[ZT] Cryptocurrencies - handel & koers #4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 64 ... 111 Laatste
Acties:
  • 940.826 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Penait1
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 20:01
Ik had bij Kraken een euro withdraw gedaan, maar die bleef hangen op 'Pending'. Komt dat omdat jezelf nog actie moet ondernemen (Link klikken oid?) of omdat Kraken nog bezig is? Er staat dat je bij nieuwe bank adressen op een link moet drukken, maar heb geen email gehad. Het adres is nieuw in de zin van dat ik het nog nooit eerder heb gebruikt, heb het echter al een week geleden ingevuld.

Had hem gecanceled omdat ik dacht dat ik een mailtje met een link moest krijgen, maar status is nu 'Cancel requested'. Enig idee hoe lang dat duurt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesterbeer
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 24-12-2023
Afgelopen dagen ingelezen in cryptocurrencys.

Nu begrijp ik dat momenteel het minen van ETH zelfs voor de hobyist lucratief kan zijn.

Betekent dit niet dat op de lange termijn de waarde van ETH hierdoor zal dalen of zal het minen van ETH snel veel lastiger worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
meesterbeer schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 00:22:

Nu begrijp ik dat momenteel het minen van ETH zelfs voor de hobyist lucratief kan zijn.

Betekent dit niet dat op de lange termijn de waarde van ETH hierdoor zal dalen of zal het minen van ETH snel veel lastiger worden?
Sorry, had hier een antwoord getypt maar ben niet deskundig genoeg betreffende de ETH.
Denk dat de ETH kenners het wel beter weten dus. ;)

[ Voor 45% gewijzigd door RaptorXS op 16-08-2017 00:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waking_The_Dead
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 04-07-2024

Door het minen van ETH zal de waarde niet dalen, het zullen eerder andere factoren zijn die daar een rol in spelen (als de prijs hoegenaamd sterk zou dalen).
Het minen zal inderdaad lastiger worden, dat is onderdeel van het protocol. Hoe meer rekenkracht er bij komt, hoe lastiger het wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zhou
  • Registratie: Mei 2017
  • Niet online
intouss schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 22:34:
Syncroniseren gaat moeilijk,succes
Daar heb ik totaal geen problemen mee. Nu, bijna 1 GAS binnen.

GoodWe 3360Wp Zuid 35° | APS YC600 2x320W West | @fracverse

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SonyEricsson
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-09 13:39

Denk dat je al oude info aan het lezen bent.
Zoek maar een difficulty graph op van ether.

Het is sinds juni 3x zo moeilijk geworden.

Volgens een calculator heb verdien je met 6 x rx580 kaarten nu 320 dollar per maand.

Exclusief aanschaf van hardware. Dus als je geen farm gaat opzetten is het nu niet echt meer rendabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronjon
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 24-08 23:00
wat denken jullie van mavrochain ?
*knip* refs zijn niet toegestaan.

[ Voor 40% gewijzigd door Krisp op 16-08-2017 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud2001
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:54

Ruud2001

a.ka. Ruud2000

ARK heeft de laatste dagen mooie updates uitgebracht. Gisteren het nieuws dat ze API support introceren voor PHP en vandaag ook voor Ruby.

Geeft mij hoop dat de stijging van afgelopen dagen niet alleen maar P&D is, maar dat we echt een stap gemaakt hebben naar een nieuwe baseline.

"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keest12
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 06-12-2023
imani schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 20:58:
[...]

En precies om die reden probeer ik alleen in coins te investeren waarvan de circulating supply gelijk aan/dichtbij de total supply is. Je weet nooit wat er kan gebeuren met de resterende supply.

edit: kijk naar coins die al (bijna) volledig pre-mined zijn. Bijvoorbeeld IOTA. Of coins die dichtbij de total supply zitten: GNT.

Kijk naar NEO, de resterende supply is 50 miljoen(dat is de helft, 50%!), mocht dat opeens released worden eerdaags, kan dat in een flinke inflatiedip resulteren...

Rustig maar NEO holders, ik heb zelf ook NEO :). Nou zeg ik niet dat NEO morgen die 50m gaan releasen, daar hebben ze beloftes over gemaakt. Maar dit is wel een aandachtspuntje waar veel mensen overheen kijken bij het zich verdiepen in een coin.
NEO heeft een aantal dagen geleden in een Reddit post aangegeven dat ze nooit meer dan 10 miljoen coins per jaar zullen releasen. Daarnaast hebben ze ook een verdeling van die 50 miljoen coins, waarvan een deel voor de development van het project zal worden gebruikt, weer een ander deel voor de marketing etc etc. Ik zie hierdoor zelf niet al te grote problemen bij de circulating supply vs total supply bij NEO.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Qwerty-273
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:43

Qwerty-273

Meukposter

Wow, zels een forex broker (IC Markets) gaat nu ook de handel in Bitcoin doen / ondersteunen:
We are now offering the opportunity to trade Bitcoin against the USD as a CFD across our MT4 and MT5 platforms! Bitcoin is currently the hottest product of the year, having gained over 350% since the start of 2017 from $1000 to almost $4500.

Why Trade Bitcoin with IC Markets?

- Trade Bitcoin with up to 1:20 leverage
- IC Markets trading accounts give you the ability to go both long and short
- Eliminate Cryptocurrency Exchange risk by trading with an ASIC-regulated broker
- Lower spreads and faster executions

Bitcoin is popular in trading circles for its wild price swings and can rise and fall hundreds of dollars in a single trading session.

If risk is managed appropriately, Bitcoin trading can be a very lucrative proposition for traders.

Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artopaper
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 06:35
Qwerty-273 schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 10:13:
Wow, zels een forex broker (IC Markets) gaat nu ook de handel in Bitcoin doen / ondersteunen:

[...]
"Handel" . Je trade gewoon tegen het bedrijf zelf en speculeert op een snelle koerswijziging(Idem voor plus500 als ik me niet vergis). Leuk voor snelle winst/verlies. Een bitcoin zelf zal je dus nooit in je bezit hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knielen
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:11
Penait1 schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 23:54:
Ik had bij Kraken een euro withdraw gedaan, maar die bleef hangen op 'Pending'. Komt dat omdat jezelf nog actie moet ondernemen (Link klikken oid?) of omdat Kraken nog bezig is? Er staat dat je bij nieuwe bank adressen op een link moet drukken, maar heb geen email gehad. Het adres is nieuw in de zin van dat ik het nog nooit eerder heb gebruikt, heb het echter al een week geleden ingevuld.

Had hem gecanceled omdat ik dacht dat ik een mailtje met een link moest krijgen, maar status is nu 'Cancel requested'. Enig idee hoe lang dat duurt?
Als je een bankrekeningnummer hebt gebruikt dat niet gelijk is aan degene waar je je account mee hebt geopend dan kan je alvast starten met een ticket openen, je zal dan aan moeten tonen waarom je een ander nummer hebt gebruikt en dan maken ze het in orde voor je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Knielen schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 10:54:
[...]

