[ZT] Cryptocurrencies - handel & koers #4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 30 ... 111 Laatste
Acties:
  • 940.746 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grippa
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 19-08 17:39
SmokingCrop schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 00:07:
Ik kan niet geloven wat ik net meegemaakt heb *O* *O* *O* *O*

Weet niet of de persoon een typ fout gemaakt heeft of wat, maar euhh:

[afbeelding]

Even 7 ETH omgezet naar 55 ETH, mijn jaar kan niet meer stuk :o

WTFFF.. nu geloof ik het zelf niet meer
Gegarandeerd denkt iedereen dat ik dit nu met inspect element ofzo heb aangepast.. idc
ik denk dat ik vanacht maar moeilijk ga slapen met al die adrenaline :X
[afbeelding]
Kun je even uitleggen hoe en wat? wat moet ik zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
grippa schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 00:18:
[...]

Kun je even uitleggen hoe en wat? wat moet ik zien?
Op EtherDelta, een minder grote Exchange is vandaag de PPT (Populous) token gelaunched, De ICO hiervan had ik gemist, maar probeerde toch nog wat winst te maken ermee. Echter hele dag niet kunnen mee traden. Het zit ondertussen al boven de 10x profit.
https://etherdelta.github.io/#PPT-ETH

Anyways... tweede afbeelding, het tweede lijntje (4004821) = ik koop 2916 PPT met 7 Ethereum.
Eerste lijntje (4004859) = ik verkoop 2916 PPT voor 410 Ethereum

In vergelijking met mijn vorige, normale trade:
onderste lijntje, ik koop 187,654 PPT voor 3,190 ETH en verkoop het in twee keer voor de som van 3,538 ETH, daar was ik al heel blij mee..

8)7
Vraag me niet hoe, waarom, wat, how on earth, maar ik heb gewoon de lotto gewonnen denk ik

[ Voor 11% gewijzigd door SmokingCrop op 11-07-2017 00:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grippa
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 19-08 17:39
Gefeliciteerd! misschien een leeg orderboek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• multipasser
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-09 12:19

multipasser

Daftpunk Ownz Ya!

het
SmokingCrop schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 00:07:
Ik kan niet geloven wat ik net meegemaakt heb *O* *O* *O* *O*

Weet niet of de persoon een typ fout gemaakt heeft of wat, maar euhh:

[afbeelding]

Even 7 ETH omgezet naar 55 ETH, mijn jaar kan niet meer stuk :o

WTFFF.. nu geloof ik het zelf niet meer
Gegarandeerd denkt iedereen dat ik dit nu met inspect element ofzo heb aangepast.. idc
ik denk dat ik vanacht maar moeilijk ga slapen met al die adrenaline :X
[afbeelding]
Het zal moeilijk typen zijn voor je maar leg eens uit wat er gebeurd is?
SmokingCrop schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 00:22:
[...]

Op EtherDelta, een minder grote Exchange is vandaag de PPT (Populous) token gelaunched, De ICO hiervan had ik gemist, maar probeerde toch nog wat winst te maken ermee. Echter hele dag niet kunnen mee traden. Het zit ondertussen al boven de 10x profit.
https://etherdelta.github.io/#PPT-ETH

Anyways... tweede afbeelding, het tweede lijntje (4004821) = ik koop 2916 PPT met 7 Ethereum.
Eerste lijntje (4004859) = ik verkoop 2916 PPT voor 410 Ethereum

8)7
Vraag me niet hoe, waarom, wat, how on earth, maar ik heb gewoon de lotto gewonnen denk ik
wtf? je verkoopt 2000 stuks voor een prijs die 100x hoger ligt??? Exchange fout?

Een amiga 500 met 512 kb ram !

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sando
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

Sando

Sandoichi

SmokingCrop schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 00:22:
[...]

Wat gaaf! Gefeliciteerd! _/-\o_

Ik zou snel de helft omzetten naar Valuta, want Ethereum heeft er nogal een handje van om met een hard fork vergissingen ongedaan te maken. ;)

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 03-02 14:21
Ik heb een tijd terug ook een dubbele ontvangst gehad bij het kopen van coins..
Dacht eerst dat ik per ongeluk 2x gekocht had maar dat bleek niet zo . Ik had 2x ontvangen...

Nooit wat van gehoord. maar kloppen doet het niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• multipasser
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-09 12:19

multipasser

Daftpunk Ownz Ya!

82000euro rijker. A great day!

Een amiga 500 met 512 kb ram !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CheapTweak
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 31-08 10:28
Dat is een Tesla Model S? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18:48
Haha, dus je hebt ze eerst ver onder de marktprijs gekocht en daarna op 10x de marktprijs weten te verkopen? Die exchange moet ik ook eens gaan gebruiken :P

Congrats tho! Dat wordt een mooie vakantie dit jaar denk ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squ1zZy
  • Registratie: April 2011
  • Niet online
Ik heb van Polo naar Kraken BTC verplaats, maar wacht nu al meer dan 4 uur. Vind het wel extreem lang duren nu :(

Polo confirmed, Kraken niets .. Nog langer wachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFox1980
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 10-12-2018
Vet hoor, gefeliciteerd. _/-\o_
Ik denk dat als ik de Lotto win, ik de volgende dag kom te overlijden zoveel geluk heb ik. ;)

You won the lottery, but died the next day. >:) >:)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben benieuwd of er nu iemand net zijn PC uit het raam gegooid heeft omdat hij die order gekocht heeft.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2017 01:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 13-09 22:11

spartacusNLD

This is Sparta!!

:) gratz d:)b

al vindt ik t wel sneu voor de andere partij.. :>

ik zou pas juichen trouwens als t op de bankrekening staat.. en bel de fiscus maar alvast :P of een goede belastingadviseur :+

[ Voor 9% gewijzigd door spartacusNLD op 11-07-2017 02:00 ]

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyb
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

Cyb

Wat een bager exchange, Kraken. Anderhalve maand moeten wachten op tier 3, en nu krijg ik (na enkele dagen geleden contact te hebben opgenomen over tier2/3 verification) het volgende bericht:
Thank you for applying for a Tier 3 Kraken account. Unfortunately, we cannot process your ID because the image we have received has a watermark. We require an uncensored image to process your Tier 3 application. Please upload a new complete high resolution color image of your ID via your Get Verified -> Tier 3 page at your earliest convenience. We're sorry for the inconvenience.
Mijn image was niet "censored", ik had alleen gewoon netjes, zoals het hoort, er op geschreven: "Copy for Kraken account verification for account xxxx@xxxx.xxx, date xxxxxx" of iets in die richting.

Dan maar een andere exchange. Het is een kwestie van tijd voordat een website als Kraken gehacked wordt, en iemand er met alle paspoort foto's vandoor gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18:48
spartacusNLD schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 01:55:
[...]

al vindt ik t wel sneu voor de andere partij.. :>
Haha hier moest ik ook al aan denken, stel dat je die andere partij bent, dan voel je je wel even helemaal kut waarschijnlijk. Maar goed, van de andere kant als je al zoveel PPT hebt ingekocht of met 400+ eth een aankoop doet op een exchange, dan heb je waarschijnlijk geld zat :P
Hopen we maar iig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn19
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 28-07 12:47
Cyb schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 02:04:
Wat een bager exchange, Kraken. Anderhalve maand moeten wachten op tier 3, en nu krijg ik (na enkele dagen geleden contact te hebben opgenomen over tier2/3 verification) het volgende bericht:

[...]

Mijn image was niet "censored", ik had alleen gewoon netjes, zoals het hoort, er op geschreven: "Copy for Kraken account verification for account xxxx@xxxx.xxx, date xxxxxx" of iets in die richting.

Dan maar een andere exchange. Het is een kwestie van tijd voordat een website als Kraken gehacked wordt, en iemand er met alle paspoort foto's vandoor gaat.
Ze zeggen dat ze zelf dat de images watermarken. Overigens snap ik je redenering wel.

Ben zelf sinds 2013 bij Kraken en wel altijd goede ervaringen. Met IBAN zelfde 1 dag deposit/withdrawals en nu ik in Singapore woon en USD overmaak naar hun Japanse rekening ook altijd 1 dag deposit/withdrawals.
Helaas heeft niet iedereen deze ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirtyBird
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:53

DirtyBird

Praktiserend denker

Vraagje; ik sta flink in de min met een margin long (kraken) en ik wil nu het volledige openingsbedrag (maximale verlies) in fiat hebben als onderpand met het idee dat ik dan geen margin liquidation kan krijgen. Klopt deze gedachtegang?

Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Playa del C.
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:53
DirtyBird schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 06:07:
Vraagje; ik sta flink in de min met een margin long (kraken) en ik wil nu het volledige openingsbedrag (maximale verlies) in fiat hebben als onderpand met het idee dat ik dan geen margin liquidation kan krijgen. Klopt deze gedachtegang?
Zo leek het laatst op mijn account automatisch wel te werken inderdaad. Nou maakte ik nooit grote verliezen mee op een long of short, dus heb mij er nooit echt in verdiept...
Je kan op de overzichtspagina zien wat je huidige stand van zaken is voor een positie met leverage, uitgedrukt als percentage. Na het bijstorten van vermogen zou dat percentage dan hoger moeten worden. Je kan het daarmee testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirtyBird

DirtyBird

Praktiserend denker

Playa del C. schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 06:52:
[...]

Zo leek het laatst op mijn account automatisch wel te werken inderdaad. Nou maakte ik nooit grote verliezen mee op een long of short, dus heb mij er nooit echt in verdiept...
Je kan op de overzichtspagina zien wat je huidige stand van zaken is voor een positie met leverage, uitgedrukt als percentage. Na het bijstorten van vermogen zou dat percentage dan hoger moeten worden. Je kan het daarmee testen.
Ja, ik kan daar alleen niet zien wat de ondergrens is. De support pagina spreekt van 40%, maar dat lijkt me raar, zou dan 140% verwachten. Dat is bij short logisch, maar bij long erg oneerlijk :-p.
Jammer dat support zo lang duurt bij kraken.

Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Zo paar weken geen forums gevolgd zie dat er een hoop mensen weg zijn hier.

Hoor het vele nog zeggen de BTC gaat nooit meer onder de 2000 Euro, ETC en ETC gaan sky high en LTC gaat naar 0 :X

Zit hier nog in LTC, BTC en af en toe ETC met kleine ritjes merk wel dat de hype weer een beetje inzakt maar het verdiend nog steeds meer dan de gewone beurzen zo lang je maar niet LT zit imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zhou
  • Niet online
Ik zie de laatste 2 weken ook bijna geen guru's meer. Waarom is dat?

Wat ik wel geleerd hebt is dat als de trend dalend is dat het niet uitmaakt welke alts je hebt, ze zakken allemaal! Blijkbaar zijn er wel favoriete alts bij een stijgende trend en niet bij een dalende! Zie bijvoorbeeld Stratis.

Ik ga alvast een verlanglijstje maken als de bodem bereikt is.

GoodWe 3360Wp Zuid 35° | APS YC600 2x320W West | @fracverse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14:40

Ryan1981

Je ne sais pas

En dan is bijna mijn doel berijkt dat ik eth als hij gehalveerd is in waarde weer in ga kopen. Maar nu het bijna zo ver is vraag ik mij wel af, moet ik niet nog wat langer wachten :p

* Ryan1981 pakt glazen bol

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RvV
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 00:20

RvV

1 Augustus duurt nog wel een tijdje. Persoonlijk wacht ik nog even met kopen maar het kan geen kwaad om alvast wat middelen op de exchange klaar te hebben staan.
Hoe denken mensen eigenlijk over ZEC? Die heeft ook wel een kleine duikvlucht gemaakt en als ETH een vooruitzicht heeft op POS, zou ZEC dan niet alle aandacht gaan krijgen van de miners? (of die gaan de komende dagen hun rigs verkopen)

Y'24

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rammstein
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-09 19:10
[b][message=51862899,noline]
Ik ga alvast een verlanglijstje maken als de bodem bereikt is.
Stratis staat nu op 200% verlies t.o.v. een maand geleden.
Ik vind dat al een aardig verlies en het is verleidelijk om nu in te stappen. Maar wat is de bodem he :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CheapTweak
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 31-08 10:28
Ik ben alvast gedeeltelijk ingestapt.
Rond 1 aug denk ik dat ik de rest van mijn posities inkoop, maar dit vindt ik nu eigenlijk al een mooie prijs.
Hoe laag gaan de prijzen rond 1 aug wel niet wezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bonez0r
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-01 12:43
P.C.Simonis schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 08:49:
[...]

Stratis staat nu op 200% verlies t.o.v. een maand geleden.
Ik vind dat al een aardig verlies en het is verleidelijk om nu in te stappen. Maar wat is de bodem he :P
Hoe werkt dat precies, 200% aan waarde verliezen? Als de waarde van iets naar 0 zakt heeft het 100% van z'n waarde verloren en is het dus 100% gedaald.

There go the goddamn brownies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falex
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 17-08 14:34
Bonez0r schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 08:58:
[...]

Hoe werkt dat precies, 200% aan waarde verliezen? Als de waarde van iets naar 0 zakt heeft het 100% van z'n waarde verloren en is het dus 100% gedaald.
waarde waarop jij inkoopt
€10

koerst stijgt naar €15. Hoi, winst.

Koerst zak naar €2,5, hallo verlies. Hoeveel procent verlies heb je als je inkoopt op 10 en de koers is 2,50?

Canon 700d | EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 IS STM | Tamron AF 70-300mm f/4.0-5.6 Di LD Macro | Samyang 14mm f/2.8 ED AS IF UMC | Samyang 24mm f/1.4 ED AS UMC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:57
falex schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 09:01:
[...]

Koerst zak naar €2,5, hallo verlies. Hoeveel procent verlies heb je als je inkoopt op 10 en de koers is 2,50?
75%

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orange_Dirk
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14-12-2021
falex schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 09:01:
[...]

waarde waarop jij inkoopt
€10

koerst stijgt naar €15. Hoi, winst.

