Het Grote Lego Topic - Deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 34 ... 107 Laatste
Acties:
  • 1.008.095 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisO
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 07-10 14:50
bord4kop schreef op maandag 4 december 2017 @ 15:46:
KAK, :(

En ik had nog wel een plekje vrij gehouden..

[afbeelding]
Daar kan dan mooi de London bus staan ;) en anders Bricklink en zelf die Renault bouwen...?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bord4kop
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08:02

bord4kop

maximaal 100KB!

haha, jep. De London Bus is een mooi ding, maar past niet in dit rijtje ;) Vind ik persoonlijk.

Ik wacht wel weer op de volgende release van een auto .. Dan zet ik die ertussen. Ben benieuwd wat het wordt volgend jaar.

Moet dit jaar ook nog de technic flagship kopen. Dit op de kasrt, dit is hobby, Technic is... euh.. nouja.. euh.. ook hobby, maar .. euh.. ik lul me vast nu :D

| Security Management |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22:56
Nu is de schaal van de creator auto's sowieso niet bij alle hetzelfde, maar aangezien de F1 wagen 1:9 lijkt gezien de gebruikte wielen en Technic parts (denk aan de Le Mans auto), lijkt me dat ook een vrij forse jongen tussen de Caterham en de F40.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aReaRe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

aReaRe

Welkom Patrick (11-02-2022) <3

AppieNL schreef op maandag 4 december 2017 @ 16:12:
Nu is de schaal van de creator auto's sowieso niet bij alle hetzelfde, maar aangezien de F1 wagen 1:9 lijkt gezien de gebruikte wielen en Technic parts (denk aan de Le Mans auto), lijkt me dat ook een vrij forse jongen tussen de Caterham en de F40.
Dat viel me wel op ja. De Kever is imho groter de T1, in het echt is het andersom.
Verder eens rustig nagedacht over die diner, ik vind die iets beter in mijn straatje passen dan de viswinkel.

Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlasZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 26-09 17:27
Wat is de Lego service toch goed.. Ik heb een 'oude' Super Star Destroyer (10221) van 2011 waarvan 6 grote plates (deze) vergeeld zijn door de zon. Ik heb replacement parts gevraagd via lego.com en zowaar ze werden vandaag verzonden. Niet dat die zo zeldzaam of duur zijn maar ik wist niet dat Lego vergeelde onderdelen vervangt _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• AppieNL
  • Laatst online: 22:56
aReaRe schreef op maandag 4 december 2017 @ 17:47:
[...]

Dat viel me wel op ja. De Kever is imho groter de T1, in het echt is het andersom.
Verder een rustig nagedacht over die diner, ik vind die iets beter in mijn straatje passen dan de viswinkel.
Het is "kritiek" die Lego wel vaker krijgt over de modellen in dit topic. Ik vind het nogal loos. Je kan onmogelijk verwachten van Lego dat ze elke auto in exact dezelfde schaal doen, dan moeten ze jaren vooruit kunnen denken/kijken welke auto's ze dan gaan doen EN of die haalbaar zijn om goed te doen in dezelfde schaal als de bestaande auto's. Bijvoorbeeld de T1 was de eerste, de Mini had dan veel kleiner moeten zijn om in diezelfde schaal te passen, waardoor veel details verloren zouden gaan om nog maar te zwijgen over rondingen op de Mini die op de schaal van het bestaande model maar net in de buurt komen. Dus kiezen ze gewoon een schaal die goed past bij de auto die ze op dat moment willen uitbrengen waarbij volgens mij hun enige criteria de prijsklasse is (rond 100 euro).

[ Voor 13% gewijzigd door AppieNL op 04-12-2017 18:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:55
chrisO schreef op maandag 4 december 2017 @ 10:52:
Voor diegene die interesse hadden in de Creator Renault F1, dat wordt dus geen officiele LEGO set, maar een LEGO Certified Professionals set.

De set is de grootste van 3 speciale sets voor het 40 jarige F1 jubileum van Renault.
Alle 3 de sets zijn gelimiteerd in oplage (100 stuks van de grootste set met 828 steentjes en een heftige prijskaartje van 375 Euro).
De kleinere F1 auto kost 44 Euro en is beperkt tot 1000 stuks (bijna 3x zo duur dus als een normale set van die afmeting).
En reken maar dat de handelaren al zitten te kwijlen bij de gedachte om zo veel mogelijk van die sets in te slaan om ze later voor het veelvoudige weer te verkopen. Want ja, zo werkt nu eenmaal de vrije markt met vraag en aanbod. En zo'n beperkte oplage van 100 sets is gewoon een garantie voor schaarste en dus hoge prijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cbr600f4i
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06-10 20:38
Haay schreef op maandag 4 december 2017 @ 21:49:
[...]

En reken maar dat de handelaren al zitten te kwijlen bij de gedachte om zo veel mogelijk van die sets in te slaan om ze later voor het veelvoudige weer te verkopen. Want ja, zo werkt nu eenmaal de vrije markt met vraag en aanbod. En zo'n beperkte oplage van 100 sets is gewoon een garantie voor schaarste en dus hoge prijzen.
En dan kijkt men vreemd op wanneer de halve wereld daarna Lepin sets koopt. Wat Lego mij en anderen had kunnen verkopen als het alleen maar beschikbaar was geweest.

Ryzen 7 9800x3D / RX7900XTX OC / 32 GB Corsair Vengeance 6000 Mhz RGB DDR5 / ASUS TUF Gaming B650-Plus WiFi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisO
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 07-10 14:50
Haay schreef op maandag 4 december 2017 @ 21:49:
[...]

