• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Santee schreef op woensdag 11 februari 2026 @ 11:22:
Mijn vriendin en ik zoeken naar een 55" OLED, logische keuze leek mij een mooie 'last gen' C5 55", die zijn nu ook fors afgeprijst en het lijkt mij een mooi moment om er 1 te kopen. uitvoering: LG OLED evo C56 55" Zwart
Zijn er nog andere/betere modellen voor dit bedrag of is dit het gewoon?
Zoals ook in de topic warning staat:
OLED Televisies aanbiedingen- & kortingscodetopic
:)

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

• Santee
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14:01
Hey, ik snap je reactie niet. Dat topic is alleen voor aanbiedingen en niet voor dit soort vragen. Een ander topic over LG Oleds vond ik niet, dus dit leek mij een geschikte plek. Ik hoor graag als het anders is.

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Santee schreef op woensdag 11 februari 2026 @ 12:52:
[...]

Hey, ik snap je reactie niet. Dat topic is alleen voor aanbiedingen en niet voor dit soort vragen. Een ander topic over LG Oleds vond ik niet, dus dit leek mij een geschikte plek. Ik hoor graag als het anders is.
Ah ok.
Ik dacht dat het puur over de prijs ging, maar je wil nog weten of een G5 bijv beter is?

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

• Santee
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14:01
YakuzA schreef op woensdag 11 februari 2026 @ 13:03:
[...]

Ah ok.
Ik dacht dat het puur over de prijs ging, maar je wil nog weten of een G5 bijv beter is?
Nou we zoeken gewoon een 55" OLED van rond die €700-900 klasse, ik was benieuwd of mensen nog ervaringen hadden met andere modellen die beter waren. De G5 ziet er een stukje beter uit maar valt ver buiten ons budget. Ik denk niet dat wij een verschil gaan merken tussen die modellen.

• rverheij
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 13:25
Ophidian schreef op zondag 8 februari 2026 @ 22:36:
[...]

Nee bij de 77 inch niet helaas
Het is me met 4 dunne HDMI kabels, een dunne netwerkkabel en de powercable die er aan zit wel gewoon de 'middendoorvoer' te gebruiken zonder een sleuf te hoeven frezen. Was wel wat gepiel zodat de kabels niet over elkaar gingen, maar is gelukt en werkt hier als een zonnetje!
Pagina: 1 ... 573 574 Laatste

Let op:
Indien je vragen hebt over inbranden bij OLED televisies, gebruik dan eerst even de zoekfunctie. Dit onderwerp is namelijk al regelmatig uitgebreid besproken.
Zie ook D vd V in "[LG OLED] Ervaringen & Discussie" Datzelfde geldt voor vragen over stekkers.

🔍 Inbranden: [LG OLED] Ervaringen & Discussie
🔎 Stekkers: [LG OLED] Ervaringen & Discussie

Goede aanbieding gezien of nodig? Check OLED Televisies aanbiedingen- & kortingscodetopic
Vragen/opmerkingen over de LG Cashback Actie? Daarvoor kan je terecht in [LG OLED] cashback topic

Discussies over welke (HDMI)-kabels te gebruiken kan in Zilveren HIFI-kabels gesmeed door elfen bij maanlicht #6.