cassiekai schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 12:33:
[...]
Ik ga Viaplay ook opzeggen na de laatste race van dit seizoen, had een aardige aanbieding. Eigenlijk is alles waardeloos aan Viaplay. Het commentaar, beeldkwaliteit, weinig aanbod buiten F1 om voor de prijs. Volgend seizoen ga ik ook voor F1 tv. Ik heb geen android tv dus moet zeker een chromecast kopen?
Ikzelf kijk via een Nvidia Shield (dit heeft meerdere redenen, ook voor 4K HDR streaming), en de upscaling is zeer goed van de Shield, wat fijn is op een 77C2. Een andere Android TV apparaat zou ook moeten werken.
Ik kijk al 2 jaar probleemloos eigenlijk. Trainingen, qualy, race allemaal vlekkeloos zonder te bufferen. Voordelen zijn overigens veel tegenover Viaplay.
- Onbeperkt terug kijken, Live inspringen of kijken vanaf begin terwijl de het nog bezig is
- Je kan tot 1970 alle races terug kijken
- F2, F3, Porsche Supercup en W Series inbegrepen
- Commentaar van F1 TV is niet Hamilton of Verstappen biased, lekker neutraal maar ook goede commentaar met ondere andere Jolyon Palmer. Maar Sky sport commentaar kan ook geselecteerd worden.
- 1 account = 6 schermen tegelijk gebruiken
- Hogere bitrate, exclusieve F1 content tijdens de race.
- En! de prijs is gewoon veel goedkoper van het abbonement
Zo genoeg oftopic, denk dat het welk duidelijk is dat F1 tv gewoon het beste is momenteel.
Ik moet zeggen dat F1 kijken op een 77C een stuk leuker is dan mijn oude 55B, wat een beleving is het momenteel