🇪🇺 Buy from EU (GoT)
Misschien omdat je voorstelt dat elektrisch 130 mag en benzineauto’s maar 100. Dat is nou niet bepaalt een populair statement en kan me goed voorstellen dat met name bij de snelle dure benzinewagen bezitters dit gewoon wordt opgevat als trollen.Sando schreef op vrijdag 6 maart 2020 @ 17:02:
Sando in 'nieuws: Kabinet wil maximaal 4000 euro subsidie geven op aansch...
Het gewicht ligt op offtopic/ongewenst. Ik zou wel willen weten waarom het offtopic is en welk onderdeel ongewenst is, zodat ik me beter kan aanpassen.
Geen 6x -1
Naafkap in 'nieuws: Samsung forceert tweestapsverificatie voor alle accountge...
Geen 6x -1
Naafkap in 'nieuws: Samsung forceert tweestapsverificatie voor alle accountge...
Geen 4x -1
Geen idee wat hier ongewenst aan is. Offtopic allicht, maar ongewenst?
Lijkt me geen +2...
Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......
Staat/stond op +3 maar lijkt mij toch gewoon een maximaal een +1
Krijgt 62x +3.
Lijkt me max +1
Zeker geen +2 of +3, gewoon een 0 of hooguit een +1
[ Voor 3% gewijzigd door slijkie op 09-03-2020 19:37 ]
Betreffende dit item:
nieuws: Nikon stelt D6-spiegelreflexcamera uit tot mei door gebrek aan onderd...
Zoals:
Mlazurro in 'nieuws: Nikon stelt D6-spiegelreflexcamera uit tot mei door gebr...
litebyte in 'nieuws: Nikon stelt D6-spiegelreflexcamera uit tot mei door gebr...
etc.
Reacties die allemaal plussen krijgen, maar totaal niks (meer) met het oorspronkelijke onderwerp te maken hebben!
Op die manier heeft het inhoudelijk reageren op het betreffende oorspronkelijke topic toch geen zin meer...
"Laten we ons concentreren op reacties die op de foute score beland zijn en niet op verdwaalde foute moderaties. Geef het systeem ook even de tijd en meld een reactie niet direct bij de eerste foute moderatie."
Mlazurro scoort 1x +2 (en inmiddels 5x 0), wat het voor mij een "verdwaalde foute moderatie" maakt.
litebyte kaart imho wel een puntje aan met mogelijk relevantie. Immers, wie voor een dubbeltje op de eerste rang wil zitten en zich daarmee van slechts één leverancier afhankelijk maakt, loopt risico. Kan ik een +2 wel in zien, waar die eenpits +3 wat uit de toon valt, maar zie vorige allinea.
Lijkt mij niet +3 waardig.
Ziggo artikel, dus geklaag over geen alternatief (o.a.) maar hoe is dit dan +2?
Zo heb ik hier:
ehtweak in 'nieuws: Amazon start verkoop fysieke producten in Nederland'
een puur informatieve melding geplaatst.
En nee, ik hoef daar geen +3 voor te krijgen.
Maar het valt toch niet te rechtvaardigen c.q. uit te leggen dat er blijkbaar ook -1's gegeven worden?
Ik reageer niet eens op iemand anders, en het is zeer zeker geen:
Ongewenst
Het niveau -1 is het afvalputje voor reacties waarvan je liever had gezien dat ze niet geplaatst waren. In deze categorie vallen de flamebaits, trolls, doelloze first posts, zware off-topic berichten zonder enige toegevoegde waarde, misplaatste grappen, onnodig kwetsende reacties en allerlei andere reacties die een onvriendelijk karakter hebben of op andere wijze zijn bedoeld om irritatie of overlast te veroorzaken.
Dus; how come dat zoiets op zo'n manier beoordeeld wordt?
Ik ben gewoon benieuwd?
Zijn er dan mensen die uit verveling o.i.d. op -1 klikken?
Inderdaad niet ongewenst.ehtweak schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 12:12:
Zo heb ik hier:
een puur informatieve melding geplaatst.
Dus; how come dat zoiets op zo'n manier beoordeeld wordt?
Ik ben gewoon benieuwd?
Zijn er dan mensen die uit verveling o.i.d. op -1 klikken?
Op het eerste gezicht lijken de reacties onder het artikel niet massaal met ongewenst beoordeeld en gaat het om een verdwaalde verkeerde moderatie.
Ik denk daarom dat het in dit geval gaat om een misklik door een moderator met weging x2.
