[ZT] Cryptocurrencies - handel & koers #4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 27 ... 111 Laatste
Acties:
  • 940.741 views

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

Ethirty schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 23:33:
[...]

Ik hoor alleen maar bekenden zeggen dat ik al mijn geld ga kwijtraken. Dat riepen ze ook bij de $1200 grens en een aantal jaar leken ze gelijk te hebben.

Misschien zeggen ze straks tegen me: zie je nou wel. Dan ben ik wat geld kwijt, maar niets dat ik niet aan kan. Als ik er straks iets leuks mee kan gaan doen zal ik waarschijnlijk degene zijn die dat zegt. :P
Ik heb in ieder geval besloten (en hoop dat ook vol te kunnen houden) om niet mijn verlies te pakken in een dal, maar gewoon te hodl'en tot het weer opveert.
Moet vaak denken aan de spreuk "we're social crabs in a bucket". Het schijnt zo te zijn dat wanneer je een stel krabben in een emmer stopt, en er probeert er een uit te klimmen dat de anderen hem terugtrekken. Die mentaliteit zit verweven in zoveel aspecten van onze samenleving, veel mensen houden er niet van als iemand boven het maaiveld uitkomt, dat confronteert ze op een of andere manier. Ze zien een denkbeeldige situatie waarin jij losbreekt en zij achterblijven en dat kan natuurlijk niet de bedoeling zijn.

Realiseer je dat je te maken hebt met mensen die er geen verstand van hebben, alleen facebooknieuws over crypto lezen en bovenal bang zijn. Ze durven er niet eens in te stappen ook al zouden ze willen. En dat praten ze dan goed voor zichzelf om vast te stellen: iedereen die hier instapt gaat geld verliezen en ik stap er niet in dus ik ben goed bezig. En dan adviseren ze jou ook om in hun gebakken lucht te geloven.

Toen ik na een tijdje inlezen en oefenen (bescheiden) winsten pakte met daytrading kreeg ik ineens appjes van een paar van die mensen. Ja ze waren toch wel benieuwd naar hoe en wat. :w

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• grippa
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 19-08 17:39
Kenners zijn het er over eens dat de huidige manier van blockchain gebruik absoluut niet schaalt, zelfs een bitcoin blocksize van 64mb zou niet genoeg zijn om het financiele verkeer in Nederland te voorzien.
In een rationele markt zou dan ook een groot deel van de waarde zitten in wat er eventueel mogelijk is in de toekomst. Zoiets zie je ook bij de aandelen van verlies draaiende bedrijven. Zo heeft Amazon jaar op jaar verlies gedraait terwijl het aandeel telkens maar bleef stijgen. Inmiddels maakt Amazon winst. Vergelijkbaar verhaal voor AMD, volgens mij heeft dat bedrijf nog geen enkel jaar positieve cijfers gehad.

Wie weet worden payment channels een succes? dan kan bitcoin zomaar nog eens vertienvoudigen in prijs. Grote winst is mogelijk en daar tegen over staat altijd een grote kans op verlies. Ik vind wel dat de huidige markt zwaar overgewaardeerd is. Naast het niet kunnen schalen is centralisatie een groot probleem, dit zal telkens toenmenen door kosten voordelen bij grote miners.

En verder, waar wil je anders je geld in steken? De beurs staat skyhigh en dan fiat? de eurozone print elke maand 60-80 miljard...

[ Voor 5% gewijzigd door grippa op 01-07-2017 18:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• keest12
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 06-12-2023
Laatste weken erg enthousiast geworden over AntShares(ANS). Je begint ook steeds meer te merken dat mensen wereldwijd het langzaam aan beginnen te ontdekken. Het enige wat ze tegen zit op dit moment is dat ze een behoorlijke taalbarriere hebben en van marketing weinig kaas hebben gegeten. Veel informatie op hun website is uitsluitend in het Chinees en dat zorgt er natuurlijk voor dat veel mensen al afhaken. Daarnaast zijn ze ook nog slechts op een aantal exchanges te verkrijgen.

Toch is de onderliggende tech ontzettend sterk en zijn ze op sommige vlakken Ethereum gewoon voorbij. Bovendien kennen we de Chinezen, die werken de klok rond. ANS begint nu ook in China behoorlijk op te stijgen en hebben al partnerschips gestrikt met onder andere Microsoft en Alibaba.

In de roadmap voor 2017 staat onder andere dat ze behoorlijk wat stappen willen maken op marketing gebied. Ook moet ANS op een stuk meer exchanges verkrijgbaar worden. Ik gok dat als dit ze lukt, de toekomst voor ANS gigantisch is. Ik heb er in ieder geval een hoop ingeslagen in de sale afgelopen week, al lijkt er nog wel een sale aan te komen met de huidige prijzen.

Voor de geinteresseerden hier een filmpje van Cryptobud waarin hij ANS uitgebreid behandeld.

YouTube: Antshares Analysis Review | Neo| Should you buy?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MartyMcFly1955
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 05-08-2017
keest12 schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 20:54:
Laatste weken erg enthousiast geworden over AntShares(ANS). Je begint ook steeds meer te merken dat mensen wereldwijd het langzaam aan beginnen te ontdekken. Het enige wat ze tegen zit op dit moment is dat ze een behoorlijke taalbarriere hebben en van marketing weinig kaas hebben gegeten. Veel informatie op hun website is uitsluitend in het Chinees en dat zorgt er natuurlijk voor dat veel mensen al afhaken. Daarnaast zijn ze ook nog slechts op een aantal exchanges te verkrijgen.

Toch is de onderliggende tech ontzettend sterk en zijn ze op sommige vlakken Ethereum gewoon voorbij. Bovendien kennen we de Chinezen, die werken de klok rond. ANS begint nu ook in China behoorlijk op te stijgen en hebben al partnerschips gestrikt met onder andere Microsoft en Alibaba.

In de roadmap voor 2017 staat onder andere dat ze behoorlijk wat stappen willen maken op marketing gebied. Ook moet ANS op een stuk meer exchanges verkrijgbaar worden. Ik gok dat als dit ze lukt, de toekomst voor ANS gigantisch is. Ik heb er in ieder geval een hoop ingeslagen in de sale afgelopen week, al lijkt er nog wel een sale aan te komen met de huidige prijzen.

Voor de geinteresseerden hier een filmpje van Cryptobud waarin hij ANS uitgebreid behandeld.

YouTube: Antshares Analysis Review | Neo| Should you buy?
ANS heeft idd veel potentieel, maar zoals ook in het filmpje wordt aangehaald, er zitten toch wat haken en ogen aan. Namelijk het is een Chinees platform en heeft het moeilijk om door te dringen op andere markten. Zo zie ik de andere Aziatische crypto-powerhouses als Japan en Zuid-Korea ANS niet zomaar adopteren, simpelweg omdat het Chinees is. Daarbij zullen ze ook flink moeten investeren om het op de Europese & Amerikaanse markt te krijgen. Tot nut toe is het toch allemaal een beetje beperkt tot China. Maar ik blijft de ontwikkelingen zeker volgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• keest12
MartyMcFly1955 schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 22:35:
[...]

ANS heeft idd veel potentieel, maar zoals ook in het filmpje wordt aangehaald, er zitten toch wat haken en ogen aan. Namelijk het is een Chinees platform en heeft het moeilijk om door te dringen op andere markten. Zo zie ik de andere Aziatische crypto-powerhouses als Japan en Zuid-Korea ANS niet zomaar adopteren, simpelweg omdat het Chinees is. Daarbij zullen ze ook flink moeten investeren om het op de Europese & Amerikaanse markt te krijgen. Tot nut toe is het toch allemaal een beetje beperkt tot China. Maar ik blijft de ontwikkelingen zeker volgen.
Mooi moment om in te slaan toch! Juist nu is de prijs nog erg betaalbaar om in tientallen tot honderden in te slaan, afhankelijk hoe kapitaalkrachtig je bent. Die gasten zullen echt wel een aantal knappe koppen voor het verkopen van het product kunnen strikken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MartyMcFly1955
keest12 schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 22:39:
[...]