Maar het is geen officiele LEGO set.
als je gaat googlen op "LEGO Certified Professionals" dan kom je heel veel sets tegen die je nog nooit eerder had gezien. Ik denk dat verzamelaars veel minder snel geneigd zijn om veel geld neer te leggen voor een LEGO Certified Professionals, tenzij ze een specifieke band hebben met het onderwerp van de set (Die hard (renault) F1 fan voor de LEGO Renault F1, of omdat de LEGO Certified Professionals architecture set, een landmark is in jouw stad etc...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almightyarjen
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23:01

almightyarjen

When does the hurting stop?

cbr600f4i schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 11:14:
En dan kijkt men vreemd op wanneer de halve wereld daarna Lepin sets koopt. Wat Lego mij en anderen had kunnen verkopen als het alleen maar beschikbaar was geweest.
Gezien het gigantische aanbod van Lego zal dat wel meevallen denk ik. Als je niet die specifieke set kan krijgen, dan is er wel wat anders te krijgen waar je blij van wordt.
chrisO schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 11:21:
Maar het is geen officiele LEGO set.
als je gaat googlen op "LEGO Certified Professionals" dan kom je heel veel sets tegen die je nog nooit eerder had gezien. Ik denk dat verzamelaars veel minder snel geneigd zijn om veel geld neer te leggen voor een LEGO Certified Professionals, tenzij ze een specifieke band hebben met het onderwerp van de set (Die hard (renault) F1 fan voor de LEGO Renault F1, of omdat de LEGO Certified Professionals architecture set, een landmark is in jouw stad etc...)
Eens :Y

Patreon | Main Youtube | Work In Progress Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

AppieNL schreef op maandag 4 december 2017 @ 18:41:
[...]

Het is "kritiek" die Lego wel vaker krijgt over de modellen in dit topic. Ik vind het nogal loos. Je kan onmogelijk verwachten van Lego dat ze elke auto in exact dezelfde schaal doen, dan moeten ze jaren vooruit kunnen denken/kijken welke auto's ze dan gaan doen EN of die haalbaar zijn om goed te doen in dezelfde schaal als de bestaande auto's. Bijvoorbeeld de T1 was de eerste, de Mini had dan veel kleiner moeten zijn om in diezelfde schaal te passen, waardoor veel details verloren zouden gaan om nog maar te zwijgen over rondingen op de Mini die op de schaal van het bestaande model maar net in de buurt komen. Dus kiezen ze gewoon een schaal die goed past bij de auto die ze op dat moment willen uitbrengen waarbij volgens mij hun enige criteria de prijsklasse is (rond 100 euro).
Mee eens, ik vind het ook jammer dat de schaal niet helemaal klopt, maar je moet niet vergeten dat het om lego gaat met een fixed set van blokjes...het is geen diecast schaal model..
Wil je alles wel op dezelfde schaal houden dan moet je veel groter gaan bouwen en word het veel te duur..

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Mappy schreef op woensdag 29 november 2017 @ 17:16:
Grote plaatjes 10260 Downtown Diner (klik 'more images')

Het moet je smaak zijn deze set :) Zal het in de US vast erg goed doen. De jukebox is wel een leuk dingetje :)
vind m super gaaf, past totaal niet binnen huidig straatje, maar is wel smakelijk ter afwisseling

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goverman
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22-09 17:05

Goverman

not loaded

Gisteren heb ik een grote boodschappentas vol Harry Potter lego sets op de kop getikt. Er zat in:
- 4708: Hogwarts express met stationnetje en power functions... (die ik toch nog nodig had :))
- 4707: Hagrid's hut
- 4706: forbidden corridor
- 4723: Diagon alley shops
- 4721: Hogwarts castle
- 4702: final challenge

Gisteravond ben ik alleen toegekomen aan de trein en het stationnetje, zie plaatje:

harry potter trein

Er missen een paar (eenvoudig vervangbare) rode blokjes, dus daarvoor heb ik eerst even de 24-in-1 set van dit jaar gebruikt en de London bus. Ook missen er twee 2x2 grijze plaatjes. Al met al niet slecht dus, vooral omdat alle minifigs er dus wel bij zitten. En powerfunctions dus (met zelfs nog batterijen). Dit was de enige trein die ze (nog?) hadden en ze hadden er later een keer de powerfunctions bij gekocht. Maar die hoefden ze nu niet meer, dus kon ik alle bovenstaande sets incl. motortje e.d. meenemen voor 125 euro.

Er is ook nog een Hogwarts castle (4842) onderweg. Daarna is het wel weer even klaar...

Als alles op jou afkomt, zit jij op de verkeerde baan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjong
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 30-09 18:09
Goverman schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 13:14:
Gisteren heb ik een grote boodschappentas vol Harry Potter lego sets op de kop getikt. Er zat in:
- 4708: Hogwarts express met stationnetje en power functions... (die ik toch nog nodig had :))
- 4707: Hagrid's hut
- 4706: forbidden corridor
- 4723: Diagon alley shops
- 4721: Hogwarts castle
- 4702: final challenge

Gisteravond ben ik alleen toegekomen aan de trein en het stationnetje, zie plaatje:

[afbeelding]

Er missen een paar (eenvoudig vervangbare) rode blokjes, dus daarvoor heb ik eerst even de 24-in-1 set van dit jaar gebruikt en de London bus. Ook missen er twee 2x2 grijze plaatjes. Al met al niet slecht dus, vooral omdat alle minifigs er dus wel bij zitten. En powerfunctions dus (met zelfs nog batterijen). Dit was de enige trein die ze (nog?) hadden en ze hadden er later een keer de powerfunctions bij gekocht. Maar die hoefden ze nu niet meer, dus kon ik alle bovenstaande sets incl. motortje e.d. meenemen voor 125 euro.

Er is ook nog een Hogwarts castle (4842) onderweg. Daarna is het wel weer even klaar...
Wow, goede deal gemaakt! Post wel even een foto als je alles binnen hebt en bij elkaar hebt staan. De kids hier zullen wel watertanden. Gek van Lego en van Harry Potter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07-10 23:21
sjong schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 15:52:
[...]

Wow, goede deal gemaakt! Post wel even een foto als je alles binnen hebt en bij elkaar hebt staan. De kids hier zullen wel watertanden. Gek van Lego en van Harry Potter :)
Er zijn sterke geruchten dat er nieuwe Harry Potter sets in 2018 zullen verschijnen :)

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Kapoen schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 17:22:
Er zijn sterke geruchten dat er nieuwe Harry Potter sets in 2018 zullen verschijnen :)
Of het meerdere sets worden is nog afwachten, maar een sterk gerucht gaat dat het een groot Hogwarts kasteel is, van vergelijkbaar formaat (en prijs ;) ) als het Disney Kasteel (71040)........ :9~

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• avdieren
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 06-10 10:32
Haay schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 20:36:
[...]

Of het meerdere sets worden is nog afwachten, maar een sterk gerucht gaat dat het een groot Hogwarts kasteel is, van vergelijkbaar formaat (en prijs ;) ) als het Disney Kasteel (71040)........ :9~
Liefste sint, laat dat gerucht aub waar zijn !!! vond het disney kasteel al prachtig, laat staan de harry potter versie ervan !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobvG
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20:50
avdieren schreef op woensdag 6 december 2017 @ 11:21:
[...]

Liefste sint, laat dat gerucht aub waar zijn !!! vond het disney kasteel al prachtig, laat staan de harry potter versie ervan !
Lieve Sint. Ook ik vind het Disney kasteel fantastisch en zou een Hogwarts nog fantastischer vinden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gim
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Sint is vandaag alweer richting Spanje toch? Zou t bij de kerstman proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjong
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 30-09 18:09
Haay schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 20:36:
[...]

Dat wordt dan alvast sparen dan, klinkt een stuk leuker dan de jaren 50 Diner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Gim schreef op woensdag 6 december 2017 @ 17:38:
Sint is vandaag alweer richting Spanje toch? Zou t bij de kerstman proberen :)
En we hebben nog altijd de Paashaas als fallback indien nodig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielsvv
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 19:26

nielsvv

100% Afol

Iemand die komend weekend naar onderstaande beurs gaat?

Afbeeldingslocatie: http://www.lcc.builders/wp-content/uploads/2017/10/Flyer-Winter-Wonderland-2017.jpg

Bricklink Store - Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Aardige heisa op LEGO fan-sites in verband met de veranderingen aan de LEGO Friends minidolls.
Vooral de verandering aan poppetje Olivia schiet veel mensen in het verkeerde keelgat:
(links het oude uiterlijk van de afgelopen jaren, rechts het nieuwe uiterlijk vanaf 2018)
Afbeeldingslocatie: http://brickingaround.com/wp-content/uploads/2017/12/2018-Friends-Redesign-Olivia.jpg

Blijkbaar identificeren meisjes die met LEGO Friends spelen zich met een bepaald figuurtje uit de groep vriendinnen, en voor blanke meisjes met bruin haar die zich met Olivia identificeren is dit een onacceptabele herstijling. Het nieuwe Olivia figuurtje moet nu Latijns-Amerikaans (Hispanic) voorstellen.

Bij de overige Friends figuurtjes is de herstijling wat subtieler:

Emma
Afbeeldingslocatie: http://brickingaround.com/wp-content/uploads/2017/12/2018-Friends-Redesign-Emma.jpg
(van blank met zwart haar en groene ogen naar meer Aziatisch (mixed met blank?) met bruine ogen)

Andrea
Afbeeldingslocatie: http://brickingaround.com/wp-content/uploads/2017/12/2018-Friends-Redesign-Andrea.jpg
(van groene naar bruine ogen, wat voor Afrikaans-Amerikaans logischer is)

Mia
Afbeeldingslocatie: http://brickingaround.com/wp-content/uploads/2017/12/2018-Friends-Redesign-Mia.jpg
(van lichtbruine naar groene ogen, wat vaker voorkomt bij roodharigen geloof ik)

Stephanie
Afbeeldingslocatie: http://brickingaround.com/wp-content/uploads/2017/12/2018-Friends-Redesign-Stephanie.jpg
(vrijwel geen wijziging)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21:11

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Och och, waar mensen zich al niet druk om maken... Jammer dat die achterlijke internetheisa rondom gender / identiteit / vul maar in blabla zich nu ok heeft verspreidt naar Lego :|

[ Voor 8% gewijzigd door Nyarlathotep op 08-12-2017 11:01 ]

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• la_fusion
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10:40
Met de originele minifigs heeft Lego hier natuurlijk nooit problemen mee gehad. Alle dames dus maar gewoon geel? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinier
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:36

Reinier

\o/

Ik vind dat echt gelul van de bovenste plank. Flikker de nieuwe weg als je ze niet mooi vindt en speel met de oude. Het is niet zo dat de pre-2018 popjes het ineens niet meer doen.
Sowieso, wat boeit dat kinderen nou.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19:14

vhal

ಠ_ಠ

Reinier schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 11:17:

