[ZT] Cryptocurrencies - handel & koers #4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 32 ... 111 Laatste
Acties:
  • 940.749 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Grappig, misschien krijgt een bankier toch wel gelijk:
http://www.coindesk.com/g...ear-4000-latest-analysis/

1857 dollar zou de ondergrens zijn?

Als longtime Hodler, who cares ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
RaptorXS schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 18:47:

Of het is allemaal deel van een Pump & Dump strategie van Goldman Sachs :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Het is opeens? opvallend stil, met vragen over de nieuwste altcoins en ico's. 8)
https://coinmarketcap.com/all/views/all/
Zal wel toeval zijn toch :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathadon
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19-05 22:00
http://www.icocountdown.com/
Heeft iemand nog tips wat betreft investeren in bepaalde ICO's?
En hoe kan je het beste inlezen in deze ICO's en waar kan je ze kopen?

Wat betreft coins weet ik dit soort dingen al uit te zoeken, maar die ICO's niet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Rannasha schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 14:36:
[...]

Die zijn er bij Kraken nooit geweest.
Hoop dat Coinbase hetzelfde onderneemt. Accounts worden vaak opens gelocked, withdrawls duren eeuwig, en support antwoord nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-09 16:30

Swerfer

Hmm...

Mathadon schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 20:51:
http://www.icocountdown.com/
Heeft iemand nog tips wat betreft investeren in bepaalde ICO's?
En hoe kan je het beste inlezen in deze ICO's en waar kan je ze kopen?

Wat betreft coins weet ik dit soort dingen al uit te zoeken, maar die ICO's niet....
Elke nieuwe coin (ICO) heeft op de site staan hoe je ze kan bemachtigen. Meestal moet je ze kopen met bitcoins of ethereum.

Kijk hier eens: https://www.smithandcrown.com/icos/

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CheapTweak
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 31-08 10:28
Swerfer schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 21:31:
[...]

Elke nieuwe coin (ICO) heeft op de site staan hoe je ze kan bemachtigen. Meestal moet je ze kopen met bitcoins of ethereum.

Kijk hier eens: https://www.smithandcrown.com/icos/
Ik zat net te kijken naar Agrello, maar na registratie lees ik nu opeens dat ik mezelf moet identificeren als ik wil withdrawen... WTF? Waar is de privacy gebleven? Weet niet of ik nog wil investeren in deze ICO op zondag...

"Purchases of 2BTC and below are exempt from KYC. You’re all set for the sale! DELTA purchases above 2BTC entail a short KYC procedure. Please click [here] to submit a government issued ID and proof of residence. You will be able to buy DELTA before your documents are processed. Note that you will have to finalize the procedure prior to withdrawal.

Thank you for your interest in the Agrello project. We deeply appreciate your support and are glad to have you with us."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 23:34

Dennahz

Life feels like hell should.

Heb zelf even een pauze ingelast qua traden. Zit in een paar mid/longterm posities en heb geïnvesteerd in 2 ICO's (Tezos en MSP). Verder is het me wel even zalig ;)

Maar even de storm uitzitten en kijken of we wat bodems kunnen kopen.

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

CheapTweak schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 21:43:
[...]

Ik zat net te kijken naar Agrello, maar na registratie lees ik nu opeens dat ik mezelf moet identificeren als ik wil withdrawen... WTF? Waar is de privacy gebleven? Weet niet of ik nog wil investeren in deze ICO op zondag...

"Purchases of 2BTC and below are exempt from KYC. You’re all set for the sale! DELTA purchases above 2BTC entail a short KYC procedure. Please click [here] to submit a government issued ID and proof of residence. You will be able to buy DELTA before your documents are processed. Note that you will have to finalize the procedure prior to withdrawal.

Thank you for your interest in the Agrello project. We deeply appreciate your support and are glad to have you with us."
Vanaf 2BTC dus. Ik weet niet hoeveel geld je er in wil stoppen, maar als je er meer dan 4000€ (okee, momenteel dan, volgende week misschien nog maar 2000 :+ ) in steekt, is het toch niet heel gek dat ze wat gegevens willen/moeten opnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFox1980
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 10-12-2018
Poh, paar altcoins knallen wel heel hard.... 985%, 2100%, dat is lekker geld maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CheapTweak
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 31-08 10:28
_ferry_ schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 22:12:
[...]

Vanaf 2BTC dus. Ik weet niet hoeveel geld je er in wil stoppen, maar als je er meer dan 4000€ (okee, momenteel dan, volgende week misschien nog maar 2000 :+ ) in steekt, is het toch niet heel gek dat ze wat gegevens willen/moeten opnemen.
Ik las het dat ik altijd mezelf moest legitimeren als ik wil withdrawen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz

Dennahz

CheapTweak schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 22:34:
[...]

Ik las het dat ik altijd mezelf moest legitimeren als ik wil withdrawen
Heb je op vrijwel elke (legit) exchange tegenwoordig. Op Poloniex ook dat limiet van 2k USD per dag als je je niet verified. Tja, aan de ene kant ben ik wel blij dat alles wat meer de legale kant op gaat, maar aan de andere kant is 'anoniem' blijven ook wel een veilig gevoel :)

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 14-09 19:31

Ethirty

Who...me?

Dennahz schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 22:40:
[...]

Heb je op vrijwel elke (legit) exchange tegenwoordig. Op Poloniex ook dat limiet van 2k USD per dag als je je niet verified. Tja, aan de ene kant ben ik wel blij dat alles wat meer de legale kant op gaat, maar aan de andere kant is 'anoniem' blijven ook wel een veilig gevoel :)
Volgens mij is de KYC ook alleen afkomstig van de banken met wie de exchanges zaken doen, die zijn dat wettelijk verplicht. Op zich niks nieuws dus, anders had je nu geeneens een bankrekening gehad.
RaptorXS schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 18:47:

Tja, die voorspelling was nog toen de koers boven de €2k zat, inmiddels zitten we al onder de €1900.
Ik zeg laat maar zakken, straks meer BTC voor mijn geld. :P

[ Voor 29% gewijzigd door Ethirty op 14-07-2017 23:10 ]

#team_UTC+1

An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 5 64GB  iPhone SE 128GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SmokingCrop schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 19:03:
[...]

Of het is allemaal deel van een Pump & Dump strategie van Goldman Sachs :9
Ja Goldman Sachs is wel zo'n beetje het laagste van het laagste uit de bankwereld. Eigenlijk precies de reden dat 'de gewone man' moet hopen dat Bitcoin en crypto's een groot succes worden om van dat soort uitvreters af te zijn. Waarschijnlijk heeft Goldman zelf al flink ingekocht en proberen ze BTC te hypen als soort van self fullfilling prophecy.... what's new....

Hun bodem van $1850 wordt door anderen als zeer conservatief gezien, weer een reden om aan te nemen dat ze zelf ingekocht hebben.. Als het hele Segwit-gebeuren toch heel lelijk blijkt te zijn weet je nooit wat er kan gebeuren en kunnen zelfs de Hodlers zenuwachtig worden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10:40
Ik vermoed toch dat dit meer is dan een weekend dip. 1 augustus komt ook steeds dichterbij, dit kunnen ook de eerste tekenen zijn :P

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Vraag me af of dit een weekend dipje is hoop het wel, vorige week met ETC leuke ritje gedaan van 13 naar 17 euro.
Voorheen had ik dat vaak met LTC +/- 20 naar 24/25 Euro maar sinds die boven de 30 is durf ik het niet meer aan daarmee.