75%
edit 2 late

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rammstein
Bonez0r schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 08:58:
[...]

Ehm.. Sommige munten zijn in de afgelopen 3 maanden tot 3000% in waarde gestegen he :P
Andersom kan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falex
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 17-08 14:34
Haha ja, maar is het voorbeeld dan ook duidelijk? :)

Koers zakt t.o.v. inkoopwaarde, dus daarom kan iets 200% verlies zijn 8)7

Canon 700d | EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 IS STM | Tamron AF 70-300mm f/4.0-5.6 Di LD Macro | Samyang 14mm f/2.8 ED AS IF UMC | Samyang 24mm f/1.4 ED AS UMC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Ripple
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

P.C.Simonis schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 09:06:
[...]

Ehm.. Sommige munten zijn in de afgelopen 3 maanden tot 3000% in waarde gestegen he :P
Andersom kan ook.
Dat kan, en daarna halveert de waarde, dan is het dus 50% gezakt en niet 1500% ;)

XRP = trash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rammstein
Mr_Ripple schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 09:09:
[...]

Dat kan, en daarna halveert de waarde, dan is het dus 50% gezakt en niet 1500% ;)
Wacht.. Hoe moet ik dit interpreteren dan.. Snap hem nu zelf ook niet meer.

https://www.litebit.eu/nl/kopen/stratis

Verlies 24 uur is 41%
Verlies week is 58%
Verlies maand is 198% ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Playa del C.
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:53
DirtyBird schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 07:12:
[...]

Ja, ik kan daar alleen niet zien wat de ondergrens is. De support pagina spreekt van 40%, maar dat lijkt me raar, zou dan 140% verwachten. Dat is bij short logisch, maar bij long erg oneerlijk :-p.
Jammer dat support zo lang duurt bij kraken.
Het is ook niet een vast percentage. En inderdaad werkt het beide kanten hetzelfde op. Het percentage geeft beide kanten op aan wat het maximale verlies mag zijn.

Kraken geeft (uit mijn hoofd) een waarschuwing als je onder de 80% komt. Ze vragen dan of je zelf actie wil ondernemen, door bijvoorbeeld extra geld bij te storten of de positie te sluiten. Dat heb ik zelf één keer meegemaakt door een vreemde hele korte dip in een bepaalde nacht. Dus heb daar uiteindelijk toen niks mee gedaan.
Onder een ander percentage (40%?) is het mogelijk dat Kraken zelf de positie sluit. Ze kunnen volgens mij ook eerder of later sluiten, afhankelijk van de situatie en/of hun eigen situatie met andere posities van andere klanten.

Dat laatste weet ik verder niet uit ervaring (gelukkig), dus alles onder voorbehoud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kansloze
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 30-08 21:18
Wat een doffe ellende als ik in Blockfolio kijk zeg. Nu zit in best wel diep in Ubiq en doe deze ook minen. Maar waar het de laatste maand wel een redelijke stabiele munt zonder grote schommelingen gaat het de laatste dagen hard naar beneden. Het zit nu bijna op een punt waar ik de stekker beter uit de miner kan trekken want het kost meer stroom dan dat het oplevert.

Weet eigenlijk ook niet meer wat te doen. Het duurt nog lang voordat het 1 augustus is en daarna moet maar blijken wat de schade is. Fiat gaan is niet meer gunstig dus dat word zeer lang bloeden denk ik.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rannasha
falex schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 09:08:
[...]

Haha ja, maar is het voorbeeld dan ook duidelijk? :)

Koers zakt t.o.v. inkoopwaarde, dus daarom kan iets 200% verlies zijn 8)7
Uh... nee... Het percentage winst of verlies wordt altijd uitgedrukt ten opzichte van de inkoopprijs.

w = (H - I) / I

w = fractie winst/verlies (vermenigvuldigen met 100 om een percentage te krijgen), H = huidige koers, I = inkoop koers.

Daalt de prijs naar 0 dan is het verlies 100%. Enkel in specifieke margin-trading situaties kan het verlies groter zijn dan 100%, wanneer er geen automatische liquidatie is en je achteraf nog een rekening krijgt omdat je saldo negatief is geworden. Maar geen enkele crypto-exchange werkt op die manier.
P.C.Simonis schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 09:14:
[...]

Wacht.. Hoe moet ik dit interpreteren dan.. Snap hem nu zelf ook niet meer.

https://www.litebit.eu/nl/kopen/stratis

Verlies 24 uur is 41%
Verlies week is 58%
Verlies maand is 198% ?
Die getallen kloppen voor geen meter. Als je kijkt naar het absolute verlies in de laatste maand, €4.48, dan komt dat niet overeen met wat je ziet in de grafiek (uitzoomen naar 1 maand). Een maand geleden was de koers €8.28, nu €2.31.

LiteBit.eu moet z'n winst- en verliesberekeningen maar even gaan fixen.

[ Voor 28% gewijzigd door Rannasha op 11-07-2017 09:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnRGS
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 20-09-2024
kansloze schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 09:21:
Wat een doffe ellende als ik in Blockfolio kijk zeg. Nu zit in best wel diep in Ubiq en doe deze ook minen. Maar waar het de laatste maand wel een redelijke stabiele munt zonder grote schommelingen gaat het de laatste dagen hard naar beneden. Het zit nu bijna op een punt waar ik de stekker beter uit de miner kan trekken want het kost meer stroom dan dat het oplevert.

Weet eigenlijk ook niet meer wat te doen. Het duurt nog lang voordat het 1 augustus is en daarna moet maar blijken wat de schade is. Fiat gaan is niet meer gunstig dus dat word zeer lang bloeden denk ik.
Wat helpt is, ondertussen even lekker op vakantie gaan haha. Zelf ga ik nu ook niets meer doen, ik wacht maar af. Verlies pakken heeft geen zin, kan altijd weer terug op waarde komen. Misschien als er nog enkele interessante coins gigantisch dalen, dat ik er daar wat van bij ga kopen. Maar niets bijzonders en vooral afwachten. Denk dat heel erg veel (panic) sellers spijt gaan krijgen nadat dit hele gebeuren voorbij is. Verlies heb je pas als je het neemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lieu10ant
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 05-03-2022
Iemand die aandurft stratis te kopen nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pattatje
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 02-09 09:57
Zeker wel, veel lager kan het niet worden.

instappen en een tijd holden.
lieu10ant schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 09:41:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pusherman_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13-09 21:55
zit precies met dezelfde gedachte...

maar ook over ants, sia, game en bitshares :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansdegit
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 03-09 17:53
Just did. Ik zit te azen op een instapje voor ETH, XMR en ZEC

Gitje's Stroomfabriek: 6095 Wp Yingli Panda, 2520 Wp Suntech, Tigo Monitoring & Schaduwmanagement, Kostal Piko 10.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
pattatje schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 09:43:

[...]
Dat zij iedereen een maand geleden ook, dan zit je nu met een behoorlijk verlies.. :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rammstein
Zelfde gedachte met Lisk nu.. Staat ook mooi laag nu :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeVM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 14-09 12:34

MikeVM

- Baloo -

ik heb deze nacht 50 stratis gekocht, en ga er nog 50 bijkopen als ie verder zakt, stratis is volgens mij de safest bet op hoge winst,

en met safe bedoel ik niet een safe investment, maar een grotere (nog steeds mini) kans op hoge winst.

