Acties:
  • 0 Henk 'm!
wth schreef op zondag 25 september 2022 @ 16:48:
Bij Coolblue zie ik regelmatig "tweedekans" televisies voor bij komen, zit te kijken naar C1 of C2 de prijs is dan best aantrekelijk.
Vraag me af waarom die terug gestuurd worden, iemand ervaring met Tweedekans tv van Coolblue.
Zou het niet doen met een OLED TV.
Ik heb wel goede ervaringen met tweedekans producten maar voor een TV vind ik het risico te groot.
Waarom zou je een TV immers terugsturen?
Doorgaans is dit geen impuls aankoop.
Kijk voor actuele prijzen het OLED prijstopic, staat er niets bij benader je de diverse dealers die in dat topic staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
HoppyF schreef op zondag 25 september 2022 @ 16:55:
[...]

Ik heb wel goede ervaringen met tweedekans producten maar voor een TV vind ik het risico te groot.
Kijk voor actuele prijzen het OLED prijstopic, staat er niets bij benader je de diverse dealers die in dat topic staan.
Hier wel een 2e hands oled via MediaMarkt aangeschaft. Geen issues mee en zijn gewoon als nieuw. Wat er hiervoor mee gedaan is of hoe hij gebruikt is, geen idee. Alles was gewoon compleet en als nieuw. Alleen zaten de batterijen reeds in de afstandsbediening en zat het folie niet meer om de tv.

Tomorrow is not today!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wren
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 14:07
HoppyF schreef op zondag 25 september 2022 @ 16:55:
[...]

De grootte viel tegen, stond toch niet mooi,reflecteerde teveel, niet verwacht dat het geen dts ondersteunde, de partner vond het toch niet acceptabel....zoveel redenen die niks met een gebrek van de tv te maken kunnen hebben...

En je hebt gewoon nog de garantie

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sydney08 schreef op zondag 25 september 2022 @ 17:07:
[...]

Hier wel een 2e hands oled via MediaMarkt aangeschaft. Geen issues mee en zijn gewoon als nieuw. Wat er hiervoor mee gedaan is of hoe hij gebruikt is, geen idee. Alles was gewoon compleet en als nieuw. Alleen zaten de batterijen reeds in de afstandsbediening en zat het folie niet meer om de tv.
Het kan best goed gaan maar ik zou zelf dit risico niet willen lopen.
Je kunt het aantal uren dat de TV is gebruikt eenvoudig uitlezen via het service menu.
Zie reacties even terug vandaag hoe dit moet maar dan nog zegt dit niet alles.
Het prijsverschil moet wel erg groot zijn om een tweedekans interessant te maken.

Ik heb overigens wel goede ervaringen met Breezy.
Zij verkopen heel veel tweedekans retour goederen.
Heb daar o.a. mijn espresso apparaat gekocht scheelde honderden euros.
Splinternieuw maar met wat cosmetische schade, vermoedelijk vanwege transport.
Apparaat was nog nooit gebruikt en het beschadigde onderdeel was zo te vervangen.
Bij een TV gaat dit niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wren schreef op zondag 25 september 2022 @ 17:13:
[...]

De grootte viel tegen, stond toch niet mooi,reflecteerde teveel, niet verwacht dat het geen dts ondersteunde, de partner vond het toch niet acceptabel....zoveel redenen die niks met een gebrek van de tv te maken kunnen hebben...

En je hebt gewoon nog de garantie
Klopt.
Maar zonder foto’s e.d. valt er weinig vast te stellen op afstand.
Bij een TV is het nog moeilijker te beoordelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wren
HoppyF schreef op zondag 25 september 2022 @ 17:15:
[...]

Klopt.
Maar zonder foto’s e.d. valt er weinig vast te stellen op afstand.
Bij een TV is het nog moeilijker te beoordelen.
Ieder zijn eigen voorkeur en mening om het wel of niet te doen natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 12:42

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Al heb ik wel het idee dat de tweede kans prijzen van CB in de buurt komen van prijs onderhandelingen van bijvoorbeeld HelloTV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel2112
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-06 10:24
FeaR schreef op zondag 25 september 2022 @ 11:22:
[...]

Waarom niet direct ook even het merk en type van de receiver noemen als je zo'n vraag stelt? Nu blijft het gissen aangezien er geen concrete informatie is. Nu moet ik aanvullen dat je wel op de HDMI versie van je receiver moet letten. Een te lage HDMI versie op de receiver kan een bottleneck zijn. Heb je bijvoorbeeld een HDMI 2.0a receiver dan zal DTS geen probleem zijn naar dan krijg je bijvoorbeeld weer geen Dolby Vision wat de Nvidia Shield en LG wel ondersteunen. Audio vanaf HDMI halen en op die manier DTS HD afspelen kan al vanaf HDMI 1.3. In dit geval kan je receiver dus alles vanaf 15 jaar zijn.
Sorry,heb nog een oude receiver Onkyo SR 608 uit 2010 maar wil dit jaar ook nog updaten naar een moderne versie.Shield is de pro versie uit 2019.Heb geen game console en game ook niet.TV is samsung led uit 2009.

[ Voor 3% gewijzigd door marcel2112 op 25-09-2022 19:39 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• FeaR
  • Nu online

FeaR

In GoT we trust

marcel2112 schreef op zondag 25 september 2022 @ 19:05:
[...]
Sorry,heb nog een oude receiver Onkyo SR 608 uit 2010 maar wil dit jaar ook nog updaten naar een moderne versie.Shield is de pro versie uit 2019.
Dan zou ik in deze ten zeerste afraden om een current gen TV via de genoemde receiver te laten lopen. HDMI 1.4 dus wel 4K op 30 Hz (waar je sommige media mee weg komt) maar geen HDR en dat laatste is echt zonde om te missen. Afhankelijk van je andere bronnen zit je minimaal aan een receiver met HDMI 2.0b voor HDR. Mocht je ook een current gen console hebben staan en de eis is gamen op 4K op 120 Hz zit je aan een HDMI 2.1 receiver.

Het is mogelijk om met de huidige receiver te blijven werken. Dan moet je achter de Nvidia Shield een HDMI Audio Extractor zetten. Die splitst beeld en geluid. Op die manier kan je die apart aanbieden naar twee losse devices. Heb je meer bronnen dan kan je een HDMI eARC Audio Extractor nemen. Ga je door de TV dus zit je met het DTS issue. Voordeel is dat de Nvidia Shield ingesteld kan worden op DTS en DTS HD te decoderen. Die formaten gaan dan als LPCM door de TV en aangezien de huidige TV's eARC ondersteunen biedt dit genoeg bandbreedte om LPCM in surround door te zetten (in tegenstelling tot twee kanalen van S/PDIF en HDMI ARC).

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cassiekai
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22-06 13:06
Misschien een wat rare vraag, maar als ik iemand kort even wil laten zien wat voor top beeld mijn 77 G2 kan weergeven, wat kan ik dan het beste erop zetten? Ik heb geen shield of iets dergelijks. Wel heb ik bijna alle streamingdiensten en YouTube?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

cassiekai schreef op zondag 25 september 2022 @ 19:28:
Misschien een wat rare vraag, maar als ik iemand kort even wil laten zien wat voor top beeld mijn 77 G2 kan weergeven, wat kan ik dan het beste erop zetten? Ik heb geen shield of iets dergelijks. Wel heb ik bijna alle streamingdiensten en YouTube?
Youtube: LG 4k demo videos?

Zou verwachten dat iedere OLED eigenaar dit snel bekijkt nadat je zo’n tv heb aangeschafd :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DON PAPA
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13:24

DON PAPA

Tweaker-fan

Misschien een wat rare vraag, maar als ik iemand kort even wil laten zien wat voor top beeld mijn 77 G2 kan weergeven, wat kan ik dan het beste erop zetten?
Staan er geen voorbeeld/demo video's op de 77 G2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cassiekai
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22-06 13:06
Xqlus1ve schreef op zondag 25 september 2022 @ 21:18:
[...]

Youtube: LG 4k demo videos?