Sowieso, wat boeit dat kinderen nou.
Nou...als ik soms de helse fitties thuis zie wie de rode duplo-auto mag of de Elza 41148 die met haar frozenjurk en niet die andere Elza uit 41068!1!!1.... :')

[ Voor 15% gewijzigd door vhal op 08-12-2017 11:37 ]

Strava

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kapoen
Nyarlathotep schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 11:01:
Och och, waar mensen zich al niet druk om maken... Jammer dat die achterlijke internetheisa rondom gender / identiteit / vul maar in blabla zich nu ok heeft verspreidt naar Lego :|
Jang heeft een mooie reactie gepost op brickset, waarvan de laatste alinea inpikt op wat jij zegt:
By theJANG in United States, 08 Dec 2017 01:23

I am a half-white, half-black, socially "liberal" adult male brought up in one of the most culturally diverse regions of the United States. Most of the people I've interacted with in my entire life have been non-white. I find the change to Olivia very awkward and forced. I think anyone of any age who looks at the before & after dolls with a completely innocent view, entirely free of the soul-tearing PC vs. anti-PC madness, would say it's simply not the same character. LEGO should have just introduced a new Friend.

There are more than 5 characters in the theme. If LEGO's research revealed that most Friends fans (the kids) strongly want more diversity in the core, they could have converted Olivia into a recurring side-character (moved to the other side of the city, different school) while bringing in this new girl. I think the people who made the decision to overtly change the race of an established personality in an ongoing kids' fantasy world probably had the best intentions, but just don't "get it."

Diversity isn't about quotas. It isn't about suddenly forcing changes to reality to match a perception or ideal. It isn't about race or gender, and it certainly isn't about politics, no matter how many people try to force it to be. Diversity is about the differences and variances that shape existence as we know it. No two stars or grains of sand are the same, nor are any two leaves, even from the same tree. Even "identical" twins differ in countless ways, physical and mental alike. Diversity is reality.

I continue to feel The LEGO Group has its collective heart in the right place, a huge profit machine steered by an unusually strong, demonstrated desire among its controlling leadership to do what's right by their employees and customers. They just don't always get it exactly right.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 07-10 12:22
Gewoon... why?!

Er zijn hele cartoons gemaakt met die karakters en kinderen zien het vaak als 'nieuw' karakter als er iets veranderd.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Kapoen schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 11:50:
[...]

Jang heeft een mooie reactie gepost op brickset, waarvan de laatste alinea inpikt op wat jij zegt:

[...]
Jang verwoord het mooi, een nieuw character was een veel betere optie geweest dan een bestaande zo significant veranderen..

Mijn dochters identificeren zich trouwens niet zo met die figuurtjes (hoewel Stephanie de duidelijke match is), maar spelen met allemaal en mixen de hoofdje met de haarstijlen en creeeren hele funky mixes..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Señor Sjon
Als ze zo PC willen zijn, waar zijn de mannen dan?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Señor Sjon schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 12:03:
Als ze zo PC willen zijn, waar zijn de mannen dan?!
Je hebt iig 'Andrew' en ik geloof ook een andere.. maar net als bij Barbie is de Ken character eigenlijk een bijproduct waar de doelgroep weinig interesse in heeft..
Mijn dochters spelen meer met gewone minifigs dan met de mannelijke Friends personages..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinier

Reinier

\o/

Ik heb hier zat kereltjes liggen, Oliver, de vriend van Olivia, de portier van het hotel, etc. Al lijken ze op transgenders want vaak hebben ze het haar van Sneeuwwitje of een Friends-meisje :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• almightyarjen

almightyarjen

Breng Lego nou niet op ideeën... :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:24

The Eagle

I wear my sunglasses at night

* The Eagle doet voorzetje:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/HXyiv1vBTM2Hfey4Z8eVsKHV/full.jpg

Lego Leernicht anyone? :P

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Guardian1980
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 17-05-2024

Guardian1980

Lekker bezig

Nyarlathotep schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 11:01:
Och och, waar mensen zich al niet druk om maken...
Het feit dat de minifigs in de komende Modular ook geen "ouderwetse" hoofdjes meer hebben levert ook al zoveel discussie her en der.
The Eagle schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 17:06:
* The Eagle doet voorzetje:

*afbeelding*

Lego Leernicht anyone? :P
* Guardian1980 verzint gauw YMCA-Ideas setje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinier

Reinier

\o/

Wij hebben wel deze transgender (die van het Songfestival?) en Sneeuwwitje is lesbisch.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/I7vjZiXItTD711o136yqnI7K/full.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Eagle

The Eagle

Van dat laatste zijn ongetwijfeld films te vinden als bewijs. Alleen niet van Lego :+

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19:14

vhal

ಠ_ಠ

Soort van Elsa-gate maar dan anders :+

Strava

Acties:
  • +17 Henk 'm!

• Mappy
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:42

Mappy

Piramide van Austerlitz

Afbeeldingslocatie: https://moo.mappz.net/20171210kerstboom.jpg

If you're Mappy and you know it clap your hands *clap clap* - Stem voor betere forum-updates!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clavat
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 07-10 22:56
Ik heb een budget gekregen voor Lego weer een set te kopen. Echter ik twijfel enorm over de Saturn.

Of het een leuke build is en ook een beetje lang mee bezig bent.
Wil een beetje lang bouwen.

