Hier ook bezig met een nieuwe 55" TV, oude TV (
42LW570s) is - denk ik - voeding van kapot.
Een A2 is qua beeldkwaliteit al een enorme vooruitgang, maar heeft slechts 3 HDMI-ingangen; minder dan wat we nu hebben. (met een Humax, NVR en Chromecast zijn ze dan al vol).
Een C1/B2/CS is ook prima maar grote voordeel van de C2 is dat die alle aansluitingen aan de zijkant heeft.
Ik kan nu nog makkelijk bij alle aansluitingen (TV staat op eigen voet) maar als we 'm ophangen kom je er niet/nauwelijks meer bij.
Qua prijs zal er misschien zo'n €150-200 verschil in zitten tussen die modellen.
Maar blijkt dat we ook een nieuw CI+ module nodig hebben (onze oude
uitvoering: Ziggo CI+ Cam Module 1.2 (Neotion) gaat blijkbaar niet meer werken in een nieuwe TV)
Kan iemand dat bevestigen?
En wat vinden jullie een fijne muurbeugel?
Bij familie van mij heb ik een 55" B1 met de
Vogel's Base 05 M opgehangen. Vond het eigenlijk maar mèh.
Ik zie ook dat veel Vogel's muurbeugels de TV helemaal niet vastzitten; ze hangen maar aan de beugel.
Soms met een haakje zodat je makkelijker bij de TV inputs kunt komen.
Er lopen hier regelmatig kleine kinderen en dat lijkt me niet echt handig/veilig systeem.
De
Vogel's TVM 3405 heeft ook zo'n haakje, maar die moet je i.i.g. eerst losklikken; lijkt me toch veiliger?
Iemand tips?
Zal zo eens een aantal webshops een mail sturen wat zij qua prijs kunnen doen, eventueel i.c.m. CI+ module en muurbeugel.
(doet men dat gewoon met gestrekte been à la "
Wat is uw beste prijs voor een LG 55' C2?"