Zou verwachten dat iedere OLED eigenaar dit snel bekijkt nadat je zo’n tv heb aangeschafd :p
Heb ik ook wel gedaan, maar de echte cracks weten waarschijnlijk wel wat het summum is. Er is zoveel aanbod.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ruud2007
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 06:23
Hier kun je hele fraaie 4K HDR en DV clipjes vinden die je op een USB stickje kunt zetten: https://4kmedia.org/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Ruud2007 schreef op maandag 26 september 2022 @ 06:47:
[...]

Hier kun je hele fraaie 4K HDR en DV clipjes vinden die je op een USB stickje kunt zetten: https://4kmedia.org/
Ik kreeg ze vorige keer niet gedownload

Jacob & Katie Schwarz videos op YT zijn trouwens ook aanraders!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 14:40
Iemand een idee waarom ik steeds een melding krijg van de spraakfunctie van de afstandbediening? Ding ligt gewoon op tafel en opeens krijg ik daar een melding van. Gister de voorwaarden maar geaccepteerd maar vandaag weer uit het niets dat hij gaat luisteren terwijl niemand wat gedrukt heeft. Luisterd hij constant actief mee ofzo nee toch? Anders moet ik dat maar eens heel snel uitzetten als dat kan. Ik dacht is gewoon knopje drukken op de ab en dan praten. Bug in de software? 77C2.

[ Voor 30% gewijzigd door Rohit op 26-09-2022 12:55 ]

Samsung Galaxy Z Fold6 1TB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Volkert
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 26-05 16:08
Rohit schreef op maandag 26 september 2022 @ 12:35:
Iemand een idee waarom ik steeds een melding krijg van de spraakfunctie van de afstandbediening? Ding ligt gewoon op tafel en opeens krijg ik daar een melding van. Gister de voorwaarden maar geaccepteerd maar vandaag weer uit het niets dat hij gaat luisteren terwijl niemand wat gedrukt heeft. Luisterd hij constant actief mee ofzo nee toch? Anders moet ik dat maar eens heel snel uitzetten als dat kan. Ik dacht is gewoon knopje drukken op de ab en dan praten. Bug in de software? 77C2.
Klopt, daar hadden wij ook last van met onze 65C2, irritant als je net naar iets spannends aan het kijken bent.

Blijkbaar staat er iets default aan.

Ergens in het menu (heel goed zoeken, weet het niet meer uit mijn hoofd) kun je het uitzetten en dan is het voorgoed opgelost.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mucuracat
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 08:56
Rohit schreef op maandag 26 september 2022 @ 12:35:
Dacht dat je v.a. bepaald jaar en model voice ook getriggerd wordt zonder op mic te drukken.
Zeg je te vaak Hi LG?? :P

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0sVau2P3uD9cw3-EVLlIy0PXRo8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/p00yfOmrioQWAxmWnv7n3iqz.jpg?f=fotoalbum_large

Op voice knop drukken, onder zie je dan help. Daar op klikken en dan rechtsboven op instellingen.

YouTube: [LG TVs] Using Voice Control

[ Voor 8% gewijzigd door mucuracat op 26-09-2022 15:15 ]

Sony W800i > HTC-TytnII > Samsung Omnia I900 > LG Optimus Black > HTC Desire > LG Nexus 4 > LG G2 > LG G4 > LG G5 > LG G6 (eu) > Oneplus 6 > Samsung s20+ > Pixel 7 Pro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
  • Laatst online: 14:40
Volkert schreef op maandag 26 september 2022 @ 13:50:
[...]

Klopt, daar hadden wij ook last van met onze 65C2, irritant als je net naar iets spannends aan het kijken bent.

Blijkbaar staat er iets default aan.

Ergens in het menu (heel goed zoeken, weet het niet meer uit mijn hoofd) kun je het uitzetten en dan is het voorgoed opgelost.
mucuracat schreef op maandag 26 september 2022 @ 15:13:
[...]

Dacht dat je v.a. bepaald jaar en model voice ook getriggerd wordt zonder op mic te drukken.
Zeg je te vaak Hi LG?? :P

[Afbeelding]

Op voice knop drukken, onder zie je dan help. Daar op klikken en dan rechtsboven op instellingen.
Thanks!!

Samsung Galaxy Z Fold6 1TB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Goofy1978
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 21-06 19:49
YouTube: Japan Typhoon Rainy Night Walk // 4K HDR FUKUOKA

Zijn mooie hdr beelden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacod
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 24-06 13:15
Ik heb een 65 inch c9 en zoek een beugel waarbij je nog een beetje ruimte heb om bij de aansluitingen aan de achterzijde te kunnen. Heb nu zo’n vogel thin mount… dit werkt prima totdat je erbij moet… Iemand nog tips voor een goede wellicht draaibare beugel?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Basfr
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 26-06 23:26
@pacod Vogel’s TVM 3465 is draaibaar en gaat tot 65 inch. Voor het prijsverschil zou ik eerder de 3665 pakken, die is 3 euro duurder en gaat tot 77 inch. 3445 of 3645 kan ook, maar die zijn niet specifiek voor oled. Bij die modellen komt het bevestigingssysteem op de tv boven de ‘bult’ op de achterkant uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• belrpr
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21-06 08:11
Iemand advies omtrent mijn twijfel.
Ik ben aan het kijken om een LG77A16LA of een LG65C16LA aan te schaffen.
Maar ik twijfel voor volgende reden. Ik ga Plex / TV vlaanderen app op de tv zelf gebruiken.
Maar is de processor van C1 beter als die van de A1. Is er verschil merkbaar?
Ik kijk alleen TV (Geen gaming) & heb geen externe apparaten.

De A1 zou ik aanschaffen wegens het grotere formaat.
Ik zit 3 meter van de TV. De huidige tv is slechts 47”.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
belrpr schreef op maandag 26 september 2022 @ 19:36:
Iemand advies omtrent mijn twijfel.
Ik ben aan het kijken om een LG77A16LA of een LG65C16LA aan te schaffen.
Maar ik twijfel voor volgende reden. Ik ga Plex / TV vlaanderen app op de tv zelf gebruiken.
Maar is de processor van C1 beter als die van de A1. Is er verschil merkbaar?
Ik kijk alleen TV (Geen gaming) & heb geen externe apparaten.

De A1 zou ik aanschaffen wegens het grotere formaat.
Ik zit 3 meter van de TV. De huidige tv is slechts 47”.
Twijfel niet en neem de LG65C16LA.
Een A is echt een instapmodel.
De 65 inch is groot genoeg op 3 meter kijkafstand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duinen036
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 25-10-2022
Mijn nieuwe LG OLED48C16LA blijkt niet compatible met mijn Vogel's Thin 245 beugel, de bouten zijn te dik voor de schroefgaten van de LG.

Dit zijn de bouten waarmee hiervoor een Samsung tv aan de beugel bevestigd was. Voor de LG heb ik M6 bouten nodig, maar ik kan nergens vinden welke lengte bouten geschikt zijn (in combinatie met de Vogel's Thin 245). Weet iemand van jullie dit?

Alvast bedankt

[ Voor 18% gewijzigd door Duinen036 op 26-09-2022 21:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Van het weekend de lg 48” c2 evo gekocht bij plasmavisie. Wordt donderdag geleverd als mijn nieuwe pc / console scherm.

Benieuwd hoe het presteert en eruit ziet qua kleuren. Heb nu een 1440 34” IPS scherm ook 120Hz

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goofy1978
Duinen036 schreef op maandag 26 september 2022 @ 21:43:
Mijn nieuwe LG OLED48C16LA blijkt niet compatible met mijn Vogel's Thin 245 beugel, de bouten zijn te dik voor de schroefgaten van de LG.

Dit zijn de bouten waarmee hiervoor een Samsung tv aan de beugel bevestigd was. Voor de LG heb ik M6 bouten nodig, maar ik kan nergens vinden welke lengte bouten geschikt zijn (in combinatie met de Vogel's Thin 245). Weet iemand van jullie dit?

Alvast bedankt
Even diepte opmeten met lucifer, maar weet haast zeker dat m6x20 moet gaan lukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stin00
  • Niet online
Xtr3me4me schreef op maandag 26 september 2022 @ 21:59:
Van het weekend de lg 48” c2 evo gekocht bij plasmavisie. Wordt donderdag geleverd als mijn nieuwe pc / console scherm.

