Leef vandaag! Wat gisteren gebeurde is voorbij, en wat morgen komt zien we dan wel weer
Systeemspecificaties
Oud papier! Jij gruwel!DeadKnight schreef op zondag 13 mei 2018 @ 15:16:
Iemand nog toevallig interesse in een stapel lego boekjes? Van de jaren 80 t/m 90? Je vind nog wel een wat op zolder bij oma
anders gaan ze naar oud papier.
[afbeelding]
Zit erg te twijfelen om deze te kopen voor bij mijn modulars.
Yes, en erg leuke en mooie build (vind ik persoonlijk). Let wel op, het is op zichzelf ook een modular en past qua schaal eigenlijk niet echt geweldig bij de bestaande reeks... maar gelukkig kun je al je vakantiegeld gaan uitgeven aan de City Docks (70657) die er dus in die serie gewoon aan vast klikt!blindsight schreef op zondag 13 mei 2018 @ 19:13:
Iemand in het bezit van de Ninjago city en bevalt deze?
4240 Wp ZZW PVOutput Sjuppie

Volgens het artikel in de link verschijnt deze polybag eind augustus voor een prijs van €3,99 (in DE).
Deze polybag is een duidelijke verwijzing naar een Kerstpromotie van enkele jaren geleden, de 40138 Christmas Train.

Clowns to the left of me, Jokers to the right
Idd, die 2 lijken nogal op elkaar, hoewel de Kerstpromotie set wel mooier is.Kapoen schreef op zondag 13 mei 2018 @ 21:52:
De zomer is nog niet begonnen en de eerste? winterset is al gekend.
[afbeelding]
Volgens het artikel in de link verschijnt deze polybag eind augustus voor een prijs van €3,99 (in DE).
Deze polybag is een duidelijke verwijzing naar een Kerstpromotie van enkele jaren geleden, de 40138 Christmas Train.
[afbeelding]
200 fish found!
Wat een ding zeg!ggj87 schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 22:09:
Is dit hier al gepost?
De eerste foto's van de 42082 Rough Terrain Crane zijn opgedoken. Wat een enorm ding, de kraan is naar het schijnt 1 meter lang!
[afbeelding]
https://www.thebrickfan.c...ain-crane-42082-revealed/
Maar ik ga em laten schieten, 42042 was voor mij een perfect formaat technic-kraan (en stom genoeg heb ik die laten schieten), al deze sets van ver boven de €100 vind ik zelf toch wat moeilijk te rechtvaardigen, display ruimte is schaars, en dan moet het toch echt wel wat speciaals zijn wil ik er dat soort geld aan uitgeven.
Master of the allen wrench Riding a mighty lawnmower for revenge In the realm of the screws he's the king And Lord of the Towel Rings
mocht je ze nog niet kwijt zijn, hier is ook wel intresseDeadKnight schreef op zondag 13 mei 2018 @ 15:16:
Iemand nog toevallig interesse in een stapel lego boekjes? Van de jaren 80 t/m 90? Je vind nog wel een wat op zolder bij oma
anders gaan ze naar oud papier.
[afbeelding]
De 42042 is inderdaad een mooi exemplaar. Van het weekend toevallig nog even mee bezig geweest. Laat de nieuwe Technic sets eerst maar even echt op de markt komen, kijken wat ze dan echt te bieden hebben, wat voor andere modellen er nog aan komen en zien wat de prijzen gaan doen. Kan er dan eentje gekocht worden waar ik helemaal achtersta, even los van prijs.vectormatic schreef op maandag 14 mei 2018 @ 08:24:
[...]
Wat een ding zeg!
Maar ik ga em laten schieten, 42042 was voor mij een perfect formaat technic-kraan (en stom genoeg heb ik die laten schieten), al deze sets van ver boven de €100 vind ik zelf toch wat moeilijk te rechtvaardigen, display ruimte is schaars, en dan moet het toch echt wel wat speciaals zijn wil ik er dat soort geld aan uitgeven.
Moet zeggen dat ik een kraan wel beter kan displayen. Bovenop een rek; het kraan gedeelte zelf kan uitsteken zonder gelijk plek in te nemen op de rek. Zo bungelt de grijper van de 42042 hoog boven m'n bureau; dusver heeft ie zijn lading nog niet op m'n laptop gedropt
Om die reden heb ik de Carrousel en Draaimolen ook nog steeds niet.vectormatic schreef op maandag 14 mei 2018 @ 08:24:
[...]
Wat een ding zeg!
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Ik begin ook (kast)ruimte problemen te krijgen. Die achtbaan gaat er zeker komen, maar ik heb nog geen idee hoe ik die moet opslaanSeñor Sjon schreef op maandag 14 mei 2018 @ 11:05:
[...]
Om die reden heb ik de Carrousel en Draaimolen ook nog steeds niet.Het is elke keer 150-200 euro. Samen met modulars die ook in die prijsrange zitten is het alweer 4-500 euro per jaar Wil je beginnen, dan ben je incl. achtbaan 350+150+170=670 euro kwijt en elk jaar zal er een 200 euro set bijkomen. Dan nog vreet het displayruimte.

