[ZT] Cryptocurrencies - handel & koers #4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 48 ... 111 Laatste
Acties:
  • 940.839 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LopendeVogel
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 25-09 22:46
beebie121 schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 15:25:
[...]

Dit heb ik dus ook. Ik heb 2 BTC daar staan.
Vraag me af of en hoe ik dan aan die 2 BCH kan komen.

https://www.litebit.eu/nl/kopen/bitcoin-cash Hier lees ik dat ik die moet claimen?
Even een paar pagina's terug gaan naar een bericht van @carebaer die legt het uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15:03
sylvesterrr schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 14:45:
[...]

Ik verwacht dat het dumpen straks gaat beginnen gezien de sterke koersstijging. € 80 in een minuut of 2-3. 8)7
Iets later dan verwacht, maar eens koersdaling van inmiddels € 50 in een paar minuten. Sla je slag zou ik zeggen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannelini
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 04-06 10:38
sylvesterrr schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 15:31:
[...]

Iets later dan verwacht, maar eens koersdaling van inmiddels € 50 in een paar minuten. Sla je slag zou ik zeggen. :)
Ik zat er helaas in 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
sylvesterrr schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 15:31:
[...]

Ha ja ik ben wel weer BCC aant kopen. Schommelt nog behoorlijk momenteel. BID/BUY wall ziet er sterk uit, zal nog een klein beetje verder dalen en dan zal die weer moeten stijgen.

He bij mij krijg ik de order books niet meer geladen bij bcc-btc.... hoe zit dit bij jullie?

[ Voor 10% gewijzigd door LopendeVogel op 02-08-2017 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
LopendeVogel schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 15:37:
[...]

Ha ja ik ben wel weer BCC aant kopen. Schommelt nog behoorlijk momenteel. BID/BUY wall ziet er sterk uit, zal nog een klein beetje verder dalen en dan zal die weer moeten stijgen.

He bij mij krijg ik de order books niet meer geladen bij bcc-btc.... hoe zit dit bij jullie?
Het dumpen gaat verder as we speak. In 4 minuten van 650 naar 581. :D

Dit is gewoon een feestje voor mensen met wat geld op de exchanges. :)

[ Voor 7% gewijzigd door Mawlana op 02-08-2017 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
sylvesterrr schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 15:42:
[...]

Het dumpen gaat verder as we speak. In 4 minuten van 650 naar 581. :D
Op bittrex is die een aantal minuten geleden op zijn dieptepunt geweest (tot zover dan), daar zit die weer bijna op de 1000 dollar.

Nu zie ik in de tab hierboven wel dat die redelijk springt tussen 0.34 en 0.35, net weer een piek naar 0.37btc per 1bcc

Laatste die ik gekocht had zat schijnbaar op 0.32 per stuk. Uiteraard zie je wel vaker dit soort ''kleine'' dumps, die houden we bijna niet tegen.. Meestal omdat er 1 of andere wolf wilt instappen voor een lagere prijs, die liggen (helaas) niet wakker van panic sellers..

Conclusie, lijn blijft flink stijgen, met her en der een dipje (leuk voor de instappers)..

En inderdaad, net uiteraard een gebakje voor nu (vrouw later, die mag lekker nog een uurtje werken) en een fles desperados erbij haha.
Kan helaas niet weg, op 2700 dollar stap ik er voor een weekje uit...

[ Voor 54% gewijzigd door LopendeVogel op 02-08-2017 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
LopendeVogel schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 15:43:
[...]

Op bittrex is die een aantal minuten geleden op zijn dieptepunt geweest (tot zover dan), daar zit die weer bijna op de 1000 dollar.

Nu zie ik in de tab hierboven wel dat die redelijk springt tussen 0.34 en 0.35, net weer een piek naar 0.37btc per 1bcc

Laatste die ik gekocht had zat schijnbaar op 0.32 per stuk. Uiteraard zie je wel vaker dit soort ''kleine'' dumps, die houden we bijna niet tegen.. Meestal omdat er 1 of andere wolf wilt instappen voor een lagere prijs, die liggen (helaas) niet wakker van panic sellers..

Conclusie, lijn blijft flink stijgen, met her en der een dipje (leuk voor de instappers)..

En inderdaad, net uiteraard een gebakje voor nu (vrouw later, die mag lekker nog een uurtje werken) en een fles desperados erbij haha.
Kan helaas niet weg, op 2700 dollar stap ik er voor een weekje uit...
Op kraken heb ik net wat bijgekocht op 577 in de veronderstelling dat dat het laagste punt zou zijn. Inmiddels 520 490. :') Het dumpen gaat verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannelini
sylvesterrr schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 15:50:
[...]

Op kraken heb ik net wat bijgekocht op 577 in de veronderstelling dat dat het laagste punt zou zijn. Inmiddels 520. :') Het dumpen gaat verder.
Het is leuk geweest denk ik. Ik stap er vanaf voor het moment. d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
sylvesterrr schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 15:50:
[...]

Op kraken heb ik net wat bijgekocht op 577 in de veronderstelling dat dat het laagste punt zou zijn. Inmiddels 520. :') Het dumpen gaat verder.
Moa laat lekker gaan zo! Vergelijk de prijs maar eens met vanochtend :O
Genoeg mensen die er blij mee zijn en voor deze prijs kunnen instappen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
LopendeVogel schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 15:51:
[...]

Moa laat lekker gaan zo! Vergelijk de prijs maar eens met vanochtend :O
Genoeg mensen die er blij mee zijn en voor deze prijs kunnen instappen..
Yep, mensen stappen al langzaam maar zeker in zie ik. Koers gaat weer hard omhoog.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ethirty
  • Registratie: September 2007
  • Nu online

Ethirty

Who...me?

dannelini schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 15:51:
[...]

Het is leuk geweest denk ik. Ik stap er vanaf voor het moment. d:)b
Ik was eindelijk eens op tijd @ €669. Eerste echte winst in lange tijd. Het gaat nu hard.

De rest hodl ik nog steeds omdat de koers alsmaar net onder de aankoopkoers blijft hangen en verkoop dus alleen maar verlies zou opleveren.

#team_UTC+1

An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 5 64GB  iPhone SE 128GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
sylvesterrr schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 15:53:
[...]

Yep, mensen stappen al langzaam maar zeker in zie ik. Koers gaat weer hard omhoog.
Jep xd panic sellers zullen misschien balen (ligt eraan wanneer ze ingestapt zijn).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
sjukke schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 18:51:
Ik heb verkocht op kraken voor 150 euro elk, 5 stuks. Uiteindelijk niet de beste deal.. had verwacht dat ie sneller zou droppen. Ach gratis geld :-)
Dit moet toch wel even balen zijn vandaag.. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
Luuk schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 16:00:
[...]

Dit moet toch wel even balen zijn vandaag.. :o
Haha ja sorry maar ik blijf het wel geinig vinden (zolang hij een winst heeft is het niet erg natuurlijk!, hopelijk heeft hij ook wel iets van winst!).

Ik snap niet waarom je nu al zou verkopen xd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15:17
Bedankt voor het geld, laten we maar zeggen. :)

Ik verwacht eerder dat deze dumps zijn van mensen die hun BCH kwijt willen. Het wordt weer snel terug gekocht.

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
LopendeVogel schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 15:55:
[...]

Jep xd panic sellers zullen misschien balen (ligt eraan wanneer ze ingestapt zijn).
Als de koers weer rond de 600 zit stap ik volledig uit. Ditmaal meen ik het ook. Het is wel leuk geweest. :+ Dan heb ik winst met de BCH die ik op 577 heb gekocht, plus de BCH die ik tijdens de latere dump op 480 heb gekocht. _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjukke
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03-05-2023
LopendeVogel schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 16:02:
[...]

