[ZT] Cryptocurrencies - handel & koers #4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 31 ... 111 Laatste
Acties:
  • 940.748 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• freak-ish
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 15-01 17:16
Ik zie veel Tweakers zeggen "met verlies wil ik niet verkopen dus ik hodl ze maar". Ik koop en verkoop op basis van verwachting, informatie etc. Of ik winst of verlies heb op dat moment vind ik minder belangrijk voor die keuze. Ik verkoop liever met verlies als ik daarna nog lager kan inkopen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• imani
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 12-05-2019
freak-ish schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 17:51:
Ik zie veel Tweakers zeggen "met verlies wil ik niet verkopen dus ik hodl ze maar". Ik koop en verkoop op basis van verwachting, informatie etc. Of ik winst of verlies heb op dat moment vind ik minder belangrijk voor die keuze. Ik verkoop liever met verlies als ik daarna nog lager kan inkopen.
"op basis van verwachting, informatie"

Wie zegt dat het daarna niet opeens kan stijgen? En je dan genoodzaakt bent om met verlies in te kopen?

In de cryptowereld kan je totaal niet uitgaan van verwachtingen en informatie :F . Zoals eerder gezegd, er is geen touw aan de koersen van cryptos vast te knopen, technische analyses zijn gebaseerd op "voorspellingen op basis van het verleden", de cryptowereld staat nog in zijn babyschoenen en kan in dit stadium gewoon echt niet voorspeld worden. Wat dacht je van de miljoenen mensen die denken rijk te kunnen worden door op de superstreng gereguleerde beurzen te kunnen voorspellen. Zelfs daar lukt het een handjevol mensen om er hun brood mee te kunnen verdienen.

Voor zover ik weet zijn wij hier gewoon amateurs die, naast hun fulltime baan, dit als een hobby zien en proberen ons slaatje hieruit te slaan.

Niemand hier is een expert/guru en kan voorspellen wat er gebeurd in de cryptoscene. Ik zie het simpel, je gelooft in de crypto revolutie, of niet. Ik denk dat de meerderheid hier wel een cryptobelieber is :) :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ethirty
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 14-09 19:31

Ethirty

Who...me?

freak-ish schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 17:51:
Dat heb ik in 2013 geprobeerd tot het punt dat het me nachtrust ging kosten. Iedere keer weer geld zien verdampen en het nauwelijks meer terugverdienen. Midden in de nacht traden omdat de koers toch wel erg hard ging. Ik heb voor mezelf nu gewoon een andere doelstelling en ik probeer me daaraan te houden. En dat geeft me tot nu toe veel meer rust. Ik zal best een hoop geld laten liggen daardoor, dat is dan maar zo.

Of de markt veert weer op naar de volgende ATH (en op basis van het verleden is dat zeer waarschijnlijk), of de hele boel stort in elkaar en we praten nog jaren na over alle financiële ellende die crypto heeft gebracht. Dat laatste zie ik zo snel nog niet gebeuren...

#team_UTC+1

An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 5 64GB  iPhone SE 128GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freak-ish
Een glazen bol heb niet en het is ook niet mijn main inkomen. Doch een orderboek kan ik lezen, een analyse kan ik maken, een klein netwerk van mede Crypto liefhebbers levert mede informatie. Op basis van oa deze gegevens maak ik keuzes, soms goed, soms slecht. Gezien de portfolio groei van de laatste 18 maanden meer goed dan slecht. Wat ik wilde zeggen is dat simpel "vasthouden" omdat je op verlies staat imo niet de juiste beredenering is voor deze keuze.

En ik hoef niet op iedere coin/aankoop winst te maken, als ik per saldo maar positief uitkom; althans dat is de doelstelling. Als ik met verlies door verkoop van coin A winst kan pakken op coin B ben ik tevreden.

Doch heb ik veel vertrouwen in het fenomeen crypto currency door de achterliggende gedachte en techniek. Dus hodln' is voor een aantal coins altijd een optie.
imani schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 18:06:
[...]
Wie zegt dat het daarna niet opeens kan stijgen? En je dan genoodzaakt bent om met verlies in te kopen?
"De noodzaak om te kopen" bestaat mi niet :+ Beetje semantiek maar als je hoger inkoopt dan je vorige verkoop heb je geen verlies. Je had alleen theoretisch meer kunnen verdienen. Maar wie zegt dat je in de tussentijd niet meer had kunnen verdienen als je was gaan speculeren met een andere coin?

[ Voor 51% gewijzigd door freak-ish op 11-07-2017 19:44 . Reden: Aanvulling ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Liberteh
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 14-09 15:46

Liberteh

All your base belong to me

freak-ish schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 18:14:
Een glazen bol heb niet en het is ook niet mijn main inkomen. Doch een orderboek kan ik lezen, een analyse kan ik maken, een klein netwerk van mede Crypto liefhebbers levert mede informatie. Op basis van oa deze gegevens maak ik keuzes, soms goed, soms slecht. Gezien de portfolio groei van de laatste 18 maanden meer goed dan slecht. Wat ik wilde zeggen is dat simpel "vasthouden" omdat je op verlies staat imo niet de juiste beredenering is voor deze keuze.

En ik hoef niet op iedere coin/aankoop winst te maken, als ik per saldo maar positief uitkom; althans dat is de doelstelling. Als ik met verlies door verkoop van coin A winst kan pakken op coin B ben ik tevreden.

Doch heb ik veel vertrouwen in het fenomeen crypto currency door de achterliggende gedachte en techniek. Dus hodln' is voor een aantal coins altijd een optie.

[...]

"De noodzaak om te kopen" bestaat mi niet :+ Beetje semantiek maar als je hoger inkoopt dan je verkoopt heb je geen verlies. Je had alleen theoretisch meer kunnen verdienen. Maar wie zegt dat je in de tussentijd niet meer had kunnen verdienen als je was gaan speculeren met een andere coin?
Als jij voor 100 euro 1 coin koopt, die zakt en je verkoopt die coin voor 95 euro dan heb je minder als waarmee je begon: verlies.

Verder klopt het wel wat je zegt. Je kan in 1 maand 90% verlies draaien (mits je verkoopt en niet HODL) en van die 10% die overgebleven is weer 150% maken in minder dan 24 uur. Het kan allemaal. Maar dan moet je wel geluk hebben.

[ Voor 7% gewijzigd door Liberteh op 11-07-2017 19:37 ]

First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• freak-ish
Liberteh schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 19:34:
[...]
Als jij voor 100 euro 1 coin koopt, die zakt en je verkoopt die coin voor 95 euro dan heb je minder als waarmee je begon: verlies
Ik heb in mij reactie even het woord "vorige" toegevoegd. Het gaat namelijk niet om de volgorde Inkoop > Verkoop maar om Verkoop > Inkoop. Dezelfde coin hoger inkopen dan je laatste verkoop van die coin.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Ik blijf wat dat betreft op de veilige toer, ga niet verkopen met verlies in de hoop dat hij daalt om daarna meer winst te kunnen maken. Daarvoor zijn die koersen, zeker op een dag als vandaag, veel te wisselvallig. Ik verwacht dat hij verder daalt, maar toch is er een lichte stijging te zien. Tja wat doe je dan.

Toen ik net begon op de exchange wilde ik bijvoorbeeld te graag kopen... BTC stond op 2300€. Gelukkig geen grote hoeveelheid, maar hoger is de koers niet echt meer geweest, dus HODL dan maar. Al snap ik dat je met grote bedragen die op zo'n moment 'bevroren' staan andere keuzes kan maken.
Verder probeer ik als streefpunt op de exchange in te kopen en pakweg 10% hoger te verkopen . Dan hebben we het over kleine orders van 50€ ofzo. Maargoed, 5€ verdienen en ervaring opdoen, prima toch :)

[ Voor 6% gewijzigd door _ferry_ op 11-07-2017 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zhou
  • Registratie: Mei 2017
  • Niet online
Vandaag deze meest gelezen op Bloomberg Technology.

