Het kleine-mismoderatietopic deel XXIX Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 104 ... 108 Laatste
Acties:
  • 219.321 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sando
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

Sando

Sandoichi

Sando in 'nieuws: Kabinet wil maximaal 4000 euro subsidie geven op aansch...

Het gewicht ligt op offtopic/ongewenst. Ik zou wel willen weten waarom het offtopic is en welk onderdeel ongewenst is, zodat ik me beter kan aanpassen.

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• aljooge
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 08:35
Sando schreef op vrijdag 6 maart 2020 @ 17:02:
Sando in 'nieuws: Kabinet wil maximaal 4000 euro subsidie geven op aansch...

Het gewicht ligt op offtopic/ongewenst. Ik zou wel willen weten waarom het offtopic is en welk onderdeel ongewenst is, zodat ik me beter kan aanpassen.
Misschien omdat je voorstelt dat elektrisch 130 mag en benzineauto’s maar 100. Dat is nou niet bepaalt een populair statement en kan me goed voorstellen dat met name bij de snelle dure benzinewagen bezitters dit gewoon wordt opgevat als trollen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naafkap
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 09:49

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

CH4OS in 'nieuws: Philips Hue Bridge v1 verliest door aankomende eol-status z...

Geen idee wat hier ongewenst aan is. Offtopic allicht, maar ongewenst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• APClll
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-09 19:13

APClll

FP ProMod

[DPC] Team Grazzie

Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fixer
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18-09 23:30

Fixer

FP ProMod
HakanX in 'nieuws: Philips Hue Bridge v1 verliest door aankomende eol-status ...

Staat/stond op +3 maar lijkt mij toch gewoon een maximaal een +1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Munchie
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Munchie

FP ProMod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slijkie
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22-09 18:25
Joey_k in 'nieuws: 'Code van iOS 14 bevat icoontjes met over-earkoptelefoon''

Zeker geen +2 of +3, gewoon een 0 of hooguit een +1

[ Voor 3% gewijzigd door slijkie op 09-03-2020 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ehtweak
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

Het gebeurt natuurlijk veel vaker, maar ook hier weer zo'n voorbeeld van een nieuws item, waarbij de reacties op een gegeven moment niks meer te maken hebben met het nieuwsitem zelf, maar er politieke discussies ontstaan over Trump, USofA en zelfs Rutte. :|

Betreffende dit item:
nieuws: Nikon stelt D6-spiegelreflexcamera uit tot mei door gebrek aan onderd...

Zoals:
Mlazurro in 'nieuws: Nikon stelt D6-spiegelreflexcamera uit tot mei door gebr...
litebyte in 'nieuws: Nikon stelt D6-spiegelreflexcamera uit tot mei door gebr...
etc.

Reacties die allemaal plussen krijgen, maar totaal niks (meer) met het oorspronkelijke onderwerp te maken hebben!
Op die manier heeft het inhoudelijk reageren op het betreffende oorspronkelijke topic toch geen zin meer... :?

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toff
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-08 20:14

Toff

FP ProMod
@ehtweak Je hebt mogelijk gelijk, maar hier geldt de roze regel:
"Laten we ons concentreren op reacties die op de foute score beland zijn en niet op verdwaalde foute moderaties. Geef het systeem ook even de tijd en meld een reactie niet direct bij de eerste foute moderatie."
Mlazurro scoort 1x +2 (en inmiddels 5x 0), wat het voor mij een "verdwaalde foute moderatie" maakt.

litebyte kaart imho wel een puntje aan met mogelijk relevantie. Immers, wie voor een dubbeltje op de eerste rang wil zitten en zich daarmee van slechts één leverancier afhankelijk maakt, loopt risico. Kan ik een +2 wel in zien, waar die eenpits +3 wat uit de toon valt, maar zie vorige allinea.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hebski
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 09-12-2024

Hebski

Less is more!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

HollowGamer in 'nieuws: Ziggo biedt vanaf 24 maart 1Gbit/s-abonnement aan in...

Ziggo artikel, dus geklaag over geen alternatief (o.a.) maar hoe is dit dan +2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ehtweak
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

Om nog eens terug te komen op de soms absurde plussen en minnen bij een FP artikel.

Zo heb ik hier:
ehtweak in 'nieuws: Amazon start verkoop fysieke producten in Nederland'
een puur informatieve melding geplaatst.

En nee, ik hoef daar geen +3 voor te krijgen. ;)

Maar het valt toch niet te rechtvaardigen c.q. uit te leggen dat er blijkbaar ook -1's gegeven worden?
Ik reageer niet eens op iemand anders, en het is zeer zeker geen:

Ongewenst

Het niveau -1 is het afvalputje voor reacties waarvan je liever had gezien dat ze niet geplaatst waren. In deze categorie vallen de flamebaits, trolls, doelloze first posts, zware off-topic berichten zonder enige toegevoegde waarde, misplaatste grappen, onnodig kwetsende reacties en allerlei andere reacties die een onvriendelijk karakter hebben of op andere wijze zijn bedoeld om irritatie of overlast te veroorzaken.

Dus; how come dat zoiets op zo'n manier beoordeeld wordt?
Ik ben gewoon benieuwd?