Haha ja sorry maar ik blijf het wel geinig vinden (zolang hij een winst heeft is het niet erg natuurlijk!, hopelijk heeft hij ook wel iets van winst!).

Ik snap niet waarom je nu al zou verkopen xd
Het is zeker balen lol. Ik probeer maar niet naar die koers te kijken nu. Mijn inschatting was dat iedereen die coins direct zou dumpen.

Zat vandaag nog te denken om in te stappen maar laat dit maar aan me voorbij gaan.

Kan niet wachten tot het als een kaarthuis in elkaar stort :+

[ Voor 5% gewijzigd door sjukke op 02-08-2017 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty
  • Nu online

Ethirty

Who...me?

sylvesterrr schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 16:05:
[...]

Als de koers weer rond de 600 zit stap ik volledig uit. Ditmaal meen ik het ook. Het is wel leuk geweest. :+ Dan heb ik winst met de BCH die ik op 577 heb gekocht, plus de BCH die ik tijdens de latere dump op 480 heb gekocht. _/-\o_
Ik hoop het voor je. Voor zover de Kraken cijfers kloppen zit hij nu <500

#team_UTC+1

You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 5 64GB  iPhone SE 128GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
Ethirty schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 16:11:
[...]

Die cijfers kloppen helaas. :-( Er wordt weer flink gedumpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
sjukke schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 16:06:
[...]

Het is zeker balen lol. Ik probeer maar niet naar die koers te kijken nu. Mijn inschatting was dat iedereen die coins direct zou dumpen.

Zat vandaag nog te denken om in te stappen maar laat dit maar aan me voorbij gaan.

Kan niet wachten tot het als een kaarthuis in elkaar stort :+
Moa ik denk niet dat het zomaar als een kaarthuis in elkaar kan storten. Daarvoor is de stijgende lijn veel te sterk. Ik snap natuurlijk wel dat je wilt dat het instort omdat je schijnbaar niet ingestapt bent toen de prijs zeer laag was.
Ik ben nog altijd bcc aan het kopen en dat doe ik niet omdat het over 10 minuten instort (dit zal niet gebeuren).

@sylvesterrr daar moet je je momenteel niet op blindstaren. Waar stond de prijs gisteren op? Waar staat die nu op? Dat geeft toch wel een indicatie dat je niet naar deze per minuten - per uur prijzen moet kijken.

Genoeg redenen om de prijs eerst eens op het niveau van BTC te krijgen.

[ Voor 16% gewijzigd door LopendeVogel op 02-08-2017 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
LopendeVogel schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 16:13:
[...]

Moa ik denk niet dat het zomaar als een kaarthuis in elkaar kan storten. Daarvoor is de stijgende lijn veel te sterk. Ik snap natuurlijk wel dat je wilt dat het instort omdat je schijnbaar niet ingestapt bent toen de prijs zeer laag was.
Ik ben nog altijd bcc aan het kopen en dat doe ik niet omdat het over 10 minuten instort (dit zal niet gebeuren).
Als men straks al die BCH kan verkopen (gratis geld), dan gaat de koers waarschijnlijk hard omlaag is mijn verwachting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
sylvesterrr schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 16:14:
[...]

Als men straks al die BCH kan verkopen (gratis geld), dan gaat de koers waarschijnlijk hard omlaag is mijn verwachting.
Je kan BCH/BCC allang verkopen. Al sinds vanochtend. Maar schijnbaar wilt men dat niet, wel is men juist flink gaan kopen.
Kan je nagaan, dit is pas het westen wat bezig is (en een Chinees op koffie), wacht maar totdat de Oosterse mensen wakker worden (die zorgen normaal pas voor de grootste stijgingen).

[ Voor 29% gewijzigd door LopendeVogel op 02-08-2017 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hortz
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14:08
LopendeVogel schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 16:13:
[...]

Ik snap natuurlijk wel dat je wilt dat het instort omdat je schijnbaar niet ingestapt bent toen de prijs zeer laag was.
Alsof mensen elkaar hier niks gunnen? Rare aanname.
Ik ben niet op tijd ingestapt, dus laat het maar klappen! 8)7

Ik verwacht ook dat het nog gaat in elkaar gaat storten, maar dat is puur omdat de wallets op exchanges nog niet werken (je kan nog steeds niks naar de BCC wallet sturen op Bittrex)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty
  • Nu online

Ethirty

Who...me?

LopendeVogel schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 16:15:
[...]

Je kan BCH/BCC allang verkopen. Al sinds vanochtend. Maar schijnbaar wilt men dat niet, wel is men juist flink gaan kopen.
Maar over het algemeen alleen dat wat al op de exchanges stond. Er zit nog héél veel BCH te wachten om gestort te kunnen worden.

#team_UTC+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
[...]

Ik bedoelde meer de BCH die op dit moment nog niet op de exchanges gestort kunnen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand vandaag nog ingestap in the Stox token sale?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orangelights23
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 14:54
Ethirty schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 16:16:
[...]

Maar over het algemeen alleen dat wat al op de exchanges stond. Er zit nog héél veel BCH te wachten om gestort te kunnen worden.
Heel veel aanbod & lagere vraag =/= lage prijs. Ik zie niets in BCH, dat is even leuk voor de snelle mensen, maar een toekomst? Ik zie het er niet in.

Kraken is trouwens nog steeds enorm traag... Polo doet niet mee met BCH en BTC-e is onlangs gesloten. Elke dag is weer interessant in crypto wereld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
Ethirty schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 16:16:
[...]

Ah op die fiets, correct. Er zijn inderdaad genoeg mensen die wachten op deze eventuele verkopers om het op te kopen.

Ps. ik wil niks verdedigen, ik kan zo alles omzetten naar BTC met een zeer leuke winst, voor mij kan die nog wel veel verder zakken om nog altijd winst te hebben..

Prijs is weer flink aan het stijgen trouwens ;) Weer ruim over de 1000 dollar heen, klein dipje geweest (kan gebeuren, niks mis mee).

[ Voor 6% gewijzigd door LopendeVogel op 02-08-2017 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biersteker
  • Registratie: Juni 2009
  • Nu online
[...]

Kan je nagaan, dit is pas het westen wat bezig is (en een Chinees op koffie), wacht maar totdat de Oosterse mensen wakker worden (die zorgen normaal pas voor de grootste stijgingen).
Je kan alleen je BCC verkopen als je BTC op een exchange had staan. Iedereen die zijn bitcoin op een eigen wallet had staan, zal een transactie moeten maken. De meeste exchanges hanteren 20 confirmations. Sinds vanochtend 5:15 is er geen bitcoincash block meer gevonden en bestaan er nog maar 12 bitcoincash blokken. Dus niemand die bitcoins in eigen beheer had, heeft kunnen verkopen.

Originally, a hacker was someone who makes furniture with an axe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty
  • Nu online

Ethirty

Who...me?

Biersteker schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 16:20:
[...]

Je kan alleen je BCC verkopen als je BTC op een exchange had staan. Iedereen die zijn bitcoin op een eigen wallet had staan, zal een transactie moeten maken. De meeste exchanges hanteren 20 confirmations. Sinds vanochtend 5:15 is er geen bitcoincash block meer gevonden en bestaan er nog maar 12 bitcoincash blokken. Dus niemand die bitcoins in eigen beheer had, heeft kunnen verkopen.
Dat ook nog ja. Er komt straks echt ineens een vloedgolf aan BCH beschikbaar en ik vraag me sterk af of er zoveel vraag gaat zijn. Gezien de mining-power is de interesse nog niet heel hoog.

