“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
ETH staat zondag avond op 316k euro.Rookert25 schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 14:19:
Als iedereen die dit leest nu een voorspelling doet en die zondagavond quote en evalueert; dat zou interessant zijn
(Nu maar hopen dat ik mijzelf mag quoten zondag)
Ik ging er gemakshalve vanuit dat men dan uiteraard wel wat onderbouwing aan hij voorspelling ten grondslag zou leggen. En over volgen zei ik niets, gewoon boeiend om te zien of wij met alle bronnen die we hebben er iets van kunnen maken.DirtyBird schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 14:21:
[...]
Dat zou helemaal niet interessant zijn. Als iedereen een voorspelling doet is er vast 1 iemand die het goed heeft. Is dat dan een genie? Moeten we die dan allemaal gaan volgen? Ik denk het niet.
ETH zakt zondag middag/avond tot onder de €130.Rookert25 schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 14:19:
Als iedereen die dit leest nu een voorspelling doet en die zondagavond quote en evalueert; dat zou interessant zijn
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
http://www.coindesk.com/g...ear-4000-latest-analysis/
Zijn bodemvoorspelling was behoorlijk accuraat en nu es kijken wat de top wordt
Vandaar dat ik heel benieuwd ben naar dit weekend. De flinke val van afgelopen weekend en het goede herstel nu doet mij vermoeden dat de bodem wel eens bereikt kon zijn afgelopen zondag.RaptorXS schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 14:53:
Had deze link de 14e al geplempt hier:
http://www.coindesk.com/g...ear-4000-latest-analysis/
Zijn bodemvoorspelling was behoorlijk accuraat en nu es kijken wat de top wordt
Ben er nog niet helemaal van overtuigt en heb een deel met winst verkocht. Gaat het dit weekend omlaag koop ik bij. Gaat het niet of vrijwel niet omlaag ben ik blij met wat ik nog heb.
Same here, vooral blij zijn met de winsten die je al gemaakt hebt en niet teveel staren op wat je kon winnen, want dan ben je nooit blijPilatuS schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 14:59:
[...]
Vandaar dat ik heel benieuwd ben naar dit weekend. De flinke val van afgelopen weekend en het goede herstel nu doet mij vermoeden dat de bodem wel eens bereikt kon zijn afgelopen zondag.
Ben er nog niet helemaal van overtuigt en heb een deel met winst verkocht. Gaat het dit weekend omlaag koop ik bij. Gaat het niet of vrijwel niet omlaag ben ik blij met wat ik nog heb.
Inderdaad, wees blij dat je uberhaupt winst hebt, ik ben nog aan het wachten tot ik weer op m'n breakeven punt sta xDSmokingCrop schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 15:24:
[...]
Same here, vooral blij zijn met de winsten die je al gemaakt hebt en niet teveel staren op wat je kon winnen, want dan ben je nooit blij
Ik krabbel ook al rustig terug van m'n 1500 euro in de min...
Naar de bioscoop? => gebruik de app op Byoscoop.nl
Heb nog nooit verlies gemaakt gelukkig, maar was er dan ook mooi op tijd bij. Mijn eerste winst was 100% door de aankoop van Bitcoins op 350 euro per stuk die ik verkocht heb op 700 euro per stuk. Achteraf was dat natuurlijk een slecht idee, maar ik kijk gewoon naar die 100% winst en ben er blij meeSmokingCrop schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 15:24:
[...]
Same here, vooral blij zijn met de winsten die je al gemaakt hebt en niet teveel staren op wat je kon winnen, want dan ben je nooit blij
Het deel wat ik nu verkocht heb is maar met weinig winst omdat ik nogal onzeker ben over aankomend weekend en het weekend daar op. Maar goed, winst is dus inderdaad winst
Edit: Heb trouwens vaak genoeg op verlies gestaan hoor, maar ik weiger met verlies te verkopen. Het maakt mij niet uit of 2 weken of 2 jaar moet wachten om met winst te verkopen.
[ Voor 10% gewijzigd door PilatuS op 18-07-2017 15:46 ]
Mja, als ik zie dat BTC alweer bijna €400 hoger staat dan zondagPilatuS schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 14:01:
[...]
Ik ben erg benieuwd naar dit weekend. Aan de ene kant zie ik wel weer hetzelfde gebeuren als de afgelopen weken, dus meer dan 10% er af dit weekend. Aan de andere kant zou het mij ook niets verbazen als de bodem afgelopen weekend bereikt is.
Het zou mij niets verbazen als iedereen die van de coins af wou voor de fork dit nu al lang gedaan heeft en mensen juist nu alweer gaan inkopen.
Als ik zelf zou gaan inkopen zou ik dat ook nu ongeveer gaan doen en niet 2 dagen voor de fork.
Blijft een lastig spelletje dit. Als ik koop gaat de prijs omlaag, als ik niet koop gaat ie omhoog.
#team_UTC+1
An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper Mini '12 i7/16/256 Air '13 i5/8/256 iPad mini 5 64GB iPhone SE 128GB
Als ik zelf nu niets had en zou gaan kopen zou ik dit weekend zeker afwachten. Of je had zondag moeten kopen, maar nu is best tricky. Het zou mij dus niet verbazen als er dit weekend weinig vanaf gaat, maar het kan ook prima wel gebeuren. Nu kopen terwijl het sinds zondag flink omhoog gegaan is blijft wel link aangezien het dit weekend net zo hard weer kan gebeuren.Ethirty schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 15:47:
[...]
Mja, als ik zie dat BTC alweer bijna €400 hoger staat dan zondagdan is het weer tricky als de prijzen vanaf woensdag richting het weekend weer gaan zakken.
Blijft een lastig spelletje dit. Als ik koop gaat de prijs omlaag, als ik niet koop gaat ie omhoog.
Over het algemeen is zondagavond na de gebruikelijke weekenddip het juiste moment om te kopen.
Ik wacht zelf dit weekend ook even af. Mocht het weer omlaag gaan koop ik bij. Als het niet omlaag gaat blijft ik zitten met wat ik nu heb. Hoe dan ook, dit weekend word heel interessant
[ Voor 9% gewijzigd door PilatuS op 18-07-2017 15:53 ]
Verwijderd
Dan moet het wel zakken tot 1500. Is nu best hoog, ik heb spijt dat ik in het weekend niet gehaald heb
Nu is juist het juiste moment om in te stappen. Zoals ik het nu zie is dat mensen vertrouwen teruggevonden hebben. Doordat de acceptatie redelijk soepel gaat. Dus mensen wachten niet tot na 1 august en beginnen nu weer met inkopen.Verwijderd schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 16:01:
Ik heb nog nooit een cryptocurrency gekocht. Zodra het gaat dalen investeer ik 100 euries in BTC
Dan moet het wel zakken tot 1500. Is nu best hoog, ik heb spijt dat ik in het weekend niet gehaald heb
Ik zou het nu ook doen maar moet nog even een week wachten totdat mijn reguliere instap moment weer voorbij komt.