Mooi moment om in te slaan toch! Juist nu is de prijs nog erg betaalbaar om in tientallen tot honderden in te slaan, afhankelijk hoe kapitaalkrachtig je bent. Die gasten zullen echt wel een aantal knappe koppen voor het verkopen van het product kunnen strikken.
Dat was ik ook wel van plan :), maar met ontwikkelingen volgen bedoel ik niet alleen ANS, maar de totale cryptomarkt. Die lijkt toch een beetje in een downtrend te raken. Geeft niks, uiteindelijk dus goedkoper crypto's inslaan, waaronder ANS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sando
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

Sando

Sandoichi

Zijn er mensen die nog NEM/XEM holden?

Ik was wel enthousiast over de New Economy Movement integratie met WooCommerce - ik kan me voorstellen dat mensen daar nooit van gehoord hebben, maar op mijn werk (webshops) kom ik het geregeld tegen - maar het doet niets met de koers. Sterker nog, de boel is ten opzichte van het hoogtepunt (de weken voorafgaand aan de Consensus 2017 in New York) toch meer dan gehalveerd. De hold-strategie begint zijn afgeworpen vruchten terug te nemen.

keest12 schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 20:54:
Toch is de onderliggende tech ontzettend sterk en zijn ze op sommige vlakken Ethereum gewoon voorbij.
Kan je eens in twee zinnen samenvatten wat ze doen wat Ethereum overstijgt? Of heb je een link die niet Chinees is?

[ Voor 25% gewijzigd door Sando op 01-07-2017 23:48 ]

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeVM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12:34

MikeVM

- Baloo -

naar aanleiding van mijn post

Enkel Exchanges die je actief gebruikt, of in het verleden (naar tevredenheid gebruikte)
Exchanges die je gebruikt hebt en niet voldeden aan je noden niet aanduiden..[/small]

Afbeeldingslocatie: http://gratispoll.be/poll-6nv09t.png

edit: poll verandert.

[ Voor 146% gewijzigd door MikeVM op 03-07-2017 07:53 ]

\\ Baloo \\ Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trestry
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-09 17:49
MikeVM schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 23:54:
naar aanleiding van mijn post

de polls, allereerst een Exchange poll, ik heb de populairste non-asian exchanges erin gezet.
Other(amerika) slaat op de continenten noord- en zuid-america
Beetje jammer dat je maar 1x kan stemmen, aangezien meeste mensen toch meerdere exchanges zullen gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeVM

MikeVM

- Baloo -

Trestry schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 23:58:
[...]

Beetje jammer dat je maar 1x kan stemmen, aangezien meeste mensen toch meerdere exchanges zullen gebruiken
idd, misschien een andere poll gebruiken

Edit:
poll verandert naar Strawpoll

[ Voor 6% gewijzigd door MikeVM op 02-07-2017 00:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Executor16
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
MikeVM schreef op zondag 2 juli 2017 @ 00:24:
[...]

idd, misschien een andere poll gebruiken

Edit:
poll verandert naar Strawpoll
Bittrex wordt veel gebruikt maar staat er niet bij :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sando
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

Sando

Sandoichi

Executor16 schreef op zondag 2 juli 2017 @ 01:17:
[...]

Bittrex wordt veel gebruikt maar staat er niet bij :o
Bitrex wel, ik vermoed dat dat "Bittrex" is. Bitfinex dan weer niet.

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeVM

MikeVM

- Baloo -

Sando schreef op zondag 2 juli 2017 @ 01:24:
[...]

Bitrex wel, ik vermoed dat dat "Bittrex" is. Bitfinex dan weer niet.
nja, als iemand een poll kan maken die aangepast kan worden. graag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Meessen
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 14-03-2024
Echt bizar dat er zo op EOS gesprongen wordt, ook door de grote exchanges. Leest niemand de voorwaarden ofzo :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kristof1234
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 11-05 16:54
Meessen schreef op zondag 2 juli 2017 @ 11:17:
Echt bizar dat er zo op EOS gesprongen wordt, ook door de grote exchanges. Leest niemand de voorwaarden ofzo :?
Wie?Wat?Hoe?Waarom?

Het is zondag, nieuwe dag = nieuwe ICO/coin = sowieso kopen! $ $ $ $

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meessen schreef op zondag 2 juli 2017 @ 11:17:
Ik heb serieus het idee dat de mensen achter EOS Kraken een grote zak geld hebben gegeven om toegevoegd te worden om zo fomo te creëren. Je kunt nog steeds EOS tokens kopen via hun 'ICO'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-09 16:30

Swerfer

Hmm...

Verwijderd schreef op zondag 2 juli 2017 @ 12:07:
[...]

Ik heb serieus het idee dat de mensen achter EOS Kraken een grote zak geld hebben gegeven om toegevoegd te worden om zo fomo te creëren. Je kunt nog steeds EOS tokens kopen via hun 'ICO'.
Er is voor ruim 2 miljoen Euro aan EOS gekocht tijdens de ICO. Wat ik mij afvraag is of dat veel is voor een ICO of dat dit 'gewoon' is. Ik zelf heb CORIONS gekocht die nu nog bezig is met een ICO en die zitten op zo'n 1,3 miljoen Dollar op dit moment met 590 deelnemers. Ik vind vooral de 590 deelnemers laag en vraag mij af wat andere altcoins hebben gedaan tijdens hun ICO en of er een trend is te zien met betrekking tot het resultaat van ICO's en het bestaansrecht naderhand...

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KraveN
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 10:56
Swerfer schreef op zondag 2 juli 2017 @ 12:21:
[...]

Er is voor ruim 2 miljoen Euro aan EOS gekocht tijdens de ICO. Wat ik mij afvraag is of dat veel is voor een ICO of dat dit 'gewoon' is. Ik zelf heb CORIONS gekocht die nu nog bezig is met een ICO en die zitten op zo'n 1,3 miljoen Dollar op dit moment met 590 deelnemers. Ik vind vooral de 590 deelnemers laag en vraag mij af wat andere altcoins hebben gedaan tijdens hun ICO en of er een trend is te zien met betrekking tot het resultaat van ICO's en het bestaansrecht naderhand...
Volgens mij had status bij zijn ico ongeveer 60 miljoen.
Dus het kan nog hoger, weet niet of dit een uitzondering was of dat er meerdere ico's zoveel hebben opgehaald. Natuurlijk ook afhankelijk wat de markt vindt van het idee achter de ico.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Er heerst dit jaar een beetje een ICO-gekte. Populaire projecten halen soms meer dan 100 miljoen dollar op (Bancor). Of bijvoorbeeld Tezos welke op dit moment (na 2 dagen ICO) ook al meer dan 100 miljoen heeft opgehaald.

Vaak weten mensen niet eens goed waar ze in investeren maar zijn ze bang de hype-trein te missen. Een hoog fomo-gevoel en de hoop om snel rijk te worden lijken momenteel dan ook de voornaamste redenen om te 'investeren'.

Wat dat betreft valt er weinig over te zeggen. Sommige ICO's die vorig jaar weinig geld ophaalden doen het qua ROI juist erg goed. En andersom zie je ook gebeuren. De ICO-markt is dit jaar echter heel anders dan vorig jaar. Het was al onvoorspelbaar en dat is alleen nog maar erger geworden.

edit: Mensen investeren ook om verschillende redenen in ICO's. Sommige mensen gaan voor de 'quick flip' (zodra de coin op een exchange komt en deze meer waard is dan de ICO-prijs -> dumpen), anderen voor de langere termijn. Vanwege de vele 'flippers' zie je de koers vlak na de introductie op een exchange vaak even kelderen. Zegt nog weinig over de langere termijn.

https://icostats.com/roi-since-ico

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 02-07-2017 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zhou
  • Niet online
[...]

Polybius ziet er een stuk interessante uit. Nog 2 dagen ICO en al 24 miljoen opgehaald.

