Het kleine-mismoderatietopic deel XXIX Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 56 ... 108 Laatste
Acties:
  • 219.324 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjolk
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 16:43
UnanyMoose in 'nieuws: Samsung brengt Q8D-tv met full array local dimming in ...
+3 vind ik iets teveel waardering voor een brugklas rekensommetje.

Tjolk is lekker. overal en altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

New Yorker in 'nieuws: Europarlement stemt voor verplicht Europees aanbod...

Dit lijkt me eerder -1 dan +1? Als je niet weet wat een woord betekent, gebruik het dan ook niet, want dit slaat nergens op natuurlijk.

Verwijderd in 'nieuws: Europarlement stemt voor verplicht Europees aanbod op Ne...

Gezien het taalgebruik lijkt me dit ook eerder een -1 dan +1?

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-10-2023

HMC

Pluviophile

CH4OS schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 11:01:
BramVroy in 'nieuws: NASA brengt Kepler-telescoop weer in slaapmodus voor dow...

Terechte vraag, maar hoe dat voor sommigen +2 of zelfs +3 (voor 1 persoon) kan zijn ontgaat mij volledig. +1 lijkt mij het maximale voor een ontopic vraag.
Terechte vraag? (deze was wel goed.) Vaak een inkopper, waardoor de reacties met "antwoorden" erop direct +2 krijgen.
Een beproefde methode op de FP, waar ik mijn Boosts graag op losschiet.

Edit: In de zin dan dat de antwoorden vaak niet eens zo informatief zijn. :)

[ Voor 6% gewijzigd door HMC op 02-10-2018 18:27 ]

Eat the bugs, live in a pod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Het aantal +2 mods die dat niet waard zijn is aanzienlijk in nieuws: The Witcher-schrijver eist 14 miljoen euro aan royalty's van CD Proje... en ik verwacht dat, gezien de sympathie voor CD Project Red, dat niet snel beter zal worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

HMC schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 18:16:
Terechte vraag? (deze was wel goed.) Vaak een inkopper, waardoor de reacties met "antwoorden" erop direct +2 krijgen.
Terecht in die zin dat het gewoon een ontopic vraag is, dat geen troll impliceert of wat dan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDVB
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-07 14:35

JDVB

✅ ⟵ vinkje

Bruin Poeper in 'reviews: Intel 660p-ssd - De eerste qlc-ssd getest'
Deze tweakers is nu al zoveel maal op zijn ongelijk gewezen op verschillende manieren en blijft 'volhouden'. Ik denk dat hij dit alleen doet om meer reacties uit te lokken, ofwel trollen. Wat denken jullie?

Ik ben geen recruiter ofzo, maar wel op zoek naar een collega devver. Typescript/Node/Angular/etc en liefst op HBO niveau. We zitten op een prachtige locatie tussen bos en heide op de Utrechtse heuvelrug. Mijn PM box staat open!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-09 16:37

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 19:44

botoo

💀 too old to die young

JDVB schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 10:46:
Bruin Poeper in 'reviews: Intel 660p-ssd - De eerste qlc-ssd getest'
Deze tweakers is nu al zoveel maal op zijn ongelijk gewezen op verschillende manieren en blijft 'volhouden'. Ik denk dat hij dit alleen doet om meer reacties uit te lokken, ofwel trollen. Wat denken jullie?
Ik denk niet dat het trollen is, hij was gewoon overtuigd van zijn gelijk en ging de discussie aan. Feitelijke onjuistheden hoeven niet op -1.

zie: Bruin Poeper in 'reviews: Intel 660p-ssd - De eerste qlc-ssd getest'
Ik geef me gewonnen. _/-\o_

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDVB

JDVB

✅ ⟵ vinkje

botoo schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 11:11:
[...]
Feitelijke onjuistheden hoeven niet op -1.
Wanneer deze geplaatst worden om reacties uit te lokken mag dat wel.

Deze tweaker is wel extreem traag van begrip en dan niet ingaan op het argument dat volgens zijn logica SLC met 1 niveau nutteloos is met maar 1 state. En dat is toch al ruim 2 uur terug gezegd. Dan heb ik het moeilijk om hem niet als trol op te vatten.

Ik ben geen recruiter ofzo, maar wel op zoek naar een collega devver. Typescript/Node/Angular/etc en liefst op HBO niveau. We zitten op een prachtige locatie tussen bos en heide op de Utrechtse heuvelrug. Mijn PM box staat open!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

Ik ben niet thuis in die materie en kan door gebrek aan kennis het trollen niet als zodanig herkennen, misschien heb je gelijk maar dan is het i.i.g. wel een subtiele trol.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

nvm

[ Voor 98% gewijzigd door CH4OS op 03-10-2018 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

Zijn er mensen onnodig aan het bashen op specifieke users? 2x een -1: Anonymoussaurus in 'nieuws: Microsoft maakt Windows Server 2019 beschikbaar'

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er weer een aantal actief die geen fan zijn van de pricewatch en zodoende alle postive reacties over de pricewatch aan het minnen zijn.

plan: Tweakers is genomineerd voor de titel Website van het Jaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kleefei
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 14:21
Ik hoop dat ik hier goed zit, maar een dergelijke aanval op mijn persoon kan ik niet helemaal waarderen.
Zeker niet als het bericht niet gegrond is.