Ieder die daar een +3 geeft mag wel een waarschuwing krijgen, dat is namelijk gewoon meningmodden..
En misschien ben ik ongeduldig maar ik vind het jammer een relevante post te schrijven met wat antwoorden naar iemand om hem vervolgens op 0 gemod te krijgen:
Devian in 'reviews: Wachten op het netwerk - De abo's en telefoons zijn er, m...
https://wren.co/join/Devian
En hoe is dit dan te verklaren:
ik geef netjes antwoord en dat wordt als irrelevant gezien?
Op zo'n manier wordt je enthousiasme om nuttige info te geven wel de kop ingedrukt.
Zucht, ik heb er al weer spijt van dat ik überhaupt gereageerd heb. Dacht behulpzaam te zijn...
Geeft wel te denken of dat hele beoordelingsgebeuren bij nieuws artikelen nog wel zinnig en zinvol is. (die discussie is al vaker gevoerd, I know...)
Ik mis ook even wat hier exact ongewenst aan is?
bbob in 'nieuws: Ziggo biedt vanaf 24 maart 1Gbit/s-abonnement aan in reg...
Is dan opeens informatief, terwijl het niet meer dan een mening en dus +1 is, maximaal.
[ Voor 35% gewijzigd door CH4OS op 10-03-2020 14:10 ]
Ik heb je een +1 gegeven, alhoewel ik niet weet wat je ge-edit hebtCH4OS schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 14:08:
CH4OS in 'nieuws: Ziggo biedt vanaf 24 maart 1Gbit/s-abonnement aan in regio ...
Ik mis ook even wat hier exact ongewenst aan is?
bbob in 'nieuws: Ziggo biedt vanaf 24 maart 1Gbit/s-abonnement aan in reg...
Is dan opeens informatief, terwijl het niet meer dan een mening en dus +1 is, maximaal.
https://wren.co/join/Devian
een mis klik is iets anders dan 'voor de grap'. Maar er is daar iemand aangeschreven.ehtweak schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 13:21:
@Santford Dus 'voor de grap' wordt er ff op -1 geklikt?![]()
En hoe is dit dan te verklaren:
ik geef netjes antwoord en dat wordt als irrelevant gezien?
Op zo'n manier wordt je enthousiasme om nuttige info te geven wel de kop ingedrukt.
Zucht, ik heb er al weer spijt van dat ik überhaupt gereageerd heb. Dacht behulpzaam te zijn...
Geeft wel te denken of dat hele beoordelingsgebeuren bij nieuws artikelen nog wel zinnig en zinvol is. (die discussie is al vaker gevoerd, I know...)
200 fish found!
De zin uitgebreid, met hetgeen wat na de komma komt.Devian schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 14:25:
Ik heb je een +1 gegeven, alhoewel ik niet weet wat je ge-edit hebt. Als je mij ook nog even helpt
.
EDIT:
Beide reacties uit jouw reactie ook +1 gegeven, meer dan ontopic is dat inderdaad niet. Degene die op +3 stond (en nog steeds staat) mogen inderdaad wel even nagekeken worden.
[ Voor 25% gewijzigd door CH4OS op 10-03-2020 15:02 ]
Deathchant in 'nieuws: OnePlus-ceo: onze smartphones worden duurder door 5g-o...
Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar
Absoluut geen +3, klopt geeneens.
Is +2(heeft 2 +3en) terwijl het compleet off-topic is.
Lijkt me geen -1
Antwoord met wetenschappelijk artikel op de vraag van vorige poster.
[ Voor 12% gewijzigd door niqck op 12-03-2020 12:06 ]
Linkdump met een begeleidende tekst lijkt mij geen +2.
Je hebt 2x -1, naast andere moderaties. Geen reden om binnen 3 uur hier je zaak aanhangig te maken, lijkt mij.niqck schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 12:05:
niqck in 'nieuws: FBI: zet bewaren wachtwoorden en geschiedenis in browser uit'
Lijkt me geen -1
Antwoord met wetenschappelijk artikel op de vraag van vorige poster.
Het is idd geen -1, maar er lijken nu eenmaal kinderen rond te lopen hier, die waar ze maar kunnen met -1 strooien. Ik weet dat er crewmembers achter deze mismodders aanzitten en waarschuwingen uitdelen, maar dat is altijd achteraf uiteraard.
Het beste is IMHO om verdwaalde mismods te negeren. Zo gun je de dader niet zijn plezier en het moet raar lopen als je uiteindelijke score er last van ondervindt.
