[ZT] Cryptocurrencies - handel & koers #4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 33 ... 111 Laatste
Acties:
  • 940.752 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
yinx84 schreef op maandag 17 juli 2017 @ 08:40:
Alles weer herstellende gelukkig. Nu het 4x achter elkaar is voorgekomen ga ik tóch volgend weekend ook even uitstappen om zondag avond weer in te stappen. Zul je net zien dat het deze keer niet gebeurd...

Hoe meer ik er over lees, hoe meer ik er van overtuigd ben dat dit niet door het 1 augustus verhaal komt. Volgens mij is dit een groep grote jongens die de boel aan het manipuleren zijn...
Zo ging het +/- 6 weken geleden ook meerdere keren achter elkaar was ook lekker verdienen net als nu.
Alleen was er toen veel meer animo en nieuws waardoor we ATH gingen. Dat mis ik nu een beetje dus komende dagen hou ik het extra in de gaten, zal weinig slapen worden :P

Klopt volgens mij speelt manipulatie meer dan het 1 augustus verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13:39

icecreamfarmer

en het is

Alles weer herstellende gelukkig. Nu het 4x achter elkaar is voorgekomen ga ik tóch volgend weekend ook even uitstappen om zondag avond weer in te stappen. Zul je net zien dat het deze keer niet gebeurd...

Hoe meer ik er over lees, hoe meer ik er van overtuigd ben dat dit niet door het 1 augustus verhaal komt. Volgens mij is dit een groep grote jongens die de boel aan het manipuleren zijn...
Ik schrok mij de tievus de afgelopen week bijna €30k ingeleverd alle coins door het putje.
Mag hopen dat het na 1 augustus hersteld want dan wil ik cashen. Bij ander inzien had ik dat beter 2 weken geleden kunnen doen.

ik zie ik zie wat jij niet ziet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
spartacusNLD schreef op zondag 16 juli 2017 @ 00:16:
[...]

Telegram app installeren + onderstaande 2 links openen op telefoon:

1: https://t.me/cryptocalls

2: https://t.me/Cryptoboerderij

Medium:

https://medium.com/tag/blockchain

https://medium.com/tag/ethereum

enz.. veel te vinden op medium :Y)

en natuurlijk reddit:

https://www.reddit.com/r/CryptoCurrency/

Daarnaast wat mensen die ik volg op Linkedin die veel stuff posten mbt crypto

have fun! :) als iemand nog suggesties heeft.. let us know!
Ik volg nu Crypto Calls n.a.v. jouw post en die lijken wel zinnige dingen te roepen. Ik zie dat ze ook vragen beantwoorden van volgers, maar kan niet zo snel zien hoe ik een vraag kan submitten... zo te zien niet via Telegram. Jij enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

https://www.arcticsecrets.nl/

Is dit bedrijf legit of fake? Ik wil niet bestellen en vervolgens nooit meer iets horen, zou zonde zijn van 1-2k euro.

Zij zijn de enige die de Nvidia GTX1060 mining kaarten verkopen zo te zien. Zo een kaart is niet los verkrijgbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
Weet niet of dit toegestaan is in dit topic, maar wil even wat advies van iemand die ervaring heeft met het maken van advanced orders op Kraken. Volgens mij niet al te complex, maar een foutje maken kan duur uitpakken dus wil graag wat dubbelchecken :)

Stel dat ik m'n bitcoins (0,01 BTC for sake of voorbeeld) automatisch wil verkopen als de marktprijs met 5% zakt. Dat kun je met een Trailing Stop Sell order. Is het orderformulier dan op deze wijze correct ingevuld?

http://i.imgur.com/EqJy4wG.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirved
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09-09 14:09
Ik zit al een paar weken te broeden op een strategie voor rond 1 augustus. Een aantal theorieën:

Net voor 1 aug BTC/ETH aanschaffen omdat alle onrust overdreven blijkt en prijzen weer aantrekken. Op 1 augustus ben je eigenlijk al te laat voor de grootste stijgingen.

Wachten tot een paar weken na 1 aug. De invoer is niet vlotjes verlopen en er is tijdelijk nog onzekerheid op de markten. Prijzen dalen nog verder.

Vooralsnog doe ik niks tot 25 juli omdat het mij op dit moment veel te volatiel is en ik nog niet zeker ben of we wel de bodem gezien hebben. Of er moet voor 1 augustus toch al duidelijkheid ontstaan zijn over de afwikkeling van de fork maar ook hier is al een paar keer valse hoop over geweest.

[ Voor 25% gewijzigd door Mirved op 17-07-2017 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kristof1234
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 11-05 16:54
Iedereen wacht nu op @Rannasha wijze woorden? :D

Safe to buy now? Blijkbaar positief signaal van bitmain gekomen.

Ik begrijp het politieke web niet helemaal, maar het lijkt nu toch goed te komen?

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:15
yinx84 schreef op maandag 17 juli 2017 @ 09:50:
Weet niet of dit toegestaan is in dit topic, maar wil even wat advies van iemand die ervaring heeft met het maken van advanced orders op Kraken. Volgens mij niet al te complex, maar een foutje maken kan duur uitpakken dus wil graag wat dubbelchecken :)

Stel dat ik m'n bitcoins (0,01 BTC for sake of voorbeeld) automatisch wil verkopen als de marktprijs met 5% zakt. Dat kun je met een Trailing Stop Sell order. Is het orderformulier dan op deze wijze correct ingevuld?

http://i.imgur.com/EqJy4wG.png
Op zich wel. De trailing stop zal verkopen zodra de prijs 5% onder het hoogste punt sinds plaatsing van de order is gekomen. Dus als na plaatsing de prijs direct zakt, dan wordt verkocht met 5% verlies. Stijgt de prijs eerst nog even om vervolgens wat te dalen, dan pak je de lokale piek min 5%.

edit: Merk op dat de trailing stop standaard als market order wordt uitgevoerd. Dat betekent dat de prijs die je krijgt waarschijnlijk wat lager ligt dan de -5%. Als de boel hard onderuit gaat, dan kan het verschil redelijk oplopen. Je kunt overwegen om de trailing stop als een limit order te plaatsen, dan kun je een uiterste prijs / verschil instellen, maar dan kan het gebeuren dat de order niet uitgevoerd wordt als de prijs de limiet-prijs niet raakt.
kristof1234 schreef op maandag 17 juli 2017 @ 09:54:
Iedereen wacht nu op @Rannasha wijze woorden? :D
Na uitgebreide wiskundige analyse van koersgrafieken, het meest recente nieuws en de inhoud van de laatste 3 luiers van mijn jongste, is dit mijn prognose:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/RaAmzn5.gif?noredirect

[ Voor 15% gewijzigd door Rannasha op 17-07-2017 10:02 ]

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Laatst online: 13-09 22:11

spartacusNLD

This is Sparta!!

