met eth geen ervaring maar als ik zec vanuit m'n jaxx naar kraken stuur zie ik die na 1 min al staan ter bevestigingmda85 schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 06:42:
Woensdagavond heb ik ETH uit MyEtherWallet verstuurd naar kraken maar er staat nog steeds niks op mijn kraken account. MyEtherWallet is leeg. Jullie enig idee hoelang dit kan duren?
Ok cool. Ik vind het indrukwekkend wat Tenx met zo een klein team voor elkaar krijgt. Neem aan dat jij een van de twaalf bent op de teamfoto? (of zit er nog een developer team op de achtergrond?Martijn19 schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 09:45:
[...]
Singapore, ik woonde hier al voordat ik TenX joinde. De oprichters kende ik van de cryptocurrency community en Startup Bootcamp
Ben zelf een "all round" developer en houdt mij bezig met de integraties van exchanges, onze nodes, kaart providers en het maken van de producten.
Je hebt toch een transaction hash gekregen bij het versturen? Deze kan je gewoon checken op bijv. etherscan.io daar staat alles wat je wilt weten (of de transaction überhaupt is afgerond of nog pending is)mda85 schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 06:42:
Woensdagavond heb ik ETH uit MyEtherWallet verstuurd naar kraken maar er staat nog steeds niks op mijn kraken account. MyEtherWallet is leeg. Jullie enig idee hoelang dit kan duren?
Miners Boost Ethereum's Transaction Capacity With Gas Limit Increase http://bit.ly/2tpBQpl via
Volgens een artikel eerder genoemd in dit topic zorgt dit voor een capacity increase van 2-8x
https://medium.com/@FEhrs...ons-of-users-f37d9f487db1
Volgens een artikel eerder genoemd in dit topic zorgt dit voor een capacity increase van 2-8x
https://medium.com/@FEhrs...ons-of-users-f37d9f487db1
Verwijderd
Zijn mensen hier oprecht verbaasd over? Het is een 'gratis' app en dan betaal je over het algemeen met je informatie. Zeker bij een populaire app als Blockfolio.
Het staat ook wel redelijk duidelijk in de Terms en Privacy Policy.
The Company may share, sell or rent aggregated Portfolio Data with third parties to compile usage trends and statistics, for research purposes, and for other general analysis. Please refer to the Company’s privacy policy for more information on how the Company uses information from the Blockfolio Properties.
Log Data
We collect information that your mobile device sends whenever you visit the Blockfolio Properties (“Log Data”). This Log Data may include information such as your mobile device's Internet Protocol (“IP”) address, details about how you used the Blockfolio Properties, the time and date of your visit, your location, the time spent on Blockfolio Properties pages and other statistics.
Uses of Information
We do not sell, rent or trade your individual Personal Information or Log Data to unrelated third parties. We may share, sell or rent aggregated data with third parties to compile usage trends and statistics, for research purposes, and for other general analysis. This aggregate user data does not contain your Personal Information, Log Data or other personally identifiable information or specific information about your Blockfolio Properties portfolio.
Post even je adres van je MEW, het adres van je Kraken en de tx hash.mda85 schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 06:42:
Wel interessant om te zien dat mensen heel huiverig zijn met KYC, of een facebook auth voor de Lumens giveaway vreemd vinden, maar dan wel dit soort apps gebruiken.Verwijderd schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 09:51:
[...]
Zijn mensen hier oprecht verbaasd over? Het is een 'gratis' app en dan betaal je over het algemeen met je informatie. Zeker bij een populaire app als Blockfolio.
Met websites zoals https://changelly.com/ en https://shapeshift.io/#/coins heeft litebit geen bestaans recht meer. Koop BTC/ETH op https://bitonic.nl/ of op een exchange met die EUR fiat ondersteund en wissel deze dan om via deze exchange services. Stuk makkelijk er scheelt hoge fees.yannickie111 schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 20:40:
Transactiekosten bij litebit zijn nu voortaan 1.42, in plaats van 0.42.
Ik heb het idee dat ze zichzelf een beetje de markt uit aan het prijzen zijn met dit soort kosten en veel te hoge marges voor henzelf...
Changelly en shapeshit hebben geen fees? Wat is hun verdienmodel dan?Defector schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 10:23:
[...]
Met websites zoals https://changelly.com/ en https://shapeshift.io/#/coins heeft litebit geen bestaans recht meer. Koop BTC/ETH op https://bitonic.nl/ of op een exchange met die EUR fiat ondersteund en wissel deze dan om via deze exchange services. Stuk makkelijk er scheelt hoge fees.
Ik ben er ook heel benieuwd naar. Je kunt dus - zonder kosten, uiteraard wel miner fees - met BTC bijvoorbeeld Golem kopen? Interessant om dit eens te bekijken m.b.t. bijvoorbeeld arbitrage en andere exchanges.beepee schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 10:28:
[...]
Changelly en shapeshit hebben geen fees? Wat is hun verdienmodel dan?
Wat is jullie opinie over de volgende (nieuwe) munt: Numeraire?
Numerai is een platform opgezet door een hedge fund, waar data scientists o.b.v. machine learning hun predictie kunnen opgeven (lees). Met het uitbrengen van een eigen cryptocurrency willen ze samenwerking stimuleren om tot een win-win te komen.:
Community ontwikkeld goede algoritmes > Hedge fund doet het goed >
keren hogere profits uit > Community doet het goed.
De token dient als "bonus" voor het leveren van goede modellen, als de predictie niets oplevert worden ze "geburned", op deze manier creëert het een incentive voor data scientist (details: lees, of kijk).
Aantal feiten:
Numerai is een platform opgezet door een hedge fund, waar data scientists o.b.v. machine learning hun predictie kunnen opgeven (lees). Met het uitbrengen van een eigen cryptocurrency willen ze samenwerking stimuleren om tot een win-win te komen.:
De token dient als "bonus" voor het leveren van goede modellen, als de predictie niets oplevert worden ze "geburned", op deze manier creëert het een incentive voor data scientist (details: lees, of kijk).
Aantal feiten:
- Geen ICO, initiele munten uitgedeeld aan de participerende data scientists
- Gelimiteerd tot circa 2mln
- ERC20 token op de Ethereum blockchain.
- Pay out is een percentage van de prestaties van het onderliggende hedge fund
natuurlijk hebben die fees en ook vanaf de exchange naar de diensten gaat je geld kosten. Dat is toch logisch? Maar in ieder geval niet van die extreme fees zoals Litebit. Die daarnaast ook geen courante koers geven en bij drukte eruit liggen. Zie legio voorbeelden hier in het topic.beepee schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 10:28:
[...]
Changelly en shapeshit hebben geen fees? Wat is hun verdienmodel dan?
Dus fees over betaling, extreme koers(waar litebit waarschijnlijk ook winst tussen pakt) vs best rate en 0.5% fee.
Changelly uitleg over de fees.
"Keeping the rates fixed would make us cover market risks and currency volatility and set the commission fee much higher as a result. Instead, Changelly charges a quite low commission fee (0.5%) and offers the best available rate at the moment of finished transaction. This is why we don’t fix currency rates and never did."
[ Voor 33% gewijzigd door Defector op 30-06-2017 10:36 ]
Hun all time high is USD 168 en hij staat nu op USD 34.67. Zou graag wat duiding zien wat - naast de grote dip die elke munt begin deze week - hun flinke daling teweeg heeft gebracht.k-eviin schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 10:30:
Wat is jullie opinie over de volgende (nieuwe) munt: Numeraire?
Aantal feiten:Erg lastig om te zien waar het naartoe gaat, maar voor mij klinkt het als een interessante ontwikkeling en voorloper van een nieuwe toepassing voor de fin. trading sector.
- Geen ICO, initiele munten uitgedeeld aan de participerende data scientists
- Gelimiteerd tot circa 2mln
- ERC20 token op de Ethereum blockchain.
- Pay out is een percentage van de prestaties van het onderliggende hedge fund
Ook even kijken wie het fonds beheert, denk dat de gebruikelijke 20% carried interest wel lekker kan aantikken bij cryptokapitaal.
Ik sta inderdaad op de foto.marteltor schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 07:23:
[...]
Ok cool. Ik vind het indrukwekkend wat Tenx met zo een klein team voor elkaar krijgt. Neem aan dat jij een van de twaalf bent op de teamfoto? (of zit er nog een developer team op de achtergrond?)
Ik ga off-topic. Ben benieuwd wat de token gaat doen straks op de exchanges. Heb zelf $20k Ethereum gekocht en daarvoor PAY tokens gekocht tijdens de ICO. Mijn eerste echte grote crypto purchase sinds 2013. Is een lange termijn beslissing en niet om snel te dumpen zo gauw we op een exchange staan.
Het kopen van de Ethereum voor $280 per coin was wel pijnlijk, maar we zullen over 3-5 jaar zien hoeveel dat nog uitmaakt.
De ledger nano s support myetherwallet. Ik weet wel dat je tegelijkertijd maximaal 5 apps kan installeren en gebruiken op de ledger. Klopt het dat je alle erc20 token kunt wegzetten in de ethereumwallet app op de ledger (dat telt dan maar als 1 van de 5 apps), die hier staan opgesomd:
https://etherscan.io/tokens
https://etherscan.io/token-search
Zijn er hier mensen die handelen met een (custom) app(licatie) of allemaal handmatig op de Exchanges (met slimme geplande orders)?