Als je een bankrekeningnummer hebt gebruikt dat niet gelijk is aan degene waar je je account mee hebt geopend dan kan je alvast starten met een ticket openen, je zal dan aan moeten tonen waarom je een ander nummer hebt gebruikt en dan maken ze het in orde voor je.
Ik heb bij het openen van mijn Kraken account nooit een bankrekening(nummer) hoeven opgeven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Penait1
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 20:01
Luuk schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 11:15:
[...]

Ik heb bij het openen van mijn Kraken account nooit een bankrekening(nummer) hoeven opgeven?
Ik ook inderdaad niet, dit was het eerste rekeningnummer wat ik ooit heb ingevuld. Denk dat ik gewoon te ongeduldig ben geweest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Penait1 schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 11:32:
[...]

Ik ook inderdaad niet, dit was het eerste rekeningnummer wat ik ooit heb ingevuld. Denk dat ik gewoon te ongeduldig ben geweest
Je moet bij Kraken tijdens de verificatie stappen een rekeningnummer opgeven, als je dit niet doet haal je de volgende verificatiestap niet en ben je gelimiteerd aan bepaalde bedragen voor in- en verkoop en fiat.

Het klopt inderdaad als je geld overmaakt van een niet geverifieerd rekeningnummer houden ze de betaling achter en wordt uiteindelijk teruggestort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0g3r
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23:31
Verwijderd schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 11:40:
[...]

Je moet bij Kraken tijdens de verificatie stappen een rekeningnummer opgeven, als je dit niet doet haal je de volgende verificatiestap niet en ben je gelimiteerd aan bepaalde bedragen voor in- en verkoop en fiat.

Het klopt inderdaad als je geld overmaakt van een niet geverifieerd rekeningnummer houden ze de betaling achter en wordt uiteindelijk teruggestort.
Dit ligt eraan wat je opgeeft als 'proof of residence' bij Tier 3. Zelf heb ik voor het gemak een rekeningafschrift gebruikt waardoor ze al bekend waren met het rekeningnummer.

even dit doornemen:
https://support.kraken.co...osit-EUR-into-my-account-
en:
https://support.kraken.co...hy-is-my-deposit-on-hold-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keest12
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 06-12-2023
Qwerty-273 schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 10:13:

[...]
Meer en meer van zulke berichten zie je nu overal verschijnen. Zit er dan toch langzaam aan meer massa-adoptie aan te komen..

Maar goeiedag zeg, 1:20 leverage, dat moet je niet voor iedereen beschikbaar stellen denk ik. Als dat mis gaat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22-09 10:53

UTADDICT

NERF

Gaat iemand iets met de ICO van Imperium doen?

https://www.imperium.network/ico/

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23:28

Hoogie2004

Whohooooo

Ik twijfel nog een beetje. Toch wel veel ICO's gaan niet zo lekker na het ophalen van de funds (misschien ook meer gevoel als daadwerkelijke cijfers)

Maar het kan zeker wel iets worden denk ik, en het mikt toch op een hele grote markt.
Tevens het reserveren van 10% van de pool om in het eerste jaar spelers mee aan te trekken kan wel eens een goede zet zijn om het platform van de grond te krijgen.

[ Voor 12% gewijzigd door Hoogie2004 op 16-08-2017 14:54 ]

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20:58
Hoogie2004 schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 14:48:
[...]

Ik twijfel nog een beetje.

Kan zeker wel iets worden denk ik, en het mikt toch op een hele grote markt.
Tevens het reserveren van 10% van de pool om in het eerste jaar spelers mee aan te trekken kan wel eens een goede zet zijn om het platform van de grond te krijgen.
Ze houden 10% vd coins zelf en ook nog eens 30% van de ICO verdiensten (met een team van 6 mensen waarvan geeneens de achternaam bekend is). Is voor mij voldoende reden om dit te skippen. Sowieso geloof ik niet zo meer in ICO's. Ben meer van de Nederlandse manier van investeren (laat eerst maar eens zien dat je iets goeds in handen hebt dat werkt) dan de Amerikaanse manier (laat maar zien dat je een goed idee hebt).

[ Voor 4% gewijzigd door Bartske op 16-08-2017 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFox1980
  • Laatst online: 10-12-2018
Bartske schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 14:55:
[...]

Ze houden 10% vd coins zelf en ook nog eens 30% van de ICO verdiensten (met een team van 6 mensen waarvan geeneens de achternaam bekend is). Is voor mij voldoende reden om dit te skippen. Sowieso geloof ik niet zo meer in ICO's. Ben meer van de Nederlandse manier van investeren (laat eerst maar eens zien dat je iets goeds in handen hebt dat werkt) dan de Amerikaanse manier (laat maar zien dat je een goed idee hebt).
Helemaal mee eens. Bovendien worden de meeste flink gedumpt na het plaatsen op een exchange waarna je ze nog voor minder koopt als je interesse hebt. Alleen Avensus wil ik misschien mee doen, maar verder laat ik ze ook links liggen. Everex vind ik ook wel interessant maar ik zie het wel als ze op een beurs komen. Het zijn er ook veel te veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirved
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09-09 14:09
CheapTweak schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 19:00:
[...]

Stratis is C# software ontwikkelplatform voor blockchain technologie dat naar mijn mening volwassener en verder is dan Neo. En potentieel meer ontwikkelaars kan aantrekken dan Ethereum vanwege de C# taal.
Leuk nieuwtje dat ik vandaag heb gelezen dat Vitalik heeft aangekondigd dat er ondersteuning komt voor meerdere programmeertalen voor Ethereum.

https://www.reddit.com/r/...competition_well_also_be/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mirved schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 15:05:
[...]

Leuk nieuwtje dat ik vandaag heb gelezen dat Vitalik heeft aangekondigd dat er ondersteuning komt voor meerdere programmeertalen voor Ethereum.

https://www.reddit.com/r/...competition_well_also_be/
Gezien de 'vormbaarheid/aanpasbaarheid' van ethereum lijken mij gelijksoortige projecten als stratis en neo op de lange termijn te verliezen van de big player. Waarom neo niet eenzelfde groei kan doormaken als ether heeft gedaan? Ether was uniek ten tijde van de grote groei, bitcoin was/is de grootste concurrent maar heeft een hele andere purpose. Neo heeft als concurrent ether, maar die hebben eenzelfde purpose.

Aan de andere kant... samsung en apple kunnen ook naast elkaar leven? Waarom ethereum en neo niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
CheapTweak schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 19:00:
Stratis is C# software ontwikkelplatform voor blockchain technologie dat naar mijn mening volwassener en verder is dan Neo. En potentieel meer ontwikkelaars kan aantrekken dan Ethereum vanwege de C# taal.
En waarom volwassener en verder? NEO ondersteunt ook C# - bovenop Java, Python etc.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
Zijn er hier mensen die geld in Iconomi hebben zitten? Daarmee bedoel ik niet de ICN munt, maar echt hun index (ICNX).

Mijn ouders hebben wel oren naar crypto maar als ik begin over private keys en wallets haken ze af. Volgens mij is dit wel ideaal voor ze. Leuk dashboardje erbij die de koers van hun investering weergeeft...

De ervaringen die ik op Reddit lees zijn over het algemeen positief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zhou
  • Niet online
spectator schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 17:08:
In het RISE slack kanaal worden continue gratis RISE tokens verdeeld over de leden daar - heb $11 aan tokens verzameld in 2 dagen. Het enige wat je hoeft te doen is je aanmelden en online zijn.
Dit gaat nog even door.. Werkelijk gratis geld, huidige koers RISE (welke trouwens een gem is met heel wat potentie), is nu $0.08

Werkelijk gratis geld..

[afbeelding]
Bedankt nog voor de tip. Er was afgelopen weekend heel wat Tweakers daar te vinden. Heb deze ook wat ingeslagen. Nu nog redelijk goedkoop met maar 10 miljoen market cap. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woohooo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:52

Woohooo

Smilie, James Smilie

"Your order may have failed. Please refresh the page and check your orders. Contact support if necessary."
Lastig order doorvoeren bij Kraken... Nog meer mensen last van? :'(

Pfff nu wordt het nog gekker, stoploss sell op 3650 gezet terwijl koers btc op 3700+ staat en nu is ineens mn order doorgevoerd 8)7

[ Voor 43% gewijzigd door Woohooo op 16-08-2017 17:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReynaertS
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 12-08-2022
Zojuist toch maar de BlockFolio app gedownload om een overzicht te krijgen, loop alleen tegen een probleem aan.
Ik heb ETH gekocht met euro's en NEO met USD, hoe zet ik dit bij elkaar als ik maar 1 valuta kan kiezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
0x project ICO was eigenlijk gewoon gratis geld weggeven als je je geregistreerd had.
Je kon al zien dat het verkocht werd op EtherDelta voor meer dan het dubbele van de prijs 8)

Aangezien iedereen de eerste dag op een 1900$ worth of ZRX recht had..
Lekker de helft verkocht & hodl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdiezrequejo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02:58
Zhou schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 17:23:
[...]

Bedankt nog voor de tip. Er was afgelopen weekend heel wat Tweakers daar te vinden. Heb deze ook wat ingeslagen. Nu nog redelijk goedkoop met maar 10 miljoen market cap. :)
Ik kom er niet in? Moet jij hiervoor uitgenodigd worden?

Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hatsieflatsie
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15-09 10:32
Woohooo schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 17:35:
"Your order may have failed. Please refresh the page and check your orders. Contact support if necessary."
Lastig order doorvoeren bij Kraken... Nog meer mensen last van? :'(

Pfff nu wordt het nog gekker, stoploss sell op 3650 gezet terwijl koers btc op 3700+ staat en nu is ineens mn order doorgevoerd 8)7
Blijf weg van Kraken. Ze naaien je, met hun brakke trading engine.

Die is door elkaar gehosseld van wat W3-school code-snippets door een stel 11-jarige programmeurs tijdens een pauze op hun school.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randle
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 21:10
Meer tweakers 0x tokens gekocht tijden de ico?
Dit was mijn eerste ico en daarom weinig gekocht, achteraf...

Nu het eenmaal uitverkocht is en draait ligt de prijs al op $0.105 (aankoop $0,048) :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woohooo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:52

Woohooo

Smilie, James Smilie

Hatsieflatsie schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 18:01:
[...]

Blijf weg van Kraken. Ze naaien je, met hun brakke trading engine.

Die is door elkaar gehosseld van wat W3-school code-snippets door een stel 11-jarige programmeurs tijdens een pauze op hun school.
Heel vreemd ja de laatste tijd. Vond het altijd prima werken tot c.a. een week geleden, goed/betrouwbaar alternatief?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:27
In het RISE slack kanaal worden continue gratis RISE tokens verdeeld over de leden daar - heb $11 aan tokens verzameld in 2 dagen. Het enige wat je hoeft te doen is je aanmelden en online zijn.
Dit gaat nog even door.. Werkelijk gratis geld, huidige koers RISE (welke trouwens een gem is met heel wat potentie), is nu $0.08

Werkelijk gratis geld..

[afbeelding]
Zo, heb me daar ook maar even geregistreerd dan :)

En nu, gewoon zien dat je online bent op het goeie moment?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hatsieflatsie
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15-09 10:32
Woohooo schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 18:03:
[...]

Heel vreemd ja de laatste tijd. Vond het altijd prima werken tot c.a. een week geleden, goed/betrouwbaar alternatief?
Ik heb het even getest, en zie de vreemdste bugs. De verliezen/winsten binnen 2 minuten, terwijl de koers niet verandert:

1 minuut daarvoor:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/EptPLA6.png

1 minuut daarna.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/oFYKJAw.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zhou
  • Niet online
jdiezrequejo schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 17:59:
[...]

Ik kom er niet in? Moet jij hiervoor uitgenodigd worden?
https://risevision.slack.com http://slack.rise.vision/

[ Voor 7% gewijzigd door Zhou op 16-08-2017 18:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zhou
  • Niet online
Fire69 schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 18:05:
[...]

Zo, heb me daar ook maar even geregistreerd dan :)

En nu, gewoon zien dat je online bent op het goeie moment?
Afgelopen weekend was het een Rise Rain Party. Ik heb redelijk veel gratis Rise gekregen (>200).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amarog
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 15-08 17:08
Monaco (MCO) blijft ook rustig doorstijgen. Benieuwd wat dit gaat doen de moment dat hun VISA kaart live gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steelo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-03 22:29

Steelo

040 - Ole Ole Ole

Amarog schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 18:38:
Monaco (MCO) blijft ook rustig doorstijgen. Benieuwd wat dit gaat doen de moment dat hun VISA kaart live gaat.
Hmmm, stijgt als een tierelier vandaag.
Overigens gaat binance het per 23 augustus aanbieden.

Ltrz,....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Ben echt zo klaar met de traagheid van kraken.
Ben nu maar heel even actief op bittrex en dat is gewoon een verademing qua snelheid.
Denk dat ik kraken nu alleen nog maar voor fiat<>crypto ga gebruiken en meer ook echt niet.

Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathadon
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19-05 22:00
Amarog schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 18:38:
welke landen of bedrijven accepteren dan deze Monaco VISA kaart? en hoe werkt dat technisch gezien qua betalingsverkeer/systeem? maakt het gebruik van VISA infrastructuur of is het niet echt "VISA" ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adnanos
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 06-06-2024
Ik heb mij geregistreerd en de app gedownload. Wat moet ik nog doen om rise te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amarog
Mathadon schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 18:44:
[...]

welke landen of bedrijven accepteren dan deze Monaco VISA kaart? en hoe werkt dat technisch gezien qua betalingsverkeer/systeem? maakt het gebruik van VISA infrastructuur of is het niet echt "VISA" ?
Mss had ik er geen "VISA" moeten bij plaatsen. Het gaat dus eigenlijk om hun Monaco Card. Als ik het goed versta werkt het een beetje als een pre-paid mastercard die vandaag de dag bij iedere bank te verkrijgen zijn.