#team_UTC+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
Ethirty schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 16:22:
[...]

Dat ook nog ja. Er komt straks echt ineens een vloedgolf aan BCH beschikbaar en ik vraag me sterk af of er zoveel vraag gaat zijn. Gezien de mining-power is de interesse nog niet heel hoog.
Er staat een ontiegelijk grote buywall op bittrex (laat staan alle andere exchanges), die volgens mij allemaal aan het wachten zijn om ze te kopen (anders was die buywall er niet).

Er is echt ziekelijk veel vraag momenteel (nog nooit eerder gezien in de crypto historie). Mijn browser (of bittrex, ik denk bittrex) houd de order books niet eens bij haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Defector
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
LopendeVogel schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 16:24:
[...]

Er staat een ontiegelijk grote buywall op bittrex (laat staan alle andere exchanges), die volgens mij allemaal aan het wachten zijn om ze te kopen (anders was die buywall er niet).

Er is echt ziekelijk veel vraag momenteel (nog nooit eerder gezien in de crypto historie). Mijn browser (of bittrex, ik denk bittrex) houd de order books niet eens bij haha.
Ik heb het vermoeden dat deze buywalls en hoge prijzen komen door mensen die de prijs omhoog willen hebben voordat het echte dumpen begint. Dus wat je ook ziet bij kleinere alt coins pump en dump. Dus eerst de prijs omhoog stuwen en zorgen dat andere mensen meegaan. En dan massaal dumpen voordat het grote gross het doorheeft en blijft zitten met de dure coins.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mawlana
Ethirty schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 16:11:
[...]

Zonet op 585 uitgestapt. 8)

Even m'n vrienden bellen, ik trakteer op een etentje. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannelini
Defector schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 16:26:
[...]

Ik heb het vermoeden dat deze buywalls en hoge prijzen komen door mensen die de prijs omhoog willen hebben voordat het echte dumpen begint. Dus wat je ook ziet bij kleinere alt coins pump en dump. Dus eerst de prijs omhoog stuwen en zorgen dat andere mensen meegaan. En dan massaal dumpen voordat het grote gross het doorheeft en blijft zitten met de dure coins.
Precies! Je ziet op bittrex gewoon de coin 200 dollar omhoog gaan en weer crashen in 10 minuten. Bizar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
Defector schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 16:26:
[...]

Nee dat kan niet, niemand gaat 100 bitcoins op een plek zetten (en deze zitten er mooi tussen) indien die bcc over een uur niks meer waard zouden zijn. De vraag is veel te sterk momenteel. Net zijn kleine buy orders verwerkt (dat was duidelijk te zien aan de dip), toen kwam een grote buy order en die werd bij lange na niet vervuld mooier nog; de buy wall ging weer keihard omhoog.

@dannelini je was uitgestapt? Toen die net op het dieptepunt zat? Wel weer ondertussen ingestapt offf?

Vergeet daarnaast niet de gigantische groep aan miners die op bitcoin cash zitten..

[ Voor 9% gewijzigd door LopendeVogel op 02-08-2017 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
Echt heel jammer dat margin trading (nog) niet actief is voor BCH op Kraken. Ik had graag een paar keer short willen gaan (en daarna weer long), bij voorkeur met leverage. 8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15:33

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

YES, ik heb eindelijk mijn private key, maar wel nog in HEX, kijken hoe dat naar BASE58 moet :F

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty
  • Nu online

Ethirty

Who...me?

LopendeVogel schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 16:28:
[...]

Nee dat kan niet, niemand gaat 100 bitcoins op een plek zetten (en deze zitten er mooi tussen) indien die bcc over een uur niks meer waard zouden zijn. De vraag is veel te sterk momenteel. Net zijn kleine buy orders verwerkt (dat was duidelijk te zien aan de dip), toen kwam een grote buy order en die werd bij lange na niet vervuld mooier nog; de buy wall ging weer keihard omhoog.
Als je 10000 of meer bitcoins hebt kan je prima met 100 coins gokken op een prijsstijging. Hetzelfde als je dat soort bedragen in $ of € over hebt.
Vergeet daarnaast niet de gigantische groep aan miners die op bitcoin cash zitten..
Is dat waarom er zo weinig blocks gevonden worden? Van wat ik zo zie is het niet meer dan 5% van de BTC power.

#team_UTC+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
kuusj98 schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 16:31:
YES, ik heb eindelijk mijn private key, maar wel nog in HEX, kijken hoe dat naar BASE58 moet :F
Dmv kong-fu?

@Ethirty ik had het over 1 order op 1 bepaalde prijs, er zijn er nog veel meer. We hebben het over 10.000e bitcoins in buywalls. Niet over een totaal van 100btc in de buylist.

[ Voor 28% gewijzigd door LopendeVogel op 02-08-2017 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15:33

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Gelukkig niet :+ Er is een online tool voor, blijkbaar. Die wallet wordt daarna dus nooit meer gebruikt.

@Ethirty Jep, die dus :) Ik dacht dat het moeilijker zou zijn, gezien de vorige stappen.

[ Voor 15% gewijzigd door Kuusj op 02-08-2017 16:35 ]

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty
  • Nu online

Ethirty

Who...me?

kuusj98 schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 16:31:
http://lenschulwitz.com/base58

Op eigen risico. Vond dit met 3s Googlen.

#team_UTC+1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LopendeVogel
kuusj98 schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 16:34:
[...]

Gelukkig niet :+ Er is een online tool voor, blijkbaar. Die wallet wordt daarna dus nooit meer gebruikt.
Nja pas maar op kerel, problemen motte vur neet hubbe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• san.okk
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 16:17:
Iemand vandaag nog ingestap in the Stox token sale?
heb een beetje gekocht.. iets van 0.4 ETH. Wel vanaf anycoindirect.eu dus hoop dat het goed gaat..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ethirty
  • Nu online

Ethirty

Who...me?

LopendeVogel schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 16:34:
[...]

@Ethirty ik had het over 1 order op 1 bepaalde prijs, er zijn er nog veel meer. We hebben het over 10.000e bitcoins in buywalls. Niet over een totaal van 100btc in de buylist.
En hoe is dat anders dan bij elke andere crypto. Wat denk je dat de buy walls in 2011-2013 soms wel niet waren om de prijs zo omhoog te stuwen?

Soms denk ik wel eens dat mensen vergeten dat er 100.000'en bitcoins in omloop zijn die tegen extreem lage prijzen gekocht of gemined zijn. Dan is het heel makkelijk om die nu in te zetten om de prijs te beinvloeden.

#team_UTC+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
Ethirty schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 16:38:
[...]

En hoe is dat anders dan bij elke andere crypto. Wat denk je dat de buy walls in 2011-2013 soms wel niet waren om de prijs zo omhoog te stuwen?

Soms denk ik wel eens dat mensen vergeten dat er 100.000'en bitcoins in omloop zijn die tegen extreem lage prijzen gekocht of gemined zijn. Dan is het heel makkelijk om die nu in te zetten om de prijs te beinvloeden.
Ja, dus omdat ik vroeger bitcoins heel makkelijk heb kunnen minen heeft dat nu minder waarde? Nee de waarde momenteel van een bitcoin 5 jaar geleden is hetzelfde als een bitcoin van gisteren, oftewel: circa 2700 dollar.

Misschien is het wat makkelijker spelen, maar het besef van waarde is er wel degelijk.