Ik zit eraan te denken om een klein deel te automatiseren, maar twijfel nog een beetje.
Ik zit eraan te denken om een klein deel te automatiseren, maar twijfel nog een beetje.
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Ik heb een botje.BtM909 schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 11:23:
Zijn er hier mensen die handelen met een (custom) app(licatie)
|| Vierkant voor Wiskunde ||
Het lijkt dat dit de vroege winstnemingen zijn van de deelnemers aan de competitie. Zoals ik het in de Numerai forums lees is/was het erg onduidelijk wat de koers zal doen, waarop de winstneming volgden.Rookert25 schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 10:51:
[...]
Hun all time high is USD 168 en hij staat nu op USD 34.67. Zou graag wat duiding zien wat - naast de grote dip die elke munt begin deze week - hun flinke daling teweeg heeft gebracht.
Ook even kijken wie het fonds beheert, denk dat de gebruikelijke 20% carried interest wel lekker kan aantikken bij cryptokapitaal.
Edit: De Numeraire (NMR) is pas sinds een week (23 juni) te verhandelen op Bittrex.
[ Voor 6% gewijzigd door k-eviin op 30-06-2017 11:29 ]
Semi anonieme gebruikgegevens van een app die nergens mee connect, of een connectie met een account met al je persoonlijke gegevens. Nogal een verschil als je het mij vraagt.DaCoTa schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 10:01:
[...]
Wel interessant om te zien dat mensen heel huiverig zijn met KYC, of een facebook auth voor de Lumens giveaway vreemd vinden, maar dan wel dit soort apps gebruiken.
Ik gebruik zelf Bitcoin Tracker, wat ongeveer hetzelfde doet. Hell, ik kan in die app gewoon zelf invullen dat ik 300k BTC heb aangekocht @ $4,67. Ik kan ook "vergeten" in te vullen dat ik ze verkocht heb @ $2973. Wat doet dat met hun data...
En nee, ik heb nooit en zal nooit 300k BTC bezitten, helaas.
#team_UTC+1
An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper Mini '12 i7/16/256 Air '13 i5/8/256 iPad mini 5 64GB iPhone SE 128GB
Present, eigen geschreven bot, draait op een dozijn beurzen.BtM909 schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 11:23:
Zijn er hier mensen die handelen met een (custom) app(licatie) of allemaal handmatig op de Exchanges (met slimme geplande orders)?
Er zijn een boel write-ups te vinden hierover. Toevallig zag ik net deze: https://medium.com/@joeld...te-framework-e777733607ae
Dit zijn van die tijden dat ik zou willen dat ik kon programmeren. Paar parameters opgeven, je dagelijkse dingen doen en het geld zien "binnenstromen". Handmatig traden als je gewoon een day-job hebt is bijna niet te doen.
En ja, ik besef me terdege dat je met een botje ook (veel) geld kan verliezen.
#team_UTC+1
You can call me McOverloper Mini '12 i7/16/256 Air '13 i5/8/256 iPad mini 5 64GB iPhone SE 128GB
Dit heb ik hetzelfde. Ik kijk tijdens mijn werk af en toe naar de koers en probeer informatie te winnen, maar ik merk dat ik elke avond makkelijk 3 tot 4 uur bezig ben met traden etc. Het wiskundige achter de bots is iets wat mij ook erg trekt. De juiste parameters vinden d.m.v. backtesting, if this then that-achtige opties implementeren en ga zo maar door. Ik heb de write-up hierboven even kort bestudeerd, maar mijn programmeerkennis is helaas onvoldoende om hier een volledige bot voor te schrijven.Ethirty schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 11:33:
Dit zijn van die tijden dat ik zou willen dat ik kon programmeren. Paar parameters opgeven, je dagelijkse dingen doen en het geld zien "binnenstromen". Handmatig traden als je gewoon een day-job hebt is bijna niet te doen.
Voorlopig dus maar door met handmatig traden en eventueel een bot aanschaffen/huren.
De tegenstrijdigheid is dat als je een bot wil die het altijd automatisch doet, het een day-job is om hem zover te krijgen. Ik ben dagelijks bezig met onderhoud, logs bekijken, bugs fixen, veranderende api's bijwerken. En je kunt inderdaad ook vrij makkelijk geld verliezen. Een van de redenen, naast eigen bugs, is onbetrouwbare data van een beurs. Orderfeeds blijven vaak hangen op verschillende beurzen, datastromen vallen uit of zijn incorrect, bijvoorbeeld orderboeken die minutenlang met een bid hoger dan een ask worden gepubliceerd. Kortom, het is ook een heleboel gedoe om het goed te krijgen.Ethirty schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 11:33:
Om niet als een zeur over te komen: het is ook erg leuk om te doen en als het lukt is het wel een enorme kick. Dus zeker aan te raden. Als je wilt leren programmeren is dit een super doel om je tanden in te zetten.
[ Voor 9% gewijzigd door DaCoTa op 30-06-2017 11:48 ]
Ik ben bezig zelf een simpele bot te schrijven, voornamelijk omdat ik het leuk vind, mocht het allemaal goed uitpakken laat ik 'm ooit ook daadwerkelijk met echt geld omgaan.BtM909 schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 11:23:
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Het is inderdaad rooskleurig om te denken dat je een bot schrijft die aanzet en dan in je ligstoel rijk wordt. Een bot zonder een goede strategie gaat geen winst opleveren. Net zoals een daytrader zonder een goede strategie/visie gaat die ook geen winst maken.DaCoTa schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 11:41:
[...]
De tegenstrijdigheid is dat als je een bot wil die het altijd automatisch doet, het een day-job is om hem zover te krijgen. Ik ben dagelijks bezig met onderhoud, logs bekijken, bugs fixen, veranderende api's bijwerken. En je kunt inderdaad ook vrij makkelijk geld verliezen. Een van de redenen, naast eigen bugs, is onbetrouwbare data van een beurs. Orderfeeds blijven vaak hangen op verschillende beurzen, datastromen vallen uit of zijn incorrect, bijvoorbeeld orderboeken die minutenlang met een bid hoger dan een ask worden gepubliceerd. Kortom, het is ook een heleboel gedoe om het goed te krijgen.
Daarnaast heb je inderdaad onderhoud en extra ontwikkelingen waarmee je bij moet blijven.
[ Voor 4% gewijzigd door Defector op 30-06-2017 11:50 ]
Dit staat bij de transactie:GrazendeKoe schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 09:55:
[...]
Post even je adres van je MEW, het adres van je Kraken en de tx hash.
Your transaction was successfully mined and is on the blockchain.
Het grootste gevaar van een bot is dat er een bug in zit waar door die iets (niet) doet wat je veel geld kost. Bij handmatig traden kan je uiteraard ook een typfout maken, maar ben je er toch nog altijd bij. Bij een bot geef je vaak alle macht uit handen, dan moet je er heel zeker van zijn dat-ie precies doet wat je wilt.Defector schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 11:49:
[...]
Het is inderdaad rooskleurig om te denken dat je een bot schrijft die aanzet en dan in je ligstoel rijk wordt. Een bot zonder een goede strategie gaat geen winst opleveren. Net zoals een daytrader zonder een goede strategie/visie gaat die ook geen winst maken.
Daarnaast heb je inderdaad onderhoud en extra ontwikkelingen waarmee je bij moet blijven.
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Het klopt dat je maximaal 5 apps tegelijk kunt installeren. Het klopt niet dat je maximaal 5 apps kunt gebruiken. Je kunt gewoon apps terwijl er coins op staan afgooien en een nieuwe app er voor in de plaats installeren. Mocht je vervolgens die verwijdere app weer nodig hebben dan verwijder je gewoon weer een andere app om ruimte te maken.GrazendeKoe schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 11:22:
De ledger nano s support myetherwallet. Ik weet wel dat je tegelijkertijd maximaal 5 apps kan installeren en gebruiken op de ledger. Klopt het dat je alle erc20 token kunt wegzetten in de ethereumwallet app op de ledger (dat telt dan maar als 1 van de 5 apps), die hier staan opgesomd:
Kortom: als je een app waar coins op staan eraf gooit, betekent dat niet dat die coins weg zijn. Bij het herinstalleren heb je nog gewoon dezelfde wallet met dezelfde hoeveelheid coins.
Dat ook, net zoals je zelf ook verkeerde waardes in de exchange kan ingeven. Bij een bot kan dat een groter effect hebben. Want de bot kan vrolijk de hele nacht doortraden met verkeerde parameters of een bug.OkkE schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 11:53:
[...]
Het grootste gevaar van een bot is dat er een bug in zit waar door die iets (niet) doet wat je veel geld kost. Bij handmatig traden kan je uiteraard ook een typfout maken, maar ben je er toch nog altijd bij. Bij een bot geef je vaak alle macht uit handen, dan moet je er heel zeker van zijn dat-ie precies doet wat je wilt.
Zelfgeschreven of gekocht / gehuurd?
Ik las verderop dat je ook veel tijd kwijt bent met het bijhouden (logisch natuurlijk).DaCoTa schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 11:29:
[...]