With the success of the ICO, Polybius Bank will become a fully digital bank accessible everywhere at any time. It will have all the functions of a classical bank, but will not host any branches nor physical front-offices and will rely fully on the latest digital technologies.
This will enable Polybius Bank to be among the least expensive banks to operate in the world, with a very efficient cost/revenue ratio and granting its backers with higher returns.

GoodWe 3360Wp Zuid 35° | APS YC600 2x320W West | @fracverse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterrobo
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 07-09 11:58
Zhou schreef op zondag 2 juli 2017 @ 15:44:
[...]

Polybius ziet er een stuk interessante uit. Nog 2 dagen ICO en al 24 miljoen opgehaald.

With the success of the ICO, Polybius Bank will become a fully digital bank accessible everywhere at any time. It will have all the functions of a classical bank, but will not host any branches nor physical front-offices and will rely fully on the latest digital technologies.
This will enable Polybius Bank to be among the least expensive banks to operate in the world, with a very efficient cost/revenue ratio and granting its backers with higher returns.
Ik zou maar oppassen met die ICO. Schijnt een grote scam te zijn: http://happycoin.club/radi-bitkoyna-ostanovite-eto/ :X
Iemand die Russisch kan lezen? Met automatisch vertalen kom je ook al een eind, maar begrijp je niet alles... iig wegblijven van die ICO!

[ Voor 3% gewijzigd door masterrobo op 02-07-2017 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meessen
EOS heeft best een bizarre ICO sale; elke 24 uur worden er 2 miljoen tokens uit gegeven en die worden verdeelt onder alle gedoneerde ether. Dus ten zei je vlak voor de deadline koopt heb je geen idee hoeveel je uiteindelijk gaat betalen voor je tokens :|

Heb zelf een paar euro verdient door vlak na de release op kraken wat te kopen, maar durfde er niet veel aan uit te geven door die rare regels van ze.

[ Voor 48% gewijzigd door Meessen op 02-07-2017 20:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exelletor
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12-09 22:10
masterrobo schreef op zondag 2 juli 2017 @ 17:32:
[...]

Ik zou maar oppassen met die ICO. Schijnt een grote scam te zijn: http://happycoin.club/radi-bitkoyna-ostanovite-eto/ :X
Iemand die Russisch kan lezen? Met automatisch vertalen kom je ook al een eind, maar begrijp je niet alles... iig wegblijven van die ICO!
Persoonlijk blijf ik er ook vanaf. Ik vind HashFlare (de oprichter) ook maar een shady bedrijf. Ook vind ik het opvallend dat ik al maanden met advertenties van Polybius op Facebook word bestookt.
Wat betreft je nieuwsbericht: Er worden vooral niet erg positieve ervaringen met HashFlare/HashCoins gedeeld 9o.a. van BitcoinTalk). Slechte support, onduidelijke winstdeling, slechte of ontbrekende leveringen etc. Wat betreft de ICO, worden er vragen gesteld met betrekking tot het team, reactietijd van support. Een van de betrokken adviseurs komt van CryptoPay, een van de ander Russisch clubje dat veel mensen heeft opgelicht. :D Andere adviseurs zijn werkzaam in andere sectoren. Tevens wordt er opgemerkt dat Polybius minder bitcoins heeft opgehaald dan dat ze daadwerkelijk opgeven.

Het artikel is overigens, nadat deze op aanvraag van Polybius verwijderd is, onlangs vernieuwd en opnieuw gepubliceerd: https://bitnovosti.com/20...p-this-for-bitcoins-sake/

///
@Axente , kun je ons wat meer vertellen over Apollo? Wanneer kunnen wij Moon verwachten voor Ark?

[ Voor 4% gewijzigd door exelletor op 02-07-2017 22:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woohooo
  • Laatst online: 11:17

Woohooo

Smilie, James Smilie

Hoe denken jullie over de 1 augustus fork? Is het nog verstandig/veilig om coin bij bv kraken te hebben staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meessen schreef op zondag 2 juli 2017 @ 20:48:
EOS heeft best een bizarre ICO sale; elke 24 uur worden er 2 miljoen tokens uit gegeven en die worden verdeelt onder alle gedoneerde ether. Dus ten zei je vlak voor de deadline koopt heb je geen idee hoeveel je uiteindelijk gaat betalen voor je tokens :|

Heb zelf een paar euro verdient door vlak na de release op kraken wat te kopen, maar durfde er niet veel aan uit te geven door die rare regels van ze.
Mooi is dat hè. En dat gaan ze nog tot 1 juni 2018 doen.

Speculanten gaan dus het EOS Ether-adres in de gaten houden. Is er tegen het einde van zo'n 24-uurs periode nog maar weinig Ether gestort dan gaan mensen snel storten in de hoop veel EOS te krijgen. Daarbij maakt het ook nog eens uit hoeveel je stort t.o.v. anderen.

Dit is dus een soort van gok-veiling waarbij je afhankelijk bent van de prijs van Ether, de prijs van EOS en hoeveel andere mensen er in zo'n periode meedoen (en hoeveel zij overmaken).

Het is eigenlijk te gek voor woorden. Dit hele systeem is maar met één doel voor ogen bedacht.

edit: Er staat ook nog: "Within 23 hours after the end of the final period on June 1, 2018 at 22:59:59 UTC, all EOS Tokens will become fixed (ie. frozen) and will be non-transferrable on the Ethereum blockchain."

Dus als ik het goed begrijp zijn de tokens na dit jaar ook niet meer te verplaatsen.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 02-07-2017 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 09:14
Woohooo schreef op zondag 2 juli 2017 @ 22:10:
Hoe denken jullie over de 1 augustus fork? Is het nog verstandig/veilig om coin bij bv kraken te hebben staan?
heeft kraken al een echt statement afgegeven over wat ze gaan doen in het geval van een fork?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PKing83
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 15:40
marteltor schreef op zondag 2 juli 2017 @ 22:34:
[...]

heeft kraken al een echt statement afgegeven over wat ze gaan doen in het geval van een fork?
Volgens mij niet. Op de vraag of ze voorstander zijn van Segregated Witness (SW) and UASF (BIP148) support kreeg ik onderstaande als reactie. Ik hoop dat ze snel met duidelijkheid komen.
xxx (Kraken Support)
Jun 18, 11:08 PDT

Hello,

Thanks for the message about a user activated soft fork. We don't comment via ticket on questions like these. If we feel there is a need for it in the future, we will make a public statement. If there is an announcement, we'll probably tweet and post a blog about it. You can follow us on twitter at www.twitter.com/krakenfx or read our blog at blog.kraken.com.

Please do not take this as a commitment either way.

Regards,

xxx
Kraken Client Engagement

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartyMcFly1955
Woohooo schreef op zondag 2 juli 2017 @ 22:10:
Nee, better safe than sorry. Dus van de exchange halen of (tijdelijk) omzetten naar LTC, ETH of USDT ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kristof1234
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 11-05 16:54
De prijs van BAT is al 40% gezakt de laatste weken (na ICO fomo en speculatie), maar een iets meer positieve noot, een artikel in NL krant:

http://www.volkskrant.nl/...-het-web-redden~a4503658/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-09 11:48
MartyMcFly1955 schreef op zondag 2 juli 2017 @ 23:16:
[...]

Nee, better safe than sorry. Dus van de exchange halen of (tijdelijk) omzetten naar LTC, ETH of USDT ofzo.
Stel nou dat BTC keihard gaat kelderen, dan kan je er vanuit gaan dat de andere cryptocoins keihard mee gaan.
Ik heb nu zelf alles in ETH gezet, maar als het voor augustus nog een mooie prijs aantikt dan haal ik ze er af. Ook onder het motto 'better safe than sorry'. Desalniettemin: ik wil er ook best een gokje op zetten dat BTC gaat stijgen na 1 augustus (media aandacht kan ook een aanzuigende werking hebben) - dus als BTC gaat kelderen eind deze maand, dan ga ik daar toch weer instappen :P

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MikeVM

MikeVM

- Baloo -

3de keer goede keer, bij deze de polls, er is nu ook mogelijkheid om eigen antwoorden toe te voegen.