ChevyVanDude in 'nieuws: 'Totaal aantal bans in PlayerUnknown's Battlegrounds...

Zou iemand van de crew hier even naar willen kijken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01:22

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Topicstarter
Ik heb hem verwijderd. Zelf had je er beter niet op kunnen reageren, want nu moet ik jouw reactie ook weghalen.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Offtopic muggenziften, wordt beloond met +1 en zo wel meer reacties in deze thread; .oisyn in 'nieuws: Google maakt .page-domein beschikbaar voor registraties'

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Guttegut, Er was pas 1 +1 mod nog geen uur na de post. Doorgaans wachten we wat langer voordat we posts hier melden. Zat het je zo dwars? ;)

[ Voor 35% gewijzigd door .oisyn op 03-10-2018 13:05 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:55

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Topicstarter
.oisyn schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 13:04:
Guttegut, Er was pas 1 +1 mod nog geen uur na de post. Doorgaans wachten we wat langer voordat we posts hier melden. Zat het je zo dwars? ;)
Laten we de sfeer prettig houden :)

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Bor schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 13:05:
[...]

Laten we de sfeer prettig houden :)
Dat is helemaal prima, maar ik vind het een beetje jammer dat een doorgewinterde mismodder (ik bedoel iemand die hier vaak komt, niet iemand die vaak mismod ;)) hier zijn gram komt halen terwijl hij weet dat je het doorgaans wat meer tijd moet geven, en daar dan ook nog eens de classificatie "muggenziften" aan toevoegt terwijl wat hij daar inhoudelijk zegt gewoon raar is en enige vraag naar verduidelijking wordt genegeerd [.edit: en blijkbaar ben ik niet de enige]. Maar ja, als je de vraag blijft ontwijken dan verzandt het idd snel in muggenziften ja.

Ter verduidelijking, ik ben het wel met hem eens dat die hele subthread vanaf de eerste post van CH4OS op 0 mag.
.edit: en nu niet meer de hele subthread, die van MSalters is best nuttig, en het maakt de eerste post van CH4OS nog twijfelachtiger dan ie al was.

[ Voor 41% gewijzigd door .oisyn op 03-10-2018 13:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JDVB

JDVB

✅ ⟵ vinkje

.oisyn schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 13:07:
Ter verduidelijking, ik ben het wel met hem eens dat die hele subthread vanaf de eerste post van CH4OS op 0 mag.
Die eerste post van CH4OS is off inderdaad maar daarnaast ook nog eens onjuist en snap ik net als .oisyn niet hoe MSalters daar iets gezegd heeft wat niet helemaal waar zou zijn. Van mij mag die eerste dus naar -1.

[ Voor 10% gewijzigd door JDVB op 03-10-2018 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JDVB schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 13:23:
[...]

Die eerste post van CH4OS is off inderdaad maar daarnaast ook nog eens onjuist en snap ik net als .oisyn niet hoe MSalters daar iets gezegd heeft wat niet helemaal waar zou zijn. Van mij mag die eerste dus naar -1.
Sinds wanneer is onjuiste info een flamebait, belediging of troll? Lijkt me gewoon een 0 voor irrelevant, -1 is overdreven tenzij CH4OS opzettelijk foute info plaatst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDVB

JDVB

✅ ⟵ vinkje

@Verwijderd Off topic is 0 en een punt aftrek voor onjuiste informatie. Dat is hoe ik daarop kom.
Daarmee mag je hem ook onder:
zware off-topic berichten zonder enige toegevoegde waarde
rekenen.

Dus twee beweringen, beiden off-topic en beiden onjuist.

[ Voor 48% gewijzigd door JDVB op 03-10-2018 13:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheCapK
  • Laatst online: 01-02 22:45

TheCapK

It's always tease, tease,

Topicstarter
JDVB schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 13:35:
@Verwijderd Off topic is 0 en een punt aftrek voor onjuiste informatie. Dat is hoe ik daarop kom.
Daarmee mag je hem ook onder:
[...]
rekenen.

Dus twee beweringen, beiden off-topic en beiden onjuist.
Punt aftrek voor onjuiste informatie? Off-topic is voldoende, ook als de informatie niet juist is. Alleen als het trollende, flamende of moderatiegezeur onderdelen bevat zou ik een off-topic reactie pas verder aftrek geven.

Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDVB

JDVB

✅ ⟵ vinkje

TheCapK schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 13:44:
[...]