PSN: McMillan0984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinier

Reinier

\o/

Zeker leuke build, maar wel wat repetitie. Ik ben ruimtevaartfanaat dus dat scheelt. Je bent er niet bijzonder lang mee bezig.

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• almightyarjen

almightyarjen

Ik dacht ff een leuke treinvideo op te nemen in de sneeuw, in de achtertuin. Het sneeuwde echter nog behoorlijk (ik kon niet wachten, het zou stoppen met sneeuwen als het al donker zou zijn) met als gevolg een dikke faal :X Locomotief kreeg totaal geen tractie door de vochtige rails (ja, ik had hem eerst al sneeuwvrij gemaakt). Nou ja, toch nog een leuk plaatje eraan over gehouden :D

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/dTfx4Rv.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinier

Reinier

\o/

Zag hem al elders langskomen. Die alien weer :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• almightyarjen

almightyarjen

Ja zo te zien heeft die alien een hogere core temperature dan de rest van de minifigs aangezien hij als enige sneeuwvrij is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle

The Eagle

Doet me denken aan de snelweg vanmiddag. Eerste keer dat ik sneeuwschuivers echt in actie gezien heb. Damn dat gaat met bruut geweld zeg :D
/totaal offtopic :+

@Mappy ik heb je foto even bewaard. Top om daat een kerstkaart van te maken, hope you dont mind :)

[ Voor 31% gewijzigd door The Eagle op 10-12-2017 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tortelli
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14:39

Tortelli

mixing gas and haulin ass

Mijn Lego 42043 aan het opbouwen, nu mis ik een steentje (100% zeker dat ik hem niet heb laten vallen oid).
Zag dat je die bij kunt bestellen, moet je daar nog voor betalen oid? of hoe werkt dat?.

Afbeeldingslocatie: https://lc-www-live-s.legocdn.com/media/bricks/5/2/4188298.jpg
Gaat het om, onderdeel van de steunpaal, kortom geen onderdeel waardoor ik de build de komende weken niet af kan maken. Slimmer om even te wachten met bestellen tot ik zeker weet of ik niet meer mis?.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almightyarjen

almightyarjen

Je kan hem even afbouwen, al is de kans klein dat er nog meer mist. Je kan de missende onderdelen bestellen bij Lego Service, doen ze niet moeilijk over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 25-09 17:54
Op Shop@Home staat nu bij een aantal sets 'binnenkort uit de handel'. Zitten mooie sets tussen zoals de 75105 Millenium Falcon, Claas Xerion 500 Trac VC, Lego Ideas Yellow Submarine en Caterham Seven 620R en nog een aantal. Sommige gaan wel erg snel weg :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clavat
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 07-10 22:56
ggj87 schreef op zondag 10 december 2017 @ 21:37:
Op Shop@Home staat nu bij een aantal sets 'binnenkort uit de handel'. Zitten mooie sets tussen zoals de 75105 Millenium Falcon, Claas Xerion 500 Trac VC, Lego Ideas Yellow Submarine en Caterham Seven 620R en nog een aantal. Sommige gaan wel erg snel weg :(
Waar zie je dat zo snel op Lego moet ik alles af om te kijken wat eruit gaat

PSN: McMillan0984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinier

Reinier

\o/

Binnenkort uit de handel is een filteritem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
Je kunt idd. filteren maar ik heb gewoon bij thema's gekeken die ik leuk vind.

Als je filtert op 'Producten uit de handel' dan krijg je alles te zien wat uit productie is en wat uit productie gaat. Dat zijn alsnog 62 pagina's:

https://shop.lego.com/nl-...uery=*&x1=availability_en

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gim
  • Niet online
ggj87 schreef op zondag 10 december 2017 @ 21:37:
Ah dus toch weer nieuwe sets die aan t lijstje zijn toegevoegd zoals de yellow submarine. Zo moet je de site wel in de gaten houden als er druppelwijs sets worden toegevoegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
Ja, je moet regelmatig de sets die je wilt controleren want de 75882 Ferrari FXX K is bijv. pas vanaf maart dit jaar beschikbaar maar staat nu al op uitlopen. Dat is na krap 9 maanden!

De 31052 Vacation Getaways staat ook niet meer op S@H.. Hopelijk is die binnenkort met de Kerst nog ergens voor een leuk prijsje te krijgen. Vind dat echt een leuk ding :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mappy
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:42

Mappy

Piramide van Austerlitz

The Eagle schreef op zondag 10 december 2017 @ 20:08:
@Mappy ik heb je foto even bewaard. Top om daat een kerstkaart van te maken, hope you dont mind :)
Ik zal je een grote versie sturen :)

If you're Mappy and you know it clap your hands *clap clap* - Stem voor betere forum-updates!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle

The Eagle

thx :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jean-Bob
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 19:07
ggj87 schreef op zondag 10 december 2017 @ 22:30:
Ja, je moet regelmatig de sets die je wilt controleren want de 75882 Ferrari FXX K is bijv. pas vanaf maart dit jaar beschikbaar maar staat nu al op uitlopen. Dat is na krap 9 maanden!

De 31052 Vacation Getaways staat ook niet meer op S@H.. Hopelijk is die binnenkort met de Kerst nog ergens voor een leuk prijsje te krijgen. Vind dat echt een leuk ding :)
Die is nu in de aanbieding bij kruidvat online zag ik toevallig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mschol
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

het "retiring soon" labeltje is niet 100% betrouwbaar, vaak komt een hoop nog terug, al heb ik wel te horen gekregen dat er echt veel uit zou gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fishman
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 06-10 11:17
De Millennium Falcon 75192 is weer te koop:
https://shop.lego.com/nl-NL/Millennium-Falcon-75192

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• totalatool
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19:02
Kan even nergens vinden of die zwarte VIP kaart nog beschikbaar is.

