bbob in 'nieuws: Veiligheidsdiensten België lijken aan te sturen op weren...Ik heb ook soms sterk de indruk dat het lijkt alsof er hier praatpoppen van het chinese regime zitten
Dit is toch van heel laag niveau, deze reactie stond op +2
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
bbob in 'nieuws: Veiligheidsdiensten België lijken aan te sturen op weren...Ik heb ook soms sterk de indruk dat het lijkt alsof er hier praatpoppen van het chinese regime zitten
Een +1 kan hier ook primaMunchie schreef op donderdag 9 januari 2020 @ 16:02:
Vraagje, welke score is een reactie als dit waard: Countess in 'nieuws: AMD-ceo: er is een high-end Navi-gpu op komst'
Is op zich wel informatief, maar sluit inhoudelijk niet echt op het artikel aan, daarom 0 ?
200 fish found!
[ Voor 4% gewijzigd door CH4OS op 09-01-2020 23:39 ]
Gisteren stond die op -1 dacht ik.Bor schreef op donderdag 9 januari 2020 @ 11:18:
[...]
Dat mag gezegd worden maar het voegt totaal niets toe voor andere lezers. Een 0 lijkt mij een goede score.
https://ifuckinghateJira.com
@CodeCaster: Ik kan niet anders dan concluderen dat Bas170 en Maarten van Rossem gelijk hebben
Virussen? Scan ze hier!
Dat is offtopic en daarmee 0. Wie helpt?Bas170 schreef op vrijdag 10 januari 2020 @ 08:09:
Firephoenix in 'nieuws: Facebook-ontwerp met donkere modus voor desktop komt ...
Deze heeft al 21x +3 en is in mijn optiek slechts +1 of 0
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Hmm, net was hij gefixed op 0... maar nu weer unfixed?
Virussen? Scan ze hier!
Misclick van mijn hand die ik weer hersteld heb. Ik hoop dat we deze via de normale weg op een juist passende score krijgen.wildhagen schreef op vrijdag 10 januari 2020 @ 08:26:
[...]
Hmm, net was hij gefixed op 0... maar nu weer unfixed?
Het zou goed kunnen dat iemand daar aftrek gaf omdat je eerder wel degelijk onjuiste informatie verschafte. In geval van reactie één (je eigen) is het deze zinsnede:Nas T schreef op vrijdag 10 januari 2020 @ 08:38:
Hoe zijn deze reacties offtopic of niet relevant? Er lijkt wat mij betreft "tegen" anti-android gestemd te worden ...
Reactie 1, reactie 2.
Hiermee kun je die misinformatie m.i. niet helemaal goed praten. Dit is echt al meerdere jaren achterhaald. Android versie 6.0 (GA 5 oktober, 2015) introduceerde het nieuwe toestemmingen model al; we zitten nu op versie 10. Daarnaast praat je over 'je eigen ervaring' terwijl je eerder benadrukt dat je zelf al sinds 2014 een ander OS gebruikt? Dat verklaart goed waarom je niet van het nieuwe toestemming systeem wist maar dan is het als ervaringsargument natuurlijk niet echt relevant.Sorry, die serveer ik terug: misschien is het in de laatste/latere versie(s) van Android wel zo geregeld, maar dat is niet mijn ervaring.
Nee het was daadwerkelijk onwaar. En aangezien deze reactie het nog stelliger bracht dan jij, vind ik daar de aftrek nog meer terecht. Het is dat de rest van de reactie inhoudelijk best goed is, anders was de huidige +1 in mijn ogen zelfs verkeerd.Het is geen rant en misinformatie tegen Android alles wat Nas T zei klopt 100%.
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Het permissiemodel bestaat al langer, dat klopt. Maar permissies staan niet standaard uit, zover ik weet. Van de personen bij wie ik de permissies heb gecontroleerd stond het meeste/alles eerder aan, in mijn herinnering. Of stel jij nu dat permissies standaard volledig uit staan sinds Androidversie 6?Cloud schreef op vrijdag 10 januari 2020 @ 10:37:
[...]
Dit is echt al meerdere jaren achterhaald. Android versie 6.0 (GA 5 oktober, 2015) introduceerde het nieuwe toestemmingen model al; we zitten nu op versie 10. Daarnaast praat je over 'je eigen ervaring' terwijl je eerder benadrukt dat je zelf al sinds 2014 een ander OS gebruikt? Dat verklaart goed waarom je niet van het nieuwe toestemming systeem wist maar dan is het als ervaringsargument natuurlijk niet echt relevant.
