Werkt bij mij ook niet, op de Shield werkt het wel.MGZ schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 16:13:
Zijn er mensen met een G3 en Viaplay app?
Ik ben nu al 2 maanden bezig met Viaplay omdat ik niet kan terugkijken, maar krijg steeds hetzelfde antwoord,we zijn ermee bezig en u krijgt bericht.
Ja tuurlijk kan ik via de telefoon streamen,maar het moet uiteindelijk gewoon werken op de tv.
Is er iemand bij wie het terugkijken op een G3 bij Viaplay wel werkt? Of zijn er meer mensen met dit probleem?
Heb sinds een week ook een 55C2. Nog wat zoekende naar de beste instellingen. Krijg nu een beetje door welke settings het verschil maken (trumotion, energy saving etc.). Heb via laptop en HDMI 2.1 nog niet de gewenste FPS gehaald in games die ik op het hoofdscherm van de laptop wel haal. Iemand nog tips? Gaat om een Lenovo Legion 5 uit 2022.
Wat is de native resolutie van je laptop vs tv? Normaal.is.je monitor enkel een doorgeeflijk van wat de laptop kan handelen, maar als je resolutie of settings anders zijn via hdmi tegenover op de laptop zelf spelen zal daar waarschijnlijk het verschil in zitten.Kimi-Alonso schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 16:59:
Heb sinds een week ook een 55C2. Nog wat zoekende naar de beste instellingen. Krijg nu een beetje door welke settings het verschil maken (trumotion, energy saving etc.). Heb via laptop en HDMI 2.1 nog niet de gewenste FPS gehaald in games die ik op het hoofdscherm van de laptop wel haal. Iemand nog tips? Gaat om een Lenovo Legion 5 uit 2022.
Off-topic:GerCor schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 12:12:
[...]
Ooit een 3D TV gehad. Niet normaal als je Call of Duty speelt. Vooral als je met een laser op iemand richt. Fantastisch. Maar goed, voor TV kijken had je er natuurlijk helemaal niks aan.
Ik vond 3D altijd prima werken, maar het was wel erg afhankelijk van hoe goed de 3D was gedaan. Met name animatiefilms werkte heel goed, met als topper natuurlijk alles waar het destijds mee begon, Avatar.
Qua gaming speel ik sim racing games en pinball games in VR. Die 3D voegt pas echt wat toe, want dat is een compleet andere ervaring.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Ha daar zeg je met wat. De resolutie van de C2 op 4K is natuurlijk wat hoger dan de 1080p resolutie van de laptopXqlus1ve schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 18:08:
[...]
Wat is de native resolutie van je laptop vs tv? Normaal.is.je monitor enkel een doorgeeflijk van wat de laptop kan handelen, maar als je resolutie of settings anders zijn via hdmi tegenover op de laptop zelf spelen zal daar waarschijnlijk het verschil in zitten.

De laptop va zijn externe uitgang wel andere resoluties aan, zal een kwestie van instellen zijn.
Ik neem aan dat de laptop ook hdmi 2.1 is
Ik neem aan dat de laptop ook hdmi 2.1 is
tv wel op hdmi deep color gezet?Kimi-Alonso schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 18:25:
[...]
Ha daar zeg je met wat. De resolutie van de C2 op 4K is natuurlijk wat hoger dan de 1080p resolutie van de laptopMoet er duidelijk even een weekendje mee klooien, want tussendoor doordeweeks gaat niet helemaal goed
Op mijn C3 werkt het ook niet. Gelukkig heb ik er ook een 4K Chromecast aan hangen, daar werkt het wel mee.MGZ schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 16:13:
Ik ben nu al 2 maanden bezig met Viaplay omdat ik niet kan terugkijken, maar krijg steeds hetzelfde antwoord,we zijn ermee bezig en u krijgt bericht.
Ja tuurlijk kan ik via de telefoon streamen,maar het moet uiteindelijk gewoon werken op de tv.
Is er iemand bij wie het terugkijken op een G3 bij Viaplay wel werkt? Of zijn er meer mensen met dit probleem?
dacht ik check het hier maar even:
mijn jongste vroeg aan mij hoe groot de kans op burn in is als je een tv alleen gebruikt voor films/series en dus geen gaming of normale tv zenders....
volgens mij is de kans dan zo goed als 0 toch?
kunnen zwarte balken boven/beneden bij sommige content problemen geven?
volgens mij toch ook niet?
alvast bedankt....
mijn jongste vroeg aan mij hoe groot de kans op burn in is als je een tv alleen gebruikt voor films/series en dus geen gaming of normale tv zenders....
volgens mij is de kans dan zo goed als 0 toch?
alvast bedankt....
Op Rtings zijn ze al jaren aan het testen naar burn-in bij o.a. Oled's en dit is wat ze zeggen over zwarte balken:joey82 schreef op zaterdag 2 september 2023 @ 18:35:
alvast bedankt....
https://www.rtings.com/tv...stigations-update-3-monthThe main reason for excluding testing letterboxing ununiform wear is that we’ve already tested for it in our previous 20/7 Burn-In test and concluded that uneven wear from black bars being displayed is not an issue in the vast majority of use cases.
In the previous test, black letterbox bars were displayed for roughly 5000 hours and had started to become slightly noticeable in uniformity slides, but not whatsoever in regular content (shows, games, etc.). As such, it’s highly unlikely that this would ever be an issue in real world use.
https://www.rtings.com/tv...etention-burn-in-lcd-oled
Dus nee, ik denk dat je je geen zorgen daarover hoeft te maken.
dankje voor de uitleg,D_V schreef op zaterdag 2 september 2023 @ 20:02:
[...]
Op Rtings zijn ze al jaren aan het testen naar burn-in bij o.a. Oled's en dit is wat ze zeggen over zwarte balken:
[...]
https://www.rtings.com/tv...stigations-update-3-month
https://www.rtings.com/tv...etention-burn-in-lcd-oled
Dus nee, ik denk dat je je geen zorgen daarover hoeft te maken.
hij is intussen thuisgekomen met een samsung,
zolang hij maar tevreden is zullen we maar zeggen....
Kwestie van geduld, komt goed, strikt genomen heb je ook nergens recht op.MGZ schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 16:13:
Software aanpassen en testen kost tijd en geld, en men laat zich echt niet opjagen.
Ik denk dat via play niks er aan gaat doen, want de centjes zijn op. Dus die zijn niet meer happig op extra uitgaven zoals een app verbeteren, ookal zou dat er voor zorgen dat klanten blijven en of komen.Volkert schreef op dinsdag 5 september 2023 @ 16:13:
[...]
Kwestie van geduld, komt goed, strikt genomen heb je ook nergens recht op.
Software aanpassen en testen kost tijd en geld, en men laat zich echt niet opjagen.
Voor geïnteresseerden. LG biedt TV bezitters 3 maanden gratis Apple TV+ aan via de app (op modellen van 2018 tot 2023), te claimen tot 12 november:
/f/image/Q8tarCmF3B2x1XHjEMetVgni.png?f=fotoalbum_large)
https://www.lg.com/nl/promotions/appletvplus-promotion-2023
/f/image/Q8tarCmF3B2x1XHjEMetVgni.png?f=fotoalbum_large)
https://www.lg.com/nl/promotions/appletvplus-promotion-2023
Bij aanbiedingen die automatisch verlengd worden haak ik automatisch af.