Lees ook het roze blokje onder dit topic en boven je reactieveld even door:
Laten we ons concentreren op reacties die op de foute score beland zijn en niet op verdwaalde foute moderaties. Geef het systeem ook even de tijd en meld een reactie niet direct bij de eerste foute moderatie.
Een +3 lijkt me wat overdreven, zeker als je de toonzetting van de eerste regel meeneemt.
TimMer in 'nieuws: BMW stopt met productie hybride i8-sportauto'
Die stond net nog op -1, maar gezien batterijen bij chemisch afval horen lijkt me dat zeker geen -1.
Is dit +1, of lager? Is dit een discussie die je moet willen hebben, en zo ja met zo'n slechte post (desinformatie) als aanleiding? Ik kom niet verder dan 0, als je kwaad wilt denken -1.
"Nobody is very good at self-reflection, I'm afraid." -- Linus Torvalds. Kindprofielen zijn binnenkort weer beschikbaar.
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Dit toontje is imho op de man en dus -1?
Virussen? Scan ze hier!
Is dit informatief ja?
EDIT:
En waarom is dit opeens -1?
EDIT2:
Link dumpje; KaasNL in 'nieuws: Apple sluit zijn winkels vanwege uitbraak coronavirus' stond +3, na mijn moderatie al gezakt naar +2, maar wie helpt het verder?
[ Voor 61% gewijzigd door CH4OS op 14-03-2020 14:08 ]
Oh-oh Corona...
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Edit; CH4OS in 'nieuws: Bill Gates trekt zich terug uit bestuur Microsoft' deze reactie dus. Maar ja, er wordt keihard op een bepaald sentiment gemodereerd hier, wat volgens mij absoluut niet juist is.
Edit 2:
hiostu in 'nieuws: Bill Gates trekt zich terug uit bestuur Microsoft' wat hier +2 aan is, terwijl het gewoon onjuist is, ontgaat mij volledig.
EDIT3:
Mijn reactie is intussen 273x -1...
[ Voor 49% gewijzigd door CH4OS op 14-03-2020 22:56 ]
Ik begrijp niet hoe zo'n korte post met de laatste zin op de man spelen op +3 eindigt.
"Nobody is very good at self-reflection, I'm afraid." -- Linus Torvalds. Kindprofielen zijn binnenkort weer beschikbaar.
Je kunt het ermee eens zijn of niet, maar -1
Edit: uberhaupt heel veel meningmodden naar -1
[ Voor 9% gewijzigd door JT op 14-03-2020 20:15 ]
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
AmigaWolf kan die mening ook iets rustiger en vriendelijker verkondigen, zonder sterke emoties als "wow wat slaan we ver door zeg".JT schreef op zaterdag 14 maart 2020 @ 20:13:
AmigaWolf in 'nieuws: Apple sluit zijn winkels vanwege uitbraak coronavirus'
Je kunt het ermee eens zijn of niet, maar -1
Edit: uberhaupt heel veel meningmodden naar -1
84hannes in 'nieuws: Google toont wat Soli-radar in Pixel 4 'ziet' bij gebarenbesturing'
evilution in 'nieuws: Google toont wat Soli-radar in Pixel 4 'ziet' bij gebarenbesturing'
84hannes in 'nieuws: Google toont wat Soli-radar in Pixel 4 'ziet' bij gebarenbesturing'
Beetje rare moderaties, erg veel -1, zelfs op heel normale reacties.
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Tweaker626 in 'nieuws: KPN sluit winkels in Noord-Brabant tot minimaal het ei...
met deze moderaties:
+3 Spotlight 3
+2 Informatief 2
+1 On-topic 4
0 Off-topic / Irrelevan 2
op +1 uitkomen?
Bovendien snap ik de Off-topic mods niet, terwijl er diverse posts over 0-urenkontrakten een +2 of zelfs +3 krijgen...
[ Voor 10% gewijzigd door Tweaker626 op 15-03-2020 14:38 ]
Omdat we uitgaan van de mediaan en niet het gemiddelde. +1 is meest gescoord en gezien de rest van de mods is dat dus ook de mediaan.Tweaker626 schreef op zondag 15 maart 2020 @ 14:29:
Hoe kan deze:
Tweaker626 in 'nieuws: KPN sluit winkels in Noord-Brabant tot minimaal het ei...
met deze moderaties:
+3 Spotlight 3
+2 Informatief 2
+1 On-topic 4
0 Off-topic / Irrelevan 2
op +1 uitkomen?
Bovendien snap ik de Off-topic mods niet, terwijl er diverse posts over 0-urenkontrakten een +2 of zelfs +3 krijgen...
Dat er mensen 0 voor geven is net zo verwonderlijk als dat er mensen +3 aan geven...
Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!
Eerste link is een verkapte "let me Google that for you" en de tweede link heeft ook niets te maken met VeraCrypt of bestandencryptie in het bijzonder.
In ieder geval is er in de context van Veracrypt niets informatiefs aan deze reactie. Eerder een flame IMHO.
Exxus in 'nieuws: KPN sluit winkels in Noord-Brabant tot minimaal het einde v...
geen -1, zeker 0, wellicht +1 (zeker de tweede)
denk dat deze ook wel van -1 naar 0 mag
Trommelrem in 'nieuws: KPN sluit winkels in Noord-Brabant tot minimaal het ei...
Het kan best dat men vindt dat het een beetje een overbodige vraag is, maar dan zou ik 0 moeten krijgen en niet -1.
Iemand voor pannenkoek uitmaken is geen +1, die reactie staat dus goed.Kid Jansen schreef op zondag 15 maart 2020 @ 22:29:
Exxus in 'nieuws: KPN sluit winkels in Noord-Brabant tot minimaal het einde v...
geen -1, zeker 0, wellicht +1 (zeker de tweede)
denk dat deze ook wel van -1 naar 0 mag
Trommelrem in 'nieuws: KPN sluit winkels in Noord-Brabant tot minimaal het ei...
Dat is idd geen -1 en heeft nog wat zetjes nodig.TheVivaldi schreef op maandag 16 maart 2020 @ 12:21:
Ik stel een doodnormale vraag, maar dat levert meteen al (op het moment van schrijven) 14 -1's op: TheVivaldi in 'nieuws: Squla en Microsoft Teams hebben capaciteitsproblemen b...
Het kan best dat men vindt dat het een beetje een overbodige vraag is, maar dan zou ik 0 moeten krijgen en niet -1.
200 fish found!
Niet helemaal mee eens, want hij reageert op iemand met als username 'Marcopannenkoek'. De informatie is heel karig, maar indien correct wel zeer relevant. Verdienen allebei daarom wel op z'n minst een 0Zeehond schreef op maandag 16 maart 2020 @ 12:29:
Iemand voor pannenkoek uitmaken is geen +1, die reactie staat dus goed.
Deathchant in 'nieuws: Webcams en vriezers zijn sinds enkele dagen veel popul... nog minder...
[ Voor 33% gewijzigd door Dirk op 16-03-2020 15:03 ]
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Die krijgen iets te veel mee eens +3 mods...
Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!
Dat had ik niet gezien, hoewel als ik naar de reactie kijk voor mij in dat opzicht -1 en 0 beide verdedigbaar zijn. Ik kan er nog steeds een steek in zien.Kid Jansen schreef op maandag 16 maart 2020 @ 14:43:
[...]
Niet helemaal mee eens, want hij reageert op iemand met als username 'Marcopannenkoek'. De informatie is heel karig, maar indien correct wel zeer relevant. Verdienen allebei daarom wel op z'n minst een 0
200 fish found!
litebyte in 'nieuws: Webcams en vriezers zijn sinds enkele dagen veel populai...
Dank je. Inmiddels wel aardig wat zetjes gekregen waardoor er nu een 0 staat, maar nog steeds 18 keer een -1 toegekend door mensen. Ik zou toch graag eens willen zien dat dat soort mensen een fikse waarschuwing krijgt voor mismoderatie.Zeehond schreef op maandag 16 maart 2020 @ 12:29:
Dat is idd geen -1 en heeft nog wat zetjes nodig.
Van mij heeft hij ook een -1 gekregen hoor. Dat zijn geen grappen in deze tijd waarin in Italië mensen dood gaan zonder familie om zich heen, en geen fatsoenlijke begrafenis krijgen. Dus nee, van mij gewoon een -1, dan ben ik maar een zuurpruim.TheVivaldi schreef op maandag 16 maart 2020 @ 17:07:
[...]
Dank je. Inmiddels wel aardig wat zetjes gekregen waardoor er nu een 0 staat, maar nog steeds 18 keer een -1 toegekend door mensen. Ik zou toch graag eens willen zien dat dat soort mensen een fikse waarschuwing krijgt voor mismoderatie.
Je hebt het verkeerde bericht van me geciteerd, maar maakt niet uit: ik ben het met je eensPrx schreef op maandag 16 maart 2020 @ 17:41:
[...]