Sorry, heiligschennis zeker!?
Pakketje is zojuist richting JWR gegaan.mschol schreef op maandag 14 mei 2018 @ 09:40:
[...]
mocht je ze nog niet kwijt zijn, hier is ook wel intresse
Ik heb zelf niks met Ninjago, maar deze heb ik op een gegeven moment toch gekocht en geen seconde spijt van gehad. Dus als het om deze individuele set gaat (of om te combineren met de boatyard die er aan komt) dan zeg ik meteen DOEN.blindsight schreef op zondag 13 mei 2018 @ 19:13:
Iemand in het bezit van de Ninjago city en bevalt deze?
Ik vind 'm niet echt passen met andere Modulars. Jang heeft een mooi filmpje gemaakt over dit dilemma:
De 42042 is wel mooi, alleen blauw... ik hou meer van gele modellen. Dus ik heb wat onderdelen gekocht (die vier grijpertjes en nog wat los spul) om deze in het geel te maken, maar er zijn wel hele mooie C modellen van te maken.vectormatic schreef op maandag 14 mei 2018 @ 08:24:
[...]
Wat een ding zeg!
https://rebrickable.com/s...crawler-crane/#alt_builds
[ Voor 23% gewijzigd door GeeBee op 14-05-2018 20:13 ]
Woof, woof, woof! That's my other dog imitation.
Helemaal gelijk. Ik was te snel met het 8xx nummer in mijn hoofd en heb het niet gecontroleerd.
Leef vandaag! Wat gisteren gebeurde is voorbij, en wat morgen komt zien we dan wel weer
Systeemspecificaties
De set bevat 341 onderdelen. Dat komt dus neer op een ratio van 5 tot 7ct/onderdeel.

[ Voor 10% gewijzigd door Kapoen op 15-05-2018 10:24 ]
Ik denk dat dit een erg leuk setje is om te combineren met 40178 (Exclusive VIP set):Kapoen schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 10:23:
Update ivm de gelekte mini store set. Promobricks.de heeft een review geplaatst met foto’s. Volgens hun artikel komt deze set gewoon te koop vanaf juni, voor een (Duitse) prijs tussen €20 en €25.

Denk dat er wel wat moois gemaakt kan worden met die twee setjes gecombineerd!
Inderdaad, ik heb twee exemplaren van die VIP set liggen en was van plan om die te combineren met deze:Haay schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 11:12:
[...]
Ik denk dat dit een erg leuk setje is om te combineren met 40178 (Exclusive VIP set):
[afbeelding]
Denk dat er wel wat moois gemaakt kan worden met die twee setjes gecombineerd!

Twee van die nieuwe mini store setjes er bij en ik kan aan een modular beginnen denk ik
Daarnaast heb ik ook nog de mini store van de grotere 60097 City Square set en een oude micro build lego store, maar die sets passen qua thema stijl niet bij de andere drie vind ik.
[ Voor 3% gewijzigd door Kapoen op 15-05-2018 12:36 ]
Nieuwe Brickheadz serie met Harry Potter per 1 juli, duo set alleen via Target USA.
En dan komen er ook nog Ghostbuster BrickHeadz (41622)_matt_ schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 21:44:
https://io9.gizmodo.com/l...o-avada-kedavr-1826035231
Nieuwe Brickheadz serie met Harry Potter per 1 juli, duo set alleen via Target USA.

