verwaarlozen dus die blijf ik net zolang hodl'en totdat het een bepaald mijlpijl behaald heeft :P
Op reddit & telegram wordt er gesproken dat er deze week een update komt incl. rebranding van de coin... Let's see.

https://www.reddit.com/r/Digibyte/

R.D50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog iemand problemen op Kraken met de deposit en withdrawal functie ? :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skywalker88
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 27-08 12:49
Verwijderd schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 18:02:
Nog iemand problemen op Kraken met de deposit en withdrawal functie ? :?
ik kon na veel moeite nog net een deposit doen, maar de engine van kraken is overlast.. orders zijn niet door te voeren :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
xxxMaverick schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 16:46:
[...]

Beide voorbeelden zijn niet verlijkbaar met dit. Verder doe ik dit zelf ook niet, ik reageer alleen op iemand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_scientist
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-11-2023

Houden. Stratis zie ik als een long-term coin. Momenteel zakken alle alts, dus best kans dat hij volgende week weer omhoog knalt en dan sla je jezelf voor je kop. Ik heb ze ook nog in m'n wallet, 25% gedaald sinds m'n laatste aankoop. Komt vanzelf goed.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online
rvd50 schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 17:57:
[...]

Op reddit & telegram wordt er gesproken dat er deze week een update komt incl. rebranding van de coin... Let's see.

https://www.reddit.com/r/Digibyte/
Grappig, wat gaan we nu krijgen na de stortvloed aan ICO's een stortvloed aan rebrands om de coin meer statuur te geven? Wat is er mis met de naam of het logo, wat gaat de rebranding toevoegen buiten dat gene waar de coin voor staat. Imho veroorzaak je een hoop verwarring.

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CheapTweak
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 31-08 10:28
LED-Maniak schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 17:40:
[...]

SonyEricsson schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 17:43:
[...]

alleen met geld erin die je kan missen.
Panic sell is nooit goed.

heb BTC meegemaakt met 4 crashes en de eerste 3 keren deed ik mee aan panic sell.
De 4e keer ben ik het uit gaan zitten en kijk waar je nu zit.

Wil je daytraden met siacoin en stratis dan ben je er op verkeerde moment ingestapt.
Elke daytrader zit op NEO/BTC de afgelopen week.

Beleg voor je de lange termijn dan gewoon niet meer naar omkijken.
the_scientist schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 18:23:
[...]

Houden. Stratis zie ik als een long-term coin. Momenteel zakken alle alts, dus best kans dat hij volgende week weer omhoog knalt en dan sla je jezelf voor je kop. Ik heb ze ook nog in m'n wallet, 25% gedaald sinds m'n laatste aankoop. Komt vanzelf goed.
Ik wil inderdaad niet op emoties handelen. Ik verwacht dat ze beiden stijgen op lange termijn.

Sia is goedkope decentrale dataopslag waarbij je eigenaar blijft van je data in de cloud. Ze hebben werkende software gereleased en hebben een roadmap om hun product volwassener te maken.

Stratis is C# software ontwikkelplatform voor blockchain technologie dat naar mijn mening volwassener en verder is dan Neo. En potentieel meer ontwikkelaars kan aantrekken dan Ethereum vanwege de C# taal.

Ik geloof dus nog steeds in de groeipotentieel van beiden en zal ze dan ook blijven HODL'en.
Mijn investering is beperkt en niks wat ik niet kan missen, maar doet nog steeds pijn als ik mijn investering zie halveren in waarde in 5 dagen. Misschien moet ik wat minder vaak naar de koersen kijken op een dag :(

Wat vinden jullie van stop-loss? Ik handel nog niet zo lang dus heb die nog nooit gebruikt, maar is dat een goeie middel om jezelf te beschermen tegen correcties naar beneden van alt-coins? Of is stop-loss alleen voor daytraders en niet nuttig voor lange termijn investeerders?

[ Voor 23% gewijzigd door CheapTweak op 14-08-2017 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zhou
  • Niet online
Vorige week op vakantie geweest. Er is zoveel gebeurd!! Nieuwe ICO munten zijn bijna allemaal booming (geweest/nog gaande). Market cap naar 137 miljard! Veel newbies, succes. Wat als....laat maar.

Vandaag eindelijk BCH gekregen van Poloniex. Nu aan het kijken naar relatief nieuwe munten, "oude" munten zijn blijkbaar uit de mode (geen belediging, meer een observatie!).

Ik heb het dagelijk wel gevolgd, maar NIETS ondernomen, want vakantie. :)

GoodWe 3360Wp Zuid 35° | APS YC600 2x320W West | @fracverse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skai21
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 22-09 16:11
Hoe staat iedereen tegenover Swift?
ze zijn namelijk net 277% gegroeit :)

(ik zit trouwens HODL in de NEO, maar alles achter de comma nog om mee te spelen :P )

16 x JaSolar 335Wp | 5430Wp | GOODWE 4K-DT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l3p
  • Laatst online: 20-09 17:03

l3p

www.^.nl

Blijf het toch maar eng vinden wanneer exchanges als Bittrex ineens offline gaan :|

L3p - MK - PV - WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• papaleo
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14-09 15:24
Bittrex ligt er weer uit...