LEGO te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fishman
totalatool schreef op maandag 11 december 2017 @ 11:26:
[...]

Kan even nergens vinden of die zwarte VIP kaart nog beschikbaar is.
Ik zou zeer verbaasd zijn als je die nog krijgt, want er werd expliciet verteld dat die alleen voor de eerste bestellingen was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• totalatool
fishman schreef op maandag 11 december 2017 @ 11:45:
[...]

Ik zou zeer verbaasd zijn als je die nog krijgt, want er werd expliciet verteld dat die alleen voor de eerste bestellingen was.
Dat klopt volgens mij sowieso niet, want ik las en hoorde steeds dat het geldig was bij aankoop van de MilF tot en met 31 december. Inmiddels heb ik die informatie ook teruggevonden:
https://shop.lego.com/nl-NL/Exclusief
Hoe lang is de kaart beschikbaar?
De verzamelbare kaart is slechts beperkte tijd beschikbaar tot 31 december of zolang de voorraad strekt.
Nou is de vraag dus: hoe staat het met die voorraad?

LEGO te koop

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fishman
totalatool schreef op maandag 11 december 2017 @ 11:48:
[...]

Dat klopt volgens mij sowieso niet, want ik las en hoorde steeds dat het geldig was bij aankoop van de MilF tot en met 31 december. Inmiddels heb ik die informatie ook teruggevonden:
https://shop.lego.com/nl-NL/Exclusief

[...]

Nou is de vraag dus: hoe staat het met die voorraad?
Good catch! Dan is ie wellicht toch nog inbegrepen. Lijkt me wel, want ze maken die kaart persoonlijk en sturen hem na. Lijkt me niet al te moeilijk om een zwart kaartje te printen, waarschijnlijk maken ze elk kaartje ter plekke.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Reinier

Reinier

\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefanass
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:08

Heb deze voor de sint nog gekocht voor dochterlief bij conrad.nl waar ie 51 euro kostte inclusief verzenden, ze hebben hem daar nog beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• totalatool
De inmiddels redelijk ingeburgerd geraakte koosnaam voor de Millennium Falcon. I guess they're both a drain on the wallet? >:)

LEGO te koop

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Reinier

Reinier

\o/

totalatool schreef op maandag 11 december 2017 @ 12:16:
[...]

De inmiddels redelijk ingeburgerd geraakte koosnaam voor de Millennium Falcon. I guess they're both a drain on the wallet? >:)
Wist ik niet.
Ik ga die term hier in huis niet gebruiken denk ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guardian1980
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 17-05-2024

Guardian1980

Lekker bezig

Precies mijn eerste reactie; deze afkorting in combinatie met Lego kende ik nog niet. En ook ik zal 'm hier thuis maar niet noemen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PjotrStroganov
  • Laatst online: 22-09 19:56
fishman schreef op maandag 11 december 2017 @ 11:45:
[...]

Ik heb de falcon gepre-ordered en daarna geannuleerd. Vorige week toch de kaart binnen gekregen

PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakbakbak
  • Laatst online: 06-10 11:44
Aj.. hoe lang is die beschikbaar geweest? Ik wil hem al een poos bestellen, kijk bijna dagelijks maar vorige week niet gezien dat je hem kon bestellen. Staat nu weer op binnenkort..

Mijn bescheiden Cyberpunk en Fortnite Save the World YT kanaal en D4

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• totalatool
bakbakbak schreef op maandag 11 december 2017 @ 13:38:
[...]

Aj.. hoe lang is die beschikbaar geweest? Ik wil hem al een poos bestellen, kijk bijna dagelijks maar vorige week niet gezien dat je hem kon bestellen. Staat nu weer op binnenkort..
Al ingelogd als VIP? Want dan kan hij nog steeds in mijn winkelmandje...

LEGO te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakbakbak
totalatool schreef op maandag 11 december 2017 @ 13:40:
[...]

Al ingelogd als VIP? Want dan kan hij nog steeds in mijn winkelmandje...
|:( |:( Dank voor deze tip!! Nieuwe computer, en niet meer ingelogd.. man man man.. Ga hem gelijk bestellen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pana
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13:27
Net m'n 42039 24 Hours race cars af, alleen twijfel ik nog of ik de decals ga aanbrengen.
Volgende wordt waarschijnlijk de 911 of de Arocs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• totalatool
bakbakbak schreef op maandag 11 december 2017 @ 13:44:
[...]

|:( |:( Dank voor deze tip!! Nieuwe computer, en niet meer ingelogd.. man man man.. Ga hem gelijk bestellen!
Hoop voor je dat je dat wel gedaan hebt inmiddels, want hij is weer uitverkocht.

LEGO te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakbakbak
totalatool schreef op maandag 11 december 2017 @ 14:31:
[...]