En nog een Darth Vader

Mijn nieuwe portfolio (Under Construction) | Benieuwd wat Solar Team Twente gaat doen?
Ja. Ik zie ook "Niet beschikbaar in jouw land" staan.almightyarjen schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 12:00:
Die achtbaan zou vandaag toch beschikbaar komen als early VIP access? Ik kan hem nog niet bestellen?
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

https://www.promobricks.d...der-veroeffentlicht/60545
189
https://www.promobricks.d...fizielle-set-bilder/60534
129
Valt toch wel mee.
PSN: McMillan0984
Ze hebben sinds vannacht een storing waardoor o.a. 10261 niet besteld kan worden. Er wordt aan gewerkt en ze hopen vandaag bestellingen te kunnen accepteren.
I play my enemies like a game of chess...
Er gingen geruchten van hogere prijzen inderdaad. Deze zijn vergelijkbaar met de huidige modellenClavat schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 12:15:
Prijzen zijn bekend van de nieuwe trein sets in DE
https://www.promobricks.d...der-veroeffentlicht/60545
189
https://www.promobricks.d...fizielle-set-bilder/60534
129
Valt toch wel mee.

idd alleen voor de 60534 heb je er al 2 nodig om deze weer compleet te maken helaas.almightyarjen schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 12:25:
[...]
Er gingen geruchten van hogere prijzen inderdaad. Deze zijn vergelijkbaar met de huidige modellenHet wordt weer een duur jaar
Jammer dat ze er geen eind aan hebben
Ja dat snap ik ook niet helemaal. Dat je dat met een trein als de HE doet, prima. Maar voor een City set?? Degenen die de trein langer willen maken kopen toch wel een extra middenwagon via Bricklink.Clavat schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 12:27:
[...]
idd alleen voor de 60534 heb je er al 2 nodig om deze weer compleet te maken helaas.
Jammer dat ze er geen eind aan hebben
Dit is weer een duidelijk signaal dat TLG commerciëler is gaan worden de afgelopen jaren. Misschien moeten ze dat nu ook met de concurrentie van MegaBlocks e.d., maar het is wel jammer.
Maar voor een kind maakt het toch niet uit, dat een trein niet een loc aan beide eindes heeft, daar struikelen enkel de AFOLs over en dat zijn nu eenmaal zeurpieten, die altijd wat te klagen (moeten) hebben.almightyarjen schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 12:55:
[...]
Ja dat snap ik ook niet helemaal. Dat je dat met een trein als de HE doet, prima. Maar voor een City set?? Degenen die de trein langer willen maken kopen toch wel een extra middenwagon via Bricklink.
Dit is weer een duidelijk signaal dat TLG commerciëler is gaan worden de afgelopen jaren. Misschien moeten ze dat nu ook met de concurrentie van MegaBlocks e.d., maar het is wel jammer.
https://shop.lego.com/nl-NL/Achtbaan-10261almightyarjen schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 12:10:
HmzIk heb normaal niet zoveel haast met het aanschaffen van een set. Maar over 2 weken ga ik de jaarlijkse layout in de huiskamer leggen en ik zou deze set daar wel graag bij willen hebben
Maar ik ben bang dat-ie misschien snel uitverkocht is, als ik de berichten lees is bijna iedereen lyrisch over die set!
Hij is bestelbaar.
*binnenkort*Gunner schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 14:10:
[...]
https://shop.lego.com/nl-NL/Achtbaan-10261
Hij is bestelbaar.
nou ga ik sowieso wachten tot hij elders met een leuke korting ligt...
Ik zie 'Nu Beschikbaar' staan en ik kan hem in m'n winkeltas doen.mschol schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 14:13:
[...]
*binnenkort*![]()
nou ga ik sowieso wachten tot hij elders met een leuke korting ligt...
hier staat echt binnenkort en kan hem alleen op de verlanglijst zettenGunner schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 14:15:
[...]
Ik zie 'Nu Beschikbaar' staan en ik kan hem in m'n winkeltas doen.
*ahum*
voortaan moet lego mij niet uitloggen
[ Voor 9% gewijzigd door mschol op 16-05-2018 14:19 ]
Even een refresh van de pagina doen wellicht? Of wel ingelogged?mschol schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 14:17:
[...]
hier staat echt binnenkort en kan hem alleen op de verlanglijst zetten