Meer info https://mona.co/#section-2

Ik heb zelf momenteel niets in Monaco zitten buiten dat ik een black card holder zal zijn. Maar ik ben toch benieuwd waar dit naartoe gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0g3r
Adnanos schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 18:46:
[...]

Ik heb mij geregistreerd en de app gedownload. Wat moet ik nog doen om rise te krijgen?
Kijk even in de moestuin, vaak zitten ze in de buurt van de sla en de radijsjes.

edit: nice ninjaedit

[ Voor 3% gewijzigd door r0g3r op 16-08-2017 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathadon
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19-05 22:00
Ik heb het even doorgenomen, maar er staat nergens beschreven hoe dit nou technisch werkt. Je kan toch niet zomaar met een zelfgemaakte creditcard dit laten werken op bestaande ATM en pinapparaten of wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-09 16:30

Swerfer

Hmm...

Mathadon schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 18:55:
[...]

Ik heb het even doorgenomen, maar er staat nergens beschreven hoe dit nou technisch werkt. Je kan toch niet zomaar met een zelfgemaakte creditcard dit laten werken op bestaande ATM en pinapparaten of wel?
De kaart zal geaccepteerd moeten worden door banken en het is nog maar de vraag of veel banken hierin meegaan. Dat is gelijk een groot punt waarop de kaart kan mislukken. Als je bijna nergens kan betalen of pinnen dan heb je ook geen reden om de kaart aan te schaffen...

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amarog
Mathadon schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 18:55:
[...]

Geen idee hoe het technisch in elkaar zit. Mij er helaas ook niet in verdiept O-) Daarom dat ik redelijk ongeduldig sta te wachten tot ze hun kaart gaan uitleveren. Dan kan ik gelijk laten weten hoe het precies werkt en wat de mogelijkheden zijn. Wordt het een flop, tsjah, geen zorgen, buiten de kaart heb ik er niets meer van coins inzitten. Al is dat laatste minder aangezien ik m'n inleg rond de 3 Euro heb van de hand gedaan. Maar met "Als ik" en "Had ik" koop je ook niets in de winkel. Ik heb m'n winst gepakt en ben daar vrij tevreden mee.
Swerfer schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 18:58:
[...]
De kaart zal geaccepteerd moeten worden door banken en het is nog maar de vraag of veel banken hierin meegaan. Dat is gelijk een groot punt waarop de kaart kan mislukken. Als je bijna nergens kan betalen of pinnen dan heb je ook geen reden om de kaart aan te schaffen...
Ik dacht ook zoix. Ik heb niet voor de kaart moeten betalen, dus nogmaals, als het een flop wordt dan verlies ik er niets op ook. Wordt het wel iets dan lijkt me dat wel een handig iets. Vlug wat Monaco, Bitcoin of Ether op de 'exchange' van MCO zetten en kopen maar...

[ Voor 27% gewijzigd door Amarog op 16-08-2017 19:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Zhou schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 18:15:
[...]

Afgelopen weekend was het een Rise Rain Party. Ik heb redelijk veel gratis Rise gekregen (>200).
Ik heb daarnet wat Rise gekregen, nog niet gekeken hoeveel. :)
Hoe krijg ik die nu naar een exchange?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maximiliaan!
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 15-09 18:48
Is het nog aan te raden in NEO te stappen?

Zit al heel lang op mijn radar maar zag de meerwaarde tov Ethereum niet buiten dat het approved is door de Chinezen. Ook dat er 2 developers op zitten baart mij zorgen.

Maar ik ben bang dat ik teveel in de ether kokervisie zit en toch maar wat dieper er in moet kijken om portofolio niet alleen ether, bitcoin en tokens te laten zijn . Wat jullie?

[ Voor 9% gewijzigd door maximiliaan! op 16-08-2017 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orangelights23
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 22:01
Fire69 schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 19:50:
[...]

Ik heb daarnet wat Rise gekregen, nog niet gekeken hoeveel. :)
Hoe krijg ik die nu naar een exchange?
Hoe krijg je dit precies? Ik ben gisteren gejoind in hun Slack kanaal, maar het wordt mij niet echt duidelijk...

Mooi dagje vandaag, goed kunnen meeliften op TenX, OMG en Monaco. Neo is redelijk stabiel gebleven vandaag, maar het is dagen aftellen tot zij de workshop met Microsoft Azura gaan houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 996
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21-09 22:30

996

Las op hier op [url="https://https://www.coindesk.com/block-494784-segwit2x-developers-set-date-bitcoin-hard-fork/"]Coindesk[/url] dat er dus in november (hoogstwaarschijnlijk?) weer een hardfork komt.
We hebben nu dus Bitcoin, Bitcoin cash en dan nog een nieuwe Bitcoin-variant. Zelf ben denk ik dat dat weer onzekerheid voor de koers gaat geven (september / oktober?)

Krijgt iedereen die BTC bezit ook automatisch die dan ontstane nieuwe Bitcoin, of is dat weer afhankelijk van de Exchange of wallet waar je op dat moment je BTC hebt staan?

Wat als de trent van afsplitsen doorzet? Verdere versnippering kan toch niet goed zijn zou je zeggen?
Of werkt het misschien toch net als bij aandelen: door te splitsen wwordt de waarde per afgesplitste eenheid kleiner en is er daardoor meer handel en dus een betere prijs voor te krijgen?

Kan het ook nog zo zijn dat die verbeteringen gewoon in de BTC worden doorgevoerd en er dus geen hardfork komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Randle schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 18:02:

Nu het eenmaal uitverkocht is en draait ligt de prijs al op $0.105 (aankoop $0,048) :9
Ik heb er ook aan meegedaan. Had meerdere ETH-adressen geregistreerd. Het mooie was dat er per account een bedrag gereserveerd was wat je de eerste 24 uur kon investeren.

Je kon dus een paar ETH investeren. Je kreeg meteen de tokens. Deze kon je vervolgens meteen met ongeveer 100% winst verkopen op Etherdelta. De ETH die je daarvoor kreeg kon je weer investeren...enzovoort. Behalve dat Etherdelta superbrak werkt als iedereen tegelijkertijd probeert te verkopen was dit echt een super-ICO. Heb nog een aardig hoeveelheid ZRX achter de hand gehouden. Prijs lijkt ook weer wat verder te stijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPS
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

JPS

yinx84 schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 17:13:
Zijn er hier mensen die geld in Iconomi hebben zitten? Daarmee bedoel ik niet de ICN munt, maar echt hun index (ICNX).

Mijn ouders hebben wel oren naar crypto maar als ik begin over private keys en wallets haken ze af. Volgens mij is dit wel ideaal voor ze. Leuk dashboardje erbij die de koers van hun investering weergeeft...