A Trader So Secret They’re Only Known by a Number Just Made Over $200 Million in One Month

Deze is ook interessant over 1 aug. Er wordt hier geen nieuwe dingen verteld. Deze quote lijkt me interessant:

“If you’re a trader, there’s a lot of uncertainty as to what happens. Once there’s a definitive signal about what will be done, the price could move very quickly.”

GoodWe 3360Wp Zuid 35° | APS YC600 2x320W West | @fracverse

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bjoost
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 11-09 16:32
Zijn hier mensen die regelmatig op bitcointalk komen - en dan met name mbt altcoins?

Volgens coinmarketcap, zo'n andere autoriteit, is het dé plek om je cryptocurrency aan te kondigen ([ANN]). Dus als je het ergens voor het eerst hoort zonder bij de incrowd van een nieuw dingetje te horen, is het daar. Maar ik merk dat ik (de altcoinsectie van) bitcointalk vermijd, omdat die threads vaak van zo'n bedroevende kwaliteit zijn...

Vooropgesteld: goede projecten hebben meestal een goede FiPo in de ANN-thread. Maar slechte projecten ook. De bullshit-bingokaart is vol voor je het weet. :N

En aan de reacties in die topics heb je ook niets. De eerste paar pagina's gaan op aan mensen uit lagelonenlanden die nutteloze vertalingen proberen te "reserveren" in ruil voor gratis muntjes 8)7 , en mensen die zeuren om een "bounty campaign" (=gratis muntjes in ruil voor een vermelding in je forum signature, met meestal meer muntjes naarmate je meer posts hebt - ongeacht of die posts nuttig zijn |:( ).

De pagina's daarna staan vol met mensen die inhoudsloze posts als "topproject, ik koop er een zooi" en "woo hoo, dit is het beste ding sinds gesneden brood" roepen. En als je geluk hebt volgt dan een nuttige inhoudelijke discussie met de devs (afgewisseld met meer zinloze fluff).

Kortom: ik ben er eigenlijk wel klaar mee daar.

Dus mijn echte vraag: is er hier iemand die nuttige info over altcoins van bitcointalk haalt? Ik hoor namelijk heel graag hoe :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPS
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

JPS

Ja op BCT zitten een boel lieden het nieuws te verkopen met de mooiste superlatieven. Met name in de draadjes van de specifieke coins (van het speculation subforum) zitten de holders die hun schatjes iedere dag naar de maan (willen) zien gaan.

In de algemenere topics zitten wel members die zinnigere dingen hebben te melden. Je moet ook een beetje tussen de regels door leren te lezen en gevoel krijgen bij reputatie van de members.

Het beste is vooral je eigen analyse te doen en beslissingen te nemen. Spiegelen aan meningen van anderen kan zeker helpen, maar als je alleen met de wind mee waait zul je niet veel winnen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

6 weken geleden een preorder voor een miner geplaatst (met de speciale modded kaarten van nvidia) en vandaag kwam hij binnen. Momenteel is hij druk bezig @ 72mh/s. Ik vind het helemaal vet haha! Mooi om nu echt onderdeel te zijn van crypto ipv alleen de speculant te spelen. Kan wel een fotootje maken als jullie dat mooi vinden. Was eerst bang dat hij ziek lawaai en warmte zou afgeven maar het valt reuze mee. Het is net een normale pc die z'n best aan het doen is en qua warmte merk ik ook niet veel. Nu al een geslaagd project!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hatsieflatsie
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 07-08 23:08
Verwijderd schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 22:42:
6 weken geleden een preorder voor een miner geplaatst (met de speciale modded kaarten van nvidia) en vandaag kwam hij binnen. Momenteel is hij druk bezig @ 72mh/s. Ik vind het helemaal vet haha! Mooi om nu echt onderdeel te zijn van crypto ipv alleen de speculant te spelen. Kan wel een fotootje maken als jullie dat mooi vinden. Was eerst bang dat hij ziek lawaai en warmte zou afgeven maar het valt reuze mee. Het is net een normale pc die z'n best aan het doen is en qua warmte merk ik ook niet veel. Nu al een geslaagd project!
Op welke coin zit je te minen? En levert het al winst op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hatsieflatsie schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 22:54:
[...]
Op welke coin zit je te minen? En levert het al winst op?
Toen ik em bestelde zou hij op ethereum 320 euro per maand aan winst opleveren, de koers is nu echter compleet de vernieling in gegaan en maak ik nu (met aftrek van stroomkosten) 105 euro winst per maand. Op dit moment is ethereum niet meer de nummer 1 coin om te minen, Zencash bijvoorbeeld levert momenteel 130 euro op. Redelijk teleurstellend met 4 weken geleden maar hee, geld is niet mijn drijfveer dus het mag de pret niet drukken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perejoseph
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 14-09 11:25
Kan je eventueel in een link geven naar die webshop. Gewoon ter interesse.

Momenteel ben ik zelf begonnen met daytraden.
50€ aan bitcoin gekocht en daarmee op Bittrex wat gespeeld met diverse munten (Metal, Litecoin, Antshare).
Door de koersdalingen en een fat finger wel lichtjes gedaald, maar nog altijd zeer leuk om uit te "leren".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kansloze
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 30-08 21:18
Niet om je enthousiasme te temperen hoor... maar ik heb nu zelf twee maanden een miner, maar vergis je ook niet in de moeilijkheidsgraad. Toen ik net begon zou ik 3.8 ETH minen in een maand. Nu doe ik er 18 dagen over om er 1 te minen. Het is dus heel snel veel moeilijker geworden en veel minder winstgevend.

Nu zie ik het zelf ook als een hobby en hoef ik er niet veel aan te verdienen. Alleen het zou wel fijn zijn als ik de stroomkosten en de investering eruit kan krijgen in een jaar tijd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
kansloze schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 23:23:
[...]

Niet om je enthousiasme te temperen hoor... maar ik heb nu zelf twee maanden een miner, maar vergis je ook niet in de moeilijkheidsgraad. Toen ik net begon zou ik 3.8 ETH minen in een maand. Nu doe ik er 18 dagen over om er 1 te minen. Het is dus heel snel veel moeilijker geworden en veel minder winstgevend.

Nu zie ik het zelf ook als een hobby en hoef ik er niet veel aan te verdienen. Alleen het zou wel fijn zijn als ik de stroomkosten en de investering eruit kan krijgen in een jaar tijd.
Je weet helemaal dat het de moeite minder waard is als zulke dingen in V&A verschijnen. Kwam een paar dagen terug een ETH mining setup tegen voor 4.000 euro. Zodra zoiets aangeboden word weet je gelijk dat het weinig of geen geld verdienen is met die dingen.

Vind het altjd wel grappig om zulke dingen in V&A te zien. Het word alleen verkocht als de verkoper er zelf geen geld meer mee kan verdienen. Waarom zou iemand het dan voor 4.000 euro kopen ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kansloze schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 23:23:
[...]

Ik hoop ook op 1 jaar, om quitte te draaien, dus m'n verwachtingen zijn redelijk mild.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kansloze
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 30-08 21:18
Verwijderd schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 23:37:
[...]

Ik hoop ook op 1 jaar, om quitte te draaien, dus m'n verwachtingen zijn redelijk mild.
Ik hoop voor ons beide dat we er redelijk goed vanaf komen dan.
PilatuS schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 23:34:
[...]