Ik verwacht dat de All time Highs binnenkort weer geëvenaard of verbroken worden.
[ Voor 5% gewijzigd door Defector op 18-07-2017 16:11 ]
Verwijderd
Ik denk er ook aan om pas te beginnen met kopen na 1 aug. Omdat niemand weet wat er gaat gebeuren. Misschien daalt alles keihard ivm de splitsing of nieuwe BTC coin.Defector schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 16:10:
[...]
Nu is juist het juiste moment om in te stappen. Zoals ik het nu zie is dat mensen vertrouwen teruggevonden hebben. Doordat de acceptatie redelijk soepel gaat. Dus mensen wachten niet tot na 1 august en beginnen nu weer met inkopen.
Ik zou het nu ook doen maar moet nog even een week wachten totdat mijn reguliere instap moment weer voorbij komt.
Ik verwacht dat de All time Highs binnenkort weer geëvenaard of verbroken worden.
Ik weet niet zeker of ze ook een 2e BTC gaan uitbrengen, dan zou het wel moeten zakken zou je zeggen.
Iemand deze nog gecalled? Staat op +32.5% sinds de afgelopen 24 uur.kansloze schreef op maandag 17 juli 2017 @ 20:19:
Het is een beetje preken voor eigen parochie omdat ik een aantal bezit, maar waarschijnlijk komt Ubiq binnenkort op Litebite. Nu zijn ze alleen verkrijgbaar via Bittrex en Cryptopia met Bitcoin. Zou wel een aanwinst als je ze gewoon met fiat kan aankopen. Tevens zijn de devs bezig om UBQ toe te voegen op een Ledger. Dus er zit wel muziek in de coin als je het mij vraagt.
https://twitter.com/ubiqsmart/status/886908688354557952
Misschien een beetje geluk dat ik dit zei, maar ik heb zeer veel vertrouwen in dit team.
It is with great regret that the Aventus team has decided to postpone our ICO set to launch on July 19th, 2017. Given the current landscape of ETH price and investor sentiment, the Aventus team has come to the difficult conclusion that we will wait until late August.
GoodWe 3360Wp Zuid 35° | APS YC600 2x320W West | @fracverse
Lol. "We denken geen $100M+ binnen te kunnen halen, dus we wachten maar een tijdje."Zhou schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 16:45:
Verstandige keuze: Postponing the Aventus Crowd Sale
It is with great regret that the Aventus team has decided to postpone our ICO set to launch on July 19th, 2017. Given the current landscape of ETH price and investor sentiment, the Aventus team has come to the difficult conclusion that we will wait until late August.
|| Vierkant voor Wiskunde ||
Nog steeds kans op dikke profit op het moment. Uiteindelijk over een maand staat alles sky high waarschijnlijk, althans volgens charts en tech analyse wel.kansloze schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 16:26:
[...]
Iemand deze nog gecalled? Staat op +32.5% sinds de afgelopen 24 uur.
Misschien een beetje geluk dat ik dit zei, maar ik heb zeer veel vertrouwen in dit team.
Wat ik geleerd heb is dat charts (TA) niet helpt bij een dalende trend. Bij een stijgende zoals nu dus wel.Woohooo schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 18:21:
[...]
Nog steeds kans op dikke profit op het moment. Uiteindelijk over een maand staat alles sky high waarschijnlijk, althans volgens charts en tech analyse wel.
Target van 21 juli Segwit (BIP141) is al gehaald. Weet niet of as weekend veel gaat dalen. Hooguit winst nemen.
volgens mij zit BTC (en ETH) nog steeds in een dalende trend. de vorige top van $2420 is nog niet gebereikt.Zhou schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 18:26:
[...]
Wat ik geleerd heb is dat charts (TA) niet helpt bij een dalende trend. Bij een stijgende zoals nu dus wel.
Target van 21 juli Segwit (BIP141) is al gehaald. Weet niet of as weekend veel gaat dalen. Hooguit winst nemen.
Zullen we over 2 uurtjes nogmaals kijken?superpolm schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 18:28:
[...]
volgens mij zit BTC (en ETH) nog steeds in een dalende trend. de vorige top van $2420 is nog niet gebereikt.
denk eerlijk gezegd dat ie er niet over heen gaat. maar we zullen zien.LopendeVogel schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 18:33:
[...]
Zullen we over 2 uurtjes nogmaals kijken?
Moet eerst over de 2400USD. Eerst nog even stijgen dan volgens de grafiek gaat het dalen. Even afwachten.superpolm schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 18:35:
[...]
denk eerlijk gezegd dat ie er niet over heen gaat. maar we zullen zien.
Moet zeggen dat de stijging / herstel soms wel heel hard gaat. Vorige keer in mei was het na een week alweer hersteld.
het is niet echt normaal dat een koers bijna verticaal omhoog gaat. na 2013 heeft t lange tijd geduurd voordat de koers weer hersteld was.Zhou schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 18:40:
[...]
Moet eerst over de 2400USD. Eerst nog even stijgen dan volgens de grafiek gaat het dalen. Even afwachten.
Moet zeggen dat de stijging / herstel soms wel heel hard gaat. Vorige keer in mei was het na een week alweer hersteld.
2013 was dan ook een opgeklopte koers dankzij de willy bot. Ofwel, een stijging die niet breed gedragen was (gemanipuleerd door de grootste exchange). Je hebt nu meerdere exchanges, een flink bredere 'investeerdersgroep' en meer kennis rondom de coin en de mogelijkheden.superpolm schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 18:44:
[...]
het is niet echt normaal dat een koers bijna verticaal omhoog gaat. na 2013 heeft t lange tijd geduurd voordat de koers weer hersteld was.
Wachten tot 1 augustus, dan ben je wss al te laat als het goed opgelost wordt. En ik verwacht dat het goed opgelost zal worden, dat heeft BTC eerder bewezen. Miners hebben ook totaal geen belang bij chaos, dat zou hun eigen ruiten ingooien zijn (chaos betekent minder toekomstige gebruikers, dus minder fee inkomsten en lagere BTC prijs). Tevens zijn de financiële belangen ook al te groot, miljarden dollars op het spel. Enige die belang kan hebben bij totale crash zijn wss de banken, maar zelfs die mengen zich tot nog toe niet in de handel voor zover ik weet. Maak dus gebruik van deze 'angst'. Geld dat je erin stopt moet je sowieso voor 100% kunnen missen, anders zit je hier niet goed.