Afbeeldingslocatie: http://gratispoll.be/poll-6nv09t.png
Enkel Exchanges die je actief gebruikt of in het verleden naar tevredenheid gebruikte.
Exchanges die je gebruikt hebt en niet voldeden aan je noden niet aanduiden.

Afbeeldingslocatie: http://gratispoll.be/poll-nnx0ye.png
Enkel cryptocurrencies aanduiden waar je in recent in investeerde, of waar je nog steeds aandeel in hebt.

[ Voor 22% gewijzigd door MikeVM op 03-07-2017 08:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rookert25
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 30-08 09:12
EOS heeft nu een market van ruim USD 638 miljoen..?

Met dit soort spreiding gaat bitcoin nooit naar de USD 3500: fiat kan elke maand over meer munten verspreid worden. Over Bitcoin hoor je vrijwel geen positief nieuws, wordt veel overschreeuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axente
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 09-05-2022
exelletor schreef op zondag 2 juli 2017 @ 22:03:
[...]

@Axente , kun je ons wat meer vertellen over Apollo? Wanneer kunnen wij Moon verwachten voor Ark?
Voor een actuele update kun je het beste hier kijken https://ark.io/roadmap maar hier is een community dev op dit moment mee bezig proof of concept

https://github.com/bradyo...t-bridge-listener#example

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rookert25 schreef op maandag 3 juli 2017 @ 08:28:

Met dit soort spreiding gaat bitcoin nooit naar de USD 3500: fiat kan elke maand over meer munten verspreid worden. Over Bitcoin hoor je vrijwel geen positief nieuws, wordt veel overschreeuwd.
Is het een gegeven dat als er geen altcoins zouden zijn, Bitcoin automatisch alle nieuwe fiat aanwas zou vergaren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Nu online
Rookert25 schreef op maandag 3 juli 2017 @ 08:28:

EOS heeft een waarde van 0. Zeggen de makers zelf.
Over een jaar "nadat de distributie gestopt is", kan je de tokens niet meer over het netwerk rondsturen, dan vervallen ze. Je kan ze dan hooguit op exchanges intern verhandelen... nogal kansloos.

Oftewel, dat geld zal rap weer terugstromen naar bitcoin of ethereum.

Iemand die dus zegt deze coins voor de lange termjin te hebben gekocht, zal ik hartelijk uitlachen.
Oftewel, wat koop je? Lucht.
Afbeeldingslocatie: https://image.ibb.co/kX48q5/eos2.png

[ Voor 13% gewijzigd door LED-Maniak op 03-07-2017 10:13 ]

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LED-Maniak schreef op maandag 3 juli 2017 @ 10:07:
[...]

Over een jaar "nadat de distributie gestopt is", kan je de tokens niet meer over het netwerk rondsturen, dan vervallen ze. Je kan ze dan hooguit op exchanges intern verhandelen... nogal kansloos.

Iemand die dus zegt deze coins voor de lange termjin te hebben gekocht, zal ik hartelijk uitlachen.
[afbeelding]
Volgens mij heeft dat gedeelte over het stoppen van verhandelen te maken met het feit dat de Eth tokens geconverteerd (na registratie!) worden naar een eigen blockchain. Dus vandaar dat de Eth tokens daarna waardeloos zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartyMcFly1955
LED-Maniak schreef op maandag 3 juli 2017 @ 10:07:
[...]

Oftewel, wat koop je? Lucht.
[afbeelding]
2.5 DAA is not an investment product and any action, notice, communication,
message, decision, managerial act, or omission of the mentioned, is not an
investment advice and shall not be understood and interpreted as such. Any
such content, provided by Iconomi or a third-party DAA manager either by
integration in the DAA source code or by publishing through any means of
communication, shall be regarded solely as statement of facts or
observation and in no case as investment advice. DAA is not a security.
Iconomi gives no guarantees as to the value of any of the DAAs and
explicitly warns users that there is no reason to believe that DAAs will
increase in value, and they might also decrease in value or lose their value
entirely.

Dit is ICN, meerdere projecten hebben zulke teksten wel ergens in verwerkt om nergens voor aansprakelijk te zijn.

[ Voor 11% gewijzigd door MartyMcFly1955 op 03-07-2017 13:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Meessen
Nu 24 uur van de EOS sale voorbij is hebben kopers ongeveer 6,40$ betaald per token, terwijl de waarde op de beurs +- 4,50$ is (juist gedaald van 5,10$).
Ben nieuwsgierig hoe dit verder ontwikkelt.

[ Voor 16% gewijzigd door Meessen op 03-07-2017 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rookert25
Verwijderd schreef op maandag 3 juli 2017 @ 10:00:
[...]

Is het een gegeven dat als er geen altcoins zouden zijn, Bitcoin automatisch alle nieuwe fiat aanwas zou vergaren?
Nee, maar de kans acht ik relevant hoger dan nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SharpEdgeOne
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 12-09 13:46
Rookert25 schreef op maandag 3 juli 2017 @ 13:44:
[...]
Nee, maar de kans acht ik relevant hoger dan nu.
Plus de meeste altcoins zijn niet direct tegen fiat te verhandelen en moeten bv via BTC oid naar fiat.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-09 17:18
Verwijderd schreef op maandag 3 juli 2017 @ 10:00:
[...]

Gedeeltelijk.

Er is een bepaalde hoeveelheid geld van mensen die simpelweg geinteresseerd zijn in cryptocurrency, maar niet getrouwd zijn met een specifiek exemplaar. Dit geld stroomt heen en weer tussen de diverse crypto's. Ook crypto-daytraders vallen in deze categorie, hun geld gaat daar waar het mogelijk rendement oplevert, ongeacht welke cryptocurrency het is.

Als er een of meerdere grote cryptocurrencies zouden verdwijnen, dan zal dit geld zich uitsmeren over de rest. Hier kun je dus het argument maken dat als er minder altcoins zouden zijn, dat Bitcoin (en de overgebleven altcoins) meer fiat naar zich toe zou trekken.

Daarnaast is er ook een groep die specifiek inzet op een bepaalde cryptocurrency. Hoe groter/bekender de currency is, hoe meer mensen er zullen zijn die dit doen. Iets als Ethereum zal een significante hoeveelheid aanhanger hebben die specifiek in Ethereum investeren en hun fiat-geld niet in een andere crypto onderbrengen als Ethereum er niet meer zou zijn. Maar een obscure altcoin die slechts op 1 exchange wordt verhandeld zal dergelijke aanhangers (vrijwel) niet hebben.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrazendeKoe
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 01-09 12:58
Waarom staat bovenaan coinmarketcap het handelsvolume van afgelopen 24 uur niet meer? Ik zie dat de marktcap naar beneden de pagina verhuist is. Iemand die weet waar ik de 24 uur handelsvolume kan zien?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• handige_harrie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13-09 13:29

handige_harrie

Kill Bill Vol.1

GrazendeKoe schreef op maandag 3 juli 2017 @ 15:37:
Waarom staat bovenaan coinmarketcap het handelsvolume van afgelopen 24 uur niet meer? Ik zie dat de marktcap naar beneden de pagina verhuist is. Iemand die weet waar ik de 24 uur handelsvolume kan zien?
https://coinmarketcap.com/currencies/views/all/ ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mdr123
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 06-05 08:37
Vanmorgen lag dit er inderdaad even uit. Het lijkt nu weer goed te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13-09 20:39

Ethirty

Who...me?

Litecoin ging al een aantal dagen moeizaam en langzaam naar beneden, dit weekend besloten om om te zetten naar fiat zodat ik het voor andere zaken beschikbaar had, schiet de prijs weer omhoog, met 20% :F
Ik blijf mezelf verbazen met mijn voorspellende gaven.

Iemand een idee waarom, ik zie zo snel geen echte reden waarom de prijs zoveel harder stijgt dan andere grote gevestigde coins?

