yinx84 schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 17:13:
Zijn er hier mensen die geld in Iconomi hebben zitten? Daarmee bedoel ik niet de ICN munt, maar echt hun index (ICNX).
Mijn ouders hebben wel oren naar crypto maar als ik begin over private keys en wallets haken ze af. Volgens mij is dit wel ideaal voor ze. Leuk dashboardje erbij die de koers van hun investering weergeeft...
De ervaringen die ik op Reddit lees zijn over het algemeen positief.
Ik heb geen ICNX maar wel ICN en ben wel ingelezen op het platform. Zelf best wat knaken ingestoken omdat ik het een betrouwbaar concept en project vond, maar de payoff laat nog erg op zich wachten door koersmanipulatie. Juist na 1 aug had ik echt verwacht dat er weer geld in deze Alt zou stromen met een koersstijging tot gevolg, maar het tegendeel is gebleken

Duidelijk is dat er vrijwel altijd SELL en BUY walls staan van 10-20k coins maar onduidelijk is wie die plaatst. Een vermoeden is Iconomy zelf, mogelijk om de koers af te vlakken. Sowieso sta ik helaas wat onder water met ICN, maar heb wel vertrouwen in groei. HODLen dus...
Enfin, ICNX is inderdaad de index met 20 crypto's en voor een cryptoleek is dit natuurlijk een aardige manier om toch hierin te beleggen zonder allerlei ingewikkelde toestanden met wallets en exchanges etc. OOk met een gelijkmatiger koersverloop door nivellering van de verschillende coins.
Of dit 3% fee waard is moet je afwegen. Als je zelf tijd en moeite investeert om te handelen kun je je dit besparen en je eigen portfolio samenstellen, maar niet iedereen heeft daar zin in.