Rannasha schreef op maandag 17 juli 2017 @ 09:59:
[...]
Na uitgebreide wiskundige analyse van koersgrafieken, het meest recente nieuws en de inhoud van de laatste 3 luiers van mijn jongste, is dit mijn prognose:
[afbeelding]
Ik zie aan het einde een d:)b

buy buy buy :>

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kristof1234
Maar

"https://coin.dance/blocks Almost 90% Segwit2x"

"Bitman twitter update: https://twitter.com/BITMAINtech/status/886839997440995328 "

is toch extreem positief nieuws? Is het worst-case scenario nu vermeden, of wat kan er nog mis gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 14:51

Ethirty

Who...me?

OkkE schreef op maandag 17 juli 2017 @ 08:47:
[...]

Ik heb precies het zelfde idee. Het is nu al een aantal keer gebeurd dus er is zeker wel een patroon in te zien, maar grote kans dat het net komend weekend niet gaat gebeuren... toch ga ik alvast al mijn ETH naar een exchange sturen zodat ik snel actie kan ondernemen. :)
Ja, dat dacht ik vorige week dus ook, maar je moet goed opletten wat je koopt en tegen welke prijs. Over de laatste paar weken is het elke week toch weer wat lager.

#team_UTC+1

An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 5 64GB  iPhone SE 128GB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rannasha
kristof1234 schreef op maandag 17 juli 2017 @ 10:03:
Maar

"https://coin.dance/blocks Almost 90% Segwit2x"

"Bitman twitter update: https://twitter.com/BITMAINtech/status/886839997440995328 "

is toch extreem positief nieuws? Is het worst-case scenario nu vermeden, of wat kan er nog mis gaan?
Het is goed nieuws, maar het is niet heel schokkend nieuws. Het draaien van de SW2X software is de volgende stap in het proces. Dat Bitmain deze software gaat draaien betekent niet meer of minder dan dat ze zich (voorlopig) aan de New York Agreement houden. Als andere mining pools hetzelfde doen en men blijft braaf 2 weken lang de software draaien, dan zal SegWit activeren (zonder dat UASF nodig is).

edit:
https://www.xbt.eu/ is een goede website om de signallering te volgen zolang coin.dance BIP91 nog niet heeft toegevoegd.

BIP91 is de volgende stap in het activatie-proces van SegWit2X. Zodra 80%+ van de blocks BIP91 signalleren, zullen alle miners die deze software draaien alle blocks die geen SegWit signalleren automatisch droppen. De teller staat nu op 2%, maar de verwachting is dat men vandaag gaat beginnen met het uitrollen van de software en de streefdatum voor de uitrol is 21 juli.

[ Voor 24% gewijzigd door Rannasha op 17-07-2017 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maomanna
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 14-09 23:54
OkkE schreef op maandag 17 juli 2017 @ 08:47:
[...]

Ik heb precies het zelfde idee. Het is nu al een aantal keer gebeurd dus er is zeker wel een patroon in te zien, maar grote kans dat het net komend weekend niet gaat gebeuren... toch ga ik alvast al mijn ETH naar een exchange sturen zodat ik snel actie kan ondernemen. :)
dat probeerde ik vorige week ook, helaas fout gegaan en nu 1 eth kwijt.
Na 4 dagen geen reactie op mijn mails... Nog ff wachten.

Edit:

op welke exchange of tussenhandelaar kopen jullie stratis?

[ Voor 6% gewijzigd door maomanna op 17-07-2017 10:11 ]

https://pvoutput.org/intraday.jsp?id=102416&sid=90116

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• malinwa001
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 24-08 13:59
Is het niet doordat de prijs nu keldert dat de mining pools zich beter achter één standaard zetten die ruim ondersteund wordt ipv hun snelle winst te volgen maar in lagere koersen blijven hangen.

De neerwaartse push kan hun enkel sneller overtuigen is mijn bescheiden oordeel.
Zal wel de reden zijn dat ze dit nu gaan communiseren, anders is hun pool niet meer winstgevend 8)7

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:01
Rannasha schreef op maandag 17 juli 2017 @ 09:59:
[...]

[afbeelding]
Dat vind ik zo'n goed advies, dat heb ik overgenomen.

In mijn avatar :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Ik moet toegeven, ondanks 3 blogs en wat van die statistieken sites gelezen te hebben heb ik nog steeds niet helder in mijn hoofd wat nou de triggers zijn m.b.t. 21juli/1 augustus enz. Is er niet één duidelijk plaatje met een soort format van "if BIP123 >85% then" ... if <85% then ... ?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Saturnus schreef op maandag 17 juli 2017 @ 11:17:
Ik moet toegeven, ondanks 3 blogs en wat van die statistieken sites gelezen te hebben heb ik nog steeds niet helder in mijn hoofd wat nou de triggers zijn m.b.t. 21juli/1 augustus enz. Is er niet één duidelijk plaatje met een soort format van "if BIP123 >85% then" ... if <85% then ... ?
In onderstaande link staan een aantal scenario's uitgewerkt.
https://medium.com/@jimmy...-game-theory-9530336d953e

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rannasha
Saturnus schreef op maandag 17 juli 2017 @ 11:17:
Rannasha's Quiet Corner: Bitcoin op 1 augustus: UASF & SegWit2X - Wat, wannee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
Ernemmer schreef op maandag 17 juli 2017 @ 11:33:
[...]

In onderstaande link staan een aantal scenario's uitgewerkt.
Bedankt, ik zal ze lezen. Die van jou Rannasha voor de tweede keer.

Waar ik met mijn post in eerste instantie naar op zoek ben is een overzichtsplaatje waarin alle (of meeste) technische uitkomsten duidelijk weergegeven worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Iemand ervaring met withdrawals van aanzienlijke bedragen? Ik trade voornamelijk op GDAX, maar lees een hoop berichten over problemen met withdrawals bij Coinbase. Misschien beter om mijn coins naar Kraken over te hevelen om ze vervolgens daar uit te laten betalen?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• _ferry_
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Saturnus schreef op maandag 17 juli 2017 @ 11:50:
[...]

[...]

Bedankt, ik zal ze lezen. Die van jou Rannasha voor de tweede keer.