Zijn er dan mensen die uit verveling o.i.d. op -1 klikken? 8)7

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Santford
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09:15

Santford

FP PowerMod
ehtweak schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 12:12:
Zo heb ik hier:
een puur informatieve melding geplaatst.

Dus; how come dat zoiets op zo'n manier beoordeeld wordt?
Ik ben gewoon benieuwd?

Zijn er dan mensen die uit verveling o.i.d. op -1 klikken? 8)7
Inderdaad niet ongewenst.

Op het eerste gezicht lijken de reacties onder het artikel niet massaal met ongewenst beoordeeld en gaat het om een verdwaalde verkeerde moderatie.
Ik denk daarom dat het in dit geval gaat om een misklik door een moderator met weging x2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08:47
FreezeXJ in 'nieuws: Osram Lightify-lampen verliezen volgend jaar functies do...

Ieder die daar een +3 geeft mag wel een waarschuwing krijgen, dat is namelijk gewoon meningmodden..

En misschien ben ik ongeduldig maar ik vind het jammer een relevante post te schrijven met wat antwoorden naar iemand om hem vervolgens op 0 gemod te krijgen:

Devian in 'reviews: Wachten op het netwerk - De abo's en telefoons zijn er, m...

https://wren.co/join/Devian

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ehtweak
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

@Santford Dus 'voor de grap' wordt er ff op -1 geklikt? :?

En hoe is dit dan te verklaren:
ik geef netjes antwoord en dat wordt als irrelevant gezien?

Op zo'n manier wordt je enthousiasme om nuttige info te geven wel de kop ingedrukt. :-(

Zucht, ik heb er al weer spijt van dat ik überhaupt gereageerd heb. Dacht behulpzaam te zijn... :|
Geeft wel te denken of dat hele beoordelingsgebeuren bij nieuws artikelen nog wel zinnig en zinvol is. (die discussie is al vaker gevoerd, I know...) ;)

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

CH4OS in 'nieuws: Ziggo biedt vanaf 24 maart 1Gbit/s-abonnement aan in regio ...

Ik mis ook even wat hier exact ongewenst aan is? :?

bbob in 'nieuws: Ziggo biedt vanaf 24 maart 1Gbit/s-abonnement aan in reg...
Is dan opeens informatief, terwijl het niet meer dan een mening en dus +1 is, maximaal.

[ Voor 35% gewijzigd door CH4OS op 10-03-2020 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08:47
CH4OS schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 14:08:
CH4OS in 'nieuws: Ziggo biedt vanaf 24 maart 1Gbit/s-abonnement aan in regio ...

Ik mis ook even wat hier exact ongewenst aan is? :?

bbob in 'nieuws: Ziggo biedt vanaf 24 maart 1Gbit/s-abonnement aan in reg...
Is dan opeens informatief, terwijl het niet meer dan een mening en dus +1 is, maximaal.
Ik heb je een +1 gegeven, alhoewel ik niet weet wat je ge-edit hebt ;). Als je mij ook nog even helpt :).

https://wren.co/join/Devian

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeehond
  • Registratie: Juni 2015
  • Niet online

Zeehond

FP Admin & Powermod/ Mod W&M

Seal with it!

ehtweak schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 13:21:
@Santford Dus 'voor de grap' wordt er ff op -1 geklikt? :?

En hoe is dit dan te verklaren:
ik geef netjes antwoord en dat wordt als irrelevant gezien?

Op zo'n manier wordt je enthousiasme om nuttige info te geven wel de kop ingedrukt. :-(

Zucht, ik heb er al weer spijt van dat ik überhaupt gereageerd heb. Dacht behulpzaam te zijn... :|
Geeft wel te denken of dat hele beoordelingsgebeuren bij nieuws artikelen nog wel zinnig en zinvol is. (die discussie is al vaker gevoerd, I know...) ;)
een mis klik is iets anders dan 'voor de grap'. Maar er is daar iemand aangeschreven.

200 fish found!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Devian schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 14:25:
Ik heb je een +1 gegeven, alhoewel ik niet weet wat je ge-edit hebt ;). Als je mij ook nog even helpt :).
De zin uitgebreid, met hetgeen wat na de komma komt. :)

EDIT:
Beide reacties uit jouw reactie ook +1 gegeven, meer dan ontopic is dat inderdaad niet. Degene die op +3 stond (en nog steeds staat) mogen inderdaad wel even nagekeken worden.

[ Voor 25% gewijzigd door CH4OS op 10-03-2020 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19-09 20:21

Deathchant

Don't intend. Do!

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Horatius
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 22-09 21:06

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Horatius
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 22-09 21:06
Elefant in 'nieuws: Overheid VS verlengt beperkte licentie voor handelen met ...

Is +2(heeft 2 +3en) terwijl het compleet off-topic is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niqck
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 09-09 13:31
niqck in 'nieuws: FBI: zet bewaren wachtwoorden en geschiedenis in browser uit'

Lijkt me geen -1

Antwoord met wetenschappelijk artikel op de vraag van vorige poster.

[ Voor 12% gewijzigd door niqck op 12-03-2020 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Verwijderd in 'nieuws: Samsung-8k-tv met smalle schermranden kost vanaf zesduizen...