' Markets Frozen: Unexpected Database Outage: All wallets still online'

Pffff.... net op het moment dat ik 80x ETH die kant op stuurde :F

[ Voor 25% gewijzigd door papaleo op 14-08-2017 19:12 ]

9kW Nefit Enviline,17x Yingli Solar 245Wp panelen.(4085Wp) / 17x Enphase 215 Micro-inverters / Envoy Enlighten Communicatie Gateway,Tonzon vloerisolatie,Schlüter®-BEKOTEC-THERM Vloerverwarming,Panasonic climatcontrole, Nefit HR107,Vera domotica,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l3p
  • Laatst online: 20-09 17:03

l3p

www.^.nl

Het veranderde binnen een paar minuten.

Markets Frozen: Unexpected Database Outage

Markets Frozen: Unexpected Database Outage: All wallets still online

Markets Frozen: Routine database upgrade consuming more resources than expected, halting markets as a precaution. All wallets remain online. Apologies for the trading interruption.

Zal wel goed komen :9

[ Voor 3% gewijzigd door l3p op 14-08-2017 19:13 ]

L3p - MK - PV - WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zhou
  • Niet online
papaleo schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 19:10:
Bittrex ligt er weer uit...

' Markets Frozen: Unexpected Database Outage: All wallets still online'

Pffff.... net op het moment dat ik 80x ETH die kant op stuurde :F
Hier werkt alles prima. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• papaleo
Welke coin ik ook bekijk de market blijft stijf op 0,000000 staan...

9kW Nefit Enviline,17x Yingli Solar 245Wp panelen.(4085Wp) / 17x Enphase 215 Micro-inverters / Envoy Enlighten Communicatie Gateway,Tonzon vloerisolatie,Schlüter®-BEKOTEC-THERM Vloerverwarming,Panasonic climatcontrole, Nefit HR107,Vera domotica,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReynaertS
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 12-08-2022
Wat verwachten jullie van OMG in de toekomst? Leuke projecten komen eraan en de samenwerking met Vitalik is mooi meegenomen :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22-09 21:47

spartacusNLD

This is Sparta!!

papaleo schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 19:15:
Welke coin ik ook bekijk de market blijft stijf op 0,000000 staan...
volgens mij ben je je wallets aan t bekijken :+

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• papaleo
Dat de trading market stil ligt zal me nu een zorg zijn...,maar zie nog steeds niets bij Pending Deposits terug van mijn 80 ETH's :F
Dan maar ff geduldig zijn....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Orangelights23
Mooi nieuws voor de NEO hodlers op Bittrex: We are assessing the viability of distributing $GAS on $NEO holdings @BittrexExchange , non-trivial at our scale. #nopromises

https://twitter.com/ramikawach/status/895766647574638592

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22-09 21:47

spartacusNLD

This is Sparta!!

papaleo schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 19:20:
Dat de trading market stil ligt zal me nu een zorg zijn...,maar zie nog steeds niets bij Pending Deposits terug van mijn 80 ETH's :F
Hoelang heb je gewacht? bij mij duurt het normaal 8 uur voordat t op bittrex zichtbaar is.

patience young padawan...

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Zhou
  • Niet online
papaleo schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 19:20:
Je draait toch al een tijdje mee. Wat zegt Ethereum block explorer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
Orangelights23 schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 19:22:
Mooi nieuws voor de NEO hodlers op Bittrex: We are assessing the viability of distributing $GAS on $NEO holdings @BittrexExchange , non-trivial at our scale. #nopromises

https://twitter.com/ramikawach/status/895766647574638592
Binance heeft dit al volgens mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• papaleo
spartacusNLD schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 19:18:
[...]

volgens mij ben je je wallets aan t bekijken :+
Hahaaa...,Ja natuurlijk.

Nee,je kan op dit moment niets kopen/verkopen want Bid/ASK BLIJVEN STIJF OP 0,0 STAAN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Nu online
Ik ben erg benieuwd of BTC deze week over de $ 5000,00 gaat, ik ben al een paar keer uitgestapt, maar enkele uren later toch weer ingestapt. Het is voor mij niet helemaal verklaarbaar waarom het zo hard gaat. Wellicht komt het door verschillende factoren:

1. 1 augustus 2017 is geweest, de fork zit er op.
2. Nieuw capitaal van nieuwe instappers.
3. Mensen die BCH omzetten in BTC.
4. ETH dat omgezet wordt in BTC, omdat het te langzaam stijgt.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ica1984
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 11:30
order book is wel lekker overzichtelijk zo op Bittrex :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zhou
  • Niet online
papaleo schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 19:24:
[...]