Laatste dagen panic selling, mooi bijkoopmoment. Maar ik handel zelf niet meer, blijf gewoon zitten waar ik zit, het zal wel. Enige dat ik nog moet doen is koersdoelen stellen om echt te verkopen, dat zal toch een keer moeten
[ Voor 4% gewijzigd door Timberly2 op 18-07-2017 19:12 ]
Verwijderd
Ik moest daar, net als vele anderen, toch wel een beetje om lachen. Ze zijn erg overtuigd van hun eigen product en meerdere keren hebben ze aangegeven beter te zijn/worden dan de concurrentie. Maar als het op investeren aankomt hebben ze er blijkbaar weinig vertrouwen in.Zhou schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 16:45:
Verstandige keuze: Postponing the Aventus Crowd Sale
"In the past several weeks Ether has lost nearly 70% of it’s value from it’s high of $400.00 leading to large sell-offs and causing investors and crypto-enthusiasts alike to take a more cautious approach to ICO’s and the cryptocurrency space as a whole."
Mensen worden inderdaad voorzichtig en terughoudend. Ze gaan eindelijk eens nadenken waar ze hun geld in investeren. En dat baart ze blijkbaar zorgen.
Ik weet niet precies wat ik daarvan moet denken van het uitstellen (zowel positief als negatief). ICO's houden is blijkbaar een blijvertje. Er komen nog zoveel aan.Verwijderd schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 19:13:
[...]
Mensen worden inderdaad voorzichtig en terughoudend. Ze gaan eindelijk eens nadenken waar ze hun geld in investeren. En dat baart ze blijkbaar zorgen.
An ICO is simply a process by which cryptocurrency startups raise funds for new ventures. ICOs are similar to crowdfunding, except that they are almost always designed to raise funds for cryptocurrency projects, that might not be eligible for the capital-raising process of banks and venture capitalists.
Wat zag ik in het artikel? Agrello
Ik had gisteren 20 eth bijgekocht op 130 (2600) wilde ze vandaag met winst verkopen,aangezien ik vandaag geen tijd had om de koers in de gaten te houden had ik een limit-order op Kraken op 167.1 (3342) ingesteld...was weer eens te voobarig geweest...,tuurlijk heb dik 740 winst maar had (200) nog meer winst kunnen hebben nu de eth op 176,5 staat...maar goed ik ben n beetje teleurgesteld,best tevredenOkkE schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 13:35:
Na een tijd twijfelen heb ik zojuist toch al mijn ETH verkocht (€166.50) in de hoop dat het komende dagen weer zal zakken zodat ik laag opnieuw kan inkopen. Ben benieuwd of het patroon zicht herhaalt, want heb wel met ~25% verlies verkocht.
9kW Nefit Enviline,17x Yingli Solar 245Wp panelen.(4085Wp) / 17x Enphase 215 Micro-inverters / Envoy Enlighten Communicatie Gateway,Tonzon vloerisolatie,Schlüter®-BEKOTEC-THERM Vloerverwarming,Panasonic climatcontrole, Nefit HR107,Vera domotica,
Paar neutrale vraagjes. Wat staat er op het plaatje? Ik zie geen leesbare bedragen. En waarom is deze twitteraar betrouwbaar?Zhou schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 18:40:
[...]
Moet eerst over de 2400USD. Eerst nog even stijgen dan volgens de grafiek gaat het dalen. Even afwachten.
Zelf denk ik dat de coins nog wat gaan dalen. Is nog neergaande lijn alleen wat omhoog om weer te dalen. Maar kan er naast zitten. Moet zeggen dat ik wel eth / btc en eos hongerig wordt van zo'n stijgende lijn maar stijg me te hard om dan net op de tijdelijke top weet in te stappen.
Ik geloof best dat het bitcoinprobleem opgelost wordt op 1 augustus. Alleen denk ik niet dat als de koers zo snel is gestegen (bubble?) en daarna zo hard gedaald is, wat onlangs gebeurde, de koers daarna weer vrolijk verder stijgt. als een bubble klapt duurt t meestal een tijdje voordat het weer verder stijgt. maar we zullen zien of dit is een bubble was of niet.Timberly2 schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 19:11:
[...]
2013 was dan ook een opgeklopte koers dankzij de willy bot. Ofwel, een stijging die niet breed gedragen was (gemanipuleerd door de grootste exchange). Je hebt nu meerdere exchanges, een flink bredere 'investeerdersgroep' en meer kennis rondom de coin en de mogelijkheden.
Wachten tot 1 augustus, dan ben je wss al te laat als het goed opgelost wordt. En ik verwacht dat het goed opgelost zal worden, dat heeft BTC eerder bewezen. Miners hebben ook totaal geen belang bij chaos, dat zou hun eigen ruiten ingooien zijn (chaos betekent minder toekomstige gebruikers, dus minder fee inkomsten en lagere BTC prijs). Tevens zijn de financiële belangen ook al te groot, miljarden dollars op het spel. Enige die belang kan hebben bij totale crash zijn wss de banken, maar zelfs die mengen zich tot nog toe niet in de handel voor zover ik weet. Maak dus gebruik van deze 'angst'. Geld dat je erin stopt moet je sowieso voor 100% kunnen missen, anders zit je hier niet goed.
Laatste dagen panic selling, mooi bijkoopmoment. Maar ik handel zelf niet meer, blijf gewoon zitten waar ik zit, het zal wel. Enige dat ik nog moet doen is koersdoelen stellen om echt te verkopen, dat zal toch een keer moeten
Deze is beter leesbaar.destroyer6670 schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 19:44:
[...]
Paar neutrale vraagjes. Wat staat er op het plaatje? Ik zie geen leesbare bedragen. En waarom is deze twitteraar betrouwbaar?
Zelf denk ik dat de coins nog wat gaan dalen. Is nog neergaande lijn alleen wat omhoog om weer te dalen. Maar kan er naast zitten. Moet zeggen dat ik wel eth / btc en eos hongerig wordt van zo'n stijgende lijn maar stijg me te hard om dan net op de tijdelijke top weet in te stappen.
Nicola is een prof en ze werkt bij ForexAnalytix.com.