BTC ook een mooi instap momentje zo te zien, ordertje staat al klaar op de 1700 Euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Zou mij niets verbazen als hij nog verder zakt. Is wel flink gedaald nu, maar zit nog in dubio of ik wel BTC wil inslaan zo richting 1 aug. Koop dan liever een andere coin, want ze zijn allemaal gedaald. En ik denk dat veel mensen er zo over denken, waardoor de BTC prijs zo zakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
_ferry_ schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 10:48:
Zou mij niets verbazen als hij nog verder zakt. Is wel flink gedaald nu, maar zit nog in dubio of ik wel BTC wil inslaan zo richting 1 aug. Koop dan liever een andere coin, want ze zijn allemaal gedaald. En ik denk dat veel mensen er zo over denken, waardoor de BTC prijs zo zakt.
Elke coin zakt momenteel ETH en ETC ook, zie net dat ik op 12,60 ETC heb gekocht.
Of dat allemaal met de BTC te maken heeft ? vraag het me af volgens mij weten een hoop mensen niet eens wat er 1 aug kan gebeuren.
Dacht dat 1 aug ook de BTC in Australië uit kwam ?

Ik ben zo ie zo van short term zal weinig uitmaken voor mij 1 aug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrazendeKoe
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 01-09 12:58
Mr. Noodle schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 11:01:
[...]

Elke coin zakt momenteel ETH en ETC ook, zie net dat ik op 12,60 ETC heb gekocht.
Of dat allemaal met de BTC te maken heeft ? vraag het me af volgens mij weten een hoop mensen niet eens wat er 1 aug kan gebeuren.
Dacht dat 1 aug ook de BTC in Australië uit kwam ?

Ik ben zo ie zo van short term zal weinig uitmaken voor mij 1 aug
Als het goed is kwam BTC op 1 juli uit in Australië. En mijn gevoel zegt wel dat het met het gebeuren rond Bitcoin op 1 augustus te maken heeft. Veel mensen weten niet exact inhoudelijk wat er te gebeuren staat met Bitoin en zelf hier in dit topic weet denk ik 10% het maar precies. Zelf hoor ik ook bij de 90%, maar ik weet wel dondersgoed dat het geen ideale situatie is. Natuurlijk weet ik er meer over dan Jan de kaasboer die toevallig ook wat Bitcoin gekocht heeft, maar zelfs hij zal wel verhalen gehoord hebben. Mijn idee is dat de mensen die in crypto gestapt zijn, hier regelmatig mee bezig zijn. Ik verwacht sowieso wel een opleving zodra er bekend is waar Bitcoin aan toe is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Swerfer

Swerfer

Hmm...

1 augustus is dichtbij, maar nog ver als je kijkt hoeveel de Bitcoin nog kan zakken als je de huidige lijn doortrekt. Na 1 augustus komt het er op neer dat je continu de koers in de gaten moet houden en op het juiste moment inkopen. Ik ga er vanuit dat de koersen snel na 1 augustus weer (enorm) gaan stijgen en dat vele altcoins snel volgen nadat de Bitcoin een nieuwe top heeft bereikt...

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09-08 18:30

MeltedForest

Lenny-t

PilatuS schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 14:30:
[...]

Dit topic geeft dat ook prima aan. Nu iets van 2 tot 3 pagina's per dag in plaats van 25+.
Dat ligt meer aan het zero tolerance beleid op dit topic, alle slowchat zit nu op Slack.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrazendeKoe
Onlangs heb ik een kleine start gemaakt voor een spreadsheet met coins en wat deze coins doen, dus ik wil(de) ze categoriseren. Hele kleine start gemaakt, tijdens de hype, en viel dus al snel stil. Dit komt ook omdat er nogal wat cryptocoins zijn.

Zo horen Bitcoin en Litecoin bijvoorbeeld samen in de categorie 'valuta/betaalmiddel'. En horen Ethereum, Waves, Lisk, Stratis, Antshares thuis onder de categorie 'platformen' (ik weet dat ze wel verschillen van elkaar). Hier kun je verder ook bijvoorbeeld de startdatum van het project aan toevoegen, hoeveel coins er in omloop zijn, wie de oprichters zijn en wat hun reputatie is enzovoort.

Zijn er mensen bereid om samen met mij een spreadsheet te delen en deze van tijd tot tijd bij te werken om zo coins die hetzelfde doen in dezelfde categorie komen. Deze kunnen we vervolgens wellicht toevoegen aan de TS. In eerste instantie lijkt het me handig om dit te doen met coins die levensvatbaar zijn en niet de Dogecoins, Digibytes etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer

Swerfer

Hmm...

GrazendeKoe schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 11:39:
Onlangs heb ik een kleine start gemaakt voor een spreadsheet met coins en wat deze coins doen, dus ik wil(de) ze categoriseren. Hele kleine start gemaakt, tijdens de hype, en viel dus al snel stil. Dit komt ook omdat er nogal wat cryptocoins zijn.

Zo horen Bitcoin en Litecoin bijvoorbeeld samen in de categorie 'valuta/betaalmiddel'. En horen Ethereum, Waves, Lisk, Stratis, Antshares thuis onder de categorie 'platformen' (ik weet dat ze wel verschillen van elkaar). Hier kun je verder ook bijvoorbeeld de startdatum van het project aan toevoegen, hoeveel coins er in omloop zijn, wie de oprichters zijn en wat hun reputatie is enzovoort.

Zijn er mensen bereid om samen met mij een spreadsheet te delen en deze van tijd tot tijd bij te werken om zo coins die hetzelfde doen in dezelfde categorie komen. Deze kunnen we vervolgens wellicht toevoegen aan de TS. In eerste instantie lijkt het me handig om dit te doen met coins die levensvatbaar zijn en niet de Dogecoins, Digibytes etc.
Misschien dat je de api van CoinMarketCap kan gebruiken om automatisch data (elke x minuten) te importeren: https://api.coinmarketcap.com/v1/ticker/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrazendeKoe
Swerfer schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 11:44:
[...]

Misschien dat je de api van CoinMarketCap kan gebruiken om automatisch data (elke x minuten) te importeren: https://api.coinmarketcap.com/v1/ticker/
Daar ben ik inderdaad al mee bezig geweest, bedankt! :)

Gaat mij er vooral om dat ik denk dat veel mensen er wat aan hebben om in een eenvoudig overzicht te zien wat welke coins doet en welke coins op elkaar lijken. Misschien heb ik het wel mis hoor :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WK100
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12-09 07:47
GrazendeKoe schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 11:39:
In eerste instantie lijkt het me handig om dit te doen met coins die levensvatbaar zijn en niet de Dogecoins, Digibytes etc.
Hoe bepaal je welke coins levensvatbaar zijn? Maakt dat het spreadsheet niet onbetrouwbaar, ivm bias?

Misschien heeft [coin X] wel goede technologie die we door de geringe marktcapaciteit achterwege laten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrazendeKoe
WK100 schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 12:39:
[...]

Hoe bepaal je welke coins levensvatbaar zijn? Maakt dat het spreadsheet niet onbetrouwbaar, ivm bias?

Misschien heeft [coin X] wel goede technologie die we door de geringe marktcapaciteit achterwege laten.
Dat is mijn persoonlijke interpretatie. Wat mij betreft mogen er dan ook een aardig aantal mensen in de spreadsheet mee werken, mits serieus. Als persoon X coin Y boeiend en interessant vindt, be my guest om die ook in de spreadsheet te zetten.