Linkdump met een begeleidende tekst lijkt mij geen +2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toff
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-08 20:14

Toff

FP ProMod
niqck schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 12:05:
niqck in 'nieuws: FBI: zet bewaren wachtwoorden en geschiedenis in browser uit'

Lijkt me geen -1

Antwoord met wetenschappelijk artikel op de vraag van vorige poster.
Je hebt 2x -1, naast andere moderaties. Geen reden om binnen 3 uur hier je zaak aanhangig te maken, lijkt mij.
Het is idd geen -1, maar er lijken nu eenmaal kinderen rond te lopen hier, die waar ze maar kunnen met -1 strooien. Ik weet dat er crewmembers achter deze mismodders aanzitten en waarschuwingen uitdelen, maar dat is altijd achteraf uiteraard.
Het beste is IMHO om verdwaalde mismods te negeren. Zo gun je de dader niet zijn plezier en het moet raar lopen als je uiteindelijke score er last van ondervindt.

Lees ook het roze blokje onder dit topic en boven je reactieveld even door:
Laten we ons concentreren op reacties die op de foute score beland zijn en niet op verdwaalde foute moderaties. Geef het systeem ook even de tijd en meld een reactie niet direct bij de eerste foute moderatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niqck
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 09-09 13:31
Initiele mod was enkel 2 x -1 waardoor de reactie ingeklapt was. Zelf bekijk ik zelden -1 dus achtte de kans dat dit niet meer opgemod zou worden niet echt groot. Nadat ik dit had aangekaart hebben anderen deze post gecontroleerd en terug ge-upmod. Ik ben niet zeker dat dit anders gebeurd zou zijn. Hoeveel % van gebruikers klappen -1 open? Ikzelf doe het zelden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDVB
  • Laatst online: 17-07 14:35

JDVB

✅ ⟵ vinkje

Philos31 in 'nieuws: BMW stopt met productie hybride i8-sportauto'

Een +3 lijkt me wat overdreven, zeker als je de toonzetting van de eerste regel meeneemt.

TimMer in 'nieuws: BMW stopt met productie hybride i8-sportauto'
Die stond net nog op -1, maar gezien batterijen bij chemisch afval horen lijkt me dat zeker geen -1.

Ik ben geen recruiter ofzo, maar wel op zoek naar een collega devver. Typescript/Node/Angular/etc en liefst op HBO niveau. We zitten op een prachtige locatie tussen bos en heide op de Utrechtse heuvelrug. Mijn PM box staat open!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerie
  • Registratie: April 2007
  • Niet online
xtrmx in 'geek: Verslaggevers Zonder Grenzen opent 'bibliotheek zonder censuu...

Is dit +1, of lager? Is dit een discussie die je moet willen hebben, en zo ja met zo'n slechte post (desinformatie) als aanleiding? Ik kom niet verder dan 0, als je kwaad wilt denken -1.

"Nobody is very good at self-reflection, I'm afraid." -- Linus Torvalds. Kindprofielen zijn binnenkort weer beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01:22

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Topicstarter
Voor een 0 en een -1 zijn allebei wel goede argumenten te geven, maar meer vind ik het ook echt niet waard.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

StefanJanssen in 'nieuws: Bill Gates trekt zich terug uit bestuur Microsoft'

Is dit informatief ja?

EDIT:
En waarom is dit opeens -1? :? CH4OS in 'nieuws: Bill Gates trekt zich terug uit bestuur Microsoft'

EDIT2:
Link dumpje; KaasNL in 'nieuws: Apple sluit zijn winkels vanwege uitbraak coronavirus' stond +3, na mijn moderatie al gezakt naar +2, maar wie helpt het verder? :) Echt ontopic wil ik een linkdump niet noemen namelijk.

[ Voor 61% gewijzigd door CH4OS op 14-03-2020 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09:49
Het is sowieso weer teveel strooien met +2 en +3 in nieuws: Apple sluit zijn winkels vanwege uitbraak coronavirus.

Oh-oh Corona...

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

De reactie van mij die ik in mijn vroige bericht link, heeft ook wel heel veel -1's gehad. Ik heb absoluut niet de intentie om het negatief te belichten of wat dan ook, zo schrijf ik het volgens mij ook niet, maar toch 222x -1 op het moment van schrijven is wel zwaar overdreven. Ik doe voogens mij niemand kwaad met het bericht en flamen of trollen is ook geen sprake van.

Edit; CH4OS in 'nieuws: Bill Gates trekt zich terug uit bestuur Microsoft' deze reactie dus. Maar ja, er wordt keihard op een bepaald sentiment gemodereerd hier, wat volgens mij absoluut niet juist is.

Edit 2:
hiostu in 'nieuws: Bill Gates trekt zich terug uit bestuur Microsoft' wat hier +2 aan is, terwijl het gewoon onjuist is, ontgaat mij volledig.

EDIT3:
Mijn reactie is intussen 273x -1... :X

[ Voor 49% gewijzigd door CH4OS op 14-03-2020 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerie
  • Niet online
hiostu in 'nieuws: Bill Gates trekt zich terug uit bestuur Microsoft'

Ik begrijp niet hoe zo'n korte post met de laatste zin op de man spelen op +3 eindigt.

"Nobody is very good at self-reflection, I'm afraid." -- Linus Torvalds. Kindprofielen zijn binnenkort weer beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08:49

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Topicstarter

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-09 10:44

JT

VETAK y0

AmigaWolf in 'nieuws: Apple sluit zijn winkels vanwege uitbraak coronavirus'

Je kunt het ermee eens zijn of niet, maar -1 :?

Edit: uberhaupt heel veel meningmodden naar -1 :/

[ Voor 9% gewijzigd door JT op 14-03-2020 20:15 ]

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerie
  • Niet online
JT schreef op zaterdag 14 maart 2020 @ 20:13:
AmigaWolf in 'nieuws: Apple sluit zijn winkels vanwege uitbraak coronavirus'

Je kunt het ermee eens zijn of niet, maar -1 :?

Edit: uberhaupt heel veel meningmodden naar -1 :/
AmigaWolf kan die mening ook iets rustiger en vriendelijker verkondigen, zonder sterke emoties als "wow wat slaan we ver door zeg".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keypunchie
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
nieuws: Belgische providers geven grotere internet- en belbundels vanwege Cov...

Beetje rare moderaties, erg veel -1, zelfs op heel normale reacties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
84hannes in 'geek: Google toont wat Soli-radar in Pixel 4 'ziet' bij gebarenb... lijkt mij offtopic. Daar komt een punt aftrek bij voor de moderatieopmerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaker626
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
Hoe kan deze:
Tweaker626 in 'nieuws: KPN sluit winkels in Noord-Brabant tot minimaal het ei...

met deze moderaties:
+3 Spotlight 3
+2 Informatief 2
+1 On-topic 4
0 Off-topic / Irrelevan 2

op +1 uitkomen?

Bovendien snap ik de Off-topic mods niet, terwijl er diverse posts over 0-urenkontrakten een +2 of zelfs +3 krijgen... :?

[ Voor 10% gewijzigd door Tweaker626 op 15-03-2020 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK
  • Laatst online: 01-02 22:45

TheCapK

It's always tease, tease,

Topicstarter
Tweaker626 schreef op zondag 15 maart 2020 @ 14:29:
Hoe kan deze:
Tweaker626 in 'nieuws: KPN sluit winkels in Noord-Brabant tot minimaal het ei...

met deze moderaties:
+3 Spotlight 3
+2 Informatief 2
+1 On-topic 4
0 Off-topic / Irrelevan 2

op +1 uitkomen?

Bovendien snap ik de Off-topic mods niet, terwijl er diverse posts over 0-urenkontrakten een +2 of zelfs +3 krijgen... :?
Omdat we uitgaan van de mediaan en niet het gemiddelde. +1 is meest gescoord en gezien de rest van de mods is dat dus ook de mediaan.
Dat er mensen 0 voor geven is net zo verwonderlijk als dat er mensen +3 aan geven...

Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoestVrijStaal
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 22-09 00:19
Mushroomician in 'downloads: VeraCrypt 1.24-Update6'

Eerste link is een verkapte "let me Google that for you" en de tweede link heeft ook niets te maken met VeraCrypt of bestandencryptie in het bijzonder.
In ieder geval is er in de context van Veracrypt niets informatiefs aan deze reactie. Eerder een flame IMHO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVivaldi
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 15-09 11:50
Ik stel een doodnormale vraag, maar dat levert meteen al (op het moment van schrijven) 14 -1's op: TheVivaldi in 'nieuws: Squla en Microsoft Teams hebben capaciteitsproblemen b...

Het kan best dat men vindt dat het een beetje een overbodige vraag is, maar dan zou ik 0 moeten krijgen en niet -1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeehond
  • Niet online

Zeehond

Seal with it!

Iemand voor pannenkoek uitmaken is geen +1, die reactie staat dus goed.
TheVivaldi schreef op maandag 16 maart 2020 @ 12:21:
Ik stel een doodnormale vraag, maar dat levert meteen al (op het moment van schrijven) 14 -1's op: TheVivaldi in 'nieuws: Squla en Microsoft Teams hebben capaciteitsproblemen b...

Het kan best dat men vindt dat het een beetje een overbodige vraag is, maar dan zou ik 0 moeten krijgen en niet -1.
Dat is idd geen -1 en heeft nog wat zetjes nodig.

200 fish found!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kid Jansen
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online
Zeehond schreef op maandag 16 maart 2020 @ 12:29:
Iemand voor pannenkoek uitmaken is geen +1, die reactie staat dus goed.
Niet helemaal mee eens, want hij reageert op iemand met als username 'Marcopannenkoek'. De informatie is heel karig, maar indien correct wel zeer relevant. Verdienen allebei daarom wel op z'n minst een 0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Topicstarter

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK
  • Laatst online: 01-02 22:45

TheCapK

It's always tease, tease,

Topicstarter

Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeehond
  • Niet online

Zeehond

Seal with it!

Kid Jansen schreef op maandag 16 maart 2020 @ 14:43:
[...]

Niet helemaal mee eens, want hij reageert op iemand met als username 'Marcopannenkoek'. De informatie is heel karig, maar indien correct wel zeer relevant. Verdienen allebei daarom wel op z'n minst een 0
Dat had ik niet gezien, hoewel als ik naar de reactie kijk voor mij in dat opzicht -1 en 0 beide verdedigbaar zijn. Ik kan er nog steeds een steek in zien.