Benieuwd hoe het presteert en eruit ziet qua kleuren. Heb nu een 1440 34” IPS scherm ook 120Hz
Uitstekende keuze :) Laat vooral even weten hoe hij bevalt. Vooral voor gamen/browsen/media of ook voor office/werk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

stin00 schreef op maandag 26 september 2022 @ 23:11:
[...]

Uitstekende keuze :) Laat vooral even weten hoe hij bevalt. Vooral voor gamen/browsen/media of ook voor office/werk?
Voor alles eigenlijk wel. Ook voor werk dat zekers.
Heb nu de 3090, na 12 oktober de 4090 moet wel 60fps + blijven houden met AAA games :P

Ik laat het zeker weten. Zal vooraf alle benodigde settings al toepassen, het is immers oled. Zoals icoontjes en taakbalk en achtergrond.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13:09

OMD

Mocht iemand nog interesse hebben in een 65"A serie:
https://www.ibood.com/nl/...led-smart-tv-oled65a26la/

999,-

Dat is aanzienlijk goedkoper dan de goedkoopste aanbieder.

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

• pacod
  • Laatst online: 24-06 13:15
Vanmorgen op mijn c9 een 05.30.10 update gekregen. Kan hier verder niets over terugvinden. Kom van de 05.20.35 af

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Ik heb zojuist de LG Oled 48" C2 21LA gekregen. Hoe kan ik erachter komen of dit goed is of niet?
Gebruik hem voor de PC

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Xtr3me4me schreef op donderdag 29 september 2022 @ 13:19:
Ik heb zojuist de LG Oled C2 21LA gekregen. Hoe kan ik erachter komen of dit goed is of niet?
Gebruik hem voor de PC
Goed voor wat, gaming, web browsing? Goed als gebruik voor een monitor? Goed model voor NL of Benelux? Goede tv in algemeen tegenover een G2 model?

Je vraag is nogal onduidelijk :+

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Xqlus1ve schreef op donderdag 29 september 2022 @ 13:21:
[...]

Goed voor wat, gaming, web browsing? Goed als gebruik voor een monitor? Goed model voor NL of Benelux? Goede tv in algemeen tegenover een G2 model?

Je vraag is nogal onduidelijk :+
Nee ik bedoel te zeggen. Normaliter ken ik voor Nederland de LG OLED C24LA nu heb ik de LG OLED C21LA gekregen.
Mee bedoel te zeggen is of dit om dezelfde model gaat of niet. Ik heb lopen zoeken maar kom erop uit via LG OLED48C21LA.AEU

Heb het idee ik een roemeens model heb gekregen.

• FeaR
  • Nu online

FeaR

In GoT we trust

Xtr3me4me schreef op donderdag 29 september 2022 @ 13:30:
[...]
Heb het idee ik een roemeens model heb gekregen.
Waar besteld? Bij sommige (web)winkels is een buitenlands model geleverd krijgen haast een zekerheid.

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

FeaR schreef op donderdag 29 september 2022 @ 13:33:
[...]

Waar besteld? Bij sommige (web)winkels is een buitenlands model geleverd krijgen haast een zekerheid.
Bij Plasmavisie gekocht en is zonet geleverd. Vraag mij alleen af ik niet in de problemen kom om het in het stopcontact te plaatsen. Neem aan in EU we allemaal wel dezelfde 220/230v stopcontacten hebben.

Ik gebruik hem niet als TV maar als PC monitor gewoon. Ik zoek me rot op google maar niks komt naar voren.

Enige wat ik kan vinden is dit: https://altex.ro/televizo...HDOLED48C21LA/#additional

Dus Roemeens.

[ Voor 12% gewijzigd door Xtr3me4me op 29-09-2022 13:39 ]

• FeaR
  • Nu online

FeaR

In GoT we trust

Xtr3me4me schreef op donderdag 29 september 2022 @ 13:36:
[...]
Bij Plasmavisie gekocht en is zonet geleverd. Vraag mij alleen af ik niet in de problemen kom om het in het stopcontact te plaatsen. Neem aan in EU we allemaal wel dezelfde 220/230v stopcontacten hebben.

Ik gebruik hem niet als TV maar als PC monitor gewoon. Ik zoek me rot op google maar niks komt naar voren.
Geen officiële dealer en ook bekend om het leveren van buitenlandse modellen dus dat het geen Benelux model lijkt te zijn is via die shop zeer goed mogelijk. Je zal hem zeker gewoon kunnen gebruiken in Nederland. Je zit eerder met eventuele cash back (die nu geloof ik niet loopt), niet ondersteunde apps, garantie (al gaat dat via de verkoper), et cetera. Aan jou of dat een deal breaker is of niet.

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

FeaR schreef op donderdag 29 september 2022 @ 13:40:
[...]

Geen officiële dealer en ook bekend om het leveren van buitenlandse modellen dus dat het geen Benelux model lijkt te zijn is via die shop zeer goed mogelijk. Je zal hem zeker gewoon kunnen gebruiken in Nederland. Je zit eerder met eventuele cash back (die nu geloof ik niet loopt), niet ondersteunde apps, garantie (al gaat dat via de verkoper), et cetera. Aan jou of dat een deal breaker is of niet.
Nee is geen dealbreaker. Ik zat er meer ermee in of ik hem wel of niet in mijn stopcontact kon aansluiten :P
Daarnaast heb ik via Plasmavisie nog eens 3 jaar extra garantie gekocht. Ze zijn een lang bestaand bedrijf en inderdaad geen officiele verkoper van LG en cashback heb ik al terug door het lagere verkoop bedrag.

Alleen beetje apart dat ze op de site 24LA tonen maar een 21LA leveren. Gelukkig geen verschil qua model inhoudelijk en er zit een NL handleiding bij.

• Tjappe
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 24-06 18:00
Xtr3me4me schreef op donderdag 29 september 2022 @ 13:43:
[...]

Nee is geen dealbreaker. Ik zat er meer ermee in of ik hem wel of niet in mijn stopcontact kon aansluiten :P
Daarnaast heb ik via Plasmavisie nog eens 3 jaar extra garantie gekocht. Ze zijn een lang bestaand bedrijf en inderdaad geen officiele verkoper van LG en cashback heb ik al terug door het lagere verkoop bedrag.

Alleen beetje apart dat ze op de site 24LA tonen maar een 21LA leveren. Gelukkig geen verschil qua model inhoudelijk en er zit een NL handleiding bij.
Staat toch duidelijk vermeld als je wat dieper in de website duikt :
Hoe hanteren jullie zulke scherpe prijzen en wat voor TV krijg ik?

Onze televisies worden ingekocht via diverse leveranciers/distribiteurs uit zowel Nederland als Europa. Hierdoor heb je verschillende distribiteurs codes. Dit komt met name bij Samsung en LG voor. Enkel de winkels met adviesprijzen online kopen enkel en alleen rechtstreeks bij de NL distributeur. Omdat Nederland een van de duurdere distribiteurs is kopen wij ook in via de Europese en kunnen wij hierdoor vaak onze goede prijzen hanteren waar jij als consument van kan profiteren. Je hebt hierbij ook gewoon standaard 2 jaar fabrieksgarantie op het product.

Het kan door onze manier van inkopen soms voorkomen dat er op een geleverde Samsung TV soms een andere code op staat (distribiteurscode) Als je bijvoorbeeld een AU8000 besteld kan je een AU8002 geleverd krijgen of XXN is bijvoorbeeld XXH en bij LG bijvoorbeeld een OLED55C16LA kan de de 6 een ander nummer zijn, maar al onze toestellen zijn identiek, want er komt maar 1 model C1 uit de fabriek, en enkel geschikt voor de Nederlandse markt (voorzien of inschakeling van Benelux software zoals de NL distribiteurs) en dus gegarandeerd geschikt voor Ziggo, Canal Digitaal, Telenet en alle andere providers en werken dus uitstekend met de digitale TV modules en beschikken ook over alle Nederlandse Apps zoals Netflix, Youtube, enzovoort en digitale Nederlandse handleiding. Er komt daadwerkelijk er maar 1 model uit de fabriek van de fabrikanten en er bestaan geen verschillende modellen van bijvoorbeeld de AU8000 serie of de C1 serie.

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Tjappe schreef op donderdag 29 september 2022 @ 13:48:
[...]

Staat toch duidelijk vermeld als je wat dieper in de website duikt :
Hoe hanteren jullie zulke scherpe prijzen en wat voor TV krijg ik?

Onze televisies worden ingekocht via diverse leveranciers/distribiteurs uit zowel Nederland als Europa. Hierdoor heb je verschillende distribiteurs codes. Dit komt met name bij Samsung en LG voor. Enkel de winkels met adviesprijzen online kopen enkel en alleen rechtstreeks bij de NL distributeur. Omdat Nederland een van de duurdere distribiteurs is kopen wij ook in via de Europese en kunnen wij hierdoor vaak onze goede prijzen hanteren waar jij als consument van kan profiteren. Je hebt hierbij ook gewoon standaard 2 jaar fabrieksgarantie op het product.

Het kan door onze manier van inkopen soms voorkomen dat er op een geleverde Samsung TV soms een andere code op staat (distribiteurscode) Als je bijvoorbeeld een AU8000 besteld kan je een AU8002 geleverd krijgen of XXN is bijvoorbeeld XXH en bij LG bijvoorbeeld een OLED55C16LA kan de de 6 een ander nummer zijn, maar al onze toestellen zijn identiek, want er komt maar 1 model C1 uit de fabriek, en enkel geschikt voor de Nederlandse markt (voorzien of inschakeling van Benelux software zoals de NL distribiteurs) en dus gegarandeerd geschikt voor Ziggo, Canal Digitaal, Telenet en alle andere providers en werken dus uitstekend met de digitale TV modules en beschikken ook over alle Nederlandse Apps zoals Netflix, Youtube, enzovoort en digitale Nederlandse handleiding. Er komt daadwerkelijk er maar 1 model uit de fabriek van de fabrikanten en er bestaan geen verschillende modellen van bijvoorbeeld de AU8000 serie of de C1 serie.
Ah ja, wilde alleen even zeker zijn van mijn zaak. Normaliter koop ik gewoon mijn TV via Mediamarkt in de winkel. Eerste keer ik zo een tv koop online bij een webshop.
Prijsverschil was gewoon 500 euro.

• antimirov
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 23-06 11:07
Xtr3me4me schreef op donderdag 29 september 2022 @ 13:36:
[...]

Dus Roemeens.
Hoi. Ik heb ook zo'n TV via Plasmavisie gekocht met niet-Benelux modelnummer. De TV was stuk na 3 dagen, maar eventuel heb een nieuwe TV gekregen als vervanging, ook met niet-Benelux number. Hier is de discussie - OLED televisie stuk na 3 dagen

• noteboeki
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 15-10-2024
Iemand een idee of het kwaad kan om de Oled G26 elke dag compleet uit te zetten dus niet op standby laten staan maar stroom er dus af?
Of is het standby verbruik dermate laag (G26 77inch) dat het niet echt zin heeft om van het stroom af te halen?
Thx

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mucuracat
noteboeki schreef op donderdag 29 september 2022 @ 14:24:
Iemand een idee of het kwaad kan om de Oled G26 elke dag compleet uit te zetten dus niet op standby laten staan maar stroom er dus af?
Of is het standby verbruik dermate laag (G26 77inch) dat het niet echt zin heeft om van het stroom af te halen?
Thx
Hmm, forum niet echt gevolgd dus?

NEE. Oled mag niet van stroom af. (Punt).
Of met een timer pas na aantal uren na uitschakelen.

Oled moet om de zoveel tijd (Hangt van je gebruik af) een refresh doen en dit gebeurt na uitschakelen tv.

Om je verbruik naar benden te halen, kun je instellingen na lopen. Zoals wakker maken met wifi of bluetooth.

[ Voor 8% gewijzigd door mucuracat op 29-09-2022 14:27 ]

Sony W800i > HTC-TytnII > Samsung Omnia I900 > LG Optimus Black > HTC Desire > LG Nexus 4 > LG G2 > LG G4 > LG G5 > LG G6 (eu) > Oneplus 6 > Samsung s20+ > Pixel 7 Pro...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• daffie82
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 14:44

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Thx
geen goed idee. Niet doen dus.
Staat hier al 10 keer vermeld, even de zoekfunctie gebruiken.

LG OLED65G1RLA / Samsung HW-Q990D / Sony UBP-X800M2 / Ugoos AM6B+ (CE with CPM Build) / Bluesound Node 2 / Redmi Note 12 Pro+ v2.0.2.0 (UMOEUXM)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Wren
mucuracat schreef op donderdag 29 september 2022 @ 14:26:
[...]

Hmm, forum niet echt gevolgd dus?

NEE. Oled mag niet van stroom af. (Punt).
Of met een timer pas na aantal uren na uitschakelen.

Oled moet om de zoveel tijd (Hangt van je gebruik af) een refresh doen en dit gebeurt na uitschakelen tv.

Om je verbruik naar benden te halen, kun je instellingen na lopen. Zoals wakker maken met wifi of bluetooth.
Nou uren...na een kwartiertje stroom eraf is ook goed hoor.

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

antimirov schreef op donderdag 29 september 2022 @ 14:18:
[...]

Hoi. Ik heb ook zo'n TV via Plasmavisie gekocht met niet-Benelux modelnummer. De TV was stuk na 3 dagen, maar eventuel heb een nieuwe TV gekregen als vervanging, ook met niet-Benelux number. Hier is de discussie - OLED televisie stuk na 3 dagen
Hoi ik heb het gelezen. Bij aanschaf heb ik ook de 3 jaar extra garantie erbij genomen. Inclusief servicepakket: 3 jaar garantie totaal, kosteloos retourneren en verzekerd transport.

Aangezien bij wet zijn ze verplicht na te komen (en ja heb rechtsbijstand) heb ik in ieder geval de eerste 5 jaar garantie.
Het is rot wat jou gebeurde, maar ook bij een NL product kon dit gebeuren. Het is niks anders dan fabrieksfout, immers blijft het electronica.
Als het mij gebeurt, mogen ze hem meteen ophalen en nieuwe gelijk leveren.

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Xtr3me4me schreef op donderdag 29 september 2022 @ 14:31:
[...]

Hoi ik heb het gelezen. Bij aanschaf heb ik ook de 3 jaar extra garantie erbij genomen. Inclusief servicepakket: 3 jaar garantie totaal, kosteloos retourneren en verzekerd transport.

Aangezien bij wet zijn ze verplicht na te komen (en ja heb rechtsbijstand) heb ik in ieder geval de eerste 5 jaar garantie.
Het is rot wat jou gebeurde, maar ook bij een NL product kon dit gebeuren. Het is niks anders dan fabrieksfout, immers blijft het electronica.
Afhankelijk van jou garantiepakket (Zit daar een tijdelijk leen toestel bij inbegrepen?), hebben zij gewoon het recht je tv eerst naar de fabrikant of reparatiecenter toe te sturen voor onderoek en reparatie, Dit kan dus inhouden dat je tv zomaar enkel weken kwijt bent.

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10:40

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Na mijn uitstekende ervaring met de 65" LG G1 in de woonkamer overstag gegaan en een 42" C2 gekocht als computer monitor. Ik kwam van een 34" Alienware ultra-wide met IPS paneel maar het OLED scherm is echt een wereld van verschil. Uiteraard goede voorzorgsmaatregelen getroffen vanwege de vele statische beelden bij desktopgebruik. Maar dit voelt echt als een dikke vette upgrade. Vooral in games popt alles 100x beter dan op de Alienware. De 4K-resolutie werkt natuurlijk ook mee. De grootte was even wennen maar inmiddels helemaal aan gewend. Kijkafstand is ongeveer anderhalve meter.

Forever raver!
Specs: Workstation Server

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Xqlus1ve schreef op donderdag 29 september 2022 @ 14:40:
[...]

