[ZT] Cryptocurrencies - handel & koers #4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 63 ... 111 Laatste
Acties:
  • 940.829 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orangelights23
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 09:21
Het aantal verkooporders van NEO staat zo laag, dat hij binnen enkele minuten soms 5% omhoog gaat, te gek voor woorden. Eigenlijk zou je gewoon met €1.000,- een dag lang NEO moeten gaan volgen en een paar keer een aantal procenten pakken. Ik moet maar even een weekje vrij nemen van mijn werk :P

Hoe werken jullie met de de verschillende coins en eigen wallets/exchanges? Ik zit in een aanta hoog speculatieve munten, waardoor ik liever alles op de exchange heb staan. De coins die ik HODL staan veilig opgeborgen, maar indien er een mooie prijsstijging aankomt en ik wil deze pakken, ben ik bang dat de transactie naar exchange te lang duurt. Hoe gaan jullie hiermee om?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zhou
  • Registratie: Mei 2017
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 20:14:
[...]

Ben ook eens benieuwd naar de mening van de kenners ;)
Alleen als ze het waar kunnen maken EN de diensten ook aanbieden aan de reguliere websites zoals Ebay, Aliexpress, Taobao, ...

Dus een directe concurrent/aanval op Paypal:
Bitcoin Will Soon Beat PayPal’s Market Cap, Approaches $70 bln (een idee hoe groot de markt is).

[ Voor 3% gewijzigd door Zhou op 14-08-2017 20:55 ]

GoodWe 3360Wp Zuid 35° | APS YC600 2x320W West | @fracverse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-09 13:13
Nog een uur totdat de ICO van HIVE(http://hive-project.net) sluit. Heb er een kleine investering in gedaan.

Vind het een mooi project dat een praktische usecase heeft gevonden voor een probleem waar veel bedrijven mee worstelen, het innen van facturen.

Nog meer mensen die er aan meedoen of er een mening over hebben?

Mijn Firewizzie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zhou schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 20:54:
[...]

Alleen als ze het waar kunnen maken EN de diensten ook aanbieden aan de reguliere websites zoals Ebay, Aliexpress, Taobao, ...

Dus een directe concurrent/aanval op Paypal:
Bitcoin Will Soon Beat PayPal’s Market Cap, Approaches $70 bln (een idee hoe groot de markt is).
Volgt iemand Crypto Ed ? Meningen ?

https://www.tradingview.c...ack-to-accumulation-zone/

Benieuwd of er een kans komt om terug in te kopen ... :9~

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 14-08-2017 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Pff, de ik heb 100 ETH staan en van de week een discussie gehad of we over moesten stappen op BTC. Even laten liggen en nu dit. Voor de goede orde, in percentages ontlopen ze elkaar niet zo giga veel, maar qua aandacht en momentum lijkt het nu wel bij BTC te liggen. Ik twijfel nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
PWM schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 21:31:
Pff, de ik heb 100 ETH staan en van de week een discussie gehad of we over moesten stappen op BTC. Even laten liggen en nu dit. Voor de goede orde, in percentages ontlopen ze elkaar niet zo giga veel, maar qua aandacht en momentum lijkt het nu wel bij BTC te liggen. Ik twijfel nog.
Ik denk dat je op lange termijn bij BTC meer zekerheid hebt dan bij ETH.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SonyEricsson
  • Laatst online: 22-09 13:39
PWM schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 21:31:
Wat let het jou op te splitsen?
haal je 50 ETH-> BTC
en je ziet wel wat er gebeurd?

Ik verwacht dat ETH voor het einde van het jaar alsnog een klapper gaat maken. Richting de $500
waarom? geen idee. Kan het niet onderbouwen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• papaleo
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14-09 15:24
SonyEricsson schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 21:35:
[...]

Wat let het jou op te splitsen?
haal je 50 ETH-> BTC
en je ziet wel wat er gebeurd?

Ik verwacht dat ETH voor het einde van het jaar alsnog een klapper gaat maken. Richting de $500
waarom? geen idee. Kan het niet onderbouwen.
Als we het vet gedrukte woord eens veranderen in hoop ;)

9kW Nefit Enviline,17x Yingli Solar 245Wp panelen.(4085Wp) / 17x Enphase 215 Micro-inverters / Envoy Enlighten Communicatie Gateway,Tonzon vloerisolatie,Schlüter®-BEKOTEC-THERM Vloerverwarming,Panasonic climatcontrole, Nefit HR107,Vera domotica,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

https://cointelegraph.com...en-bitcoin-climbs-to-5000

Aardig artikel om te lezen, uiteraard gebaseerd op twee verschillende personen maar toch..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keest12
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 06-12-2023
Zijn er geïnteresseerden hier in de Enigma ICO? Ik ben vooral onder de indruk van het team vol MIT graduates. Uiteindelijk is er een totale supply van 100mio coins wat ook nog wel gunstig is voor de prijs in de toekomst, maar zal de ICO prijs per coin 60 dollarcent bedragen. Any thoughts?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poffin
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 14-06 15:20
beste cryptomaten,

Ik ben me aan het verdiepen in de verschillende altcoins (specifiek iota en omg en nog een paar anderen) en wil graag beginnen met beleggen op crypto.
Ik heb de openingpost gelezen en het blijkt wat verouderd te zijn, dus vroeg ik me af welke de beste platform is voor een NLer om te beginnen met traden in deze altcoins.

Ik heb vernomen dat bittrex momenteel erg populair is, maar zijn er andere platformen die jullie kunnen aanbevelen?

alvast hartelijk dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steelo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-03 22:29

Steelo

040 - Ole Ole Ole

Hmmm, Kraken heeft geloof ik wat issues. Ik kan m'n ETH buy order niet cancellen, krijg steeds een fout melding, nadat ik al meerdere pogingen had gedaan om uberhaupt die order te plaatsen.

BNB is trouwens nog gestoorder aan het stijgen dan NEO.

Ltrz,....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freak-ish
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 15-01 17:16
Veel te vroeg om er iets zinnigs over te zeggen maar wel interessant (en zag het nog niet voorbij komen op dit forum): http://plasma.io

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roelaano
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23:03

Roelaano

vd Laan & co.