Van mij heeft hij ook een -1 gekregen hoor. Dat zijn geen grappen in deze tijd waarin in Italië mensen dood gaan zonder familie om zich heen, en geen fatsoenlijke begrafenis krijgen. Dus nee, van mij gewoon een -1, dan ben ik maar een zuurpruim.
Volgensmij kijk jij naar een andere reactie aangezien de reactie waar het om gaat geen grap is en jij die ook niet gemodereerd hebt.Prx schreef op maandag 16 maart 2020 @ 17:41:
[...]
Van mij heeft hij ook een -1 gekregen hoor. Dat zijn geen grappen in deze tijd waarin in Italië mensen dood gaan zonder familie om zich heen, en geen fatsoenlijke begrafenis krijgen. Dus nee, van mij gewoon een -1, dan ben ik maar een zuurpruim.
Gebeurd ook wel wanneer nodig, alleen posten we dat niet hier.TheVivaldi schreef op maandag 16 maart 2020 @ 17:07:
[...]
Dank je. Inmiddels wel aardig wat zetjes gekregen waardoor er nu een 0 staat, maar nog steeds 18 keer een -1 toegekend door mensen. Ik zou toch graag eens willen zien dat dat soort mensen een fikse waarschuwing krijgt voor mismoderatie.
[ Voor 29% gewijzigd door Zeehond op 16-03-2020 17:47 ]
200 fish found!
Hoeven jullie ook niet te posten hoorZeehond schreef op maandag 16 maart 2020 @ 17:45:
Gebeurd ook wel wanneer nodig, alleen posten we dat niet hier.
Inderdaad. Dacht dat je twee posts bij elkaar hoorden.TheVivaldi schreef op maandag 16 maart 2020 @ 17:45:
[...]
Je hebt het verkeerde bericht van me geciteerd, maar maakt niet uit: ik ben het met je eens
https://www.linkedin.com/...en-rivm-roland-spoormaker
= Een beargumenteerd verhaal obv feiten, incl bronnen.
Idem de screenshot vd (eigen!) tweets vd RIVM: ook zij zijn niet onfeilbaar.
Gewoon feitelijke weergave vd werkelijkheid.
https://ibb.co/qyTVjWN
De RIVM heeft een paar weken geleden de corona situatie compleet verkeerd ingeschat. Het toont precies aan dat ook het RIVM niet onfeilbaar is. En dat het niet ondenkbaar is dat ze iets verkeerd zouden kunnen inschatten.
Daarnaast wijkt de theorie en aanpak vd RIVM af vd landen om ons heen.
Tweaker626 in "Ontwikkelingen rond het Coronavirus in Nederland en België"
[ Voor 41% gewijzigd door Tweaker626 op 17-03-2020 11:30 ]
Dit topic is voor de FrontPage moderatie en heeft dus niet met het forum verder te doen. Je kunt contact op nemen met de moderator via dm.Tweaker626 schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 11:04:
Hoezo is deze link stemmingmakerij?
https://www.linkedin.com/...en-rivm-roland-spoormaker
= Een beargumenteerd verhaal obv feiten, incl bronnen.
Idem de screenshot vd (eigen!) tweets vd RIVM: ook zij zijn niet onfeilbaar.
Gewoon feitelijke weergave vd werkelijkheid.
https://ibb.co/qyTVjWN
De RIVM heeft een paar weken geleden de corona situatie compleet verkeerd ingeschat. Het toont precies aan dat ook het RIVM niet onfeilbaar is. En dat het niet ondenkbaar is dat ze iets verkeerd zouden kunnen inschatten.
Daarnaast wijkt de theorie en aanpak vd RIVM af vd landen om ons heen.
Tweaker626 in "Ontwikkelingen rond het Coronavirus in Nederland en België"
200 fish found!
Excuses, dit is de eerste keer dat ik klaag over een forummod en weet niet waar ik terecht kan.Zeehond schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 11:35:
[...]
Dit topic is voor de FrontPage moderatie en heeft dus niet met het forum verder te doen. Je kunt contact op nemen met de moderator via dm.
Overigens: Dat heb ik gedaan, maar ik kom geen steek verder.
Hij geeft halve en ontwijkende antwoorden zonder argumentatie.
Zie mijn discussie met hem die jij ongetwijfeld kunt inzien, en ik hier niet zal posten.
Ach laat ook maar.
[ Voor 12% gewijzigd door Tweaker626 op 17-03-2020 11:49 ]
Geen +3, vind zelf 1 of 0 allebei te verdedigen
Ja, het is nog vroeg, maar dit loopt zo hard mis, met nu al 37x (!!) +3...
