[ZT] Cryptocurrencies - handel & koers #4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 47 ... 111 Laatste
Acties:
  • 940.839 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReynaertS
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 12-08-2022
Even langs de discussie over BCH-BTC.
Hoe kan het zo zijn dat de transacties zo duur zijn bij coinbase? Heb onlangs wat ethers gekocht en moest hiervoor 4.50 transactiekosten betalen, als ik ze weer wil verkopen moet ik deze prijs weer betalen. Ben dan in totaal rond de 9 euro kwijt aan alleen transactiekosten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waking_The_Dead
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 04-07-2024
ReynaertS schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 12:00:
Hoe kan het zo zijn dat de transacties zo duur zijn bij coinbase? Heb onlangs wat ethers gekocht en moest hiervoor 4.50 transactiekosten betalen, als ik ze weer wil verkopen moet ik deze prijs weer betalen. Ben dan in totaal rond de 9 euro kwijt aan alleen transactiekosten..
Dat is net hun business: geld verdienen aan transactiekosten.
Overigens vind ik minder dan 1,5% transactiekosten niet overdreven.

[ Voor 0% gewijzigd door Waking_The_Dead op 02-08-2017 12:09 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 25-09 22:46
ReynaertS schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 12:00:
Ik neem aan om de transactie sneller te laten verlopen (hun keuze dus).
Zouden ze minder fee rekenen dan wacht jij langer op de transactie (zie het als een spoed betaling wat hun doen).
Zo betaal je op bitonic ook wat meer fee maar de transacties gaan relatief snel bij hun (dan heb ik het over BTC).
Vervolgens zal het ook deels gecalculeerd zijn aan het x aantal ETH, hoe meer ETH hoe meer Fee (in euro's).
En dan uiteraard het deel winst voor hun, hoewel dat meestal anders wordt berekend (veelal geven ze je minder waar voor je geld, verschil is voor hun).
Dit laatste is meestal makkelijk te zien; bekijk de inkoop prijs, en vervolgens de verkoop prijs. Hier zit meestal een redelijk verschil in.

[ Voor 6% gewijzigd door LopendeVogel op 02-08-2017 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orangelights23
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 15:57
Na twee weken vakantie en nu van alles te lezen over het 'claimen' van je BCC, vind ik dat er veel is gebeurd in een korte tijdsperiode. Mijn coins staan op Poloniex om te handelen, ten tijde van de splitsing had ik geen BTC, niet op Poloniex en niet in een private wallet. Is er nu nog een mogelijkheid om BCC te claimen?

Het eerste wat ik kan bedenken is dat het niet mogelijk is. Mocht het wel mogelijk zijn, moet ik mijn altcoins verkopen voor BTC, deze naar een eigen wallet sturen die ook BCC ondersteunt en voila? Op internet met de vele 'BCC beginner guides' word ik niet echt wijzer...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Waking_The_Dead
  • Laatst online: 04-07-2024
Orangelights23 schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 12:12:
Na twee weken vakantie en nu van alles te lezen over het 'claimen' van je BCC, vind ik dat er veel is gebeurd in een korte tijdsperiode. Mijn coins staan op Poloniex om te handelen, ten tijde van de splitsing had ik geen BTC, niet op Poloniex en niet in een private wallet. Is er nu nog een mogelijkheid om BCC te claimen?

Het eerste wat ik kan bedenken is dat het niet mogelijk is. Mocht het wel mogelijk zijn, moet ik mijn altcoins verkopen voor BTC, deze naar een eigen wallet sturen die ook BCC ondersteunt en voila? Op internet met de vele 'BCC beginner guides' word ik niet echt wijzer...
Als je geen BTC had op het moment van de fork dan heb je ook geen BCC/BCH in de BCC-chain. En, zoals hierboven ergens reeds aangegeven, is 'claimen' niet echt de correcte term die hier van toepassing is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-08 19:58
Waking_The_Dead schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 12:14:
[...]

Als je geen BTC had op het moment van de fork dan heb je ook geen BCC/BCH in de BCC-chain. En, zoals hierboven ergens reeds aangegeven, is 'claimen' niet echt de correcte term die hier van toepassing is.
Inderdaad ik heb zelf opzettelijk al mijn posities gesloten voor de fork ik wil verder niets met met BCC te maken hebben.

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20:56
Ik heb mn bcc lekker verkocht. Volgensmij is er aardige koersmanipulatie aan de gang op dit moment en zal de prijs nog flink kunnen inkakken. Toch weer even 0.18 BTC erbij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BB-One
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 26-09 12:37
Even een discussie van een aantal dagen oprakelen... Voor de fork heb ik een groot deel van mijn bitcoins uitgeleend via poloniex, dat ging tegen leuke percentages (gemiddeld bij mij ongeveer 3% per dag). Mijn idee was dat deze leningen na de fork snel gesloten zouden worden (de lener had dan namelijk zijn recht op bitcoin cash gekregen en ik niet).
Tot op heden is er bij mij nog geen 1 positie gesloten :X En dat vind ik vreemd gezien de rentepercentages.

Kortom, ik hark nu nog steeds een gemiddelde van 3% per dag binnen en dat al gedurende een dag of 3-4 (binnen mijn portefeuille heb ik zelfs een positie van 4,8% _/-\o_ per dag).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeeesper
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 21-09 18:28
Bartske schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 12:24:
Ik heb mn bcc lekker verkocht. Volgensmij is er aardige koersmanipulatie aan de gang op dit moment en zal de prijs nog flink kunnen inkakken. Toch weer even 0.18 BTC erbij :)
Het lijkt inderdaad (TE) hard te gaan. Vermoed ook dat er een enorme val aan zit te komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hertog_Martin
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:43
Ik heb verkocht op 0.164
Is nu op 0.18 maar ik verwacht spoedig een crash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
  • Laatst online: 22:49
jeeesper schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 12:35:
[...]

Het lijkt inderdaad (TE) hard te gaan. Vermoed ook dat er een enorme val aan zit te komen.
Blij dat ik m'n BCH niet heb kunnen verkopen voor € 400 vanwege een outage op kraken. Zonet maar gechashed op € 425. Nog langer vasthouden durf ik niet aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:53
Ik zit vast in exodus, heb mijn bcc nog niet kunnen claimen. Tot die tijd wachten, fomo onderdrukken en hopen dat ik nog op tijd uit kan stappen.