Wat is het toch heerlijk frustrerend om naar het bidbook te kijken.... Komt er net een mooie grens in zicht, besluit er weer een of andere onverlaat om een enorme stack te gaan verkopen ver onder de huidige ASK }:| :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Niet bedoeld als spam/reclame, maar wil Bitonic toch even een pluimpje geven voor de snelle korrekte
e-mail wisseling. Je betaald idd. wat meer maar soms voelt het wel goed aan. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathadon
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19-05 22:00
Steelo schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 21:57:
Hmmm, Kraken heeft geloof ik wat issues. Ik kan m'n ETH buy order niet cancellen, krijg steeds een fout melding, nadat ik al meerdere pogingen had gedaan om uberhaupt die order te plaatsen.

BNB is trouwens nog gestoorder aan het stijgen dan NEO.
Wat is er zo interessant aan BNB? waarvoor wordt het gebruikt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• akaQ
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19-09 17:35
Ark gaat ook best lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFox1980
  • Laatst online: 10-12-2018
Net verkocht. Vond het vanmiddag al ontzettend hard gaan maar nu ineens nog harder. Stond ineens op 20% winst dus die heb ik gepakt. Kijk morgen wel of ik ze terugkoop als ze gezakt zijn of dat ik iets anders koop. daar ben ik nog niet uit. Ga er wel een beetje vanuit dat de alts morgen flink omhoog gaan na vandaag en het weekend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Steelo

Steelo

040 - Ole Ole Ole

Mathadon schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 22:38:
[...]

Wat is er zo interessant aan BNB? waarvoor wordt het gebruikt?
Het is Binance's eigen coin.
Ik zie het al dagen massaal stijgen zonder een duidelijke reden of achterliggende gedachte. Ik denk dat het voornamelijk door Chinezen gekocht wordt met de reden dat Binance z'n zaken goed op orde heeft en goed geboerd heeft met het aanbieden van NEO en BNB (Op NEO verdienen ze geen reen ene reet omdat de fees 0% is.) en morgen alweer een nieuwe coin aanbiedt; Healthcarechain(HCC) en binnenkort ook USDT/Tether gaat aanbieden.
Ik ga morgenochtend om 5 (12pm beijing time) of uur gelijk HCC aanschaffen. Ik denk dat het de volgende alt-coin explosie gaat worden.
Het is 1 en al een bubble, maar misschien dat Binance over een paar maanden qua volume tot 1 van de grotere exchanges hoort wat uiteindelijk denk ik de waarde van BNB nog meer doet stijgen, dus wellicht geen bubble? We zullen het zien...

[ Voor 5% gewijzigd door Steelo op 14-08-2017 23:04 ]

Ltrz,....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• papaleo
En nog even en IOTA gaat de $1 wwarde grens door breken...

9kW Nefit Enviline,17x Yingli Solar 245Wp panelen.(4085Wp) / 17x Enphase 215 Micro-inverters / Envoy Enlighten Communicatie Gateway,Tonzon vloerisolatie,Schlüter®-BEKOTEC-THERM Vloerverwarming,Panasonic climatcontrole, Nefit HR107,Vera domotica,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathadon
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19-05 22:00
Steelo schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 22:46:
[...]

Het is Binance's eigen coin.
Ik zie het al dagen massaal stijgen zonder een duidelijke reden of achterliggende gedachte. Ik denk dat het voornamelijk door Chinezen gekocht wordt met de reden dat Binance z'n zaken goed op orde heeft en goed geboerd heeft met het aanbieden van NEO en BNB. (Op NEO verdienen ze geen reen ene reet omdat de fees 0& is.) en morgen alweer een nieuwe coin aanbiedt; Healthcarechain(HCC) en binnenkort ook USDTgaat aanbieden.
Ik ga morgenochtend om 5 (12pm beijing time) of uur gelijk HCC aanschaffen. Ik denk dat het de volgende alt-coin explosie wordt.
Het is 1 en al een bubble, maar misschien dat Binance over een paar maanden qua volume tot 1 van de grotere exchanges hoort wat uiteindelijk denk ik de waarde van BNB nog meer doet stijgen, dus wellicht geen bubble?
Kan je BNB vergelijken met airmiles ofzo? ik vertrouw het niet echt, omdat ik het concept niet echt snap van BNB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steelo

Steelo

040 - Ole Ole Ole

Trouwens, Er wordt veel geld gepompt op het platform van Binance
Ze bieden als 1 van de weinigen BNB, NEO, BTM en GAS aan en als je van die 4 munten een week geleden een zooitje coins had gekocht, dan had je nu tussen de 100-400% winst.

Ltrz,....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steelo

Steelo

040 - Ole Ole Ole

Mathadon schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 22:51:
[...]

Kan je BNB vergelijken met airmiles ofzo? ik vertrouw het niet echt, omdat ik het concept niet echt snap van BNB.
Geen idee, maar BNB kan je gebruiken om voor de trading fees te betalen.(50% discount)
Het is nogal vaag, maar hier wat meer info over de exchange zelf;
https://bitcoinexchangeguide.com/binance/

Ltrz,....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oppernerd
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 18-09 20:05
Op zich vrij is BNB vrij interessant. Een jong en snelgroeiende exchange en bijna elke coin die er staan zijn booming. Ook staan/komen er nieuwe coins die op vrij weinig andere exchanges staan. Tot 25 aug zijn er geen trading fee's. Daarna kan je 50% korting op fee's krijgen als je BNB gebruikt. Meer gebruikers/volume betekent hogere BNB waarde. Daarnaast las ik ergens ook iets over token burns waar Binance hun BNB gaan terugkomen en vernietigen als het ware. Wat de prijs opdrijft. Het waarom ontschiet mij op dit moment, maar zal vast wel een reden hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
  • Laatst online: 07:21
Steelo schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 22:46:
[...]