Waar ik met mijn post in eerste instantie naar op zoek ben is een overzichtsplaatje waarin alle (of meeste) technische uitkomsten duidelijk weergegeven worden.
Ik snap wat je bedoelt, en ik zat daar ook wel eens over te denken. Want er zijn een aantal paden/opties, en volgens mij ziet dat er ongeveer zo uit:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/wRFbAD37AJT95ZWOXDvDGh3o/full.png
Even snel in paint gemaakt, en ik mis vast nog wat aangezien ik geen expert ben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Welk hardware wallet gebruiken jullie? Ik wil ook een aanschaffen alleen kom in het Nederlandse markt niet ver.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rannasha
Verwijderd schreef op maandag 17 juli 2017 @ 12:32:
Welk hardware wallet gebruiken jullie? Ik wil ook een aanschaffen alleen kom in het Nederlandse markt niet ver.
Ik heb een Ledger Nano S, maar de beschikbaarheid van hardware wallets is de laatste tijd erg beperkt, gezien de sterk gestegen vraag. De producenten zijn kleine bedrijfjes die niet zo snel hun productie kunnen opschalen.

In ander nieuws: Antpool, de pool van hardware-fabrikant Bitmain en de Bixin pool zijn beiden begonnen met het minen van BIP91 / bit 4 blocks. Op https://www.xbt.eu/ is het BIP91 / bit 4 percentage inmiddels boven de 7% en het stijgt snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biggydeen2
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 27-08 20:38
Voor zover ik het een beetje begrijp is er eigenlijk weinig aan de hand tot 1 augustus. Zolang alle miners zich houden aan de afspraken van het NYA zal ruim 80% SegWit2X (BIP 91) op tijd signaleren. De overige miners die BIP 91 niet signaleren/ondersteunen produceren dan orphan blocks.

BIP 141 zou uiteindelijk ook nog geactiveerd kunnen worden voor 1 aug als laatste deadline. Mochten beiden niet lukken gaat de USAF oplossing (BIP 148) 1 aug geactiveerd worden.

Zoals het er nu naar uit ziet is het toch redelijkerwijs met zekerheid te zeggen dat BIP 91 voor 1 aug geactiveerd gaat worden? Aangezien de overgrote meerderheid van de miners hiermee heeft ingestemd.

Het enige issue wat er nog zou kunnen voorkomen is dat het signaleren via bit 4 niet lekker werkt omdat er weinig tijd is om dit te implementeren/testen. Maar er zullen vast nog wel meer haken en ogen aanzitten.

Wat mij echter nog niet helemaal helder is of de hardfork waar SegWit2X naar toe wil om de blockgrootte te verdubbelen ook vast hangt aan BIP 91 of 141? Voor zover ik het nu begrijp doet zowel BIP 91, 141 en 148 uiteindelijk allemaal hetzelfde. Namelijk de blocks geschikt maken voor SegWit zodat SegWit later dit jaar geactiveerd kan worden, correct?

Is deze hardfork dan weer onderdeel van een nieuwe BIP of heeft BIP 91 hier ook al inlvoed op? Door bijvoorbeeld al een aantal aanpassingen te doen als voorbereiding op de gewenste hardfork?

Ik krijg wel een beetje het gevoel dat de hele decentrale opzet van de bitcoin helemaal niet zo decentraal is. Vooral als grote mining farms gezamelijk het grootste deel van de hash power in handen heeft.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rannasha
biggydeen2 schreef op maandag 17 juli 2017 @ 13:26:
Voor zover ik het een beetje begrijp is er eigenlijk weinig aan de hand tot 1 augustus. Zolang alle miners zich houden aan de afspraken van het NYA zal ruim 80% SegWit2X (BIP 91) op tijd signaleren. De overige miners die BIP 91 niet signaleren/ondersteunen produceren dan orphan blocks.

BIP 141 zou uiteindelijk ook nog geactiveerd kunnen worden voor 1 aug als laatste deadline. Mochten beiden niet lukken gaat de USAF oplossing (BIP 148) 1 aug geactiveerd worden.

Zoals het er nu naar uit ziet is het toch redelijkerwijs met zekerheid te zeggen dat BIP 91 voor 1 aug geactiveerd gaat worden? Aangezien de overgrote meerderheid van de miners hiermee heeft ingestemd.

Het enige issue wat er nog zou kunnen voorkomen is dat het signaleren via bit 4 niet lekker werkt omdat er weinig tijd is om dit te implementeren/testen. Maar er zullen vast nog wel meer haken en ogen aanzitten.
Het gereed / bugvrij zijn van de software is naar mijn idee de grootste bron van onzekerheid. Het bit 4 signalleringsmechanisme is nog niet eerder gebruikt en er is weinig tijd om te testen.
Wat mij echter nog niet helemaal helder is of de hardfork waar SegWit2X naar toe wil om de blockgrootte te verdubbelen ook vast hangt aan BIP 91 of 141? Voor zover ik het nu begrijp doet zowel BIP 91, 141 en 148 uiteindelijk allemaal hetzelfde. Namelijk de blocks geschikt maken voor SegWit zodat SegWit later dit jaar geactiveerd kan worden, correct?
BIP141 = SegWit met de oorspronkelijke 95% activatie-drempel.
BIP91 = Gedwongen SegWit activatie door het droppen van blocks die geen SegWit signalleren. Onderdeel van SegWit2X.
BIP148 = Gedwongen SegWit activatie door het droppen van blocks die geen SegWit signalleren vanaf 1 augustus. UASF.

Het zal ongeveer een maand duren voordat SegWit actief is nadat de 95% drempel is bereikt. Begin september dus.
Is deze hardfork dan weer onderdeel van een nieuwe BIP of heeft BIP 91 hier ook al inlvoed op? Door bijvoorbeeld al een aantal aanpassingen te doen als voorbereiding op de gewenste hardfork?
De blockgrootte hardfork is voor zover ik weet nog niet in een BIP uitgewerkt.
Ik krijg wel een beetje het gevoel dat de hele decentrale opzet van de bitcoin helemaal niet zo decentraal is. Vooral als grote mining farms gezamelijk het grootste deel van de hash power in handen heeft.
Hoewel er zeker grote individuele miners zijn (die samen een fors gedeelte van de hashrate bezitten), zorgt de pool-structuur er ook voor dat een deel van de decentrale aard verborgen blijft. Gebruikers zijn vrij om een pool te kiezen en er zijn voordelen om je bij een grote pool aan te sluiten. Dit geeft de uitbater van een pool een bepaalde hoeveelheid macht, maar miners zijn vrij om over te stappen naar een andere pool. Er zijn veel meer miners dan er pools zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Rannasha schreef op maandag 17 juli 2017 @ 12:59:
[...]

