Helemaal mee eens slaat inderdaad nergens opDaniëlWW2 schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 10:25:
Ik vind dit toch wel fascinerend.
Mensen willen perfect accepteren dat ze $300+ of zelfs $400+ betalen voor een 85mm2 stukje 7nm wafer en dan nog wat 14nm wafer op een simpele substraat is "gelijmd". Bij de andere kant van AMD haar portfolio voor consumenten is het internet weer eens druk bezig met de totale overreactie/meltdown. We gaan toch echt niet $379 of $449 betalen voor een 255mm2 stuk 7nm wafer, een volledig PCB met VRM's, 8GB GDDR6 en het waardeloze excuus dat AMD een "koeloplossing" noemt.
Oke, die laatste geef ik je, maar de rest is denk ik wat vertekend.

Hey niets tegen die mooie blower he!!
Maar even serieus geef die cooler een beetje een kans het zou deze keer tov de 290X, RX480 en Vega cooler best mee kunnen vallen. (die van de XT tenminste die zit er nog net wat meer beefy uit met een extra heatsink aan de achterkant)
Het lijkt meer op de cooler van Vega met wat verbeteringen. Het verbruik van de chip is lager dus dan zou die cooler het prima moeten kunnen koelen.
Voor een Eventuele Navi 20 van 300 watt moeten ze wel met wat beters gaan komen.
LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....