Zoals ik al eerder zei, TA werkt niet altijd bij de Crypto. Ze verwachten nog eerst op de 5de golf voordat het echt omhoog gaat naar ..... Sentiment nu is positief, maar dat kan zo veranderen. Zo spannend crypto, 24u/7.
We tikken net de 220 aan. Dat moet toch flink pijn doenOkkE schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 13:35:
Na een tijd twijfelen heb ik zojuist toch al mijn ETH verkocht (€166.50) in de hoop dat het komende dagen weer zal zakken zodat ik laag opnieuw kan inkopen. Ben benieuwd of het patroon zicht herhaalt, want heb wel met ~25% verlies verkocht.
wie weet ga je toch nog gelijk krijgen. niet binnen 2 uur maar toch.LopendeVogel schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 18:33:
[...]
Zullen we over 2 uurtjes nogmaals kijken?
38% vandaag voor ETHMirved schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 22:37:
[...]
We tikken net de 220 aan. Dat moet toch flink pijn doen

Toch is het niet zo gek aangezien o.a. Mastercard en Cisco hebben aangesloten bij het EEA. Eerder zagen we dit soort stijgingen ook na andere positieve berichtgevingen vanuit de EEA hoek. Vooral Mastercard is een grote speler en dit kan zeker dit soort koersverandering teweeg brengen.PilatuS schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 22:39:
[...]
38% vandaag voor ETHDat is ook wel echt extreem. Van een munt die 3 cent waard is niet zo vreemd, maar voor iets van deze waarde wel heftig.
Werkt met: Apple Macbook Pro 16" | Bouwt: Multi-cloud SaaS-oplossingen | Vader | Wereldreiziger | Rijdt: Mercedes GLC
Mastercard en Cisco on board is natuurlijk wel groot nieuwsPilatuS schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 22:39:
[...]
38% vandaag voor ETHDat is ook wel echt extreem. Van een munt die 3 cent waard is niet zo vreemd, maar voor iets van deze waarde wel heftig.
Verwijderd
https://entethalliance.or...ce-blockchain-initiative/PilatuS schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 22:39:
[...]
Verwijderd
Okke, ja bedankt nog voor die goedkope ETH. Je was niet de enige. Heb een hele voorraad in de aanbieding gekocht.OkkE schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 13:35:
Als iedereen bang is moet je juist hebberig zijn. En juist kopen. De emotie angst is een slechte raadgever voor een handelaar. Pas verkopen als iedereen hebberig wordt en zelf niet te greedy zijn.
Crypto die op verlies staan NOOIT verkopen, gewoon laten staan en verlies compenseren met winst van andere crypto. Met de grote volatilieit op deze speculatieve cryptomarkt heb je bij een goede verdeling over de assets altijd wel een 10 of 20 procent rendement. En dan moet je wel een totale amateur zijn om daar geen profit uit te halen. Verder denk ik dat het echte rendement pas zit in de langere termijn (1 - 5 jaar) check bij cryptocompare maar eens de voorbeeld portfolios van public ico en de equally weighted en market cap weighted portfolios. Bij een goede verdeling hoeven er op 14 assets maar 2 assets het echt goed te doen om een heel mooi rendement te halen. Zelfs als er 3 of 4 assets volledig verdwijnen en de overige assets een rendement halen tussen 10 en 100%.
En in de huidige cryptomarket zijn er zeker een paar veelbelovende projecten die mainstream kunnen worden en real life toepassingen kunnen gaan supporten.
Op coinbase kun je voor bv weergave in BTC of EUR kiezen als je een bedrag ingeeft. Heeft iemand dit bij Poloniex kunnen ontdekken of moet ik in BTC leren denken?
Onzin, er zijn genoeg crypto-ondernemingen die geld hebben gekregen via reguliere investeringsrondes / venture capitalists. Het verschil is alleen dat je met een ICO veel meer geld krijgt, er veel minder kritisch wordt gekeken en je geen aandeel in je bedrijf hoeft te verkopen.Zhou schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 19:24:
[...]
An ICO is simply a process by which cryptocurrency startups raise funds for new ventures. ICOs are similar to crowdfunding, except that they are almost always designed to raise funds for cryptocurrency projects, that might not be eligible for the capital-raising process of banks and venture capitalists.
De meeste recente ICO's zouden veel moeite hebben om 5% van wat ze met de ICO hebben verdiend los te weken bij reguliere investeerders.
Yep, dit doet pijn. Het lijkt er op dat ik een grote fout heb gemaakt. Ach ja, eigen stomme fout. Toch teveel laten sturen door de FOMO; voortaan gewoon HODL en niet proberen te voorspellen.Mirved schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 22:37:
[...]
We tikken net de 220 aan. Dat moet toch flink pijn doen
Alsjeblieft.Verwijderd schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 23:02:
[...]
Okke, ja bedankt nog voor die goedkope ETH. Je was niet de enige. Heb een hele voorraad in de aanbieding gekocht.
Als iedereen bang is moet je juist hebberig zijn. En juist kopen. De emotie angst is een slechte raadgever voor een handelaar. [...]
Het was bij mij overig geen angst, ik was vrij zeker dat het vandaag en de rest van de week weer zou dalen. Maar dat heb ik dus volledig verkeerd ingeschat.
[ Voor 42% gewijzigd door OkkE op 19-07-2017 08:26 ]
Grappig dat de gemiddelde stemming in het afgelopen weekend nog was dat HODL nergens op sloeg en geen nut dient in de cryptomarkt, terwijl nu weer HODL wordt geroepen. Geen verwijt naar iemand op dit forum natuurlijk, maar dit laat toch zien hoe emoties sterker aanwezig zijn dan gewenst. Ik merk het zelf door star te blijven hopen dat de koers verder zou dalen afgelopen weekend, vervolgens geen mogelijkheid had tot het doen van transacties en geen grote winsten heb kunnen pakken.OkkE schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 08:23:
[...]
Yep, dit doet pijn. Het lijkt er op dat ik een grote fout heb gemaakt. Ach ja, eigen stomme fout. Toch teveel laten sturen door de FOMO; voortaan gewoon HODL en niet proberen te voorspellen.
Wat mij een beetje verbaasd is dat de koers van Ether überhaupt is omgeslagen. Ik was altijd in de veronderstelling dat BTC altijd steeg of daalde als altcoins dat deden, omdat je op veel plekken bitcoin nodig hebt om je cryptocurrency te gelde te maken.PilatuS schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 22:39:
[...]
Dat Bitcoin nu stijgt snap ik, want de hardfork lijkt afgewend, maar waarom zou ether dan meestijgen? Een hardfork van BTC zou toch geen invloed op ether gehad hebben? Of indirect wel?