Afhankelijk van jou garantiepakket (Zit daar een tijdelijk leen toestel bij inbegrepen?), hebben zij gewoon het recht je tv eerst naar de fabrikant of reparatiecenter toe te sturen voor onderoek en reparatie, Dit kan dus inhouden dat je tv zomaar enkel weken kwijt bent.
Ja uiteraard ben ik de tv kwijt tot of hij gerepareerd terugkomt of een nieuwe ervoor in de plaats komt.
Gelukkig heb ik altijd mijn backup scherm voor mocht dit gebeuren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Xtr3me4me schreef op donderdag 29 september 2022 @ 14:31:
[...]

Beetje zonde om extra garantie bij te kopen als je al gewoon recht heb op garantie.
Dit onderwerp is hier al heel vaak besproken net als het kopen van grijze import.
Eerlijk gezegd begrijp ik er niets van dat men maar bij grijze import dealers blijft kopen.
Dit blijft zich jaar in jaar uit voortslepen.
Zou misschien een leuk onderwerp zijn voor consumenten programma’s als Kassa.
Niet iedereen leest immers dit topic.

• Goofy1978
Techno Overlord schreef op donderdag 29 september 2022 @ 14:53:
Na mijn uitstekende ervaring met de 65" LG G1 in de woonkamer overstag gegaan en een 42" C2 gekocht als computer monitor. Ik kwam van een 34" Alienware ultra-wide met IPS paneel maar het OLED scherm is echt een wereld van verschil. Uiteraard goede voorzorgsmaatregelen getroffen vanwege de vele statische beelden bij desktopgebruik. Maar dit voelt echt als een dikke vette upgrade. Vooral in games popt alles 100x beter dan op de Alienware. De 4K-resolutie werkt natuurlijk ook mee. De grootte was even wennen maar inmiddels helemaal aan gewend. Kijkafstand is ongeveer anderhalve meter.
Daar wen je heel snel aan idd zit zelf 110cm van een 48cx oled af als pc monitor. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ypcUlrzkQardyyEtVuG4o3eSoYE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/AUfkLJcFhrDhTaFxCSRcg3EH.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nN93gYCsIzZ31z0-ommCNFXw-WQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/tuiWTDfWK3kVxCGvCeVWnfLd.jpg?f=fotoalbum_large

Gisteren het nieuwe 48" C2 Evo scherm geplaatst. Tjemig is dat Oled dun zeg. Durfde het bijna niet op te pakken omdat ik bang was dat het glas zou breken.

Had via TFTcentral via youtube de settings nagelopen voor optimaal PC gebruikers met dit scherm.
Daarna even Cyberpunk 2077 in 4K en HDR met Raytracing op Ultra. Oeffff mijn 3090 kwam niet boven de 50fps uit met mijn pc.

Desalniettemin, grafisch is het echt een super plaatje wauw, de kleuren spatten er echt vanaf en zwart is idd zwart. Forza Horizon 5 was adembenemend om te zien!

Enige nadeel is browsing of andere office zaken, tja je moet omhoog kijken scherm is nu eenmaal huge als monitor. Het is haarscherp dat zekers maar zoals youtube moet ik hem toch panorama view zetten anders kijk ik met me hoofd steeds omhoog.

Dat Gsync en VRR werkt subliem, heerlijk spul! Maar mijn videokaart wordt toch echt een beetje op z’n knietjes gebracht met deze resolutie.
Nu wachten tot de 12e en dan de 4090 halen en eind van de maand de rest upgraden naar i9-13900k en DDR5 etc…

Ben zeer zeer tevreden over het beeld, meer dan ik zelf verwacht had en vooral de kleuren!

[ Voor 11% gewijzigd door Xtr3me4me op 30-09-2022 09:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mucuracat
HoppyF schreef op donderdag 29 september 2022 @ 17:18:
[...]

Beetje zonde om extra garantie bij te kopen als je al gewoon recht heb op garantie.
Dit onderwerp is hier al heel vaak besproken net als het kopen van grijze import.
Eerlijk gezegd begrijp ik er niets van dat men maar bij grijze import dealers blijft kopen.
Dit blijft zich jaar in jaar uit voortslepen.
Zou misschien een leuk onderwerp zijn voor consumenten programma’s als Kassa.
Niet iedereen leest immers dit topic.
Waarschijnlijk kost grijze import versie dan met extra garantie meer dan de Benelux versie.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• GEARS90210
  • Registratie: September 2022
  • Laatst online: 12-03-2023
Xtr3me4me schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 09:02:
[Afbeelding]

[Afbeelding]

Gisteren het nieuwe 48" C2 Evo scherm geplaatst. Tjemig is dat Oled dun zeg. Durfde het bijna niet op te pakken omdat ik bang was dat het glas zou breken.

Had via TFTcentral via youtube de settings nagelopen voor optimaal PC gebruikers met dit scherm.
Daarna even Cyberpunk 2077 in 4K en HDR met Raytracing op Ultra. Oeffff mijn 3090 kwam niet boven de 50fps uit met mijn pc.

Desalniettemin, grafisch is het echt een super plaatje wauw, de kleuren spatten er echt vanaf en zwart is idd zwart. Forza Horizon 5 was adembenemend om te zien!

Enige nadeel is browsing of andere office zaken, tja je moet omhoog kijken scherm is nu eenmaal huge als monitor. Het is haarscherp dat zekers maar zoals youtube moet ik hem toch panorama view zetten anders kijk ik met me hoofd steeds omhoog.

Dat Gsync en VRR werkt subliem, heerlijk spul! Maar mijn videokaart wordt toch echt een beetje op z’n knietjes gebracht met deze resolutie.
Nu wachten tot de 12e en dan de 4090 halen en eind van de maand de rest upgraden naar i9-13900k en DDR5 etc…

Ben zeer zeer tevreden over het beeld, meer dan ik zelf verwacht had en vooral de kleuren!
Kan je nagaan als je zo'n 77 inch uit de doos pakt _O- Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cyITCuW2egrEs3JgRldPxup9XFw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/QuvjUDIvdtxHNP183yEIr6bA.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

GEARS90210 schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 18:30:
[...]

Kan je nagaan als je zo'n 77 inch uit de doos pakt _O- [Afbeelding]
Hahahaha dan al helemaal! Wat een joekel. Wel erg mooi, maar ik zou peentjes zweten met dat dunne glas en dan zo groot op te pakken en te plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Xtr3me4me schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 18:39:
[...]

Hahahaha dan al helemaal! Wat een joekel. Wel erg mooi, maar ik zou peentjes zweten met dat dunne glas en dan zo groot op te pakken en te plaatsen.
Glas? Het is superdun, flexibel en krast als een malle als je er een te grove doek overheen haalt. Misschien mis ik iets maar mijn 55B6 en 77C2 hebben pertinent geen glas front (of het moet iets speciaals zijn). Misschien dat een G klasse of hoger glas heeft aangezien die ook aanzienlijk zwaarder zijn.

Mijn oude plasma had glas, kon je bijna alles mee uitvreten!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Glas kan ook behoorlijk snel krassen hoor. Niet alleen dat tempered glass salontafeltje maar ook het "gorilla glass" van de smartdevices is gewoon nog gevoelig voor krassen.

[ Voor 4% gewijzigd door Cap op 01-10-2022 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrE911
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 26-06 09:04
GEARS90210 schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 18:30:
[...]

Kan je nagaan als je zo'n 77 inch uit de doos pakt _O- [Afbeelding]
Die setup wil ik in 65 inch. Inclusief kast :) Toevallig een link of gegevens van?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

FrE911 schreef op zaterdag 1 oktober 2022 @ 12:59:
[...]

Die setup wil ik in 65 inch. Inclusief kast :) Toevallig een link of gegevens van?
Ikea Besta?

EDIT: Ben er bijna zeker van, ik heb dezelfde in het wit staan :+

[ Voor 13% gewijzigd door Xqlus1ve op 01-10-2022 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrE911
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 26-06 09:04
Xqlus1ve schreef op zaterdag 1 oktober 2022 @ 13:02:
[...]

Ikea Besta?