Ik heb een Ledger Nano S, maar de beschikbaarheid van hardware wallets is de laatste tijd erg beperkt, gezien de sterk gestegen vraag. De producenten zijn kleine bedrijfjes die niet zo snel hun productie kunnen opschalen.
Inderdaad, vorige week ofzo een Ledger Nano S besteld, maar die gaat maar in September hier toekomen. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipside22
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 11-08 16:29
Verwijderd schreef op maandag 17 juli 2017 @ 09:27:
https://www.arcticsecrets.nl/

Is dit bedrijf legit of fake? Ik wil niet bestellen en vervolgens nooit meer iets horen, zou zonde zijn van 1-2k euro.

Zij zijn de enige die de Nvidia GTX1060 mining kaarten verkopen zo te zien. Zo een kaart is niet los verkrijgbaar.
Ik denk dat je vraag beter hier past:
Coin mining - hardware, software en instellingen - deel 2

Om in te gaan op je vraag, ik denk dat ze graag je order aannemen, maar geen 100% leveringsgarantie durven te geven. Ik wou daar eens een mining rig bestellen en kon 0,0 garantie krijgen. Sterker nog, op de helft van de mails reageerden ze niet eens.
Ik heb uiteindelijk maar zelf een rig (7x GTX1070, met ruimte voor een 8e) gebouwd, net voor de extreme prijsstijgingen van GPU's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:59

Boy

www.byoscoop.nl

SmokingCrop schreef op maandag 17 juli 2017 @ 13:53:
[...]

Inderdaad, vorige week ofzo een Ledger Nano S besteld, maar die gaat maar in September hier toekomen. :>
Als het goed is, krijg ik 'm deze week binnen. Zoals een vriend van me zegt (die zelf ook geinvesteerd heeft in coins): "kun je daar lekker je waardeloze coins in doen" :+

Naar de bioscoop? => gebruik de app op Byoscoop.nl

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

https://www.coindash.io/ -> down

Afbeeldingslocatie: https://image.prntscr.com/image/b3ifxdnhTlq8eia9YealhA.png

Afbeeldingslocatie: https://image.prntscr.com/image/J5mo3Ts-T4Ss6tUzdwmpsw.png

:o Totaal 7,2 miljoen aan Eth naar hacker adres gestuurd door backers:
https://etherscan.io/addr...40d26e829b46dcc4ed6c0ae48

Afbeeldingslocatie: https://image.prntscr.com/image/HO-3ONfvTcG39IKmuIirdQ.png

[ Voor 93% gewijzigd door spartacusNLD op 17-07-2017 15:44 ]

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maomanna
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 14-09 23:54
spartacusNLD schreef op maandag 17 juli 2017 @ 15:26:
https://www.coindash.io/ -> down

https://twitter.com/coindashio

[afbeelding]

:o Totaal 7,2 miljoen aan Eth naar hacker adres gestuurd door backers

[afbeelding]
nog 65 ether bijgekomen...

https://pvoutput.org/intraday.jsp?id=102416&sid=90116

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12:32
Hopen voor ze dat hun ether adres wat beter beveiligd is dan hun website...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipside22
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 11-08 16:29
Op Reddit lees ik dat de website gehacked zou zijn, en het ETH adres veranderd zou zijn in die van de hacker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 14-09 21:15

The_Worst

Unox

Het zou ook wel een goede scam kunnen zijn. Even flink cashen over de rug van anderen.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Of een inside job, makkelijk geld verdienen.

Maar even serieus, als je dit soort tweets ziet. Met amateuristische, filmposter achtige plaatjes, daar wil je toch niet in investeren? 8)7

https://twitter.com/coindashio/status/885900417791664128
https://twitter.com/coindashio/status/884853802419052544

fucking ICO's..

[ Voor 67% gewijzigd door Luuk op 17-07-2017 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekiame
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 15:01
Kiek, dat zijn mooi wat Coins in de wallet ;-) Denk dat iedereen droomt over een balance als dat! :-D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
Gaat dit effect hebben op de koers van ETH? Met andere woorden... nu dumpen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
_ferry_ schreef op maandag 17 juli 2017 @ 12:25:
[...]

Ik snap wat je bedoelt, en ik zat daar ook wel eens over te denken. Want er zijn een aantal paden/opties, en volgens mij ziet dat er ongeveer zo uit:

[afbeelding]
Even snel in paint gemaakt, en ik mis vast nog wat aangezien ik geen expert ben.
Ja precies, zo'n schema met tijd er bij. d:)b

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Boy

Boy

www.byoscoop.nl

een emergency massage? Daar ga ik wel ff voor liggen...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• _ferry_
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Saturnus schreef op maandag 17 juli 2017 @ 16:32:
[...]

Ja precies, zo'n schema met tijd er bij. d:)b
Zoiets dan;
https://goo.gl/images/zLCLRk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zhou
  • Registratie: Mei 2017
  • Niet online
Blijkbaar zijn waren nog meer bugs in io domein.

[ Voor 5% gewijzigd door Zhou op 17-07-2017 17:10 ]

GoodWe 3360Wp Zuid 35° | APS YC600 2x320W West | @fracverse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Vandaag maar vol in ETC gegaan, paar leuke ritje mee gehad maar verdeelde mijn inzet meestal over meerdere coins, nu alles op 1 coin gezet.
Dus grote kans dat ie nu onderuit gaat :9

Gister ook nog BTC gekocht voor het zelfde bedrag waar ik ze 2 maanden terug voor kocht 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zhou
  • Niet online
Saillant detail van de CoinDash hack. Bij Wings kon je een voorspelling doen over de verwachte ICO opbrengst. Het median van de voorspelling was 44.000 ETH. Dit is ongeveer wat de hacker nu mee vandoor gaat. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
NIet mijn dingetje, maar bedoel je dit adres?
https://etherscan.io/addr...40d26e829b46dcc4ed6c0ae48

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zhou
  • Niet online
Dat heeft SpartacusNLD al aangegeven. Er komen nog steeds ETH binnen. :F

Gelukkig ben ik (tijdelijk) gestopt met ICO's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kansloze
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 30-08 21:18
Het is een beetje preken voor eigen parochie omdat ik een aantal bezit, maar waarschijnlijk komt Ubiq binnenkort op Litebite. Nu zijn ze alleen verkrijgbaar via Bittrex en Cryptopia met Bitcoin. Zou wel een aanwinst als je ze gewoon met fiat kan aankopen. Tevens zijn de devs bezig om UBQ toe te voegen op een Ledger. Dus er zit wel muziek in de coin als je het mij vraagt.

https://twitter.com/ubiqsmart/status/886908688354557952

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Rannasha
Voor de mensen die een flowchart zochten voor de aankomende SegWit2X / UASF gebeurtenissen, ik heb er eentje gevonden:

Afbeeldingslocatie: https://image.ibb.co/gh1wxv/Bitcoin_flowchart_2017.png

Nog steeds niet erg duidelijk? Kan kloppen, het is best ingewikkeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biersteker
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15:39
BIP91 is zeker niet per definitie segwit2x.
https://github.com/jamesh...n/tree/pool-v0.14.2-bip91

jameshilliard is de auteur van bip91, en houd ook een bitcoin core + bip91 repository bij.