Punt aftrek voor onjuiste informatie? Off-topic is voldoende, ook als de informatie niet juist is. Alleen als het trollende, flamende of moderatiegezeur onderdelen bevat zou ik een off-topic reactie pas verder aftrek geven.
Kun je de Mod-FAQ dan even aanpassen en dit eruit halen?
zware off-topic berichten zonder enige toegevoegde waarde
De toegevoegde waarde van dit bericht ontgaat mij namelijk.
Zolang die regel wel in de Mod-FAQ staat is de -1 verdedigbaar en imho de juiste score.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

TheCapK schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 13:44:
[...]

Nou ja, hij beticht de poster waar hij op reageert van het uitdragen van (deels) onjuiste informatie, wat hij vervolgens zelf zegt blijkt ook niet te kloppen, en hij lijkt verder niet van zins zijn standpunt te verduidelijken. Daarmee is het imho gewoon een ongewenste reactie geworden, en zelfs interpretabel als troll.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK
  • Laatst online: 01-02 22:45

TheCapK

It's always tease, tease,

Topicstarter
Ik geef aan dat IK het overdreven vind maar we hebben nog steeds een bandbreedte...

Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tenzij CH4OS' post door de correctheid van zijn info "zwaarder off-topic" is dan de rest, zie ik dan niet hoe die hele rits aan berichten dan ook niet op -1 moeten. Ze gaan allemaal over hetzelfde...
.oisyn schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 13:48:
[...]

Nou ja, hij beticht de poster waar hij op reageert van het uitdragen van (deels) onjuiste informatie, wat hij vervolgens zelf zegt blijkt ook niet te kloppen, en hij lijkt verder niet van zins zijn standpunt te verduidelijken. Daarmee is het imho gewoon een ongewenste reactie geworden, en zelfs interpretabel als troll.
Tja, maar jou comment over blauwe kast, rooie trui is dan ook een troll post als je zo makkelijk dingen als trollposts gaat aanwijzen.

Zie dus het probleem niet zo om het allemaal gewoon op 0 te laten staan.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2018 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDVB

JDVB

✅ ⟵ vinkje

.oisyn schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 13:48:
[...]

Inderdaad, wat mij betreft een 0 als hij iets had geschreven als:
Niet volledig, er zijn ook TLD's waar extra beperkingen gelden op het SLD, zoals ba en au.
Dat zou off-topic zijn geweest want niet relevant. Nu is het volledig onjuist en voor velen niet te begrijpen wat er bedoeld wordt.

[ Voor 3% gewijzigd door JDVB op 03-10-2018 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Verwijderd schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 13:55:
Tja, maar jou comment over blauwe kast, rooie trui is dan ook een troll post als je zo makkelijk dingen als trollposts gaat aanwijzen.
Ok, punt 1: ik zei dat het interpretabel was als troll, vooral omdat hij de ontstande discussie vervolgens ontloopt. Niet dat ik het als troll zie. Punt 2: hij maakt een opmerking over hoe ik zijn reactie lees. Dus dan ga ik uitleggen hoe ik zijn reactie lees. Dat doe ik uit met een makkelijk te begrijpen analogie. Het is een verduidelijking van het feit dat ik de twee feiten (ccTLD's kun je niet kopen, en een ccTLD registrar die niet second level domains aanbiedt) als compleet losstaande dingen zie. Net als de blauwe kast en de rode trui. En dan kan de kast wellicht niet helemaal blauw zijn (bijvoorbeeld omdat er groene stippen op staan), maar dat er rode truien in passen heeft weinig met de kleur te maken.

Overigens:
Tenzij CH4OS' post door de correctheid van zijn info "zwaarder off-topic" is dan de rest, zie ik dan niet hoe die hele rits aan berichten dan ook niet op -1 moeten. Ze gaan allemaal over hetzelfde...
Dus je mag iemand die iets compleet verkeerds zegt niet verbeteren, omdat de post hetzelfde gemod dient te worden (want dat zeg je, een verbetering van een -1 is zelf ook -1 en dus ongewenst) :? Wat een vreemde gang van zaken.

[ Voor 24% gewijzigd door .oisyn op 03-10-2018 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDVB

JDVB

✅ ⟵ vinkje

.oisyn schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 13:59:
Dus je mag iemand die iets compleet verkeerds zegt niet verbeteren, omdat de post hetzelfde gemod dient te worden (want dat zeg je, een verbetering van een -1 is zelf ook -1 en dus ongewenst) :? Wat een vreemde gang van zaken.
Wat jij doet is als je het mij vraagt een vraag om verduidelijking.

Maar enkel trols en flaims op -1 zou inhouden dat de schoolmeester die een d in een t wil veranderen niet langer naar de -1 mag. Dat voegt nog een correcte spelling toe, deze post enkel een off-topic draadje over of hij nu 'niet volledig' of 'deels onjuist' bedoeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.oisyn schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 13:59:
Tja, mij is nog steeds niet verteld wat zijn comment nu zwaarder off-topic maakt dan de anderen, dus daar kan ik je dan ook geen antwoord op geven.