\\ Baloo \\ Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satangel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12-09 09:43

[...]
Als hij onder de 2 USD komt stap ik in met 50 euro of iets dergelijks. Ik blijf er in geloven in STRAT, ze hebben echt wel al wat waargemaakt op korte termijn en zijn bezig met mooie veranderingen. Kan niet zo blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvV
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 00:20

RvV

[...]
Waarom kan het niet veel lager worden?

Ik heb ze eigenlijk al afgeschreven en verwacht er niets meer van. Maar ik laat ze wel staan, want voor niets weg doen heb je ook niets aan. :+

Y'24

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hansdegit schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 09:45:
[...]

Just did. Ik zit te azen op een instapje voor ETH, XMR en ZEC
Same here, wat stratis en ants bijgekocht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBorg
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-09 22:11

TheBorg

Resistance is futile.

Bijkopen doe ik nog niet. Ik heb er 50, zo ongeveer op de piek gekocht. Het verschil tussen Stratis en andere coins is wel dat er een project achter zit waar ze echt iets moois van willen maken. Wat de koers is zal voor de ontwikkelaars niet zoveel uitmaken. Ik wacht maar gewoon af.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

MartijnRGS schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 09:26:
[...]

Wat helpt is, ondertussen even lekker op vakantie gaan haha. Zelf ga ik nu ook niets meer doen, ik wacht maar af. Verlies pakken heeft geen zin, kan altijd weer terug op waarde komen. Misschien als er nog enkele interessante coins gigantisch dalen, dat ik er daar wat van bij ga kopen. Maar niets bijzonders en vooral afwachten. Denk dat heel erg veel (panic) sellers spijt gaan krijgen nadat dit hele gebeuren voorbij is. Verlies heb je pas als je het neemt.
Het duurt nog even voor ik vakantie heb, maar ondanks dat mijn portfolio ondertussen op 37% verlies staat (en waarschijnlijk nog wel iets verder zal zakken), maak ik mij geen zorgen. Ik wacht geduldig af, heb er alle vertrouwen in dat ETH (en de andere coins) na 1 augustus weer zal stijgen. Eind van het jaar / begin volgend jaar bekijk ik het opnieuw, maar met verlies verkopen zie ik op moment niet als een optie.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20:50
RvV schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 08:48:
1 Augustus duurt nog wel een tijdje. Persoonlijk wacht ik nog even met kopen maar het kan geen kwaad om alvast wat middelen op de exchange klaar te hebben staan.
Hoe denken mensen eigenlijk over ZEC? Die heeft ook wel een kleine duikvlucht gemaakt en als ETH een vooruitzicht heeft op POS, zou ZEC dan niet alle aandacht gaan krijgen van de miners? (of die gaan de komende dagen hun rigs verkopen)
Het is nog niet helemaal duidelijk hoe ETH POS precies gaat invullen. Kijkend naar wat er nog voor de POS invoering op de roadmap staat van de ethereum foundation, verwacht ik zeker tot aan medio 2018 nog geen POS op de ethereum chain.

Effect zal nu dus nog niet zo groot zijn, maar uiteindelijk moeten die miners wel wat anders gaan minen ja. Benieuwd hoe ze daar mee omgaan / of er iets verzonnen wordt voor miners.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inverted_World
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 20:44

[...]
Yep, heb er ook 50 bijgekocht. We zullen het zien, maar het is wel echt goed laag nu. Je weet het nooit natuurlijk, het gaat onwaarschijnlijk hard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-08 18:02
Inverted_World schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 09:55:
[...]

Yep, heb er ook 50 bijgekocht. We zullen het zien, maar het is wel echt goed laag nu. Je weet het nooit natuurlijk, het gaat onwaarschijnlijk hard.
Had er voor 300 euro gekocht op een rating van 8.5. Kon nu voor 80 euro dat aantal verdubbelen, dus dat heb ik gedaan. Op hoop van zegen. Laat het verder nu ook staan, als het crasht dan is het pech :)

PSN/Steam: Xamsix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orangelights23
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 19:24
Inverted_World schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 09:55:
[...]

Het is laag ten opzichte van vorige week/twee weken geleden/een maand geleden, maar als je zes maanden terugspoelt, zie je dat een groot deel van de coins nog steeds erg hoog staan. Voor mij reden genoeg om dit perspectief te gebruiken als argument om nog niet bij te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
Orangelights23 schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 09:57:
[...]

Het is laag ten opzichte van vorige week/twee weken geleden/een maand geleden, maar als je zes maanden terugspoelt, zie je dat een groot deel van de coins nog steeds erg hoog staan. Voor mij reden genoeg om dit perspectief te gebruiken als argument om nog niet bij te kopen.
Dat is natuurlijk ook weer waar. Maar de coin moet wel een bepaalde waarde hebben opgebouwd? Er zijn namelijk ontwikkelingen geweest bij het product zelf, dus logischerwijs is het wel iets in waarde gestegen. Vraag is alleen, en dat is heel lastig vast te stellen, wat is nou de waarde precies...

Ik gok op een smooth lopende fork 1 augustus (wat waarschijnlijk niet klopt). Mocht dat gebeuren, dan knalt de markt wel weer omhoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inverted_World
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 20:44
Orangelights23 schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 09:57:
[...]

Exact dat is ook wat ik me bedacht. Het is natuurlijk altijd een gok, en nooit meer uitgeven dan je kan verliezen. Ik moet eerlijk toegeven dat ik meer twijfel heb dan de laatste keer dat ie op dit bedrag stond :P Puur omdat het vrij hard gaat, we kunnen niet zien wanneer het stopt natuurlijk, in theorie staat ie erg laag, maar goed, wel met een mega percentage verschil in zeer korte tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:46

Boy

www.byoscoop.nl

Ik heb gisteren nog stratis gekocht op 3,69 euro omdat ik dacht "veel lager zal het niet worden"...nou damn, dat gaat flink omlaag nog...

in een maandje nu dus 1000 down...committed om te blijven hodlen op deze manier!

Naar de bioscoop? => gebruik de app op Byoscoop.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirtyBird

DirtyBird

Praktiserend denker

Ik vind het apart dat iedereen maar vanuit gaat dat 1 augustus doom's day wordt. Bitcoin staat nog steeds rond de 2000 euro dus zo erg is het vertrouwen blijkbaar niet weggezakt. Als we met zijn allen zeker zouden weten dat bitcoin (of welke coin dan ook) zou zakken naar bedrag X, dan zou bedrag X al de huidige koers zijn.
Ik denk dan ook dat je meer kunt verdienen als je zo balsy bent om op de koers vooruit te lopen.