Ik ga morgenochtend om 5 (12pm beijing time) of uur gelijk HCC aanschaffen. Ik denk dat het de volgende alt-coin explosie gaat worden.
Dat moet haast wel een gok zijn, want er is erg weinig over te vinden in het Engels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFox1980
  • Laatst online: 10-12-2018
Ik zou een uurtje later doen, tenminste dat zegt Google. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09:17
keest12 schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 21:56:
Zijn er geïnteresseerden hier in de Enigma ICO? Ik ben vooral onder de indruk van het team vol MIT graduates. Uiteindelijk is er een totale supply van 100mio coins wat ook nog wel gunstig is voor de prijs in de toekomst, maar zal de ICO prijs per coin 60 dollarcent bedragen. Any thoughts?
Het heeft zeker mijn interesse. Ik kwam het ongeveer een jaar geleden tegen toen er nog niet veel meer was als een whitepaper met als titel "Enigma: Decentralized Computation Platform with Guaranteed Privacy" ze zijn wat veranderd van focus en ik ben nu de documentatie aan het doorlezen welke kant ze nu precies op gaan. Maar ik weet nog dat ze een jaar geleden een systeem voor gedecentraliseerde apps voorstelden die op een veilige manier met persoonlijke data omgaan. Ze doen dit door Multi Party Computing te combineren met een off chain Distributed Hash Table volgens Kadamelia standaard. Ik ben nu enkel nog benieuwd of ze de locatie van de data in die DHT nog steeds opslaan in een blockchain welke problemen kan geven met scalability, of dat ze hier nu een alternatief voor hebben. En of ze dit combineren met een ander team van oud MIT studenten die een SafeAnswers applicatie ontwikkelden. Deze app maakt het mogelijk om op een veilige manier high intensity data te verwerken lokaal op een telefoon zonder dat je data kwetsbaar is. Maar dit zijn tot nu toe dus allemaal aannames. Morgen weet ik meer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keest12
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 06-12-2023
walletje-w schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 02:27:
[...]

Het heeft zeker mijn interesse. Ik kwam het ongeveer een jaar geleden tegen toen er nog niet veel meer was als een whitepaper met als titel "Enigma: Decentralized Computation Platform with Guaranteed Privacy" ze zijn wat veranderd van focus en ik ben nu de documentatie aan het doorlezen welke kant ze nu precies op gaan. Maar ik weet nog dat ze een jaar geleden een systeem voor gedecentraliseerde apps voorstelden die op een veilige manier met persoonlijke data omgaan. Ze doen dit door Multi Party Computing te combineren met een off chain Distributed Hash Table volgens Kadamelia standaard. Ik ben nu enkel nog benieuwd of ze de locatie van de data in die DHT nog steeds opslaan in een blockchain welke problemen kan geven met scalability, of dat ze hier nu een alternatief voor hebben. En of ze dit combineren met een ander team van oud MIT studenten die een SafeAnswers applicatie ontwikkelden. Deze app maakt het mogelijk om op een veilige manier high intensity data te verwerken lokaal op een telefoon zonder dat je data kwetsbaar is. Maar dit zijn tot nu toe dus allemaal aannames. Morgen weet ik meer ;)
Je hebt je er al mooi in verdiept zo te horen! Ik moet deze week tussen het werken door ook even de tijd vinden om de documenten door te spitten. Ik hoor graag je verdere evaluatie zodra je meer weet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F!sher
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21-05 22:39
IkeaLampje schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 17:44:
Beste,

Ik wil wat iota aandelen kopen, wat is hiervoor de betrouwbaarste handelaar hiervoor?

Groet
Voor zover is de enige manier om IOTA aan te schaffen via Bitfinex. Account aanmaken, ETH naar overboeken en vervolgens verhandelen naar IOTA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimz93
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 22-09 17:29
F!sher schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 10:32:
[...]

Voor zover is de enige manier om IOTA aan te schaffen via Bitfinex. Account aanmaken, ETH naar overboeken en vervolgens verhandelen naar IOTA.
Je kan ook gewoon BTC gebruiken voor de aanschaf van IOTA ;)
(zo heb ik het zelf gedaan gisteren).

PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RVE_NL
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22-09 15:50
Kennen jullie deze website al voor Techniscal Analysis? Tradingview

Erg handige website, realtime koers updates, bijna alle curriencies zijn vertegenwoordigd. Je kunt zeer eenvoudig zelf Fibo, Trendlines maar ook gigantisch veel verschillende indicatoren toevoegen.

Wat ook erg leuk is, je kunt je 'idee' ofwel voorspelling sharen, met een soort post systeem en contant bijwerken. Als je zo'n idee van een ander bekijkt zie je eerst hoe de situatie eruit zag op het moment dat hij/zij de analyse maakte, en dan later op de 'play' knop duwen om te zien hoe het in werkelijkheid uitgepakt heeft.
Vervolgens kun je bepalen of je deze persoon wilt volgen.

Echt gaaf!

Ps. Je kunt prima de gratis variant gebruiken, je hoeft echt geen betaalde account te nemen. Er is ook een handige mobiele app (Tradingview), al vind ik persoonlijk de desktop echt de grootste toegevoegde waarde hebben.

Ps2. Voor de handelaar die ook in gewone aandelen handelen, deze zijn ook aanwezig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
jimz93 schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 10:51:
[...]

Je kan ook gewoon BTC gebruiken voor de aanschaf van IOTA ;)
(zo heb ik het zelf gedaan gisteren).
Ik wil er vandaag ook een aantal aanschaffen (voordat ze de $1,00 grens doorbreken) maar heb alleen de beschikking over een iPhone (met de Mycelium wallet app) ivm vakantie. Kan ik dat ook via de mobile site van Bitfinex voor elkaar krijgen denk je? En dat ik ze daar tot vrijdag in bewaring houd voordat ik een nieuwe wallet aanmaak op mijn computer (want dan weer thuis).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimz93
D-Ed schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 11:33:
[...]

Ik wil er vandaag ook een aantal aanschaffen (voordat ze de $1,00 grens doorbreken) maar heb alleen de beschikking over een iPhone (met de Mycelium wallet app) ivm vakantie. Kan ik dat ook via de mobile site van Bitfinex voor elkaar krijgen denk je? En dat ik ze daar tot vrijdag in bewaring houd voordat ik een nieuwe wallet aanmaak op mijn computer (want dan weer thuis).
Geen idee, ik heb het zelf gewoon via de desktop gedaan.
Lijkt me dat het wat ongemakkelijker is maar dat het verder geen issue zal zijn.
Ik heb zelf overigens de BTC naar de exchange wallet overgemaakt (ze hebben er daar 3 per valuta) duurde iets van een uurtje geloof ik.