Hoop voor je dat je dat wel gedaan hebt inmiddels, want hij is weer uitverkocht.
Het is ongelofelijk, inderdaad nog niet besteld, werd ff weggeroepen, ging daarna cc pakken en poef, ineens was mijn winkelwagen weer leeg :'( Zit niks anders op dan het nu erg scherp in de gaten te houden. Eigen schuld..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SlasZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 26-09 17:27
Ik keek toevallig rond 12h mijn mails na en zag net een mail van Lego binnenkomen dat de MF beschikbaar was. Heb hem eindelijk kunnen bestellen maar kort erna inderdaad weer uitverkocht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTwizard
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19:25
Pana schreef op maandag 11 december 2017 @ 14:13:
Volgende wordt waarschijnlijk de 911 of de Arocs
Op verschillende plekken in Duitsland is de 911 op dit moment 209 Euro. Ik heb hem afgelopen week besteld bij Amazon.de voor die prijs, wordt als het goed is morgen geleverd :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fishman
Ik kreeg vanochtend om 11:15 al een mail van BrickWatch.
Ff een accountje aanmaken dus en deze set toevoegen: https://www.brickwatch.ne...92/Millennium-Falcon.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakbakbak
fishman schreef op maandag 11 december 2017 @ 15:09:
Ik kreeg vanochtend om 11:15 al een mail van BrickWatch.
Ff een accountje aanmaken dus en deze set toevoegen: https://www.brickwatch.ne...92/Millennium-Falcon.html
Bedankt gasten, goeie tips. Heb nu een account gemaakt en alert gezet op die set. Hoop echt dat die zeer binnenkort weer leverbaar is, zou leuk zijn om tijdens de feestdagen te bouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:30

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Afgelopen weekend heb ik de 42054 CLAAS XERION 5000 TRAC VC gekocht. Na te zijn begonnen met bouwen blijken er twee tinten groen te zijn wat niet de bedoeling is. De flexibele buis / slang die aan de zijkant gaat is er in 2 kleuren groen en hetzelfde geldt voor andere groene stukken. Maar eens kijken hoe ik dit opgelost krijg. Ik heb Lego al een e-mail gestuurd maar helaas nog geen reactie. Ruilen bij de lokale winkel wordt waarschijnlijk lastig omdat het product al voor een groot deel in elkaar zit.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gim
  • Niet online
Het kerst setje 40107 heeft me blij verrast. Niet supergroot, maar wel groter dan verwacht. Kan me ook goed vinden in de review (link) al vind ik t prima dat de sneeuwbaan wit is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeehond
  • Registratie: Juni 2015
  • Niet online

Zeehond

FP Admin & Powermod/ Mod W&M

Seal with it!

Topicstarter
Bor schreef op maandag 11 december 2017 @ 18:09:
Afgelopen weekend heb ik de 42054 CLAAS XERION 5000 TRAC VC gekocht. Na te zijn begonnen met bouwen blijken er twee tinten groen te zijn wat niet de bedoeling is. De flexibele buis / slang die aan de zijkant gaat is er in 2 kleuren groen en hetzelfde geldt voor andere groene stukken. Maar eens kijken hoe ik dit opgelost krijg. Ik heb Lego al een e-mail gestuurd maar helaas nog geen reactie. Ruilen bij de lokale winkel wordt waarschijnlijk lastig omdat het product al voor een groot deel in elkaar zit.
Een tijd terug was dit ook met oranje steentjes als ik mij niet vergis waarbij een set 2 kleuren oranje kon bevaten. Dat maakt het er helaas niet mooier op nee. Ben benieuwd hoe de lego klanten service hier mee om gaat.

Edit, in YouTube: LEGO City 60034 Arctic Helicrane review! Summer 2014 wordt er ook over gesproken wat betreft het oranje.
Gim schreef op maandag 11 december 2017 @ 20:37:
Het kerst setje 40107 heeft me blij verrast. Niet supergroot, maar wel groter dan verwacht. Kan me ook goed vinden in de review (link) al vind ik t prima dat de sneeuwbaan wit is :)
Dat is idd een leuk setje :Y, dergelijke setjes zijn wel leuke aanvullingen voor in een winterdorp :).

[ Voor 6% gewijzigd door Zeehond op 11-12-2017 21:14 ]

200 fish found!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Laatst online: 15:22

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Weet iemand of dit een echt Lego setje is en waar ik hem in NL kan kopen (of welke set)?

https://www.ebay.com/itm/...figure-Cape-/182914799546

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-10 14:09

PromoX

Flying solo

Mad-Matt schreef op maandag 11 december 2017 @ 22:05:
Weet iemand of dit een echt Lego setje is en waar ik hem in NL kan kopen (of welke set)?

https://www.ebay.com/itm/...figure-Cape-/182914799546
Lego Dimensions set: https://brickset.com/sets/71221-1/Wicked-Witch en daarnaast een minifig uit een Batman set: https://brickset.com/sets/70917-1/The-Ultimate-Batmobile

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Top, thanks, kan ik eens op bricklink gaan kijken, wil het poppetje (lichaam) voor een moc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Bouwsteentjes.info heeft informatie gepost over de seasonal setjes van komend jaar. Helaas geen mooie vignettes zoals dit jaar, maar iets geheel anders...

spoiler:
Afbeeldingslocatie: https://www.bouwsteentjes.info/wp-content/uploads/2017/12/40270_alt11878964896.png
Afbeeldingslocatie: https://www.bouwsteentjes.info/wp-content/uploads/2017/12/40270_alt21356893907.png
De Seasonal sets van 2018 zijn:

Bee
Bunny
Witch
Turkey
Mr. Claus
Mrs. Claus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

meh, dat die hele lijn mogen ze van mij schrappen, vind er niets aan

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Reinier

Reinier

\o/

Hmmz. Ik vind Brickheadz de debielste uitvinding ooit, dus echt geniaal vind ik het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapot
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 05-10 00:57
Brickheadz, het zou verboden moeten worden: Maar dan ook allemaal!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
Ik vind ze wel grappig gedaan. Ze lijken geïnspireerd op de CubeDudes van de exclusive Comic Con sets van een paar jaar terug. Ik vind het alleen jammer dat ze niks kunnen, het zijn uiteindelijk alleen display sets. Gelukkig is de prijs niet al te hoog. Ik heb en hoef ze overigens niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kapoen
Die nieuwe seasonals zijn ook niet mijn favoriete sets uit de serie, maar ik had wel al half en half verwacht dat we geen vignettes gingen krijgen in 2018. Lego lijkt een alternerende cyclus aan te houden van brick built figures en vignettes.