Dat gezegd hebbende sta ik lekker aan de zijlijn want zoals je kunt zien in eerdere berichten van mij speel ik een wedstrijd in een wedstrijd 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

DirtyBird schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 10:13:

Bitcoin staat nog steeds rond de 2000 euro dus zo erg is het vertrouwen blijkbaar niet weggezakt.
Bitcoin heeft ook een gigantische marktwaarde. Bij coins met een kleinere marktwaarde kunnen mensen met grote hoeveelheden al iets teweeg brengen. De waarde van bitcoin laat zich minder makkelijk manipuleren. Ik denk dat veel bezitters van bitcoins ook minder bezig zijn met traden en niet eens van 1 augustus weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:46

Boy

www.byoscoop.nl

Ik heb de neiging m'n BTC gedeeltelijk om te zetten naar ether straks, aangezien Ether procentueel meer zal stijgen. Is dit een goede redenatie?

En ook wat stratis nog meer bij te kopen aangezien daar veel potentie in zit volgens heel veel mensen

[ Voor 1% gewijzigd door Boy op 11-07-2017 10:30 . Reden: vraag weggehaald ]

Naar de bioscoop? => gebruik de app op Byoscoop.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19:56
Boy schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 10:29:
Ik heb de neiging m'n BTC gedeeltelijk om te zetten naar ether straks, aangezien Ether procentueel meer zal stijgen. Is dit een goede redenatie?
Dat heb ik gedaan toen ETH zo'n beetje op ATH stond. Toen kreeg ik 1 BTC voor 7 ETH, nu is dat ondertussen opgelopen tot 13 ETH per BTC. Dus ja het zou kunnen dat het weer terug gaat naar hoe het was. Maar denk dat we nog wel ff gaan zakken. De gifbeker is nog niet leeg.

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrazendeKoe
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 01-09 12:58
Liberteh schreef op maandag 10 juli 2017 @ 17:24:
[...]

Het is compleet je eigen schuld als je iets op de ATH koopt. Dat is een domme beslissing geweest als je dagelijks naar de charts kijkt. Als je daarmee door wilt gaan (domme beslissingen) dan verkoop je het inderdaad met verlies. Kan geen enkele gerespecteerde munt opnoemen die onlangs zijn ATH niet gebroken heeft, al is het pas 4 jaar later (Litecoin)
Nou nou, das ook wel erg kort door te bocht, vind je niet? Als je langetermijn denkt en je hebt stalen zenuwen (of gewoon veel te veel geld op je rekening :p) kun je best op ATH kopen. Had je 4 jaar terug BTC gekocht op 1k usd, had je op de nieuwe ATH gewoon 300% winst. Dat kan nog steeds met de munten die afgelopen maand hun ATH aantikten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19:31

Ethirty

Who...me?

DirtyBird schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 10:13:
Ik vind het apart dat iedereen maar vanuit gaat dat 1 augustus doom's day wordt. Bitcoin staat nog steeds rond de 2000 euro dus zo erg is het vertrouwen blijkbaar niet weggezakt. Als we met zijn allen zeker zouden weten dat bitcoin (of welke coin dan ook) zou zakken naar bedrag X, dan zou bedrag X al de huidige koers zijn.
Ik denk dan ook dat je meer kunt verdienen als je zo balsy bent om op de koers vooruit te lopen.

Dat gezegd hebbende sta ik lekker aan de zijlijn want zoals je kunt zien in eerdere berichten van mij speel ik een wedstrijd in een wedstrijd 8)7
Nou ja, ik werd eerder onaangenaam verrast door een alert waarvan ik niet had gedacht dat die zou afgaan. De koers op Kraken is vandaag even onder de 2000 geschoten en zit nu een paar dagen in een flinke daling.

Als dit zo doorgaat zitten we er morgen of overmorgen wel onder. Tenzij de whales hun budget inzetten om de koers erboven te houden.

Ik ben nu in ieder geval blij dat ik mijn BTC nog met een kleine winst van de hand heb gedaan tot de rust weer een beetje terug is.

#team_UTC+1

An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 5 64GB  iPhone SE 128GB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Boesjke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-09 15:30

Boesjke

Excellent!!

Deze afgelopen weken zijn wel de droom voor elke trader. Ik ben wat heen aan weer aan het traden (om mijn stack ETH te vergroten) en iets van 25% erbij gepakt. Ik ben ook een aantal keer flink nat gegaan (3 weken geleden toen hij 2x dipte op 180 euro heb ik flink wat ETH verloren toen hij weer omhoog ging) maar al met al is het wel een leuke hobby. Als ik het bedrag zie wat ik heb getrade schrik ik wel een beetje :o

trade

Mijn totale stack haalt dit bedrag bij lange na niet dus ik heb gewoon veel trades gemaakt.Als ik uiteindelijk op de top had verkocht en nu had ingekocht had ik meer ETH gehad maar het is natuurlijk onmogelijk om de top te bepalen. (En ik heb geen idee wat de bottom is dus ik maak korte trades, daar heb ik het meeste succes mee).

Neen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirtyBird

DirtyBird

Praktiserend denker

Tom schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 10:27:
[...]

Bitcoin heeft ook een gigantische marktwaarde. Bij coins met een kleinere marktwaarde kunnen mensen met grote hoeveelheden al iets teweeg brengen. De waarde van bitcoin laat zich minder makkelijk manipuleren. Ik denk dat veel bezitters van bitcoins ook minder bezig zijn met traden en niet eens van 1 augustus weten.
Dan hoef je denk ik ook niet heel bang te zijn dat dat na 1 augustus wel ineens gebeurt. Dan weten ze er immers nog steeds niet van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evianon
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 14-09 12:33
Boesjke schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 10:42:
Deze afgelopen weken zijn wel de droom voor elke trader. Ik ben wat heen aan weer aan het traden (om mijn stack ETH te vergroten) en iets van 25% erbij gepakt. Ik ben ook een aantal keer flink nat gegaan (3 weken geleden toen hij 2x dipte op 180 euro heb ik flink wat ETH verloren toen hij weer omhoog ging) maar al met al is het wel een leuke hobby. Als ik het bedrag zie wat ik heb getrade schrik ik wel een beetje :o

[afbeelding]

Mijn totale stack haalt dit bedrag bij lange na niet dus ik heb gewoon veel trades gemaakt.Als ik uiteindelijk op de top had verkocht en nu had ingekocht had ik meer ETH gehad maar het is natuurlijk onmogelijk om de top te bepalen. (En ik heb geen idee wat de bottom is dus ik maak korte trades, daar heb ik het meeste succes mee).
Heb je nog tips om orders er enigszins betrouwbaar en snel doorheen te krijgen bij Kraken nu het zo rammelt daar op drukke momenten en orders minutenlang blijven hangen? Zo te zien moet je daar inmiddels wat ervaring mee hebben opgebouwd :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Win je de Ether lotto met uber veel geluk, zit je in een markt met een crashende Ether :P .
Aan de ene kant wil je alles cashen omdat het om ongelooflijk veel geld gaat, aan de andere kant denk je dan, kan ik niet een paar maand wachten.. verschil tussen bv. € 150/Ether en 200/Ether is zo groot bij deze hoeveelheden.