Je weet helemaal dat het de moeite minder waard is als zulke dingen in V&A verschijnen. Kwam een paar dagen terug een ETH mining setup tegen voor 4.000 euro. Zodra zoiets aangeboden word weet je gelijk dat het weinig of geen geld verdienen is met die dingen.

Vind het altjd wel grappig om zulke dingen in V&A te zien. Het word alleen verkocht als de verkoper er zelf geen geld meer mee kan verdienen. Waarom zou iemand het dan voor 4.000 euro kopen ? :P
Het ligt ook wel een beetje welke coin je doet. Heb best een aardig aantal UBQ gemined. Dus als het bloedbad over is dan hoop ik (gokje geweest) dat deze weer aardig omhoog schiet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14-09 16:24

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

bjoost schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 21:51:
Zijn hier mensen die regelmatig op bitcointalk komen - en dan met name mbt altcoins?

Volgens coinmarketcap, zo'n andere autoriteit, is het dé plek om je cryptocurrency aan te kondigen ([ANN]). Dus als je het ergens voor het eerst hoort zonder bij de incrowd van een nieuw dingetje te horen, is het daar. Maar ik merk dat ik (de altcoinsectie van) bitcointalk vermijd, omdat die threads vaak van zo'n bedroevende kwaliteit zijn...

Vooropgesteld: goede projecten hebben meestal een goede FiPo in de ANN-thread. Maar slechte projecten ook. De bullshit-bingokaart is vol voor je het weet. :N

En aan de reacties in die topics heb je ook niets. De eerste paar pagina's gaan op aan mensen uit lagelonenlanden die nutteloze vertalingen proberen te "reserveren" in ruil voor gratis muntjes 8)7 , en mensen die zeuren om een "bounty campaign" (=gratis muntjes in ruil voor een vermelding in je forum signature, met meestal meer muntjes naarmate je meer posts hebt - ongeacht of die posts nuttig zijn |:( ).

De pagina's daarna staan vol met mensen die inhoudsloze posts als "topproject, ik koop er een zooi" en "woo hoo, dit is het beste ding sinds gesneden brood" roepen. En als je geluk hebt volgt dan een nuttige inhoudelijke discussie met de devs (afgewisseld met meer zinloze fluff).

Kortom: ik ben er eigenlijk wel klaar mee daar.

Dus mijn echte vraag: is er hier iemand die nuttige info over altcoins van bitcointalk haalt? Ik hoor namelijk heel graag hoe :Y
Ik zit sinds 2012 op Bitcointalk, het altcoin gedeelte was leuk, totdat er meer altcoins dan alleen Litecoin werden geïntroduceerd :+ . Sindsdien dat gedeelte als de pest vermeden. Het enige waar ik dat forum nog voor gebruik is gratis zooi krijgen vanwege m'n Hero-account (mensen die willen laten zien dat ze legit zijn) en om te kijken naar wat er op de markt staat.

Een jaar geleden was er nog levendige handel in accounts, ik gebruik overal dezelfde username dus voor mij was dat geen optie. Zo'n 1,5 BTC mocht een Hero account wel opbrengen ja :+ Vervolgens natuurlijk gebruikt om mensen op te lichten, dus het is maar goed dat het geen wild westen meer is op dat gebied.

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981
  • Laatst online: 09:12

Ryan1981

Je ne sais pas

PilatuS schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 17:28:
Ben eigenlijk wel benieuwd.

Poll: Sta je op winst of verlies.
Winst
Verlies
Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
Ik heb winst omdat ik ooit 5 ethereum gemined heb, maar de 100 euro die ik onlangs geinvesteerd heb om te dagtraden is nu 7.89 waard :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFox1980
  • Laatst online: 10-12-2018
PilatuS schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 17:28:
Ben eigenlijk wel benieuwd.

Poll: Sta je op winst of verlies.
Winst
Verlies
Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
Ethereum voor 8 euro gekocht dus sowieso winst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.McDuck
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 13-09 20:46
Zelf ook een paar maanden geleden ingestapt. Mijn inleg heb ik zien stijgen, dalen, heel ver stijgen en crashen :+ Gelukkig ben ik ingestapt op net voor de grote stijging en sta dus nog op 'winst'. De ene coin verlies de andere winst maar over het geheel nog iets in de plus. Ik ben voor hodl gegaan en over een jaar kijk ik verder. Maar ik heb al meerdere keren mezelf tot orde moeten roepen. Want ondanks alles wil je verkopen, bij kopen, cashen en toch weer verkopen.
Binnenkort alles op mn ledger zetten, hopelijk is het dan ook wat makkelijker om alles te laten staan. En misschien als er weer wat extra centen beschikbaar zijn toch wat bijkopen. Ik blijf erbij dat dit de snelste manier is om wat geld te verdienen en niet rente trekken bij een bank. Maar die schommelingen maakt het voor iemand die een hobbymatig en amateuristisch bezig is extra spannend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09:35
Ik heb al mn inleg al een tijd geleden afgeroomd dus sta sowieso op winst, wat er ook gebeurd (tenzij ik opeens een grote boete krijg voor het hebben van bitcoin en alles niks meer waard wordt).

December 2013 voor de eerste grote stijging ingestapt dus zou knap zijn als ik nu op verlies stond lol

[ Voor 21% gewijzigd door Bartske op 12-07-2017 11:49 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DirtyBird
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 08:51

DirtyBird

Praktiserend denker

Ik ben een jaar geleden ingestapt. Op de top een maand geleden was het 20x zoveel waard. Heb toen 40% gecashed. De rest is nu goed gekelderd, maar verlies lukt al niet meer vanwege het cashen :)

Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
imani schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 18:06:
[...]

"op basis van verwachting, informatie"

In de cryptowereld kan je totaal niet uitgaan van verwachtingen en informatie :F . Zoals eerder gezegd, er is geen touw aan de koersen van cryptos vast te knopen, technische analyses zijn gebaseerd op "voorspellingen op basis van het verleden", de cryptowereld staat nog in zijn babyschoenen en kan in dit stadium gewoon echt niet voorspeld worden. Wat dacht je van de miljoenen mensen die denken rijk te kunnen worden door op de superstreng gereguleerde beurzen te kunnen voorspellen. Zelfs daar lukt het een handjevol mensen om er hun brood mee te kunnen verdienen.

Voor zover ik weet zijn wij hier gewoon amateurs die, naast hun fulltime baan, dit als een hobby zien en proberen ons slaatje hieruit te slaan.

Niemand hier is een expert/guru en kan voorspellen wat er gebeurd in de cryptoscene. Ik zie het simpel, je gelooft in de crypto revolutie, of niet. Ik denk dat de meerderheid hier wel een cryptobelieber is :) :)
Hier kan je een rapport van de experts? bestellen die blijkbaar in het bezit zijn van de glazen bol:
http://www.beursaccent.nl/cryptobestel.html
Man man man 7(8)7

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Ik was vorige week maandag pas effectief met cryptocurrency handelen begonnen, best choice I ever made :+

Van beginnersgeluk gesproken..

[ Voor 13% gewijzigd door SmokingCrop op 12-07-2017 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14-09 21:05
RaptorXS schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 14:21:
[...]

Hier kan je een rapport van de experts? bestellen die blijkbaar in het bezit zijn van de glazen bol:
http://www.beursaccent.nl/cryptobestel.html
Man man man 7(8)7
Dit is dezelfde persoon, op een andere site: http://www.beursbox.nl/ni...hnologie-tom-lassing.html en nog een andere site: http://www.nieuwgeld.eu/blog/?id=e76f4kao

Een heel netwerk van Tom Lansing websites. Ik kruip weer uit dit konijnenhol.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

papaleo schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 12:43:
Ik ben een aantal maanden ook ingestapt/begonnen met het aanschaffen van ETH,STRATIS,XRP,DGB,WAVES,ARK en LTC heb alleen een mooie winst op ltc kunnen maken.
Wbt de andere coins sta ik nu op dik verlies...hou deze allemaal voorlopig nog maar op hold en wachten 'geduldig' af.