Er zijn veel mensen bijgekomen de afgelopen maanden die crypto interessant vinden, de techniek interessant vinden en het handelen in coins leuk vinden maar dat eigenlijk lukraak op onderbuikgevoel doen. Vervolgens komen ze hier met vragen, waar de 'elite' zich aan irriteert. Mensen gooien hier hun vraag neer in de hoop antwoord te krijgen in plaats van zelf op zoek te gaan naar informatie in verband met tijdsgebrek.

Blockchain bestaat nu sinds 2009 en laten we voor het gemak zeggen dat een jaar of 3 geleden er veel meer coins bij kwamen (dit schat ik, ik ben zelf ook pas 3 maanden actief in crypto), dan kan ik me goed voorstellen dat mensen die werken of studeren geen tijd hebben om alle info van de afgelopen jaren te zoeken en bij te leren. Ik doe het zelf overigens wel sinds die 3 maanden, ben er redelijk full time mee bezig in mijn vrije tijd, vooral omdat ik het erg interessant en leuk vindt. Toch zou zelfs zo'n spreadsheet mij helpen. Zo kwam ik er vanmorgen bij toeval achter wat Namecoin nou eigenlijk doet en zo zijn er nog voldoende coins waarvan ik het nut en misschien zelfs het bestaan niet ken.

Op deze manier kunnen we elkaar wellicht helpen in de juiste coins te stappen, of in ieder geval coins waar je zelf achter staat. Zelf investeer ik alleen in coins die aan bepaalde voorwaarden voldoen zoals: draagt de blockchain bij aan het idee, white paper legit, is er een verdienmodel en misschien nog wel het belangrijkste die de 3 voorgaande elementen een soort van samenvat -> welk team zit er achter.

Veel bekende grote namen uit de blockchain wereld ken ik nog niet. Tsja, Vitalik Buterein en Sacha van Waves wel. Er zijn ongetwijfeld meer grote namen die werken aan nieuwe coins, dat zou voor mij een streepje voor geven daar in te investeren.

[ Voor 5% gewijzigd door GrazendeKoe op 15-07-2017 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeVM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 14-09 12:34

MikeVM

- Baloo -

kan iemand uitleggen waarom de altcoins ook zakken door de BTC fork van 1 augustus? ik snap waarom mensen hun geld uit BTC halen, maar waarom gaat dat geld dan niet naar andere crytpcurrencies, alle grote cryptos zakken mee, hoe komt dit?

\\ Baloo \\ Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReynaertS
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 12-08-2022
Wat is ongeveer je indicatie wat betreft de bodem prijs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

MikeVM schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 14:41:
kan iemand uitleggen waarom de altcoins ook zakken door de BTC fork van 1 augustus? ik snap waarom mensen hun geld uit BTC halen, maar waarom gaat dat geld dan niet naar andere crytpcurrencies, alle grote cryptos zakken mee, hoe komt dit?
Misschien omdat er heel veel mensen zijn die niet weten wat al die coins zijn en of het wel betrouwbaar is? Newbies die teruggaan naar fiat, omdat ze door hebben dat de prijs niet alleen maar omhoog kan?

Er komen er zo veel bij de laatste tijd, dat ik sterk het gevoel heb dat het meer gaat om het snel verdienen van geld dan om een nieuwe top 5 coin te worden met echt praktisch nut.

Daarnaast is de koers van BTC denk ik nog steeds leidend als het gaat om het sentiment rond álle crypto. Laatst was LTC nog de "safe haven" tot aan 1 augustus, maar ook die prijs knalt mee naar beneden.

#team_UTC+1

You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 5 64GB  iPhone SE 128GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zhou
  • Niet online
ReynaertS schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 14:59:
[...]

Wat is ongeveer je indicatie wat betreft de bodem prijs?
Dat weet ik nog niet, omdat we nog 2.5 weken te gaan hebben. De daling is nog niet gestopt. De vorige 2 (Polo) bodems waren 0.006 en 0.0035.

GoodWe 3360Wp Zuid 35° | APS YC600 2x320W West | @fracverse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

En daar ging de $2000 grens, de bodem is nog niet in zicht vrees ik. Dat soort bedragen zijn toch altijd een psychologische grens waar redelijke walls worden gebouwd.

#team_UTC+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn19
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 28-07 12:47
Ik heb de buy orders op $1800 en $1600 voor BTC en $120 en $100 voor Ethereum gezet. Beide long term aankopen mochten ze aangetikt worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartyMcFly1955
  • Laatst online: 05-08-2017
http://coinmarketcap.com/charts/
als je deze grafiek bekijkt(1 jaars), hoef je niet heel veel verstand te hebben van marktwerking etc. om te zien dat de daling nog wel even doorgaat. Zou weleens door kunnen zakken onder de 50 miljard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dus een miner die out of the box meteen gaat minen, ben er tevreden mee. Momenteel 72mh/s op ethereum. Op de rig zit ook MSI afterburner waarmee je je kaarten kunt aapassen. Hier durf ik natuurlijk niet aan te zitten als hardware leek, wel vraag ik me af in hoeverre dit het maximale is wat ze aankunnen. Zo draait het nu al een paar dagen heel constant. Ik hoef ze niet maximaal te hebben draaien want ik snap dat ze dan ook minder lang meegaan, maar als het iets hoger zou kunnen zonder nadelige gevolgen dan wil ik dat wel proberen. Kan iemand hier wat zinnigs over zeggen?

Afbeeldingslocatie: http://i67.tinypic.com/21ykci.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Laatst online: 13-09 22:11

spartacusNLD

This is Sparta!!

Verwijderd schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 17:53:
Ik heb dus een miner die out of the box meteen gaat minen, ben er tevreden mee. Momenteel 72mh/s op ethereum. Op de rig zit ook MSI afterburner waarmee je je kaarten kunt aapassen. Hier durf ik natuurlijk niet aan te zitten als hardware leek, wel vraag ik me af in hoeverre dit het maximale is wat ze aankunnen. Zo draait het nu al een paar dagen heel constant. Ik hoef ze niet maximaal te hebben draaien want ik snap dat ze dan ook minder lang meegaan, maar als het iets hoger zou kunnen zonder nadelige gevolgen dan wil ik dat wel proberen. Kan iemand hier wat zinnigs over zeggen?

[afbeelding]
Wat heb je zelf al uitgezocht? :)

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

spartacusNLD schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 17:55:
[...]

Wat heb je zelf al uitgezocht? :)
Hier vragen was de eerste stap in mijn uitzoekproces :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

Verwijderd schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 17:58:
[...]

Hier vragen was de eerste stap in mijn uitzoekproces :)
De eerste stap is zelf wat onderzoek doen en laat dit dan ook nog eens het verkeerde topic zijn, hier gaat het over de handel. Die enorme rode waarschuwing staat er niet voor niks. ;) Probeer het eens in het mining of algemene topic.

[ Voor 7% gewijzigd door Ethirty op 15-07-2017 18:05 ]

#team_UTC+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terrestra
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 02-08 11:17
-deleted-

[ Voor 102% gewijzigd door Terrestra op 15-07-2017 19:42 ]

Use my referral link https://platinum.crypto.com/r/d6feas9zfq to sign up for Crypto.com and we both get $50 USD :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Terrestra schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 18:54:
Iemand ooit gekeken naar Lisk , is dit iets voor de lange termijn ?
Bekijk punt 2 in de waarschuwing eens..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben hier mensen tips met betrekking tot het speculeren op de bitcoin soft/hard fork?