Bij mij staat er in de store ook "binnenkort", niet dat ik van plan was de set (nu) te kopen en er de hoofdprijs voor te moeten betalen.mschol schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 14:17:
[...]
hier staat echt binnenkort en kan hem alleen op de verlanglijst zetten
ik hrb nog 150 staan, maar wil dat eigenlijk gebruiken voor de diner..almightyarjen schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 14:43:
Besteld. Dat was weer een ribFinanciële meevaller: ik had nog €125 aan VIP punten staan, dat verzacht het toch wel behoorlijk
€125 aan VIP punten = een hele ribbenkast + een long?almightyarjen schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 14:43:
Besteld. Dat was weer een ribFinanciële meevaller: ik had nog €125 aan VIP punten staan, dat verzacht het toch wel behoorlijk
€150 aan VIP punten = een ribbenkast, een long en een nier?mschol schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 15:12:
[...]
ik hrb nog 150 staan, maar wil dat eigenlijk gebruiken voor de diner..
Dat zal voor na het zomerseizoen (september, oktober?) zijn vermoed ik. Volgens promobricks.de komen de adventkalenders wel al eind augustus. Van de wazige foto's die ik gezien heb kan ik wel al zeggen dat de City kalender aan hetzelfde principe blijft vasthouden, en de Friends kalender bevat ook dit jaar geen minidolls, maar alleen accesoires. Van de SW kalender heb ik nog geen foto's gevonden.Arunia schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 14:35:
Nu nog de nieuwe Winter village set voor dit jaar en dan kan ik weer afwachten tot ik hem kan kopen.
[ Voor 64% gewijzigd door Kapoen op 16-05-2018 15:23 ]
nee, een millenium falcon en nog wat ander kleiner spul..Kapoen schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 15:20:
[...]
€125 aan VIP punten = een hele ribbenkast + een long?
[...]
€150 aan VIP punten = een ribbenkast, een long en een nier?
Geen idee. Volgens mij reuzenrad, draaimolen, GBHQ en een paar modulars welke ik de afgelopen jaren heb aangeschaft.Kapoen schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 15:20:
[...]
€125 aan VIP punten = een hele ribbenkast + een long?
Dus als je iets in januari koopt, zijn de punten bijna 3 jaar geldigYes, all VIP Points expire on December 31st two years after the year in which they were earned. Before this happens, the LEGO® Group will notify you via the email address you provided during registration.

Zoals ik al eerder zei vandaag, meer van hetzelfde. Wel weer een microfig voor de liefhebbers.
Het wordt nóg veel duurder als je je realiseert dat de nieuwe PF nu ingevoerd gaat wordenalmightyarjen schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 12:25:
[...]
Er gingen geruchten van hogere prijzen inderdaad. Deze zijn vergelijkbaar met de huidige modellenHet wordt weer een duur jaar
Dat wordt upgradesetjes kopen...
Ik gebruik het 9V systeem dus daar heb ik geen last vanGeeBee schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 18:10:
[...]
Het wordt nóg veel duurder als je je realiseert dat de nieuwe PF nu ingevoerd gaat worden
Dat wordt upgradesetjes kopen...
Moet je dan de nieuwe treinen aanpassen aan het oude systeem? Dus meer oude motoren kopen?almightyarjen schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 21:03:
[...]
Ik gebruik het 9V systeem dus daar heb ik geen last van