Maar dat van die verwachte val, is toch allemaal speculatie. Kun je zelf wel roepen maar dat is alleen je zelf maar voor de gek houden en je zelf vertellen dat je er goed aan hebt gedaan uit te stappen op 0.16 sat >:)

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
loewie1984 schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 12:47:
Maar dat van die verwachte val, is toch allemaal speculatie. Kun je zelf wel roepen maar dat is alleen je zelf maar voor de gek houden en je zelf vertellen dat je er goed aan hebt gedaan uit te stappen op 0.16 sat >:)
Een paar minuutjes langer vasthouden zou mij nu al bijna € 400 hebben opgeleverd. 8)7

Damn, dat gaat hard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
Ik denk niet dat het een (gecoördineerde) pump & dump is. Die zijn over het algemeen voorbij voordat je het door hebt.

Beschouw het wel als een gegeven paard en laat het lekker staan. De munt bestaat nog geen 24 uur... wie weet waar hij over weken/maanden/jaren staat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
yinx84 schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 12:54:
Ik denk niet dat het een (gecoördineerde) pump & dump is. Die zijn over het algemeen voorbij voordat je het door hebt.

Beschouw het wel als een gegeven paard en laat het lekker staan. De munt bestaat nog geen 24 uur... wie weet waar hij over weken/maanden/jaren staat :P
Het is in mijn geval niet helemaal een gegeven paard, want heb gisteravond gewoon de gok gewaagd en 10 stuks gekocht (<€ 200). :+

Ik twijfel of ik met de winst die ik heb gepakt wat moet bijkopen voor de lange termijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrazendeKoe
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 01-09 12:58
sylvesterrr schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 12:57:
[...]

Het is in mijn geval niet helemaal een gegeven paard, want heb gisteravond gewoon de gok gewaagd en 10 stuks gekocht (<€ 200). :+

Ik twijfel of ik met de winst die ik heb gepakt wat moet bijkopen voor de lange termijn.
Zodra de handel op Bittrex opengaat is het maar de vraag wat er gebeurt, kan maar zo zijn dat het dan ineenstort. Op Bittrex is alle BCH nu nog locked namelijk.

Ik zou op den duur genoegen nemen met een bepaalde winst, zet een doel. Je hebt nu al ongeveer €3k winst? Ik zou je inleg er uit halen bijvoorbeeld.

EDIT: Ik bedenk me net... Wat gaat BTC wel niet doen zodra Segwit activeert en later het jaar 2 MB blocks? :o

[ Voor 19% gewijzigd door GrazendeKoe op 02-08-2017 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sando
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

Sando

Sandoichi

Als je terugdenkt aan alle keren dat je bent uitgestapt "voordat het te laat is", en de deuk in de tafel van hoeveel het een jaar later waard was, dan ben ik nog in dubio of zsm uitstappen wel een goed idee is.

De enige indicatie is kuddegedrag. Maar verder hebben ze toch wel een paar serieuze punten in hun visie.

Segwit2x is gedeeltelijk maar niet exclusief heilig.

Disclaimer: Ik ben niet voor het een of ander. Ik vind het wellicht iets minder clear-cut dan de algemene tendens hier.

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KraveN
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-09 16:23
Waking_The_Dead schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 12:14:
[...]

Stel je had wel BTC in een wallet van bijvoorbeeld exodus kun je het dan nog wel claimen ? Ik dacht dat ik de boot had gemist, maar wellicht zijn er toch nog mogelijkheden ?

Ik had persoonlijk ook niet verwacht dat BCC zo hoog zou stijgen. Ding staat inmiddels al op 680 euro :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJKroon
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 07-12-2024

DJKroon

Fikkiestoker

Ik heb gisteren getwijfelt of moest kopen, echter was toen de val van 200 naar 130 euro p/s BTH.
Maar dat is achteraf de koe in het gaatje bekijken.

Uiteindelijk 1 gekocht voor onder de 200, en gaat niet slecht.

Ik verwacht zelf gezien het order boek en de reactie van mensen die denken nieuwe bitcoin wat "beter" is, richting 7 a 800 te gaan en vermoedelijk zal hij dan wel crashen.
Maar misschien gaat ie nog wel door, je weet het niet :)

1530 wp SF @ SE2200 ZO en 765 wp @ Soladin 600 ZW PVOutput: http://pvoutput.org/intraday.jsp?id=52736&sid=47955

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R20141016
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 25-09 20:12
KraveN schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 13:01:
[...]

Stel je had wel BTC in een wallet van bijvoorbeeld exodus kun je het dan nog wel claimen ? Ik dacht dat ik de boot had gemist, maar wellicht zijn er toch nog mogelijkheden ?

Ik had persoonlijk ook niet verwacht dat BCC zo hoog zou stijgen. Ding staat inmiddels al op 680 euro :S
Volgens mijn Blockfolio app staat BCC nu op 342 euro. (HITBTC exchange).
Op welke exchange kijken jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
DJKroon schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 13:02:
Ik heb gisteren getwijfelt of moest kopen, echter was toen de val van 200 naar 130 euro p/s BTH.
Maar dat is achteraf de koe in het gaatje bekijken.

Uiteindelijk 1 gekocht voor onder de 200, en gaat niet slecht.

Ik verwacht zelf gezien het order boek en de reactie van mensen die denken nieuwe bitcoin wat "beter" is, richting 7 a 800 te gaan en vermoedelijk zal hij dan wel crashen.
Maar misschien gaat ie nog wel door, je weet het niet :)
Stijging op bittrex staat bijna op 10.000%, dit heb ik nog nooit gezien in al die jaren.
Mn waarde is ook abnormaal aan het stijgen. Verlof vandaag goedgekeurd om deze reden xd Nu snel naar de winkel en weer de volledige tijd naar bittrex.com :D (tot de vrouw thuis komt -,-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Laatst online: 22:53
rsmits007 schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 13:07:
[...]

https://bittrex.com/Market/Index?MarketName=BTC-BCC

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KraveN
  • Laatst online: 25-09 16:23
rsmits007 schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 13:07:
[...]

Bittrex middels blockfolio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
GrazendeKoe schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 13:00:
[...]

Zodra de handel op Bittrex opengaat is het maar de vraag wat er gebeurt, kan maar zo zijn dat het dan ineenstort. Op Bittrex is alle BCH nu nog locked namelijk.

Ik zou op den duur genoegen nemen met een bepaalde winst, zet een doel. Je hebt nu al ongeveer €3k winst? Ik zou je inleg er uit halen bijvoorbeeld.