Ik ben long term bitcoin hodler met paar K euro huidige prijs in Bitcoin. Ik overweeg of dit een goed moment is om in te stappen met een paar K extra. Zowel het bedrag wat er nu al in zit en wat ik er nu in will duwen zou ik kunnen missen, rest van mijn stash zit veiliger in een extreem brede ETF.

Wat ik zelf verwacht / hoop is dat de koers gaat zakken in de loop naar de BIP148 activatie op 1 augustus. Zeg naar e1.5K, e1K of zelfs e0.5K. En daarna terug bounced in de komende maanden naar 2K of meer, zodra duidelijk is welke fork dominant gaat zijn. Potentieel rendement 2X of 4X de inleg.

Begrijp ik goed dat het niet uitmaakt welke fork dominant gaat worden, zolang ik maar voor de BIP148 activatie gekocht heb (i.e. voor 1 augustus)? Na die BIP148 activatie weet je niet of je transacties in de winnende fork terecht komen. Is de volg orde van events in onderstaand overzicht is betrouwbaar?

Afbeeldingslocatie: https://fs.bitcoinmagazine.com/img/images/segwit-timeline.width-800.jpg

Als risico zie is dat ik mijn paar K euro nog op een exchange moet krijgen (kraken), dat kan een paar dagen duren. En ik weet niet of kraken online / betrouwbaar blijft in de dagen voor en na de BIP148 activatie.

Aankoop denk ik te doen via een dollor cost avereging strategie, vanaf dat de prijs door de 1500 euro zakt, dagelijks tot aan 1 of 2 dagen voor de BIP148 activatie. Alternatief overweeg ik vooraf buy orders in te plaatsen op steeds lagere koersen.

De bitcoins maak ik gelijk na aankoop over naar een paper cold storage. Als de koers boven de e1.5K blijft dan maak ik mijjn (resterende) euros terug over van kraken naar mijn bank.

Bitcoins uitcashen doe ik niet (worst case), snel als ik mijn inleg er als fractie uit kan halen(best case) of over paar jaar / decennium met goed rendement (ook goed).

Klinkt dit als een redelijke strategie? Tips zijn welkom. Bedankt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GrazendeKoe
In alle ICO gekte van de afgelopen tijd denk ik toch dat ik nog een mooie ICO op het laatste moment mee gepakt heb: Bitquence (BQX), die werkt op de Ethereum Blockchain.

Wat zij doen vind ik een goede zaak en vooral tijdbesparend. Waar je je nu moet aanmelden voor exchanges en verschillende wallets 'moet' aanmaken om je coins veilig op te slaan wil Bitquence een platform maken waar je je coins kan kopen en in kan opslaan. Het mooie is dat je ook gelijk een portefeuille van coins kan samenstellen en die in één keer kan aankopen, zelfs met fiat. Zij willen aanmelden op verschillende exchanges en het aanmaken van verscheidene wallets verleden tijd maken, maar wat voornamelijk interessant is: door Bitquence wordt het voor opa, oma, de buurman en de slager het vele malen eenvoudiger gemaakt in crypto te stappen. Daarnaast slaan ze de portefeuilles van hun klanten (de cryptokopers dus) cold op.

De ICO duurt tot morgenavond 19.00 uur onze tijd, als ik me goed herinner. De coins die niet worden verkocht (als de cap niet gehaald wordt) worden geburnt. De cap zit op 1 miljard coins, maar die lijken ze niet te gaan halen. Er is iets meer dan 10k ETH opgehaald, nu krijg je voor 1 ETH 4200 BQX coins.

Er is al een eerste beta-/testproduct en van wat ik gelezen heb is het team 'legit' en capabel (dat moet natuurlijk nog wel blijken zodra ze echt bezig gaan met het product :9 ) Nu kan ik de hele white paper (die ik gelezen heb) gaan overtikken in andere woorden, maar dat is nogal omslachtig en mijn post is al lang aan het worden.

Ik heb nog wel een paar interessante linkjes wellicht:
- Website: https://www.bitquence.com/
- Whitepaper: https://www.bitquence.com...5/BitquenceWhitePaper.pdf
- Post op Steemit: https://steemit.com/bitco...sive-review-you-will-find
- Filmpje, wat is Bitquence: YouTube: Bitquence - Invest in the Future
- Filmpje, demo van product: YouTube: Bitquence Mobile Diversification Demo

Mocht je nu net als ik enthousiast geraakt zijn, door deze post voor het in aanraking komen met Bitquence en gaan mee doen aan de ICO, dan mag dat altijd via mijn referral link participeren in de ICO: https://bitquence.tokenma...id=I7kmh3m9TFq90dZs_SPMdQ :)

Ik hoop dat Bitquence het hele proces van aankopen en beheren van crypto's makkelijker en toegankelijker gaat maken!

[ Voor 6% gewijzigd door GrazendeKoe op 15-07-2017 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxa
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-09 16:18
Verwijderd schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 19:18:
Hebben hier mensen tips met betrekking tot het speculeren op de bitcoin soft/hard fork?

Ik ben long term bitcoin hodler met paar K euro huidige prijs in Bitcoin. Ik overweeg of dit een goed moment is om in te stappen met een paar K extra. Zowel het bedrag wat er nu al in zit en wat ik er nu in will duwen zou ik kunnen missen, rest van mijn stash zit veiliger in een extreem brede ETF.

Wat ik zelf verwacht / hoop is dat de koers gaat zakken in de loop naar de BIP148 activatie op 1 augustus. Zeg naar e1.5K, e1K of zelfs e0.5K. En daarna terug bounced in de komende maanden naar 2K of meer, zodra duidelijk is welke fork dominant gaat zijn. Potentieel rendement 2X of 4X de inleg.

Begrijp ik goed dat het niet uitmaakt welke fork dominant gaat worden, zolang ik maar voor de BIP148 activatie gekocht heb (i.e. voor 1 augustus)? Na die BIP148 activatie weet je niet of je transacties in de winnende fork terecht komen. Is de volg orde van events in onderstaand overzicht is betrouwbaar?

[afbeelding]

Als risico zie is dat ik mijn paar K euro nog op een exchange moet krijgen (kraken), dat kan een paar dagen duren. En ik weet niet of kraken online / betrouwbaar blijft in de dagen voor en na de BIP148 activatie.

Aankoop denk ik te doen via een dollor cost avereging strategie, vanaf dat de prijs door de 1500 euro zakt, dagelijks tot aan 1 of 2 dagen voor de BIP148 activatie. Alternatief overweeg ik vooraf buy orders in te plaatsen op steeds lagere koersen.

De bitcoins maak ik gelijk na aankoop over naar een paper cold storage. Als de koers boven de e1.5K blijft dan maak ik mijjn (resterende) euros terug over van kraken naar mijn bank.

Bitcoins uitcashen doe ik niet (worst case), snel als ik mijn inleg er als fractie uit kan halen(best case) of over paar jaar / decennium met goed rendement (ook goed).

Klinkt dit als een redelijke strategie? Tips zijn welkom. Bedankt.
Klinkt als een solide strategie. Zeker met het toekomst perspectief wat jij hebt met je investering. Ik denk op recht dat de komende weken een goed koop moment is voor BTC. Ik had het er toevallig over met mijn eega vanmiddag en onafhankelijk van elkaar hadden we de mening gevormd dat BTC na de SegWit/BIP/Fork onrust snel op zal krabbelen en weer vaart gaat maken.
Ook wij gaan van de week de Kraken account spekken en een mooie dip uitzoeken om bij te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer

Swerfer

Hmm...