Maar ik quote even de moderatie FAQ, specifiek een stukje over wat onder 0 valt:
Reacties met eenvoudige vragen, vriendelijke doch onvoldoende onderbouwde opmerkingen, open deuren, opmerkingen die reeds vele malen in een thread zijn gemaakt, onschuldige off-topic posts en reacties die feitelijke onjuistheden bevatten, blijven steken op het 0-niveau.
Het is een off-topic reactie, in een geheel off-topic discussie, die feitelijke onjuistheden bevat. Dus 0 volgens Tweakers zelf. I rest my case.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Verwijderd schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 14:43:
[...]

Tja, mij is nog steeds niet verteld wat zijn comment nu zwaarder off-topic maakt dan de anderen
.oisyn in "Het kleine-mismoderatietopic deel XXIX"

En dit onderwerp is wat mij betreft nu wel genoeg uitgekauwd, dus ik laat het verder voor wat het is ;)

[ Voor 14% gewijzigd door .oisyn op 03-10-2018 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slavy
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

Verwijderd in 'plan: Tweakers is genomineerd voor de titel Website van het Jaar!'

Worden aardig veel 0-tjes en ook een paar -1 gegeven terwijl deze reactie een +2 zoals het hoort.

Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

Slavy schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 15:10:
Verwijderd in 'plan: Tweakers is genomineerd voor de titel Website van het Jaar!'

Worden aardig veel 0-tjes en ook een paar -1 gegeven terwijl deze reactie een +2 zoals het hoort.
Imho beslist geen +2, het is voornamelijk een rant naar Max ICT. Zelfs als Max onjuiste prijzen hanteert dan nog vervuilt dat de pricewatch niet, mensen kunne echt wel het verschil zien tussen een prijs in de PW en de prijs die je geserveerd krijgt als je op het linkje klikt. Max ICT er uitgooien zou juist slecht zijn omdat de reviews en beoordelingen daardoor ook niet meer zichtbaar zouden zijn.

Een score van 0 / +1 is imho beter verdedigbaar. Een 0 omdat het inhoudelijk niets toevoegt of een +1 omdat er in een .plan wel wat soepeler gemodereerd mag worden.

[edit]
In het zelfde stuk mag deze zuurpruim imho wel een zetje naar de haringkelder.

[edit2]
En dit durf ik wel naar het rijk der fabelen (en leugens) te verwijzen.

[ Voor 18% gewijzigd door botoo op 03-10-2018 16:00 ]