EDIT: Ik bedenk me net... Wat gaat BTC wel niet doen zodra Segwit activeert en later het jaar 2 MB blocks? :o
Ik heb m'n BCH verkocht op € 425. ;( Dus ruim € 2000 winst gepakt. Vervolgens weer 4 stuks erbij gekocht op € 495. Als ik zo naar de koers kijk had ik wel meer mogen bijkopen. O-)

Ik heb een mooie zonnige vakantie verdiend. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Defector
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
https://twitter.com/krakenfx/status/892689436109971456

Kan nog wel een paar dagen duren voordat de BCH deposits open gaan op Kraken.

Tijd zat om "gevaarlijke" dingen te doen met je private keys @LopendeVogel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
sylvesterrr schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 13:15:
[...]

Ik heb m'n BCH verkocht op € 425. ;( Dus ruim € 2000 winst gepakt. Vervolgens weer 4 stuks erbij gekocht op € 495. Als ik zo naar de koers kijk had ik wel meer mogen bijkopen. O-)

Ik heb een mooie zonnige vakantie verdiend. :9
Nou ik vraag me af welke halve zool een dump fase gestart is op bittrex.. Net nu ik wil bijkopen, elke keer zodra ik hem op ask zet zakt die gigantisch.. Nu even snel naar de winkel en kijken wat er zo aan de hand is, ik koop nu even geen BCC bij (wacht even op het einde van deze dump, advies aan alle om het nu even zeer strak in de gaten te houden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zhou
  • Registratie: Mei 2017
  • Niet online
Mocht de BCH koers hoog aanhouden en de difficulty gaat afnemen dan hebben we een interessante scenario. De miners gaan gewoon aan het werk waar ze het meest op kunnen verdienen.

Wel jammer dat mijn vakantie aanstaande weekend begint. Gelukkig nog wel in Europa en roaming is toch "gratis". :)

GoodWe 3360Wp Zuid 35° | APS YC600 2x320W West | @fracverse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
LopendeVogel schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 13:16:
[...]

Nou ik vraag me af welke halve zool een dump fase gestart is op bittrex.. Net nu ik wil bijkopen, elke keer zodra ik hem op ask zet zakt die gigantisch.. Nu even snel naar de winkel en kijken wat er zo aan de hand is, ik koop nu even geen BCC bij (wacht even op het einde van deze dump, advies aan alle om het nu even zeer strak in de gaten te houden).
Op kraken is de koers inmiddels ook met € 150 gedaald. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tinusvolkel
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 23:51
sylvesterrr schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 13:22:
[...]

Idd... had alles (helaas maar 0.15 want ben pas net begonnen met crypto...) verkocht op 570 :)
Nu proberen weer laag in te kopen.

Strava | 8600 Wp zzo | 1600 Wp nnw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrazendeKoe
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 01-09 12:58
Ik heb net dit filmpje bekeken over shorten: YouTube: Bitcoin: short-selling tutorial.

Ik ben er helemaal niet in thuis hoor, maar ik vind het wel interessant. Vanaf ongeveer 12:30 t/m het einde van het filmpje laat ze een techniek zien om je short theorie kracht bij te zetten en achteraf lijkt haar 'voorspelling' te kloppen.

Nu kijk ik naar de datum van begin van de short (25 februari 2014) en de datum dat zij haar short zou sluiten (2 april 2014).

Is dit gangbaar, om een short zo lang te laten lopen?
LopendeVogel schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 13:08:
[...]

Stijging op bittrex staat bijna op 10.000%, dit heb ik nog nooit gezien in al die jaren.
Mn waarde is ook abnormaal aan het stijgen. Verlof vandaag goedgekeurd om deze reden xd Nu snel naar de winkel en weer de volledige tijd naar bittrex.com :D (tot de vrouw thuis komt -,-).
Dus ik begrijp dat je toch nog je BCH opgehaald hebt? Het woord 'claimen' mag ik blijkbaar niet meer gebruiken:D

En je zegt in je vorige post dat je goed de koers in de gaten moet houden van BCH als je nu aan het handelen bent. Hoe kun je dat in godsnaam in de gaten houden? Orderboek checken?

[ Voor 39% gewijzigd door GrazendeKoe op 02-08-2017 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
Tinusvolkel schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 13:25:
[...]

Idd... had alles (helaas maar 0.15 want ben pas net begonnen met crypto...) verkocht op 570 :)
Nu proberen weer laag in te kopen.
En we zijn weer bijna terug bij af (540). Als je het goed doet kan je met die koersschommelingen al aardig wat geld verdienen vandaag. :D

https://trade.kraken.com/kraken/bcheur/1m

Die 4 stuks die ik op € 495 heb gekocht heb ik zonet maar op € 550 verkocht. Ik houd het hierbij. :P

[ Voor 10% gewijzigd door Mawlana op 02-08-2017 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 00:15
Ligt het aan mij of is de kraken interface com-pleet van slag?

Ik zie prijzen voor BCH voorbijkomen van tussen de 549 en 600 euro. In de charts kom ik dit nergens tegen en mijn limit orders worden ook niet uitgevoerd. :?

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
sylvesterrr schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 13:22:
[...]

Nou ik ben terug, ik ga nu wat aan de buy orders proberen te doen op bittrex - bcc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimDJ
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:44
Zijn de BCH prijzen niet kunstmatig hoog vanwege beperkte aanbod. Je kan volgens mij nergens BCH depositten en bovendien duurt het ook wel even voordat je überhaupt een paar confirmaties hebt.

Freelance Drupal Developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthias87
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 26-08 10:30
LED-Maniak schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 13:44:

Ik zie prijzen voor BCH voorbijkomen van tussen de 549 en 600 euro. In de charts kom ik dit nergens tegen en mijn limit orders worden ook niet uitgevoerd. :?
Klopt. Ik zie ook constant dit soort uiteenlopende orders staan.

Ik vraag mij toch af waar die waarde van BCH vandaan komt? Hoe kan het dat dit niet ernorm daalt... Ik had verwacht dat iedereen massaal zou dumpen zodat ze er nog iets aan zouden verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
LED-Maniak schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 13:44:

Nee hoor, die prijzen kloppen wel. Het schommelt alleen heel hard.
LopendeVogel schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 13:45:
[...]

Nou ik ben terug, ik ga nu wat aan de buy orders proberen te doen op bittrex - bcc.
Wellicht dat ik ook een paar buy orders plaats als de koers weer is gedaald.

Jammer dat we niet kunnen margin traden met BCH op kraken. :+

[ Voor 30% gewijzigd door Mawlana op 02-08-2017 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CheapTweak
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 31-08 10:28
Welke miners gaan nu BCC/BCH ondersteunen?
Met de hoge prijs kan ik me voorstellen dat ze meer verdienen aan BCC/BCH dan BTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
sylvesterrr schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 13:46:
[...]