Heb wel een ding hier geleerd...
Dat deze materie niet is gebaseerd op kunde en know-how maar louter op geluk,en dat je niet blindelings op de guru's hier kunt vertrouwen.... |:(
Hoe kun je nu op dik verlies staan als je een aantal maanden geleden bent ingestapt. Dat kan alleen als je eind mei / begin juni bent ingestapt. Iedereen die voor maart 2017 is ingsestapt en geen trading heeft gedaan staat zeker op 50 - 100% rendement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diefightdie
  • Laatst online: 13-09 02:43
Verwijderd schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 14:34:
[...]

Hoe kun je nu op dik verlies staan als je een aantal maanden geleden bent ingestapt. Dat kan alleen als je eind mei / begin juni bent ingestapt. Iedereen die voor maart 2017 is ingsestapt en geen trading heeft gedaan staat zeker op 50 - 100% rendement.
Wat Ferdiberkmoes (grappig, ik heet ook Ferdi) zegt.
In Juni heeft het gepiekt en eind-juni is bijna alles gedaald.
Als je voor deze tijd zou zijn ingestapt heb je nu alsnog overal rendement op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maomanna
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 23:54
ik snap het niet.

via Ether.li een transactie van 1 eth naar mijn Kraken wallet gemaakt.
de 1 eth is afgeschreven, maar is er niet bijgekomen bij Kraken.

Ether.li wallet https://etherscan.io/addr...1fc1d29fd66d3135fa02f0b64
Kraken wallet https://etherscan.io/addr...baf1d71144d5389ed9c254a38

Dit is de transactie https://etherscan.io/tx/0...c3782dc3a16c45e6455bf0e24
https://etherscan.io/tx/0...1b4b8ee60a21b47acc432fa84

het lijkt erop dat de transactie wel voltooid is.

heb ik hier zelf nou wat doms gedaan of hoe moet ik dit zien?

[ Voor 11% gewijzigd door maomanna op 12-07-2017 15:10 ]

https://pvoutput.org/intraday.jsp?id=102416&sid=90116

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrNiceGuyIT
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 13-09 23:30
Staat je transactie niet onder Funding -> Deposit in Kraken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maomanna
Nee, daar staat nog niks.

Het adres blijft ook op Nieuw adres staan.

lijkt erop dat hij hier vast hangt:

https://etherscan.io/addr...cc3512e9950c18d745b41dac9

[ Voor 45% gewijzigd door maomanna op 12-07-2017 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaCoTa
maomanna schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 15:08:
ik snap het niet.

via Ether.li een transactie van 1 eth naar mijn Kraken wallet gemaakt.
de 1 eth is afgeschreven, maar is er niet bijgekomen bij Kraken.

Ether.li wallet https://etherscan.io/addr...1fc1d29fd66d3135fa02f0b64
Kraken wallet https://etherscan.io/addr...baf1d71144d5389ed9c254a38

Dit is de transactie https://etherscan.io/tx/0...c3782dc3a16c45e6455bf0e24
https://etherscan.io/tx/0...1b4b8ee60a21b47acc432fa84

het lijkt erop dat de transactie wel voltooid is.

heb ik hier zelf nou wat doms gedaan of hoe moet ik dit zien?
Value: 0 Ether?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maomanna
maar er is wel 1 ether afgeschreven: https://etherscan.io/bala...1fc1d29fd66d3135fa02f0b64

die moet ergens naar toe zijn gegaan..

ook als je de in bekijkt, zie je dat het meer dan 0.5 moet zijn. ik snap niet waarom die 1 ether niet te traceren is?

[ Voor 23% gewijzigd door maomanna op 12-07-2017 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragileM64
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 00:35
Ingestapt half mei. De eerste ethers nog tegen 175euro gekocht, de laatste tegen 290euro. Ik stond op dikke winst na 1 maand doordat ik met daytraden van 5 naar 7.5 ethers ben gegaan maar nu op dit moment ongeveer break even of klein verlies van 50 euro. Ik heb een gespreid portfolio met het merendeel ethers en voor de rest wat Stratis, Ans en Lisk die ik hodl.

Eigenlijk wel jammer, weinig slechte trades gedaan maar als de Ethers en alts zelf dan zo inkakken zet het geen zoden aan de dijk. Ik pas mijn strategie nu aan dat ik ook btc daytrade gezien die nog redelijk heeft standgehouden. Ik trek mij op aan het feit dat alles globaal sterk gekrompen is maar dat ik zelf ongeveer break even sta. :)

[ Voor 3% gewijzigd door FragileM64 op 12-07-2017 17:17 ]

Q6700 @ 3400Mhz | 2*2GB | Ati 4870 512MB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• papaleo
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14-09 15:24
Verwijderd schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 14:34:
[...]

Dat is ook precies de tijd dat ik ingestapt was...
Sta op het moment vanschrijven >35% in de min. :/

9kW Nefit Enviline,17x Yingli Solar 245Wp panelen.(4085Wp) / 17x Enphase 215 Micro-inverters / Envoy Enlighten Communicatie Gateway,Tonzon vloerisolatie,Schlüter®-BEKOTEC-THERM Vloerverwarming,Panasonic climatcontrole, Nefit HR107,Vera domotica,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
De Pillar Pre-ICO was in net geen 40 minuutjes uitverkocht ($4 miljoen in waarde):
https://pillarproject.io/

Voor mensen die graag de ICO game spelen, die is op zaterdag (08:00 Greenwich Mean Time).
review met de CEO: YouTube: REALIST NEWS - Pillar Token - AWESOME Interview with (2030 Founder D...

[ Voor 38% gewijzigd door SmokingCrop op 12-07-2017 20:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Swerfer
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-09 16:30

Swerfer

Hmm...

Lijkt erop dat we de boden bereikt hadden. Al mijn coins (7 verschillende) staan weer eens een keer in de plus. Hopen dat dit niet een tijdelijke opleving is...

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07:48

Boy

www.byoscoop.nl

papaleo schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 17:37:
[...]

Dat is ook precies de tijd dat ik ingestapt was...
Sta op het moment vanschrijven >35% in de min. :/
Hier nog zo iemand, had hetzelfde percentage verlies, doet wel pijn. Maak gewoon afwachten...

Naar de bioscoop? => gebruik de app op Byoscoop.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Swerfer schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 20:52:
Lijkt erop dat we de boden bereikt hadden. Al mijn coins (7 verschillende) staan weer eens een keer in de plus. Hopen dat dit niet een tijdelijke opleving is...
Kan zeker een tijdelijke zijn. Kwestie van het perspectief. (Ethereum bijvoorbeeld:)
Afbeeldingslocatie: https://image.prntscr.com/image/P9Iuofs0Q4O_1xpQCxbIug.png

[ Voor 5% gewijzigd door SmokingCrop op 12-07-2017 22:36 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rannasha
  • Laatst online: 14-09 19:57
Interview met Jesse Powell, de CEO van Kraken:

http://www.bitcoin.kn/201...se-powell-on-scalability/

Hij zegt, onder andere, dat Kraken geen positie inneemt over SegWit2X / BIP148 / enz... Ze hebben een voorkeur voor een situatie waarin er geen daadwerkelijke langdurige fork ontstaat, maar als dat gebeurt, dan plannen ze om coins op beide takken aan te bieden.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 14-09 21:15

The_Worst

Unox

Boy schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 21:08:
[...]