Het zou goed kunnen dat iemand je voor dit excuus aftrek gaf, maar op dit moment staat je reactie wel op +1. Score is dus bijgewerkt maar dan weet je waar het vandaan kwam.
Reactie twee:
[...]
Nee het was daadwerkelijk onwaar. En aangezien deze reactie het nog stelliger bracht dan jij, vind ik daar de aftrek nog meer terecht. Het is dat de rest van de reactie inhoudelijk best goed is, anders was de huidige +1 in mijn ogen zelfs verkeerd.
vrede in rust
Maar jawel, anders zouden die permissies compleet nutteloos zijn...Nas T schreef op vrijdag 10 januari 2020 @ 12:03:
[...]
Het permissiemodel bestaat al langer, dat klopt. Maar permissies staan niet standaard uit, zover ik weet.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Nee, want je kán ze uitzetten. Dat is iets anders dan dat ze uit staan.boe2 schreef op vrijdag 10 januari 2020 @ 12:05:
[...]
Maar jawel, anders zouden die permissies compleet nutteloos zijn...
vrede in rust
https://ifuckinghateJira.com
@CodeCaster: Ik kan niet anders dan concluderen dat Bas170 en Maarten van Rossem gelijk hebben
Sinds het nieuwe permissiesysteem stond inderdaad alles uit. Dat was hét hele idee van dat permissiesysteem (lees de documentatie maar). Dus in plaats van bij installatie alle toestemmingen in één keer geven, zonder cherry picking, geef je elke losse toestemming zodra deze voor het eerst gevraagd wordt door de app.Nas T schreef op vrijdag 10 januari 2020 @ 12:03:
[...]
Het permissiemodel bestaat al langer, dat klopt. Maar permissies staan niet standaard uit, zover ik weet. Van de personen bij wie ik de permissies heb gecontroleerd stond het meeste/alles eerder aan, in mijn herinnering. Of stel jij nu dat permissies standaard volledig uit staan sinds Androidversie 6?
Daarnaast gebruik in sinds 2014 Sailfish, maar naast Android. Ik heb een tweede telefoon die ik deels zakelijk gebruik.
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Wat betreft je eerste reactie: deze is niet relevant. De vraag was voor welke platformen het spel uitkwam:TheVivaldi schreef op vrijdag 10 januari 2020 @ 16:57:
Ik krijg weer allemaal minnetjes over me heen.
Dit is gewoon ontopic, lijkt me (en anders hooguit een 0 waard):
TheVivaldi in 'nieuws: Online WO2-schietspel Days of War komt eind deze maand...
En dit was misschien een slechte vergelijking, maar ik heb niemand beledigd of zo en ook niet getrolld, dus een -1 (14x op het moment van schrijven!) lijkt me veel te streng: TheVivaldi in 'nieuws: Online WO2-schietspel Days of War komt eind deze maand...
Android is in dit geval niet het platform, maar Stadia. Poesmij geeft dit ook weer:Ik mis trouwens voor welk(e) platform(s) het uitkomt maar wellicht lees ik er over heen.
Misschien ontopic, maar niet relevant.Streamen naar een apparaat is toch iets heel anders dan dat je het los kan spelen op android zonder pc.
vrede in rust
Virussen? Scan ze hier!
Daar is naar gekeken inmiddels.wildhagen schreef op zaterdag 11 januari 2020 @ 08:46:
K-aroq in 'nieuws: Aantal Pixel 4-gebruikers klaagt dat gezichtsherkenning ni...
Lijkt me eerder een -1, maar krijgt wel een hoop +2's en zelfs +3's, waar imho wel even naar gekeken mag worden.
Oké, niet relevant dan. Maar daar hebben we 0 voor, terwijl iedereen me -1 gaf...Nas T schreef op vrijdag 10 januari 2020 @ 22:32:
[...]
Wat betreft je eerste reactie: deze is niet relevant. De vraag was voor welke platformen het spel uitkwam:
[...]
Android is in dit geval niet het platform, maar Stadia. Poesmij geeft dit ook weer:
[...]
Misschien ontopic, maar niet relevant.
