• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

ben1303 schreef op woensdag 7 januari 2026 @ 16:14:
Ja heb ik gedaan maar staan best veel verschillen en helderheid en vind sommige echt te donker als ik de instelling overneemt
Als je dat vind, dan zet je vanaf dat beginpunt de brightness wat hoger? :)

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

• dajappie
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17:37
ben1303 schreef op woensdag 7 januari 2026 @ 16:14:
Ja heb ik gedaan maar staan best veel verschillen en helderheid en vind sommige echt te donker als ik de instelling overneemt
Gebruik deze dan misschien als basis en pas verder aan naar hoe jij het fijn vindt. Teveel persoonlijke voorkeuren en mogelijk omstandigheden lijkt me. Dit is de aanrader van (een van) de meest toonaangevende sites.

• ben1303
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 19:14
Thanks

• Kartmans1
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20:13
Hebben er meer mensen last van dat o.a. de Videoland en HBO app niets meer afspelen? Kan wel gewoon in de app scrollen en afleveringen selecteren, maar de video laadt dan niet en geeft een error. YouTube en Amazon prime doet het wel gewoon.

Dit euvel hebben we op de C8 in de woonkamer maar ook de G1 in de slaapkamer. Dus het lijkt iets aan de serverkant? Is nu al sinds het weekend. ChatGPT zegt iets met DRM maar geen idee of dat echt er mee te maken heeft. Via AirPlay met de telefoon gaat het wel prima.

Edit: na wat verder zoeken een Reddit topix gevonden. Daar meerdere mensen met hetzelfde probleem in het buitenland met HBO en Disney+ op verschillende LG Oleds. Iemand heeft daar de oplossing gevonden. IPv6 uitschakelen op de tv. En warempel, het werkt allemaal weer. IPv6 nu ook weer opnieuw aangezet en het blijft werken. Heel vreemd. Iemand enig idee waarom dit issue speelde? Wel benieuwd hoe dit komt namelijk.

[ Voor 45% gewijzigd door Kartmans1 op 07-01-2026 22:04 ]

Pagina: 1 ... 572 573 Laatste

Let op:
Indien je vragen hebt over inbranden bij OLED televisies, gebruik dan eerst even de zoekfunctie. Dit onderwerp is namelijk al regelmatig uitgebreid besproken.
Zie ook D vd V in "[LG OLED] Ervaringen & Discussie" Datzelfde geldt voor vragen over stekkers.

🔍 Inbranden: [LG OLED] Ervaringen & Discussie
🔎 Stekkers: [LG OLED] Ervaringen & Discussie

Goede aanbieding gezien of nodig? Check OLED Televisies aanbiedingen- & kortingscodetopic
Vragen/opmerkingen over de LG Cashback Actie? Daarvoor kan je terecht in [LG OLED] cashback topic

Discussies over welke (HDMI)-kabels te gebruiken kan in Zilveren HIFI-kabels gesmeed door elfen bij maanlicht #6.