Present, eigen geschreven bot, draait op een dozijn beurzen.
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Ik kwam het volgende tegen op bitcointalk, heb geen kennis van NMR maar als ik dit lees wordt ik huiverig om zelf in te stappen:Rookert25 schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 10:51:
[...]
Hun all time high is USD 168 en hij staat nu op USD 34.67. Zou graag wat duiding zien wat - naast de grote dip die elke munt begin deze week - hun flinke daling teweeg heeft gebracht.
1. The recent distribution of NMR was to previous participants of their online tournments at the rate of 1$:4NMR (25 cents earned in a tournament got you 1 NMR).
2. Future distributions will be based on future tournament results.
3. The weekly winner of a tournment gets $1,000 and now also got 4000 NMR.
4. At current NMR prices on Bittrex, 4000 NMR is ~$0.5M
5. Compare point 4 and point 3 above and tell yourself whether NMR is currently over-priced.
* I think people who were recently distributed the 1,200,000 NMR and people who will be earning them going forward will be falling over themselves to sell while the prices are this ridicoulsly high. The golden period will be very short.
6. The purpose of NMR is to use them to stake your entry predictions in the weekly tournament.
7. If you think you will do well, you stake. If you do well, you get your original NMR back plus you now get a few more $$$'s. If you don't do well, you lose your NMR and they get burned forever.
Natuurlijk! Wat een gouden tip! Ik was er zelf nog niet op gekomen, maar het is heel erg logisch. Blij mee, want nu kan ik al mijn altcoins lekker veilig kwijt op de ledgerbeepee schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 12:02:
[...]
Het klopt dat je maximaal 5 apps tegelijk kunt installeren. Het klopt niet dat je maximaal 5 apps kunt gebruiken. Je kunt gewoon apps terwijl er coins op staan afgooien en een nieuwe app er voor in de plaats installeren. Mocht je vervolgens die verwijdere app weer nodig hebben dan verwijder je gewoon weer een andere app om ruimte te maken.
Kortom: als je een app waar coins op staan eraf gooit, betekent dat niet dat die coins weg zijn. Bij het herinstalleren heb je nog gewoon dezelfde wallet met dezelfde hoeveelheid coins.
Heb je nu je coins binnen? Of nog niet? Anders dus even het adres geven waar vandaan, het adres waar naar toe gezonden en de transactie hash geven. Dan wil ik best even voor je kijken of alles goed gegaan is.mda85 schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 11:50:
[...]
Dit staat bij de transactie:
Your transaction was successfully mined and is on the blockchain.
Ik heb zelf na een paar weken dagtraden (wat overigens erg slecht gaat, ik heb nog 10 euro over van mijn 100 euro investering
) ook een heel scala aan algoritmes in gedachten die ik wel eens zou willen testen met een bot. Heb helaas niet de tijd om hier in te duiken
.
Ik zie op bittrex ook regelmatig bots in actie, dan zie je b.v. de vraagprijs steeds met 1 eenheid omhooggaan en biedingen zo verdwijnen en dan gelijk weer boven het hoogste bod weer terugkomen.
Ik zie op bittrex ook regelmatig bots in actie, dan zie je b.v. de vraagprijs steeds met 1 eenheid omhooggaan en biedingen zo verdwijnen en dan gelijk weer boven het hoogste bod weer terugkomen.
Zelfbouw. Maar mijn bot is vrij simpel, hij is alleen bedoeld voor arbitrage handel op een tweetal exchanges. Ik ben bezig om hem uit te breiden om in te spelen op een patroon dat ik heb gevonden, maar de tijd die ik waarin ik genoeg energie heb om er mee bezig te zijn is beperkt.
Dat is ook geen garantie bij changelly.. Daar laatst ook 24 uur in de wacht gestaan voor een order van eth naar waves..
Laat me raden: jij hebt geen geduld?Ryan1981 schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 12:46:
Ik heb zelf na een paar weken dagtraden (wat overigens erg slecht gaat, ik heb nog 10 euro over van mijn 100 euro investering)
Je kunt ook een bot/tool maken die patronen probeert te herkennen en daarop signalen afgeeft, bijvoorbeeld als berichten in Slack of Telegram. Je besluit daarna zelf of het echt slim is om te kopen of verkopen. Zo kun je de bot ook direct beschikbaar stellen aan mede Tweakers 😉Defector schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 12:04:
[...]
Dat ook, net zoals je zelf ook verkeerde waardes in de exchange kan ingeven. Bij een bot kan dat een groter effect hebben. Want de bot kan vrolijk de hele nacht doortraden met verkeerde parameters of een bug.
Als je mij als persoon bedoeld dan kan ik vol vertrouwen zeggen dat ik een geduldig persoon kan zijn. Ik ben van alles aan het proberen en heb na de grote eth/btc dip het meeste verloren, alles ging naar beneden en elke keer maar weer mijn verlies genomen
no driving the lambo?Martijn19 schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 11:14:
[...]
Ik sta inderdaad op de foto.Het team is een A-team, zeer divers en zeer gemotiveerd. Wij zijn dan ook een puur resultaat gericht bedrijf, geen vaste werkuren, geen vaste vakantiedagen.
Ik ga off-topic. Ben benieuwd wat de token gaat doen straks op de exchanges. Heb zelf $20k Ethereum gekocht en daarvoor PAY tokens gekocht tijdens de ICO. Mijn eerste echte grote crypto purchase sinds 2013. Is een lange termijn beslissing en niet om snel te dumpen zo gauw we op een exchange staan.
Het kopen van de Ethereum voor $280 per coin was wel pijnlijk, maar we zullen over 3-5 jaar zien hoeveel dat nog uitmaakt.
Wel mooi dat het team zelf ook gekocht heeft, en niet zomaar gekregen.
https://www.cryptocoinsne...ailand-japan-2-5-seconds/
Ik denk dat Ripple hiermee vandaag (volgens mij nog niet ingepriced) +5% kan pakken doordat blinde massa dit wel mooi nieuws vindt.
Ik denk dat Ripple hiermee vandaag (volgens mij nog niet ingepriced) +5% kan pakken doordat blinde massa dit wel mooi nieuws vindt.
Iconomi is al een paar dagen (sinds 28 juni) erg stabiel. Tot nu toe heb ik al een mooie winst gemaakt.
Ik verwacht dat wanneer het platform voor Iconomi wordt gelanceerd op 1 augustus, de prijzen flink omhoog kunnen gaan.
[ Voor 3% gewijzigd door Jurianus op 30-06-2017 14:01 ]
Ik ben deze week ook begonnen met cryptovaluta's, alleen eergisteren er is iets niet goed gegaan met ETC overzetten van Kraken naar Poloniex. De transactie lijkt wel gelukt, want bij Kraken staat dat de Withdraw goed is gegaan, en als ik bij Gastracker het adres invul, zie ik ook de ETC op het juiste adres (deze staat bij Poloniex als deposit address) staan. Ook voldoe ik aan het minimum van 1ETC. Toch toont de transactie niet bij de history van Poloniex. Ik heb eerder deze week al wel een (kleine) transactie gedaan die wel goed ging.
Gisteren heb ik een ticket aangemaakt bij Poloniex, maar nog niets over gehoord. Het vreemde is nu dat ik bij gastracker zie dat er vandaag weer een transactie is geprobeerd te doen, maar hier staat bij [OUT] en [FAILED], het lijkt er dus op dat er is geprobeerd een uitgaande transactie te doen vanuit het Poloniex adres die is mislukt.
Iemand die een idee heeft wat hier aan de hand is? En heb ik hier iets fout gedaan of gebeurt dit vaker?
Gisteren heb ik een ticket aangemaakt bij Poloniex, maar nog niets over gehoord. Het vreemde is nu dat ik bij gastracker zie dat er vandaag weer een transactie is geprobeerd te doen, maar hier staat bij [OUT] en [FAILED], het lijkt er dus op dat er is geprobeerd een uitgaande transactie te doen vanuit het Poloniex adres die is mislukt.
Iemand die een idee heeft wat hier aan de hand is? En heb ik hier iets fout gedaan of gebeurt dit vaker?
Twee vragen van een beginneling. Kan met Googlen (bomen, bos) en in de TS niet de antwoorden vinden.
1) Deze week een Kraken account geopend en geverifieerd (tier3). Om te oefenen met de interface wilde ik voor 10 euro BTC kopen tegen marktprijs. In de TS staat ook uitgelegd "Market Order - De meest eenvoudige order. Koop coins tegen de best mogelijke prijs. Hier hoef je niet na te denken of het orderboek te bekijken. De enige variabele die je opgeeft is het aantal coins dat je wil kopen of het aantal EUR dat je wil besteden. Echter, bij mij staat Kraken alleen het opgeven van het aantal te besteden euro toe bij een limit order. Bij een market order kan ik alleen het aantal te kopen BTC opvoeren. Zie ik iets over het hoofd?
2) Ik was daarna ook aan het kijken naar andere coins, waarbij ik ik me realiseerden dat die niet via Kraken verhandeld kunnen worden. Dien ik voor elke muntkeuze een account aan te maken voor een exchange die deze aanbied? Het lijkt me onhandig om op 3 a 4 exchanges bezig te zijn, maar zie geen ander manier. Of is er een overkoepelende manier om via Kraken toch aan bijv. IOTA te komen? (Buiten 3rd party in-/verkoop sites).