#team_UTC+1

An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 5 64GB  iPhone SE 128GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

Ethirty schreef op maandag 3 juli 2017 @ 18:53:
Litecoin ging al een aantal dagen moeizaam en langzaam naar beneden, dit weekend besloten om om te zetten naar fiat zodat ik het voor andere zaken beschikbaar had, schiet de prijs weer omhoog, met 20% :F

Iemand een idee waarom, ik zie zo snel geen echte reden waarom de prijs zoveel harder stijgt dan andere grote gevestigde coins?
Wellicht:
It’s been three weeks since Charlie Lee left Coinbase to focus on the Litecoin development. The low key tech-savvy has been tweeting welcome news about Litecoin from its being listed on Coinbase and Bitstamp to Amazon’s possible acceptance of Litecoin as a means of payment.

And on July 2, Charlie went to Wuhan to meet litecoiners and miners from all over China. The meetup is interpreted by the outside world to boost morale and sustain litecoin momentum. If anything, Charlie has successfully inspired litecoiners’ confidence as LTC price increases from 270 yuan to 320 yuan overnight. In this series, Charlie shares his insights about Segwit, LN and ICOs.

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-09 16:30

Swerfer

Hmm...

Bodem bereikt? Dat zet mensen aan tot (terug-)kopen en dat laat de koers weer stijgen. Stijgt de koers, dan willen mensen meeliften waardoor de koers verder en harder stijgt. Daarna wordt weer een top bereikt en gaan mensen weer verkopen. Enzv...

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimz93
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 09-09 14:35

Precies dit overkomt velen denk ik (iig mij en andere rondom mij ook).

Wat dat betreft is het ook een strategie om redelijk 'stilstaande / lage' munten in te slaan en een spike af te wachten waarop je ze verkoopt.

Wel lastig daarbij is dat je dus niet weet of en wanneer deze spike zich voordoet... :9

PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

jimz93 schreef op maandag 3 juli 2017 @ 19:23:
[...]

Precies dit overkomt velen denk ik (iig mij en andere rondom mij ook).

Wat dat betreft is het ook een strategie om redelijk 'stilstaande / lage' munten in te slaan en een spike af te wachten waarop je ze verkoopt.

Wel lastig daarbij is dat je dus niet weet of en wanneer deze spike zich voordoet... :9
Achteraf altijd makkelijk redeneren. Na een ATH had ik niet verwacht dat een dalende lijn zo snel weer een spike omhoog zo geven. Ik had eerder een verdere daling verwacht en had dan lager willen inkopen. Wederom bewijs voor mezelf dat hodl niet eens zo gek is, ook al gaat het af en toe flink omlaag.

#team_UTC+1

You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 5 64GB  iPhone SE 128GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keest12
Wat is dat Kraken een dramatische website zeg. Had me er tot nu toe niet mee gemoeid omdat ik eigenlijk helemaal voorzien was op Bittrex. Nu ik EOS wil aanschaffen moet ik op Kraken wezen en die gooit je er om de havenklap uit. Het is echt een pain in the ass om daar te traden, maar goed heb weinig andere opties he..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meessen
keest12 schreef op maandag 3 juli 2017 @ 19:55:
Wat is dat Kraken een dramatische website zeg. Had me er tot nu toe niet mee gemoeid omdat ik eigenlijk helemaal voorzien was op Bittrex. Nu ik EOS wil aanschaffen moet ik op Kraken wezen en die gooit je er om de havenklap uit. Het is echt een pain in the ass om daar te traden, maar goed heb weinig andere opties he..
Bitfenix

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Meessen
Ik was eens stop loss uit het proberen op Kraken, met 1 EOS. Nu had ik de stop loss gezet op 4.3 euro, is die getriggered en verkocht voor 3.87, terwijl de EOS prijs op dat moment 4.28 was.
Betekent dit dat die EOS voor de op dat moment hoogst geboden prijs is verkocht en dat ik voortaan stop loss limit moet gebruiken om dat te voorkomen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

Meessen schreef op maandag 3 juli 2017 @ 20:14:
Ik was eens stop loss uit het proberen op Kraken, met 1 EOS. Nu had ik de stop loss gezet op 4.3 euro, is die getriggered en verkocht voor 3.87, terwijl de EOS prijs op dat moment 4.28 was.
Betekent dit dat die EOS voor de op dat moment hoogst geboden prijs is verkocht en dat ik voortaan stop loss limit moet gebruiken om dat te voorkomen?
Je moet er ook rekening mee houden dat als je te dicht op de marktprijs zit, je order té snel getriggered kan worden door een korte dip.

#team_UTC+1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• beepee
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 07-10-2022
Meessen schreef op maandag 3 juli 2017 @ 20:14:
Correct. Beschouw het als een mooie (en goedkope) les. 2 weken geleden gebeurde dit op de gdax exchange met ethereum:

"The price of ethereum, the alternative digital currency to bitcoin, crashed as low as 10 cents from around $319 in about a second in trading on the GDAX on Wednesday. The exchange blamed the move on a "multimillion dollar market sell" order."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meessen
Ethirty schreef op maandag 3 juli 2017 @ 20:17:
[...]

Je moet er ook rekening mee houden dat als je te dicht op de marktprijs zit, je order té snel getriggered kan worden door een korte dip.
Dat was de bedoeling dit keer, om te leren hoe het werkt en niet lang op de trigger te hoeven wachten.
beepee schreef op maandag 3 juli 2017 @ 20:27:
[...]

Correct. Beschouw het als een mooie (en goedkope) les. 2 weken geleden gebeurde dit op de gdax exchange met ethereum:

"The price of ethereum, the alternative digital currency to bitcoin, crashed as low as 10 cents from around $319 in about a second in trading on the GDAX on Wednesday. The exchange blamed the move on a "multimillion dollar market sell" order."
Thanks, weet ik dat ook weer. Had extra eerst één EOS gedaan voordat ik me grote fortuin van 21 EOS zou verspelen :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

beepee schreef op maandag 3 juli 2017 @ 20:27:
[...]

Ik begrijp waarom je die gdax crash aanhaalt, want met zo'n event dan gaan je coins ook voor een lagere prijs weg dan de trigger prijs. Echter, wanneer je te maken hebt met normalere correcties (of typische crashes die niet zo hevig zijn als flashcrashes) dan kan een limit order ook roet in het eten gooien:

Immers, je kan wel een limit order inschieten om de verkoop voor een bepaald bedrag te zetten, dan moeten er wel kopers zijn die voor dat bedrag willen kopen. Dus als de prijs te snel langs je limit bedrag schiet, dan bestaat de kans dat je een bagholder van veel te dure coins wordt als de koers daarna niet meer omhoog gaat.

Oftewel je moet een ruime marge hanteren tussen trigger en limit (correct me if I'm wrong). Ik gebruik meestal maar gewoon market orders.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pietz0r
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 12-09 12:01
Ethirty schreef op maandag 3 juli 2017 @ 19:29:
[...]

Achteraf altijd makkelijk redeneren. Na een ATH had ik niet verwacht dat een dalende lijn zo snel weer een spike omhoog zo geven. Ik had eerder een verdere daling verwacht en had dan lager willen inkopen. Wederom bewijs voor mezelf dat hodl niet eens zo gek is, ook al gaat het af en toe flink omlaag.
In mijn ogen is LTC ondergewaardeerd op dit moment en zit er nog wel aardig wat groei in.
Overigens lijken de meeste cryptos in het weekend aardig te zakken en maandag weer flink omhoog te gaan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
pietz0r schreef op maandag 3 juli 2017 @ 21:24:
[...]

In mijn ogen is LTC ondergewaardeerd op dit moment en zit er nog wel aardig wat groei in.
Overigens lijken de meeste cryptos in het weekend aardig te zakken en maandag weer flink omhoog te gaan.
Vermeld dan even wat de toegevoegde waarde is ten opzichte van de Bitcoin, ik zie dat niet echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pietz0r
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 12-09 12:01
RaptorXS schreef op maandag 3 juli 2017 @ 21:30:
[...]