#dilemma's
ah ja, al heel wat gecashed, daar kan de rente van m'n spaarboekje in z'n hele leven niet geraken _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• the_scientist
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-11-2023
SmokingCrop schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 11:06:
Win je de Ether lotto met uber veel geluk, zit je in een markt met een crashende Ether :P .
Aan de ene kant wil je alles cashen omdat het om ongelooflijk veel geld gaat, aan de andere kant denk je dan, kan ik niet een paar maand wachten.. verschil tussen bv. € 150/Ether en 200/Ether is zo groot bij deze hoeveelheden.

#dilemma's
ah ja, al heel wat gecashed, daar kan de rente van m'n spaarboekje in z'n hele leven niet geraken _O-
Ik heb vanochtend de hele boel omgezet in euro's om de daling af te wachten en daarna weer in te stappen... Niets voor jou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
the_scientist schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 11:08:
[...]

Ik heb vanochtend de hele boel omgezet in euro's om de daling af te wachten en daarna weer in te stappen... Niets voor jou?
Tsja wie zegt dat er nog een verdere daling plaatsvindt? Het is gewoon gokje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Boesjke

Boesjke

Excellent!!

Evianon schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 10:48:
[...]

Heb je nog tips om orders er enigszins betrouwbaar en snel doorheen te krijgen bij Kraken nu het zo rammelt daar op drukke momenten en orders minutenlang blijven hangen? Zo te zien moet je daar inmiddels wat ervaring mee hebben opgebouwd :P
Betrouwbaar...enigszins...snel...nee...
Wat ik doe, als er hoog volume is en ik wil sowieso kopen/verkopen omdat ik verwacht dat de koers een flinke stijging/daling maakt is een limit order 1-2 euro hoger zetten dan ik eigenlijk zou willen. In de praktijk werkt dit zo.

Stel ik heb op 166 verkocht. De koers zakt naar 160 (met veel volume) en de engine van Kraken kraakt omdat er ineens veel vraag is. Dan plaats ik een buy order van 162. Meestal wordt deze wel uitgevoerd (al dan niet met vertraging). De kans is groot dat je trade gewoon rond de 160 plaats vindt maar in het ergste geval is dit dus op 162. Het risico is natuurlijk wel dat de koers heel kort omhoog gaat en daarna verder omlaag maar dat is sowieso het risico van traden.

Het is dus niet mogelijk om hierdoor te traden op decimalen maar met hoog volume is dat ook niet nodig is mijn ervaring.

Neen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
the_scientist schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 11:08:
[...]
Wellicht geen slecht idee (of misschien ook wel.. you never know), ene "nadeel" is dat er overal sprake is van limieten bij deze hoeveelheden :>
Waar zetten jullie je ETH om in EUR?

[ Voor 4% gewijzigd door SmokingCrop op 11-07-2017 11:13 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Boesjke

Boesjke

Excellent!!

SmokingCrop schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 11:13:
[...]

Wellicht geen slecht idee (of misschien ook wel.. you never know), ene "nadeel" is dat er overal sprake is van limieten bij deze hoeveelheden :>
Waar zetten jullie je ETH om in EUR?
Met die enorme hoeveelheid zou ik 50/50 doen. Dan heb je nu een mooi bedrag wat je uit kunt cashen en wat er verder gebeurt dat kan je gewoon lekker vanaf de zijlijn bekijken. Ik weet niet of je geverifieerd bent op Kraken maar daar heb ik altijd betrouwbaar kunnen laten uitbetalen (met SEPA staat het vrij snel op je rekening).

Uiteraard moet je het helemaal zelf weten. Wat je ook kiest, het is sowieso dikke prima want je hebt echt een supergoede deal gemaakt!!

Neen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evianon
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 14-09 12:33
Boesjke schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 11:12:
[...]

Betrouwbaar...enigszins...snel...nee...
Wat ik doe, als er hoog volume is en ik wil sowieso kopen/verkopen omdat ik verwacht dat de koers een flinke stijging/daling maakt is een limit order 1-2 euro hoger zetten dan ik eigenlijk zou willen. In de praktijk werkt dit zo.

Stel ik heb op 166 verkocht. De koers zakt naar 160 (met veel volume) en de engine van Kraken kraakt omdat er ineens veel vraag is. Dan plaats ik een buy order van 162. Meestal wordt deze wel uitgevoerd (al dan niet met vertraging). De kans is groot dat je trade gewoon rond de 160 plaats vindt maar in het ergste geval is dit dus op 162. Het risico is natuurlijk wel dat de koers heel kort omhoog gaat en daarna verder omlaag maar dat is sowieso het risico van traden.

Het is dus niet mogelijk om hierdoor te traden op decimalen maar met hoog volume is dat ook niet nodig is mijn ervaring.
Thanks! Ik doe het meestal met market orders, soms door een paar kleinere in te schieten en dan gaan er wel een paar doorheen, maar alsnog schiet het niet echt op en dat heeft me al meerdere malen meerdere procenten gekost. Ik ga eens proberen of het beter gaat door op drukke momenten een limit in te schieten boven de actuele koers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

Boesjke schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 10:42:

[afbeelding]

Pfff, ik moest 3x kijken om te checken of ik het goed zag. :P

Wat je niet moet doen is je absolute rendement afzetten tegen het bedrag waarmee je in totaal getrade hebt, dat ziet er altijd wat suf uit.

#team_UTC+1

You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 5 64GB  iPhone SE 128GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_scientist
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-11-2023
Xamsix schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 11:12:
[...]

Tsja wie zegt dat er nog een verdere daling plaatsvindt? Het is gewoon gokje.
Klopt, ik zag het vanochtend na m'n uitbetaling zelfs weer wat omhoog gaan... Maar ik verwacht iig. deze week nog wel wat daling.

Tot nu toe heb ik er nog weinig mazzel mee gehad.. Maar hoeveel we ook verliezen, over 30 jaar kunnen we iig. zeggen dat we er deel van hebben uitgemaakt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mantus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22:18
GrazendeKoe schreef op maandag 10 juli 2017 @ 15:39:
[...]

Dit vind ik dus een heel interessant stuk, maar heb er wel een vraag over. Wellicht kun jij die beantwoorden.

Het Litecoin netwerk kan natuurlijk nooit bepalen of Sarah na 3 weken het schilderij wel of niet klaar heeft. De klant die het schilderij wil kopen moet dus alsnog na 3 weken controleren of het schilderij is. De klant heeft toch ook gewoon controle over de Litecoin? Dus die bepaalt zelf alsnog of Sarah de Litecoin kan claimen.

In het ergste geval: het schilderij is wel klaar en voldoet aan de wensen van de klant, maar klant weigert alsnog om de 100 Litecoin vrij te geven aan Sarah. Wat voegt dit dan toe tegenover fiat? In fiat kun je ook een aantal betaalopdrachten klaar zetten in je online bankomgeving.