De ervaringen die ik op Reddit lees zijn over het algemeen positief.
Ik heb geen ICNX maar wel ICN en ben wel ingelezen op het platform. Zelf best wat knaken ingestoken omdat ik het een betrouwbaar concept en project vond, maar de payoff laat nog erg op zich wachten door koersmanipulatie. Juist na 1 aug had ik echt verwacht dat er weer geld in deze Alt zou stromen met een koersstijging tot gevolg, maar het tegendeel is gebleken :( Duidelijk is dat er vrijwel altijd SELL en BUY walls staan van 10-20k coins maar onduidelijk is wie die plaatst. Een vermoeden is Iconomy zelf, mogelijk om de koers af te vlakken. Sowieso sta ik helaas wat onder water met ICN, maar heb wel vertrouwen in groei. HODLen dus... ;)

Enfin, ICNX is inderdaad de index met 20 crypto's en voor een cryptoleek is dit natuurlijk een aardige manier om toch hierin te beleggen zonder allerlei ingewikkelde toestanden met wallets en exchanges etc. OOk met een gelijkmatiger koersverloop door nivellering van de verschillende coins.

Of dit 3% fee waard is moet je afwegen. Als je zelf tijd en moeite investeert om te handelen kun je je dit besparen en je eigen portfolio samenstellen, maar niet iedereen heeft daar zin in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-08 18:02
Flinke noobfout gemaakt. Wilde graag mijn Waves omzetten naar BTC en daarna naar Bittrex transferren. Dus ik al mijn Waves omgezet naar BTC via de exchange in de Waves wallet. Maar, nu heb geen Waves meer over voor de 0.001 Waves fee om de BTC naar Bittrex te sturen. Ook geen zin om voor 30 euro nieuwe Waves te kopen.

Iemand suggesties?

PSN/Steam: Xamsix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Niet online
Xamsix schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 21:29:
Flinke noobfout gemaakt. Wilde graag mijn Waves omzetten naar BTC en daarna naar Bittrex transferren. Dus ik al mijn Waves omgezet naar BTC via de exchange in de Waves wallet. Maar, nu heb geen Waves meer over voor de 0.001 Waves fee om de BTC naar Bittrex te sturen. Ook geen zin om voor 30 euro nieuwe Waves te kopen.

Iemand suggesties?
Waarom heb je niet gewoon die Waves direct verkocht op Bittrex :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
Luuk schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 21:33:
[...]

Waarom heb je niet gewoon die Waves direct verkocht op Bittrex :?
Op dat moment lag die wallet eruit bij Bittrex, die blijkt nu weer te werken :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
Thanks @Zhou ! Probleem opgelost :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22-09 10:53

UTADDICT

NERF

Andere vraag; welke app gebruiken jullie om de koersen van je coins bij te houden?

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willtc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09-09 13:18
UTADDICT schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 21:53:
Andere vraag; welke app gebruiken jullie om de koersen van je coins bij te houden?
Blockfolio voornamelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-09 18:50
Nog een gambling ico. Zijn er al een hoop van.

Werkelijk gratis geld..

[afbeelding]
heb nu ook 1 rise, maar moet nog even ontdekken hoe ik die kan claimen.
Randle schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 18:02:

Nee niet meegedaan, vond het te vaag. Ik snap de whitepaper niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
JPS schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 21:17:
[...]

Ik heb geen ICNX maar wel ICN en ben wel ingelezen op het platform. Zelf best wat knaken ingestoken omdat ik het een betrouwbaar concept en project vond, maar de payoff laat nog erg op zich wachten door koersmanipulatie. Juist na 1 aug had ik echt verwacht dat er weer geld in deze Alt zou stromen met een koersstijging tot gevolg, maar het tegendeel is gebleken :( Duidelijk is dat er vrijwel altijd SELL en BUY walls staan van 10-20k coins maar onduidelijk is wie die plaatst. Een vermoeden is Iconomy zelf, mogelijk om de koers af te vlakken. Sowieso sta ik helaas wat onder water met ICN, maar heb wel vertrouwen in groei. HODLen dus... ;)

Enfin, ICNX is inderdaad de index met 20 crypto's en voor een cryptoleek is dit natuurlijk een aardige manier om toch hierin te beleggen zonder allerlei ingewikkelde toestanden met wallets en exchanges etc. OOk met een gelijkmatiger koersverloop door nivellering van de verschillende coins.

Of dit 3% fee waard is moet je afwegen. Als je zelf tijd en moeite investeert om te handelen kun je je dit besparen en je eigen portfolio samenstellen, maar niet iedereen heeft daar zin in.
Heb zojuist een accountje voor m'n ouders aangemaakt en een bedragje aan ICNX gekocht. Moet zeggen dat het allemaal erg goed in elkaar zit. Elk scherm heeft niet meer dan twee knoppen, overal koeienletters, eenvoudige interface... perfect voor ouders ;) Als je inlogt je portfolio value met een leuk grafiekje... meer hebben ze niet nodig. Ze claimen 6,5% groei per week. Benieuwd of ze dat waar kunnen maken. Alleen jammer dat je de dollarwaarde ziet, niet euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Niet online
Zodalijk bij het programma Jinek op NL1 een item over Bitcoin.

Ben benieuwd wat de toon zal zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
Luuk schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 22:30:
Zodalijk bij het programma Jinek op NL1 een item over Bitcoin.

Ben benieuwd wat de toon zal zijn :)
Met een +1 voor Tourniquet :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luuk
  • Niet online
Hij zit aan tafel?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RaptorXS
Nee hoor, hij attendeerde ons erop in het Bitcoin topic om 21.06. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21-09 17:13

Tourniquet

Hiya, fellas!

Haha nee. :P

Ben benieuwd. Rutger weet er wel wat van, heb een tijdje zijn podcasts gevolgd.

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Evianon
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-09 13:44
yinx84 schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 22:30:
[...]

Ze claimen 6,5% groei per week. Benieuwd of ze dat waar kunnen maken. Alleen jammer dat je de dollarwaarde ziet, niet euro.
De 6.5% is geen claim of belofte over de toekomst, maar de performance over de afgelopen week. Er worden juist expliciet geen beloftes gedaan over prestaties, je kunt de coins in de index zien en vanaf daar is het what you see is what you get.

Heb zelf ook wat bij Iconomi staan en het werkt inderdaad allemaal erg goed en ziet er gelikt uit. Fijn om erbij te hebben als een iets stabielere investering naast de eigen investeringen in diverse munten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPS
  • Niet online

JPS

yinx84 schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 22:30:
[...]

Heb zojuist een accountje voor m'n ouders aangemaakt en een bedragje aan ICNX gekocht. Moet zeggen dat het allemaal erg goed in elkaar zit. Elk scherm heeft niet meer dan twee knoppen, overal koeienletters, eenvoudige interface... perfect voor ouders ;) Als je inlogt je portfolio value met een leuk grafiekje... meer hebben ze niet nodig. Ze claimen 6,5% groei per week. Benieuwd of ze dat waar kunnen maken. Alleen jammer dat je de dollarwaarde ziet, niet euro.
Ja dat is het ook, kracht van de eenvoud. Ik geloof er op zich wel in en investeer daar liever in dan in Chinaprojecten die nog niets werkend hebben. Maar die neerwaartse ICN koersmanipulatie is erg irritant omdat er mogelijk een dubbele agenda is die je niet kent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFox1980
Toch uit nieuwsgierigheid even gekeken maar inderdaad zoals hierboven al gezegd weer iets met gokken. Heb al geld zitten in Wagner en FunFair, vind het wel welletjes. Apart dat zij alleen geen fee rekenen, waar zit het verdienmodel dan in? Blijkbaar alleen in die 40% coins die ze zelf houden. Ook de uitleg waarom het legaal zou zijn vind ik wat summier.