PSN: DutchTrickle PVoutput
Voor zover het een (magere) troost kan zijn, ik heb echt exact hetzelfde gedaanOkkE schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 08:23:
[...]
Yep, dit doet pijn. Het lijkt er op dat ik een grote fout heb gemaakt. Ach ja, eigen stomme fout. Toch teveel laten sturen door de FOMO; voortaan gewoon HODL en niet proberen te voorspellen.
[...]
Alsjeblieft.![]()
Het was bij mij overig geen angst, ik was vrij zeker dat het vandaag en de rest van de week weer zou dalen. Maar dat heb ik dus volledig verkeerd ingeschat.

Hoewel eth een altcoin is heeft eth een zelfstandige motor.Maverick schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 08:36:
[...]
Wat mij een beetje verbaasd is dat de koers van Ether überhaupt is omgeslagen. Ik was altijd in de veronderstelling dat BTC altijd steeg of daalde als altcoins dat deden, omdat je op veel plekken bitcoin nodig hebt om je cryptocurrency te gelde te maken.
Wat altcoins zijn voor bitcoin, zijn ico's voor eth.
XRP = trash
Stel BTC koers is 2000 en ik verwacht een daling. Stel richting 1500-1600. Ik snap dat ik een margin trade moet doen, maar moet ik nu een Buy of Sell order plaatsen en welk type order (limit, market) dan precies?
Kan ik ook gelijk een tijdsperiode ingeven en als de koers toch niet (voldoende) is gedaald de positie settelen?
PixelShooter schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 08:39:
[...]
Voor zover het een (magere) troost kan zijn, ik heb echt exact hetzelfde gedaanVerkocht op 162 met als idee erachter dat het wel dik omlaag zou gaan. Nou, niet dus. Fingers crossed voor 1 augustus dan maar?

Ik weet ondertussen één ding zeker (en eigenlijk wist ik dat voor gister ook al): ik kan de crypto/ETH markt niet eens een beetje voorspellen en dat moet ik dus ook niet proberen.
Ten eerste kun je ETH gewoon kopen met dollars/euro's dus hoeft niet via BTC te lopen. Ten tweede is deze stijging vanwege bekend making dat er weer een flink aantal bedrijven zich aangesloten hebben bij de Ethereum enterprise alliance waaronder 2 grote Mastercard en Cisco.Maverick schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 08:36:
[...]
Wat mij een beetje verbaasd is dat de koers van Ether überhaupt is omgeslagen. Ik was altijd in de veronderstelling dat BTC altijd steeg of daalde als altcoins dat deden, omdat je op veel plekken bitcoin nodig hebt om je cryptocurrency te gelde te maken.
Dat Bitcoin nu stijgt snap ik, want de hardfork lijkt afgewend, maar waarom zou ether dan meestijgen? Een hardfork van BTC zou toch geen invloed op ether gehad hebben? Of indirect wel?
Zie topicstart.JPS schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 08:44:
Kan iemand mij uitleggen hoe ik moet shorten op kraken? Vanuit de trading guide kom ik er niet goed uit.
Stel BTC koers is 2000 en ik verwacht een daling. Stel richting 1500-1600. Ik snap dat ik een margin trade moet doen, maar moet ik nu een Buy of Sell order plaatsen en welk type order (limit, market) dan precies?
Nee, dat moet handmatig gedaan worden (of met iets als een stop-loss order).Kan ik ook gelijk een tijdsperiode ingeven en als de koers toch niet (voldoende) is gedaald de positie settelen?
- 35 nieuwe bedrijven aangesloten bij EEA
- Waves dat Ethereum gaat toevoegen aan hun platform
- BIP 91 dat snel richting 80% ging en nu gepasseerd is: https://www.xbt.eu/
BIP 91 is nu dus officieel geactiveerd locked in?
Nee het is momenteel pending for lock in, daarna kan het pas geactiveerd worden. De kans dat de lock in niet gaat lukken is echter wel heel klein... Coin.dance heeft een nieuwe teller hiervoor aangemaakt zodat je het goed kan volgen : https://coin.dance/blocksGrazendeKoe schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 09:39:
Ja ik sta hier ook een beetje van te kijken. Ik wilde aankopen na de komende verwachte dip. Volgens mij zou die er ook gewoon zijn gekomen mits gisteren niet opeens het volgende ninja nieuws er was:
- 35 nieuwe bedrijven aangesloten bij EEA
- Waves dat Ethereum gaat toevoegen aan hun platform
- BIP 91 dat snel richting 80% ging en nu gepasseerd is: https://www.xbt.eu/
BIP 91 is nu dus officieel geactiveerd?
Aha. Je geeft dus al aan dat de kans dat de lock in gaat mislukken klein is dus dit geeft BTC vertrouwen en die zal wel niet meer instorten.webcrtor schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 09:44:
[...]
Nee het is momenteel pending for lock in, daarna kan het pas geactiveerd worden. De kans dat de lock in niet gaat lukken is echter wel heel klein... Coin.dance heeft een nieuwe teller hiervoor aangemaakt zodat je het goed kan volgen : https://coin.dance/blocks
Ik denk dat, net als ikzelf, heel veel mensen zaten te wachten op de verwachte komende dip en dan wilden inkopen. Die stap lijken we te kunnen gaan overslaan.
Ik vind zelf de teller van xbt.eu iets handiger. Die zegt namelijk ook hoeveel blocks er nog te gaan zijn in het huidige interval van 336 blocks (merk op dat het niet gaat om een meebewegend interval, een nieuw interval begint met een block-height met een veelvoud van 336, op dezelfde manier als de difficulty-adjustment intervallen). Op die manier heb je een beter beeld van hoe waarschijnlijk lock-in is.webcrtor schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 09:44:
[...]
Nee het is momenteel pending for lock in, daarna kan het pas geactiveerd worden. De kans dat de lock in niet gaat lukken is echter wel heel klein... Coin.dance heeft een nieuwe teller hiervoor aangemaakt zodat je het goed kan volgen : https://coin.dance/blocks
Op dit moment moeten 79.8% van de resterende blocks in het huidige interval BIP91 signalleren voor een lock-in.
Maar: Signallering was gepland om pas op 21 juli te beginnen. Dus zelfs als dit interval de drempel niet wordt gehaald, dan is er nog niets aan de hand.
Dit staat er bij coin dance toch ook ? De tweede grafiek geeft weer hoeveel van de 336 blocks BIP91 signaleren voor deze lock in periodeRannasha schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 09:53:
[...]