Hahaaa...,Ja natuurlijk.

Nee,je kan op dit moment niets kopen/verkopen want Bid/ASK BLIJVEN STIJF OP 0,0 STAAN
Markets Frozen

Routine database upgrade consuming more resources than expected, halting markets as a precaution. All wallets remain online. Apologies for the trading interruption.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adnanos
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 06-06-2024
Ik heb een deel van mijn NEO omgezet in een paar veelbelovende coins (CVC, ARK, XEM, WAVES, LSK, PVX, VIA en BAT). Enerzijds omdat ik een correctie van NEO vrees en anderzijds omdat er veel potentie zit in deze coins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waking_The_Dead
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 04-07-2024
Zhou schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 19:26:
[...]

Markets Frozen

Routine database upgrade consuming more resources than expected, halting markets as a precaution. All wallets remain online. Apologies for the trading interruption.
Alles terug up-and-running ondertussen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orangelights23
Adnanos schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 19:29:
Ik heb een deel van mijn NEO omgezet in een paar veelbelovende coins (CVC, ARK, XEM, WAVES, LSK, PVX, VIA en BAT). Enerzijds omdat ik een correctie van NEO vrees en anderzijds omdat er veel potentie zit in deze coins.
Wat maakt dat deze coins veel potentie hebben? Ik heb zojuist NEO bijgekocht, elke keer 4 tot 6% winst pakken vind ik prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
http://www.finanzen.nl/va...e-recordhoogte-1002254343
Ik verwacht veel meldingen wat betreft bitcoins in het nieuws

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skai21
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 22-09 16:11
Adnanos schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 19:29:
Zijn die correcties een slecht ding? we zitten nu gewoon tussen de 45-60 ($).
Ik denk dat we gewoon tegen die magische $50 wall aan zitten te proppen, iedereen blijft verkopen omdat 50/55 toch wel echt hoog is. als de BTC eenmaal weer wat gaat zakken gaat het wel weer de lucht in..

16 x JaSolar 335Wp | 5430Wp | GOODWE 4K-DT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kauwgomballen
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23-06 19:54
skai21 schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 19:07:
Hoe staat iedereen tegenover Swift?
ze zijn namelijk net 277% gegroeit :)

(ik zit trouwens HODL in de NEO, maar alles achter de comma nog om mee te spelen :P )
Heb 2 maanden terug swift gekocht op 0,0004. Daarna heb ik het alleen maar minder waard zien worden. Vandaag verkocht voor 0,0005. Nog steeds winst (helemaal als je de europrijs er naast zet), maar duurde me iets te lang voordat ik het terugverdiend had. Denk dat deze boost wellicht iets met de recente wijziging te maken heeft: https://medium.com/@Bitswift.press

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ReynaertS schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 19:17:
Wat verwachten jullie van OMG in de toekomst? Leuke projecten komen eraan en de samenwerking met Vitalik is mooi meegenomen :)
Ben ook eens benieuwd naar de mening van de kenners ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guff_
  • Laatst online: 19-09 07:11
Damn vandaag een kwart van me GASjes verkocht voor $24... schiet die vervolgens door naar >$30
Aan de ene kant zou GAS niet duur "mogen" zijn m. aar aan de andere kant... NEO is nog steeds hot en als GAS op bittrex komt kan die ook nog een boost krijgen.
Blijven lage aantallen. Zelfs als NEO alle GAS dumpt ...
Ik ga de rest HODLen :9
Pagina: 1 ... 62 ... 111 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~[font=,24]ZERO TOLERANCE! LEES DIT EERST VOOR JE POST!~[/]
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.

Wat willen we hier niet zien?
  • Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.). Plaats die in Bitcoin (en overige cryptocurrencies) topic - deel 2
  • Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
  • Crypto en belasting. Hier offtopic, kan worden besproken in het bovengenoemde topic. Suggesties om te frauderen (zoals hiet niet netjes opgeven van je vermogen) worden niet gewaardeerd.
  • Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
  • Linkdrops. Begeleid links naar grote lappen tekst of video met een korte samenvatting (als die niet al gegeven is). Als jij iets interessant vindt om te delen, zeg er dan bij waarom je het interessant vindt.
  • Referrals. Ten overvloede, want dit staat ook in het algemene beleid van GoT.
  • Slowchat. Dit betreft dus óók reacties als "Bitcoin nu op $2800", "ETH daling is ingezet" , "To the moon!" en meer van zulks. Er is een speciaal Slack kanaal opgezet door de community waar veel van de hier actieve posters te vinden zijn: click
~[font=,16]Posts die hieraan voldoen worden vanaf nu zonder pardon en zonder notificatie verwijderd, sancties volgen bij herhaling.~[/]

Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om :).