En ja, laten staan op de exchange heeft geen enkele exchange problemen mee doorgaans... ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
jimz93 schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 11:45:
[...]

Geen idee, ik heb het zelf gewoon via de desktop gedaan.
Lijkt me dat het wat ongemakkelijker is maar dat het verder geen issue zal zijn.
Ik heb zelf overigens de BTC naar de exchange wallet overgemaakt (ze hebben er daar 3 per valuta) duurde iets van een uurtje geloof ik.

En ja, laten staan op de exchange heeft geen enkele exchange problemen mee doorgaans... ;)
Thx! Je merkt al dat ik nog een complete noob ben, afgelopen vakantie in de avonduren flink ingelezen en voor een relatief klein bedrag wat BTC aangeschaft, de eerste stappen zijn gezet dus nogmaals dank (alle posters eigenlijk _/-\o_ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guff_
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 19-09 07:11
Komt er dan eindelijk een dipje aan? BTC onder $4100 nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcIDeR
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:27
Ervaren jullie ook een lag op Kraken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robnieuw
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22-09 11:21
AcIDeR schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 12:19:
het is wel traag, maar werkt wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

robnieuw schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 12:20:
[...]

het is wel traag, maar werkt wel
Gisteren ook al problemen Kraken ...

Ondertussen een dip(je) van de Bitcoin ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guff_
Verkoopgolfje gaande en daarom druk op exchanges?
Inmiddels onder 4000.
Gelukkig nog wat fiat achter de hand voor een leuk dipje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
400 dollar naar beneden sinds vannacht.. Ben benieuwd hoever we gaan vandaag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21-09 15:42
Gisteren besloten om toch ook voorzichtig wat te investeren in BTC, terwijl ik zit te wachten op mijn deposit bij Bitstamp keldert de koers behoorlijk haha!

Ik moet nog even wennen aan de schommelingen i guess. Ik heb weinig tot geen ervaring met beleggen in het algemeen, laat staan BTC :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Grimmie187 schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 12:24:
Gisteren besloten om toch ook voorzichtig wat te investeren in BTC, terwijl ik zit te wachten op mijn deposit bij Bitstamp keldert de koers behoorlijk haha!

Ik moet nog even wennen aan de schommelingen i guess. Ik heb weinig tot geen ervaring met beleggen in het algemeen, laat staan BTC :P
Join the club! Haha, ik ben vorige week ingestapt maar maak me eigenlijk geen zorgen (sowieso een te verwaarlozen bedrag dus puur interessant om ervaring op te doen 👍)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online
AcIDeR schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 12:19:
Kraken heeft mij veel geld gekost, het duurde een half uur voordat ik mijn order er net doorheen kreeg.

Het is allemaal wat, waar ik op zit:
Bittrex: Soms is de beurs helemaal down, wallets closed.
Kraken: De laatste tijd: op populaire munten bij grote koerswijzigingen erg traag of zelfs niet door te komen.
Poloniex: Je kan niet naar fiat, ze verslechteren de voorwaarden en al wat coins gemist (Stellar Lumen), omdat ze die niet doorschuiven naar de klanten.

[ Voor 4% gewijzigd door Jumpman op 15-08-2017 12:48 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SonyEricsson
  • Laatst online: 22-09 13:39
BTC zakt 5-10% en gelijk hoor je alle users weer. :D

Volgens mij is dit soort koersschommelingen ten alle tijden van BTC. Van massaverkoop is nog geen sprake.
Zolang hij niet onder de $3000 zakt is het voor mij nog helemaal prima :D

een rollercoaster ride hoort bij BTC toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orangelights23
SonyEricsson schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 13:07:

Volgens mij is dit soort koersschommelingen ten alle tijden van BTC. Van massaverkoop is nog geen sprake.

Mooie momenten om bij te kopen :) Jammer dat ik gisteravond voor een klein bedrag BTC heb bijgekocht, maar dat maakt mijn winst vandaag in de alts al meer dan goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
SonyEricsson schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 13:07:

Hier geen paniek! :9 Maar wel nieuwsgierig naar het volgende: Ik wil wat alt coins aanschaffen, is nu een goed moment om BTC over te zetten naar een Exchange of beter even wachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimz93
D-Ed schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 13:12:
[...]

Hier geen paniek! :9 Maar wel nieuwsgierig naar het volgende: Ik wil wat alt coins aanschaffen, is nu een goed moment om BTC over te zetten naar een Exchange of beter even wachten?
Een hoop Alts zijn zojuist de lucht in gegaan door de BTC dip.
Mogelijk kun je daar nog enigzins op meeliften ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Niet online
https://medium.com/@matta...or-bitcoin-s-8e2a51a76820

Dit is gewoon epic. _/-\o_ Benieuwd of het echt zoiets wordt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ruud2001
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07:14

Ruud2001

a.ka. Ruud2000

keest12 schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 09:33:
[...]

Je hebt je er al mooi in verdiept zo te horen! Ik moet deze week tussen het werken door ook even de tijd vinden om de documenten door te spitten. Ik hoor graag je verdere evaluatie zodra je meer weet. :)
Ik ben ook benieuwd naar je evaluatie. Qua verdeling naar development en markering zit ik er een beetje dubbel in, vind het goed dat ze veel resources stelen in doorontwikkeling, maar marketing mag van mij wel wat omhoog. Je merkt toch door de enorme hoeveelheid ico's dat je ondersneeuwd als je niet veel media aandacht genereert.

"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefan1988
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 26-08 11:50
SiaCoin zit weer in de lift! Vandaag op een +10%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
jimz93 schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 13:37:
[...]

Dank.. Maaruh.. Zo'n snelle jongen ben ik (nog) niet.. Zojuist mijn eerst BTC's verzonden naar Bitfinex maar daar staan ze nog op unconfirmed, zal wel even tijd nodig hebben bij een eerste keer denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gumball
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
D-Ed schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 14:13:
[...]

Dank.. Maaruh.. Zo'n snelle jongen ben ik (nog) niet.. Zojuist mijn eerst BTC's verzonden naar Bitfinex maar daar staan ze nog op unconfirmed, zal wel even tijd nodig hebben bij een eerste keer denk ik.
net wat ETH overgemaakt van Kraken naar Bitfinex. Duurde ongeveer 10 minuten. (maar dat was maar 0.03 ETH).
Is tevens mijn eerste interbroker transactie.