Nee hoor, die prijzen kloppen wel. Het schommelt alleen heel hard.
Die prijzen kunnen niet kloppen als ik sell limit orders tussen 540 en 575 heb staan en de charts deze getallen totaal niet weergeven. Zelfde voor buy orders.

Kan niet dat 5 orders niet worden uitgevoerd.

Als ik het zo zie dan lopen de prijzen op de interface enkele minuten achter.

[ Voor 18% gewijzigd door LED-Maniak op 02-08-2017 13:50 ]

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
GrazendeKoe schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 13:28:
Ik heb net dit filmpje bekeken over shorten: YouTube: Bitcoin: short-selling tutorial.

Ik ben er helemaal niet in thuis hoor, maar ik vind het wel interessant. Vanaf ongeveer 12:30 t/m het einde van het filmpje laat ze een techniek zien om je short theorie kracht bij te zetten en achteraf lijkt haar 'voorspelling' te kloppen.

Nu kijk ik naar de datum van begin van de short (25 februari 2014) en de datum dat zij haar short zou sluiten (2 april 2014).

Is dit gangbaar, om een short zo lang te laten lopen?

[...]

Dus ik begrijp dat je toch nog je BCH opgehaald hebt? Het woord 'claimen' mag ik blijkbaar niet meer gebruiken:D

En je zegt in je vorige post dat je goed de koers in de gaten moet houden van BCH als je nu aan het handelen bent. Hoe kun je dat in godsnaam in de gaten houden? Orderboek checken?
Kiek maar op bittrex, we zijn al ''bezig''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
TimDJ schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 13:46:
Zijn de BCH prijzen niet kunstmatig hoog vanwege beperkte aanbod. Je kan volgens mij nergens BCH depositten en bovendien duurt het ook wel even voordat je überhaupt een paar confirmaties hebt.
Deze prijzen zijn idd kunstmatig hoog door laag volume en niet houdbaar als straks de sluisdeuren opengaan op de exchanges.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tinusvolkel
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 23:51
sylvesterrr schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 13:31:
[...]

En we zijn weer bijna terug bij af (540). Als je het goed doet kan je met die koersschommelingen al aardig wat geld verdienen vandaag. :D

https://trade.kraken.com/kraken/bcheur/1m

Die 4 stuks die ik op € 495 heb gekocht heb ik zonet maar op € 550 verkocht. Ik houd het hierbij. :P
Ik ben er maar weer terug ingedoken :) we zien wel...

Strava | 8600 Wp zzo | 1600 Wp nnw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janpietertje89
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23:20
Er is nog geen enkele exchange waar ik BCC kan depositen ofwel? Heb alle grote exchanges wel gecheckt maar misschien zie ik een exotische over het hoofd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
Luuk schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 13:49:
[...]

Deze prijzen zijn idd kunstmatig hoog door laag volume en niet houdbaar als straks de sluisdeuren opengaan op de exchanges.
Deze prijzen moeten kunstmatig hoger gezet worden om minimaal op het level van bitcoin terecht te komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJKroon
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 07-12-2024

DJKroon

Fikkiestoker

LED-Maniak schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 13:47:
[...]

Die prijzen kunnen niet kloppen als ik sell limit orders tussen 540 en 575 heb staan en de charts deze getallen totaal niet weergeven. Zelfde voor buy orders.

Kan niet dat 5 orders niet worden uitgevoerd.
Zover ik er van begreep moet er wel een kooporder tegenover jouw verkooporder staan.
Als dat niet overeenkomt, of je staat achternin de rij met bv 100 BTH @ 550 verkooporder en mensen hebben 80 BTH @ 550 koop order staan, is de prijs wel behaald, echter plas je buiten de boot omdat je in de overige 20 BTH zit en dus niks verkoopt.

Het orderboek van Kraken is een rammelaar momenteel, erg dun bezaait dus vliegt lekker op en neer.
Wel zie je dat de prijs constanter hoger komt te liggen.

En opzich is BTH heel interresant om als geld te gaan gebruiken zover ik het begrijp (niet heel veel dus :P )
Snellere transacties, in de voetsporen van de "vader" en volgt naar mijn idee niet een alt/shitcoin weg om geld te verdienen.

1530 wp SF @ SE2200 ZO en 765 wp @ Soladin 600 ZW PVOutput: http://pvoutput.org/intraday.jsp?id=52736&sid=47955

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23-09 16:23

Tourniquet

Hiya, fellas!

Onder het FP-artikel nieuws: Bitcoin Cash ontstaat naast bitcoin na hard fork staan nu een aantal zeer lezenswaardige reacties (de +3's) over de politiek rond de fork.

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
DJKroon schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 13:54:
[...]

Zover ik er van begreep moet er wel een kooporder tegenover jouw verkooporder staan.
Als dat niet overeenkomt, of je staat achternin de rij met bv 100 BTH @ 550 verkooporder en mensen hebben 80 BTH @ 550 koop order staan, is de prijs wel behaald, echter plas je buiten de boot omdat je in de overige 20 BTH zit en dus niks verkoopt.
Het kan niet omdat ik een limit sell op 575 heb terwijl de prijs op 600 staat op de interface. Zelfde voor een buy op 521 die niet getikt wordt terwijl de prijs op 515 zou staan. Het klopt niet en zit een lag in van meerdere minuten.

Oftewel, hou de charts aan voordat je denkt rijk te zijn. :)

[ Voor 4% gewijzigd door LED-Maniak op 02-08-2017 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PieterK123
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23-01 17:08
Kent iemand toevallig een BCC wallet voor Mac (die op dezelfde computer kan worden geïnstalleerd als Electrum, zonder mijn Electrum wallet te overschrijven)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rammstein
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-09 19:10
Heeft het zin om BCC te kopen via Litebit? Gaat de BCC net zo hoog worden als de BTC? Of is het gewoon 1 grote bubbel die op knappen staat?
Janpietertje89 schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 14:02:
[...]

We hebben helaas geen glazen bol. De kans is echter groot dat de bubbel klapt op het moment dat exchanges BCC deposits activeren. Wat er vervolgens op de lange termijn gebeurd met BCC heb je echt een glazen bol nodig.
Ok dan blijf ik er maar van af en spring ik in als een eventuele bubble klapt.