Je reactie daarna klopt dan ook niet: je noemt Android als platform, dan zou je Stadia moeten noemen. Dat je dat dan streamt via Android, is toch wel iets anders dan op welk platform het speelt.
Het is idd geen -1. Zonder moderatie klacht is het wat mij betreft +1. Je hebt de goede al plek gevonden voor moderatie feedback.kodak schreef op zaterdag 11 januari 2020 @ 14:02:
kodak in 'nieuws: Nederlandse universiteiten werken aan decentraal 'internet-...
Ik hoop dat iemand me kan verduidelijken waarom dit -1 waard zou zijn terwijl het een on-topic inhoudelijke discussie is over het nut van de financiering van het project waar het nieuws over gaat en de argumenten daarvoor.
200 fish found!
Ik vind dat er heel gekleurd gemodereerd is bij dat artikel. Terecht dat Apple vs Google -1 krijgt, maar alle reacties die ook maar enigszins kritiek hebben op Google zijn ook allemaal op -1 gemodereerd. In mijn ogen onterecht. Google faalt vaker zowel op hardware als op software gebied en is berucht qua snelheid voor wat betreft het fixen van bugs, dus die geuite kritiek is in lijn van het artikel.
Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H
Virussen? Scan ze hier!
Nope, meer dan een +1 kan ik er niet van maken.wildhagen schreef op zondag 12 januari 2020 @ 16:08:
Groningerkoek in 'nieuws: Minister Grapperhaus: Pilot Digitale Deurbel voldoe...
Dit lijkt me geen 24x (!) +3 waard....
[ Voor 47% gewijzigd door Redneckerz op 12-01-2020 21:40 . Reden: Nog 2 toevoegingen. ]
Editor @ DoomWiki - Voor al je weetjes over Doom.
Ticking away, the moments that make up a dull day
Omdat....Verwijderd schreef op maandag 13 januari 2020 @ 12:54:
Waarom krijg ik hier 2x een -1![]()
Verwijderd in 'plan: Community Pick XXL: maak jouw keuze!'
Omdat mensen fouten maken, niet volgens de modfaq stemmen of wat dan ook. Mensen die veelvuldig fout stemmen worden er wel tussenuit gepikt en aangesproken.Laten we ons concentreren op reacties die op de foute score beland zijn en niet op verdwaalde foute moderaties.
Ik ben geen recruiter ofzo, maar wel op zoek naar een collega devver. Typescript/Node/Angular/etc en liefst op HBO niveau. We zitten op een prachtige locatie tussen bos en heide op de Utrechtse heuvelrug. Mijn PM box staat open!
Staat nu op +1.Steven.w schreef op maandag 13 januari 2020 @ 19:21:
Naafkap in 'nieuws: Samsung geeft Xcover Pro-smartphone vier jaar lang updates'
Dit is volgens mij gewoon on-topic? Wat is hier 6x ongewenst aan?
200 fish found!
[ Voor 34% gewijzigd door Jolke op 13-01-2020 21:05 ]
Heeft u een juridische vraag, stuur dan vrijblijvend een berichtje!
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door wildhagen op 14-01-2020 10:27 ]
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
'Trolls'? LOL. Dus omdat je het er niet mee eens bent, is het gelijk een troll? *Zucht* 1 van de 7 (1tje van Jinza) twijfel(de) ik ook over. Maar ze allemaal 'trolls' noemen omdat je het er niet mee eens bent? Hoe laag kan je zinken?wildhagen schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 10:26:
Het merendeel van die posts zijn gewoon trolls en dus terecht op -1. Het is gewoon een hoop kinderachtig getroll onder die newspost. Over en weer.
Overigens staan de meesten er nog geen halfuur. Je mag het systeem ook even de tijd geven...
Virussen? Scan ze hier!
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Dit topic is duidelijk een katalysator voor gebruikers om een post verder de verkeerde kant op te schuiven. Maak je een melding, dan gaat men vervolgens nog meer mismodden.Redneckerz schreef op maandag 13 januari 2020 @ 13:31:
Nog een mooie: Stoney3K in 'nieuws: Grand Theft Auto IV is om onbekende reden niet meer te k...