GrazendeKoe schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 19:47:
In alle ICO gekte van de afgelopen tijd denk ik toch dat ik nog een mooie ICO op het laatste moment mee gepakt heb: Bitquence (BQX), die werkt op de Ethereum Blockchain.

Wat zij doen vind ik een goede zaak en vooral tijdbesparend. Waar je je nu moet aanmelden voor exchanges en verschillende wallets 'moet' aanmaken om je coins veilig op te slaan wil Bitquence een platform maken waar je je coins kan kopen en in kan opslaan. Het mooie is dat je ook gelijk een portefeuille van coins kan samenstellen en die in één keer kan aankopen, zelfs met fiat. Zij willen aanmelden op verschillende exchanges en het aanmaken van verscheidene wallets verleden tijd maken, maar wat voornamelijk interessant is: door Bitquence wordt het voor opa, oma, de buurman en de slager het vele malen eenvoudiger gemaakt in crypto te stappen. Daarnaast slaan ze de portefeuilles van hun klanten (de cryptokopers dus) cold op.

De ICO duurt tot morgenavond 19.00 uur onze tijd, als ik me goed herinner. De coins die niet worden verkocht (als de cap niet gehaald wordt) worden geburnt. De cap zit op 1 miljard coins, maar die lijken ze niet te gaan halen. Er is iets meer dan 10k ETH opgehaald, nu krijg je voor 1 ETH 4200 BQX coins.

Er is al een eerste beta-/testproduct en van wat ik gelezen heb is het team 'legit' en capabel (dat moet natuurlijk nog wel blijken zodra ze echt bezig gaan met het product :9 ) Nu kan ik de hele white paper (die ik gelezen heb) gaan overtikken in andere woorden, maar dat is nogal omslachtig en mijn post is al lang aan het worden.

- https://www.bitquence.com/
- https://www.bitquence.com...5/BitquenceWhitePaper.pdf
- https://steemit.com/bitco...sive-review-you-will-find

Mocht je nu net als ik enthousiast geraakt zijn, door deze post voor het in aanraking komen met Bitquence en gaan mee doen aan de ICO, dan mag dat altijd via mijn referral link participeren in de ICO: https://bitquence.tokenma...id=I7kmh3m9TFq90dZs_SPMdQ :)

Ik hoop dat Bitquence het hele proces van aankopen en beheren van crypto's makkelijker en toegankelijker gaat maken!
Beetje hetzelfde idee als CORION. Ook een eigen wallet met exchange. Draait op ETC en later eigen blockchain. Koers wordt op $1 gehouden. Komt ook op exchanges enzv. http://corion.io

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrazendeKoe
Swerfer schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 19:52:
[...]

Beetje hetzelfde idee als CORION. Ook een eigen wallet met exchange. Draait op ETC en later eigen blockchain. Koers wordt op $1 gehouden. Komt ook op exchanges enzv. http://corion.io
Hah wat toevallig zeg, bijna gelijktijdig deze 2 ICO's. Heb zelf 1 ETH in Bitquence gestopt. Morgen ga ik Corion maar eens bekijken en zien wie ik als beste beoordeel en of er verschillen tussen beiden zit.. Ben jij overtuigd van Corion? Heb je er wat in gestopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer

Swerfer

Hmm...

GrazendeKoe schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 19:58:
[...]

Hah wat toevallig zeg, bijna gelijktijdig deze 2 ICO's. Heb zelf 1 ETH in Bitquence gestopt. Morgen ga ik Corion maar eens bekijken en zien wie ik als beste beoordeel en of er verschillen tussen beiden zit.. Ben jij overtuigd van Corion? Heb je er wat in gestopt?
Ik heb er genoeg ingestopt om een CORION premium te krijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nietmachine48
  • Laatst online: 26-08 22:23
GrazendeKoe schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 19:47:

- Website: https://www.bitquence.com/
- Whitepaper: https://www.bitquence.com...5/BitquenceWhitePaper.pdf
- Post op Steemit: https://steemit.com/bitco...sive-review-you-will-find
- Filmpje, wat is Bitquence: YouTube: Bitquence - Invest in the Future
- Filmpje, demo van product: YouTube: Bitquence Mobile Diversification Demo

Bitquence is niet toegankelijk voor inwoners van de USA en Singapore. Heeft het dan wel een kans van slagen?

https://www.reddit.com/r/...p&utm_medium=comment_list

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
nietmachine48 schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 21:01:
[...]

Bitquence is niet toegankelijk voor inwoners van de USA en Singapore. Heeft het dan wel een kans van slagen?

https://www.reddit.com/r/...p&utm_medium=comment_list
Dat is bij zowat elke ICO dat dit gezegd wordt uit schrik voor de Amerikaanse SEC (Securities and Exchange Commission).
Dat houdt de Amerikanen echter niet tegen om ze te kopen via Tor en dergelijke. Veel ICO's worden toch gekocht door amerikanen terwijl ze niet toegelaten zijn. (Kwestie van de geografische IP ban te omzeilen met een VPN of Tor)

[ Voor 3% gewijzigd door SmokingCrop op 15-07-2017 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke nieuwsbronnen volgen jullie als het om cyrptocurrencies gaat? Ik gebruik geen FB,Twitter etc. maar wil best accounts aanmaken als ik nieuwsbronnen kan volgen :) Ik hoor het graag! Ik zie alleen maar shady jonge gasten online wat ik niet zo snel vertrouw

[ Voor 81% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2017 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer

Swerfer

Hmm...

Verwijderd schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 21:39:
Welke nieuwsbronnen volgen jullie als het om cyrptocurrencies gaat? Ik gebruik geen FB,Twitter etc. maar wil best accounts aanmaken als ik nieuwsbronnen kan volgen :) Ik hoor het graag! Ik zie alleen maar shady jonge gasten online wat ik niet zo snel vertrouw
Cryptoboerderij op Telegram vind ik wel een leuke om te volgen.

[ Voor 14% gewijzigd door Swerfer op 15-07-2017 22:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz

Dennahz

Swerfer schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 22:12:
[...]
Cryptoboerderij op Telegram vind ik wel een leuke om te volgen.
:)

Is al een behoorlijk grote community aan het worden. In 2014 hebben we ook eens geprobeerd een dergelijk kanaal op te richten en toen kwamen er maar iets van ~10 mensen op af. Nu al 900!

Nu zijn het ongetwijfeld niet allemaal legit accounts, maar geeft wel aan dat het echt booming is.

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer

Swerfer

Hmm...

Dennahz schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 22:36:
[...]

:)

Is al een behoorlijk grote community aan het worden. In 2014 hebben we ook eens geprobeerd een dergelijk kanaal op te richten en toen kwamen er maar iets van ~10 mensen op af. Nu al 900!

Nu zijn het ongetwijfeld niet allemaal legit accounts, maar geeft wel aan dat het echt booming is.
900? 993 en morgen 1000! Dank voor de link een aantal posts terug...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• degroot
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Reddit

www.degroot-it.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Laatst online: 13-09 22:11

spartacusNLD

This is Sparta!!

Telegram app installeren + onderstaande 2 links openen op telefoon:

1: https://t.me/cryptocalls

2: https://t.me/Cryptoboerderij

Medium:

https://medium.com/tag/blockchain

https://medium.com/tag/ethereum

enz.. veel te vinden op medium :Y)

en natuurlijk reddit:

https://www.reddit.com/r/CryptoCurrency/

Daarnaast wat mensen die ik volg op Linkedin die veel stuff posten mbt crypto

have fun! :) als iemand nog suggesties heeft.. let us know!