Dit soort buy walls, in deze zeer korte tijd van deze grootte zijn we nog nooit eerder tegengekomen? Dat heeft niks met 2011-2013 te maken toen men bitcoins kocht met euro's/dollars of wat dan ook.

Ik vergeet echt helemaal niks (ja ik was redelijk laat met de fork maar wel op tijd)..

[ Voor 16% gewijzigd door LopendeVogel op 02-08-2017 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• opa_winfriet
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 23-08-2018
Ik blijf die vraag naar BCC echt heel apart vinden, meteen de #3 in marketcap....dit zou toch gewoon puur speculeren moeten zijn. Ik heb ze vanmorgen op Bittrex verkocht, helaas te vroeg want het had een stuk mooier kunnen zijn.

Maar zodra de sluizen open gaan kan ik me niet anders voorstellen dan dat de prijs echt helemaal in elkaar plompt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
Ethirty schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 16:38:
[...]

De tijd zal het leren. :) Ik denk dat ik wel een paar BCH zal kopen als de koers zakt wanneer al die andere BCH vrijkomt.
LopendeVogel schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 16:48:
[...]

Ja, dus omdat ik vroeger bitcoins heel makkelijk heb kunnen minen heeft dat nu minder waarde? Nee de waarde momenteel van een bitcoin 5 jaar geleden is hetzelfde als een bitcoin van gisteren, oftewel: circa 2700 dollar.

Misschien is het wat makkelijker spelen, maar het besef van waarde is er wel degelijk.
Nou ja, speculeren met goedkoop ingekochte bitcoins is mentaal gezien wel makkelijker dan met bitcoins die je op 2000-2500 euro hebt gekocht. Bij de eerste is de kans dat je je inleg kwijtraakt best klein.

[ Voor 34% gewijzigd door Mawlana op 02-08-2017 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mitchel
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
sylvesterrr schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 16:53:
[...]

De tijd zal het leren. :) Ik denk dat ik wel een paar BCH zal kopen als de koers zakt wanneer al die andere BCH vrijkomt.
Is er bekend wanneer de andere BCH vrij komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
opa_winfriet schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 16:51:
Ik blijf die vraag naar BCC echt heel apart vinden, meteen de #3 in marketcap....dit zou toch gewoon puur speculeren moeten zijn. Ik heb ze vanmorgen op Bittrex verkocht, helaas te vroeg want het had een stuk mooier kunnen zijn.

Maar zodra de sluizen open gaan kan ik me niet anders voorstellen dan dat de prijs echt helemaal in elkaar plompt.
Nummer 3 omdat er nog geen vrij verkeer mogelijk is.

De prijs zal wellicht instorten zodra deposits mogelijk zijn. Besef wel dat dit voor een grote speler een uitstekende kans is om goedkoop aan coins te komen om het vervolgens weer omhoog te duwen. Het is dus onmogelijk om te zeggen wat het "plan" is en wat er gaat gebeuren.

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
mitchel schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 16:53:
[...]

Is er bekend wanneer de andere BCH vrij komen?
24-48u vanaf de lock volgens mij.. Daarna wordt het helemaal feest :D

Ik verwacht dat ze dit vannacht gaan doen zodat de grote groep (Oosterse) kunnen inspringen.. Dat wordt dus vannacht flink wat redbull en koffie 0,0

@LED-Maniak Ja helaas lijken sommige mensen te denken dat dit gewoon om een zoveelste altcoin gaat, nee dit gaat om een keiharde fork met/van Bitcoin. Dit is niet een zoveelste ico/scam/flut alt coin waar er al 100e van zijn.
Uiteraard zal de tijd (maanden / jaren??) laten zien wie er de sterkste van de 2 is.. Maar daar is het na 1 dag nog veel en veeeeel te vroeg voor.

Laten we eerst maar van deze mooie stijging genieten (vooralsnog nog totaal geen reden om niet in te stappen voor zover ik het zie?!)

@sylvesterrr Ja inderdaad, de tijd zal het leren (maanden, misschien wel jaren alvorens er een ''winnaar'' komt, laat ze tot die tijd maar tegen elkaar vechten).
Ik weet totaal niet hoe dat is, ik ben nog altijd tot op de dag van vandaag een miner (al sinds de release periode van BTC, met mijn toenmalige i5 laptopje, goude tijden want niemand wist wat ze aan het doen waren, incl mijzelf) , ik heb nog nooit een euro vanaf mijn rekening overgemaakt naar sites als bitonic in ruil voor BTC.

[ Voor 60% gewijzigd door LopendeVogel op 02-08-2017 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-01-2021
Orangelights23 schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 16:19:
[...]

Heel veel aanbod & lagere vraag =/= lage prijs. Ik zie niets in BCH, dat is even leuk voor de snelle mensen, maar een toekomst? Ik zie het er niet in.

Kraken is trouwens nog steeds enorm traag... Polo doet niet mee met BCH en BTC-e is onlangs gesloten. Elke dag is weer interessant in crypto wereld!
Waarom niet?
Het zou toch juist toekomstvaster zijn en schaalbaarder?

Waarom is die hele fork er anders gekomen!?

Youtube: DashcamNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 25-09 21:51
dfrenner schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 16:56:
[...]

Waarom niet?

Lees de eerste comment van dit artikel eens: nieuws: Bitcoin Cash ontstaat naast bitcoin na hard fork

Zoals gewoonlijk in cryptoland wordt er weer flink gemanipuleerd etc. Dat is leuk als je er op kan meeliften, maar uiteindelijk belandt het meeste geld gewoon in de zakken van de grootste jongens. Hoop dat iedereen dit zich ook bedenkt hier.

[ Voor 21% gewijzigd door Bartske op 02-08-2017 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
dfrenner schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 16:56:
[...]

Waarom niet?

De koers is veel te hard gestegen in mijn optiek.

Overigens is de koers weer aardig gezakt op Kraken. Wel of niet bijkopen? O-) :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty
  • Nu online

Ethirty

Who...me?

LopendeVogel schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 16:48:
[...]

Ja, dus omdat ik vroeger bitcoins heel makkelijk heb kunnen minen heeft dat nu minder waarde? Nee de waarde van een bitcoin 5 jaar geleden is hetzelfde als een bitcoin van gisteren, oftewel: circa 2700 dollar.

Ja, je kan niet stellen dat iets dat je "gratis" hebt ontvangen en nu voor $2700 kan verkopen evenveel waard is. Vraag maar aan iedereen die ze voor minder dan $5 verkocht heeft.

Denk je echt dat iemand die 100mln heeft verdient met BTC wakker ligt van $2700, of een veelvoud daarvan?

De top 5 grootste wallets bevatten al meer dan 500.000 BTC, dat is bijna €1,2mld
http://bitcoinrichlist.com/top100

#team_UTC+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
LopendeVogel schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 16:55:
[...]

@sylvesterrr Ja inderdaad, de tijd zal het leren (maanden, misschien wel jaren alvorens er een ''winnaar'' komt, laat ze tot die tijd maar tegen elkaar vechten).
Ik weet totaal niet hoe dat is, ik ben nog altijd tot op de dag van vandaag een miner (al sinds de release periode van BTC, met mijn toenmalige i5 laptopje, goude tijden want niemand wist wat ze aan het doen waren, incl mijzelf) , ik heb nog nooit een euro vanaf mijn rekening overgemaakt naar sites als bitonic in ruil voor BTC.
Niet iedereen heeft bitcoins gemined. Ik ben bijvoorbeeld pas vorige maand begonnen met cryptocurrency. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PieterK123
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23-01 17:08
Op welke exchange verkoop je het snelste je BCH? Kraken of Bittrex?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
PieterK123 schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 17:05:
Waarschijnlijk bittrex. Kraken zal er vast weer uit liggen zodra het mogelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
? Naar BTC of?
Naar BTC is gewoon instant.. Ik wil ze ook wel van je overkopen xd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ethirty
  • Nu online

Ethirty

Who...me?