+3 Spotlight 18
+2 Informatief 26
+1 On-topic 18
0 Off-topic / Irrelevant 2
Voor wat eigenlijk een burn is. Heren/dames mods: Zie hier een uitstekend voorbeeld van hoe verziekt het modereren is. 18x+3 en 26x+2, voor zo'n post.
Verwijderd
Ik zie je punt Dirk, alleen is het dat als je vaak genoeg een trend ziet van hele of halve leugens, dan begin je iets te wantrouwen. Waarom wordt iemand die media wantrouwt vanwege hun geschiedenis over de jaren heen op -1 gezet, en worden degenen die zeggen dat iets een kwaliteitskrant is (terwijl anderen toch echt een hele andere ervaring hebben afgelopen jaren) persistent flink geupvote? Ik zou graag bv een hele waslijst van artikelen geven van over de jaren heen bv om de trend die er voor mijn gevoel is te quantificeren, maar ik heb geen bibliotheek aangelegd met artikelen.Dirk schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 11:00:
Of het doelbewust onrust stoken en dus trollen is betwijfel ik, maar het zijn wel zeer zware beschuldigingen over onbetrouwbare nieuwsmedia die niet onderbouwd worden, en daarmee zijn de reacties wel ongewenst.
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Verwijderd
Fair enough. Maar dan moet er consequenter gemod worden, want bv Daily Mail, hoewel terecht, wordt afgekraakt net zoals Fox News zonder een redenatie erbij. Dat afkraken zie ik regelmatig geupvote worden.Dirk schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 12:21:
Hij die stelt, bewijst. En daarbij gaat het natuurlijk met name om de schadelijke stellingen, dus de bewering dat de media niet betrouwbaar zouden zijn. Ik zie geen bewijs. Tegengestelde stellingen zonder bewijs zijn overigens ook geen hoge scores waard, maar zijn niet ongewenst.
Als dit zo is, dan zijn er wel meer posts die op -1 horen te staan en dat niet zijn.Dirk schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 12:21:
Hij die stelt, bewijst. En daarbij gaat het natuurlijk met name om de schadelijke stellingen, dus de bewering dat de media niet betrouwbaar zouden zijn. Ik zie geen bewijs. Tegengestelde stellingen zonder bewijs zijn overigens ook geen hoge scores waard, maar zijn niet ongewenst.
Desktop: Define R6 - MSI X570 ACE - R9 5900X - 16GB Crucial 3600CL16 - Sapphire Nitro+ 6900XT SE - EVGA P2 750 Desktop 2: Define R5 - MSI X470 Gaming M7 - R7 1700 - Corsair Vengeance 3200c16 16GB - Sapphire Fury - Corsair AX850
Share and Enjoy!
Die heeft inderdaad geen onderbouwing.DarkBlaze schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 13:07:
[...]
Als dit zo is, dan zijn er wel meer posts die op -1 horen te staan en dat niet zijn.
Zie bijvoorbeeld:
debroervanhenk in 'nieuws: Onderzoekers: Rusland hackte Oekraïens energiebedr...
Maar deze wel.
Virussen? Scan ze hier!
Onzin om dat naar de haringkelder te sturen omdat jij blijkbaar van mening bent dat iets een 'heersende klasse' noemen ongewenst is? Verder getuigt het wmb van gezond verstand ipv complottheorie om te stellen dat een deel van de huidige journalistiek niet (deels) naar de pijpen van hun broodheren zou dansen.wildhagen schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 15:45:
crackletinned in 'nieuws: Onderzoekers: Rusland hackte Oekraïens energiebedri...
Lijkt me geen 0 maar -1, wegens de complottheorie over "heersende klasse" etc etc.
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Hoe is een 'machtige in de wereld', zacht refererend naar politieke machthebbers in de wereld, geen onderdeel van de 'heersende klasse' volgens jou? Als je kijkt naar de president van Amerika, dan is dat altijd wel een bepaald persoon wat toch echt wel van een bepaald kaliber moet zijn; een random zwerver bijvoorbeeld, zal nooit president aldaar kunnen worden.wildhagen schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 15:45:
crackletinned in 'nieuws: Onderzoekers: Rusland hackte Oekraïens energiebedri...
Lijkt me geen 0 maar -1, wegens de complottheorie over "heersende klasse" etc etc.