1) Deze week een Kraken account geopend en geverifieerd (tier3). Om te oefenen met de interface wilde ik voor 10 euro BTC kopen tegen marktprijs. In de TS staat ook uitgelegd "Market Order - De meest eenvoudige order. Koop coins tegen de best mogelijke prijs. Hier hoef je niet na te denken of het orderboek te bekijken. De enige variabele die je opgeeft is het aantal coins dat je wil kopen of het aantal EUR dat je wil besteden. Echter, bij mij staat Kraken alleen het opgeven van het aantal te besteden euro toe bij een limit order. Bij een market order kan ik alleen het aantal te kopen BTC opvoeren. Zie ik iets over het hoofd?
2) Ik was daarna ook aan het kijken naar andere coins, waarbij ik ik me realiseerden dat die niet via Kraken verhandeld kunnen worden. Dien ik voor elke muntkeuze een account aan te maken voor een exchange die deze aanbied? Het lijkt me onhandig om op 3 a 4 exchanges bezig te zijn, maar zie geen ander manier. Of is er een overkoepelende manier om via Kraken toch aan bijv. IOTA te komen? (Buiten 3rd party in-/verkoop sites).
Uh, ja, je kunt inderdaad alleen een hoeveelheid in BTC opgeven. Heb de TS aangepast.Ray-zor schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 14:08:
Twee vragen van een beginneling. Kan met Googlen (bomen, bos) en in de TS niet de antwoorden vinden.
Je ontkomt er haast niet aan om je bij meerdere exchanges aan te melden als je in meerdere valuta wil handelen.2) Ik was daarna ook aan het kijken naar andere coins, waarbij ik ik me realiseerden dat die niet via Kraken verhandeld kunnen worden. Dien ik voor elke muntkeuze een account aan te maken voor een exchange die deze aanbied? Het lijkt me onhandig om op 3 a 4 exchanges bezig te zijn, maar zie geen ander manier. Of is er een overkoepelende manier om via Kraken toch aan bijv. IOTA te komen? (Buiten 3rd party in-/verkoop sites).
Heb heb ook accounts bij Kraken, Bittrex en Poloniex. Kost niks en zo ben je flexibel.Ray-zor schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 14:08:
Wat heb je precies bij Kraken gekocht? ETC/EUR, ETC/BTC, .. Polo ondersteunt (denk ik) geen ETC/EUR.Check-mate schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 14:00:
Ik ben deze week ook begonnen met cryptovaluta's, alleen eergisteren er is iets niet goed gegaan met ETC overzetten van Kraken naar Poloniex. De transactie lijkt wel gelukt, want bij Kraken staat dat de Withdraw goed is gegaan, en als ik bij Gastracker het adres invul, zie ik ook de ETC op het juiste adres (deze staat bij Poloniex als deposit address) staan. Ook voldoe ik aan het minimum van 1ETC. Toch toont de transactie niet bij de history van Poloniex. Ik heb eerder deze week al wel een (kleine) transactie gedaan die wel goed ging.
GoodWe 3360Wp Zuid 35° | APS YC600 2x320W West | @fracverse
Voor het overzetten van je coins van je wallet naar Exchange, dan betaal je daar toch fee over?
Als je veel heen en weert, kost het je uiteindelijk bakken met poen.
Als je veel heen en weert, kost het je uiteindelijk bakken met poen.
https://pvoutput.org/intraday.jsp?id=102416&sid=90116
heeft het misschien te maken met overzetten van een ETC adres op Polo naar een ETH adres op Kraken?
Check-mate schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 14:00:
Canon 700d | EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 IS STM | Tamron AF 70-300mm f/4.0-5.6 Di LD Macro | Samyang 14mm f/2.8 ED AS IF UMC | Samyang 24mm f/1.4 ED AS UMC
Bij Kraken met euro's ETC gekocht. Deze ETC overgezet van Kraken naar Poloniex. Dus een withdrawal bij Kraken -> Deposit bij Polo.Zhou schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 14:26:
[...]
Wat heb je precies bij Kraken gekocht? ETC/EUR, ETC/BTC, .. Polo ondersteunt (denk ik) geen ETC/EUR.
Verwijderd
Wat persoonsgegevens betreft is het duidelijk, een (bijvoorbeeld) Facebook account bevat meer persoonlijke informatie dan Blockfolio. Maar verkijk je niet op wat een (kwaadwillende) partij met deze informatie kan.Ethirty schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 11:28:
[...]
Semi anonieme gebruikgegevens van een app die nergens mee connect, of een connectie met een account met al je persoonlijke gegevens. Nogal een verschil als je het mij vraagt.
Ik gebruik zelf Bitcoin Tracker, wat ongeveer hetzelfde doet. Hell, ik kan in die app gewoon zelf invullen dat ik 300k BTC heb aangekocht @ $4,67. Ik kan ook "vergeten" in te vullen dat ik ze verkocht heb @ $2973. Wat doet dat met hun data...
En nee, ik heb nooit en zal nooit 300k BTC bezitten, helaas.
Wat hebben mensen in hun portfolio en hoe reageren ze op dips/stijgingen? Op welke tijdstippen handelen welke bevolkingsgroepen en handelt de ene groep anders dan de andere? En is er een schat aan informatie te halen uit het analyseren van deze gegevens.
Ben je een pumper-dumper met een behoorlijk vermogen en één die een coin kan beïnvloeden dan is deze informatie goud waard.
Grappig blijkt dat ripple wel behoorlijk aan de weg timmert met daadwerkelijke implementaties bij banken. Had ik niet verwacht in dit stadium. En de use case ook daadwerkelijk werkt als je kijkt naar de transactie die normaal 2 werkdagen onderweg was en nu binnen x aantal seconden.Rookert25 schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 13:52:
https://www.cryptocoinsne...ailand-japan-2-5-seconds/
Denk dat dit soort nieuws toch best een nieuwe run op xrp kan betekenen. Aangezien de hele markt toch op nieuws en gevoel draait.
Disclaimer: Ik weet dat Ripple network niet xrp is en banken niet perse xrp moeten gebruiken op hun eigen netwerk.
Bij Polo kun je alleen: ETC/BTC (Kraken: ETC/XBT), ETC/ETH of ETC/USDT storten. Je kan dus niet ETC/EUR overmaken.Check-mate schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 14:43:
[...]
Bij Kraken met euro's ETC gekocht. Deze ETC overgezet van Kraken naar Poloniex. Dus een withdrawal bij Kraken -> Deposit bij Polo.
Je had eerst XBT of ETH of USDT aan moeten kopen en daarna ETC/gekozen munt. Waarom wil je ETC overzetten naar Polo? Hoe je dit op kan lossen....mailen..
Het overmaken doe je met 1 valuta, de valutaparen waarin je kan handelen zijn irrelevant. @Check-mate geeft aan ETC te hebben gekocht met Euro. ETC word door beide exchanges ondersteund en zou dus overgemaakt moeten kunnen worden.Zhou schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 16:19:
[...]
Bij Polo kun je alleen: ETC/BTC (Kraken: ETC/XBT), ETC/ETH of ETC/USDT storten. Je kan dus niet ETC/EUR overmaken.
Je had eerst XBT of ETH of USDT aan moeten kopen en daarna ETC/gekozen munt. Waarom wil je ETC overzetten naar Polo? Hoe je dit op kan lossen....mailen..
Je zou ook gelijk 2 ledgers aan kunnen schaffen dan kan voorlopig vooruit...GrazendeKoe schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 12:44:
[...]
Natuurlijk! Wat een gouden tip! Ik was er zelf nog niet op gekomen, maar het is heel erg logisch. Blij mee, want nu kan ik al mijn altcoins lekker veilig kwijt op de ledger
[...]
.
Hoef je ook niet te onhoden of bij te houden welke app's (altcoins) je nu wel of niet eraf gegooit hebt.
9kW Nefit Enviline,17x Yingli Solar 245Wp panelen.(4085Wp) / 17x Enphase 215 Micro-inverters / Envoy Enlighten Communicatie Gateway,Tonzon vloerisolatie,Schlüter®-BEKOTEC-THERM Vloerverwarming,Panasonic climatcontrole, Nefit HR107,Vera domotica,
Wat gebeurt er hier nou? 18,5% eraf?

Jij schrikt hier zeker van. Bij Kraken is het gewoon 2209EUR.Hatsieflatsie schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 17:10:
[afbeelding]
Heel vreemde daling en spike inderdaadHatsieflatsie schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 17:10:
[afbeelding]
Iemand hier met NXT bezig voor gratis IGNIS? Ik blijf het maar raar vinden. Ik kan gewoon in mijn wallet van NXT komen met enkel met NXT adres? Dan heeft toch iedereen toegang tot de wallet met alleen het NXT adres?
Ik kom er even niet uit. Hoe kun je nu veilig NXT in de wallet zetten? Het gaat trouwens om de volledige client, ik heb de blockchain al gedownload.