Gister voor 50 euro aan ETH gekocht. Helaas profiteert ETH nog niet van de dip van BTC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
https://binance.zendesk.c...n-Letter-to-NEO-Community
As of now, most exchanges will not give you NEO gas if you put NEO on their platforms. After a discussion with the NEO team, we together decided to disrupt the status quo.

Binance is going to be the first international exchange to give you your NEO GAS!

Binance will snapshot your NEO asset at 8am. (Beijing time) everyday, and issue NEO GAS to your account monthly based on your holding amount and time.
Tijd om NEO van Bittrex over te zetten naar Binance

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

[...]

Welke alts kopen jullie aan door de dip ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Malarky
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22-09 21:48

Malarky

Wils voor wat ieder

Orangelights23 schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 20:45:
Het aantal verkooporders van NEO staat zo laag, dat hij binnen enkele minuten soms 5% omhoog gaat, te gek voor woorden. Eigenlijk zou je gewoon met €1.000,- een dag lang NEO moeten gaan volgen en een paar keer een aantal procenten pakken. Ik moet maar even een weekje vrij nemen van mijn werk :P
Exact wat ik afgelopen dagen gedaan hebt. NEO/USDT volgt NEO/BTC volledig en die reageert weer sterk op de BTC/USDT koers. Vrije val BTC is 20 seconde later een vrije val bij NEO/USDT. Granted.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeIT
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:18

CodeIT

Code IT

stefan1988 schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 13:49:
Gaat als een raket. Sta met verbazing te kijken.Nu op ~40% in de plus. Aan de andere kant mocht het ook wel na de daling van afgelopen weken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Executor16
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 14:27:
[...]

[...]

Welke alts kopen jullie aan door de dip ?
PAY en OMG zeker. Misschien nog wat NEO en BNB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orangelights23
CodeIT schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 14:40:

Gaat als een raket. Sta met verbazing te kijken.Nu op ~40% in de plus. Aan de andere kant mocht het ook wel na de daling van afgelopen weken.
Blijft altijd irritant dat er geen geheime aankondiging vooraf is: nu Sia & DGB kopen voor de pump! :P Ik zie het de ochtend al gebeuren, maar elke keer denk ik dat het wel stagneert en de eerste buyers hun winsten eruit halen. Maar de markt doet gekke dingen, blijkt wederom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefan1988
stefan1988 schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 13:49:
Ik lift hier lekker mee, inmiddels +34%. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21-09 16:40
Stiekem ook best een geinig kantoorvermaak die alt-coins. Vanmorgen op 40 euro ongeveer 50.000 Reddcoins gekocht. Half saai kantoordagje later staan ze op 65 euro.
In percentages is het veel fijner trouwens. :D

Twijfel nog over aankopen van Doge en XRP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefan1988
Zijn er nog meer die op de trein springen voor SC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orangelights23
stefan1988 schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 15:17:
Zijn er nog meer die op de trein springen voor SC?
Nope, vind de pump iets te hoog. Op welk moment ben jij ingestapt? Hier op kantoor (hier speelt het ook haha) zijn de meesten rond 190 ingestapt en op 215 weer weg. Ik doe hier nooit aan mee, ik vind dit veel te onzeker en kan nooit inschatten wanneer het weer zal dippen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morpheusk
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 08:13
Prosac schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 15:15:
Stiekem ook best een geinig kantoorvermaak die alt-coins. Vanmorgen op 40 euro ongeveer 50.000 Reddcoins gekocht. Half saai kantoordagje later staan ze op 65 euro.
In percentages is het veel fijner trouwens. :D

Twijfel nog over aankopen van Doge en XRP.
Ik gisteren ongeveer 19.500 RDD's gekocht voor 15 euro. Volgens litebit nu een waarde van 23.50 euro. Zou mooi zijn als ze ooit een euro worden O-)

Hier stond een link voor een Goldcard 1 jaar gratis + 20.000 punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21-09 16:40
Morpheusk schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 15:28:
[...]

Ik gisteren ongeveer 19.500 RDD's gekocht voor 15 euro. Volgens litebit nu een waarde van 23.50 euro. Zou mooi zijn als ze ooit een euro worden O-)
Zoiets ja. Dat je op een ochtend wakker wordt en ineens die koers de lucht ziet in gaan. Zoals mensen die wel een paar weken geleden NEO kochten.

Is voor mij gewoon een "what if" aankoop. Die 40 euro ben ik zo weer vergeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefan1988
Orangelights23 schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 15:19:
[...]

Nope, vind de pump iets te hoog. Op welk moment ben jij ingestapt? Hier op kantoor (hier speelt het ook haha) zijn de meesten rond 190 ingestapt en op 215 weer weg. Ik doe hier nooit aan mee, ik vind dit veel te onzeker en kan nooit inschatten wanneer het weer zal dippen.
Ik volg SIA al sinds begin dit jaar en toen al ingestapt op 86 en ripple op 500.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Irrival
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 06-08 10:32

Irrival

"Dispel the Darkness"

[...]

Dergelijk systeem gebruikt men ook als investeringsstrategie.

Munten zoeken die laag in waarde zijn en voor relatief weinig fiat veel inkopen. Daarna hopen dat die een keertje opgepakt wordt door een pump. Dit is wel de meest zuivere vorm van gokken 8)7

PSN & PC: Irrival | Battle.net: Irrival#2692

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luuk
  • Niet online
[...]

Lekker blijven dromen. Van RDD zijn er 28.586.409.800 stuks. Met 1 euro per coin zou dat een nummer 2 positie zijn wat marketcap betreft. Boven Ethereum.

Aint gonna happen. Maar dat had je zelf hopelijk ook al wel door ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
[...]

Met 28 miljard van die dingen zou 1 euro betekenen dat het geheel meer waard is dan alle ETH's en zou deze munt net onder de BTC komen te staan als 2e meest waardevolle munt. De kans dat dit gebeurt is nogal extreem klein dus. Er zijn er gewoon te veel van om een waarde van 1 euro te krijgen. BTC mag per munt dan misschien wel hoog zijn, maar er zijn er dan ook maar 16.5 miljoen van een geen 28 miljard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefan1988
PilatuS schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 15:50:
[...]