[ Voor 25% gewijzigd door spartacusNLD op 16-07-2017 00:21 ]

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Hier kan je ook veel nieuws vinden
https://bitcointalk.org/index.php

Let op dat je jezelf niet mee laat slepen door alle forums, zitten een hoop mensen die alleen maar posten in de hoop 1 of andere vage coin te pushen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Swerfer

Swerfer

Hmm...

spartacusNLD schreef op zondag 16 juli 2017 @ 00:16:
[...]

Telegram app installeren + onderstaande 2 links openen op telefoon:

1: https://t.me/cryptocalls

2: https://t.me/Cryptoboerderij
Telegram is er natuurlijk ook op de desktop en nu ook in de Windows 10 store...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09:12

Ryan1981

Je ne sais pas

Zo dan, nu dus het punt voorbij waarop ik ethereum zou gaan inkopen (150 euro) maar met 1 augustus in het vooruitzicht weet ik het nog zo net niet, wat als alles terug naar 10 euro zakt, dan baal je natuurlijk wel!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Ryan1981 schreef op zondag 16 juli 2017 @ 09:51:
Zo dan, nu dus het punt voorbij waarop ik ethereum zou gaan inkopen (150 euro) maar met 1 augustus in het vooruitzicht weet ik het nog zo net niet, wat als alles terug naar 10 euro zakt, dan baal je natuurlijk wel!
En wat als alles naar ATH gaat 8)7

Als je niet te greedy bent en genoegen neemt met een paar euro per coin dan kan je nu nog leuke ritjes maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReynaertS
  • Laatst online: 12-08-2022
Ryan1981 schreef op zondag 16 juli 2017 @ 09:51:
Ik zit hierdoor ook erg te twijfelen. Ook mijn inkopen wilde ik doen op de 150 euro alleen zo te zien is de bodem nog lang niet bereikt.
Beter nu inkopen voor de zekerheid of toch maar afwachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Buy low & sel high strategy werkt niet met cryptocurrencies?

Als ik bijv 1 BTC koop en meteen weer wil verkopen eist de exchange een fee van 78 euro.

Ook bijv met Eth en zcash etc is het bedrag absuurd hoog. Dus winst maken kan alleen als de verschil tussen de aankoop en verkoop heeel groot is. Wat een nihil kans heeft omdat die tijden al voorbij zijn.

Correct me if im wrong.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bjoost
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 11-09 16:32
Verwijderd schreef op zondag 16 juli 2017 @ 10:33:

Als ik bijv 1 BTC koop en meteen weer wil verkopen eist de exchange een fee van 78 euro.

Ook bijv met Eth en zcash etc is het bedrag absuurd hoog. Dus winst maken kan alleen als de verschil tussen de aankoop en verkoop heeel groot is. Wat een nihil kans heeft omdat die tijden al voorbij zijn.

Correct me if im wrong.
Probeer het eens bij Kraken...
Litebit etc. zijn geldwisselkantoren (met bijbehorende commissies...), geen exchanges.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

Correct me if im wrong.
Zeg dan op zijn minst waar je zoveel betaald, dan kan de rest daar wegblijven. Ik heb nog nooit dat soort fees gezien op een exchange.

#team_UTC+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14-09 21:05

Correct me if im wrong.
Als je de spread wil crossen, dan ga je betalen ja. Dat is niet de exchange fee. Je kunt de eerste zin gebruiken als voer voor Google.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• papaleo
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14-09 15:24
Zit al reeds 52% in de min...met mijn coins,maar heb mij nu toch zojuist 20x ETH's (op €130,-) bij gekocht....als ik dan toch moet gaan zinken dan maar naar de bodem... :X ;w ;)

9kW Nefit Enviline,17x Yingli Solar 245Wp panelen.(4085Wp) / 17x Enphase 215 Micro-inverters / Envoy Enlighten Communicatie Gateway,Tonzon vloerisolatie,Schlüter®-BEKOTEC-THERM Vloerverwarming,Panasonic climatcontrole, Nefit HR107,Vera domotica,

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bleecho
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 27-12-2023
papaleo schreef op zondag 16 juli 2017 @ 13:03:
Zit al reeds 52% in de min...met mijn coins,maar heb mij nu toch zojuist 20x ETH's (op €130,-) bij gekocht....als ik dan toch moet gaan zinken dan maar naar de bodem... :X ;w ;)
Ik zou het positiever bekijken; je hebt een mooie kans gepakt om "dollar averaging" toe te passen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrazendeKoe
Swerfer schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 19:52:
[...]

Ik heb net even een vlugge blik op de website genomen. Ik vind persoonlijk wel dat ze een erg klein kapitaal ophalen en als je dat afzet tegen de grootte van het team, lijkt me dat het geld binnen 2 jaar wel op te zijn? Precies de reden dat ik niet verder ben geen lezen ;)

Hoe gaan ze de koers op $1 houden eigenlijk en wat is het idee er achter?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

papaleo schreef op zondag 16 juli 2017 @ 13:03:
Je moet niet zinken naar de bodem, maar kopen op de bodem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDudez
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 10:41

TheDudez

Usenet stofzuiger!

Als het zo door gaat zakt ETH nog onder de 100?

Wat denken jullie coins kopen rond de 25ste? Net voordat de prijs weer stijgt of nog langer wachten?

Usenet handleidingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 16 juli 2017 @ 13:31:
[...]

Als je weet wat de bodem is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pattatje
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 02-09 09:57
Ik wacht ook nog even. Gisteren wel wat Stratis gekocht, maar als de daling zo doorzet inderdaad mooie tijd om over een paar dagen ETH en Stratis aan te schaffen.
De vraag is of de coins gaan direct stijgen na 1 Aug, maar alsnog verwacht is dat de coins vroeger of later gaan stijgen. Dit is geheel gebasseerd op een vermoeden.
[b]

Wat denken jullie coins kopen rond de 25ste? Net voordat de prijs weer stijgt of nog langer wachten?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Nu online
TheDudez schreef op zondag 16 juli 2017 @ 13:52:
Als het zo door gaat zakt ETH nog onder de 100?

Ik hang er geen datum aan vast. Dit blijft maar gaan.
Grote kans dat we een tijd sideways gaan zien na een dump als dit. Perfecte kans om te kopen.

Mocht je geen positie hebben dan zou ik nu eerder weg blijven tot het wat bedaard is.

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10:56
pattatje schreef op zondag 16 juli 2017 @ 13:58:
Ik wacht ook nog even. Gisteren wel wat Stratis gekocht, maar als de daling zo doorzet inderdaad mooie tijd om over een paar dagen ETH en Stratis aan te schaffen.
De vraag is of de coins gaan direct stijgen na 1 Aug, maar alsnog verwacht is dat de coins vroeger of later gaan stijgen. Dit is geheel gebasseerd op een vermoeden.

[...]
Waar heb je Stratis gekocht? Ik heb het laatst ook gedaan maar dan via Litebit omdat ik het op Kraken niet zag.
Mijn broertje is er ook gisteren ingestapt en heeft nu al spijt :p Zei het nog tegen hem, wacht ff tot na het weekend, want deze dip is erger dna die van afgelopen week

[ Voor 7% gewijzigd door Musta op 16-07-2017 14:22 ]

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wezzal
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 20-12-2019
Mensen, wacht eerst nou eens op 2 dagen groen voordat je weer instapt. Nu instappen is kansloos.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• yinx84
  • Laatst online: 03-09 14:14
wezzal schreef op zondag 16 juli 2017 @ 14:21:
Mensen, wacht eerst nou eens op 2 dagen groen voordat je weer instapt. Nu instappen is kansloos.
Hoe was het ook alweer? Een vallend mes proberen te vangen? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6129(15)
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23-08 13:17

6129(15)

AD ASTRA PER ASPERA

ReynaertS schreef op zondag 16 juli 2017 @ 09:59:
[...]