Of je maakt even een notitie in je agenda van de einddatum?Marcel Br schreef op donderdag 7 september 2023 @ 13:41:
Bij aanbiedingen die automatisch verlengd worden haak ik automatisch af.
Kleine moeite lijkt me...
Goeie aktie, is eerder langsgekomen.
Over de € 300 cashback actie kan ik niets meer vinden.
Of zoek ik verkeerd?
Of zoek ik verkeerd?
Hoe zit het een C9 die in November 2019 is gekocht en bij de kleuren geel en rood burn-in heb?
Valt dat onder garantie? Of is het jammer maar helaas koop maar een nieuwe?
Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling
De cashback actie liep tot 31 augustus: https://promo.deskservices.nl/nl-nl/23-0051Rzaan schreef op donderdag 7 september 2023 @ 14:14:
Over de € 300 cashback actie kan ik niets meer vinden.
Of zoek ik verkeerd?
Het is nu wachten op de volgende actie.
conformiteit,Dj Neo Ziggy schreef op donderdag 7 september 2023 @ 16:08:
Hoe zit het een C9 die in November 2019 is gekocht en bij de kleuren geel en rood burn-in heb?
De gebruiksduurlijst van Techniek Nederland gaat uit van het aantal jaren dat televisie en andere elektronische producten naar verwachting, gemiddeld worden gebruikt. Die gebruiksduur is:
3 jaar voor tv’s tot €300.
4 jaar voor tv’s van €300 tot €500.
5 jaar voor tv’s van €500 tot €1000.
6 jaar voor tv’s van meer dan €1000.
Ja en nu?
Ik heb LG gebeld, en die komen meteen met je hebt maar twee jaar garantie, en het is niet voordelig om dat te repareren.
Ik heb LG gebeld, en die komen meteen met je hebt maar twee jaar garantie, en het is niet voordelig om dat te repareren.
Verkoper aansprakelijk stellen conform conformiteit en de tabel van Techniek Nederland gebruiken.Dj Neo Ziggy schreef op vrijdag 8 september 2023 @ 14:36:
Ja en nu?
2+2=4-1=3 QUICKMATH
Ik heb een gepeperde brief gestuurd naar de verkoper. Hopen dat het helpt.MrBas schreef op vrijdag 8 september 2023 @ 15:20:
[...]
Verkoper aansprakelijk stellen conform conformiteit en de tabel van Techniek Nederland gebruiken.
Je hebt een heeeeeele lange adem nodig en de meeste mensen kunnen of willen dat niet opbrengen.Dj Neo Ziggy schreef op vrijdag 8 september 2023 @ 16:32:
[...]
Ik heb een gepeperde brief gestuurd naar de verkoper. Hopen dat het helpt.
Helaas is er een groot verschil tussen gelijk hebben en gelijk krijgen.
OLED TV vlekken op het scherm, verkoper doet moeilijkDj Neo Ziggy schreef op vrijdag 8 september 2023 @ 16:32:
[...]
Ik heb een gepeperde brief gestuurd naar de verkoper. Hopen dat het helpt.
Heb je geen rechtsbijstandverzekering? Misschien dat die wat kunnen betekenen?Dj Neo Ziggy schreef op vrijdag 8 september 2023 @ 14:36:
Ja en nu?
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Het is handig dat de TV aangeeft dat de batterijen van de Magic Remote bijna leeg is, al heb je dat ook wel door omdat bij elke knop druk de aan/uitknop van de afstandsbediening oplicht.
Maar waarom moet ik meerdere keren tijdens het TV kijken die melding krijgen. Ik heb toch niet iets gemist dat de TV zelf gebricked wordt als de Magic Remote leeg is toch
Maar waarom moet ik meerdere keren tijdens het TV kijken die melding krijgen. Ik heb toch niet iets gemist dat de TV zelf gebricked wordt als de Magic Remote leeg is toch
[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]
Hoi,
Mogelijk een gekke vraag maar de nieuwe g3 kan geen tv kanalen vinden. Heeft er iemand een idee waar ik de HDMI kabel van ziggo in moet doen om het werkend te krijgen?
Mogelijk een gekke vraag maar de nieuwe g3 kan geen tv kanalen vinden. Heeft er iemand een idee waar ik de HDMI kabel van ziggo in moet doen om het werkend te krijgen?
Verwijderd
Je hebt het lezen van de handleiding vast even overgeslagen…. Krijg je een hdmi aansluiting binnen van Ziggo dan?p2w schreef op zaterdag 9 september 2023 @ 20:56:
Hoi,
nav pwh53 in "[LG OLED] Ervaringen & Discussie"
Ik voeg ook even deze toe. Succes en houd ons op de hoogte
Tv stuk na 6 jaar, koopovereenkomst ontbonden en geld terug
@Dj Neo Ziggy
[ Voor 9% gewijzigd door Agent-X op 10-09-2023 17:57 ]
Mede-tweakers,
Ik ben nu al enig tijd in het bezig van een 65 inch LG G2. Een paar modellen met coil whine gehad en uiteindelijk, na het vervangen van de binnen unit, een tevreden gebruiker. Op één punt na dan:
Al een ruimte tijd stoor ik me aan een poppend/krakend geluid als de televisie aan staat, dit kan zo maar een uur door gaan. Naar mijn gevoel is dit pas na de reparatie, maar het kan prima zijn dat het me eerder nooit op viel. Een snelle Google search bracht mij erop dat dit komt door het opwarmen van de componenten en dat daardoor zaken uitzetten. Ik heb het geluid opgenomen: YouTube: Lg oled g2 - popping noise
Geluid in de video is wat harder dan het daadwerkelijke gepop. Is dit normaal/hebben meerdere tweakers dit? Ik heb zelf al wat schroeven van de backplate losser gedraaid, maar dat heeft niets gedaan.
Ps: er zit een roze waas in de video, dat komt doordat ik op zo een dichte hoek film. Het paneel is hartstikke goed.
Ik ben nu al enig tijd in het bezig van een 65 inch LG G2. Een paar modellen met coil whine gehad en uiteindelijk, na het vervangen van de binnen unit, een tevreden gebruiker. Op één punt na dan:
Al een ruimte tijd stoor ik me aan een poppend/krakend geluid als de televisie aan staat, dit kan zo maar een uur door gaan. Naar mijn gevoel is dit pas na de reparatie, maar het kan prima zijn dat het me eerder nooit op viel. Een snelle Google search bracht mij erop dat dit komt door het opwarmen van de componenten en dat daardoor zaken uitzetten. Ik heb het geluid opgenomen: YouTube: Lg oled g2 - popping noise
Geluid in de video is wat harder dan het daadwerkelijke gepop. Is dit normaal/hebben meerdere tweakers dit? Ik heb zelf al wat schroeven van de backplate losser gedraaid, maar dat heeft niets gedaan.
Ps: er zit een roze waas in de video, dat komt doordat ik op zo een dichte hoek film. Het paneel is hartstikke goed.
Onze G3 doet dat ook, die kraakt af en toe een beetje als hij net aan of uit is.TalkingCarrot schreef op maandag 11 september 2023 @ 08:34:
Mede-tweakers,
Ik heb echter één G3 in bezit gehad waarvan de glasplaat gebarsten was, waarschijnlijk ook door het uitzetten vanwege de warmte. Elke keer als ik hem hoor kraken knijp ik hem dus wel een beetje

Hey Flapperbol,Flapperbol schreef op maandag 11 september 2023 @ 08:45:
[...]