Zo'n oneliner, ik kom niet verder dan een 0 hoor. Kan er eens naar de +3-gevers gekeken worden?
Edit: argh, net te laat, @Kid Jansen was me voor
[ Voor 5% gewijzigd door wildhagen op 17-03-2020 11:47 ]
Virussen? Scan ze hier!
Ik kan geen dm discussies inzien. Met de discussie ga ik mij niet bemoeien verder.Tweaker626 schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 11:44:
[...]
Excuses, dit is de eerste keer dat ik klaag over een forummod en weet niet waar ik terecht kan.
Overigens: Dat heb ik gedaan, maar ik kom geen steek verder.
Hij geeft halve en ontwijkende antwoorden zonder argumentatie.
Zie mijn discussie met hem die jij ongetwijfeld kunt inzien, en ik hier niet zal posten.
Ach laat ook maar.
[ Voor 196% gewijzigd door Zeehond op 17-03-2020 11:55 ]
200 fish found!
Dank!Zeehond schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 11:50:
[...]
Ik kan geen dm discussies inzien. Met de discussie ga ik mij niet bemoeien verder.
Hoe/waar kan ik een klacht indienen?
Ik kan de Tweakers-klachtenprocedure niet vinden.
Je kunt daarvoor terecht bij de admin van general chat, Orion84.Tweaker626 schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 12:05:
[...]
Dank!
Hoe/waar kan ik een klacht indienen?
Ik kan de Tweakers-klachtenprocedure niet vinden.
200 fish found!
SRich in 'nieuws: KPN en VodafoneZiggo hoeven netwerk niet open te stellen vo...
Ik laat aan jullie het over wat het wel is
svenslootweg in 'nieuws: KPN en VodafoneZiggo hoeven netwerk niet open te ste...
dit is ook geen +3 maar +1
Geen +2
Robkazoe in 'nieuws: KPN en VodafoneZiggo hoeven netwerk niet open te stellen...
[ Voor 17% gewijzigd door SRich op 17-03-2020 13:41 ]
Dit is toch niet offtopic, gewoon ontopic correctie op de onjuiste parent (heeft immers niks met censuur te maken)?
Virussen? Scan ze hier!
Mag van mij gewoon een +1 hebben.
@PowerMods kunnen jullie deze fixeren op +1, dat is beter dan de 98x +3 dat ie nu heeft
Dit komt bij vrijwel elke discussie over streaming content diensten voorbij.
Dit lijk mij ook +1: Gaitie in 'nieuws: Popcorn Time-fork kondigt nieuwe versie aan'
Deze reactie van mijzelf lijkt mij geen -1 maar ontopic: Bor in 'nieuws: Popcorn Time-fork kondigt nieuwe versie aan'
Idem: Bor in 'nieuws: Popcorn Time-fork kondigt nieuwe versie aan'
Idem: Bor in 'nieuws: Popcorn Time-fork kondigt nieuwe versie aan'
[ Voor 65% gewijzigd door Bor op 18-03-2020 12:21 ]
Lijkt mij geen +3 waardig, eerder +1 (of desnoods een hele magere +2)
Tokkes in 'nieuws: WhatsApp: stuur niet zomaar informatie over coronavirus do...
Wanneer gaat tweakers hier EINDELIJK eens wat aan doen?
GoTBF3 Race topic! -- Battlelog - Battalion'44 Servers :10Slots Wartide 213.32.98.194:7777 - TDM = 213.32.98.194:7781
Welke moderatie had je verwacht op deze post? Je plaatst min of meer dezelfde reactie als er boven ook al staat en trekt conclusies die je niet kan trekken. Een +1 vind ik het in ieder geval niet.Tokkes schreef op donderdag 19 maart 2020 @ 11:15:
Nog meer van dat belachelijke gemening-mod:
Tokkes in 'nieuws: WhatsApp: stuur niet zomaar informatie over coronavirus do...
Wanneer gaat tweakers hier EINDELIJK eens wat aan doen?
Daar vraag ik ook niet om. Ik vraag om de uitleg bij -1, 0, ... enz ook toe te passen en de recidieve facebookmodders ook attent te maken op hun foute gedrag - dat gaat niet streng genoeg, overduidelijk. Belediging? Nee. Flame? Nope. Troll? Nah. Off topic? Ja, dat wel.
"conclusies die je niet kan trekken" - WhatsApp stoeft met End-to-end encryptie, van gebruiker tot gebruiker. Als er dan een uitspraak wordt gedaan als WhatsApp heeft gedaan moet je toch gaan nadenken over hoe ze zoiets te weten zijn gekomen? Maar da's voer voor andere discussies.