Die ziet er ook wel 'Winter Village' achtig uit
Foto's van andere HP sets: brickset artikel, promobricks artikel.
[ Voor 31% gewijzigd door Kapoen op 16-05-2018 21:38 ]
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Door StarWars is er geen alternatieve ruimteserie meer en ridders zijn vervangen door Elves imo. De vorige (slechte) Pirates lijn is er na een jaar al uitgegooid.almightyarjen schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 21:54:
En daarom hebben we dus geen nieuw City station dit jaarIk heb echt zo'n hekel aan die Harry, ik heb er he-le-maal niets mee
Oh ja, Star Wars, dat ik ook zoiets ja. Kunnen kinderen scenes uit films naspelen zonder zelf een verhaal te verzinnen...Señor Sjon schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 08:41:
[...]
Door StarWars is er geen alternatieve ruimteserie meer en ridders zijn vervangen door Elves imo. De vorige (slechte) Pirates lijn is er na een jaar al uitgegooid.
[/mopper]
De Harry Potter Hogwarts Express is anders een goede basis, om zelf een mooie stoomloc van te MOCen, maar ja wij AFOLs kunnen tegenwoordig ook zelf niks meer verzinnen...almightyarjen schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 09:55:
[...]
Oh ja, Star Wars, dat ik ook zoiets ja. Kunnen kinderen scenes uit films naspelen zonder zelf een verhaal te verzinnen...
[/mopper]
Het is voor kinderen veel leuker om te kunnen spelen met hun favoriete karakter(s) uit de (teken)film series die ze kijken (Ninjago, Star Wars, Harry Potter etc...).
Wij (AFOLs) willen 'normale' ruimte LEGO, enkel en alleen vanwege jeugd sentiment. Als je sommige Star Wars sets (ruimteschepen) ziet en even vergeet dat het Star Wars is, dan zijn het prima ruimteschepen.
Ja klopt. Inmiddels rouleer ik een beetjeGeeBee schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 21:07:
[...]
Moet je dan de nieuwe treinen aanpassen aan het oude systeem? Dus meer oude motoren kopen?

Niet de mooiste set, wel met een 'mooi' prijsje van maar liefst 109!!! Euro

De grand carousel (10196) moet ik ook maar weer eens gaan opbouwen.
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Bijzonder ... De prijs in de VS is US$ 159.99 (zonder BTW) en meestal wordt die prijs 1 op 1 naar Euro vertaald voor Duitsland, met voor NL/BE dan nog een verhoging bovenop die prijs. Als dit inderdaad 'maar' €109,99 wordt in NL dan is dat relatief goedkoop. Maar het is nog steeds een stevige prijs voor slechts 321 onderdelen en een motor met bluetooth app-besturing.chrisO schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 09:34:
Nieuwe Power Functions 2 Batmobile
Foto van Brickset:

Hier overigens een filmpje van de nieuwe vrachttrein aan het rijden:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=n98vDt4KgKM]
[ Voor 15% gewijzigd door Haay op 18-05-2018 10:26 ]
Alles staat of valt met de hoeveelheid opties natuurlijk. Mocht dit kunnen dan heb je voor 109 euro een leuk speledingetje. Voor 109 euro koop je natuurlijk ook de app...

Foto’s van andere SW sets die nog dit jaar verschijnen: promobricks.
Geen kerstmutsKapoen schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 12:18:
Inhoud van de Star Wars adventkalender:
spoiler:
Foto’s van andere SW sets die nog dit jaar verschijnen: promobricks.
Ik ben dan ook geen SW kenner.
[ Voor 17% gewijzigd door Kapoen op 18-05-2018 12:56 ]

Oeh, deze wil ik!
Lijkt erop dat aan beide kanten de gaten zitten dat zou jammer zijn, 1 gladde kant zou geweldig zijn.
batlight bij de palace cinemaGeo3kant schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 16:16:
[afbeelding]
Oeh, deze wil ik!
Lijkt erop dat aan beide kanten de gaten zitten dat zou jammer zijn, 1 gladde kant zou geweldig zijn.
Foto's en meer info hier:
https://brickset.com/arti...echnic-set-images-at-last!
Een wheel loader concept van Volvo. In real life zou die ondere andere dus zelf wat kunnen graven en remote controlled doormiddel van de drone. Zeg maar de 42030 van de toekomst.ggj87 schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 22:57:
Van de nieuwe Technic sets zijn de foto's ook vrijgegeven. Zien er goed uit! Ben benieuwd wat die Volvo Autonomous Loader nou precies voor iets is en wat hij kan.
Foto's en meer info hier:
https://brickset.com/arti...echnic-set-images-at-last!
Hij is binnen hoor, bedankt voor de info!Guardian1980 schreef op maandag 14 mei 2018 @ 12:06:
[...]
Ik heb zelf niks met Ninjago, maar deze heb ik op een gegeven moment toch gekocht en geen seconde spijt van gehad. Dus als het om deze individuele set gaat (of om te combineren met de boatyard die er aan komt) dan zeg ik meteen DOEN.
Nu lekker bouwen