200 fish found!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVivaldi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVivaldi
Zeehond schreef op maandag 16 maart 2020 @ 12:29:
Dat is idd geen -1 en heeft nog wat zetjes nodig.
Dank je. Inmiddels wel aardig wat zetjes gekregen waardoor er nu een 0 staat, maar nog steeds 18 keer een -1 toegekend door mensen. Ik zou toch graag eens willen zien dat dat soort mensen een fikse waarschuwing krijgt voor mismoderatie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prx
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 20:36

Prx

TheVivaldi schreef op maandag 16 maart 2020 @ 17:07:
[...]

Dank je. Inmiddels wel aardig wat zetjes gekregen waardoor er nu een 0 staat, maar nog steeds 18 keer een -1 toegekend door mensen. Ik zou toch graag eens willen zien dat dat soort mensen een fikse waarschuwing krijgt voor mismoderatie.
Van mij heeft hij ook een -1 gekregen hoor. Dat zijn geen grappen in deze tijd waarin in Italië mensen dood gaan zonder familie om zich heen, en geen fatsoenlijke begrafenis krijgen. Dus nee, van mij gewoon een -1, dan ben ik maar een zuurpruim. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheVivaldi
Prx schreef op maandag 16 maart 2020 @ 17:41:
[...]

Van mij heeft hij ook een -1 gekregen hoor. Dat zijn geen grappen in deze tijd waarin in Italië mensen dood gaan zonder familie om zich heen, en geen fatsoenlijke begrafenis krijgen. Dus nee, van mij gewoon een -1, dan ben ik maar een zuurpruim. :)
Je hebt het verkeerde bericht van me geciteerd, maar maakt niet uit: ik ben het met je eens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeehond
  • Niet online

Zeehond

Seal with it!

Prx schreef op maandag 16 maart 2020 @ 17:41:
[...]

Volgensmij kijk jij naar een andere reactie aangezien de reactie waar het om gaat geen grap is en jij die ook niet gemodereerd hebt.
TheVivaldi schreef op maandag 16 maart 2020 @ 17:07:
[...]

Gebeurd ook wel wanneer nodig, alleen posten we dat niet hier.

[ Voor 29% gewijzigd door Zeehond op 16-03-2020 17:47 ]

200 fish found!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVivaldi
Zeehond schreef op maandag 16 maart 2020 @ 17:45:
Gebeurd ook wel wanneer nodig, alleen posten we dat niet hier.
Hoeven jullie ook niet te posten hoor :) Het ging mij er meer om dát het indien nodig gebeurt, en gelukkig is dat, gezien je reactie, dus ook het geval :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prx
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 20:36

Prx

TheVivaldi schreef op maandag 16 maart 2020 @ 17:45:
[...]

Je hebt het verkeerde bericht van me geciteerd, maar maakt niet uit: ik ben het met je eens :)
Inderdaad. Dacht dat je twee posts bij elkaar hoorden. |:( Excuus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaker626
  • Niet online
Hoezo is deze link stemmingmakerij?
https://www.linkedin.com/...en-rivm-roland-spoormaker
= Een beargumenteerd verhaal obv feiten, incl bronnen.
Idem de screenshot vd (eigen!) tweets vd RIVM: ook zij zijn niet onfeilbaar.
Gewoon feitelijke weergave vd werkelijkheid.
https://ibb.co/qyTVjWN
De RIVM heeft een paar weken geleden de corona situatie compleet verkeerd ingeschat. Het toont precies aan dat ook het RIVM niet onfeilbaar is. En dat het niet ondenkbaar is dat ze iets verkeerd zouden kunnen inschatten.
Daarnaast wijkt de theorie en aanpak vd RIVM af vd landen om ons heen.

Tweaker626 in "Ontwikkelingen rond het Coronavirus in Nederland en België"

[ Voor 41% gewijzigd door Tweaker626 op 17-03-2020 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeehond
  • Niet online

Zeehond

Seal with it!

Tweaker626 schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 11:04:
Hoezo is deze link stemmingmakerij?
https://www.linkedin.com/...en-rivm-roland-spoormaker
= Een beargumenteerd verhaal obv feiten, incl bronnen.
Idem de screenshot vd (eigen!) tweets vd RIVM: ook zij zijn niet onfeilbaar.
Gewoon feitelijke weergave vd werkelijkheid.
https://ibb.co/qyTVjWN
De RIVM heeft een paar weken geleden de corona situatie compleet verkeerd ingeschat. Het toont precies aan dat ook het RIVM niet onfeilbaar is. En dat het niet ondenkbaar is dat ze iets verkeerd zouden kunnen inschatten.
Daarnaast wijkt de theorie en aanpak vd RIVM af vd landen om ons heen.

Tweaker626 in "Ontwikkelingen rond het Coronavirus in Nederland en België"
Dit topic is voor de FrontPage moderatie en heeft dus niet met het forum verder te doen. Je kunt contact op nemen met de moderator via dm.

200 fish found!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaker626
  • Niet online
Zeehond schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 11:35:
[...]

Dit topic is voor de FrontPage moderatie en heeft dus niet met het forum verder te doen. Je kunt contact op nemen met de moderator via dm.
Excuses, dit is de eerste keer dat ik klaag over een forummod en weet niet waar ik terecht kan.
Overigens: Dat heb ik gedaan, maar ik kom geen steek verder.
Hij geeft halve en ontwijkende antwoorden zonder argumentatie.
Zie mijn discussie met hem die jij ongetwijfeld kunt inzien, en ik hier niet zal posten.

Ach laat ook maar.

[ Voor 12% gewijzigd door Tweaker626 op 17-03-2020 11:49 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kid Jansen
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

jurjen_g in 'nieuws: KPN en VodafoneZiggo hoeven netwerk niet open te stellen...

Ja, het is nog vroeg, maar dit loopt zo hard mis, met nu al 37x (!!) +3...

Zo'n oneliner, ik kom niet verder dan een 0 hoor. Kan er eens naar de +3-gevers gekeken worden?

Edit: argh, net te laat, @Kid Jansen was me voor :X

[ Voor 5% gewijzigd door wildhagen op 17-03-2020 11:47 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeehond
  • Niet online

Zeehond

Seal with it!

Tweaker626 schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 11:44:
[...]

Excuses, dit is de eerste keer dat ik klaag over een forummod en weet niet waar ik terecht kan.
Overigens: Dat heb ik gedaan, maar ik kom geen steek verder.
Hij geeft halve en ontwijkende antwoorden zonder argumentatie.
Zie mijn discussie met hem die jij ongetwijfeld kunt inzien, en ik hier niet zal posten.

Ach laat ook maar.
Ik kan geen dm discussies inzien. Met de discussie ga ik mij niet bemoeien verder.

[ Voor 196% gewijzigd door Zeehond op 17-03-2020 11:55 ]

200 fish found!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaker626
  • Niet online
Zeehond schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 11:50:
[...]

Ik kan geen dm discussies inzien. Met de discussie ga ik mij niet bemoeien verder.
Dank!
Hoe/waar kan ik een klacht indienen?
Ik kan de Tweakers-klachtenprocedure niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeehond
  • Niet online

Zeehond

Seal with it!

Tweaker626 schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 12:05:
[...]

Dank!
Hoe/waar kan ik een klacht indienen?
Ik kan de Tweakers-klachtenprocedure niet vinden.
Je kunt daarvoor terecht bij de admin van general chat, Orion84.

200 fish found!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SRich
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 30-11-2023
Hoewel ik me vereerd voel dat ik een +3 krijg is het echt geen +3
SRich in 'nieuws: KPN en VodafoneZiggo hoeven netwerk niet open te stellen vo...
Ik laat aan jullie het over wat het wel is

svenslootweg in 'nieuws: KPN en VodafoneZiggo hoeven netwerk niet open te ste...
dit is ook geen +3 maar +1

Geen +2
Robkazoe in 'nieuws: KPN en VodafoneZiggo hoeven netwerk niet open te stellen...

[ Voor 17% gewijzigd door SRich op 17-03-2020 13:41 ]

Het grote adblocking topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

wildhagen in 'nieuws: Microsoft, Facebook, Google, Reddit en Twitter werken s...

Dit is toch niet offtopic, gewoon ontopic correctie op de onjuiste parent (heeft immers niks met censuur te maken)?

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDVB
  • Laatst online: 17-07 14:35

JDVB

✅ ⟵ vinkje

Ik ben geen recruiter ofzo, maar wel op zoek naar een collega devver. Typescript/Node/Angular/etc en liefst op HBO niveau. We zitten op een prachtige locatie tussen bos en heide op de Utrechtse heuvelrug. Mijn PM box staat open!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SRich
@PowerMods kunnen jullie deze fixeren op +1, dat is beter dan de 98x +3 dat ie nu heeft :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Gewoon +1 lijkt mij: Tk55 in 'nieuws: Popcorn Time-fork kondigt nieuwe versie aan'

Dit komt bij vrijwel elke discussie over streaming content diensten voorbij.

Dit lijk mij ook +1: Gaitie in 'nieuws: Popcorn Time-fork kondigt nieuwe versie aan'

Deze reactie van mijzelf lijkt mij geen -1 maar ontopic: Bor in 'nieuws: Popcorn Time-fork kondigt nieuwe versie aan'

Idem: Bor in 'nieuws: Popcorn Time-fork kondigt nieuwe versie aan'
Idem: Bor in 'nieuws: Popcorn Time-fork kondigt nieuwe versie aan'

[ Voor 65% gewijzigd door Bor op 18-03-2020 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fixer
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18-09 23:30

Fixer

FP ProMod
aequitas in 'nieuws: Squla en Microsoft Teams hebben capaciteitsproblemen bij...

Lijkt mij geen +3 waardig, eerder +1 (of desnoods een hele magere +2)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tokkes
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-12-2022
Nog meer van dat belachelijke gemening-mod:

Tokkes in 'nieuws: WhatsApp: stuur niet zomaar informatie over coronavirus do...

Wanneer gaat tweakers hier EINDELIJK eens wat aan doen?

GoTBF3 Race topic! -- Battlelog - Battalion'44 Servers :10Slots Wartide 213.32.98.194:7777 - TDM = 213.32.98.194:7781

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Tokkes schreef op donderdag 19 maart 2020 @ 11:15:
Nog meer van dat belachelijke gemening-mod:

Tokkes in 'nieuws: WhatsApp: stuur niet zomaar informatie over coronavirus do...