Ik kom er even niet uit. Hoe kun je nu veilig NXT in de wallet zetten? Het gaat trouwens om de volledige client, ik heb de blockchain al gedownload.
Bug ofzo? De daling is verder nergens te zien..Hatsieflatsie schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 17:10:
[afbeelding]
Al een paar jaar ben ik bevriend met ene Rahul Sood op facebook ivm casemodding.
Hij heeft al diverse succesvolle bedrijven gehad/opgestart en heeft functies bij Razer, Microsoft en HP gehad.
1-2 jaar geleden is hij iets begonnen met eSports waar je kan wedden, Unikrn.
Een paar weken geleden las ik dat hij ook een ICO gaat starten voor Unikoingold.
Gister las ik toevallig dat hij ook weer investeerders heeft gevonden.
Veel verstand heb ik niet van whitepapers, maar zou iemand eens een kijkje willen nemen?
https://s3.amazonaws.com/...ingold.com/whitepaper.pdf
Zoals ik hem ken is het wel iemand die dingen voor elkaar krijgt.
Hij heeft al diverse succesvolle bedrijven gehad/opgestart en heeft functies bij Razer, Microsoft en HP gehad.
Een paar weken geleden las ik dat hij ook een ICO gaat starten voor Unikoingold.
Veel verstand heb ik niet van whitepapers, maar zou iemand eens een kijkje willen nemen?
Nadat ik ICO las was ik al afgehaakt.l3p schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 18:10:
Al een paar jaar ben ik bevriend met ene Rahul Sood op facebook ivm casemodding.
Wat vind je zelf van de whitepaper?
Ik heb de whitepaper even vlug gelezen. Nutshell take-away:l3p schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 18:10:
-weinig tech focus
-nog geen concrete roadmap
-competitie/interactie met hun eigen bestaande non-crypto munt begrijp ik niet volledig.
-hun note over 'illegaal skin trading' roept wat vraagtekens op.
-ik heb geen idee van de markt/competitie in esports/betting.
-slechts 20% van de coins gaat in de presale.
++indrukwekkend team en investeerders, dat geeft vertrouwen dat het goed uitgevoerd kan worden en geen scam is.
++zeer grote bestaande "real world" user base.
+met deze coin kunnen ze hun esports betting business mondiaal uit breiden zonder daarvoor in elk land door de wetgevingshoepels te moeten.
De pluspunten zijn wel significant, dus ik zou ze wel in de gaten houden
Disclaimer: Ik ben absoluut geen expert op crypto of esports gebied!
[ Voor 21% gewijzigd door handige_harrie op 30-06-2017 18:41 ]
Vandaag van 10 naar 15 euro gegaan door te daghandelen in Vericoin
Dus ik eens kijken op die website, en mijn eerste indruk was (misschien ongegrond) dat ik naar een clone van ARK zat te kijken. Geen idee of de winst van vandaag een pump en dump was, maar wel apart natuurlijk dat zij scalability ook als speerpunt hebben.
Wat denken jullie, gaat dit type coin het overnemen van bitcoin en ethereum? Zijn de oplossingen die Bitcoin en Ethereum aandragen per definitie inferieur aan een coin zoals deze?
Dus ik eens kijken op die website, en mijn eerste indruk was (misschien ongegrond) dat ik naar een clone van ARK zat te kijken. Geen idee of de winst van vandaag een pump en dump was, maar wel apart natuurlijk dat zij scalability ook als speerpunt hebben.
Wat denken jullie, gaat dit type coin het overnemen van bitcoin en ethereum? Zijn de oplossingen die Bitcoin en Ethereum aandragen per definitie inferieur aan een coin zoals deze?
Het lijkt me sterk dat de wetgeving waar je aan moet voldoen anders wordt wanneer je een andere munt gaat gebruiken.handige_harrie schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 18:40:
[...]
Ik heb de whitepaper even vlug gelezen. Nutshell take-away:
-weinig tech focus
-nog geen concrete roadmap
-competitie/interactie met hun eigen bestaande non-crypto munt begrijp ik niet volledig.
-hun note over 'illegaal skin trading' roept wat vraagtekens op.
-ik heb geen idee van de markt/competitie in esports/betting.
-slechts 20% van de coins gaat in de presale.
++indrukwekkend team en investeerders, dat geeft vertrouwen dat het goed uitgevoerd kan worden en geen scam is.
++zeer grote bestaande "real world" user base.
+met deze coin kunnen ze hun esports betting business mondiaal uit breiden zonder daarvoor in elk land door de wetgevingshoepels te moeten.
De pluspunten zijn wel significant, dus ik zou ze wel in de gaten houden.
Disclaimer: Ik ben absoluut geen expert op crypto of esports gebied!
Dat staat in de whitepaper. Volgens mij is het in het algemeen zo dat crypto nog nauwelijks gereguleerd is en dat dit daardoor allemaal mogelijk is. Net als dat crypto exchanges vrolijk blijven handelen als een koers meer dan 10% onderuit gaat.Sissors schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 18:54:
[...]
Het lijkt me sterk dat de wetgeving waar je aan moet voldoen anders wordt wanneer je een andere munt gaat gebruiken.
Ik ben skeptisch. Ik zeg niet dat het niet kan, maar mijn indruk is dat van al die honderden coins de een nog grotere gouden bergen belooft dan de ander. Privacy, scalability, interoperatability...allemaal buzzwords die eerst maar eens waargemaakt moeten worden. Er zijn namelijk een aantal zaken toch wel redelijk mutually exclusive; denk bijvoorbeeld aan immutability vs data usage. Je wilt absolute waarheid, maar je wilt liever geen chain van oneindige grootte. Er zal vast ergens een coin zijn die dat belooft, maar vooralsnog is dat niet waar te maken.Ryan1981 schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 18:49:
Ik denk dat scalability met de problemen rondom eth en btc nu een hype is die iedere coin wel wil beloven. Nogmaals, ik zeg niet dat het niet kan in dit geval, maar wees kritisch voor je investeert.
Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8
gewoon eens eens vraagje ..............
ik lees hier dat sommige hier een trading botje gebruiken .. nu zou ik eens willen vragen wat jullie dat netto in procenten per week opbrengt ... als je hierop niet wil antwoorden begrijp ik dat .. maar allesinds bedankt aan zij die antwoorden
grts wally
ik lees hier dat sommige hier een trading botje gebruiken .. nu zou ik eens willen vragen wat jullie dat netto in procenten per week opbrengt ... als je hierop niet wil antwoorden begrijp ik dat .. maar allesinds bedankt aan zij die antwoorden
grts wally
Verwacht dat de lancering van het platform wel ingeprijsd is. Dit is algemeen bekend, net zoals de segwit activatie bij litecoin al ruim voor livegang van segwit voor een stijging zorgde. Bij activatie, ja gebeurt er niks merkbaars.Jurianus schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 13:59:
Iconomi is al een paar dagen (sinds 28 juni) erg stabiel. Tot nu toe heb ik al een mooie winst gemaakt.Ik verwacht dat wanneer het platform voor Iconomi wordt gelanceerd op 1 augustus, de prijzen flink omhoog kunnen gaan.
Wat volgens mij veel mensen nog onderschatten, en dat is waar ik vaker op heb geattendeerd, is het feit dat ICONOMI het eerste project is dat met een daadwerkelijke kasstroom op de proppen komt. Hun verdienmodel is bewezen, het werkt in de aandelenmarkt. Het is een uitstekend verdienmodel, i.e. vanzelf terugkerende omzet als er eenmaal vermogen in hun ICNX stroomt. Het platform is werkend, dat i.t.t. bijv. een bancor, Golem, noem ze allemaal maar op. Laat staan dat die bedrijven een goed werkend business model hebben waar kasstroom gegenereerd gaat worden.
Mocht er voldoende kapitaal instromen (zal eerst hun belachelijk hoge 3% fee omlaag moeten), dan kunnen ze daadwerkelijk free cash flow gaan genereren. Pas dan wordt een buyback interessant. De huidige buyback Q2 bestaat uit 1000 ether, maar dat is gewoon geliquideerd uit hun vermogenspositie, dus geen structurele buyback.
Hoeveel vermogen zal er in een eerste ETF op de coinmarkt stromen, dat is de vraag die bij mij speelt. Met een 3% fee denk ik niet al teveel. Aan de andere kant, met zo'n fee ben je ook niet veel vermogen nodig om quitte te spelen
(Verder krijg je qua boekwaarde nog een heleboel coins die ze aanhouden, hun ICNP investeringen, etc. etc.) die laat ik in mijn eigen business case buiten beschouwing.
What is there too loose... -100%. What is there to win. multiples of that. just hodl.
Verwijderd
Hallo allemaal,
Ik wil al een tijdje ripple kopen alleen waar kan ik dit doen? Want ik heb kraken maar dat is een exchange en ik wil eigenlijk net zoals bij bitcoin het in een wallet hebben. Dus mijn vraag is waar kan ik echt ripple kopen die ik in een wallet kan beheren en bestaat er een ripple wallet want die kan ik ook nergens vinden.
Ik wil al een tijdje ripple kopen alleen waar kan ik dit doen? Want ik heb kraken maar dat is een exchange en ik wil eigenlijk net zoals bij bitcoin het in een wallet hebben. Dus mijn vraag is waar kan ik echt ripple kopen die ik in een wallet kan beheren en bestaat er een ripple wallet want die kan ik ook nergens vinden.