Op de exchange waar je ze hebt staan ;)

#team_UTC+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
Ethirty schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 17:07:
[...]

Op de exchange waar je ze hebt staan ;)
He flauw :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krisp
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

Krisp

like.no.other

Biersteker schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 16:20:
[...]

Dit is interessant, want hoe ontstaat er weer een nieuw blok? Ik dacht dat dit automatisch was? :) Zijn er te weinig transacties aangemeld?

[ Voor 3% gewijzigd door Krisp op 02-08-2017 17:11 ]

Life is what happens to you, while you're busy making other plans (John Lennon) - Ioniq 28kWh / 9,9kWP zonnepanelen (west) / Panasonic 9kW WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justianus
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 04-01 12:54
*knip* lees jezelf even in.

[ Voor 96% gewijzigd door Krisp op 02-08-2017 21:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Falcoo
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19-09 00:10
Krisp schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 17:10:
[...]

Dit is interessant, want hoe ontstaat er weer een nieuw blok? Ik dacht dat dit automatisch was? :) Zijn er te weinig transacties aangemeld?
Als de miners gaan minen op de Bitcoin Cash fork. :)

Hier kun je de blocks zien: https://cash.coin.dance/blocks

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Biersteker
  • Registratie: Juni 2009
  • Nu online
Krisp schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 17:10:
[...]

Blocken moeten gemined worden en boven een bepaalde difficulty zijn (proof of work). Omdat BitcoinCash begint met dezelfde difficulty als bitcoin, moet er minstens evenveel hashrate op bitcoincash staan om de 10 minuten bloktijd aan het houden. (Dit is nu niet het geval want het laatste block was 12 uur geleden)

Als die hashrate dramatisch minder is, dan moet de difficulty eerst naar beneden gaan. (Bitcoincash heeft wel een mechanisme voor , maar dat zit erg slecht in elkaar en is gameable door miners).

Originally, a hacker was someone who makes furniture with an axe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
Bartske schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 16:57:
[...]

Lees de eerste comment van dit artikel eens: nieuws: Bitcoin Cash ontstaat naast bitcoin na hard fork

Zoals gewoonlijk in cryptoland wordt er weer flink gemanipuleerd etc. Dat is leuk als je er op kan meeliften, maar uiteindelijk belandt het meeste geld gewoon in de zakken van de grootste jongens. Hoop dat iedereen dit zich ook bedenkt hier.
En beng!
Ethereum was/is ook veel en veel beter vergeleken de standaard Bitcoin.
Welke was en is populairder? Toch wel heel duidelijk Bitcoin, ondanks dat het systeem van Ethereum veel beter is/ zou moeten zijn.

Het gaat er niet om wat de individu ervan vind, maar wat de massa ervan vind. Bitcoin = massa, waarom niet ook Bitcoin Cash?
Laat deze 2 maar eens een paar maanden met elkaar vechten, dit is niet binnen 1 dag of 1 week bepaald.

Laten we ook maar niet beginnen over forks van Ethereum beginnen die nog beter dan Ethereum zou moeten zijn op technisch gebied, want die halen de top 50 in de coinmarketcap nog niet eens.

En inderdaad, zijn post bevat grotendeels feiten, niks aan toe te voegen.. Wat wilt de overheid, wat willen de grote bedrijven, wat wilt de massa? Daar moeten we nog achter komen. En hier draait het om denk ik zo (althans, hier draait het ondertussen al jaren om..)

Ja mensen willen vaak hun punt maken op technisch gebied, maar dat is niet altijd het gene wat bepaald. Was dit wel zo, dan stond er allang een andere coin op de nummer 1.

[ Voor 7% gewijzigd door LopendeVogel op 02-08-2017 17:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DJKroon
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 07-12-2024

DJKroon

Fikkiestoker

Gisteren 1 bth @ 200 gekocht.
Vanmiddag nog 0.5 bth @ 460 gekocht.
Maar nu werd het me toch te spannend, 1.5 bth verkocht @ 511.

Geen idee of er nog meer in zat maar ik had het gevoel dat we de top wel bereikt hadden.
Vanaf gisteren gezond zitten stressen, heb me porto iig verdubbeld.

Vorige slag was met Eos, gekocht op @ 1 en toen de top gemist van @ 4.
Daar heb ik wel van geleerd, uiteindelijk helaas op @2.5 verkocht.

Was wel een spannend dagje zo :P

1530 wp SF @ SE2200 ZO en 765 wp @ Soladin 600 ZW PVOutput: http://pvoutput.org/intraday.jsp?id=52736&sid=47955

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
DJKroon schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 17:27:
Gisteren 1 bth @ 200 gekocht.
Vanmiddag nog 0.5 bth @ 460 gekocht.
Maar nu werd het me toch te spannend, 1.5 bth verkocht @ 511.

Geen idee of er nog meer in zat maar ik had het gevoel dat we de top wel bereikt hadden.
Vanaf gisteren gezond zitten stressen, heb me porto iig verdubbeld.

Vorige slag was met Eos, gekocht op @ 1 en toen de top gemist van @ 4.
Daar heb ik wel van geleerd, uiteindelijk helaas op @2.5 verkocht.

Was wel een spannend dagje zo :P
En nu staat die op 925 dollar, achja. Die gaat nog wel even door met stijgen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJKroon
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 07-12-2024

DJKroon

Fikkiestoker

LopendeVogel schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 17:29:
[...]

En nu staat die op 925 dollar, achja. Die gaat nog wel even door met stijgen..
Bij kraken komt ie momenteel niet boven de 500 euro.
En ik ben nu blij met winst, je wordt anders te krenterig, althans dat had ik bij Eos.
Daar is nu ook niet heel veel meer van over na ATH.
Ik ben tevreden en wacht rustig op de volgende nieuwe coin op kraken.

En dollars zijn interresant aan de andere kant van de oceaan, niet in NL naar mijn mening

[ Voor 8% gewijzigd door DJKroon op 02-08-2017 17:36 ]

1530 wp SF @ SE2200 ZO en 765 wp @ Soladin 600 ZW PVOutput: http://pvoutput.org/intraday.jsp?id=52736&sid=47955

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zhou
  • Registratie: Mei 2017
  • Niet online
Het prijsverschil van BCC is nog steeds veel te hoog tussen Kraken (0.21) en Bittrex (0.33). Er zijn daar bij Bittrex genoeg traders die een hogere prijs bieden dan bij Kraken.

Ik had eigenlijk meer BTC naar Bittrex moeten sturen ipv naar Kraken net voor de fork (weer wat van geleerd). Ruim een uur geleden mijn BCC bij Bittrex verkocht voor 0.391 BTC. ;)

GoodWe 3360Wp Zuid 35° | APS YC600 2x320W West | @fracverse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mitchel
  • Niet online
Zhou schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 17:36:
Het prijsverschil van BCC is nog steeds veel te hoog tussen Kraken (0.21) en Bittrex (0.33). Er zijn daar bij Bittrex genoeg traders die een hogere prijs bieden dan bij Kraken.

Ik had eigenlijk meer BTC naar Bittrex moeten sturen ipv naar Kraken net voor de fork (weer wat van geleerd). Ruim een uur geleden mijn BCC bij Bittrex verkocht voor 0.391 BTC. ;)
Kun je bij Bittrex ook in euro handelen? Of handelen de mensen op GoT met BTC op Bittrex?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
DJKroon schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 17:33:
[...]

Bij kraken komt ie momenteel niet boven de 500 euro.
En ik ben nu blij met winst, je wordt anders te krenterig, althans dat had ik bij Eos.
Daar is nu ook niet heel veel meer van over na ATH.
Ik ben tevreden en wacht rustig op de volgende nieuwe coin op kraken.

En dollars zijn interresant aan de andere kant van de oceaan, niet in NL naar mijn mening
Nja de dollar staat gewoon aan BTC omgerekend. Ik kan je ook het BTC bedrag qua waarde geven dan kan je die omrekenen naar euro's.
0.33 BTC voor 1 BCC

Ja uiteraard! Je moet doen waar jij je prettig bij voelt, mijn ervaring is dat panic sellen (Dat zou het dan voor mij zijn, ik weet niet of dat bij jou van toepassing was) mij altijd hoofdpijn bezorgd heeft.
Toen BTC naar 70 euro ging heb ik flink verkocht (was een daling op dat moment), daarna nog met kleinere bedragen hetzelfde gedaan en dit doe ik nooit meer haha.

@mitchel ik doe alles met BTC, ik mine alt coins, die zet ik om naar BTC en in dit soort situaties koop ik dus BCC met de BTC.

Maar er zijn er volgens mij genoeg hier die alles/veel met euro's doen?

[ Voor 9% gewijzigd door LopendeVogel op 02-08-2017 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus waarom zou je niet BCC op Kraken kopen, naar Bittrex verplaatsen en daar verkopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mitchel
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 17:41:
Dus waarom zou je niet BCC op Kraken kopen, naar Bittrex verplaatsen en daar verkopen?
Omdat je dan met Dollars zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
BCC wallet is in ieder geval op Bittrex nog gelocked voor deposits en withdraws, kraken gebruik ik niet.
Daarnaast ga ik (of de gene tegen wie je het hebt haha) sowieso niks verkopen, wel ben ik nog altijd (al uren zo te zien ondertussen, bleh wat vliegt de tijd) aan het kopen.

Dan zou hij dus al ergens BTC moeten kopen, die naar Bittrex versturen en daar BCC kopen? Of is de prijs gewoon nog veel te laag op Kraken waardoor je ze beter daar kan inkopen?

[ Voor 27% gewijzigd door LopendeVogel op 02-08-2017 17:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
Om dezelfde reden waarom mensen, die de BCH niet op exchanges hebben staan, het niet kunnen storten. :+

BCH heeft de piek wel gehad. Ik ben blij dat ik bij de laatste dip niet heb bijgekocht om snel weer te verkopen. :)
Afbeeldingslocatie: https://s.skewl.net/w3fi7=m

[ Voor 26% gewijzigd door Mawlana op 02-08-2017 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23-09 16:23

Tourniquet

Hiya, fellas!

Falcoo schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 17:13:
[...]

Als de miners gaan minen op de Bitcoin Cash fork. :)

Hier kun je de blocks zien: https://cash.coin.dance/blocks
Het lijkt erop dat de miners die de blocks gisteravond de tekst "Genesis Block 269-273 Hennessy Road Wan Chai Hong Kong" meegaven nu gestopt zijn met BCH minen. Vond het al zo opmerkelijk dat er in zo'n hoog tempo blocks werden gevonden, waren er op een gegeven moment 4 in een uur. Zij moeten er flink wat rekenkracht op hebben gezet gisteren. Of het was puur toeval, dat kan ook.

Volgens mij wordt de difficulty nu pas aangepast (20% naar beneden) als de laatste 6 gevonden blocks totaal langer dan 12 uur hebben geduurd.

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anboni
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15:44
HitBTC accepteert (uiteraard) al wel BCH deposits, maar heeft 5 confirmations nodig. M'n testoverboeking van middernacht heeft er inmiddels al 4 _O-

En m'n tier 1/2 verification bij Kraken staat inmiddels al ruim 24 uur op 'Processing' :|

[ Voor 23% gewijzigd door anboni op 02-08-2017 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zhou
  • Niet online
mitchel schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 17:39:
[...]

Kun je bij Bittrex ook in euro handelen? Of handelen de mensen op GoT met BTC op Bittrex?
Bittrex ondersteunt geen euro, alleen maar crypto munten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
sylvesterrr schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 17:42:
[...]

Om dezelfde reden waarom mensen, die de BCH niet op exchanges hebben staan, het niet kunnen storten. :+

BCH heeft de piek wel gehad. Ik ben blij dat ik bij de laatste dip niet heb bijgekocht om snel weer te verkopen. :)
[afbeelding]
Bekijk de stijgende lijn (je grafiek gaat over enkele uren xd), het dieptepunt lijkt eerder bereikt te zijn (1-2 uur geleden volgens mij).

Wat je meestal ziet:
flinke stijging, kleine daling (dump, panic sellers en dat soort fratsen) en vervolgens een stijging die boven de voorgaande stijging komt (en die verwacht ik dus vannacht wanneer onze oosterburen wakker worden).
Tot zover lijkt dat aardig te gaan lukken/kloppen indien ik naar jouw grafiek kijk!

Ps. dit is geen glazen bol werk, gewoon redelijk standaard allemaal.

En ondertussen blijft Bitcoin (standaard) maar dalen :( bleh had gehoopt dat die ook nog wat omhoog zou gaan maar helaas..
Wel blij dat Bitcoin Cash het tot zover ontiegelijk goed doet.

[ Voor 35% gewijzigd door LopendeVogel op 02-08-2017 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty
  • Nu online

Ethirty

Who...me?

Tourniquet schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 17:47:
[...]

Het lijkt erop dat de miners die de blocks gisteravond de tekst "Genesis Block 269-273 Hennessy Road Wan Chai Hong Kong" meegaven nu gestopt zijn met BCH minen. Vond het al zo opmerkelijk dat er in zo'n hoog tempo blocks werden gevonden, waren er op een gegeven moment 4 in een uur. Zij moeten er flink wat rekenkracht op hebben gezet gisteren. Of het was puur toeval, dat kan ook.

Volgens mij wordt de difficulty nu pas aangepast (20% naar beneden) als de laatste 6 gevonden blocks totaal langer dan 12 uur hebben geduurd.
Resumé: 12 blocks in meer dan 24u, waarvan er maar 1 >1MB

Ik weet dat het nog erg vroeg is om een uitspraak te doen, maar het loopt niet over van de support.

#team_UTC+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zhou
  • Niet online
LopendeVogel schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 17:42:
[...]

BCC wallet is in ieder geval op Bittrex nog gelocked voor deposits en withdraws, kraken gebruik ik niet.
Daarnaast ga ik (of de gene tegen wie je het hebt haha) sowieso niks verkopen, wel ben ik nog altijd (al uren zo te zien ondertussen, bleh wat vliegt de tijd) aan het kopen.

Dan zou hij dus al ergens BTC moeten kopen, die naar Bittrex versturen en daar BCC kopen? Of is de prijs gewoon nog veel te laag op Kraken waardoor je ze beter daar kan inkopen?
Bij Kraken heb ik een verkooplimiet gezet, anders ga ik het niet verkopen. Rustig aan dus.

Als je wilt kopen moet je vooral bij Kraken zijn, het schilt de helft! Nu 0.18 vs 0.31 BTC per BCC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zhou
  • Niet online
Ethirty schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 17:55:
[...]

Resumé: 12 blocks in meer dan 24u, waarvan er maar 1 >1MB

Ik weet dat het nog erg vroeg is om een uitspraak te doen, maar het loopt niet over van de support.
Is het support of willen ze eerst de difficulty omlaag krijgen om het nog lucratiever te kunnen minen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
Zhou schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 17:59:
[...]

Bij Kraken heb ik een verkooplimiet gezet, anders ga ik het niet verkopen. Rustig aan dus.

Als je wilt kopen moet je vooral bij Kraken zijn, het schilt de helft! Nu 0.18 vs 0.31 BTC per BCC.
Moaa ik hou het even stil momenteel, ik wacht deze dump nog even af. Ik heb wel een kleine sell order op 0.5btc gezet (vrouw is thuis). Zo even afschakelen van deze vierkanten schermen voor me neus..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
LopendeVogel schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 17:52:
[...]

Bekijk de stijgende lijn (je grafiek gaat over enkele uren xd), het dieptepunt lijkt eerder bereikt te zijn (1-2 uur geleden volgens mij).

Wat je meestal ziet:
flinke stijging, kleine daling (dump, panic sellers en dat soort fratsen) en vervolgens een stijging die boven de voorgaande stijging komt (en die verwacht ik dus vannacht wanneer onze oosterburen wakker worden).
Tot zover lijkt dat aardig te gaan lukken/kloppen indien ik naar jouw grafiek kijk!

Ps. dit is geen glazen bol werk, gewoon redelijk standaard allemaal.
Ja, ik zie die stijgende lijn sinds vanochtend ook. Het dieptepunt was inderdaad enkele uren geleden, vlak voordat ik eruit ben gestapt. De stijging is m.i. te hard gestegen. Ik vertrouw het gewoon niet. :P

Maar je hebt wel een punt... Onze oosterburen worden wakker. Ik ben benieuwd naar wat dat gaat doen met de koers.

Anyway... Ik heb maar wat bijgekocht @ €380. Ik schiet wel een stop-loss order in om m'n inleg te beschermen.

*begint wel op een verslaving te lijken dit..*

[ Voor 7% gewijzigd door Mawlana op 02-08-2017 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
sylvesterrr schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 18:02:
[...]

Ja, ik zie die stijgende lijn sinds vanochtend ook. Het dieptepunt was inderdaad enkele uren geleden, vlak voordat ik eruit ben gestapt. De stijging is m.i. te hard gestegen. Ik vertrouw het gewoon niet. :P

Maar je hebt wel een punt... Onze oosterburen worden wakker. Ik ben benieuwd naar wat dat gaat doen met de koers.
Deze stijging was ook hard, misschien inderdaad TE.. Maar het moet gewoon zsm op hetzelfde bedrag als BTC zitten. Met de rit naar die prijs heb je altijd wat dumps tussendoor; mensen die bang worden, mensen die het goed genoeg vinden etc etc.
Ik zie op Bittrex ook mijn account balance (die nog maar voornamelijk uit bcc bestaat) dalen als een malen, en weer omhoog gaan en etc. Vrolijk wordt ik er wel van, en nu al dumpen? Nee dat is niet voor mij weggelegd, ik heb mezelf al vaker tegen dezelfde paal gestoten dan welke ezel dan ook door dat te doen.

Guys let erop, het lijkt alsof ze de prijzen gelijk aan het trekken zijn alvorens de locks op BCC/BCH eraf gaan bij Bittrex, Kraken etc! Zo verwacht ik (doe hier aub niks mee...) dat BCC op Kraken zal stijgen en BCC op Bittrex nog even kan dalen. Wanneer dit zga gelijk staat verwacht ik dat de wallet locks eraf gaan.

Hoe het er zo naar uit ziet zal dit komende nacht zijn (prijzen ~gelijk op verschillende exchanges + oosterburen = hopelijk feest).

[ Voor 18% gewijzigd door LopendeVogel op 02-08-2017 18:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PieterK123
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23-01 17:08
Zit helaas nog in verificatieproces van Kraken, hoop dat BCH koers nog wat gaat stijgen..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Falcoo
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19-09 00:10
Tourniquet schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 17:47:
[...]

Ik heb gelezen dat de miner(s) van die Genesis blocks gisteren het voor de fun deden. Ze zijn nu weer terug op Bitcoin. Die tekst is trouwens ook een adres in Hong Kong waar een hotel iets zit gevestigd. Dus volgens mij deden ze het onderandere om hun hotel te adverteren haha, want winst hebben ze er niet op gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty
  • Nu online

Ethirty

Who...me?

LopendeVogel schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 18:09:
[...]

Guys let erop, het lijkt alsof ze de prijzen gelijk aan het trekken zijn alvorens de locks op BCC/BCH eraf gaan bij Bittrex, Kraken etc! Zo verwacht ik (doe hier aub niks mee...) dat BCC op Kraken zal stijgen en BCC op Bittrex nog even kan dalen. Wanneer dit zga gelijk staat verwacht ik dat de wallet locks eraf gaan.

Hoe het er zo naar uit ziet zal dit komende nacht zijn (prijzen ~gelijk op verschillende exchanges + oosterburen = hopelijk feest).
Ik zie de afgelopen uren alleen maar daling op Kraken en met de sellwall gaat de prijs ook niet snel ineens weer omhoog, al weet je het nooit natuurlijk.

#team_UTC+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anboni
HitBTC heeft nu nog maar 2 confirms nodig voor BCH deposits. Mocht je dus snel uit je lokale wallet BCH willen gaan traden, zou het daar moeten kunnen (geen idee of er een catch is, anders dan dat zij er belang bij hebben dat BCH een succes wordt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bonez0r
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-01 12:43
Ethirty schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 22:29:

[...]

Dit is laatst ook al langs gekomen. Ze zijn honderden mensen aan het aannemen en trainen. Daarnaast wordt er hard gewerkt aan een volledig nieuw trading platform. Je schaalt een bedrijf niet zomaar op.
Het is alsof je post een paar maanden geleden geschreven is. Toen zeiden ze dat namelijk ook al. Maar hoe lang kan het duren om iemand te trainen voor een relatief simpele functie? En dat nieuwe platform is verschrikkelijk. Het werkt bij mij in elk geval steeds slechter in plaats van beter. Voorbeeld wat ik laatst had (met verzonnen prijs): de prijs van BTC is 2700 USD en ik wil een BTC verkopen. Dan gebruik ik een limit order die onder de prijs zit (vind ik veiliger dan een market order), bijvoorbeeld 2698. Mijn BTC zou dan meteen verkocht moeten worden, maar de order blijft gewoon staan, terwijl ik toch echt zie dat de hoogste buy order in her orderbook 2700 is. Na minutenlang wachten kijk ik eens op het oude platform en daar is de order gewoon closed! Ik switch weer naar de nieuwe UI en daar staat ie nog steeds open. Ik had al meerdere keren op sync geklikt, maar ook dat helpt niet. Bagger platform. Daarnaast bevat de oude UI ontzettend veel meer informatie en mogelijkheden dan de nieuwe (je kan bijvoorbeeld geen deposits/withdrawals doen). Dus hoe ze ooit alles over gaan zetten is me een raadsel.

There go the goddamn brownies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimz93
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 08:25
LopendeVogel schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 18:09:
[...]
Deze stijging was ook hard, misschien inderdaad TE.. Maar het moet gewoon zsm op hetzelfde bedrag als BTC zitten.
Waarom 'moet' BCC op hetzelfde niveau als BTC terecht komen volgens jou? :?

PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty
  • Nu online

Ethirty

Who...me?

Bonez0r schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 18:41:
[...]

Het is alsof je post een paar maanden geleden geschreven is. Toen zeiden ze dat namelijk ook al. Maar hoe lang kan het duren om iemand te trainen voor een relatief simpele functie? En dat nieuwe platform is verschrikkelijk. Het werkt bij mij in elk geval steeds slechter in plaats van beter. Voorbeeld: de prijs van BTC is 2700 USD en ik wil een BTC verkopen. Dan gebruik ik een limit order die onder de prijs zit (vind ik veiliger dan een market order), bijvoorbeeld 2698. Mijn BTC zou dan meteen verkocht moeten worden, maar de order blijft gewoon staan, terwijl ik toch echt zie dat de hoogste buy order in her orderbook 2700 is. Na minutenlang wachten kijk ik eens op het oude platform en daar is de order gewoon closed! Ik switch weer naar de nieuwe UI en daar staat ie nog steeds open. Ik had al meerdere keren op sync geklikt, maar ook dat helpt niet. Bagger platform. Daarnaast bevat de oude UI ontzettend veel meer informatie en mogelijkheden dan de nieuwe (je kan bijvoorbeeld geen deposits/withdrawals doen). Dus hoe ze ooit alles over gaan zetten is me een raadsel.
Ik geloof dat ze een paar 100 mensen zochten, kan het even niet terugvinden. En het zijn niet alleen 1e lijns medewerkers hè, het duurt even voor een team van ontwikkelaar thuis is in de huidige code voor ze nieuwe, betere code kunnen schrijven.

Ik zeg niet dat het ideaal is, maar het klinkt wel logisch. Iets betere communicatie zou al een stap in de goede richting zijn.

#team_UTC+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
jimz93 schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 18:44:
[...]

Waarom 'moet' BCC op hetzelfde niveau als BTC terecht komen volgens jou? :?
Ja het is inderdaad tussen haakjes uiteraard, simpelweg omdat dit de ''nieuwe'' bitcoin zou moeten zijn. Dat gaat niet lukken indien het geen waarde heeft wat erbij in de buurt komt. Het ''moet'' er zelfs overheen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zhou
  • Niet online
Bonez0r schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 18:41:
[...]

Het is alsof je post een paar maanden geleden geschreven is. Toen zeiden ze dat namelijk ook al. Maar hoe lang kan het duren om iemand te trainen voor een relatief simpele functie? En dat nieuwe platform is verschrikkelijk. Het werkt bij mij in elk geval steeds slechter in plaats van beter. Voorbeeld wat ik laatst had (met verzonnen prijs): de prijs van BTC is 2700 USD en ik wil een BTC verkopen. Dan gebruik ik een limit order die onder de prijs zit (vind ik veiliger dan een market order), bijvoorbeeld 2698. Mijn BTC zou dan meteen verkocht moeten worden, maar de order blijft gewoon staan, terwijl ik toch echt zie dat de hoogste buy order in her orderbook 2700 is. Na minutenlang wachten kijk ik eens op het oude platform en daar is de order gewoon closed! Ik switch weer naar de nieuwe UI en daar staat ie nog steeds open. Ik had al meerdere keren op sync geklikt, maar ook dat helpt niet. Bagger platform. Daarnaast bevat de oude UI ontzettend veel meer informatie en mogelijkheden dan de nieuwe (je kan bijvoorbeeld geen deposits/withdrawals doen). Dus hoe ze ooit alles over gaan zetten is me een raadsel.
Wat ze echt nodig hebben zijn een stel goeie programmeurs (trek de beurs maar open) dan heb je al die supportstaf niet echt meer nodig.

Bij Brittex werkt het bijna altijd (ook als het echt druk is). Het handelen bij Polo is zelfs nog beter vind ik, alleen het opnemen (withdraw) en wallets in stand houden is vaak slecht. Support is nul. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
LopendeVogel schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 18:50:
[...]

Ja het is inderdaad tussen haakjes uiteraard, simpelweg omdat dit de ''nieuwe'' bitcoin zou moeten zijn. Dat gaat niet lukken indien het geen waarde heeft wat erbij in de buurt komt. Het ''moet'' er zelfs overheen..
Het is technisch en als je naar de voordelen en nadelen kijkt eerder de oudere slechtere bitcoin dan de nieuwere en betere.

Edit: Qua prijs vind ik juist dat BTC hoger hoort te zijn dan BCH en dit moet ook zo blijven. Waarom zou een munt met iets van 1.2% van de rekenkracht meer waard moeten zijn ? Ik denk dat je het anders ziet dan de meeste mensen hier over welke van de 2 de betere munt is.

[ Voor 22% gewijzigd door PilatuS op 02-08-2017 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zhou
  • Niet online
Voor diegene die denken, ik ga nog wat BTC uitlenen bij Polo. De rente staat nu op 0.02%, minstens 150x minder dan net voor de fork. Niet echt de moeite.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
jpaarhuis schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 19:51:
[...]
Dus de komende paar dagen kunnen we vast een NXT increase gaan zien. Laten we het eens proberen...
NXT doet het niet slecht eh? <3
Hier aan .000036 gekocht
Afbeeldingslocatie: https://image.prntscr.com/image/cSr9zAlSQUSoYwH059bA_w.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anboni
Op HitBTC is de BTC/BCH rate in het afgelopen uur van ~0.15 naar 0.10 gedaald. Lijkt er inderdaad op dat mensen daar hun BCH uit zelfbeheerde wallets aan het dumpen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bonez0r
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-01 12:43
[...]

@dannelini je was uitgestapt? Toen die net op het dieptepunt zat? Wel weer ondertussen ingestapt offf?

Ik heb net een screenshot genomen:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/x6LzSXn.png
Bron

Waar is de enorme buy wall? In totaal staat er minder dan 1000 BTC aan buy orders. Dat stelt echt niks voor. Als ik nu kijk dan staat er omgerekend tot een prijs van 100 USD maar iets van 700 BTC aan buy orders. Dat zijn volumes die op een normale dag in BTC in een paar uur verhandeld worden. Als de exchanges deposits gaan toestaan dan is er uiteraard geen sprake meer van een "normale dag", dus dan kunnen de buy orders in het orderbook in minuten weggevaagd zijn.
[...]

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/cZqD9SP.png
Bron

Al een uur of elf stabiel rond de 70 petahash/s, ofwel 1.2% van de BTC hashrate die rond de 6000 petahash/s zit.

[ Voor 18% gewijzigd door Bonez0r op 02-08-2017 20:00 ]

There go the goddamn brownies.

Pagina: 1 ... 48 ... 111 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~[font=,24]ZERO TOLERANCE! LEES DIT EERST VOOR JE POST!~[/]
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.

Wat willen we hier niet zien?
  • Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.). Plaats die in Bitcoin (en overige cryptocurrencies) topic - deel 2
  • Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
  • Crypto en belasting. Hier offtopic, kan worden besproken in het bovengenoemde topic. Suggesties om te frauderen (zoals hiet niet netjes opgeven van je vermogen) worden niet gewaardeerd.
  • Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
  • Linkdrops. Begeleid links naar grote lappen tekst of video met een korte samenvatting (als die niet al gegeven is). Als jij iets interessant vindt om te delen, zeg er dan bij waarom je het interessant vindt.
  • Referrals. Ten overvloede, want dit staat ook in het algemene beleid van GoT.
  • Slowchat. Dit betreft dus óók reacties als "Bitcoin nu op $2800", "ETH daling is ingezet" , "To the moon!" en meer van zulks. Er is een speciaal Slack kanaal opgezet door de community waar veel van de hier actieve posters te vinden zijn: click
~[font=,16]Posts die hieraan voldoen worden vanaf nu zonder pardon en zonder notificatie verwijderd, sancties volgen bij herhaling.~[/]

Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om :).