Mis ik iets of begrijp ik iets niet?
Ik denk even dat je dit voorbeeld als een voorbeeld moet zien. Dergelijke afspraken maak je onderling in een regeling. Er zal vast een soort release fund achter zitten. Het idee is dat er een vault is die op basis van requirements door aangewezen personen benaderd kan worden. Welke regels en afspraken is in te stellen en af te spreken.

Maargoed, zoveel verstand heb ik er ook niet van :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SmokingSig
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-09 14:46
Zozo het blijft goed doorzakken zoals verwacht. Ik zit nog steeds te wachten. Binnen 1 week terug inkopen en dan kan heel het spel weer beginnen :D

[ Voor 5% gewijzigd door SmokingSig op 11-07-2017 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• papaleo
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15:24
Ik ben een aantal maanden ook ingestapt/begonnen met het aanschaffen van ETH,STRATIS,XRP,DGB,WAVES,ARK en LTC heb alleen een mooie winst op ltc kunnen maken.
Wbt de andere coins sta ik nu op dik verlies...hou deze allemaal voorlopig nog maar op hold en wachten 'geduldig' af.

Heb wel een ding hier geleerd...
Dat deze materie niet is gebaseerd op kunde en know-how maar louter op geluk,en dat je niet blindelings op de guru's hier kunt vertrouwen.... |:(

9kW Nefit Enviline,17x Yingli Solar 245Wp panelen.(4085Wp) / 17x Enphase 215 Micro-inverters / Envoy Enlighten Communicatie Gateway,Tonzon vloerisolatie,Schlüter®-BEKOTEC-THERM Vloerverwarming,Panasonic climatcontrole, Nefit HR107,Vera domotica,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

SmokingCrop schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 11:06:

#dilemma's
Ik ben iemand die helemaal niet van risico's nemen houd dus wat ik zou doen is alles cashen. Even aankijken wat deze crash precies doet en dan voor een bescheiden bedrag weer instappen voor een jaar lang vasthouden ofzo :P

Wel erg leuk dat je dit gedeeld hebt met ons, ik sta er ook van te kijken dat dit zomaar kan gebeuren! En ik weet nog niet eens precies wat je gedaan hebt :P

edit: Op een andere noot, op mijn portfolio app heeft eth net even 150 euro aangetikt wat mijn koop moment geweest zou zijn maar ik zat in een meeting en nu staat ie weer op 175.... Blijkbaar meer mensen die dit idee hadden, heb ik de boot gemist nu? :P

[ Voor 11% gewijzigd door Ryan1981 op 11-07-2017 12:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaspergk
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 04-02 08:12
papaleo schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 12:43:
Ik ben een aantal maanden ook ingestapt/begonnen met het aanschaffen van ETH,STRATIS,XRP,DGB,WAVES,ARK en LTC heb alleen een mooie winst op ltc kunnen maken.
Wbt de andere coins sta ik nu op dik verlies...hou deze allemaal voorlopig nog maar op hold en wachten 'geduldig' af.

Dat deze materie niet is gebaseerd op kunde en know-how maar louter op geluk,en dat je niet blindelings op de guru's hier kunt vertrouwen.... |:(
Je kunt er inderaad geen peil op trekken. Een maand geleden heb ik voor de zekerheid alles weer omgezet in fiat omdat ik bang was dat de bubbel een keer zou gaan barsten. In 2013-2014 is het me destijds mis gegaan en heeft het me geld gekost nu ben ik blij dat het mij niet treft.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Zhou
  • Niet online
[b]
De echte guru's kopen alleen maar BTC, de rest zijn allemaal half broertjes. Heel misschien ook ETH, vanwege smart contracts.

GoodWe 3360Wp Zuid 35° | APS YC600 2x320W West | @fracverse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Laatst online: 14-09 08:35
Door het 'bang maken' met de BTC BIP148 en de vele ICO's is ETH een enorme bubbel geworden, die nu klapt. Ik ben benieuwd hoe dit verder gaat.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaspergk
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 04-02 08:12
Kan iemand mij vertellen of het mogelijk is om ETH, BTC of een andere currency vanaf de ene exchange rechtstreeks naar je account in de andere exchange te sturen? Ik kan me van vroeger herinneren dat bij voorkeur de crypto via de offline wallet naar een andere exchange gestuurd moest worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Redelijk vervelend te noemen. Zodra er hevige schommelingen zijn gooit Litebit alle kanalen dicht. Ik zal me toch moeten verdiepen in de betere sites.

Iemand hier trouwens die zich in Verge heeft verdiept?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Laatst online: 14-09 08:35
Jaspergk schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 13:04:
Kan iemand mij vertellen of het mogelijk is om ETH, BTC of een andere currency vanaf de ene exchange rechtstreeks naar je account in de andere exchange te sturen? Ik kan me van vroeger herinneren dat bij voorkeur de crypto via de offline wallet naar een andere exchange gestuurd moest worden.
Je hebt toch twee adressen. Je doe een withdraw van de ene exchange naar de andere exchange. Er zal wel wat tijd tussen zitten voor het daar aankomt.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:05
Jaspergk schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 13:04:
Meestal wordt dit afgeraden. Ik zou grote transfers altijd via een eigen wallet laten lopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rannasha
DaCoTa schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 13:17:
[...]

Meestal wordt dit afgeraden. Ik zou grote transfers altijd via een eigen wallet laten lopen.
Het wordt soms afgeraden, maar er staat nooit een duidelijke reden bij. En die is er eigenlijk ook niet. Naar mijn idee is het beleid om dergelijke dingen af te raden vooral gebaseerd op de nog gebrekkige kennis die er vroeger (3+ jaar geleden) was over Bitcoin. En daarna is het advies gewoon blijven staan, onder het motto dat het geen kwaad kan om het te laten staan.

Exchange -> Exchange is niet anders dan eigen wallet -> Exchange.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

Rannasha schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 13:35:
[...]

Het wordt soms afgeraden, maar er staat nooit een duidelijke reden bij. En die is er eigenlijk ook niet. Naar mijn idee is het beleid om dergelijke dingen af te raden vooral gebaseerd op de nog gebrekkige kennis die er vroeger (3+ jaar geleden) was over Bitcoin. En daarna is het advies gewoon blijven staan, onder het motto dat het geen kwaad kan om het te laten staan.

Exchange -> Exchange is niet anders dan eigen wallet -> Exchange.
Buiten dan (als ik het goed begrepen heb) dat exchanges die wallet kunnen verwijderen (kraken zegt b.v. dat je maximaal x wallets van 1 coin kan hebben en daarna wordt de eerste weer verwijderd ofzoiets).

Natuurlijk altijd goed oppassen dat je het in de juiste wallet stort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
Ryan1981 schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 13:40:
[...]

Buiten dan (als ik het goed begrepen heb) dat exchanges die wallet kunnen verwijderen (kraken zegt b.v. dat je maximaal x wallets van 1 coin kan hebben en daarna wordt de eerste weer verwijderd ofzoiets).
Dat is net zo goed een probleem als je coins eerst naar je eigen wallet overmaakt. Hoe je de boel ook overmaakt, je moet opletten dat je dat naar het juiste adres doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

Rannasha schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 13:47:
[...]

