Wat mij betreft(ik heb misschien in de zomer 1 uur per dag direct zonlicht in mijn woonkamer).
Is de G3 erg fel, en kan mij niet voorstellen dat een C3 tekort doet.
Dus ga je hem niet aan het meegeleverde beugel ophangen en kabels niet wegwerken zoals het kan,
ga dan voor de C3 en bespaar jezelf het geld.
LNBL schreef op woensdag 18 oktober 2023 @ 10:47:
Ja ben nog aan het twijfelen. Wellicht toch in de muur gaan frezen.
Aantal vragen voor G3 77 inch eigenaren:
- Kun je de stroomkabel ook via de gleuf in de TV naar de linkerkant trekken? Zodat deze op dezelfde plek uitkomt als de HDMI kabels? Daar lijkt het wel op in de foto's.
- Welke maat pijp zou er nodig zijn om de kabels inc. stroomvoeding in de muur te krijgen? Kop van de voeding zal natuurlijk wel wat groter zijn dan de HDMI kabels etc.
Ik kan toevallig sinds kort met blijdschap antwoorden als eigenaar van een 77 G3
Tijdens mijn verbouwing heb ik een 30 of 40mm afvoerbuis in de spouw gestopt, daar lopen bij mij de kabels door.
Te krap voor de voedingskabel, maar die heb ik afgeknipt en een nieuwe stekker opgezet.
Als je die er ook doorheen wilt halen zal je een serieus grote doorvoer moeten maken, want die hoek zal het niet veel gemakkelijker maken.
Voor mij niet persé de moeite waard, afknippen is vrij makkelijk.
De kabelgoot in het midden is daadwerkelijk bedoeld om de voedingskabel te geleiden naar de geul waar de signaal kabels doorheen gaan, dus dat is een ja.
Alleen even de vraag of de kabel zelf daar lang genoeg voor is met ik schat 2 - 2,5meter kabel.
Ik heb een HDMI door de goot gehaald die bedoeld was voor de voeding en in het midden naar binnen gehaald.
Overigens is dat wel een stukje exact maatwerk, bij mij zat hij net niet goed dus heb terwijl hij hing nog mogen weghakken.