Vermeld dan even wat de toegevoegde waarde is ten opzichte van de Bitcoin, ik zie dat niet echt.
Ik denk dat ze naast elkaar blijven bestaan, litecoin als een goed alternatief. Daarnaast technologisch toch wel beter met pure segwit en lightning network wat eraan komt. Community staat er ook meer als 1 geheel achter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

pietz0r schreef op maandag 3 juli 2017 @ 21:24:
[...]

Alleen begon de stijging gisteravond al en is de hele nacht doorgegaan. Op zich dus goed te verklaren met de eerdere post dat Charlie Lee in China was.

Wat ik van LTC moet vinden weet ik al sinds 2013 niet. Ze hebben vooral mee dat ze al zo lang bestaan naast Bitcoin. Maar ik heb er een geschiedenis mee, misschien dat ik het daarom blijf verhandelen.

Morgen is het 4th of July, dus waarschijnlijk weinig handel in de VS de komende tijd.

#team_UTC+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvT
  • Laatst online: 05-06-2019

rvT

Wat is jullie mening over BitConnect?

Ik heb deze half april 50 stuks ingekocht voor 6 dollar per stuk en nu vertegenwoordigen ze een waarde van 54 dollar per stuk. Dit is een van mijn beste investeringen geweest tot nu toe

Ik begin steeds meer het idee te krijgen dat het hier gaat om een ponzicoin. De exchange is alleen maar te vinden op de eigen website, dus geen Bittrex of Poloniex, verder hebben ze eigen offline wallets waarmee je de eigen coin op kunt slaan. Maar de heel belofte van de coin is: investeer in je eigen financiële vrijheid. Het is dus een lange termijn belegging. Bij de dipjes van de laatste tijd heeft deze coin ook het minste verlies. Maar vooral de garantie die gegeven wordt voor een hoog rendement en het hameren op het aantrekken van nieuwe mensen zet mij aan het twijfelen.

Er wordt veel gedaan aan marketing, Op Facebook en Twitter zijn ook veel foto's te vinden van de verschillende promotiebeurzen. Zo hebben o.a. Indonesië, Vietnam, Korea, Thailand, China en India een eigen website. Toch is het Engels op de website niet van een dusdanig goed niveau.

Aangezien je dus eigenlijk altijd Bitcoins moet investeren in het platform, om vervolgens BCC hiervoor terug te krijgen maakt mij een beetje angstig. In principe hoeven ze alleen het eigen platform dicht te gooien om er met al het geld vandoor te gaan.

Hoor graag hoe jullie erover denken!

[ Voor 4% gewijzigd door rvT op 04-07-2017 00:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFox1980
  • Laatst online: 10-12-2018
pietz0r schreef op maandag 3 juli 2017 @ 21:38:
[...]

Ik denk dat ze naast elkaar blijven bestaan, litecoin als een goed alternatief. Daarnaast technologisch toch wel beter met pure segwit en lightning network wat eraan komt. Community staat er ook meer als 1 geheel achter
Precies dit. Ik ben hier vrijdagnacht eens voor gaan zitten en heb wat gespeeld met verkopen eth naar btc, omgedraaid en zo nog 2 keer. Als je een beetje scherp naar de cijfertjes blijft staren zie je best wat gebeuren. Toch 2 eth mee verdiend.
In het weekend is er over het algemeen een dalende trend. Vanaf zondagmiddag weer een stijgende. Natuurlijk niet altijd.....

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Nu online

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

rvT schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 00:02:
Wat is jullie mening over BitConnect?

Ik heb deze half april 50 stuks ingekocht voor 6 dollar per stuk en nu vertegenwoordigen ze een waarde van 54 dollar per stuk. Dit is een van mijn beste investeringen geweest tot nu toe

Ik begin steeds meer het idee te krijgen dat het hier gaat om een ponzicoin. De exchange is alleen maar te vinden op de eigen website, dus geen Bittrex of Poloniex, verder hebben ze eigen offline wallets waarmee je de eigen coin op kunt slaan. Maar de heel belofte van de coin is: investeer in je eigen financiële vrijheid. Het is dus een lange termijn belegging. Bij de dipjes van de laatste tijd heeft deze coin ook het minste verlies. Maar vooral de garantie die gegeven wordt voor een hoog rendement en het hameren op het aantrekken van nieuwe mensen zet mij aan het twijfelen.

Er wordt veel gedaan aan marketing, Op Facebook en Twitter zijn ook veel foto's te vinden van de verschillende promotiebeurzen. Zo hebben o.a. Indonesië, Vietnam, Korea, Thailand, China en India een eigen website. Toch is het Engels op de website niet van een dusdanig goed niveau.

Aangezien je dus eigenlijk altijd Bitcoins moet investeren in het platform, om vervolgens BCC hiervoor terug te krijgen maakt mij een beetje angstig. In principe hoeven ze alleen het eigen platform dicht te gooien om er met al het geld vandoor te gaan.

Hoor graag hoe jullie erover denken!
Tja, je hebt nu wel een héél aardige winst, ik zou mij op dit moment wel gaan afvragen of je niet liever 1 vogel in de hand hebt dan 5 in de boom.

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Heb ik nou extreem pech met Polo? 26 juni is mijn withdrawl geblokkeerd (awaiting approval) en nu ruim een week later nog nul teken van leven van hun kant. Geen reactie op ticket, geen reactie op email. Echt belachelijk dit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Freakster86 schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 00:37:
Heb ik nou extreem pech met Polo? 26 juni is mijn withdrawl geblokkeerd (awaiting approval) en nu ruim een week later nog nul teken van leven van hun kant. Geen reactie op ticket, geen reactie op email. Echt belachelijk dit...
Nee, dit is al een tijdje vrij gangbaar bij Polo. Sommige mensen wachten (ondanks meerdere mailtjes en/of klachten via social media) wel 6-8 weken voordat ze een antwoord krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rookert25
Dit is volgens mij eerste keer in maanden dat ETH zo duidelijk achterblijft bij stijgingen van overige cryptovaluta, is er nieuws of duidelijk minder vertrouwen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• telenut
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 05-09 22:52
Rookert25 schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 06:33:
Dit is volgens mij eerste keer in maanden dat ETH zo duidelijk achterblijft bij stijgingen van overige cryptovaluta, is er nieuws of duidelijk minder vertrouwen?
Ik weet niks van nieuws, maar velen denken mogelijks zoals ik: Geen ETH meer in grote hoeveelheden zolang de problemen daar niet opgelost zijn. Bitcoin zal ook pas na 1 augustus terug flink stijgen denk ik. Litecoin lijkt nu de meest veilige keuze te zijn, velen zetten dus hun geld daar als ze op vakantie vertrekken.
Dit is puur mijn eigen visie natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartyMcFly1955
telenut schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 07:28:
[...]

Ik weet niks van nieuws, maar velen denken mogelijks zoals ik: Geen ETH meer in grote hoeveelheden zolang de problemen daar niet opgelost zijn. Bitcoin zal ook pas na 1 augustus terug flink stijgen denk ik. Litecoin lijkt nu de meest veilige keuze te zijn, velen zetten dus hun geld daar als ze op vakantie vertrekken.
Dit is puur mijn eigen visie natuurlijk.
Dat denk ik ook, dus dan zou je in augustus weer het tegenovergestelde kunnen verwachten, waar veel LTC weer wordt omgezet naar BTC. LTC weer in waarde dalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GUNZERK3R
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 29-07 11:32
Hoe denken jullie over ARDOR, ik lees vooral lovende dingen over deze coin op diverse forums

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

GUNZERK3R schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 10:06:
Hoe denken jullie over ARDOR, ik lees vooral lovende dingen over deze coin op diverse forums
Zie TS. Wat vind JIJ ervan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrazendeKoe
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 01-09 12:58
Ik wil graag mijn Stratis op mijn Ledger Nano S zetten. De app staat er op. Nu moet ik als ik naar 'receive Stratis' ga in de Ledger het aantal Stratis invullen dat ik ga ontvangen. Moet ik daar het aantal inclusief of exclusief transactie fee neerzetten?