Maar serieuze vraag: Wanneer gaat tweakers eindelijk wat doen aan dat kinder-gemod?
[ Voor 34% gewijzigd door Tokkes op 19-03-2020 12:04 ]
GoTBF3 Race topic! -- Battlelog - Battalion'44 Servers :10Slots Wartide 213.32.98.194:7777 - TDM = 213.32.98.194:7781
Daar doen we al van alles aan. Dit topic is een voorbeeld maar ook zien mensen die regelmatig misbruik maken van het moderatiesysteem uiteindelijk de mogelijkheid tot modereren uitgeschakeld.Tokkes schreef op donderdag 19 maart 2020 @ 12:01:
[...]
Maar serieuze vraag: Wanneer gaat tweakers eindelijk wat doen aan dat kinder-gemod?
Deze mag ook wel van de +3 af. Niks meer dan +1
svenslootweg in 'nieuws: KPN en VodafoneZiggo hoeven netwerk niet open te ste...
Deze heeft ook nog een paar schoppen naar +1 nodig
[ Voor 33% gewijzigd door SRich op 19-03-2020 12:18 ]
EvilItSelf in 'nieuws: Brein: criminelen willen Popcorn Time nieuw leven inbl...
Een grap, niet heel bijster spannend, maar krijgt wel een +2.
En dat is geen +1, +2 of zelfs +3 (!) maar een 0. Dit is GR-materiaal.
Virussen? Scan ze hier!
Idem; CAPSLOCK2000 in 'nieuws: Brein: criminelen willen Popcorn Time nieuw leven in...
Idem: Stoney3K in 'nieuws: Brein: criminelen willen Popcorn Time nieuw leven inblaz...
Idem: Ed Vertijsment in 'nieuws: Brein: criminelen willen Popcorn Time nieuw leven ...
Idem: Aiii in 'nieuws: Brein: criminelen willen Popcorn Time nieuw leven inblazen d...
Bij het hele topic wordt slecht gemod; voorstanders krijgen +jes maar mensen die wijzen op de illegaliteit etc zien negatieve moderatie.
Daar ga ik eens even induiken.
Ook geen +2: mhaket in 'nieuws: Netflix vermindert kwaliteit videostreams 30 dagen lang in...
[ Voor 87% gewijzigd door Bor op 19-03-2020 19:59 ]
22x +3? WTF? Dit is gewoon een troil, en dus -1.
OxWax in 'nieuws: Brein: criminelen willen Popcorn Time nieuw leven inblazen ...
Dit is geen +2, maar een 0 op zijn best.
Kan er eens naar de modmisbruikers op deze 2 posts gekeken worden?
Virussen? Scan ze hier!
Geen +2: Finraziel in 'nieuws: Netflix vermindert kwaliteit videostreams 30 dagen lang...
Geen +2: slijkie in 'nieuws: Netflix vermindert kwaliteit videostreams 30 dagen lang i...
65x +3??? WTF?
Dit is een 0, want dit is GR-materiaal...
Kan er eens naar de +3 gevers worden gekeken?
Virussen? Scan ze hier!
84x +3 intussen zelfs...wildhagen schreef op vrijdag 20 maart 2020 @ 11:28:
andreetje in 'nieuws: Ransomwarecriminelen beloven gezondheidsorganisaties ni...
65x +3??? WTF?
Kan er eens naar de +3 gevers worden gekeken?
[ Voor 9% gewijzigd door CH4OS op 20-03-2020 11:37 ]
Ja, denk dat er heel wat modmisbruikers dolgraag van hun moderatierechten afwillen.
Begint echt de spuigaten uit te lopen qua meningmodders de laatste tijd.
Maar dat maakt het nog geen +3....Maar zou er niet zozeer gelijk een 0 voor geven, eigenlijk en het af doen als 'GR materiaal'.
Conform de mod-FAQ is dit toch echt iets voor GR, en dient het op de FP een 0 te krijgen.
[ Voor 27% gewijzigd door wildhagen op 20-03-2020 11:38 ]
Virussen? Scan ze hier!
En dan zijn de boostmoderaties al uitgezet, anders was het nog erger...wildhagen schreef op vrijdag 20 maart 2020 @ 11:37:
[...]
Ja, denk dat er heel wat modmisbruikers dolgraag van hun moderatierechten afwillen.
Begint echt de spuigaten uit te lopen qua meningmodders de laatste tijd.
Maar goed, laten we er geen slowchat van maken.
