Klopt, het zegt echter niks over de huidige markt van nu. De focus ligt nu op BCC (BCH), het is wel belangrijk om nu de orders zeer strak in de gaten te houden ook al is dit niet te doen..
Buy wall blijft zeer sterk stijgen.
En let op, je kan je BCC al gewoon verkopen voor BTC, weinig tot geen mensen die daar interesses in lijken te hebben.
@
dannelini
Ik zou niet (uhmm nja ik wil niemand vertellen wat ze moeten doen!!) bij de eerste beste kleine daling (zoals uhh 45 minuten geleden voordat ik naar de winkel ging?) gaan dumpen. Momenteel zijn we hard bezig om de prijs beter te krijgen op bittrex, dit loopt vooralsnog goed. Buywall blijft stijgen en groter worden, af en toe een uitschieter (van ik weet niet wie.. iemand die het niet helemaal snapt haha) waardoor de prijs in % ineens fors stijgt, deze wordt opgekocht en prijs in % daalt weer.
Over het algemeen wordt de buy wall hoger en sterker.
Indien hier mensen op bittrex actief zijn -> BCC.. Ga niet te hoge buy orders neerzetten die ver boven de rest van de buy orders uitkomt. Ik wordt gek van mijn total balans... Indien je wilt kopen, plaats je buy order op dezelfde prijs als de hoogste buyorder (wellicht vind men dit teveel van het goede qua prijs per bcc.. Maar het maakt een sterkere buywall..)
Kans is groot dat je die order alsnog moet gaan annuleren om de buyprijs hoger te zetten.
[
Voor 50% gewijzigd door
LopendeVogel op 02-08-2017 14:15
]