Waarom moet je eigenlijk het aantal Strat invullen dat je gaat ontvangen op de Ledger?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• beepee
GrazendeKoe schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 11:07:
Ik wil graag mijn Stratis op mijn Ledger Nano S zetten. De app staat er op. Nu moet ik als ik naar 'receive Stratis' ga in de Ledger het aantal Stratis invullen dat ik ga ontvangen. Moet ik daar het aantal inclusief of exclusief transactie fee neerzetten?

Waarom moet je eigenlijk het aantal Strat invullen dat je gaat ontvangen op de Ledger?
Je hoeft niet in te vullen hoeveel je gaat ontvangen, je kan dat gewoon leeg laten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GUNZERK3R
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 29-07 11:32
Verwijderd schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 10:46:
[...]

Zie TS. Wat vind JIJ ervan?
Klopt wellicht een te kort door de boch vraagstelling geweest. Maar las juist forums van een maand of drie terug waarin ze lyrisch waren hierover en dat wellicht de nieuwe ETH zou zijn maar nu kom ik al topics tegen waarin ze aangeven dat de coin bijna uitsterft. Ik dacht wellicht dat hier nog mensen zijn die erin hebben geinvesteerd en de ontwikkelingen hiervan langer in de gaten houden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• handige_harrie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13-09 13:29

handige_harrie

Kill Bill Vol.1

Gisteren (eindelijk) ingestapt met een bescheiden bedrag :). Duurde even ivm verifications. Ook een Ledger Nano S besteld, die er pas in September is. Oh well.

Mijn huidige crypto portfolio:
BTC25%
ETH20%
ANS17.5%
STRAT15%
XRP10%
ICN10%
LTC2.5%

Relatief veel Antshares omdat ik wel in het verhaal geloof dat zij heel groot kunnen worden in China :).
Op zich is alles voor de lange termijn, alleen LTC weet ik nog niet zeker; dat ziet er nu veelbelovend uit, maar na 1 Aug, geen idee. Verder houd ik IOTA, XMR en XLM nog in de gaten.

Mbt 1 Aug, wat is jullie kijk eigenlijk op de BTC segwit/hardfork discussie: Stappen jullie tijdelijk uit BTC (naar altcoins of fiat)? Al gedaan, of nog van plan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orange_Dirk
  • Laatst online: 14-12-2021
handige_harrie schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 12:19:
Gisteren (eindelijk) ingestapt met een bescheiden bedrag :). Duurde even ivm verifications. Ook een Ledger Nano S besteld, die er pas in September is. Oh well.

BTC25%
ETH20%
ANS17.5%
STRAT15%
XRP10%
ICN10%
LTC2.5%

Relatief veel Antshares omdat ik wel in het verhaal geloof dat zij heel groot kunnen worden in China :).
Op zich is alles voor de lange termijn, alleen LTC weet ik nog niet zeker; dat ziet er nu veelbelovend uit, maar na 1 Aug, geen idee. Verder houd ik IOTA, XMR en XLM nog in de gaten.

Mbt 1 Aug, wat is jullie kijk eigenlijk op de BTC segwit/hardfork discussie: Stappen jullie tijdelijk uit BTC (naar altcoins of fiat)? Al gedaan, of nog van plan?
Redelijk vergelijkbaar met mijn portfolio alleen dan geen XRP EN LTC meer. Heb nog een aantal wagerr tokens als pure gok er bij. Voor de rest nu BTC, Ether, Strat, ANS en ICO.

Zit er zelf over te denken nu BTC te verkopen en 1 augustus af te wachten nu BTC redelijk goed staat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• R20141016
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 12:26
handige_harrie schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 12:19:

BTC25%
ETH20%
ANS17.5%
STRAT15%
XRP10%
ICN10%
LTC2.5%

Mijn crypto portofolio stand 4 juli:
BTC75%
ETH25%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boy
  • Laatst online: 15:01

Boy

www.byoscoop.nl

Ik gebruik Cryptocompare om een beetje te zien hoe het gaat (doet wel pijn aan de ogen, al dat rood).

Maar gisteren opeens een enorme spike wat echt wel een fout van hun site moet zijn lijkt me.

Hier de tekstuele samenvatting:
Your best ten minute period was on Monday, 03 July 2017 at 13:40 when you made a profit of € 18.70 K. Your worst ten minute period was on Monday, 03 July 2017 at 14:10 when you made a loss of € -7,645.39.
Ik zie niet welke coin een spike heeft gemaakt, dus ik ga uit van een glitch.

M'n grootste winstmoment tot nu toe was dus 18.700 euro :+

[ Voor 5% gewijzigd door Boy op 04-07-2017 13:30 ]

Naar de bioscoop? => gebruik de app op Byoscoop.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank!in
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 13-09 23:01
Orange_Dirk schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 12:59:
[...]

Redelijk vergelijkbaar met mijn portfolio alleen dan geen XRP EN LTC meer. Heb nog een aantal wagerr tokens als pure gok er bij. Voor de rest nu BTC, Ether, Strat, ANS en ICO.

Zit er zelf over te denken nu BTC te verkopen en 1 augustus af te wachten nu BTC redelijk goed staat.
Heb ook een paar Wagerr tokens gegokt :P Wat ga jij er mee doen? Voorlopig op HODL?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boy

Boy

www.byoscoop.nl

Frank!in schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 14:38:
[...]

Heb ook een paar Wagerr tokens gegokt :P Wat ga jij er mee doen? Voorlopig op HODL?
Ik heb er ook een aantal, vond idd de dubbelzinnigheid van een gokje wagen erop erg mooi :p
Maar je kunt ze toch nog niet kwijt op een exchange? Ik heb er nog geen gevonden iig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank!in
Boy schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 14:43:
[...]

Ik heb er ook een aantal, vond idd de dubbelzinnigheid van een gokje wagen erop erg mooi :p
Maar je kunt ze toch nog niet kwijt op een exchange? Ik heb er nog geen gevonden iig
Nee klopt, heb vandaag even kort gezocht, maar kon alleen vinden dat ze er mee bezig zijn. Ben benieuwd of ik mijn investering er in ieder geval nog uit haal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boy

Boy

www.byoscoop.nl

Frank!in schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 14:44:
[...]

Nee klopt, heb vandaag even kort gezocht, maar kon alleen vinden dat ze er mee bezig zijn. Ben benieuwd of ik mijn investering er in ieder geval nog uit haal :)
Ik moet wel nog even uitzoeken hoe ik de tokens overgepompt krijg via Waves, maar daar hadden ze een link van meegestuurd in de laatste mail

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frank!in
Boy schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 14:46:
[...]

Ik moet wel nog even uitzoeken hoe ik de tokens overgepompt krijg via Waves, maar daar hadden ze een link van meegestuurd in de laatste mail
Ja dat klopt. Dat heb ik gisteren gedaan. Was in ieder geval erg makkelijk.
Vandaar dat ik ook aan het kijken ben of m'n gok wat leuks of geleverd heeft, maar zo te zien moeten we nog even wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liberteh
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 15:46

Liberteh

All your base belong to me

Boy schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 14:46:
[...]

In de Waves wallet moet je wel naar "Assets" (2e tabblad) gaan om je token te transferen. Duurde bij mij even voordat ik dat doorhad ;)

First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFox1980
[...]

Op Waves zelf toch verhandelbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boy

Boy

www.byoscoop.nl

FireFox1980 schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 15:09:
[...]

Ik heb geen idee, ik ken eigenlijk alleen maar handelen via changelly en verschillende exchanges, geen idee hoe dat werkt op Waves zelf

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Orange_Dirk
[...]

Bij mij gaan ze gewoon lang op hold. iig een jaar of totdat ze tien keer over de kop zijn gegaan :)

Ik had wel problemen met tranferren naar waves wallet. Nu hebben ze het handmatig gedaan maar staan er nog steeds niet op.

Volgens mij zijn ze nog niet te verhandelen ook niet in de waves wallet dacht ik. Derde kwartaal is er ook pas een (deels) werkend product

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank!in
FireFox1980 schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 15:09:
[...]