Bij Kraken kun je prima XRP (de munt van Ripple) kopen en die daarna naar je wallet overschrijven. Het beste advies is om een cold wallet te gebruiken. Anders is https://rippex.net/Verwijderd schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 20:39:
Hallo allemaal,
Verwijderd
Super bedankt voor je reactie. Ik heb al een ledger wallet besteld alleen die wordt pas rond 4 september verstuurd.Noxa schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 21:07:
[...]
Bij Kraken kun je prima XRP (de munt van Ripple) kopen en die daarna naar je wallet overschrijven. Het beste advies is om een cold wallet te gebruiken. Anders is https://rippex.net/
Waarom zou een exchange niet meer mogen handelen als de koers 10% onderuit gaat? Dat is toch normaal gedrag met altcoins? Soms heb je gewoon plotseling slecht nieuws en stort de hele teringzooi in.handige_harrie schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 18:56:
[...]
Dat staat in de whitepaper. Volgens mij is het in het algemeen zo dat crypto nog nauwelijks gereguleerd is en dat dit daardoor allemaal mogelijk is. Net als dat crypto exchanges vrolijk blijven handelen als een koers meer dan 10% onderuit gaat.
Daarom kan je stops zetten he
Dit dus, ik zou gewoon ETC moeten kunnen overmaken tussen beide exchanges lijkt me. Dit was met een andere coin die beide exchanges ondersteunen eerder ook al goed gegaan. Wanneer ik het deposit address van Poloniex intype bij een block explorer zie ik ook dat de transactie goed was gegaan, maar in mijn account zie ik niets. En het vreemde is dus dat er vandaag vanuit dat account een foutieve uitgaande transactie lijkt te zijn gedaan..Tabbo12 schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 16:30:
[...]
Het overmaken doe je met 1 valuta, de valutaparen waarin je kan handelen zijn irrelevant. @Check-mate geeft aan ETC te hebben gekocht met Euro. ETC word door beide exchanges ondersteund en zou dus overgemaakt moeten kunnen worden.
Iemand overigens een idee waarom Gnosis vanmiddag zo gigantisch de lucht in schoot? (volgens mij wel 70%) Is dat zo'n typische pump?
classicetherwallet.com is gehackt. het gebeurt niet alleen bij een exchange.
Voor meer info: https://www.reddit.com/r/...letcom_has_been_hijacked/Zhou schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 22:48:
classicetherwallet.com is gehackt. het gebeurt niet alleen bij een exchange.
En ook wel belangrijk:
We need a clarification here.... when we say "Do not use", we mean do NOT access your wallet AT ALL. Don't even check your balance. If you have not accessed your wallet via the classicetherwallet.com website during the timeframe in which the hack occurred, then you are secure, and will be able to return to normal business, with your funds still there as soon as the website is back under control.
But IF YOU ACCESS YOUR WALLET, then you will be exposed. You have to interact with your wallet during the timeframe in order to be vulnerable. So just have patience, and DO NOTHING until this is resolved and you will be fine.
[ Voor 46% gewijzigd door PilatuS op 30-06-2017 23:09 ]
Ik begin steeds meer niet-technische mensen om mij heen te horen over het handelen in cryptocurrency. Waar het eerst Bitcoin was dat mensen maar mysterieus en gevaarlijk vonden, zie ik dat mensen zich nu storten op een hele reeks gevarieerde assets, omdat ze toch mee willen doen omdat ze niet achter willen blijven en hun vrienden rijk zien worden.
Hoewel ik me hier al een tijdje in verdiep met zowel enthousiasme als een skeptische houding dat specieke toepassingen van cryptocurrencies al enkele jaren overgewaardeerd zijn, begin ik het nu wel zorgwekkend te vinden. Het gaat me vooral om de reden waarom dit gebeurt. Er wordt niet meer gekeken naar de onderliggende reden waarom iets wellicht nuttig is, maar gewoon omdat ze de lijntjes omhoog zien gaan. Ik weet dat het in andere markten ook gebeurt en zelfs met veel hogere bedragen, maar los daarvan.
Dat kan toch geen gezonde markt meer zijn?
Vrijwel alle blockchain systemen hebben problemen met schalen en de extra lagen komen maar langzaam van de grond, aan alle kanten loopt het vast op protocol governance omdat men de technici niet meer vertrouwd. Alternatieven komen op met oplossingen daarvoor, beloven gouden bergen en lopen weer stuk op dezelfde problemen.
Dat we met Nakamoto consensus een wereld veranderende uitvinding hebben betwist ik niet, maar de evolutie van sommige oplossingen die worden voorgesteld voor de grotere uitdagingen zoals schaalbaarheid en privacy en de manier waarop overheden hiermee omgaan, staan nog helemaal niet vast en kunnen nog steeds roet in het eten gooien en ik hoop dat de nieuwe mensen die zich hierbij aansluiten dit realiseren.
Zijn hier mensen of ken je iemand die morgen diep de problemen zitten als de koersen ineens 80% instorten?
Hoewel ik me hier al een tijdje in verdiep met zowel enthousiasme als een skeptische houding dat specieke toepassingen van cryptocurrencies al enkele jaren overgewaardeerd zijn, begin ik het nu wel zorgwekkend te vinden. Het gaat me vooral om de reden waarom dit gebeurt. Er wordt niet meer gekeken naar de onderliggende reden waarom iets wellicht nuttig is, maar gewoon omdat ze de lijntjes omhoog zien gaan. Ik weet dat het in andere markten ook gebeurt en zelfs met veel hogere bedragen, maar los daarvan.
Vrijwel alle blockchain systemen hebben problemen met schalen en de extra lagen komen maar langzaam van de grond, aan alle kanten loopt het vast op protocol governance omdat men de technici niet meer vertrouwd. Alternatieven komen op met oplossingen daarvoor, beloven gouden bergen en lopen weer stuk op dezelfde problemen.
Dat we met Nakamoto consensus een wereld veranderende uitvinding hebben betwist ik niet, maar de evolutie van sommige oplossingen die worden voorgesteld voor de grotere uitdagingen zoals schaalbaarheid en privacy en de manier waarop overheden hiermee omgaan, staan nog helemaal niet vast en kunnen nog steeds roet in het eten gooien en ik hoop dat de nieuwe mensen die zich hierbij aansluiten dit realiseren.
Zijn hier mensen of ken je iemand die morgen diep de problemen zitten als de koersen ineens 80% instorten?
Ik denk altijd heel goed na voordat ik iets stoms zeg
Ik geef geen oordeelDennahz schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 21:16:
[...]
Waarom zou een exchange niet meer mogen handelen als de koers 10% onderuit gaat? Dat is toch normaal gedrag met altcoins? Soms heb je gewoon plotseling slecht nieuws en stort de hele teringzooi in.
Nee, ik zal daar zeker niet wakker van liggen. Ik heb op dit moment 1btc en 1eth. Ik had vroeger meer btc's maar die heb ik (achteraf met spijt want ik had het geld helemaal niet nodig) verkocht.
Ik ken wel een aantal mensen die echt veel in cryptocoins hebben zitten (tonnen), maar dat zijn mensen die destijds (heel erg op tijd) "slechts" een paar duizend euro geïnvesteerd hebben. Ik zou daar zelf trouwens bloednerveus van worden. Daar kan ik, met gemak, mijn huis van afbetalen.
Ik ken wel een aantal mensen die echt veel in cryptocoins hebben zitten (tonnen), maar dat zijn mensen die destijds (heel erg op tijd) "slechts" een paar duizend euro geïnvesteerd hebben. Ik zou daar zelf trouwens bloednerveus van worden. Daar kan ik, met gemak, mijn huis van afbetalen.
Liberteh schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 14:31:
[...]
Ja, ik. In ieder geval een withdrawal waiting for approval. Een ticket inschieten hielp (enigszins), paar uur later was hij opeens completed na ~48 uur "waiting for approval"
Ondertussen ruim 4 dagen verderOrange_Dirk schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 14:01:
[...]
Ja ik met een Monero withdrawal van toch wel bijna 5 stuks. Aangevraagd op 8 juni en kreeg dezelfde melding. Netjes 24 uur gewacht en toen volgens instructie een ticket aangemaakt. Daar kreeg ik geen enkele reactie op. Om de zoveel dagen maar even gecheckt wat de status was. Uiteindelijk zonder een reactie op mijn supportticket was de withdrawal op 24 juni approved. Dus 2 weken kunnen wachten
Ik hoor alleen maar bekenden zeggen dat ik al mijn geld ga kwijtraken. Dat riepen ze ook bij de $1200 grens en een aantal jaar leken ze gelijk te hebben.rickiii schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 23:08:
Misschien zeggen ze straks tegen me: zie je nou wel. Dan ben ik wat geld kwijt, maar niets dat ik niet aan kan. Als ik er straks iets leuks mee kan gaan doen zal ik waarschijnlijk degene zijn die dat zegt.
Ik heb in ieder geval besloten (en hoop dat ook vol te kunnen houden) om niet mijn verlies te pakken in een dal, maar gewoon te hodl'en tot het weer opveert.