Originally, a hacker was someone who makes furniture with an axe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
Biersteker schreef op maandag 17 juli 2017 @ 20:37:
BIP91 is zeker niet per definitie segwit2x.
https://github.com/jamesh...n/tree/pool-v0.14.2-bip91

jameshilliard is de auteur van bip91, en houd ook een bitcoin core + bip91 repository bij.
BIP91 is een onderdeel van SegWit2X. Dat het ook gebruikt wordt in andere forks doet daar niet aan af, de mensen/organisaties die de NYA steunen hebben gekozen om BIP91 in te zetten als activatie-mechanisme voor SegWit. Gebruikers die wel SegWit willen invoeren op deze manier, maar geen trek hebben in het "2X" gedeelte van SegWit2X kunnen een client draaien die gebaseerd is op Core + BIP91, in plaats van de SegWit2X client.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Toch maar even het advies van CryptoAlert op Telegram gevolgd en nog wat extra ETH omgezet naar euro's. Voor mij is het toch al pure winst met ETH @ 3,6 euro ofzo, dan lekker inkopen rond de 75-125 euro? :9
Als het omhoog gaat, so be it :)

Heb zelf al zo'n gevoel dat dit niet de bottom is, maar ja, you never know..
"Try to get out of markets by Wednesday as we expect some more blood bath over the weekend."

"Plz use stop loss to safeguard your profits.
Try to book some profits after regular intervals.
This will dump again in next few days so consolidate your positions"
ps: holy cow, dikke deja-vu tijdens het schrijven van deze comment. }:O

pss: Nu ik dit gezegd & gedaan heb, zal ETH sowieso eerst nog even to the moon gaan :+
Immers een dag te vroeg verkocht, vergeten dat het maandag was :>

[ Voor 36% gewijzigd door SmokingCrop op 17-07-2017 23:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
SmokingCrop schreef op maandag 17 juli 2017 @ 21:45:
Toch maar even het advies van CryptoAlert op Telegram gevolgd en nog wat extra ETH omgezet naar euro's. Voor mij is het toch al pure winst met ETH @ 3,6 euro ofzo, dan lekker inkopen rond de 75-125 euro? :9
Als het omhoog gaat, so be it :)

Heb zelf al zo'n gevoel dat dit niet de bottom is, maar ja, you never know..

[...]

ps: holy cow, dikke deja-vu tijdens het schrijven van deze comment. }:O
Ik zag 'm ook voorbij komen. Ben dan toch benieuwd hoe ze aan woensdag komen...

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

yinx84 schreef op maandag 17 juli 2017 @ 22:08:
[...]
Afbeeldingslocatie: https://www.toneelsteen.nl/images/glazenbol.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
yinx84 schreef op maandag 17 juli 2017 @ 22:08:
[...]

Kijk maar naar de afgelopen weken. Net voor en in het weekend hard omlaag. Op maandag tot en met woensdag omhoog. Dan weer wat omlaag vanaf woensdag en op vrijdag en de rest van het weekend flink omlaag.

Tuurlijk zegt dit niets over de toekomst, maar dit is wel hoe het de laatste weken iedere keer gegaan is. Het is meer dan alleen de glazenbol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeromorphic
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 20-08 13:52
PilatuS schreef op maandag 17 juli 2017 @ 22:33:
[...]

Kijk maar naar de afgelopen weken. Net voor en in het weekend hard omlaag. Op maandag tot en met woensdag omhoog. Dan weer wat omlaag vanaf woensdag en op vrijdag en de rest van het weekend flink omlaag.

Tuurlijk zegt dit niets over de toekomst, maar dit is wel hoe het de laatste weken iedere keer gegaan is. Het is meer dan alleen de glazenbol.
We gaan het zien; Ik ga mn STRAT verkopen zodra het rond het midden van week weer rond de 4 euro hangt. Dan zondag week inkopen o.i.d. :*)
De afgelopen weken heb ik elke keer gedacht: "ok nog iets hoger en dan verkoop ik" en toen werd het elke keer weekend en begon het weer van voor af aan...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ethirty
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 14:51

Ethirty

Who...me?

PilatuS schreef op maandag 17 juli 2017 @ 22:33:
[...]

Als het zo makkelijk is zou ik bijna zeggen: zondag kopen, dinsdag dumpen. :P

Zo'n maandag gaat toch weer lekker omhoog, had ik gisteren tóch mijn slag moeten slaan. :')

#team_UTC+1

An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 5 64GB  iPhone SE 128GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
coin.dance heeft BIP91 signallering toegevoegd aan hun statistieken. De afgelopen dag (144 blocks) staat de teller op zo'n 35%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Ethirty schreef op maandag 17 juli 2017 @ 22:39:
[...]

Als het zo makkelijk is zou ik bijna zeggen: zondag kopen, dinsdag dumpen. :P

Zo'n maandag gaat toch weer lekker omhoog, had ik gisteren tóch mijn slag moeten slaan. :')
Dit is hoe het nu even iedere keer gaat. Dit zal natuurlijk niet altijd zo blijven gaan. Er zal ook vast een punt komen dat de boel nog 1x flink daalt om vervolgens mogelijk weer weken omhoog te gaan. De laatste paar weken is deze trend zichtbaar, maar het zal natuurlijk nooit maanden zo blijven.

Sowieso is de vrijdagavond dip er altijd al wel geweest. Alleen nu de laatste paar weken gaat het in het weekend flink hard omlaag. Er zal vast een punt komen dat er een bodem gevonden word en de trend weer omhoog is. Of dat nu is of dat het nog even zo door gaat ? Tsja, geen idee :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst

The_Worst

Unox

Het blijft natuurlijk nattevingerwerk maar men, diverse 'ervaren' cryptohandelaren, verwachten wel dat het in de tweede helft van de week wel weer gaat dalen. Ze raden aan om met een stop-loss order je verlies te beperken.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titus
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16:59
Zhou schreef op maandag 17 juli 2017 @ 20:03:
[...]

Dat heeft SpartacusNLD al aangegeven. Er komen nog steeds ETH binnen. :F

Gelukkig ben ik (tijdelijk) gestopt met ICO's.
Niet om mensen die hun geld nu kwijt lijken te zijn(al las ik berichten dat coindash de slachtoffers gaan compenseren ofzo) nog eens terecht te wijzen ofzo, het is echt super zuur dit. Echt super naar.