EDIT: Ben er bijna zeker van, ik heb dezelfde in het wit staan :+
Ik hoopte al op deze want die staat tussen mijn favorieten. Welke hoogte? _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Cap schreef op zaterdag 1 oktober 2022 @ 10:07:
Glas kan ook behoorlijk snel krassen hoor. Niet alleen dat tempered glass salontafeltje maar ook het "gorilla glass" van de smartdevices is gewoon nog gevoelig voor krassen.
Je moet wel eerst zand oid in een doek hebben voordat je krassen in glas kan krijgen. En smartdevices zien continu contact met sleutels, tafel, handen, etc etc, een TV poets je misschien 1 a 2 keer per maand? (Ik hoop je telefoon en tablet veel vaker :r ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

FrE911 schreef op zaterdag 1 oktober 2022 @ 13:05:
[...]

Ik hoopte al op deze want die staat tussen mijn favorieten. Welke hoogte? _/-\o_
40 hoog dacht ik, bij mij in ieder geval.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GEARS90210
FrE911 schreef op zaterdag 1 oktober 2022 @ 12:59:
[...]

120x42x38

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Xqlus1ve schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 19:43:
[...]

Glas? Het is superdun, flexibel en krast als een malle als je er een te grove doek overheen haalt. Misschien mis ik iets maar mijn 55B6 en 77C2 hebben pertinent geen glas front (of het moet iets speciaals zijn). Misschien dat een G klasse of hoger glas heeft aangezien die ook aanzienlijk zwaarder zijn.

Mijn oude plasma had glas, kon je bijna alles mee uitvreten!
Dan weet je niet hoe je moet poetsen of gebruik je het verkeerde materiaal. Mijn G1 staat hier sinds maart en heeft geen enkele kras. Ben er al minimaal 10x met een droge microvezel doek overgegaan.

LG OLED65G1RLA / Samsung HW-Q990D / Sony UBP-X800M2 / Ugoos AM6B+ (CE with CPM Build) / Bluesound Node 2 / Redmi Note 12 Pro+ v2.0.2.0 (UMOEUXM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

daffie82 schreef op zaterdag 1 oktober 2022 @ 23:08:
[...]

Dan weet je niet hoe je moet poetsen of gebruik je het verkeerde materiaal. Mijn G1 staat hier sinds maart en heeft geen enkele kras. Ben er al minimaal 10x met een droge microvezel doek overgegaan.
Ik denk niet dat je snapt wat ik duidelijk probeer te maken, ik zeg dat mijn B6 en C2 van een dusdanig materiaal gemaakt is dat je die zeer makkelijk bekrast en dus constateer dat die niet van glas gemaakt is. Er staat nergens in mijn verhaal dat ik mijn eigen tv scherm bekrast heb. Mijn B6 is onbekrast de deur uit gegaan.

Ten eerste heb jij een G1 (kan iemand bevestigen dat die dan wel glas heeft aangezien G modellen bijna het dubbele wegen?), en ten 2e, durf jij een grove handdoek of andere doek hard over een LCD of OLED tv te wrijven? Mijn Plasma kon ik iedere willekeurige doek zonder aarzelen gebruiken en hard aandrukken zonder krassen te maken, waarom? die was gemaakt van glas! (welk ook onbekrast de deur is uitgegaan :+ ).

Ik gebruik overigens een hoogwaardige microvezeldoek voor mijn tv, heb er ook speciale spray voor maar die heb ik eigenlijk nog nooit gebruikt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

FTFY :+

[ Voor 12% gewijzigd door Xqlus1ve op 01-10-2022 23:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 25-06 19:11

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Ik kom er niet uit. Ik heb een C7 uit 2017 en die gebruik ik in combinatie met een Marantz SR7011. Geluid gaat via de optie "tv-geluid + optisch" naar de receiver. Werkt vrijwel altijd feilloos, maar zo heel af en toe spookt LG iets uit waardoor de audio niet meer normaal bij de receiver komt. Meestal was dat na een grote update, maar zo nu en dan gebeurt dat ook als je geen melding van een nieuwe firmwareversie krijgt.

Ik heb vanavond Rings of Power gekeken en dat werkte nog goed, maar op dit moment is alle audio raar. Het begon toen ik tijdens een film op Amazon Prime een stukje terug wilde spoelen. Hij lijkt zachter en stemmen komen niet meer uit de center speaker van mijn surround setup. Daar hoor ik enkel nog de soundtrack en een handvol effecten. Dat gebeurt op Amazon Prime, Netflix en de ingebouwde tv-tuner. Bij normale tv-zenders doet het probleem zich ook voor, behalve bij Tell Sell programma's. Die klinken ook niet normaal, maar daar hoor ik nog stemmen. Ook als Netflix automatisch een stukje van het voorbeeld van een film of serie afspeelt hoor ik spraak, maar zodra je de media daadwerkelijk start is het weer weg.

Eerst stond er nog Dolby in het display van mijn receiver, maar nu enkel nog stereo. Ik heb via de "3 x mute" optie al de AV instellingen gereset, maar dat mocht niet baten. Nu mis ik nog steeds 99% van alle spraak.
Voorheen hielp het wel eens om de Atmos-optie op de tv aan/uit te zetten, maar dat doet in dit geval ook niks.

Iemand een idee wat ik nu kan doen om dit te verhelpen?

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GEARS90210

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vrieske
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22-06 18:53
Weet iemand met een lg c2 55 inch oled (deze komt hier over een paar dagen), hoeveel ruimte er zit tussen onderkant scherm en de "tv meubel" met het gebruik van de standaard voet?

Dit ivm een sonos playbar die ik op het tv meubel en onder/voor de tv wil leggen. Anders overweeg ik namelijk nog een andere voet te kopen, bv de SANUS WSTV1-B2. Daarmee kun je de hoogte van de tv nog wat verstellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mikkelnl
  • Laatst online: 10:02
Hmm, net viel me op dat de onderste 1-2cm van het beeld op mijn C9 soort blurs en artifacts heeft. Ze zijn permanent en bewegen niet mee. Vallen vooral op in lichte beelden. Gekke is dat alleen onderkant van scherm is en meeste vanuit het midden. Dus links en rechts onderin iets minder.

Natuurlijk is hij net 6 weken ouder dan 2 jaar, zucht.

Iemand enig idee wat te doen? Ik gok dat LG niks zal doen...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0vTpGLA4OOjFRRAhpM83_sva6UI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ryok4xa48aQCBj5Za52TRgDq.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wren
mikkelnl schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 09:57:
Hmm, net viel me op dat de onderste 1-2cm van het beeld op mijn C9 soort blurs en artifacts heeft. Ze zijn permanent en bewegen niet mee. Vallen vooral op in lichte beelden. Gekke is dat alleen onderkant van scherm is en meeste vanuit het midden. Dus links en rechts onderin iets minder.

Natuurlijk is hij net 6 weken ouder dan 2 jaar, zucht.

Iemand enig idee wat te doen? Ik gok dat LG niks zal doen...

[Afbeelding]
Altijd neerleggen bij de winkel waar je die gekocht hebt, ook na 2 jaar heb je gewoon recht op een kosteloze reparatie ( als het niet door onjuist gebruik is gekomen natuurlijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deleon78
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 12:34
Zit het folie er nog op, @mikkelnl ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Xqlus1ve schreef op zaterdag 1 oktober 2022 @ 23:24:
[...]

Ik denk niet dat je snapt wat ik duidelijk probeer te maken, ik zeg dat mijn B6 en C2 van een dusdanig materiaal gemaakt is dat je die zeer makkelijk bekrast en dus constateer dat die niet van glas gemaakt is. Er staat nergens in mijn verhaal dat ik mijn eigen tv scherm bekrast heb. Mijn B6 is onbekrast de deur uit gegaan.

Ten eerste heb jij een G1 (kan iemand bevestigen dat die dan wel glas heeft aangezien G modellen bijna het dubbele wegen?), en ten 2e, durf jij een grove handdoek of andere doek hard over een LCD of OLED tv te wrijven? Mijn Plasma kon ik iedere willekeurige doek zonder aarzelen gebruiken en hard aandrukken zonder krassen te maken, waarom? die was gemaakt van glas! (welk ook onbekrast de deur is uitgegaan :+ ).