Ik zit hierdoor ook erg te twijfelen. Ook mijn inkopen wilde ik doen op de 150 euro alleen zo te zien is de bodem nog lang niet bereikt.
Beter nu inkopen voor de zekerheid of toch maar afwachten?
Mijninziens kan de koers van BTC en ETH (en veruit de meeste altcoins) alleen maar zakken t.e.m. 1 augustus. Dat is nog een kleine twee weken en als je ziet hoe de koersen de laatste twee weken zijn geëvolueerd... waw, er is nog zoveel ruimte voor downside. M.a.w. het duurt nog wel even voordat de bodem is bereikt.

Het lijkt me trouwens dat de mining-bubble begint te klappen? De prijzen voor RX's kaarten is weer aan het kalmeren. Goed voor de gamers onder ons. De vraagprijzen in de V&A waren geregeld obsceen. Ook wel erg dat het aandeel van AMD er erg onder leed afgelopen week. Achja, interessante tijden.

[ Voor 24% gewijzigd door 6129(15) op 16-07-2017 14:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mmmmmark
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 05-09 14:10
Verwijderd schreef op zondag 16 juli 2017 @ 13:56:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/CJLXNxO.png

10 euro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meessen
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 14-03-2024
Gaat wel heel hard vandaag met Ether en Ripple ;w , nog even en Ether zit onder 100 Euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pattatje
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 02-09 09:57
Via Litebit. Waarom spijt? Je weet dat er nu een dalende trent is. Gaat vast goedkomen. Gewoon holden.
Musta schreef op zondag 16 juli 2017 @ 14:18:
[...]

Waar heb je Stratis gekocht? Ik heb het laatst ook gedaan maar dan via Litebit omdat ik het op Kraken niet zag.
Mijn broertje is er ook gisteren ingestapt en heeft nu al spijt :p Zei het nog tegen hem, wacht ff tot na het weekend, want deze dip is erger dna die van afgelopen week
Edit: Typo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

LED-Maniak schreef op zondag 16 juli 2017 @ 13:59:
[...]

Mocht je geen positie hebben dan zou ik nu eerder weg blijven tot het wat bedaard is.
Ik zit ook sterk te twijfelen wat ik met mijn LTC moet doen. Gekocht rond 44, dus hodl begint langzaam wel een beetje pijn te doen. :P

#team_UTC+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirved
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09-09 14:09
Morgen maar eens wat geld storten op Kraken ik voorzie een mooie kans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 16 juli 2017 @ 13:56:
[...]

De precieze bodem weet je natuurlijk pas achteraf maar een steile lijn naar beneden is in ieder geval geen bodem. Zoals hier al gezegd wacht even op wat indicatie dat de helling uitvlakt en koop niet lukraak ravijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alvaldi
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Kunnen we gewoon tot en met 31 juli bitcoins kopen/verkopen of zullen exchanges de handel stilleggen? Wil graag nog bitcoins aanschaffen en doe dat liever 25 juli al dan dat ik ze niet meer kan kopen aan het eind van de maand.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• destroyer6670
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 14-09 15:46
Ethirty schreef op zondag 16 juli 2017 @ 14:46:
[...]

Ik zit ook sterk te twijfelen wat ik met mijn LTC moet doen. Gekocht rond 44, dus hodl begint langzaam wel een beetje pijn te doen. :P
Ga geen advies geven maar ik heb steeds proberen te holden. Van elke panic sale die ik toch deed kreeg ik spijt. Elke keer daarna weer de lucht in. Ik ga holden (ETH). Er zijn nog twee ICO's die me interessant lijken. Daar kan ik mijn eth ook in stoppen. De eth (en ltc) dalen enorm. Ik wacht liever een jaar dan nu met verlies te verkopen. Als je het geld niet per se mist kun je ervoor kiezen te holden. En niet te vaak kijken naar de koers, wordt je alleen maar verdrietig van en zorgt in worst case voor panic sale.

Met 1 augustus in vooruitzicht verbazen de dalingen me ook niet. Maar of het weer gaat maanden stijgen of verder stijgen weet niemand.

Vanuit mijn visie trekt het wel weer aan, maar dat kan ook over twee jaar zijn. Denk dat blockchain de toekomst is. Ik ga holden en beetje day traden, als hobby. En keertje proberen te minen, puur om te kijken wat dat precies inhoud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biggydeen2
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 27-08 20:38
destroyer6670 schreef op zondag 16 juli 2017 @ 14:57:
[...]

Ga geen advies geven maar ik heb steeds proberen te holden. Van elke panic sale die ik toch deed kreeg ik spijt. Elke keer daarna weer de lucht in. Ik ga holden (ETH). Er zijn nog twee ICO's die me interessant lijken. Daar kan ik mijn eth ook in stoppen. De eth (en ltc) dalen enorm. Ik wacht liever een jaar dan nu met verlies te verkopen. Als je het geld niet per se mist kun je ervoor kiezen te holden. En niet te vaak kijken naar de koers, wordt je alleen maar verdrietig van en zorgt in worst case voor panic sale.

Met 1 augustus in vooruitzicht verbazen de dalingen me ook niet. Maar of het weer gaat maanden stijgen of verder stijgen weet niemand.

Vanuit mijn visie trekt het wel weer aan, maar dat kan ook over twee jaar zijn. Denk dat blockchain de toekomst is. Ik ga holden en beetje day traden, als hobby. En keertje proberen te minen, puur om te kijken wat dat precies inhoud.
Dat heb ik in 2013 ook gedaan, ondertussen de hele opkomst van Ethereum gemist :'(

Dus als je gaat holden is mijn advies om ten allen tijden op de hoogte te zijn van alle zaken rondom crypto´s. Ik zou zeker ETH ingekocht hebben maar heb nu de boot gemist. Hoewel de boot wel weer richting haven lijkt te komen ;)

Daarnaast is er in de tussentijd ook nog eens een exchange (Cryptsy) naar de !"§# gegaan waar ik al mijn altcoins had laten staan. Met de simpele reden dat ik destijds geen zin had om een tiental locale wallets aan te maken. Gelukkig waren ze tot op heden niks meer waard en ging het om een paar honderd euro maargoed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Ethirty schreef op zondag 16 juli 2017 @ 14:46:
[...]

Niemand weet het .. Maar LTC heb je zo beetje op ATH gekocht, persoonlijk zie ik die niet zo snel terug bouncen naar 44+ op korte termijn.

Zelf meeste winst met LTC gepakt maar alleen met korte ritjes, hij komt van ver net als vele andere coins maar ook die zijn te snel gestegen waardoor het imo erg ''dom'' is om die voor LT te kopen, correctie is heel normaal alleen willen de meeste dat niet geloven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• papaleo
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14-09 15:24
Verwijderd schreef op zondag 16 juli 2017 @ 13:31:
[...]

👍🏻

Voor mij gevoel was dat op dat moment op €129...,maar de 'ploert' zakte toch nog ff ietsje verder door naar beneden.
Mocht die de komende weken toch nog drastisch zakken zal ik het niet laten om er een aantal bij te kopen....