Hier nog zo iemand, had hetzelfde percentage verlies, doet wel pijn. Maak gewoon afwachten...
Hier ook zoiets. Gelukkig kan ik alles missen en heb ik het staan voor (een zeer) lange termijn. Als het wat wordt, mooi, niet, dan ff zuur. :P

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ants doen het weer goed. Fijn om te zien na de afgelopen dagen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lp77
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 01-07 20:23
Zojuist toch nog een paar ETC's ingekocht in de hoop dat de toegang tot de grote chinese exchanges morgen een mooie verhoging laat zien. Hopelijk ben ik niet te laat ingestapt want hij is de laatste uren al aardig met een opmars bezig. We will see.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_scientist
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-11-2023
Hier meer gebruikers van Gunbot? Ik lees van 1 Tweaker een positieve ervaring. Ik wil er wel een paar tientjes instoppen om te zien of het wat is, zijn er zaken om rekening mee te houden of complete bezwaren om er niet aan te beginnen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Swerfer schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 20:52:
Hopen dat dit niet een tijdelijke opleving is...
Reken er maar op van wel. Ik zou niet verwachten dat het nu weer een langere stijgende lijn gaat worden. Wat er nu gebeurt is al vaker zo gegaan. Eerst gaat er flink wat vanaf in een paar dagen tijd. Dan tijdelijk weer even kort flink omhoog, dan weer net zo hard omlaag. Ik verwacht pas na de fork weer een echte stijgende lijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

Rannasha schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 21:14:

Hij zegt, onder andere, dat Kraken geen positie inneemt over SegWit2X / BIP148 / enz... Ze hebben een voorkeur voor een situatie waarin er geen daadwerkelijke langdurige fork ontstaat, maar als dat gebeurt, dan plannen ze om coins op beide takken aan te bieden.
Goed om ook eens wat te horen over de schaal van de problemen bij Kraken zelf. 50.000 tickets backlog, 150 medewerkers aangenomen in 2 maanden, 200 mensen op support, etc. Zegt wel iets over de enorme groei in nieuwe traders de laatste tijd. :o

#team_UTC+1

You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 5 64GB  iPhone SE 128GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l3p
  • Laatst online: 08-09 18:34

l3p

www.^.nl

Met alles momenteel in Statis, Ark en AntShares (oh en Wagerr) heb ik de waarde van het totaal nog nooit zo snel neer en weer op zien gaan als deze laatste 5 dagen. Ik hoop dat het nog even doorgaat zo.

[ Voor 3% gewijzigd door l3p op 13-07-2017 00:23 ]

L3p - MK - PV - WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
Benieuwd wat komend weekend gaat brengen, want volgens mij begonnen de vorige twee/drie dips ook allemaal op vrijdagen/vlak voor het weekend. Die opleving waar hierboven over gepraat werd is nu afgevlakt en heeft zelfs de lijn naar beneden alweer gevonden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RaptorXS
Bitcoin.org komt met de volgende waarschuwing:
https://bitcoin.org/en/alert/2017-07-12-potential-split

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rooieduvel
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10-09 14:42

Rooieduvel

Reviewer of all things...

Boy schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 21:08:
[...]

Had geld gezet op Etherium en Digicoins... precies op het moment dat ze vrij hoog stonden.
Gelukkig met minimaal verlies verkocht.

Digicoins is qua waarde 66% verdampt... helaas.
Gelukkig ook geen hoge bedragen. Laat het daarom maar mooi staan, wie weet.

Just a guy... who likes tech... who likes to write.... and test... and game... https://www.rooieduvel.nl Winner of the best userreviews 2021/2022

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10:21
Mooi! Hopelijk gaat het lekker tekeer en worden mijn 100 dollar buys geraakt. :+
papaleo schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 12:43:
Heb wel een ding hier geleerd...
Dat deze materie niet is gebaseerd op kunde en know-how maar louter op geluk,en dat je niet blindelings op de guru's hier kunt vertrouwen.... |:(
Weet je wat het probleem is? Deze "gurus" geven je pas een signaal zodra ze zelf al lang en breed positie hebben ingenomen, zodra ze dit melden zit je vaak al halverwege de stijging en ben je te laat met instappen. Hetzelfde met sluiten van posities: als je naar de "guru" luistert ben je te laat.

Wil je succesvol zijn en niet op 0 eindigen dan zal je zelf moeten bedenken wat er gaat gebeuren en hier zelf op handelen met strakke regels. Laat deze "gurus" je niet beinvloeden..

Oh en de reden dat dit gebeurt is natuurlijk omdat ze succesvol willen lijken. Als ze hun entry verklappen en het blijkt fout te zijn dan staat dat natuurlijk niet goed. "aabtc" op twitter en andere kanalen doet dit zeer sterk(en dumpt ook op zijn volgers).

[ Voor 10% gewijzigd door LED-Maniak op 13-07-2017 10:49 ]

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zhou
  • Niet online
LED-Maniak schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 10:33:
[...]
Mooi! Hopelijk gaat het lekker tekeer en worden mijn 100 dollar buys geraakt. :+
[...]

Weet je wat het probleem is? Deze "gurus" geven je pas een signaal zodra ze zelf al lang en breed positie hebben ingenomen, zodra ze dit melden zit je vaak al halverwege de stijging en ben je te laat met instappen. Hetzelfde met sluiten van posities: als je naar de "guru" luistert ben je te laat.

Wil je succesvol zijn en niet op 0 eindigen dan zal je zelf moeten bedenken wat er gaat gebeuren en hier zelf op handelen met strakke regels. Laat deze "gurus" je niet beinvloeden..
Van een eerlijke "guru". ;)

Gisteravond heb ik mijn ETC verkocht. Koop weer als weer een bodem is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SavageBrother
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 23-08 10:36
Zhou schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 10:44:
[...]

Nice, doe mij ff een berichtje als die bereikt is!

It's dogged that does it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFox1980
Zhou schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 10:44:
[...]

Hetzelfde gedaan.Maar wel al terug gekocht. Net als Stratis.
Sta dan wel op verlies met de laatste, maar zo kun je toch mooi je aantallen vergroten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zhou
  • Niet online
SavageBrother schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 10:50:
[...]

Nice, doe mij ff een berichtje als die bereikt is!
Over 3 weken! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Laatst online: 13-09 22:11

spartacusNLD

This is Sparta!!

:/ glazen bol?

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 09:04
Zelf na maanden inlezen en volgen (en pogen mijn 2 jaar oude litecoin gegevens terug te vinden :') ) ingestapt met waves en ripples. Gewoon klein bedrag om het aan te zien. Natuurlijk veel waarde verloren, maar zie het ook niet als quick-cash. Gewoon een probeersel omdat het geld op de bank ook geen zak oplevert. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Laatst online: 11-09 23:34

Dennahz

Life feels like hell should.

Iemand hier geïnvesteerd in Tezos? Heb zelf op de eerste dag gekocht met die 20% bonus. Mooie longterm hold imo.

http://www.coindesk.com/2...ecord-setting-token-sale/

[ Voor 34% gewijzigd door Dennahz op 13-07-2017 12:44 ]

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
Dennahz schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 12:43:
Iemand hier geïnvesteerd in Tezos? Heb zelf op de eerste dag gekocht met die 20% bonus. Mooie longterm hold imo.

http://www.zerohedge.com/...-million-tezos-ico-4-days

Al eerder geplaatst hier:
Mann,man man 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedyjules07
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-02 01:45
Dennahz schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 12:43:

Was het in de eerste instantie van plan, maar na het zien van de arrogante houding van de Breitmans had ik er weinig trek meer in. Nu ik zie dat redelijk wat crypto rotten wel gekocht hebben krijg ik toch wel spijt dat ik nu de 20% extra heb gemist.