Met 28 miljard van die dingen zou 1 euro betekenen dat het geheel meer waard is dan alle ETH's en zou deze munt net onder de BTC komen te staan als 2e meest waardevolle munt. De kans dat dit gebeurt is nogal extreem klein dus. Er zijn er gewoon te veel van om een waarde van 1 euro te krijgen. BTC mag per munt dan misschien wel hoog zijn, maar er zijn er dan ook maar 16.5 miljoen van een geen 28 miljard.
Behalve voor Ethereum en Ripple geldt alle altcoins dat deze zijn getopt op 4% van de totale crypto market cap.

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DHNSTFWVwAIh-Dg.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AOC
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

AOC

Wat houdt die NEO gas in eigenlijk? Zit nu bij bittrex maar binance ken ik niet en stap niet echt graag over eerlijk gezegd :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• papaleo
De enige alt in mijn portefeuille welke gestaag en goed gaat is de ARK.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adnanos
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 06-06-2024
papaleo schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 17:24:
De enige alt in mijn portefeuille welke gestaag en goed gaat is de ARK.
Bij mij buiten ARK ook nog SC, VIA, PIVX, STRAT en XEM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adnanos
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 06-06-2024
BAT, LSK, ICN en OMG ook in de plus. Mijn meeste geld zit wel in NEO en ETH. Maar ik ben toch blij dat ik gisteren 1/3 van mijn NEO heb omgezet in deze coins (+die in de post hier boven). Daarmee is het verlies beperkter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robnieuw
  • Laatst online: 22-09 11:21
[
[...]

Wat houdt die NEO gas in eigenlijk? Zit nu bij bittrex maar binance ken ik niet en stap niet echt graag over eerlijk gezegd :)
dus als je ongeveer $400.000 aan Neo het kan je 150 er bij krijgen
dus voor $40.000 krijg je $15

De vraag is wat kost het om daar je coins heen te zetten? En hoeveel rendement heb je dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zhou
  • Niet online
robnieuw schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 17:52:
[...]

dus als je ongeveer $400.000 aan Neo het kan je 150 er bij krijgen
dus voor $40.000 krijg je $15

De vraag is wat kost het om daar je coins heen te zetten? En hoeveel rendement heb je dan?
Niet lui gaan doen, maar gewoon de wallet downloaden en "LOKAAL" opslaan. Weet je nog BTC-e??

Ik krijg binnenkort mijn eerst Neogas, duurt wel lang, maar heb ook niet zoveel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steelo

Steelo

040 - Ole Ole Ole

De koers rate van NEO is al een paar dagen aan het 'corrigeren'/average. Mag ook wel nadat het afgelopen week als een speer omhoog ging. BNB idem dito sinds today.

Ltrz,....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_scientist
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-11-2023
Zit er iemand in de Filecoin ICO? Ik heb vandaag eens wat rondgeklikt, maar kan niet veel van de inschrijving maken... Accreditatieformulieren die aan Amerikaanse richtlijnen moeten voldoen? Bewijzen van een inkomen onder de 200K?

Ik wil ze best een foto van m'n auto sturen, dat moet m'n salaris wel duidelijk maken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefan1988
RaptorXS schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 19:12:
[...]

Ik heb de glazen bol ook niet :)
Volgens Goldman Sachs kan de BTC wel zakken naar de 2221 dollar, maarja dat zijn bankiers en het is maar de vraag of dat hun voorspellings methodiek ook van toepassing is voor crypto's :P
Goldman Sachs heeft ook de verwachting uitgesproken dat bitcoin doorstoomt naar $4800. In het verleden zaten ze met dergelijke voorspellingen er akelig dichtbij in de buurt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zhou
  • Niet online
the_scientist schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 19:15:
Zit er iemand in de Filecoin ICO? Ik heb vandaag eens wat rondgeklikt, maar kan niet veel van de inschrijving maken... Accreditatieformulieren die aan Amerikaanse richtlijnen moeten voldoen? Bewijzen van een inkomen onder de 200K?

Ik wil ze best een foto van m'n auto sturen, dat moet m'n salaris wel duidelijk maken :P
Beter overslaan. Lees deze + opmerkingen maar eens goed door. Diegene die als eerste hebben ingeschreven (pre-sale) hebben uiteraard flinke kortingen gekregen.

Edit: deze alinea over ICO is ook een goeie statement:

It affirmed that ICOs are already changing public markets in profound ways. In just a few short months, they’ve transformed from an internet novelty to a serious threat to the dominance of investment banks that have traditionally controlled the process of raising money from public markets.

[ Voor 20% gewijzigd door Zhou op 15-08-2017 19:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orangelights23
stefan1988 schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 19:19:

Goldman Sachs heeft ook de verwachting uitgesproken dat bitcoin doorstoomt naar $4800. In het verleden zaten ze met dergelijke voorspellingen er akelig dichtbij in de buurt...
Het grootste bedrijf ter wereld heeft de machtigste klanten. Adviseer om te verkopen op $4.800,- en de markt zakt met 10%. Misschien een beetje complottheorie denken, maar ik zou een bank van dat formaat niet onderschatten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
stefan1988 schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 19:19:
[...]

Goldman Sachs heeft pas 2 dagen geleden hun opstelling t.o.v. de crypto's gewijzigd.
http://www.newsbtc.com/20...ot-ignore-bitcoin-longer/ :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uNoTopia
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 15-08 14:29
RaptorXS schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 18:52:
[...]

if you can't stand the heat, get out of the kitchen.
Vind de BTC korrektie naar beneden wel gezond,het ging veel te hard omhoog de laatste tijd.
Ik vind koersschommelingen helemaal niet erg. Wat wel stoort is dat ik steeds vaker het idee krijg dat iedereen gewoon maar wat doet. Ook prima, maar wel risicovol.

Een daling van 5% zie ik trouwens niet als een correctie. De correctie moet nog komen *denk ik*.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_scientist
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-11-2023
Zhou schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 19:23:
[...]