Wanneer gaat tweakers hier EINDELIJK eens wat aan doen?
Welke moderatie had je verwacht op deze post? Je plaatst min of meer dezelfde reactie als er boven ook al staat en trekt conclusies die je niet kan trekken. Een +1 vind ik het in ieder geval niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tokkes
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-12-2022
Bor schreef op donderdag 19 maart 2020 @ 11:28:
[...]
Een +1 vind ik het in ieder geval niet.
Daar vraag ik ook niet om. Ik vraag om de uitleg bij -1, 0, ... enz ook toe te passen en de recidieve facebookmodders ook attent te maken op hun foute gedrag - dat gaat niet streng genoeg, overduidelijk. Belediging? Nee. Flame? Nope. Troll? Nah. Off topic? Ja, dat wel.
"conclusies die je niet kan trekken" - WhatsApp stoeft met End-to-end encryptie, van gebruiker tot gebruiker. Als er dan een uitspraak wordt gedaan als WhatsApp heeft gedaan moet je toch gaan nadenken over hoe ze zoiets te weten zijn gekomen? Maar da's voer voor andere discussies.

Maar serieuze vraag: Wanneer gaat tweakers eindelijk wat doen aan dat kinder-gemod?

[ Voor 34% gewijzigd door Tokkes op 19-03-2020 12:04 ]

GoTBF3 Race topic! -- Battlelog - Battalion'44 Servers :10Slots Wartide 213.32.98.194:7777 - TDM = 213.32.98.194:7781

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Tokkes schreef op donderdag 19 maart 2020 @ 12:01:
[...]
Maar serieuze vraag: Wanneer gaat tweakers eindelijk wat doen aan dat kinder-gemod?
Daar doen we al van alles aan. Dit topic is een voorbeeld maar ook zien mensen die regelmatig misbruik maken van het moderatiesysteem uiteindelijk de mogelijkheid tot modereren uitgeschakeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SRich
easydone in 'nieuws: KPN en VodafoneZiggo hoeven netwerk niet open te stellen...

Deze mag ook wel van de +3 af. Niks meer dan +1

svenslootweg in 'nieuws: KPN en VodafoneZiggo hoeven netwerk niet open te ste...
Deze heeft ook nog een paar schoppen naar +1 nodig

[ Voor 33% gewijzigd door SRich op 19-03-2020 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Geem +2 of +3 maar het uitgekauwde standaard argument bij dit soort artikelen;

EvilItSelf in 'nieuws: Brein: criminelen willen Popcorn Time nieuw leven inbl...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Finger in 'nieuws: Pornhub ziet Nederlandse verkeer met 14 procent toenemen'

Een grap, niet heel bijster spannend, maar krijgt wel een +2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Rinzwind in 'nieuws: Pornhub ziet Nederlandse verkeer met 14 procent toenemen'

En dat is geen +1, +2 of zelfs +3 (!) maar een 0. Dit is GR-materiaal.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bah

Wat een nep systeem.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

HKS-Skyline in 'nieuws: Brein: criminelen willen Popcorn Time nieuw leven inb...

22x +3? WTF? Dit is gewoon een troil, en dus -1.

OxWax in 'nieuws: Brein: criminelen willen Popcorn Time nieuw leven inblazen ...

Dit is geen +2, maar een 0 op zijn best.

Kan er eens naar de modmisbruikers op deze 2 posts gekeken worden?

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

andreetje in 'nieuws: Ransomwarecriminelen beloven gezondheidsorganisaties ni...

65x +3??? WTF?

Dit is een 0, want dit is GR-materiaal...

Kan er eens naar de +3 gevers worden gekeken?

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

wildhagen schreef op vrijdag 20 maart 2020 @ 11:28:
andreetje in 'nieuws: Ransomwarecriminelen beloven gezondheidsorganisaties ni...

65x +3??? WTF?

Dit is een 0, want dit is GR-materiaal...

Kan er eens naar de +3 gevers worden gekeken?
84x +3 intussen zelfs... :X Ik snap overigens zijn punt wel. Maar zou er niet zozeer gelijk een 0 voor geven, eigenlijk en het af doen als 'GR materiaal'.

[ Voor 9% gewijzigd door CH4OS op 20-03-2020 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

CH4OS schreef op vrijdag 20 maart 2020 @ 11:36:
[...]
84x +3 intussen zelfs... :X
Ja, denk dat er heel wat modmisbruikers dolgraag van hun moderatierechten afwillen.

Begint echt de spuigaten uit te lopen qua meningmodders de laatste tijd.
Maar zou er niet zozeer gelijk een 0 voor geven, eigenlijk en het af doen als 'GR materiaal'.
Maar dat maakt het nog geen +3....

Conform de mod-FAQ is dit toch echt iets voor GR, en dient het op de FP een 0 te krijgen.

[ Voor 27% gewijzigd door wildhagen op 20-03-2020 11:38 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

wildhagen schreef op vrijdag 20 maart 2020 @ 11:37:
[...]

Ja, denk dat er heel wat modmisbruikers dolgraag van hun moderatierechten afwillen.

Begint echt de spuigaten uit te lopen qua meningmodders de laatste tijd.
En dan zijn de boostmoderaties al uitgezet, anders was het nog erger... :X

Maar goed, laten we er geen slowchat van maken.
Maar dat maakt het nog geen +3....