Maar toch vind ik bijvoorbeeld Civic veel netter afgehandeld. De cap van $33M en de positieve, open houding van Vinny Lingham geven mij toch wat meer vertrouwen.

Tezos heeft hier op pagina 19 bepaalde milestones aangegeven: https://www.tezos.com/static/papers/Tezos_Overview.pdf

Daarbij zijn 6M/12M/20M gedefinieerd en alles daarboven is een "moonshot" of een "mars-shot". Echter 200M is VER boven die 20M terwijl niet eens duidelijk is hoe ze dit nuttig gaan besteden. Daarnaast gaat 10% van alles wat ze ophalen in fiat naar de Breitmans voor zo ver ik begrijp, bovenop de tokens die ze al krijgen.

Maar goed, er zit wel heel veel institutioneel geld in Tezos. Moeilijk moeilijk!

BF3/4: BlackNinjaKapow PSN: SirDexterMorgan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nieuw met Cryptocurrency beleggen maar lijkt het een aantal mensen leuk om misschien een soort Skype groupchat (geen video of audio) te organiseren? Paar mensen maar zodat we kunnen kletsen over dit onderwerp. Gaat ook wat makkelijker dan telkens forumthread volposten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mantus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-09 22:18
Verwijderd schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 16:23:
Ik ben nieuw met Cryptocurrency beleggen maar lijkt het een aantal mensen leuk om misschien een soort Skype groupchat (geen video of audio) te organiseren? Paar mensen maar zodat we kunnen kletsen over dit onderwerp. Gaat ook wat makkelijker dan telkens forumthread volposten :)
https://coin-talk-team.slack.com/

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
De jongen die tijdens een live uitzending een bordje 'Buy Bitcoin' omhoog hield heeft inmiddels al ruim 6 BTC aan tips binnengekregen :D _O-

dafuck.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Maak dan een discord server :)

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dennahz

Dennahz

Gewoon lekker de Cryptoboerderij joinen - dat is HET Nederlandse kanaal waar veel van de grote jongens ook inzitten :-)

https://t.me/cryptoboerderij
Dat mag gerust op een andere toon. Het is een totaal ander nieuwsbericht.
speedyjules07 schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 14:14:
[...]

Was het in de eerste instantie van plan, maar na het zien van de arrogante houding van de Breitmans had ik er weinig trek meer in. Nu ik zie dat redelijk wat crypto rotten wel gekocht hebben krijg ik toch wel spijt dat ik nu de 20% extra heb gemist.

Maar toch vind ik bijvoorbeeld Civic veel netter afgehandeld. De cap van $33M en de positieve, open houding van Vinny Lingham geven mij toch wat meer vertrouwen.

Tezos heeft hier op pagina 19 bepaalde milestones aangegeven: https://www.tezos.com/static/papers/Tezos_Overview.pdf

Daarbij zijn 6M/12M/20M gedefinieerd en alles daarboven is een "moonshot" of een "mars-shot". Echter 200M is VER boven die 20M terwijl niet eens duidelijk is hoe ze dit nuttig gaan besteden. Daarnaast gaat 10% van alles wat ze ophalen in fiat naar de Breitmans voor zo ver ik begrijp, bovenop de tokens die ze al krijgen.

Maar goed, er zit wel heel veel institutioneel geld in Tezos. Moeilijk moeilijk!
God ja, zolang ze maar leveren is alles prima wmb :) De meeste crypto devs zijn wel redelijk cocky. Part of the game.

Ze hebben in ieder geval meer dan genoeg budget om het een succes te maken. Er zijn veel ogen op hun gericht. Mensen als Tim Draper zitten erin. Persoonlijk denk ik dat het een hele goede koop is voor de langere termijn (Net als ZEC, overigens)

We zullen wel zien.

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TenaciousC
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 21-08 12:27
Dennahz schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 18:36:
[...]

Gewoon lekker de Cryptoboerderij joinen - dat is HET Nederlandse kanaal waar veel van de grote jongens ook inzitten :-)

https://t.me/cryptoboerderij

[...]

Dat mag gerust op een andere toon. Het is een totaal ander nieuwsbericht.

[...]

God ja, zolang ze maar leveren is alles prima wmb :) De meeste crypto devs zijn wel redelijk cocky. Part of the game.

Ze hebben in ieder geval meer dan genoeg budget om het een succes te maken. Er zijn veel ogen op hun gericht. Mensen als Tim Draper zitten erin. Persoonlijk denk ik dat het een hele goede koop is voor de langere termijn (Net als ZEC, overigens)

We zullen wel zien.
Cryptoboerderij is inderdaad 'de' Nederlandstalige crypto telegram room, niets komt in de buurt >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

TenaciousC schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 18:42:
[...]
Cryptoboerderij is inderdaad 'de' Nederlandstalige crypto telegram room, niets komt in de buurt >:)
Pff het niveau daar is soms :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beepee
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 07-10-2022
Iemand ervaring met het verplaatsen van wagerr tokens naar waves lite wallet? Ik krijg steeds de melding Incorrect waves address provided! |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-09 16:30

Swerfer

Hmm...

Ben ook een half uurtje geleden gejoined... Heb nu al spijt. Even afwachten maar...

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz

Dennahz

Och, soms is het wat trollen, maar er zitten wel flinke jongens in hoor.
Mensen zoals Willem, WhalePanda, Dennahz, TenaciousC. Hebben altijd wel nette calls :)

Twitter

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10:21
Dennahz schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 19:22:
Och, soms is het wat trollen, maar er zitten wel flinke jongens in hoor.
Mensen zoals Willem, WhalePanda, Dennahz, TenaciousC. Hebben altijd wel nette calls :)
Not sure if.. ;)
Luuk schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 17:54:
De jongen die tijdens een live uitzending een bordje 'Buy Bitcoin' omhoog hield heeft inmiddels al ruim 6 BTC aan tips binnengekregen :D _O-

dafuck.
Prachtig _/-\o_

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online
Eh, what for? Ik zie niet in waarom hij uberhaubt tips zou moeten krijgen, laat staan ruim 6 btc aan tips? Vind z'n actie niet echt classy of iets dergelijks.... Maar goed, ik wou dat ik op zo'n eenvoudige manier 6 btc bij elkaar kreeg :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FireFox1980
beepee schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 19:07:
Iemand ervaring met het verplaatsen van wagerr tokens naar waves lite wallet? Ik krijg steeds de melding Incorrect waves address provided! |:(
Ja, alleen het ging meteen goed dus met deze info is het lastig oplossen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Woohooo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:07

Woohooo

Smilie, James Smilie

Kan iemand mij uitleggen waarom er zoveel twijfel is over de :Y)

Op http://nodecounter.com/ "Intent to signal Segwit2x: 864 ( 86.4% ) "
Is het dan de intent to en echt doen 2 verschillende dingen? Is iedereen zo naïef of ben ik zo goedgelovig dat dit sowieso geen split wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beepee
FireFox1980 schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 20:28:
[...]

Ja, alleen het ging meteen goed dus met deze info is het lastig oplossen.
Ja, snap er geen drol van. Met die tutorial kan je ook niet heel veel fout doen lijkt me..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
Woohooo schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 20:39:
Is het dan de intent to en echt doen 2 verschillende dingen? Is iedereen zo naïef of ben ik zo goedgelovig dat dit sowieso geen split wordt?
De "intent to signal" (NYA-flag) is niet bindend en betekent eigenlijk niets. Een miner kan dit naar keuze toevoegen aan en verwijderen uit de blocks die hij mined.