Ik gebruik overigens een hoogwaardige microvezeldoek voor mijn tv, heb er ook speciale spray voor maar die heb ik eigenlijk nog nooit gebruikt
Ok, had ik verkeerd begrepen inderdaad. Nooit spray gebruiken trouwens. Als je een vlekje hebt, heel kleine beetje water op microvezel doek en meteen droog vrijven met een droge microvezel doek.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mikkelnl
  • Laatst online: 10:02
Ehm, nee maar voor de zekerheid ga ik checken ;)

Het is trouwens ook aan de bovenkant zichtbaar zie ik. Heh zo vervelend. Vind veel te snel na 2 jaar en 6 weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jenzo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 24-06 13:18
Ik ben vanaf 2020 een zeer tevreden eigenaar geweest van een 55CX6LA, perfect icm PS5. Deze heb ik verkocht omdat ik ging verhuizen.

Nu ik in het andere land (beiden binnen EU) ben aangekomen vind ik alleen het volgende model: 55CS6LA

De enige LG website die hier informatie over geeft is: https://www.lg.com/eg_en/tvs/lg-oled55cs6la
Verder nauwelijks informatie, de processor lijkt een upgrade van a3 naar a5. De specs lijken verder gelijk.

Zouden dit de modellen van 2022 betreffen - de CS6 series?

Heeft iemand hier een idee over?

 MacBook Pro M4  iPhone 13 Pro Max + S24 Ultra  Apple Watch Ultra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerritjan
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14:02
Thx
Hier nog een keer de uitleg:
YouTube: NEVER ! Do this with an LG OLED,here’s why

Goede tip vond ik dat de USB-poorten actief blijven tijdens een automatische pixel-refresh.
Door iets met een ledje in een USB-poort te prikken kun je dus zien dat er een refresh draait en dus ook hoelang die duurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pwh53
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 21-06 08:58
vrieske schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 09:19:
Weet iemand met een lg c2 55 inch oled (deze komt hier over een paar dagen), hoeveel ruimte er zit tussen onderkant scherm en de "tv meubel" met het gebruik van de standaard voet?

Dit ivm een sonos playbar die ik op het tv meubel en onder/voor de tv wil leggen. Anders overweeg ik namelijk nog een andere voet te kopen, bv de SANUS WSTV1-B2. Daarmee kun je de hoogte van de tv nog wat verstellen.
soundbar zal altijd iets te hoog zijn, simpel op te lossen door bv. een plankje onder de voet te plaatsen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Nu online

FeaR

In GoT we trust

- NVM -

[ Voor 139% gewijzigd door FeaR op 02-10-2022 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FJP84
  • Laatst online: 07:30
Vraagje, ik heb de LG C1 55 inch. Ik kwam in een youtube video tegen dat het slecht zou zijn om de stekker uit het stopcontact te halen/Stekkerdoos uit te schakelen. Dit omdat de TV standby moet staan om de pixels te verversen. Klopt dit, of kan ik in kader van energiebesparing de tv van het stroom halen snachts?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Wren
FJP84 schreef op maandag 3 oktober 2022 @ 15:39:
Vraagje, ik heb de LG C1 55 inch. Ik kwam in een youtube video tegen dat het slecht zou zijn om de stekker uit het stopcontact te halen/Stekkerdoos uit te schakelen. Dit omdat de TV standby moet staan om de pixels te verversen. Klopt dit, of kan ik in kader van energiebesparing de tv van het stroom halen snachts?
Had je hier al eens op gezocht in dit topic? :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Deleon78
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 12:34
FJP84 schreef op maandag 3 oktober 2022 @ 15:39:
Of gewoon iiiiiieeeets terug te lezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FJP84
  • Laatst online: 07:30
Ja, maar a) verkeerde zoekopdracht, en b)Niet voldoende teruggelezen.... Genoeg info te vinden. My bad..... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BliXem
  • Laatst online: 26-06 16:40
OLED65G26LA ben ik van plan om aan te kopen. Weet iemand of je een nieuwe panel krijgt als er bijvoorbeeld 1 dooie pixel te zien is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wren
BliXem schreef op maandag 3 oktober 2022 @ 16:54:
OLED65G26LA ben ik van plan om aan te kopen. Weet iemand of je een nieuwe panel krijgt als er bijvoorbeeld 1 dooie pixel te zien is?
Als je 1 dode pixel hebt dan ga je waarschijnlijk dat niet zien. Je doelt waarschijnlijk op een cluster, als je dat met het blote oog tijdens normaal gebruik kan zien dan is het gewoon een defect en kan je dat melden aan de winkel waar je deze hebt gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BliXem
Wren schreef op maandag 3 oktober 2022 @ 16:59:
[...]

Als je 1 dode pixel hebt dan ga je waarschijnlijk dat niet zien. Je doelt waarschijnlijk op een cluster, als je dat met het blote oog tijdens normaal gebruik kan zien dan is het gewoon een defect en kan je dat melden aan de winkel waar je deze hebt gekocht.
Ja, precies. Op deze TV die ik wil zit 5 jaar beperkte garantie. Denk dat ik rechtstreeks dan contact moet opnemen met hen, neem ik aan.

Is er toevallig ook een geheime menu om de screentime te controleren hoe lang deze al aan heeft gestaan in zijn totalteit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wren
BliXem schreef op maandag 3 oktober 2022 @ 17:44:
[...]

Ja, precies. Op deze TV die ik wil zit 5 jaar beperkte garantie. Denk dat ik rechtstreeks dan contact moet opnemen met hen, neem ik aan.

Is er toevallig ook een geheime menu om de screentime te controleren hoe lang deze al aan heeft gestaan in zijn totalteit?
Je winkel is sowieso je aanspreekpunt,niet de fabrikant in eerste instantie.

Je kan in het servicemenu,via een serviceremote of blijkbaar ook via een bepaalde url. Als je zoekt in dit forum kan je er info over vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cavanta
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 11:40
Wren schreef op maandag 3 oktober 2022 @ 16:59:
[...]

Let wel op, als het maar een paar pixels zijn heb je gewoon pech zonder aanvullende garantie. Zie:
https://www.lg.com/nl/ond...ekijken/NLNTC121211101440

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wren
cavanta schreef op maandag 3 oktober 2022 @ 19:46:
[...]

Let wel op, als het maar een paar pixels zijn heb je gewoon pech zonder aanvullende garantie. Zie:
Dat is een artikel wat ze al sinds 2013 niet meer geupdate hebben, er wordt zelfs nog plasma genoemd. Niet echt leidend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BliXem
cavanta schreef op maandag 3 oktober 2022 @ 19:46:
[...]

Ik heb een LG medewerker net voor sluitingstijd nog aan de lijn gekregen en die zei letterlijk dat bij 1 dooie pixel ze al langs kwamen om het scherm te vervangen.

[ Voor 8% gewijzigd door BliXem op 03-10-2022 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 24-06 12:44

Ryan1981

Je ne sais pas

Hoi Allemaal,

Ik heb sinds 1 juni 2021 (1 jaar en 3 maanden) een uitvoering: LG OLED55GX6LA Zwart

Eergisteren liep ik langs te TV toen hij aan stond en tot mijn verassing zag ik wat zwarte stipjes aan de bovenrand. Na wat verder inspecteren lijken er best veel te zijn over de hele rand, ook wat verder in het midden van het display heb ik er een paar gevonden. Heb er zojuist wat foto's van gemaakt van de gehele bovenrand.

Ik vroeg mij af, is dit normaal voor een OLED of heb ik hier echt een uitzonderlijk geval? Dat er een dode pixel zit geloof ik nog wel maar zoveel als nu na iets meer dan een jaar vind ik toch wel zorgwekkend.

Ze zijn op normale kijkafstand niet waar te nemen, maar als dit erger wordt gaat het toch wel opvallen verwacht ik.

Toen ik de TV net binnen had heb ik hier naar gekeken en kon ik 0 dode pixels vinden.

Waar ik het meeste mee zit is mocht ik hem laten vervangen, is het bij de volgende net zo erg na een jaar?

