• honey
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:49
Misschien nog een interessant document gevonden op Reddit, met de ‘beste settings’ voor OLED. Ik heb niet alles bekeken, maar ziet er wel goed uit:

LG OLED Recommended Settings Guide for PC, Gaming, and Video

[ Voor 21% gewijzigd door honey op 14-03-2026 19:14 ]

• PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Nu online
CyBeRSPiN schreef op zaterdag 14 maart 2026 @ 08:58:
Meer mensen opgevallen dat er een update was van de built-in chromecast?
Op mn G2 werkt het casten van F1TV nu probleemloos waar het voorheen hit or miss was. Helaas wel een paar seizoenen te laat want mn interesse in F1 is nu wat minder, maar toch positief van LG dat ze dit gefixt hebben :)
Dit werkt al weer minimaal zo’n 1,5 jaar goed op mijn C2. En ik zit nog op WebOS 24, dus al een tijdje geen firmware update gedaan.

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:50
PatrickC schreef op zaterdag 14 maart 2026 @ 20:23:
[...]

Dit werkt al weer minimaal zo’n 1,5 jaar goed op mijn C2. En ik zit nog op WebOS 24, dus al een tijdje geen firmware update gedaan.
Ok hier altijd alle updates meegepakt en vorig F1 seizoen was het nog gedoe.

• PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Nu online
CyBeRSPiN schreef op zaterdag 14 maart 2026 @ 20:47:
[...]

De eerste paar maanden van het vorige seizoen werkte het niet goed bij mij, maar sinds ongeveer de 2e helft van vorig seizoen werkte het ineens weer. Dit jaar, inclusief winter tests, ook probleemloos.

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

• Heinemancp
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 14:32
CyBeRSPiN schreef op zaterdag 14 maart 2026 @ 20:47:
[...]

Nog niet geprobeerd, zal ik eens testen binnenkort.

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Onlangs de Hue startersset met extra lampen van de actie ontvangen. Ik begrijp dat er voor LG ook een Hue Sync app beschikbaar is. Ik heb dus de LG G5, nieuwste firmware erop, maar het lukt niet om die Hue sync app te installeren. Mijn adblocker staat ook uit en heb de TV ook herstart. Als foutmelding krijg ik een algemene ‘app niet gedownload, probeer opnieuw’. Geen idee wat ik nog meer kan doen, jullie een idee?

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

CH4OS schreef op zondag 15 maart 2026 @ 16:16:
Onlangs de Hue startersset met extra lampen van de actie ontvangen. Ik begrijp dat er voor LG ook een Hue Sync app beschikbaar is. Ik heb dus de LG G5, nieuwste firmware erop, maar het lukt niet om die Hue sync app te installeren. Mijn adblocker staat ook uit en heb de TV ook herstart. Als foutmelding krijg ik een algemene ‘app niet gedownload, probeer opnieuw’. Geen idee wat ik nog meer kan doen, jullie een idee?
Kan enkel beamen dat de app probleemloos te installeren en te gebruiken is op de G4, maar de internetverbinding moet wel probleemloos werken voor de TV, anders gaat WebOS met de geïnstalleerde apps raar doen.

Testing, one, two ...

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

hardware-lover schreef op zondag 15 maart 2026 @ 16:21:
Kan enkel beamen dat de app probleemloos te installeren en te gebruiken is op de G4, maar de internetverbinding moet wel probleemloos werken voor de TV, anders gaat WebOS met de geïnstalleerde apps raar doen.
Ik zie wel dat andere apps content kunnen ophalen, dus internet is geen probleem lijkt me.

• SpeedyNick
  • Registratie: Juli 2010
  • Nu online
hardware-lover schreef op zondag 15 maart 2026 @ 16:21:
[...]

Heb hier ook een G5 inclusief de Hue app (en sync box, die pleuris app kwam natuurlijk 2 maanden na aanschaf van die ineens uit _O- ).

Installatie ging meteen eerste keer goed, en had alles met paar minuten gekoppeld.

Voor de grap al eens een power cycle van alles apparatuur geprobeerd? ;)
Pagina: 1 ... 574 575 Laatste

Let op:
Indien je vragen hebt over inbranden bij OLED televisies, gebruik dan eerst even de zoekfunctie. Dit onderwerp is namelijk al regelmatig uitgebreid besproken.
Zie ook D vd V in "[LG OLED] Ervaringen & Discussie" Datzelfde geldt voor vragen over stekkers.

🔍 Inbranden: [LG OLED] Ervaringen & Discussie
🔎 Stekkers: [LG OLED] Ervaringen & Discussie

Goede aanbieding gezien of nodig? Check OLED Televisies aanbiedingen- & kortingscodetopic
Vragen/opmerkingen over de LG Cashback Actie? Daarvoor kan je terecht in [LG OLED] cashback topic

Discussies over welke (HDMI)-kabels te gebruiken kan in Zilveren HIFI-kabels gesmeed door elfen bij maanlicht #6.