[ Voor 6% gewijzigd door CH4OS op 14-01-2020 22:27 ]
Verwijderd
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2020 08:15 ]
Verwijderd
... Dus zoiets als dat, wat vergelijkbaar is met wat ik zelf een paar keer over de NYT schreef maar volgens jou correct gedownmod werd, is acceptabel?Dirk schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 14:11:
[...]
Die heeft inderdaad geen onderbouwing.
[...]
Maar deze wel.
Virussen? Scan ze hier!
Hoe heeft dat iets met de groei van de PC markt te maken dan? Ik geef het een 0.White Feather schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 14:20:
JohanNL in 'nieuws: Analisten: pc-markt groeide in 2019 voor het eerst sinds ...
Een reactie dat een illegale Windows 7 niet legaal wordt bij upgraden naar Windows 10 is natuurlijk volledig ontopic.
Stond net op -1
Ik ben geen recruiter ofzo, maar wel op zoek naar een collega devver. Typescript/Node/Angular/etc en liefst op HBO niveau. We zitten op een prachtige locatie tussen bos en heide op de Utrechtse heuvelrug. Mijn PM box staat open!
Ik zag hem als +1 omdat de groei veroorzaakt wordt door het moeten overstappen naar Windows 10.JDVB schreef op woensdag 15 januari 2020 @ 12:11:
[...]
Hoe heeft dat iets met de groei van de PC markt te maken dan? Ik geef het een 0.
Het bericht heeft verder an sich een ontopic punt en valt er niets of niemand mee aan of lastig. Jij neemt vervolgens aanstoot aan de $ en vind het daardoor een troll, gezien de rest van het bericht dat niet is, zou ik het bericht zeker niet als troll gaan zien, maar wel een punt aftrek geven voor de $ ipv de S. Hou er wel rekening mee dat je het gedrag er nooit uit zal krijgen en iedereen weet toch wel wat er bedoeld wordt; vandaar dat het in 2020 nog gewoon gebruikt wordt.wildhagen schreef op woensdag 15 januari 2020 @ 08:50:
bussie66 in 'nieuws: Aantal gemeenten gebruikt ondanks upgradeplannen nog Win...
Die mag naar -1... M$ is toch écht een troll. En die was in 2005 al oud en afgezaagd, laat staan in 2020....
[ Voor 55% gewijzigd door CH4OS op 15-01-2020 12:37 ]
Mensen zijn gelijk, maar sommige zijn gelijker dan andere | Humans need not apply
Wat mij betreft ook een -1 in de huidige vorm.wildhagen schreef op woensdag 15 januari 2020 @ 08:50:
bussie66 in 'nieuws: Aantal gemeenten gebruikt ondanks upgradeplannen nog Win...
Die mag naar -1... M$ is toch écht een troll. En die was in 2005 al oud en afgezaagd, laat staan in 2020....
Virussen? Scan ze hier!
Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H
[ Voor 50% gewijzigd door Bor op 16-01-2020 12:38 ]
Deze hebben alle 3 nog hulp nodig. Wie helpt?Bor schreef op donderdag 16 januari 2020 @ 11:11:
BasSchouten in 'nieuws: 'Mozilla ontslaat 70 mensen door uitstel diensten die... is geen +3/+2.
Ook geen +3 / +2: vanaalten in 'nieuws: Turken hebben weer toegang tot Wikipedia na rechtbankbe.... Inhoudelijk is het niet helemaal correct bovendien zoals in de reacties ook te lezen is.
Geen +2: fsfikke in 'nieuws: Turken hebben weer toegang tot Wikipedia na rechtbankbevel'
Your Friendly Neighborhood Moderator
Bovenste en onderste met +1 beoordeeld. Middelste betreft een reactie op mijn post, dus die kan ik niet beoordelen. En inhoudelijk klopt hij inderdaad niet.Bor schreef op donderdag 16 januari 2020 @ 20:00:
[...]
Deze hebben alle 3 nog hulp nodig. Wie helpt?
Onderste plus 1 gegeven. Bovenste vond ik gezien de toon eerder nog 0.wildhagen schreef op woensdag 15 januari 2020 @ 15:36:
ShellGhost in 'nieuws: Ziekenhuis in Leeuwarden staakt extern dataverkeer tij...
Gezien de toonzetting lijkt me dit een +1, geen +2. En die +3's zijn sowieso foute boel.
Verwijderd in 'nieuws: Ziekenhuis in Leeuwarden staakt extern dataverkeer tijdelijk...