Ik vind zelf de teller van xbt.eu iets handiger. Die zegt namelijk ook hoeveel blocks er nog te gaan zijn in het huidige interval van 336 blocks (merk op dat het niet gaat om een meebewegend interval, een nieuw interval begint met een block-height met een veelvoud van 336, op dezelfde manier als de difficulty-adjustment intervallen). Op die manier heb je een beter beeld van hoe waarschijnlijk lock-in is.
Op dit moment moeten 79.8% van de resterende blocks in het huidige interval BIP91 signalleren voor een lock-in.
Maar: Signallering was gepland om pas op 21 juli te beginnen. Dus zelfs als dit interval de drempel niet wordt gehaald, dan is er nog niets aan de hand.
The wizard has spoken. Mooi duidelijk verhaal weer, ik ga zo nog wat posts van jou teruglezen.Rannasha schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 09:53:
[...]
Ik vind zelf de teller van xbt.eu iets handiger. Die zegt namelijk ook hoeveel blocks er nog te gaan zijn in het huidige interval van 336 blocks (merk op dat het niet gaat om een meebewegend interval, een nieuw interval begint met een block-height met een veelvoud van 336, op dezelfde manier als de difficulty-adjustment intervallen). Op die manier heb je een beter beeld van hoe waarschijnlijk lock-in is.
Hoe denk jij nu over de koersen de komende dagen Rannasha? Ik zal het niet als advies opvatten hoor
Ja, maar er staat niet hoeveel blocks er nog in dit interval te gaan zijn. Momenteel staat de teller op 41 van de 336 blocks (12.1%) op coin.dance, maar ik kan niet zien of dit interval net begonnen is of over een paar blocks al voorbij is.webcrtor schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 09:56:
[...]
Dit staat er bij coin dance toch ook ? De tweede grafiek geeft weer hoeveel van de 336 blocks BIP91 signaleren voor deze lock in periode
Ik sta nog steeds volledig achter de voorspelling die ik in een eerdere post heb gemaakt:GrazendeKoe schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 09:58:
[...]
Hoe denk jij nu over de koersen de komende dagen Rannasha? Ik zal het niet als advies opvatten hoor. Verwachtte jij ook 'gewoon' de pre-weekenddip komende dagen? En hoe zie je dat nu? Gaat Bitcoin nog dalen, ook al is de kans nu wel heel groot dat BIP 91 doorgang gaat vinden?
Rannasha in "[ZT] Cryptocurrencies - handel & koers #4"
[ Voor 36% gewijzigd door Rannasha op 19-07-2017 10:00 ]
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
Vervelend vind ik dat ik op Polo, Bittrex en Kraken munten heb staan en niet een makkelijke sell-all functie kan hebben om snel naar USD te schakelen. Is ook maar beter, want de markt zou totaal op tilt slaan
OK, ik maak voor een short positie dus een SELL order aan (en kan kiezen voor limit of market price).Rannasha schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 09:38:
[...]
Zie topicstart.
[...]
Nee, dat moet handmatig gedaan worden (of met iets als een stop-loss order).
Stop-losses en Trailing Stops werken ook nog gewoon als ik je goed begrijp?
Iedereen begint dat door te krijgen en gaat nu bijkopen in plaats van na 1 augustus. Dus dat veroorzaakt de stijging. Mensen zien dat en willen niet achterblijven, FOMO! Dus de stijging wordt extremer.
Dus vanaf nu to the moon!
Ik snap het allemaal niet zo goed wat mensen doenOkkE schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 08:48:
[...]
Welcome to the club
Ik weet ondertussen één ding zeker (en eigenlijk wist ik dat voor gister ook al): ik kan de crypto/ETH markt niet eens een beetje voorspellen en dat moet ik dus ook niet proberen.
En iedereen zit continu de koersen te volgen. En op 1 of andere manier doen mensen Sell Low, Buy High.
Echt, waarom zou je verkopen op het moment dat je 25% verlies hebt in een markt zo volatiel als deze? Totale paniek als de koers dipt

Je verliest niets met een koersval, je verliest alleen als je verkoopt. De lange termijn ETH ziet er goed uit, dus houden is het devies.
Daytraden is een mooie hobby (doe ik ook), maar je positie verkopen NA een koersval (wat ik echt veel mensen zie doen) is echt geld weggooien.
EDIT: For the record, dit zeg ik als handelaar in X, niet als kenner van de cryptomarkt in zijn algemeen. Mijn kennis is gemiddeld (at best), maar kijkend naar de grote crypto's, gaat de vlieger prima op.
[ Voor 9% gewijzigd door PWM op 19-07-2017 11:35 ]
Dit wordt anders als je margin trading doet. Dan kost een verliesgevende positie namelijk ook geld als je wacht.PWM schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 11:32:
[...]
Ik snap het allemaal niet zo goed wat mensen doenIk heb voor de gein een paar K crypto gekocht. Vrienden/kennissen/collega's ook inmiddels.
En iedereen zit continu de koersen te volgen. En op 1 of andere manier doen mensen Sell Low, Buy High.
Echt, waarom zou je verkopen op het moment dat je 25% verlies hebt in een markt zo volatiel als deze? Totale paniek als de koers dipt![]()
Je verliest niets met een koersval, je verliest alleen als je verkoopt. De lange termijn ETH ziet er goed uit, dus houden is het devies.
Daytraden is een mooie hobby (doe ik ook), maar je positie verkopen NA een koersval (wat ik echt veel mensen zie doen) is echt geld weggooien.
Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8
Omdat ik echt had verwacht dat het nog verder zou dalen en het mooi zou zijn dat ik het aantal ether dat ik had wat te vergroten, de dip dan uit te zitten (op zich heb ik met de dip geen probleem, hoor, sliep even goed er na als er voor) en daarna dan goed te kunnen cashen?PWM schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 11:32:
[...]
Ik snap het allemaal niet zo goed wat mensen doenIk heb voor de gein een paar K crypto gekocht. Vrienden/kennissen/collega's ook inmiddels.
Echt, waarom zou je verkopen op het moment dat je 25% verlies hebt in een markt zo volatiel als deze? Totale paniek als de koers dipt![]()
Maar dat is hier in de meeste gevallen niet zoDirtyBird schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 11:35:
[...]
Dit wordt anders als je margin trading doet. Dan kost een verliesgevende positie namelijk ook geld als je wacht.