Beter overslaan. Lees deze + opmerkingen maar eens goed door. Diegene die als eerste hebben ingeschreven (pre-sale) hebben uiteraard flinke kortingen gekregen.

Edit: deze alinea over ICO is ook een goeie statement:

It affirmed that ICOs are already changing public markets in profound ways. In just a few short months, they’ve transformed from an internet novelty to a serious threat to the dominance of investment banks that have traditionally controlled the process of raising money from public markets.
Thanks! Geen product hebben klinkt inderdaad twijfelachtig. Over je gequote alinea: dat hoeft niet per definitie slecht te zijn toch? Zijn ICO's niet gewoon, simpel gezegd, een alternatief op b.v. Kixstart met een groter bereik?

[ Voor 27% gewijzigd door the_scientist op 15-08-2017 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zhou
  • Niet online
the_scientist schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 19:35:
[...]

Thanks! Geen product hebben klinkt inderdaad twijfelachtig. Over je gequote alinea: dat hoeft niet per definitie slecht te zijn toch? Zijn ICO's niet gewoon, simpel gezegd, een alternatief op b.v. Kixstart met een groter bereik?
Die ICO quote heb ik bij gedaan omdat Goldman Sachs nu geen geld gaat verdienen aan de crypto en loopt te blèren dat BTC gaat zakken. Mensen bang maken omdat ze beter weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timberly2
  • Laatst online: 02-09 17:07
Steelo schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 19:14:
De koers rate van NEO is al een paar dagen aan het 'corrigeren'/average. Mag ook wel nadat het afgelopen week als een speer omhoog ging. BNB idem dito sinds today.
Ja dat was ook niet heel gek nadat NEO met 500% was gestegen en BNB van 0,45$ naar kortstondig 1,45$. Niet normaal zulke stijgingen. Echter, waar nu in Nederland de hype volledig lijkt te zijn, vraag ik me af hoe dat in China is? Marketcap NEO van 2mrd is ook weer niet zo extreem, heb zo even geen voorbeelden v/d dotcom hype, maar marktwaardes vlogen daar nog veel harder omhoog. Leuk artikel uit 2000 waar gesproken wordt over waarde-daling van 1,755 trillion (ofwel 1755 miljard...).
EDIT: Artikel toegevoegd: http://cnnfn.cnn.com/2000/11/09/technology/overview/

Zover zijn we nog lang niet, maar daar was het ook institutioneel gedreven stijgingen en niet alleen piet particulieren, die nu vooral het sentiment bepalen.

Zit nu zelf coins te zoeken die na een hype weer omlaag gekelderd zijn. Goede voorbeelden SIA coin maar ook Digibyte die toch v/d top nog steeds zo'n 75% marketcap kwijt is. Hier komt vanzelf wel een keer weer ontwikkeling of goed nieuws naar voren die de koers doet stijgen.

[ Voor 3% gewijzigd door Timberly2 op 15-08-2017 19:55 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Guff_
papaleo schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 18:54:
Ik had begrepen dat Bittrex nu ook NEO Gas uitkeert ...maar hoe en waar is dit zichtbaar?
Nee helaas. Ze zijn het aan het onderzoeken. Binance keert het wel uit. Elke maand 1x. Ze berekenen het per dag geloof ik. Dus elke dag heb je een bepaald aantal NEO en daarover krijg je elke dag GAS wat ze opsparen en 1x maand uitkeren.
Ik zit met smart te wachten op GAS listing op Bittrex. Dat gaat de koerst nog goed doen en uiteindelijk NEO ook weer :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronjon
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 24-08 23:00
ik probeer wat in te lezen over marketcap. wat de betekenis is dat snap ik wel, maar hoe wordt deze gebruikt om de (potentiele ) waarde van een coin in te schatten ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
ronjon schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 20:21:
maar hoe wordt deze gebruikt om de (potentiele ) waarde van een coin in te schatten ?
Zie ook een stukje verder omhoog. Als een coin 1 cent waard is en er 28 miljard van zijn kan je weten dat zo'n coin nooit 2000 dollar gaat worden. Als je kijkt wat een coin waard is tegenover hoeveel er van zijn kan je wel een beetje de mogelijke maximale waarde inschatten. Als een coin 1 cent waard is en er zullen er maximaal 28 miljoen van zijn word het hele verhaal anders. Iemand die 200.000 coins heeft van minder dan 0,001 cent per stuk kan niet verwachten dat deze ooit 150 dollar zullen worden, daar zijn er gewoon te veel van.

[ Voor 7% gewijzigd door PilatuS op 15-08-2017 20:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• yozd1982
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 18-01-2024
ronjon schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 20:21:
ik probeer wat in te lezen over marketcap. wat de betekenis is dat snap ik wel, maar hoe wordt deze gebruikt om de (potentiele ) waarde van een coin in te schatten ?
https://blog.sia.tech/wan...ap-indicator-d50f7f1e1ec4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronjon
PilatuS schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 20:24:
[...]

Zie ook een stukje verder omhoog. Als een coin 1 cent waard is en er 28 miljard van zijn kan je weten dat zo'n coin nooit 2000 dollar gaat worden. Als je kijkt wat een coin waard is tegenover hoeveel er van zijn kan je wel een beetje de mogelijke maximale waarde inschatten. Als een coin 1 cent waard is en er zullen er maximaal 28 miljoen van zijn word het hele verhaal anders. Iemand die 200.000 coins heeft van minder dan 0,001 cent per stuk kan niet verwachten dat deze ooit 150 dollar zullen worden, daar zijn er gewoon te veel van.
duidelijk.
stel ik kijk nu op coinmarketcap naar NEO, want hier lees ik veel over op Tweakers. $43 per coin * 50mln supply maakt een market cap van ca 2mld, dan heeft NEO nog genoeg potentie om te groeien ? zo ja, waarom eigenlijk? is een marketcap van 68mld normaal, maar bijv 680mld niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronjon

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• imani
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 12-05-2019
ronjon schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 20:50:
[...]

circulating supply vs total supply .... zeer verhelderend!
En precies om die reden probeer ik alleen in coins te investeren waarvan de circulating supply gelijk aan/dichtbij de total supply is. Je weet nooit wat er kan gebeuren met de resterende supply.

edit: kijk naar coins die al (bijna) volledig pre-mined zijn. Bijvoorbeeld IOTA. Of coins die dichtbij de total supply zitten: GNT.