Ook hier lijkt een +2 me wat aan de hoge kant, gewoon een +1.
Volgens mij mag ook de directe reactie daarop op - 1wildhagen schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 15:45:
[ Voor 79% gewijzigd door Jorgen op 16-01-2020 23:34 ]
Your Friendly Neighborhood Moderator
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
[ Voor 39% gewijzigd door Yariva op 17-01-2020 13:23 ]
Mensen zijn gelijk, maar sommige zijn gelijker dan andere | Humans need not apply
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
[ Voor 33% gewijzigd door HMC op 17-01-2020 17:24 ]
Eat the bugs, live in a pod
"Nobody is very good at self-reflection, I'm afraid." -- Linus Torvalds. Kindprofielen zijn binnenkort weer beschikbaar.
Ik zie er anders niet echt iets ontopics in, ik zou hem op offtopic zetten. Veel toegevoegde waarde heeft het imo niet dat zijn TV uit het jaar X dat al heeft...Horatius schreef op vrijdag 17 januari 2020 @ 17:25:
Een reactie op mijn comment, absoluut geen +3. Is een basis opmerking dat het dan niet de ideale TV is, no shit sherlock.
+1 lijkt mij prima.
VonDudenstein in 'nieuws: Xbox-bezitters in Benelux kunnen games van console ...
[ Voor 60% gewijzigd door CH4OS op 17-01-2020 23:23 ]
[ Voor 34% gewijzigd door wildhagen op 18-01-2020 06:46 ]
Virussen? Scan ze hier!
Virussen? Scan ze hier!
Die pak ik even op. Dank voor de melding.wildhagen schreef op zaterdag 18 januari 2020 @ 11:43:
Anoniem: 793051 in 'nieuws: Nottingham start test met draadloos laden van taxi's'
Deze mag denk ik wel naar -2. Dit soort wangedrag was in 2005 al kinderachtig, in 2020 is dit gewoon kleuterig en meer dan ongewenst.
Beetje raar topic dit. Wordt heel zwaar op mening gemod. Veel reacties lopen ook uiteen van -1 tot +3. Blijkbaar is het wel en wee van de publieke omroep een emotioneel onderwerp.
ZIPper: Zelfstandig Interim Professional
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Daar heb ik actie ondernomen.MazeWing schreef op zondag 19 januari 2020 @ 09:10:
Kan er iets tegen deze, duidelijk gefrustreerde, gebruiker gedaan worden?
Anoniem: 892075 in 'nieuws: KPN wil Xs4all-merknaam toch blijven gebruiken'
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
[ Voor 71% gewijzigd door Bor op 19-01-2020 21:23 ]
Zo gek vind ik dat niet gezien de reactie voor het grootste deel uit doorgehaalde tekst bestaat momenteel. Inhoudelijk is wat er nu nog staat wel ontopic.Phntm schreef op maandag 20 januari 2020 @ 00:10:
Phntm in 'nieuws: Meeste Nederlandse ministeries hebben Citrix-servers uitgezet'
Grappig hoe dit als off topic wordt gezien.
Doorgehaald omdat er een update was geweest natuurlijk. Ga ik voortaan ook bij anderen doen dan. Klinkt erruggg logisch.Bor schreef op maandag 20 januari 2020 @ 08:17:
[...]
Zo gek vind ik dat niet gezien de reactie voor het grootste deel uit doorgehaalde tekst bestaat momenteel. Inhoudelijk is wat er nu nog staat wel ontopic.
Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!
Ik geef ook aan dat jouw reactie wel degelijk +1 is hèPhntm schreef op maandag 20 januari 2020 @ 08:26:
[...]
Doorgehaald omdat er een update was geweest natuurlijk. Ga ik voortaan ook bij anderen doen dan. Klinkt erruggg logisch.
Dat las ik, echter is het gewoon totaal niet constructief hoe doorgehaalde tekst automatisch betekent dat iets off-topic zou moeten zijn. Je erkent zelf ook dat er degelijk ontopic informatie is gedeeld. Andere mensen vinden streepjes kennelijk een trigger om direct iets offtopic te maken. Dat vind ik erg logischBor schreef op maandag 20 januari 2020 @ 09:16:
[...]
Ik geef ook aan dat jouw reactie wel degelijk +1 is hè
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq