Eat the bugs, live in a pod
Deze discussie gaat offtopic. Iemand die je indirect iets vraagt uitvoerig te testen is een andere situatie dan dat jij een scherm besteld met als doel deze kort te gebruiken / langdurig te testen om deze vervolgens weer terug te sturen. Of het vergelijkbaar is of niet doet niets af aan de te geven score voor de betreffende reactie.JDVB schreef op donderdag 13 september 2018 @ 16:31:
[...]
En dat heb je bij deze win actie niet? Waarom dan die bevestiging vragen dat je het onbeschadigd ontvangen hebt zelfs voordat het verzonden is?
Het lijkt mij op zijn minst vergelijkbaar.
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Haha, nee hoorHMC schreef op donderdag 13 september 2018 @ 17:21:
[...]
Je houdt de boel in de gaten?
I rest my case
Geen +3
Ook opmerkelijk:
gallery: Dark_man
-58 in 1 thread. -2: 13x, -1: 37x, 0: 16x, +1: 5x
"Nobody is very good at self-reflection, I'm afraid." -- Linus Torvalds. Kindprofielen zijn binnenkort weer beschikbaar.
Sorry. Maar de krimp druk en trek maakt het een super complexe ontwikkeling die juist starte vanuit een hele logische gedachte dat het simpel zou zijn.
In the end, they decided that the existing Falcon 9 cores with minor modifications could be used as the side boosters.
The difficulty came in the center booster. This needs to handle the load of the two side boosters, and carries the heaviest load (Second stage and payload).
Additionally seperation is trickier than any they have tried to date. Currently the use a pusher to shove away the second stage. This is a totally different type of separation event. Have to make sure they fly away, not back into the center core, they have to be pushed away firmly enough, but not with something that can damage the remaining center core.
Issues with handling engine out become much more problematic. On a single core, if an engine has trouble, it gets shut down, the computer decides whether to throttle the others up, or else just run longer to compensate.
Now you have two side boosters each with 9 engines, and one engine shutting down you have to balance the thrust difference across the entire stack. That is probably a lot more complex than you would imagine. Especially with 27 engines across three cores.
Omdat SpaceX juist een bedrijf is dat zelf alles ontwikkeld en leert maken ze briljante moves en soms ook rookie mistakes. Maar juist het leren en nieuwe paden bewandelen maakt het zo briljant. Ja misschien een beetje te leuk omschreven? Blokker reageert wel vaker over ruimtevaart op mijn posts. Dus lijkt mij normaal en positief. De -1 mod zegt hiermee meer over de moderator zijn gebrek aan kennis dan over mij.
Ik neem mijn ruimtevaart veel te serieus
Ford narrowed his eyes. "This is what you call sarcasm, isn't it?"
Ik denk dat je afgestraft word om de "Bahahahahaha" en de "Je bent net Elon Musk!"...Dus in dat licht bezien is die -1 best te verantwoorden.MorgothG schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 08:47:
MorgothG in 'nieuws: SpaceX gaat toeristen rond de maan vliegen'
Sorry. Maar de krimp druk en trek maakt het een super complexe ontwikkeling die juist starte vanuit een hele logische gedachte dat het simpel zou zijn.
In the end, they decided that the existing Falcon 9 cores with minor modifications could be used as the side boosters.
The difficulty came in the center booster. This needs to handle the load of the two side boosters, and carries the heaviest load (Second stage and payload).
Additionally seperation is trickier than any they have tried to date. Currently the use a pusher to shove away the second stage. This is a totally different type of separation event. Have to make sure they fly away, not back into the center core, they have to be pushed away firmly enough, but not with something that can damage the remaining center core.
Issues with handling engine out become much more problematic. On a single core, if an engine has trouble, it gets shut down, the computer decides whether to throttle the others up, or else just run longer to compensate.
Now you have two side boosters each with 9 engines, and one engine shutting down you have to balance the thrust difference across the entire stack. That is probably a lot more complex than you would imagine. Especially with 27 engines across three cores.
Omdat SpaceX juist een bedrijf is dat zelf alles ontwikkeld en leert maken ze briljante moves en soms ook rookie mistakes. Maar juist het leren en nieuwe paden bewandelen maakt het zo briljant. Ja misschien een beetje te leuk omschreven? Blokker reageert wel vaker over ruimtevaart op mijn posts. Dus lijkt mij normaal en positief. De -1 mod zegt hiermee meer over de moderator zijn gebrek aan kennis dan over mij.
Ik neem mijn ruimtevaart veel te serieus-1 is niet cool. Please help!
https://wren.co/join/Devian
Als je niet vriendelijk met elkaar gezellig en leuk kan lachen. Op niveau. Dan neem ik mijn -1 als een Geus!
Ford narrowed his eyes. "This is what you call sarcasm, isn't it?"
Er is een verschil tussen vriendelijk en kleinerendMorgothG schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 08:56:
Tsja. De reactie van het is toch heel eenvoudig en toch jaren vertraging deed bij mij de koffie uit mijn neusgaten spuiten. Dat getuigd werkelijk van geen enkel benul van hoe moeilijk ruimtevaart is.
Als je niet vriendelijk met elkaar gezellig en leuk kan lachen. Op niveau. Dan neem ik mijn -1 als een Geus!
https://wren.co/join/Devian
Lijkt me GR materiaal, dus geen +3.
Ik ben geen recruiter ofzo, maar wel op zoek naar een collega devver. Typescript/Node/Angular/etc en liefst op HBO niveau. We zitten op een prachtige locatie tussen bos en heide op de Utrechtse heuvelrug. Mijn PM box staat open!
Mitsuko in 'nieuws: Mozilla schakelt WebRender in bij Firefox Nightly'
Ik stel gewoon een vraag, snap niet waarom dat 0 zou moeten zijn? Enkel omdat ik vind dat er iets over in de tekst had kunnen staan? Gaat om CH4OS in 'nieuws: Mozilla schakelt WebRender in bij Firefox Nightly'. Al is deze misschien wat te snel.
[ Voor 39% gewijzigd door CH4OS op 14-09-2018 14:48 ]
Mee eens, dit is op zijn allerbest een +1, of een 0. Maar door de vele +3-modmisbruikers gaat die nooit meer van de +3 af komen vermoed ik zo....JDVB schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 14:34:
mikee368 in 'nieuws: SpaceX gaat toeristen rond de maan vliegen'
Virussen? Scan ze hier!
Dit is weer zo'n geval van "naam van tweaker wordt in topic genoemd, dus dit is +3". Net als mensen die beginnen met "Ik werk zelf ook bij..." en dergelijke.JDVB schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 14:34:
mikee368 in 'nieuws: SpaceX gaat toeristen rond de maan vliegen'
Volgens mij wordt er vaak niet eens verder gelezen.
Ik heb een +1 gegeven. Lijkt me de max.
Überhaupt mag de kam wel even door dit nieuwsbericht, teveel stokpaardjes, fanboys (of juist niet) en meningmodden.
If you can see, look. If you can look, observe
+2 voor deze is ook compleet onzin: rscheper in 'nieuws: 'WhatsApp werkt aan donkere modus''
[ Voor 39% gewijzigd door Bor op 14-09-2018 22:36 ]
Virussen? Scan ze hier!
Is het de norm dat in het weekend mensen los gaan op +2 en +3?wildhagen schreef op zaterdag 15 september 2018 @ 06:30:
Die 1e gaat met 48 +3's en 67 +2's nooit meer van de +2 af komen helaas. Is idd niet meer dan een 0.
Anyways
tweakradje in 'nieuws: Google: vanzelf gestarte energiebesparing op Android-t...
Personenlijk lijkt mij geen +2, heeft maar niks ook met de onderwerp te maken.
Dit is geen +2 of +3 waard. Lijkt me hooguit +1.
Virussen? Scan ze hier!
+3 lijkt me wat overdreven, gewoon een +1.
Virussen? Scan ze hier!
Gezien het taalgebruik en de complottheorien lijkt me dit eerder een -1 dan een +1?
josttie in 'nieuws: Opgepakte Russen worden verdacht van hack bij dopingautor...
Geen +2, hooguit een 0 imho.
Lord Bendtner in 'nieuws: Opgepakte Russen worden verdacht van hack bij dopin...
Ook geen +2, eerder een 0 of een -1.
TheekAzzaBreek in 'nieuws: Opgepakte Russen worden verdacht van hack bij dopi...
Ook geen +2, hier kom ik toch écht niet hoger dan een -1 uit.
[ Voor 65% gewijzigd door wildhagen op 16-09-2018 09:26 ]
Virussen? Scan ze hier!
Net zo offtopic als die hele thread.
Bizar dat daar +2's en zelfs +3's op komen.
[ Voor 18% gewijzigd door HMC op 16-09-2018 18:18 ]
Er is een heel specifieke reden waarom deze demonstratie er zonder raytracing zo uit ziet en met dergelijke texture settings, gezien de opmerking ''Ik snap wel dat ze hoge FPS halen'' is in deze dan voorbarig en onjuist.
Editor @ DoomWiki - Voor al je weetjes over Doom.
Ik vind dit geen -1. Lijkt me een valide vraag als je hem niet kent. Ik had exact dezelfde gedachte.
Wel erg mager voor +3
Tjolk is lekker. overal en altijd.
Lijkt mij toch deels een retorische vraag, het artikel is van Tweakers Elect met uitleg in de kop en voettekst wat Tweakers Elect is en hoe ze aan de personen komen.Jolke schreef op maandag 17 september 2018 @ 09:57:
Theo in 'plan: Tweakers aan het werk. De keuzes van Martijn'
Ik vind dit geen -1. Lijkt me een valide vraag als je hem niet kent. Ik had exact dezelfde gedachte.
Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!
Omdat het een goede uitleg is waarom het gebruik van de term SJW -1 verdient.HMC schreef op zondag 16 september 2018 @ 18:17:
Jerie in 'nieuws: Bethesda meldt komst Wolfenstein III'
Net zo offtopic als die hele thread.
Bizar dat daar +2's en zelfs +3's op komen.
"Nobody is very good at self-reflection, I'm afraid." -- Linus Torvalds. Kindprofielen zijn binnenkort weer beschikbaar.
Dat is inderdaad geen +3 / +2 of zelfs maar +1. Het is simpelweg niet ontopic.Jerie schreef op maandag 17 september 2018 @ 18:50:
[...]
Omdat het een goede uitleg is waarom het gebruik van de term SJW -1 verdient.
dosda3 in 'nieuws: 'Zelfrijdende auto's moeten eerst rijbewijs halen voordat ... is niet meer dan een ongefundeerde flame en dus -1.
[ Voor 46% gewijzigd door Bor op 17-09-2018 21:17 ]
Er is iemand die praktisch al mijn posts een -1 (waarschijnlijk met een boost) heeft gegeven. Valt erg op dat de posts voorheen +1 hadden en vanwege die 2 -1's (waarschijnlijk dus met een boost) nu allemaal op -1 staan.
Volledig misbruik maken van het moderatiesysteem. In het ergste geval zou het 0 moeten zijn, echter is het nog steeds een discussie die volledig met het onderwerp van het artikel te maken heeft.
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Bor schreef op maandag 17 september 2018 @ 18:54:
[...]
Dat is inderdaad geen +3 / +2 of zelfs maar +1. Het is simpelweg niet ontopic.
Ik geef enkel uitleg waarom die post hoge moderaties krijgt: omdat hij nuttig is. Dat hij in het kader van het moderatiesysteem niet nuttig is omdat dat een strak kader is, is nogal evident.Bizar dat daar +2's en zelfs +3's op komen.
Gelukkig stond de aanstichter van de discussie (de OP) inmiddels op -1.
[ Voor 6% gewijzigd door Jerie op 18-09-2018 07:13 ]
Nuttig vind ik hem eigenlijk ook niet echt moet ik zeggen. +3's en +2's zijn gewoon mismoderaties / mee eens stemmen lijkt het.Jerie schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 07:12:
[...]
[...]
Ik geef enkel uitleg waarom die post hoge moderaties krijgt: omdat hij nuttig is.
Waaronder dus deze reactie die naar mijn inziens echt geen -1 waard is:MazeWing schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 05:48:
Zou eens gekeken kunnen worden in nieuws: Politie test koppelen cameradata tegen dieven in Roermond
Er is iemand die praktisch al mijn posts een -1 (waarschijnlijk met een boost) heeft gegeven. Valt erg op dat de posts voorheen +1 hadden en vanwege die 2 -1's (waarschijnlijk dus met een boost) nu allemaal op -1 staan.
Volledig misbruik maken van het moderatiesysteem. In het ergste geval zou het 0 moeten zijn, echter is het nog steeds een discussie die volledig met het onderwerp van het artikel te maken heeft.
MazeWing in 'nieuws: Politie test koppelen cameradata tegen dieven in Roermond'
Hij zegt niets verkeerd, geen flamebate, hij geeft slechts een voorbeeld met een oorzaak gevolg. Iemand op z’n lange getrapt denk ik. Tenen dan.
Er wordt hier gelinkt naar een site die een loginwall omzeilt. Ik weet eigenlijk niet of dit nu legaal is (dan is het een zinnige toevoeging) of niet (-2).
Lijkt me een nette +1, geen idee waarom hij nou zo massaal op 0 wordt gemod.
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
een -1 voor een ontopic reactie, niet afkrakend maar juist afvragend...
Jouw reactie is idd geen -1 en staat nu op 0. Beter kun je echter de moderatie opmerking voortaan gelijk hier plaatsen. Op de FP is het off-topic en zorgt het voor een punt aftrek. Zonde aangezien je de juiste plek wel gevonden hebt inmiddelsiMars schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 12:26:
iMars in 'nieuws: Samsung komt met Galaxy-telefoons J4+ en J6+ met vingerafdr...
een -1 voor een ontopic reactie, niet afkrakend maar juist afvragend...
Erg gewenst lijkt het mij niet om methodes te gaan delen op Tweakers voor het omzeilen van login walls op websites waarvoor betaald moet worden. Ik heb de reactie daarom verwijderd.Tjolk schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 10:55:
McRegt in 'nieuws: 'Amazon-personeel verwijderde negatieve recensies tegen be...
Er wordt hier gelinkt naar een site die een loginwall omzeilt. Ik weet eigenlijk niet of dit nu legaal is (dan is het een zinnige toevoeging) of niet (-2).
[ Voor 33% gewijzigd door Zeehond op 18-09-2018 12:46 ]
200 fish found!
computerjunky in 'nieuws: Samsung komt met Galaxy-telefoons J4+ en J6+ met vi...
Beide opmerkingen worden met +2 en zelfs +3 'beloond' maar beiden zijn compleet uit context van het nieuws onderwerp.
(ondanks dat ik het er wel mee eens ben, maar dat terzijde)
*sowieso
Agreed. Mooie +1.Verwijderd schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 15:36:
Blasterke in 'reviews: Xiaomi Pocophone F1'
Geen +3 imo maar gewoon een +1
Geen -1:
Verwijderd in 'nieuws: Samsung komt met Galaxy-telefoons J4+ en J6+ met vin...
Verwijderd in 'nieuws: 'Automatisering levert wereldwijd tot 2022 bijna 60 ...
Via Radeon Software 18.9.1 meuktracker kwam ik deze gebruiker tegen, en er lijkt een hetze tegen hem te zijn.
Het zou mij dus niets verbazen als al die -1 boosts van @Gekke Jantje komen.
[ Voor 14% gewijzigd door HMC op 18-09-2018 16:06 ]
één van de modmisbruikers meldt zich alvast: uray in 'nieuws: Samsung komt met Galaxy-telefoons J4+ en J6+ met vingerafdru...DonJunior schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 14:54:
84hannes in 'nieuws: Samsung komt met Galaxy-telefoons J4+ en J6+ met vingera...
computerjunky in 'nieuws: Samsung komt met Galaxy-telefoons J4+ en J6+ met vi...
Beide opmerkingen worden met +2 en zelfs +3 'beloond' maar beiden zijn compleet uit context van het nieuws onderwerp.
(ondanks dat ik het er wel mee eens ben, maar dat terzijde)

Daar wellicht enige bijsturing geven dat dit niet de bedoeling is
Virussen? Scan ze hier!
BadRespawn in 'nieuws: Arm: het boeit ons niet dat de Wet van Moore dood is'
Ook denk ik dat de bewering dat de wet v Moore niets te maken heeft met (floating point) performance niet +2 waard is: Fastfreddy666 in 'nieuws: Arm: het boeit ons niet dat de Wet van Moore dood is' (staat inmiddels op +1)
[ Voor 32% gewijzigd door BadRespawn op 18-09-2018 17:51 ]
Technomania in 'nieuws: Aantal contactloze betalingen in Nederland is toegeno...
@Bor Dank voor toelichting.
[ Voor 4% gewijzigd door Technomania op 18-09-2018 18:39 ]
Niets is onmogelijk voor de mens die het zelf niet hoeft te doen
[ Voor 55% gewijzigd door Bor op 18-09-2018 18:13 ]
Kijk anders even na mijn status. Ik kan al maanden geen plusjes of minnetjes geven. Ik ga het overigen wel weer aanvragen 😉HMC schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 16:03:
[...]
Agreed. Mooie +1.
Geen -1:
Via Radeon Software 18.9.1 meuktracker kwam ik deze gebruiker tegen, en er lijkt een hetze tegen hem te zijn.
Asrock Z370 Extreme4 i9 9900k 16gb NightHawk 3200mhz MSI GTX1080Ti gaminingX 2 Evo 512gb m.2 over chipset pcie lanes Corair hx750i
Doet er eigenlijk niet toe wat jij daar van vindt. Het blijkt namelijk uit de discussie dat het gegeven dat ik aanhaal om het maar zacht te zeggen niet bepaald duidelijk is. Hij is dus, objectief gezien, nuttig voor degenen die deelnemen aan die discussie.Bor schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 08:16:
[...]
Nuttig vind ik hem eigenlijk ook niet echt moet ik zeggen. +3's en +2's zijn gewoon mismoderaties / mee eens stemmen lijkt het.
De reactie is gewoon offtopic volgens de richtlijnen en in de discussie. Een 0 is een prima score in dit geval.Jerie schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 18:48:
[...]
Doet er eigenlijk niet toe wat jij daar van vindt. Het blijkt namelijk uit de discussie dat het gegeven dat ik aanhaal om het maar zacht te zeggen niet bepaald duidelijk is. Hij is dus, objectief gezien, nuttig voor degenen die deelnemen aan die discussie.
Ik heb het niet over de score.Bor schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 20:28:
[...]
De reactie is gewoon offtopic volgens de richtlijnen en in de discussie. Een 0 is een prima score in dit geval.
Inhoudelijk imo een +1, maar wordt massaal op -1 gezet?
Een tweede post net daaronder is inhoudelijk ook goed maar bevat een rant waardoor de -1 wel gerechtvaardigd is.
Geen aannames maken die je niet kan controleren. Die eerste en laatste zijn allesbehalve pareltjes van reacties dus die -1 is heel goed te verklaren. die andere staat al beter nu.HMC schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 16:03:
[...]
Agreed. Mooie +1.
Geen -1:
Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!
Wat watercoolertje in 'nieuws: Sony introduceert PlayStation Classic van 100 euro' zegt.MadMarky schreef op woensdag 19 september 2018 @ 10:56:
mmniet in 'nieuws: Sony introduceert PlayStation Classic van 100 euro'
Inhoudelijk imo een +1, maar wordt massaal op -1 gezet?
Een tweede post net daaronder is inhoudelijk ook goed maar bevat een rant waardoor de -1 wel gerechtvaardigd is.
Van mij daarom niet meer dan een 0.
Ik ben geen recruiter ofzo, maar wel op zoek naar een collega devver. Typescript/Node/Angular/etc en liefst op HBO niveau. We zitten op een prachtige locatie tussen bos en heide op de Utrechtse heuvelrug. Mijn PM box staat open!
Gekke Jantje in 'reviews: RTX 2080 en 2080 Ti - Een nieuwe, maar dure prestat...
Asrock Z370 Extreme4 i9 9900k 16gb NightHawk 3200mhz MSI GTX1080Ti gaminingX 2 Evo 512gb m.2 over chipset pcie lanes Corair hx750i
Linus is een spamslet.
+1
GN heeft veel beter spul.
Kvuivbribumok in 'reviews: RTX 2080 en 2080 Ti - Een nieuwe, maar dure presta...
+1, max.
En dit artikel gaat over TESS, niet over amateurfotografie, Znorkus in 'nieuws: NASA toont eerste sterrenfoto afkomstig van ruimtetelesco... is dus geen +3 waard.
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Staat op +3, maar waarschijnlijk alleen door een hoop "mee eens"-moderaties. Ik vind het niet meer dan een +1.
Die vele +2 zijn duidelijk op mening gemod.
Staat inmiddels veel beter.
[ Voor 4% gewijzigd door New Yorker op 20-09-2018 01:06 ]
Weg
arnoudwokke in 'geek: Tweakers Podcast #24 - D&D, tech bij opvoeding en een P...
-1, hooguit 0.Bor schreef op donderdag 20 september 2018 @ 08:34:
Een rickroll is geen +3 of +2 ook al is het een crewmember die dit plaatst.
arnoudwokke in 'geek: Tweakers Podcast #24 - D&D, tech bij opvoeding en een P...
* botoo ziet er de -1 wel van in.
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Volgens mij is de +1 niet bedoeld voor uitgemolken "grappen". Het is geen 2000 meer.Tjolk schreef op donderdag 20 september 2018 @ 11:55:
Ik vind het een prima grap, anderen niet. Het middelt zich vooralsnog prima uit naar een 0 en ook al ben ik zelf een andere mening toegedaan (+1 zoals ik schreef) lijkt 0 me een prima eindscore. -1 vind ik dan toch echt weer te zwaar.
Verwijderd in 'nieuws: EU legt Facebook sancties op als het dit jaar niet voldoe...
Ventieldopje in 'nieuws: D66 pleit voor oprichting waakhond om werking algori...
Ja, beiden zijn nog jong, maar er zijn enorm veel modmisbruikers actief, het aantal meningsmods gaat erg hard.
Beiden zijn geen +3, een prima +1 lijkt me wel voldoende.
Virussen? Scan ze hier!
Die van Ventieldopje staat al goed, de ander staat op +2 momenteel.wildhagen schreef op donderdag 20 september 2018 @ 16:17:
herofruit in 'nieuws: D66 pleit voor oprichting waakhond om werking algoritme...
Ventieldopje in 'nieuws: D66 pleit voor oprichting waakhond om werking algori...
Ja, beiden zijn nog jong, maar er zijn enorm veel modmisbruikers actief, het aantal meningsmods gaat erg hard.
Beiden zijn geen +3, een prima +1 lijkt me wel voldoende.
Hoe een curator te werkt gaat lijkt mij eerder offtopic dan ontopic.
EDIT:
Ik mis even wat hier +3 aan is, ik heb een onderbuikgevoel dat dit meningmodders zijn;
ACM in 'nieuws: Spotify controleert locatie gebruikers Premium for Family-abo...
arnoudwokke in 'nieuws: Spotify controleert locatie gebruikers Premium for Fa...
Is duidelijk een mening, maar om te zeggen dat deze dusdanig onderbouwd is, dat het een +2 rechtvaardigd, nee, zeker niet, imo.
EDIT:
ACM zijn post heeft intussen 6x +3 erbij gekregen.
[ Voor 58% gewijzigd door CH4OS op 21-09-2018 18:29 ]
Iemand anders kopiëert letterlijk mijn tekst om 18:57 en gaat er vandoor met een +2, vreemd: A. Ben in 'nieuws: OnePlus brengt OxygenOS 9 op basis van Android Pie uit voo...Ik kon de update zelf via instellingen -> softwareupdate nog niet downloaden. Echter via de Oxygen Updater app lukte het me wel: https://play.google.com/s...m.arjanvlek.oxygenupdater
Je moet dan echter wel zelf klikken op downloaden om het bestand van 1.5 GB binnen te trekken.
Jouw reactie staat momenteel +2, de copy op 0.Frozen schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 21:11:
Ik plaats een post om 18:18 met de volgende inhoud:
[...]
Iemand anders kopiëert letterlijk mijn tekst om 18:57 en gaat er vandoor met een +2, vreemd: A. Ben in 'nieuws: OnePlus brengt OxygenOS 9 op basis van Android Pie uit voo...
Kain_niaK in 'nieuws: Bitmain start productie 7nm-asic voor minen cryptovaluta'
Kain_niaK in 'nieuws: Bitmain start productie 7nm-asic voor minen cryptovaluta'
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Scherp!
Jou reactie over Bitmain horen op -1. En nu ben ik ook nog eens mijn moderatie rechten kwijt geraakt.
Ik plaats inzicht met bronnen, jij plaats FUD
Jij word er zelfs door andere mensen op aangesproken.
DVDL in 'nieuws: Bitmain start productie 7nm-asic voor minen cryptovaluta'
[ Voor 44% gewijzigd door Kain_niaK op 22-09-2018 11:10 ]
en daar heb ik mijn beroep van gemaakt
Dat lijkt me geen +3 (die +3 misbruikers mogen wel even nagekeken worden), maar eerder een 0?
(edit: oeps, ik zie nu pas dat dit een hele oude post was, excuus

[ Voor 10% gewijzigd door wildhagen op 22-09-2018 11:34 ]
Virussen? Scan ze hier!
Moderatie ingreep "Dat kan wel wat vriendelijker".
Snap de ingreep niet. Lijkt me gewoon een reply. Geen gescheld, geflame of belediging.
Reply wordt ook maar voor 4% gewijzigd.
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Is ook maar indirect; DVDL weerlegt het statement immers ook niet met bronnen.Kain_niaK schreef op zaterdag 22 september 2018 @ 10:51:
Ja, ik. Komt omdat je een hoop FUD aan het plaatsen bent waarvan ik kan bewijzen dat het FUD is.
Jou reactie over Bitmain horen op -1. En nu ben ik ook nog eens mijn moderatie rechten kwijt geraakt.
Ik plaats inzicht met bronnen, jij plaats FUD
Jij word er zelfs door andere mensen op aangesproken.
DVDL in 'nieuws: Bitmain start productie 7nm-asic voor minen cryptovaluta'
Ik was aan een aantal reacties op .oisyon begonnen waar ik zijn statements WEL weerleg met bronnen maar ik vraag me af of het enigsinds de moeite is om daar zo veel werk in te steken.CH4OS schreef op zaterdag 22 september 2018 @ 14:30:
[...]
Is ook maar indirect; DVDL weerlegt het statement immers ook niet met bronnen.
Posts waar ik werk in steek worden door .oisyn gewoon verwijdert uit het CC topic onder de noemer, je mag het niet over bch hebben in het btc topic. (terwijl ik reageerde op iemand die BCH er bij betrekte, terwijl ik het zelf niet eens over had en terwijl graphene een uitvinding is van Gavin Andressen die keurig als lead dev vermeld staat in het topic over Bitcoin)
En nu ben ik ook mijn frontpage moderatie rechten kwijt geraakt, waarschijnlijk omdat .oisyin het aan de moderatie mods heeft gevraagd.
Het is dus een gevecht wat niet eerlijk gevoerd kan worden. Ik kan mij niet goed verdedigen want mijn posts worden gewoon door hem verwijdert. Niet op de frontpage, maar ik heb al wel eens goed gedocumenteerde posts gehad die buitengewoon veel -1 krijgen, louter omdat het woord Bitcoin Cash er in voor kwam.
Verliezen die -1 modders hun mod rechten? Ik denk het niet.
Deze hele strijd is gigantisch ideologisch van natuur. En de propaganda word door .oisyn gewoon gelooft.
Daarom heb ik niet het gevoel dat het ook maar de moeite loont om er werk in te steken, wanneer de kans bestaat dat dat werk gewoon verwijderd wordt.
Ik heb eerder al eens Bitcoin volledig uitgelegd in een frontpage artikel, dat keurig verwijdert is geweest dus zelfs op de frontpage zijn mijn posts niet veilig. Die posts heeft de meeste +3 gekregen van al mijn posts ooit op tweakers.net, en is toen verwijdert geweest.
Dat geeft mij het volgende dilemma: Wat als ik weer een zooi werk in posts stop, en ze worden gewoon verwijdert, wat voor zin heeft het dan?
[ Voor 33% gewijzigd door Kain_niaK op 22-09-2018 14:55 ]
[ Voor 32% gewijzigd door PcDealer op 22-09-2018 15:02 ]

Ik ga op de meeste dingen niet in, want zowel inhoudelijke discussie als feedback op forummoderatie hoort hier niet thuis (maar goed, je schijnt wel vaker problemen te hebben met wat waar hoort).
Wel wil ik even kwijt dat je je modrechten kwijt bent omdat je blijkbaar tegen de regels in gaat. Heb ik daarover contact gehad met crew? Klopt, sort of dan, want die post is het enige contact, voor iedereen om te zien en je hebt er op gereageerd. Ik wist niet dat jij het was, dat kan ik niet inzien.
Kijk, je hoeft het niet eens te zijn met wat ik zeg, maar als je blind ál mijn posts op -1 gaat modden, inclusief diegenen waarin gewoon harde feiten staan, dan is het duidelijk dat het gewoon persoonlijk is en niet inhoudelijk. Bovendien, onjuistheden zijn nog altijd 0, niet -1.
Ik denk dat je dat beter met .oisyn dan kan bespreken. Ik kan mij niet voorstellen dat je op de fp modrechten kwijtraakt omdat je dingen zou posten die hem niet aan staan. Ik neem aan dat hij wel wat beters te dien heeft dan politieagentje te spelen over jou. Als ik hierzo lees is het simpel, je hebt het moderatiesysteem niet gebruikt waar hij voor bedoelt is, maar als vendetta tegen .oisyn om jouw ongeniegen te uiten, terwijl je dat beter met hem kan bespreken ipv de kop in het zand steken.Kain_niaK schreef op zaterdag 22 september 2018 @ 14:47:
[...]
Ik was aan een aantal reacties op .oisyon begonnen waar ik zijn statements WEL weerleg met bronnen maar ik vraag me af of het enigsinds de moeite is om daar zo veel werk in te steken.
Posts waar ik werk in steek worden door .oisyn gewoon verwijdert uit het CC topic onder de noemer, je mag het niet over bch hebben in het btc topic. (terwijl ik reageerde op iemand die BCH er bij betrekte, terwijl ik het zelf niet eens over had en terwijl graphene een uitvinding is van Gavin Andressen die keurig als lead dev vermeld staat in het topic over Bitcoin)
En nu ben ik ook mijn frontpage moderatie rechten kwijt geraakt, waarschijnlijk omdat .oisyin het aan de moderatie mods heeft gevraagd.
Het is dus een gevecht wat niet eerlijk gevoerd kan worden. Ik kan mij niet goed verdedigen want mijn posts worden gewoon door hem verwijdert. Niet op de frontpage, maar ik heb al wel eens goed gedocumenteerde posts gehad die buitengewoon veel -1 krijgen, louter omdat het woord Bitcoin Cash er in voor kwam.
