Ik heb een koptelefoon die een amp nodig heeft. (250ohm) en zelfs mn mobiele amp heeft te weinig power dus ik ga er niet van uit dat een mobo dat gaat fixen met superduper hifi extreme fidelity bla.Damic schreef op zaterdag 15 juni 2019 @ 11:40:
@Nox Waarom heb je spdif nodig? Ja ik weet dat er audio overgaat, maar je kan toch hdmi/dp gebruiken?
Punt 2: mn monitorspeakers (monitors) zijn nogal gevoelig voor storingen. Gezien een geaard stopcontact niet mogelijk is en ik last heb van storingen vanaf de pc is het simpelweg op te lossen door glas ipv koper te gebruiken
Ja er zijn opties, ik moet eerst de nieuwe pc aansluiten en kijken of die niet stoort, maar lastresort is spdif een 100 procent werkende oplossing
Ik heb nu een sabertooth fx990 van asus, ook geen budget mobo geweest toentertijd. Alleen mn corsair 550w psu is wel 10 jaar oud. Allicht verdwijnt het, allicht niet maar ik hou wat opties zo.
Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW