TechSupreme in 'nieuws: Sonos klaagt Google aan wegens vermeende diefstal van...
Ik moet zeggen, ik vind deze lastig, maar om dit met een +3 te waarderen vind ik wat ver gaan.
computerjunky schreef op dinsdag 7 januari 2020 @ 20:00:
computerjunky in 'nieuws: AMD kondigt FreeSync Premium aan'
Vraag me toch af wat daar ongewenst aan is. Het is gewoon ontopic en sterker nog het bied blijkbaar informatie waar teveel mensen niet van op de hoogte zijn getuigend aan de reactie erop die duidelijk niet op de hoogte is van de strengen eisen waaraan Gsync compatible moet voldoen. Het is namelijk helemaal niet hetselfde het is een verbeterde standaard met beer kwaliteitscontrole.
Het feit dat AMD flickeringen accepteerd en Nvidia niet moet aol genoeg zeggen.
Hoe de persoon die reageert dan ook +1 kan krijgen (en zelfs 2x +2...) is me een raadsel wat het is niets meer dan volkomen irrelevant.
Maarja AMD topic he dan zijn de rode brilletjes weer uit de kast getrokken.
Nou ja, ergens heb je natuurlijk wel wat zinnen waarvoor ik denk dat het niet heel handig is om het op een dergelijke manier te verwoorden;
Freesync is gewoon bagger als standaard.
Naast dat dit 0 meerwaarde heeft doordat onderbouwing mist, is dit natuurlijk een beetje als vloeken in de kerk op deze manier, je zoekt het dan ook wel een beetje op.
Nvidia word wel afgezeken voor van alles en nog wat maar je weet tenminste dat je kwaliteit krijgt.
Is vervolgens nog meer olie op het vuur en wederom; niet onderbouwd waarom of waaruit dit blijkt in jouw optiek. En zelf zit je ook een beetje te vitten op nVidia, omdat je vervolgens ergens wel zegt dat nVidia duur is, maar desondanks 'de beste kwaliteit' is. Een beetje tegenstrijdig dan toch?
De naamsverandering is ook gewoon een domme keuze.
Hier idem dito.
...waar gewoon alle bagger schermen goedgekeurd worden met dus haperingen en flikkeringen als gevolg.
Tja, waaruit blijkt dat het bagger schermen zijn? Omdat ze alleen last hebben van 'haperingen' en 'flikkeringen'? Is het paneel dan zo ruk, of is dat alleen wanneer FreeSync aan staat? Nu ben ik geen kenner op dit vlak en is een discussie over Freesync niet hier, maar als dat door de Freesync komt, zoals je eerder in dezelfde reactie aangeeft, dan is het raar als het scherm voor de rest een niet-onderbouwd 'baggerscherm' is omdat je het in het ongewis laat waar het door komt.
Jammer dat ik "gecorrigeerd" word door mensen die dus duidelijk niet eens op de hoogde zijn van de voordelen en verschillen van gsync compatibel over freesync.
Is vervolgens een punt aftrek, op een reactie dat toch al gezien kan worden als flame, door de manier waarop je het opschrijft. Mijns inziens is de score -1 dus een prima te verdedigen score voor deze reactie. Uiteindelijk bekruipt er bij mij ook een gevoel alsof je een nVidia fanboy bent. Dat kan ik mis hebben, maar afgaande van de inhoud is dat wel een conclusie. En tja, dergelijke mensen worden bij de concurrentie nu eenmaal niet gewaardeerd, maar dat is overal en niet alleen bij AMD vs nVidia. Dat zie je ook bij AMD vs Intel, Porsche vs Audi, F1 vs Formule-E en zo kan ik wel even doorgaan.
[
Voor 80% gewijzigd door
CH4OS op 08-01-2020 00:39
]