Los daarvan (volledig imho):
- Of je wilt geld verdienen, en gaat er tijd in steken en flink mee aan de slag
- Of je stopt er speelgeld/geld wat je kan missen in, ziet het als hobby en gaat er relaxed mee om
- Ik stop er geld in wat ik kan missen, maar verwacht minstens 300% rendement

Misschien omdat de meesten niet een paar K voor de gein te besteden hebben?PWM schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 11:32:
[...]
#team_UTC+1
You can call me McOverloper Mini '12 i7/16/256 Air '13 i5/8/256 iPad mini 5 64GB iPhone SE 128GB
Dan stop je er een paar 100 in? Als het uitgangspunt is dat je het niet kan missen, moet je er sowieso niet in zitten natuurlijk.Ethirty schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 11:45:
[...]
Misschien omdat de meesten niet een paar K voor de gein te besteden hebben?
Ben aan het denken om te verhuizen naar Poloniex (die schijnt erg stabiel te zijn ook onder load).
Of hebben jullie nog tips voor andere stabiele exchanges?
Ik ben juist bij polo weggegaan omdat ze bij drukte helemaal spaak liepen. Wat betreft te hoge/lage orders; om dit te voorkomen gebruik ik alleen nog limit orders. De markt is simpelweg te volatiel voor market- en stoploss m.i.alucard.erbacam schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 11:48:
Het helpt natuurlijk ook niet dat sommige exchanges (Ik zit op Kraken maar Coinbase schijnt net zo te zijn) zo buggy als de pest zijn. Bij drukte kun je het wel vergeten, buy orders die niet, veel te laat of op een veel te hoog punt gedaan worden en sell orders die niet of, veel te laat of veel te laag gedaan worden.
Ben aan het denken om te verhuizen naar Poloniex (die schijnt erg stabiel te zijn ook onder load).
Of hebben jullie nog tips voor andere stabiele exchanges?
Ik zit nu bij kraken en bittrex, die laatste vanwege de alts, maar de interface vind ik dramatisch.
Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8
Het wordt met de dag extremer. Over een paar maanden anticiperen mensen op een event in 2019. Totdat het wel een keer fout gaat...Defector schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 11:21:
Het is wel duidelijk wat er aan de hand is. Zoals altijd is het nieuws al in geprijsd voordat de daadwerkelijke datum wordt bereikt. Het lijkt erop dat 1 augustus een soort van y2k is. Veel lawaai en doemvoorspellingen maar uiteindelijk loopt het met een sisser af.
Iedereen begint dat door te krijgen en gaat nu bijkopen in plaats van na 1 augustus. Dus dat veroorzaakt de stijging. Mensen zien dat en willen niet achterblijven, FOMO! Dus de stijging wordt extremer.
Ik ben voor de 1600-euro-drop uitgegaan op 1975 en was dus redelijk blij tot eergisteren. Maar nu heb ik ook geen zin meer om nu de trein te pakken op 2060. Ik wacht uberhaupt wel. Dan maar instappen op 3200. Fuck it.
Hoe lang duurt dit gemiddeld ? ik kan het ook nergens cancellen bijv..
Ik doelde meer op het voor de gein. De meesten zitten er toch in om er wat aan te verdienen en/of nemen het wat serieuzer. Je kan ook 5K aan tientjes op een brandstapel gooien voor de gein.PWM schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 11:46:
[...]
Dan stop je er een paar 100 in? Als het uitgangspunt is dat je het niet kan missen, moet je er sowieso niet in zitten natuurlijk.
#team_UTC+1
Verwijderd
It's dogged that does it
Mooie vent, onderbouwt zijn verhaal ook goedZhou schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 12:39:
McAfee heeft een weddenschap.
Achtergrondsverhaal: McAfee Stakes His Name, $10 Mln On Bitcoin Split

He didn’t specify if he will mine either BTC-ABC (8mb blocks) or Btc1 (2mb/SW) or (1mb/sw) but rather chose to follow only Jihan's fork simply because “I'm not an idiot.” While he maintains that only Jihan's fork will have value, he notes that there will be a huge damage to the main Bitcoin and its price “may go back to $40.”
Within the given projected period, McAfee puts the Ethereum price at somewhere between a penny and $200,000.
Zhou schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 12:39:
McAfee heeft een weddenschap.
Achtergrondsverhaal: McAfee Stakes His Name, $10 Mln On Bitcoin Split
Hij voorspelt ook dat ze binnen 3 jaar $500k waard zijn. Hij doet iets obsceens op tv als dat niet waar wordt.PKing83 schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 13:06:
[...]
Mooie vent, onderbouwt zijn verhaal ook goed

http://www.financemagnate...ars-predicts-john-mcafee/
Het is sowieso een beetje een vaag figuur.
#team_UTC+1
[ Voor 14% gewijzigd door destroyer6670 op 19-07-2017 13:38 ]
Ja, maar om welke BTC variant het gaat wordt dus niet duidelijk..Ethirty schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 13:32:
[...]
[...]
Hij voorspelt ook dat ze binnen 3 jaar $500k waard zijn. Hij doet iets obsceens op tv als dat niet waar wordt.
[ Voor 0% gewijzigd door PKing83 op 19-07-2017 21:13 . Reden: typo ]
Hij gaat die scene uit die documantaire dan live doen? dat van die hangmat met dat gat erin en die meisjes die in die hangmat liggen ?Ethirty schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 13:32:
[...]
[...]
Hij voorspelt ook dat ze binnen 3 jaar $500k waard zijn. Hij doet iets obsceens op tv als dat niet waar wordt.
www.degroot-it.nl
Volgens mij is Kraken een beetje van de leg. Er wordt telkens een verkeerde waarde genoemd. Ether springt de hele tijd van 198 (Euro per Ether) naar de werkelijke waarde. Voor 198 wordt op dat moment helemaal niet gehandeld (zie in je account onder 'Charts').destroyer6670 schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 13:37:
Wat ik niet snap, op kraken heb ik een limit order voor ETH geplaatst voor bedrag die vaak voorbij komt. De order wordt alleen niet geclosed. Idem voor EOS. Is een limit order zo dat het exact het aantal plus de prijs moet zijn? Kun je het ook instellen dat je met kleine afwijking koopt ( euro ofzo)? Normaal gingen deze orders wel goed, misschien dat ik iets verkeerd doe of het verkeerd begrijp.
Uiteraard. Op het moment dat het lijkt dat er een doorbraak is zullen de speculanten massaal instappen. Niemand wacht netjes af "ok 1 augustus alles is netjes verlopen" nu gaan we kopen.Defector schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 11:21:
Het is wel duidelijk wat er aan de hand is. Zoals altijd is het nieuws al in geprijsd voordat de daadwerkelijke datum wordt bereikt. Het lijkt erop dat 1 augustus een soort van y2k is. Veel lawaai en doemvoorspellingen maar uiteindelijk loopt het met een sisser af.