Kijk naar NEO, de resterende supply is 50 miljoen(dat is de helft, 50%!), mocht dat opeens released worden eerdaags, kan dat in een flinke inflatiedip resulteren...

Rustig maar NEO holders, ik heb zelf ook NEO :). Nou zeg ik niet dat NEO morgen die 50m gaan releasen, daar hebben ze beloftes over gemaakt. Maar dit is wel een aandachtspuntje waar veel mensen overheen kijken bij het zich verdiepen in een coin.

[ Voor 7% gewijzigd door imani op 15-08-2017 21:01 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
ronjon schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 20:49:
[...]

duidelijk.
stel ik kijk nu op coinmarketcap naar NEO, want hier lees ik veel over op Tweakers. $43 per coin * 50mln supply maakt een market cap van ca 2mld, dan heeft NEO nog genoeg potentie om te groeien ? zo ja, waarom eigenlijk? is een marketcap van 68mld normaal, maar bijv 680mld niet
Het blijft natuurlijk gokken wat een munt gaat doen, maar je kan wel aardig zien wat ie niet gaat doen. Je kan van munten waar er miljarden van zijn niet verwachten dat ze meerdere dollars waard worden. Verder zit er natuurlijk veel meer achter en voornamelijk ook vertrouwen en wat het doel van de munt is. Iets als XRP bijvoorbeeld kan je eigenlijk wel van weten dat het nooit heel veel waard zal worden, maar dat is meer dan wat het nu waard is en hoeveel er van zijn.

Qua totaal marketcap zullen eigenlijk alle munten niet in de buurt gaan komen van de BTC tenzij er iets flink anders zal gaan. De BTC is tot nu toe koning dus dat een munt een grotere marketcap gaat krijgen dan die zal niet zomaar gebeuren. Het is wel mogelijk, maar dan moet er flink iets anders gaan dan nu. Als je ziet dat BTC nu op zo'n 68 miljard zit moeten er wel gekke dingen gebeuren wil NEO hoger komen te zitten. Natuurlijk is ruimte voor een munt om te groeien, maar een marketcap hoger dan dat van BTC zal wel even wat tijd kosten, als het al gebeurt.

Marketcap zegt natuurlijk niet alles over de toekomst, want alles is mogelijk, maar het zegt wel wat waarschijnlijk en onwaarschijnlijk is. Dat NEO binnen nu en een paar maanden een hogere totale waarde heeft dan BTC gaat gewoon niet gebeuren. Wat verder ook heel veel uitmaakt is welke coins op lange termijn zullen blijven. Er is geen plek voor 400 coins als je het mij vraagt. Er zijn ook genoeg coins uit 2013 toen de BTC naar de 1000 dollar ging die nu vrjiwel niets meer waard zijn. Uiteindelijk is het ook gewoon waar mensen vertrouwen in hebben en dus hun geld insteken wat omhoog gaat. Dat zegt niets over een munt op lange termijn en of die munt of 10 jaar nog een hoge waarde heeft. Als je aan de hand van marketcap wil zien of NEO naar de 100 dollar gaat of naar de 2000 dollar gaat, helaas zo werkt het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AOC
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

AOC

Zhou schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 18:24:
[...]

Niet lui gaan doen, maar gewoon de wallet downloaden en "LOKAAL" opslaan. Weet je nog BTC-e??

Ik krijg binnenkort mijn eerst Neogas, duurt wel lang, maar heb ook niet zoveel.
Welke wallet raad je aan voor NEO?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zhou
  • Niet online
Waterkoker schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 21:28:
[...]

Welke wallet raad je aan voor NEO?
Even voor je opgezocht:

NEO gui plus bootstrapped_chain

copied the chain.acc file to the root dir
started the client

Bij de web client kun je geen NEO gas krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intouss
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 27-08-2021
Beter NEON. is een light portefeulle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zhou
  • Niet online
intouss schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 21:45:
Beter NEON. is een light portefeulle
Voordeel van de NEO gui is dat ik geen private key in hoeft te typen/copieren. Dus geen probleem voor evt. key logger.

Om mijn NEO te kunnen stelen moeten ze mijn db bestand zien te krijgen + mijn wachtwoord. Het is een keuze wat veiliger is.

Edit: link NEON

[ Voor 13% gewijzigd door Zhou op 15-08-2017 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracula
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09:28
papaleo schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 18:54:
Ik had begrepen dat Bittrex nu ook NEO Gas uitkeert ...maar hoe en waar is dit zichtbaar?
Voor zover ik begreep waren ze er naar aan het kijken maar is er nog niks besloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intouss
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 27-08-2021
Syncroniseren gaat moeilijk,succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Styx_
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 19-08-2022
Medetweakers die ook in Exscudo geïnvesteerd hebben? Wat verwachten jullie van de coin genaamd eon en de exchange zelf?
Pagina: 1 ... 63 ... 111 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~[font=,24]ZERO TOLERANCE! LEES DIT EERST VOOR JE POST!~[/]
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.

Wat willen we hier niet zien?
  • Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.). Plaats die in Bitcoin (en overige cryptocurrencies) topic - deel 2
  • Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
  • Crypto en belasting. Hier offtopic, kan worden besproken in het bovengenoemde topic. Suggesties om te frauderen (zoals hiet niet netjes opgeven van je vermogen) worden niet gewaardeerd.
  • Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
  • Linkdrops. Begeleid links naar grote lappen tekst of video met een korte samenvatting (als die niet al gegeven is). Als jij iets interessant vindt om te delen, zeg er dan bij waarom je het interessant vindt.
  • Referrals. Ten overvloede, want dit staat ook in het algemene beleid van GoT.
  • Slowchat. Dit betreft dus óók reacties als "Bitcoin nu op $2800", "ETH daling is ingezet" , "To the moon!" en meer van zulks. Er is een speciaal Slack kanaal opgezet door de community waar veel van de hier actieve posters te vinden zijn: click
~[font=,16]Posts die hieraan voldoen worden vanaf nu zonder pardon en zonder notificatie verwijderd, sancties volgen bij herhaling.~[/]

Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om :).