Alvast bedankt voor de input!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wJxmRkNS26oUuY_lz4ezHYdWal4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/U0HCbxZMNMHQVG7ldM26oqpi.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zIlojjAF9tYSQMtofngUTiVkKpI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/iX3xQvdcy1J2duNHJUIFpl18.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/s6yhS4YZF95h8unzB14FFsbRvFA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/whaVd9FxzUyeQdPdVwP5AtO0.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/u54hrrzidB9AZeShUlPNgTqwKRg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/HDQdvavUgAVgmtot7qULjlby.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zMME27A8EpQqBPm85XOLLfeP-r0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/lyDnYuszB7JtvooeGRZMitV5.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3Y7ldlOKNpN7VLM4eISnbTIOR2A=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/TSvFp7GwGjpo5pngoOhkUpG8.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qyDJGQEIl4CTrE2xz_lSBLDQTgM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9bkNJHqDF8QscarCsbOu5ezt.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/70j2zWoUfwYHSUtWuIXJy3Xn9Dw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8XIMriEsnMNwpiXmjClqVlRe.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fSMUuS05aRJpXWO_Uvf1MNYPrsQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/VjUiAq4dB17MR3xwRbPe074G.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/54noCXMZxLVjLmlzlOjcCZE0Kms=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/NYpMHwb2sPlfd1xd1OyidzU5.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6P6qu43e4aLuZ4-Vou-faCrZMtI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ATYmZfOXr2tzZQrpAgEj05BH.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YgdM8ERfr-SYpRiKF_y_T7mbaCE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/iDeQdUHldJWMq87RCL0AecTD.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2Msvh92fI0T_lwL12M-KXAi1FL8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LgoF0uOUce3LH9xTS1cWgAie.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4I0PfCJTU-AkKELfbtwp1GLneBI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xCyj9ZtVJQEu3WBRzpf7k6bz.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 3% gewijzigd door Ryan1981 op 04-10-2022 08:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kneusteun
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 09:34
Ryan1981 schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 07:51:
Hoi Allemaal,

Ik heb sinds 1 juni 2021 (1 jaar en 3 maanden) een uitvoering: LG OLED55GX6LA Zwart

Eergisteren liep ik langs te TV toen hij aan stond en tot mijn verassing zag ik wat zwarte stipjes aan de bovenrand. Na wat verder inspecteren lijken er best veel te zijn over de hele rand, ook wat verder in het midden van het display heb ik er een paar gevonden. Heb er zojuist wat foto's van gemaakt van de gehele bovenrand.

Ik vroeg mij af, is dit normaal voor een OLED of heb ik hier echt een uitzonderlijk geval? Dat er een dode pixel zit geloof ik nog wel maar zoveel als nu na iets meer dan een jaar vind ik toch wel zorgwekkend.

Ze zijn op normale kijkafstand niet waar te nemen, maar als dit erger wordt gaat het toch wel opvallen verwacht ik.

Toen ik de TV net binnen had heb ik hier naar gekeken en kon ik 0 dode pixels vinden.

Waar ik het meeste mee zit is mocht ik hem laten vervangen, is het bij de volgende net zo erg na een jaar?

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Ik heb het iets anders maar ook na net wat meer dan een jaar een cluster dode pixels langs de rand op een relatief kleine plek... ineens vanuit het niets zag ik ze zitten ;(

Lijkt erop dat er toch gedurende het gebruik behoorlijk wat pixels sterven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RedNas74
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09:57
kneusteun schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 08:47:
[...]

Ik heb het iets anders maar ook na net wat meer dan een jaar een cluster dode pixels langs de rand op een relatief kleine plek... ineens vanuit het niets zag ik ze zitten ;(

Lijkt erop dat er toch gedurende het gebruik behoorlijk wat pixels sterven.
Ik heb een 4 jaar oude C8. Geen inbranden en ook geen dode pixels. Er lijkt me toch meer aan de hand bij jullie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 24-06 22:41
Deze week toch eens kijken naar die setting die hier eerder is doorgegeven.

Gisteren House of the Dragon e7 gekeken en heb een paar keer op de settings knop moeten drukken om de helderheid weer terug te krijgen. Kon mij niet voorstellen dat de tv dit anders vervelend had gevonden, want zo helder waren de scènes überhaupt al niet.

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mucuracat
Kuhr89 schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 09:01:
Deze week toch eens kijken naar die setting die hier eerder is doorgegeven.

Gisteren House of the Dragon e7 gekeken en heb een paar keer op de settings knop moeten drukken om de helderheid weer terug te krijgen. Kon mij niet voorstellen dat de tv dit anders vervelend had gevonden, want zo helder waren de scènes überhaupt al niet.
Same hier. wordt tijd om settings aan te passen :P
Ik denk dat het denkt dat beeld niet ververst wordt, dat je beeld op pauze staat. Omdat hele beeld donker is en hij meet weinig verschil in vorige en volgende 'afbeeldingen' op scherm. En dat ie dan langzaam dimt, om het te beschermen.

[ Voor 5% gewijzigd door mucuracat op 04-10-2022 09:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wren
BliXem schreef op maandag 3 oktober 2022 @ 20:47:
[...]

Ik heb een LG medewerker net voor sluitingstijd nog aan de lijn gekregen en die zei letterlijk dat bij 1 dooie pixel ze al langs kwamen om het scherm te vervangen.
Zijn ze bij klantenservice afdeling altijd super blij mee, van die mensen die net voor sluitingstijd gaan bellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wren
Ryan1981 schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 07:51:
Hoi Allemaal,

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Dit zijn ook wel extreme testbeelden, ga je het ook zien bij normaal gebruik (zonder microscoop) dan is het niet ok. Je hebt ook na twee jaar nog recht op een kosteloze reparatie maar ik snap best dat je dit liever zonder gedoe voor die tijd opgelost wil hebben. Probeer eens wat foto's te maken bij normaal gebruik en dat aan te bieden bij de winkel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BliXem
Wren schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 09:20:
[...]

Zijn ze bij klantenservice afdeling altijd super blij mee, van die mensen die net voor sluitingstijd gaan bellen :)
Zeker! Als je dat niet tof vind moet je dat werk ook niet doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wren
BliXem schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 09:38:
[...]

Zeker! Als je dat niet tof vind moet je dat werk ook niet doen ;)
Niet iedereen is een IT specialist he, maar iedereen verdient wel respect voor het werk wat ze doen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BliXem
Wren schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 09:49:
[...]

Niet iedereen is een IT specialist he, maar iedereen verdient wel respect voor het werk wat ze doen...
Uiteraard, dat ben ik met je eens en die heb ik ook voor ze. Heb het daarom zo kort gehouden als mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 24-06 12:44

Ryan1981

Je ne sais pas

Wren schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 09:23:
[...]

Dit zijn ook wel extreme testbeelden, ga je het ook zien bij normaal gebruik (zonder microscoop) dan is het niet ok. Je hebt ook na twee jaar nog recht op een kosteloze reparatie maar ik snap best dat je dit liever zonder gedoe voor die tijd opgelost wil hebben. Probeer eens wat foto's te maken bij normaal gebruik en dat aan te bieden bij de winkel?
Zoals ik aangaf is het op normale kijkafstand niet zichtbaar, maar als je de policy van LG zelf er op nahoud is 9 zwarte subpixels meer dan de iso norm die ze hanteren (al kon ik zo snel niet vinden welke tijdseenheid daarbij hoort)
Pagina: 1 ... 474 ... 564 Laatste

Let op:
Indien je vragen hebt over inbranden bij OLED televisies, gebruik dan eerst even de zoekfunctie. Dit onderwerp is namelijk al regelmatig uitgebreid besproken.
Zie ook D vd V in "[LG OLED] Ervaringen & Discussie" Datzelfde geldt voor vragen over stekkers.

🔍 Inbranden: [LG OLED] Ervaringen & Discussie
🔎 Stekkers: [LG OLED] Ervaringen & Discussie

Goede aanbieding gezien of nodig? Check OLED Televisies aanbiedingen- & kortingscodetopic
Vragen/opmerkingen over de LG Cashback Actie? Daarvoor kan je terecht in [LG OLED] cashback topic

Discussies over welke (HDMI)-kabels te gebruiken kan in Zilveren HIFI-kabels gesmeed door elfen bij maanlicht #6.