Ach, je kan het uiteraard doen, maar ik ga ze niet allemaal meepakken iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Orangelights23 schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 20:28:
[...]

Hoe krijg je dit precies? Ik ben gisteren gejoind in hun Slack kanaal, maar het wordt mij niet echt duidelijk...

[...]
Niks moeten doen. Blijkbaar worden er af en toe uitgedeeld en dan krijg je een mention van de Risebot.
Ik heb er 4 gekregen, maar vraag me niet wat ik er nu kan mee doen... :?

[edit]
Lol, net nog 2 bijgekregen :D

[ Voor 4% gewijzigd door Fire69 op 16-08-2017 23:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21-09 16:03
Gisteren op 42 dollar neo gekocht, niet veel later was mijn waarde rond 45/46 dollar en had ik een leuke winst 10% als ik terug rekende van neo/bitcoin naar euro. Echter staat die nu nog hoger (47+)maar mijn winst is nu enkele procenten. Hoe komt dit verschil?

Iemand die daar meer uitleg over kan geven?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FireFox1980
Practics schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 23:19:
Gisteren op 42 dollar neo gekocht, niet veel later was mijn waarde rond 45/46 dollar en had ik een leuke winst 10% als ik terug rekende van neo/bitcoin naar euro. Echter staat die nu nog hoger (47+)maar mijn winst is nu enkele procenten. Hoe komt dit verschil?

Ik zou sowieso niet zo ingewikkeld rekenen maar ik denk dat de euro is gedaald tov de dollar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69

Waar zie je die procenten?
Ben je niet naar de 24h change aan't kijken toevallig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
  • Laatst online: 21-09 16:03
Fire69 schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 23:21:
[...]

Waar zie je die procenten?
Ben je niet naar de 24h change aan't kijken toevallig?
400 geïnvesteerd na stijging via bittrex mijn bitcoins hoeveelheid ingevoerd op bitonic.nl verkoop en 40€ winst dat is 10% bij mij. Nu rond de 420 terwijl die hoger ligt.

Vind/vond het raar, al heb ik het gekocht om het minimaal half jaar aan te kijken. Maarja met alles wat nieuw is kijk je veel naar :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• papaleo
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14-09 15:24
IOTA is 'eindelijk' door de magische 1$ grens heen.... _/-\o_

9kW Nefit Enviline,17x Yingli Solar 245Wp panelen.(4085Wp) / 17x Enphase 215 Micro-inverters / Envoy Enlighten Communicatie Gateway,Tonzon vloerisolatie,Schlüter®-BEKOTEC-THERM Vloerverwarming,Panasonic climatcontrole, Nefit HR107,Vera domotica,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Laatst online: 00:09

Waarschijnlijk omdat de onderliggende BTC harder gestegen is dan NEO, die is redelijk stabiel gebleven. Verder heb je waarschijnlijk ook nog een klein percentage kosten gemaakt met transport en wisselen?

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• BabyRattle
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 27-06 21:35
Zijn hier meer mensen die in neo op tijd geinvesteerd hadden? Kijkende naar de waarde van de gasproductie levert het mij een leuk maandelijks salaris op. Als het zo doorgaat voor een jaartje dan zal ik eraan denken om mijn werktijd maandelijks met 50% te verminderen door van 40 naar 20 uur p/week te gaan.

Neo is zeer ondergewaardeerd op dit moment. (Zelfs na de recente stijging)
Op dit moment is er een dividend van 7.89% als je kijkt naar de waarde van $neo en $gas. www.neotogas.io

Wat in de toekomst opgeschaalt kan worden zodra er meer nodes zijn. Dan ligt de productie bijna dubbel zo hoog.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Orangelights23
BabyRattle schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 08:23:
Zijn hier meer mensen die in neo op tijd geinvesteerd hadden? Kijkende naar de waarde van de gasproductie levert het mij een leuk maandelijks salaris op. Als het zo doorgaat voor een jaartje dan zal ik eraan denken om mijn werktijd maandelijks met 50% te verminderen door van 40 naar 20 uur p/week te gaan.

Neo is zeer ondergewaardeerd op dit moment. (Zelfs na de recente stijging)
Op dit moment is er een dividend van 7.89% als je kijkt naar de waarde van $neo en $gas. www.neotogas.io

Wat in de toekomst opgeschaalt kan worden zodra er meer nodes zijn. Dan ligt de productie bijna dubbel zo hoog.
Ik zit vooral in de daghandel en heb al tientallen Neo's gekocht, maar dan weer verkocht dezelfde dag. Als je een week of twee voor een paar honderd euro Neo's heb gekocht, kan ik me inderdaad voorstellen dat het een mooi bedrag oplevert per maand! Op dit moment moet je een jaarsalaris betalen om per jaar één maandsalaris te krijgen, te onzeker om op dit moment in te stappen.

Mooi om te zien hoe Adex, Monaco en OmiseGO flink zijn gestegen afgelopen nacht. Had ik die sellorders nou maar niet neergezet... 8)7

• Zhou
  • Niet online
Orangelights23 schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 08:29:
[...]

Ik zit vooral in de daghandel en heb al tientallen Neo's gekocht, maar dan weer verkocht dezelfde dag. Als je een week of twee voor een paar honderd euro Neo's heb gekocht, kan ik me inderdaad voorstellen dat het een mooi bedrag oplevert per maand! Op dit moment moet je een jaarsalaris betalen om per jaar één maandsalaris te krijgen, te onzeker om op dit moment in te stappen.

Mooi om te zien hoe Adex, Monaco en OmiseGO flink zijn gestegen afgelopen nacht. Had ik die sellorders nou maar niet neergezet... 8)7
Wat BabyRattle bedoelt is wie heeft duizenden tot tienduizenden stuks NEO? Met een paar honderd stuks NEO gaat het GAS niet zo snel.

• Wat-doe-je
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 15-10-2024
Zelf sinds korte tijd weer in de Bitcoin gaan verdiepen. Leuke anekdote, in 2012 voor een tientje aan Bitcoin gekocht die nu zo'n €300 euro waard zou zijn. Alleen toen ze €40 waren gebruikt om pizza's te kopen, dat zijn nu dure pizza's :|

Maar 2 weken terug XRP gekocht en sinds een weekje ook MIOTA, Ripple staat vooralsnog op verlies terwijl de MIOTA van $0,70 inmiddels naar boven de $1 is geklommen, leuke investering dus vooralsnog.