Valentijn 2014:
Afbeeldingslocatie: https://images.brickset.com/sets/images/40085-1.jpg?201510140806
Valentijn 2015:
Afbeeldingslocatie: https://images.brickset.com/sets/images/40120-1.jpg?201412211033
Valentijn 2016:
Afbeeldingslocatie: https://images.brickset.com/sets/images/40201-1.jpg?201511230710
Valentijn 2017:
Afbeeldingslocatie: https://images.brickset.com/sets/images/40236-1.jpg?201701041055

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gim
  • Niet online
Kapoen schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 06:30:
Die nieuwe seasonals zijn ook niet mijn favoriete sets uit de serie, maar ik had wel al half en half verwacht dat we geen vignettes gingen krijgen in 2018. Lego lijkt een alternerende cyclus aan te houden van brick built figures en vignettes.

Valentijn 2014:
[afbeelding]
Valentijn 2015:
[afbeelding]
Valentijn 2016:
[afbeelding]
Valentijn 2017:
[afbeelding]
Setje 2017 is dan toch wel mn favoriet, gevolgd door die van 2015.
Zeehond schreef op maandag 11 december 2017 @ 21:09:
[...]

Dat is idd een leuk setje :Y, dergelijke setjes zijn wel leuke aanvullingen voor in een winterdorp :).
De zelfgemaakte hockey sticks, een slee, sneeuwballen, heel compleet zo en oogt goed in een dorpje. Denk wel dat ik ga rondkijken voor wat extra sneeuwballen :)
(En puur voor de schaatsbaan toch een stuk goedkoper dan de bakkerij set :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeehond
  • Niet online

Zeehond

Seal with it!

Topicstarter
Gim schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 09:44:
[...]

Setje 2017 is dan toch wel mn favoriet, gevolgd door die van 2015.

[...]

De zelfgemaakte hockey sticks, een slee, sneeuwballen, heel compleet zo en oogt goed in een dorpje. Denk wel dat ik ga rondkijken voor wat extra sneeuwballen :)
(En puur voor de schaatsbaan toch een stuk goedkoper dan de bakkerij set :) )
Persoonlijk vind ik de schaatbaan van de bakkerij wel mooier ijs hebben (wel met een witte of lichtgrijze basis er onder). Maar de bakkerij heeft tegenwoordig een behoorlijk prijskaartje, bij de release was de doos €55,-.

200 fish found!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinier

Reinier

\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Laatst online: 22:54

Wom

k heb een Brickheadz van The Joker hier naast mijn scherm staan... O-)

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeehond
  • Niet online

Zeehond

Seal with it!

Topicstarter

200 fish found!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Zeehond schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 15:06:
[...]

Persoonlijk vind ik de schaatbaan van de bakkerij wel mooier ijs hebben (wel met een witte of lichtgrijze basis er onder). Maar de bakkerij heeft tegenwoordig een behoorlijk prijskaartje, bij de release was de doos €55,-.
Was mij ook opgevallen, mijn set is helaas redelijk screwed.
Doos is nat geworden, boekjes hebben klem gezeten, zijn er niet beter op geworden.

Ach, hij staat nu leuk op de eettafel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Andere bekende sets die uit de handel gaan
75098 UCS Attack on Hoth <<< deze was dan ook zeer slecht ontvangen en ik denk dat ie nauwelijks verkocht is. Wellicht daarom een collectors item. :P
75095 UCS Tie Fighter
71016 Kwik E-mart
10232 Palace Cinema <<< eindelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeehond
  • Niet online

Zeehond

Seal with it!

Topicstarter
Mad-Matt schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 16:03:
[...]

Was mij ook opgevallen, mijn set is helaas redelijk screwed.
Doos is nat geworden, boekjes hebben klem gezeten, zijn er niet beter op geworden.

Ach, hij staat nu leuk op de eettafel.
Jammer, hopelijk zijn de lego steentjes zelf wel in goede conditie? Zelf heb ik de doos weggegooid en het boekje licht uit elkaar, bewaar dergelijke zaken niet echt eigenlijk.

200 fish found!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kokkie20
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 30-09 16:14
Kapoen schreef op maandag 11 december 2017 @ 22:35:
Bouwsteentjes.info heeft informatie gepost over de seasonal setjes van komend jaar. Helaas geen mooie vignettes zoals dit jaar, maar iets geheel anders...
De enigste seasonal de ik dan uberhaubt zou willen aanschaffen zijn dan die van de kerst.
Rest heb ik niets mee :P
Pagina: 1 ... 34 ... 107 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is voor discussie over modellen, eigen bouwsels en meer.
Voor Lego aanbiedingen zie: Lego & Duplo aanbiedingen verzameltopic.
Voor V&A zie: Vraag & Aanbod overig.
Voor nepperds, zie: Het kleine 'Bouwsteentjes' topic.

Dit topic is alleen voor the Real Thing. Trespassers will be bricked >:) .