Hier vanaf gister de 55C7V, weer lekker tv kijken zo!
Paar items waar ik nog mee stoei:
- Magic remote probleem met de ziggo horizon; volgende zender button doet het niet.
- Plex draait op de NAS DS414, Xplay heb ik op de 55C7 nu, we gaan deze avond kijken of ik mijn x264 etc. films kan draaien zonder problemen

(als dit niet lukt hangt er nog een mini-x8h aan de tv, dit gaat OK op 4k resolutie.
- settings ben ik nog niet helemaal mee klaar, dejudder op 3 en deblur op 6 ergens, voor elke input, ik moet het nog even aanzien. Ook het oled-licht staat nu op 40, ook nog even aanzien. De rest volgens de Rtings settings.
- minix en horizon via hdmi aangesloten. Audio loopt via de optic-out van de 55C7 naar de NAD amp met B&W speakers. Lijkt tot nu toe minste sync problemen te geven.
Erg blij tot nu toe
edit: Xplay icm Plex op de DS414 gaat prima op zich. Alleen soms verwarrend dat Xplay dan zegt geen NL subs, maar hierbij zijn de subs dan ingebakken in de file (er zijn dan toch subs). En als Xplay realtime de subs erbij wil conderen dan moet ie transcoding doen ofzo (rood bericht), en dan duurt het laden van de film wel lang.
Via Youtube 4k 60fps HDR10 is gewoon bam

Ik heb we de kleurrange/bereik van auto naar uitgebreid of iets gezet, de middelste optie. Geeft net iets fellere kleuren. Setting "breed" = te flashy
[
Voor 25% gewijzigd door
PCJR op 28-01-2018 16:27
]
|| Solar 7.4kwp oostwest + 850wp zuid + Deye 12K-SG04LP3-EU + 50kWh LiFePo4 || EHVX08S23EJ9W + ERGA06EAV3H ||