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03:32

PcDealer

HP ftw \o/

Hoe kom je bij +2? +1 lijkt mij het hoogst haalbare.
botoo schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 15:51:
~~~[edit]
In het zelfde stuk mag deze zuurpruim imho wel een zetje naar de haringkelder.
Done!

[ Voor 26% gewijzigd door PcDealer op 03-10-2018 15:59 ]

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nat-Water
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 13:22

Er wordt geen extra informatie gegeven, toch? Het gaat in op het onderwerp en dus +1, lijkt me. +2 en +3 is overdreven, en vooral meningmodden imo.

Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slavy
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

Nat-Water schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 16:29:
[...]

Er wordt geen extra informatie gegeven, toch? Het gaat in op het onderwerp en dus +1, lijkt me. +2 en +3 is overdreven, en vooral meningmodden imo.
Dit dus, dat is de voornaamste reden dat ik het aankaart.

Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
loewie1984 in 'nieuws: Microsoft maakt Windows Server 2019 beschikbaar' is geen +3 / +2. Sterker nog, het gaat niet over Server 2019 zo te lezen..

Idem: heikeneuter in 'nieuws: Microsoft maakt Windows Server 2019 beschikbaar'

[ Voor 38% gewijzigd door Bor op 04-10-2018 09:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cricque
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 16-08 15:44
Als je hier kritiek op Apple zet is het -1. Tegenwoordig is Tweakers al een pak minder geworden dan wat het ooit was. Er zijn mensen met exact dezelfde info en die krijgen +1 .... Sorry maar dit kan gewoonweg niet, iedereen gelijk

[ Voor 32% gewijzigd door cricque op 05-10-2018 07:34 . Reden: stuk vergeten ]

pvoutput

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Als je nou eens met concrete voorbeelden kwam konden we er naar kijken. Op deze manier kunnen we met zo'n statement letterlijk helemaal niets.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PizzaMan79
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 21-09 09:26
Gister werd bekend dat de Windows 10 October Update bij sommige mensen de gehele Documents map leegmaakt. Veel mensen zullen die update daarom even willen afhouden. Ik heb gepost hoe dat kan in Win 10 pro en hoe je met een oude Win 7/8 key gratis Win 10 home kunt upgraden naar pro. Het betreft tijdelijk pauzeren, dus geen veiligheidsrisico.

Dat werd overwegend als off-topic gemod (en deels +2 gek genoeg). Nadat ik me in een edit afvroeg waarom het off topic was kreeg ik nog 4x een -1 te pakken.

Ik snap niet waarom het off topic is, laat staan -1???

Edit: link

[ Voor 20% gewijzigd door PizzaMan79 op 05-10-2018 08:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
PizzaMan79 schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 08:18:
Gister werd bekend dat de Windows 10 October Update bij sommige mensen de gehele Documents map leegmaakt. Veel mensen zullen die update daarom even willen afhouden. Ik heb gepost hoe dat kan in Win 10 pro en hoe je met een oude Win 7/8 key gratis Win 10 home kunt upgraden naar pro. Het betreft tijdelijk pauzeren, dus geen veiligheidsrisico.

Dat werd overwegend als off-topic gemod (en deels +2 gek genoeg). Nadat ik me in een edit afvroeg waarom het off topic was kreeg ik nog 4x een -1 te pakken.

Ik snap niet waarom het off topic is, laat staan -1???

Edit: link
Het stuk over het upgraden naar Pro middels een oude key lijkt mij offtopic. Wanneer je de reactie van opmerkingen over verkregen moderatie gaat voorzien krijg je van de meeste mensen minimaal een punt aftrek. Dan kom je al snel uit op 0 of -1 in dit geval. Bovendien heb je een dubbelpost gemaakt (is onwenselijk en dus -1).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waterbeesje
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 20:18

Waterbeesje

=beesje je zonder "t"

AtlAntA in 'nieuws: Facebook doet test met bijhouden locatie van Instagram-ge...

Ik snap precies wat deze tweaker bedoelt, ik heb er om gelachen en op basis van mening zou ik een +4 willen geven... maar een +3 is misschien een pietsje overdreven als we modden op basis van de regeltjes.

DEVICE=EMM386.EXE /NOEMS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slavy
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjolk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Bor in 'nieuws: Telltale Games ontslaat deel van nog overgebleven werknemers' lijkt mij niet offtopic.
Je krijgt een 0 omdat het niet echt een relevante opmerking is. Ten eerste kent Bing een behoorlijke groep gebruikers en ten tweede mis ik elke vorm van onderbouwing. 0 lijkt mij een prima score in dit geval.

[ Voor 58% gewijzigd door Bor op 05-10-2018 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDVB

JDVB

✅ ⟵ vinkje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slavy
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

Bor schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 12:56:
Bor in 'nieuws: Telltale Games ontslaat deel van nog overgebleven werknemers' lijkt mij niet offtopic.

[...]

Je krijgt een 0 omdat het niet echt een relevante opmerking is. Ten eerste kent Bing een behoorlijke groep gebruikers en ten tweede mis ik elke vorm van onderbouwing. 0 lijkt mij een prima score in dit geval.
Gaat mij er niet om waarom ik een 0 krijgt maar meer de reactie een +1 terwijl die net zo weinig inhoud heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15:39
sdk1985 in 'nieuws: Justitie VS klaagt Russen aan voor digitale aanval doping...
8x-1 terwijl er geen enkele feitelijke onwaarheid in staat

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Dit is gewoon +1