Maar op de blockchain was te zien dat er geen smart contract achter dat adres zat, en dan kan het natuurlijk nooit legit zijn.

Maar genoeg mensen hebben het niet nagekeken om op tijd te zijn, of weten niet hoe het werkt, dus die 7 miljoen die is weg, absurd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webcrtor
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-09 17:03
Zo, de BIP91 signalering gaat wel erg hard, zitten ondertussen al boven de 50 procent en het is nog maar dinsdag ochtend. Die 80 procent halen tegen vrijdag lijkt een makkie te worden als dat zo doorgaat.. Als ik het goed heb begrepen vermijdt BIP91 een coin split, dus ik verwacht dat de btc alleen nog maar verder gaat stijgen de komende dagen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
Kwam dit tegen in de eerder genoemde Crypto Calls telegram group:
Sell btc from 2150+ levels to 2380 levels.

Place sell orders after every 50$
Volgens mij wel aardig advies, maar waarom die max van 2380? Waarom zou je stoppen met verkopen van batches van 50 als het de koers boven de 2380 gaat? Of lees ik het verkeerd?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rannasha
yinx84 schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 08:06:
Kwam dit tegen in de eerder genoemde Crypto Calls telegram group:

[...]

Volgens mij wel aardig advies, maar waarom die max van 2380? Waarom zou je stoppen met verkopen van batches van 50 als het de koers boven de 2380 gaat? Of lees ik het verkeerd?
Ik gok dat ze met grafiek-astrologie hebben bepaald dat de koers op 2380 een lokale piek zal bereiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirved
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09-09 14:09
The_Worst schreef op maandag 17 juli 2017 @ 22:58:
Het blijft natuurlijk nattevingerwerk maar men, diverse 'ervaren' cryptohandelaren, verwachten wel dat het in de tweede helft van de week wel weer gaat dalen. Ze raden aan om met een stop-loss order je verlies te beperken.
Ok dan gaat ie dus stijgen. Thanks!

We mogen toch wel concluderen dat niemand weet wat er gaat komen en dat het allemaal maar gokwerk is.

[ Voor 12% gewijzigd door Mirved op 18-07-2017 08:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Mirved schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 08:27:
[...]
Ok dan gaat ie dus stijgen. Thanks!

We mogen toch wel concluderen dat niemand weet wat er gaat komen en dat het allemaal maar gokwerk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Antrax
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 09:00
Kan iemand mij in jip en janneke taal uitleggen wat er momenteel aan de hand is? Ik snap namelijk helemaal niks van dat hard- en soft fork ding wat momenteel gaande is en heeft het voordelen voor een simpele gebruiker als ik die af en toe betaald via Bitcoin?

.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17:16

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Antrax schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 08:34:
Kan iemand mij in jip en janneke taal uitleggen wat er momenteel aan de hand is? Ik snap namelijk helemaal niks van dat hard- en soft fork ding wat momenteel gaande is en heeft het voordelen voor een simpele gebruiker als ik die af en toe betaald via Bitcoin?
Rannasha's Quiet Corner: Bitcoin op 1 augustus: UASF & SegWit2X - Wat, wannee... ;)

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Antrax
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 09:00

.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17:16

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Antrax schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 08:35:
[...]

Thanks, ik ga dat even lezen! :)
Tot over een uurtje of twee dan _/-\o_

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
The_Worst schreef op maandag 17 juli 2017 @ 22:58:
Het zal ook wel gebrek aan kennis zijn, maar ik snap nog steeds niet waarom je geen trailing (evt limit) stop zou gebruiken over een stop loss. Dat scheelt je zoveel handmatig werk... of mis ik hier iets?

Wellicht omdat niet veel exchanges de optie bieden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
MAX3400 schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 08:35:
[...]

Tot over een uurtje of twee dan _/-\o_
Met waarschijnlijk de zelfde vraag of iemand het beter kan uitleggen :+

Het staat er goed uitgelegd, maar ik blijf het zelf vrij pittig vinden om het allemaal echt goed te begrijpen.

Ik zie het wel, 90% is toch ST traden wat ik doe, spring wel op als het treintje gaat na 1 aug.
Maar denk dat het allemaal wel mee valt, ik hoor er nog weinig over in mijn omgeving meeste zijn er nog niet van op de hoogte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

multipasser schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 09:09:
[...]

Ik geloof niet meer in grote jumps van coins omdat ze op een nieuwe exchange komen.
We hebben niets zien gebeuren met ETH twee weken terug. Daar dachten we ook dat ETH naar de 300$ ging vliegen. Stellar is up maar dat komt omdat hij deze nacht ook wel klappen heeft gehad.
Ik ben een holder van Stellar dus ik hoop wel op winst.

Geeft Stellar bij jullie via de CoinCap app (iOs) ook -7800% weer?
Enkel deze wordt niet juist weergegeven.
Start EOS op kraken maakte schommeling van 60 cent naar 6 eur _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SteeringWheel
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22-05 16:46
Kwam een leuk gedichtje tegen, wou ik jullie niet onthouden.Gaat voornamelijk over IOTA maar ook de ICO gekte en Bitcoin onzekerheid. Ik vind hem geniaal _/-\o_ :
Fees were high and confirmations slow
And I struggled every day to join
The latest trade or sold-out ICO
With my wild friend Bitcoin
Blocks stayed full and I couldn't send
As I waited for the scaling war to end

One day while waiting for a confirm
Sitting here playing DOTA
My heart skipped a beat as I did learn
Of the bright future in Iota
Zero fees and unlimited scaling
No reddit wars or extremists wailing

Partners are now rushing to our door
Fast transactions and internet of things
No miners or devs fighting a war
And yet we haven't even spread our wings
Stop worrying about the hard fork wrangle
Join the future with me on the tangle
IOTA Foundation is goed bezig imo, ik zou het zeker aanraden om je erin te verdiepen. Hun twitter is een goede start. Vind het hier verdacht stil rondom IOTA terwijl dit de enige altcoin is die radicaal anders is of misschien zelfs wel revolutionair te noemen is.

[ Voor 6% gewijzigd door SteeringWheel op 18-07-2017 09:57 ]

A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virtual Reality
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 10:11
Heeft iedereen hier last van het feit dat Kraken echt ontzettend traag reageert met het uitvoeren van welke order dan ook? Zal wel komen omdat het druk is (veel groei van gebruikers bij Kraken?) maar er is nu bijna niet meer op te traden imho...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaCoTa
Mr. Noodle schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 08:42:
[...]

Met waarschijnlijk de zelfde vraag of iemand het beter kan uitleggen :+

Het staat er goed uitgelegd, maar ik blijf het zelf vrij pittig vinden om het allemaal echt goed te begrijpen.