Eind deze maand gaat men beginnen met het daadwerkelijke signalleren en dit heeft echte gevolgen. Veel mensen zijn nog steeds erg skeptisch omdat overeenkomsten wel vaker niet zijn nagekomen. Dus zolang het daadwerkelijke signalleren nog niet is begonnen, blijft men afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleecho
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 27-12-2023
Woohooo schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 20:39:
Kan iemand mij uitleggen waarom er zoveel twijfel is over de :Y)

Maar heb ik het nou ook goed begrepen dat Segwit2x ook de 'miners-choice' is, terwijl het Bitcoin core developer team eigenlijk liever BIP148 geïmplementeerd ziet worden?

Dus, stel dat de 'miners' winnen, dan voelen de ontwikkelaars zich waarschijnlijk redelijk vern**kt en gaan die wel aan een ander coin werken, o.i.d.

óf de gebruikers weigeren coins die bij blocks horen die segwit2x signallen (kan dit überhaupt?) en maken daarmee die nieuw geminde coins gelijk waardeloos, en forceren daarmee alsog de miners om de BIP148 door te voeren. (de zogenaamde USAF -> user activated soft fork)

óf dus iets er tussenin, de helft gaat voor de segwit2x blockchain, en de andere helft voor de BIP148 blockchain. En dan hebben we de 'hardfork'.

Klopt dit een beetje? Of zit het toch anders in elkaar?

[ Voor 6% gewijzigd door Bleecho op 13-07-2017 22:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
Bleecho schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 22:15:
[...]
Maar heb ik het nou ook goed begrepen dat Segwit2x ook de 'miners-choice' is, terwijl het Bitcoin core developer team eigenlijk liever BIP148 geïmplementeerd ziet worden?

Dus, stel dat de 'miners' winnen, dan voelen de ontwikkelaars zich waarschijnlijk redelijk vern**kt en gaan die wel aan een ander coin werken, o.i.d.
Wat de Core ontwikkelaars gaan doen met SegWit2X is onbekend. Maar ik denk dat het niet waarschijnlijk is dat ze er massaal mee kappen. Ze zijn tenslotte toch redelijk begaan met het lot van Bitcoin.
óf de gebruikers weigeren coins die bij blocks horen die segwit2x signallen (kan dit überhaupt?) en maken daarmee die nieuw geminde coins gelijk waardeloos, en forceren daarmee alsog de miners om de BIP148 door te voeren. (de zogenaamde USAF -> user activated soft fork)

óf dus iets er tussenin, de helft gaat voor de segwit2x blockchain, en de andere helft voor de BIP148 blockchain. En dan hebben we de 'hardfork'.

Klopt dit een beetje? Of zit het toch anders in elkaar?
De eerste stap van SegWit2X is het invoeren van SegWit middels een mechanisme dat sterk op BIP148 lijkt. Als dit proces op tijd gestart wordt, is het volledig compatibel met BIP148. Het pijnpunt zit hem vooral in de "2X", de verdubbeling van de block-grootte. Maar dit staat op de planning voor 3 maand na SegWit.

Zie ook Rannasha's Quiet Corner: Bitcoin op 1 augustus: UASF & SegWit2X - Wat, wannee... voor meer details en achtergronden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Iemand ervaring met Belgische belastingen en cryptovaluta?
Klopt het als ik zeg dat je dit moet opgeven als overige inkomsten waar de winsten met 33% belast worden doordat het speculatief is? (toch wat ik reeds gevonden heb met te zoeken)
Dat je dus best elke transactie bijhoudt zodat je later geen problemen kan hebben met zwart geld & een bezoek van de fiscus? :+

[ Voor 6% gewijzigd door SmokingCrop op 13-07-2017 23:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

- offtopic, geen eigen inzet -

[ Voor 85% gewijzigd door .oisyn op 14-07-2017 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boy

Boy

www.byoscoop.nl

Ik probeer m'n wagerr over te zetten naar waves, een waves adres ingevoerd die ik net aangemaakt heb en ik krijg "Incorrect waves address provided!"

Enig idee wat ik fout doe? Het adres begint met 3P...lijkt wordt copied door de waves chrome app zelf

dit is de site die aangeeft hoe het moet, kan toch weinig fout aan gaan: https://news.wagerr.com/wavesguide/

Ow, ik zie dat dit al gemeld was hier:
beepee schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 19:07:
@beepee heb je het nog kunnen oplossen?

[ Voor 50% gewijzigd door Boy op 14-07-2017 08:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
  • Laatst online: 03-02 14:21
https://www.litebit.eu/nl/kopen/bitcoin

Even de dagkaart aanklikken.
Wat is dit voor een vreemde dip van een paar minuten/seconden??

Bij dit soort dingen twijfel in toch serieus aan crypto...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleecho
  • Laatst online: 27-12-2023
Lasteraar schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 08:58:

Dat is een mooi koop momentje geweest :9, maar ik heb het idee dat er zo hier en daar nog wat bugs in de code van de verschillende exchanges zitten waardoor die soms rare graphs weergeven. Als je op reddit kijkt, zie je ook veel mensen die in hun exchange app bijvoorbeeld prijzen hebben staan die bij lange na niet kunnen kloppen. Hoort bij het opgroeien van de cryptomarkt zou ik zeggen..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rannasha

Dat is een probleem van LiteBit. De Bitcoin-koers bij de grote exchanges heeft niet een dergelijke dip laten zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zie hier de roadmap van Zencash die ik gisteravond tegen ben gekomen, ik denk dat jullie dit wellicht ook wel interessant vinden!

https://blog.zensystem.io...d-improvements-july-2017/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• beepee
Boy schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 08:46:
Ik probeer m'n wagerr over te zetten naar waves, een waves adres ingevoerd die ik net aangemaakt heb en ik krijg "Incorrect waves address provided!"

Enig idee wat ik fout doe? Het adres begint met 3P...lijkt wordt copied door de waves chrome app zelf

dit is de site die aangeeft hoe het moet, kan toch weinig fout aan gaan: https://news.wagerr.com/wavesguide/

[...]

Soort van! Ik heb ze een bericht gestuurd, dit was hun antwoord:

Hello,

We are resyncing our waves node, and withdrawals will not work until then, it should take a few more hours.

Regards

David
Wagerr CEO

Vanmiddag dus maar weer proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaCoTa
Rannasha schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 21:14:

Interessant interview, zeker inderdaad met de support ramp-up hell waar ze mee bezig zijn en ook de nieuwe trading engine. Weinig specifieks, behalve een 1000x improvement, ben erg benieuwd!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Boy

Boy

www.byoscoop.nl

beepee schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 10:10:
[...]

Soort van! Ik heb ze een bericht gestuurd, dit was hun antwoord:

Hello,

We are resyncing our waves node, and withdrawals will not work until then, it should take a few more hours.

Regards

David
Wagerr CEO

Vanmiddag dus maar weer proberen.
net geprobeerd en lukte nu!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TenaciousC
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 21-08 12:27

Eenvoudig toch, komt gewoon doordat de order books vrij dun waren op dat moment en iemand een grote hoeveelheid op de markt gesmeten heeft.
Onlangs had GDAX zo een issue met ETH waardoor de mensen die aan het margin traden waren ook in problemen kwamen en deze liquidaties voor nog diepere crash gingen zorgen... waterval effect.

Dit is de reden waarom ikzelf bijna altijd "stinkbids" open staan heb, extreem lage buy orders die ik probeer ten alle tijde actief te hebben, just in case iets als dit zich gaat voordoen.

Dingen zoals dit gaan er sowieso uit naarmate er meer en leer gebruikers gaan bijkomen dus profiteer ervan zolang je kan!