Conform de mod-FAQ is dit toch echt iets voor GR, en dient het op de FP een 0 te krijgen.
Ik zeg ook niet dat de +3 terecht is, ik snap het onderliggende punt wel volkomen. Feitelijk worden criminelen, die dus eigenlijk sowieso al geen podium zouden moeten krijgen, nu wel van een podium voorzien, omdat ze zorginstellingen niet willen aanvallen en eventueel gratis gaan helpen nu gedurende Corona. Ze worden nu ergens op gezet, waar ze überhaupt niet zouden mogen komen, omdat hun activiteiten crimineel zijn.

[ Voor 104% gewijzigd door CH4OS op 20-03-2020 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 09:54

botoo

💀 too old to die young

Ook al wordt er gesteld: Dit artikel had wat mij betreft niet geplaatst hoeven worden. ik denk toch dat dit meer wijst naar 'geef criminelen geen podium' in algemene zin dan naar commentaar richting tweakers redactie.
+3 is nogal overdreven maar een eenvoudige +1 mag wmb best.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JelleDJs
  • Registratie: Juni 2013
  • Nu online

Net zoals hierboven. Vond dat het nogmaals gemeld moest worden. Met inmiddels 121x een +3.

jimzz in 'nieuws: Ransomwarecriminelen beloven gezondheidsorganisaties niet a...

Net zoals deze. 63x een +3.

Huugje in 'nieuws: Ransomwarecriminelen beloven gezondheidsorganisaties niet ...

Deze hoort ook geen +3 te zijn. 18 stuks

[ Voor 48% gewijzigd door JelleDJs op 20-03-2020 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

botoo schreef op vrijdag 20 maart 2020 @ 12:03:
[...]

Ook al wordt er gesteld: Dit artikel had wat mij betreft niet geplaatst hoeven worden. ik denk toch dat dit meer wijst naar 'geef criminelen geen podium' in algemene zin dan naar commentaar richting tweakers redactie.
+3 is nogal overdreven maar een eenvoudige +1 mag wmb best.
Nou ja, met een zeer krappe +1 kan ik nog leven, maar alles hoger dan dat vinmd ik toch echt onverdedigbaar.

Toch heeft hij inmiddels al 121x +3.. Dit is toch te bezopen???

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Mijn reactie is geen -1 maar 0. Aantal mismodders hebben het op -1 gezet.
New Yorker in 'nieuws: Netflix vermindert kwaliteit videostreams 30 dagen...

Weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

OxWax in 'nieuws: Brein: criminelen willen Popcorn Time nieuw leven inblazen ...

Dit is geen 0, de reactie zelf heeft al 0 toegevoegde waarde, om vervolgens af te sluiten met Brein uit te maken voor parasieten maakt het gewoon een troll / ongewenste reactie en dus -1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Welleweerd
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20-09 19:30

Welleweerd

laat de koeien in vrede grazen

Hi, ik merk dat het corona virus sterk leeft onder ons allen. Ik moet hierbij opmerken dat mijn reacties toch wel erg selectief door bepaalde personen als 'ongewenste worden bestempeld terwijl ze wel bij een discussie horen:

nieuws: 'Locatiedata mag anoniem verzameld worden voor coronabestrijding'

Ik ben benieuwd naar jullie visie hierop

Bedankt alvast

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• APClll
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-09 19:13

APClll

FP ProMod

[DPC] Team Grazzie

Ik neem aan dat je de draad Welleweerd in 'nieuws: 'Locatiedata mag anoniem verzameld worden voor coronab... en daaronder bedoelt?

Daar staat inderdaad heel veel op -1 wat ik persoonlijk eerder op 0 of +1 zou waarderen.
En het lijkt erop dat er iemand jou in die hele draad consequent op -1 heeft gezet.

Iemand met meer rechten kan dat zien, ik kan dat niet. :)

[ Voor 13% gewijzigd door APClll op 20-03-2020 21:53 ]

Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerie
  • Niet online
Ik vind dit gewoon +1, en -1 is wel meningmodden. Misschien geen populaire mening maar de poster blijft toch netjes?

Tozz in 'nieuws: Netflix vermindert kwaliteit videostreams 30 dagen lang in E...

Tozz in 'nieuws: Netflix vermindert kwaliteit videostreams 30 dagen lang in E...

Deze reactie er op dan weer niet (millenial gedeelte klopt ook niet :+ )

tonkie_67 in 'nieuws: Netflix vermindert kwaliteit videostreams 30 dagen lang...

Pagina: 1 ... 104 ... 108 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Laten we ons concentreren op reacties die op de foute score beland zijn en niet op verdwaalde foute moderaties. Geef het systeem ook even de tijd en meld een reactie niet direct bij de eerste foute moderatie.
Daarnaast zijn eventuele sancties altijd aan de crew; het is dus niet nodig zelf al een passende sanctie te gaan vermelden.
Door op de datum en tijd van een reactie te klikken krijg je een directe link er naar toe. Plak deze gewoon in je bericht en de forumsoftware zet deze om in een makkelijk leesbaar linkje.

Modqueue (ongemodde reacties): http://tweakers.net/reacties/modoverzicht/
Overleg over moderatiescores: Het topic voor twijfelgevallen bij moderaties
ModFAQ: https://tweakers.net/info/faq/karma/#tab:1-2