Wat mij nog steeds interesseert is waar dit gratis geld vandaan komt. De marketcap van bitcoin is ongeveer met 7% gezakt, wat neer komt op 3,5 miljard dollar. Deel je dit door het aantal BCC dan zou dit neerkomen op ongeveer 220 dollar per BCC. Wordt er dan zoveel extra nu in die BCC gepompt vraag ik me dan nu af.

[ Voor 72% gewijzigd door Rammstein op 02-08-2017 14:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Janpietertje89
PieterK123 schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 13:56:
Kent iemand toevallig een BCC wallet voor Mac (die op dezelfde computer kan worden geïnstalleerd als Electrum, zonder mijn Electrum wallet te overschrijven)?
Het is toch wel belangrijk dat je je BTC in je electrum wallet eerst moved naar een andere wallet voordat je met BCC aan de slag gaat. Je hebt namelijk je private key nodig om in de BCC wallet te importeren, deze kan dus ook gebruikt worden om je BTC te stelen...

Een virtual machine is misschien je beste optie?
P.C.Simonis schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 14:00:
Heeft het zin om BCC te kopen via Litebit? Gaat de BCC net zo hoog worden als de BTC? Of is het gewoon 1 grote bubbel die op knappen staat?
We hebben helaas geen glazen bol. De kans is echter groot dat de bubbel klapt op het moment dat exchanges BCC deposits activeren. Wat er vervolgens op de lange termijn gebeurd met BCC heb je echt een glazen bol nodig.

[ Voor 28% gewijzigd door Janpietertje89 op 02-08-2017 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janpietertje89
-

[ Voor 100% gewijzigd door Janpietertje89 op 02-08-2017 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
Tourniquet schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 13:55:
Onder het FP-artikel nieuws: Bitcoin Cash ontstaat naast bitcoin na hard fork staan nu een aantal zeer lezenswaardige reacties (de +3's) over de politiek rond de fork.
Klopt, het zegt echter niks over de huidige markt van nu. De focus ligt nu op BCC (BCH), het is wel belangrijk om nu de orders zeer strak in de gaten te houden ook al is dit niet te doen..
Buy wall blijft zeer sterk stijgen.

En let op, je kan je BCC al gewoon verkopen voor BTC, weinig tot geen mensen die daar interesses in lijken te hebben.

@dannelini
Ik zou niet (uhmm nja ik wil niemand vertellen wat ze moeten doen!!) bij de eerste beste kleine daling (zoals uhh 45 minuten geleden voordat ik naar de winkel ging?) gaan dumpen. Momenteel zijn we hard bezig om de prijs beter te krijgen op bittrex, dit loopt vooralsnog goed. Buywall blijft stijgen en groter worden, af en toe een uitschieter (van ik weet niet wie.. iemand die het niet helemaal snapt haha) waardoor de prijs in % ineens fors stijgt, deze wordt opgekocht en prijs in % daalt weer.

Over het algemeen wordt de buy wall hoger en sterker.

Indien hier mensen op bittrex actief zijn -> BCC.. Ga niet te hoge buy orders neerzetten die ver boven de rest van de buy orders uitkomt. Ik wordt gek van mijn total balans... Indien je wilt kopen, plaats je buy order op dezelfde prijs als de hoogste buyorder (wellicht vind men dit teveel van het goede qua prijs per bcc.. Maar het maakt een sterkere buywall..)
Kans is groot dat je die order alsnog moet gaan annuleren om de buyprijs hoger te zetten.

[ Voor 50% gewijzigd door LopendeVogel op 02-08-2017 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannelini
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 04-06 10:38
Elke keer als ik denk: Nu dump ik mn BCC, dan stijgt hij 5 min weer nog verder door het dak. Grappig om te zien dat er zo'n sterke vraag naar is op het moment.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mawlana
dannelini schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 14:07:
Elke keer als ik denk: Nu dump ik mn BCC, dan stijgt hij 5 min weer nog verder door het dak. Grappig om te zien dat er zo'n sterke vraag naar is op het moment.
Precies. Het is te verleidelijk om toch even bij te kopen als de koers even is gezakt. Dan maar met € 30-40 winst per stuk verkopen. :z Is m'n vakantie toch ergens goed voor.

En ach, als de koers onverwacht onderuit gaat, shit happens. :P

Ik hoop dat men straks gaat dumpen, net zoals een uurtje geleden. :D

[ Voor 5% gewijzigd door Mawlana op 02-08-2017 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ritchie
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15:19
Ik heb nu wat BTC in een BitPay wallet. Moet ik deze nu eerst moven naar een Bitcoin Core wallet en dat dan weer overzetten naar de BitCoin ABC ?

- NAC Breda -

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dannelini
sylvesterrr schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 14:09:
[...]

Precies. Het is te verleidelijk om toch even bij te kopen als de koers even is gezakt. Dan maar met € 30-40 winst per stuk verkopen. :z Is m'n vakantie toch ergens goed voor.

En ach, als de koers onverwacht onderuit gaat, shit happens. :P

Ik hoop dat men straks gaat dumpen, net zoals een uurtje geleden. :D
Precies! Ik zit nu op ongeveer 25% winst op mijn inleg van vanochtend met wat daytrading. Leuk om tussendoor te doen op m'n werk. Duimen op de dump straks inderdaad! _/-\o_

@LopendeVogel Ik denk niet dat je de traders op Bittrex kan beïnvloeden door hier te posten. :9 Iedereen is gewoon hooked aan de percentuele stijgingen die zo prachtig worden afgebeeld. De prijs corrigeert vanzelf. Ik maak nu nog het liefste even gebruik van deze panieksituatie. Heerlijk!

[ Voor 19% gewijzigd door dannelini op 02-08-2017 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberJack
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 24-09 16:03
Ik ben nu een tijdje bezig met cryptocurrencies (kleinschalig) en ik zie inmiddels dat het bijhouden onbewust toch veel tijd kost. Nu heb ik begrepen dat er via de API's van o.a. Bittrex, Poloniex en Kraken ook gehandeld kan worden en ik ben nu aan het kijken naar de mogelijkheid om dit met een bot te doen.

Zijn er al goede stabiele (self-hosted) bots beschikbaar (waarbij je zelf de handel logica moet maken), of wordt dit handwerk en zal ik zelf iets in elkaar moeten zetten? Zelf maken hoeft geen probleem te zijn, maar dat kost gewoon veel tijd.

https://bottenberg.dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
CyberJack schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 14:26:
Ik ben nu een tijdje bezig met cryptocurrencies (kleinschalig) en ik zie inmiddels dat het bijhouden onbewust toch veel tijd kost. Nu heb ik begrepen dat er via de API's van o.a. Bittrex, Poloniex en Kraken ook gehandeld kan worden en ik ben nu aan het kijken naar de mogelijkheid om dit met een bot te doen.