Snap trouwens niet waarom je door zoiets gaat twijfelen aan crypto 8)7 Dit is een exchange probleem en heeft verder niets met crypto te maken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rannasha
DaCoTa schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 11:05:
[...]

Interessant interview, zeker inderdaad met de support ramp-up hell waar ze mee bezig zijn en ook de nieuwe trading engine. Weinig specifieks, behalve een 1000x improvement, ben erg benieuwd!
Ja, 4000 nieuwe tickets per dag is nogal wat. Daar kun je niet zomaar tegenop recruteren als een dergelijk volume onverwacht op komt zetten.

En, wat eigenlijk nooit wordt gezegd, maar wat ongetwijfeld wel meespeelt, is dat crypto-bedrijven hun personeelsbestand waarschijnlijk niet volledig willen aanpassen aan de piekdrukte. Activiteit in crypto-land kan sterk pieken, maar het kan ook langere tijd rustig zijn. Zo vermoed ik dat er inmiddels lang geen 4000 tickets per dag meer worden geopend op Kraken. Het is dus niet handig om dusdanig nieuwe mensen aan te nemen om de piekdrukte aan te kunnen, en vervolgens wanneer de nieuwe werknemers getrained en ingewerkt zijn, merken dat de support-vraag fors is gedaald.

Ik denk dat de meeste bedrijven, waar mogelijk, een bepaalde hoeveelheid aan backlog bereid zijn om te accepteren, zodat ze niet met een te groot personeelsoverschot zitten wanneer de piek voorbij is. Het mag dan wel makkelijker zijn om mensen te ontslaan in een land als Amerika, maar je verliest dan alsnog alles wat je in die werknemer hebt geinvesteerd in de vorm van training.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beyazz06
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Boy schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 08:46:

[...]

beepee schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 20:55:
[...]

Ja, snap er geen drol van. Met die tutorial kan je ook niet heel veel fout doen lijkt me..
Neem je toevallig het 'waves://' gedeelte mee? Dat moet niet namelijk. (Neemt ie automatisch wel mee overigens)

[ Voor 16% gewijzigd door beyazz06 op 14-07-2017 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boy

Boy

www.byoscoop.nl

beyazz06 schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 13:32:
[...]

[...]

Neem je toevallig het 'waves://' gedeelte mee? Dat moet niet namelijk. (Neemt ie automatisch wel mee overigens)
beepee in "[ZT] Cryptocurrencies - handel & koers #4" dit was het

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

Rannasha schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 12:59:
[...]

Ja, 4000 nieuwe tickets per dag is nogal wat. Daar kun je niet zomaar tegenop recruteren als een dergelijk volume onverwacht op komt zetten.

En, wat eigenlijk nooit wordt gezegd, maar wat ongetwijfeld wel meespeelt, is dat crypto-bedrijven hun personeelsbestand waarschijnlijk niet volledig willen aanpassen aan de piekdrukte. Activiteit in crypto-land kan sterk pieken, maar het kan ook langere tijd rustig zijn. Zo vermoed ik dat er inmiddels lang geen 4000 tickets per dag meer worden geopend op Kraken. Het is dus niet handig om dusdanig nieuwe mensen aan te nemen om de piekdrukte aan te kunnen, en vervolgens wanneer de nieuwe werknemers getrained en ingewerkt zijn, merken dat de support-vraag fors is gedaald.

Ik denk dat de meeste bedrijven, waar mogelijk, een bepaalde hoeveelheid aan backlog bereid zijn om te accepteren, zodat ze niet met een te groot personeelsoverschot zitten wanneer de piek voorbij is. Het mag dan wel makkelijker zijn om mensen te ontslaan in een land als Amerika, maar je verliest dan alsnog alles wat je in die werknemer hebt geinvesteerd in de vorm van training.
Hij haalde dan ook de ontslagronde aan na de 2013-piek, maar ook dat ze een bepaalde hoeveelheid per dag inlopen op de achterstand van 50.000 tickets. Maar zelfs met 200 man op support redt je dat niet in een paar dagen.

Nu de koers weer bear-ish is, zal de aanwas van nieuwe traders wel wat teruglopen, kunnen ze iedereen helpen die de afgelopen tijd hadden willen traden. :P

#team_UTC+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaCoTa
Ethirty schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 14:07:
[...]

Hij haalde dan ook de ontslagronde aan na de 2013-piek, maar ook dat ze een bepaalde hoeveelheid per dag inlopen op de achterstand van 50.000 tickets. Maar zelfs met 200 man op support redt je dat niet in een paar dagen.

Nu de koers weer bear-ish is, zal de aanwas van nieuwe traders wel wat teruglopen, kunnen ze iedereen helpen die de afgelopen tijd hadden willen traden. :P
En met de dalende koers zijn er ook geen fiat withdrawal problemen meer :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Ethirty schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 14:07:
[...]

Dit topic geeft dat ook prima aan. Nu iets van 2 tot 3 pagina's per dag in plaats van 25+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
DaCoTa schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 14:28:
[...]

En met de dalende koers zijn er ook geen fiat withdrawal problemen meer :+
Die zijn er bij Kraken nooit geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zubidingasir
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 27-05 12:55
Iemand ervaring met Master node? doet iemand het hier, zo ja, in welke coin?
het is nu heel aantrekkelijk om dit te doen in Syndicate, je hebt alleen 5000 coins nodig, op dit moment kost dat niet heel erg veel. Het zorgt wel voor een mooi passief inkomen als Syndicate zo door blijft groeien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Laatst online: 03-09 14:14
Weekend dip is weer hier. Hoeveel van jullie zetten nou coins om in fiat tijdens deze dips? Heeft dat zin... als je dat elk weekend moet doen? Meestal heb je dan al -10% aan je broek. Terwijl je ook weet dat het over drie dagen weer op het niveau van voor het weekend zit.

Tenzij je de start en het einde van de dip zeer nauwkeurig kan voorspellen is het denk ik niet erg winstgevend. Enige winning move is denk ik kopen kopen kopen :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

yinx84 schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 16:46:
Weekend dip is weer hier. Hoeveel van jullie zetten nou coins om in fiat tijdens deze dips?
HODL.

Sowieso tot mijn investering weer in de plus staat laat ik alles gewoon in mijn (paper) wallet, waarschijnlijk tot ETH in prijs flink gestegen is (ten opzichte van mijn instap).

Misschien wanneer ik mijn investering er uit heb, dat ik met de rest wat ga traden.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Pagina: 1 ... 31 ... 111 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~[font=,24]ZERO TOLERANCE! LEES DIT EERST VOOR JE POST!~[/]
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.

Wat willen we hier niet zien?
  • Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.). Plaats die in Bitcoin (en overige cryptocurrencies) topic - deel 2
  • Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
  • Crypto en belasting. Hier offtopic, kan worden besproken in het bovengenoemde topic. Suggesties om te frauderen (zoals hiet niet netjes opgeven van je vermogen) worden niet gewaardeerd.
  • Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
  • Linkdrops. Begeleid links naar grote lappen tekst of video met een korte samenvatting (als die niet al gegeven is). Als jij iets interessant vindt om te delen, zeg er dan bij waarom je het interessant vindt.
  • Referrals. Ten overvloede, want dit staat ook in het algemene beleid van GoT.
  • Slowchat. Dit betreft dus óók reacties als "Bitcoin nu op $2800", "ETH daling is ingezet" , "To the moon!" en meer van zulks. Er is een speciaal Slack kanaal opgezet door de community waar veel van de hier actieve posters te vinden zijn: click
~[font=,16]Posts die hieraan voldoen worden vanaf nu zonder pardon en zonder notificatie verwijderd, sancties volgen bij herhaling.~[/]

Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om :).