9kW Nefit Enviline,17x Yingli Solar 245Wp panelen.(4085Wp) / 17x Enphase 215 Micro-inverters / Envoy Enlighten Communicatie Gateway,Tonzon vloerisolatie,Schlüter®-BEKOTEC-THERM Vloerverwarming,Panasonic climatcontrole, Nefit HR107,Vera domotica,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MP_Z4
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-02 19:56
sta met een zakje geld te wachten op de bodem, dacht vanochtend een bodempje te zien bij GNT (0,000095), daar is hij vandaag blijven hangen, nu klimt hij iets op, hopelijjk kan ik er een kleine winst oppakken morgen.
mijn langetermijn keuze is hoofdzakelijk STRAT, daarna ZEC, en nog beetje XRP en ETH. STRAT geeft mij de beste indruk qua concept en voortgang.

Ik verbaas me nog steeds over hoeveel mensen enthousiast worden van een powerpoint presentatie rondom een ICO en daar hun geld instoppen, ik wil daar principieel al niet aan mee doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• degroot
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Alles zit sinds 15:00 weer in de lift. Daarmee lijkt deze weekend dip weer voorbij.

www.degroot-it.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPS
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

JPS

En dan volgt nog de pre 1/8 dip ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleecho
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 27-12-2023
JPS schreef op zondag 16 juli 2017 @ 18:35:
En dan volgt nog de pre 1/8 dip ;)
Ik neem aan dat de 1/8 dip op dit moment al aan de gang is, want dit is wel even wat heftiger dan een weekend dipje of een 'correctie'.

Wat zie jij als oorzaak voor dit bloedbad?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kwaazaar
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 09-09 14:37
Vergeet niet dat de oorzaak niet alleen de onrust rondom btc is, maar ook het hele ico gebeuren op Ethereum (netwerk congestie, ico's die hun opbrengst omzetten naar fiat, scans, etc). Btc vind ik logisch als die na 1 augustus weer gaat stijgen. Eth weet ik zo snel nog niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 14-09 21:15

The_Worst

Unox

Waarschijnlijk zijn er meerdere oorzaken van deze dip. Waarschijnlijk wacht iedereen 1 augustus af, de coinbase die gedeeltelijk 'gehackt' is en de illegale markt die is opgerold door de politie. Gevolgd door paniek waardoor nog meer mensen gaan verkopen.

Ik vind het niet zo erg. Mijn kleine inkoop weer omgezet naar euro's en dan langzamerhand alles weer uitbouwen als het nog verder gezakt is.

[ Voor 22% gewijzigd door The_Worst op 16-07-2017 19:21 ]

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPS
  • Niet online

JPS

^^ eens, ook mijn tactiek en ik wacht nog op het instapmoment. Huidige dip is ook in mijn ogen combinatie van ICO cashing en Bitcoin issue, versterkt door panic sellers. ETH stijgt nu wel weer wat maar echt doorstijgen zal denk ik pas gebeuren nadat de bitcoin toekomst duidelijk is.
Ik heb geen cijfers, maar er is denk ik veel naar fiat gegaan afgelopen weken en dat zal nog wel meer worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrazendeKoe
Ik vraag me iets af en laat ik Chaincoin als voorbeeld nemen. Zoals een aantal ongetwijfeld weten proberen zij buy & hold op gang te zetten. Nu is Chaincoin op 2 exchanges te kopen, Cryptopia en Novaexchange. Die club die de coin wil pumpen doet dit via Cryptopia. Dus op die exchange gaat volume en prijs omhoog. Wat gebeurt er dan met de prijs op de andere exchange? Gaat die meebewegen vanwege arbitrage?

Casus kan ook elke andere pump coins zijn. Ik neem aan dat die bepaalde coins wordt gepumpt op 1 exchange, wat gebeurt er dan met de prijs van diezelfde coins op andere exchanges als ie daar ook beschikbaar is?

PS: Ik doe er niet aan mee, heb niet eens een account op Cryptopia of Novaexchange.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPS
  • Niet online

JPS

Zeker, arbitrage nivelleert het prijsnivo.
Chaincoin is sowieso een luchtkasteel, het is verder niks en gaat natuurlijk een keer mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.McDuck
  • Laatst online: 11:50
Zit echt te kijken wat bij te kopen. Een aantal munten zijn echt hard gecrashed en die gaan echt wel weer stijgen denk ik.
Misschien toch wat ZCash en Monero inkopen, die heb ik nog niet. Of toch wat kleintjes en hopen op een goede opleving: Ark of XEM of toch wat 'duurdere' Stratis en Waves.
Lastig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeromorphic
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 20-08 13:52
Net maar weer een paar STRAT gekocht. Ga er vanuit dat hij maandag weer wat opkrabbelt en dan in de loop van de dag weer langzaam zakt. Dat is een beetje de trend van de afgelopen weken. Voor mij gaat het de komende week worden: 's morgens kopen en 's middags weer verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ants houden zich goed!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• yinx84
  • Laatst online: 03-09 14:14
Alles weer herstellende gelukkig. Nu het 4x achter elkaar is voorgekomen ga ik tóch volgend weekend ook even uitstappen om zondag avond weer in te stappen. Zul je net zien dat het deze keer niet gebeurd...

Hoe meer ik er over lees, hoe meer ik er van overtuigd ben dat dit niet door het 1 augustus verhaal komt. Volgens mij is dit een groep grote jongens die de boel aan het manipuleren zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09:12

Ryan1981

Je ne sais pas

yinx84 schreef op maandag 17 juli 2017 @ 08:40:
Alles weer herstellende gelukkig. Nu het 4x achter elkaar is voorgekomen ga ik tóch volgend weekend ook even uitstappen om zondag avond weer in te stappen. Zul je net zien dat het deze keer niet gebeurd...

Hoe meer ik er over lees, hoe meer ik er van overtuigd ben dat dit niet door het 1 augustus verhaal komt. Volgens mij is dit een groep grote jongens die de boel aan het manipuleren zijn...
Ook ik zie hem rond het weekend dalen en maandag weer omhoog gaan maar niet elke keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

yinx84 schreef op maandag 17 juli 2017 @ 08:40:
Ik heb precies het zelfde idee. Het is nu al een aantal keer gebeurd dus er is zeker wel een patroon in te zien, maar grote kans dat het net komend weekend niet gaat gebeuren... toch ga ik alvast al mijn ETH naar een exchange sturen zodat ik snel actie kan ondernemen. :)

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Pagina: 1 ... 32 ... 111 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~[font=,24]ZERO TOLERANCE! LEES DIT EERST VOOR JE POST!~[/]
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.

Wat willen we hier niet zien?
  • Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.). Plaats die in Bitcoin (en overige cryptocurrencies) topic - deel 2
  • Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
  • Crypto en belasting. Hier offtopic, kan worden besproken in het bovengenoemde topic. Suggesties om te frauderen (zoals hiet niet netjes opgeven van je vermogen) worden niet gewaardeerd.
  • Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
  • Linkdrops. Begeleid links naar grote lappen tekst of video met een korte samenvatting (als die niet al gegeven is). Als jij iets interessant vindt om te delen, zeg er dan bij waarom je het interessant vindt.
  • Referrals. Ten overvloede, want dit staat ook in het algemene beleid van GoT.
  • Slowchat. Dit betreft dus óók reacties als "Bitcoin nu op $2800", "ETH daling is ingezet" , "To the moon!" en meer van zulks. Er is een speciaal Slack kanaal opgezet door de community waar veel van de hier actieve posters te vinden zijn: click
~[font=,16]Posts die hieraan voldoen worden vanaf nu zonder pardon en zonder notificatie verwijderd, sancties volgen bij herhaling.~[/]

Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om :).