Ik zie het wel, 90% is toch ST traden wat ik doe, spring wel op als het treintje gaat na 1 aug.
Maar denk dat het allemaal wel mee valt, ik hoor er nog weinig over in mijn omgeving meeste zijn er nog niet van op de hoogte
Het is niet moeilijk te volgen omdat het nog niet aan het gebeuren is en niemand weet wat er gaat gebeuren. Vooralsnog zijn het alleen maar heel veel mogelijkheden die op elkaar in kunnen werken.

Naast de blog van Ranasha vond ik dit ook verhelderend:

En als je dan in theorie denk te weten wat de mogelijkheden zijn, gebeurd er dit:

https://medium.com/@ViaBT...ed-hard-fork-6e7aebb67e67

en is het geen _mogelijke_ fork meer, maar een zekere minority fork. Denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RVE_NL
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13:23
Voor aandelen zijn er heel veel professionele tools om theorie aan grafieken te koppelen. Dit om beter het grote geheel te zien. Nu is voor mijn gevoel de crypto markt zo wispelturig als maar wat :P.

Toch ben ik benieuwd: Welke programma's/sites gebruiken jullie het liefst om de koersen te bekijken, trendlijnen/10 20 50 dagen gemiddelden etc.?

Zelf check ik vaker cryptocompare (en soms coincapmarket)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst

The_Worst

Unox

@RVE_NL Ik gebruik zelf alleen Google Play: Blockfolio Bitcoin/Altcoin App en www.bittrex.com. Ze bieden dan wel geen trendlijnen aan maar wel een duidelijke historie en je kan makkelijk je investeringen bijhouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evianon
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 16:53
Virtual Reality schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 10:25:
Heeft iedereen hier last van het feit dat Kraken echt ontzettend traag reageert met het uitvoeren van welke order dan ook? Zal wel komen omdat het druk is (veel groei van gebruikers bij Kraken?) maar er is nu bijna niet meer op te traden imho...
Yep, in ieder geval voor de ETH en BTC markten loopt het compleet vast wanneer de volumes omhoog gaan, orders verwerken niet en het order book zit minutenlang op slot met bids en sells van duizenden coins voor hetzelfde bedrag die maar niet verwerkt worden. De beste strategie lijkt te cancellen als je order er 10 seconden na plaatsen nog niet doorheen is, want hij gaat in de meeste gevallen ofwel meteen, of het duurt erg / oneindig lang.

Ik heb uiteindelijk zelf wat code geschreven die via de API een "robuuste" order doet zodat ik in ieder geval het cancellen, status checken en opnieuw toevoegen niet zelf hoef te doen via die mega-trage interface, dat gaat een stuk beter maar zelfs daarmee gaat een order er soms 5 minuten lang niet door, wat gewoon ondoenlijk is als je snelle trades wilt maken en dus een hoop geld kost.

Ben geswitcht naar Poloniex nu, verademing! Even je fiat naar USDT omwisselen op Kraken en dat naar Poloniex sturen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
RVE_NL schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 10:56:
Voor aandelen zijn er heel veel professionele tools om theorie aan grafieken te koppelen. Dit om beter het grote geheel te zien. Nu is voor mijn gevoel de crypto markt zo wispelturig als maar wat :P.

Toch ben ik benieuwd: Welke programma's/sites gebruiken jullie het liefst om de koersen te bekijken, trendlijnen/10 20 50 dagen gemiddelden etc.?

ik gebruik zelf deze vaak, kan je zelf aanpassen (met dank aan de gene die hem hier eerder poste)
https://multicharts.netli...AKEN:LTCEUR,KRAKEN:ETHEUR

coincapmarket gebruik ik ook vaak, vooral de markets tab daar kan je zien welke coins meeste verhandeld worden op welke exchange, zo krijg je een beetje inzicht op de markt, heeft mij vaak geholpen doordat de exchanges waar het meeste volume gehandeld wordt net iets vooruit lopen op kraken en je de order boekjes van exchanges ziet op of aflopen, als je in de bied of laat grote orders ziet komen kan je meestal op tijd reageren, let op dat is niet altijd het geval, hangt ook af op welke exchange je zit.

cryptocompare gebruik ik ook, en deze nog

https://coinmarketcap.com/currencies/bitcoin/#markets
https://bitcoinity.org/markets/bitfinex/USD
https://tradeblock.com/bitcoin/
https://www.worldcoinindex.com/
https://cointracking.info/
https://hypron.net/1min/
https://cryptowat.ch/
https://poloniex.com/exchange#btc_eth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kristof1234
Ligt het aan mijn pc of browser maar is er enorm veel lag op cryptowatch?

In tegenstelling tot bitcoinwisdom... wat super vlot gaat..

Wat is een goede en snelle chart om ETHEUR te volgen? Zoals ik al zei, cryptowatch is veel te traag en de laatste prijs / orderbooks worden soms met 5 seconden vertraging gegeven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaCoTa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hatsieflatsie
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 10:32
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DE-46k_VwAMWATW.jpg

Als je daar nou een euro in gestopt had...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Executor16
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Hatsieflatsie schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 12:01:
[afbeelding]

Ik kijk nu ook net: $0.940887 (2.79%)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterrobo
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 07-09 11:58
[afbeelding]

Dat klopt niet, maat van mij had meegedaan aan die ICO. Is niet tevreden en heeft volgens mij zelfs verlies nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[afbeelding]

Ziet er uit als en P&D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

RVE_NL schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 10:56:

Ik vind zelf Bittrex gebruiksvriendelijk, veel tools zitten er al in verwerkt. Voor uitgebreide analyse gebruik ik tradingview.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zhou
  • Niet online
Dat is het niet. Je kan heel makkelijk een eigen pump instellen in EtherDelta. Gewoon 2 accounts aanmaken, 1 zet je een hoge prijs te koop en de andere account ga je die hoge prijs kopen. Kost wel transactiekosten. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zhou schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 12:18:
[...]