Zit er toekomst in blokchain? Ja. Maar ik denk dat we nog een lange weg hebben te gaan voor een critical mass. De instroom van goudzoekers zal waarschijnlijk nog wel wat klappen gaan geven. Mensen willen meedoen om het meedoen, zonder dat ze weten waar ze aan meedoen. Het zure is dat velen waarschijnlijk daar meer aan over houden dan ik.
#team_UTC+1
Zojuist Litebit gebruikt om Stratis in te slaan. Waarom? In de afgelopen twee dagen is er dit gebeurd:
1) Breeze Wallet is er eindelijk:
https://stratisplatform.c...f-breeze-wallet-released/
2) Masternode code is beschikbaar gemaakt op Azure:
https://stratisplatform.c...soft-azure-certification/
3) Ze hebben (een vrij basic) mobiele app gelanceerd:
https://stratisplatform.c...on-stratis-dashboard-app/
Dingen om mee rekening te houden: dit kan al in de prijs zitten en is de richlist van Stratis ook niet mis. Tevens bevat de Breeze Wallet nog niet alle functies.
Desondanks hoop ik op #moon.
Viacoin kan ook nog een leuke zijn, het schijnt dat ze klaar zijn om Segwit te implementeren.
Dingen om mee rekening te houden: dit kan al in de prijs zitten en is de richlist van Stratis ook niet mis. Tevens bevat de Breeze Wallet nog niet alle functies.
Viacoin kan ook nog een leuke zijn, het schijnt dat ze klaar zijn om Segwit te implementeren.
[ Voor 3% gewijzigd door exelletor op 30-06-2017 23:40 ]
Ik heb het praktisch verdubbeld; op 19-6 20 VRC aangekocht voor 0,00382955 BTC, gisteren (automatisch) verkocht voor 0,0076209 BTC. Omrekenen met de huidige koers levert aankoop van ~ € 8,29 en verkoop van ~ € 16,53 op... procentueel een leuke marge, maar in keiharde Euro's enigszins tegenvallendRyan1981 schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 18:49:
Gisteren had ik bij Kraken een stop loss limit gezet voor ETH met een stop price van € 250 en en limit price van € 249.50. Enig idee waarom die niet is uitgevoerd terwijl de prijs zojuist net wel daaronder is gezakt.. Dit lijkt me toch een just ingevulde order of werkt de engine van Kraken niet goed..
Had ook zojuist vergelijkbaars met Bitcoin, dus vermoed dat de stop loss limit van kraken niet goed werkt?
Had ook zojuist vergelijkbaars met Bitcoin, dus vermoed dat de stop loss limit van kraken niet goed werkt?
Kraken werkt gewoon gaar wilde net mijn positie Ether sluiten met een market order en daar ging ook flink wat tijd overheen waardoor de koers weer steeg en me dat wat centjes gekost heeft. (was short gegaan)Skywalker88 schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 00:09:
Gisteren had ik bij Kraken een stop loss limit gezet voor ETH met een stop price van € 250 en en limit price van € 249.50. Enig idee waarom die niet is uitgevoerd terwijl de prijs zojuist net wel daaronder is gezakt.. Dit lijkt me toch een just ingevulde order of werkt de engine van Kraken niet goed..
Gewone markt orders werken tegenwoordig al niet meer bij krakenSkywalker88 schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 00:09:
Als je veel geld hebt staan zou ik ze toch niet vertrouwen dat alles correct wordt uitgevoerd met stop-loss.
Voor de mensen die reddit niet volgen, hier nog even een video van de gdax ETH crash naar 0.01 USD.
Best wel geinig om te zien (tenzij je zelf een slechte positie had op dat moment).
Best wel geinig om te zien (tenzij je zelf een slechte positie had op dat moment).
is het misschien geen idee om een poll te houden onder de tweakers om eens te kijken welke coins allemaal interessant zijn, en daarmee bedoel ik niet, "welke coins je moet in investeren", maar meer, welke coins er gevolgd worden onder de tweakers, en welke mogelijks interessant kunnen zijn.
Edit: en misschien eenzelfde poll over exchanges..
Edit: en misschien eenzelfde poll over exchanges..
[ Voor 8% gewijzigd door MikeVM op 01-07-2017 01:03 ]
\\ Baloo \\ Mijn iRacing profiel
Met al die gare flash crashes op o.a. kraken gdax zou ik stop losses mijden. Ik heb al heel wat leergeld betaald en het meeste daarvan kwam door stop losses.Skywalker88 schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 00:09:
Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8
De gouden regel van welke vorm van beleggen/speculeren is dan ook, doe het alleen met geld dat je morgen zou kunnen missen als het fout loopt. Ken zelf weinig mensen die in crypto handelen, maar je hoort het idd wel wat meer de laatste tijd.rickiii schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 23:08:
Ben zelf ook dit jaar pas in crypto gestapt, veel ingelezen, maar zeker geen kenner. Wat me wel opvalt in dit wereldje is dat die ICO's de laatste tijd de markt helemaal overstromen, dat kan idd niet gezond zijn. Er gaan natuurlijk veel projecten sneuvelen en waar zit je geld dan in? Daarbij heb ik al m'n geld(met beetje
winst) teruggetrokken, omdat ik te weinig technische kennis heb om te bepalen wat UASF/BIP148/Segwit2x gaat betekenen voor BTC. Het kan alle kanten op en als het dus idd fout gaat, vlgns mij ook behoorlijk instorten. Dus wacht ff een maandje af en kijk dan hoe het ervoor staat.
HOLD is in mijn ogen de beste strategie.Timberly2 schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 20:33:
[...]
Verwacht dat de lancering van het platform wel ingeprijsd is. Dit is algemeen bekend, net zoals de segwit activatie bij litecoin al ruim voor livegang van segwit voor een stijging zorgde. Bij activatie, ja gebeurt er niks merkbaars.
Wat volgens mij veel mensen nog onderschatten, en dat is waar ik vaker op heb geattendeerd, is het feit dat ICONOMI het eerste project is dat met een daadwerkelijke kasstroom op de proppen komt. Hun verdienmodel is bewezen, het werkt in de aandelenmarkt. Het is een uitstekend verdienmodel, i.e. vanzelf terugkerende omzet als er eenmaal vermogen in hun ICNX stroomt. Het platform is werkend, dat i.t.t. bijv. een bancor, Golem, noem ze allemaal maar op. Laat staan dat die bedrijven een goed werkend business model hebben waar kasstroom gegenereerd gaat worden.
Mocht er voldoende kapitaal instromen (zal eerst hun belachelijk hoge 3% fee omlaag moeten), dan kunnen ze daadwerkelijk free cash flow gaan genereren. Pas dan wordt een buyback interessant. De huidige buyback Q2 bestaat uit 1000 ether, maar dat is gewoon geliquideerd uit hun vermogenspositie, dus geen structurele buyback.
Hoeveel vermogen zal er in een eerste ETF op de coinmarkt stromen, dat is de vraag die bij mij speelt. Met een 3% fee denk ik niet al teveel. Aan de andere kant, met zo'n fee ben je ook niet veel vermogen nodig om quitte te spelen
(Verder krijg je qua boekwaarde nog een heleboel coins die ze aanhouden, hun ICNP investeringen, etc. etc.) die laat ik in mijn eigen business case buiten beschouwing.
What is there too loose... -100%. What is there to win. multiples of that. just hodl.
Dat maakt allemaal niet uit, deze posities zijn vergoed door Coinbase....kristof1234 schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 00:44:
Voor de mensen die reddit niet volgen, hier nog even een video van de gdax ETH crash naar 0.01 USD.

First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin
Ik zal ook wel even balen als alles instort. Maar zoals met elke belegging moet je het geld ook kunnen missen en niet in paniek raken als de boel instort. Het voordeel van investeren in minen/cryptocurrency t.o.v. handelen in aandelen vind ik dat ik op zijn mijnst nog lekker 4k kan gamen van de investering als het ooit helemaal de soep in loopt en niet meer loont om te minen.
Ik weet ook niet wat ik er nog van moet vinden. In onze Westerse ogen zijn de grote hoeveelheid coins teveel van het goede en wordt er in de praktijk nauwelijks gebruik van gemaakt. Maar volgens mij missen we hierbij dat dit in Azië een totaal ander verhaal is (en de hoge inflatie-landen).
Er zal hoe dan ook nog wel eens een grote klap komen, zoals de AEX instortte in 2008 stond hij een aantal jaar later alweer op het oude niveau. Geduld is altijd een schone zaak.
Ik weet ook niet wat ik er nog van moet vinden. In onze Westerse ogen zijn de grote hoeveelheid coins teveel van het goede en wordt er in de praktijk nauwelijks gebruik van gemaakt. Maar volgens mij missen we hierbij dat dit in Azië een totaal ander verhaal is (en de hoge inflatie-landen).
Er zal hoe dan ook nog wel eens een grote klap komen, zoals de AEX instortte in 2008 stond hij een aantal jaar later alweer op het oude niveau. Geduld is altijd een schone zaak.
Goed verhaal, ik merk het zelf ook om me heen. Zou jij mij iets kunnen uitleggen? Ik begrijp dat de blockchain met een schalingsprobleem zit. Maar dat over privacy begrijp ik niet. Waarom is er weinig privacy? Iedereen krijgt een random adres zonder dat er een naam, adres of iets dergelijks aan verbonden zit. Dat is toch het toppunt van privacy?rickiii schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 23:08:
Ik begin steeds meer niet-technische mensen om mij heen te horen over het handelen in cryptocurrency. Waar het eerst Bitcoin was dat mensen maar mysterieus en gevaarlijk vonden, zie ik dat mensen zich nu storten op een hele reeks gevarieerde assets, omdat ze toch mee willen doen omdat ze niet achter willen blijven en hun vrienden rijk zien worden.
Inderdaad, hier zit ik ook in. Ze lijken met een relatief klein team wel een goede basis te leggen. Gek genoeg zijn deze drie berichten nog niet erg breed opgepikt, terwijl vooral die Masternode in Azure twee zaken laat samenkomen die grote enterprises zeker moeten aanspreken (blockchain + Azure). Als de zaken op de roadmap (en tot dusver liggen ze aardig op schema) eenmaal staan hebben ze een hele leuke propositieexelletor schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 23:38:
Zojuist Litebit gebruikt om Stratis in te slaan. Waarom? In de afgelopen twee dagen is er dit gebeurd:
Het probleem zit erin dat zodra iemand handelt met een ander, dat deze persoon kennis krijgt over het adres dat jij gebruikt hebt (of in elk geval zegt te gebruiken) en de complete historie daarvoor. Die historie is voor altijd beschikbaar, omdat het een cruciaal onderdeel is van een blockchain (al maken 'state roots' het iets minder noodzakelijk).GrazendeKoe schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 11:50:
[...]
Maar dat over privacy begrijp ik niet. Waarom is er weinig privacy? Iedereen krijgt een random adres zonder dat er een naam, adres of iets dergelijks aan verbonden zit. Dat is toch het toppunt van privacy?
Nu zijn er manieren om dat verder te verduisteren door een nieuw adres te gebruiken voor elke transactie, stealth adresses en ring signatures. Maar met genoeg kennis van gebruikers van addressen en wat statistische analyse is het mogelijk om precies te zien wie wat gedaan heeft met het geld. Daarnaast is de informatie om te weten wie met wie handelt en hoeveel soms meer waardevol dan wat er daadwerkelijk verhandeld wordt.
De enige oplossing hiertegen lijken zero-knowledge proofs te zijn (bijvoorbeeld ZCash) maar die staan nog in de kinderschoenen qua veiligheid en kosten meer data en rekenkracht dan op dit moment economisch waardevol is voor consumenten.
Veel developers beloven dat al hun cryptocurrencies dit in de toekomst zullen / kunnen gaan gebruiken maar er is nog geen indicatie dat dit echt economisch is.
Ik denk altijd heel goed na voordat ik iets stoms zeg
Omdat ik laatst had aangegeven dat ik een scriptje had om snel al je coin-waardes te zien en ik daar via PM wat vragen over heb gehad heb ik dat script online gezet:
https://gitlab.com/jaapschaap/cryptoding
Het stelt werkelijk niks voor, ook niet kwa code-kwaliteit, is allemaal ff snel gemaakt, en steeds wat uitgebreid naar gelangen ik weer wat verzon. Denk ook niet dat ik er nog wat mee doe verder qua updaten, want ik ben bezig met een javascript versie die ik in de play store wil uitbrengen (die er ook wat mooier uit ziet
).
https://gitlab.com/jaapschaap/cryptoding
Het stelt werkelijk niks voor, ook niet kwa code-kwaliteit, is allemaal ff snel gemaakt, en steeds wat uitgebreid naar gelangen ik weer wat verzon. Denk ook niet dat ik er nog wat mee doe verder qua updaten, want ik ben bezig met een javascript versie die ik in de play store wil uitbrengen (die er ook wat mooier uit ziet

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer
De markt met betrekking tot cryptocurrency is ook geen gezonde markt als we deze toepassen op andere zaken. Het meeste geld dat er in zit is erin gestoken door mensen die winst zien. Op deze manier hebben alle 'investeerders' ook de waarde van BTC gemaakt.
Persoon 1 verkoopt voor 2 euro aan persoon 2
Persoon 2 verkoopt voor 3 euro aan persoon 3
Persoon 3 verkoopt voor 8 euro aan persoon 4
Enzovoort
De waarde van de munt is gestegen (en zo doen ook nog veel andere munten), terwijl er praktisch amper mogelijkheden qua gebruik zijn bij gekomen. Je kan het vergelijken met waarde van oude postzegels. Qua metaal zijn ze niks waard, qua bruikbaarheid zijn ze niks waard maar qua historische/emotionele waarde wel. BTC heeft emotionele waarde. Uiteindelijk is het een 'piramide spel'.
Een zeldzame postzegel hebben is leuk, een verzamelaar heeft voor honderdduizenden euro's aan waarde in zijn verzameling zitten. Maar als de markt op een gegeven moment instort wil niemand de postzegels meer kopen en is de verzameling ook binnen no-time veel minder waard tot zelf niks.
Je ziet dat ook wel eens op die programma's op televisie van bijvoorbeeld Pawn Shops. Mensen die met hun verzameling aan sportkaartjes, pokemonkaartjes, etc aan komen zetten.
Tonnen aan BTC hebben is leuk, maar als de markt ineens instort kun je er niks van cashen (al moet je dan snel verkopen en hopen dat mensen automatische buy orders hebben aanstaan). Misschien dat de verzamelaars er nog veel meer waarde aan gaan toekennen en stijgt de munt verder. You never know! Wel kan je gezien de wildgroei aan currency ervan uit gaan dat bedrijven gewoon op een gegeven moment hun eigen currency gaan 'creëren'. Over een paar jaar slaan mensen zich voor hun hoofd omdat ze er niet in hebben geinvesteerd, of slaan mensen zich voor hun hoofd omdat ze veel geld hebben verloren aan waardeloze getalltjes
Ik heb 20 juni een deposit gedaan op kraken.
Nou is die vooralsnog zonder reden op hold gezet, en ik wacht nu nog steeds op redenering van Kraken zelf.
Ze zeggen dat mijn request in de cue zit, die erg lang is (al meer dan 10 dagen)
Nu kan ik zelf niet bij het geld en kan ik er ook niet mee traden (of overzetten naar ltc om vervolgens te gaan minen
)
Een vrij vervelend probleem bij kraken, hun support staff is te klein of te veel request krijgen van klanten.
Irritant is het zeker wel.
Nou is die vooralsnog zonder reden op hold gezet, en ik wacht nu nog steeds op redenering van Kraken zelf.
Ze zeggen dat mijn request in de cue zit, die erg lang is (al meer dan 10 dagen)
Nu kan ik zelf niet bij het geld en kan ik er ook niet mee traden (of overzetten naar ltc om vervolgens te gaan minen
Een vrij vervelend probleem bij kraken, hun support staff is te klein of te veel request krijgen van klanten.
Irritant is het zeker wel.
Okee, even nuanceren dit:exelletor schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 23:38:
Dingen om mee rekening te houden: dit kan al in de prijs zitten en is de richlist van Stratis ook niet mis. Tevens bevat de Breeze Wallet nog niet alle functies.Desondanks hoop ik op #moon.
De breeze wallet is heel mooi, helaas (nog) geen mobiele variant in het vooruitzicht. Maar let wel: die is pas in Alpha, gekoppeld aan het btc testnet, dus behalve testen kun je er nog niets mee.
De masternode op Azure is niets meer dan een Windows of Linux vm met de oude Qt wallet geïnstalleerd. Nog niet de op zichzelf staande masternode dus.
Die mobiele app is een simpele Cordova/ionic app die de koers weergeeft en nieuwtjes over stratis. Leuk maar m.i. nog veel te lelijk om te releasen. Zelfs als Alpha/beta.
Het wordt druk gepromoot, is door @kilhone en andere stratis accounts, maar ik ben van mening dat ze nog een lange weg te gaan hebben.
Dit topic is gesloten.
Let op:
~[font=,24]ZERO TOLERANCE! LEES DIT EERST VOOR JE POST!~[/]
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.
Wat willen we hier niet zien?
Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om
.
~[font=,24]ZERO TOLERANCE! LEES DIT EERST VOOR JE POST!~[/]
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.
Wat willen we hier niet zien?
- Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.). Plaats die in Bitcoin (en overige cryptocurrencies) topic - deel 2
- Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
- Crypto en belasting. Hier offtopic, kan worden besproken in het bovengenoemde topic. Suggesties om te frauderen (zoals hiet niet netjes opgeven van je vermogen) worden niet gewaardeerd.
- Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
- Linkdrops. Begeleid links naar grote lappen tekst of video met een korte samenvatting (als die niet al gegeven is). Als jij iets interessant vindt om te delen, zeg er dan bij waarom je het interessant vindt.
- Referrals. Ten overvloede, want dit staat ook in het algemene beleid van GoT.
- Slowchat. Dit betreft dus óók reacties als "Bitcoin nu op $2800", "ETH daling is ingezet" , "To the moon!" en meer van zulks. Er is een speciaal Slack kanaal opgezet door de community waar veel van de hier actieve posters te vinden zijn: click
Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om