Zijn er al goede stabiele (self-hosted) bots beschikbaar (waarbij je zelf de handel logica moet maken), of wordt dit handwerk en zal ik zelf iets in elkaar moeten zetten? Zelf maken hoeft geen probleem te zijn, maar dat kost gewoon veel tijd.
[ZT] Cryptocurrencies - handel & koers #4
Cryptocurrencies - handel & koers #3

Alsjeblieft.

[ Voor 5% gewijzigd door LED-Maniak op 02-08-2017 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boy
  • Laatst online: 26-09 06:27

Boy

www.byoscoop.nl

Op Bittrex is BCC 'under maintenance', en op Kraken krijg je geen 'generate address' knop...moeilijk handelen zo als ik m'n bch niet erop kan pleuren....

Naar de bioscoop? => gebruik de app op Byoscoop.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannelini
Boy schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 14:28:
Op Bittrex is BCC 'under maintenance', en op Kraken krijg je geen 'generate address' knop...moeilijk handelen zo als ik m'n bch niet erop kan pleuren....
Klopt, en hier hebben nog talloze andere mensen last van. Mochten de exchanges straks de deuren weer open zetten voor nieuwe BCC, zal de prijs weer onderuit gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LALA
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 23-08 15:10
P.C.Simonis schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 14:00:
[...]

Ok dan blijf ik er maar van af en spring ik in als een eventuele bubble klapt.

Wat mij nog steeds interesseert is waar dit gratis geld vandaan komt. De marketcap van bitcoin is ongeveer met 7% gezakt, wat neer komt op 3,5 miljard dollar. Deel je dit door het aantal BCC dan zou dit neerkomen op ongeveer 220 dollar per BCC. Wordt er dan zoveel extra nu in die BCC gepompt vraag ik me dan nu af.
op Litebit is tot nu toe sowieso nog niets beschikbaar geweest:

Onderhoud

Vanwege onderhoud op dit moment verkopen wij deze coin niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Niet online
Boy schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 14:28:
Op Bittrex krijg ik deze melding (sinds gisteren al)
Error Generating Address
There was an error generating your deposit address. Please try again. Error:CURRENCY_OFFLINE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisO
  • Laatst online: 26-09 09:26
Waar halen ze bij Kraken die "LAST" waarde vandaan? Er klopt helemaal niets van die waarde bij BCH/EUR.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Boy
  • Laatst online: 26-09 06:27

Boy

www.byoscoop.nl

dannelini schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 14:30:
[...]

Klopt, en hier hebben nog talloze andere mensen last van. Mochten de exchanges straks de deuren weer open zetten voor nieuwe BCC, zal de prijs weer onderuit gaan.
ja, op die manier heb ik geen klote aan m'n BCH xD dan snap ik wel dat het zo veel "waard" is nu...zal wss keihard onderuit gaan zodra ik het kan depositen

[ Voor 6% gewijzigd door Boy op 02-08-2017 14:35 ]

Naar de bioscoop? => gebruik de app op Byoscoop.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21:44

Ethirty

Who...me?

chrisO schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 14:33:
Waar halen ze bij Kraken die "LAST" waarde vandaan? Er klopt helemaal niets van die waarde bij BCH/EUR.
Klopt gewoon hier. Er zijn buy en sell orders op €594,50. Soms zit er alleen een kleine vertraging in het bijwerken van alle stats.

#team_UTC+1

An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 5 64GB  iPhone SE 128GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
Ethirty schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 14:35:
[...]

Klopt gewoon hier. Er zijn buy en sell orders op €594,50. Soms zit er alleen een kleine vertraging in het bijwerken van alle stats.
Klopt niet, zoals ik hierboven ook al heb aangegeven. De last prijs schiet nu naar 540 terwijl de charts 599 aangeven en mijn bids niet geraakt zijn. Soms klopt het, maar op de een of andere manier pak het ook elders zijn data vandaan die niet klopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
dannelini schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 14:18:
[...]

Precies! Ik zit nu op ongeveer 25% winst op mijn inleg van vanochtend met wat daytrading. Leuk om tussendoor te doen op m'n werk. Duimen op de dump straks inderdaad! _/-\o_

@LopendeVogel Ik denk niet dat je de traders op Bittrex kan beïnvloeden door hier te posten. :9 Iedereen is gewoon hooked aan de percentuele stijgingen die zo prachtig worden afgebeeld. De prijs corrigeert vanzelf. Ik maak nu nog het liefste even gebruik van deze panieksituatie. Heerlijk!
Ik beïnvloed de traders op bittrex hier totaal niet (ik gaf het advies om niet lullige bedragen als zeer hoge buy order neer te plaatsen niet meer niet minder) , ik heb gezegd waar ik mee bezig ben samen met een andere club. En dit had je kunnen zien indien je op bittrex zou zitten (aannamen dat je er niet zit anders zou je dit niet zeggen lijkt mij?).

Het is inderdaad, dat juist dankzij lullige hoge buy orders (van zeg 20 euro, die ver erbovenuit steekt) de % omhoog gaat (en fors), men denkt: JEEEJ, die lullige buy order is binnen 1 tel weg en de % daalt.
Mensen die met de % bezig zijn krijgen zo alleen maar een vaag beeld (niet speciaal, maar kan voor panic sellers zorgen).

[ Voor 20% gewijzigd door LopendeVogel op 02-08-2017 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

LED-Maniak schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 14:37:
[...]

Klopt niet, zoals ik hierboven ook al heb aangegeven. De last prijs schiet nu naar 540 terwijl de charts 599 aangeven en mijn bids niet geraakt zijn. Soms klopt het, maar op de een of andere manier pak het ook elders zijn data vandaan die niet klopt.
Mijn last prijs staat hier op 600. Misschien door het lage volume en market orders terwijl het bijwerken telkens een paar seconde duurt? Als je meerdere tabs open hebt zie ik regelmatig kleine verschillen.

[ Voor 6% gewijzigd door Ethirty op 02-08-2017 14:40 ]

#team_UTC+1

You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 5 64GB  iPhone SE 128GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je litebit mag geloven is de actuele verkoopwaarde €897,-.. Nogal een fors verschil met de bedragen die hier voorbij komen. Echter is daar wel al de gehele dag de wallet dicht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
Ethirty schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 14:40:
[...]