Onze G3 doet dat ook, die kraakt af en toe een beetje als hij net aan of uit is.
Ik heb echter één G3 in bezit gehad waarvan de glasplaat gebarsten was, waarschijnlijk ook door het uitzetten vanwege de warmte. Elke keer als ik hem hoor kraken knijp ik hem dus wel een beetje
Je geeft aan dat het de eerste paar minuten is, wat moet ik me daarbij voorstellen? Bij mij kan dit dus prima 20 minuten door blijven gaan. Des de langer de televisie aanstaat des te minder het geluid wordt.
Het meeste gekraak is tijdens de eerste 30 minuten (dat valt bij mij onder de noemer "net aan"TalkingCarrot schreef op maandag 11 september 2023 @ 09:17:
[...]
Hey Flapperbol,
Je geeft aan dat het de eerste paar minuten is, wat moet ik me daarbij voorstellen? Bij mij kan dit dus prima 20 minuten door blijven gaan. Des de langer de televisie aanstaat des te minder het geluid wordt.
Ik weet niet of onze vorige TV hetzelfde had, maar wel dat mijn Samsung monitor exact hetzelfde doet.
Thanks, dat lucht een hoop op. Mijn computerscherm doet idd hetzelfde, maar na de coil whine issues was ik zo gefocused op dat ding dat ik niet meer weet wat goed of fout isFlapperbol schreef op maandag 11 september 2023 @ 10:34:
[...]
Het meeste gekraak is tijdens de eerste 30 minuten (dat valt bij mij onder de noemer "net aan"), daarna heel af en toe misschien nog een paar keer in de uren erna.
Ik weet niet of onze vorige TV hetzelfde had, maar wel dat mijn Samsung monitor exact hetzelfde doet.

In zoverre gepepperde mail gestuurd naar de verkoper, en die verwees me naar LG. En daar het dossier opbouwen.Agent-X schreef op zondag 10 september 2023 @ 17:56:
[...]
@Dj Neo Ziggy
Dit heb ik nu gedaan. Het is nu even af te wachten.
Je hebt een overeenkomst met de verkoper, niet met LG.Dj Neo Ziggy schreef op maandag 11 september 2023 @ 14:04:
[...]
In zoverre gepepperde mail gestuurd naar de verkoper, en die verwees me naar LG. En daar het dossier opbouwen.
Dit heb ik nu gedaan. Het is nu even af te wachten.
LG krijgt boete van 8 miljoen euro voor bemoeienis met prijzen van tv's https://www.nu.nl/economi...-met-prijzen-van-tvs.html
Wat iedereen al wist, hierbij nu "bewijs" waarom er bij direct contact een betere prijs gegeven kan worden.
Wat iedereen al wist, hierbij nu "bewijs" waarom er bij direct contact een betere prijs gegeven kan worden.
@cavanta haha je was me net voor.. En dit kost de gemiddelde consument dus honderden euro's, niet iedereen weet ons aanbiedingentopic te vinden 
Heb niet de indruk dat de praktijk vandaag de dag anders is overigens.
Heb niet de indruk dat de praktijk vandaag de dag anders is overigens.
En heeft een boete van 8 miljoen zin ? totaal niet lijkt mij als ik de prijsvergelijkers bekijk wordt er nog steeds gemanipuleerd door fabrikantencavanta schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 09:24:
LG krijgt boete van 8 miljoen euro voor bemoeienis met prijzen van tv's https://www.nu.nl/economi...-met-prijzen-van-tvs.html
Dit geld natuurlijk niet alleen voor tv`s maar ook als ik kijk naar receivers en speakers blijken fabrikanten er nog steeds een handje van te hebben
Het zou interessant zijn als de ACM eens komt met boetes van 100 miljoen of meer en het zou natuurlijk fijn zijn als je als consument nu gewoon bij LG kan aankloppen om een bedrag te claimen als je een tv hebt gekocht in die tijd waar die boete voor wordt opgelegd
Een bedrag wat door de ACM wordt vastgelegd per tv model dat zou er voor kunnen zorgen dat LG zoveel ellende en werk krijgt dat ze waarschijnlijk wel stoppen met het manipuleren
En hier nog een oud stukje om te laten zien dat wat fabrikanten doen om te manipuleren
https://www.rtlnieuws.nl/...tens-maken-prijsafspraken
Dus ACM ga het probleem nu eens echt aanpakken
[ Voor 13% gewijzigd door Steenw op 12-09-2023 11:29 ]
Voor LG Benelux maakt zo'n bedrag wel uit, die zijn zelf verantwoordelijk voor de inkomsten. Op wereldniveau zal het natuurlijk minder uitmaken.Steenw schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 10:32:
[...]
En heeft een boete van 8 miljoen zin ? totaal niet lijkt mij als ik de prijsvergelijkers bekijk wordt er nog steeds gemanipuleerd door fabrikanten
Dit geld natuurlijk niet alleen voor tv`s maar ook als ik kijk naar receivers en speakers blijken fabrikanten er nog steeds een handje van te hebben
Het zou interessant zijn als de ACM eens komt met boetes van 100 miljoen of meer en het zou natuurlijk fijn zijn als je als consument nu gewoon bij LG kan aankloppen om een bedrag te claimen als je een tv hebt gekocht in die tijd waar die boete voor wordt opgelegd
Een bedrag wat door de ACM wordt vastgelegd per tv model dat zou er voor kunnen zorgen dat LG zoveel ellende en werk krijgt dat ze waarschijnlijk wel stoppen met het manipuleren
En hier nog een oud stukje om te laten zien dat wat fabrikanten doen om te manipuleren en uit ervaring kan ik vertellen dat dit klopt als een bus
Daarnaast staan ze op de radar bij instanties. Overigens zal elk merk hier vroeg of laat op betrapt worden.
Je zou je eens in moeten lezen in de verf branche.Steenw schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 10:32:

Of eigenlijk zoveel branches.
Die boetes worden door de bedrijven/fabrikanten betaald en gaan dan feitelijk op de grote hoop.Het zou interessant zijn als de ACM eens komt met boetes van 100 miljoen of meer en het zou natuurlijk fijn zijn als je als consument nu gewoon bij LG kan aankloppen om een bedrag te claimen als je een tv hebt gekocht in die tijd waar die boete voor wordt opgelegd
En hier nog een oud stukje om te laten zien dat wat fabrikanten doen om te manipuleren
Daar merken ze niets van, want als dat wel zou zijn zouden niet zoveel branches dit doen.
Het is onmogelijk, maar als deze boetes door de verantwoordelijke personen betaald zouden moeten worden, dán heeft het pas effect.
Mwah.Wren schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 10:53:
Voor LG Benelux maakt zo'n bedrag wel uit, die zijn zelf verantwoordelijk voor de inkomsten.
Boete van 8 miljoen, dat zijn zo'n 8000 televisies van €1000 p/stuk.
Het zou me niet verbazen dat LG met dagen als Black Friday e.d. zoveel TV's verkoopt in de Benelux in een paar dagen tijd. (uiteraard zit hier nog wel het verschil tussen winst en omzet tussen)
Dit soort boetes doen praktisch niets. En dat weten fabrikanten, want het gebeurt telkens weer.