[ Voor 16% gewijzigd door blindsight op 20-05-2018 11:37 ]
Over de Ninjago Docks set gesproken, op brickset staat een review van deze ‘add on’ voor de Ninjago City. En op brothers-brick staan foto’s van beide sets tezamen (eindelijk!)blindsight schreef op zondag 20 mei 2018 @ 11:37:
[...]
Hij is binnen hoor, bedankt voor de info!
Nu lekker bouwen

*edit* deel 2 van de brickset review staat ook online: klik
[ Voor 7% gewijzigd door Kapoen op 20-05-2018 19:56 ]
Mijn niet-legoënde vriendin en ik hebben elkaar nagemaakt. Was erg leuk om te doen! In bijbehorende boekje staan veel voorbeeldinstructies voor specifieke outfits en kapsels. Met wat kleine aanpassingen kregen wij goed gelijkende modelleN.la_fusion schreef op zondag 20 mei 2018 @ 10:52:
Iemand van hier ervaring met de set om je eigen BrickHeadz te maken? Het lijkt mij wel leuk maar hoe goed krijg je de figuren lijkend? Dit alles voor de niet MOC'ende AFOL.
dus...
pictureslegofanaten schreef op zondag 20 mei 2018 @ 14:25:
[...]
Mijn niet-legoënde vriendin en ik hebben elkaar nagemaakt. Was erg leuk om te doen! In bijbehorende boekje staan veel voorbeeldinstructies voor specifieke outfits en kapsels. Met wat kleine aanpassingen kregen wij goed gelijkende modelleN.
Maar hij is toch niet gebaseerd op een bestaand model? Ik kan er iig niets over vinden.AppieNL schreef op zondag 20 mei 2018 @ 11:02:
[...]
Een wheel loader concept van Volvo. In real life zou die ondere andere dus zelf wat kunnen graven en remote controlled doormiddel van de drone. Zeg maar de 42030 van de toekomst.
Zoals ik zei: concept voertuig. Of er echt 1 gebouwd is zoals wel vaker met concepten gebeurd, geen idee. Ik heb er niet naar gezocht, want het concept en de set doet me vrij weinig >.>ggj87 schreef op zondag 20 mei 2018 @ 21:58:
[...]
Maar hij is toch niet gebaseerd op een bestaand model? Ik kan er iig niets over vinden.
"gewoon" down, schijnt vaak genoeg te gebeuren :GeeBee schreef op maandag 21 mei 2018 @ 07:47:
Heeft er hier iemand een idee wat er met MOCpages.com aan de hand is?
https://www.flickr.com/gr...607471/72157694285692501/
Eigenlijk zou ik hem wel in burgundy willen maken (ik had namelijk vroeger een mini in die kleur), maar volgens mij zijn niet alle groene onderdelen in die kleur te krijgen..
[ Voor 5% gewijzigd door ToolkiT op 21-05-2018 12:17 ]
Mag je een gegeten paard in de bek kijken?
pics or it didnt happenlegofanaten schreef op zondag 20 mei 2018 @ 14:25:
[...]
Mijn niet-legoënde vriendin en ik hebben elkaar nagemaakt. Was erg leuk om te doen! In bijbehorende boekje staan veel voorbeeldinstructies voor specifieke outfits en kapsels. Met wat kleine aanpassingen kregen wij goed gelijkende modelleN.
Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
zie ook http://www.stebru.nl/proj...and-discovery-centre/260/himlims_ schreef op zondag 20 mei 2018 @ 22:50:
Die Lego land/shop in Scheveningen lijkt toch wel door te gaan
[afbeelding]
[afbeelding]
//edit; weet iemand goede verwijzing naar de kleurcodes/benamingen? zojuist 100 vlakke steentjes binnen .. verkeerde kleur grijs

[ Voor 13% gewijzigd door himlims_ op 22-05-2018 08:03 ]
peeron/bricklink?himlims_ schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 07:49:
[...]
zie ook http://www.stebru.nl/proj...and-discovery-centre/260/
//edit; weet iemand goede verwijzing naar de kleurcodes/benamingen? zojuist 100 vlakke steentjes binnen .. verkeerde kleur grijs
En dat vindt je baas allemaal fantastischXiN-eViL schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 10:50:
Zojuist op het werk afgeleverd:
[afbeelding]
Ik ga hem ook op die tafel bouwen en plaatsen, want thuis heb ik er niet echt plek voor.
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Een collega van me heeft al een hele zut aan Star Wars Lego hier voor het raam staan, dus ja
Je gaat hem natuurlijk wel motoriseren neem ik aan, je collega's gaan helemaal gek worden van dat dingXiN-eViL schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 10:50:
Zojuist op het werk afgeleverd:
[afbeelding]
Ik ga hem ook op die tafel bouwen en plaatsen, want thuis heb ik er niet echt plek voor.
draaimolen en reuzenrad erbij plus kermisverlichting en de chaos is compleetalmightyarjen schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 11:50:
[...]
Je gaat hem natuurlijk wel motoriseren neem ik aan, je collega's gaan helemaal gek worden van dat ding
Vergeet de fairground mixer nietmschol schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 12:09:
[...]
draaimolen en reuzenrad erbij plus kermisverlichting en de chaos is compleet
Haha al dat motoriseren lijkt me misschien niet de beste optie
En natuurlijk "it's ever to ask for forgiveness then it is to ask for permission"Guardian1980 schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 15:11:
Je kan beter spijt hebben van de dingen die je gedaan hebt, dan van de dingen die je niet gedaan hebt
Master of the allen wrench Riding a mighty lawnmower for revenge In the realm of the screws he's the king And Lord of the Towel Rings
Los van de bizarre prijs, vind ik dit wel een gevaarlijke ontwikkeling... Je bent nu afhankelijk van een 3rd party device (telefoon/tablet) met bijbehorende omgeving om dit model te kunnen bedienen. Het mooie van Lego is juist dat het 20 jaar later ook nog prima werkt, dat kan met met dat soort apps nog wel vergetenchrisO schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 09:34:
Nieuwe Power Functions 2 Batmobile
[afbeelding]

Ik mag toch hopen dat PF2.0 ook gewoon fysieke remotes krijgt, die ook compatible zijn met dit soort setjes?
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul
is BT niet gewoon een extraatje bovenop de normale PF? (en dus wordt het PF 2.0 genoemd)Chakotay schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 16:31:
[...]
Los van de bizarre prijs, vind ik dit wel een gevaarlijke ontwikkeling... Je bent nu afhankelijk van een 3rd party device (telefoon/tablet) met bijbehorende omgeving om dit model te kunnen bedienen. Het mooie van Lego is juist dat het 20 jaar later ook nog prima werkt, dat kan met met dat soort apps nog wel vergeten![]()
Ik mag toch hopen dat PF2.0 ook gewoon fysieke remotes krijgt, die ook compatible zijn met dit soort setjes?

Ik vind hem er afgewerkter uitzien dan de Porsche, maar lijkt die achterkant nou donker blauw? Dat had me in zwart dan weer mooier geleken...
Mijn nieuwe portfolio (Under Construction) | Benieuwd wat Solar Team Twente gaat doen?
Dit topic is gesloten.
Dit topic is voor discussie over modellen, eigen bouwsels en meer.
Voor Lego aanbiedingen zie: Lego & Duplo aanbiedingen verzameltopic.
Voor V&A zie: Vraag & Aanbod overig.
Voor nepperds, zie: Het kleine 'Bouwsteentjes' topic.
Dit topic is alleen voor the Real Thing. Trespassers will be bricked