Ik zeg ook niet dat de +3 terecht is, ik snap het onderliggende punt wel volkomen. Feitelijk worden criminelen, die dus eigenlijk sowieso al geen podium zouden moeten krijgen, nu wel van een podium voorzien, omdat ze zorginstellingen niet willen aanvallen en eventueel gratis gaan helpen nu gedurende Corona. Ze worden nu ergens op gezet, waar ze überhaupt niet zouden mogen komen, omdat hun activiteiten crimineel zijn.Maar dat maakt het nog geen +3....
Conform de mod-FAQ is dit toch echt iets voor GR, en dient het op de FP een 0 te krijgen.
[ Voor 104% gewijzigd door CH4OS op 20-03-2020 11:40 ]
Ook al wordt er gesteld: Dit artikel had wat mij betreft niet geplaatst hoeven worden. ik denk toch dat dit meer wijst naar 'geef criminelen geen podium' in algemene zin dan naar commentaar richting tweakers redactie.wildhagen schreef op vrijdag 20 maart 2020 @ 11:28:
andreetje in 'nieuws: Ransomwarecriminelen beloven gezondheidsorganisaties ni...
+3 is nogal overdreven maar een eenvoudige +1 mag wmb best.
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Net zoals hierboven. Vond dat het nogmaals gemeld moest worden. Met inmiddels 121x een +3.
jimzz in 'nieuws: Ransomwarecriminelen beloven gezondheidsorganisaties niet a...
Net zoals deze. 63x een +3.
Huugje in 'nieuws: Ransomwarecriminelen beloven gezondheidsorganisaties niet ...
Deze hoort ook geen +3 te zijn. 18 stuks
[ Voor 48% gewijzigd door JelleDJs op 20-03-2020 12:05 ]
Nou ja, met een zeer krappe +1 kan ik nog leven, maar alles hoger dan dat vinmd ik toch echt onverdedigbaar.botoo schreef op vrijdag 20 maart 2020 @ 12:03:
[...]
Ook al wordt er gesteld: Dit artikel had wat mij betreft niet geplaatst hoeven worden. ik denk toch dat dit meer wijst naar 'geef criminelen geen podium' in algemene zin dan naar commentaar richting tweakers redactie.
+3 is nogal overdreven maar een eenvoudige +1 mag wmb best.
Toch heeft hij inmiddels al 121x +3.. Dit is toch te bezopen???
Virussen? Scan ze hier!
New Yorker in 'nieuws: Netflix vermindert kwaliteit videostreams 30 dagen...
Weg
Dit is geen 0, de reactie zelf heeft al 0 toegevoegde waarde, om vervolgens af te sluiten met Brein uit te maken voor parasieten maakt het gewoon een troll / ongewenste reactie en dus -1.
nieuws: 'Locatiedata mag anoniem verzameld worden voor coronabestrijding'
Ik ben benieuwd naar jullie visie hierop
Bedankt alvast
Daar staat inderdaad heel veel op -1 wat ik persoonlijk eerder op 0 of +1 zou waarderen.
En het lijkt erop dat er iemand jou in die hele draad consequent op -1 heeft gezet.
Iemand met meer rechten kan dat zien, ik kan dat niet.
[ Voor 13% gewijzigd door APClll op 20-03-2020 21:53 ]
Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......
Tozz in 'nieuws: Netflix vermindert kwaliteit videostreams 30 dagen lang in E...
Tozz in 'nieuws: Netflix vermindert kwaliteit videostreams 30 dagen lang in E...
Deze reactie er op dan weer niet (millenial gedeelte klopt ook niet
tonkie_67 in 'nieuws: Netflix vermindert kwaliteit videostreams 30 dagen lang...
Dit topic is gesloten.
![]()
Laten we ons concentreren op reacties die op de foute score beland zijn en niet op verdwaalde foute moderaties. Geef het systeem ook even de tijd en meld een reactie niet direct bij de eerste foute moderatie.
Daarnaast zijn eventuele sancties altijd aan de crew; het is dus niet nodig zelf al een passende sanctie te gaan vermelden.
Door op de datum en tijd van een reactie te klikken krijg je een directe link er naar toe. Plak deze gewoon in je bericht en de forumsoftware zet deze om in een makkelijk leesbaar linkje.
Modqueue (ongemodde reacties): http://tweakers.net/reacties/modoverzicht/
Overleg over moderatiescores: Het topic voor twijfelgevallen bij moderaties
ModFAQ: https://tweakers.net/info/faq/karma/#tab:1-2