Dat is net zo goed een probleem als je coins eerst naar je eigen wallet overmaakt. Hoe je de boel ook overmaakt, je moet opletten dat je dat naar het juiste adres doet.
Eigenlijk nooit bij stilgestaan maar kun je een wallet waarvan je zelf de sleutels hebt verwijderen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rannasha
Ryan1981 schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 13:48:
[...]

Eigenlijk nooit bij stilgestaan maar kun je een wallet waarvan je zelf de sleutels hebt verwijderen?
Het begrip 'wallet' is niet goed gedefinieerd. Soms wordt dit gebruikt om te refereren naar een enkele privesleutel, soms naar een set sleutels opgeslagen in een bestand, soms naar de software-applicatie die wordt gebruikt en soms naar een exchange-account.

Zodra de privesleutel verwijderd is, zijn de coins die hiermee zijn geassocieerd niet meer te besteden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ybos
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 16:42
Vraag (kraken):
Is de trailing stop ook zodaig te bouwen dat hij pas in werking treed bij een minimum waarde?

voorbeeld (ronde bedragen om het makkelijk te houden).
LTC heeft een waarde van 40 euro. Ik zou de trailing stop pas willen starten bij 45 euro, en dan verkopen wanneer de waarde van het hoogste punt 2 euro gezakt is.

Heb TS doorgelezen, maar dit is mij nog niet helemaal duidelijk. Maar lijkt me een mooie optie voor het slapen gaan :P

Op die manier kan je in ieder geval bepalen dat je minimaal je inleg terug wil hebben (in bovenstaande voorbeeld, ik zou dan gekocht hebben op 43 euro).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
ybos schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 15:15:
Vraag (kraken):
Is de trailing stop ook zodaig te bouwen dat hij pas in werking treed bij een minimum waarde?

voorbeeld (ronde bedragen om het makkelijk te houden).
LTC heeft een waarde van 40 euro. Ik zou de trailing stop pas willen starten bij 45 euro, en dan verkopen wanneer de waarde van het hoogste punt 2 euro gezakt is.

Heb TS doorgelezen, maar dit is mij nog niet helemaal duidelijk. Maar lijkt me een mooie optie voor het slapen gaan :P

Op die manier kan je in ieder geval bepalen dat je minimaal je inleg terug wil hebben (in bovenstaande voorbeeld, ik zou dan gekocht hebben op 43 euro).
Nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ybos
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 16:42

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimz93
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 09-09 14:35
Mr. Noodle schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 09:45:
[...]

Dat zij iedereen een maand geleden ook, dan zit je nu met een behoorlijk verlies.. :F
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Ben eigenlijk wel benieuwd.

Poll: Sta je op winst of verlies.
Winst
Verlies
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=399074&layout=1&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

PilatuS schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 17:28:

Winst
Verlies
Tussenstand:
[afbeelding]
break-even geen optie?

De winst die ik aan de ene kant haal verlies ik nu weer aan de andere kant door de dalende koersen. Het is overigens nog nét winst, al praat je over een paar euro. :')

Hodl en fingers crossed :P

#team_UTC+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Ethirty schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 17:36:
[...]

break-even geen optie?

De winst die ik aan de ene kant haal verlies ik nu weer aan de andere kant door de dalende koersen. Het is overigens nog nét winst, al praat je over een paar euro. :')

Hodl en fingers crossed :P
Break-even tot op de cent precies zou ik heel knap vinden. Wacht dan 2 minuten, dan is het winst of verlies :P

Een paar euro winst is gewoon winst. Je hebt wel gelijk dat het zo goed als break-even is natuurlijk, maar ik denk dat je dan 1 van de weinige bent. Met de drops van de afgelopen dagen zou het voor de meeste mensen toch duidelijk winst of verlies moeten zijn.

Zit zelf gelukkig wel nog steeds op winst, maar heb dan ook alleen BTC.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:05
PilatuS schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 17:28:

Winst
Verlies
Tussenstand:
[afbeelding]
Lol, ik sta pas op verlies als een bitcoin onder de €0,31 komt :+ Heb maar winst gevote.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

PilatuS schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 17:40:
[...]

Break-even tot op de cent precies zou ik heel knap vinden. Wacht dan 2 minuten, dan is het winst of verlies :P

Een paar euro winst is gewoon winst. Je hebt wel gelijk dat het zo goed als break-even is natuurlijk, maar ik denk dat je dan 1 van de weinige bent. Met de drops van de afgelopen dagen zou het voor de meeste mensen toch duidelijk winst of verlies moeten zijn.

Zit zelf gelukkig wel nog steeds op winst, maar heb dan ook alleen BTC.
Mijn BTC heeft wat winst opgeleverd, maar ETH en LTC dempen die winst flink. Ik ben even naar fiat uitgestapt op een paar coins na. Als de koers van LTC boven de €35 blijft kan ik denk ik nog van winst spreken.

Ik wacht met de huidige ontwikkelingen even op de volgende opwaartse beweging voor ik weer instap. :P

#team_UTC+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
DaCoTa schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 17:47:
[...]

Lol, ik sta pas op verlies als een bitcoin onder de €0,31 komt :+ Heb maar winst gevote.
Doe je goed :) Voor mij moet het ook wel raar lopen wil ik op verlies komen.
Ethirty schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 17:48:
[...]

Ik wacht met de huidige ontwikkelingen even op de volgende opwaartse beweging voor ik weer instap. :P
Zoals het nu gaat kan nog wel even zo doorgaan inderdaad. Kan ook prima zijn dat bijvoorbeeld ETH straks weer een paar dagen met 5% tot 15% per dag omhoog gaat om daarna weer net zo hard omlaag te gaan.
Pagina: 1 ... 30 ... 111 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~[font=,24]ZERO TOLERANCE! LEES DIT EERST VOOR JE POST!~[/]
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.

Wat willen we hier niet zien?
  • Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.). Plaats die in Bitcoin (en overige cryptocurrencies) topic - deel 2
  • Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
  • Crypto en belasting. Hier offtopic, kan worden besproken in het bovengenoemde topic. Suggesties om te frauderen (zoals hiet niet netjes opgeven van je vermogen) worden niet gewaardeerd.
  • Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
  • Linkdrops. Begeleid links naar grote lappen tekst of video met een korte samenvatting (als die niet al gegeven is). Als jij iets interessant vindt om te delen, zeg er dan bij waarom je het interessant vindt.
  • Referrals. Ten overvloede, want dit staat ook in het algemene beleid van GoT.
  • Slowchat. Dit betreft dus óók reacties als "Bitcoin nu op $2800", "ETH daling is ingezet" , "To the moon!" en meer van zulks. Er is een speciaal Slack kanaal opgezet door de community waar veel van de hier actieve posters te vinden zijn: click
~[font=,16]Posts die hieraan voldoen worden vanaf nu zonder pardon en zonder notificatie verwijderd, sancties volgen bij herhaling.~[/]

Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om :).