janjacobsv in 'nieuws: Creative Assembly brengt 8 november nieuwe dlc uit voo...

Powerrmod moet misschien die +3 nakijken?

Weg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PizzaMan79
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 21-09 09:26
Bor schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 08:46:
[...]

Het stuk over het upgraden naar Pro middels een oude key lijkt mij offtopic. Wanneer je de reactie van opmerkingen over verkregen moderatie gaat voorzien krijg je van de meeste mensen minimaal een punt aftrek. Dan kom je al snel uit op 0 of -1 in dit geval. Bovendien heb je een dubbelpost gemaakt (is onwenselijk en dus -1).
Upgraden naar Pro is zeker niet off-topic, omdat je alleen in Pro updates kunt uitstellen via settings.
Ik heb een deel van mijn post gekopieerd als antwoord op een vraag in een andere thread. Maar goed, dank voor de uitleg.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HMC

HMC

Pluviophile

Anonymoussaurus in 'nieuws: VK: geen reden voor twijfel aan ontkenning Apple en A...
Deze met +1 boost naar +1 gekregen, maar had zelfs 0 kunnen zijn.
Nu-quote, plus one liner.
Alles wat die gozah tiept lijkt +2 te krijgen. :?

xenn99 in 'nieuws: VK: geen reden voor twijfel aan ontkenning Apple en Amazon...
Ietwat vroeg, maar zeker geen +2.
Er loopt iemand met boosts te spelen, dus heb ik dat ook maar moeten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
HMC schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 16:43:
Anonymoussaurus in 'nieuws: VK: geen reden voor twijfel aan ontkenning Apple en A...
Deze met +1 boost naar +1 gekregen, maar had zelfs 0 kunnen zijn.
Nu-quote, plus one liner.
Alles wat die gozah tiept lijkt +2 te krijgen. :?

xenn99 in 'nieuws: VK: geen reden voor twijfel aan ontkenning Apple en Amazon...
Link dropje is tegenwoordig +2 waard.

Weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SteveWoz
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
SteveWoz in 'nieuws: Nintendo krijgt patent op Game Boy-smartphonehoesje'

Ik krijg nulletjes, terwijl de post waar ik op reageer +2 krijgt (onterecht naar mijn mening). Dit is meteen mijn laatste post op de FP, ben er klaar mee.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

IJzerlijm in 'nieuws: Hackers stelen gegevens drie Nederlandse topsporters'

De laatste alinea is imho gewoon een troll, die deze reactie tot een -1 maakt. Meteen alle mensen met een andere mening dan die van hem als "Pro Russen Brigade" bestempelen kan ik echt niet anders dan een troll zien.

Sowieso mogen de +2 en +3 gevers wel nagekeken worden, want ook zonder die troll is dat toch echt niet te verdedigen.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

SteveWoz schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 22:19:
SteveWoz in 'nieuws: Nintendo krijgt patent op Game Boy-smartphonehoesje'

Ik krijg nulletjes, terwijl de post waar ik op reageer +2 krijgt (onterecht naar mijn mening). Dit is meteen mijn laatste post op de FP, ben er klaar mee.
Omdat diegene iets toevoegt en jij een plaatje post die niet lijkt op waar het in dit artikel over gaat.
HMC schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 16:43:
Zomaar wat roepen is in dit geval zelfs 0 waar m.i.

[ Voor 34% gewijzigd door PcDealer op 06-10-2018 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

CopyCatz in 'nieuws: Renders tonen Motorola G7 met druppelvormige notch boven...

Reactie wat eigenlijk in feedback forum hoort. Lijkt mij in elk geval geen +2. Idem voor Swerfer in 'nieuws: Renders tonen Motorola G7 met druppelvormige notch bovena...

[ Voor 29% gewijzigd door CH4OS op 06-10-2018 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beide hebben ook wel erg veel onterechte +3 stemmen, zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

goliathje in 'downloads: Media Player Classic - Home Cinema 1.8.3'

In de context van hoe het bericht geschreven is, vind ik dit bericht eerder off-, dan ontopic.

EDIT:
Geen idee waarom deze nog op +2 staat CH4OS in 'downloads: LAV Filters 0.73' ;)

[ Voor 25% gewijzigd door CH4OS op 07-10-2018 23:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDVB

JDVB

✅ ⟵ vinkje

Op dat forum van hem is niet te vinden van wie het is. SIDN noemt wel een naam, die overeenkomt met zijn profiel. Hij is zijn eigen forum hier dus aan het promoten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Topicstarter
Jep, het is weg. :)

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theo
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20:56

Theo

moederbord

Onderstaande reactie is mijn inziens geen -1 waard maar een 0. De stelling zelf is nogal bijzonder, maar geen flame, troll of scheldpartij. De reactie is inhoudelijk en ontopic en zou daarom eerder een 0 verdienen dan een -1.

ger jansen in 'geek: Ruimtesonde Voyager 2 lijkt interstellaire ruimte te nad...
Als ik dit allemaal lees hierboven, dan denk ik: allemaal weggegooid geld, er zijn verstandigere doelen momenteel....

7400 Wp op het dak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMC

HMC

Pluviophile

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Theo schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 14:07:
Onderstaande reactie is mijn inziens geen -1 waard maar een 0. De stelling zelf is nogal bijzonder, maar geen flame, troll of scheldpartij. De reactie is inhoudelijk en ontopic en zou daarom eerder een 0 verdienen dan een -1.

ger jansen in 'geek: Ruimtesonde Voyager 2 lijkt interstellaire ruimte te nad...

[...]
Ik kan de -1 wel snappen omdat je iets ridiculiseerd zonder echte onderbouwing. Zie ook de reacties erop.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeehond
  • Registratie: Juni 2015
  • Niet online

Zeehond

FP Admin & Powermod/ Mod W&M

Seal with it!

itcouldbeanyone in 'nieuws: Gerucht: refresh van AMD RX 570-videokaart met 12... enkel een vermoeden en geen onderbouwing is geen +2.

200 fish found!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

power_user in 'nieuws: Google levert Home-speaker op 24 oktober voor 149 euro...

Niet echt onderbouwd en om de diensten van Google met WOII praktijken te gaan vergelijken, vind ik wat te ver gaan. Toch wordt het bericht (imo) beloond met +1, terwijl het overduidelijk een flame is en een -1 dus hoort te zijn.

EDIT @ 18:07: De reactie staat nog steeds op +1. Het heeft 17x +3 gehad, 18x +2, dit lijkt mij niet helemaal fishy.

[ Voor 9% gewijzigd door CH4OS op 09-10-2018 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CH4OS schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 10:16:
power_user in 'nieuws: Google levert Home-speaker op 24 oktober voor 149 euro...

Niet echt onderbouwd en om de diensten van Google met WOII praktijken te gaan vergelijken, vind ik wat te ver gaan. Toch wordt het bericht (imo) beloond met +1, terwijl het overduidelijk een flame is en een -1 dus hoort te zijn.
Even ter correctie: De Stasi was de geheime dienst van de Duitse Democratische Republiek (oftewel Oost-Duitsland) in de Koude Oorlog. Dus het wordt niet met Nazi praktijken vergeleken, maar Sovjet praktijken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Verwijderd schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 11:30:
Even ter correctie: De Stasi was de geheime dienst van de Duitse Democratische Republiek (oftewel Oost-Duitsland) in de Koude Oorlog. Dus het wordt niet met Nazi praktijken vergeleken, maar Sovjet praktijken.
Dank voor de opheldering, maar desondanks vind ik het niet op +1 thuishoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjolk
Ruw ER in 'nieuws: Apple brengt iOS-update uit die laadprobleem iPhone XS moe...

Appeltjes, dus gevoelige snaartjes....

-1 vind ik wel erg hard. En dat 74x? Volgens mij maakt hij gewoon een valide punt.

edit: nog zo een:
Ruw ER in 'nieuws: Apple brengt iOS-update uit die laadprobleem iPhone XS moe...

[ Voor 27% gewijzigd door Tjolk op 09-10-2018 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MultivlaaiTaart
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 03:48
Tjolk schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 16:00:

Appeltjes, dus gevoelige snaartjes....

-1 vind ik wel erg hard. En dat 74x? Volgens mij maakt hij gewoon een valide punt.

...
Ik vond de opening "Nee de XR wordt janken. ..." toch wel erg aanvoelen als bait. On-topic wil ik de reactie niet noemen, maar met de edit is het nog wel een beetje onderbouwd, dus heb mijn moderatie nu op 0 gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user029
  • Registratie: Januari 2018
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
-1 of +3 lijkt mijn reactie toch echt niet:

Bor in 'nieuws: Microsoft hervat uitrol Windows 10 October 2018 Update na ver...

Dit is volgens mij gewoon ontopic en dus +1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekke Jantje
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 15-09-2020
Moderatie word weer misbruikt vanwege een mening of fanboy gedrag?
Gekke Jantje in 'nieuws: Intel krijgt kritiek op Core i9-9900K-test die AMD-p...

Asrock Z370 Extreme4 i9 9900k 16gb NightHawk 3200mhz MSI GTX1080Ti gaminingX 2 Evo 512gb m.2 over chipset pcie lanes Corair hx750i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjolk
Nou, je reactie is lastig te volgen dus ik snap de 0 beoordeling wel. Zowel door typefouten, het gebrek aan juist interpunctie en hoofdletters als je zinsopbouw. Zie ook de reactie van Countess op jouw bericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekke Jantje
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 15-09-2020
Het is in ieder geval geen min 1 meer, en is een komma niet genoeg? Dat het niet perfect is kan ik niets aan doen want ik kom van ver en ben dyslectisch dus beter zal het niet worden. Je bent overigens de eerste die er over klaagt.

Asrock Z370 Extreme4 i9 9900k 16gb NightHawk 3200mhz MSI GTX1080Ti gaminingX 2 Evo 512gb m.2 over chipset pcie lanes Corair hx750i

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tjolk
De reden ervoor maakt me niet uit; die komt toch niet als labeltje bij ieder bericht. Men beoordeelt het bericht puur op wat er staat als het goed is. En dan zie ik gewoon dat het een lastig te lezen en begrijpen bericht is. Eerlijk gezegd is me zelf nu ik het inmiddels 4x heb gelezen nog niet helemaal duidelijk wat je wil zeggen. Dat zal vast voor meer mensen in meer of mindere mate gelden, en dan is het dus niet-bijdragend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aragnut
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20:53
In het nieuwsartikel over mogelijk hardware hack in een netwerkpoort bij een bedrijf wordt o.a. gediscusseerd over de wijze waarop nieuws geplaatst moet worden.
de post van droner gaat, naar mijn idee, incorrect over hoe journalistiek te werk (hoort te) gaan.

droner in 'nieuws: 'Amerikaans telecombedrijf vond door Chinezen gemanipuleer...

Zelf heb ik deze op -1 gezet (ik twijfelde tussen -1 en 0), maar +2 (informatief) lijkt me toch wel erg overgewaardeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDVB

JDVB

✅ ⟵ vinkje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N8w8
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Telfort verdubbelt databundel bij minimaal twee mobiele abo's op zelfde adres
Er staan een hoop posts volgens mij onterecht op -1, vooral in deze deel-thread.