• 3p0x
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:03
Zhou schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 08:47:
[...]

Wat BabyRattle bedoelt is wie heeft duizenden tot tienduizenden stuks NEO? Met een paar honderd stuks NEO gaat het GAS niet zo snel.
Inderdaad met 2k aan NEO krijg je 1 GAS per dag ongeveer, dus voor een enigszins acceptabel inkomen moet je er al 6k - 8k (a ~45 dollar per stuk) kopen en dan hopen dat de koer nog flink gaat stijgen (denk ook wel dat dat nog gaat gebeuren, vraag is of GAS of NEO harder gaat stijgen tov. van elkaar).

Mijn NEO heb ik gekocht voor ~20 dollar maar ondertussen verkocht zodat er een D3 eind november verstuurd gaat worden :9

• Amras
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-09 11:30
Fire69 schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 23:14:
[...]

Niks moeten doen. Blijkbaar worden er af en toe uitgedeeld en dan krijg je een mention van de Risebot.
Ik heb er 4 gekregen, maar vraag me niet wat ik er nu kan mee doen... :?

[edit]
Lol, net nog 2 bijgekregen :D
Ik ben gisteravond ook het channel gejoined en al vrij snel 2 RISE ontvangen. Ik dacht ik laat m'n browsertab de hele nacht open staan, maar dat heeft mij niets opgeleverd. Moet je echt actief zijn in het channel of alleen aanwezig?

• PieterK123
  • Laatst online: 23-01 17:08
Ik lees weer wat minder over de Binance munt.

Ik heb mij er nog niet echt in verdiept, maar is het überhaupt niet risicovol om te investeren in een exchange (aangezien exchanges van tijd tot tijd omvallen, beveiligingslekken hebben etc.)?

• Jumpman
Amras schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 09:28:
[...]

Ik ben gisteravond ook het channel gejoined en al vrij snel 2 RISE ontvangen. Ik dacht ik laat m'n browsertab de hele nacht open staan, maar dat heeft mij niets opgeleverd. Moet je echt actief zijn in het channel of alleen aanwezig?
De giveaways zijn een beetje over. Van het weekend de channel open laten staan toen ik weg was, leverde me $50,00 op.

• Fire69
Jumpman schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 09:35:
[...]

De giveaways zijn een beetje over. Van het weekend de channel open laten staan toen ik weg was, leverde me $50,00 op.
Da's niet slecht :)

Maar mijn vraag blijft, wat doe je er mee? Hoe krijg je ze effectief zodat je ze kan verplaatsen naar een exchange?

• Jumpman
Fire69 schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 09:39:
[...]

Maar mijn vraag blijft, wat doe je er mee? Hoe krijg je ze effectief zodat je ze kan verplaatsen naar een exchange?
Ik heb alles na het weekend op Bittrex gezet.

Typ dit in de box: "@risebot withdraw X RISE to Y". X is het aantal RISE en Y is je wallet adres.

[ Voor 13% gewijzigd door Jumpman op 17-08-2017 09:48 ]

• Amras
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-09 11:30
Fire69 schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 09:39:
[...]

Door middel van die bot kun je ze volgens mij naar een RISE adres sturen, bijv. bij Bittrex.
Jumpman schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 09:35:
[...]

Hmm, dat is jammer. Ik laat het channel nog maar een paar dagen open staan, misschien starten ze binnenkort nog eens een ronde.

[ Voor 34% gewijzigd door Amras op 17-08-2017 09:45 ]

• Jumpman
Amras schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 09:42:
[...]

Door middel van die bot kun je ze volgens mij naar een RISE adres sturen, bijv. bij Bittrex.

[...]

Hmm, dat is jammer. Ik laat het channel nog maar een paar dagen open staan, misschien starten ze binnenkort nog eens een ronde.
Ik denk dat ze het op Twitter wel aankondigen (https://twitter.com/risevisionteam).

[ Voor 4% gewijzigd door Jumpman op 17-08-2017 09:57 ]

• Xamsix
DimCoin ziet er opzicht niet slecht uit. Weet alleen niet zo goed of de initial price niet wat hoog ligt. Zijn er al mensen hier die er vertrouwen in hebben en in geinvesteerd hebben?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ZinQ
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
JPS schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 22:44:
[...]

Ja dat is het ook, kracht van de eenvoud. Ik geloof er op zich wel in en investeer daar liever in dan in Chinaprojecten die nog niets werkend hebben. Maar die neerwaartse ICN koersmanipulatie is erg irritant omdat er mogelijk een dubbele agenda is die je niet kent.
Ik volg ook al een tijdje de Reddit en af en toe slack channel van ICONOMI - Tijdje geleden ICN gekocht en de waarde is inderdaad tot nu toe equivalent. Stukje omlaag dan weer stukje omhoog. Toch zie je wel dat er een piek is nadat er nieuws naar buiten is gebracht. Zoals bv nieuwe DAA, en dat ICNX van naam gaat veranderen morgen (naar BLX) en beheerd word door nieuwe groep. Daarnaast wordt morgen ook ICNX/BLX een token waardoor het mogelijk op termijn verschijnt op exchanges en daardoor groter publiek aanspreekt. Bovendien zal ICN toegevoegd worden aan de binance exchange, dat heeft de echange bevestigd in het slack channel (nog even afwachten of het doorgaat, maar lijkt er wel op). Dit zou de druk op kraken en koersmanipulatie toch op zijn minst iets moeilijker maken. Ook zijn er andere exchanges die aan listing denken.

Al met al vind ik ICN daarom nog steeds wel een goede coin, niet voor snelle returns zoals je deze week je geld had kunnen verdubbelen met NEO etc. Maar wel met een stabiele groei en platform - dat vooralsnog goed blijkt te werken. Ik geloof nog steeds dat er in de komende maanden een grote koerstijging zal zijn bij ICN, het is alleen trager. Wat misschien in de lange termijn goed is. Afin, denk ik dan ;)

• simlock
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 08-07-2021
OK, ik weet dat dit een beginnersvraag is maar toch stel ik hem omdat het puur over verhandelen van bitcoin op beurzen gaat:

Zit te denken om een paar altcoins te investeren maar bij het inschrijven bij verschillende beurzen loop ik tegen een behoorlijke muur op: Hebben jullie al jullie prive gegevens verstrekt (zoals naam adres, tel. woonplaats, postcode, creditcard gegevens)

Vind het behoorlijk invasief overkomen. Kom ik in de problemen als ik een paar 'fictieve' gegevens invul... (vooral bij tel.# en adres gegevens)

• Gumball
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
simlock schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 11:12:
OK, ik weet dat dit een beginnersvraag is maar toch stel ik hem omdat het puur over verhandelen van bitcoin op beurzen gaat:

Zit te denken om een paar altcoins te investeren maar bij het inschrijven bij verschillende beurzen loop ik tegen een behoorlijke muur op: Hebben jullie al jullie prive gegevens verstrekt (zoals naam adres, tel. woonplaats, postcode, creditcard gegevens)

Vind het behoorlijk invasief overkomen. Kom ik in de problemen als ik een paar 'fictieve' gegevens invul... (vooral bij tel.# en adres gegevens)
Bij bijvoorbeeld Kraken of Bitfinex hoef je geen bankgegevens te verstrekken, ook geen CC nummers. Wel NAW gegevens en als je TIER3 wil dan ook een kopie paspoort aanleveren. Maar dan moet je al wel flink willen handelen.

• yinx84

Net als op de reguliere beurs moet je jezelf kenbaar maken, daar is niets vreemds aan. De exchanges zijn wettelijk verplicht om dergelijke gegevens op te vragen bij hun leden. Snap dat het een drempel is hoor, maar het is puur administratie om compliant te zijn met de wet. Creditcard gegevens ben ik niet tegengekomen nog... daar zou ik ook ietsje meer moeite mee hebben dan bijvoorbeeld mijn telefoonnummer. Welke exchange vraagt hier om als ik vragen mag?

• r0g3r

creditcard is natuurlijk enkel als jij op krediet bezig wil gaan ipv gewoon geld over te maken via SEPA.

google eens op KYC en dan zul je zien dat dit gewoon normaal is.

• simlock
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 08-07-2021
yinx84 schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 11:23:
[...]

Net als op de reguliere beurs moet je jezelf kenbaar maken, daar is niets vreemds aan. De exchanges zijn wettelijk verplicht om dergelijke gegevens op te vragen bij hun leden. Snap dat het een drempel is hoor, maar het is puur administratie om compliant te zijn met de wet. Creditcard gegevens ben ik niet tegengekomen nog... daar zou ik ook ietsje meer moeite mee hebben dan bijvoorbeeld mijn telefoonnummer. Welke exchange vraagt hier om als ik vragen mag?
Etoro, minimale deposit is ook €75 meer dan ik gepland had (€100) Bij Kraken vragen ze trouwens ook tel. nummer als je fiat deposit wil maken.

[ Voor 5% gewijzigd door simlock op 17-08-2017 11:49 ]

• Guus Leeuwis
  • Niet online
- Wie kan mij precies uitleggen wat Neotogas precies is? Want op hun website www.neotogas.com kan ik geen antwoorden vinden.
- Als je Neo-coins bezit, verplaats je die naar hun desktop wallet en dan krijg je daar dividend in Gas-coins voor terug: correct?
- Waarom krijg je daar Gas-coins dividend voor terug? What's the catch?
- Hoe weet ik of die wallet wel veilig is? Wie garandeert me of die wallets niet stiekem voor derden toegankelijk zijn?
- Waar wordt die Gas-coin verhandeld?

• rednaz420
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 11-09 10:09
Guus Leeuwis schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 11:56:
- Wie kan mij precies uitleggen wat Neotogas precies is? Want op hun website www.neotogas.com kan ik geen antwoorden vinden.
- Als je Neo-coins bezit, verplaats je die naar hun desktop wallet en dan krijg je daar dividend in Gas-coins voor terug: correct?
- Hoe weet ik of die wallet wel veilig is? Wie garandeert me of die wallets niet stiekem voor derden toegankelijk zijn?
NEO zijn de aandelen, GAS is het dividend. Als je NEO hebt , krijg je dus GAS indien je deze in een eigen wallet hebt. GAS wordt net zoals Ether gebruikt, als transactiekost bij het maken van een smart contract.
Wallets zijn opensource software en met een wachtwoord niet voor derden toegankelijk.
Gas wordt momentel verhandeld op Binance.
Andere markets kan je hier vinden: https://coinmarketcap.com/assets/gas/#markets
Google is je vriend.

[ Voor 4% gewijzigd door rednaz420 op 17-08-2017 12:02 ]

• Orangelights23
Guus Leeuwis schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 11:56:
1) Neotogas is een website waar je je dividend kunt bekijken.
2) Correct. Binance keert als enige beurs ook Gas uit, die ontvang je daar op je wallet.
3) Gas coins zijn de transaction fees voor het Neo netwerk. Wanneer ik BTC naar jou stuur (of jij naar mij, mag natuurlijk ook :)), moeten daar transaction fees voor betaald worden. Omdat Neo wil dat haar transacties laagdrempelig blijven (en te voorkomen dat je €5,- per transactie moet betalen bijvoorbeeld), keren ze gratis Gas uit.
4) Binance en twee Chinese exchanges.

• robnieuw
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22-09 11:21
ik zit even te kijken op NeoTogas.com om te kijken of ik Gas kan krijgen. Daar is een optie om te kijken hoeveel Neo ik heb door mijn publieke adres op te geven. Als ik het adres wat ik heb bij Bittrex.com opgeef krijg ik te zien 0 Neo en 0 gas. Doe ik iets verkeerd of is mijn Bittrex adres geen public adres? Ik heb geen idee wie wel? en kan jij het uitleggen.

Bijvoorbaad dank

• krijn1985
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20:48
robnieuw schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 12:36:
ik zit even te kijken op NeoTogas.com om te kijken of ik Gas kan krijgen. Daar is een optie om te kijken hoeveel Neo ik heb door mijn publieke adres op te geven. Als ik het adres wat ik heb bij Bittrex.com opgeef krijg ik te zien 0 Neo en 0 gas. Doe ik iets verkeerd of is mijn Bittrex adres geen public adres? Ik heb geen idee wie wel? en kan jij het uitleggen.

Bijvoorbaad dank
Nadat jij het naar jouw Bittrex adres hebt overgemaakt zal Bittrex het naar hun hot/cold wallet overmaken. Als je de transacties bekijkt voor dat adres zul je waarschijnlijk zien dat vrij snel nadat je het hebt overgemaakt naar Bittrex het weer overgemaakt wordt ergens anders heen.
Pagina: 1 ... 64 ... 111 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~[font=,24]ZERO TOLERANCE! LEES DIT EERST VOOR JE POST!~[/]
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.

Wat willen we hier niet zien?
  • Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.). Plaats die in Bitcoin (en overige cryptocurrencies) topic - deel 2
  • Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
  • Crypto en belasting. Hier offtopic, kan worden besproken in het bovengenoemde topic. Suggesties om te frauderen (zoals hiet niet netjes opgeven van je vermogen) worden niet gewaardeerd.
  • Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
  • Linkdrops. Begeleid links naar grote lappen tekst of video met een korte samenvatting (als die niet al gegeven is). Als jij iets interessant vindt om te delen, zeg er dan bij waarom je het interessant vindt.
  • Referrals. Ten overvloede, want dit staat ook in het algemene beleid van GoT.
  • Slowchat. Dit betreft dus óók reacties als "Bitcoin nu op $2800", "ETH daling is ingezet" , "To the moon!" en meer van zulks. Er is een speciaal Slack kanaal opgezet door de community waar veel van de hier actieve posters te vinden zijn: click
~[font=,16]Posts die hieraan voldoen worden vanaf nu zonder pardon en zonder notificatie verwijderd, sancties volgen bij herhaling.~[/]

Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om :).