Dat is het niet. Je kan heel makkelijk een eigen pump instellen in EtherDelta. Gewoon 2 accounts aanmaken, 1 zet je een hoge prijs te koop en de andere account ga je die hoge prijs kopen. Kost wel transactiekosten. ;)
Moet het meer zoeken in de hoek van "beurs manipulatie" dus ;)
De wonderlijke wereld van Crypto :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekiame
Heb zelf geïnvesteerd in Lisk en Stratis zo'n anderhalve week geleden.
Ziet er naar uit dat we vandaag enigszins een leuke verhoging gaan zien t.o.v. mijn buy-in.
HODL'n als een gek! :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Na een tijd twijfelen heb ik zojuist toch al mijn ETH verkocht (€166.50) in de hoop dat het komende dagen weer zal zakken zodat ik laag opnieuw kan inkopen. Ben benieuwd of het patroon zicht herhaalt, want heb wel met ~25% verlies verkocht.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_scientist
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-11-2023
OkkE schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 13:35:
Na een tijd twijfelen heb ik zojuist toch al mijn ETH verkocht (€166.50) in de hoop dat het komende dagen weer zal zakken zodat ik laag opnieuw kan inkopen. Ben benieuwd of het patroon zicht herhaalt, want heb wel met ~25% verlies verkocht.
Wachten tot het weekend en je hebt op maandag gegarandeerd succes..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lekiame
Waarom nu in godsnaam met verlies -25% verkopen ;] gaat vanzelf de lucht weer in richting je buy-in..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

the_scientist schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 13:39:
[...]

Wachten tot het weekend en je hebt op maandag gegarandeerd succes..
Zo is het afgelopen maand elk weekend inderdaad gegaan, vandaar dat ik nu probeer daar van te profiteren.
Lekiame schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 13:42:
[...]

Waarom nu in godsnaam met verlies -25% verkopen ;] gaat vanzelf de lucht weer in richting je buy-in..
Het idee is simpel, voorbeeld met fictieve getallen:

Ik koop 2 ETH voor €200 per stuk. De prijs zakt tot €150 (ik heb 25% verlies), maar ik denk dat de prijs tot €100 zal zakken. Dan verkoop ik nu voor €150, heb ik dus weer €300. Zakt de prijs dan inderdaad tot €100, kan ik met mijn geld 3 ETH kopen.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Nu het vertrouwen in een smooth Segwit activatie begint toe te nemen en de prijzen stijgen (met Bitcoin voorop) lijkt het me niet de meest verstandige keuze om nu te verkopen. Aan de andere kant zie ik juist ETH nog wel wat klappen krijgen door al die ICO scams..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boy

Boy

www.byoscoop.nl

Executor16 schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 12:03:
[...]

Ik kijk nu ook net: $0.940887 (2.79%)
Daar heb ik er ook inderdaad een aantal van. Dat zou vet zijn geweest, als het dat bedrag was in de vorige post :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kansloze
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 30-08 21:18
Luuk schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 13:54:
[...]

Nu het vertrouwen in een smooth Segwit activatie begint toe te nemen en de prijzen stijgen (met Bitcoin voorop) lijkt het me niet de meest verstandige keuze om nu te verkopen. Aan de andere kant zie ik juist ETH nog wel wat klappen krijgen door al die ICO scams..
Hoop dan dat de EOS mee stijgen, want die heb ik te duur gekocht :+
Gelukkig niet op 6.15 maar wel op 3.02 en daar is het niet meer boven geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

[...]

Het blijft een gok. Misschien ben ik nu te laat en gaat het vanaf hier alleen stijgen. Maar ik hoop/verwacht dat komend weekend toch weer het gebruikelijke dipje komt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
[...]

Ik ben erg benieuwd naar dit weekend. Aan de ene kant zie ik wel weer hetzelfde gebeuren als de afgelopen weken, dus meer dan 10% er af dit weekend. Aan de andere kant zou het mij ook niets verbazen als de bodem afgelopen weekend bereikt is.

Het zou mij niets verbazen als iedereen die van de coins af wou voor de fork dit nu al lang gedaan heeft en mensen juist nu alweer gaan inkopen.

Als ik zelf zou gaan inkopen zou ik dat ook nu ongeveer gaan doen en niet 2 dagen voor de fork.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• croc
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13-05 14:37
Ik zeg dit als absolute beginner, maar is het niet net andersom? Beter verkopen net voor het weekend (hoog), weekend dip uitzitten en zondag/maandag terug kopen (laag)? Op 24h staat ETH bij mij op +15%.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rookert25
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 30-08 09:12
Ik denk dat we er allemaal geen reet van snappen, Stratis knalt met 43% de lucht in vandaag wat volgens mij - net als veel andere coins - veel meer is dan de afgelopen weken. Dat is je eerste patroonbreker, daarnaast doet crypto toch altijd anders dan je denkt.

Als iedereen die dit leest nu een voorspelling doet en die zondagavond quote en evalueert; dat zou interessant zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirtyBird
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14:40

DirtyBird

Praktiserend denker

Rookert25 schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 14:19:
Ik denk dat we er allemaal geen reet van snappen, Stratis knalt met 43% de lucht in vandaag wat volgens mij - net als veel andere coins - veel meer is dan de afgelopen weken. Dat is je eerste patroonbreker, daarnaast doet crypto toch altijd anders dan je denkt.

Als iedereen die dit leest nu een voorspelling doet en die zondagavond quote en evalueert; dat zou interessant zijn :)
Dat zou helemaal niet interessant zijn. Als iedereen een voorspelling doet is er vast 1 iemand die het goed heeft. Is dat dan een genie? Moeten we die dan allemaal gaan volgen? Ik denk het niet.

Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_scientist
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-11-2023
Rookert25 schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 14:19:

`
Ik verwacht het weekend nog steeds een dip. Afgelopen weken is dit de trend geweest, dus het lijkt me zeer waarschijnlijk dat veel mensen wederom hun coins op donderdag omzetten naar fiat en daarmee dus de markt drukken. Ik ga de gok iig. niet nemen en zorg dat alles veilig in dollars staat voor het weekend.
Pagina: 1 ... 33 ... 111 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~[font=,24]ZERO TOLERANCE! LEES DIT EERST VOOR JE POST!~[/]
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.

Wat willen we hier niet zien?
  • Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.). Plaats die in Bitcoin (en overige cryptocurrencies) topic - deel 2
  • Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
  • Crypto en belasting. Hier offtopic, kan worden besproken in het bovengenoemde topic. Suggesties om te frauderen (zoals hiet niet netjes opgeven van je vermogen) worden niet gewaardeerd.
  • Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
  • Linkdrops. Begeleid links naar grote lappen tekst of video met een korte samenvatting (als die niet al gegeven is). Als jij iets interessant vindt om te delen, zeg er dan bij waarom je het interessant vindt.
  • Referrals. Ten overvloede, want dit staat ook in het algemene beleid van GoT.
  • Slowchat. Dit betreft dus óók reacties als "Bitcoin nu op $2800", "ETH daling is ingezet" , "To the moon!" en meer van zulks. Er is een speciaal Slack kanaal opgezet door de community waar veel van de hier actieve posters te vinden zijn: click
~[font=,16]Posts die hieraan voldoen worden vanaf nu zonder pardon en zonder notificatie verwijderd, sancties volgen bij herhaling.~[/]

Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om :).