Wat de scores wel moeten zijn, sorry ik heb daar onvoldoende kijk op, veel iig niet -1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Topicstarter
Daar was inderdaad iemand niet goed bezig. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDVB

JDVB

✅ ⟵ vinkje

Dirk schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 17:42:
Daar was inderdaad iemand niet goed bezig. :)
Inderdaad, maar deze vind ik wel vreemd:
Sp3ci3s8472 in 'nieuws: Telfort verdubbelt databundel bij minimaal twee mobie...
Verwijderd in 'nieuws: Telfort verdubbelt databundel bij minimaal twee mobiele...

plagiaat? Dubbelpost van 1 user met 2 accounts? Hoe dan ook kom ik op die van Peter echt niet verder dan een -1. Hij was later en zal dus de eerste overgenomen hebben. Zo zie je de dubbelpost niet vaak.

Edit:
Die Peter doet dit vaker:
Verwijderd in 'nieuws: Western Digital zet groot in op risc-v voor dataverwerk...
Daar gewoon een schaamteloze complete copy paste van het artikel.

[ Voor 22% gewijzigd door JDVB op 10-10-2018 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Topicstarter
Plagiaat inderdaad. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Boxman in 'nieuws: Intel krijgt kritiek op Core i9-9900K-test die AMD-process...

Een gedeelte uit het artikel aanhalen omdat je het extra wil benadrukken... Dat is prima, maar maakt dat een post +3?

@JDVB Die laatste reactie is meer een troll reactie om indirect aan te geven dat het in de tekst staat. Om extra te trollen doet die user dan dus de / een betreffende post kopiëren, wil dat niet gelijk plagiaat noemen.

[ Voor 19% gewijzigd door CH4OS op 10-10-2018 23:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arumes
  • Registratie: Juni 2014
  • Niet online
Arumes in 'nieuws: Microsoft stelt 60.000 patenten beschikbaar aan Linux-...

Is gewoon on topic. Weer een stelletje niet-mee-eens-stemmers...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Zeer uitgebreide en onderbouwde mening, maar of dat een +3 is?

FricoRico in 'nieuws: Analisten: Apple verliest terrein op markt desktops en ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

+3 is imho wat veel van het goede maar een +2 zie ik er wel in.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppl
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

ppl

Sja, het is weer een Apple topic dus de mening modders gaan weer helemaal los. Die reactie is niet de enige die niet helemaal juist is gescoord. Het lijkt erop dat het overgrote deel van de reacties op de +1 of 0 zit. Met name veel nutteloze prijsvergelijkingen die weer de kop op doen steken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Annihlator
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 27-02 13:12
Ik wil in het algemeen vragen of het mogelijk is (bij een redelijk vermoeden van) herhaaldelijke -1 moderatie aan de hand van opinie in plaats van inhoud te rapporteren.

Om eerlijk te zijn; het valt mij op dat met bepaalde onderwerpen (Apple) het zéér makkelijk is om op lange tenen te trappen en ondanks ik geen dingen stel die simpelweg onwaar (wordt dan iig ook niet weerlegd o.i.d.) of totaal ongerelateerd aan het onderwerp zijn, toch een grote mate van -1 stemmen lijken te krijgen.
Ik krijg hierdoor het idee dat een aantal mensen met mod-rechten reacties hebben gelezen in vergelijkbare onderwerpen en mij daardoor haast en-default een -1 stem geven... Dat lijkt mij eerlijk gezegd alles-behalve de bedoeling van het moderatie-systeem.

Ik kán het mis hebben natuurlijk, maar de laatste tijd lijkt er een nare vorm van consistentie te zijn bij welke punten ik benoem en hoe snel er -1 gemod wordt ("gevoelige snaar"?)

Ik heb dit voorval afgelopen week specifiek opgemerkt bij deze post;
Annihlator in 'nieuws: Apple brengt iOS-update uit die laadprobleem iPhone XS...

En ik vind botweg de snelheid van deze -1 moderaties verdacht;
Annihlator in 'nieuws: Analisten: Apple verliest terrein op markt desktops en...
(Edit; ja, de post is redlijk nieuw, maar de -1's waren er wél als de kippen bij)

Naar mijn mening is mijn reactie wél offtopic, ben ik echter niet aan het flamen (er wordt juist naar mij geflamed!) en ondanks dat degene waar ik op reageer iets (naar wat het lijkt) tot een persoonlijke vete begint te maken vind ik dat ik verder niet aggressief/naar/etc. reageer; ik ben wat dat betreft ook nieuwsgierig naar jullie meningen daarover en als je een idee hebt, waarom reactie ongewenst zou zijn. (Nobody's perfect, misschien zie ík het verkeerd... dat durf ik wel aan te nemen); Er zijn nou eenmaal meer paren schoenen op de wereld dan die van mijn eigen, al is het niet altijd even makkelijk verplaatsen naar een ander paar...

Mijn specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marcelvdsteen in 'nieuws: Gebruikers HP-systemen melden crashes na installati... 105 x +3 :? Ik zie er een +1 of misschien een + 2 in .

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2018 08:50 . Reden: Toevoeging ]

Pagina: 1 ... 56 ... 108 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Laten we ons concentreren op reacties die op de foute score beland zijn en niet op verdwaalde foute moderaties. Geef het systeem ook even de tijd en meld een reactie niet direct bij de eerste foute moderatie.
Daarnaast zijn eventuele sancties altijd aan de crew; het is dus niet nodig zelf al een passende sanctie te gaan vermelden.
Door op de datum en tijd van een reactie te klikken krijg je een directe link er naar toe. Plak deze gewoon in je bericht en de forumsoftware zet deze om in een makkelijk leesbaar linkje.

Modqueue (ongemodde reacties): http://tweakers.net/reacties/modoverzicht/
Overleg over moderatiescores: Het topic voor twijfelgevallen bij moderaties
ModFAQ: https://tweakers.net/info/faq/karma/#tab:1-2