Dit was niet de eerste keer en zal ook niet de laatste keer zijn.
Die boetes doen zeer zeker pijn, maar de pakkans is zo klein, dat ze het gewoon proberen.Piet91 schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 14:26:
Dit soort boetes doen praktisch niets. En dat weten fabrikanten, want het gebeurt telkens weer.
Beetje zoals wiet kweken
Je geeft het zelf al aan,er zit een verschil tussen winst en omzet.Piet91 schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 14:26:
[...]
[...]
Mwah.
Boete van 8 miljoen, dat zijn zo'n 8000 televisies van €1000 p/stuk.
Het zou me niet verbazen dat LG met dagen als Black Friday e.d. zoveel TV's verkoopt in de Benelux in een paar dagen tijd. (uiteraard zit hier nog wel het verschil tussen winst en omzet tussen)
Nee, de boetes doen geen pijn. Daar heeft de minieme pakkans niets mee te maken.Rzaan schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 14:48:
[...]
Die boetes doen zeer zeker pijn, maar de pakkans is zo klein, dat ze het gewoon proberen.
Beetje zoals wiet kweken
Is gewoon een questie van ff nadenken.
Wat moet het leven eenvoudig zijn als je er vanuit gaat dat alleen jij het bij het rechte eind hebt.Philo Melos schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 15:20:
[...]
Nee, de boetes doen geen pijn. Daar heeft de minieme pakkans niets mee te maken.
Is gewoon een questie van ff nadenken.
Heerlijk toch als je geen idee hebt en maar wat roept. 😄
De ACM komt pas in actie als er meldingen van overtredingen worden gedaan. Eigenlijk doen ze nooit zelfstandig onderzoek. Omdat consumenten de regels niet goed kennen wordt er ook niet veel gemeld. Beetje kip/ei. Als ze na meerdere meldingen onderzoek gaan doen kan dat tot forse boetes leiden die meestal zijn afgeleid van een percentage van de jaaromzet van een bedrijf. Daarom zijn die boetes uiteindelijk voor een bedrijf fors. In het geval van LG zal het gaan om de jaaromzet gerealiseerd in Nederland.
De ACM komt pas in actie als er meldingen van overtredingen worden gedaan. Eigenlijk doen ze nooit zelfstandig onderzoek. Omdat consumenten de regels niet goed kennen wordt er ook niet veel gemeld. Beetje kip/ei. Als ze na meerdere meldingen onderzoek gaan doen kan dat tot forse boetes leiden die meestal zijn afgeleid van een percentage van de jaaromzet van een bedrijf. Daarom zijn die boetes uiteindelijk voor een bedrijf fors. In het geval van LG zal het gaan om de jaaromzet gerealiseerd in Nederland.
Ik ben dan wel benieuwd of je als consument een schadeclaim bij LG kan indienen nu ze veroordeeld zijn, wanneer je in die periode een LG TV gekocht hebt.Erniebert schreef op woensdag 13 september 2023 @ 00:08:
Heerlijk toch als je geen idee hebt en maar wat roept. 😄
Afgelopen jaar heb ik mijn huis verbouwd en toen al een 30 of 40mm afvoer in de muur gestopt,
zodat ik de toen al verzonnen LG G serie oled kon ophangen zonder kabels te zien.
Nu wil ik een 77inch(zodra de prijs beter word, heb de cashback net gemist blijkbaar),
en zag dat de doorvoer aan de zijkant zit, met in het midden wel een klein sleufje.
Alleen nu een vraag voor de mensen die hem hebben of gezien hebben is die sleuf enkel geschikt om de power daar doorheen te voeren of zou daar ook een hdmi bij kunnen?
De korte en vaste power kabel word toch wel doorgeknipt omdat het geen andere oplossing heeft,
maar moet alsnog door de kabelgoot.
Vervelend dat de 77inch versie sinds de G2 ineens anders is zonder dat ik het door had. Meeste winkels gebruiken gewoon de foto's van de 55 of 65 inch denk ik.
Ik heb er meerdere berichten over gelezen, maar niet dit specifiek.
zodat ik de toen al verzonnen LG G serie oled kon ophangen zonder kabels te zien.
Nu wil ik een 77inch(zodra de prijs beter word, heb de cashback net gemist blijkbaar),
en zag dat de doorvoer aan de zijkant zit, met in het midden wel een klein sleufje.
Alleen nu een vraag voor de mensen die hem hebben of gezien hebben is die sleuf enkel geschikt om de power daar doorheen te voeren of zou daar ook een hdmi bij kunnen?
De korte en vaste power kabel word toch wel doorgeknipt omdat het geen andere oplossing heeft,
Vervelend dat de 77inch versie sinds de G2 ineens anders is zonder dat ik het door had. Meeste winkels gebruiken gewoon de foto's van de 55 of 65 inch denk ik.
[ Voor 4% gewijzigd door Savagegek op 13-09-2023 16:42 ]
@Savagegek ja ik heb er een HDMI en een coax bij weten te proppen. Hangt niet 100% strak meer tegen de muur maar dat valt niet op.
Je kunt ook altijd nog wat uit je muur bikken natuurlijk om wat meer ruimte te maken, de tv zit er toch tegenaan.
Je kunt ook altijd nog wat uit je muur bikken natuurlijk om wat meer ruimte te maken, de tv zit er toch tegenaan.
[ Voor 30% gewijzigd door CyBeRSPiN op 13-09-2023 17:00 ]
Zoek eens naar mijn berichten in dit topic hierover. Je hoeft de kabel niet door te knippen als het een 40mm buis is. Je kunt ook enkel wat plastic wegknippen om het erdoorheen te halen. Er past volgens mij dan ook makkelijk nog wat andere kabels doorheen.Savagegek schreef op woensdag 13 september 2023 @ 16:40:
Afgelopen jaar heb ik mijn huis verbouwd en toen al een 30 of 40mm afvoer in de muur gestopt,
Ik heb gezocht maar kon niet de informatie vinden die ik zou zoeken.
Daarnaast is de achterkant volgens mij hetzelfde bij de 77" G2 en G3, waar zie je andere info?
**Nevermind dat laatste, ik las het verkeerd. Dank je @CyBeRSPiN
@echthard staat toch “sinds de G2”, en dat klopt.
Sinds de laatste update voor de C2 krijg ik iedere dag een no signal on server error voor WiFi.
Het enige dat lijkt te werken is opnieuw te verbieden met wifi, en dus iedere keer opnieuw het password te moeten invoeren.
Iemand anders ook last van deze error en wellicht een betere oplossing?
Het enige dat lijkt te werken is opnieuw te verbieden met wifi, en dus iedere keer opnieuw het password te moeten invoeren.
Iemand anders ook last van deze error en wellicht een betere oplossing?
Ik heb sinds vandaag ook de OLED77G26LA binnen en ter voorbereiding voor het maken van de kabelgoot heb ik voor mezelf een schematekening gemaakt:Savagegek schreef op woensdag 13 september 2023 @ 16:40:
/f/image/JS3UMh5ANgytvCsIIgmejLBg.png?f=fotoalbum_large)
Misschien dat iemand er wat aan heeft
Klik hier om mij een DM te sturen • 3245 WP op ZW
Waarom heeft de 77CS wel de muis cursor met de afstandsbediening in het menu maar de 77C2 niet?
Samsung Galaxy Z Fold6 1TB
DexterDee schreef op woensdag 13 september 2023 @ 17:35:
[...]