Mijn last prijs staat hier op 600. Misschien door het lage volume en market orders terwijl het bijwerken telkens een paar seconde duurt? Als je meerdere tabs open hebt zie ik regelmatig kleine verschillen.
Nee, dit gebeurt al zeker een uur. Er zijn geen trades, de charts laten het niet zien. 5 eerdere orders werden niet geraakt totdat de prijs in de charts daar was aangekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Niet online
Op Bittrex inmiddels ruim boven de 1200 dollar :') Gaat helemaal nergens meer over.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BB-One
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 26-09 12:37
Verwijderd schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 14:41:
Als je litebit mag geloven is de actuele verkoopwaarde €897,-.. Nogal een fors verschil met de bedragen die hier voorbij komen. Echter is daar wel al de gehele dag de wallet dicht
Op bittrex staat nu USD 1300....
Alleen op Bittrex zijn de tegoeden nog niet 'vrijgegeven'

[ Voor 8% gewijzigd door BB-One op 02-08-2017 14:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-09 07:21
maar daar (bittrex) kun je dus nog geen bitcoin cash heensturen om te verpatsen, correct?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

LED-Maniak schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 14:42:
[...]

Nee, dit gebeurt al zeker een uur. Er zijn geen trades, de charts laten het niet zien. 5 eerdere orders werden niet geraakt totdat de prijs in de charts daar was aangekomen.
Wat zijn dan de trades die ze zelf laten zien onder hun charts kopje (BCHEUR)?
14:43:49	sell	€645.0000	1.22513280
14:44:46	buy	€670.0000	11.81287154

[ Voor 4% gewijzigd door Ethirty op 02-08-2017 14:45 ]

#team_UTC+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hortz
  • Laatst online: 23:35
Bittrex geeft nog altijd het volgende weer:
BCC wallet is under maintenance

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein Edward
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-02-2024
Ik heb een kwartiertje terug alle verkegen BCH die ik had verkocht voor 0.2488 BTC op kraken.. Schiet nu nog harder door, maar ik vond het zo al prima :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
dannelini schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 14:18:
[...]

Ik verwacht dat het dumpen straks gaat beginnen gezien de sterke koersstijging. € 80 in een minuut of 2-3. 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zhou
  • Registratie: Mei 2017
  • Niet online
Wat een voordeel als je BTC had laten staan op de exchanges ipv elders. Handelen nu het nog kan! Zit helaas nog op het werk.

GoodWe 3360Wp Zuid 35° | APS YC600 2x320W West | @fracverse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 16:25

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Ondertussen mag ik VM's gaan draaien om een stukje software te compilen zodat ik hopelijk de private keys van de Bitcoin Android wallet kan brute-forcen... Maar goed, al krijg ik er een 10'tje van, is toch weer 5 dagen brood :+

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

kuusj98 schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 14:50:
Ondertussen mag ik VM's gaan draaien om een stukje software te compilen zodat ik hopelijk de private keys van de Bitcoin Android wallet kan brute-forcen... Maar goed, al krijg ik er een 10'tje van, is toch weer 5 dagen brood :+
Als dat zou werken heb je wel meer dan een paar dagen brood in handen. :P

#team_UTC+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een bekende van mij heeft nog BTC staan bij Blockchain.info. Op welke manier kan hij in aanmerking komen voor BCC, is dit uberhaubt mogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LALA
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 23-08 15:10
jammer dat de rest van de altcoins er als dooie mussen bij liggen, vrijwel niets wat zich aan de BCC optrekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

Ethirty schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 14:51:
[...]

Als dat zou werken heb je wel meer dan een paar dagen brood in handen. :P
Hihi ik hoop het, stond een halve BTC in gisteren om 14:40 of hoe laat was de snapshot... :+
Tot 2014 kon je de private keys gewoon exporteren, maar nu wordt er gebruik gemaakt van Bitcoinj's ProtoBuff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
Bij het future of bitcoin congres eind juni was het bitcoin cash plan aangekondigd. Craig Wright, die ons doet geloven dat hij satoshi is, was érg pro bitcoin cash. Ik denk dat hij en zijn aanhangers er wel wat centjes tegenaan gooien om de koers van bitcoin cash op te krikken, zodat het levensvatbaar wordt en niet als 'yet another altcoin' in elkaar klapt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krisp
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

Krisp

like.no.other

Het lijkt erop dat op de enige exchange die wel BCC deposits doet, de prijzen 2x zo laag liggen. Dat komt wsch door het hoge aanbod, maar omdat de andere exchanges zo snel stijgen willen een aantal de gok wel wagen om het later door te verkopen. Dat kan twee kanten opgaan:
- als er meer deposits beschikbaar komen, zakt de koers enorm in elkaar doordat het aanbod toeneemt;
- als er meer deposits beschikbaar komen, wordt de handel nog levendiger en gaat BCC pas echt lopen.

Ik zet in op het eerste en verkoop de zaak zsm. :)

Life is what happens to you, while you're busy making other plans (John Lennon)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
Krisp schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 14:55:
Het lijkt erop dat op de enige exchange die wel BCC deposits doet, de prijzen 2x zo laag liggen. Dat komt wsch door het hoge aanbod, maar omdat de andere exchanges zo snel stijgen willen een aantal de gok wel wagen om het later door te verkopen. Dat kan twee kanten opgaan:
- als er meer deposits beschikbaar komen, zakt de koers enorm in elkaar doordat het aanbod toeneemt;
- als er meer deposits beschikbaar komen, wordt de handel nog levendiger en gaat BCC pas echt lopen.

Misschien aardig om te melden welke exchange dat dan is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

Krisp schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 14:55:

Ik gok ook op het eerste, het is voor mij daarom ook een race tegen de klok geworden om die coins te krijgen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
LALA schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 14:52:
jammer dat de rest van de altcoins er als dooie mussen bij liggen, vrijwel niets wat zich aan de BCC optrekt
Omdat vele net als ik denk ik massaal de alt coins verkocht hebben voor BTC en die om hebben laten zetten naar BCC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cliffie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14:39

Cliffie

Trompetslet

BCC/BCH verkocht op Kraken tegen 0,285 BTC :) Waren er maar liefst 0,3 :D

17x DMEGC DM300-M156-60BK @ Enphase | 3300Wp Oost & 1800Wp West (Gouda)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Misschien een domme vraag, maar Kraken loopt achter qua prijs vs Bittrex. Is het idee dat Kraken nog verder omhoog gaat (omdat ze druk bezig zijn met verwerken)?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krisp
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

Krisp

like.no.other

kuusj98 schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 14:56:
[...]

Ik gok ook op het eerste, het is voor mij daarom ook een race tegen de klok geworden om die coins te krijgen :+
Ik heb een relatief lage fee gegeven en heb daar nu al spijt van. :X Geen mogelijkheid om te corrigeren helaas, alles is naar de exchange toe.

Life is what happens to you, while you're busy making other plans (John Lennon)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielson
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23:59
De BCC deposits op Kraken ook nog disabled...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannelini
BtM909 schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 15:07:
Misschien een domme vraag, maar Kraken loopt achter qua prijs vs Bittrex. Is het idee dat Kraken nog verder omhoog gaat (omdat ze druk bezig zijn met verwerken)?
Zou kunnen. Ik denk dat het meer ligt aan het aantal wat er beschikbaar is en de vraag naar deze coin. Dit is zo explosief dat er verschillende waardes gevormd worden bij de verschillende exchanges.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• webcrtor
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-09 17:03
Ik moet wel zeggen dat Bittrex hier als beste exchange uitkomt in heel deze situatie.

1) Ze hebben iedereen de BCC gegeven waar ze recht op hebben

2) Zelfs tijdens die enorme pieken in BCC, werden mijn limit orders zonder problemen uitgevoerd tegen de juiste prijs.

Ze hebben dan wel niet de gavanceerde orders zoals Kraken of Polo, maar de performantie van hun trade platform is tenminste wel toereikend, zelfs tijdens dit soort drukte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
webcrtor schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 15:13:
Ik moet wel zeggen dat Bittrex hier als beste exchange uitkomt in heel deze situatie.

1) Ze hebben iedereen de BCC gegeven waar ze recht op hebben

2) Zelfs tijdens die enorme pieken in BCC, werden mijn limit orders zonder problemen uitgevoerd tegen de juiste prijs.

Ze hebben dan wel niet de gavanceerde orders zoals Kraken of Polo, maar de performantie van hun trade platform is tenminste wel toereikend, zelfs tijdens dit soort drukte
Ik adviseer deze site ook al heel lang. Weinig sh*t coins die erop komen, altijd zeer snel (qua latency, zeer snelle site). Nooit inlog/offline issues gehad. Nooit iets vaags meegemaakt.

Op Poloniex zitten ontiegelijk veel sh*t coins en was toen der tijd voor mij te reden om er niet aan te beginnen (bitcointalk gedachten ofzo..).

@ iemand xd (kan de reactie zo even niet terugvinden)
Volgens mij kan je nu op www.hitbtc.com wel BCC plaatsen en eraf halen.. Net gecheckt en lijkt open te staan.

[ Voor 8% gewijzigd door LopendeVogel op 02-08-2017 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

Gaat lekker. Sell order voor BCH geraakt @ 669. Zowel BCH afgeschreven als EUR bijgeschreven maar toch staat de order op cancelled. :?

Of is dat misschien omdat de fee van de BCH is gehaald en ik niet de volle mep kon verkopen. Reden is out-of-funds dus dat klinkt op zich wel logisch.

Edit: nee dus, fee is gewoon in € afgeboekt. Nu dus 0.000064 BCH "spoorloos" :/

[ Voor 12% gewijzigd door Ethirty op 02-08-2017 15:29 ]

#team_UTC+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:57

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Kan ik BCH nu gewoon traden op een exchange naar BTC, zonder eerst mijn BTC naar een nieuwe wallet te sturen? Of moet ik dat verhaal eerst doen, om te voorkomen dat er iets mis gaat?

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

BeQuietAndDrive schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 15:21:
Kan ik BCH nu gewoon traden op een exchange naar BTC, zonder eerst mijn BTC naar een nieuwe wallet te sturen? Of moet ik dat verhaal eerst doen, om te voorkomen dat er iets mis gaat?
Als je BCH en/of BTC op een exchange hebt kan je gewoon traden. Als je BCH op een exchange wil krijgen moet je geduld hebben tot ze dat mogelijk maken.

#team_UTC+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
BeQuietAndDrive schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 15:21:
Op bittrex kan ik als ik wil mijn bcc verkopen voor btc (maar doe ik lekker niet :D ). Ik heb niks met wallets oid hoeven te doen?

Indien je eerst naar een exchange wil zou dit kunnen via www.hitbtc.com, daar is de ''wallet'' vrijgegeven om er BCC op te zetten of BCC eraf te halen.

Niet echt een site wat mijn ding is, maar t is mogelijk.

[ Voor 19% gewijzigd door LopendeVogel op 02-08-2017 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 26-09 08:05
Verwijderd schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 14:52:
Een bekende van mij heeft nog BTC staan bij Blockchain.info. Op welke manier kan hij in aanmerking komen voor BCC, is dit uberhaubt mogelijk?
Dit heb ik dus ook. Ik heb 2 BTC daar staan.
Vraag me af of en hoe ik dan aan die 2 BCH kan komen.

https://www.litebit.eu/nl/kopen/bitcoin-cash Hier lees ik dat ik die moet claimen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

beebie121 schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 15:25:
[...]

Dit heb ik dus ook. Ik heb 2 BTC daar staan.
Vraag me af of en hoe ik dan aan die 2 BCH kan komen.

https://www.litebit.eu/nl/kopen/bitcoin-cash Hier lees ik dat ik die moet claimen?
De eerste stap is uitvinden hoe je de private keys uit die wallet kan krijgen.

Pagina: 1 ... 47 ... 111 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~[font=,24]ZERO TOLERANCE! LEES DIT EERST VOOR JE POST!~[/]
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.

Wat willen we hier niet zien?
  • Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.). Plaats die in Bitcoin (en overige cryptocurrencies) topic - deel 2
  • Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
  • Crypto en belasting. Hier offtopic, kan worden besproken in het bovengenoemde topic. Suggesties om te frauderen (zoals hiet niet netjes opgeven van je vermogen) worden niet gewaardeerd.
  • Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
  • Linkdrops. Begeleid links naar grote lappen tekst of video met een korte samenvatting (als die niet al gegeven is). Als jij iets interessant vindt om te delen, zeg er dan bij waarom je het interessant vindt.
  • Referrals. Ten overvloede, want dit staat ook in het algemene beleid van GoT.
  • Slowchat. Dit betreft dus óók reacties als "Bitcoin nu op $2800", "ETH daling is ingezet" , "To the moon!" en meer van zulks. Er is een speciaal Slack kanaal opgezet door de community waar veel van de hier actieve posters te vinden zijn: click
~[font=,16]Posts die hieraan voldoen worden vanaf nu zonder pardon en zonder notificatie verwijderd, sancties volgen bij herhaling.~[/]

Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om :).