Verliezen die -1 modders hun mod rechten? Ik denk het niet.
Deze hele strijd is gigantisch ideologisch van natuur. En de propaganda word door .oisyn gewoon gelooft.
Daarom heb ik niet het gevoel dat het ook maar de moeite loont om er werk in te steken, wanneer de kans bestaat dat dat werk gewoon verwijderd wordt.
Ik heb eerder al eens Bitcoin volledig uitgelegd in een frontpage artikel, dat keurig verwijdert is geweest dus zelfs op de frontpage zijn mijn posts niet veilig. Die posts heeft de meeste +3 gekregen van al mijn posts ooit op tweakers.net, en is toen verwijdert geweest.
Dat geeft mij het volgende dilemma: Wat als ik weer een zooi werk in posts stop, en ze worden gewoon verwijdert, wat voor zin heeft het dan?
[ Voor 5% gewijzigd door CH4OS op 22-09-2018 15:11 ]
Klopt, ik word te gemakkelijk kwaad en dan doe ik stomme dingen. Maar .oisyn kan elke post van mij op CC verwijderen onder de noemer dat ik een bch shil ben en daar kan ik absoluut niks tegen doen.CH4OS schreef op zaterdag 22 september 2018 @ 15:09:
[...]
Ik denk dat je dat beter met .oisyn dan kan bespreken. Ik kan mij niet voorstellen dat je op de fp modrechten kwijtraakt omdat je dingen zou posten die hem niet aan staan. Ik neem aan dat hij wel wat beters te dien heeft dan politieagentje te spelen over jou. Als ik hierzo lees is het simpel, je hebt het moderatiesysteem niet gebruikt waar hij voor bedoelt is, maar als vendetta tegen .oisyn om jouw ongeniegen te uiten, terwijl je dat beter met hem kan bespreken ipv de kop in het zand steken.
Het is een oneerlijk gevecht. En als zelfs een post waar ik 10 uur werk ik heb gestopt verwijdert word van de frontpage nadat het 300 keer een +3 heeft gekregen onder de noemer van
"je overtreed het citaat recht van Satoshi door hem teveel te quoten"
Hoe denk je dat ik mij voel dan?
[ Voor 13% gewijzigd door Kain_niaK op 22-09-2018 15:20 ]
Dan misschien een andere uitweg zoeken, bijvoorbeeld het doktersteam? Dit topic lijkt mij daar ongeschikt voor.Kain_niaK schreef op zaterdag 22 september 2018 @ 15:19:
Klopt, ik word te gemakkelijk kwaad en dan doe ik stomme dingen. Maar .oisyn kan elke post van mij op CC verwijderen onder de noemer dat ik een bch shil ben en daar kan ik absoluut niks tegen doen.
Het is een oneerlijk gevecht.
[ Voor 21% gewijzigd door Kain_niaK op 22-09-2018 15:21 ]
Gekke Jantje in 'downloads: GeForce Game Ready Driver 411.63 WHQL'
Virussen? Scan ze hier!
[ Voor 106% gewijzigd door CH4OS op 24-09-2018 00:11 ]
luckyjan in 'reviews: Noisecancelling koptelefoons - Vijf topmodellen getest'
Misschien ook die +3 nakijken.
Weg
Deze thread heeft volgens mij ook iets teveel +2 moderaties.
Redneckerz in 'nieuws: Albert Heijn start kassaloos betalen met Android-smart...
Redneckerz in 'nieuws: Albert Heijn start kassaloos betalen met Android-smart...
Editor @ DoomWiki - Voor al je weetjes over Doom.
Is imo een regelrechte troll, die beter op -1 thuishoort dan op 0.
Dit topic is gesloten.
Laten we ons concentreren op reacties die op de foute score beland zijn en niet op verdwaalde foute moderaties. Geef het systeem ook even de tijd en meld een reactie niet direct bij de eerste foute moderatie.
Daarnaast zijn eventuele sancties altijd aan de crew; het is dus niet nodig zelf al een passende sanctie te gaan vermelden.
Door op de datum en tijd van een reactie te klikken krijg je een directe link er naar toe. Plak deze gewoon in je bericht en de forumsoftware zet deze om in een makkelijk leesbaar linkje.
Modqueue (ongemodde reacties): http://tweakers.net/reacties/modoverzicht/
Overleg over moderatiescores: Het topic voor twijfelgevallen bij moderaties
ModFAQ: https://tweakers.net/info/faq/karma/#tab:1-2