Ik heb sinds vandaag ook de OLED77G26LA binnen en ter voorbereiding voor het maken van de kabelgoot heb ik voor mezelf een schematekening gemaakt:
[Afbeelding]
/f/image/mMeJvcors6mQGtvr3PRlShvb.png?f=fotoalbum_large)
Dit oranje vak is helemaal open, er zit een klep voor. Dit gebied is bij uitstek geschikt om je (brede) kabelgoot in uit te laten komen, maar ja, bij een volgende tv zit je dan waarschijnlijk weer helemaal verkeerd..
Perfect, die wil ik zeker gaan gebruiken, erg tof dat je het deelt!DexterDee schreef op woensdag 13 september 2023 @ 17:35:
[...]schematekening gemaakt:
[Afbeelding]
@CyBeRSPiN een stukje uitbikken is inderdaad geen probleem, maar als het niet hoeft scheelt weer.
De kabelgoot zit al in het midden van waar de tv moet komen, anders moet er toch een cm of 40 uitgehakt worden als ik zo de tekening zie.
Omdat ik geen coax ga gebruiken, maar een power, hdmi en internet kan dat misschien ook gewoon passen in de bestaande dunne goot.
Thanks!
Om de gaten voor de beugel te boren zat al een soort blauwdruk bijgeleverd begreep ik toch?
Dan ben ik denk ik voorbereid voor het moment dat de prijs goed is
@Savagegek UTP zou ik achterwege laten, wifi is sneller.
Volgens mij wordt er ergens in dit topic gezegd en ook op Reddit dat het moet lukken om minimaal power en 1 HDMI door het midden te krijgen.Savagegek schreef op woensdag 13 september 2023 @ 16:40:
Ik ga voor de zekerheid 2 sleuven maken

|| iPhone 17 Pro 256GB CO || Apple Watch Ultra 1 || iPad Pro 12.9 2020 128GB Wifi || AirPods Pro 3 || AirPods Max USB-c || Apple TV 4K || Apple TV 3 ||
Met 50mm zou 1 voldoende moeten zijn.overtones schreef op donderdag 14 september 2023 @ 14:08:
[...]
Volgens mij wordt er ergens in dit topic gezegd en ook op Reddit dat het moet lukken om minimaal power en 1 HDMI door het midden te krijgen.
Om even door te gaan, de webwinkel waar ik hem gekocht heb toch even contact op te nemen met LG.Agent-X schreef op zondag 10 september 2023 @ 17:56:
[...]
@Dj Neo Ziggy
Dus zojuist iemand gesproken van LG, en die kon aan de foto's zien dat het niet was ingebrand maar dat de pixels dood waren. Bij nadere inspectie was er over de gehele onderkant meerdere defecte pixels te zien.
Daarop bood hij aan om het scherm te vervangen voor....... €680 en dat is inclusief de "coulance"
Dus dit maar even gestuurd naar de webwinkel, vraag me echt af wat er nu gaat gebeuren.
En ik ben iemand van de lange adem, dus mocht het uitkomen tot een kanton rechter oid, kom maar op.
Wat een giller:
Wat kan ik hier nou mee:
Hallo, Dj Neo Ziggy
We hebben het voorstel bekeken en we komen voor € 254,89 tussen in de kosten voor de vervanging van je toestel.
Na meer dan twee jaar na aflevering heeft de de klant recht op een tussenkomst in de kosten via de verkoper in het geval van een aanzienlijke verlenging van de levensduur van het toestel. De Nederlandse wetgeving maakt gebruik van onderstaande kostenverdeelsleutel gebaseerd op de gemiddelde gebruiksduurverwachtingen van Techniek Nederland dat vast gelegd is in de UNETO-VNI Tabel (zie de bijlage.) Via deze weg worden de kosten tussen de klant en verkoper verdeeld.
De gemiddelde gebruiksverwachting van jouw aankoop bedraagt 72 maanden en de huidige leeftijd van het toestel bedraagt 45 maanden.
Hier geldt onderstaande kostenverdeelsleutel:
Consumentenbijdrage in de (reparatie-/vervanging-)= herstelkosten (K) x Huidige leeftijd (L) / Gemiddelde gebruiksduur (D)
€679,69 x 45 / 72= € 424,80
Consumentenbijdrage in de (reparatie-/vervanging-): € 424,80
Bijdrage van de verkoper = € 254,89
Je kans ons na de vervanging een mailtje sturen met de factuur van de kosten in de bijlage, waarna wij € 254,89 aan je terugbetalen.
Dit samen met je IBAN & BIC.
Mocht je intussen nog vragen hebben dan hoor ik dit graag.
Ik wens je nog een heel prettige dag toe.
Met vriendelijke groeten,
Webwinkel
[ Voor 42% gewijzigd door Dj Neo Ziggy op 14-09-2023 14:49 ]
- HoppyF
- Registratie: Oktober 2003
- Laatst online: 10:53
- Televisies
- LG
- Oled
- LG OLED
- LG OLED evo
- LG OLED CX
- LG OLED G1
- LG OLED E9
- LG OLED C9
- LG OLED W9
- LG OLED B9
- LG OLED W8
- LG OLED evo G5
- LG OLED C2
- LG G2 OLED evo Gallery Edition
- LG OLED evo G3
- LG EF950V
- LG OLED evo G4
- LG OLED65G8
- LG B2
- LG E8
- LG W8
- LG OLED B1
- LG OLED BX
- LG OLED B7
- LG OLED C7
- LG OLED W7
- LG OLED evo C4
- LG OLED65B6D
- LG C6V
- LG OLED C6D
- LG OLED GX
- LG OLED B8PLA
- LG OLED E7
- LG OLED A1
- LG OLED C1
- LG OLED E8
- LG OLED B6V
- LG OLED C8
:strip_icc():strip_exif()/u/94053/Bull.jpg?f=community)
Inderdaad een giller!Dj Neo Ziggy schreef op donderdag 14 september 2023 @ 14:34:
[...]
Om even door te gaan, de webwinkel waar ik hem gekocht heb toch even contact op te nemen met LG.
Dus zojuist iemand gesproken van LG, en die kon aan de foto's zien dat het niet was ingebrand maar dat de pixels dood waren. Bij nadere inspectie was er over de gehele onderkant meerdere defecte pixels te zien.
Daarop bood hij aan om het scherm te vervangen voor....... €680 en dat is inclusief de "coulance"
Dus dit maar even gestuurd naar de webwinkel, vraag me echt af wat er nu gaat gebeuren.
En ik ben iemand van de lange adem, dus mocht het uitkomen tot een kanton rechter oid, kom maar op.
Wat een giller:
Wat kan ik hier nou mee:
[...]
Klinkt bijna geloofwaardig maar is pertinente onzin.
Waarom?
Stel dat je nu vier jaar oude TV een splinternieuw paneel krijgt.
Dan gaat dat splinternieuwe paneel inderdaad wel 6 jaar (of langer) mee.
De rest van de TV uiteraard niet…. die is immers vier jaar ouder.
De levensduur wordt helemaal niet verlengd en geldt slechts voor het vervangen onderdeel.
Kortom, hoop geklets van de winkel.
Verlang gewoon kosteloze reparatie.
Blader anders nog even terug naar het uitstekende artikel over reparatie van een Samsung TV.
Ander merk maar de werkwijze is gelijk.
Ik heb power en hdmi door het midden lopen bij een G2 “83, zal niet anders zijn.overtones schreef op donderdag 14 september 2023 @ 14:08:
[...]
Volgens mij wordt er ergens in dit topic gezegd en ook op Reddit dat het moet lukken om minimaal power en 1 HDMI door het midden te krijgen.
Ik twijfel of het het juiste forum is maar ik kan geen passender forum vinden.
Ik wil eigenlijk weten wat precies het prijsverschil rechtvaardigt tussen deze modellen:
https://tweakers.net/pricewatch/compare/1921508;1924430/
Ik ben dus niet op zoek naar een aanbieding. Die zoek ik wel als ik eruit ben welke het gaat worden
Ik wil eigenlijk weten wat precies het prijsverschil rechtvaardigt tussen deze modellen:
Ik ben dus niet op zoek naar een aanbieding. Die zoek ik wel als ik eruit ben welke het gaat worden
[ Voor 18% gewijzigd door ..Christiaan.. op 15-09-2023 10:47 ]
Samsung Qled | Sonos Arc Ultra; Sub 2nd en 2x Era100 | PS5 | DS218+ | TRÅDFRI | Iptv | B&W 607s3 | NAD C338 | Argon tt4SE|
De G3 heeft geen voet en is bedoeld om strak tegen de muur monteren (je kan er wel een voet voor kopen). Tevens heeft de G3 een MLA OLED paneel, dit zorgt voor een hogere helderheid...Christiaan.. schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 10:47:
https://www.whathifi.com/features/lg-oled-g3-vs-c3
https://www.rtings.com/tv...49?usage=1&threshold=0.10
[ Voor 6% gewijzigd door whyz op 15-09-2023 11:28 ]
Right for all the wrong reasons.
Precies wat @whyz hierboven zegt. Het nieuwe MLA paneel heeft inderdaad een hogere helderheid...Christiaan.. schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 10:47:
Ik heb zelf de 77C3, en in dit formaat vond ik de meerprijs niet te rechtvaardigen voor mijzelf. In mijn geval is de C3 ook meer dan helder genoeg, maar is mede afhankelijk van de situatie dat de tv komt te staan / hangen, of je veel invallend licht hebt etc.
Ik heb de C3, die dus met voet wordt geleverd wel aan de muur opgehangen met de Vogels Thin beugel die ik nog had hangen van mijn vorige (65C9) tv. Hangt alsnog vrij dicht tegen de muur, alhoewel de G3 natuurlijk helemaal strak tegen de muur hangt.
Volgens mij is er ook een verschil met audio.whyz schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 10:56:
[...]
De G3 heeft geen voet en is bedoeld om strak tegen de muur monteren (je kan er wel een voet voor kopen). Tevens heeft de G3 een MLA OLED paneel, dit zorgt voor een hogere helderheid.
https://www.whathifi.com/features/lg-oled-g3-vs-c3
https://www.rtings.com/tv...49?usage=1&threshold=0.10
Totaal speaker vermogen 60W vs 40W
De 77 g3 hangt inmiddels, binnen een minuut gewend aan het formaat, te groot kan gewoon niet 😎sjaak88 schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 00:05:
[...]
Houd er rekening mee dat de 83 inch niet de nieuwe MLA techniek heeft wat de 77 inch wel heeft.
True, maar mag hopen dat als men een dergelijke tv koopt ook de moeite neemt voor deftige audio setupRzaan schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 15:19:
[...]
Volgens mij is er ook een verschil met audio.
Totaal speaker vermogen 60W vs 40W
Dan zal ik je wel teleurstellen: Ik ga die G3 kopen en doe het gewoon met het geluid wat uit de TV komt.whyz schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 23:00:
[...]
True, maar mag hopen dat als men een dergelijke tv koopt ook de moeite neemt voor deftige audio setup
Teleurstellen niet, ik zou persoonlijk niet meer zonder kunnen, deftig beeld + geluid. Maakt voor mij persoonlijk de ervaring compleet. To each his own, echter kan ik het van harte aanbevelenRzaan schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 23:40:
[...]
Dan zal ik je wel teleurstellen: Ik ga die G3 kopen en doe het gewoon met het geluid wat uit de TV komt.
Voor dit soort vragen is er Beeld en geluid koopadvies, let echter op de template als je daar een topic opent. De vraag in de huidige vorm is (veel) te weinig eigen inzet, inzet zoals er op Tweakers wel wordt verwacht.
[ Voor 80% gewijzigd door FeaR op 16-09-2023 10:17 ]
Stelt jezelf ermee teleur imhoRzaan schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 23:40:
[...]
Dan zal ik je wel teleurstellen: Ik ga die G3 kopen en doe het gewoon met het geluid wat uit de TV komt.
Eens met beiden hierboven. Standaard geluid uit tv is vrij karig.Rzaan schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 23:40:
[...]
Een het hoeft ook niet gelijk een 7.2 receiver te zijn en je kamer vol te hangen met speakers. Ikzelf had dat vroeger wel (althans 5.1) maar heb tegenwoordig een flinke soundbar met subwoofer en 2 draadloze achter speakers en dat is al een hele flinke stap vooruit t.o.v. de standaard tv speakers. Je doet jezelf inderdaad tekort met een prachtige tv zonder dito geluid.
Ik hou ook van mooi geluid heb een Arendal 1961 atmos setup, maar sommige mensen geven daar gewoon niet zo om prima toch.
Waarom geld aan audio uitgeven als het je toch niets doet, dan kun je beter een veel grotere en betere tv kopen.
Al vind ik het geluid uit de lg G3 nog best goed, wel bij wat lager volume.
Waarom geld aan audio uitgeven als het je toch niets doet, dan kun je beter een veel grotere en betere tv kopen.
Al vind ik het geluid uit de lg G3 nog best goed, wel bij wat lager volume.
[ Voor 3% gewijzigd door Goofy1978 op 16-09-2023 11:21 ]
Ik heb een G2 WebOS TV, had voorheen een X50-POE Wifi installatie wat perfect werkte. Maar ben nu omgeswitched naar Unifi AP U6+ (3 stuks), maar ik merk nu wel wat meer onstabiliteit op op het wifi netwerk. 2.4GHz gaat prima maar op 5Ghz heb ik constant Wifi drops.
Nu heb ik een TP-link 306 USB ethernet adapter wat perfect werkt, maar... Nu werkt NLZiet niet meer omdat die blijkbaar naar het netwerkoverzicht kijkt terwijl andere apps wel werken.
Iemand een oplossing hiervoor gevonden? Heb NLZiet gemaild of zij een fix weten. Canal Digitaal TV werkt daarintegen wel perfect.
Nu heb ik een TP-link 306 USB ethernet adapter wat perfect werkt, maar... Nu werkt NLZiet niet meer omdat die blijkbaar naar het netwerkoverzicht kijkt terwijl andere apps wel werken.
Iemand een oplossing hiervoor gevonden? Heb NLZiet gemaild of zij een fix weten. Canal Digitaal TV werkt daarintegen wel perfect.
DexterDee schreef op woensdag 13 september 2023 @ 17:35:
[...]
Ik heb sinds vandaag ook de OLED77G26LA binnen en ter voorbereiding voor het maken van de kabelgoot heb ik voor mezelf een schematekening gemaakt:
[Afbeelding]
Nou ja zeg... Ik ben al tijdje hiernaar op zoek (verbaasd dat LG het zelf niet heeft) omdat we een aanbouw gaan plaatsen en de G3 gaan aanschaffen (zo te zien hetzelfde als bij de G2 qua maten?), en alvast alle kabelgoten netjes willen laten infrezen.DexterDee schreef op woensdag 13 september 2023 @ 17:35:
[...]
[Afbeelding]
Super bedankt, dit is enorm behulpzaam!
vraag,
ik ben het forum aan het doorzoeken maar volgen mij typ ik de verkeerde woorden in want ik vind niet echt wat ik zoek,
is er een forum over lg led tv's?
alvast bedankt....
ik ben het forum aan het doorzoeken maar volgen mij typ ik de verkeerde woorden in want ik vind niet echt wat ik zoek,
alvast bedankt....
Je geeft al aan zelf gezocht te hebben en dat is de juiste instelling.joey82 schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 16:16:
vraag,
alvast bedankt....
Er is zo te zien niet echt een algemeen topic over niet-oled LG televisies en het verschil is ook onduidelijk.
OLED vs LED – what’s the difference?
Heb je hulp nodig of zoek je een plek waar veel informatie staat?
Indien je hulp nodig hebt kun je die vraag wel stellen hoor.
Het kan zijn dat je bericht naar een bestaand topic verplaatst wordt of het advies krijgt om zelf een nieuw topic te maken maar daar komen we achter met meer informatie
we waren / zijn op zoek naar een forum van de line-up / modellen van 2022 / 2023Agent-X schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 18:59:
[...]
Je geeft al aan zelf gezocht te hebben en dat is de juiste instelling.
Er is zo te zien niet echt een algemeen topic over niet-oled LG televisies en het verschil is ook onduidelijk.
OLED vs LED – what’s the difference?
Heb je hulp nodig of zoek je een plek waar veel informatie staat?
Indien je hulp nodig hebt kun je die vraag wel stellen hoor.
Het kan zijn dat je bericht naar een bestaand topic verplaatst wordt of het advies krijgt om zelf een nieuw topic te maken maar daar komen we achter met meer informatie
een beetje zoals de topics van samsung modellen maar dan van lg
UTP is stabieler.CyBeRSPiN schreef op donderdag 14 september 2023 @ 11:27:
@Savagegek UTP zou ik achterwege laten, wifi is sneller.
Ik weet niet of dit het goede topic hiervoor is. Maar ik zit een beetje met een dilemma.
Dus benieuwd wat hier de meeste zouden doen. Ik wil max 1500 euro uitgeven aan een nieuwe tv. Heb nu een oude panasonic plasma zonder soundbar of andere vorm van boxen. Dus zat wel te kijken naar een soundbar.
En voor het budget kwam ik deze tegen.
LG OLED55C24LA + LG DS75Q soundbar voor 1499.
https://www.coolblue.nl/p...5c24la-2022-soundbar.html
Maar kwam nu ook al de C3 tegen voor 1478 maar dan zonder soundbar.
https://www.plasmavisie.n...g&utm_term=LG+OLED55C35LA
Welke van deze 2 opties zou jullie voorkeur hebben?
Dus benieuwd wat hier de meeste zouden doen. Ik wil max 1500 euro uitgeven aan een nieuwe tv. Heb nu een oude panasonic plasma zonder soundbar of andere vorm van boxen. Dus zat wel te kijken naar een soundbar.
Ik zou dan eerder geneigd zijn om €1299 uit te geven aan een LG CS 65": uitvoering: LG CS 65" Zwart . Leuker formaatje voor dat geldstansfield2 schreef op maandag 18 september 2023 @ 15:00:
Ik weet niet of dit het goede topic hiervoor is. Maar ik zit een beetje met een dilemma.
voor de beste aanbieding hier kijken OLED Televisies aanbiedingen- & kortingscodetopicstansfield2 schreef op maandag 18 september 2023 @ 15:00:
als je geen haast hebt zou ik nog een paar weken wachten, prijzen gaan zakken in oktober.
Ik heb zeker geen haast. Ben nog bezig met verbouwen wat over een weekje of 3 klaar is. Dus is meer al uitzoeken vooraf.pwh53 schreef op maandag 18 september 2023 @ 15:19:
[...]
voor de beste aanbieding hier kijken OLED Televisies aanbiedingen- & kortingscodetopic
als je geen haast hebt zou ik nog een paar weken wachten, prijzen gaan zakken in oktober.
Deze aanbiedingen staan niet in de pricewatch?
65 inch krijg ik er thuis niet doorstin00 schreef op maandag 18 september 2023 @ 15:13:
[...]
Ik zou dan eerder geneigd zijn om €1299 uit te geven aan een LG CS 65": uitvoering: LG CS 65" Zwart . Leuker formaatje voor dat geldVervolgens wat doorsparen voor een leuke soundbar of andere geluidsopstelling.
[quote]stansfield2 schreef op maandag 18 september 2023 @ 15:34:
[...]
Ik heb zeker geen haast. Ben nog bezig met verbouwen wat over een weekje of 3 klaar is. Dus is meer al uitzoeken vooraf.
Deze aanbiedingen staan niet in de pricewatch
nee, zelf contact opnemen met de winkel
[...]
Ik heb zeker geen haast. Ben nog bezig met verbouwen wat over een weekje of 3 klaar is. Dus is meer al uitzoeken vooraf.
Deze aanbiedingen staan niet in de pricewatch
nee, zelf contact opnemen met de winkel
Duidelijk. Hou ik dat topic ook even in de gaten.
Maar blijft nog even de vraag wat zouden jullie adviseren. Volledige budget opmaken aan een zo goed mogelijke tv? Of ook wat gebruiken voor een soundbar?
Maar blijft nog even de vraag wat zouden jullie adviseren. Volledige budget opmaken aan een zo goed mogelijke tv? Of ook wat gebruiken voor een soundbar?
Ik wacht tot eind november (Black Friday deals) en hoop dan een LG G3 (of toch de Samsung S95C?) voor een aanzienlijk lagere prijs aan te schaffen. Tijd zal het leren of even langer wachten de moeite waard is geweest.
Langer wachten loont altijd. Of het nou Black Friday deals zijn, of in april/mei het uitgaande model aanschaffen. Dat laatste heb ik al met 3 OLEDS gedaan over de jaren heen, en dat heeft mij duizenden gescheeld. Tuurlijk heb je dan niet het aller nieuwste van het nieuwste, maar de verschillen met de nieuwe modellen zijn vaak dusdanig gering dat het zeker loont.Brains Bush schreef op maandag 18 september 2023 @ 16:15:
Ik wacht tot eind november (Black Friday deals) en hoop dan een LG G3 (of toch de Samsung S95C?) voor een aanzienlijk lagere prijs aan te schaffen. Tijd zal het leren of even langer wachten de moeite waard is geweest.
Ik meen dat de C3 niet veel beter is dan de C2. Dus als er veel prijsverschil is, dan de C2.stansfield2 schreef op maandag 18 september 2023 @ 15:00:
Ik hoop het ook, maar hoe weet je dat nu al?pwh53 schreef op maandag 18 september 2023 @ 15:19:
is tot nu toe elk jaar nog zo geweest.Rzaan schreef op maandag 18 september 2023 @ 18:47:
[...]
Ik hoop het ook, maar hoe weet je dat nu al?
- HoppyF
- Televisies
- LG
- Oled
- LG OLED
- LG OLED evo
- LG OLED CX
- LG OLED G1
- LG OLED E9
- LG OLED C9
- LG OLED W9
- LG OLED B9
- LG OLED W8
- LG OLED evo G5
- LG OLED C2
- LG OLED evo G3
- LG EF950V
- LG OLED evo G4
- LG OLED65G8
- LG B2
- LG E8
- LG W8
- LG OLED B1
- LG OLED BX
- LG OLED B7
- LG OLED C7
- LG OLED W7
- LG OLED evo C4
- LG OLED65B6D
- LG C6V
- LG OLED C6D
- LG OLED GX
- LG OLED B8PLA
- LG OLED E7
- LG OLED A1
- LG OLED C1
- LG OLED E8
- LG OLED B6V
- LG OLED C8
Nee!
WiFi is snel en betrouwbaar.
Is ook al talloze malen in dit topic besproken.
Ik gebruik zelf al jaren WiFi met mijn LG OLED en heb nog nooit enige vertraging of uitval met WiFi gehad.
Meestal wel, maar mijn LG C2 heeft nog wel eens de neiging om verbinding te maken met de Wifi Repeater een etage hoger, terwijl de wifi router binnen 7 meter op dezelfde etage staat. Ik heb nog niet ontdekt hoe ik dat kan voorkomen (is een mesh netwerk met FRITZ!Box 7581 router en FRITZ!WLAN Repeater 1750E. Andere apparaten kiezen netjes het dichtstbijzijnde wifi punt in huis.HoppyF schreef op maandag 18 september 2023 @ 19:07:
[...]
Nee!
Ik gebruik zelf al jaren WiFi met mijn LG OLED en heb nog nooit enige vertraging of uitval met WiFi gehad.
:fill(white):strip_exif()/f/image/TpH1fGTE1lSKMVAGcyuWRNBK.png?f=user_large)
Kop van artikel in AD. Moest er zo om lachen dat ik het u niet wilde onthouden.
https://www.ad.nl/geld/ha...ns-eurosport-op~af779b39/
GT7 ID: ONYX_PdeG69
Ik had hem vanmiddag ook gelezen. Echt zo dom. (Ik bedoel afgezien van alle andere onzin, eurosport is tegenwoordig een onderdeel van discovery plus.... en die app staat er gewoon opvdr01 schreef op maandag 18 september 2023 @ 19:56:
[Afbeelding]
Kop van artikel in AD. Moest er zo om lachen dat ik het u niet wilde onthouden.
https://www.ad.nl/geld/ha...ns-eurosport-op~af779b39/

[ Voor 6% gewijzigd door ArthurMorgan op 18-09-2023 20:08 ]
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Of WiFi snel (genoeg) en betrouwbaar is hangt af van je abbonement, hardware en hoe je het WiFi netwerk hebt ingericht.HoppyF schreef op maandag 18 september 2023 @ 19:07:
[...]
Nee!
Jij persoonlijk hebt er geen problemen met WiFi, dat bekend niet gelijk dat het dan per definitie sneller en stabieler is.
Kijk maar is rond op Tweakers hoeveel topics er zijn betreffende WiFi problematiek.
Heb ik ook met de 7590 en 2 repeaters. Even TB herstarten is dan voldoende. Gelukkig sinds de laatste updates wel een stuk minder.PatrickC schreef op maandag 18 september 2023 @ 19:24:
[...]
Meestal wel, maar mijn LG C2 heeft nog wel eens de neiging om verbinding te maken met de Wifi Repeater een etage hoger, terwijl de wifi router binnen 7 meter op dezelfde etage staat. Ik heb nog niet ontdekt hoe ik dat kan voorkomen (is een mesh netwerk met FRITZ!Box 7581 router en FRITZ!WLAN Repeater 1750E. Andere apparaten kiezen netjes het dichtstbijzijnde wifi punt in huis.
- HoppyF
- Televisies
- LG
- Oled
- LG OLED
- LG OLED evo
- LG OLED CX
- LG OLED G1
- LG OLED E9
- LG OLED C9
- LG OLED W9
- LG OLED B9
- LG OLED W8
- LG OLED evo G5
- LG OLED C2
- LG OLED evo G3
- LG EF950V
- LG OLED evo G4
- LG OLED65G8
- LG B2
- LG E8
- LG W8
- LG OLED B1
- LG OLED BX
- LG OLED B7
- LG OLED C7
- LG OLED W7
- LG OLED evo C4
- LG OLED65B6D
- LG C6V
- LG OLED C6D
- LG OLED GX
- LG OLED B8PLA
- LG OLED E7
- LG OLED A1
- LG OLED C1
- LG OLED E8
- LG OLED B6V
- LG OLED C8
Bij een mesh netwerk maakt het niet uit hoe de client/TV verbinding maakt.PatrickC schreef op maandag 18 september 2023 @ 19:24:
[...]
Meestal wel, maar mijn LG C2 heeft nog wel eens de neiging om verbinding te maken met de Wifi Repeater een etage hoger, terwijl de wifi router binnen 7 meter op dezelfde etage staat. Ik heb nog niet ontdekt hoe ik dat kan voorkomen (is een mesh netwerk met FRITZ!Box 7581 router en FRITZ!WLAN Repeater 1750E. Andere apparaten kiezen netjes het dichtstbijzijnde wifi punt in huis.
Ik heb zelf een Fritzbox en 1750E repeater gehad, werkte stabiel zonder uitval.
Ivm overstap naar KPN heb ik geen Fritzbox meer maar een KPN mesh oplossing.
Werkt ook stabiel, in die zin geen verschil kunnen ontdekken.
Let op:
Indien je vragen hebt over inbranden bij OLED televisies, gebruik dan eerst even de zoekfunctie. Dit onderwerp is namelijk al regelmatig uitgebreid besproken.
Zie ook D vd V in "[LG OLED] Ervaringen & Discussie" Datzelfde geldt voor vragen over stekkers.
🔍 Inbranden: [LG OLED] Ervaringen & Discussie
🔎 Stekkers: [LG OLED] Ervaringen & Discussie
Goede aanbieding gezien of nodig? Check OLED Televisies aanbiedingen- & kortingscodetopic
Vragen/opmerkingen over de LG Cashback Actie? Daarvoor kan je terecht in [LG OLED] cashback topic
Discussies over welke (HDMI)-kabels te gebruiken kan in Zilveren HIFI-kabels gesmeed door elfen bij maanlicht #6.
Indien je vragen hebt over inbranden bij OLED televisies, gebruik dan eerst even de zoekfunctie. Dit onderwerp is namelijk al regelmatig uitgebreid besproken.
Zie ook D vd V in "[LG OLED] Ervaringen & Discussie" Datzelfde geldt voor vragen over stekkers.
🔍 Inbranden: [LG OLED] Ervaringen & Discussie
🔎 Stekkers: [LG OLED] Ervaringen & Discussie
Goede aanbieding gezien of nodig? Check OLED Televisies aanbiedingen- & kortingscodetopic
Vragen/opmerkingen over de LG Cashback Actie? Daarvoor kan je terecht in [LG OLED] cashback topic
Discussies over welke (HDMI)-kabels te gebruiken kan in Zilveren HIFI-kabels gesmeed door elfen bij maanlicht #6.