Net hetzelfde met die dip. Niemand ging wachten tot 31 juli om te verkopen uit angst om als laatste te zijn.
Ik zie dat inderdaad ook. Ik heb een ticker in chrome en steeds springt ie terug naar 198.flrs schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 13:40:
[...]
Volgens mij is Kraken een beetje van de leg. Er wordt telkens een verkeerde waarde genoemd. Ether springt de hele tijd van 198 (Euro per Ether) naar de werkelijke waarde. Voor 198 wordt op dat moment helemaal niet gehandeld (zie in je account onder 'Charts').
Verdacht van op zijn minst een moord in Belize...Ethirty schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 13:32:
[...]
[...]
Stabiele koers voor al m'n coins op het moment... saai hoor
Zo onrealistisch is zijn voorspelling niet hoor (is overigens ook niet uit de lucht gegrepen, maar anyhoe)Ethirty schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 13:32:
[...]
[...]
Eno be precise, McAfee stated that based on his doctorate in point-set-topology - also called set-theoretic topology or general topology, which is the study of the general abstract nature of continuity or "closeness" on spaces- the predicted Bitcoin price in three years will be $2,431,013.
However, other mathematics systems put it at between $1.9 mln and $2.6 mln.
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Verwijderd
Ik ben relatief nieuw m.b.t. crypto currencies maar ik zit met 2 korte vragen die ik hiervoor nog niet voorbij heb zien komen. Wat zijn jullie ervaringen met Kraken.com? Is het een goede beurs of raden jullie eigenlijk iets anders aan? Het heeft namelijk niet het grootste volume van alle coins. Verder vraag ik me af of Kraken gebruikt moet worden met een ledger? Of is de wallet zelf van Kraken ook al goed beveiligd?
Ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen..1
Grt
Volgens mij heeft toch een behoorlijk volume ETH.Verwijderd schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 15:52:
Hoi allemaal,
Ik ben relatief nieuw m.b.t. crypto currencies maar ik zit met 2 korte vragen die ik hiervoor nog niet voorbij heb zien komen. Wat zijn jullie ervaringen met Kraken.com? Is het een goede beurs of raden jullie eigenlijk iets anders aan? Het heeft namelijk niet het grootste volume van alle coins. Verder vraag ik me af of Kraken gebruikt moet worden met een ledger? Of is de wallet zelf van Kraken ook al goed beveiligd?
Ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen..1
Grt
Maar kraken is volgens mij wel een betrouwbare partij. Meest handige interface hebben ze dan weer niet.
Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua
Verwijderd
Oke! En qua veiligheid wel goed of zou je een offline ledger of een externe wallet gebruiken? Hebben jullie misschien ook andere exchanges platformen die jullie beter vinden qua trading volume + veiligheid? Of mag dit hier niet genoemd worden.. Ik vind Kraken best aardig maar het mist ook nog wat currencies waarin ik wel zou willen investeren. Ben dus ook benieuwd naar andere optiesbeany schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 15:57:
[...]
Volgens mij heeft toch een behoorlijk volume ETH.
Maar kraken is volgens mij wel een betrouwbare partij. Meest handige interface hebben ze dan weer niet.
Ik gebruik zelf bitstamp (=Luxemburg based) als "veilige" opslag voor mijn BTC en EUR en investeringen in BTC zelf, alle andere currencies staan op bittrex. BTC overmaken tussen beide platformen kost je niets, dus moest je wat winst maken op bittrex kan je die makkelijk overzetten naar bitstamp.Verwijderd schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 16:06:
[...]
Oke! En qua veiligheid wel goed of zou je een offline ledger of een externe wallet gebruiken? Hebben jullie misschien ook andere exchanges platformen die jullie beter vinden qua trading volume + veiligheid? Of mag dit hier niet genoemd worden.. Ik vind Kraken best aardig maar het mist ook nog wat currencies waarin ik wel zou willen investeren. Ben dus ook benieuwd naar andere opties
Wil je gaan traden? Heb je niks aan die ledger. Wil je coins veilig(er) voor een (langere) tijd opslaan? Dan kun je een ledger overwegen.Verwijderd schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 16:06:
[...]
Oke! En qua veiligheid wel goed of zou je een offline ledger of een externe wallet gebruiken? Hebben jullie misschien ook andere exchanges platformen die jullie beter vinden qua trading volume + veiligheid? Of mag dit hier niet genoemd worden.. Ik vind Kraken best aardig maar het mist ook nog wat currencies waarin ik wel zou willen investeren. Ben dus ook benieuwd naar andere opties
Volgens mij zin in dit topic meerdere exchanges genoemd en de ervaringen, meer coins moet je naar Bittrex of Poloniex kijken bijvoorbeeld, makkelijk geld naar/van je bank is kraken prima.
Coins alleen op een exchange laten staan als je ermee gaat handelen. Beste bewaar je ze in je eigen wallet.Verwijderd schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 16:06:
[...]
Verwijderd
Oke duidelijk, en die transfereer je m.b.v. adressen e.d. toch? Hebben jullie een aanrader qua wallet welke je het beste kan gebruiken? Of is dan een Ledger nog beter?Bartske schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 16:28:
[...]
Coins alleen op een exchange laten staan als je ermee gaat handelen. Beste bewaar je ze in je eigen wallet.
Dit topic is gesloten.
~[font=,24]ZERO TOLERANCE! LEES DIT EERST VOOR JE POST!~[/]
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.
Wat willen we hier niet zien?
- Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.). Plaats die in Bitcoin (en overige cryptocurrencies) topic - deel 2
- Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
- Crypto en belasting. Hier offtopic, kan worden besproken in het bovengenoemde topic. Suggesties om te frauderen (zoals hiet niet netjes opgeven van je vermogen) worden niet gewaardeerd.
- Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
- Linkdrops. Begeleid links naar grote lappen tekst of video met een korte samenvatting (als die niet al gegeven is). Als jij iets interessant vindt om te delen, zeg er dan bij waarom je het interessant vindt.
- Referrals. Ten overvloede, want dit staat ook in het algemene beleid van GoT.
- Slowchat. Dit betreft dus óók reacties als "Bitcoin nu op $2800", "ETH daling is ingezet" , "To the moon!" en meer van zulks. Er is een speciaal Slack kanaal opgezet door de community waar veel van de hier actieve posters te vinden zijn: click
Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om