Klopt, heb eens goed naar die waves wallet zitten kijken en je kan daar inderdaad in verhandelen naar oa BTC. Zo te zien ben ik al meer dan 50% kwijt haha.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Liberteh

Liberteh

Boy schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 15:11:
[...]

Ik heb geen idee, ik ken eigenlijk alleen maar handelen via changelly en verschillende exchanges, geen idee hoe dat werkt op Waves zelf
Waves heeft ook een eigen Exchange, inderdaad. Ik merkte op dat daar de prijs een stuk lager lag dan een willekeurige Exchange. Bekijk dan ook altijd even of je d.m.v. arbitrage gewoon even wat meer winst kan pakken! ;) Het transferen van tokens duurt maximaal 5 minuten.

First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FireFox1980
Orange_Dirk schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 15:20:
[...]

Bij mij gaan ze gewoon lang op hold. iig een jaar of totdat ze tien keer over de kop zijn gegaan :)

Ik had wel problemen met tranferren naar waves wallet. Nu hebben ze het handmatig gedaan maar staan er nog steeds niet op.

Volgens mij zijn ze nog niet te verhandelen ook niet in de waves wallet dacht ik. Derde kwartaal is er ook pas een (deels) werkend product
Jawel als je kijkt bij de Exchange in Waves Lite wallet zelf en dan zoekt op wagerr icm btc dan kun je ze verhandelen. Er zijn er al genoeg verkocht..... Staan wat in de min maargoed, ik houd ze als het goed is een paar jaar vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liberteh

Liberteh

FireFox1980 schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 15:24:
[...]

Jawel als je kijkt bij de Exchange in Waves Lite wallet zelf en dan zoekt op wagerr icm btc dan kun je ze verhandelen. Er zijn er al genoeg verkocht..... Staan wat in de min maargoed, ik houd ze als het goed is een paar jaar vast.
Wel alleen naar de token gaan met een groen vinkje ervoor, de rest (in de Waves client) zijn fakes.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Boy

Boy

www.byoscoop.nl

Liberteh schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 15:27:
[...]

Wel alleen naar de token gaan met een groen vinkje ervoor, de rest (in de Waves client) zijn fakes.
Dat hele verhaal snap ik nog steeds niet. Er zijn dus fake tokens en als je daar naartoe stuurt, dan zijn jouw tokens weg, maar wie heeft ze dan? En wat krijg je ervoor terug als het wel een groen vinkje heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weertenaar
  • Laatst online: 12-09 11:45
FireFox1980 schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 15:24:
[...]

Thanx, ik heb op de Waves exchange ook maar een paar Wagerr gekocht voor €0,0704 toch goedkoper dan de ICO en nu maar HODL 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orange_Dirk
weertenaar schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 15:48:
[...]

Thanx, ik heb op de Waves exchange ook maar een paar Wagerr gekocht voor €0,0704 toch goedkoper dan de ICO en nu maar HODL 8)
Ligt er aan wanneer je ze op de ico had gekocht. Ze waren zo goedkoop als $0,05 volgens mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bd-casemod
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09:23
Boy schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 13:29:
Ik gebruik Cryptocompare om een beetje te zien hoe het gaat (doet wel pijn aan de ogen, al dat rood).

Maar gisteren opeens een enorme spike wat echt wel een fout van hun site moet zijn lijkt me.

Hier de tekstuele samenvatting:

[...]

Ik zie niet welke coin een spike heeft gemaakt, dus ik ga uit van een glitch.

M'n grootste winstmoment tot nu toe was dus 18.700 euro :+
Je hebt het nog niet dus kun je ook niet zien als winst.. grootste fout wat mensen maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boy

Boy

www.byoscoop.nl

bd-casemod schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 15:51:
[...]

Je hebt het nog niet dus kun je ook niet zien als winst.. grootste fout wat mensen maken
haha, dat is waar...maar vond het gewoon mooi om te delen. Kan echt niet dat m'n inzet opeens 21k waard was

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
Grote winnaars in mijn portfolio: Litecoin en Antshares. Grootste verliezer: Numeraire.

Warning: gut feelings ahead :P

Hoe meer ik over Antshares lees, hoe meer ik er van overtuigd ben dat het een stoomtrein is die op gang aan het komen is. Daarnaast blijf ik lezen dat mensen Litecoin als safe haven gaan beschouwen tot het stof van 1 augustus is gaan liggen.

Speel met het idee om alle kleinere coins in m'n portfolio bij elkaar te schrapen (goed voor 40%) en om te zetten naar LTC en ANS. Of het in fiat om te zetten om in augustus weer te verdelen met nieuwe inzichten/lage koersen. Persoonlijk denk ik dat ETH ook grote klappen gaat vangen... uit die buidel ga ik ook nog wat graaien. Ben normaal wel van het holden, maar ga ontwikkelingen komende maand goed in de gaten houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirved
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09-09 14:09
yinx84 schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 16:00:
Grote winnaars in mijn portfolio: Litecoin en Antshares. Grootste verliezer: Numeraire.

Warning: gut feelings ahead :P

Hoe meer ik over Antshares lees, hoe meer ik er van overtuigd ben dat het een stoomtrein is die op gang aan het komen is. Daarnaast blijf ik lezen dat mensen Litecoin als safe haven gaan beschouwen tot het stof van 1 augustus is gaan liggen.

Speel met het idee om alle kleinere coins in m'n portfolio bij elkaar te schrapen (goed voor 40%) en om te zetten naar LTC en ANS. Of het in fiat om te zetten om in augustus weer te verdelen met nieuwe inzichten/lage koersen. Persoonlijk denk ik dat ETH ook grote klappen gaat vangen... uit die buidel ga ik ook nog wat graaien. Ben normaal wel van het holden, maar ga ontwikkelingen komende maand goed in de gaten houden.
Ik zie echt niks in ANS. Waarom speculeren op iets Chinees als je beter kunt inzetten op iets wereldwijds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AOC
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

AOC

Klopt het dat voor bitcoin weer een etf beslissing komt? Heb verder weinig informatie hierover kunnen qua datum vinden behalve http://www.etf.com/sectio...ying-etf-gets-second-shot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beepee
Mirved schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 16:02:
[...]

Ik zie echt niks in ANS. Waarom speculeren op iets Chinees als je beter kunt inzetten op iets wereldwijds.
Heb je misschien je ogen dicht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ybos
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 13-09 10:04
Zojuist een beginnersfout gemaakt...
Stoploss op litecoin gezet omdat die de laatste dagen redelijk gestegen was. Alleen geen rekening gehouden met de spread, dus order werd meteen getriggerd... Lekker slim :X
Naja, wijze les, kost in ieder geval geen geld :)
Pagina: 1 ... 27 ... 111 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~[font=,24]ZERO TOLERANCE! LEES DIT EERST VOOR JE POST!~[/]
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.

Wat willen we hier niet zien?
  • Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.). Plaats die in Bitcoin (en overige cryptocurrencies) topic - deel 2
  • Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
  • Crypto en belasting. Hier offtopic, kan worden besproken in het bovengenoemde topic. Suggesties om te frauderen (zoals hiet niet netjes opgeven van je vermogen) worden niet gewaardeerd.
  • Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
  • Linkdrops. Begeleid links naar grote lappen tekst of video met een korte samenvatting (als die niet al gegeven is). Als jij iets interessant vindt om te delen, zeg er dan bij waarom je het interessant vindt.
  • Referrals. Ten overvloede, want dit staat ook in het algemene beleid van GoT.
  • Slowchat. Dit betreft dus óók reacties als "Bitcoin nu op $2800", "ETH daling is ingezet" , "To the moon!" en meer van zulks. Er is een speciaal Slack kanaal opgezet door de community waar veel van de hier actieve posters te vinden zijn: click
~[font=,16]Posts die hieraan voldoen worden vanaf nu zonder pardon en zonder notificatie verwijderd, sancties volgen bij herhaling.~[/]

Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om :).